Het Playstation Portable topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wordt het hardstikke dof als je wasbenzine gebruikt. Zelfde geldt voor aceton (nagellakremover), beide lossen het plastic op namelijk. Ik ben geen expert, maar je kan het proberen met alcohol (spritus), dat laat tenminste het plastic intact. Veel mensen doen dit soort dingen met polijstmiddelen trouwens, zoals displex. Dit heeft echter ook enige dofheid tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel een enorme eend zijn hoor, maar als ik homebrew software kopieer naar mn x:\psp\game\ enzovoort map kopieer moet ik dus per programma 2 mappen kopieren.. eentje heet blabla en de andere blabla%, met een % erachter dus, anders werkt het niet?! Dan werkt het inderdaad dus allemaal wel, maar als ik dan op game klik zie ik de geinstalleerde software EN een icoontje met beschadigde data, hoe is dit op te lossen? Dat icoontje wil ik dus niet zien?! Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:27
WeAreLegion schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:42:
Ok talking about mission impossible lol ben heel amersfoort door gelopen en nergens maar dan ook nergens hebben ze een PSP, dixons zei dat ze week 43 (das over 2 weken) waarschijnlijk geleverd worden maar dat is dus ook nog niet zeker. Ik ga nu maar me neef aan kijken die werkt bij bol.com perhaps dat ik knog korting kan krijgen :D. heb als vervaning maar even een DS gekocht
"Told ya so! ;) "

Maargoed, wel klote dat je er nu niet aan kan komen. Des te groter is de kans dat je er strax een hebt met een hoge (lees: 2.01) firmware, zodat homebrew wegvalt.

Maarre, een DS als vervanging? ;)

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lol jah nintendogs rocks :) en vind alle 2 handhelds leuk dus heb die ook maar gelijk gekocht. Ik ga nu even online zoeken of ik hem nog ergens van dan kan krijgen en anders ga ik wel naar Toy's R Us wat je dus al zei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:43:
Ik zal wel een enorme eend zijn hoor, maar als ik homebrew software kopieer naar mn x:\psp\game\ enzovoort map kopieer moet ik dus per programma 2 mappen kopieren.. eentje heet blabla en de andere blabla%, met een % erachter dus, anders werkt het niet?! Dan werkt het inderdaad dus allemaal wel, maar als ik dan op game klik zie ik de geinstalleerde software EN een icoontje met beschadigde data, hoe is dit op te lossen? Dat icoontje wil ik dus niet zien?! Kan dit?
Ennuhm, die web-browser, 2ch., Ik download dan een aantal files, plak ik in een map genaamd WEB en wil hem starten, knalt er dan vervolgens keihard uit met de mededeling kan de game niet straten 80020001... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Zie hier de echte datel hdd + accu:

*knip

[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:43:
Je kan je bestandsnamen hernoemen....makkelijker gaat het met SeiPSPTool

Even op corrupted images klikken, de disk name opgeven, en de naam van de directory die je niet meer wilt zien.....en klik op rename

linkje naar tool:
http://files.pspupdates.q...cfiles.cgi?0,0,0,0,40,910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Klein vraagje tussen door waar ik geen antw.op kon vinden. Net de PSP van mijn broertje geconfigged voor ons WiFi netwerk.

Ik maak gebruik van een 3Com 802.11b router, icm 128 bits WEP beveiliging. Netjes de PSP zo ingesteld inc. de encryptie. Gelijk verbinding, echter helaas wel "maar" een schamele 2Mbit verbinding, volgens de status pagina vd 3Com. Hoe krijg ik dit @ 11Mbit, net als op de notebook van mams :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:24:
[...]

Je kan je bestandsnamen hernoemen....makkelijker gaat het met SeiPSPTool

Even op corrupted images klikken, de disk name opgeven, en de naam van de directory die je niet meer wilt zien.....en klik op rename

linkje naar tool:
http://files.pspupdates.q...cfiles.cgi?0,0,0,0,40,910
SUper, dank je wel! Heel fijn. Misshcien ook enig idee waarom ik die 2ch browser niet aan de gang krijg? Elke keer een error 80020001, ook al verschillende andere versies geprobeerd. Erg vreemd. En heeft er iemand ervaring met PSP radio? Een hele ouwe versie krijg ik wel aan de gang, maar de nieuwste niet, en waarom kun je niet zelf een stream invoeren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over PSPRadio: de nieuwe versie komt zonder .cfg file. Neem een oude over en het werkt. Dat beantwoord meteen je 2e vraag: je kan de adressen van je fav streams in die .cfg invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik heb trouwens es dat filmpje Mine.wmv (dat wat gemaakt is met battlefield2) es geconverteerd op hoogste detail en ik verbaas me er echt over hoe scherp dat het beeld is, echt schitterend!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toch maar logitach playgear pocket gehaald.

Best wel gaaf ding.
Had gelijk ook de ipod nano gezien voor de eerste keer.
(past wel bij een psp net zoals een zwarte d-500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
[quote]Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:35:
Over PSPRadio: de nieuwe versie komt zonder .cfg file. Neem een oude over en het werkt. Dat beantwoord meteen je 2e vraag: je kan de adressen van je fav streams in die .cfg invoeren.[/quote

Moet je voor die radio perse v.1.5 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:29:

Best wel gaaf ding.
Heb je ook al een coole skin uitgezocht?

Of zal ik er 1 voor je maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:33:
[...]

