Het Playstation Portable topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19936

Anoniem: 154030 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:21:
weet iemand ook of je GTA: Liberty City Stories gewoon op PSP firmware 1.50 kan spelen of dat je je PSP voor het afspelen van deze UMD moet updaten naar 2.0 of 2.5.. ?
Zelfs mijn kristallen bol kan het je niet vertellen! Maar het lijkt me wel een slim idee voor Sony om de laatste firmware versie verplicht te stellen voor dit spel. Maar goed, dat wordt dus weer UMD-Emulator uit de kast trekken. Wat je al niet moet doen om nog een spelletje te kunnen spelen dankzij dit soort zinloze acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik pluis al sinds de release van de psp dit forum uit.

Sony heeft maatregelen genomen omtrent het pixelverhaal. Ik ben er uit. Ik wil er ook 1, met gta.
Ik zit met een vraagje.
Kan ik op een 2 gig stickje 2 a 3 spellen knallen en een film?
en is het niet goedkoper als je 2 x 2 gig koopt ipv dat 4 gig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skoelat schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:54:
Ik pluis al sinds de release van de psp dit forum uit.

Sony heeft maatregelen genomen omtrent het pixelverhaal. Ik ben er uit. Ik wil er ook 1, met gta.
Ik zit met een vraagje.
Kan ik op een 2 gig stickje 2 a 3 spellen knallen en een film?
en is het niet goedkoper als je 2 x 2 gig koopt ipv dat 4 gig ding.
- Hangt van de spellen af, en de film natuurlijk. En de manier waarop jij het bedoelt is vast niet legaal.

- Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
Anoniem: 19936 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

- Hangt van de spellen af, en de film natuurlijk. En de manier waarop jij het bedoelt is vast niet legaal.

- Nee.
ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:40

YellowCube

Wait...what?

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:51:
[...]

Zelfs mijn kristallen bol kan het je niet vertellen! Maar het lijkt me wel een slim idee voor Sony om de laatste firmware versie verplicht te stellen voor dit spel. Maar goed, dat wordt dus weer UMD-Emulator uit de kast trekken. Wat je al niet moet doen om nog een spelletje te kunnen spelen dankzij dit soort zinloze acties.
waar doel je op met die zinloze acties?
Acties als in:
• mensen die zelfs voor een zeer goed spel nog geen 60 euro uit willen geven, het dus maar kopieëren en met behulp van downgraders&homebrew de zaak aan de gang krijgen zodat Sony uiteindelijk zwaar geneigd is hier wat tegen te doen
• het feit dat Sony wat doet tegen illegale kopieën

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YellowCube schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:02:
[...]

Acties als in:
• mensen die zelfs voor een zeer goed spel nog geen 60 euro uit willen geven, het dus maar kopieëren en met behulp van downgraders&homebrew de zaak aan de gang krijgen zodat Sony uiteindelijk zwaar geneigd is hier wat tegen te doen
Ik doelde meer op het feit dat het verplicht stellen van een bepaalde firmware een nogal kunstmatige ingreep is:

• Het is niet nodig voor de werking van het spel, het zou net zo goed kunnen draaien op firmware 1.0 .
• Mensen die het willen omzeilen doen het toch wel. Ik zelf zou geneigd zijn om een dergelijk spel niet te kopen als dit mijn mogelijkheid om m'n emulators te kunnen blijven draaien belemmert wordt. (Dat ik het spel dan niet zou downloaden moet je maar even aannemen, niet iedereen is zo eerlijk natuurlijk).

Blijft nog het feit dat Sony geen enkel belang heeft in de Homebrew scene en dat ze dit willen inperken. Maar dan nog, je verkoopt er geen meer spellen door en je zet kwaad bloed bij een (zeer klein) deel van de gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Elke (grote) update van Sony heeft tot nog toe extra functionaliteiten met zich meegebracht. De "gewone" gebruiker heeft hier alleen maar voordelen van.
Wanneer je als gebruiker dus je PSP gebruikt waarvoor hij bedoelt is, heb je alleen maar voordelen.
Dat ze de updates meeleveren op de games is ook alleen maar handig, want dan hoeft iemand zonder internet niet zoveel moeite te doen om de update te verkrijgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:31:
• Mensen die het willen omzeilen doen het toch wel. Ik zelf zou geneigd zijn om een dergelijk spel niet te kopen als dit mijn mogelijkheid om m'n emulators te kunnen blijven draaien belemmert wordt. (Dat ik het spel dan niet zou downloaden moet je maar even aannemen, niet iedereen is zo eerlijk natuurlijk).
en waarom willen ze dat je upgrade, zodat je geen emulators meer kunt gebruiken want zeg nou zelf, 9 van de 10 mensen gebruikt die toch voor games die ze downloaden (illegaal dus)
en ja dat kost ze veel geld

wat zou jij doen als je merkt dat je zo veel geld mist?
Blijft nog het feit dat Sony geen enkel belang heeft in de Homebrew scene en dat ze dit willen inperken. Maar dan nog, je verkoopt er geen meer spellen door en je zet kwaad bloed bij een (zeer klein) deel van de gebruikers.
dat kwade bloed komt waarschijnlijk door die emulator

en zeg nou zelf, sony heeft toch eigenlijk wel gelijk? warez mag gewoon niet en dat moet tegengehouden worden

ben blij dat ze in ieder geval nog wat extra functies bij de nieuwere firmwares doen zodat je er tenminste nog iets voor krijgt

ik had die homebrew e.d. ook niet erg gevonden (en sony ook niet) als ze merkten dat er helemaal geen illegale games mee werden gespeelt, dan hadden ze ook zelfs hun medewerken verleend maar nu doen ze dat niet en dat begrijp ik best :Y)

ik heb hem nu ook gedowngrade en gemerkt dat ik best wel wat miskopen had kunnen doen maar bv gta vind ik wel goed genoeg (op voorhand al) dat ik hem wel ga kopen denk ik!
(ik gebruik die emulators dus alleen om wat testwerkt te verichten, anders ruil ik die spellen toch wel)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Ik ben hier ook wel mee akkoord. Ik vindt dat je de dingen moet gebruiken voor wat ze gemaakt zijn. Stel dat nooit niemand ooit iets zou gekopieerd hebben, zouden dan al die dingen, zoals CD's DVD's games etc niet wat goedkoper zijn? Hier in België is er nu zelfs een belasting op lege CD's en DVD's...dit maar om te zeggen dat door het illegale gebeuren, de eerlijke gebruiker ook gestraft wordt, het is een vicieuze cirkel. Dit even terzijde, het is toch een zinloze discusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:12

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

YellowCube schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:02:
[...]

