Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Wel dat mensen het aan hun guildies geven (komt bij ons redelijk vaak voor). Waarom een 20K+ item weg geven aan een vreemde?
om aardig te zijn :p, vroeger, toen het spel net uit was ook wel gedaan met zo'n fiery dragaon sword (waren toen vrij rare), Pve boeit met niet zo (niet in de manier dat ik colectors items wil hebben etc..) en pvp meer en als je pvp, heb je aan geld toch niet zo veel. Die gast was helemaal blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:32:
Even wat verder gezocht:

Special Edition

- Guild Wars
- de kaart van het land Tyria
- een Artbook met originele ontwerpen en tekeningen uit de game
- bonus materiaal op een CD-Rom
- Een unieke ingame skill
- Een wapen of harnas upgrade

Collector's Edition

- Guild Wars Game
- Guild Wars Sound Track - Jeremy Soule
- Guild Wars Cloth Map
- Logitech Headset -
- 3 Months Teamspeak
- Hard Covered Guild Wars
- Art Book ( 4.5” x 6.5”)
- Exclusive In-game Item, the “Divine Aura”

Het lijkt er dus op dat de SE een ietswat afgeslankte versie is van de CE, dus geen headset en geen teamspeak. Maar de SE kost dan ook maar 40 euro.
Btw, in de NL CE zit geen Cloth Map en het artbook is ook niet hard covered :? Is dit bij de US versie wel zo? Anyway, als het andere stuff is, schaf ik het wel aan, want ik vind die 4 character lvl cap echt TE weinig (hadden er iig 6 moeten zijn, een voor elke profession). Ik hoop dat ze dat bij Chapter 2 uitbreiden (komen nieuwe professions, maar ik ga mijn huidige chars echt niet wegdoen...)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Sjekster schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:07:
[...]
Btw, in de NL CE zit geen Cloth Map en het artbook is ook niet hard covered :? Is dit bij de US versie wel zo? Anyway, als het andere stuff is, schaf ik het wel aan, want ik vind die 4 character lvl cap echt TE weinig (hadden er iig 6 moeten zijn, een voor elke profession). Ik hoop dat ze dat bij Chapter 2 uitbreiden (komen nieuwe professions, maar ik ga mijn huidige chars echt niet wegdoen...)
Ik zie het toevallig staan, al heel wat weken niet meer gespeeld trouwens maar er komen meer Char slots, al een keer gelezen in een interview van ze dus maak je niet druk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Yay! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:24

Vrijdag

De Zwarte

Sjekster schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:07:
[...]
In de EU versie van de CE zat geen cloth map. Helemaal geen map trouwens. En het was softcover.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Ik zie het toevallig staan, al heel wat weken niet meer gespeeld trouwens maar er komen meer Char slots, al een keer gelezen in een interview van ze dus maak je niet druk :Y)
Interesting, ik heb er nog niets van gehoord eigenlijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Zeker bij een uitbreiding die ik toch niet ga kopen. B)

Leuk spel, dat wel, maar daar blijft het bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:58:
[...]

Zeker bij een uitbreiding die ik toch niet ga kopen. B)

Leuk spel, dat wel, maar daar blijft het bij. :)
Wat je nu al ziet is dat de die hard spelers over blijven op het einde. De mensen die het spel een keer spelen en daarna stoppen zijn vaak al vertrokken voordat je aan PvP toe komt. Op zich niets mis mee hoor. Ieder zijn eigen game natuurlijk :) Ik denk dat je straks goed kunt zien wie "here to stay" is en wie het bijltje er bij neer gooit bij de release van Chapter 2.

Jammer overigens dat er nog niet echt een officiele datum bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
DamadmOO schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

Die 1% die juist waar is is dat je geen henchmen mee moet nemen als je gaat farmen. :X
Onzin, de eerste keer dat ik in Grent's Foothprint ging farmen had ik een team van 8 henchies, voila: groene wand bij de 2 baas die ik om zeep hielp.

Henchies nemen gewoon net als andere spelers hun deel van de buit, niks meer en niks minder.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
TroonStaal schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:37:
[...]

In de EU versie van de CE zat geen cloth map. Helemaal geen map trouwens. En het was softcover.
Dat zeg ik 8)7 ;)
Bor de Wollef schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:43:
[...]

Interesting, ik heb er nog niets van gehoord eigenlijk.
ff nagezocht en ze hebben iets gezegd als: We don't except players to delete their existing characters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:02:
[...]

Wat je nu al ziet is dat de die hard spelers over blijven op het einde. De mensen die het spel een keer spelen en daarna stoppen zijn vaak al vertrokken voordat je aan PvP toe komt. Op zich niets mis mee hoor. Ieder zijn eigen game natuurlijk :) Ik denk dat je straks goed kunt zien wie "here to stay" is en wie het bijltje er bij neer gooit bij de release van Chapter 2.

Jammer overigens dat er nog niet echt een officiele datum bekend is.
Die leegloop is al vaker aangekaart, dat was voor de zomer al merkbaar, alleen bij een redelijk update zoals afgelopen maand wil het wel eens wat drukker worden, ik gok dat eind dit jaar het spel behoorlijk leeg is, opzich jammer maar er wordt naar mijn idee niet echt geluisterd naar wat mensen willen, of ze doen het wel maar het duurt gewoon te lang. Iedereen roept 6 maanden om een nieuw handelsysteem, komen er 2 nieuwe gebieden, sorry hoor maar dan heb je volgens mij een flinke plank voor je harses hoor. Het spel was de eerste 5 maanden geweldig maar daarna zie je wat er allemaal mis is en het niet maadelijkse betaal systeem werkt toch niet zoals het gedacht was. Het is spel is 10 keer kleiner dan andere MMO's en dat is merkbaar, het verhaal is gewoon te spelen in 2 weken en PvP is voor de meeste mensen niet behapbaar zoals andere soorten MP games dat wel hebben. Ik koop zeker de update in de hoop dat het echt gaat brengen wat het zou moeten zijn maar heb er weinig vertrouwen in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Sjekster schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:28:

