Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ze een speciale pvp slot in chap 2 toepassen, zodat je steeds niet hoeft te verwijderen om aanpassingen te verrichten.
Op dit moment heb je te weinig slots 4 slots is niet genoeg heb zelf op dit moment een elem, monk, warrior en een pvp char.

Ik kan op dit moment nu geen nieuwe ranger, necro, of mesmer aanmaken dit gaat dan weer ten koste van het pvp slot en vind het vrij zonde om een pve char te verwijderen.

Gelukkig in chap 2 4-100 slots maar had liever gehoopt op minimaal allemaal slots voor alle professions en 1 pvp slot die je makkelijk kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:48:
[...]

Als je druk aan het PvPen bent gaan die skills echt hard merk ik zelf :) Maar ja, chapter 2 staat voor de deur met nieuwe skills natuurlijk zodat ik straks weer veel te doen heb.
Idd als je naar HoH gaat met daarvoor 6 potjes ofzo gaat de faction zeer hard dat is voor mij helaas geen dagelijkse kost maar wat ik al zei nog ff en dan ben ik er wel bijna .
Hoorde ook dat de betere guilds wel vragen om 80% unlocked bv. vind dat ook wel logische zeker als je wat nieuwe builds wilt uitproberen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De betere guilds vragen inderdaad een bepaald unlocked percentage. Dit doen wij zelf ook in bepaalde mate omdat je de nieuwe spelers anders niet tot nauwlijks in kunt zetten. Zelf vind ik enthiousiastme en fun belangrijker. In veel guilds merk je dat er enkelen zijn die 100% alleen voor de ranking gaan en daardoor / daarbij niet echt sociaal zijn ten opzichte van anderen. Dat hebben wij helaas in de GoT guild in het verleden ook al meegemaakt (gelukkig nu opgelost). Tuurlijk is ranking belangrijk maar plezier staat voor mij persoonlijk voorop. Het is en blijft een spel natuurlijk :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Hey even nog terug komen op de 55hp monk. Wat moet die necro dan hebben. En kan het eigenlijk ook iets anders zijn, Bijvoorbeeld een El/Ne?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:44:
Hey even nog terug komen op de 55hp monk. Wat moet die necro dan hebben. En kan het eigenlijk ook iets anders zijn, Bijvoorbeeld een El/Ne?
Necro :Spitefull Spirit Me: Sympathetic Visage e.v.a. maar daarom noemen ze het ook een SS/SV necro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:03:
De betere guilds vragen inderdaad een bepaald unlocked percentage. Dit doen wij zelf ook in bepaalde mate omdat je de nieuwe spelers anders niet tot nauwlijks in kunt zetten. Zelf vind ik enthiousiastme en fun belangrijker. In veel guilds merk je dat er enkelen zijn die 100% alleen voor de ranking gaan en daardoor / daarbij niet echt sociaal zijn ten opzichte van anderen. Dat hebben wij helaas in de GoT guild in het verleden ook al meegemaakt (gelukkig nu opgelost). Tuurlijk is ranking belangrijk maar plezier staat voor mij persoonlijk voorop. Het is en blijft een spel natuurlijk :)
Wow bovenstaande klinkt als muziek in me oren :) Daarom is ook een spel voor mij bedoelt FUN maar ook zeker wel willen winnen 8)
Als ik voor mijn gevoel klaar voor ben laat ik nog wel is wat van me horen op site van de GoT guild :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waarvoor die vial of dye dient, behalve voor je item een kleur te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Weer een grote update geweest ?.. Ik moest GW restarten gaf hij aan vanwege nieuwe build.
En hij haalde nog wel bestanden binnen, maar op guildwars.com staat nog niets.

[ Voor 32% gewijzigd door M55 op 06-01-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, ik kreeg een bericht terwijl ik aan het spelen was voor een nieuwe build.

//Edit
winter is gedaan in ascalon city

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

hmm idd, niets bijzonders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zit ook echt te wachten op de invoering van een honour systeem waarbij je punten krijgt als je een aantal rondes lang in een team blijft maar punten aftrek krijgt wanneer je tussentijds, dus inmatch, uit een party leaved. Dat zou ik eerlijk gezegd interessanter vinden dan een rank van iemand omdat de ranking maar in heel beperkte mate iets over iemand zegt (rank is niet direct skill related). Met een soort honour systeem kun je dus mensen die altijd direct leaven weren uit je party / guild etc. Ook dit is iets wat ik al redelijk snel na de release richting Anet heb gestuurd. Helaas nooit een antwoord ontvangen, niet eens een automatisch gegenereerd bericht.

Door een goede balans te maken tussen positieve en negatieve honour punten kun je een goede indruk van iemand krijgen en hoeft dit systeem helemaal niet zo moeilijk te zijn om te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er niemand nu waarvoor die vial of dye dient ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Dye is om items te kleuren. Ook kan je met sommige dyes leuk handelen. Zwart is het meest waard.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:27:
Ik zit ook echt te wachten op de invoering van een honour systeem waarbij je punten krijgt als je een aantal rondes lang in een team blijft maar punten aftrek krijgt wanneer je tussentijds, dus inmatch, uit een party leaved. Dat zou ik eerlijk gezegd interessanter vinden dan een rank van iemand omdat de ranking maar in heel beperkte mate iets over iemand zegt (rank is niet direct skill related). Met een soort honour systeem kun je dus mensen die altijd direct leaven weren uit je party / guild etc. Ook dit is iets wat ik al redelijk snel na de release richting Anet heb gestuurd. Helaas nooit een antwoord ontvangen, niet eens een automatisch gegenereerd bericht.

Door een goede balans te maken tussen positieve en negatieve honour punten kun je een goede indruk van iemand krijgen en hoeft dit systeem helemaal niet zo moeilijk te zijn om te implementeren.
Klinkt idd goed maar denk dat ze hun eigen grote foute (lees :error 07 ) er niet van kunnen onderscheiden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:42:
[...]

Klinkt idd goed maar denk dat ze hun eigen grote foute (lees :error 07 ) er niet van kunnen onderscheiden.....
Dat lijkt mij inderdaad het hele probleem, hoe bepaal je of iemand echt uit een party stapt, of dat ie door omstandigheden er plots uit vliegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
waar ik nogal vaak tegen aanloop bij gvg: mensen met err7, en dat je battle dan gewoon over is, niet dat je met 7 man niet kunt winnen, maar het is direct een enorme dip in 't moraal van het team.
zou fijn zijn als er in de toekomst iets komt zodat je spelers opnieuw kunnen joinen.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 07-01-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

Of dat je op z'n minst de melding krijgt dat speler X disconnected is vanwege netwerkproblemen oid. Dat scheelt ook wel. Heb het in (pve) heel zelden dat het me overkomt, dan log ik zsm, weer in en als ik de naam van een partymember heb onthouden whisper ik de reden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:42:
[...]

Dat hoeft niet zo'n probleem te zijn afhankelijk van de puntenverdeling. Het plan is ook niet iedereen te weren die wel eens een party leaved maar de mensen er uit te pakken die dit zeer vaak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Balachmar schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:12:
[...]

Dat lijkt mij inderdaad het hele probleem, hoe bepaal je of iemand echt uit een party stapt, of dat ie door omstandigheden er plots uit vliegt...
Lijkt me zo opgelost. Bouw een leave-flag in. Je krijgt de vraag of je zeker weet of je de groep wilt verlaten. Op het moment dat je op ja drukt gaat de flag left-on-purpose=true en bij de exit doe je een kleine check:

code:
1
2
3
4
5
6
7
OnExit{
 if (left-on-purpose == TRUE){
  Punten in mindering.
 }else{
  Ah, niet opzettelijk. Geen puntenaftrek.
 }
}

Op deze manier voorkom je overigens ook dat mensen het sporadisch gaan doen. Want of ze het nu 3 keer per week of 1 keer per jaar doen, als het opzettelijk is vind ik dat kwalijk en mag daar een sanctie tegenover staan.

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 07-01-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BioWEB schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:55:
[...]

Lijkt me zo opgelost. Bouw een leave-flag in. Je krijgt de vraag of je zeker weet of je de groep wilt verlaten. Op het moment dat je op ja drukt gaat de flag left-on-purpose=true en bij de exit doe je een kleine check:

code:
1
2
3
4
5
6
7
OnExit{
  Punten in mindering.
 }else{
 }
}
Inderdaad, goede oplossing imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Misschien een idee om zo'n soort suggetsiegetsie ! suggestie naar Anet te sturen ?

Het kan zijn dat ze daar dit probleem gewoon negeren. Maar misschien bedenk ik daarnet wel zo'n simpele oplossing dat ze er nog niet aan gedacht hebben...

Ik heb me tot gisteren overigens afgevraagd wat NetErr=7 nou precies was, totdat ik het zelf ondervond... Gelukkig nog voor de aanvang van een paar rondjes GvG, maar niet minder vervelend...

Edit: DarkForceBE >>> Dyes zijn dus, zoals al gezegd, om items en armor te kleuren. Dat zal voor jou misschien niet zo interessant zijn, maar er zijn massa's mensen die goed geld betalen voor bepaalde kleuren. Als ik een dye vind dan ga ik naar een dye trader. Daar vraag ik de koop- en verkoopprijs en verkoop de dye daarna aan een ander voor een prijs die ertussen ligt.

Afhankelijk van de kleur kun je 50g tot zo'n 7~8k voor een flesje krijgen.

Het is overigens veel makkelijker om voor de Searing flesjes verf te vinden. Daarna zijn ze veel schaarser. Tipje dus als je geld nodig hebt. Houdt een apart character gewoon lekker lang in het beginstuk. Een middagje moorden heeft mij 6 flesjes opgeleverd. Helaas zijn het dit keer wat normalere kleuren, maar met andere chars heb ik toch regelmatig zilveren flesjes gevonden (die kun je voor een 400~500g wel kwijt). Zo'n 4 in totaal met 2 chars.
Als ik dat ga vergelijken met na de Searing: in totaal pas 1 flesje zilver en 3 of 4 normale kleuren.

Bewaar de flesjes uiteraard wel tot NA de Searing. Omdat de flesjes dan schaarser zijn, kun je deze leuke prijzen er voor vragen.

[ Voor 103% gewijzigd door KneoK op 07-01-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.gwonline.ne...php?t=381496&page=4&pp=10

hierin staat een preview van chapter 2 van gw

Alles wordt over chapter 2 verteld

De nieuwe wereld, de 2 professions met skills en attributen erbij, allemaal nieuwe armors voor elke bestaande professions gemiddeld 25 nieuwe skills voor elke bestaande prof en natuurlijk het pvp gebeuren.

ff een qoute van het andere forum
"Faction warfare isn't the be-all, end-all of Guild Wars PVP, though; existing guild halls get their own tweaks and upgrades in Factions. Player guildmasters can finally add NPCs like merchants and storage agents to their headquarters, and much-requested features, such as additional guild storage and scrimmage play, are on the way as well. For guilds that are thinking of renovating, some new guild halls are available for purchase, including a ritzy Canthan palace and a giant Luxon fortress that towers above the landscape"

S6 met lezen ik verheug me er nu al op

paar screenshots ingame van chapter 2 sommige op gwonline denken dat het de azia versie van gw is maar dit lijkt mijzelf stug

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch511.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch512.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch513.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch514.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch515.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch516.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch517.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch518.JPG

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Bor de Wollef schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:56:
[...]

Inderdaad, goede oplossing imho :)
Nee, niet echt. Als je gewoon je netwerkkabel eruit trekt heb je ook een disconnect (err=7) dus je kan nog altijd zonder puntenverlies quitten.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Count schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:27:
[...]

Nee, niet echt. Als je gewoon je netwerkkabel eruit trekt heb je ook een disconnect (err=7) dus je kan nog altijd zonder puntenverlies quitten.
Dan lig je ook totaal uit het spel. Lijkt me niet handig voor de mensen die gewoon verder willen spelen in bv CA of de tombs. Er is altijd wel een manier te vinden om er omheen te komen natuurlijk. Het is gewoon de bedoeling het leaven zo oninteressant mogelijk te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 07-01-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Count >>> Dan moet je een check inbouwen die ook kijkt naar de NetErr=7.

Als de leave-on-purpose niet aanstaat maar er wordt toch gedisconnect dan ga je checken of er een NetErr=7 op is gaan treden. Je maakt dan van de NetErr ook een aparte flag.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
OnPartyExit{
  Punten in mindering.
 }else{
  if (NetErr=7 == FALSE){}
   Punten in mindering.
  else if (NetErr=7 == TRUE){
  }
 }
}

Zo check je dus of er opzettelijk is gedisconnect met het knopje, en als dat niet het geval is dan bekijk je nog even of er toevallig een foutcode 7 is ontstaan (als je een NetErr=7 op het scherm krijgt dan kun je dat ook afvangen en checks op los laten).

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 07-01-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:58:
Misschien een idee om zo'n soort suggetsiegetsie ! suggestie naar Anet te sturen ?

Het kan zijn dat ze daar dit probleem gewoon negeren. Maar misschien bedenk ik daarnet wel zo'n simpele oplossing dat ze er nog niet aan gedacht hebben...

Ik heb me tot gisteren overigens afgevraagd wat NetErr=7 nou precies was, totdat ik het zelf ondervond... Gelukkig nog voor de aanvang van een paar rondjes GvG, maar niet minder vervelend...

Edit: DarkForceBE >>> Dyes zijn dus, zoals al gezegd, om items en armor te kleuren. Dat zal voor jou misschien niet zo interessant zijn, maar er zijn massa's mensen die goed geld betalen voor bepaalde kleuren. Als ik een dye vind dan ga ik naar een dye trader. Daar vraag ik de koop- en verkoopprijs en verkoop de dye daarna aan een ander voor een prijs die ertussen ligt.

Afhankelijk van de kleur kun je 50g tot zo'n 7~8k voor een flesje krijgen.

Het is overigens veel makkelijker om voor de Searing flesjes verf te vinden. Daarna zijn ze veel schaarser. Tipje dus als je geld nodig hebt. Houdt een apart character gewoon lekker lang in het beginstuk. Een middagje moorden heeft mij 6 flesjes opgeleverd. Helaas zijn het dit keer wat normalere kleuren, maar met andere chars heb ik toch regelmatig zilveren flesjes gevonden (die kun je voor een 400~500g wel kwijt). Zo'n 4 in totaal met 2 chars.
Als ik dat ga vergelijken met na de Searing: in totaal pas 1 flesje zilver en 3 of 4 normale kleuren.

Bewaar de flesjes uiteraard wel tot NA de Searing. Omdat de flesjes dan schaarser zijn, kun je deze leuke prijzen er voor vragen.
Ik heb nu 2 flesjes oranje en blauw waar kan ik die dan verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 20:13:
[...]

Ik heb nu 2 flesjes oranje en blauw waar kan ik die dan verkopen ?
Bij de merchant of de dye-trader, maar je kan ook typen:
WTS (want to sell) of Selling Blue and orange Dyes

Simpel :D
(je kan ze ook zelf houden en in je storage gooien, voor als je straks goede armor hebt... dat doe ik nu)

edit:
wat denken jullie btw over die nieuwe proffesions?
ik zat de dneken onder de douche, ik kwam aan een soort van thief/rouge en een persoon die iets met mechanische dingen doet...
Al zou die laatste er niet echt inpassen :+

[ Voor 22% gewijzigd door ixl85 op 07-01-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:17:
[...]

Bij de merchant of de dye-trader, maar je kan ook typen:
WTS (want to sell) of Selling Blue and orange Dyes

Simpel :D
(je kan ze ook zelf houden en in je storage gooien, voor als je straks goede armor hebt... dat doe ik nu)

edit:

ik zat de dneken onder de douche, ik kwam aan een soort van thief/rouge en een persoon die iets met mechanische dingen doet...
Dus je krijgt gewoon een extra kleur maar, geen extra krachten ofzoiets he ??
Want ik snap niet waarom je anders 50 g aan zoiets geeft

Aja en als je een dye remover gebruikt ben je die oude dye dan kwijt ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:52:
[...]

Dat hoeft niet zo'n probleem te zijn afhankelijk van de puntenverdeling. Het plan is ook niet iedereen te weren die wel eens een party leaved maar de mensen er uit te pakken die dit zeer vaak doen.
Is me de laatste 6 maanden nog nooit gebeurt en ik kan je nu al vertellen dat me dat de komende 6 maanden ook nooit zal gebeuren .(m.u.v. levensbedreigende situaties natuurlijk ;) )
Maar het is voor mij nog 1 vd meest moeilijk voorstelbare dingen , zie mezelf dat nooit doen je moet natuurlijk wel vantevoren een beetje inschatten wat je gaat spelen en hoelang dat ong. kan duren!
Gelukkig PvP ik da laatste tijd veel en gebeurt het een stuk minder dan in PvE want daar is het bijna normaal dat er altijd wel 1 leavt bij de langere missie's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:04:

Als de leave-on-purpose niet aanstaat maar er wordt toch gedisconnect dan ga je checken of er een NetErr=7 op is gaan treden. Je maakt dan van de NetErr ook een aparte flag.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
OnPartyExit{
  Punten in mindering.
 }else{
  if (NetErr=7 == FALSE){}
   Punten in mindering.
  }
 }
}

Zo check je dus of er opzettelijk is gedisconnect met het knopje, en als dat niet het geval is dan bekijk je nog even of er toevallig een foutcode 7 is ontstaan (als je een NetErr=7 op het scherm krijgt dan kun je dat ook afvangen en checks op los laten).
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar screenshots ingame van chapter 2 sommige op gwonline denken dat het de azia versie van gw is maar dit lijkt mijzelf stug
Ik geloof ook niet dat ze nep zijn. Ik heb ff de minimap vergeleken en ik kon die zwarte vlek met groene streep erdoorheen niet vinden. Wel jmmr dat het zo veel op de maguuma lijkt, maar ja, wie weet is het een uitbreiding aan die kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:31:
[...]

Dus je krijgt gewoon een extra kleur maar, geen extra krachten ofzoiets he ??
Want ik snap niet waarom je anders 50 g aan zoiets geeft

Aja en als je een dye remover gebruikt ben je die oude dye dan kwijt ?
Jawel, je krijgt de kracht van coolheid :+
Als je alles zwart of zilver maakt ziet het er wel vet uit (verschilt natuurlijk ook weer per armor, maar in de meeste gevallen is het vet), en omdat ze niet veel te krijgen zijn en de meeste mensen deze kleuren cool vinden zijn ze zo duur.

En idd, dye remover verwijderd je aangebrachte kleurtje gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
BioWEB schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:04:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
OnPartyExit{
  Punten in mindering.
 }else{
  if (NetErr=7 == FALSE){}
   Punten in mindering.
  }
 }
}

Ik vind het een beetje gek dat je nu steeds foeilelijke pseudo C++ code post, waarbij je het ook nog eens presteert serieuze bugs te maken, zoals de assignment NetErr=7 in een if zetten.

Verder vat ik totaal niet wat je bedoeld. Als men exit via ALT+F4 ofzo, sure, dan kan de client nog een pakketje naar de server sturen zodat de server weet dat er opzet in het spel is. Maar zoals ik zei, als ik vrolijk mijn netwerkkabel eruit trek dan gaat dat dus allemaal niet door en lijkt het een legitieme disconnect (neterr=7). En denk niet dat mensen niet de moeite nemen om dat te doen, bij C&C Generals/Zero Hour was het bijna altijd raak in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ok, het is natuurlijk niet 100% foolproof... maar het is beter dan niks... (al ken ik error 7 niet, ik snap wel waar het hier om gaat).

Ik zou zelf niet echt snel de kabel uit mn pc trekken (als ik uberhaupt zo flauw zou zijn)
en ik heb op mn studentenkamer wireless, dus dan zou ik mn radiosignal van mn kaart uitmoeten zetten...
Beetje veel moeite, aangezien je hierna weer moet inloggen enz.

(nog maar iets van 40posts en dan is deel 6 aan de beurt :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neterr = 7
=>

http://support.guildwars....XJyPTc*&p_li=&p_topview=1
We are sorry that you are experiencing technical difficulties. If you have experienced this error multiple times please try the following steps.

If you connect to the Internet using a router please bypass your router and connect directly to your modem with an Ethernet cable. Please verify that you are able to browse to a website and then attempt to play the game. If you cannot browse to a website, please reboot your modem. After that is done reboot your computer and try the game again.

Make sure that any anti-virus or anti-spyware software you use is up to date and let it perform a full system scan.

Please disable all startup items to make sure that no background programs or processes are causing this problem. To do this, click on the Start button, select Run, type MSCONFIG and click OK. This should open the System Configuration Utility. Click on the Startup tab and make sure that ALL entries listed are unchecked. Then click on the Services tab. Check the box to Hide All Microsoft Services and then click on Disable All. Once that is done, clicking either OK or Apply should prompt you to restart your computer, which you should do before attempting to play the game again. Do not start any other programs and then try the game again.

Be sure to have the latest drivers installed for any network adapters on your computer. Your computer manufacturer or the provider of your network adapter should be able to provide specific instructions for this step.

If you continue to encounter this error please contact our Technical Support team via the Ask a Question tab, and include as much of the following information as possible:

* How often do you receive the NetErr=7 message?
* What are you doing in-game when you receive this message?
* Are you connecting through a router or hub? If so, what is the make and model number? Are you on a home, campus or business network?
* Are you using a firewall application? If so which one? Do you use any Internet Security Applications (ISA) such as CYBERsitter, Net Nanny, ZoneAlarm®, McAfee®, or Norton™?
* Who is your Internet service provider?
* What type of connection do you have (cable, DSL, dial-up)?
* Where are you physically located?

Please provide as much relevant information as possible; this will help us to swiftly resolve your issue. Our Technical Support Team will answer your support request as quickly as possible, in the order that it is received.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Count schreef op zondag 08 januari 2006 @ 03:30:
[...]

Ik vind het een beetje gek dat je nu steeds foeilelijke pseudo C++ code post, waarbij je het ook nog eens presteert serieuze bugs te maken, zoals de assignment NetErr=7 in een if zetten.

Verder vat ik totaal niet wat je bedoeld. Als men exit via ALT+F4 ofzo, sure, dan kan de client nog een pakketje naar de server sturen zodat de server weet dat er opzet in het spel is. Maar zoals ik zei, als ik vrolijk mijn netwerkkabel eruit trek dan gaat dat dus allemaal niet door en lijkt het een legitieme disconnect (neterr=7). En denk niet dat mensen niet de moeite nemen om dat te doen, bij C&C Generals/Zero Hour was het bijna altijd raak in multiplayer.
Ik probeer hier gewoon een oplossing te bedenken en jij kan mij alleen maar afvallen door met dit soort teksten te komen ?

Je kunt lekker elitair komen verkondigen dat ik niet kan programmeren of wat dan ook, en dan heb je waarschijnlijk gelijk ook, maar dit gaat over GUILD WARS. Niet over mijn programmeerkunsten. Ik probeer mijn verhaal alleen wat duidelijker te maken met wat voorbeeldmateriaal...

Ik hoop dat je niet serieus denkt dat dit stukje code zo naar Anet gaat en zij dit letterlijk zo inbouwen ? Ga lekker mensen in P&W en W&G helpen met code die wel serieus bedoeld is.

Ik wist niet dat als je de netwerkkabel er uit trekt je ook een NetErr=7 krijgt. Als dit zo is, dan zit er inderdaad een lek in mijn bedachte stukje. Maar als dat niet zo is, dan klopt mijn stuk als een bus.

Maar goed, als een beetje meedenken niet gewaardeerd wordt...

Het had syntaxgewijs overigens best Perl, PHP, Javascript, noem een willekeurige taal, kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor een error=7 mag je wat mij betreft ook gewoon een honour penalty krijgen. Mensen die regelmatig party's en pvp teams verlaten vallen dan als nog wel door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Kan er niet bijgehouden worden hoevaak iemand uitvalt?
Als dit meer dan X keer per X dagen dan krijg je een oranje naam oid (berucht voor falouts)
is dat niks? of krijgen we dna discriminatie binnen Guildwars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
ixl85 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:20:
Kan er niet bijgehouden worden hoevaak iemand uitvalt?
Als dit meer dan X keer per X dagen dan krijg je een oranje naam oid (berucht voor falouts)
is dat niks? of krijgen we dna discriminatie binnen Guildwars :+
Iedereen gaat dan toch zo'n kick ass oranje naam willen. Ik denk dan dat het uiteindelijke doel hier niet wordt bereikt :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MariahCareyLover schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:30:
[...]
Iedereen gaat dan toch zo'n kick ass oranje naam willen. Ik denk dan dat het uiteindelijke doel hier niet wordt bereikt :+
Zo'n oranje naam (bv) gaat er wel voor zorgen dat je moeilijk een party kunt vinden en dat de normale spelers geen of minder last van de vaak leavende losers zullen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:50:
Voor een error=7 mag je wat mij betreft ook gewoon een honour penalty krijgen. Mensen die regelmatig party's en pvp teams verlaten vallen dan als nog wel door de mand.
Err7 is volgens mij een verzamelbak voor allerlei disconnect problemen. Die checks kan desnoods met een hardreset of een kill via taskmanager omzeilt worden. Wat anet moet implementeren zoals bij andere mmorphs is een reconnect optie bij een ongelukkige disconnect. Dwz bij eerst volgende inlogscherm aan de speler vragen of hij terug in de party wil joinen met een timeout van bv 5 minuten na de disconnect/BSOD/CTD event. Ik snap gewoon niet waaarom Anet dat niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een reconnect optie is absoluut een must maar niet wat ik in dit geval bedoel. Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mensen die bv continue pvp party's leaven als de teamsamenstelling in (bv) CA of Tombs hun niet aanstaat. Of halverwege PvE party's leaven wanneer ze de voro hun interessante skill hebben gecapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, zo een oranje naam lijkt me niets. Iedereen leaved uit een party zodra iedereen leaved, denk maar aan het SF farmen. Zodra je alle bosses hebt gehad, ga je niet vrolijk je weg terug vechten naar de outpost, maar dan gebruik je travel, net als je partygenoten, om snel terug te komen en opnieuw te starten of wat dan ook. En het travelen zal ook zeker gebruikt worden door leavers. En eerlijk gezegt denk ik niet dat ze bij Anet iets in kunnen bouwen dat registreert of je leaved om een n00b reden of omdat je party gezamelijk heeft besloten dat ze er mee kappen/klaar zijn. Een leave is een leave, en dan zou dus echt iedereen met een oranje naam rondlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor PvE is dat imho ook net even wat anders dan voor PvP. Zie het als een soort vorm van rank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

wat dacht je van een druid die net zo als in diablo kan transformeren in een beer of een wolf ofzo om meer kracht te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:01:
[...]

wat dacht je van een druid die net zo als in diablo kan transformeren in een beer of een wolf ofzo om meer kracht te krijgen
Kan je 'm als Ranger dan ook als pet nemen? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
TroonStaal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:44:
[...]

LOL!

Maar staat het niet al vast dat de 2 nieuwe characters een Assasin en een Ritualist worden? Waarbij de Ritualist een alternatief zal moeten bieden voor de Monk...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:44:
[...]

LOL! Speaking of pets, ik hoop dat er wat meer pet control komt met chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Volgens mij was dat wel bevestigd, afhankelijk van je interpretatie van de dingen die Gail heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Wat ondertussen zich meer mensen zich afvragen, zijn dit nu de dingen die er echt in zitten of is dit wat ze tot nu toe bekend hebben gemaakt. Ik moet zeggen dat ik 2 profs eigenlijk wel wat weinig vind, die 6 amors zijn ook niet echt heel erg veel, niet dat het wat uit maakt wat mij betreft maar zullen ze nog meer bekend gaan maken de komende tijd. Ze hebben nu wel wat dingen verteld maar wat zegt het tot nu toe nou eigenlijk, volgens mij echt helemaal niks. Ik kan me er nog maar weinig bij voorstellen tot nu toe :X

De screens zijn trouwens wel erg interessant, ik vind het er goed uit zien, doet wat Kryta achtig aan maar de bouwstijl is goed uitgewerkt vind ik. Straalt meer sfeer uit dan wat we nu hebben. Ik ben erg benieuwd of er ook iets van een beta komt, of iets voor mensen die een preorder doen, dat je alvast ff kunt rondneuzen op bepaalde momenten, en als je preorderd of er dan weer leuke items bij zitten want dan doe ik dat gelijk ff. Vorige preorder gemist, eigenlijk te lui om te bestellen maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik snap het wel hoor als ze maar 2 nieuwe professions introduceren. Nu heb je met de 6 profs al (6*5) 30 combinatie mogelijkheden voor eerste en tweede profs. Nu er 2 bij komen, zijn er (8*7) 56 mogelijkheden. Als er 6 nieuwe profs bij zouden komen ipv 2, dan werden het (12*11) 132 mogelijke combinaties. Aangezien nu al vaak geklaagd wordt over balansproblemen, dan zou het voor Anet in dat geval nog moeilijker worden om balans bij verschillende combinaties er in te houden. Ik noem hier alleen nog maar de mogelijk profession combis, maar denk eens dan de explosie van mogelijke skill combis die je krijgt ... bijna niet in de hand te houden.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het nog steeds niet zo mooi en leuk gezien als bij het begin van het spel, de intro eigenlijk dat je nog in de wereld zit die nog niet kapot is ik vind die zo mooi levend en het is gewoon leuker dan al die andere werelden nadat de great wall kapot is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:26:
ik heb het nog steeds niet zo mooi en leuk gezien als bij het begin van het spel, de intro eigenlijk dat je nog in de wereld zit die nog niet kapot is ik vind die zo mooi levend en het is gewoon leuker dan al die andere werelden nadat de great wall kapot is gegaan.
pre-searing is ook als laatste gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er is in pre searing enorm veel tijd gestoken denk ik, ziet er zo goed uit. Ik heb veel screens gezien van spellen en vaak komen ze niet overeen met wat je later ziet. De screens van Pre Searing waren prachtig, was enorm verbaasd toen ik het speelde en het ook werkelijk zo mooi was. Blijft mijn favoriete gebied. Als ik opnieuw begin zit ik er uren en uren, alles halen, de beste wapens en armor daar weg halen zodat ik lekker wat geld kan uitsparen als ik verder ga. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan kom je in een donker kappote stad terwijl je net lekker was gewend aan pre searing maare komen er nog wat levels in voor die in de buurt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tsja, maguma en kryta zijn stukken beter dan Ascalon maar niets komt zo sfeervol over als pre searing. De dessert vind ik persoonlijk wel weer erg mooi, waarom weet ik niet maar de geesten die je er tegen komt icm de vervallen ruines en kapotte beelden doet vermoeden dat het er vroeger veel mooier was, ook erg goed bedacht en gemaakt vind ik.

Maar pre searing is echt het mooiste stukje wat ik in een gezien heb, heel erg goed gemaakt, het straald zoveel sfeer uit, echt een vredig landje wat rustig zijn gang gaat, aan de andere kant kom je ook weer vijanden tegen die je bezorgen over hoe het nu verder gaat, ik ken het verhaal maar als ik opnieuw begin blijf ik het geweldig vinden _/-\o_

Er komt trouwens een update aan, binnen een paar uur maar zeker nog vandaag wordt daar meer info over gegeven. Zal mij benieuwen wat het is _/-\o_ hoopt op een AH aangezien er nog een speciale update aan zat te komen voor de releas van cp2

[ Voor 16% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:33:
en dan kom je in een donker kappote stad terwijl je net lekker was gewend aan pre searing maare komen er nog wat levels in voor die in de buurt komen?
Maguuma jungle enigzins, qua plantengroei.

/edit: die "geheime vallei" in pre-searing vind ik ook erg mooi, met die ruïnes

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:47:

Er komt trouwens een update aan, binnen een paar uur maar zeker nog vandaag wordt daar meer info over gegeven. Zal mij benieuwen wat het is _/-\o_ hoopt op een AH aangezien er nog een speciale update aan zat te komen voor de releas van cp2
Interesting, heb je een bron voor mij zodat ik meer kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Gaile had het gezegd, alleen is de log op image shack gehost en die ligt plat :/

Wanneer die update komt is niet bekend maar de info zou vandaag komen

[ Voor 32% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:33:
Persoonlijk vind ik Sorrows Furnace en dan vooral het stukje waar je alleen kunt komen tijdens de Final Assault opdracht erg mooi. Daarnaast zijn een paar stukjes in Fissure Of Woe en Underworld ook erg mooi. Maar nergens is het zo idyllisch als in pre-searing.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Misschien wat spoilergevoelige tekst, maar zo'n groot zwart blok nodigt niet echt uit om op te antwoorden vind ik:

Zo, heb gisteren eindelijk de missie in Thirsty River afgerond zodat ik kon beginnen aan de draken.
Vanochtend rond half 4 dan eindelijk de zesde draak ook flink op z'n flikker gegeven, maar dan... Rond half 4 's ochtends is niet iedereen zo happig om nog even rustig alle filmpjes te gaan bekijken dus hop, ineens stond daar Flint voor me neus. Na heel wat hakken en doen is het ons uiteindelijk niet gelukt om 'm af te maken dus wat ik ervan begrepen heb zou de missie afgerond moeten zijn, alleen de bonus is niet gelukt ? De filmpjes heb ik dus niet gezien omdat ik niet als enige een party van 8 man wil ophouden.

Mijn probleem is alleen dat ik wel gewoon in Droknar's ben aangekomen, maar als ik terug ga naar de Dragons Lair, dan zie ik in mijn party schermpje gewoon weer Enter Mission. Ook als ik naar Augury Rock ga, dan nodigt die Priest of Zamuth (??) me gewoon weer uit om de berg te beklimmen :)

Ben ik nu Ascended (ik heb de grote draak in ieder geval wel gesproken) of is doordat onze hele party door Flint is afgemaakt de missie ook mislukt ? Hoe kan ik controleren of het allemaal goed is gegaan ? Naar mijn idee kun je de Ascended scheiden van de "normale" spelers door de donker blauwe naam, maar ja, die zie je niet bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ascended heeft niets met Glint (de draak) te maken. Zo gauw je je clone hebt verslagen ben je ascended.

De missie van Dragon's Lair kun je ook meerdere keren doen, netzoals elke andere missie, je krijgt er alleen geen skillpoints of (extra) XP (de 1000 voor het einde van de missie en de 1000 voor de bonus als je de bonus gehaald hebt) meer voor.

En je moet je nooit laten verleiden om op "skip" te drukken als je de movies wilt zien. Laat ze maar gewoon wachten. Geef dit echter wel eerst even aan voordat je aan de missie begint, dat je graag de filmpjes wilt zien. Dan weet de rest van je team ook wat er gaat gebeuren. Ik vind dat groepen maar moeten accepteren dat er mensen zijn die nog niet het hele spel van voor naar achter kennen.

Yay voor nieuwe update. Maar ja, hopelijk een interessante update. We wachten af.

Ook een reactie op maar 2 characters extra: inderdaad, ik denk dat je heel grote balans issues zou krijgen als je ineens het dubbele aantal primary professions zou krijgen. Tevens hebben ze op deze manier de mogelijkheid om in Chapter 3 of 4 weer 2 nieuwe characters te introduceren etc...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

BioWEB schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:43:
Naar mijn idee kun je de Ascended scheiden van de "normale" spelers door de donker blauwe naam, maar ja, die zie je niet bij jezelf.
Donkerblauw zijn toch gewoon mensen die in je party zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k gloof dat donkerblauwe namen die zijn van mensen die al in een party zitten.

Zelf had ik graag een knifemaster als extra prof gehad. met veschillende messkills, en ook een melee+ranged wapen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:52:
Er is in pre searing enorm veel tijd gestoken denk ik, ziet er zo goed uit. Ik heb veel screens gezien van spellen en vaak komen ze niet overeen met wat je later ziet. De screens van Pre Searing waren prachtig, was enorm verbaasd toen ik het speelde en het ook werkelijk zo mooi was. Blijft mijn favoriete gebied. Als ik opnieuw begin zit ik er uren en uren, alles halen, de beste wapens en armor daar weg halen zodat ik lekker wat geld kan uitsparen als ik verder ga. :P
Same here....ik vind dan ook de guildhall met de pre-searing elementen er in de mooiste.
Jammer dat mijn guild die niet heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hah, dat had ik allemaal even verkeerd begrepen.

Maar goed, dat Glint er verder niets mee te maken heeft heb ik inmiddels begrepen. Net de missie nog even overnieuw gedaan en wel de filmpjes gezien (ik moet zeggen dat ik vannacht ook niet veel behoefte meer had aan de filmpjes :) ).

Maar goed, ik ga nog wel even zoeken hier en daar wat nou het voordeel van Ascended zijn is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:04:
[...]

Same here....ik vind dan ook de guildhall met de pre-searing elementen er in de mooiste.
Jammer dat mijn guild die niet heeft....
Zijn ook de meest gebruikte maps waardoor je zelfs soms een tactisch nadeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 16:53

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

CoRrRan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:54:
En je moet je nooit laten verleiden om op "skip" te drukken als je de movies wilt zien. Laat ze maar gewoon wachten. Geef dit echter wel eerst even aan voordat je aan de missie begint, dat je graag de filmpjes wilt zien. Dan weet de rest van je team ook wat er gaat gebeuren. Ik vind dat groepen maar moeten accepteren dat er mensen zijn die nog niet het hele spel van voor naar achter kennen.
Hier ben ik het niet mee eens. Er zijn wel degelijk uitzonderingen waarbij mensen op "Skip" zouden moeten drukken. Hoe vaak heb ik mij wel niet geërgerd, bijvoorbeeld bij Elona Reach, dat één of andere mongool niet op skip drukte, terwijl je overduidelijk aan de geluiden hoorde en de beelden zag dat een aantal minotaurs vrolijk je party aan het uitmoorden was en je na het eindigen van de cutscene weer overnieuw kon beginnen omdat ze Of je hele party OF de ghostly hero te pakken hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CookiePower schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:33:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens. Er zijn wel degelijk uitzonderingen waarbij mensen op "Skip" zouden moeten drukken. Hoe vaak heb ik mij wel niet geërgerd, bijvoorbeeld bij Elona Reach, dat één of andere mongool niet op skip drukte, terwijl je overduidelijk aan de geluiden hoorde en de beelden zag dat een aantal minotaurs vrolijk je party aan het uitmoorden was en je na het eindigen van de cutscene weer overnieuw kon beginnen omdat ze Of je hele party OF de ghostly hero te pakken hadden.
had liever een replay achtig iets gehad dat je na de missie de fimpjes kon bekijken scheelt een hoop ergernis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

CookiePower schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:33:
[...]

Tsja, moet je maar eerst de minotaurs weghalen die een gevaar kunnen zijn voor je party. Als je dat gedaan hebt, heb je dat probleem ook niet meer en kan iedereen 'genieten' van de filmpjes. Tja, of je kiest ervoor om elke missie die je tegenkomt te gaan lopen rushen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Bah wat speciaal zeg, op 20 januari een nieuwe PVP event, wauw had meer verwacht, zo speciaal is dat niet, blij gemaakt met een dode mus dus :X Het gaat wel om de Ch2 beta dat wel, dus we zien wat nieuwe content van het spel maar verder, had meer verwacht toen er gezegd werd dat het speciaal zou zijn

Vrijdag op de site kijken, of hier dan zijn er keys beschikbaar die je kennelijk nodig hebt om te kunnen genieten van Battle Isles waar voortaan het PvP gebeuren zich zal afspelen.

Ook een nieuw grappig feit is dat als je een nieuw char aan maakt je kunt kiezen waar je begint als je zowel Ch1 en 2 hebt, je kunt dus Tyria en Cantha.

Ook Pre order Items dus dat wordt binnenkort preorderen _/-\o_

Ook Collecters edition items dus dat wordt de CE preorderen ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt ook vaak voor dat je een missie nog eens wil doen omdat je niet in de gelegenheid was of werd gesteld om een skill te cappen. Mensen die bij Glint te snel door de portal duiken. Hoewel bij de beide keren dat ik die missie deed had ik een groep mensen die netjes wachtte tot iedereen alles had wat hij hebben wou.
Die Elona Reach ken ik ook :( heb je net een sprint getrokken om de pary te redden, blijft er iemand in het filmpje hangen. Ik vind dan ook dat je voor die tijd even moet afspreken dat die film geskipped wordt, kun je tenminste ook rustig uitleggen aan mensen die hem voor het eerst doen wat de diepere gedachten daar achter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:58:

Ook Pre order Items dus dat wordt binnenkort preorderen _/-\o_

Ook Collecters edition items dus dat wordt de CE preorderen ;)
Zijn dat in-game items of gaat het om een fysieke collector's edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 16:53

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

CoRrRan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:57:
[...]
Tsja, moet je maar eerst de minotaurs weghalen die een gevaar kunnen zijn voor je party. Als je dat gedaan hebt, heb je dat probleem ook niet meer en kan iedereen 'genieten' van de filmpjes. Tja, of je kiest ervoor om elke missie die je tegenkomt te gaan lopen rushen... :O
Ik vind het knap dat jij zoveel invloed op je party kan uitoefenen dat ze altijd alles doen wat jij wil. Of je wil rushen of niet, er zit vrijwel altijd een idioot bij die het wel doet, waardoor de rest van de party in de problemen raakt. Maar ja, een pro-Guild Wars speler als jij gebeurt dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

CookiePower schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:53:
[...]

Ik vind het knap dat jij zoveel invloed op je party kan uitoefenen dat ze altijd alles doen wat jij wil. Of je wil rushen of niet, er zit vrijwel altijd een idioot bij die het wel doet, waardoor de rest van de party in de problemen raakt. Maar ja, een pro-Guild Wars speler als jij gebeurt dat natuurlijk niet.
Hehe, inderdaad. :)

Party management is uiterst belangrijk en ja, ik ben daar inderdaad erg actief in (geweest (speel bijna geen PvE meer)). Ik kan het je aanraden. Zelfs met 1 idioot minder kan je nog prima missies winnen. (Gisteren ook heel kort Thirsty River gespeeld met m'n monk en we hadden 1 quitter en 1 healing monk met een Kerstmuts op ( = 0 armor) en een Fiery Dragon Sword. Toch zonder problemen de missie afgemaakt met z'n 4 en een halve.

(Oh, leuke troll trouwens, dank je daarvoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm toch wel leuk dat iedereen mee kan doen met die FFA preview. Ga ik toch even een weekendje checken hoe leuk Guild Wars is, of dat het toch niet echt mijn ding is (eigenlijk een beetje een demo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik denk dat je dan een beetje een vertekend beeld zult krijgen. De preview is vooral gericht op PvP als ik de verhalen mag geloven. Dat moet wel echt iets voor je zijn vind ik. Je zult van het PvE deel een stuk minder meekrijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

TroonStaal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:27:
[...]

Zijn dat in-game items of gaat het om een fysieke collector's edition?
Ingame net als bij deze chapter. Je kunt trouwens ook voor de mensen die dat leuk vinden pre order keys op ebay vinden en die nu aan je acount toevoegen om die pre order items van de huidige game te krijgen, kosten vaak maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:24:
[...]

Ingame net als bij deze chapter. Je kunt trouwens ook voor de mensen die dat leuk vinden pre order keys op ebay vinden en die nu aan je acount toevoegen om die pre order items van de huidige game te krijgen, kosten vaak maar een paar euro.
En heb je dat zelf ook gedaan, ik vind het een beetje link hoor zo keys kopen via e-bay. Wie geeft je de garantie dat ze niet al eerder gebruikt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

BioWEB schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:05:
...Maar goed, ik ga nog wel even zoeken hier en daar wat nou het voordeel van Ascended zijn is :)
Belangrijkste voordeel: als je ascended bent en favor hebt mag je via de statues in Temple of Ages de gebieden Underworld en Fissure of Woe in en anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb het zelf nog niet gedaan maar op een GW forum kwam ik er een reviewtje van iemand over tegen en die had alle preorder items dus, niet alleen amerikaanse maar ook europese door die keys op ebay te bestellen. Hij maakte geen melding van oplichting dus ik denk dat het wel meevalt. Zelf heb ik er geen behoefte aan, er zitten wel een paar heel goeie items tussen maar het schild vind ik niet mooi, en het monk item heb ik niet nodig want speel niet als monk, je wordt de helft van de tijd uitgescholden omdat de rest zo dom is om dood te gaan dus ben daar mee gestopt. Maar voor de mensen die het leuk vinden kun je die items dus krijgen.

BTW, tijd voor nieuw topic dacht ik. Is onze huidige Tstarter nog actief, tijdje niks meer van vernomen hier, anders wil ik het wel over nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:24:
[...]

Hmm, als het voornamelijk voor pvp is laat ik het even zitten. Speel niet zo heel veel pvp, voornamelijk pve (inmiddels alweer voor de 8ste keer... :P )

Waar kan ik het trouwens vinden, de officiële site geeft niks aan. (of ik heb er gigantisch overheen gekeken, dat kan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

TroonStaal schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:53:
[...]

Hmm, als het voornamelijk voor pvp is laat ik het even zitten. Speel niet zo heel veel pvp, voornamelijk pve (inmiddels alweer voor de 8ste keer... :P )

Waar kan ik het trouwens vinden, de officiële site geeft niks aan. (of ik heb er gigantisch overheen gekeken, dat kan ook)
Staat er ook niet op, denk niet dat het de bedoeling is dat er handel in preorder keys ontstaat maar zoek maar op ebay en je ziet het vanzelf. In GW ga je naar 'Edit Account' dan naar 'Manage Acces Key' en daar toevoegen.

Wel zie trouwens dat een Sup Rune of Ab 20 dollar opleverd op ebay, net als 300k gold. Ik zou trouwens geen risico nemen want het is vast te tracken welke spelers grote hoeveelheden geld aan een ander geven in ruil voor een item. Dat zal vast bij Anet opvallen en zullen ze je bannen als het duidelijk wordt dat je handeld in items

[ Voor 23% gewijzigd door Steffy op 11-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:59:
[...]

Staat er ook niet op, denk niet dat het de bedoeling is dat er handel in preorder keys ontstaat maar zoek maar op ebay en je ziet het vanzelf. In GW ga je naar 'Edit Account' dan naar 'Manage Acces Key' en daar toevoegen.

Wel zie trouwens dat een Sup Rune of Ab 20 dollar opleverd op ebay, net als 300k gold. Ik zou trouwens geen risico nemen want het is vast te tracken welke spelers grote hoeveelheden geld aan een ander geven in ruil voor een item. Dat zal vast bij Anet opvallen en zullen ze je bannen als het duidelijk wordt dat je handeld in items
Ah okee.

Had het van de week met een paar guildies over dat goud/items kopen via ebay. Die zeiden ook al dat je gebanned kan worden, maar ik vind dat zo gek klinken. Houdt Anet soms de transacties bij tussen spelers onderling? Of alleen als een speler ineens wel heel veel gold in zijn stash heeft? Wat is trouwens de max, 1 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

contact via ebay loopt via email dus hoe wil arenanet ooit jouw account weten.
Zag laatst iemand in LA die zijn account wou verkopen voor 200k zulke praktijken zou ik niet aan meewerken, maar zoiets als ebay is betrouwbaar

de max stack van gold is 1000k in storage en 100k per mannetjes dus 1400k, maar ach als je daar ectos voor gaat halen zit je wel goed al je waarden in ectos omzetten zijn makkelijker te bewaren en zijn veel waard

Laatst iemand in men party alle geld vol alle chars hadden fow armor.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kijk maar eens in grotto (am. server). Daar sterft het van de lui die met gekocht gold hun fow armor gehaald hebben en daar nu mee lopen te pronken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tsja er zijn er altijd, je zou hopen dat er wat aan gedaan wordt want het slaat nergens op natuurlijk, maar er zijn wel mensen gebanned om vage redenen, of het nu om keyloggen, bot farmen etc ging. Maar met aanbiedingen zoals op Ebay is het dwijlen met de kraan open. Als je ziet wat er aangeboden wordt :X

Ik weet niet wie er nu een nieuw topic opent? CJ weer, zo niet dan offer ik me wel op! Ik vernieuw de zaak dan gelijk maar ff met de nieuwste info rond Chapter 2 etc

[ Voor 22% gewijzigd door Steffy op 11-01-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.O ik post ook veel te vlug als ik iets over chapter2 weet : P

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik heb het sple net ook, en ik ben ranger, dus ik moest 2de klass kiezen dus ik kies ranger ik doe die quest en toen kon ik niks meer dus moest ik een andere kiezen en koos ik elementalist,, is dit g oed of kan ik beter ff opnieuw beginne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
je kunt niet primary en secunday dezelfde class zijn.

opzich heeft elke combinatie wel iets, sommige zijn alleen wat handiger dan anderen. over Ranger/Elementeralist heb ik alleen nog niet vaak gehoord.

Mocht je al wat verder zijn kun je altijd je secundary proff veranderen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

archetta schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:52:
je kunt niet primary en secunday dezelfde class zijn.

opzich heeft elke combinatie wel iets, sommige zijn alleen wat handiger dan anderen. over Ranger/Elementeralist heb ik alleen nog niet vaak gehoord.

Mocht je al wat verder zijn kun je altijd je secundary proff veranderen .
lol ranger elementalist is een hele bekende combinatie zit een fire skill bij elem die je samen met een fire dmg bow kan combineren waardoor je veel dmg doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
wat kan je naast ranger het beste kiezen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
er is geen beste combo, veel gebruikte combo's zijn: r/e (ranger met wards, of conjure flame) r/me (rangerspike/gewone trapper) r/w (vim-trappers)..

voor pve: geen idee, alles is wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voor PvE ranger kan alles wel:

R/Mo: Ranger skill combineren met Smiting Skills (of Ranger Beastmaster maken met wat extra healing skills van de monk-lijn). (Ranger met hoge dmg attacks + Judge's Insight)

R/Me: Ranger skills combineren met extra health degen. (Poison + Conjure Phantasm = 8 degen (bijv.) of Interupter Powerhouse (Distracting Shot + Leech Signet)

R/E: Ranger skills combineren met fire skills (Fiery Bowstring + Conjure Flame + Glyph of Lesser Energy + Mark of Rodgort)

R/W: "Bunny Thumper" (Ranger met Melee wapens)

R/N: Touch Ranger (Ranger met hoge Expertise en een aantal Touch dmg spells/skills van de Necro) of Icy Bow String + Spinal Chivers = extra interupts.

En dit zijn nog maar een paar van de mogelijkheden.

Steffy: als jij het nieuwe deel maakt, wil je dan http://www.fairlyharmless.com/ toevoegen als Guild Website? Tevens een goede resource voor vanalles over GW: http://www.guildwiki.org/

[ Voor 13% gewijzigd door CoRrRan op 11-01-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Aangezien deze toch echt vol zit en er geen nieuwe wordt geopend doe ik het maar, sorry, wil niemand zijn topic overnemen maar deze is de hele dag al vol dus ja :P

Zal ik dus maar een nieuwe openen?

Post morgen nieuw topic, deze komt de nacht vast nog wel door!

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 11-01-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:16:
[...]
lol ranger elementalist is een hele bekende combinatie zit een fire skill bij elem die je samen met een fire dmg bow kan combineren waardoor je veel dmg doet
R/E kan dan nog zo bekend zijn, maar ik heb er nog nooit van gehoord. misschien omdat ik niet veel in de arena te vinden ben waar je meer op zo'n dingen let.

maargoed ik wacht wel even op het nieuwe topic voordat ik weer begin te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:37:
Ik weet niet wie er nu een nieuw topic opent? CJ weer, zo niet dan offer ik me wel op! Ik vernieuw de zaak dan gelijk maar ff met de nieuwste info rond Chapter 2 etc
Ga gerust je gang en open deeltje 6. Ik heb het nu even te druk met andere dingen (waaronder het compleet herstructureren van m'n eigen GW fansite). :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
R/W's zijn zo'n beetje de beste 8v8 hammer warriors. Met 13+ expertise en Quickening Zephyr kunnen ze continue Irresistable Blow en Wild Blow spammen met daarbij een pet die interrupt (dmv Disrupting Lunge). Daarbij hebben ze ook nog continue een runboost en evasion boost door Escape. Dit geeft betere damage, betere disruption, betere defense en is beter tegen teams met Guardian/Aegis dan een primary Warrior met een hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Oke ik open deel 6, sorry voor het nog ontbreken van de SP, die voeg ik later ff toe. Op naar deel 7 dus.

Slotje op deze!

[ Voor 9% gewijzigd door Steffy op 12-01-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.