YellowNeck schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:07:
[...]
Damn.. nou ik ga misschien wel overstappen later.
Omdat ik die
LocationFree Player wel erg relaxed vind.
Online Live-streaming vanuit je PC via een andere hotspot
Edit:
Damn..zie net bij de systeemeisen voor je PC hetvolgende staan:
[...]
Je moet dus zo'n Location Free Playerpack aanschaffen. Kan echter bij de genoemde link niets vinden...weet iemand wat dit kost? Of is het gratis te
legaal downloaden?
Voor zover ik kan opmaken uit jouw link, is de Free Playerpack geen software maar hardware waarin je bovendien je PC niet kan inpluggen:
--------------------------------
What do I Need?
At Home
1. LocationFree® Base Station with software version 2.000 or later. A LocationFree® Base Station is included in the purchase of either the LocationFree® TV or LocationFree® Player Pak, which can be found at major retailers or at
www.sonystyle.com/LocationFree®.
2. Broadband Internet with at least 300kpbs of uplink speed.1
On-the-Go
1. PSP™ system with software version 2.50 or later (update available at
www.us.playstation.com/psp/).
2. Broadband Internet connection (via a hotspot) with at least 300kpbs of downlink speed.2
3.Memory Stick® Duo, which is used to store remote control codes for the PSP™ system.
en ook:
At home, simply connect you’re A/V components (TV, DVD Player or DVR) and broadband internet to your LocationFree® Base Station
Dit lijkt me weer typisch iets voor Sony...
Een heel knap staaltje techniek maar dus wel zo dichtgetimmerd dat je het alleen kan gebruiken als je er een bak geld voor over hebt.
Hopelijk brengen ze later alsnog gewoon een stukje software uit waardoor je alvast gratis via je eigen PC kan streamen. Maar Sony kennende vrees ik ervoor...