Het Playstation Portable topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Ik heb zojuist m'n oordopjes omgesoldeerd, en 't werkt perfect. Echt 'n aanrader, want het geluid was zeker te zacht.

Nu ben ik aan het kijken voor een groter geheugenkaartje en kwam bij deze maar ik weet niet zeker of deze compatible is met de psp: deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111132

matthijst schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:47:
[...]

Te betalen voor je spel misschien?
Nee hoor, heb ik gedaan.. lees mijn post maar goed!

ik heb er een backup van gemaakt en geprobeerd kleiner te maken (wat mogelijk is, maar mij niet gelukt is) zodat ik meerdere spellen kan meenemen op mijn MS en dus niet alle UMD mee te nemen wat lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 125123 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

Dat is het ook gewoon.

Ik heb dat zelf 1 keer geprobeerd met image van lumines en werkte gelijk.
Maar heb het allang verwijderd.

Ben nl. bang dat mijn psp kapot gaat.

Ik koop liever originele games dan kun je o.a. ook nog showen.
Zou je me willen vertellen waarom je bang bent dat je PSP op deze manier kapot zou gaan?
Het lijkt me juist dat je laser van je PSP veel minder 'slijt' dan dat het v/e disc moet lezen.
Een beetje het zelfde principe als de HDloader van de PS2, tenminste zo komt een UMDloader een beetje op me over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 34019 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:51:
Ik heb zojuist m'n oordopjes omgesoldeerd, en 't werkt perfect. Echt 'n aanrader, want het geluid was zeker te zacht.

Nu ben ik aan het kijken voor een groter geheugenkaartje en kwam bij deze maar ik weet niet zeker of deze compatible is met de psp: deze dus
Kan je me zeggen hoe je dat gedaan hebt? Ik vind het namelijk ook niks als het geluid zo zacht staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:57
Anoniem: 111132 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:53:
Nee hoor, heb ik gedaan.. lees mijn post maar goed!

ik heb er een backup van gemaakt en geprobeerd kleiner te maken (wat mogelijk is, maar mij niet gelukt is) zodat ik meerdere spellen kan meenemen op mijn MS en dus niet alle UMD mee te nemen wat lastig is.
Mij is het wel gelukt.
Wat probeer je? Schijnt dat het alleen werkt met versie 0.8c van umd-emulator als je er zoveel uit ript?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De 1GB stickjes zijn sinds vandaag mooi in prijs gedaald. Dus voor iedereen die ze te duur vonden is het wellicht nu het moment om ze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF1987 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

Kan je me zeggen hoe je dat gedaan hebt? Ik vind het namelijk ook niks als het geluid zo zacht staat. :)
1. Open de oordopjes; het grijze gedeelte gaat er vrij makkelijk af.
2. Haal eerst even de knoop eruit dat werkt makkelijker.
3. Er zijn 2 draadjes een rode en een kopere in 't andere oortje een groene en een kopere; de kopere gaat naar een weerstandje en de rode is gewoon gesoldeerd aan het kleine printplaatje. desoldeer de koperen draad.
4. Soldeer het kopere draadje vervolgens aan het andere uiteinde van de weerstand. Doe dit bij beide oortjes.
Voila hij is nu 2 keer zo hard en even helder geluid!

(met dank aan psp-media.nl)
kiddyl schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:02:
De 1GB stickjes zijn sinds vandaag mooi in prijs gedaald. Dus voor iedereen die ze te duur vonden is het wellicht nu het moment om ze te kopen.
Heb je 'n goed adres voor ons dan? Want ik heb er nog een nodig!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34019 op 17-10-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Kijk in de pricewatch van tweakers.net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
kiddyl schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:08:
Kijk in de pricewatch van tweakers.net!
Sony 1GB
http://tweakers.net/pricewatch/109625

Sandisk 1GB
http://tweakers.net/pricewatch/106419

volgens mij voor het eerst dat de sandisk stickjes goedkoper zijn dan die van Sony.

ps: de prijs van de sony stickjes is al bijna 3 weken onveranderd...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Vandaag UMD gekregen. 1 sept. geregistreerd met EU PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Modbreak:Het is hier _geen_ V&A ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 18-10-2005 16:01 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07 15:57
*knip

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 18-10-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Damn, passen er in die Datel Harddrive ook gewoon Compact Flash Cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Volgens mij zit er een CF microdrive in, dus je kan hem vervangen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030

Wat betekend "Dump inserted UMD" in Fastloader, betekend dit dat de originele UMD die er zegmr achterin zit geript word of dat de geëmuleerde UMDiso van de ms word gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 154030 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:03:
Wat betekend "Dump inserted UMD" in Fastloader, betekend dit dat de originele UMD die er zegmr achterin zit geript word of dat de geëmuleerde UMDiso van de ms word gegooid?
Het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Voor de verjaardag van m'n vriendin had ik haar (niet geheel zonder eigenbelang) een PSP gegeven. Ze was niet helemaal onder de indruk van wipeout en we wilden dan ook een vrouwvriendelijker spel voor haar gaan kopen toen ze de PSP omstootte van een bijzettafeltje waarna hij ong. 50 cm naar beneden op een zachte ondergrond viel. Even kijken naar het schermpje, niets aan de hand leek het.

Toen we hem de volgende dag echter weer eens aanzetten bleek dat onder het beschermplastic van het scherm het echte scherm compleet kapot was. Je kon echt niets meer zien.. Het is vergelijkbaar met heelll hard duwen op je mobilie tel. scherm totdat die allemaal rare kleurtjes en strepen geeft. Al vrij snel ontdekt dat de PSP uitermate fragiel is, maar goed, onze fout. Sony service gebeld of dit te maken was... Het antwoord was ja, verbazingwekkend genoeg, voor een vaste prijs van 130 euro. Mocht het duurder worden, zouden we worden ingelicht. PSP goed verpakt en compleet opgestuurd.

Twee weken later krijgen we de PSP teruggestuurd. Gelijk even uitgepakt en hij leek wel helemaal nieuw.. En dat was hij dus ook. Dat is natuurlijk geen probleem, wat wel niet zo leuk was, was de accept giro van 260 euro!. Dat is potverdorrie 10 euro meer dan in de winkel. Als ik een nieuwe PSP wil koop ik hem daar wel..

Wederom Sony gebeld.. en die zouden overleggen, want in de computer stond inderdaad dat hij voor 130 euro gerepareerd zou worden. Week niets gehoord, opnieuw gebeld. Het nieuwe verhaal was dat ze het probleem naar TNT (???) hadden doorgeschoven en dat die het moesten afhandelen.

Nu zijn we inmiddels 3 weken verder en nog steeds niets gehoord van Sony/TNT.. Ik vroeg mij af of meer mensen soortgelijke problemen hebben gehad met de service van Sony en of die weten hoe je een probleem als dit goed met hen kan oplossen. Want dit is ondertussen niet leuk meer, inmiddels ligt hier een 'verse' psp dus, maar die kunnen we niet gebruiken omdat we niets betalen voorlopig... en hebben we dus al ongeveer een maand geen psp :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111132

matthijst schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:41:
[...]

Mij is het wel gelukt.
Wat probeer je? Schijnt dat het alleen werkt met versie 0.8c van umd-emulator als je er zoveel uit ript?
nou ik heb precies gedaan zoals het staat beschreven, dus die genoemde files verwijderd en daarvoor in de plaats een txt document op gezet en opgeslagen met de exacte naam + extensie (dus die .dat en .big files) en daarna dus met umdgen weer een iso gemaakt, of zou het dan mis zijn gegaan met de iso maken? bij tab view layout of volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Requiem19 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:10:
Nu zijn we inmiddels 3 weken verder en nog steeds niets gehoord van Sony/TNT.. Ik vroeg mij af of meer mensen soortgelijke problemen hebben gehad met de service van Sony en of die weten hoe je een probleem als dit goed met hen kan oplossen. Want dit is ondertussen niet leuk meer, inmiddels ligt hier een 'verse' psp dus, maar die kunnen we niet gebruiken omdat we niets betalen voorlopig... en hebben we dus al ongeveer een maand geen psp :/
Tuig bij Sony wat reparaties betreft: vroeger deden ze nog wel 's wat uit coulance, maar die gasten moeten ook bezuinigen.
Soortgelijk verhaal met camera (U20) gehad: vrolijk een acceptgiro erbij van 125 euro, terwijl een nieuwe nog maar heel iets meer kostte in de winkel en ik er duidelijk bij gezet had dat er niet meer voor over te hebben... Maar ja; die kwam dus ook met acceptgiro (of onder rembours, weet niet meer zeker)...

Overigens is het bullshit van Sony dat ze dit overdragen naar TNT; gewoon die 130 euro overmaken, zal wel een betalingskenmerk op die acceptgiro staan neem ik aan.
Laat ze opflikkeren!

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 17-10-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar word deze UMDiso gedumpt dan? In welke map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 154030 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:40:
Maar word deze UMDiso gedumpt dan? In welke map?
Probeer het eens zou ik zeggen...
Misschien via USB naar PC?
Het het zelf nooit geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Voor de verjaardag van m'n vriendin had ik haar (niet geheel zonder eigenbelang) een PSP gegeven. Ze was niet helemaal onder de indruk van wipeout en we wilden dan ook een vrouwvriendelijker spel voor haar gaan kopen toen ze de PSP omstootte van een bijzettafeltje waarna hij ong. 50 cm naar beneden op een zachte ondergrond viel. Even kijken naar het schermpje, niets aan de hand leek het.

Toen we hem de volgende dag echter weer eens aanzetten bleek dat onder het beschermplastic van het scherm het echte scherm compleet kapot was. Je kon echt niets meer zien.. Het is vergelijkbaar met heelll hard duwen op je mobilie tel. scherm totdat die allemaal rare kleurtjes en strepen geeft. Al vrij snel ontdekt dat de PSP uitermate fragiel is, maar goed, onze fout. Sony service gebeld of dit te maken was... Het antwoord was ja, verbazingwekkend genoeg, voor een vaste prijs van 130 euro. Mocht het duurder worden, zouden we worden ingelicht. PSP goed verpakt en compleet opgestuurd.

Twee weken later krijgen we de PSP teruggestuurd. Gelijk even uitgepakt en hij leek wel helemaal nieuw.. En dat was hij dus ook. Dat is natuurlijk geen probleem, wat wel niet zo leuk was, was de accept giro van 260 euro!. Dat is potverdorrie 10 euro meer dan in de winkel. Als ik een nieuwe PSP wil koop ik hem daar wel..

Wederom Sony gebeld.. en die zouden overleggen, want in de computer stond inderdaad dat hij voor 130 euro gerepareerd zou worden. Week niets gehoord, opnieuw gebeld. Het nieuwe verhaal was dat ze het probleem naar TNT (???) hadden doorgeschoven en dat die het moesten afhandelen.

Jammer je kon ook alleen een nieuw schermpje kopen en er in zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

m-tuning schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:10:
[...]

Jammer je kon ook alleen een nieuw schermpje kopen en er in zetten
Ja..tss..makkelijk gezegd :P
Niet iedereen is zo handig

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ik zou lekker ermee spelen en niks aan sony overmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151222

ik heb dus ook mn spiderman umd gekregen
ik heb een usa psp
maar hij werkt er gewoon op
dit hoort toch eigelijk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
YellowNeck schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:12:
[...]

Ja..tss..makkelijk gezegd :P
Niet iedereen is zo handig
Als je de tutorial hebt gezien op mijn site

weet je dat et helemaal niet zo moeilijk is

(ik heb dan ook een electro opleiding maar dan nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
m-tuning schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:42:
[...]