Acties als in:
Haal het spel dan bij Dynabyte (verder natuurlijk een kolerezaak, maar goed), met de 'klantenkaart' (alleen naam en adres opgeven, verder niks) krijg je 10% korting. Jammer voor de gameshop die hier in Nijmegen in hetzelfde rijtje zit (en Replay om de hoek ervan), maar ik haal m'n shit dan wel bij de Dynabyte. Ik had ooit zo'n beschrijfbare cartridge bij een GBA. Het nadeel ervan is dat je alle spelletjes zo weer in de hoek flikkert. Ik heb nu 2 spellen die ik enorm vaak speel. Als ik er zo willekeurig 4 uit de kast trek, dan worden het meer wegwerpdingen. En ik kan het lijden, m'n inkomen is goed genoeg. ;)

edit: Ramden, in NL betaal je ook extra voor je lege media. M.i. geeft je dat dan toestemming om een cdtje te kopiëren, je betaalt immers niet voor niets die heffing. Het feit dat ik CD's/DVD's volplemp met m'n eigen geschoten foto's of andere zaken, dat schijnt niet uit te maken...

[ Voor 14% gewijzigd door Hillie op 19-10-2005 11:59 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:45:
[...]

en waarom willen ze dat je upgrade, zodat je geen emulators meer kunt gebruiken want zeg nou zelf, 9 van de 10 mensen gebruikt die toch voor games die ze downloaden (illegaal dus)
en ja dat kost ze veel geld

wat zou jij doen als je merkt dat je zo veel geld mist?
Ik denk dat het wel meevalt. Het draaien van UMD-emulator is niet al te simpel, laat staan de verkrijgbaarheid van de illegale waar. Denk eraan: niet iedereen is een tweaker die gemakkelijk Usenet, Bittorrent en noem maar op gebruikt. En gekopieerde PSP games zijn een stuk minder gemeengoed dat een gekopieerd PC spel (totnutoe).

IMO zijn de berichten die steen en been klagen over illegale software nogal overtrokken, zoals bijna elk bericht wat uit de hoek van de fabrikanten komt (bijvoorbeeld de persberichten over de zogenaamde stormverkoop van UMD's).
[...]
dat kwade bloed komt waarschijnlijk door die emulator

en zeg nou zelf, sony heeft toch eigenlijk wel gelijk? warez mag gewoon niet en dat moet tegengehouden worden

ben blij dat ze in ieder geval nog wat extra functies bij de nieuwere firmwares doen zodat je er tenminste nog iets voor krijgt

ik had die homebrew e.d. ook niet erg gevonden (en sony ook niet) als ze merkten dat er helemaal geen illegale games mee werden gespeelt, dan hadden ze ook zelfs hun medewerken verleend maar nu doen ze dat niet en dat begrijp ik best :Y)

ik heb hem nu ook gedowngrade en gemerkt dat ik best wel wat miskopen had kunnen doen maar bv gta vind ik wel goed genoeg (op voorhand al) dat ik hem wel ga kopen denk ik!
(ik gebruik die emulators dus alleen om wat testwerkt te verichten, anders ruil ik die spellen toch wel)
Ten eerste lijkt het me sterk dat Sony de homebrew scene wel zou ondersteunen als je er geen illegale dingen mee kon doen. Ze verdienen er natuurlijk niets aan, en Sony heeft ook geen al te beste reputatie op dit gebied.

Ten tweede ben je zelf ook illegaal bezig, ook al probeer je ze alleen maar uit. Dit mag gewoon niet, punt uit. Je hebt wel gelijk als je zegt dat ze er iets tegen willen doen, maar de manier waarop vind ik een beetje jammer.

Voor mij wegen de functies van de hogere firmwares niet op tegen wat ik er nu mee kan doen, en ik betwijfel of dit ook ooit nog zal gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19936 op 19-10-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 12:59

OMX2000

By any means necessary...

(jarig!)
Zonekill schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

SCHANDALIG?? Wie heeft het over schandalig dat schreef ik niet.

En ik vind het idd best lullig als ik hier lees dat mensen met JAP psp hem al hebben. terwijl ik netjes heb gewacht tot ie hier uit kwam.

Maar goed laten we nu maar stoppen met het geblaat over de spidey umd. O-) 8)7
Je gebruikt het woord schandalig zelf niet, maar bevestigt de mening van leech1984.

Geen zweet, ik denk dat het gewoon een kwestie van geduld is. Iedereen gaat die UMD wel krijgen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 19936 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:58:
Ik denk dat het wel meevalt. Het draaien van UMD-emulator is niet al te simpel, laat staan de verkrijgbaarheid van de illegale waar.
Niet simpel? ik kan het zelfs mn moeder leren, het enigste is het downgraden maar dat schijnt met een handleiding die ik had ook niet moeilijjk te wezen :/
Ten eerste lijkt het me sterk dat Sony de homebrew scene wel zou ondersteunen als je er geen illegale dingen mee kon doen. Ze verdienen er natuurlijk niets aan, en Sony heeft ook geen al te beste reputatie op dit gebied.
wat denk je dat er gebeurd als filmmaatschappijen lopen klagen, of gamedevelopers zijn ook niet altijd lievertjes, ze zitten in een lastige positie...
Ten tweede ben je zelf ook illegaal bezig, ook al probeer je ze alleen maar uit. Dit mag gewoon niet, punt uit. Je hebt wel gelijk als je zegt dat ze er iets tegen willen doen, maar de manier waarop vind ik een beetje jammer.
vind jij ook niet dat ze dan gewoon demo's moeten uitgeven, zo scheelt het een hele hoop denk ik, en dat ik nu illegaal bezig ben, dat weet ik en ik ben er inmiddels ook mee gestopt
* Martinspire gaat nu 2.5 erop zetten :9~
Voor mij wegen de functies van de hogere firmwares niet op tegen wat ik er nu mee kan doen, en ik betwijfel of dit ook ooit nog zal gebeuren.
niet opwegen?
nee zo browsen is een feest (met 1.5 en die homebrew browsers die er voor uitzijn)
ok het is geen vetpot maar ze luisteren tenminste nog enigszins naar de consument!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Is deze geschikt voor de PSP? En wat houdt die adapter precies in? (waarschijnlijk hele domme vraag ;) )

