Het Nintendo DS Topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik dank u hartelijk!
Anoniem: 115248 schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:29:
Volgens mij zijn ze allemaal pixel-perfect. Dus je kan ze gewoon groter maken. Dat ze dan blokkerig worden is juist het charmante eraan. :)
Heb ze 1:1 gelaten, vind ik wel zo mooi eigenlijk :) Leaf heb ik zelf maar wat van gemaakt, helaas lijkt het meer op een drol met strepen :/ :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Laat maar, die hier onder is veel mooier ;)

[ Voor 84% gewijzigd door OppFox op 21-11-2005 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

D³ schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:03:
Heb ze 1:1 gelaten, vind ik wel zo mooi eigenlijk :) Leaf heb ik zelf maar wat van gemaakt, helaas lijkt het meer op een drol met strepen :/ :P
Dat ziet er echt heel goed uit! :D
Ook precies met dat item-vakje er omheen... super!

Wat betreft de leaf heb ik mezelf ook maar eens nuttig gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/25/65268297_c6078a8f26.jpg?v=0

Precies de oorspronkelijke NES sprite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heads-up... !

FIFA 2006 is in de aanbieding @ Play Asia
17 euro voor best een ok spel. Ik heb ’m iig net besteld :D

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ba-70-13cz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 115248 schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:35:
[...]

Dat ziet er echt heel goed uit! :D
Ook precies met dat item-vakje er omheen... super!

[afbeelding]

Ik heb mezelf ook maar nuttig gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/SMKFeather.gif

Precies het veertje zoals hij in de handleiding van Super Mario Kart staat. ;)

EDIT: Ik zie nu pas dat jullie dit niet zochten. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 21-11-2005 02:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 87302 schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:21:
[...]

ok, thanks
en wat betekent dit.... ?

Netgear WGR614v5 Rarely connects sucessfully to the service

(op de nintendo site over mijn router.... )
Plat vertaald naar het Nederlands dat jouw router het niet gemakkelijk heeft, en het zeldzaam (rare) is dat het ding wel goed connect met de service van Nintendo.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Dat staat er toch echt niet hoor. Er staat dat de router zelden goed verbinding maakt met de nintendo wfc service.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 21-11-2005 10:38 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 55849 schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:38:
Wikipedia zegt:
Graphics MK op niveau van N64 versie
Ik heb dan geen DS, maar ben ik toch benieuwd of de graphics echt op dat niveau liggen. Van de filmojes die ik gezien had vond ik het er net wat beter uitzien en het liep ook veel soepeler. Dus vroeg me af hoe het in het echt is. Zijn de grxf echt zo slecht als op de N64, want de framerate lag daarecht op maar 10fps ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ten eerste. het ziet er een stuk beter uit dan op de N64. Ten tweede: 10 FPS op de N64?..Liep bij mij als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Nou ik heb laatst op de DS van een vriend van me gespeeld, maar vind het grafisch nou niet echt hoogstaand.. En waarom al die 2d games ook uitbrengen die ook makkelijk te spelen zijn op de GBA... Het idee met het touchscreen vind ik leuk, maar toch, ik vond het na een uurtje spelen wel vervelend worden eigenlijk en in deze tijd met al die multi media mis ik het "aan kunnen klooien" ook wel wat. Vooral als je de grafics vergelijkt met de psp, valt de DS in het niet.

edit: de gba vond ik dus echt een geweldig apparaat, vooral omdat ie veel vooruitgegaan is met betrekking tot de GB.. Maar de DS vind ik maar een minimale verbetering ten opzichte van de GBA en dat vind ik dus vooral jammer.. In deze tijd had er gewoon veel meer mee gekunt..

[ Voor 24% gewijzigd door inXs op 21-11-2005 11:45 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

inXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:42:
Nou ik heb laatst op de DS van een vriend van me gespeeld, maar vind het grafisch nou niet echt hoogstaand.. En waarom al die 2d games ook uitbrengen die ook makkelijk te spelen zijn op de GBA... Het idee met het touchscreen vind ik leuk, maar toch, ik vond het na een uurtje spelen wel vervelend worden eigenlijk en in deze tijd met al die multi media mis ik het "aan kunnen klooien" ook wel wat. Vooral als je de grafics vergelijkt met de psp, valt de DS in het niet.

edit: de gba vond ik dus echt een geweldig apparaat, vooral omdat ie veel vooruitgegaan is met betrekking tot de GB.. Maar de DS vind ik maar een minimale verbetering ten opzichte van de GBA en dat vind ik dus vooral jammer.. In deze tijd had er gewoon veel meer mee gekunt..
Metroid Prime hunters, Mario 64 DS, Mario Kart DS, Tony Hawk DS en dergelijke gezien / gespeeld? Je lult nu maar een eind in de ronte. Dat er nog 2d spellen worden uitgeven is daarnaast ook geen ramp (castlevania is een pracht spel speelt gewoon niet lekker in 3d bijvoorbeeld)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

TheEvilCuber schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:52:
[...]Metroid Prime hunters, Mario 64 DS, Mario Kart DS, Tony Hawk DS en dergelijke gezien / gespeeld? Je lult nu maar een eind in de ronte. Dat er nog 2d spellen worden uitgeven is daarnaast ook geen ramp (castlevania is een pracht spel speelt gewoon niet lekker in 3d bijvoorbeeld)
Naast het feit dat de spellen vernieuwend zijn ;). De gameplay is gewoon anders dan op console, de PSP geeft je over het algemeen dezelfde games als op console in handheld formaat .... hetzelfde heb ik altijd met console games die ook op PC verschijnen .... het is of een poort van PC naar console, of andersom.

Het had inderdaad misschien iets beter geweest als het grafisch de kracht van ongeveer de Cube had gehad, maar dat heeft het nu eenmaal niet. Ik lig er niet zo van wakker. Ik vind 2D games nu juist lekker spelen op handheld. Castlevania is inderdaad een erg goed spel, beste tot nu toe vind ik zelf.

Metroid Hunters word ik niet zo warm van moet ik zeggen, speel ik liever op de Cube zo'n game. Is inderdaad een game zoals 'ie ongeveer op console is, en hoef ik niet zo nodig op handheld.

Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Mario Bros!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

TheEvilCuber schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:52:
[...]

Metroid Prime hunters, Mario 64 DS, Mario Kart DS, Tony Hawk DS en dergelijke gezien / gespeeld? Je lult nu maar een eind in de ronte. Dat er nog 2d spellen worden uitgeven is daarnaast ook geen ramp (castlevania is een pracht spel speelt gewoon niet lekker in 3d bijvoorbeeld)
Ik heb tony hawk, metroid gespeeld ja, maar dat ik ze grafisch geweldig vind kan ik niet zeggen, als ik het vergelijk met de psp dan.. En ik vind de vormgeving van de Nintendo DS ook niet echt om over naar huis te schrijven.. Ik snap best dat mensen het een goed/geweldig ding vinden, maar het is niet "van deze tijd" Er had veel meer ingestopt kunnen worden denk ik..

En ik zei ook al, de GBA vind ik een geweldig ding, maar een opvolger van de GBA had van mij meer in zijn mars mogen hebben. En van mij mag je vinden dat ik een end in de ronte lul, ik geef alleen maar mijn mening.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Anoniem: 86074 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:12:
[...]

Naast het feit dat de spellen vernieuwend zijn ;). De gameplay is gewoon anders dan op console, de PSP geeft je over het algemeen dezelfde games als op console in handheld formaat .... hetzelfde heb ik altijd met console games die ook op PC verschijnen .... het is of een poort van PC naar console, of andersom.

Het had inderdaad misschien iets beter geweest als het grafisch de kracht van ongeveer de Cube had gehad, maar dat heeft het nu eenmaal niet. Ik lig er niet zo van wakker. Ik vind 2D games nu juist lekker spelen op handheld. Castlevania is inderdaad een erg goed spel, beste tot nu toe vind ik zelf.

Metroid Hunters word ik niet zo warm van moet ik zeggen, speel ik liever op de Cube zo'n game. Is inderdaad een game zoals 'ie ongeveer op console is, en hoef ik niet zo nodig op handheld.

Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Mario Bros!
Ik vind een 3d shooter ook niet geweldig passen op een handheld en zoals ik al aangaf, 2d games spelen inderdaad lekker op een handheld, maar dat kon op de GBA ook al en daar was geen DS voor nodig geweest.. Ik zeg ook niet dat de DS een slecht ding is, ik zeg alleen dat ik vind dat ze er meer mee hadden kunnen/moeten doen zoals de PSP bijvoorbeeld.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

inXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:25:
[...]
En ik zei ook al, de GBA vind ik een geweldig ding, maar een opvolger van de GBA had van mij meer in zijn mars mogen hebben. En van mij mag je vinden dat ik een end in de ronte lul, ik geef alleen maar mijn mening.
Kijk, daar maak je de fout, het is een losstaand product wat toevallig ook GBA-games kan spelen. Nintendo heeft het ding gelanceerd naast de GB(A), opvolger is dus niet over te spreken.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Ja maar hij is uitgebracht om neem ik aan ook de competitie met de psp aan te gaan? En wat is het nut om een handheld uit te brengen dan naast een al bestaande handheld? Nogmaals, het gaat mij er niet om dat ik dat ding super slecht vind, het gaat mij erom dat ik het zonde vind ook dat ze het überhaubt lanceren en ik vind het raar dat iedereen er zo super enthousiast over is, terwijl het niet echt een hoogstaand apparaat is.. Het is leuk voor kinderen, lekker simpel enzo, kiddy graphics, maar voor een volwassen gamer vind ik (nogmaals ik) het niet geschikt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

inXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:41:
Ja maar hij is uitgebracht om neem ik aan ook de competitie met de psp aan te gaan? En wat is het nut om een handheld uit te brengen dan naast een al bestaande handheld? Nogmaals, het gaat mij er niet om dat ik dat ding super slecht vind, het gaat mij erom dat ik het zonde vind ook dat ze het überhaubt lanceren en ik vind het raar dat iedereen er zo super enthousiast over is, terwijl het niet echt een hoogstaand apparaat is.. Het is leuk voor kinderen, lekker simpel enzo, kiddy graphics, maar voor een volwassen gamer vind ik (nogmaals ik) het niet geschikt.
ik ben dol op lekker simpele spelletjes :)

graphics vind ik voor een handheld veel minder belangrijk, gameplay is veel belangrijker.
Gewoon ff snel tussendoor een half uurtje spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door T-8one op 21-11-2005 12:44 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

inXs: Dat het niet jouw handheld is begrijpen we nu wel. Dat mag. Daarom zijn eigen meningen uitgevonden. Maar ga dan in het psp topic over de psp lullen en laat dit topic voor wat het is. Dan kunnen wij weer gezellig over de ds lullen. Er zijn namelijk mensen die hem wel leuk vinden en er graag een spelletje op spelen.

De discussie die je nu aangaat is al 9278349082379735 keer gevoerd en echt niet nuttig meer :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja maar hij is uitgebracht om neem ik aan ook de competitie met de psp aan te gaan?
Nee
En wat is het nut om een handheld uit te brengen dan naast een al bestaande handheld?
Nieuw functies introduceren zoals touch screen en 2 schermen
Nogmaals, het gaat mij er niet om dat ik dat ding super slecht vind, het gaat mij erom dat ik het zonde vind ook dat ze het überhaubt lanceren en ik vind het raar dat iedereen er zo super enthousiast over is, terwijl het niet echt een hoogstaand apparaat is..
Moet het technisch hoogstaand zijn om er enthousiast over te zijn? Onzin, niet iedereen vind het zo belangerijk of het er zo uit ziet als op de PSP. Niet dat het lelijk moet zijn, maar liever nieuwe functies dan betere graphics.
Het is leuk voor kinderen, lekker simpel enzo, kiddy graphics, maar voor een volwassen gamer vind ik (nogmaals ik) het niet geschikt.
Onzin, de besturing is simpeler ja, maar de gameplay toch echt niet.

Fantasie > realisme

Dat heeft niks met leeftijd te maken, en alles met smaak.
Ik zie juist veel volwassenen een ineens een DS halen / er op spelen. Puur omdat ze die mogelijkheden zo leuk vinden, mario kent iedereen, en de simpelheid van oppikken en daarna verslavendheid van Touch & Go / Kirby trekt veel mensen aan.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 15:06
Was het niet 9278349082379736 keer?

Enne: smaken verschillen natuurlijk. Er zijn zat volwassen gamers die houden van "kiddy". Of van love sims (hoe veel zie je die hier in Europa?). Of van product_X_waarvan_men_normaal_zou_denken_dat_niemand_het_leuk_vind.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Je lult echt maar wat raak.

Je loopt maar de zeveren over de gfx en het uiterlijk. Tja de DS is op dat gebied minder dan de PSP maar dat neemt niet weg dat je op de psp niks meer heb dan een stelletje slappe ports die je beter op je console kan spelen. Het kan toch niet dat mensen een handheld als de DS kopen als je psp gfx kan hebben? tja vandaar dat de DS toch wel beter verkoopt dan de PSP (om nog maar niet over de software verkopen te beginnen).

En de DS is kiddy en simpel? wat ben jij voor infantiele 12 jarige dan. Wat is er kiddy aan tony hawk, metroid, castlevania en advance wars? en simpel? haha ja laat me niet lachen. De gemiddelde ds game is moeilijker dan die port crap op de PSP.

Dat jij een eigen mening wil hebben, heel fijn, maar onderbouw dat dan en lul maar niet een eind raak. Ga nu maar terug naar je psp vriendjes en laat ons met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 20:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Tering zeg, iemand deze scans al gezien? VET :D
http://www.n-next.com/famitsu(nov19)/6.jpg
http://www.n-next.com/famitsu(nov19)/7.jpg
http://www.n-next.com/famitsu(nov19)/8.jpg
http://www.n-next.com/famitsu(nov19)/9.jpg

Children of Mana overigens

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 21-11-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 19-05 17:44
Ah nee, niet weer...

Die hele PlayStation Portable versus Nintendo DS discussie's: :O

Nintendo WiFi: Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif
Mario Kart DS: Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Wachten tot vrijdag: Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nopompom.gif

Vermaak me nu uit nood maar met een SNES-emu + Mario Kart ;(

[ Voor 61% gewijzigd door ironx op 21-11-2005 13:10 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

De Atari Lynx is beter dan de Nintendo DS heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:34:
10 FPS op de N64?..Liep bij mij als een trein :)
Speel eerst eens MKDD en dan MK op de N64, dan zie je denk ik wel wat ik bedoel. Natuurlijk ligt het niet op 10fps, maar het loopt ook niet lekker vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
...Speel MKDD maar eens op 50hz ipv 60hz ;) Komt vooral daardoor :) MK64 is in principe 50hz only (EU) en MKDD speel je doorgaans wel op 60hz. De framerate was prima alleen MK64 had gewoon een lager tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Dacht dat het forum deel ook "discussies" omvat.. Maar goed, dat valt met jullie niet te doen in ieder geval... Maar goed, flame maar raak op me, als je daar gelukkig van wordt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
inXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:25:
[...]
En ik vind de vormgeving van de Nintendo DS ook niet echt om over naar huis te schrijven..
Alleen is het een handheld en is hij 10x steviger..doe mij maar een DS :)
Ik zeg ook niet dat de DS een slecht ding is, ik zeg alleen dat ik vind dat ze er meer mee hadden kunnen/moeten doen zoals de PSP bijvoorbeeld.
Laat ik persoonlijk de PSP nu net een totaal mislukte handheld vinden ... Console games speel ik op de console. Het gaat hier puur om smaak en ik hou niet van PSX1,5 achtige console games op een handheld. Jij blijkbaar wel :) Ik heb de X360 gezien en dat vond ik tot noch toe ook helemaal niks, daar zal jij ook wel anders over denken.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 21-11-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

MaxBurn schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:03:
[...]
Alleen is het een handheld en is hij 10x steviger..doe mij maar een DS :)

[...]
Laat ik persoonlijk de PSP nu net een totaal mislukte handheld vinden ... Console games speel ik op de console. Het gaat hier puur om smaak en ik hou niet van PSX1,5 achtige console games op een handheld. Jij blijkbaar wel :) Ik heb de X360 gezien en dat vond ik tot noch toe ook helemaal niks, daar zal jij ook wel anders over denken.
Kijk daar kan ik nou wat mee, maar ik vind de xbox ook niet alles, maar dat is vooral vanwege de spellen die erop uit komen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
inXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:27:
Ik vind een 3d shooter ook niet geweldig passen op een handheld en zoals ik al aangaf, 2d games spelen inderdaad lekker op een handheld, maar dat kon op de GBA ook al en daar was geen DS voor nodig geweest.. Ik zeg ook niet dat de DS een slecht ding is, ik zeg alleen dat ik vind dat ze er meer mee hadden kunnen/moeten doen zoals de PSP bijvoorbeeld.
Dus je vind 3d niks voor op een handheld, maar de PSP is dan weer wel veel beter dan een DS door z'n graphics ;)

Ach ja, van jou hoeft het niet, ik vind vooral de originele games die je nergens anders ziet erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

3d in de zin van een 3d shooter hoeft van mij niet op een handheld. 3d in de zin van rpg's ala final fantasy, need for speed, metal gear, ook mario 3d, mario kart bijvoorbeeld, vind ik dan wel weer erg lekker.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:58:
...Speel MKDD maar eens op 50hz ipv 60hz ;) Komt vooral daardoor :) MK64 is in principe 50hz only (EU) en MKDD speel je doorgaans wel op 60hz. De framerate was prima alleen MK64 had gewoon een lager tempo.
Nee dat is het ook niet. Want ook op 50Hz draait MKDD gigantisch veel beter dan MK64. Misschien heb jij zo'n memory expansion in je N64, maar die van mijn vriendin niet. En daar speelde ik laatst dus weer even MK64 en ik schrok me wezenloos. Niet omdat het spel traag zou gaan, maar omdat de framerate echt veel lager lag. Ik denk dat het mis 20fps was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:39:
[...]

Nee dat is het ook niet. Want ook op 50Hz draait MKDD gigantisch veel beter dan MK64. Misschien heb jij zo'n memory expansion in je N64, maar die van mijn vriendin niet. En daar speelde ik laatst dus weer even MK64 en ik schrok me wezenloos. Niet omdat het spel traag zou gaan, maar omdat de framerate echt veel lager lag. Ik denk dat het mis 20fps was.
Oei, die Memory Expansion wordt geloof ik alleen aangesproken door games die daar ook daadwerkelijk voor ontwikkeld zijn, toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.playright.dk/covers/castlevanialegacyofdarkness_n64_eu.jpg

Ik doel dus op het tweede logootje. MK64 heeft die ondersteuning iig niet, nog nieteens voor een rumblepack ;(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Ok genoeg over NDS <= => PSP. Ik kan tenminste Zelda the Minish Cap _/-\o_ gewoon in mn NDS pluggen en gamen :) Over gameplay en nostalgie gesproken :9~ :9~ :9~ :9~

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inXs schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:59:
Dacht dat het forum deel ook "discussies" omvat.. Maar goed, dat valt met jullie niet te doen in ieder geval... Maar goed, flame maar raak op me, als je daar gelukkig van wordt.
Discusseren is niet erg. Onzin blaaten wel.

Even je eigen posts als voorbeeld.
het gaat mij erom dat ik het zonde vind ook dat ze het überhaubt lanceren
Waar slaat dat op? de DS is een heel ander product dan de GBA en ook totaal niet vergelijkbaar.
terwijl het niet echt een hoogstaand apparaat is
Niet echt hoogstaand? 2 schermen, 1 touchscreen en 3d grafics die er redelijk goed uitzien, geen laadtijden en een accu die je niet iedere 5 uur aan een lader hoeft te hangen (jaja laag ik weet het). De gfx van de psp tov de DS zijn idd beter, maar dat van de DS ziet er zeker niet slecht uit en is echt een behoorlijke vooruitgang tov de GBA. Ik kan ook wel zeggen dat mijn pc de ps2 kontschopt kwa gfx.
Het is leuk voor kinderen
Laat me raden, jij bent het opperwezen hier. Wou je zeggen dat games ala gta waarbij je vrouwen in elkaar kan meppen, kan stelen en moorden behoort tot de games van een hoog nivo? Als jij het mij vraagt ben je gewoon te dom voor de ninty games.
ekker simpel enzo
Tja.... Noem eens 1 psp game die moeilijker is dan een DS game?
kiddy graphics
Tuurlijk... metroid en castlevania zien er echt kiddy uit.
maar voor een volwassen gamer vind ik
Wat jij vind moet je naar de politie brengen. Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat je volwassen bent, maar geestelijk ben je volgens mij niet veder dan een 12 jarige getuige het feit dat volgens jij alles wat niet bloederig is meteen kiddy is. Even ter jouw informatie, de meeste volwassenen vinden games als gta juist kinderachtig omdat het alleen maar geweld en gescheld is en totaal geen iq vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
seamus21 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:07:
Ok genoeg over NDS <= => PSP. Ik kan tenminste Zelda the Minish Cap _/-\o_ gewoon in mn NDS pluggen en gamen :) Over gameplay en nostalgie gesproken :9~ :9~ :9~ :9~
klare taal! :*) ik heb een Nintendo DS gekocht omdat ik het L-E-U-K vind. niet omdat hij beter is dan iets anders... vind jij de PSP leuk? vooral kopen.... wil je m hebben omdat hij beter is dan de DS..... mjah dan doe je het gewoon voor het hebben en niet omdat het zo leuk is..(wat ik persoonlijk gewoon patserig vind |:( ). ik draai me om en ga nog ff lekker Super mario 64 doen want dat vind ik L-E-U-K. of Advance wars.... k zie wel :D . kunnen we nu weer lekker over de DS lullen of gaat de PSP<-> DS oorlog nog door? :O

[ Voor 10% gewijzigd door Duupjuh op 21-11-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

wil niet meedoen aan de discussie omdat ik dit over de delen heen al zo vaak voorbij heb zien komen en inmiddels een conclusie heb getrokken, maar moet b6n666 gelijk geven. inXs z'n visie op de DS raakt kant noch wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
apNia schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:38:
wil niet meedoen aan de discussie omdat ik dit over de delen heen al zo vaak voorbij heb zien komen en inmiddels een conclusie heb getrokken, maar moet b6n666 gelijk geven. inXs z'n visie op de DS raakt kant noch wal.
Dat is nou volwassen gedrag! _/-\o_ ( die was voor inXs )

[ Voor 3% gewijzigd door Duupjuh op 21-11-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

apNia schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:17:
De Atari Lynx is beter dan de Nintendo DS heren!
Eensch!

/me Oscar Mopperkont heeft namelijk een lynx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:59

S2S

MK DS disconnectors BE gone: heeheheheh jammer dan

I've gone and done several tests yesterday by checking my record, racing and have determined the following.

At the end of a session, depending on your rank you get a certain amount of wins/loses.

For every person you beat you get 1 win.
(4 player match, you come in first, you get 3 wins)

For every person you lose to you get 1 loss.
(4 player match, you come in second, you get 2 wins and 1 loss)

If a person disconnects, it's an automatic loss for that person.
The amount of losses is determined by how many other players were currently racing them.
(4 player match, you drop the game, you get 3 losses)

If a person disconnects, the remaining players will be given a win ONLY if the match makes it to the final standing AND if they don't drop aswell (At least 2 racers must complete all 4 races), the players remaining will get a win(s) for defeating the person(s) who disconnected.

In 3-4 player matches you can 'tie' and still be claimed on your screen the 'winner' you get a win for those you beat, but for the others that tied you, you get nothing.

There is also a 'tie' screen that actually prints 'tie' that others have been mentioning, but I haven't seen it yet.

That's how the it works, at least that's what my testing results came up with.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 09:18

ye-roon

knaak

Lets change the subject. Heeft iemand al ergens een site gevonden waar erg mooi vermeld plaatjes staan in het juiste formaat en genoeg ingezoomed om als icon te gebruiken in MKDS ? kzie op vier chan dingen voorbij komen met mooie opzet en zo, lijkt haast wel of het van een site komt :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:45:
Lets change the subject. Heeft iemand al ergens een site gevonden waar erg mooi vermeld plaatjes staan in het juiste formaat en genoeg ingezoomed om als icon te gebruiken in MKDS ? kzie op vier chan dingen voorbij komen met mooie opzet en zo, lijkt haast wel of het van een site komt :)
Zoiets?

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 21-11-2005 16:54 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wachten begint nu echt bijna ondraaglijk te worden. ;)
Vanmiddag bij mijn lokale Intertoys hingen er al overal kartonnetjes en kubussen aan het plafond met Mario Kart DS - out now! "Het zal toch niet echt al..." dacht ik gelijk, maar helaas. De spellen zelf waren inderdaad nog niet binnen. Wel een beetje misleidend om de reclames dan al wel op te hangen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ja zeker suffe medewerkers die geen zak te doen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 20:30

Peentje

MAC / Windows i don't care

ik word echt gek, kwilem nu, ben helaas voor me werk do/vrij in Veenendaal, in een hotel :( maar zaterdag naar de HCC ik hoop dat ze hem daar hebben!(gameexpo), en anders op de terugweg maar ff ergens langs kachelen.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:43:
Het wachten begint nu echt bijna ondraaglijk te worden. ;)
Vanmiddag bij mijn lokale Intertoys hingen er al overal kartonnetjes en kubussen aan het plafond met Mario Kart DS - out now! "Het zal toch niet echt al..." dacht ik gelijk, maar helaas. De spellen zelf waren inderdaad nog niet binnen. Wel een beetje misleidend om de reclames dan al wel op te hangen! :p
Die hebben ze afgelopen vrijdag binnengekregen. Want toen ik vrijdag naar Mario Kart DS vroeg zeiden ze dat ze vandaag de promotiematerialen hebben gekregen en dat het spel pas volgende week vrijdag (nu komende vrijdag dus, RED) geleverd zou worden. Op zijn vroegst heeft het meerendeel van de winkels pas vrijdag het spel binnen. Dat wordt dus hopen dat donderdagavond een aantal winkels al een lichting hebben gekregen van Nintendo :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Eh nee Vrijdag is de officiele datum maar diverse winkels hebben MKDS al :) (Al dan niet de US versie)

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 21-11-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Anoniem: 115248 schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:35:

[afbeelding]

Heee die ziet er goed uit man, dankjewel.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 12:55
joh, ik wil ook weer eens wat zeggen.

vandaag weer eens naar de grote stad nijmegen geweest :)

in de winkels zag ik oa meteos maar vooral pac n roll en harry potter liggen, ik wist niet dat die al uit waren? iig niet de eu versies...
maarja, behalve meteos verder denkik niet echt boeiend, ik ben alleen geinterreseerd in topgames :P

en daarom:
mario kart gespeeld!! !:D;D;D::D;;d!D;D;D;!D;d;D::D;!d;D;D;!
bij de V&D hadden ze de demo :) :)
man wat speelt dat lekker :) :)
en het ziet er gewoon zoooo strak uit.

verder ook nog op een psp en 360 gespeeld. Die psp was helemaal erg, ik kreeg hem niet eens aan de praat, ik zat meteen vast in allerlei menus (hij moest zelfs een tijdje laden... laden? wat is dat?) en wist de knoppen niet te vinden, heb niet eens een potje fifa op kunnen starten...
maar het scherm was wel mooi.

die 360 viel ook tegen, het zag er absoluut niet bijzonder uit (call of duty 2), dat meen ik sireus, heb zelf geen hele sterke pc ofzo, maar ik vind halflife 2 mooier imo, ze hadden wel gewoon een HD tv...
verder ziet de controller er gewoon hetzelfde uit als de oude xbox controller. Ik heb geen ervaring met consoles en zeker niet met console fps, maar ik vind het gewoon zeer kut spelen.
Ook hier zat ik al gauw vast in allerlei menus e.d., die ds zet je gewoon aan en lekker spelen maar :)

maar dat is allemaal offtopic, heb mkds als het goed is vrijdag binnen van zuiderpark :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 11-06 20:25
MK:DS is hier ook binnen en ik moet zeggen, ik vermaak me er goed mee. :) Erg leuk ook om de Retro Cup te doen, lekker nostalgisch banen racen. :P

M'n Friends-ID is trouwens 064484301714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85482

Milenco schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:18:
MK:DS is hier ook binnen en ik moet zeggen, ik vermaak me er goed mee. :) Erg leuk ook om de Retro Cup te doen, lekker nostalgisch banen racen. :P

M'n Friends-ID is trouwens 064484301714
Die friendcode klopt iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

heb een linksys WAP54G wireless router, achter een 'gewone' router..werkt dit met de DS?
kon even de site om te checken niet vinden.
kan ie misschien in de ts? (of staat ie daar al?:P)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Licko schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:42:
heb een linksys WAP54G wireless router, achter een 'gewone' router..werkt dit met de DS?
kon even de site om te checken niet vinden.
kan ie misschien in de ts? (of staat ie daar al?:P)
staat niet in de lijst van Nintendowifi.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 11-06 20:25
Sorry, friends code moest zijn: 064484 304714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Anoniem: 85482 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:45:
[...]
staat niet in de lijst van Nintendowifi.com.
niemand hier die m heeft?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
De meeste routers werken wel hoor.
According to Nintendo, in one week more than 45% of the people who have purchased Mario Kart DS have taken their game online via the free Nintendo Wi-Fi Connection service.
Dat is echt een gigantische prestatie ! ..wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Site van Animal Crossing gelaunched: http://www.animal-crossing.com/wildworld/

Irritant trouwens, bij mario kart zit een firmware upgrade. Kan ik m'n PassMe niet gebruiken. Moet je het helemaal ombouwen naar een fucking PassMe2... triest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
leuk voor Surrounded :D

MKDS CPU Cheating:
Even when the computer cheats like a bugger on 150cc you will keep on coming back again and again to try and get the best times, the best grades and to unlock something new. As we hinted at there, the cheating aspect does seem to rear its ugly head again here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Milenco schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:45:
Sorry, friends code moest zijn: 064484 304714
Mijne is: 296412 380349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Jongens, kunnen we beter die friend codes uitwisselen op de GoT MKDS site? Nu zijn er hier maar iets van 4 man met zo'n code die ieder ongeveer 1x-2x per dag opnieuw de friendcode posten maar wat als vrijdag hier 30 man dat doet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Bij Futurezone Zoetermeer lag ie er gister al, alleen wel voor 54.99. Heb niet gekeken of het US was ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:53:
leuk voor Surrounded :D
As we hinted at there, the cheating aspect does seem to rear its ugly head again here.
;)
Ach, ik had al niet anders meer verwacht. Elke mariokart heeft het, blijkbaar vind nintendo dat het erbij hoort. Ik heb me er bij neergelegd.

De IGNmailbag van vandaag vond ik zorgelijker...
What is your opinion about snaking (powersliding constantly on straightaways), and do you snake yourself? (...)
Are you kidding? It's part of the game design…if you don't learn how to gain that extra boost by powersliding, you'll get your ass handed to you. It's a skill that's learned, not a cheat that's exploited. And people who cry foul when someone's power boosting is too lazy to learn how to do it themselves.
Duidelijke taal dus. Misschien moet ik dan toch maar een paar lessen powersliding op rechte stukken bij jou nemen. ;) Als straks iedereen het online doet kan ik ook niet meer achterblijven.

De videoreview was ook erg leuk om te zien. Nuttig dat je op het onderste scherm bij time-trial precies de afgelegde route van je ghost ziet! Dan kun je echt tot op de milimeter nauwkeurig de snelste tijden neerzetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Het verbaast me dat het dan nog redelijk kan met de digitale besturing. Misschien omdat de banen redelijk breed zijn.

Trouwens is het amper snaking te noemen :) Dat associeer ik iets meer met de ECHTE S-bewegingen in F0GX.

[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:17:
Het verbaast me dat het dan nog redelijk kan met de digitale besturing. Misschien omdat de banen redelijk breed zijn.

Trouwens is het amper snaking te noemen :) Dat associeer ik iets meer met de ECHTE S-bewegingen in F0GX.
De beweging is er echt wel ;)

En waarom zou de besturing niet werken, mk begon immers op de snes. En de GBA versie was ook goed te pruimen.
De game is redelijk moeilijk, snaken is een MUST. Op 150 CC begint het aardig moeilijk te worden. Maar ik wil graag die banen in VS, dus ff doorzetten heehheeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb het over de SSMT bewegingen die je echt pas vanaf MK64/MKDD hebt hoor :) (beide analoge besturing) Ik heb het helemaal niet over cornering of normale mini turbo's/powersliding. e.d.

Volgens mij haal jij snaking(SSMT) en de normale powerslides(MT) door elkaar. Snaking(SSMT) is echt geen must om 150CC te halen, af en toe powersliden(MT) wel. Zelfs met MKDD werd er alleen "Gesnaked" door de echte competitie spelers. Ik noem het trouwens liever Straight Stretch Mini Turbo zoals het in de scene heet :)

MT = Mini Turbo. Wat je dus bv. in de bochten doet.
SSMT = Straight Stretch Mini Turbo. Feitelijk constant mini Turbo's uitvoeren ongeacht of het een bocht of recht stuk is. (In principe rechte stukken) Ik denk dat het wel minder secuur zal gaan dan met MKDD :)

Snaking = zigzag bewegingen maken maar dat is meer een term voor F-ZeroGX aangezien je met MKDS wel iets meer moet doen dan zigzaggen om snelheid te maken :)

[ Voor 129% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

WTF is snaking???

En powersliding heb je bij MKDD niet nodig op 150cc. Ik kan het iig voor geen meter en gebruik het ook nooit en toch heb ik alle banen en karts geunlocked. Dus het kan wel degelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:51:
Ik heb het over de SSMT bewegingen die je echt pas vanaf MK64/MKDD hebt hoor :) (beide analoge besturing) Ik heb het helemaal niet over cornering of normale mini turbo's/powersliding. e.d.

Volgens mij haal jij snaking(SSMT) en de normale powerslides(MT) door elkaar. Snaking(SSMT) is echt geen must om 150CC te halen, af en toe powersliden(MT) wel. Zelfs met MKDD werd er alleen "Gesnaked" door de echte competitie spelers. Ik noem het trouwens liever Straight Stretch Mini Turbo zoals het in de scene heet :)

MT = Mini Turbo. Wat je dus bv. in de bochten doet.
SSMT = Straight Stretch Mini Turbo. Feitelijk constant mini Turbo's uitvoeren ongeacht of het een bocht of recht stuk is. (In principe rechte stukken) Ik denk dat het wel minder secuur zal gaan dan met MKDD :)

Snaking = zigzag bewegingen maken maar dat is meer een term voor F-ZeroGX aangezien je met MKDS wel iets meer moet doen dan zigzaggen om snelheid te maken :)
Jij gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Iets meer reactie zou misschien wat duidelijker zijn :P Zoals "Ah, dat bedoelde ik inderdaad niet" of "Ah, zit het zo!" ..of "Ah, maar dat bedoel ik ook en je praat poep!"

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Waarom zet men de friendcode niet gewoon in de ondertitel :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

Weten jullie misschien of er binnenkort nog een 2=3 actie komt bij de free recordshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Is net geweest dus zal op zijn snelst over een paar maandjes zijn denk ik :)
Willybubba schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:39:
Waarom zet men de friendcode niet gewoon in de ondertitel :)
You smart.. :P * Max|Burn dient een request for change in. (..WB snapt hem?..)

[ Voor 86% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 63989 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:57:
Weten jullie misschien of er binnenkort nog een 2=3 actie komt bij de free recordshop?
September volgend jaar?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand zin om nu te karten?

Ik search iig nu naar friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 85482 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:36:

Ik search iig nu naar friends
Dude, wacht even tot van de week ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

apNia schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:
Irritant trouwens, bij mario kart zit een firmware upgrade. Kan ik m'n PassMe niet gebruiken. Moet je het helemaal ombouwen naar een fucking PassMe2... triest..
Toch mooi hoe Nintendo dit aanpakt. Geen aankondigingen niets, maar gewoon een F/W upgrade samen met de game. Gewoon werken zonder problemen maar ze moeten nu ook support geven!

Ik ben persoonlijk wel blij dat het kan want dat betekent dat er nog andere aanpassingen mogelijk zijn...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Er zijn hier nu nog steeds iets van 3 mensen met MKDS...de release date zal echt niet plotseling vervroegen. Volgens mij heeft men je dat nu al zeker 10x gezegd :)

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:17:
Ik begin me nu af te vragen of Craig (van IGN) de vraag wel goed heeft begrepen. Hij zegt:
if you don't learn how to gain that extra boost by powersliding,
Maar dat is gewoon links/rechts/links/recht/links/rechts klikken tijdens de bochten. Dat is inderdaad een basistechniek die eigenlijk iedereen moet kunnen. Maar op de rechte stukken vind ik het toch minder vanzelfsprekend. Uit niks blijkt dat hij dat bedoelde.

Nouja, ik merk het wel. Als iedereen tijdens het online spelen de hele race lang loopt te boosten zal ik het me ook aan moeten leren. Als bijna niemand anders het kan ga ik er ook geen tijd aan verspillen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn lokale gamesboer belde me net op. Ze hebben Mariokart binnen. Ik had em al, dus heb ik mijn pre-order ff gecanceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55849

apNia schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:
Voor zover ik weet zit bij Mario Kart DS geen firmware update. Het spel schrijft enkel Wifi-configuratiedata naar de firmware. Hierdoor moest FlashMe wel aangepast worden. Maar voor de rest blijft alles gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een walkthrough voor castlevania voor als je dario voor de 2e keer heb verslagen? want ik heb nu 70% maar geen idee waar ik nog allemaal heen moet terwijl ik nog best veel moet onderzoeken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:44:
Heeft iemand een walkthrough voor castlevania voor als je dario voor de 2e keer heb verslagen? want ik heb nu 70% maar geen idee waar ik nog allemaal heen moet terwijl ik nog best veel moet onderzoeken volgens mij.
spoiler:
Als je naar Dario toegaat en in plaats van hem te proberen te verslaan de spiegel in gaat(met de juiste soul), kun je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Kreeg net digitale kortingsbon van FRS binnen (omdat StarWars DVD bij release goedkoper was dan preorder). Heb toch maar weer MKDS bij FRS besteld, ben nu maar 33,49 kwijt...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zal zo'n pipo bij de free record shop denk je 'm geven als ik morgen langs kom hobbelen of zijn ze daar denk je zo irritant strict? Zijn vaak jonge gassies :)

edit: idd heb nog e25 aan kortingsbonnen liggen

[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 22-11-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gewoon even langsgaan.. denk niet dat iemand je dat kan vertellen ;)
Tenzij diegene bij een FRS werkt en het wel wil doen natuurlijk :P

Mijn Mario Karts liggen hier ergens bij de douane sinds vanochtend 7.00u...
Gisteren waren ze nog in Hong Kong en dan blijven ze hier een hele dag liggen verdomme.
Ik verwacht ze morgen iig wel binnen. Gelukkig werk ik morgen thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
En dit is weer de 1000ste post. Welke scholier of student (want die hebben veel vrije tijd en kunnen dus het topic lekker updaten :D) opent een nieuw topic ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
zijn er nog winkels die speciale mario kart DS acties hebben? dus dat je een t-shirt of zoiets krijgt als je mario kart DS koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Kan ik gewoon de FiPo kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:47:
[...]

spoiler:
Als je naar Dario toegaat en in plaats van hem te proberen te verslaan de spiegel in gaat(met de juiste soul), kun je verder.
Hoe kan het eigelijk dat ik soms dingen kwijt raak? ik ben bv mijn trow axe upwards kwijt :? en hoe kom je aan die souls voor het upgraden van wapens? en wat gebeurt er als je souls loslaat?

Die soul waar jij het over hebt heb ik geloof ik nog geeneens...

Edit: nope die soul heb ik niet en me mina talisman is ook pleite... wtf is hier aan de hand?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 22-11-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:04:
Kan ik gewoon de FiPo kopieren?
Dat is (helaas) wel de meest gangbare manier ja.

[ Voor 60% gewijzigd door Ken. op 22-11-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:43:
Dat is (helaas) wel de meest gangbare manier ja.
Misschien kunnen we het voor Deel 11 eenmalig omdopen tot Het Mario Kart DS Topic. ;) Ik heb zo'n vermoeden dat dat spel erg intensief besproken gaat worden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahhh fuck it, ik snap geen donder meer van dat castlevania. Ik kan nergens meer heen (sommige delen worden nog geblockt om een of andere reden), ik heb niet de soul om door die spiegel te kunnen en ik mis opeens items die ik wel heb gehad :( snapt iemand wat er aan de hand is of hoe ik veder kan? want ik kom er niet meer uit.

edit: WAAROM IS DIE POKKE KUT AXE ARMOR PLEITE DAN? echt dat klote spel heeft gewoon dingen weggedaan zonder dat ik dat wou en nou kan ik dus fijn niet veder. Al die walkthroughs hebben het ook over dingen die ik wel had maar nu niet meer heb maar wel moet hebben :(:(:( :r

Erg fijn heb je tot 70% gespeeld naait dat spel je lekker kan je fucking niet veder. kut spel.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 22-11-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:34:
[...]

Misschien kunnen we het voor Deel 11 eenmalig omdopen tot Het Mario Kart DS Topic. ;) Ik heb zo'n vermoeden dat dat spel erg intensief besproken gaat worden hier.
Lijkt me idd geen gek plan.. :)
We zitten zo weer op de 1000 posts denk ik ja.

*bidt dat morgen Mario Kart wordt bezorgd.

Kan ik ook mijn buddycode posten :P B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:40:
ahhh fuck it, ik snap geen donder meer van dat castlevania. Ik kan nergens meer heen (sommige delen worden nog geblockt om een of andere reden), ik heb niet de soul om door die spiegel te kunnen en ik mis opeens items die ik wel heb gehad :( snapt iemand wat er aan de hand is of hoe ik veder kan? want ik kom er niet meer uit.
Heb je die items misschien verkocht of die souls gebruikt om wapens up te graden?

spoiler:
Die soul om door die spiegel te komen zit ergens linksboven in het spel. Daar kom je in een gang met drie blokkades met tekeningen van vijanden er op. Je moet een soul van de vijand die daar op is afgebeeld gebruiken om de blokkades te vernietigen. Dan kom je bij de vijand die je de soul geeft om in een spiegel te kunnen klimmen, die je overigens twee keer moet verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb alles gebruikt om wapens te maken. Maar ik wist niet dat die dingen dan weg gingen? dat werd nergens gezegd want die heb ik nu dus niet meer en ik kan er ook niet meer aankomen? ik kan dus ook niet voorbij die 3 blokken want ik heb die souls niet meer.

Welke malloot heeft het zo gemaakt dat je dingen kan wegdoen die je nodig heb dan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:58:
Ja ik heb alles gebruikt om wapens te maken. Maar ik wist niet dat die dingen dan weg gingen? dat werd nergens gezegd want die heb ik nu dus niet meer en ik kan er ook niet meer aankomen? ik kan dus ook niet voorbij die 3 blokken want ik heb die souls niet meer.

Welke malloot heeft het zo gemaakt dat je dingen kan wegdoen die je nodig heb dan :r
Je kunt alleen souls en items wegdoen die je weer opnieuw kunt halen. Dus alles wat je kwijt bent zou je weer terug kunnen halen, alleen gaat dat je waarschijnlijk wat tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet ik dan die bosses verslaan of echt door die levels gaan lopen? de bosses verslaan wil ik nog wel doen maar ik heb echt geen zin om het hele spel weer door te lopen. Kan ik net zo goed overnieuw beginnen.

Wel behoorlijk debdiel dat je die items zomaar kan gebruiken. Das toch niet logisch dat je weer overnieuw kan beginnen als je nog geeneens weet of je die items later nog moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:53:
Moet ik dan die bosses verslaan of echt door die levels gaan lopen? de bosses verslaan wil ik nog wel doen maar ik heb echt geen zin om het hele spel weer door te lopen. Kan ik net zo goed overnieuw beginnen.

Wel behoorlijk debdiel dat je die items zomaar kan gebruiken. Das toch niet logisch dat je weer overnieuw kan beginnen als je nog geeneens weet of je die items later nog moet gebruiken.
De souls die je van bosses krijgt kun je niet wegdoen. Mocht dat bij jouw wel gebeurd zijn, dan heb je een probleem. Je kunt alleen souls van normale vijanden weggeven, om die terug te krijgen zul je die vijanden waarvan je souls bent kwijtgeraakt opnieuw moeten opzoeken en net zo vaak verslaan totdat ze een soul vrijgeven(wel natuurlijk eerst je stats ophogen met items om de kans op afgifte van een soul te verhogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nintendo DS topic deel 11

Eventuele verzoekjes tot verandering aan de start post, graag daar plaatsen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Deleted

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 76616 op 12-08-2006 15:37 . Reden: Oops, oud topic, waarom is deze nog open? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Waarom? Dat is voor jou een vraag, voor mij een weet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.