He je mag wel handelen op mijn forum

zie sig. ;)
Ik was de draak aan't steken met kiddyl die hier vrolijk aan't handelen geslagen is, ik heb er zelf maar 1 die ik graag zelf hou :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Anoniem: 151222 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:50:
ik heb dus ook mn spiderman umd gekregen
ik heb een usa psp
maar hij werkt er gewoon op
dit hoort toch eigelijk niet?
Alle dvd-umd's zijn regiovrij, alleen als je nog v1.5 erop had staan, dan zou het niet gaan, het gaat (volgens mij) alleen met v2 of hoger :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

PSPZCOOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

Is het misschien mogelijk om bestanden (muziek, video's) via mn sony ericcson k750i op mn PSP te zetten. Deze gebruiken namelijk dezelfde geheugenkaart. Anders moet ik een usb-kabel kopen voor mn PSP en ik ben gierig dus da doe ik liever nie. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Anoniem: 106135 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:13:
Is het misschien mogelijk om bestanden (muziek, video's) via mn sony ericcson k750i op mn PSP te zetten. Deze gebruiken namelijk dezelfde geheugenkaart. Anders moet ik een usb-kabel kopen voor mn PSP en ik ben gierig dus da doe ik liever nie. Alvast bedankt
Gewoon overzetten van je gsm naar je pc en van je pc naar je PSP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151222

Anoniem: 111813 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:06:
[...]

Alle dvd-umd's zijn regiovrij, alleen als je nog v1.5 erop had staan, dan zou het niet gaan, het gaat (volgens mij) alleen met v2 of hoger :).
ik heb 1.5 erop
maar films waren toch gecodeerd ofzo
je kon de umd alleen op een EU of JAP psp afspele??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Heb net SSX on tour en de betatest van SOCOM getest en beide zijn echt stoer,

ssx heeft mooie graphics en snelle gameplay en socom speelt lekker weg maar is enkel online ( wat vloeiend zonder lag whatsoever loopt :9 )

Heerlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Laatst online: 12-07 12:06
Ik durf mijn PSP eigenlijk niet te downgraden, vind het maar eng. :|

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:01
Denizz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:33:
Gaat het zo vaak mis dan ?? volgens mijn niet

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Denizz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:33:
De eerste keer van je leven een BIOS ROM flashen van een goed werkend systeem is pas eng. ;)

Hier draait ook 1.5 op mijn PSP. En ik heb nog nergens gelezen dat het fout gegaan is, dus waarom zal het met jouw PSP wel verkeerd aflopen? :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07 00:40
Anoniem: 84457 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:52:
[...]

Heb zojuist een memorykaart van 2 gig gehaald, daar hoef ik alleen maar een UMD emu op te installen?
Gewoon even uitpakken binnen windhoos, ff copy en pasten op de memstick en klaar is het dan?
Et klinkt wel erg simpel.. :)
Waar heb je die vandaan? En hoeveel heb je er voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Laatst online: 12-07 12:06
Hij zou inmiddels al rood staat op zijn rekening denk ik. :P

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lama

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 154030 op 18-10-2005 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
[...]

Ik heb v1.5 en ik kan gewoon de spiderman UMD afspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
[...]

Zijn helemaal niet allemaal regio vrij, het ligt gewoon aan de productie maatschappij van de UMD Film, somige doen het wel, sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 106135 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:13:
je hebt een k750i en een psp maar je hebt geen geld om voor hooguit een tientje een kabeltje te kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bij Dynabyte hebben ze zelfs Big Ben kabeltjes voor 5 euro, 1 meter lang en werkt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leech1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:00:
[...]

je hebt een k750i en een psp maar je hebt geen geld om voor hooguit een tientje een kabeltje te kopen??
Hij zal het geld er vast wel voor hebben!
Maar zeg nou zelf, een PSP en een mobieltje zijn toch veel leuker om aan te schaffen dan zo'n lullig kabeltje..?

Bij de PSP had gewoon een kabeltje moeten zitten!

@ronwiel: kabeltje van mijn digicam werkt ook perfect! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 18-10-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ja gebruik ik ook hij laad alleen niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19936

m-tuning schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:47:
Ja gebruik ik ook hij laad alleen niet op
Daar is het ook een mini USB aansluiting voor, die kunnen niet opladen.

*edit* of ik ben in de war met mini-firewire.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 19936 op 18-10-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das alleen maar gunstig anders maak je je accu kapot terwijl je em op je pc hebt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-07 10:18
Ik heb ook een USB kabel, maar wel met oplaadconnector. Is bij liksang te koop voor 4,71€ heb er maar meteen een docking station bij gepakt ;) En kan nu de PSP opladen en de geheugenkaart leeg trekken als ik hem in het docking station stop! Via de pc. (Is overigens goedkoper om een kabel bij Liksang te bestellen dan hier in de winkel te halen, zelfs mét verzendkosten hou je nog geld over!)

Als iemand interesse heeft maak ik er wel eens foto's van?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
lijkt me leuk die foto's

heb trouwens net mijn gsm abbo verlengt en ik krijg er een sony PSP bij kado, dus nog effe geduld (2 weeks) en dan kan ik ook mee doen.
Weet iemand welke firmware versie er allemaal in omloop zijn ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 20:15

Ik heb op dit vlak geen ervaring met Sony. Als zij echter aangeven dat je maar 130 euro verschuldigd bent, zoals afgesproken, dan zou ik dat bedrag overmaken. Je hebt dan in ieder geval aan jouw verplichtingen voldaan. Doe je helemaal niets, dan gaan ze waarschijnlijk aanmaningen sturen gevolgd door bezoekjes van gerechtsdeurwaarders en dat is iets wat je helemaal niet wilt. Vanuit hun kant is het niet netjes geregeld, maar zorg er voor dat dit vanuit jouw kant wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Anoniem: 19936 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Daar is het ook een mini USB aansluiting voor, die kunnen niet opladen.

*edit* of ik ben in de war met mini-firewire.
Mijn HD5 (sony harddisk mp3 speler laad op via een kleine usb kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Arie26 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:50:
lijkt me leuk die foto's

heb trouwens net mijn gsm abbo verlengt en ik krijg er een sony PSP bij kado, dus nog effe geduld (2 weeks) en dan kan ik ook mee doen.
Weet iemand welke firmware versie er allemaal in omloop zijn ??
Volgens mij krijg je straks 1.52 of 2.0 dus je kan nog downgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 10:33
Heb m'n Spiderman UMD vandaag binnen :), wilde het toch even zeggen dat er nog hoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
m-tuning schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:14:
[...]
Volgens mij krijg je straks 1.52 of 2.0 dus je kan nog downgraden ;)
Ik hoop het wel ;) heb namelijk al een groot gedeelte van mijn HDD vol staan met de benodigde "homebrew" games.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-07 22:11
Heb net mijn Spiderman ook binnen gekregen, en nu kan je toch echt zeggen dat de psp echt een super beeld heeft. Zelfs m'n moeder stond er van versteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Caboman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:32:
Heb m'n Spiderman UMD vandaag binnen :), wilde het toch even zeggen dat er nog hoop is.
ik geef ze deze week nog de tijd.... maar begin nu al de hoop een beetje op te geven :(

ik heb hem op 9-9 geregistreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb m ook nog steeds niet :( En dan te bedenken dat er ook mensen zijn die nieteens een Euro psp hebben en die m wel hebben...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
SToRM666 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:43:
Ik heb m ook nog steeds niet :( En dan te bedenken dat er ook mensen zijn die nieteens een Euro psp hebben en die m wel hebben...
dat vind ik nog wel het meest schandalige... wij EU psp'ers maar wachten en dan gaan de JP en USA psp'ers er met de UMD's vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Ik kreeg de Spidey umd vandaag op de deurmat (JAP psp, 1 sept geregistreerd). Niet dat ik jullie heel veel help met deze info, maar er is nog hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
Ik kreeg 'm vandaag hoor, met m'n EU psp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
oef, ik heb hem ook gekregen vandaag
EU psp 1004, op 1 september regged
btw, een vriend van mij heeft zijn psp 12 september geregistreerd en heeft zijn spiderman umd'tje nog voor mij gekregen, just 2 let u know

[ Voor 50% gewijzigd door ErwinTV op 18-10-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

He is het ook mogelijk om met je psp het internet op te gaan als je psp met een usb kabel op je pc heb aan geslooten.

Dus internet via de usb kabel.
zonder wireless router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Volgens mij niet, het browsertje in 2.0/2.50 kijkt echt naar je netwerkconnecties, en die zijn wireless. Heb je geen buurman met openstaand netwerkje? Gewoon even een scan doen, of vragen of je er op mag als je weet wie in de buurt iets heeft. ;)

Die homebrew-shit lijkt me best geinig, maar aan de andere kant gaat het 'speciale' voor de spelletjes er voor mij dan misschien wel snel van af. Maar wel weer handig om te testen natuurlijk. Ach ja, ik heb momenteel toch 2.50 draaien, dus ach... ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

heb de EU psp geregged om 0:01 op 1 september
en ik heb de spiderman film nog niet binnen.

p.s. vraagje pas hij door de brieven bus heen of is het een pakket wat afgegeven moet worden?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hillie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:33:
Volgens mij niet, het browsertje in 2.0/2.50 kijkt echt naar je netwerkconnecties, en die zijn wireless. Heb je geen buurman met openstaand netwerkje? Gewoon even een scan doen, of vragen of je er op mag als je weet wie in de buurt iets heeft. ;)

Die homebrew-shit lijkt me best geinig, maar aan de andere kant gaat het 'speciale' voor de spelletjes er voor mij dan misschien wel snel van af. Maar wel weer handig om te testen natuurlijk. Ach ja, ik heb momenteel toch 2.50 draaien, dus ach... ;)
Ja heb er wel een paar maar die zijn echt super zwak rond de 5 %

Is niet heel erg wou het graag een keer proberen.

Even over de 2.50 is dat de euro updat of de amerikaanse.

Want ik heb gezocht naar de euro update maar niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Laatst online: 03-10-2024
Anoniem: 94113 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:40:
[...]

Ja heb er wel een paar maar die zijn echt super zwak rond de 5 %

Is niet heel erg wou het graag een keer proberen.

Even over de 2.50 is dat de euro updat of de amerikaanse.

Want ik heb gezocht naar de euro update maar niet kunnen vinden
ik heb ook per ongeluk geupdate via netwerk update op psp. werkt prima ik heb er alleen nu spijt van. En trouwens gister mijn UMD gekrege. Geregistreerd 1-9 met EUR PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Vandaag ook ontvangen. Volgens mij 2-9 geregistreerd met mijn Jap PSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Ik heb op 10 oktober m'n psp geregistreed en had Spiderman 2 gistern (17/10) al binnen !! Slechts een weekje moeten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155666

Spiderman 2 binnen. 3 weken geleden EU geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm, als ik dit allemaal zo lees krijg ik hem dus ook in deze of aankomende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Wat een topic

5 pagina's posts over wie wanneer zijn Spiderman UMD heeft binnen gekregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
leech1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:56:
[...]

dat vind ik nog wel het meest schandalige... wij EU psp'ers maar wachten en dan gaan de JP en USA psp'ers er met de UMD's vandoor
Ja, idd belachelijk. Ik heb hem ook nog niet. 01-09 geregd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:19
Wat moet je in hemelsnaam met die Spiderman 2 UMD......wat een brakke film zeg.....zekers alleen voor de heb he.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Nou moet ik mijn data ook nog maar ff posten

Kheb em op 1sep. geregged met een EU PSP en had em gister (18 oktober ) binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35

OMX2000

By any means necessary...

(jarig!)
Zonekill schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:08:
[...]

Ja, idd belachelijk. Ik heb hem ook nog niet. 01-09 geregd
SCHANDALIG? Sorry, maar wat een onzin is dat. Ze leveren die dingen gewoon zo snel mogelijk uit aan mensen. Het kost ze zoieso extra porto kosten, terwijl de psp zelf al voor verlies zorgt. Sorry maar soms moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. En wat een kinderachtig gedrag als je het niet kunt hebben dat een US/JAP PSP,compleet willekeurig, voorrang krijgt.

Nou ik zal je blij maken. Ik heb een witte PSP en heb vandaag de Spiderman UMD binnen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

:) ik kreeg hem net ook morgen, misschien morgen in het vliegtuig ff filmpje kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Nou ik heb de Japanse nu al een tijdje en vandaag maar eens geregistreerd. Kijken hoelang het duurt met die UMD. Kan ik ook wat topics vol ratelen met dat ik hem heb. ;)

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154339

weet iemand of er een LocationFree® Player emulator is?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Vandaag mn screenprotector binnen gehad... erg netjes- en vooral vlug (6 dagen!) was ff peilen om er op te krijgen, en helaas 2 stofjes eronder- maar hij is freaking perfect... echt nice ding- aanradertje dus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
OMX2000 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:28:
[...]

SCHANDALIG? Sorry, maar wat een onzin is dat. Ze leveren die dingen gewoon zo snel mogelijk uit aan mensen. Het kost ze zoieso extra porto kosten, terwijl de psp zelf al voor verlies zorgt. Sorry maar soms moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. En wat een kinderachtig gedrag als je het niet kunt hebben dat een US/JAP PSP,compleet willekeurig, voorrang krijgt.

Nou ik zal je blij maken. Ik heb een witte PSP en heb vandaag de Spiderman UMD binnen.
Ik zou het wel lullig vinden als ik die film niet zou krijgen en iemand met een Jap of USA PSP wel. Door de hebberigheid van die mensen zouden de kopers van een EU PSP dan niks krijgen terwijl ze daar wel recht op hadden. En ja, ik wil m graag hebben, omdat ik niet snel zo'n film zou kopen maar het wel leuk vind om er eentje te hebben.
Maar ik verwacht dat ik m nog wel zal krijgen :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 18-10-2005 20:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
m-tuning schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:24:
Nou moet ik mijn data ook nog maar ff posten

Kheb em op 1sep. geregged met een EU PSP en had em gister (18 oktober ) binnen
Gister 18 oktober?
Lees eens de datum boven je eigen danwel mijn post? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

Dat is het ook gewoon.

Ik heb dat zelf 1 keer geprobeerd met image van lumines en werkte gelijk.
Maar heb het allang verwijderd.

Ben nl. bang dat mijn psp kapot gaat.

Ik koop liever originele games dan kun je o.a. ook nog showen.
Wil toch nog even op het hierboven staande terugkomen.
In eerste instantie zag ik het probleem niet maar kijkend naar wat voor 'grappenmakers' er allemaal niet rondlopen is het idd beter dat je voor de veilige weg kiest.

Voorbeeld daarvan was wel de 'grap' die sommige DS-bezitters ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Heeft iemand al z'n vet cool gaaf wreed tof reclame bord? ik zie ze echt nergens hangen man, maar als ik hem zie is hij van mij (ik betaal er tenslotte ook belasting voor) :+
en die dummie's psp's moet ik ook hebben :o
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1128505369.6456.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1128505369.5172.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

edit: oud nieuws ja, maar ik heb ze gewoon nog nergens gezien... Groningen?¿ iemand?¿

[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 18-10-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koekoek2003nl schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:16:
Heeft iemand al z'n vet cool gaaf wreed tof reclame bord? ik zie ze echt nergens hangen man, maar als ik hem zie is hij van mij (ik betaal er tenslotte ook belasting voor) :+
[afbeelding]
[afbeelding]

edit: oud nieuws ja, maar ik heb ze gewoon nog nergens gezien... Groningen?¿ iemand?¿
Ik heb er alll een gezien dat was in de stad in utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel reclame gezien, maar niet met zo'n dummie erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Weet iemand wat voor'n lettertype de browser van de PSP als standaard gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
koekoek2003nl schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:16:
[afbeelding]
[afbeelding]

In Groningen hingen ze. Als je van de wijk Vinkhuizen naar Kostverloren ging(vlak over het spoor), hing er één, en als je vanaf het gomarus college naar CS gaat. Maar deze zijn helaas al weer weg, aan beide hing ook geen dummie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

heb zie niet gezien bij het Gomarus in de buurt... eens vragen aan zusje die zit er op ;) of die het gezien heeft :)

Hopelijk hadden die borden effect en hebben ze bij mij opschool straks allemaal een PSP, kan het nog eens een keer gezellig worden in de kantine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Der britische Händler Game gibt in einem Weihnachtskatalog in der Produktbeschreibung zu GTA Liberty City Stories Click Picture bekannt, dass es über 60 handlungsbezogene Missionen gibt. Release: 11.11.05 (Deutschland)
Zeg alsjeblieft dat die releasedate niet klopt :'(... Ach ja, als de kwaliteit van de game er op vooruit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Klopt niet ;)
Nu blij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
OMX2000 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:28:
[...]

SCHANDALIG?? Wie heeft het over schandalig dat schreef ik niet.

En ik vind het idd best lullig als ik hier lees dat mensen met JAP psp hem al hebben. terwijl ik netjes heb gewacht tot ie hier uit kwam.

Maar goed laten we nu maar stoppen met het geblaat over de spidey umd. O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 30-06 02:05
Zonekill schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

SCHANDALIG?? Wie heeft het over schandalig dat schreef ik niet.

En ik vind het idd best lullig als ik hier lees dat mensen met JAP psp hem al hebben. terwijl ik netjes heb gewacht tot ie hier uit kwam.

Maar goed laten we nu maar stoppen met het geblaat over de spidey umd. O-) 8)7
Ok B) Laten we er maar erover ophouden dat ik de umd vandaag heb binnen gekregen. En dat met een Jap PSP did geregged was op 1-9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 17:42

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

net zwaar gesearch, ik zie dus echt over iets hoofd.

Heb iemand linkje of naam van mobile accu/battery/adapter. dat vierkant battery.

gevonden. Toch bedankt :D

[ Voor 12% gewijzigd door Zandhaas op 19-10-2005 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Wat een gemekker over die UMD zeg!

Iedereen die op tijd geregged heeft krijgt m echt wel binnen, misschien hangt t wel samen met je achternaam, dat ze t op alfabet doen, of grotere steden meer transport naar bepaalde drukke locaties of wat dan ook, weten wij veel.

btw, hou alsjeblieft op met het gezeur over import geregged en UMD dat het niet eerlijk is enzo.
Mensen met een import PSP hebben toch net zo goed hem gewoon betaald?
Ok, niet in NL maar wat maakt dat nou uit. Iedereen die in NL een EU psp gekocht heeft, had gewoon op tijd kunnen reggen om die UMD te krijgen. Dus als je er naast pist is t toch echt je eigen schuld.
Niks de 'inpikken door importers' geleuter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ElayZ schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 02:12:
Wat een gemekker over die UMD zeg!
Inderdaad.
En hoeveel import PSP's zijn er nou helemaal :'(
Ze zouden die trouwe importeurs een extra UMD moeten geven...
Pfff -> stinkdiskje zit niet eens een doosje bij, toch? Dus 1x klikken en in de kast flikkeren...
Hoop gejank om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

ik ben op zoek naar zo'n soort houder:
Afbeeldingslocatie: http://www.technoskop.de/_img/radica_psp_car_holder.jpg
maar dan zonder de draadjes en i.p.v. de cupholdervormt een lange 'zwenk'arm er aan. Lijkt me wel prettig om zoiets aan je bed te monteren. Kun je gezellig in bed alleen of met z'n 2'en films of series kijken.
Zijn hier mensen die zo'n houder hebben?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede houder voor in de auto.. Het mooiste zou een houder zijn die je aan de voorstoel kan hangen, zodat me kleine meid gewoon Nemo kan kijken in de auto.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand ook of je GTA: Liberty City Stories gewoon op PSP firmware 1.50 kan spelen of dat je je PSP voor het afspelen van deze UMD moet updaten naar 2.0 of 2.5.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Yellowcube, weet jij waar ze die pspblack-spullen verkopen? Ik wil die houder wel hebben met die dikke oren eraan. Houdt denk ik wel wat fijner vast. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage