onder rembours kan je het product toch niet bekijken, toch pas als je hebt betaald aan de postbode, kan die je als nog oplichten. Ik raad je aan om hem gewoon in de winkel te kopen als die er is, betaal je wel meer, maar je hebt gewoon garantie (garantie dat je hem ook daadwerkelijk krijgt en als die defect mocht zijn)143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:52:
Hij kost idd 150 euro op internet. Ik wacht de mail af ( wil weten hoe het zit met geldafhandeling ) Als het onder rembours gaat wil ik het best proberen
143029
Zit wat in, toch wil ik zijn reactie ff afwachtten. Waarschijnlijk is het betalen op voorhand en dan maar afwachttensilencedead schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:58:
[...]
onder rembours kan je het product toch niet bekijken, toch pas als je hebt betaald aan de postbode, kan die je als nog oplichten. Ik raad je aan om hem gewoon in de winkel te kopen als die er is, betaal je wel meer, maar je hebt gewoon garantie (garantie dat je hem ook daadwerkelijk krijgt en als die defect mocht zijn)
Verder kun je onder rembours het pakketje openen waar de postbode bij is, als het vervolgens niet goed is kun je het alsnog niet accepteren
Ik heb em ook maar gemaild met de vraag of er een foto van de voorraad gestuurd kon worden.
Overigens dacht ik vandeweek ook met een minder legaal handelend persoon zaken te doen, achteraf toch een mazzeltje. Een PSP VP met twee spellen en twee films en bon van Bart Smit (1-9-2005) voor 200 euro gekocht
Ik kon ter plekke nog bijna alle onderdelen uit het plastic halen
Overigens dacht ik vandeweek ook met een minder legaal handelend persoon zaken te doen, achteraf toch een mazzeltje. Een PSP VP met twee spellen en twee films en bon van Bart Smit (1-9-2005) voor 200 euro gekocht
Let op dit is FAKE.
er is al melding gemaakt bij de politie. er zijn mensen die geld gestort hebben maar nooit iets gekregen hebben
er is al melding gemaakt bij de politie. er zijn mensen die geld gestort hebben maar nooit iets gekregen hebben
143029
Hoe dom ben je danSkoelat schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:22:
Let op dit is FAKE.

Je gaat toch geen geld overmaken en dan pas wachten op je product
Inderdaad! En voor het prijsverschil van 30 euro kan je best even op en neer naar Rotterdam...
Spijtige zaken: http://internetoplichting...ay;num=1123186003;start=0
[ Voor 40% gewijzigd door BAUKstEr op 21-10-2005 11:36 ]
143029
he bedankt ^O^ dat wordt dus geen handelen met meneer de afzettertBAUKstEr schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:31:
Inderdaad! En voor het prijsverschil van 30 euro kan je best even op en neer naar Rotterdam...
Doe ik ontzettend vaak, en gaat altijd goed. Zo verkoop ik ook zooi tweedehands. Maar goed, ik geef gewoon m'n adresgegevens, die iedereen na kan checken in het telefoonboek.143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:25:
Hoe dom ben je dan
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
143029
na-checken -> stijlfoutHillie schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:40:
[...]
Doe ik ontzettend vaak, en gaat altijd goed. Zo verkoop ik ook zooi tweedehands. Maar goed, ik geef gewoon m'n adresgegevens, die iedereen na kan checken in het telefoonboek.
Ik maak persoonlijk echt nooit geld over en laat het product dan pas opsturen. Altijd rembours of andersom ( eerst opsturen en dan geld overmaken ). Meestal spreek ik gewoon ergens af op een station, dat is het veiligst ( 's middags, niet 's avonds anders heb je alsnog een mes tussen je ribben en geen geld meer
Toch altijd wel leuk mensen die alles zo goed weten van de Nederlandse taal en dan nog fouten maken143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:52:
[...]
na-checken -> stijlfout
Ik maak persoonlijk echt nooit geld over en laat het product dan pas opsturen. Altijd rembours of andersom ( eerst opsturen en dan geld overmaken ). Meestal spreek ik gewoon ergens af op een station, dat is het veiligst ( 's middags, niet 's avonds anders heb je alsnog een mes tussen je ribben en geen geld meer) Ik vind het raar dat mensen zo goedgelovig zijn met al het tuig nowadays.
http://pspupdates.qj.net/...00-shipment.html#comments
er zijn dus meer dan 10 miljoen PSP's gemaakt en verstuurd.
Niet om een DS vs PSP discussie te beginnen, maar hoe zit dit met de DS?
Ik hoop dat er meer DSen verkocht zijn, dan heeft de PSP iets exclusievers.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Anoniem: 118345
Meestal worden de goederen maar pas verstuurd eens het geld overgemaakt is. Dan komt het er eigenlijk op aan van je eerst goed te informeren of desbetreddende verkoper of site wel te vertrouwen is.
Tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden, maar ben nu toch wel wat terughoudend ivm aankoop memstick via eBay. Het is nu tenslotte toch een aardig bedrag....ik kijk nog wel even rond.
Ik heb btw deze morgen eens naar een Sonycenter gebeld, en die hadden nog heel wat Pro Duo's van 1 Gig liggen, wat niet verwonderend is als zij ze verkopen aan 139 euro 't stuk. Hopelijk zal de prijs ervan rap dalen met de komst van de Gigapak. Afwachten....
Tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden, maar ben nu toch wel wat terughoudend ivm aankoop memstick via eBay. Het is nu tenslotte toch een aardig bedrag....ik kijk nog wel even rond.
Ik heb btw deze morgen eens naar een Sonycenter gebeld, en die hadden nog heel wat Pro Duo's van 1 Gig liggen, wat niet verwonderend is als zij ze verkopen aan 139 euro 't stuk. Hopelijk zal de prijs ervan rap dalen met de komst van de Gigapak. Afwachten....
In Japan verkoopt de DS nog altijd beter, maar ik dacht dat in de USA en Europa de PSP beter verkoopt.Faust schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:24:
Wat denken jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 21-10-2005 13:37 ]
PSN id: NL_SToRM
Pffff, zeiken is voor homo's.
Tja, als het om een stuk apparatuur gaat van vele honderden (of duizenden) eurootjes, ok, maar voor kleine dingetjes? Nee hoor, zonde van m'n tijd. Kan ik, in plaats van 20 euro meer uitgeven bij de winkel en binnen het uur weer thuis zijn, zeker geld uitgeven om de trein te pakken en een paar uur weg te gooien? Mwoah, neuh.Ik maak persoonlijk echt nooit geld over en laat het product dan pas opsturen. Altijd rembours of andersom ( eerst opsturen en dan geld overmaken ). Meestal spreek ik gewoon ergens af op een station, dat is het veiligst ( 's middags, niet 's avonds anders heb je alsnog een mes tussen je ribben en geen geld meer) Ik vind het raar dat mensen zo goedgelovig zijn met al het tuig nowadays.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
SToRM666 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:36:
[...]
In Japan verkoopt de DS nog altijd beter, maar ik dacht dat in de USA en Europa de PSP beter verkoopt.
waarom, waarom is ze zo speciaal voor mij, en tegelijkertijd voor miljoenen anderen...
ik wou dat er maar 1 van haar was....
Weet iemand of de lumines OST ook naar NL komt?
Anoniem: 129847
Weet iemand of TIGHT VNC (programma voor je pc) en PORTABLE VNC ook werkt met wifi, of werkt het alleen met USB?
Tuurlijk werkt het met wifi... Als je met een usb kabel vastzit aan die pc, dan heb je er niet zoveel aan he?Anoniem: 129847 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:34:
Weet iemand of TIGHT VNC (programma voor je pc) en PORTABLE VNC ook werkt met wifi, of werkt het alleen met USB?
Is er dan ergens misschien een duidelijke How to of iemand die het kan uit leggen want bij mij vind ie geen static connection.Tuurlijk werkt het met wifi... Als je met een usb kabel vastzit aan die pc, dan heb je er niet zoveel aan he?
Geld overmaken is nog wel te doen, maar dat je denkt voor 120 euro een 2GB memorystick te kopen, da's gewoon achterlijk143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:25:
[...]
Hoe dom ben je dan
Ligt aan de postbode neem ik aan?143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:04:
Verder kun je onder rembours het pakketje openen waar de postbode bij is, als het vervolgens niet goed is kun je het alsnog niet accepteren
Postbode is niet verantwoordelijk voor de inhoud van zijn pakje, alleen voor het afleveren, gok ik...
Maar anders gewoon pakketje weigeren....
Bij deze: http://forums.qj.net/showthread.php?t=13803Anoniem: 129847 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:45:
[...]
Is er dan ergens misschien een duidelijke How to of iemand die het kan uit leggen want bij mij vind ie geen static connection.
Now back up, put the gun down, and get me a pack of Tropical Fruit Bubblicious.........And some Skittles.
Heb eindelijk internet van de buren kunnen jatten, maar ik kan nu niet alle sites bekijken, google doet het goed (niet snel maar doet het wel) maar een site als tweakers.net weer niet. Dan geeft die aan there is not enough memory, is dit een instellingsfout, of heb je er genoeg geheugen op je memorycard voor nodig, heb namelijk maar 2,5 mb over.
Internet suckt een klein beetje.
Het gebruikt niet je memorycard om dingen te cashen, het is retetraag en bovendien kan je alleen naar kleine sites zonder 'out of memory' te krijgen.
De PSP optimized sites daarentegen werken wel goed.
Je kan proberen de cache te vergroten, maar hier lijkt het niet veel uit te maken helaas.
Het gebruikt niet je memorycard om dingen te cashen, het is retetraag en bovendien kan je alleen naar kleine sites zonder 'out of memory' te krijgen.
Je kan proberen de cache te vergroten, maar hier lijkt het niet veel uit te maken helaas.
nee joh,matthijst schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:57:
[...]
Geld overmaken is nog wel te doen, maar dat je denkt voor 120 euro een 2GB memorystick te kopen, da's gewoon achterlijk
dat heet gewoon vooruit zijn op je tijd
even serieus... zo achterlijk is dat nu ook weer niet hoor.
Volgens sommigen is het juist achterlijk een hobbie te maken van het volgen van de dagprijzen van al die ultrasnel devaluerende electronica.
Of dacht je dat de gemiddelde man in de straat weet wat zo ongeveer een 2gb MS pro duo NU kost? Die vindt 120 euro vast gewoon nog steeds veel en veel te duur...
Waaat? Ik dacht dat de witte psp alleen in japan uit zou komen?Sony heeft voor Duitsland (en dus zeer waarschijnlijk de rest van Europa) een nieuwe PSP bundel aangekondigd. Er komen twee versies, een met een witte en een met een zwarte PSP.
In de bundel zit:
-Een PSP
-1 GB memory stick
-Accu
-Adapter
-USB Kabel
-PSP Hoesje
-Oordopjes met afstandsbediening
De bundel gaat 299 euro kosten.
Bitches bij sony zeg
ok, maar er zijn toch ook al spellen die voor online werken, of werkt dat alleen nog maar met programma's als xlink enzo?Faust schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:13:
Internet suckt een klein beetje.
Geen paniek, geen paniek.PuDy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:17:
[...]
Waaat? Ik dacht dat de witte psp alleen in japan uit zou komen?
Bitches bij sony zeg
Sony brengt binnenkort exclusief in Japan een groene versie op de markt.
De Nedelandse (en Belgische) tweakers die het niet kunnen hebben dat ze de 13-jarige kiddies in de trein de ogen niet meer kunnen uitsteken met iets wat voor geen geld van de wereld in de plaatselijke winkel ligt, kunnen deze dan ook nu reeds bij Kiddyl pre-orderen.
Oh ja.
Opgelet! De voorraad is beperkt.
Dus order now now now now now now now now now now now now now now now now now now!!!!!!!!!!
[/joking mode]
Anoniem: 84457
Eerlijk gezegd maakt het me totaal niets uit.Faust schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:24:
Wat denken jullie?
Wanneer je ziet dat de PSP zo slecht leverbaar is dan heb ik niet het idee dat ik iets speciaals in m'n handen heb.
Overal is de PSP wel uitverkocht of regelmatig uitverkocht geweest.
Ik had een DS gehaald wanneer er bij de lancering WE te te koop was geweest.
Dan had je waarschijnlijk wel wat bijzonders in handen gehad
Wie zegt dat sony die groene psp niet naar europa brengt?SurfHenk schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:38:
[...]
Geen paniek, geen paniek.
Sony brengt binnenkort exclusief in Japan een groene versie op de markt.
De Nedelandse (en Belgische) tweakers die het niet kunnen hebben dat ze de 13-jarige kiddies in de trein de ogen niet meer kunnen uitsteken met iets wat voor geen geld van de wereld in de plaatselijke winkel ligt, kunnen deze dan ook nu reeds bij Kiddyl pre-orderen.
Oh ja.
Opgelet! De voorraad is beperkt.
Dus order now now now now now now now now now now now now now now now now now now!!!!!!!!!!
[/joking mode]
En een groene psp =

Homebrew op 2.0?
http://forums.qj.net/showthread.php?t=20712
http://forums.qj.net/showthread.php?t=21186
Dat zou wel mooi zijn!
Edit:
Hier de site waar degene al z'n update's post van de homebrew: http://www.fanjita.org/psp.html
Dat zou wel mooi zijn!
Edit:
Hier de site waar degene al z'n update's post van de homebrew: http://www.fanjita.org/psp.html
[ Voor 29% gewijzigd door chrislakenvelt op 21-10-2005 17:30 ]
UIhm, de man in de straat niet nee. Maar waarom denk je dat iemand op martkplaats terecht komt?SurfHenk schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:15:
Of dacht je dat de gemiddelde man in de straat weet wat zo ongeveer een 2gb MS pro duo NU kost? Die vindt 120 euro vast gewoon nog steeds veel en veel te duur...
Juist: omdat hij al prijzen heeft vergeleken en ziet dat hij daar wel erg goedkoop is.
Anders zou je hem wel bij de V&D halen...
Dus: gewoon dom volk.
Hell, tweakers heeft nota bene een pricewatch op de voorpagina.
Doe mij deze dan maar 

Sony Computer Entertainment (SCEI) today announced that the Playstation Portable (PSP) has achieved 10,000,000 all around the world.
Began from December of year 2004, from the release in Japan, to North America in March of 2005, Asia in May till Europe in September, the PSP became the fastest platform that SCEI had introduced in to the gaming market.
Here is the breakdown of the shipment to the different country/area: (Until today, October, 21st. 2005.)
* Japan (including Asia): 3,000,000 (Release Date: December, 12th. 2004.)
* North America: 4,470,000 (Release Date: March, 24th. 2005.)
* Europe (PAL area): 2,530,000 (Release Date: September, 1st. 2005.)
Total 10,000,000
Zijn er al mensen hier die dit geprobeerd hebben? Want dan wil ik het ook wel proberen, moet ik alleen eerst ff een nieuwe memorystick kopen.chrislakenvelt schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:20:
Homebrew op 2.0?![]()
Dat zou wel mooi zijn!
Edit:
Bij die tweede link staat een lijstje met werkende homebrew op 2.0. SNEX9X 0.2y32 staat daar ook bij, maar kan iemand mij vertellen of ik nu dus ook goed draaiende snes roms kan spelen op me psp...silencedead schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:39:
Zijn er al mensen hier die dit geprobeerd hebben? Want dan wil ik het ook wel proberen, moet ik alleen eerst ff een nieuwe memorystick kopen.
Pff wat een onzin weer,
Dit klinkt een stuk onafhankelijker.As of the end of September of this year, the Nintendo DS has sold 3.2 million units while the Sony PSP has sold just 1.7 million units in Japan, according to sales figures provided by Japanese games site Dengeki Online. The culprit? Sony’s just not coming out with games that Japanese gamers want to buy. The PSP’s game lineup is a source of major dissatisfaction for Japanese gamers, with just 15.3 percent of them satisfied about the games available for the system. Compare that to nearly 50% of DS owners who are happy with the games available for the DS.
This isn’t a shocker. We’ve been hearing from reader comments for a while now that the PSP’s line-up is somewhat lackluster. The top-ranked PSP game to date is launch title Lumines, and that’s kind of puzzling, considering how well Sony has done lining up developer support for the PlayStation consoles.
Maybe this is only a short-term problem. There are currently around 50 PSP games available, and Sony has promised that nearly 150 will be available by Spring 2006, but we still have to wonder whether Sony might have taken on more than it can handle in trying to launch the PS3 and support a brand new mobile console at the same time.
But as we all know, there are lies, damned lies, and statistics. Another way to look at these same figures is in terms of gross sales. At twice the price of a DS, the PSP only needs to sell half as many units to match gross sales. That’s not too shabby for Sony’s first-ever game console portable.
This space is occupied
Uhmm.. Ik heb net gebeld met memoryshop. ze verwachten em over 1,5 week of meer.. en ze hebben em nooit binnen gehad.Anoniem: 84457 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:08:
Ik heb de 2gig voor 150 euro gekocht bij de memoryshop.nl.
Graag gedaan!
@silencedead: Enorm bedankt voor je uitleg!

Ik heb het net even geprobeerd, en ik kan bevestigen dat het werk!
Daar kon je natuurlijk op wachten he, dat die ook hier zou uitkomenPuDy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:17:
[...]
Bitches bij sony zeg
Uhh... Homebrew op 2.0chrislakenvelt schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:10:
Ik heb het net even geprobeerd, en ik kan bevestigen dat het werk!
Ik heb net tetris home brew op me 2.0 psp gespeeld 
En me psp blijft het doen ook na opnieuw opstarten
[ Voor 33% gewijzigd door silencedead op 21-10-2005 18:47 ]
Anoniem: 118345
Dat ze de witte hier uitbrengen vindt ik niet erg...daarop wou ik niet wachten, maar het feit dat Sony nu aankomt met een Gigpack, en dat na nog geen 3 maanden vindt ik wel ergerlijk. Nu, ik heb nog geen 1 GB stick (ik ben momenteel wel hoogste bieder op ebay voor 1tje...51.5 euro...), maar voel me toch wat bedrogen, en dan zeker de mensen die zo'n stickje gekocht hebben aan +100 euro.
Ik hoop eigenlijk dat Sony een gebaar zal doen aan de mensen die een EU PSP bij de release gekocht hebben, door een 1 GB Pro Duo aan verminderde prijs aan te bieden als je je aankoopbewijs toont of zoiets... ( dromen is niet verboden...lol)
Ik hoop eigenlijk dat Sony een gebaar zal doen aan de mensen die een EU PSP bij de release gekocht hebben, door een 1 GB Pro Duo aan verminderde prijs aan te bieden als je je aankoopbewijs toont of zoiets... ( dromen is niet verboden...lol)
Dus die links op dat forum zijn betrouwbaar??? Geen trojan of brick gevaar???silencedead schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:44:
Ik heb net tetris home brew op me 2.0 psp gespeeld
heb net die snes9x erop gezet met mario kart en heb het 2 seconde gespeeld uitgezet en weer aan. Werkt nog steeds. Ook die tetris erop gezet en werkt ook (die laatste gelijk perfect)ronwiel schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:14:
[...]
Dus die links op dat forum zijn betrouwbaar??? Geen trojan of brick gevaar???
Alelen moet ik die snes emulator ff goed krijgen dat het wat sneller speelt.
Maar het is geen trojan en sloopt je psp ook niet, je kan de spellen alleen niet afsluiten, je moet je aan/uit knop 10 sec. inhouden en dan weer aanzetten en er is niks aan de hand
[ Voor 25% gewijzigd door silencedead op 21-10-2005 19:39 ]
Nou das dan grappig, hij komt er wel degelijk vandaan!RelaXXinG schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:52:
[...]
Uhmm.. Ik heb net gebeld met memoryshop. ze verwachten em over 1,5 week of meer.. en ze hebben em nooit binnen gehad.

dit komt zeker bij Fok Games vandaan? Helaas is de nieuwsposter niet zo goed in Duits, want in de bron staat namelijk dat de zwarte in Europa uitkomt en in Japan ook de witte. Zie http://gamefront.de/ waar het nieuws vandaan is gehaald.PuDy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:17:
[...]
Bitches bij sony zeg
Het is dus nog niet bekend of de Ceramic White in Europa uitkomt. Misschien wel helemaal niet of misschien samen met de launch van GT4 mobile.
Heeft er toevallig nog iemand een bestelling voor een PSP-value pack openstaan bij psxshop.nl?
Ik sta namelijk al ruim een week op "Gaat in behandeling". Ben telefonisch verteld dat ze momenteel niet meer op voorraad zijn, en wil graag weten met hoeveel mede-tweakers ik nog een week moet wachten.
Ik sta namelijk al ruim een week op "Gaat in behandeling". Ben telefonisch verteld dat ze momenteel niet meer op voorraad zijn, en wil graag weten met hoeveel mede-tweakers ik nog een week moet wachten.
143029
Is er een kans nu ( ivm die code die je psp brickt ) dat er bijvoorbeeld in een .iso deze code wordt geactiveerd en daardoor alsnog je psp gebricked wordt ?
Of bijvoorbeel een progsel waar je van denkt dat het een umdloader is maar dat het programma vervolgens je psp brickt?
Of bijvoorbeel een progsel waar je van denkt dat het een umdloader is maar dat het programma vervolgens je psp brickt?
Ik vind Metal Gear Ac!d erg goed. Speelt totaal anders als de andere Metal Gears, maar heeft wel dezelfde sfeer. Ook wipeout is goed, maar Burnout valt me wat tegenAnoniem: 84457 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:03:
Zijn er trouwens PSP games die jullie positief verrast hebben? Zo ja, welke?
Dit zou erg positief zijn.. ben nooit zo te bekoren door een speciale editie, maar die witte psp is gewoon super mooi (plus de square knop is verbeterdkiddyl schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:32:
[...]
dit komt zeker bij Fok Games vandaan? Helaas is de nieuwsposter niet zo goed in Duits, want in de bron staat namelijk dat de zwarte in Europa uitkomt en in Japan ook de witte. Zie http://gamefront.de/ waar het nieuws vandaan is gehaald.
Het is dus nog niet bekend of de Ceramic White in Europa uitkomt. Misschien wel helemaal niet of misschien samen met de launch van GT4 mobile.
Lumines was wel leuker dan ik dachtAnoniem: 84457 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:03:
weet iemand wat de beste instellingen zijn voor deze emulator: uo_Snes9x_002y32
Ik krijg hem maar niet lekker lopend, hij loopt wel aardig als het geluid uitstaat, maar ja ik heb het liefst er ook wat geluid bij.
Ik krijg hem maar niet lekker lopend, hij loopt wel aardig als het geluid uitstaat, maar ja ik heb het liefst er ook wat geluid bij.
hier ben ik ook benieuwd naar..?143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:07:
Is er een kans nu ( ivm die code die je psp brickt ) dat er bijvoorbeeld in een .iso deze code wordt geactiveerd en daardoor alsnog je psp gebricked wordt ?
Ja, die kans is er. Alle homebrew progs kunnen de flash files verwijderen helaas. Installeer dus alleen dingen waarvan je weet dat ze voor veel mensen werken.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Thnx voor jullie reactie, klein tussen standje:
Metal Gear Ac!d
Lumines (dat was eigenlijk haast wel te verwachten).
Zelf heb ik sinds gisteren WE9, die ook uitstekend bevalt.
Snelle levering vai Yesasia.
Metal Gear Ac!d
Lumines (dat was eigenlijk haast wel te verwachten).
Zelf heb ik sinds gisteren WE9, die ook uitstekend bevalt.
Snelle levering vai Yesasia.
zo... eindelijk me Spiderman 2 UMD ook binnen.... eindelijk... maar wel iets van 20 september geregged.....
Etuuuuuh!
heb je de framskip op 'auto' staan? staat ie normaal niet (kun je regelen met de pad). ook het geluid op 11khz zetten werkt soms aardig. en standaard schermgrootte, dus niet fullscreen maar gewoon 1:1silencedead schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:36:
weet iemand wat de beste instellingen zijn voor deze emulator: uo_Snes9x_002y32
143029
Ai, dat is echt naatje! Is er ook een kans dat bijvoorbeeld in .iso's dit soort code zit verwerkt?brama schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:31:
[...]
Ja, die kans is er. Alle homebrew progs kunnen de flash files verwijderen helaas. Installeer dus alleen dingen waarvan je weet dat ze voor veel mensen werken.
Hmm, je PSP om laten ruilen door sony is ook niet alles! 10 okt aangemeld bij Sony 20 okt nieuwe in huis. Service is wel snel.
Maar....
1e PSP klachten: knoppen werkten niet goed, 4 luie (witte) pixels.
Bij m'n nieuwe PSP: 2 luie pixels, 2 overactieve (blauw/rood), stof onder het scherm, en een putje?! aan de binnenkant van het scherm en ook nog een kras aan de linker kant van het scherm.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, alsof dit ding al gebruikt is? Klopt niet aangezien de zegel nog op de doos zat. Meteen Sony gebeld, excuses etc. PSP opgestuurd, nu weer afwachten.
Is toch niet vreemd dat ik hem weer heb opgestuurd?
btw heb spiderman ook binnen, 24 sept geregistreerd.
Maar....
1e PSP klachten: knoppen werkten niet goed, 4 luie (witte) pixels.
Bij m'n nieuwe PSP: 2 luie pixels, 2 overactieve (blauw/rood), stof onder het scherm, en een putje?! aan de binnenkant van het scherm en ook nog een kras aan de linker kant van het scherm.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, alsof dit ding al gebruikt is? Klopt niet aangezien de zegel nog op de doos zat. Meteen Sony gebeld, excuses etc. PSP opgestuurd, nu weer afwachten.
Is toch niet vreemd dat ik hem weer heb opgestuurd?
btw heb spiderman ook binnen, 24 sept geregistreerd.
Of Sony niet een hele WC-rol van die zegels heeftBinz schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:11:
Klopt niet aangezien de zegel nog op de doos zat.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Frameskip op 1 of 2 blijft voor mij iig het beste speelbaar, geluid op 11 khz is altijd beter en CPU op 333mhz is een vereiste. Alleen merk ikzelf geen verschil of hij op standaard of fullscreen staat. Maakt volgens mij niks uit.BuG2FiX schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:45:
[...]
heb je de framskip op 'auto' staan? staat ie normaal niet (kun je regelen met de pad). ook het geluid op 11khz zetten werkt soms aardig. en standaard schermgrootte, dus niet fullscreen maar gewoon 1:1
Bedankt hij loopt nu soepel.Mutatie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:14:
[...]
Frameskip op 1 of 2 blijft voor mij iig het beste speelbaar, geluid op 11 khz is altijd beter en CPU op 333mhz is een vereiste. Alleen merk ikzelf geen verschil of hij op standaard of fullscreen staat. Maakt volgens mij niks uit.
Is er al bekend of GTA een update naar 2.01 of 2.5 vereist??
Heb jij het wel eens voor elkaar gekregen om een stuk tape van een kartonnen doos af te halen zonder dat je hem beschadigdck2000nl schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:49:
[...]
Of Sony niet een hele WC-rol van die zegels heeft![]()
jij niet dan ??Binz schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:35:
[...]
Heb jij het wel eens voor elkaar gekregen om een stuk tape van een kartonnen doos af te halen zonder dat je hem beschadigd![]()
even met de fohn er op en de lijm wordt week en je haalt er zo af zonder ook maar 1 spoor achter te laten hoor, lijkt me logisch
Teteringen
Anoniem: 114521
Ik heb een vraagje die ik eerst in een nieuwe topic wou plaatsen maar hier gaan er misschien meer mensen het antwoord op weten :
Bestaat er een GPS-uitbreiding voor de PSP ? Maw, kan je bv. de carkit voor de PSP aanschaffen en dan deze tijdens het rijden als GPS gaan gebruiken. Het scherm is groot genoeg en de stroomvoorziening in de auto zou deze de ganse rit van stroom moeten kunnen voorzien.
Mijn vriendin dacht een paar weken geleden een PSP+GPS gezien te hebben in de reclamebladen van de carrefour, maar het bleek bij nader inzien te gaan om een gewone GPS die qua scherm een beetje op de PSP lijkt.
Ik heb al wat gezocht hier op tweakers maar niet direct iets gevonden hierover, wel een paar topics waar PSP en GPS samen in voorkomen, maar niets relevants. (ofwel heb ik slecht gezocht)
Bestaat er een GPS-uitbreiding voor de PSP ? Maw, kan je bv. de carkit voor de PSP aanschaffen en dan deze tijdens het rijden als GPS gaan gebruiken. Het scherm is groot genoeg en de stroomvoorziening in de auto zou deze de ganse rit van stroom moeten kunnen voorzien.
Mijn vriendin dacht een paar weken geleden een PSP+GPS gezien te hebben in de reclamebladen van de carrefour, maar het bleek bij nader inzien te gaan om een gewone GPS die qua scherm een beetje op de PSP lijkt.
Ik heb al wat gezocht hier op tweakers maar niet direct iets gevonden hierover, wel een paar topics waar PSP en GPS samen in voorkomen, maar niets relevants. (ofwel heb ik slecht gezocht)
Nee, dat lijkt mij ook logisch. NOT!!! Iedereen die een psp heeft gekocht rukt toch zo snel mogelijk die doos open en trekt die sticker eraf.Arie26 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:42:
[...]
jij niet dan ??
even met de fohn er op en de lijm wordt week en je haalt er zo af zonder ook maar 1 spoor achter te laten hoor, lijkt me logisch
Anoniem: 19058
fifa 2006 en MercuryAnoniem: 84457 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:03:
Niet als je het met een bepaald idee open maakt om hem ook weer onzichtbaar te kunnen sluiten, want daar ging het tenslotte omsilencedead schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:25:
[...]
Nee, dat lijkt mij ook logisch. NOT!!! Iedereen die een psp heeft gekocht rukt toch zo snel mogelijk die doos open en trekt die sticker eraf.
Teteringen
Nee joh, daar ging het helemaal niet om, het was een nieuwe PSP die Sony opgestuurd heeft naar mijn thuisadres. Maar het LEEK of het apparaat gebruikt was door het stof onder de display, verder was alles geseald en dus nieuw.Arie26 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:54:
[...]
Niet als je het met een bepaald idee open maakt om hem ook weer onzichtbaar te kunnen sluiten, want daar ging het tenslotte om
Sony heeft heus wel genoeg dozen liggen hoor en een etiketje uitprinten en opplakken is ook niet zo veel werk.
Nee sony gaat een uur bezig zijn om een psp opnieuw in te pakken, de kapotte sturen ze gewoon naar 3e wereld landen, want in de binnenlanden van afrika zijn de kindertjes wel tevreden met een psp met een paar dooie pixels
Anoniem: 51473
Is er iemand die Sony Movie Creator wil overkopen van mij ? Koste mijn 35 euro, mag overgenomen worden voor 20.. Wachtwoord kan gelijk veranderd worden...
Dat weet ik niet zeker. Als een iso een letterlijke kopie is van de UMD, dan is de code die daarin zit signed. Niemand behalve Sony kan nog code signen, dus in dat geval zit je wel safe. En uiteraard zo'n iso toch altijd een backup is van je eigen UMD hoef je je nergens zorgen om te maken toch?143029 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:23:
[...]
Ai, dat is echt naatje! Is er ook een kans dat bijvoorbeeld in .iso's dit soort code zit verwerkt?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Mijn pc monitor was binnen de garantie termijn overleden, toen ik de vervanger kreeg bleek dat mooi een 2e handsje te zijn.silencedead schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:31:
Nee sony gaat een uur bezig zijn om een psp opnieuw in te pakken, de kapotte sturen ze gewoon naar 3e wereld landen, want in de binnenlanden van afrika zijn de kindertjes wel tevreden met een psp met een paar dooie pixels
Strak ingepakt, waardoor het echt leek alsof deze nieuw was.
Aan kleine details zag ik dat dit niet het geval was.
Bleek de gebruikelijke gang van zaken te zijn bij dat bedrijf.
Die is er (nog) nietAnoniem: 114521 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:19:
Ik heb een vraagje die ik eerst in een nieuwe topic wou plaatsen maar hier gaan er misschien meer mensen het antwoord op weten :
Waarschijnlijk komt er nog wel een GPS uitbreiding voor de PSP
Want het zou moeten kunnen
er moet alleen een adapter voor de GPS signalen opkomen en natuurlijk de software
Dat doen meerdere bedrijven, zo heb ik ooit een schijf teruggestuurd naar Maxtor en ik kreeg een andere gerepareerde schijf terug.Anoniem: 84457 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:19:
[...]
Mijn pc monitor was binnen de garantie termijn overleden, toen ik de vervanger kreeg bleek dat mooi een 2e handsje te zijn.
Strak ingepakt, waardoor het echt leek alsof deze nieuw was.
Aan kleine details zag ik dat dit niet het geval was.
Bleek de gebruikelijke gang van zaken te zijn bij dat bedrijf.
Ik denk dat het een stuk minder achterbaks overkomt wanneer ze er een brief bij doen waarin staat geschreven dat je een 2e hands hebt gekregen als vervanger.
Nu lijkt het alsof ze je willen doen laten geloven dat je daadwerkelijk een nieuw vervangend model hebt gekregen.
Nu lijkt het alsof ze je willen doen laten geloven dat je daadwerkelijk een nieuw vervangend model hebt gekregen.
Noax, kun je een foto maken van je 2gb Memory Stick Pro Duo? Sorry maar ben een beetje nieuwsgierig of je hem nou wel of juist niet hebt ontvangen van memoryshop.nl.
De prijzen zijn echt goed gezakt, ik ga zo een 2gb DUO bestellen, bij memorystick.nl denk ik.
Nergens op voorraad, dat schiet lekker op.
Kan het zijn dat de US PSP geen regiocode op films heeft?
Ik kan nl. regio 2 films afspelen. Ik heb geen regio 1 films om te testen, maar ik heb een model 1001 psp met regio 1 op de doos.
Hoe zit dit?
Ik kan nl. regio 2 films afspelen. Ik heb geen regio 1 films om te testen, maar ik heb een model 1001 psp met regio 1 op de doos.
Hoe zit dit?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage