Het Grote Guild Wars Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

CookiePower schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:53:
[...]

Ik vind het knap dat jij zoveel invloed op je party kan uitoefenen dat ze altijd alles doen wat jij wil. Of je wil rushen of niet, er zit vrijwel altijd een idioot bij die het wel doet, waardoor de rest van de party in de problemen raakt. Maar ja, een pro-Guild Wars speler als jij gebeurt dat natuurlijk niet.
Hehe, inderdaad. :)

Party management is uiterst belangrijk en ja, ik ben daar inderdaad erg actief in (geweest (speel bijna geen PvE meer)). Ik kan het je aanraden. Zelfs met 1 idioot minder kan je nog prima missies winnen. (Gisteren ook heel kort Thirsty River gespeeld met m'n monk en we hadden 1 quitter en 1 healing monk met een Kerstmuts op ( = 0 armor) en een Fiery Dragon Sword. Toch zonder problemen de missie afgemaakt met z'n 4 en een halve.

(Oh, leuke troll trouwens, dank je daarvoor.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm toch wel leuk dat iedereen mee kan doen met die FFA preview. Ga ik toch even een weekendje checken hoe leuk Guild Wars is, of dat het toch niet echt mijn ding is (eigenlijk een beetje een demo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik denk dat je dan een beetje een vertekend beeld zult krijgen. De preview is vooral gericht op PvP als ik de verhalen mag geloven. Dat moet wel echt iets voor je zijn vind ik. Je zult van het PvE deel een stuk minder meekrijgen denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

TroonStaal schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:27:
[...]

Zijn dat in-game items of gaat het om een fysieke collector's edition?
Ingame net als bij deze chapter. Je kunt trouwens ook voor de mensen die dat leuk vinden pre order keys op ebay vinden en die nu aan je acount toevoegen om die pre order items van de huidige game te krijgen, kosten vaak maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:24:
[...]

Ingame net als bij deze chapter. Je kunt trouwens ook voor de mensen die dat leuk vinden pre order keys op ebay vinden en die nu aan je acount toevoegen om die pre order items van de huidige game te krijgen, kosten vaak maar een paar euro.
En heb je dat zelf ook gedaan, ik vind het een beetje link hoor zo keys kopen via e-bay. Wie geeft je de garantie dat ze niet al eerder gebruikt zijn...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

BioWEB schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:05:
...Maar goed, ik ga nog wel even zoeken hier en daar wat nou het voordeel van Ascended zijn is :)
Belangrijkste voordeel: als je ascended bent en favor hebt mag je via de statues in Temple of Ages de gebieden Underworld en Fissure of Woe in en anders niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb het zelf nog niet gedaan maar op een GW forum kwam ik er een reviewtje van iemand over tegen en die had alle preorder items dus, niet alleen amerikaanse maar ook europese door die keys op ebay te bestellen. Hij maakte geen melding van oplichting dus ik denk dat het wel meevalt. Zelf heb ik er geen behoefte aan, er zitten wel een paar heel goeie items tussen maar het schild vind ik niet mooi, en het monk item heb ik niet nodig want speel niet als monk, je wordt de helft van de tijd uitgescholden omdat de rest zo dom is om dood te gaan dus ben daar mee gestopt. Maar voor de mensen die het leuk vinden kun je die items dus krijgen.

BTW, tijd voor nieuw topic dacht ik. Is onze huidige Tstarter nog actief, tijdje niks meer van vernomen hier, anders wil ik het wel over nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:24:
[...]

Hmm, als het voornamelijk voor pvp is laat ik het even zitten. Speel niet zo heel veel pvp, voornamelijk pve (inmiddels alweer voor de 8ste keer... :P )

Waar kan ik het trouwens vinden, de officiële site geeft niks aan. (of ik heb er gigantisch overheen gekeken, dat kan ook)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

TroonStaal schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:53:
[...]

Hmm, als het voornamelijk voor pvp is laat ik het even zitten. Speel niet zo heel veel pvp, voornamelijk pve (inmiddels alweer voor de 8ste keer... :P )

Waar kan ik het trouwens vinden, de officiële site geeft niks aan. (of ik heb er gigantisch overheen gekeken, dat kan ook)
Staat er ook niet op, denk niet dat het de bedoeling is dat er handel in preorder keys ontstaat maar zoek maar op ebay en je ziet het vanzelf. In GW ga je naar 'Edit Account' dan naar 'Manage Acces Key' en daar toevoegen.

Wel zie trouwens dat een Sup Rune of Ab 20 dollar opleverd op ebay, net als 300k gold. Ik zou trouwens geen risico nemen want het is vast te tracken welke spelers grote hoeveelheden geld aan een ander geven in ruil voor een item. Dat zal vast bij Anet opvallen en zullen ze je bannen als het duidelijk wordt dat je handeld in items

[ Voor 23% gewijzigd door Steffy op 11-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:06

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:59:
[...]

Staat er ook niet op, denk niet dat het de bedoeling is dat er handel in preorder keys ontstaat maar zoek maar op ebay en je ziet het vanzelf. In GW ga je naar 'Edit Account' dan naar 'Manage Acces Key' en daar toevoegen.

Wel zie trouwens dat een Sup Rune of Ab 20 dollar opleverd op ebay, net als 300k gold. Ik zou trouwens geen risico nemen want het is vast te tracken welke spelers grote hoeveelheden geld aan een ander geven in ruil voor een item. Dat zal vast bij Anet opvallen en zullen ze je bannen als het duidelijk wordt dat je handeld in items
Ah okee.

Had het van de week met een paar guildies over dat goud/items kopen via ebay. Die zeiden ook al dat je gebanned kan worden, maar ik vind dat zo gek klinken. Houdt Anet soms de transacties bij tussen spelers onderling? Of alleen als een speler ineens wel heel veel gold in zijn stash heeft? Wat is trouwens de max, 1 miljoen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

contact via ebay loopt via email dus hoe wil arenanet ooit jouw account weten.
Zag laatst iemand in LA die zijn account wou verkopen voor 200k zulke praktijken zou ik niet aan meewerken, maar zoiets als ebay is betrouwbaar

de max stack van gold is 1000k in storage en 100k per mannetjes dus 1400k, maar ach als je daar ectos voor gaat halen zit je wel goed al je waarden in ectos omzetten zijn makkelijker te bewaren en zijn veel waard

Laatst iemand in men party alle geld vol alle chars hadden fow armor.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kijk maar eens in grotto (am. server). Daar sterft het van de lui die met gekocht gold hun fow armor gehaald hebben en daar nu mee lopen te pronken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tsja er zijn er altijd, je zou hopen dat er wat aan gedaan wordt want het slaat nergens op natuurlijk, maar er zijn wel mensen gebanned om vage redenen, of het nu om keyloggen, bot farmen etc ging. Maar met aanbiedingen zoals op Ebay is het dwijlen met de kraan open. Als je ziet wat er aangeboden wordt :X

Ik weet niet wie er nu een nieuw topic opent? CJ weer, zo niet dan offer ik me wel op! Ik vernieuw de zaak dan gelijk maar ff met de nieuwste info rond Chapter 2 etc

[ Voor 22% gewijzigd door Steffy op 11-01-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.O ik post ook veel te vlug als ik iets over chapter2 weet : P

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik heb het sple net ook, en ik ben ranger, dus ik moest 2de klass kiezen dus ik kies ranger ik doe die quest en toen kon ik niks meer dus moest ik een andere kiezen en koos ik elementalist,, is dit g oed of kan ik beter ff opnieuw beginne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
je kunt niet primary en secunday dezelfde class zijn.

opzich heeft elke combinatie wel iets, sommige zijn alleen wat handiger dan anderen. over Ranger/Elementeralist heb ik alleen nog niet vaak gehoord.

Mocht je al wat verder zijn kun je altijd je secundary proff veranderen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

archetta schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:52:
je kunt niet primary en secunday dezelfde class zijn.

opzich heeft elke combinatie wel iets, sommige zijn alleen wat handiger dan anderen. over Ranger/Elementeralist heb ik alleen nog niet vaak gehoord.

Mocht je al wat verder zijn kun je altijd je secundary proff veranderen .
lol ranger elementalist is een hele bekende combinatie zit een fire skill bij elem die je samen met een fire dmg bow kan combineren waardoor je veel dmg doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
wat kan je naast ranger het beste kiezen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
er is geen beste combo, veel gebruikte combo's zijn: r/e (ranger met wards, of conjure flame) r/me (rangerspike/gewone trapper) r/w (vim-trappers)..

voor pve: geen idee, alles is wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voor PvE ranger kan alles wel:

R/Mo: Ranger skill combineren met Smiting Skills (of Ranger Beastmaster maken met wat extra healing skills van de monk-lijn). (Ranger met hoge dmg attacks + Judge's Insight)

R/Me: Ranger skills combineren met extra health degen. (Poison + Conjure Phantasm = 8 degen (bijv.) of Interupter Powerhouse (Distracting Shot + Leech Signet)

R/E: Ranger skills combineren met fire skills (Fiery Bowstring + Conjure Flame + Glyph of Lesser Energy + Mark of Rodgort)

R/W: "Bunny Thumper" (Ranger met Melee wapens)

R/N: Touch Ranger (Ranger met hoge Expertise en een aantal Touch dmg spells/skills van de Necro) of Icy Bow String + Spinal Chivers = extra interupts.

En dit zijn nog maar een paar van de mogelijkheden.

Steffy: als jij het nieuwe deel maakt, wil je dan http://www.fairlyharmless.com/ toevoegen als Guild Website? Tevens een goede resource voor vanalles over GW: http://www.guildwiki.org/

[ Voor 13% gewijzigd door CoRrRan op 11-01-2006 21:00 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Aangezien deze toch echt vol zit en er geen nieuwe wordt geopend doe ik het maar, sorry, wil niemand zijn topic overnemen maar deze is de hele dag al vol dus ja :P

Zal ik dus maar een nieuwe openen?

Post morgen nieuw topic, deze komt de nacht vast nog wel door!

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 11-01-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:16:
[...]
lol ranger elementalist is een hele bekende combinatie zit een fire skill bij elem die je samen met een fire dmg bow kan combineren waardoor je veel dmg doet
R/E kan dan nog zo bekend zijn, maar ik heb er nog nooit van gehoord. misschien omdat ik niet veel in de arena te vinden ben waar je meer op zo'n dingen let.

maargoed ik wacht wel even op het nieuwe topic voordat ik weer begin te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Steffy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:37:
Ik weet niet wie er nu een nieuw topic opent? CJ weer, zo niet dan offer ik me wel op! Ik vernieuw de zaak dan gelijk maar ff met de nieuwste info rond Chapter 2 etc
Ga gerust je gang en open deeltje 6. Ik heb het nu even te druk met andere dingen (waaronder het compleet herstructureren van m'n eigen GW fansite). :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
R/W's zijn zo'n beetje de beste 8v8 hammer warriors. Met 13+ expertise en Quickening Zephyr kunnen ze continue Irresistable Blow en Wild Blow spammen met daarbij een pet die interrupt (dmv Disrupting Lunge). Daarbij hebben ze ook nog continue een runboost en evasion boost door Escape. Dit geeft betere damage, betere disruption, betere defense en is beter tegen teams met Guardian/Aegis dan een primary Warrior met een hamer.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Oke ik open deel 6, sorry voor het nog ontbreken van de SP, die voeg ik later ff toe. Op naar deel 7 dus.

Slotje op deze!

[ Voor 9% gewijzigd door Steffy op 12-01-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.