ff nagezocht en ze hebben iets gezegd als: We don't except players to delete their existing characters...
Dat kun je natuurlijk op veel manieren opvatten imho. Ik leid daar nou niet direct aan af dat er de char cap van 4 karakters aangepast zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:33:
Die leegloop is al vaker aangekaart, dat was voor de zomer al merkbaar, alleen bij een redelijk update zoals afgelopen maand wil het wel eens wat drukker worden, ik gok dat eind dit jaar het spel behoorlijk leeg is, opzich jammer ...
Op zich logisch doordat er niet hoeft te worden betaald om te spelen is het verloop veel groter. Een beetje leger is niet erg, want dat betekent meestal dat de noobs verdwijnen en de goede spelers overblijven, maar het moet idd niet te leeg worden. Als je nu begint met een nieuwe char kun je op sommige plaatsen nog nauwelijks een PUG bijelkaar krijgen.
maar er wordt naar mijn idee niet echt geluisterd naar wat mensen willen, of ze doen het wel maar het duurt gewoon te lang. Iedereen roept 6 maanden om een nieuw handelsysteem, komen er 2 nieuwe gebieden, sorry hoor maar dan heb je volgens mij een flinke plank voor je harses hoor.
Mwah, ik denk dat dat wederom met het gratis online spelen te maken heeft. Daardoor ontbreekt het ze denk ik aan de poen om er een hoop programmeurs tegenaan te gooien die alle wensen kunnen verwezenlijken. Ik geloof niet dat het ze aan wil ontbreekt, maar aan middelen.
Het spel was de eerste 5 maanden geweldig maar daarna zie je wat er allemaal mis is en het niet maadelijkse betaal systeem werkt toch niet zoals het gedacht was.
Persoonlijk vind ik niet zoveel mis met GW. Ik heb ook wel wensen, maar niks wat ik nou echt een must vind. Ook wel goed dat ze in de updates vaak de skills verder uitbalanceren. Maakt het knokken in PvE en vooral PvP toch een steeds een stuk interessanter.
Het is spel is 10 keer kleiner dan andere MMO's en dat is merkbaar, het verhaal is gewoon te spelen in 2 weken ...
Als je heeeeel hard door werkt en niet alle subquests doet dan kan het in twee weken idd. Als je wel op je gemak het verhaal tot je neemt en alle hoeken en gaten uitkamt en quests, subquests en missies doet, dan ben je toch echt wel een maandje of twee zoet. Ook denk ik dat de map veel makkelijker uit te breiden is dan andere MMO's, zodat je echt in 1 hele grote wereld kunt spelen en niet zoals bij andere MMO's perse op de ene of de andere planeet moet spelen oid.
en PvP is voor de meeste mensen niet behapbaar zoals andere soorten MP games dat wel hebben.
Grootste probleem van PvP vind ik dat er weinig rewards tegenover staan. Daarom doe ik het zelf zeeeer zelden. Meestal alleen als iemand van mijn guild me vraagt. Als je nou bijvoorbeeld gold zou krijgen bij een overwinning, dan werd het meteen veel interessanter om te PvP-en.
Ik koop zeker de update in de hoop dat het echt gaat brengen wat het zou moeten zijn maar heb er weinig vertrouwen in :/
Ik ga hem ook wel kopen en ben iets minder bezorgd, zelfs als er geen Auction House in zit of zo zie ik het nog wel zitten met een uitbreiding van gebieden, skills, armour en misschien ook nieuwe professions? Ik ben benieuwd ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:18:
[...]

Mwah, ik denk dat dat wederom met het gratis online spelen te maken heeft. Daardoor ontbreekt het ze denk ik aan de poen om er een hoop programmeurs tegenaan te gooien die alle wensen kunnen verwezenlijken. Ik geloof niet dat het ze aan wil ontbreekt, maar aan middelen.
Het bedenken van bv nieuwe quests hoeft helemaal niet zo veel te kosten is kan binnen korte tijd gerealiseerd worden imho.
Persoonlijk vind ik niet zoveel mis met GW. Ik heb ook wel wensen, maar niks wat ik nou echt een must vind. Ook wel goed dat ze in de updates vaak de skills verder uitbalanceren. Maakt het knokken in PvE en vooral PvP toch een steeds een stuk interessanter.
Zaken als een guild storage, auction house etc zijn bijna direct bij de release al aangegeven door de users. Dat daar niet echt iets mee is gedaan tot op dit moment vind ik zelf niet echt super. Het aantal patches / bugfixes lijkt ook minder te worden de laatste tijd terwijl het aantal bugs niet echt heel snel lijkt af te nemen.

Kort, ik vind dat de ondersteuning vanuit arenanet nu minder is dan in het begin. Toen de game net uit was werd er goed naar de users geluisterd. Dat is nu gewoon veel minder (althans zo voelt het). Dat vind ik zelf heel erg jammer. Als je daarna kijkt dat een groot deel van de users weg loopt richting WoW / andere games of gewoon met GW stopt ben ik niet echt 100% optimistisch voor het verdere verloop van GW.

Zoals iemand voor mij aan gaf. Op sommige plekken is het gewoon moeilijk om een PUG te krijgen voor quests of zelfs missies. Door in die area's nieuwe quests te introduceren kun je de plekken die nu wat meer verlaten zijn interessanter maken voor de users.

Op dit moment zijn de meeste mensen die pvp'en bv aan het farmen in Sorrows Furnace en daar omheen. Je zou een deel van die users wat meer over de game kunnen verspreiden door meer area's / nieuwe quests / andere drops in sommige spots te introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:39:
Het bedenken van bv nieuwe quests hoeft helemaal niet zo veel te kosten is kan binnen korte tijd gerealiseerd worden imho.
Quests van het type 'Kill die en die boss' zijn idd niet zo heel moeilijk te realiseren, maar daarvan hebben we er al genoeg vind ik. Zou leuker zijn als ze iets aparts weten te maken.
Zaken als een guild storage, auction house etc zijn bijna direct bij de release al aangegeven door de users. Dat daar niet echt iets mee is gedaan tot op dit moment vind ik zelf niet echt super. Het aantal patches / bugfixes lijkt ook minder te worden de laatste tijd terwijl het aantal bugs niet echt heel snel lijkt af te nemen.
Twee updates in de afgelopen paar weken is toch niet verkeerd. Naast de wensen zoals auction house en guild storage kan ik als grote bug alleen maar de error 7 bedenken. Persoonlijk heb ik daar vrijwel nooit last van, in vijf maanden maar een keer of drie gehad, daarom zijn bugs voor mij niet echt een issue.
Kort, ik vind dat de ondersteuning vanuit arenanet nu minder is dan in het begin. Toen de game net uit was werd er goed naar de users geluisterd. Dat is nu gewoon veel minder (althans zo voelt het). Dat vind ik zelf heel erg jammer. Als je daarna kijkt dat een groot deel van de users weg loopt richting WoW / andere games of gewoon met GW stopt ben ik niet echt 100% optimistisch voor het verdere verloop van GW.
Het zou best kunnen dat GW uiteindelijk kopje onder gaat, maar vooralsnog denk ik dat we nu even in een klein dipje zitten die met chapter 2 snel weer vergeten zal zijn.
Zoals iemand voor mij aan gaf.
Dat was ik ;)
Op sommige plekken is het gewoon moeilijk om een PUG te krijgen voor quests of zelfs missies. Door in die area's nieuwe quests te introduceren kun je de plekken die nu wat meer verlaten zijn interessanter maken voor de users.
Probleem is dat je dan level 20 karakters gaat krijgen in gebieden waar ook pak 'm beet level 10 karakters missies doen. Die zullen elkaar niet zo snel helpen denk ik en samen een PUG vormen.
Op dit moment zijn de meeste mensen die pvp'en bv aan het farmen in Sorrows Furnace en daar omheen. Je zou een deel van die users wat meer over de game kunnen verspreiden door meer area's / nieuwe quests / andere drops in sommige spots te introduceren.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het concentreert zich op dit moment allemaal wel heel erg rondom SF. Een paar andere interessante farm gebieden zou helemaal geen kwaad kunnen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:26:

Twee updates in de afgelopen paar weken is toch niet verkeerd. Naast de wensen zoals auction house en guild storage kan ik als grote bug alleen maar de error 7 bedenken. Persoonlijk heb ik daar vrijwel nooit last van, in vijf maanden maar een keer of drie gehad, daarom zijn bugs voor mij niet echt een issue.
De laatste updates waren minor fixes. De laatste introduceerde grotere bugs dan hij verhielp (die zijn nu wel stil verholpen). Wat betreft err=7, dat ze daar niet meer tijd in stoppen. Ik heb het echt al op de meest vervelende momenten gehad: aan het eind van moeilijke missies, net na het winnen van de HoH (nee, ik kon mijn drop niet pakken), en ga zo maar door.