SUper, dank je wel! Heel fijn. Misshcien ook enig idee waarom ik die 2ch browser niet aan de gang krijg? Elke keer een error 80020001, ook al verschillende andere versies geprobeerd. Erg vreemd. En heeft er iemand ervaring met PSP radio? Een hele ouwe versie krijg ik wel aan de gang, maar de nieuwste niet, en waarom kun je niet zelf een stream invoeren...?
0.35 krijg ik hier aan de praat, maar sluit niet goed af jammer genoeg. Heb betere ervaringen met 0.33B, enige verschillen zijn:

-Laadt niet automatisch de eerste stream in (druk op X en de stream wordt geladen)
-In plaats van het buffer metertje van 0.35Pre zijn het 2 waardes, opzich interessanter omdat je ziet wat die op dat moment afspeelt en wat het programma alvast in de buffer heeft :)
-Sluit wel goed af (zonder PSP reboot!)

Hier een kort filmpje van 0.35 : http://www.anonymoususer.demon.nl/fok/pspradio.mov

En eentje in lagere kwaliteit om een idee te krijgen hoelang het duurt om een mixed.pls (in 0.33b) in te laden :X
Heb er iets teveel adressen in staan (stuk of 25) :P
http://www.anonymoususer.demon.nl/fok/pspradio1.mov

Maar als het eenmaal werkt draait het als een trein :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok op veel sites, (bekende sites) is ook geen PSP meer te bekenen dus er zit dekn ik niks anders op dan wachten. Of iemand moet nog een winkel weten mag door hele land als het maar bereikbaar is vanuit Amersfoort met de trein en dan met openbaar vervoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Voor PSP-Radio: Heb je daar v.1.50 voor nodig? En in welke folder moet je het bestandje plaatsen.
Srry for noob vrage maar ik kan het nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudvdsanden schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:01:
Voor PSP-Radio: Heb je daar v.1.50 voor nodig? En in welke folder moet je het bestandje plaatsen.
-Ja, je hebt 1.50 nodig.
-Wil je het werkende krijgen moet je je IP adres / DNS / Gateway etc.etc. manueel/manual instellen!!! ---> Tip: ga naar infrastructure, kies bij settings: easy en ga door tot het veld waar je alle gegevens ziet. Schrijf die op en maak een nieuwe connectie waar je kiest om dus manual alles in te stellen (zonder proxy overigens) en save deze connectie, zonder een "static" wifi connectie werkt het niet.

De juiste map is:

*:/psp/game

wordt dus:

*:/psp/game/PSPRadio
en
*:/psp/game/PSPRadio%

* staat voor het schijfnummer wat windows aan je PSP toekent

Als je 0.33B downloadt (zie www.pspupdates.com ) zit er een voorbeeld mixed.pls bestand bij.
mixed.pls -> staan de links naar de shoutcast mp3 servers in

Die 0.33 zip kan wel verwarrend zijn, je kan het de PSPRadio directories uit deze map halen:

/PSPRadio0.33b-final/handojin_iconset/v1.5/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:49:
Ok op veel sites, (bekende sites) is ook geen PSP meer te bekenen dus er zit dekn ik niks anders op dan wachten. Of iemand moet nog een winkel weten mag door hele land als het maar bereikbaar is vanuit Amersfoort met de trein en dan met openbaar vervoer :)
Mediamarkt in Ede, heeft r genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudvdsanden schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:01:
Overigens gebruik ik met veel plezier de 0.34 versie voor de shoutcast

Mocht de wireless connectie wegvallen, dan krijg ik de stream alleen maar weer aan de gang door de app opnieuw te starten. Interface is niet alles, maar als het eenmaal gaat is het echt een super progje
Daar kan ik je niet mee helpen......heb er de noodzaak nog niet van gezien om met een niet touchscreen, zonder toetsenbord apparaat te gaan internetten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een rare opmerking he.

Als ik iets save op men Memory stick gaat da rete snel, same met lezen van save gamesz en video's.

Als ze nou met 20GB HDD's komen... Word da allemaal wa minder dnk k.
Met een bestandssysteem dat niet berekend is op die grote snelheden.
Kijk je bijvoorbeeld naar laptop schijven (vanwege formaat) dan zie je meestal toch nog 5400 rmp schijfjes...

Zou dit nou wel zon geweldige ontwikkeling zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:59:
Ik weet niet hoor, maar wat haalt een 5400 toerenschijf?
20-30 MB/seconde ofzo?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da snappik.
Maar is vaak al een vertraging in vergelijking met de memor cards. Als je dan 20 gig hebt, ga je makkelijker denken over formaten van bijvoorbeeld vids.
Dan zou ik persoonlijk liever grotere (of betaalbaardere) kaartjes zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:37:
[...]

Mediamarkt in Ede, heeft r genoeg
Ok dankje even kijken waar die zit in Ede en of dat makkelijk te doen is met de trein en bus zo ja dan ga ik er morgen wel even heen. ben net aan het aansterke van nog al een goeie griep maar ik moet en zal een PSP hebben.

Ok heb ff opgezocht MMEde ligt dicht bij station centrum als ik me niet vergis. Dus das wel te doen mrogen maar even daar toe heb gelukkig nog OV

[ Voor 17% gewijzigd door WeAreLegion op 10-10-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:29:

Best wel gaaf ding.
WAAR???
waar verkopen ze die dingen kan ze nergens vinden in (groningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:22:
Zie hier de echte datel hdd + accu:

*knip
Hoe kan je in godsnaam aan beide kanten van je psp zon ding plaatsen. Let ook op de afloping aan beide kanten. Duidelijk gephotoshopped.