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik verneem juist dat de software MovieJack Pro van EasyComputing wél subtitles ondersteunt voor het rippen naar PSP ! Het is een alles-in-één pakket om DVD naar PSP movies te converten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 09:55
Anoniem: 34019 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:44:
Is deze geschikt voor de PSP? En wat houdt die adapter precies in? (waarschijnlijk hele domme vraag ;) )

klik
Ziet er goed uit, geschikt dus.
Die adapter is om m van duo naar normaal Sony MS formaat te krijgen, voor cardreaders enzo.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
YellowCube schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:50:
ik ben op zoek naar zo'n soort houder:
[afbeelding]
maar dan zonder de draadjes en i.p.v. de cupholdervormt een lange 'zwenk'arm er aan. Lijkt me wel prettig om zoiets aan je bed te monteren. Kun je gezellig in bed alleen of met z'n 2'en films of series kijken.
Zijn hier mensen die zo'n houder hebben?
Kijk HIER eens zit vast wel wat bij. Ik wil er ook een gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Mooi al dat gejank om Sony die door firmware updates homebrew-gebruikers niet blij maakt.
Welke homebrew gaat het dan om? Want 90% gebruikt gewoon de SNES-emulator en de UMD-emulator, om illegale zooi te spelen..
Verder prima hoor, maar hou eens op met dat heiliger-dan-de-paus gelul...

Als Sony 3.0 uit zou brengen, waarin het spelen van gedownloade PSP games niet meer mogelijk zou zijn, maar alle andere hombrew wel, dan zou ik wel eens willen zien wie er gaan upgraden.
Bar weinig gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:49:
Mooi al dat gejank om Sony die door firmware updates homebrew-gebruikers niet blij maakt.
Welke homebrew gaat het dan om? Want 90% gebruikt gewoon de SNES-emulator en de UMD-emulator, om illegale zooi te spelen..

Als Sony 3.0 uit zou brengen, waarin het spelen van gedownloade PSP games niet meer mogelijk zou zijn, maar alle andere hombrew wel, dan zou ik wel eens willen zien wie er gaan upgraden.
Bar weinig gok ik.
Flamen is leuk heh? Altijd met je gezeik over legaal/ illegaal. Emulatoren zijn natuurlijk een schemergebied, maar een stuk minder van belang dan het spelen van gedownloade iso images.

En jouw versie zal er toch nooit komen, dus is niet echt relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 13-07 15:09

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik speel momenteel ook alleen officiele UMD`s en daarnaast SNES EMU`s en wat divx/xvid enzo..

Mocht Sony een firmware upgrade uitbrengen waarmee je een MEDIA CENTER hebt; dus emu`s, movies en homebrew apps.....EN DUS GEEN ISO`s --> ik upgrade!

Verder boeit het me totaal niet of mensen ISO`s spelen, niet iedereen heeft het geld ervoor he :)

[ Voor 18% gewijzigd door Michael Knight op 19-10-2005 15:12 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154339

zou sony zelf ook niet die psp's kunnen updaten bv met mijn modem dat doet @home ook zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 154339 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:37:
zou sony zelf ook niet die psp's kunnen updaten bv met mijn modem dat doet @home ook zelf
Dat zou wel kunnen, maar de kans op veel defecte PSP's is erg groot, immer kan de batterij bijna leeg zijn.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
matthijst schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:49:

Bar weinig gok ik.
als ze dan ook demo's gaan uitbrengen ben ik de eerste die gaat upgraden

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Ik heb net dus dat 1gb memorystickje besteld. Hoop ik snel in huis te hebben want dan kan ik wat muziek en video's erop gooien.

Games downloaden is leuk en aardig maar bij veel mensen is het zo dat de lol dan gauw van een spel af is. Nu ben ik gewoon druk bezig met Need For Speed en het blijft gewoon leuk, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Is het normaal dat sinds ik mijn PSP heb gedowngrade naar 1.50 dat ik de demo niet meer kan afspelen?
Ik krijg nu de melding dat ik de software moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Anoniem: 84457 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:25:
Is het normaal dat sinds ik mijn PSP heb gedowngrade naar 1.50 dat ik de demo niet meer kan afspelen?
wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, daar kom ik dus niet uit anders had ik hier deze vraag niet gepost.
Ik neem toch aan dat het mogelijk moet zijn om met 1.50 die demo of andere UMD' s af te spelen...?

Nog bedankt voor je geweldige bijdrage! _/-\o_ :r

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-10-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Anoniem: 19936 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:58:

[...]

Kijk hier eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Net_Yaroze
sony was een van de allerbesten hierin. De beste homebrew shit (altijd games) werd officieel uitgegeven op de demo-discs die bij de playstation tijdschriften zaten. Ik heb me met sommige games echt uren vermaakt.

De Playstation2 werd meteen geleverd met Yabasic, een heuse programmeeromgeving. Er was op internet veel documentatie en je kon een usb toetsenbord gebruiken.

Later bracht Sony ook nog de linux voor PS2 uit. Het was redelijk duur, maar je kon er echt vanalles mee (gewoon een linux pc eigelijk):
http://en.wikipedia.org/wiki/PS2_Linux

En de PS3 Hdd zal standaard met linux komen.

Wat de PSP betreft is het gewoon jammer van al die umd loaders. Want de homebrew scene maakt echt prachtige apps. Het is echter begrijpelijk dat Sony zich alleen op deze manier tegen piraterij kan wapenen.

En voordat we gaan zeuren dat de games te duur zijn; burnout, lumines, gta etc zijn echt wel 44 euro waard, als je dat te duur vind dan kan koop je ze toch niet?

Wat de demo's betreft ben ik het eens, maar een echt k*tspel kan je altijd nog terugbrengen naar de winkel, of je kan zelf wat reviews lezen voordat je tot aankoop overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterker nog, bij de dixons lag vorige week Burnout voor de PSP te koop voor maar 37 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb ook vernomen dat binnekort sommige games als "budget" games verkocht zullen gaan worden, iig in Japan al. Het zou gaan om Lumines, Hot Shots Golf Portable en Ridge Racers, zouden daar over de toonbank moeten gaan voor $25. Hoop dat dit snel door zet en ook deze kant op komt.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt dit zou tegen 17 november moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:52
Anoniem: 84457 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:25:
Ik zal maar normaal antwoord geven. Je moet iets van een WAB version changer gebruiken en die dan op 2.0 zetten dan 'denkt' je psp dat het 2.0 is maar is in feite 1.5.
Lees ff terug in de psp topics daar staat wel ergens waar je het kan downen en hoe het werkt. Ik heb hem niet gedowngrade dus weet het fijne er niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07 15:57
Ik heb em wel gedowngrade en heb er een site over gemaakt

Je kan voor je downgrade vragen terecht op mijn site (zie sig) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07 00:40
Heeft iemand hier nou al een 2gb Memory Stick Pro Duo kunnen bemachtigen? Ik heb wel Noax hierover zien posten maar verder zegt ie er niets over:
Anoniem: 84457 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:52:
[...]

Heb zojuist een memorykaart van 2 gig gehaald, daar hoef ik alleen maar een UMD emu op te installen?
Gewoon even uitpakken binnen windhoos, ff copy en pasten op de memstick en klaar is het dan?
Et klinkt wel erg simpel.. :)
Hij staat nu voor 150 euro (de 2gb natuurlijk ;)) in de PriceWatch trouwens.
Dus heb je er eentje kunnen bemachtigen? Kun je dan vertellen hoeveel je ervoor hebt betaald en waar je hem vandaan hebt? Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door whatzert op 19-10-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 2gig voor 150 euro gekocht bij de memoryshop.nl. :)
Graag gedaan!

@silencedead: Enorm bedankt voor je uitleg! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-10-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Macer schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:02:
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede houder voor in de auto.. Het mooiste zou een houder zijn die je aan de voorstoel kan hangen, zodat me kleine meid gewoon Nemo kan kijken in de auto.
Ben ik ook naar opzoek, inmiddels toevallig al iets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@Noax: Wanneer had je besteld? Volgens de tekst bij die stick is het nog nooit op voorraad geweest ---> Binnenkort leverbaar: De Sandisk Memorystick PRO Duo 2048 MB is binnenkort leverbaar.

Bron: http://memoryshop.nl/product/18477

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Laatst online: 21-03 10:39
Ja, maar dat is toch niet wat ik zoek.

Dit bijv. wel! http://www.arkon.com/pspmount.php
Waarom is deze shit niet in NL te krijgen! :(

edit: heb er 1 besteld daar, ben benieuwd :D

[ Voor 16% gewijzigd door Mausz op 19-10-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
Dit is zo gaaf, ik heb met TIGHT VNC (programma voor je pc) en PORTABLE VNC (programma voor de psp) een verbinding gelegd tussen mijn pc en de psp :)
nu kan ik dus thuis (want ik heb het voorlopig alleen nog over de LAN getest) overal mn pc besturen en heb ik automatisch een goede browser voor de psp, namelijk FireFox :9

Alleen weet iemand of het verstandig is om poorten open te gooien voor Tight VNC zodat ik op school ook mn pc kan besturen? Zou namelijk wel leuk zijn, 1.5 EN een goede browser

En dan ook gelijk maar een shoutcast op mn pc geinstalleerd die ik (ook op school) kan luisteren
Dit is zoveel beter dan firmware 2.0 of 2.5, ik ga voorlopig niet meer updaten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Sony komt met de gigapack naar Europa met een speciale memorystick.

Londen, 20 oktober 2005 - Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft vandaag aangekondigd dat het midden november de 'limited edition' PSP(tm) Giga Pack zal introduceren in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Met een bijgevoegde 1GB Memory Stick PRO Duo, verschaft de PSP Giga Pack uitzonderlijke opslagmogelijkheden voor een combinatie van films, muziek en foto's, zodat PSP-eigenaars kunnen genieten van een volledige collectie aan ontspanningsopties. Het PSP Giga Pack bevat naast de PSP ook een pakket accessoires bestaande uit een 1GB Memory Stick PRO Duo, een batterij, AC-adapter, een USB-kabel en een volledig nieuwe PSP-houder om hands-free films en foto's te kijken.

Het Giga Pack, dat met het oog op de cadeaumaand rond kerstmis wordt geïntroduceerd en maar voor beperkte duur beschikbaar is, biedt uitzonderlijk veel waarde voor een prijs die veel lager ligt dan wanneer de consumenten het PSP Value Pack en de Memory Stick van 1GB afzonderlijk zouden kopen. Het PSP Giga Pack zal op 21 november in het Verenigd Koninkrijk en Ierland beschikbaar zijn en op 28 november 2005 in de rest van Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Het Pack zal slechts €299,99 kosten.

De 1GB High Speed Memory Stick PRO Duo van het Giga Pack heeft meer dan 30 keer de capaciteit van de Memory Stick die in de Value Pack wordt meegeleverd, waardoor de gebruikers meer dan 30 uur van hun favoriete muziek(1) kunnen opslaan en afspelen, meer dan 500 digitale foto’s(2) met hoge resolutie kunnen opslaan en bekijken en twee volledige speelfilms(3) kunnen bekijken.

De 1GB Memory Stick PRO Duo, met PSP-logo, zal vanaf begin november ook afzonderlijk worden verkocht aan consumenten die al een PSP Value Pack hebben gekocht en hun entertainmentopslagcapaciteit willen uitbreiden.

Sinds de lancering in Europa op 1 september 2005 is de PlayStation Portable een bijzonder succesvol cultureel fenomeen geworden. In de PAL-zones werden in amper een maand meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Met meer dan 40 spellen, ruim 100 films op UMD(tm) van grote Hollywoodstudio's en de site www.yourpsp.com waar unieke game add-ons , muziek en video kunnen worden gedownload, heeft de PSP de entertainmentwereld in korte tijd veroverd.

Met de vele films en spellen die voor de kerstperiode zullen worden uitgebracht, waaronder het zeer gewaardeerde Pursuit Force van SCEE en Grand Theft Auto: Liberty City Stories van Rockstar Games, biedt het PSP Giga Pack de consumenten de perfecte keuze voor al hun entertainmentbehoeften in de kerstperiode.
Wel leuk pakketje voor degenen die nog geen PSP hebben. Zit dus al 1gig bij en een houder :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zal ik dan maar ook even melden dat ik mijn Spider-man 2 heb ontvangen vandaag 8) Ik had er trouwens 2 geregistreerd, maar dus 1 ontvangen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 06-07 00:34

xdc

ErwinTV schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:44:
Dit is zo gaaf, ik heb met TIGHT VNC (programma voor je pc) en PORTABLE VNC (programma voor de psp) een verbinding gelegd tussen mijn pc en de psp :)
nu kan ik dus thuis (want ik heb het voorlopig alleen nog over de LAN getest) overal mn pc besturen en heb ik automatisch een goede browser voor de psp, namelijk FireFox :9

Alleen weet iemand of het verstandig is om poorten open te gooien voor Tight VNC zodat ik op school ook mn pc kan besturen? Zou namelijk wel leuk zijn, 1.5 EN een goede browser

En dan ook gelijk maar een shoutcast op mn pc geinstalleerd die ik (ook op school) kan luisteren
Dit is zoveel beter dan firmware 2.0 of 2.5, ik ga voorlopig niet meer updaten _/-\o_
klinkt heeeel gaaf ! :P pics :P of andere toepassingen ?

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:59

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb mn PSP nu een tijdje maar wat me opvalt is dat het scherm niet echt lekkere reactiesnelheid heeft voor al als er zwarte dingen snel in het beeld bewegen :/ Hoeveel MS reactietijd heeft het scherm eigenlijk ?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
SToRM666 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:01:
[...]

Wel leuk pakketje voor degenen die nog geen PSP hebben. Zit dus al 1gig bij en een houder :)
potver...

nouja... wilde toch al een 2e psp hebben

deze is zeker niet in het wit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

[...]

Grote kans op v2.01 of v2.50 en dat is voor sommige onder ons een groot minpunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146517

silencedead schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:50:
[...]

Ik zal maar normaal antwoord geven. Je moet iets van een WAB version changer gebruiken en die dan op 2.0 zetten dan 'denkt' je psp dat het 2.0 is maar is in feite 1.5.
Lees ff terug in de psp topics daar staat wel ergens waar je het kan downen en hoe het werkt. Ik heb hem niet gedowngrade dus weet het fijne er niet van
Helaas dit werkt niet, als je WAB version changer 2.5 gebruikt en hem op 2.0 zet dan speelt de PSP nog steeds de spiderman demo en videoclips niet af, je krijgt de melding Deze disc kan niet worden afgespeeld.De game demo's doen het wel. Ik denk dat het iets te maken heeft met regiocodering want de gratis Spiderman UMD kun je weer wel afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Heeft te maken met AVC die wel in 2.0 en niet in 1.5 zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@wasawimaniga:

Werkt het wel bij andere WAB version changer versies?
Aangezien je het hebt over versie 2.5

@Door: SToRM666:
AVC ik neem aan dat je het over de firmware hebt...?
M.a.w je moet em op 152 zetten?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-10-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146517

Anoniem: 84457 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:50:
@wasawimaniga:

Werkt het wel bij andere WAB version changer versies?
Aangezien je het hebt over versie 2.5

Met WAB version changer v.2 werkte het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 08:05

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb vermoedelijk een bug(je) gevonden in die nieuwe 2.50 firmware. Als ik de nieuwe WLAN beveiligingsmethode WPA-PSK(AES) gebruik kan ik alleen internetten als de WLAN energiebesparing op "uit" staat. Als ik die "aan" zet dan maakt hij wel verbinding met mijn Router maar data komt daarna niet meer binnen. Ik kan verder geen websites openen. (zelfs al zit ik naast mijn router (100% verbinding).
Zet ik de energiebesparing weer "uit" dan werkt alles weer normaal.

Iemand anders dit al opgevallen, of ligt het aan mijn Linksys WRT54GS Router?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Chrasher schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:04:
Heb vermoedelijk een bug(je) gevonden in die nieuwe 2.50 firmware. Als ik de nieuwe WLAN beveiligingsmethode WPA-PSK(AES) gebruik kan ik alleen internetten als de WLAN energiebesparing op "uit" staat. Als ik die "aan" zet dan maakt hij wel verbinding met mijn Router maar data komt daarna niet meer binnen. Ik kan verder geen websites openen. (zelfs al zit ik naast mijn router (100% verbinding).
Zet ik de energiebesparing weer "uit" dan werkt alles weer normaal.

Iemand anders dit al opgevallen, of ligt het aan mijn Linksys WRT54GS Router?
Wlan energie besparing zuigt swieso, je verbinding wordt instabiel en langzaam, ik zet het zelf daarom bij voor baat al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Anoniem: 84457 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:50:

De firmware ja, moet moet een echte 1.52 of 2.00 hebben (welke van de 2 weet ik nie precies) om die af te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

SToRM666 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:35:
[...]

De firmware ja, moet moet een echte 1.52 of 2.00 hebben (welke van de 2 weet ik nie precies) om die af te kunnen spelen.
2.0 :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Laatst online: 06-11-2024
Nou gister was de mail-man geweest was helaas niet thuis, moest werken. Wist wel dat het mijn psp zou zijn. Had hem 2 weekjes geleden besteld bij kiddyl, maar aangezien de witte psp's slecht leverbaar waren bij de Japie's heb het ff geduurt. Dus vandaag ophalen op het postkantoor dan maar. Wat ging deze dag toch F****in langzaam... 5 uur in zicht die bus in en scheuren met dat ding. Eindelijk bij het postkantoor...... 10 wachtenende voor u.... Pfff de kerels achter die toonbank op het dooiegemak, glasje water erbij... AAAAAAAAA geef gas !!! En toen was ik aan de beurt pakje in ontvangst en snel terug naar huis. Handen wasen. En dan het Doosje open en wat zien we....

Tering wat is die mooi
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/Witte_PSP_01.JPG

Ff snel instellen goed zetten en wat zien we dan ..... })
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/Witte_PSP_03.JPG

En Bedankt Sony voor mijn gratis Spiderman 2 :O
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/Witte_PSP_05.JPG

Super Kiddyl... Bedankt!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Epice op 19-10-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
xdc schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:11:
[...]

klinkt heeeel gaaf ! :P pics :P of andere toepassingen ?
hier dan maar een paar fotos (ondanks dat dit volgens mij behoorlijk oud nieuws is) :):
http://www.ai4n.nl/psp/psp1.jpg
http://www.ai4n.nl/psp/psp2.jpg
http://www.ai4n.nl/psp/psp3.jpg
http://www.ai4n.nl/psp/psp4.jpg
uiteraard allemaal zelf gemaakt (vandaar de brakke kwaliteit :P) en nee het zijn geen screenshots die ik op de psp laat zien...

met heel veel dank aan Xboxopensource
en
TightVNC (deze werkt het beste)

ik heb ook een filmpje gemaakt: http://www.ai4n.nl/psp/psp.avi (daar heb je divx voor nodig)
let niet op de ENORM brakke kwaliteit en de reclame in beeld, maar dit is t beste dat ik zo snel kon doen :P

Verder werkt het behoorlijk goed, er zit zelfs een uitgebreid onscreen toetsenbord in het programma
Je moet alleen wel even zorgen dat je handmatig verbinding maakt, want anders doet hij het volgens mij niet. Maar daarvoor zit er ook een readme bij :Y)

owja even nog ter informatie: als ik hem even weghaal typ ik het wachtwoord in die nodig is voor de verbinding, en ik bezoek tweakers.net, www.ai4n.nl en ik gebruik winamp. Dan typ ik J in zodat ik zon leuk schermpje krijg voor 'jump to file'. Dat is namelijk niet echt duidelijk op het filmpje door de kwaliteit.

[ Voor 13% gewijzigd door ErwinTV op 19-10-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Mausz schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:51:
[...]

Ben ik ook naar opzoek, inmiddels toevallig al iets gevonden?
Niet voor aan de stoel, maar ik heb wel een oplossing voor een houder.
Heb ik zelf al hele tijd geleden gedaan om m in de auto te gebruiken.
(inc met LineX FM transmitter voor t geluid over de boxen)

Ik heb bij de halfords deze PDA houder gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/images/product%20catalog/normal/180288.jpg

Als je de twee puntjes ( waar normaal de PDA op steunt,met dan de klemmen aan de zijkant) afbreekt/ zaagt whatever (ik heb ze gewoon voorzichtig afgebroken, ging perfect) en je draait 'm op zn kant... VOILA! psp houder gefixt!

Hij past er perfect in, klem boven en onder, je kan prima bij de knopjes en hij zit stevig vast.
Gebruik ik al maanden zo.

heb wel een foto er van maar die is in t donker genomen, maar u get the idea :)

Afbeeldingslocatie: http://www.elayz.nl/psp_auto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 06-07 00:34

xdc

onwijs gaaf, thx voor de moeite en het filmpje , wat kan je dan precies met shoutcast ?
ElayZ schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:50:
[...]

Niet voor aan de stoel, maar ik heb wel een oplossing voor een houder.
Heb ik zelf al hele tijd geleden gedaan om m in de auto te gebruiken.
(inc met LineX FM transmitter voor t geluid over de boxen)

Ik heb bij de halfords deze PDA houder gekocht:

[afbeelding]

[afbeelding]
ha die heb ik ook nog ergens liggen!
wat cool gedaan , icm die fm transmitter , leuk
je brengt me op ideeen :)

[ Voor 43% gewijzigd door xdc op 20-10-2005 00:24 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

[...]

Ik zal wel wachten op dit pakket dan, aangezien ik niet meer denk dat de psp nog ergens te koop is(tenzij iemand nog een winkel in Almere weet ;) ). Ik neem aan dat bij de introductie van dit pakket wel weer wat psp's voorradig zijn :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102419 op 20-10-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Epice schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:42:
Nou gister was de mail-man geweest was helaas niet thuis, moest werken. Wist wel dat het mijn psp zou zijn. Had hem 2 weekjes geleden besteld bij kiddyl, maar aangezien de witte psp's slecht leverbaar waren bij de Japie's heb het ff geduurt. Dus vandaag ophalen op het postkantoor dan maar. Wat ging deze dag toch F****in langzaam... 5 uur in zicht die bus in en scheuren met dat ding. Eindelijk bij het postkantoor...... 10 wachtenende voor u.... Pfff de kerels achter die toonbank op het dooiegemak, glasje water erbij... AAAAAAAAA geef gas !!! En toen was ik aan de beurt pakje in ontvangst en snel terug naar huis. Handen wasen. En dan het Doosje open en wat zien we....

Tering wat is die mooi
[afbeelding]

Ff snel instellen goed zetten en wat zien we dan ..... })
[afbeelding]

En Bedankt Sony voor mijn gratis Spiderman 2 :O
[afbeelding]

Super Kiddyl... Bedankt!!!
Hmm, leuke reclame ;) (haha, ben stiekem jaloers)

Maareh, je bent wel een faker met je 1.0

De echte superhardcore psp'er hoort te weten dat 1.0 nog geen nederlandse taal heeft/had ;)
wel leuk geprobeert overigens. Weet zeker dat het niemand zou zijn opgevallen. (bij gebrek aan superhardcore psp'ers zullen we maar zeggen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb het helaas niet met mijn eigen ogen gezien aangezien ik de PSP's alleen maar test op dode pixels, maar ik heb nu 2 mensen van de afgelopen zending Ceramic White PSP's die hetzelfde zeggen.

De eerste persoon was zelfs nog totaal noob in het PSP gebeuren en toen heb ik hem uitgelegd hoe je kon updaten naar 1.5! Hij kon namelijk een zojuist gekocht spelletje niet spelen en moest updaten. Ik schrijf hier UPDATEN en niet downgraden! Ik heb hem maar gewoon geholpen terwijl ik dacht dat ik een beetje in de maling werd genomen, maar na MSN-en met Epice dacht ik ineens dat het wel eens waar kon zijn :p

De PSP's van de volgende zending check ik dan ook eventjes op deze opmerkelijke firmware! Aangezien de 1.0 alleen Japans en Engels had. Ook zal ik testen of hij een firmware upgrade nodig heeft voor spellen die dat vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
version changer maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

Anoniem: 118345 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:07:
[...]

Ik heb zo'n een Brando screenprotector...Je krijgt er eentje die je schermoppervlakte bedekt en ook nog eentje die je hele PSP bedekt.

Die grote is best wel moeilijk om erop te krijgen, die heb ik verkloot, maar heb gemaild naar Brando, en ze hebben mij een nieuwe opgestuurd, gratis. Nu durf ik hem er niet op te plaatsen, dus heb ik maar die kleinere op gezet en resultaat is perfekt...
Waar heb de screen protector gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
onwijs gaaf, thx voor de moeite en het filmpje , wat kan je dan precies met shoutcast ?
met shoutcast kan je streaming radio uitzenden via je eigen winamp speler, en met PSP radio kan je vervolgens die streaming radio beluisteren. Het voordeel hiervan is dat je geen muziek op je memorystick hoeft te zetten maar het nadeel is dat je niet zo makkelijk een ander nummer kan opzetten. Je moet dus wel ff zorgen dat je een leuke playlist aan hebt staan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
kiddyl schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 01:32:
Ik heb het helaas niet met mijn eigen ogen gezien aangezien ik de PSP's alleen maar test op dode pixels, maar ik heb nu 2 mensen van de afgelopen zending Ceramic White PSP's die hetzelfde zeggen.

De eerste persoon was zelfs nog totaal noob in het PSP gebeuren en toen heb ik hem uitgelegd hoe je kon updaten naar 1.5! Hij kon namelijk een zojuist gekocht spelletje niet spelen en moest updaten. Ik schrijf hier UPDATEN en niet downgraden! Ik heb hem maar gewoon geholpen terwijl ik dacht dat ik een beetje in de maling werd genomen, maar na MSN-en met Epice dacht ik ineens dat het wel eens waar kon zijn :p

De PSP's van de volgende zending check ik dan ook eventjes op deze opmerkelijke firmware! Aangezien de 1.0 alleen Japans en Engels had. Ook zal ik testen of hij een firmware upgrade nodig heeft voor spellen die dat vereisen.
Ik was van plan om een te bestellen, maar als er aan geknutseld is dan vraag ik liever iemand anders om me een op te sturen. Hehe, eens kijken hoe je je hier uitlult :)

Eerst worden de PSP's geupgrade naar 2.0, hierna doe je ze downgraden naar 1.5 en vervolgens die je met de wab version changer iets naar het flash schrijven waardoor er een 1.0 ipv 1.5 staat?

Neem me niet kwalijk maar dat zijn me toch net ietsje te veel handelingen die ik niemand zou willen laten doen op een psp die ik betaald heb.
Ik weet dat gathering of tweakerst.net een persoonlijke marktplaats is voor jou, maar zet er dan wel bij wat je allemaal met de psp's gedaan hebt.
Je gaat me nl. niet wijsmaken dat de douane al die handelingen met de PSP's heeft uitgevoerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141307

misschien een stomme vraag maar is gta:lcs buiten europa al uit? want een vriend van me heeft 'm al sinds halverwege september gekocht bij e-plaza in breda als ik me niet vergis, geimporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 141307 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:50:
misschien een stomme vraag maar is gta:lcs buiten europa al uit? want een vriend van me heeft 'm al sinds halverwege september gekocht bij e-plaza in breda als ik me niet vergis, geimporteerd?
Impossible :P
Nee, nog nergens uit.

btw vandaag eindelijk mijn Spiderman 2 UMD's binnengekregen. Geregistreerd op 3 sep en 15 sep.
Rijssen, Overijssel. PSP-1004

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141307

YellowNeck schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:07:
[...]
Impossible :P
Nee, nog nergens uit.

btw vandaag eindelijk mijn Spiderman 2 UMD's binnengekregen. Geregistreerd op 3 sep en 15 sep.
Rijssen, Overijssel. PSP-1004
hmm...dat is wel heel heel erg vreemd dan:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 141307 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

hmm...dat is wel heel heel erg vreemd dan:s
Bedoelde diegene misschien ipv Besteld bij Eplaza --> Gepreorded bij Eplaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97742

ik wou net zeggen..gta:lc is nergens nog uit..(nu wel al volgens mij? ik dacht 18 oktober?)

hm, best nuttige topic dit, nog niet eerder gelezen..nu weet ik eindelijk een goedkope winkel om een 2gb memorystick te halen :9 nu maar wachten tot het kerst is, kan ik tenminste een leuk cadeau vragen van mn ma :9

Heeft er hier iemand trouwens al die macos emulator geprobeerd op zn psp? of is er niemand die dat aandurft?

/edit:

oh nee ik zie hier dat ie 28 oktober uitkomt..verkeerd gekeken dus..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97742 op 20-10-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Anoniem: 97742 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:45:
/edit:

oh nee ik zie hier dat ie 28 oktober uitkomt..verkeerd gekeken dus..
Helaas, maar ook die datum klopt niet... Als het goed is komt GTA op 11 November uit...

[ Voor 19% gewijzigd door Ronwiel op 20-10-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

ronwiel schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:52:
[...]

Helaas, maar ook die datum klopt niet... Als het goed is komt GTA op 11 November uit...
neej komt gewoon 28 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Faust schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:37:
[...]

Ik was van plan om een te bestellen, maar als er aan geknutseld is dan vraag ik liever iemand anders om me een op te sturen. Hehe, eens kijken hoe je je hier uitlult :)

Eerst worden de PSP's geupgrade naar 2.0, hierna doe je ze downgraden naar 1.5 en vervolgens die je met de wab version changer iets naar het flash schrijven waardoor er een 1.0 ipv 1.5 staat?

Neem me niet kwalijk maar dat zijn me toch net ietsje te veel handelingen die ik niemand zou willen laten doen op een psp die ik betaald heb.
Ik weet dat gathering of tweakerst.net een persoonlijke marktplaats is voor jou, maar zet er dan wel bij wat je allemaal met de psp's gedaan hebt.
Je gaat me nl. niet wijsmaken dat de douane al die handelingen met de PSP's heeft uitgevoerd. ;)
Ik heb er helemaal geen belang bij om dit soort dingen uit te voeren op de PSP's! Ik zil ze juist nieuw houden ten koste van alles. Het enige wat ik doe is ze controleren op dode pixels en verder niks. Zelfs downgraden doe ik niet in princiepe. Je mag zeggen wat je wilt, maar dit klinkt als een 'beschuldiging' zonder enig bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Sorry, in dat geval zou ik een vriendelijke vrief naar de doane sturen waar je ze vraagt om voortaan van de PSP's af te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nou ja in Duitsland komt de game, volgens Gamefront, iig wel op 11 November uit. (En Gamefront is redelijk betrouwbaar dacht ik zo)
GTA Liberty City Stories Packshot Rückseite