Zaken als een guild storage zijn natuurlijk ook vrij makkelijk te maken (gewoon een storage in de guild hall waar alle members items in kunnen droppen).

Als ik naar die zaken kijk vind ik de "support" van arenanet onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
[...]

Daar had men het dan ook niet over, maar over grote updates / veranderingen aan game mechanics. Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar er zijn een heleboel quest bijgekomen tussendoor. Ga maar eens terug naar begin van de game en je ziet dat er weer een flink aantal quests zijn toegevoegd. Daarbij, de 2 (hele mooie) gebieden die zijn toegevoegd hebben ook nieuwe quests. Die opmerking raakt wat mij betreft dus kant noch wal.
[...]

Zoals iemand voor mij aan gaf. Op sommige plekken is het gewoon moeilijk om een PUG te krijgen voor quests of zelfs missies. Door in die area's nieuwe quests te introduceren kun je de plekken die nu wat meer verlaten zijn interessanter maken voor de users.

Wat betreft dingen als auction house ben ik het met je eens, dat zou wel handig zijn, net als een postal office (of iig offline berichten versturen. Echter, je moet niet vergeten dat ze al die updates gratis doen, dus zullen ze daar heus niet met een groot team achter zitten. Denk dat het merendeel gewoon met Chapter 2 bezig is. En naar mijn mening doen ze toch veel om het spel te stroomlijnen. Het is makkelijker om kleine dingen bij te schaven, dan hele nieuwe game mechanics te introduceren. Ik denk dat ze dat bewaren tot de laatste grote release.

Als ik het vergelijk met de support van games waar je per maand betaald, vind ik dat ArenaNet het HEEL goed doet. Al die games beloven je veel updates en content, OMDAT je per maand betaald. Daar zie je bij veel van die games echter weinig van terug. Ook moet je vaak voor elke uitbreiding gewoon flink dokken. (Wat doen ze dan met al die centen die ze binnenkrijgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Sjekster schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:32:
[...]
Daar had men het dan ook niet over, maar over grote updates / veranderingen aan game mechanics. Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar er zijn een heleboel quest bijgekomen tussendoor. Ga maar eens terug naar begin van de game en je ziet dat er weer een flink aantal quests zijn toegevoegd. Daarbij, de 2 (hele mooie) gebieden die zijn toegevoegd hebben ook nieuwe quests. Die opmerking raakt wat mij betreft dus kant noch wal.
Waar ik op doel is het feit dat heel veel mensen alle quests al gedaan hebben. SF is een mooie gratis "uitbreiding" maar het valt mij eigenlijk best tegen als je kijkt naar te spelen tijd. Naar een paar runs heb je alle quests gedaan (zeker nu orozar veel makkelijker is geworden) en blijft het farmen als enige mogelijkheid over.

Het aantal quests in game is gewoon niet genoeg om de echte PvE spelers bezig te houden imho. Zelf PvE ik niet zo veel meer omdat ik het PvP een tijdje terug helemaal heb ontdekt. Toch hoor ik behoorlijk wat spelers klagen als het gaat om de hoeveelheid PvE content en het aantal quests. Absoluut terecht vind ik. Als je een beetje speelt heb je de quests echt vrij snel uitgespeeld. Ik moet zelf alleen nog een paar "defend" quests (deze zijn wel lastig, i know). De reguliere quests zijn allemaal al gedaan. Quests nog een keer doen vind ik geen optie.

Om te stellen dat men SF al gratis heeft gekregen en dus genoeg quests en extra content heeft gekregen vind ik kant noch wal raken.

Anet heeft zelf gekozen voor de opzet om niet maandelijks te laten betalen. Dan waren overigens ook veel mensen GW niet gaan spelen. Ik vind niet dat dat als excuus naar voren geschoven moet worden als het gaat om simpel te implementeren dingen als nieuwe quests, guild storage etc.
Als ik het vergelijk met de support van games waar je per maand betaald, vind ik dat ArenaNet het HEEL goed doet. Al die games beloven je veel updates en content, OMDAT je per maand betaald. Daar zie je bij veel van die games echter weinig van terug. Ook moet je vaak voor elke uitbreiding gewoon flink dokken. (Wat doen ze dan met al die centen die ze binnenkrijgen?)
Laat ik een kijken naar de meest gespeelde MMORPG van deze tijd: WoW. Als je kijkt wat daar voor nieuwe content bij komt elke keer -> meer dan de spelers kunnen behappen, men moet zelfs keuzes maken met betrekking tot welke quests etc wel te spelen en welke over te slaan. Dat men daar fors voor betaald snap ik wel maar zet het eens in vergelijking tot GW. Nieuwe quests zien we nauwlijks, content waar men al sinds de release om vraagt komt niet of veel te laat, bugs als err=7 worden niet opgelost, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind GW een wereld spel maar daarbij vind ik wel dat Arenanet in het begin veel duidelijker "aanwezig" was met nieuwe content, bugfixes etc.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 25-10-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

@bor
Het is toch juist de bedoeling dat Arena nieuwe content brengt dmv de uitbreidingssets, niet dmv updates. Dit zou ook totaal niet logisch zijn, in verband met de kosten. Ja het is inderdaad heel makkelijk om quests te maken van kill die en die boss, of vervoer dit en dit item. Maar dat WIL arena helemaal niet. Dat is namelijk ook het nadeel van vele andere spellen.
Je kunt GW dus pas echt gaan vergelijken als er daadwerkelijk om de zoveel tijd een nieuw hoofdstuk uitgebracht wordt. Op dit moment zitten neem ik aan alle programmeur enzo op het nieuwe hoofdstuk te werken en zullen ze er alleen voor zorgen dat het "oude" deel in balans en werkend blijft. De grote "updates" waar jij het over hebt, zijn geen updates, maar uitbreidingen. Een groot verschil vind ik.
En dat ze die uitbreidingen stoppen in een uitbreidingsset, lijkt me logisch toch? Ik hoop alleen dat hoofdstuk twee snel komt. Niet dat ik alle quests heb gedaan, maar omdat je dan weer fatsoenlijk met PUGs kan werken in de nieuwe gebieden. En omdat ik alleen nog maar hier en daar een quest moet. Alleen in SF en UW/FoW. Maar tot die tijd vermaak ik me uitstekend met pvp hoor.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dan moet ik het misschien anders stellen: De tijd tussen het uitbrengen van de chapters is veel te lang. Het komt in de praktijk min of meer op het zelfde neer: te weinig nieuwe content in een bepaalde tijd.

Hoewel een guild storage etc inderdaad uitbreidingen zijn vind ik niet dat je die alleen kunt geven aan de mensen die chapter 2 zullen kopen.