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik zou niet weten hoe de hdd bevestigt moet worden

Maar waarschijnlijk wordt hij (ongeveer) zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
koekoek2003nl schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:28:
[...]
WAAR???
waar verkopen ze die dingen kan ze nergens vinden in (groningen)
Bij MediaMarkt zijn ze het goedkoopst dacht ik, en hier in Rotterdam-Centrum hangt het er vol mee op meerdere plekken :P
15.99 dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

SH4D3H schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:48:
[...]

Bij MediaMarkt zijn ze het goedkoopst dacht ik, en hier in Rotterdam-Centrum hangt het er vol mee op meerdere plekken :P
15.99 dacht ik :)
Ik wacht nog even op de Logitech PlayGear Street, volgens Logitech zou deze nog niet in Nederland te koop zijn.........

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
echt vaag.. pspvideo9
ik converteer the last samurai.. doet ie 2 uur over.. wil ik hem op m'n psp zetten..
gaat ie ineens 2de bewerking uitvroeren.. wat is dat? want hij was al klaar volgensmij.. raarr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessepost schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:53:
echt vaag.. pspvideo9
ik converteer the last samurai.. doet ie 2 uur over.. wil ik hem op m'n psp zetten..
gaat ie ineens 2de bewerking uitvroeren.. wat is dat? want hij was al klaar volgensmij.. raarr!
ja klopt dat programma werkt niet helemaal goed. laatst wou ik een aflevering van bleach erop zetten en zit ie de hele tijd op ''starten van 2e bewerking wachten a.u.b'' klopt niks van, volgens mij loopt het programma een beetje vast ofzo.
alternatieven????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt tof die 4 GB schijf :)

Alvast gereserveerd.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
misschien moet je hem snel aflsuiten als hij met 2e bewerking wil gaan starten.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat doet ie bij mij ook...maar geen probleem...gewoon afsluiten...het geconverteerde bestand werkt gewoon prima. Volgens mij is het alleen maar om te zeggen dat hij wacht op een 2de overzetting, daar je opdrachten in een wachtrij kunt zetten...ik heb al succesvol een paar fragmenten van National treasure, Shark Tale, Monsters Inc, Troy enz... met ondertitels overgezet naar de PSP, en is prachtig van kwaliteit en geluid...volgens mij dan toch...Nu nog alleen een grotere memstick halen... (damn, wat zijn die dingen duur...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:32:
[...]

Ok dankje even kijken waar die zit in Ede en of dat makkelijk te doen is met de trein en bus zo ja dan ga ik er morgen wel even heen. ben net aan het aansterke van nog al een goeie griep maar ik moet en zal een PSP hebben.

Ok heb ff opgezocht MMEde ligt dicht bij station centrum als ik me niet vergis. Dus das wel te doen mrogen maar even daar toe heb gelukkig nog OV
Mediamarkt Enschede heeft dr ook nog n boel, op loopafstand van het station (zit in het centrum) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:36:
ik heb al succesvol een paar fragmenten van National treasure, Shark Tale, Monsters Inc, Troy enz... met ondertitels overgezet naar de PSP
Zijn die van DivX of DVD? Hoe heb jij het met ondertitels voor elkaar gekregen? Mijn huidige approach van DVD rippen met met ondertitels met VLC en dat dan omzetten met 3gp is wat omslachtig, en kan wel een stap directer IMHO :)

Overigens, voor goedkope 1 gig memcard: ikzelf en minstens 1 ander iemand hier hebben deze gekocht van iemand op ebay: Link. Ik was totaal 78 euro inc. vezendkosten kwijt, en had hem binnen 1 week. Dit is bij mijn weten geen handel of ruil, aangezien ik zelf niets aanbied, maar iemand slechts tip. Ik zal dit weghalen als dit toch onder handelspraktijken valt.

[ Voor 2% gewijzigd door Blaurens op 11-10-2005 11:58 . Reden: Misschien gebruikte de ramden geen dvd's.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of dit al bekend is maar ik heb mijn PSP bij de free record shop voor €224,99 gekocht.

Het enigste wat je moet doen is een ANWB pasje lenen van iemand en je krijg 10% korting op de PSP.

In de winkel wisten ze dit nieteens en vertelden ze mij dat het enkel op software is, maar de kassa gaf toch echt €224,99 aan dus konden ze er niet onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah sorry maar het lukt me echt niet om erachter komen hoe ik Metal Slug op me PSP kan laten draaien, ik snap geen *** van die Neogeo Emulator, heeft iemand op een of andere manier Metal Slug al op PSP draaiend? PLZZZZZ kzoek al vet lang..

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:25:
aaah sorry maar het lukt me echt niet om erachter komen hoe ik Metal Slug op me PSP kan laten draaien, ik snap geen *** van die Neogeo Emulator, heeft iemand op een of andere manier Metal Slug al op PSP draaiend? PLZZZZZ kzoek al vet lang..

