Het Playstation Portable topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154339

Afbeeldingslocatie: http://www.fotoexpert.pl/!produkty/foto/SD_MS_Pro_adapter_s.jpg

dat is tog het zelfde idee allen kleiner ? zodat je een gewone naar een duo kan omzetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58
ElayZ schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 00:18:
damn... die hdd en batt is echt HUUUGE

psp @ nuclear warhead mode LOL :+

dan toch maar (paar) 1gb stickies @ zwarte markt halen ala 65 eu/stuk.
ben je voor 4 gb waarschijnlijk nog goedkoper uit ook, en loop je neit met zo'n bulky ding aan je sexy psp. Ok moet je wel switchen soms maybe maja.
Ik lees nu al vaker over die 1GB sticks op de Zwarte Markt. We praten dan over Beverwijk neem ik aan? Iemand al suc6 gehad met het scoren van zo'n stick? Zo ja, wat heb je dan voor merk en is die tent een beetje makkelijk te vinden zonder dat je alles moet afzoeken?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Anoniem: 154339 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:49:
[...]

[afbeelding]

dat is tog het zelfde idee allen kleiner ? zodat je een gewone naar een duo kan omzetten? :?
Eh, daarmee zet je een duo naar een gewone om ;)

Maar ik snap het nut niet van dat andere ding. Als ik die MemorySticks inkoop betaal ik 78.60 voor een 1gb pro duo, en 78.60 voor een Pro. Alleen met die laatste moet je een of andere vies ding tegen de achterkant van je PSP lijmen. Nee tnx :)

[ Voor 26% gewijzigd door Blue2k op 12-10-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Monsie schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:31:
Ik moet het ff kwijt maar: SPIDERMAN 2 UMD is binnen _/-\o_

:P
Gefeliciteerd! :)
Have Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154339

kan je van je mp3 speler geen hd maken via usb voor de psp ?.. B)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 154339 op 12-10-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Monsie schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:31:
Ik moet het ff kwijt maar: SPIDERMAN 2 UMD is binnen _/-\o_

:P
Waan woon jij? en met een JAP,USA of EUR geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:23
Mensen als je die umd of wat dan ook binnenkrijgt vermeld dan waar je woont en wat voor een psp het is EU,JAP,US. Of voor andere dingen de firmware, dat scheelt een hoop gevraag en gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:05
zit er bij gta lcs ook online functie naast multiplay?
of kan dat via da ene programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoCoNuts
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09-2024
WoW mijn spidey is ook binnen :P
Jammer dat mijn doosje kapot is gegaan tijdens de verzending.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135820

weet iemand toevallig hoe dat stomme programma PSP movie creator werkt? Als ik een film (DVD of Xvid/DivX) omzet, dan begint het programma dus met het omzetten, maar na 5 min ofzo stopt het programma, en zegt dat het recoding proces klaar is, terwijl ie pas 10 min van de film heeft gerecodeerd. Heeft iemand dit probleem ook, en weet je dan ook hoe je dat oplost?

alvast bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 16:10
OMX2000 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:30:
Trouwens, weten jullie waar ze de 1 GB memorysticks nog op voorraad hebben? Liefst een online store, geen zin om helemaal naar Beverwijk te rijden. Ik heb er twee besteld bij Salland maar die denken pas dat ze eind deze maand weer binnenkomen. :(
Ik heb mijne bij MNM Computers besteld, deze hebben zowel de Sony áls de Sandisk op voorraad, en sturen ze HEEL goedkoop op.

www.mnm-computers.nl

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Blue2k schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:07:
[...]

Eh, daarmee zet je een duo naar een gewone om ;)

Maar ik snap het nut niet van dat andere ding. Als ik die MemorySticks inkoop betaal ik 78.60 voor een 1gb pro duo, en 78.60 voor een Pro. Alleen met die laatste moet je een of andere vies ding tegen de achterkant van je PSP lijmen. Nee tnx :)
Het nut is, dat je oude memory sticks nu kan benutten en dat je een 4GB memory stick hierin kan proppen. En die is er (nog) niet in de duo uitvoering.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

koet man me 1 gb memstick is te klein voor SSX on tour.. die is 1.4 gb :(
zal toch die 4gb hdd moeten gan scoren denk :)
meer pix van die 4 gb hdd addon.

Afbeeldingslocatie: http://www.pspupdates.qj.net/1726_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pspupdates.qj.net/1726_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.darkplanets.co.uk/images/shop/screenshots/fullsize/1726_6.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 12-10-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40088

prototype schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:14:
[...]

Trust me, jij doet wat fout :) En ik durf nu al te wedden dat het aan kxploit ligt :D
uuuuuuhm kxploit?? Wasda??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

www.lik-sang.com is er nog iemand die een korting coupon heeft, heb ze ook wel eens gepost of vergeven, hoop dat iemand die nu ook voor mij heeft alvast bedankt ..

slain2000 <aapje> hotmail <punt> com

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 12-10-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Nou ik heb de 4GB HDD maar besteld. Ben benieuwd wanneer deze komt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Anoniem: 103465 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:51:
www.lik-sang.com is er nog iemand die een korting coupon heeft, heb ze ook wel eens gepost of vergeven, hoop dat iemand die nu ook voor mij heeft alvast bedankt ..

slain200[at]@hotmail[puntje]com
ik zou er dit van maken : slain2000[AT]hotmail[PUNT]com , is maar voor geen spam te ontvangen, of anders maken ze me al heel de tijd blaasjes wijs ;)
of <aapje> :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 12-10-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ik durf het niet te vragen maar mag ik hier nog praten over Spiderman UMD en yourpsp.com ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zou eerst beginnen met lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
F-Tim schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:59:
[...]

Ik heb mijne bij MNM Computers besteld, deze hebben zowel de Sony áls de Sandisk op voorraad, en sturen ze HEEL goedkoop op.

www.mnm-computers.nl
Hey bedankt voor die link. Heb daar een Sandisk 1 GB besteld. Goed dat ze voor kleine bestellingen zoals een memory stick maar 2 euro verzendkosten rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piro
  • Laatst online: 12-04 13:32

Piro

Destructief

Mijn Spidey 2 UMD is vandaag ook binnen gekomen. Geregistreerd met een JAP en woon in Haarlem :). Ik was ook niet zo heel snel met registreren, dus ik neem aan dat de rest van de mensen 'm ook wel deze/volgende week nog kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
mag t hopen onderhand, kheb op 31 aug meteen al geregged :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
ElayZ schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:48:
mag t hopen onderhand, kheb op 31 aug meteen al geregged :(
Ik heb op 1 sept. geregistreerd maar nog steeds geen Spidey UMD, wordt wel tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 14:32
ruudvdsanden schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:23:
[...]

Waan woon jij? en met een JAP,USA of EUR geregistreerd?
Zoetermeer, met een europese psp

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

PSP System Firmware Version 2.50 is Out!
We got a news tip just minutes ago from a guy called Niklas saying that the 2.50 firmware update was now available via the “Network Update” feature on the PSP.

We are guessing that the 2.01 update was a ‘hotfix’ to clear the exploitable toc2rta libtiff exploit in the PSP’s photo viewer. Expect this 2.50 fix to be a more stable wall against letting hackers run homebrew applications and games on their PSPs in many ways. On the other hand, it's easy to speculate that 2.50 could be easier to hack than 2.01 now that copyright video can be played on a memory stick, and the location free player has been added. Those two programs could open up potentially exploitable loopholes. Expect future games to require the 2.50 update to play, and the rest of the usual hubbub we’ve seen with previous security patches.

UPDATE: The Japanese PSP homepage has been updated to include the 2.50 update. So like with the 2.0 update, it is available only to the Japanese first, though loading the 2.0 JP update on US PSPs had no negative effects.

UPDATE: Final Changelog is in:

FEATURES IN 2.50 INCLUDE:

- [LocationFree Player] has been added as a feature under [Network].
- [Auto-Select] and [Unicode (UTF-8)] have been added as options to [Encoding] under [View] in the [Internet Browser] menu bar.
- [Text Size] and [Display Mode] settings of the [Internet Browser] can now be saved.
- The input history of online forms accessed through the [Internet Browser] can now be saved.
- Copyright-protected video can now be played under [Video]. (This applies to video data saved on Memory Stick.)
- [Set via Internet] has been added as an option to [Date & Time Settings] under [Settings]
- WPA-PSK (AES) has been added as a security method under [Network Settings].
- Korean input mode has been added to the on-screen keyboard.
Niemand ging toch updaten naar 2.01, voor mij ook nog geen reden om over te gaan op 2.50

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als ze nou gewoon een firmware uitbrengen die divx/xvid en subs ondersteund, dan denk ik dat er best wel wat mensen zouden upgraden.
Al vind ik WPA-PSK ook wel erg lekker, hoef ik hier tenminste niet meer over te schakelen naar WEP.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 17:29
Dat zijn niet alle nieuwe features:

"Image transfer has been added under PHOTO"

bijvoorbeeld :D Moet je maar even op de plaatjes kijken op PSPUpdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:17

YellowCube

Wait...what?

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:49:
koet man me 1 gb memstick is te klein voor SSX on tour.. die is 1.4 gb :(
zal toch die 4gb hdd moeten gan scoren denk :)
meer pix van die 4 gb hdd addon.

[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.darkplanets.co.uk/images/shop/screenshots/fullsize/1726_6.jpg
dus je scoort een 4 GB HDD van 250+ euro zodat je een ISO van een spelletje van 50-60 euro kunt draaien?
Ben geen econoom, maar ergens schort er iets ;)

enne, hoe wordt die HDD aan de rechterkant bevestigd?
En het was toch een accu en HDD in 1?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

ik snap ook nog niet steeds hoe je dat ehm..gedrocht op je behuizing krijgt. Ducktape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156259

Sinds deze images op het net verschenen zijn ben ik ook ernstig aan het twijfelen geslagen.
De psp word er toch een stuk dikker van.....

Alhoewel, ik heb ook nog een atari lynx liggen 8) en die is denk vanuit zichzelf nog dikker als de psp met deze toevoegingen.....

Misschien maar even de ervaringen van andere afwachten.

Mijn mening is sowieso dat de psp niet heel erg ergonomisch is.....ik kan rustig op mijn gba uren spelen zonder daar kramp op te krijgen. Toch heb ik daar met bepaalde games op de psp wel last van (in mindere mate overigens ook met games op de DS die niet gebruik maken van het touch screen).

Iemand ervaring met de X2 accu van datel en de ergonomie van de psp / accu combi?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 156259 op 13-10-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 22:24
YellowCube schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:04:
[...]

dus je scoort een 4 GB HDD van 250+ euro zodat je een ISO van een spelletje van 50-60 euro kunt draaien?
Ben geen econoom, maar ergens schort er iets ;)

enne, hoe wordt die HDD aan de rechterkant bevestigd?
En het was toch een accu en HDD in 1?
Het is al even bekend dat het niet een 'all in one' module zal zijn.
De accu zal dus gewoon i.p.v. de gewone accu komen en de 4GB harddisk aan de andere kant, met zo lijkt het een connector die in het MS duo slot wordt geplugd. Hoe de harddisk bevestigd moet worden is bij mijn weten nog niet bekend, mogelijk door het moneteren van een andere 'achterplaat' op je PSP.

Wat de 'onhandige' dikte betreft, ik denk dat dat nog even afwachten wordt, tot de eerste gebruikerservaringen op het net verschijnen. Sommige mensen beweren immers dat de PSP zelf beter in de hand ligt in de, weliswaar veel dunnere, Playgear beschermdoos (kan even niet op de exacte naam komen). Dus wie weet, misschien ligt de PSP met aan weerszijden zo'n module niet eens zo slecht in de hand. nobody knows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

^^de extra dikte zal ik ook zeker niet erg vinden.
Ik heb de PSP ook in een Playgear Pocket zitten en voor mijn formaat handen is dat een stuk prettiger.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Royal schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:17:
PSP System Firmware Version 2.50 is Out!

[...]

Niemand ging toch updaten naar 2.01, voor mij ook nog geen reden om over te gaan op 2.50
Damn.. nou ik ga misschien wel overstappen later.
Omdat ik die LocationFree Player wel erg relaxed vind.
Online Live-streaming vanuit je PC via een andere hotspot 8)

Edit:
Damn..zie net bij de systeemeisen voor je PC hetvolgende staan:
At Home
1. LocationFree® Base Station with software version 2.000 or later. A LocationFree® Base Station is included in the purchase of either the LocationFree® TV or LocationFree® Player Pak, which can be found at major retailers or at www.sonystyle.com/LocationFree®.
2. Broadband Internet with at least 300kpbs of uplink speed.1
Je moet dus zo'n Location Free Playerpack aanschaffen. Kan echter bij de genoemde link niets vinden...weet iemand wat dit kost? Of is het gratis te legaal downloaden? (edit: Het is dus geen software, maar hardware)

Edit2:
Kzie dus hetvolgende nu in de FAQ van Sony Locationfree staan:
Q: Where can I buy the LocationFree® Base Station which can be connect to the PSP™ system.
A: LocationFree® Base Stations LF-PK1 and LF-X11 are available in the United States and Japan beginning October 13th, 2005.
Dus je hebt de LF-PK1 of de LF-X11 nodig om gebruik te kunnen maken van de Locationfree Functie op je PSP met firmware 2.50.
Even in google LF-PK1 ingetikt..en krijg dus een link naar Engadget.
Het kastje zie er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2005/0905/sony.jpg

Het kastje gaat volgens Engadget zo'n 300 US Dollars kosten. Zo'n 260 euro?

Meer informatie over de Sony LF-PK1 en de LF-X11 is hier te vinden

Bij nader inzien toch geen reden voor mij om up te graden :o

[ Voor 74% gewijzigd door Yellowneck op 13-10-2005 13:02 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
YellowNeck schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:07:
[...]

Damn.. nou ik ga misschien wel overstappen later.
Omdat ik die LocationFree Player wel erg relaxed vind.
Online Live-streaming vanuit je PC via een andere hotspot 8)

Edit:
Damn..zie net bij de systeemeisen voor je PC hetvolgende staan:
[...]

Je moet dus zo'n Location Free Playerpack aanschaffen. Kan echter bij de genoemde link niets vinden...weet iemand wat dit kost? Of is het gratis te legaal downloaden?
Voor zover ik kan opmaken uit jouw link, is de Free Playerpack geen software maar hardware waarin je bovendien je PC niet kan inpluggen:
--------------------------------
What do I Need?

At Home
1. LocationFree® Base Station with software version 2.000 or later. A LocationFree® Base Station is included in the purchase of either the LocationFree® TV or LocationFree® Player Pak, which can be found at major retailers or at www.sonystyle.com/LocationFree®.

On-the-Go
1. PSP™ system with software version 2.50 or later (update available at www.us.playstation.com/psp/).
2. Broadband Internet connection (via a hotspot) with at least 300kpbs of downlink speed.2
3.Memory Stick® Duo, which is used to store remote control codes for the PSP™ system.
en ook:
At home, simply connect you’re A/V components (TV, DVD Player or DVR) and broadband internet to your LocationFree® Base Station

Dit lijkt me weer typisch iets voor Sony...
Een heel knap staaltje techniek maar dus wel zo dichtgetimmerd dat je het alleen kan gebruiken als je er een bak geld voor over hebt.
Hopelijk brengen ze later alsnog gewoon een stukje software uit waardoor je alvast gratis via je eigen PC kan streamen. Maar Sony kennende vrees ik ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
Zie nu dat je zelf je vragen aan het beantwoorden bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-05 14:55
Zoals in de start topic aangegeven zou de psp ook de 2 gb duo pro stick van sandisk ondersteunen.

is er al iemand die dit geprobeerd heeft? ben nl. van plan zo n stick te bestellen. maar zou zonde van het geld zijn als het achteraf niet werkt.

btw. mooie topics !

tx alvast!

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70908

Hey ik wil ff melden dat mijn Spidey UMD ook binnen is. Ik heb mijn psp op 14 september geregistreerd. Ik woon in Oldenzaal overigens.

De rest zal de umd een deze dagen dus ook wel in de bus krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

jnijs schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:22:
Zoals in de start topic aangegeven zou de psp ook de 2 gb duo pro stick van sandisk ondersteunen.

is er al iemand die dit geprobeerd heeft? ben nl. van plan zo n stick te bestellen. maar zou zonde van het geld zijn als het achteraf niet werkt.

btw. mooie topics !

tx alvast!
Werkt wel...
Waarom zou het niet werken. Tis een Memorystick Pro Duo stick.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Misschien is er ook wel wat op te zetten met een eigen streaming server, vlc ofzo.
Het lijkt mij sterk dat het alleen via zo'n duur ding moet kunnen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

CrashOne schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:10:
Misschien is er ook wel wat op te zetten met een eigen streaming server, vlc ofzo.
Het lijkt mij sterk dat het alleen via zo'n duur ding moet kunnen.
ik vind het ook wel een beetje ver gaan dat ze met zo'n oplossing aankomen.
Het enige wat ze in feite hoeven te doen is een media speler te ontwikkelen die bijv. met een UPnP server overweg kan. Een mediaplayer en wat serversoftware op je pc en het draait.
Maargoed, het is en blijft Sony en die geven niet zomaar gratis functionaliteit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ik zit nu op school en hier hebben ze een hotspot zonder beveiliging alleen kan ik hier nogsteeds niet online?

hoe kan dat? ik krijg de foutmelding:
De communicatie met de server is mislukt (8001006f)

terwijl als ik mijn verbinding test krijg ik wel gewoon een ip adres aangewezen enzo en ik heb verbinding, alleen als ik de brouwser opstart krijg ik dus een foutmelding)

signaal sterkte is 80%
ik heb 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

^werken ze met certificaten i.o.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

koekoek2003nl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:49:
ik zit nu op school en hier hebben ze een hotspot zonder beveiliging alleen kan ik hier nogsteeds niet online?

hoe kan dat? ik krijg de foutmelding:
De communicatie met de server is mislukt (8001006f)

terwijl als ik mijn verbinding test krijg ik wel gewoon een ip adres aangewezen enzo en ik heb verbinding, alleen als ik de brouwser opstart krijg ik dus een foutmelding)

signaal sterkte is 80%
ik heb 2.0
Waarschijnlijk MAC adres beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

YellowCube schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:54:
^werken ze met certificaten i.o.d.?
? nee
ze hebben hier express een onbeveiligd hotspot
(omdat het voor scholieren is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

geen idee of dat met de PSP kan, maar wordt je niet automatisch doorverwezen naar een site die de PSP niet zo leuk vind?
Een intranetpagina o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

YellowCube schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:05:
geen idee of dat met de PSP kan, maar wordt je niet automatisch doorverwezen naar een site die de PSP niet zo leuk vind?
Een intranetpagina o.i.d?
nee de startpagina van mijn brouwser is iets met psp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23
Anoniem: 156259 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:13:

Mijn mening is sowieso dat de psp niet heel erg ergonomisch is.....ik kan rustig op mijn gba uren spelen zonder daar kramp op te krijgen. Toch heb ik daar met bepaalde games op de psp wel last van (in mindere mate overigens ook met games op de DS die niet gebruik maken van het touch screen).

Iemand ervaring met de X2 accu van datel en de ergonomie van de psp / accu combi?
Dat heb ik nou ook. Als ik de psp langer dan een half uur in m'n handen heb beginnen mijn handen bij m'n pinken en de zijkanten doof te worden, tintelen enzo. Het is alsof dat ding niet voor mij gemaakt is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Ik zie momenteel bij de Dixons een psp + Need for Speed Rivals staan voor € 279,-. Iemand ervaring met online bestellen? Word er dan meteen gecheckt op dode/luie pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Anoniem: 34019 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:25:
Ik zie momenteel bij de Dixons een psp + Need for Speed Rivals staan voor € 279,-. Iemand ervaring met online bestellen? Word er dan meteen gecheckt op dode/luie pixels?
ja, ik heb er ervaring mee.
M'n bestelling werd ongveraagd geannuleerd omdat de PSP voorlopig niet op voorraad zou zijn en het bedrag werd keurig van m'n rekening afgeschreven.
Wil je 'm alsnog bestellen, laat 'm dan bij een filiaal in de buurt afleveren en haal 'm daar op. Kun je gelijk op dooie pixels controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Wat me opvalt is dat heel veel mensen die hun UMD al hebben, hem niet meteen op 1 september geregistreerd hebben. Zijn er ook al mense die net als ik meteen op 1 sept. geregistreerd hebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:39
Ik heb mijn psp ook op 1 september geregistreerd en zojuist viel het pakje met de spiderman umd op de deurmat. Ik heb trouwens een "normale" EUR PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

hij krijgt nou wel een ip adres enzo alleen tijdens verbinding maken staat er bij: Verbinding Mislukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Eindelijk!
Ik heb spiderman ook binnen!

Op 31 aug 's avonds geregged toen yourpsp.com online ging.
Met een JAP psp 1.50 model 1000. (1003 ingevult)

Tis jammer dat je weer extra hardware nodig hebt voor dat freeplayer, anders had ik m zeker geupdate denk ik, als je overal streaming shit van je pc af kunt halen, dan heb je eigelijk geeneens meer memory stick nodig (wat films en muziek betreft), pluk je alles zo van pc af, net als met XBMC en dan kan het dus ook nog eens via wifi overal waar je maar bent.

[ Voor 58% gewijzigd door ElayZ op 13-10-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
op yourpsp.com staat 2.50 ook al uitgelegt.. maar
downloaden of niet? :?

eneeeh.. is fifa 2006 nou wel of niet al uit?

[ Voor 25% gewijzigd door jessepost op 13-10-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

YellowCube schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:32:
[...]

ja, ik heb er ervaring mee.
M'n bestelling werd ongveraagd geannuleerd omdat de PSP voorlopig niet op voorraad zou zijn en het bedrag werd keurig van m'n rekening afgeschreven.
Wil je 'm alsnog bestellen, laat 'm dan bij een filiaal in de buurt afleveren en haal 'm daar op. Kun je gelijk op dooie pixels controleren.
Dan ga ik wel is bij 'n dixons langs, misschien hebben die wel psp's met dat spel op voorraad ofzo. Kan ik hem gelijk checken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
jessepost schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:19:
op yourpsp.com staat 2.50 ook al uitgelegt.. maar
downloaden of niet? :?

eneeeh.. is fifa 2006 nou wel of niet al uit?
Op het net is fifa ' uit' ... geen idee of ie al in de winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
ja eecht.. vaag.. dynabyte had hem al maar is al uitverkocht..
verder frs, bs, dixons.. nog niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou eindelijk! ik heb een PSP :D moest er wel voor naar Media Markt Ede maar het was het meer dan waard. Heb Ridge Racer en Everybody's Golf gekocht. En als eind van deze maand me geld er weer is. Dan koop ik GTA en SSX on tour en dan ben ik voorlopig wel ff zoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

ik zou die 2.50 maar niet d/l. het zijn meer security features dan extra features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Anoniem: 22297 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:44:
ik zou die 2.50 maar niet d/l. het zijn meer security features dan extra features.
Muah, ik vind dat location free gebeuren toch een behoorlijk grote feature. Overal tv kijken op je psp is toch wel erg lekker...

Maarja je hebt ten eerste zo'n basestation nodig. Kost geloof ik een eurootje of 300/350.Niet echt goedkoop. En die base station is hier ook nog niet te krijgen. Nu updaten daarvoor heeft dus geen nut.

En je moet natuurlijk ook hotspots tot je beschiking hebben anders heb je er nog weinig aan onderweg. Bij mijn smartphone kan ik nu bij T-mobile een onbeperkt mobiel internet abonnement nemen voor 10 euro in de maand. Via GPRS en wifi-hotspots. Heeft iemand toevallig ervaring met dat abonnement ? Werkt wat ook gewoon met je PSP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155058

Ik vind die free video mode echt ernstig bagger,
Leuk idd, dat je straks, overal tv kan streamen op je psp maar daar heb je dan wel
een WiFi hotspot voor nodig ofterwijl een internetverbinding.
Ten eerste lijkt het mij op de hedendaagse pc geen enkel probleem een programmatje
te draaien als dedicated server (zon extra ding van 300 dollar vind ik dus een btje raar.. ahum marketing).
Ten tweede lijkt mij toch dat het ook wel mogelijk zou moeten zijn door middel van een toekomstige
mediaspeler (op je PSP) waarmee je film kan streamen van het net op je psp (je zat toch al bij een WiFi hotspot), met muziek kan het immers al.
Ten derde kan je al je electronica thuis aan laten staan omdat je ergens anders TV wil kijken op een PSP..

naja, t zal wel aan mij liggen....

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 155058 op 13-10-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
fifa...2006... misschien --> morgen
heel utrecht afgebeld.. iedereen verwacht hem morgen.. nja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Heb net geupgrade. :'( Was niet echt de bedoeling. Ik hoopte dat dat video streaming iets was. Tot das ik er achter kwam dat ik daar een apparaatje van 300 euro voor nodig had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 17:29
Ik heb vanmiddag de Spiderman 2 UMD ontvangen! Woon in Nederland. Geregistreerd op 01-09-2005
Pics:

Afbeeldingslocatie: http://img377.imageshack.us/img377/4558/dsc018157ep2se.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/1435/dsc018162dx.th.jpg

//Edit: ff adres geblurred, vergeten in alle haast (opwinding) :P

[ Voor 16% gewijzigd door whatzert op 13-10-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
whatzert schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:35:
Ik heb vanmiddag de Spiderman 2 UMD ontvangen! Woon in Nederland. Geregistreerd op 01-09-2005
Pics:

[afbeelding] [afbeelding]
Lijkt me slim om volgende keer je adres even onzichtbaar te maken op je plaatjes. je weet maar nooit
Maar kan iemand mij een link geven om mijn psp (2.0) via een PCMCIA wifi kaart online kan krijgen ZONDER tussenkomst van een access point. Ik hoor meerdere over een of ander programma om je pcmcia kaartje te laten werken als een access point maar heb geen links of dergelijke gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Ik heb geen value pack gekocht ( JAP ) maar als ik me nu reg, krijg ik dan toch die umd ?

zal wel niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

silencedead schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:42:
[...]

Lijkt me slim om volgende keer je adres even onzichtbaar te maken op je plaatjes. je weet maar nooit
Maar kan iemand mij een link geven om mijn psp (2.0) via een PCMCIA wifi kaart online kan krijgen ZONDER tussenkomst van een access point. Ik hoor meerdere over een of ander programma om je pcmcia kaartje te laten werken als een access point maar heb geen links of dergelijke gezien.
Hier ben ik ook naar op zoek inderdaad... Dit moet met 2.0 toch ook mogelijk zijn? Ik heb trouwens een USB-Wifi-stick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
En t allermooiste is nog, dat je na even verder lezen er achter komt dat je minimaal 300kbps upload thuis en dan een acespoint/hotspot nodig heb met 300kbps download ergens buiten!
What do I Need?

At Home

On-the-Go
1. PSP™ system with software version 2.50 or later (update available at www.us.playstation.com/psp/).
2. Broadband Internet connection (via a hotspot) with at least 300kpbs of downlink speed.2
3.Memory Stick® Duo, which is used to store remote control codes for the PSP™ system.
Meeste ('normale') internet gebruikers hebben een adsl verbinding met zon 100kbps upload, dus laat staan als je beschikking hebt over een snellere uploadlijn, je dan ook nog eens een hotspot moet zien te vinden die je met 300kbps laat downloaden!

Nee hoor Sony, sorry maar 1.50 is here to stay!

[ Voor 17% gewijzigd door ElayZ op 13-10-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
ElayZ schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:59:
En t allermooiste is nog, dat je na even verder lezen er achter komt dat je minimaal 300kbps upload thuis en dan een acespoint/hotspot nodig heb met 300kbps download ergens buiten!

[...]

Meeste ('normale') internet gebruikers hebben een adsl verbinding met zon 100kbps upload, dus laat staan als je beschikking hebt over een snellere uploadlijn, je dan ook nog eens een hotspot moet zien te vinden die je met 300kbps laat downloaden!

Nee hoor Sony, sorry maar 1.50 is here to stay!
Nou aan die 300 kiloBIT per seconde moet je toch wel komen. ik heb een "goedkope" verbinding van 368 kbps up en 1024 kbps download snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Hoe zit het dan met een access point? Betekent dat dan dat ik mijn gehele netwerk draadloos moet maken? Of kan ik dat access point in mijn "wired" router steken o.i.d.?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 14-10-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:05
vandaag ook mijn spider-man 2 umd binnen gehad en dat terwijl ik met een japanse psp heb geregistreerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Anoniem: 34339 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:48:
Hoe zit het dan met een access point? Betekend dat dan dat ik mijn gehele netwerk draadloos moet maken? Of kan ik dat access point in mijn "wired" router steken o.i.d.?
Ja dat is de bedoeling van een access point, maar dat kost weer een euro of 60 voor een beetje goede access point wat ik persoonlijk nogal prijzig vindt om alleen mijn psp draadloos te maken. Maar het schiojnt dat je je wifi kaart kan laten werken als een acces point en dat kost me niks omdat ik al een wifi kaartje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

whatzert schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:35:
Pics:

[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb hem nog niet binnen maar zie dat ik hem vanavond op jouw adres wel even kan komen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
Reageer inhoudelijk of anders niet ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 13-10-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07 07:47
Bah ik sta voor een dilemma :(. Ik kan kiezen tussen een nieuwe videokaart (heb nu een Radeon 9800 SE) of deze PSP.. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
Dekay schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:40:
Bah ik sta voor een dilemma :(. Ik kan kiezen tussen een nieuwe videokaart (heb nu een Radeon 9800 SE) of deze PSP.. Wat zouden jullie doen?
wat denk je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
PSP :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-07 07:47
Wat is de rede achter de keus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
waarom vraag je da op dit forum :P
kbedoel psp is gewoon almachtig

[ Voor 33% gewijzigd door jessepost op 13-10-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
Reageer inhoudelijk, of anders niet ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 13-10-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Ik vind het een beetje rare vraag in een psp topic. Daarbij kost een beetje videokaart net zoveel als een psp en kan je met een psp weer een jaar of 5 de nieuwste spellen spelen over 2 jaar kan je weer een nieuwe videokaart kopen en de rest van je pc upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

kun je van je 9800 geen xt of pro van maken? (overclocken?)

psp of een nieuwe videokaart :S met welke videokaart kan jij buiten gamen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiqziz
  • Laatst online: 08-06 14:33
Ik zou psp nemen, met die videokaart kan je nog wel ff voort voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 11-07 15:57
Ja wat is er?

Mensen NIET upgraden naar 2.5

Kan je geen leuke spelletjes meer doen

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 13-10-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154030

Heeft er iemand al een echte goed GBA-emulator voor de PSP gevonden? Ik kan alleen maar van die half-afgemaakte GBAemulators vinden.. iemand goede ervaring met GBA Advance Wars spelen op PSP :9 :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Laatst online: 11-07 15:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, thanx, heb jij um al getest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
m-tuning schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:58:
[...]

Ja wat is er?

Mensen NIET upgraden naar 2.5

Kan je geen leuke spelletjes meer doen
Te laat, ik d8 dat je met die player iets kon, totdat ik er achter kwam dat je daar n speciaal apparaat van 300 euro voor nodig had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
Doe dit buiten dit forum om ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 13-10-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 13:47
jessepost schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:19:
fifa...2006... misschien --> morgen
heel utrecht afgebeld.. iedereen verwacht hem morgen.. nja :)
Hoe kan dat nou. Op de site van FRS en Dixons staat dat ze Fifa 2006 pas 20 of 27 oktober verwachten...

Dixons - 27 oktober

Free Record Shop - 20 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 17:49

DaWaN

'r you wicked ??

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
Flatwhite schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:31:
[...]

Hoe kan dat nou. Op de site van FRS en Dixons staat dat ze Fifa 2006 pas 20 of 27 oktober verwachten...

Dixons - 27 oktober

Free Record Shop - 20 oktober
klopt.. maar kijk maar naar www.bartsmit.com of www.dynabyte.nl dan praat je wel anders 8)7

maar in ieder geval.. ik geef je gelijk

heb vandaag al die winkels afgebeld... en ze verwachten hem allemaal morgen( zelfs e-plaza ook nog ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156259

Anoniem: 154030 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:59:
Heeft er iemand al een echte goed GBA-emulator voor de PSP gevonden? Ik kan alleen maar van die half-afgemaakte GBAemulators vinden.. iemand goede ervaring met GBA Advance Wars spelen op PSP :9 :*) ?
Volgend jaar februari komt als het goed is de game ''Field Commander'', concept lijkt wel heel veel op advance wars:

http://pspupdates.qj.net/...shots-video.html#comments

Overigens op de DS sinds vorige maand (import) advance wars dual strike zitten spelen. Daar is het touch screen toch uitermate geschikt voor, maar niet noodzakelijk.

Ben dan ook erg benieuwd naar Field Commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 23:09
Ik heb mijn spidy UMD ook binnen. Heb een EU PSP en geregistreerd op 2 September. Kan hem alleen niet kijken, omdat ik mijn PSP die ik 28/9 al had opgestuurd nog niet terugheb. :(

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

rimave schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:49:
Ik heb mijn spidy UMD ook binnen. Heb een EU PSP en geregistreerd op 2 September. Kan hem alleen niet kijken, omdat ik mijn PSP die ik 28/9 al had opgestuurd nog niet terugheb. :(
Nu weten we t wel. Iedereen krijgt dezer dagen zn UMD, en als iedereen het post zijn we snel al drie topics verder. We weten het nu wel volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
rimave schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:49:
Heb je jouw PSP via de winkel opgestuurd of direkt naar Sony op de post gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Damn wat ben ik blij met me PSP :D wat een handheld zeg gewoon klein wondertje. Maar goed de spellen die ik gekocht heb bevallen me ook erg goed. Ridge Racer das gewoon super maar dat vond ik vroeger al dus daar zal niet veel aan veranderd zijn. Everybody's Golf is erg leuk om ff te doen zeg maar gewoon ff op de bank of als je in de trein zit. Tis leuk maar niet geweldig. Tis althans geen miskoop das voor mij voldoende. Nu nog even SSX en GTA en Lumines en nog wat andere games :D

Ik heb ook me psp geregisteerd en ze zeiden dat ik ook spidey kreeg maar ik ga er maar vna uit dat ik te laat ben. Maar goed mocht het wel het geval zijn dan is het mooi mee genomen.

edit:

m-tuning ik ben lid geworden op die site waar jij al die skins post voor die logitech case ik zal er ook wel stel uploaden als je wil.

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 13-10-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 156259 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:48:
[...]

Volgend jaar februari komt als het goed is de game ''Field Commander'', concept lijkt wel heel veel op advance wars:

http://pspupdates.qj.net/...shots-video.html#comments

Overigens op de DS sinds vorige maand (import) advance wars dual strike zitten spelen. Daar is het touch screen toch uitermate geschikt voor, maar niet noodzakelijk.

Ben dan ook erg benieuwd naar Field Commander
shit het is niet realtime :'(
dan vind ik het meteen geen reed meer aan...
advance wars op de gba zou ook 100x vetter zijn als het realtime was... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah maar de style van Advance Wars is gewoon te mooi, dat spreekt me vooral erg aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Goed, de spiderman golf is echt onderweg, ik hoor idd van iedereen dattie binnenkomt nu, dus mensen die em nog niet hebben, nog maar heel ff ;)

ff ontopic- ik heb een beetje rondgezocht, maar tot dusver is er nog niet bekend wat het idee achter die IR optie is? excuus als ik het heb gemist... het enige wak heb kunnen vinden is een evt. IR tobotje... Bij de specs staat op sommige sites trouwens iets over een microfoon- heb ik over een VOIP/voice chat functie heengelezen oid? zou wel vet zijn 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 14-10-2005 01:25 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage