Anoniem: 93354
Hoe kan het eigelijk dat ik soms dingen kwijt raak? ik ben bv mijn trow axe upwards kwijtMetroidPrime schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:47:
[...]
spoiler:Als je naar Dario toegaat en in plaats van hem te proberen te verslaan de spiegel in gaat(met de juiste soul), kun je verder.
Die soul waar jij het over hebt heb ik geloof ik nog geeneens...
Edit: nope die soul heb ik niet en me mina talisman is ook pleite... wtf is hier aan de hand?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 22-11-2005 21:48 ]
Dat is (helaas) wel de meest gangbare manier ja.apNia schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:04:
Kan ik gewoon de FiPo kopieren?
[ Voor 60% gewijzigd door Ken. op 22-11-2005 21:43 ]
Anoniem: 115248
Misschien kunnen we het voor Deel 11 eenmalig omdopen tot Het Mario Kart DS Topic..KeN. schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:43:
Dat is (helaas) wel de meest gangbare manier ja.
edit: WAAROM IS DIE POKKE KUT AXE ARMOR PLEITE DAN? echt dat klote spel heeft gewoon dingen weggedaan zonder dat ik dat wou en nou kan ik dus fijn niet veder. Al die walkthroughs hebben het ook over dingen die ik wel had maar nu niet meer heb maar wel moet hebben :(:(

Erg fijn heb je tot 70% gespeeld naait dat spel je lekker kan je fucking niet veder. kut spel.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 22-11-2005 22:56 ]
Lijkt me idd geen gek plan..Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:34:
[...]
Misschien kunnen we het voor Deel 11 eenmalig omdopen tot Het Mario Kart DS Topic.Ik heb zo'n vermoeden dat dat spel erg intensief besproken gaat worden hier.
We zitten zo weer op de 1000 posts denk ik ja.
*bidt dat morgen Mario Kart wordt bezorgd.
Kan ik ook mijn buddycode posten
Heb je die items misschien verkocht of die souls gebruikt om wapens up te graden?Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:40:
ahhh fuck it, ik snap geen donder meer van dat castlevania. Ik kan nergens meer heen (sommige delen worden nog geblockt om een of andere reden), ik heb niet de soul om door die spiegel te kunnen en ik mis opeens items die ik wel heb gehadsnapt iemand wat er aan de hand is of hoe ik veder kan? want ik kom er niet meer uit.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Welke malloot heeft het zo gemaakt dat je dingen kan wegdoen die je nodig heb dan

Je kunt alleen souls en items wegdoen die je weer opnieuw kunt halen. Dus alles wat je kwijt bent zou je weer terug kunnen halen, alleen gaat dat je waarschijnlijk wat tijd kosten.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:58:
Ja ik heb alles gebruikt om wapens te maken. Maar ik wist niet dat die dingen dan weg gingen? dat werd nergens gezegd want die heb ik nu dus niet meer en ik kan er ook niet meer aankomen? ik kan dus ook niet voorbij die 3 blokken want ik heb die souls niet meer.
Welke malloot heeft het zo gemaakt dat je dingen kan wegdoen die je nodig heb dan
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wel behoorlijk debdiel dat je die items zomaar kan gebruiken. Das toch niet logisch dat je weer overnieuw kan beginnen als je nog geeneens weet of je die items later nog moet gebruiken.
De souls die je van bosses krijgt kun je niet wegdoen. Mocht dat bij jouw wel gebeurd zijn, dan heb je een probleem. Je kunt alleen souls van normale vijanden weggeven, om die terug te krijgen zul je die vijanden waarvan je souls bent kwijtgeraakt opnieuw moeten opzoeken en net zo vaak verslaan totdat ze een soul vrijgeven(wel natuurlijk eerst je stats ophogen met items om de kans op afgifte van een soul te verhogen).Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:53:
Moet ik dan die bosses verslaan of echt door die levels gaan lopen? de bosses verslaan wil ik nog wel doen maar ik heb echt geen zin om het hele spel weer door te lopen. Kan ik net zo goed overnieuw beginnen.
Wel behoorlijk debdiel dat je die items zomaar kan gebruiken. Das toch niet logisch dat je weer overnieuw kan beginnen als je nog geeneens weet of je die items later nog moet gebruiken.
Eventuele verzoekjes tot verandering aan de start post, graag daar plaatsen =)
Anoniem: 76616
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 76616 op 12-08-2006 15:37 . Reden: Oops, oud topic, waarom is deze nog open? ]
Dit topic is gesloten.
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.