_/-\o_
Heb het zelf nooit getest maar:

In de file staat 1 eboot file. Zet deze even met behulp van het tooltje seipsptool op je psp (Naam moet je dan NGPSP noemen, de eboot hoef je niet meer handmatig te copieren. De directories battery, state en roms even handmatig aanmaken), dan word ook de PSP:\PSP\GAME\NGPSP% directory aangemaakt die nodig is op een psp met firmware 1.5 .

Copy paste readme uit zipfile:

= To Use =
----------

.) Create Folder PSP:\PSP\GAME\NGPSP\
.) Create Folder PSP:\PSP\GAME\NGPSP\Battery\
.) Create Folder PSP:\PSP\GAME\NGPSP\State\
.) Create Folder PSP:\PSP\GAME\NGPSP\Roms\

.) Copy EBOOT.PBP to PSP:\PSP\GAME\NGPSP\
.) Copy roms to PSP:\PSP\GAME\NGPSP\Roms\

= Input =
---------
PSP Button - Result

.) In Game
X - A button
O - B button
start - Option button (like start button)
select - return to menu

.) In Menu
Up & Down - Change Selection
Left & Right (on number options) - Change Value
O - Change value or take action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:22:
Geen idee of dit al bekend is maar ik heb mijn PSP bij de free record shop voor €224,99 gekocht.

Het enigste wat je moet doen is een ANWB pasje lenen van iemand en je krijg 10% korting op de PSP.

In de winkel wisten ze dit nieteens en vertelden ze mij dat het enkel op software is, maar de kassa gaf toch echt €224,99 aan dus konden ze er niet onderuit.
Dat klopt wel. Ik ben eens op zoek geweest naar info na het lezen van je post. Op de site van de FRS kon ik niet vinden, maar op de site van de ANWB wel :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
in de omgeving den haag heb ik vandaag geen psp meer kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm nou ik bel eert even naar MMEde en dan naar MMEnschede. Tis dat ik een OV heb anders ging ik nevernooit niet lol beetje prijzig. Maar goed tis bijna onmogelijk om er 1 te bestellen. Me neef is aan kijken bij bol.com of hij wat kan regelen (daar werkt ie)

Pffff Amersfoort - Enschede is 1,5 uur met de trein :D

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 11-10-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:36:
ik heb al succesvol een paar fragmenten van National treasure, Shark Tale, Monsters Inc, Troy enz... met ondertitels overgezet naar de PSP, en is prachtig van kwaliteit en geluid...volgens mij dan toch...
Ik heb inmiddels alle topics doorgespit en een half uur zitten google-en, maar nergens echt duidelijk kunnen vinden hoe ik de boel MET ondertiteling kan rippen.. Heb je voor mij de naam van het programma dat je hebt gebruikt om de ondertitels in de avi te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:12
WeAreLegion schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:49:
Hmmm nou ik bel eert even naar MMEde en dan naar MMEnschede. Tis dat ik een OV heb anders ging ik nevernooit niet lol beetje prijzig. Maar goed tis bijna onmogelijk om er 1 te bestellen. Me neef is aan kijken bij bol.com of hij wat kan regelen (daar werkt ie)

Pffff Amersfoort - Enschede is 1,5 uur met de trein :D
Probeer dan Nedgame (055-53232898), Playz2b (055-5767678), Dixons (055 5761922), Bart Smit (055 5785424), Intertoys (055 5760801, 055 5416565), Top 1 Toys (055 5761098) in Apeldoorn zou ik zeggen.... Scheelt een uur reizen.... Intertoys vrij vaag, dus misschien daar nog te koop...

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 11-10-2005 14:59 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
@Beidehand

Ik lees nu dat van SeiPSPtool... heb het ff geprobeerd, idd super! Ik dacht al dat dat gewoon normaal was. Had voor de Sony Remote Control homebrew nu ook zo'n beschadigde data tekentje staan, en een KXploit logo... nu staat alleen dat ding er, en is het gewoon met een écht logo! :D
Bedankt beidehand!!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
scorpion303 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:44:
Ik heb inmiddels alle topics doorgespit en een half uur zitten google-en, maar nergens echt duidelijk kunnen vinden hoe ik de boel MET ondertiteling kan rippen.. Heb je voor mij de naam van het programma dat je hebt gebruikt om de ondertitels in de avi te zetten?
Mijn methode: VLC. Stap voor stap guide:

1. Download & installeer VLC.
2. Start VLC.
3. Kies 'File->Open Disk'
4. Klik op 'DVD' (dus NIET DVD (menus) )
5. Duw op OK.

De dvd zal nu gaan spelen.

6. Klik rechts, op de dvd, Kies 'Subtitles Track', en zie welke tracknummer de nederlandse is.
7. Stop het afspelen
8. Kies 'File->Open Disk'

Als het goed is, staat 'DVD' nog geselecteerd.

9. Vul bij Subtitles Track de track in, die je net hebt vastgesteld MIN EEN. Dus: heb je bij stap 6 gezien dat bijv. Track 4 de nederlande ondertiteltrack is, vul dan hier 4-1 = 3 in.
10. Vink 'Stream Output' aan.
11. Klik op 'Settings'
12. Vink aan: File, en kies of vul een bestandsnaam in. Wil je meekijken tijdens de conversie, vink dan ook Play Locally aan.
13. Bij 'Encapsualtion Method', klik op ASF (dat is degene die bij mij werkte voor de 3gp convertor, en werkt (dus) ook waarschijnlijk met pspvideo9.
14. Vink 'Video Codec' aan, en kies DIV3. Evt. kan je de bitrate verlagen/verhogen, als je wil, ik zou hem op 1024 laten staan.
15. Vink ook 'Audio Codec' aan, en kies MPGA. Ikzelf verlaag de audiobitrate meestal naar 96 of 128.
16. Vink 'Subtitles Overlay' aan. LET OP; dus NIET Subtitles Codec.
17. Sluit de options met 'OK', en duw dan weer op 'ok'.
18. Hij doet het nu, en dat kan je zien als je meekijkt, en anders zie je alleen dat hij het afspeelt, maar niet wat.

Na de loopduur van de film heb je een mooi groot bestand van ca. 1 gig, afhankelijk van de lengte van je film, met ondertitels, klaar om omgezet te worden met de tool van jou voorkeur!

Succes!

Edited:
Oja, er zijn bij mijn weten 2 programma's die ook subtitles ondersteunen bij het converten van dvd naar psp, en dat zijn Video Vault for PSP ($39.99) en Lathe ($3.95). Die laatste moet je waarschijnlijk wel in combinatie met bijv. dvd43 om te voorkomen dat je eerst de dvd op je harddisk moet decrypten.

[ Voor 19% gewijzigd door Blaurens op 11-10-2005 15:46 . Reden: Prijs bij Lathe vereten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:25:

_/-\o_
Wat is daar zo moeilijk aan ? :S
Gewoon neocd op je psp knallen, de 1pagina readme manual lezen en that's it. Je moet dus de neogeo cd variant van metal slug op je psp knallen. nuff said, RTFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:59:

Als ik iets save op men Memory stick gaat da rete snel, same met lezen van save gamesz en video's.

Als ze nou met 20GB HDD's komen... Word da allemaal wa minder dnk k.
Met een bestandssysteem dat niet berekend is op die grote snelheden.
Kijk je bijvoorbeeld naar laptop schijven (vanwege formaat) dan zie je meestal toch nog 5400 rmp schijfjes...

Volgens mij is de max van het MemoryStick geheugen 4GB...

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Blaurens schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Mijn methode: VLC. Stap voor stap guide:
..knip..
Hoera, hier kan ik wat mee! Ik ga thuis direct aan de slag en zal hier mijn bevindingen plaatsen. Hartelijk dank voor de zeer uitgebreide (en duidelijke) uitleg!

toevoeging: Ik zit even die VLC-pagina door te kijken en zo te zien is dat zowieso een schitterend proggie... Streams opnemen, ondertitelingen vastlegen of streams uitzenden.. Dit biedt een hoop nieuwe mogelijkheden i.c.m. met xbox! (jammer dat ie geen ondersteuning heeft voor realmedia-bestanden..)

[ Voor 30% gewijzigd door scorpion303 op 11-10-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Graag gedaan :) Hoop dat ik zo uit mn hoofd niets vergeten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DaWaN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:47:
[...]

Volgens mij is de max van het MemoryStick geheugen 4GB...
Is dat ook de max voor het pro duo geheugen ?

Ik heb net even gezocht maar kan het niet vinden wat in de toekomt de maximale grote zal zijn, ik heb er toch wel op gehoopt dat het zo'n 10GB ( of meer :P ) zal worden en zal het erg jammer vinden als het bij 4GB zou ophouden :(

Als er iemand is die het weet hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown-ro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 10:07
De theoretische max ligt op 32GB maar of ze dit ook ooit zullen halen?

http://www.dpreview.com/news/0308/03081503sonymsduopro.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

waarom zou 4 gig het max zijn?

vroegaah was pentium 1 133Mhz ook de max :+

edit: heeft iemand ook informatie over dat plastic schuif in je psp memmory dinggeval zodat je er een sd kaartje in kan stoppen apparaat?

[ Voor 48% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-10-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

koekoek2003nl schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:48:
waarom zou 4 gig het max zijn?

vroegaah was pentium 1 133Mhz ook de max :+

edit: heeft iemand ook informatie over dat plastic schuif in je psp memmory dinggeval zodat je er een sd kaartje in kan stoppen apparaat?
Ik denk dat je de adapter bedoelt naar de gewone memory sticks. Die heb ik hier voor mij liggen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
wat een onwijs kut programma .. da psp video 9
met dat 2e bewerking.. wist hij heel die film weer.. ik dacht steeds op 100% of 99 %
dus ik met 98 % ernaar toe is hij al gewist.. kut programma..
iemand beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
PSP Video Express

Het is wel Shareware

Maar werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
3gpp - zie ook de startpost voor hoe het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaurens schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:57:
[...]

Zijn die van DivX of DVD? Hoe heb jij het met ondertitels voor elkaar gekregen? Mijn huidige approach van DVD rippen met met ondertitels met VLC en dat dan omzetten met 3gp is wat omslachtig, en kan wel een stap directer IMHO :) ...
Die zijn geript van mijn originele DVD's...
scorpion303 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:44:
[...]

Lol, ik heb er toch ongeveer 5 dagen naar zitten zoeken...

Maar hier hoe ik het voor elkaar gekregen heb...

De (free) programma's:
DVD Decrypter
Auto Gardian Knot
PSP Video9

Installeer deze 3 programma's en bijhorende Codecs...(Wordt allemaal automatisch gedaan)

Stap1: DVD Decrypter

Voor de instellingen van DVD Decrypter en PSP Video 9 verwijs ik jullie naar deze tutorial.
MAAR bij DVD Decrypter moet je ook nog eens naar Tools --> Settings gaan. Onder de tab File Mode moet je ervoor zorgen dat onder Start Up "Main Movie + IFO's"
en bij File Splitting "None" geselecteerd is.
Verder volg je de instructies van de tutorial. Vergeet echter niet om de ondertitels te selecteren evenals de audio track...
Deze operatie resulteert in 3 files. Eén grote .VOB file (de film), een .IFO file ( de ondertitels) en nog een readme file (niet van belang).

Stap2: Auto GK

Dit programma zet de grote file om in een .AVI file waarin de ondertitels dan zullen gebakken zitten. Het is een lang proces, maar ja...het moet...
Open Auto GK, en bij step1 blader je naar de map waar de vorige 3 bestanden zitten en daar selecteer je de .IFO bestand, NIET de .VOB. Het programma zal je vertellen dat er aan dit bestand een .VOB gekoppeld is en daar mag je dan de juiste .VOB kiezen en bevestigen.
Bij Output geef je dan een bestemming en naam aan.
Nu kan je bij Step 2 de audio EN keuze ondertitel kiezen...dus doen...
Bij step 3 Custom size selecteren en voor alle zekerheid neem de helft van .VOB bestand.
Ga dan naar Advanced settings en kies onder resolution Fixed witdh voor 320.
Bekijk je preview en als die ok is, (dus je ondertitels te zien krijgt) klik op "add job" en dan "start" en dan oefen wat geduld. (Speel een beetje PSP, en laat liever de pc alleen zijn werk doen)
Noteer waar de bestanden geplaatst zullen worden.
Panikeer niet als je bij de preview geen geluid hebt, dit is normaal...
Het eindresultaat is 1 .AVI file, die je kunt afspelen, doe dit om te controleren of je daadwerkelijk je ondertitels en geluid hebt.

Stap 3: PSP Video9

Hiermee zet je dan je .AVI bestand om in een .MP4 bestand. Hiervoor verwijs ik jullie wederom naar de tutorial van hierboven, waarbij je bij "Setup" je instellingen instelt, en dan naar "Omzetten" gaat en bij "nieuwe video Converteren" uiteraard je .AVI file selecteerd. Eens gedaan zal hij dan die boodschap zeggen van 2de bewerking....wachten, maar trek je daar niks van aan...gewoon afsluiten en je zal zien dat je een .MP4 file hebt.
Die moet je dan gewoon in de juiste map plaatsen op je PSP, en klaar is Kees.

Zo, ik hoop dat dit jullie gaat helpen. Dit alles werkt bij mij perfect. Het is wat omslachting in tijd, maar is tot nu toe de enige gratise manier om ondertitels in te bakken.

Succes.

Misschien iets om in de openingspost te zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

jessepost schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:
met dat 2e bewerking.. wist hij heel die film weer.. ik dacht steeds op 100% of 99 %
iemand beter idee?
Je taal veranderen van Nederlands naar een andere taal en je probleem is opgelost.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

LEL! :D
schrik me een beetje beel erg dood toen hij ineens begon te spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
weet iemand een goede wma to mp3 converter.. gratis? :P
heb er 2 maar zijn alle 2 bout..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen usb hd voor de psp (H) anders zou je bv je mp3 speler van 2 gig kunen aansluiten op je psp (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
m-tuning.. you there?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

jessepost schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:23:
weet iemand een goede wma to mp3 converter.. gratis? :P
heb er 2 maar zijn alle 2 bout..
Probeer Switch eens (freeware). Leuk programma om allerlei soorten audio te converteren.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
jo.. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
O net te laat

Ik wist er trouwens ook geen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
Afbeeldingslocatie: http://uk.codejunkies.com/images/article_images/psp-hd-back1-large.jpg

Ik was eerst van plan zo'n ding misschien te kopen, maar daar zie ik nu toch van af! Wat een lelijke dikke achterkant krijgt je PSP dan! Ik vind hem zo ergonomisch... dan toch echt niet meer :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

Ik wacht nog even op de Logitech PlayGear Street, volgens Logitech zou deze nog niet in Nederland te koop zijn.........
Deze is te koop bij de MediaMarkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
en was laaatst bij de marko goedkoop te krijgen , 23 euro dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

marco899 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat je de adapter bedoelt naar de gewone memory sticks. Die heb ik hier voor mij liggen.
foto?
waar kan je die halen?

iedereen schijnt alles te kunnen krijgen in de mediamarkt :? nou ik kan nooit wat vinden misschien ben ik wel blind oid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij intertoys kan je die adapter kopen voor 6 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb net die apple emulator eens geprobeerd, Basilisk II voor de psp. Schitterend :D Gewoon Mac OS op je PSP. En het draait nog snel ook, alleen beweegt die cursor zo tergend langzaam. Compleet nutteloos verder, maar het is leuk om te laten zien :)

Heb em vandaag ook maar eens uitgetest in de trein, kwam terug van de MS Teched, 40 minuten in de trein. Ik was zo diep vertrokken met Lumines dat ik bijna me station miste :P Moet zeggen dat als je Lumines van MS speelt (nee, niet gedownload, zelf iso gemaakt van mijn UMD) de laad tijden wel beter zijn. Het enige nadeel is, is dat je niet even de PSP op standby kunt zetten om daarna weer door te gaan, dat snapt zo'n spel niet helemaal geloof ik. Toch maar umds mee sjouwen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
damn... die hdd en batt is echt HUUUGE

psp @ nuclear warhead mode LOL :+

dan toch maar (paar) 1gb stickies @ zwarte markt halen ala 65 eu/stuk.
ben je voor 4 gb waarschijnlijk nog goedkoper uit ook, en loop je neit met zo'n bulky ding aan je sexy psp. Ok moet je wel switchen soms maybe maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Blue2k schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:57:
Ik heb net die apple emulator eens geprobeerd, Basilisk II voor de psp. Schitterend :D Gewoon Mac OS op je PSP. En het draait nog snel ook, alleen beweegt die cursor zo tergend langzaam. Compleet nutteloos verder, maar het is leuk om te laten zien :)

Heb em vandaag ook maar eens uitgetest in de trein, kwam terug van de MS Teched, 40 minuten in de trein. Ik was zo diep vertrokken met Lumines dat ik bijna me station miste :P Moet zeggen dat als je Lumines van MS speelt (nee, niet gedownload, zelf iso gemaakt van mijn UMD) de laad tijden wel beter zijn. Het enige nadeel is, is dat je niet even de PSP op standby kunt zetten om daarna weer door te gaan, dat snapt zo'n spel niet helemaal geloof ik. Toch maar umds mee sjouwen dan...
Nou weet ik het niet hoor, maar als ik lumines speel, dan heb ik bijna geen laadtijden. Alleen even in het begin met opstarten, en dan als je bijvoorbeeld de challenge mode start. dit duurt hooguit 5 seconden, en dan speel ik minimaal een uur aan hetzelfde potje. Dus Lumines is het enige spel waar de laadtijden (die al zo kort zijn) voor mij niet relevant zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ok, finally een goed encoding prog zo te zien voor psp, werkt met avisynth en ffdshow, en t allermooiste, je kunt de directshow gebruiken, dus d.w.z als je bijv een (legale uiteraard!) avi file+ srt sub hebt, hij 'm meteen encode met de subs!

Here's how it goes:

d/l het prog:
http://files.pspupdates.q...files.cgi?0,0,0,0,18,1520

Installeer ook ffd en avisynth als je dat nog niet had.
(moet je ff full installer downloaden,dat is de link die hierboven staat, daar zitten ze bij)

Als ie zeurt om msvcr71.dll (deed ie bij mij...)
die vind je hier: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr71
die moet je ff naar windows/system map kopieren.

Als ie zeurt om audio codec, (ik had alleen lame installed)
install dan ff fraunhoff mp3 codec en hij werkt.
vind je hier: http://www.free-codecs.com/MPEG_Layer_3_Codec_download.htm

Als je dan het prog open hebt staan selecteer je een video bestand bij Input.
(dan moet de sub uiteraard exact dezelfde naam hebben alleen dan .srt extensie.)
Probeer anders eerst even af te spelen in bijv mediaplayer om te testen of het werkt.

Onder Input staat Method, die komt standaard op met AVISource, zet deze op Directshowsource door op change button te drukken. (anders pakt ie de subs niet)
Dan zie je vanzelf icoontjes van ffdshow in je taakbalk komen, ook als je afspeelt met bijv mediaplayer, als je daarop dubbelklikt kun je ook de positie vd subs aanpassen adhv de video die je wilt encoden.

i.p stelt ie alles vanzelf verder in, maar je kunt de size etc nog aanpassen wat je wilt, wijst zich eigenlijk wel vanzelf. (tv episode hoeft van mij geen 512 mb te worden namelijk, dus heb daar gewoon 100mb ingevult, hou je redelijk goeie kwaliteit over) stel evt ook nog resolutie en alles in als je dat anders wilt hebben, probeer maar even met diverse settings. En je kunt ook audio volume veranderen van 100% naar bijv 200% zodat ie harder kan.

Dan klik je op new job. dan komt ie in het andere scherm te staan wat bij het prog hoort en dan klik je op Start all jobs, ff wachten en tada! een filmpje inc subs!
Zo kun je dus ook meerdere filmpjes in de joblist zetten en bijv overnight laten encoden.

Net ff tv eps dus gedaan, +- 20 min video in ong 10 min encoded met subs.

[edit] Hele speelfilm (eerst xvid gemaakt van een originele dvd die ik heb) van 698 MB, duration: 1:29:03 min. doet er bij mij +-3 kwartier over om te encoden naar een mp4 van 400mb met subs (p4 3,06ghz HT, maar had ook nog andere dingen running)

Dit is nou eindelijk eens een overzichtelijk programma met veel mogelijkheden ipv vage setings soms bij bijv video9.

Denk dat dit wel een leuke is voor de startpost! :*)

[edit2] (ja ik kan niet slapen) Met die tv episode kreeg ik met de standaard instellingen dat het beeld samengedrukt was, dus twee zwarte balken boven en onder en het beeld cropped - ingeperst.

Wat ik nu gedaan heb is gewoon ff met calculator de originele resolutie van de film door 2 gedeeld, dus 640x352 (16:9) wordt 320x176 als je in het prog bij de resolutie settings op change klinkt krijg je een tabel, klik daarin op het getal (%) waar 320 en 176 samen komen zegmaar om hem daar op te zetten, vervolgens encode je en heb je wel je video fullscreen op je psp ipv cropped met zwarte balken.

Bij die hele film die ik gedaan had, merkte ik met doorskippen net dat het geluid niet sync loopt, ga daar morgen maar eens naar kijken waar dat aan ligt... eerst toch maar slapen. :O

[ Voor 61% gewijzigd door ElayZ op 12-10-2005 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
jessepost schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:
iemand beter idee?
Geen problemen met pspvideo9. Wel de nieuwste versie dan hè.
Maak zelf manueel een setup aanbij de instellingen en dan kan je zelf aangeven voor 1 of 2 passes..
Bij avc is dit zelfs zo dat die functie er als is uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Dart schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:55:
[...]

Als ik bij jou 1 miljoen exemplaren van iets wilt hebben, heb je ze ook gewoon op voorraad?
Heb even geduld man Sony werkt zich eigen uit de naad en het is nog eens gratis ook.
Is deze actie nog steeds van kracht?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Even ter info.
Ik heb m'n Japanse PSP ook maar geregistreerd op yourpsp.com enkele dagen geleden, gewoon om op de hoogte te blijven van de nieuwtjes.
En heb dus gisteren de spider-man 2 UMD onverwacht in de bus gekregen...
Ik woon trouwens in België.

Hopelijk krijgen de anderen onder jullie die dit hebben geprobeerd hem dus ook opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
geeft mij toch een beetje hoop aangezien ik mijn USA psp heb geregistreert @ yourpsp.com
maar sinds dat ik het geregistreert heb , heb ik helemaal niks meer ontvangen. Helemaal geen email oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 08:26

TDB

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:54:
[...]

Deze is te koop bij de MediaMarkt! :)
De Logitech StreetGear is niet te koop in Zoetermeer (tenminste: de laatste keer dat ik keek). Waar heb jij hem gezien ?!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
kenny89 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 07:05:
geeft mij toch een beetje hoop aangezien ik mijn USA psp heb geregistreert @ yourpsp.com
maar sinds dat ik het geregistreert heb , heb ik helemaal niks meer ontvangen. Helemaal geen email oid
email heb ik ook niet ontvangen dus volgens mij komt het wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:10

YellowCube

Wait...what?

SurfHenk schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 06:46:
Even ter info.
Ik heb m'n Japanse PSP ook maar geregistreerd op yourpsp.com enkele dagen geleden, gewoon om op de hoogte te blijven van de nieuwtjes.

Hopelijk krijgen de anderen onder jullie die dit hebben geprobeerd hem dus ook opgestuurd.
wat heb jij bij je modelnummer opgegevens dan?
Je kunt daar alleen PSP 1003/1004 opgeven. Die van mij is een 1000

[ Voor 3% gewijzigd door YellowCube op 12-10-2005 08:40 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

YellowCube schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:38:
[...]

heb ik ook ik had 1003 gedaan
nog nix binnen

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 12-10-2005 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 07:51:
[...]

De Logitech StreetGear is niet te koop in Zoetermeer (tenminste: de laatste keer dat ik keek). Waar heb jij hem gezien ?!
In Groningen.... :)
Bij de MediaMarkt kun je em vast wel bestellen, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
YellowCube schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:38:
[...]

ook ik heb gewoon 1003 geselecteerd, ondanks dat ook de mijne een 1000 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
SurfHenk schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 06:46:
Even ter info.

Enkele dagen geleden :|, hoe kan dat nou. Ik heb mijn PSP 2 September geregistreerd (EU Psp) en ik heb nog steeds niks ontvangen in Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik heb mijn eu psp zelfs op 1 september geregd en ook nog steeds niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar fanboyism en verveling toe kan leiden :z

http://video.google.com/v...3632796742315484146&q=PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:10

YellowCube

Wait...what?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik het toch wel enigzins gehad met homebrew software. In 8 van de 10 gevallen krijg ik de melding: Kan de game niet starten, fout 80020001. Wie heeft er enig idee hoe dit komt? Het is prachtig als het werkt, maar als er zo'n laag percentage werkt is het toch wel erg irriterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:41:
Nou heb ik het toch wel enigzins gehad met homebrew software. In 8 van de 10 gevallen krijg ik de melding: Kan de game niet starten, fout 80020001. Wie heeft er enig idee hoe dit komt? Het is prachtig als het werkt, maar als er zo'n laag percentage werkt is het toch wel erg irriterend.
Ik denk dat je iets fout doet, bij mij werkt alles nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:41:
Trust me, jij doet wat fout :) En ik durf nu al te wedden dat het aan kxploit ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Weet iemand wanneer WRC uit moet komen voor de PSP?
Ik zie op yourpsp.com 'oktober 2005' maarik ga vrijdag op vakantie (via schiphol) en zat eigenlijk te hopen dat ik m daar nog snel mee kan pikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:25:
bij intertoys kan je die adapter kopen voor 6 euro
Welnee. We bedoelen iets heel anders: http://www.psp-hardware.c...unc=detail&pid=3&offset=0
Kijk hier maar.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Trouwens, weten jullie waar ze de 1 GB memorysticks nog op voorraad hebben? Liefst een online store, geen zin om helemaal naar Beverwijk te rijden. Ik heb er twee besteld bij Salland maar die denken pas dat ze eind deze maand weer binnenkomen. :(

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Ik moet het ff kwijt maar: SPIDERMAN 2 UMD is binnen _/-\o_

:P

Sign here please

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage