Dat laatste zal wel meevallen, het is verkopen. max 1 item per 24 uur bv en wat er als laatste geboden wordt dat is de verkoopprijs of je het er nu mee eens bent of niet. Anders heeft het weinig zin om er een auction house in te doen. Auction House is in elk spel een succes dus waarom zou het in GW ineens geen succes zijn, mensen die het er niet mee eens zijn dat zijn de mensen die farmen en items voor veel te veel geld verkopen, 100k voor een items is niet normaal, das veel te duur want met normaal spelen krijg je het niet bij elkaar, ik denk dat een auction house de economie echt goed zal doen, er zijn altijd oplichters die veel geld willen verdienen aan items die vaak nog niet eens 10% waard zijn van wat er voor gegeven wordt.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:32:
mmm, wat mij betreft hoeft zo een auctionhouse ook niet. Soms loop je door LA en dan zie je ineens iets aangeboden staan, dat jij nodig hebt. Zo kom ik regelmatig aan dignen die ik nodig heb, en ik heb ook echt geen zin om voor een paar gold minder speciaal naar die auctionhouse tegaan etc.
Overigens denk ik niet dat het aanbod enzo zal stijgen, en vooral de verkooop niet, want alleen bij een erg goed, en dus zeldzaam item zal er wel wat geboden worden. Ik voorzie echter wel ene sterke prijsdaling. Als je nu ineens 10 razorstones tegelijk aangeboden ziet, ga je echt niet op de ene bieden als het bij die anderen nog laag is. Nu kan je er nog makelijk 80K voor vangen, maar dan bied iedereen op de verschillende. Gevolg: de boden blijven laag, waardoor er niets verkocht wordt, omdat de verkopers veel geld willen zien.
Verwijderd
Ok, je hebt gelijk, was even vergeten hoe een auctionhouse werkte. Maar toch vind ik het jammer als er 1 komt, omdat zo de mensen die al veel geld hebben alles kunnen kopen, en de minder vermogende spelers toch minder aan goede items kunnen komen. Nu kunnen ze dat wel, door bijvoorbeeld een aanbieding te lezen ,en gelijk te reageren, voordat iemand met veel meer geld het te pakken krijgt.
En zo gaat de sport van het kopen/verkopen er ook een beetje af. Dat hoort allemaal bij het spel, gaan voor bepaalde dingen, en die dan in massa's verkopen etc. Denk maar aan de materiaalverkopers. Sommigen willen maar een deel van wat ze hebben, maar als je in een AH alles te koop zet, zal je ook alles tegelijk moeten verkopen, terwijl je het sneller verkoopt als je het in kleine partijen doet, aangezien bijna niemand 200 tanned hides tegelijk wil.
Naar mijn mening zal GW toch een stuk minder sfeervol worden, zonder al die aanbiedingen in LA dis 1 enzo. t zorgde toch wel voor een bepaald sfeertje. Denk je eens in, een LA zonder al die (ver)kopende mensen, dat zou ineens erg saai worden. Voor mij hoeft zo een AH niet
En zo gaat de sport van het kopen/verkopen er ook een beetje af. Dat hoort allemaal bij het spel, gaan voor bepaalde dingen, en die dan in massa's verkopen etc. Denk maar aan de materiaalverkopers. Sommigen willen maar een deel van wat ze hebben, maar als je in een AH alles te koop zet, zal je ook alles tegelijk moeten verkopen, terwijl je het sneller verkoopt als je het in kleine partijen doet, aangezien bijna niemand 200 tanned hides tegelijk wil.
Naar mijn mening zal GW toch een stuk minder sfeervol worden, zonder al die aanbiedingen in LA dis 1 enzo. t zorgde toch wel voor een bepaald sfeertje. Denk je eens in, een LA zonder al die (ver)kopende mensen, dat zou ineens erg saai worden. Voor mij hoeft zo een AH niet
Ik
op dat gore kut gespam van al die losers met hun kut items, ik vind dat er op alle vormen en soorten van WTB en WTS een filter moet komen in de gewone channel, constant dat gezeik, de ene groep roept WTS/WTB de andere helft zit die helft weer uit te schelden en te zeiken dat ze de trade channel moeten gebruiken. Nee AH liever vandaag dan morgen, dat gespam wordt je gek van

Misschien is een tussenoplossing nog mooier. Bijna iedereen ziet weleens voorbij komen dat aan prijzen op gwguru wordt gerefereerd bij verkopen. Waarom maken ze in GW geen dorpsomroepers waar je de actuele prijslijst kunt inzien (desnoods tegen een kleine vergoeding). Van de items die je nu bij merchants kunt kopen wordt ook steeds de prijs bijgesteld, dus kunnen ze die ook wel bijhouden voor alle andere items lijkt me. Dan blijft de huidige manier van handelen bestaan, maar heb je wel in het spel een mogelijkheid om op te zoeken of de gevraagde prijs een beetje realistisch is.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Een soort van prijslijst zou voor mij een fantastische oplossing zijn. Heel vaak heb ik items/wapens/upgrades/... in mijn inventory die ik wel wil verkopen maar weet totaal niet wat iets waard is. Ik vind het dan waardeloos dat je met een beetje geluk op internet een gelijkend item kan vinden en daar dan maar een prijs van moet afleiden.
Maar dit haalt het spammen in het normale kanaal denk ik niet weg. In plaats van WHISPER OFFER krijg je dan WORTH xxx AT DORPSOMROEPER.
Dan kom je dus toch op een soort AH oplossing. Maar gaan mensen dan niet de hele dag spammen met wat ze wel niet allemaal te koop hebben staan ?
En wat Viper_Smallwood ook zegt, als je iets wilt kopen dan zul je bijna altijd afgetroeft worden door spelers met meer geld.
Als ik nu voor 500g een Major Vigor kan kopen van iemand (om maar een extreem voorbeeld te noemen) dan is de koop zo gedaan. Hele mooie prijs voor een Rune en niemand pakt 'm meer af van me.
Met een AH had dat heel anders gelopen. De Rune was met een beginbod van 1k neergezet en waarschijnlijk voor een veelvoud daarvan aan een vermogende speler verkocht...
Maar dit haalt het spammen in het normale kanaal denk ik niet weg. In plaats van WHISPER OFFER krijg je dan WORTH xxx AT DORPSOMROEPER.
Dan kom je dus toch op een soort AH oplossing. Maar gaan mensen dan niet de hele dag spammen met wat ze wel niet allemaal te koop hebben staan ?
En wat Viper_Smallwood ook zegt, als je iets wilt kopen dan zul je bijna altijd afgetroeft worden door spelers met meer geld.
Als ik nu voor 500g een Major Vigor kan kopen van iemand (om maar een extreem voorbeeld te noemen) dan is de koop zo gedaan. Hele mooie prijs voor een Rune en niemand pakt 'm meer af van me.
Met een AH had dat heel anders gelopen. De Rune was met een beginbod van 1k neergezet en waarschijnlijk voor een veelvoud daarvan aan een vermogende speler verkocht...
[ Voor 29% gewijzigd door KneoK op 05-01-2006 17:39 ]
Zou kunnen natuurlijk, maar het omgekeerde ook: veel aanbod van een bepaald item en weinig kopers, dan zal een prijs snel naar beneden gaan. Tenzij veel kopers hun items weer uit de verkoop halen natuurlijk.BioWEB schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:33:
Een soort van prijslijst zou voor mij een fantastische oplossing zijn. Heel vaak heb ik items/wapens/upgrades/... in mijn inventory die ik wel wil verkopen maar weet totaal niet wat iets waard is. Ik vind het dan waardeloos dat je met een beetje geluk op internet een gelijkend item kan vinden en daar dan maar een prijs van moet afleiden.
...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Als PvE warrior moet je het nu bijvoorbeeld doen met 2-4 zwaarden die je naargelang de situatie inzet. Ik kan mij goed bedenken dat je straks de verschillende swordpommels tegen een zeer goedkoop tarief kan krijgen. Voordeel hiervan is dat je minder troep in je inventory hoeft te hebben en gewoon koopt wat je op dat moment nodig hebt voor een bepaalde build. Ik hoop gewoon dat een PvE karakter bijna net zo makkelijk te tunen wordt als een PvP karakter, want dat mis ik toch wel een beetje.Weakling schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:06:
[...]
Zou kunnen natuurlijk, maar het omgekeerde ook: veel aanbod van een bepaald item en weinig kopers, dan zal een prijs snel naar beneden gaan. Tenzij veel kopers hun items weer uit de verkoop halen natuurlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:35:
[...]
Als PvE warrior moet je het nu bijvoorbeeld doen met 2-4 zwaarden die je naargelang de situatie inzet. Ik kan mij goed bedenken dat je straks de verschillende swordpommels tegen een zeer goedkoop tarief kan krijgen. Voordeel hiervan is dat je minder troep in je inventory hoeft te hebben en gewoon koopt wat je op dat moment nodig hebt voor een bepaalde build. Ik hoop gewoon dat een PvE karakter bijna net zo makkelijk te tunen wordt als een PvP karakter, want dat mis ik toch wel een beetje.

Verwijderd
Zo een dorpsomroeper zou veel te lastig worden. Het is totaal niet te vergelijken met de traders in town, omdat die altijd dezelfde artikelen hebben, en de prijzen worden op de aanwezige hoeveelheden gebaseerd. Zo een dorpsomroeper zou dan alle prijzen bij moeten gaan houden, en wie zegt dat zo een NPC alle producten naar waarde beoordeeld. Zo een ventje kan een dmg +10% wel helemaal geweldig vinden, maar voor ons is alleen 14 en 15 % de moeite waard, en gelijk veel moeite ook.
Eigenlijk is er al zo een NPC, namelijk de gewone merchant. Dat die prijzen daar zo laag zijn, komt gewoon doordat wij zelf die prijzen omhoog hebben gedaan. Stel nou dat niemand zo een 15% ^ 50% gekend zou hebben, dan zou een wapen met die bonus echt niets waard zijn, want onbekend staat bijna gelijk aan niets waard. Omdat iedereen de beste upgrades wil, zijn die bekend, maar ook zeldzaam, waardoor er hoge prijzen zijn. En neem nou de prijzen van de IDS. eerst werd er ontiegelijk veel voor betaald, toen het eenmaal bekend was, maar nu, al snel nadat het bekend is, zijn de prijzen een stuk lager. Zoiets kan een NPC echt niet bij gaan houden, omdat die waardes zo snel varieren. En de Guru is immers ook maar een richtlijn, ookal houd iedereen zich daaraan. Ik vraag me trouwens af wij die prijzen waarop gebaseerd heeft. We betalen nu wel maar 2,5K voor een green die de meesten waardeloos vinden, maar als je voor de update een golden weapon gevonden zou hebben met de zelfde stats, zou die vele malen meer waard zijn.
Eigenlijk is er al zo een NPC, namelijk de gewone merchant. Dat die prijzen daar zo laag zijn, komt gewoon doordat wij zelf die prijzen omhoog hebben gedaan. Stel nou dat niemand zo een 15% ^ 50% gekend zou hebben, dan zou een wapen met die bonus echt niets waard zijn, want onbekend staat bijna gelijk aan niets waard. Omdat iedereen de beste upgrades wil, zijn die bekend, maar ook zeldzaam, waardoor er hoge prijzen zijn. En neem nou de prijzen van de IDS. eerst werd er ontiegelijk veel voor betaald, toen het eenmaal bekend was, maar nu, al snel nadat het bekend is, zijn de prijzen een stuk lager. Zoiets kan een NPC echt niet bij gaan houden, omdat die waardes zo snel varieren. En de Guru is immers ook maar een richtlijn, ookal houd iedereen zich daaraan. Ik vraag me trouwens af wij die prijzen waarop gebaseerd heeft. We betalen nu wel maar 2,5K voor een green die de meesten waardeloos vinden, maar als je voor de update een golden weapon gevonden zou hebben met de zelfde stats, zou die vele malen meer waard zijn.
Verwijderd
NiceVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:45:
Nu eindelijk men warrior compleet![]()
[afbeelding]
Ja man ze luisteren helemaal niet, waar blijft bijvoorbeeld die observer mode waar steeds om gevraagd werd? Nog even en ik zeg mijn abonnement op!Steffy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:49:
en ja dat Anet niet luister naar de community is wel duidelijk
Great minds think in parallel gutters.
Count schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:32:
[...]
Ja man ze luisteren helemaal niet, waar blijft bijvoorbeeld die observer mode waar steeds om gevraagd werd? Nog even en ik zeg mijn abonnement op!
Toch leuk om te zien dat sommige mensen weer terug komen van weggeweest te zijn. Apnia ken ik nog wel van pre-release (geen idee meer hoe je toen je character genoemd had, maar we zaten tijdelijk in hetzelfde guild op dat moment). Grave was natuurlijk de welbekende farmer van GOT-guild!
Sidenote: ik ben het met Bor eens dat het niet in balans is dat 1 character tegen 20 griffons/minotaurs op kan. Wel vind ik dat deze functionaliteit een extra dimensie tot het spel geeft, omdat het een 3e manier geeft van bezig zijn met het spel: PvP, PvE en Solo. Als je jezelf eventjes verveeld omdat je moet wachten op een GvG of omdat het vinden van een niet-IWAY team weer veel te lang duurt in Tombs of the Primeval Kings en je hebt alle quests en alle missies al uitgespeeld, dan kun je nog eventjes gaan 'farmen' tegen 20 griffons. Misschien nog eventjes wat Smite Crawlers oprollen samen met een Necromancer.
Fairly Harmless heeft een nieuwe website (de site is nog niet af, maar het werk vordert gestaag!): http://www.fairlyharmless.com
[ Voor 36% gewijzigd door CoRrRan op 06-01-2006 00:19 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
Gisteren wederom veel plezier in GvG gehad. Je kunt echt merken dat de high rank guilds nieuwe builds aan het testen zijn nu de ladder even stil staat (tot eind van de kampioenschappen). Een aantal erg leuke potjes gespeeld waarvan sommige behoorlijk spannend maar ook erg veel gelachen. Ook nog even als guest meegespeeld in een USA guild van een oude bekende. Ook daar behoorlijk wat gewonnen. Een rank <50 guild gaf het zelfs op tijdens het spelen (waren duidelijk een nieuwe build aan het testen). Jammer dat de ranking bevroren is, we hadden een leuke warp kunnen maken
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde eigenlijk dat het in PvP gemakkelijk is om een nieuw karakter te maken en daarvoor het beste wapen te kiezen (lees tunen). In PvE is dat niet het geval. Mijn ranger heeft bijvoorbeeld 5 verschillende bogen waaruit ik kan kiezen. Dat zelfde geldt ook voor mijn andere karakters. Door nu gebruik te kunnen maken van een AH, krijg ik de mogelijkheid om sneller en vermoedelijk goedkoper wapenupgrades te kopen waarmee ik mijn wapens kan tunen.Steffy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:50:
PvP tunen, je kunt je char aanmaken of weer verwijderen als je iets veranderen wilt, of je bedoeld wat anders maar veel valt er niet te tunen bij PvP voor zover ik weet
Gewoon maar een gedachte
Verwijderd
AmenCoRrRan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:09:
[...]
![]()
![]()
Goede post Count!
Sidenote: ik ben het met Bor eens dat het niet in balans is dat 1 character tegen 20 griffons/minotaurs op kan. Wel vind ik dat deze functionaliteit een extra dimensie tot het spel geeft, omdat het een 3e manier geeft van bezig zijn met het spel: PvP, PvE en Solo. Als je jezelf eventjes verveeld omdat je moet wachten op een GvG of omdat het vinden van een niet-IWAY team weer veel te lang duurt in Tombs of the Primeval Kings en je hebt alle quests en alle missies al uitgespeeld, dan kun je nog eventjes gaan 'farmen' tegen 20 griffons. Misschien nog eventjes wat Smite Crawlers oprollen samen met een Necromancer.
Fairly Harmless heeft een nieuwe website (de site is nog niet af, maar het werk vordert gestaag!): http://www.fairlyharmless.com
Heb alle voorgaande posts gelezen en met deze ben ik het wel het meest eens ! In mijn geval gaat het wel zo namelijk.
p.s. site ziet er al goed uit
Verwijderd
Tsja dat blijft nog dromen voor mij .....hoop nog een paar maandjes en dan kan ik hopelijk ook de wat betere party's/guilds joinen.Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:12:
Gisteren wederom veel plezier in GvG gehad. Je kunt echt merken dat de high rank guilds nieuwe builds aan het testen zijn nu de ladder even stil staat (tot eind van de kampioenschappen). Een aantal erg leuke potjes gespeeld waarvan sommige behoorlijk spannend maar ook erg veel gelachen. Ook nog even als guest meegespeeld in een USA guild van een oude bekende. Ook daar behoorlijk wat gewonnen. Een rank <50 guild gaf het zelfs op tijdens het spelen (waren duidelijk een nieuwe build aan het testen). Jammer dat de ranking bevroren is, we hadden een leuke warp kunnen maken
Waarom sign je nu alvast niet up? De meeste guilds zullen je niet weigeren wanneer je laat zien dat je een enthiousiaste speler bent met kennis van het spel.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:59:
[...]
Tsja dat blijft nog dromen voor mij .....hoop nog een paar maandjes en dan kan ik hopelijk ook de wat betere party's/guilds joinen.
kan je ook giftige pijlen kopen?
pssst geld kopen?
Je kunt pijlen giftig maken door een van de ranger skills te gebruiken "apply poison".
ok thxBor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:08:
Je kunt pijlen giftig maken door een van de ranger skills te gebruiken "apply poison".
is RANGER/NECROMANCER een goede keuze?
pssst geld kopen?
In principe zijn er geen slechte combinaties, het gaat vooral om de combinatie van de skills die je wilt gebruiken. Elke combinatie van 2 profs zal op een ander gebied uitblinken door de verschillende skills.dark rule161 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:09:
[...]
ok thx
is RANGER/NECROMANCER een goede keuze?
ok nog een vraagBor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:11:
[...]
In principe zijn er geen slechte combinaties, het gaat vooral om de combinatie van de skills die je wilt gebruiken. Elke combinatie van 2 profs zal op een ander gebied uitblinken door de verschillende skills.
[ Voor 12% gewijzigd door DR161 op 06-01-2006 13:15 ]
pssst geld kopen?
Nee veel simpeler. De NPC bepaalt helemaal niks. Aangezien alles via de servers van Anet verloopt, weten zij ook precies welke trades er tussen spelers plaatsvindt. Het enige dat de NPC moet doen is bijhouden tegen welke prijs welke artikelen zijn verhandeld en daar het gemiddelde van pakken. Een item dat nog nooit verhandelt is tussen spelers, staat dan nog niet in de lijst, maar al het andere wel. Dus zeg dat jij en ik een item uitwisselen voor 8k en twee andere spelers eenzelfde item voor 10k, dan geeft de NPC er 9k als gemiddelde prijs voor. Kortom: de NPC gaat ook hierbij van hoeveelheden uit en van de artikelen die ie kent doordat ze al eens verhandelt zijn.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:34:
Zo een dorpsomroeper zou veel te lastig worden. Het is totaal niet te vergelijken met de traders in town, omdat die altijd dezelfde artikelen hebben, en de prijzen worden op de aanwezige hoeveelheden gebaseerd. Zo een dorpsomroeper zou dan alle prijzen bij moeten gaan houden, en wie zegt dat zo een NPC alle producten naar waarde beoordeeld. Zo een ventje kan een dmg +10% wel helemaal geweldig vinden, maar voor ons is alleen 14 en 15 % de moeite waard, en gelijk veel moeite ook.
Onbekend is onbekend en niet gelijk aan niets waard. Zo'n item komt nog niet op de lijst voor in dat geval.Eigenlijk is er al zo een NPC, namelijk de gewone merchant. Dat die prijzen daar zo laag zijn, komt gewoon doordat wij zelf die prijzen omhoog hebben gedaan. Stel nou dat niemand zo een 15% ^ 50% gekend zou hebben, dan zou een wapen met die bonus echt niets waard zijn, want onbekend staat bijna gelijk aan niets waard.
Tuurlijk wel, want dat houdt ie nou ook al bij voor de vaste merchant items. En net als bij die prijzen zal het maar een richtprijs zijn. Een item dat veel verhandelt wordt zal ook steeds minder fluctueren in prijs. Stel dat er 10.000 IDS-en tegen 10k zijn verkocht, dan maakt 1 IDS-je voor 20k geen deuk meer in de gemiddelde prijs. Het moet wel meegeteld worden, daar niet van, maar de prijs op de lijst zal echt niet van seconde tot seconde meer veranderen.Omdat iedereen de beste upgrades wil, zijn die bekend, maar ook zeldzaam, waardoor er hoge prijzen zijn. En neem nou de prijzen van de IDS. eerst werd er ontiegelijk veel voor betaald, toen het eenmaal bekend was, maar nu, al snel nadat het bekend is, zijn de prijzen een stuk lager. Zoiets kan een NPC echt niet bij gaan houden, omdat die waardes zo snel varieren.
Overigens zie ik wel een paar andere problemen met een "dorpsomroeper" hoor. Want soms trade je niet voor geld, maar voor items. En soms trade je meerdere items tegelijk. Tenzij je de manier van traden beperkt, zie ik daar zo snel ook geen oplossing voor en beperken vind ik ook helemaal geen goed plan eigenlijk.
Die prijzen zijn gebasseerd op wat de bezoekers van die site aanleveren aan prijzen en wat de topicstarter zelf tegenkomt. Het zijn overigens wel de groene item prijzen van de Amerikaanse servers. Dat vergeten vaak veel mensen en daar wordt gemiddeld net iets meer betaald voor een item dan op de Europese servers.En de Guru is immers ook maar een richtlijn, ookal houd iedereen zich daaraan. Ik vraag me trouwens af wij die prijzen waarop gebaseerd heeft. We betalen nu wel maar 2,5K voor een green die de meesten waardeloos vinden, maar als je voor de update een golden weapon gevonden zou hebben met de zelfde stats, zou die vele malen meer waard zijn.
De reden dat gouden items van voor de update meer waard waren, was omdat ze toen nog redelijk uniek zijn. Het aanbod is nu veel groter, zeker van groene items. Daarom daalt de prijs daarvan. Ook zijn ze recent enorm gedaald, omdat de hype langzamerhand een beetje over is en iedereen begint in te zien dat de groene items helemaal niet zo speciaal zijn. Persoonlijk vind ik gouden items nog steeds interessanter, omdat je daar tenminste zelf nog mods op kunt plakken. Heb zelf geen enkel groen item meer in bezit en ik mis het ook totaal niet tijdens het spelen.
Verwijderd
Heb daar ook al aan gedacht maar wou eerst zelf 3+ zijn en van alle proffesions zo goed als alle skillz hebben unlocked zodat ik meteen als een volwaardig member kan beginnenBor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:32:
[...]
Waarom sign je nu alvast niet up? De meeste guilds zullen je niet weigeren wanneer je laat zien dat je een enthiousiaste speler bent met kennis van het spel.
Want ik zoek toch een guild die hoofdzakelijk is gericht op PvP en GvG en het lijkt me zo top als je met je eigen guild een team kan vormen en met builds kan experimenteren etc !
Als je druk aan het PvPen bent gaan die skills echt hard merk ik zelfVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:33:
[...]
Heb daar ook al aan gedacht maar wou eerst zelf 3+ zijn en van alle proffesions zo goed als alle skillz hebben unlocked zodat ik meteen als een volwaardig member kan beginnen![]()
Want ik zoek toch een guild die hoofdzakelijk is gericht op PvP en GvG en het lijkt me zo top als je met je eigen guild een team kan vormen en met builds kan experimenteren etc !
Verwijderd
Hoop dat ze een speciale pvp slot in chap 2 toepassen, zodat je steeds niet hoeft te verwijderen om aanpassingen te verrichten.
Op dit moment heb je te weinig slots 4 slots is niet genoeg heb zelf op dit moment een elem, monk, warrior en een pvp char.
Ik kan op dit moment nu geen nieuwe ranger, necro, of mesmer aanmaken dit gaat dan weer ten koste van het pvp slot en vind het vrij zonde om een pve char te verwijderen.
Gelukkig in chap 2 4-100 slots maar had liever gehoopt op minimaal allemaal slots voor alle professions en 1 pvp slot die je makkelijk kan aanpassen.
Op dit moment heb je te weinig slots 4 slots is niet genoeg heb zelf op dit moment een elem, monk, warrior en een pvp char.
Ik kan op dit moment nu geen nieuwe ranger, necro, of mesmer aanmaken dit gaat dan weer ten koste van het pvp slot en vind het vrij zonde om een pve char te verwijderen.
Gelukkig in chap 2 4-100 slots maar had liever gehoopt op minimaal allemaal slots voor alle professions en 1 pvp slot die je makkelijk kan aanpassen.
Verwijderd
Idd als je naar HoH gaat met daarvoor 6 potjes ofzo gaat de faction zeer hard dat is voor mij helaas geen dagelijkse kost maar wat ik al zei nog ff en dan ben ik er wel bijna .Bor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:48:
[...]
Als je druk aan het PvPen bent gaan die skills echt hard merk ik zelfMaar ja, chapter 2 staat voor de deur met nieuwe skills natuurlijk zodat ik straks weer veel te doen heb.
Hoorde ook dat de betere guilds wel vragen om 80% unlocked bv. vind dat ook wel logische zeker als je wat nieuwe builds wilt uitproberen .
De betere guilds vragen inderdaad een bepaald unlocked percentage. Dit doen wij zelf ook in bepaalde mate omdat je de nieuwe spelers anders niet tot nauwlijks in kunt zetten. Zelf vind ik enthiousiastme en fun belangrijker. In veel guilds merk je dat er enkelen zijn die 100% alleen voor de ranking gaan en daardoor / daarbij niet echt sociaal zijn ten opzichte van anderen. Dat hebben wij helaas in de GoT guild in het verleden ook al meegemaakt (gelukkig nu opgelost). Tuurlijk is ranking belangrijk maar plezier staat voor mij persoonlijk voorop. Het is en blijft een spel natuurlijk
Hey even nog terug komen op de 55hp monk. Wat moet die necro dan hebben. En kan het eigenlijk ook iets anders zijn, Bijvoorbeeld een El/Ne?
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Necro :Spitefull Spirit Me: Sympathetic Visage e.v.a. maar daarom noemen ze het ook een SS/SV necroBalachmar schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:44:
Hey even nog terug komen op de 55hp monk. Wat moet die necro dan hebben. En kan het eigenlijk ook iets anders zijn, Bijvoorbeeld een El/Ne?
Verwijderd
Wow bovenstaande klinkt als muziek in me orenBor de Wollef schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:03:
De betere guilds vragen inderdaad een bepaald unlocked percentage. Dit doen wij zelf ook in bepaalde mate omdat je de nieuwe spelers anders niet tot nauwlijks in kunt zetten. Zelf vind ik enthiousiastme en fun belangrijker. In veel guilds merk je dat er enkelen zijn die 100% alleen voor de ranking gaan en daardoor / daarbij niet echt sociaal zijn ten opzichte van anderen. Dat hebben wij helaas in de GoT guild in het verleden ook al meegemaakt (gelukkig nu opgelost). Tuurlijk is ranking belangrijk maar plezier staat voor mij persoonlijk voorop. Het is en blijft een spel natuurlijk
Als ik voor mijn gevoel klaar voor ben laat ik nog wel is wat van me horen op site van de GoT guild
Weer een grote update geweest ?.. Ik moest GW restarten gaf hij aan vanwege nieuwe build.
En hij haalde nog wel bestanden binnen, maar op guildwars.com staat nog niets.
En hij haalde nog wel bestanden binnen, maar op guildwars.com staat nog niets.
[ Voor 32% gewijzigd door M55 op 06-01-2006 21:07 ]
Verwijderd
Hier ook, ik kreeg een bericht terwijl ik aan het spelen was voor een nieuwe build.
//Edit
winter is gedaan in ascalon city
//Edit
winter is gedaan in ascalon city
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 21:24 ]
Ik zit ook echt te wachten op de invoering van een honour systeem waarbij je punten krijgt als je een aantal rondes lang in een team blijft maar punten aftrek krijgt wanneer je tussentijds, dus inmatch, uit een party leaved. Dat zou ik eerlijk gezegd interessanter vinden dan een rank van iemand omdat de ranking maar in heel beperkte mate iets over iemand zegt (rank is niet direct skill related). Met een soort honour systeem kun je dus mensen die altijd direct leaven weren uit je party / guild etc. Ook dit is iets wat ik al redelijk snel na de release richting Anet heb gestuurd. Helaas nooit een antwoord ontvangen, niet eens een automatisch gegenereerd bericht.
Door een goede balans te maken tussen positieve en negatieve honour punten kun je een goede indruk van iemand krijgen en hoeft dit systeem helemaal niet zo moeilijk te zijn om te implementeren.
Door een goede balans te maken tussen positieve en negatieve honour punten kun je een goede indruk van iemand krijgen en hoeft dit systeem helemaal niet zo moeilijk te zijn om te implementeren.
Dye is om items te kleuren. Ook kan je met sommige dyes leuk handelen. Zwart is het meest waard.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Klinkt idd goed maar denk dat ze hun eigen grote foute (lees :error 07 ) er niet van kunnen onderscheiden.....Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:27:
Ik zit ook echt te wachten op de invoering van een honour systeem waarbij je punten krijgt als je een aantal rondes lang in een team blijft maar punten aftrek krijgt wanneer je tussentijds, dus inmatch, uit een party leaved. Dat zou ik eerlijk gezegd interessanter vinden dan een rank van iemand omdat de ranking maar in heel beperkte mate iets over iemand zegt (rank is niet direct skill related). Met een soort honour systeem kun je dus mensen die altijd direct leaven weren uit je party / guild etc. Ook dit is iets wat ik al redelijk snel na de release richting Anet heb gestuurd. Helaas nooit een antwoord ontvangen, niet eens een automatisch gegenereerd bericht.
Dat lijkt mij inderdaad het hele probleem, hoe bepaal je of iemand echt uit een party stapt, of dat ie door omstandigheden er plots uit vliegt...Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:42:
[...]
Klinkt idd goed maar denk dat ze hun eigen grote foute (lees :error 07 ) er niet van kunnen onderscheiden.....
waar ik nogal vaak tegen aanloop bij gvg: mensen met err7, en dat je battle dan gewoon over is, niet dat je met 7 man niet kunt winnen, maar het is direct een enorme dip in 't moraal van het team.
zou fijn zijn als er in de toekomst iets komt zodat je spelers opnieuw kunnen joinen.
zou fijn zijn als er in de toekomst iets komt zodat je spelers opnieuw kunnen joinen.
[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 07-01-2006 15:55 ]
Of dat je op z'n minst de melding krijgt dat speler X disconnected is vanwege netwerkproblemen oid. Dat scheelt ook wel. Heb het in (pve) heel zelden dat het me overkomt, dan log ik zsm, weer in en als ik de naam van een partymember heb onthouden whisper ik de reden.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat hoeft niet zo'n probleem te zijn afhankelijk van de puntenverdeling. Het plan is ook niet iedereen te weren die wel eens een party leaved maar de mensen er uit te pakken die dit zeer vaak doen.Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:42:
[...]
Klinkt idd goed maar denk dat ze hun eigen grote foute (lees :error 07 ) er niet van kunnen onderscheiden.....
Lijkt me zo opgelost. Bouw een leave-flag in. Je krijgt de vraag of je zeker weet of je de groep wilt verlaten. Op het moment dat je op ja drukt gaat de flag left-on-purpose=true en bij de exit doe je een kleine check:Balachmar schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:12:
[...]
Dat lijkt mij inderdaad het hele probleem, hoe bepaal je of iemand echt uit een party stapt, of dat ie door omstandigheden er plots uit vliegt...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| OnExit{ if (left-on-purpose == TRUE){ Punten in mindering. }else{ Ah, niet opzettelijk. Geen puntenaftrek. } } |
Op deze manier voorkom je overigens ook dat mensen het sporadisch gaan doen. Want of ze het nu 3 keer per week of 1 keer per jaar doen, als het opzettelijk is vind ik dat kwalijk en mag daar een sanctie tegenover staan.
[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 07-01-2006 16:56 ]
Inderdaad, goede oplossing imhoBioWEB schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:55:
[...]
Lijkt me zo opgelost. Bouw een leave-flag in. Je krijgt de vraag of je zeker weet of je de groep wilt verlaten. Op het moment dat je op ja drukt gaat de flag left-on-purpose=true en bij de exit doe je een kleine check:
code:
1 2 3 4 5 6 7 OnExit{ if (left-on-purpose == TRUE){ Punten in mindering. }else{ Ah, niet opzettelijk. Geen puntenaftrek. } }
Misschien een idee om zo'n soort suggetsiegetsie ! suggestie naar Anet te sturen ?
Het kan zijn dat ze daar dit probleem gewoon negeren. Maar misschien bedenk ik daarnet wel zo'n simpele oplossing dat ze er nog niet aan gedacht hebben...
Ik heb me tot gisteren overigens afgevraagd wat NetErr=7 nou precies was, totdat ik het zelf ondervond... Gelukkig nog voor de aanvang van een paar rondjes GvG, maar niet minder vervelend...
Edit: DarkForceBE >>> Dyes zijn dus, zoals al gezegd, om items en armor te kleuren. Dat zal voor jou misschien niet zo interessant zijn, maar er zijn massa's mensen die goed geld betalen voor bepaalde kleuren. Als ik een dye vind dan ga ik naar een dye trader. Daar vraag ik de koop- en verkoopprijs en verkoop de dye daarna aan een ander voor een prijs die ertussen ligt.
Afhankelijk van de kleur kun je 50g tot zo'n 7~8k voor een flesje krijgen.
Het is overigens veel makkelijker om voor de Searing flesjes verf te vinden. Daarna zijn ze veel schaarser. Tipje dus als je geld nodig hebt. Houdt een apart character gewoon lekker lang in het beginstuk. Een middagje moorden heeft mij 6 flesjes opgeleverd. Helaas zijn het dit keer wat normalere kleuren, maar met andere chars heb ik toch regelmatig zilveren flesjes gevonden (die kun je voor een 400~500g wel kwijt). Zo'n 4 in totaal met 2 chars.
Als ik dat ga vergelijken met na de Searing: in totaal pas 1 flesje zilver en 3 of 4 normale kleuren.
Bewaar de flesjes uiteraard wel tot NA de Searing. Omdat de flesjes dan schaarser zijn, kun je deze leuke prijzen er voor vragen.
Het kan zijn dat ze daar dit probleem gewoon negeren. Maar misschien bedenk ik daarnet wel zo'n simpele oplossing dat ze er nog niet aan gedacht hebben...
Ik heb me tot gisteren overigens afgevraagd wat NetErr=7 nou precies was, totdat ik het zelf ondervond... Gelukkig nog voor de aanvang van een paar rondjes GvG, maar niet minder vervelend...
Edit: DarkForceBE >>> Dyes zijn dus, zoals al gezegd, om items en armor te kleuren. Dat zal voor jou misschien niet zo interessant zijn, maar er zijn massa's mensen die goed geld betalen voor bepaalde kleuren. Als ik een dye vind dan ga ik naar een dye trader. Daar vraag ik de koop- en verkoopprijs en verkoop de dye daarna aan een ander voor een prijs die ertussen ligt.
Het is overigens veel makkelijker om voor de Searing flesjes verf te vinden. Daarna zijn ze veel schaarser. Tipje dus als je geld nodig hebt. Houdt een apart character gewoon lekker lang in het beginstuk. Een middagje moorden heeft mij 6 flesjes opgeleverd. Helaas zijn het dit keer wat normalere kleuren, maar met andere chars heb ik toch regelmatig zilveren flesjes gevonden (die kun je voor een 400~500g wel kwijt). Zo'n 4 in totaal met 2 chars.
Als ik dat ga vergelijken met na de Searing: in totaal pas 1 flesje zilver en 3 of 4 normale kleuren.
Bewaar de flesjes uiteraard wel tot NA de Searing. Omdat de flesjes dan schaarser zijn, kun je deze leuke prijzen er voor vragen.
[ Voor 103% gewijzigd door KneoK op 07-01-2006 17:11 ]
Verwijderd
http://forums.gwonline.ne...php?t=381496&page=4&pp=10
hierin staat een preview van chapter 2 van gw
Alles wordt over chapter 2 verteld
De nieuwe wereld, de 2 professions met skills en attributen erbij, allemaal nieuwe armors voor elke bestaande professions gemiddeld 25 nieuwe skills voor elke bestaande prof en natuurlijk het pvp gebeuren.
ff een qoute van het andere forum
"Faction warfare isn't the be-all, end-all of Guild Wars PVP, though; existing guild halls get their own tweaks and upgrades in Factions. Player guildmasters can finally add NPCs like merchants and storage agents to their headquarters, and much-requested features, such as additional guild storage and scrimmage play, are on the way as well. For guilds that are thinking of renovating, some new guild halls are available for purchase, including a ritzy Canthan palace and a giant Luxon fortress that towers above the landscape"
S6 met lezen ik verheug me er nu al op
paar screenshots ingame van chapter 2 sommige op gwonline denken dat het de azia versie van gw is maar dit lijkt mijzelf stug
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch511.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch512.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch513.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch514.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch515.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch516.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch517.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch518.JPG
hierin staat een preview van chapter 2 van gw
Alles wordt over chapter 2 verteld
De nieuwe wereld, de 2 professions met skills en attributen erbij, allemaal nieuwe armors voor elke bestaande professions gemiddeld 25 nieuwe skills voor elke bestaande prof en natuurlijk het pvp gebeuren.
ff een qoute van het andere forum
"Faction warfare isn't the be-all, end-all of Guild Wars PVP, though; existing guild halls get their own tweaks and upgrades in Factions. Player guildmasters can finally add NPCs like merchants and storage agents to their headquarters, and much-requested features, such as additional guild storage and scrimmage play, are on the way as well. For guilds that are thinking of renovating, some new guild halls are available for purchase, including a ritzy Canthan palace and a giant Luxon fortress that towers above the landscape"
S6 met lezen ik verheug me er nu al op
paar screenshots ingame van chapter 2 sommige op gwonline denken dat het de azia versie van gw is maar dit lijkt mijzelf stug
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch511.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch512.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch513.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch514.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch515.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch516.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch517.JPG
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050724/ch518.JPG
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 17:54 ]
Nee, niet echt. Als je gewoon je netwerkkabel eruit trekt heb je ook een disconnect (err=7) dus je kan nog altijd zonder puntenverlies quitten.
Dan lig je ook totaal uit het spel. Lijkt me niet handig voor de mensen die gewoon verder willen spelen in bv CA of de tombs. Er is altijd wel een manier te vinden om er omheen te komen natuurlijk. Het is gewoon de bedoeling het leaven zo oninteressant mogelijk te maken.Count schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:27:
[...]
Nee, niet echt. Als je gewoon je netwerkkabel eruit trekt heb je ook een disconnect (err=7) dus je kan nog altijd zonder puntenverlies quitten.
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 07-01-2006 18:29 ]
Count >>> Dan moet je een check inbouwen die ook kijkt naar de NetErr=7.
Als de leave-on-purpose niet aanstaat maar er wordt toch gedisconnect dan ga je checken of er een NetErr=7 op is gaan treden. Je maakt dan van de NetErr ook een aparte flag.
Zo check je dus of er opzettelijk is gedisconnect met het knopje, en als dat niet het geval is dan bekijk je nog even of er toevallig een foutcode 7 is ontstaan (als je een NetErr=7 op het scherm krijgt dan kun je dat ook afvangen en checks op los laten).
Als de leave-on-purpose niet aanstaat maar er wordt toch gedisconnect dan ga je checken of er een NetErr=7 op is gaan treden. Je maakt dan van de NetErr ook een aparte flag.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| OnPartyExit{ if (left-on-purpose == TRUE){ Punten in mindering. }else{ if (NetErr=7 == FALSE){} Punten in mindering. else if (NetErr=7 == TRUE){ Ah, niet opzettelijk. Geen puntenaftrek. } } } |
Zo check je dus of er opzettelijk is gedisconnect met het knopje, en als dat niet het geval is dan bekijk je nog even of er toevallig een foutcode 7 is ontstaan (als je een NetErr=7 op het scherm krijgt dan kun je dat ook afvangen en checks op los laten).
[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 07-01-2006 19:10 ]
Verwijderd
Ik heb nu 2 flesjes oranje en blauw waar kan ik die dan verkopen ?BioWEB schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:58:
Misschien een idee om zo'n soort suggetsiegetsie ! suggestie naar Anet te sturen ?
Bij de merchant of de dye-trader, maar je kan ook typen:Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 20:13:
[...]
Ik heb nu 2 flesjes oranje en blauw waar kan ik die dan verkopen ?
WTS (want to sell) of Selling Blue and orange Dyes
Simpel
(je kan ze ook zelf houden en in je storage gooien, voor als je straks goede armor hebt... dat doe ik nu)
edit:
wat denken jullie btw over die nieuwe proffesions?
ik zat de dneken onder de douche, ik kwam aan een soort van thief/rouge en een persoon die iets met mechanische dingen doet...
Al zou die laatste er niet echt inpassen
ik zat de dneken onder de douche, ik kwam aan een soort van thief/rouge en een persoon die iets met mechanische dingen doet...
[ Voor 22% gewijzigd door ixl85 op 07-01-2006 20:19 ]
Verwijderd
Dus je krijgt gewoon een extra kleur maar, geen extra krachten ofzoiets he ??ixl85 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:17:
[...]
Bij de merchant of de dye-trader, maar je kan ook typen:
WTS (want to sell) of Selling Blue and orange Dyes
Simpel
(je kan ze ook zelf houden en in je storage gooien, voor als je straks goede armor hebt... dat doe ik nu)
edit:
Want ik snap niet waarom je anders 50 g aan zoiets geeft
Aja en als je een dye remover gebruikt ben je die oude dye dan kwijt ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 20:46 ]
Verwijderd
Is me de laatste 6 maanden nog nooit gebeurt en ik kan je nu al vertellen dat me dat de komende 6 maanden ook nooit zal gebeuren .(m.u.v. levensbedreigende situaties natuurlijkBor de Wollef schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:52:
[...]
Dat hoeft niet zo'n probleem te zijn afhankelijk van de puntenverdeling. Het plan is ook niet iedereen te weren die wel eens een party leaved maar de mensen er uit te pakken die dit zeer vaak doen.
Maar het is voor mij nog 1 vd meest moeilijk voorstelbare dingen , zie mezelf dat nooit doen je moet natuurlijk wel vantevoren een beetje inschatten wat je gaat spelen en hoelang dat ong. kan duren!
Gelukkig PvP ik da laatste tijd veel en gebeurt het een stuk minder dan in PvE want daar is het bijna normaal dat er altijd wel 1 leavt bij de langere missie's...
Verwijderd
BioWEB schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:04:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 OnPartyExit{ if (left-on-purpose == TRUE){ Punten in mindering. }else{ if (NetErr=7 == FALSE){} Punten in mindering. else if (NetErr=7 == TRUE){ Ah, niet opzettelijk. Geen puntenaftrek. } } }
Verwijderd
Ik geloof ook niet dat ze nep zijn. Ik heb ff de minimap vergeleken en ik kon die zwarte vlek met groene streep erdoorheen niet vinden. Wel jmmr dat het zo veel op de maguuma lijkt, maar ja, wie weet is het een uitbreiding aan die kant.paar screenshots ingame van chapter 2 sommige op gwonline denken dat het de azia versie van gw is maar dit lijkt mijzelf stug
Jawel, je krijgt de kracht van coolheidVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:31:
[...]
Dus je krijgt gewoon een extra kleur maar, geen extra krachten ofzoiets he ??
Want ik snap niet waarom je anders 50 g aan zoiets geeft
Aja en als je een dye remover gebruikt ben je die oude dye dan kwijt ?
Als je alles zwart of zilver maakt ziet het er wel vet uit (verschilt natuurlijk ook weer per armor, maar in de meeste gevallen is het vet), en omdat ze niet veel te krijgen zijn en de meeste mensen deze kleuren cool vinden zijn ze zo duur.
En idd, dye remover verwijderd je aangebrachte kleurtje gewoon weer.
Ik vind het een beetje gek dat je nu steeds foeilelijke pseudo C++ code post, waarbij je het ook nog eens presteert serieuze bugs te maken, zoals de assignment NetErr=7 in een if zetten.BioWEB schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 19:04:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 OnPartyExit{ if (left-on-purpose == TRUE){ Punten in mindering. }else{ if (NetErr=7 == FALSE){} Punten in mindering. else if (NetErr=7 == TRUE){ Ah, niet opzettelijk. Geen puntenaftrek. } } }
Verder vat ik totaal niet wat je bedoeld. Als men exit via ALT+F4 ofzo, sure, dan kan de client nog een pakketje naar de server sturen zodat de server weet dat er opzet in het spel is. Maar zoals ik zei, als ik vrolijk mijn netwerkkabel eruit trek dan gaat dat dus allemaal niet door en lijkt het een legitieme disconnect (neterr=7). En denk niet dat mensen niet de moeite nemen om dat te doen, bij C&C Generals/Zero Hour was het bijna altijd raak in multiplayer.
Ok, het is natuurlijk niet 100% foolproof... maar het is beter dan niks... (al ken ik error 7 niet, ik snap wel waar het hier om gaat).
Ik zou zelf niet echt snel de kabel uit mn pc trekken (als ik uberhaupt zo flauw zou zijn)
en ik heb op mn studentenkamer wireless, dus dan zou ik mn radiosignal van mn kaart uitmoeten zetten...
Beetje veel moeite, aangezien je hierna weer moet inloggen enz.
(nog maar iets van 40posts en dan is deel 6 aan de beurt
)
Ik zou zelf niet echt snel de kabel uit mn pc trekken (als ik uberhaupt zo flauw zou zijn)
en ik heb op mn studentenkamer wireless, dus dan zou ik mn radiosignal van mn kaart uitmoeten zetten...
Beetje veel moeite, aangezien je hierna weer moet inloggen enz.
(nog maar iets van 40posts en dan is deel 6 aan de beurt
Verwijderd
Neterr = 7
=>
http://support.guildwars....XJyPTc*&p_li=&p_topview=1
=>
http://support.guildwars....XJyPTc*&p_li=&p_topview=1
We are sorry that you are experiencing technical difficulties. If you have experienced this error multiple times please try the following steps.
If you connect to the Internet using a router please bypass your router and connect directly to your modem with an Ethernet cable. Please verify that you are able to browse to a website and then attempt to play the game. If you cannot browse to a website, please reboot your modem. After that is done reboot your computer and try the game again.
Make sure that any anti-virus or anti-spyware software you use is up to date and let it perform a full system scan.
Please disable all startup items to make sure that no background programs or processes are causing this problem. To do this, click on the Start button, select Run, type MSCONFIG and click OK. This should open the System Configuration Utility. Click on the Startup tab and make sure that ALL entries listed are unchecked. Then click on the Services tab. Check the box to Hide All Microsoft Services and then click on Disable All. Once that is done, clicking either OK or Apply should prompt you to restart your computer, which you should do before attempting to play the game again. Do not start any other programs and then try the game again.
Be sure to have the latest drivers installed for any network adapters on your computer. Your computer manufacturer or the provider of your network adapter should be able to provide specific instructions for this step.
If you continue to encounter this error please contact our Technical Support team via the Ask a Question tab, and include as much of the following information as possible:
* How often do you receive the NetErr=7 message?
* What are you doing in-game when you receive this message?
* Are you connecting through a router or hub? If so, what is the make and model number? Are you on a home, campus or business network?
* Are you using a firewall application? If so which one? Do you use any Internet Security Applications (ISA) such as CYBERsitter, Net Nanny, ZoneAlarm®, McAfee®, or Norton™?
* Who is your Internet service provider?
* What type of connection do you have (cable, DSL, dial-up)?
* Where are you physically located?
Please provide as much relevant information as possible; this will help us to swiftly resolve your issue. Our Technical Support Team will answer your support request as quickly as possible, in the order that it is received.
Ik probeer hier gewoon een oplossing te bedenken en jij kan mij alleen maar afvallen door met dit soort teksten te komen ?Count schreef op zondag 08 januari 2006 @ 03:30:
[...]
Ik vind het een beetje gek dat je nu steeds foeilelijke pseudo C++ code post, waarbij je het ook nog eens presteert serieuze bugs te maken, zoals de assignment NetErr=7 in een if zetten.
Verder vat ik totaal niet wat je bedoeld. Als men exit via ALT+F4 ofzo, sure, dan kan de client nog een pakketje naar de server sturen zodat de server weet dat er opzet in het spel is. Maar zoals ik zei, als ik vrolijk mijn netwerkkabel eruit trek dan gaat dat dus allemaal niet door en lijkt het een legitieme disconnect (neterr=7). En denk niet dat mensen niet de moeite nemen om dat te doen, bij C&C Generals/Zero Hour was het bijna altijd raak in multiplayer.
Je kunt lekker elitair komen verkondigen dat ik niet kan programmeren of wat dan ook, en dan heb je waarschijnlijk gelijk ook, maar dit gaat over GUILD WARS. Niet over mijn programmeerkunsten. Ik probeer mijn verhaal alleen wat duidelijker te maken met wat voorbeeldmateriaal...
Ik hoop dat je niet serieus denkt dat dit stukje code zo naar Anet gaat en zij dit letterlijk zo inbouwen ? Ga lekker mensen in P&W en W&G helpen met code die wel serieus bedoeld is.
Ik wist niet dat als je de netwerkkabel er uit trekt je ook een NetErr=7 krijgt. Als dit zo is, dan zit er inderdaad een lek in mijn bedachte stukje. Maar als dat niet zo is, dan klopt mijn stuk als een bus.
Maar goed, als een beetje meedenken niet gewaardeerd wordt...
Het had syntaxgewijs overigens best Perl, PHP, Javascript, noem een willekeurige taal, kunnen zijn...
Voor een error=7 mag je wat mij betreft ook gewoon een honour penalty krijgen. Mensen die regelmatig party's en pvp teams verlaten vallen dan als nog wel door de mand.
Kan er niet bijgehouden worden hoevaak iemand uitvalt?
Als dit meer dan X keer per X dagen dan krijg je een oranje naam oid (berucht voor falouts)
is dat niks? of krijgen we dna discriminatie binnen Guildwars
Als dit meer dan X keer per X dagen dan krijg je een oranje naam oid (berucht voor falouts)
Iedereen gaat dan toch zo'n kick ass oranje naam willen. Ik denk dan dat het uiteindelijke doel hier niet wordt bereiktixl85 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:20:
Kan er niet bijgehouden worden hoevaak iemand uitvalt?
Zo'n oranje naam (bv) gaat er wel voor zorgen dat je moeilijk een party kunt vinden en dat de normale spelers geen of minder last van de vaak leavende losers zullen hebbenMariahCareyLover schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:30:
[...]
Iedereen gaat dan toch zo'n kick ass oranje naam willen. Ik denk dan dat het uiteindelijke doel hier niet wordt bereikt
Verwijderd
Err7 is volgens mij een verzamelbak voor allerlei disconnect problemen. Die checks kan desnoods met een hardreset of een kill via taskmanager omzeilt worden. Wat anet moet implementeren zoals bij andere mmorphs is een reconnect optie bij een ongelukkige disconnect. Dwz bij eerst volgende inlogscherm aan de speler vragen of hij terug in de party wil joinen met een timeout van bv 5 minuten na de disconnect/BSOD/CTD event. Ik snap gewoon niet waaarom Anet dat niet heeft.Bor de Wollef schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:50:
Voor een error=7 mag je wat mij betreft ook gewoon een honour penalty krijgen. Mensen die regelmatig party's en pvp teams verlaten vallen dan als nog wel door de mand.
Een reconnect optie is absoluut een must maar niet wat ik in dit geval bedoel. Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mensen die bv continue pvp party's leaven als de teamsamenstelling in (bv) CA of Tombs hun niet aanstaat. Of halverwege PvE party's leaven wanneer ze de voro hun interessante skill hebben gecapped.
Verwijderd
mmm, zo een oranje naam lijkt me niets. Iedereen leaved uit een party zodra iedereen leaved, denk maar aan het SF farmen. Zodra je alle bosses hebt gehad, ga je niet vrolijk je weg terug vechten naar de outpost, maar dan gebruik je travel, net als je partygenoten, om snel terug te komen en opnieuw te starten of wat dan ook. En het travelen zal ook zeker gebruikt worden door leavers. En eerlijk gezegt denk ik niet dat ze bij Anet iets in kunnen bouwen dat registreert of je leaved om een n00b reden of omdat je party gezamelijk heeft besloten dat ze er mee kappen/klaar zijn. Een leave is een leave, en dan zou dus echt iedereen met een oranje naam rondlopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 22:45 ]
Voor PvE is dat imho ook net even wat anders dan voor PvP. Zie het als een soort vorm van rank
Verwijderd
wat dacht je van een druid die net zo als in diablo kan transformeren in een beer of een wolf ofzo om meer kracht te krijgenedit:
Kan je 'm als Ranger dan ook als pet nemen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:01:
[...]
wat dacht je van een druid die net zo als in diablo kan transformeren in een beer of een wolf ofzo om meer kracht te krijgen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
LOL!TroonStaal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:44:
[...]
Kan je 'm als Ranger dan ook als pet nemen?
Maar staat het niet al vast dat de 2 nieuwe characters een Assasin en een Ritualist worden? Waarbij de Ritualist een alternatief zal moeten bieden voor de Monk...
LOL! Speaking of pets, ik hoop dat er wat meer pet control komt met chapter 2.TroonStaal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:44:
[...]
Kan je 'm als Ranger dan ook als pet nemen?
Volgens mij was dat wel bevestigd, afhankelijk van je interpretatie van de dingen die Gail heeft gezegd.
Wat ondertussen zich meer mensen zich afvragen, zijn dit nu de dingen die er echt in zitten of is dit wat ze tot nu toe bekend hebben gemaakt. Ik moet zeggen dat ik 2 profs eigenlijk wel wat weinig vind, die 6 amors zijn ook niet echt heel erg veel, niet dat het wat uit maakt wat mij betreft maar zullen ze nog meer bekend gaan maken de komende tijd. Ze hebben nu wel wat dingen verteld maar wat zegt het tot nu toe nou eigenlijk, volgens mij echt helemaal niks. Ik kan me er nog maar weinig bij voorstellen tot nu toe 
De screens zijn trouwens wel erg interessant, ik vind het er goed uit zien, doet wat Kryta achtig aan maar de bouwstijl is goed uitgewerkt vind ik. Straalt meer sfeer uit dan wat we nu hebben. Ik ben erg benieuwd of er ook iets van een beta komt, of iets voor mensen die een preorder doen, dat je alvast ff kunt rondneuzen op bepaalde momenten, en als je preorderd of er dan weer leuke items bij zitten want dan doe ik dat gelijk ff. Vorige preorder gemist, eigenlijk te lui om te bestellen maar goed

De screens zijn trouwens wel erg interessant, ik vind het er goed uit zien, doet wat Kryta achtig aan maar de bouwstijl is goed uitgewerkt vind ik. Straalt meer sfeer uit dan wat we nu hebben. Ik ben erg benieuwd of er ook iets van een beta komt, of iets voor mensen die een preorder doen, dat je alvast ff kunt rondneuzen op bepaalde momenten, en als je preorderd of er dan weer leuke items bij zitten want dan doe ik dat gelijk ff. Vorige preorder gemist, eigenlijk te lui om te bestellen maar goed
Ik snap het wel hoor als ze maar 2 nieuwe professions introduceren. Nu heb je met de 6 profs al (6*5) 30 combinatie mogelijkheden voor eerste en tweede profs. Nu er 2 bij komen, zijn er (8*7) 56 mogelijkheden. Als er 6 nieuwe profs bij zouden komen ipv 2, dan werden het (12*11) 132 mogelijke combinaties. Aangezien nu al vaak geklaagd wordt over balansproblemen, dan zou het voor Anet in dat geval nog moeilijker worden om balans bij verschillende combinaties er in te houden. Ik noem hier alleen nog maar de mogelijk profession combis, maar denk eens dan de explosie van mogelijke skill combis die je krijgt ... bijna niet in de hand te houden.
Verwijderd
ik heb het nog steeds niet zo mooi en leuk gezien als bij het begin van het spel, de intro eigenlijk dat je nog in de wereld zit die nog niet kapot is ik vind die zo mooi levend en het is gewoon leuker dan al die andere werelden nadat de great wall kapot is gegaan.
pre-searing is ook als laatste gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:26:
ik heb het nog steeds niet zo mooi en leuk gezien als bij het begin van het spel, de intro eigenlijk dat je nog in de wereld zit die nog niet kapot is ik vind die zo mooi levend en het is gewoon leuker dan al die andere werelden nadat de great wall kapot is gegaan.
Er is in pre searing enorm veel tijd gestoken denk ik, ziet er zo goed uit. Ik heb veel screens gezien van spellen en vaak komen ze niet overeen met wat je later ziet. De screens van Pre Searing waren prachtig, was enorm verbaasd toen ik het speelde en het ook werkelijk zo mooi was. Blijft mijn favoriete gebied. Als ik opnieuw begin zit ik er uren en uren, alles halen, de beste wapens en armor daar weg halen zodat ik lekker wat geld kan uitsparen als ik verder ga.
[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 12:53 ]
Verwijderd
en dan kom je in een donker kappote stad terwijl je net lekker was gewend aan pre searing maare komen er nog wat levels in voor die in de buurt komen?
Tsja, maguma en kryta zijn stukken beter dan Ascalon maar niets komt zo sfeervol over als pre searing. De dessert vind ik persoonlijk wel weer erg mooi, waarom weet ik niet maar de geesten die je er tegen komt icm de vervallen ruines en kapotte beelden doet vermoeden dat het er vroeger veel mooier was, ook erg goed bedacht en gemaakt vind ik.
Maar pre searing is echt het mooiste stukje wat ik in een gezien heb, heel erg goed gemaakt, het straald zoveel sfeer uit, echt een vredig landje wat rustig zijn gang gaat, aan de andere kant kom je ook weer vijanden tegen die je bezorgen over hoe het nu verder gaat, ik ken het verhaal maar als ik opnieuw begin blijf ik het geweldig vinden
Er komt trouwens een update aan, binnen een paar uur maar zeker nog vandaag wordt daar meer info over gegeven. Zal mij benieuwen wat het is
hoopt op een AH aangezien er nog een speciale update aan zat te komen voor de releas van cp2
Maar pre searing is echt het mooiste stukje wat ik in een gezien heb, heel erg goed gemaakt, het straald zoveel sfeer uit, echt een vredig landje wat rustig zijn gang gaat, aan de andere kant kom je ook weer vijanden tegen die je bezorgen over hoe het nu verder gaat, ik ken het verhaal maar als ik opnieuw begin blijf ik het geweldig vinden
Er komt trouwens een update aan, binnen een paar uur maar zeker nog vandaag wordt daar meer info over gegeven. Zal mij benieuwen wat het is
[ Voor 16% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 13:55 ]
Maguuma jungle enigzins, qua plantengroei.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:33:
en dan kom je in een donker kappote stad terwijl je net lekker was gewend aan pre searing maare komen er nog wat levels in voor die in de buurt komen?
/edit: die "geheime vallei" in pre-searing vind ik ook erg mooi, met die ruïnes
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2006 14:01 ]
Interesting, heb je een bron voor mij zodat ik meer kan lezen?Steffy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:47:
Er komt trouwens een update aan, binnen een paar uur maar zeker nog vandaag wordt daar meer info over gegeven. Zal mij benieuwen wat het ishoopt op een AH aangezien er nog een speciale update aan zat te komen voor de releas van cp2
Gaile had het gezegd, alleen is de log op image shack gehost en die ligt plat 
Wanneer die update komt is niet bekend maar de info zou vandaag komen

Wanneer die update komt is niet bekend maar de info zou vandaag komen
[ Voor 32% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 14:41 ]
Persoonlijk vind ik Sorrows Furnace en dan vooral het stukje waar je alleen kunt komen tijdens de Final Assault opdracht erg mooi. Daarnaast zijn een paar stukjes in Fissure Of Woe en Underworld ook erg mooi. Maar nergens is het zo idyllisch als in pre-searing.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:33:
Misschien wat spoilergevoelige tekst, maar zo'n groot zwart blok nodigt niet echt uit om op te antwoorden vind ik:
Zo, heb gisteren eindelijk de missie in Thirsty River afgerond zodat ik kon beginnen aan de draken.
Vanochtend rond half 4 dan eindelijk de zesde draak ook flink op z'n flikker gegeven, maar dan... Rond half 4 's ochtends is niet iedereen zo happig om nog even rustig alle filmpjes te gaan bekijken dus hop, ineens stond daar Flint voor me neus. Na heel wat hakken en doen is het ons uiteindelijk niet gelukt om 'm af te maken dus wat ik ervan begrepen heb zou de missie afgerond moeten zijn, alleen de bonus is niet gelukt ? De filmpjes heb ik dus niet gezien omdat ik niet als enige een party van 8 man wil ophouden.
Mijn probleem is alleen dat ik wel gewoon in Droknar's ben aangekomen, maar als ik terug ga naar de Dragons Lair, dan zie ik in mijn party schermpje gewoon weer Enter Mission. Ook als ik naar Augury Rock ga, dan nodigt die Priest of Zamuth (??) me gewoon weer uit om de berg te beklimmen
Ben ik nu Ascended (ik heb de grote draak in ieder geval wel gesproken) of is doordat onze hele party door Flint is afgemaakt de missie ook mislukt ? Hoe kan ik controleren of het allemaal goed is gegaan ? Naar mijn idee kun je de Ascended scheiden van de "normale" spelers door de donker blauwe naam, maar ja, die zie je niet bij jezelf.
Zo, heb gisteren eindelijk de missie in Thirsty River afgerond zodat ik kon beginnen aan de draken.
Vanochtend rond half 4 dan eindelijk de zesde draak ook flink op z'n flikker gegeven, maar dan... Rond half 4 's ochtends is niet iedereen zo happig om nog even rustig alle filmpjes te gaan bekijken dus hop, ineens stond daar Flint voor me neus. Na heel wat hakken en doen is het ons uiteindelijk niet gelukt om 'm af te maken dus wat ik ervan begrepen heb zou de missie afgerond moeten zijn, alleen de bonus is niet gelukt ? De filmpjes heb ik dus niet gezien omdat ik niet als enige een party van 8 man wil ophouden.
Mijn probleem is alleen dat ik wel gewoon in Droknar's ben aangekomen, maar als ik terug ga naar de Dragons Lair, dan zie ik in mijn party schermpje gewoon weer Enter Mission. Ook als ik naar Augury Rock ga, dan nodigt die Priest of Zamuth (??) me gewoon weer uit om de berg te beklimmen
Ben ik nu Ascended (ik heb de grote draak in ieder geval wel gesproken) of is doordat onze hele party door Flint is afgemaakt de missie ook mislukt ? Hoe kan ik controleren of het allemaal goed is gegaan ? Naar mijn idee kun je de Ascended scheiden van de "normale" spelers door de donker blauwe naam, maar ja, die zie je niet bij jezelf.
Ascended heeft niets met Glint (de draak) te maken. Zo gauw je je clone hebt verslagen ben je ascended.
De missie van Dragon's Lair kun je ook meerdere keren doen, netzoals elke andere missie, je krijgt er alleen geen skillpoints of (extra) XP (de 1000 voor het einde van de missie en de 1000 voor de bonus als je de bonus gehaald hebt) meer voor.
En je moet je nooit laten verleiden om op "skip" te drukken als je de movies wilt zien. Laat ze maar gewoon wachten. Geef dit echter wel eerst even aan voordat je aan de missie begint, dat je graag de filmpjes wilt zien. Dan weet de rest van je team ook wat er gaat gebeuren. Ik vind dat groepen maar moeten accepteren dat er mensen zijn die nog niet het hele spel van voor naar achter kennen.
Yay voor nieuwe update. Maar ja, hopelijk een interessante update. We wachten af.
Ook een reactie op maar 2 characters extra: inderdaad, ik denk dat je heel grote balans issues zou krijgen als je ineens het dubbele aantal primary professions zou krijgen. Tevens hebben ze op deze manier de mogelijkheid om in Chapter 3 of 4 weer 2 nieuwe characters te introduceren etc...
De missie van Dragon's Lair kun je ook meerdere keren doen, netzoals elke andere missie, je krijgt er alleen geen skillpoints of (extra) XP (de 1000 voor het einde van de missie en de 1000 voor de bonus als je de bonus gehaald hebt) meer voor.
En je moet je nooit laten verleiden om op "skip" te drukken als je de movies wilt zien. Laat ze maar gewoon wachten. Geef dit echter wel eerst even aan voordat je aan de missie begint, dat je graag de filmpjes wilt zien. Dan weet de rest van je team ook wat er gaat gebeuren. Ik vind dat groepen maar moeten accepteren dat er mensen zijn die nog niet het hele spel van voor naar achter kennen.
Yay voor nieuwe update. Maar ja, hopelijk een interessante update. We wachten af.
Ook een reactie op maar 2 characters extra: inderdaad, ik denk dat je heel grote balans issues zou krijgen als je ineens het dubbele aantal primary professions zou krijgen. Tevens hebben ze op deze manier de mogelijkheid om in Chapter 3 of 4 weer 2 nieuwe characters te introduceren etc...
Donkerblauw zijn toch gewoon mensen die in je party zittenBioWEB schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:43:
Naar mijn idee kun je de Ascended scheiden van de "normale" spelers door de donker blauwe naam, maar ja, die zie je niet bij jezelf.
Verwijderd
k gloof dat donkerblauwe namen die zijn van mensen die al in een party zitten.
Zelf had ik graag een knifemaster als extra prof gehad. met veschillende messkills, en ook een melee+ranged wapen etc.
Zelf had ik graag een knifemaster als extra prof gehad. met veschillende messkills, en ook een melee+ranged wapen etc.
Verwijderd
Same here....ik vind dan ook de guildhall met de pre-searing elementen er in de mooiste.Steffy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:52:
Er is in pre searing enorm veel tijd gestoken denk ik, ziet er zo goed uit. Ik heb veel screens gezien van spellen en vaak komen ze niet overeen met wat je later ziet. De screens van Pre Searing waren prachtig, was enorm verbaasd toen ik het speelde en het ook werkelijk zo mooi was. Blijft mijn favoriete gebied. Als ik opnieuw begin zit ik er uren en uren, alles halen, de beste wapens en armor daar weg halen zodat ik lekker wat geld kan uitsparen als ik verder ga.
Jammer dat mijn guild die niet heeft....
Hah, dat had ik allemaal even verkeerd begrepen.
Maar goed, dat Glint er verder niets mee te maken heeft heb ik inmiddels begrepen. Net de missie nog even overnieuw gedaan en wel de filmpjes gezien (ik moet zeggen dat ik vannacht ook niet veel behoefte meer had aan de filmpjes
).
Maar goed, ik ga nog wel even zoeken hier en daar wat nou het voordeel van Ascended zijn is
Maar goed, dat Glint er verder niets mee te maken heeft heb ik inmiddels begrepen. Net de missie nog even overnieuw gedaan en wel de filmpjes gezien (ik moet zeggen dat ik vannacht ook niet veel behoefte meer had aan de filmpjes
Maar goed, ik ga nog wel even zoeken hier en daar wat nou het voordeel van Ascended zijn is
Zijn ook de meest gebruikte maps waardoor je zelfs soms een tactisch nadeel hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:04:
[...]
Same here....ik vind dan ook de guildhall met de pre-searing elementen er in de mooiste.
Jammer dat mijn guild die niet heeft....
Hier ben ik het niet mee eens. Er zijn wel degelijk uitzonderingen waarbij mensen op "Skip" zouden moeten drukken. Hoe vaak heb ik mij wel niet geërgerd, bijvoorbeeld bij Elona Reach, dat één of andere mongool niet op skip drukte, terwijl je overduidelijk aan de geluiden hoorde en de beelden zag dat een aantal minotaurs vrolijk je party aan het uitmoorden was en je na het eindigen van de cutscene weer overnieuw kon beginnen omdat ze Of je hele party OF de ghostly hero te pakken hadden.CoRrRan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:54:
Verwijderd
had liever een replay achtig iets gehad dat je na de missie de fimpjes kon bekijken scheelt een hoop ergernisCookiePower schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:33:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens. Er zijn wel degelijk uitzonderingen waarbij mensen op "Skip" zouden moeten drukken. Hoe vaak heb ik mij wel niet geërgerd, bijvoorbeeld bij Elona Reach, dat één of andere mongool niet op skip drukte, terwijl je overduidelijk aan de geluiden hoorde en de beelden zag dat een aantal minotaurs vrolijk je party aan het uitmoorden was en je na het eindigen van de cutscene weer overnieuw kon beginnen omdat ze Of je hele party OF de ghostly hero te pakken hadden.
Tsja, moet je maar eerst de minotaurs weghalen die een gevaar kunnen zijn voor je party. Als je dat gedaan hebt, heb je dat probleem ook niet meer en kan iedereen 'genieten' van de filmpjes. Tja, of je kiest ervoor om elke missie die je tegenkomt te gaan lopen rushen...CookiePower schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:33:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens. Er zijn wel degelijk uitzonderingen waarbij mensen op "Skip" zouden moeten drukken. Hoe vaak heb ik mij wel niet geërgerd, bijvoorbeeld bij Elona Reach, dat één of andere mongool niet op skip drukte, terwijl je overduidelijk aan de geluiden hoorde en de beelden zag dat een aantal minotaurs vrolijk je party aan het uitmoorden was en je na het eindigen van de cutscene weer overnieuw kon beginnen omdat ze Of je hele party OF de ghostly hero te pakken hadden.

Vrijdag op de site kijken, of hier dan zijn er keys beschikbaar die je kennelijk nodig hebt om te kunnen genieten van Battle Isles waar voortaan het PvP gebeuren zich zal afspelen.
Ook een nieuw grappig feit is dat als je een nieuw char aan maakt je kunt kiezen waar je begint als je zowel Ch1 en 2 hebt, je kunt dus Tyria en Cantha.
Ook Pre order Items dus dat wordt binnenkort preorderen
Ook Collecters edition items dus dat wordt de CE preorderen
[ Voor 86% gewijzigd door Steffy op 10-01-2006 19:06 ]
Verwijderd
Het komt ook vaak voor dat je een missie nog eens wil doen omdat je niet in de gelegenheid was of werd gesteld om een skill te cappen. Mensen die bij Glint te snel door de portal duiken. Hoewel bij de beide keren dat ik die missie deed had ik een groep mensen die netjes wachtte tot iedereen alles had wat hij hebben wou.
Die Elona Reach ken ik ook
heb je net een sprint getrokken om de pary te redden, blijft er iemand in het filmpje hangen. Ik vind dan ook dat je voor die tijd even moet afspreken dat die film geskipped wordt, kun je tenminste ook rustig uitleggen aan mensen die hem voor het eerst doen wat de diepere gedachten daar achter is.
Die Elona Reach ken ik ook
Zijn dat in-game items of gaat het om een fysieke collector's edition?Steffy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:58:
Ook Pre order Items dus dat wordt binnenkort preorderen
Ook Collecters edition items dus dat wordt de CE preorderen
Ik vind het knap dat jij zoveel invloed op je party kan uitoefenen dat ze altijd alles doen wat jij wil. Of je wil rushen of niet, er zit vrijwel altijd een idioot bij die het wel doet, waardoor de rest van de party in de problemen raakt. Maar ja, een pro-Guild Wars speler als jij gebeurt dat natuurlijk niet.CoRrRan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:57:
[...]
Tsja, moet je maar eerst de minotaurs weghalen die een gevaar kunnen zijn voor je party. Als je dat gedaan hebt, heb je dat probleem ook niet meer en kan iedereen 'genieten' van de filmpjes. Tja, of je kiest ervoor om elke missie die je tegenkomt te gaan lopen rushen...
Dit topic is gesloten.