Ik heb overigens een paar mailtjes naar Anet gestuurd in het verleden met een aantal redelijk makkelijk te implementeren changes. Zo bijvoorbeeld het bijwerken van de guild "log" als iemand de guild verlaat. Dat kun je nu totaal niet zien namelijk. Dat is echt super makkelijk te implementeren. Helaas kreeg ik nooit antwoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
De tijd tussen het uitbrengen van de chapters te lang? De eerste ECHTE uitbreiding is gepland voor het eerste kwartaal van 2006, dus dan is de game ongeveer 9 maanden bezig, de aangegeven tijd voor uitbreidingen dus (houd er rekening dat er bij WoW bijna alleen maar nieuwe quests toegevoegd worden en veel ruimte voor nieuwe gebieden is er niet. Bij GW ligt bijna de hele wereld nog open en het maken van compleet nieuwe gebieden vergt behoorlijk wat meer werk dan alleen het toevoegen van quests). En tussendoor kwam er ook nog wat gratis content. Ik vind dat arenanet het goed doet.

Ik vind het zeker niet te lang duren. Ik ben ook niet echt de die hard gamer die elke dag meerdere uren de tijd heeft om te gamen, Voor mij is er dus gewoon nog genoeg te doen (heb nog lang niet alles unlocked en ik heb nog veel gebieden weinig verkend (FoW en SF)).

Ik hoop wel dat er snel een auctionhouse oid komt, dat gespam in de trade channel wordt dan misschien eens wat minder.

Ik ken een aantal mensen die WoW spelen maar die klagen vaker over de game dan ik kan doen over GW.

[ Voor 43% gewijzigd door MonkeySandwich op 25-10-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Mythrill schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:47:
De tijd tussen het uitbrengen van de chapters te lang? De eerste ECHTE uitbreiding is gepland voor het eerste kwartaal van 2006, dus dan is de game ongeveer 9 maanden bezig, de aangegeven tijd voor uitbreidingen dus.
Of het de tijd is die is aangegeven vind ik eigenlijk niet interessant op dit punt. Het probleem van veel spelers is namelijk dat er niet genoeg te doen is wat betreft missies en quests om die tijd te overbruggen (als je farmen even buiten beschouwing laat). Ik doel dus meer op de "gameplay" tijd dan op de daadwerkelijke tijd tussen het uitbrengen van chapter 1 en chapter 2.

Overigens heeft Anet aangegeven elke 6 tot 9 maand een expansion uit te willen brengen. 9 maand is net op de rand dus. Op zich niet erg maar ik vind dat 6 maand in dit geval veel beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:44:
Dan moet ik het misschien anders stellen: De tijd tussen het uitbrengen van de chapters is veel te lang. Het komt in de praktijk min of meer op het zelfde neer: te weinig nieuwe content in een bepaalde tijd.

Hoewel een guild storage etc inderdaad uitbreidingen zijn vind ik niet dat je die alleen kunt geven aan de mensen die chapter 2 zullen kopen.

Ik heb overigens een paar mailtjes naar Anet gestuurd in het verleden met een aantal redelijk makkelijk te implementeren changes. Zo bijvoorbeeld het bijwerken van de guild "log" als iemand de guild verlaat. Dat kun je nu totaal niet zien namelijk. Dat is echt super makkelijk te implementeren. Helaas kreeg ik nooit antwoord :(
Dat er teveel tijd tussen zit klopt wel, ik hoor ze nog zo roepen dat elke nieuwe chapter tussen de 3 en 6 maanden zou komen maar minstens 2 per jaar, nou daar zie ik niks van terug, het princiepe van deze game is wel goed maar de grote is te berperkt, ik heb WoW ook even gedaan maar als je zag wat er daar meer mogelijk was en meer om naar toe te reizen was dan is dit een schijntje zeg. Niet dat het niet goed is hoor, GW was de game waar ik voor het eerst in jaren maanden en maanden achter elkaar kon spelen maar toch het mist wel iets, Lineage 2 ook gespeeld, wat een enorme speel wereld en wat een mogelijkheden.

Dingen die ik gewoon mis in de spel zijn gewoon dingen die en een Basic RPG aanwezig zijn maar hier missen.

Te weinig verschillende wapens, ik kan er zelf nog wel 20 verzinnen, misschien wel gedeeltelijk het zelfde princiepe maar het zijn andere soorten waardoor je bv chars als warriors en rangers meer diepgang kunt geven.

Te weinig Armor, opgetelt zijn er maar een handje vol en je kunt ze maar 1 kleur geven daar hadden gewoon meer color slots op gemoeten.

De mogelijkheid om te ouwehoeren, geen bar in een stad, geen casino, nou is het geen las vegas stijl natuurlijk maar iets waar je geld kunt verspillen en winnen. Geen ander tijdverdrijf, behalve 1 grote chat is een stad momenteel niks en das toch jammer.

Idd een ingame auctionhouse mist ja zoals ik al eerder zei.

Die guild Storage is voor mij geen ramp maar voor guilds een groot gemis. Het princiepe van extra storage moet volgens mij simpel zijn om er in te zetten.

Meer gebieden, net zoals SF enzo maar verspreid ja zodat het zich niet op een hoopje bevindt en idd extra quests om het aantrekkelijk te maken voor high level spelers om ook in eerdere gebieden dingen te kunnen doen.

Etc. Ik kan vast nog wel meer dingen verzinnen, de basis van het spel is echt goed, waar ik bij WoW toch wel enige diepgang miste in het spel en je skills en wapens niet echt tot goede combinaties konden leiden had het levelen weinig zin behalve dat je over het algemeen sterker werd. GW heeft met skills en atripoints een hele goeie combinatie maar er werd verder weinig mee gedaan, nu zal het team idd niet groot zijn nee maar ga dan niet op je eigen houtje 2 nieuwe gebieden maken maar ga dan de basic problemen aanpakken. Lees hun reviews eens, elke keer weer bomvol ideeën en dingen die nog op de To Do list staan maar er gebeurt niks. Beetje jammer want gekeken naar hoe het op de markt gekomen is is het spel gewoon nog niet helemaal af en we zijn nu straks een jaartje verder en het spel is nog niet af en dat is een beetje jammer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Guildwars is een game die voor 75% gebaseerd is op PvP, het PvE gedeelte is in principe gewoon iets om je characters klaar te stomen en spulletjes te unlocken, als je dat eenmaal hebt gedaan dan kan de game pas echt beginnen: PvP! de een is er gek op (ik :P), de ander niet (steffy?), en ik ben van mening dat het spel bedoeld is voor spelers als ik, die voornamelijk PvP willen spelen, en af en toe ook eens wat PvE. Als je echt puur en alleen PvE wilt spelen, dan vrees ik dat je echt bij de verkeerde game zit, want dat is nou eenmaal niet zo uitgebreid als andere PvE mmorpg's. (hoewel het wel regelmatig word uitgebreid.)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 25-10-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Voor puur PvP vind ik het spel te mager hoor, er zit totaal geen meerwaarde aan PvP wat dat betreft had er meer in gekunt, iets waar je bv prijzen zoals armor en wapens kunt verdienen, of geld, je PvP char is bv achteraf niet eens te customizen, voor puur PvP is het echt helemaal niks maar dat is mijn mening, er is te weinig verschil, een paar arena's enzo, gewoon te weinig voor een MP game, als je een shooter met dit aanbod aan mogelijkheden qua speltypes en maps had afgeleverd kan ik je vertellen dat er geen hond zou spelen. PvP is wel leuk op z'n tijd maar voor een spel wat om dit draait is de combinatie tussen beide speelmogelijkheden compleet zoek, als je mensen om bv verder te laten komen een bepaald rank ofzo moet laten halen door PvP zou het in ieder geval al aantrekkelijker zijn om het te spelen en worden meer mensen misschien geprikkelt om na PvE ook PvP te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

unfor schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:29:
Guildwars is een game die voor 75% gebaseerd is op PvP, het PvE gedeelte is in principe gewoon iets om je characters klaar te stomen en spulletjes te unlocken, als je dat eenmaal hebt gedaan dan kan de game pas echt beginnen:
Ik vind dat wel een beetje heel kort door de bocht. Het is overigens ook niet hoe Anet de game neer zet of promote. Ik ben helemaal into PvP en vind het erg leuk om te doen. Toch kan ik de klachten van veel mensen, die ik de laatste posts heb proberen te verwoorden, wel goed begrijpen. Dat PvP belangrijk is in de game ben ik het helemaal mee eens. Dat het de opzet is geweest om PvP de boventoon te laten drijven is voor mij niet duidelijk. Karakters klaar stomen middels PvE hoeft ook niet gezien je gewoon PvP karakters (die dus direct level 20 zijn) kunt maken en je daarmee ook alle skills etc kunt unlocken (nog makkelijker en vaak sneller ook).
het PvE gedeelte is in principe gewoon iets om je characters klaar te stomen en spulletjes te unlocken, als je dat eenmaal hebt gedaan dan kan de game pas echt beginnen: PvP!
Op dat moment heb je het verhaal, en daar mee min of meer het spel wel al uitgespeeld. Dat er op dat moment voor PvE'ers weinig over blijft zie ik maar al te goed hoewel ik zelf bijna alleen PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:46:
Voor puur PvP vind ik het spel te mager hoor, er zit totaal geen meerwaarde aan PvP wat dat betreft had er meer in gekunt, iets waar je bv prijzen zoals armor en wapens kunt verdienen, of geld, je PvP char is bv achteraf niet eens te customizen, voor puur PvP is het echt helemaal niks maar dat is mijn mening, er is te weinig verschil, een paar arena's enzo, gewoon te weinig voor een MP game, als je een shooter met dit aanbod aan mogelijkheden qua speltypes en maps had afgeleverd kan ik je vertellen dat er geen hond zou spelen. PvP is wel leuk op z'n tijd maar voor een spel wat om dit draait is de combinatie tussen beide speelmogelijkheden compleet zoek, als je mensen om bv verder te laten komen een bepaald rank ofzo moet laten halen door PvP zou het in ieder geval al aantrekkelijker zijn om het te spelen en worden meer mensen misschien geprikkelt om na PvE ook PvP te gaan doen.
Hier worden een aantal goeie punten en suggesties genoemd... Hoewel ik PvP ook erg leuk vind, is het toch wel vrij beperkt idd.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Twee keer Gwen:

Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/3402/2gwencopy6is.th.jpg

*aaaarrrgggghhhh!!!!!!*

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Wat ik gewoon helemaal geweldig vindt aan Guild Wars is juist dat die scheiding van PVP en PVE zo mooi is opgelost door Arenanet. Ik heb hiervoor WOW en DAOC gespeeld op het hoogste PVP niveau. In beide spellen was het gewoon vereist om te blijven PVEen wilde je mee kunnen draaien met PVP.

In Guild Wars daarentegen kan ik het PVE een keer doorspelen en gewoon lekker me gang gaan in PVP zonder dat ik de nieuwe PVE updates dood moet farmen zoals nu in SF gebeurt. Er komen geen UBER wapens of een increase in het level tellertje zodat je nogmaals 15 euro overmaakt aan je verslaving.

Sommige mensen klagen over het nut van PVP. Dat zie ik wel heel anders.

- Geld kun je wel degelijk verdienen door te PVPen het gros van onze guild heeft FOW armour bekostigd met de verkoop van sigils.
- Een wereld kampioenschap met een reis naar taiwan voor de top 6 teams van de wereld.
- Het spelen met een team gewoon erg leuk is, helemaal als je met z'n allen op voice chat zit.
- Concureren tegen wie dan ook over de hele wereld zonder de oude problematiek van L A G (Oud HPB Quaker spreekt uit ervaring :))

Dit soort spellen zijn bedoelt om met andere mensen te spelen en banden te scheppen met die mensen. In Guild wars wordt groupen niet geforceerd zoals dat wel zo is in DAOC en andere MMORPGs. Waar dit wel gedaan wordt is in PVP en daar zie je ook gelijk een veel hechtere community. Alle top guilds kennen elkaar en komen dagelijks met elkaar in aanraking.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat mensenzeuren over chapter 2 en te laat uitkomen. Bedenk wel dat het steeds moeilijker wordt om nieuwe originele missies, quests en gebieden te bedenken, en dan moet ook alles nog eens gemaakt, getest en verbeterd worden. In feite zou Chapter 2 misschien wel gewoon een nieuw spel genoemd kunnen worden, en een nieuw spel maak je ook niet ff in een paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen hier zijn wensen kenbaar maakt dan heb ik er ook nog wel één. Van mij mogen ze wel eens iets aan dat economische systeem doen. Dat is volledig op hol geslagen de laatste maanden, prijzen van runes ed zijn wel 2 à 3 keer over de kop gegaan. (Het lijkt wel of onze regering daar ook al de hand in heeft, het is nog erger dan de euro :( )

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat een fantasy game als GW met een dergelijk systeem moet .....en zeker als het ook nog niet eens goed werkt (edit: of juist te goed werkt).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de prijzen zijn ook niet echt in verhouding. voor een sup vigor betaal je ik weet niet hoeveel, en voor 10 hp minder, een major dus, betaal je rond de 5k. Dat is wel een groot verschil voor 10hp (ofwel 1 of 2 aanvallen ,een paar seconden dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:16
Dat verschil is inderdaad wel erg groot. Maar het is in Guild Wars nou eenmaal zo dat iets wat een bijna maximale waarde heeft gewoon niet veel waard is. Het enige wat echt veel waard is dat zijn de items met maximale stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Furfoot schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:36:

Sommige mensen klagen over het nut van PVP. Dat zie ik wel heel anders.

- Geld kun je wel degelijk verdienen door te PVPen het gros van onze guild heeft FOW armour bekostigd met de verkoop van sigils.
Geld kun je verdienen door de drops te verkopen die je bij het winnen van de HoH kan krijgen. Veel mensen halen of winnen de HoH echter nooit leert de ervaring als je zo om je heen kijkt. Je moet dus echt al heel skilled zijn (of het geluk van een hele goede party hebben) wil je hiermee ook echt wat kunnen verdienen.

Ik verkoop mijn sigils overigens ook altijd :)
- Concureren tegen wie dan ook over de hele wereld zonder de oude problematiek van L A G (Oud HPB Quaker spreekt uit ervaring :))
Dat is helaas niet waar. Regelmatig zijn er (ik speel op de USA servers) lag spikes merkbaar waar het hele team (bestaande uit USA en Euro spelers) last van heeft. Lag is er zeker nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:28:
Geld kun je verdienen door de drops te verkopen die je bij het winnen van de HoH kan krijgen. Veel mensen halen of winnen de HoH echter nooit leert de ervaring als je zo om je heen kijkt. Je moet dus echt al heel skilled zijn (of het geluk van een hele goede party hebben) wil je hiermee ook echt wat kunnen verdienen.
Ik zou niet eens weten hoe HoH er uit ziet :/ Heb in het verleden een aantal keer geprobeerd, maar werd telkens in de eerste ronde al compleet ingemaakt. Dan gaat de lol er toch wel erg snel vanaf om er verder mee te gaan. Wist helemaal niet dat je daar drops kreeg.
Ik verkoop mijn sigils overigens ook altijd :)
Kun je die alleen maar in HoH verdienen dan? Ik meen ooit eens een sigil trader tegen gekomen te zijn, maar ik heb werkelijk geen idee meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Ik zou niet eens weten hoe HoH er uit ziet :/ Heb in het verleden een aantal keer geprobeerd, maar werd telkens in de eerste ronde al compleet ingemaakt. Dan gaat de lol er toch wel erg snel vanaf om er verder mee te gaan. Wist helemaal niet dat je daar drops kreeg.

[...]

Kun je die alleen maar in HoH verdienen dan? Ik meen ooit eens een sigil trader tegen gekomen te zijn, maar ik heb werkelijk geen idee meer waar.
Je kunt een sigil natuurlijk ook kopen. Maar dan heb je dus niet de mega winst die je krijgt als je een gewonnen sigil verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:20:
Ik meen ooit eens een sigil trader tegen gekomen te zijn, maar ik heb werkelijk geen idee meer waar.
De sigil trader staat in de guild halls (niet je eigen). Dus als je vanuit Lions Arch ofzo de verschillende guild halls gaat bekijken.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:55:
De sigil trader staat in de guild halls (niet je eigen). Dus als je vanuit Lions Arch ofzo de verschillende guild halls gaat bekijken.
Kun je de guild halls bekijken dan? Wist ik niet :o
Zo leer ik na bijna 600 uur spelen toch nog iets bij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:59:
[...]

Kun je de guild halls bekijken dan? Wist ik niet :o
Zo leer ik na bijna 600 uur spelen toch nog iets bij ...
Yep Lion Arch op een boot aan het strand staat en NPC daar kan je kijken op elk eiland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Yep Lion Arch op een boot aan het strand staat en NPC daar kan je kijken op elk eiland ;)
Hey dat wist ik ook niet... En je kan mij toch echt geen noob meer noemen naar geen idee hoeveel uren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

/age ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
En dan staat er een getal dat je niet aan je guild leden moet vertellen, omdat je dan te horen krijgt dat je verslaafd bent je het veel speelt. Persoonlijke ervaring (al vind ik het nog wel meevallen) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door gsteen op 27-10-2005 16:25 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt erg bekend. de laatste keer dat ik mijn uren bekeek kwam het uit op gemiddeld 3 uur per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

gsteen schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

En dan staat er een getal dat je niet aan je guild leden moet vertellen, omdat je dan te horen krijgt dat je verslaafd bent je het veel speelt. Persoonlijke ervaring (al vind ik het nog wel meevallen) ;)
Je moet het juist wel aan je guild leden vertellen omdat het betekend dat je vaak online bent :) Dat is absoluut een goed iets voor een guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Kijk dat wist ik dus al wel, alleen kon ik het even niet raadplegen: 235 uren... valt volgens mij vergeleken met andere mensen best mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:18
762 uur in 5 maanden.. Volgens mij is dat best wel veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dekay schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:57:
Dat zijn 19,05 40 urige werkweken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Mensen check Lions Arch en Droknar!!! Ook tombs trouwens... Volgens mij zijn ze niet alleen met deel 2 bezig geweest.
Ik moet toegeven, nuttig nee, maar leuk zeer zeker!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Balachmar schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:08:
Mensen check Lions Arch en Droknar!!! Ook tombs trouwens... Volgens mij zijn ze niet alleen met deel 2 bezig geweest.
Ik moet toegeven, nuttig nee, maar leuk zeer zeker!!!
Lol, halloween style :) Ziet er erg leuk uit bij de tombs overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind de optie om je cape te verbergen trouwens ook prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heel mooi die halloween stijl vind ik! :) Leuk gedaan, toch wel cool van de makers, dat ze zulk soort dingen doen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Het zijn de kleine dingen die het em doen .. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:00:
Nog eentje waarvan ik het bestaan niet wist. Kan dat? Zou ik wel handig vinden, want hoe mooi de cape soms ook is, het is bloody irri dat ie dwars door ledematen en zo heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Weakling schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:33:
[...]

Nog eentje waarvan ik het bestaan niet wist. Kan dat? Zou ik wel handig vinden, want hoe mooi de cape soms ook is, het is bloody irri dat ie dwars door ledematen en zo heen gaat.
Dat is ook pas sinds de update van vandaag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat is daar het voordeel van dan? Schaam je je voor je guild ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Het ziet er niet altijd even mooi uit, ik vind het leuk voor PVP of als je met je clan PVE't maar als je in je eentje loopt vind ik zonder een stuk mooier :)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 28-10-2005 16:25 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

TheEvilCuber schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:25:
Het ziet er niet altijd even mooi uit, ik vind het leuk voor PVP of als je met je clan PVE't maar als je in je eentje loopt vind ik zonder een stuk mooier :)
Dat kan ik mij voorstellen :) Vooral op screenshots lijkt het zonder cape soms mooier denk ik. Ik had de optie nog niet gevonden maar vind het wel leuk dat ze hem hebben toegevoegd voor de mensen die er behoefte aan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:57:
Het kan nog erger.....1456 uur in 4 maanden hier!!!
En dan heb ik er ook nog een baan naast.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik eindelijk de tattoo's op mn rug zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:18:
[...]

Wat is daar het voordeel van dan? Schaam je je voor je guild ofzo :?
Nee, maar nu kan ik eindelijk de kont van mijn char weer zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, die 2de 10k xp quest in SF, The Final Assault, lukt niet met hench. Je moet 3 rage binders die een eind uitelkaar staan tegelijk verslaan. Als ik de laatste heb verslagen is de eerste alweer tot leven gekomen. En dan wordt je ook nog voortdurend bestookt met kokende lava en enorme stalen kogels die je verpletteren. Moet dus met een echt team...
Dit gedeelte van sorrow furnace kom je pas binnen met deze quest, je kunt dan de deuren opblazen die je op de gebruikelijke manier niet kan openen mbv de npc Budger Blackpowder.

Knap staaltje graphics hier, die zijn werkelijk adembenemend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:33:
[...]

Het kan nog erger.....1456 uur in 4 maanden hier!!!
En dan heb ik er ook nog een baan naast.. ;)
Slik. ik gloof niet dat je dan een normaal mens bent. dat komt neer op, ik heb maar even voor 5 maanden gerekend, dan is het net iets minder uur p dag, 9 en een half uur per dag. Een dag heeft maar 24 uur hoor. 24 uur - 9 uur guildwars - 7 tot 8 uur slapen - 3 uur eten, douchen, sociale contacten onderhouden en andere zooi, komt erop neer dat je ongeveer 4 uur over houd om te werken. Weet je zeker dat je het aantal uren goed hebt? of zit er ook iemand anders op je account?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:54:
[...]

Slik. ik gloof niet dat je dan een normaal mens bent. dat komt neer op, ik heb maar even voor 5 maanden gerekend, dan is het net iets minder uur p dag, 9 en een half uur per dag. Een dag heeft maar 24 uur hoor. 24 uur - 9 uur guildwars - 7 tot 8 uur slapen - 3 uur eten, douchen, sociale contacten onderhouden en andere zooi, komt erop neer dat je ongeveer 4 uur over houd om te werken. Weet je zeker dat je het aantal uren goed hebt? of zit er ook iemand anders op je account?
1 Ding weet ik wel als ik mn friends list kijk staat er altijd : Guildy War !!!! Wahhahahahaaa

Guildy War RULED _/-\o_ _/-\o_

greetz: Drunk Again ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:54:
[...]

Misschien ben ik wel geen normaal mens maar het is toch echt zo :)
Maar even dit nog, het is idd bijna 5 maanden denk ik. En de eerste 2 maanden speelde mijn zoon ook veel op dit account.
Komt nog bij dat ik de boel aan laat staan als ik ff naar de winkel moet enzo,kortom de computer is alleen uit als ik slaap of werk of als ik langer van huis ben en dan zit je al snel op een hoog aantal uren.

edit: er zijn nog wel mensen die het gekker doen dan mij hoor. Kijk maar eens in Grotto (Am.), daar laten mensen hun char de hele dag staan met /bowhead terwijl ze naar school zijn of werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen die op het moment zo'n extreme lag hebben?
het is onspeelbaar; kon zojuist niet eens meer mobs aanvallen, en er gewoon omheen lopen zonder dat ze bewogen.
mijn provider (demon) meldt geen netwerkproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:28:
nog meer mensen die op het moment zo'n extreme lag hebben?
het is onspeelbaar; kon zojuist niet eens meer mobs aanvallen, en er gewoon omheen lopen zonder dat ze bewogen.
mijn provider (demon) meldt geen netwerkproblemen
Hmm,nu ik er zo over denk... heb ik eigenlijk nog nooit last van lag gehad in GW O.O
Maar host je de instanced gebieden niet zelf? of iig deels zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee; ik heb er ook nooit last van gehad maar vanaf vrijdag ofzo is het een ramp. Als ik op een monster klik om aan te vallen, dan sta ik meteen bij het monster, dan kan ik ff niks doen, en na een paar seconden sta ik weer een stuk bij het monster vandaan te schieten. De monsters zelf en andere party-members springen van hot naar her. En als ik op een voorwerp klik sta ik ook meteen bij het voorwerp, maar dan duur het een paar seconden voor ik het echt oppak.

Ik heb niks in mijn windows-instellingen ofzo veranderd, heb er een spyware-checker overheen gehaald maar geen succes. Het leek me daarom dat het aan de servers lag, maar andere mensen in de parties hebben geen lag dus ik snap er geen reet van. Ik zit bij Demon, met BBNed ofzoiets, maar op de netwerkstatus staan ook geen rare dingen, en tijden surfen en downloaden ofzo heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herkenbaar, maar bij mij niet de hele tijd en inderdaad zo vanaf vrijdag. Eigenlijk merkte ik het vornamelijk als ik een tijdje stil had gestaan ergens. En soms als je een monster target, sta je er ineens met je neus bovenop ( en dat is niet de juiste positie als ranger) en vervolgens weer op de goede afstand.
Wij hebben ADSL via KPN en HCCnet als provider en inderdaad bij gewoon surfen heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels een mailtje naar support gestuurd, en de vereiste gegevens bij 'how can i minimize lag' (www.guildwars.com/support) ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

getverdemme het is echt totaal onspeelbaar. heb ik nog 25 energie, en als ik dan een spell van 5 energy probeer te casten komt er "insufficient energy", plus die keren dat je zorgvuldig een voor een mobs probeert uit te schakelen, je opeens midden in een groep terecht komt waardoor ze je allemaal tegelijk aanvallen. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik heb vrijwel nergens last van tot nu toe. Heeeeeel af en toe dat er een monstertje of ikzelf een beetje verspringt, maar verder loopt het prima. Ik speel op de EU servers en heb ADSL bij XS4All via een KPN lijn en gebruik een simpel Sitecom router/modempje. Sterker nog: gister zat ik mijn lijn ook nog eens voor driekwart dicht te trekken met downloads op de achtergrond en nog speelde het als een zonnetje.

Heeft iemand al trouwens kennis gemaakt met de Halloween Mad King in Lions Arch? Hopelijk heb ik 'm nog niet gemist, want lijkt me toch wel een aardig uniek event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:54:
Ik heb vrijwel nergens last van tot nu toe. Heeeeeel af en toe dat er een monstertje of ikzelf een beetje verspringt, maar verder loopt het prima. Ik speel op de EU servers en heb ADSL bij XS4All via een KPN lijn en gebruik een simpel Sitecom router/modempje. Sterker nog: gister zat ik mijn lijn ook nog eens voor driekwart dicht te trekken met downloads op de achtergrond en nog speelde het als een zonnetje.

Heeft iemand al trouwens kennis gemaakt met de Halloween Mad King in Lions Arch? Hopelijk heb ik 'm nog niet gemist, want lijkt me toch wel een aardig uniek event.
Nee, die komt om "noon EST" om de usa servers. In korea is hij al geweest. Hij geeft je een pumpkin head en een irritante lach overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:04:
Nee, die komt om "noon EST" om de usa servers. In korea is hij al geweest. Hij geeft je een pumpkin head en een irritante lach overigens.
En op de EU servers? Want daar speel is op ... Jammer als ie vanmiddag komt, want dan ben ik nog aan het werk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:19:
[...]

En op de EU servers? Want daar speel is op ... Jammer als ie vanmiddag komt, want dan ben ik nog aan het werk ...
Als het goed is komt ie daar ook om "noon". Daarna komt ie nog 3 of 4 keer (elke 3 uur) als het goed is. Tenminste, dat is wat de geruchten op dit moment zijn. Pin me er dus niet aan vast svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben ze vorig jaar nog iets met kerst gedaan?
weet iemand dat? want ben wel benieuwd of ze iets met kerst en/of nieuwjaar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

TroonStaal schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:01:
[...]

Nee, maar nu kan ik eindelijk de kont van mijn char weer zien ;)
/Eensch!! female chars pwn! :D

btw kom jij en je chickie nog bij onze guild of niet?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net in Lion's Arch, GE-WEL-DIG, die koning! :D

Dat je allemaal opdrachtjes moet doen en als het niet lukt, je vermoord word. Anders krijg je een beloning B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:44:
Ik zat net in Lion's Arch, GE-WEL-DIG, die koning! :D

Dat je allemaal opdrachtjes moet doen en als het niet lukt, je vermoord word. Anders krijg je een beloning B)
Euro server zeker? De mensen op de USA servers zijn nog steeds aan het wachten. Heb je screenshots gemaakt?

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 31-10-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

Euro server zeker? De mensen op de USA servers zijn nog steeds aan het wachten. Heb je screenshots gemaakt?
Inderdaad de Euro-server. Hij gaat één voor één alle districts langs. Dus misschien als je wat switched kom je wat tegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woah en nu zit ik op m'n werk :'(
k hoop dat hij vanavond nog aanwezig is, ben om ong 18.30 thuis en ik zal dan gelijk de pc aanzetten.
Ik vind het er trouwens wel leuk uitzien met al die monsters en dat commentaar dat ze geven. Het begon er gisteravond zowaar op een feestje te lijken, veel onzin chat en dansende mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ook nog even wat gedanst. Lekker synchroon dansen, leuk is dat.
Verder die koning z'n "Simple Simon says" opdrachten gedaan, ook wel humor hoor.. en allemaal free goodies. Straks kijken of ik 'm nog eens tegen kan komen.

Die pumpkin head is trouwens customized en dus niet verhandelbaar. Ook geen def. of iets dergelijk erop, maar gewoon voor de fun wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Elegy, als je dit leest:

Misschien zou je eens terug moeten waven. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb idd gister ook erg gelache met de king iedereen werd helemaal lijp 8)7
Dus nu me inv. vol met allemaal haloween troep :9
Maar kon je nou ook als die jouw uitkoos en je won iets anders winnen behalve bovengenoemde troep???
Maar wel erg cool dat zit dit gedaan hebben _/-\o_

TOP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:26:
Heb idd gister ook erg gelache met de king iedereen werd helemaal lijp 8)7
Dus nu me inv. vol met allemaal haloween troep :9
Maar kon je nou ook als die jouw uitkoos en je won iets anders winnen behalve bovengenoemde troep???
Maar wel erg cool dat zit dit gedaan hebben _/-\o_

TOP!!
Volgens mij kon je niets extra's winnen (dwz, je kreeg meer halloween troep). Wel een leuk event. Jammer dat het zo onduidelijk was wanneer de king zou komen. Ik telde op dat moment trouwens 80 volle districts >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Je kreeg van de King een Pumkin crown, die het dus altijd doet, ipv die squash.
Zeker wel leuk, ik heb hem net nog gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Balachmar schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:43:
Je kreeg van de King een Pumkin crown, die het dus altijd doet, ipv die squash.
Zeker wel leuk, ik heb hem net nog gezien :)
Die kreeg iedereen zowiezo. Het gaat erom of de mensen die uit werden gezocht voor Rock Paper Scissors ook wat extra kregen. Ik begreep dat da niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:53:
Zeg Elegy, als je dit leest:

Misschien zou je eens terug moeten waven. B)
:X ik heb je helemaal niet gezien |:(
Muppet schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:29:
[...]

/Eensch!! female chars pwn! :D

btw kom jij en je chickie nog bij onze guild of niet?
Ik zit met mijn CE al in een Guild, misschien, héél mischien wel met mijn CE char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:58:
Die kreeg iedereen zowiezo. Het gaat erom of de mensen die uit werden gezocht voor Rock Paper Scissors ook wat extra kregen. Ik begreep dat da niet het geval was.
Erg leuk die Mad King. Maar goed dat ie dat niet met iedereen rock-paper-scissors deed, anders waren we volgende week nog bezig geweest. Die vage grappen van hem ook, heb behoorlijk in een deuk gelegen om de hele happening. Mooi ook om na afloop iedereen in de kring met een pumpkin head op te zien lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:41:
[...]

:X ik heb je helemaal niet gezien |:(
Maakt niet uit, ik wavede, toen reageerde je niet. Toen ik je wegshooshde liep je inderdaad echt weg. :P

Mijn mainchar is trouwens Lara Bear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:58:
[...]

Er vielen wel enkele drops die aan bepaalde mensen waren toegewezen maar dat was niks speciaals. Ook gosth in the box enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:35:
[...]

Volgens mij kon je niets extra's winnen (dwz, je kreeg meer halloween troep). Wel een leuk event. Jammer dat het zo onduidelijk was wanneer de king zou komen. Ik telde op dat moment trouwens 80 volle districts >:)
181districten zijn er nu (1 dag later) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:53:
[...]

Er vielen wel enkele drops die aan bepaalde mensen waren toegewezen maar dat was niks speciaals. Ook gosth in the box enzo..
Klopt, de mensen die uit werden gekozen voor /rock en wonnen kregen gewoon meer van de zelfde dingen die iedereen kreeg -> helloween goodies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik zag dat GW to koop is voor 39 euro, heeft iemand het al ergens anders voor lager gezien?

Oh nog een vraag. Als ik 1 spel koop kan ik dan meerdere accounts aanmaken of moet ik daarvoor elk een nieuw spel kopen?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

junglebeast schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:31:
Ik zag dat GW to koop is voor 39 euro, heeft iemand het al ergens anders voor lager gezien?

Oh nog een vraag. Als ik 1 spel koop kan ik dan meerdere accounts aanmaken of moet ik daarvoor elk een nieuw spel kopen?
Je kunt 4 characters maken. Wil je er meer dan zul je een ander karakter moeten deleten of nog een account moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

junglebeast schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:31:

Ja, 28.99 euro bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar is er een website met een indicatie wat bepaalde items waard zijn soms verkoop ik gewoon dingen aan de vendor zonder na te kijken wat ik er anders voor had kunnen krijgen of erover na te denken wat het uberhaupt op zij kunnen leveren omdat ik er de ballen verstand van heb d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Zijn die halloween events zoals die Mad King nu nog aan de gang eigenlijk. Ik heb, omdat chello weer es brak was, al een paar dagen geen GW meer kunnen doen...

Oftewel; heb ik nu een hoop gemist of kan ik het allemaal nog inhalen? ;)
Zit nu opt werk dus ik kan nie ff gaan checken :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

MariahCareyLover schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:16:
Zijn die halloween events zoals die Mad King nu nog aan de gang eigenlijk. Ik heb, omdat chello weer es brak was, al een paar dagen geen GW meer kunnen doen...

Oftewel; heb ik nu een hoop gemist of kan ik het allemaal nog inhalen? ;)
Zit nu opt werk dus ik kan nie ff gaan checken :+
In zoverre heb je veel gemist dat je die pumpkin-hoed niet meer kunt krijgen, aangezien de Mad King met zijn suffe grappen niets meer van zich laat horen ;). Alle Halloween items (behalve die hoed dus) zijn wel nog te verkrijgen bij de verschillende Horsemen-collectors in Asc, LA en Drok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:52:
Misschien een stomme vraag maar is er een website met een indicatie wat bepaalde items waard zijn soms verkoop ik gewoon dingen aan de vendor zonder na te kijken wat ik er anders voor had kunnen krijgen of erover na te denken wat het uberhaupt op zij kunnen leveren omdat ik er de ballen verstand van heb d-:
Hier kan je met de search al een hoop dingen terugvinden en je kan evt. je item posten voor een prijsindicatie!

succes!

http://www.guildwarsguru.com/forum/forumdisplay.php?f=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik wil niet gaan liggen zeiken hoor, maar ik heb dit spel zelf gehad en als je een rpg fan bent zou ik toch zeker voor world of warcraft gaan.... :S

Beroeps brabander

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.