Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

heb een vraag voor iemand die het weet.
heb op dit moment een guild met iemand anders dus totaal 2 mensen.
is het handig om een guildhall te kopen.
want weet niet precies wat ik er allemaal mee kan en het is veel geld.
als iemand de voordelen weet graag.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:53:
hoi,

heb een vraag voor iemand die het weet.
heb op dit moment een guild met iemand anders dus totaal 2 mensen.
is het handig om een guildhall te kopen.
want weet niet precies wat ik er allemaal mee kan en het is veel geld.
als iemand de voordelen weet graag.

gr
Je kan er met je Guild vechten tegen andere Guilds.
Maar dan zou ik eerst maar wat meer leden werven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:28
Eey mensen,

Ik heb sinds gisteren altijd WoW gespeeld alleen ben ik er nu op uitgekeken omdat ik nu helemaal hooked ben aan het MMORPG achtige games overweeg ik guild wars te kopen.
Ik wil alleen weten of ik er verstandig aan doe?
Kan iemand me gewoon ff zeggen wat de + en - punten van de game zijn.

Greetzz

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Davidita schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:11:
Kan iemand me gewoon ff zeggen wat de + en - punten van de game zijn.
Kom op hey, je kunt toch wel een paar reviews lezen? :? De vergelijking Guildwars VS WoW is zo ongeveer de meest gemaakte door alle reviews heen, dus daar kom je wel achter hoor. Daarnaast kun je ook de topic start eens doorlezen, want daar staat ook al aardig wat informatie, en links naar sites over GW.

[herhalings-modus]
Grote voordeel: geen maandelijkse kosten :Y)
[/herhalings-modus]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
wolkje schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:36:
[...]

Kom op hey, je kunt toch wel een paar reviews lezen? :? De vergelijking Guildwars VS WoW is zo ongeveer de meest gemaakte door alle reviews heen, dus daar kom je wel achter hoor. Daarnaast kun je ook de topic start eens doorlezen, want daar staat ook al aardig wat informatie, en links naar sites over GW.

[herhalings-modus]
Grote voordeel: geen maandelijkse kosten :Y)
[/herhalings-modus]
ja sorry dat is waar ben nu een paar aan het lezen :-)

EDIT:

ik sommige review lees ik dat de controls slecht zijn in hoevere vinden jullie dit? of is het gewoon gezeik?

[ Voor 10% gewijzigd door Davidita op 10-10-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Laatst online: 19:16
Davidita schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:08:
[...]
ik sommige review lees ik dat de controls slecht zijn in hoevere vinden jullie dit? of is het gewoon gezeik?
is gewoon gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
Na aanleiding van wat review heb ik toch nog 1 vraag voordat ik hem ga kopen.

Je hebt 2 soorten mannentjes een PvP en een PvE maar ik las in de review van gamespot dat je als je een PvP man maakt je hem al op lvl 16 krijgt ( is dat hoog? ) met de beste gear.
Mijn vraag is dan ook of PvP zo nog wel leuk is? ik bedoel als je alles al hebt waar vecht je dan nog voor?
snappen jullie mijn punt?

Ik hoop dat jullie mij hier duidelijkheid over kunnen verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een PvP only char begint op het maximum level, lvl 20, en een PvE start gewoon bij level 1. met een PvE char kan je net zo goed meedoen aan PvP dan met een PvP only char, maar wel kan je meer skills unlocken, en ikzelf vind PvE veel leuker dan PvP. + het feit dat je in de HoH als newby (net als ik) moeilijk een party vind, met al die afkortingen die gebruikt worden enzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:41
Nee bij PvP is je ventje level 20 (het maximale). Je kunt alleen in de Arena/Tombs/Team-Arena's en verder kun je niet naar steden oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
Ok ik ga hem vanaaf ff halen bij de mediamarkt :-)

thnx for the info en maby zie ik jullie daar wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De link naar de site van Ascalon Freedom Fighters uit de startpost werkt niet meer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 19:39
als ik een skill unlock bij priest of balthazar kan ik die alleen maar gebruiken voor mijn PvP char of voor al mijn char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen bruikbaar voor je PVP char , staat er trouwens bij als je goe leest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
yo,hallo

ik meld me even met deze toppic, ik gw ook, maar speel het al een hele tijd niet meer, omdat ik er
1: ik kom er maar moeilijk mee verder
2: er zit geen duidelijk doel in
maarjah, jullie kunnen er ook niks aan doen hé, ik ga gewoon een beetje meedoen ana deze topic enz, dus HALLO gw toppic!!!!!!!!!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

slayeer schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:15:
yo,hallo

ik meld me even met deze toppic, ik gw ook, maar speel het al een hele tijd niet meer, omdat ik er
1: ik kom er maar moeilijk mee verder
2: er zit geen duidelijk doel in
maarjah, jullie kunnen er ook niks aan doen hé, ik ga gewoon een beetje meedoen ana deze topic enz, dus HALLO gw toppic!!!!!!!!!!!! 8)
1. Blijf volhouden of zoek mensen die je verder helpen
2. Verhaal spelen in PvE, geld, items en faam verdienen in PvP

en welkom!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:25:
[...]

1. Blijf volhouden of zoek mensen die je verder helpen
2. Verhaal spelen in PvE, geld, items en faam verdienen in PvP

en welkom!
Je kunt toch helemaal geen geld verdienen in PvP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor jullie. Ik zit nu in de woestijn en was gisteren op weg gegaan naar thirsty river en dunes( met henchies). Elona heb ik al gevonden. De Thirsty river is goed gelukt, gewoon een kwestie van zorgen dat niet alles tegelijk over je heen valt, maar de dunes daar haal ik het net niet. Ik zit bij die laatste teleporter en daar zit dus zo'n sandworm. Heeft er iemand een goede tip voor een R/Mo met henchies om dat $%#&&beest dood te krijgen? De eerste sandworm die ik tegenben gekomen kon ik ontwijken, maar bij deze is dat dus geen optie. Heel frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:39:
[...]

Je kunt toch helemaal geen geld verdienen in PvP :?
Oeps sry, krijg je er van als je te snel typt, je hebt helemaal gelijk!

Hehe, eindelijk heb ik Brohns Staff te pakken gekregen :P Nou ja, ik moest er flink voor dokken, want droppen wilde ie niet voor me. Maar ben wel blij nu!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:45:
Ik heb een vraagje voor jullie. Ik zit nu in de woestijn en was gisteren op weg gegaan naar thirsty river en dunes( met henchies). Elona heb ik al gevonden. De Thirsty river is goed gelukt, gewoon een kwestie van zorgen dat niet alles tegelijk over je heen valt, maar de dunes daar haal ik het net niet. Ik zit bij die laatste teleporter en daar zit dus zo'n sandworm. Heeft er iemand een goede tip voor een R/Mo met henchies om dat $%#&&beest dood te krijgen? De eerste sandworm die ik tegenben gekomen kon ik ontwijken, maar bij deze is dat dus geen optie. Heel frusterend.
Waarom zou je deze niet kunnen ontwijken? Kun je niet weg teleporten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope hij zit recht voor die teleporter waarvan ik eerst de code nog moet ontdekken. Dus op het moment dat ik naar die teleporter loop duikt ie op. Dan moet ik er eerst op om uit te vinden hoe de code is en er vervolgens weer af om m in te stellen en nou ja dan ben ik allang dood. Je kunt nu eenmaal niet tegen henchies zeggen"leiden jullie m eens een stukje weg dan regel ik dat ding even"Ik heb gekeken of ik mischien met een omweg naar dunes kon maar die heb ik nog niet ontdekt. Dus als er een omweg is dan hoor ik het ook graag, vooropgesteld dat er dan niet weer zo'n worm zit :(
Tips over hoe ze dood te krijgen zijn ook heel welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik mis een goed trading system dat WTS en WTB is onzin, in kal online kon je een winkeltje opennen dat is een veel beer systeem. en hoe zit het nou met MAX weapons????

ik heb een boog van 15-28 en dat is echt het hoogst wat je kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die teleporters heb ik ook gehaald met henchmen.
het is gewoon zo dat je geduld moet hebben en 1 voor 1 afslachten.
zoals de laatste missie van het spel heb ik ook met henchmen gedaan deed er wel 2 uur over maar wel gehaald en de bonus.
geduld is een schone zaak.
dan kan je het allemaal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok daar heb ik geen probleem mee, alleen ben ik er niet uit met welke strategie of skillcombo ik die sandwurm dood krijg. Daar blijf ik dus op hangen. 't maakt me niet uit of ik 10 minuten of langer moet schieten op dat beest als ie maar dood gaat. Ik loop het liefst met henchies omdat je dan nog eens rustig kunt gaan nadenken hoe je iets gaat oplossen zonder dat er een stel ongedurige medestrijders voor de aanvallen en we zien wel strategie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ik run regelmatig mensen in de desert, dus als 't je niet lukt naar dunes te komen contact me maar ingame. naam zie sig, ben vanavond wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Mij tactiek bij een sandwurm.. Gewoon op in hakken/schieten/casten todat hij af is. Poison/bleeding makende skills etc. halen wel wat uit, maar niet veel imo. Duurt alleen wel flinke tijd voordat je die sandwurm af hebt.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is puur gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:18:
nope hij zit recht voor die teleporter waarvan ik eerst de code nog moet ontdekken. Dus op het moment dat ik naar die teleporter loop duikt ie op. Dan moet ik er eerst op om uit te vinden hoe de code is en er vervolgens weer af om m in te stellen en nou ja dan ben ik allang dood. Je kunt nu eenmaal niet tegen henchies zeggen"leiden jullie m eens een stukje weg dan regel ik dat ding even"Ik heb gekeken of ik mischien met een omweg naar dunes kon maar die heb ik nog niet ontdekt. Dus als er een omweg is dan hoor ik het ook graag, vooropgesteld dat er dan niet weer zo'n worm zit :(
Das jammer als je er echt niet omheen kunt en in het midden van de hektiek de code kunt achterhalen. Heb dat zelf niet meegemaakt. Maar als het je echt niet lukt om op het platformpje te komen, dan blijft alleen hakken ... lang hakken ... over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Sandworms zijn enorm simpel als je ranger bent. Een worm heeft geen normale attack en maar 1 skill (Worm siege). Interrupt die met een Distracting Shot en hij doet compleet niks meer.

Verder wil je damage doen die armor negeert en health degen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
Reageer dan niet :{

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 13-10-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:18:
Nee, je hoeft niet persé die teleporter te gebruiken, met henchies is het misschien makkelijker om de andere (iets langere) weg te nemen.
Een stukje ten noorden van die teleporter moet je naar het westen tussen een paar duinen door. Daar lopen altijd 3 griffons waarvan 1 boss. Hier kun je naar het zuiden tussen de teleporters door en met een ruime bocht (naar rechts) loop je zo op dunes af. Wel wat meer vechten maar geen wormen in elk geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx Guildy die ga ik proberen. Gisteren nog wel Thirsty river gedaan met een PUG. Op de een of andere manier had ik in het begin wat problemen, waarschijnlijk lag. Was lekker van die schorpioen beestjes aan t beschieten, normaal is dat geen probleem. Nu keek ik de ene sec naar m'n health balk en was ie nog zeker op 90% een sec later lag ik dood. 8)7
Dat is niet normaal en heel frusterend. Maar we hebben het gehaald :) er zat in iedergeval iemand bij die wist waar je heen moest dus dat scheelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gisteren hebben we de ledenstop van de guild gelukkig weer kunnen opheffen. Ik moet zeggen dat het spel echt in een guild zo veel leuker is dan wanneer je alleen op PUG's aangewezen bent. Het geeft gewoon een hele nieuwe dimensie aan het spel vind ik. Ik heb eigenlijk nooit lang zonder guild gezeten (toen ik in post searing zat zat ik al in een guild) maar zou ook niet echt meer zonder willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:04:
Gisteren hebben we de ledenstop van de guild gelukkig weer kunnen opheffen. Ik moet zeggen dat het spel echt in een guild zo veel leuker is dan wanneer je alleen op PUG's aangewezen bent. Het geeft gewoon een hele nieuwe dimensie aan het spel vind ik. Ik heb eigenlijk nooit lang zonder guild gezeten (toen ik in post searing zat zat ik al in een guild) maar zou ook niet echt meer zonder willen :)
Hmm, ik zit dan wel in een guild, maar vind met wildvreemden een missie doen of farmen eerlijk gezegd vaak interessanter. Blijft elke keer weer spannend of de groep klikt of dat het een rommeltje wordt, met guildies weet je op een gegeven moment wat je er aan hebt en zit er geen verrassing meer in. Ik vind het wel mooi om te zien hoe de interactie in iedere nieuwe groep verloopt.

Komt misschien ook omdat ik op dit moment met mijn chars niets echt meer nodig heb (nou ja op een beetje sparen voor een sup vigje na dan) en het daardoor niet erg meer vind als het een keer volledig in de soep draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:17:
[...]

Hmm, ik zit dan wel in een guild, maar vind met wildvreemden een missie doen of farmen eerlijk gezegd vaak interessanter. Blijft elke keer weer spannend of de groep klikt of dat het een rommeltje wordt, met guildies weet je op een gegeven moment wat je er aan hebt en zit er geen verrassing meer in. Ik vind het wel mooi om te zien hoe de interactie in iedere nieuwe groep verloopt.

Komt misschien ook omdat ik op dit moment met mijn chars niets echt meer nodig heb (nou ja op een beetje sparen voor een sup vigje na dan) en het daardoor niet erg meer vind als het een keer volledig in de soep draait.
Maarja als je pas nieuwe members heb dan blijft het nog spannend van wat het nou wordt,of ander combinaties gebruiken.

Edit : er is een tracker systeem voor wow zoals : http://eqdkp.com/
Is er ook zo iets voor GW ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:23:
[...]

Maarja als je pas nieuwe members heb dan blijft het nog spannend van wat het nou wordt,of ander combinaties gebruiken.

Edit : er is een tracker systeem voor wow zoals : http://eqdkp.com/
Is er ook zo iets voor GW ?
Nee, GW heeft in tegenstelling maar één file : gwdata.dat(? zoeits dan :P) .
Daar staat alles van GW in , en je kunt geen plugins downloaden zoals bij wow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat ik mis is een optie om de ingame chat te loggen. Daarnaast nog steeds een guild storage, auction house etc. Ik vind dat er de laatste tijd een beetje weinig nieuwe dingen voor GW worden aangeboden. Sorrows furnace tel ik daarbij niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja tis en blijft natuurlijk na aanschaf een gratis online spel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:17:
Maar dat hoeft nieuwe content niet in de weg te staan vind ik. De users roepen nu zo lang al om een auctionhouse en een guild storage. Zeker dat laatste is niet zo heel moeilijk te maken imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:17:
Maar wel een vet gratis spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:23:
[...]

Maar dat hoeft nieuwe content niet in de weg te staan vind ik. De users roepen nu zo lang al om een auctionhouse en een guild storage. Zeker dat laatste is niet zo heel moeilijk te maken imho.
Tuurlijk mee eens maar zolang je er niet voor hoeft te betalen zal het toevoegen van content niet zo hard gaan waarschijnlijk en is men bij Arenanet ook druk aan de second chapter bezig..
En het blijft toch wel een vet spel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
nou jah wow heeft meer ubdates, maar ik wil ook niet hebben dat ze er een pay 2 play van maken
maar ze zouden wel updates los kunnen verkopen(meer dan ze van plan zijn) maar dan zou het wel meer geld gaan kosten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik doel ook niet echt op major updates zoals bv chapter 2 maar meer op kleinere zaken zoals dus de guild storage en een auction house. Vooral dat laatste punt kan het spel een behoorlijke impuls geven imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:42:
Ik doel ook niet echt op major updates zoals bv chapter 2 maar meer op kleinere zaken zoals dus de guild storage en een auction house. Vooral dat laatste punt kan het spel een behoorlijke impuls geven imho.
Daar zit ik ook op te wachten. maar ja ik denk dat we nog wel even op kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Waarom? De meeste spelers die ik ken gebruiken toch al lang niet meer PvE characters. Als je enkel PvP speelt en alles unlocked heb (zoals ik) dan heb je geen behoefte meer aan handel in items, misschien op een paar groene items na. En ik denk dat je op een gegeven moment wel klaar bent met PvE-en en dat daarom op termijn alleen maar PvPers overblijven.

Overigens is het veilinghuis wel aangekondigd maar het zou pas na de replay-functie op PvP matches komen. Ik zou zelf liever meer skills krijgen in nieuwe updates. Maar ik denk dat ze dat bewaren voor expansions.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:41:
[...]

Waarom? De meeste spelers die ik ken gebruiken toch al lang niet meer PvE characters. Als je enkel PvP speelt en alles unlocked heb (zoals ik) dan heb je geen behoefte meer aan handel in items, misschien op een paar groene items na. En ik denk dat je op een gegeven moment wel klaar bent met PvE-en en dat daarom op termijn alleen maar PvPers overblijven.

Overigens is het veilinghuis wel aangekondigd maar het zou pas na de replay-functie op PvP matches komen. Ik zou zelf liever meer skills krijgen in nieuwe updates. Maar ik denk dat ze dat bewaren voor expansions.
PvE zal altijd wel blijven..dus wat jij zeg is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
nou jah, zoals die ubdates mogen er wel meer komen, maar nu is het maar afwachten op chapter2, ik hoop dat het iets heeeel groots gaat word 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel enkel PVE. Ik heb nog niet de behoefte gevoeld om PvP te gaan spelen. Ben nog lang niet klaar, ik zit nu in de woestijn maar er zijn onderweg nog hele stukken die ik niet goed heb bekeken. Zelfs als ik daar geen missie of quest meer heb vind ik het toch leuk om alle hoekjes en gaatjes af te lopen. Soms kom je op een uitermate mooi stukje.
Verder heb ik nog maar 1 character op lvl20, de ander is nog onderweg en ik wil nog wel wat andere combo's uitproberen.
Ik heb nu dus 2 rangers, waarvan ik denk dat ik er eentje beastmaster ga maken. dat is nu nog een ra/el combo.
Ik ben dus nog lang niet uitgespeeld.
(voor de belangstellende ign Master Emrys op de europese servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:47:
Ik speel enkel PVE. Ik heb nog niet de behoefte gevoeld om PvP te gaan spelen. ...
Idem voor mij, nou ja ik speel weleens GvG of PvP, maar meestal toch PvE. Vind het ook helemaal niet erg om missies of quests meerdere keren te spelen. Kijken of er nog handigere slimmere snellere manieren zijn om een missie tot een goed einde te brengen of gewoon voor de aha beleving. Na een hele tijd groene items aan het jagen te zijn geweest en rondom Droknars en zo te hebben gehangen is het soms best aangenaam om eens wat rond te banjeren in Ascalon bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik speel ook enkel PvE. PvP en GvG boeit me eigenljik helemaal niks... Ik heb ook niet de tijd om elke dag uren achter elkaar te spelen. heh ik ben al blij als ik op een dag 2 uur achter elkaar kan spelen. Dus het zal nog wel even duren voordat ik PvE helemaal uitgespeeld heb met de verschillende characters.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Nou ik heb GuildWars weer gekocht. In mei heb ik het (als één van de eerste leden van de GOT guild) gespeeld. Het ging toen ten kostte van mijn studie. Aangezien die nu is afgerond en ik een kantoorbaan heb kan ik weer GuildWaren!

Helaas een nieuwe account, heb mijn oude destijds verkocht (anders werd de verleiding te groot). Ik kan dus lekker opnieuw (en dit maal op mijn gemak) het spel doorcrossen!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:27:
[...]

Idem voor mij, nou ja ik speel weleens GvG of PvP, maar meestal toch PvE. Vind het ook helemaal niet erg om missies of quests meerdere keren te spelen. Kijken of er nog handigere slimmere snellere manieren zijn om een missie tot een goed einde te brengen of gewoon voor de aha beleving. Na een hele tijd groene items aan het jagen te zijn geweest en rondom Droknars en zo te hebben gehangen is het soms best aangenaam om eens wat rond te banjeren in Ascalon bijvoorbeeld.
Helemaal mee eens, ik wissel dat ook wat af. Alleen maar UW of FOW gaat ook vervelen dus doe ik dan weer eens wat in een gebied waar ik een tijdje niet ben geweest. Zo heb ik ook nog een mannetje (ranger) rondlopen in pre-searing, gewoon omdat het daar zo mooi is.
En net zoals Morrigan alle hoekjes en gaatjes verkennen, ook als het niet nodig is is voor een quest of missie.
Het is niet zozeer mijn doel om het einde van het spel te halen maar vooral om onderweg zoveel mogelijk er van te genieten. Want je hebt echt niet gauw alles gedaan in dit spel.
Om maar eens een voorbeeld te noemen, ik had nog nooit dat groepje char's (met 4 boss'n) in pre-searing verslagen. Heb dat van de week gedaan en het was nog moeilijk genoeg moet ik zeggen, daar kunnen ze best een quest van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Vandaag weer 3 keer in de Hall Of Heroes gestaan, was best gaaf!

De eerste 2 keer samen met een amerikaanse groep van onder andere de CWz, was heel gezellig op teamspeak, zat zelfs een meisje in. Helaas allebei de keren niet kunnen winnen.
Daarna nog een keer met mijn guild richting de HoH. Na 7 wins (waarvan 5 flawless geloof ik) hebben we relatief slecht gespeeld in de HoH.
Allemaal met iway trouwens.

Ik raad overigens de mensen hier aan om, zodra ze genoeg hebben van de PvE, de tombs eens te proberen. Zorg dan ook dat je bij een guild zit, dat maakt het nog een stukje leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

blaaaaaaaaaaat

was voor ander topic sorry

[ Voor 79% gewijzigd door altec op 14-10-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Ik snap niet wat al die mensen in PVE met al die items willen doen, wat heb je aan een max item in PVE? Als je tegen wat mobs speelt maakt het vrij weinig ui wat voor stats je item heeft, max damage is wel leuk, maar absoluut niet rare. Zelfs voor PvP maakt het weinig uit, maar daar wil je een gelijk speelveld dus zijn die items gewoon gewenst maar daar heb je dus je PvP character voor.
Items in Guildwars maken gewoon zo weinig uit, in tegenstelling tot vrijwel iedere andere MMO die er is. Ik ben het er wel mee eens dat er een auction house moet komen, dat haalt hopelijk de trade chat in normale channels een stuk omlaag.

Zelf zou ik nu graag een PvP update zien met een paar maps, niks bijzonders maar gewoon wat verse content om op te spelen.

Ging BTW best goed vandaag nnk in de HoH ;) En dat we verloren lag echt aan onze strategie, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:10:
Ik snap niet wat al die mensen in PVE met al die items willen doen, wat heb je aan een max item in PVE? Als je tegen wat mobs speelt maakt het vrij weinig ui wat voor stats je item heeft, max damage is wel leuk, maar absoluut niet rare. Zelfs voor PvP maakt het weinig uit, maar daar wil je een gelijk speelveld dus zijn die items gewoon gewenst maar daar heb je dus je PvP character voor.
Items in Guildwars maken gewoon zo weinig uit, in tegenstelling tot vrijwel iedere andere MMO die er is.
En teveel items met onzinnige stats, je kan er vaak helemaal niets mee. Want wat moet je bv nu met een monk item met ele stats erop, zelfs met een Mo/El moet je maar net toevallig je attribute points daar op hebben staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnk schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:38:
Vandaag weer 3 keer in de Hall Of Heroes gestaan, was best gaaf!

...

Ik raad overigens de mensen hier aan om, zodra ze genoeg hebben van de PvE, de tombs eens te proberen. Zorg dan ook dat je bij een guild zit, dat maakt het nog een stukje leuker!
het is eigenlijk nog best moeilijk om een party te vinden, als je niet met je guild gaat. er zijn genoeg party's die nog mensen zoeken, maar je komt eigenlijk alleen zo een groepje binnen als je het al vaker hebt gedaan, want toen ik voor het eerst eens wilde proberen de HoH binnen te komen, werd ik overal uit de party geplaatst omdat ik nog helemaal niets wist over welke build enzo. maar toch, tot nu toe vind in PvE nog veel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zonet de HoH weer gewonnen. Helaas konden we de Hall niet houden omdat er iemand met een err=7 uit vloog. Voor de rest gespeeld met een leuk team, gewoon een PUG maar wel allemaal Rank 3+. We zijn in een run doorgestoten naar de Hall waarbij de eerste maps allemaal flawless waren. Erg leuk om te doen :) Jammer genoeg dropte er deze keer niets interessants voor mij. Een golden item met niet echt optimale stats die ik dus maar weer verkocht heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 15-10-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er komt steeds meer informatie over Chapter 2. Gaan jullie die allemaal kopen?

Poll: Ga jij Chapter 2 kopen?
Chapter 2?
Jazeker!
Nee, zeker niet
Weet ik nog niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=95515&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Exyge schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:10:
Ik snap niet wat al die mensen in PVE met al die items willen doen, wat heb je aan een max item in PVE? Als je tegen wat mobs speelt maakt het vrij weinig ui wat voor stats je item heeft, max damage is wel leuk, maar absoluut niet rare.
De damage maakt inderdaad niks uit, maar alle andere stats op een item kunnen een groot verschil maken! Damage is maar een heeeeeeel klein deel van alle mogelijkheden op een item. Een staff met +60 health kan toch weleens verrekte handig zijn om te overleven of eentje met extra energy om net die ene spell meer te kunnen doen zodat je wint bijvoorbeeld.
Guildy War schreef
En teveel items met onzinnige stats, je kan er vaak helemaal niets mee. Want wat moet je bv nu met een monk item met ele stats erop, zelfs met een Mo/El moet je maar net toevallig je attribute points daar op hebben staan.
Die gekke combies zijn puur bedoelt om door mixen en matchen uiteindelijk wel een goed item te maken. Oftewel: die items zijn puur bedoelt om te salvagen en er heads, wraps, strings, hafts etc uit te halen die je weer kan gebruiken op een ander meer toepasselijk item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 11-09 08:52
Kom gewoon allemaal GVGen om ons (Esoteric Warriors) wat meer weerstand te bieden, nu wordt die vakantie naar taipei wel erg makkelijk gewonnen!

[ Voor 99% gewijzigd door Furfoot op 17-10-2005 12:53 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Furfoot schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:51:
Kom gewoon allemaal GVGen om ons (Esoteric Warriors) wat meer weerstand te bieden, nu wordt die vakantie naar taipei wel erg makkelijk gewonnen!
patser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:07:
Die gekke combies zijn puur bedoelt om door mixen en matchen uiteindelijk wel een goed item te maken. Oftewel: die items zijn puur bedoelt om te salvagen en er heads, wraps, strings, hafts etc uit te halen die je weer kan gebruiken op een ander meer toepasselijk item.
Niet alle stats zijn de salvagen en hier vind je dus ook de gekste combies. Is een leuke thread over op het gwonline forum.

Voorbeeld van zo'n nutteloos item dat werd genoemd:
Gold Max Dam Water Wand (req 13 water)
Improved Casting speed for Death Magic skills
Improved Recharge speed for Death magic skills

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Furfoot schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:51:
Fantastische score! Nu moet je hem wel volhouden he (ook na de ladder reset die straks weer komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Bor de Wollef schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:26:
[...]

Fantastische score! Nu moet je hem wel volhouden he (ook na de ladder reset die straks weer komt).
Er komt pas een reset nadat de world championships afgelopen zijn. De top 8 teams van europa, korea en amerika gaan door naar de playoffs waarna er 2 teams overblijven van elk werelddeel die dan naar taipei mogen om het daar een week lang uit te vechten.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Furfoot schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:42:
[...]

Er komt pas een reset nadat de world championships afgelopen zijn. De top 8 teams van europa, korea en amerika gaan door naar de playoffs waarna er 2 teams overblijven van elk werelddeel die dan naar taipei mogen om het daar een week lang uit te vechten.
Ik dacht dat ze aan hadden gekondigd elke 2 maand de ladder te resetten. Dat is alweer vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Bor de Wollef schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:53:
[...]

Ik dacht dat ze aan hadden gekondigd elke 2 maand de ladder te resetten. Dat is alweer vrij snel.
Volgens de gw.com site is dit de planning:

October 1, 2005 Guild Wars Ladder Reset
January 1, 2006 Qualifying Season Ends
January, 2006 Regional Guild Wars Playoffs Held
February, 2006 Guild Wars World Championship Finals held during the Taipei Game Show in Taipei, Taiwan

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOOOEEEE!!!!
Net tijdens het farmen in Sorrow of Furnace, 2 groene 50K items gekregen.
Tanzit's Defender en Runar's Brimstone Staff.
En een ander gast had ook nog een Willcrusher. Das 100K.
Nog maar 2 platemail armors en dan black dye eroverheen gooien, en natuurlijk de items verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga een monk/ranger beginnen, maar nou weet ik niet, wat beter is, een healer of een protector. wie kan me dat vertellen, met een paar goede builds erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit weer eens vast.
Komt natuurlijk wel weer goed net zo als de andere keren. maar toch ff stoom afblazen.
Ik zit in de woestijn en heb inmiddels Dunes (Ben ik trouwens vanuit Hero's Audience gekomen zonder die rottige sandworm :) ) en Thirsty River en moet nu enkel nog Elona. Al meerdrre keren geprobeerd met pug's maar verder dan het 2e kristal zijn we nog nooit gekomen. Met 1 groep zelfs niet eens de Ghost gehaald, dat was wel een redelijk dramatische. Misschien moet ik het toch maar weer eens met Henchies proberen en dan rustig aan.
Ik had er gisteren even zo genoeg van dat ik maar weer een naar pre-searing ben gegaan waar ik nog een el/w had zitten.
Wat ziet dat er dan lieflijk en groen uit :) ondanks die monstertjes.Zelfs de catacomben vond ik erg vriendelijk uitzien Ik heb weer allemaal hoekjes en gaatjes gevonden die ik met m'n vorige karakters helemaal niet gezien had.

Maar als iemand nog een tip heeft voor Elona hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
hmm ik had zelf meer moeite met Thirsty River dan met Elona's Reach. Een tip, laat je vooral niet gek maken door de tijd. 30 minuten is meer dan genoeg voor deze missie.

Dit wordt wel een vette spoiler.

spoiler:
Maar heb je nog moeite met de missie kijk dan even naar dit plaatje. Ik heb altijd de route gelopen die uitgestippeld staat, loop gewoon van A naar B naar C naar D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
30 minuten is idd MEER dan genoeg om die missie te halen, zelfs toen we het laatst op ons dooie akkertje deden en we nogal wat foutjes maakten (lees: er gingen nogal wat partymembers dood :P) hadden we het nog in 23 minuten gedaan. Als ze de tijd een moeilijkheidsfactor hadden willen laten zijn hadden ze hem op een kwartier moeten zetten, dan zou je wel eens in de problemen kunnen komen als je de missie nog niet goed kent.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:21:
Maar als iemand nog een tip heeft voor Elona hoor ik het graag
Inderdaad, rustig aan. Zorgen dat je niet alles achter je aan krijgt want dat heb je zomaar voor elkaar daar. Eén rusher kan de missie aardig verzieken (vandaar jou suggestie om met hench misschien? ;) ).
Dus één groepje tegelijk als het kan (lukt) en eerst de healers uitschakelen. En het is niet nodig het hele gebied schoon te vegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

* Added information to skill tip windows, including Energy, casting time, recharge time, upkeep cost, and Adrenaline.

* Added support for the European Special Edition of Guild Wars.

* Removed color from the names of unlocked items in the Priest of Balthazar interface.

* Improved the skill inventory so that it remembers the previously selected skill and sorting method.

* Improved random arena map selection so that the same map is almost never played twice in a row.

* Fixed a bug that allowed players to trade an item with a quantity of zero.

* Fixed a bug that was causing Tiger's Fury to disable pet attack skills.

* Fixed a bug that was causing more than one action to occur when pressing a single key.

* Fixed a bug that was causing the gold amount to appear in red when selling items to a trader.

* Fixed a bug that was causing some newly created PvP characters to appear without items.

* Fixed a bug that was causing some players to lose items when taking them from the Unclaimed Items window.

* Fixed a bug that was causing some players to lose their Menu button.

* Fixed a bug that was preventing skill use when the skill bar is hidden by the Customize Interface window.

Bron: Guildwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:38:
Update:

* Added information to skill tip windows, including Energy, casting time, recharge time, upkeep cost, and Adrenaline.

* Added support for the European Special Edition of Guild Wars.

* Removed color from the names of unlocked items in the Priest of Balthazar interface.

* Improved the skill inventory so that it remembers the previously selected skill and sorting method.

* Improved random arena map selection so that the same map is almost never played twice in a row.

* Fixed a bug that allowed players to trade an item with a quantity of zero.

* Fixed a bug that was causing Tiger's Fury to disable pet attack skills.

* Fixed a bug that was causing more than one action to occur when pressing a single key.

* Fixed a bug that was causing the gold amount to appear in red when selling items to a trader.

* Fixed a bug that was causing some newly created PvP characters to appear without items.

* Fixed a bug that was causing some players to lose items when taking them from the Unclaimed Items window.

* Fixed a bug that was causing some players to lose their Menu button.

* Fixed a bug that was preventing skill use when the skill bar is hidden by the Customize Interface window.

Bron: Guildwars
Hebben ze em ook weer gefixed ? gister avond hadden alle npc's in Gates of Kryta namelijk een blauwe gloed, en je kreeg een NetErr40 bij het maken van een nieuw charachter, nog nooit zon erge storing meegemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dynabyte verschijnt er op 25 oktober een special edition van Guild Wars, maar ik meen mij te herinneren dat ze al eerder een soort special edition hadden, of een collector's edition?

Kan iemand mij vertellen of dat inderdaad zo is en wat dan het verschil tussen die twee versies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat verder gezocht:

Special Edition

- Guild Wars
- de kaart van het land Tyria
- een Artbook met originele ontwerpen en tekeningen uit de game
- bonus materiaal op een CD-Rom
- Een unieke ingame skill
- Een wapen of harnas upgrade

Collector's Edition

- Guild Wars Game
- Guild Wars Sound Track - Jeremy Soule
- Guild Wars Cloth Map
- Logitech Headset -
- 3 Months Teamspeak
- Hard Covered Guild Wars
- Art Book ( 4.5” x 6.5”)
- Exclusive In-game Item, the “Divine Aura”

Het lijkt er dus op dat de SE een ietswat afgeslankte versie is van de CE, dus geen headset en geen teamspeak. Maar de SE kost dan ook maar 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Volgens mij was het alleen geen unieke skills, maar had je meteen skillpoints ofzo, waarmee je een aantal extra skills meteen kan unlocken ofzo.
Maaruh correct me if I'm wrong

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:42:
Volgens mij was het alleen geen unieke skills, maar had je meteen skillpoints ofzo, waarmee je een aantal extra skills meteen kan unlocken ofzo.
Dacht ik ook. Ik kan me niet voorstellen dat je een extra skill krijgt die niet beschikbaar zou zijn voor de "normale" spelers die de collectorsedition niet kopen. Het zal wel net zo iets zijn als die divine aura bij de eerste collectors edition, het is een extra maar je kunt er totaal niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:42:
Misschien bedoelen ze een emote oid. Ben wel benieuwd en deze SE wil ik zeker ook hebben naast mijn CE.

Maar in de VS kreeg je bij de pre-order geloof ik ook bepaalde wapens en items.

/edit: Ik heb bergen skillpoints bij elkaar, 61 met mijn wa/mo, 48 met mo/me, en nog wat met mijn andere twee chars waarmee ik weinig speel.
Ik heb echter geen flauw idee wat ik er mee moet. Ik heb echt geen zin om allemaal skills te gaan unlocken die ik toch nooit gebruik, bovendien kost me dat handenvol geld.

Het is jammer dat faction, xp en skillpoints op een gegeven moment volkomen overbodig worden. Ik speel af en toe pvp/gvg maar het is niet de reden dat ik GW heb gekocht. Ik zou graag zien dat je de unlocked items/skills met je faction ook gewoon kan gebruiken voor PvE. Met 4 chars heb ik geen ruimte meer voor een pure pvp char.
En wtf moet je met honderdduizenden xp als er toch een lvlcap op 20 is :?

[ Voor 44% gewijzigd door Vrijdag op 21-10-2005 13:19 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:04:
Misschien bedoelen ze een emote oid. Ben wel benieuwd en deze SE wil ik zeker ook hebben naast mijn CE.

Maar in de VS kreeg je bij de pre-order geloof ik ook bepaalde wapens en items.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of het artbook bij de SE een andere is dan die bij de CE en of je met de CE versie geinstalleerd via codes van de SE versie ook de extraas kan unlocken.
/edit: Ik heb bergen skillpoints bij elkaar, 61 met mijn wa/mo, 48 met mo/me, en nog wat met mijn andere twee chars waarmee ik weinig speel.
Ik heb echter geen flauw idee wat ik er mee moet. Ik heb echt geen zin om allemaal skills te gaan unlocken die ik toch nooit gebruik, bovendien kost me dat handenvol geld.
Het zou mooi zijn als je het overschot voor bijvoorbeeld 750gp per stuk kon verkopen aan een merchant of zo, want ik heb er nu ook bergen waar ik niks mee wil doen.
Het is jammer dat faction, xp en skillpoints op een gegeven moment volkomen overbodig worden. Ik speel af en toe pvp/gvg maar het is niet de reden dat ik GW heb gekocht. Ik zou graag zien dat je de unlocked items/skills met je faction ook gewoon kan gebruiken voor PvE. Met 4 chars heb ik geen ruimte meer voor een pure pvp char.
Ik wil niet eens een PvP character maken, ondanks dat ik nog ruimte heb. Met mijn PvE character HoH en TA spelen heeft daardoor wel heel weinig nut. Het levert me niks op. Nou ja, wat fame en een rank ... jippie.
En wtf moet je met honderdduizenden xp als er toch een lvlcap op 20 is :?
Daar kan ik wel een reden voor verzinnen. Er wordt altijd gezegd dat het spel niet kijkt naar de hoeveelheid tijd die je besteed hebt, maar naar je skill. Dus kan ik me voorstellen dat als je in een party zit je eerder in aanmerking komt voor leuke drops als je de meeste xp hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:05:
[...]

Daar kan ik wel een reden voor verzinnen. Er wordt altijd gezegd dat het spel niet kijkt naar de hoeveelheid tijd die je besteed hebt, maar naar je skill. Dus kan ik me voorstellen dat als je in een party zit je eerder in aanmerking komt voor leuke drops als je de meeste xp hebt.
Dat is gelukkig niet zo. Voor XP krijg je skillpoints die je weer kunt gebruiken om skills te unlocken voor je karakters (voor o.a. PvP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer anderhalf uur geprobeerd met mn R/W een party te vinden voor SF farming, maar echt niemand laat je binnen. Dat vind ik niet echt gebruiksvriendelijk. Rangers en mesmersworden zo echt benadeeld doordat iedereen wil farmen met 2 monks, 2 tanks en een nuker. Af en toe word er ook een necro gevraagd.Weet iemand een goede plek waar je als ranger wel een party vind en ook een beetje goede, af en toe een gouden max dmg, wapens kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:41:
net weer anderhalf uur geprobeerd met mn R/W een party te vinden voor SF farming, maar echt niemand laat je binnen. Dat vind ik niet echt gebruiksvriendelijk. Rangers en mesmersworden zo echt benadeeld doordat iedereen wil farmen met 2 monks, 2 tanks en een nuker. Af en toe word er ook een necro gevraagd.Weet iemand een goede plek waar je als ranger wel een party vind en ook een beetje goede, af en toe een gouden max dmg, wapens kan vinden?
Een Guild :)
Ik party vrijwel nooit in een random groep.
Alleen met guild , of henchman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn guild is net bijna iedereen eruit gestapt, dus dat helpty ook niet. we zijn nu maar met zn 4en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Vraagje:

Van de week had Europe een paar keer de favor en ging ik met een PUG naar FoW. Elke keer zat er iemand bij (Mr. A) die zei dat we NIET de kisten open moesten maken, want dan zouden er meer waardevolle items droppen. En dan bedoel ik die chests waar je geen sleutel voor nodig hebt. Iedereen was het met elkaar eens dat we dat niet zouden doen, maar natuurlijk zat er ook elke keer weer een eikel(?) bij die zich er niet aanhield. Waarop Mr. A begon te vloeken en te schelden welke greedy mofo die kist had geopend.....

Ik vraag me nu dus af: klopt 't nou dat je betere drops krijgt als je die kisten met rust laat?

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:14:
In mijn guild is net bijna iedereen eruit gestapt, dus dat helpty ook niet. we zijn nu maar met zn 4en.
Je kunt natuurlijk altijd je guild onderbrengen bij een andere guild. Dat doen wij bij de GoT guild tenminste wel. Op die manier kun je nog steeds met je eigen "members" blijven spelen maar heb je ook het voordeel van veel meer mensen online. In principe ga je dus gewoon met zijn allen over dan.

Mocht je daar wat meer over willen weten kun je altijd onze website bezoeken.
Apie! schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:43:
Vraagje:

Van de week had Europe een paar keer de favor en ging ik met een PUG naar FoW. Elke keer zat er iemand bij (Mr. A) die zei dat we NIET de kisten open moesten maken, want dan zouden er meer waardevolle items droppen. En dan bedoel ik die chests waar je geen sleutel voor nodig hebt. Iedereen was het met elkaar eens dat we dat niet zouden doen, maar natuurlijk zat er ook elke keer weer een eikel(?) bij die zich er niet aanhield. Waarop Mr. A begon te vloeken en te schelden welke greedy mofo die kist had geopend.....

Ik vraag me nu dus af: klopt 't nou dat je betere drops krijgt als je die kisten met rust laat?
Dat soort verhalen heb ik wel vaker gehoord. Zo zou je ook sneller betere drops uit kisten krijgen als je de normale drops zou laten liggen. Volgens mij gewoon onzin. Er is nog nooit bewijs voor gekomen en ik denk dat je het verschil niet zal merken als je je aan deze "voorwaardes" zal houden.

[ Voor 47% gewijzigd door Bor op 22-10-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:43:
Vraagje:

Het lijkt mij ook een beetje onzinnig. of je je eigen drops nou laat liggen of niet, in feite is het zodra het dropt jou eigendom, en wat je ermee doet is je eigen zaak.en wat die andere chests betrefd, het lijkt me niet logisch dat dat een verband kan vormen, dat zou veel te veel moeite zijn voor Anet, want alles moet dan helemaal opnieuw berekend worden, en dat dan bij iedere party die op dat moment ergens is, het hele spel door. Dat kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:34:
[...]

Het lijkt mij ook een beetje onzinnig. of je je eigen drops nou laat liggen of niet, in feite is het zodra het dropt jou eigendom, en wat je ermee doet is je eigen zaak.en wat die andere chests betrefd, het lijkt me niet logisch dat dat een verband kan vormen, dat zou veel te veel moeite zijn voor Anet, want alles moet dan helemaal opnieuw berekend worden, en dat dan bij iedere party die op dat moment ergens is, het hele spel door. Dat kan gewoon niet.
Het zou dan ook eerder om een bug dan een feature gaan lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

Dat soort verhalen heb ik wel vaker gehoord. Zo zou je ook sneller betere drops uit kisten krijgen als je de normale drops zou laten liggen. Volgens mij gewoon onzin. Er is nog nooit bewijs voor gekomen en ik denk dat je het verschil niet zal merken als je je aan deze "voorwaardes" zal houden.
Ook zo één: Als je in fow klaar bent met het eerste gedeelte zou iedereen eerst de reward moeten halen bij rastigan en dan pas de chest daar openen dan zou er voor iederéén een drop uitkomen ipv één. Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt maar er is ook altijd wel iemand die eerst die kist openmaakt (net zoals er ook altijd één iemand is die de movie niet skipt in welke willekeurige missie dan ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik word altijg zo gaar van dat soort verhalen, 99% is BS. Laatst ook weer, "geen henchmen meenemen naar SF! Dan droppen er geen groene items!!!!". Tuurlijk jongens... :O

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Naluh! schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:25:
Ik word altijg zo gaar van dat soort verhalen, 99% is BS. Laatst ook weer, "geen henchmen meenemen naar SF! Dan droppen er geen groene items!!!!". Tuurlijk jongens... :O
Nou zit hier volgens mij wel iets in. Als je alleen gaat farmen dropt er meer, volgens mij omdat henchies (of echte mensen in je party) ook aanspraak maken op drops. Alleen hebben zij er niets aan. Maar het zou namelijk ook wel oneerlijk zijn, dat je alle drops zou krijgen als je henchies mee neemt. Dus hoe meer henchies je mee neemt, hoe minder kans je maakt op een drop. Dus niet dat ze niet droppen, maar je hebt al weinig kans, als die ene keer, dan ook nog de drop wordt toegewezen aan een henchy, dan is dat vervelend.
Ik heb het zelfs even geverifieerd in de official GuildWars guide. Henchmen also take a share of the loot.

[ Voor 8% gewijzigd door Balachmar op 22-10-2005 17:47 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Laatst online: 19:16
Naluh! schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:25:
Die 1% die juist waar is is dat je geen henchmen mee moet nemen als je gaat farmen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Leuke discussie wel. Ik heb laatst omdat ik in pre-searing een sloot dyes wilde kopen wat lopen farmen naar "Gargoyle Skulls", aan het begin van de catacomben. Ik had inderdaad de indruk dat mits ik ze *niet* oppakte er meer vielen (iedere 3 die er vielen pakte ik er 1 op). Zo had ik ongeveer 8 skulls per "run". Zodra ik alles oppakte waren het er meestal maar 3 of 4. Toch benieuwd of dit toeval of "correct spelverloop" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Nou, probeer het nog twintig keer en post hier de resultaten, zou ik zggen ;)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DamadmOO schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

Die 1% die juist waar is is dat je geen henchmen mee moet nemen als je gaat farmen. :X
Toch heb ik wel eens 2 groene items gevonden met een henchie team :*)
Maar goed, dat was ook de enige keer......al farm ik niet heel vaak daar.

edit: vond net alweer een groen item met alleen maar henchies bij me :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:18:
[...]

Ook zo één: Als je in fow klaar bent met het eerste gedeelte zou iedereen eerst de reward moeten halen bij rastigan en dan pas de chest daar openen dan zou er voor iederéén een drop uitkomen ipv één. Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt maar er is ook altijd wel iemand die eerst die kist openmaakt (net zoals er ook altijd één iemand is die de movie niet skipt in welke willekeurige missie dan ook ;) )
Ik skip de movies ook niet, omdat ze een onderdeel van het spel zijn en ik ze dus wil zien. Met mijn 2de character skip ik ze wel omdat ik ze al gezien heb. Ik erger mezelf dus ook niet aan andere mensen die de movies niet skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die henchies heb je dan welminder kans op een drop (die anders toc hnaar een medespeler gaat), maar evenveel kans om een green te krijgen. alles wat voor de henchies zou droppen word gewoon niet weergegeven. en als je met een normale party gaat, heb je bij een green ook maar een kansje van 1 op (het aantal mensen in je party) dat het voor jou is. Bij een complete henchiegroep heb je denk ik ook 1 op 8 kans dat er iets dropt, misschien iets minder omdat ze het spelen met andere spelers willen stimuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:06:
Met die henchies heb je dan welminder kans op een drop (die anders toc hnaar een medespeler gaat), maar evenveel kans om een green te krijgen. alles wat voor de henchies zou droppen word gewoon niet weergegeven. en als je met een normale party gaat, heb je bij een green ook maar een kansje van 1 op (het aantal mensen in je party) dat het voor jou is. Bij een complete henchiegroep heb je denk ik ook 1 op 8 kans dat er iets dropt, misschien iets minder omdat ze het spelen met andere spelers willen stimuleren
Je vergeet het feit dat je soms aardige mensen in een party hebt die je hun eigen green items geven, bv. een warrior die een drago's flatbow krijgt en die hij dan aan een ranger geeft, alhoewel dat nauwelijks voorkomt :(

En vooral geen drago's bow :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:57:
[...]

Je vergeet het feit dat je soms aardige mensen in een party hebt die je hun eigen green items geven, bv. een warrior die een drago's flatbow krijgt en die hij dan aan een ranger geeft, alhoewel dat nauwelijks voorkomt :(
Dat heb ik nog nooit gezien eigenlijk. Wel dat mensen het aan hun guildies geven (komt bij ons redelijk vaak voor). Waarom een 20K+ item weg geven aan een vreemde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harry64 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:01:
[...]

Ik skip de movies ook niet, omdat ze een onderdeel van het spel zijn en ik ze dus wil zien. Met mijn 2de character skip ik ze wel omdat ik ze al gezien heb. Ik erger mezelf dus ook niet aan andere mensen die de movies niet skippen.
Ik erger me er ook niet aan hoor, weet ook wel dat een ander dat misschien pas voor de eerste keer zien. Dan weten ze tenminste ook wat de bedoeling is.
Wat ik wel vervelend vind als je in de movie kan zien dat je aangevallen wordt en dat er dan nóg iemand is die het niet kan opbrengen om te skippen, zelfs als het van te voren is afgesproken.
Domme manier om aan dp te komen 8)7
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.