20.10.05 - Rockstar hat die Rückseite des GTA Liberty City Stories Click Picture Packshots veröffentlicht, der auch zwei neue Bildschirmfotos enthält. Release: 11.11.05 (Deutschland)
CLICK PICTURE (GTA Liberty City Stories - Rückseite/Packshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Faust schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:23:
Sorry, in dat geval zou ik een vriendelijke vrief naar de doane sturen waar je ze vraagt om voortaan van de PSP's af te blijven ;)
Ik ga dit dan ook uitzoeken, maar gelukkig heeft de douane er niks mee te maken :p Als dit waar zou zijn is het denk ik een foutje bij Sony zelf. Er is per ongeluk een verkeerde flash gebruikt. Alles is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
kiddyl schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Ik ga dit dan ook uitzoeken, maar gelukkig heeft de douane er niks mee te maken :p Als dit waar zou zijn is het denk ik een foutje bij Sony zelf. Er is per ongeluk een verkeerde flash gebruikt. Alles is mogelijk.
Kan het niet zo zijn dat je leverancier in Japan er 1tje heeft geprobeerd om te flashen o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De Limited Gigapack die eind november verkocht gaat worden zijn de eerste PSP's die officieel firmware versie 2.50 meekrijgen in de doos. Het is mogelijk dat andere 'normale' pakketten rond die tijd ook firmware 2.50 hebben. Hij is wel aantrekkelijk geprijst: 299 euro. Je krijgt er dan een 1GB memory stick bij, een USB kabel en een stand. Het wordt nu wikken en wegen of je voor de 'aanbieding' gaat of voor een PSP met firmware 2.0.

Afbeeldingslocatie: http://www.playstation.jp/news/2005/img/1020_psp1000g1.jpg

De Ceramic White blijft vooralsnog voorbehouden aan Japan.

Afbeeldingslocatie: http://www.playstation.jp/news/2005/img/1020_psp1000g1cw.jpg

Sony komt zeer binnenkort ook met een batterij met een capaciteit van 2200mAh. Voor zover ik het kan weten zitten deze voorlopig niet in de PSP pakketten. Wel jammer van Sony, want dat is dan toch weer ruim 20% meer batterij capaciteit.

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-sony-battery-2200.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 11:40

Convoy

g44p

hm jammer dat je geen usa umd films op een pal psp kan afspelen.... of is hier misschien een playertje voor? zijn zo te zien regiogebonden.......

[ Voor 15% gewijzigd door Convoy op 20-10-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07 00:40
Jep, 24 oktober in de VS en 28 oktober in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 19:42
er was toch ook een andere 3rd party developer bezig met een 3600mah batterij die niet zo dik was ? ik had er in een psp topic op got over gelezen maar verder nooit meer iets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Laatst online: 06-11-2024
@t ELiA,

Heb hem zelf absoluut niet zelf geflash. Verwachten zelf dat er firmware 2.0 op zitten. Het totale
homebrew intereseert me geen bal. Heb momenteel ook een zwarte en gewoon met 2.0. Ik heb
kiddyl gevraagd of hij de psp geflasht heeft en volgens zijn zeggen heeft hij het niet gedaan...

Misschien foutje van sony.. Heb zelf ook voor de bepaalde files gezocht die bij de downgrade meekomen. en die kan ik nergens vinden. En idd de eerste psp's waren japans of engels.

Daarom vond ik het wel ff de mooite waard om ff te melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Niet online
neeeeee!!!!
dat is echt een marteling om naar te kijken :'(
hopelijk is dit de laatste keer dat ik zoiets zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118345

Klopt, daar was het...

snelle levering en zelfs een 2de gratis gehad omdat ik wat problemen had gehad met de eerste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030

Geen support voor warez :{

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 20-10-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Modbreak:Ik kon dit ook opvatten als warezrequest en dan had je nu een OW gescoord |:( :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 20-10-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23

rammes

koekebakker 1e klas

nee wat jij vraagt mag niet

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Epice schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:49:
@t ELiA,

Heb hem zelf absoluut niet zelf geflash. Verwachten zelf dat er firmware 2.0 op zitten. Het totale
homebrew intereseert me geen bal. Heb momenteel ook een zwarte en gewoon met 2.0. Ik heb
kiddyl gevraagd of hij de psp geflasht heeft en volgens zijn zeggen heeft hij het niet gedaan...

Misschien foutje van sony.. Heb zelf ook voor de bepaalde files gezocht die bij de downgrade meekomen. en die kan ik nergens vinden. En idd de eerste psp's waren japans of engels.

Daarom vond ik het wel ff de mooite waard om ff te melden..
Heb je een Webbrowser Icon? Als dat zo is heb je waarschijnlijk een PSP waarop de MPH downgrader is gedraaid maar de v1.50 upgrade nog niet is op gedraaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Reageer dan niet ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 20-10-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 08:05

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb weer een nieuw filmpje (Faithless) gemaakt voor de PSP die jullie kunnen downloaden:

Videoclip 2. (rechtermuisknop -> doel opslaan als...)

Ook heb ik de eerste clip (van begin deze week) iets anders gecodeerd, waardoor hij 3Mb kleiner is geworden maar de kwaliteit is volgens mij zelfs beter. :)

Videoclip 1. (rechtermuisknop -> doel opslaan als...)

[ Voor 3% gewijzigd door Chrasher op 21-10-2005 00:29 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Ik spam hem ook hier maar ff:

Heeft iemand ervaring met

Deze advertentie

Wel gemaild, geloof er geen flikker van :+

ATTENTIE: OPLICHTER: http://internetoplichting...ay;num=1123186003;start=0

[ Voor 13% gewijzigd door 143029 op 21-10-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

koekoek2003nl schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:57:
Modbreak:Ik kon dit ook opvatten als warezrequest en dan had je nu een OW gescoord |:( :{
kmaak vanmiddag wel ff een foto van mijn psp + game's...
als ik het zelfs legaal heb mag ik legaal downen....

[ Voor 11% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-10-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 12:52
143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:08:
Ik spam hem ook hier maar ff:

Heeft iemand ervaring met

Deze advertentie

Wel gemaild, geloof er geen flikker van :+
Ik geloof er zeker niks van, omdat hij simpel weg nog niet eens in de winkels ligt, en ze daar prijzen hebben van minimaal 150 euro, stond twee weken terug ergens in dit topic iets over oplichters in marktplaats, zou best kunnen dat die gozer daarbij hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Zeker weten

Je kan em echt niet voor z'on prijs verkopen

zal vast en zeker een oplichter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Hij kost idd 150 euro op internet. Ik wacht de mail af ( wil weten hoe het zit met geldafhandeling ) Als het onder rembours gaat wil ik het best proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

koekoek2003nl schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
kmaak vanmiddag wel ff een foto van mijn psp + game's...
als ik het zelfs legaal heb mag ik legaal downen....
Bel Sony dan maar op om te vragen of ze je kunnen vertellen hoe je aan een legale kopie kunt komen, omdat je het spel zelf al hebt....... 8)7 |:(

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage