Het Playstation Portable topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.519 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:56:
[...]

idd, een toetsenbord via infrarood. Wat is daar raar aan? De overdrachtssnelheid van IR is snel genoeg om te typen. Besides, de IR port zit altijd aan de bovenkant gepositioneerd bij handhelds.
Denk aan een keyboard zoals deze, die ik momenteel heb voor mijn palm:

[afbeelding]

[afbeelding]

de arm is naar het oog te draaien, of deze nou aan de boven- of zijkant zit, dat maakt niet uit.
De PSP past welliswaar niet in dit type maar ze kunnen zo een ander model maken.
het is niet raar, het leek mij onpraktisch (totdat ik dat plaatje natuurlijk zag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Killed-1 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:29:
Ik heb mijn psp ook succesvol gedowngrade naar 1.5 (jap psp) en zelf wat lopen puzzelen met alle mogelijkheden, maar ik was benieuwd of er ook nog een fatsoenlijke GBA emulator was. De enige die ik kon vinden was de VBAPSP emulator, maar die stottert als een gek (ook op 333 mhz en frameskip max) de GB/GBC emu daarintegen loopt wel goed. Dus als iemand me een linkje kan geven (mits deze er is :?) dan ben ik ook weer blij :P
En ja, ik heb google.nl gebruikt ;)
Was ook al even opzoek geweest, maar die GBA emu's zijn nog in (te) een vroeg stadium. Net als de PSX emu trouwens. Op dit moment vermaak ik me het meest met de NES emulator en de Genesis emulator (sonic ;)), die draaien uitstekend. De NES draait alles vloeiend op 270Mhz en de Genesis alles vloeiend op 333Mhz. Wat mij betreft aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke PSP-forums en sites bezoeken jullie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Al nederlandse nederlanders hier die in nederland wonen die hun UMD of PIN al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ruudvdsanden schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:47:
Al nederlandse nederlanders hier die in nederland wonen die hun UMD of PIN al hebben?
Lees je dit topic wel eens of post je alleen maar :?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
hallo,

Ik had een vraagje. Mijn moeder heeft een laptop met wifi(draadloos internet) en ik een psp, nu vroeg ik me af kan ik zo internetten(met 2.0)? Moet ik dan iets met ip's enzo instellen of vind hij hem automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een berg reclamefolders door de brieven geschoven, zie ik dat je de PSP voor 222 Euro bij Mediamarkt kan halen :Y) Voor de mensen die een PSP willen, sla je slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
Kreeg net een berg reclamefolders door de brieven geschoven, zie ik dat je de PSP voor 222 Euro bij Mediamarkt kan halen :Y) Voor de mensen die een PSP willen, sla je slag.
Woei!, meteen even langs een dezer dagen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Mag ik vragen bij welke Mediamarkt? Hij staat namelijk niet op mediamarkt.nl in de nationale flyer en die van Almere. Ik ben bang dat het een lokale aanbieding is.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo te zien enkel in alkmaar ;(

[ Voor 1% gewijzigd door itsme op 04-10-2005 16:33 . Reden: :( smile is veel te boos ;( is beter :) ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09

TDB

matsume schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
hallo,

Ik had een vraagje. Mijn moeder heeft een laptop met wifi(draadloos internet) en ik een psp, nu vroeg ik me af kan ik zo internetten(met 2.0)? Moet ik dan iets met ip's enzo instellen of vind hij hem automatisch?
:O :O

Heb je geen boekje bij je PSP gekregen ? Daar staat namelijk alles perfect vermeld !!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik zo'n protective sticker op m'n scherm, lijkt het echt wel nergens op ... reeds drie van de vier stickers vergooid maar krijg de zaak echt niet vlekkeloos glad ... Het staat ook voor geen meter op zo'n gelikt toestel ... wat jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:50
matsume schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
hallo,

Nee kan niet heb het ook geprobeerd je moet echt een access point of wireless router hebben. Of downgraden naar fw 1.5 daar schijnt het wel mee te kunnen maar daar heb ik geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:32:
Nou heb ik zo'n protective sticker op m'n scherm, lijkt het echt wel nergens op ... reeds drie van de vier stickers vergooid maar krijg de zaak echt niet vlekkeloos glad ... Het staat ook voor geen meter op zo'n gelikt toestel ... wat jullie ?
Vind ik persoonlijk ook.

Heb zelf ook geen screen protector erop, gewoon playgear pocket gebruiken en beetje voorzichtig met je spullen zijn. Kheb m nu al vanaf mei/juni ofzo en dr zit nog geen krasje op mn scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Weet iemand dan een PSP browser voor 1.50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
ruudvdsanden schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:47:
ik heb gisteren mijn pin binnen gehad.
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/8605/aanmelden4vh.th.jpg

heb me gelijk aangemeld. :)

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
pixon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:39:
[...]

[afbeelding]

Kreeg je heb per post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
ja die krijg je die per post en dan moet je hem activeren en klaar is registratie,alleen vind ik het jammer dat het briefpapier van playstation 2 is en niet van psp .
ik verzamel dit soort dingen.

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dat Mediaboss gebeuren van Mediafour al getest heeft? of is het bij voorbaat al niet de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

iedere media markt heeft zijn eigen soort eigenaar met eigen aanbiedingen.. (is een mooi woord voor kan even niet op komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
franchise ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Heeft iemand de tenchi-browser aan de praat? Hij werkte prima bij mij, maar hij geeft nu 'kan game niet starten' of zoiets, na het zwarte scherm met witte letters en puntjes te hebben gezien. Een zoektocht levert op dat meer mensen dit probleem hebben. Weet iemand de oplossing?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Bij welke mediamarkt is dat, niet elke heeft die actie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:23:
Heeft iemand de tenchi-browser aan de praat? Hij werkte prima bij mij, maar hij geeft nu 'kan game niet starten' of zoiets, na het zwarte scherm met witte letters en puntjes te hebben gezien. Een zoektocht levert op dat meer mensen dit probleem hebben. Weet iemand de oplossing?
ja precies dit heb ik ook ineens :? en 2 vrienden van me hebben dat ook
zou SONY er iets mee te m aken kunnen hebben misschien ik snap het iig helemaal niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Zijn er hier eigenlijk veel mensen met 2PSP's?

Als ik zo eens op de engelstalige forums lees, dan zijn er best wel al veel mensen die 2 PSP's hebben of van plan zijn om er nog 1 bij te halen, puur en alleen voor de homebrew.
Ik denk niet dat ik ooit een 2de erbij zal kopen, maar ik zou het toch ook wel erg jammer vinden om die 'vrijheid' om homebrew applicaties te kunnen draaien te verliezen. Maarja, ik vrees dat de hogere firmwares toch erg moeilijk gaan worden om te hacken en die gaan wel nodig zijn om de toekomstige games te kunnen spelen en daar heb ik m toch wel in de eerste plaats voor gekocht.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wat een oplossing voor de toekomst zou kunnen zijn is een geheel eigen firmware of hopen op een gelekte source van de originele 2.0 firmware. Dat zou ideaal zijn voor homebrew, al denk ik dat dit of heel lang gaat duren of nooit zal gebeuren.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:24
ik heb er nu inderdaad 2 maar das puur omdat ik graag een witte wilde hebben, de zwarte gaat nog gedowngrade worden en die heeft vanaf zaterdag dan een nieuw baasje

het nut van 2 psp's voor jezelf zie ik nu nog niet echt moet ik eerlijk bekennen, gebruik er toch slechts een sinds ik mn witte binnen heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programma / manier om je saved data ( savegames en wipeoutpacks ed. ) te arrangen. Want nu staat alles op datum en dus door elkaar.

Verder is classicpack2 deel 3 uit voor de US versie van wipeout ( ik weet niet hoelang al, ik check t nu pas :+ ) Maar weet iemand of die deltapack en die muziekpacks van EU wipeout ook op US wipeout werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
http://www.joystiq.com/entry/1234000703061045/

Compact flash in je PSP! Weet niks over betrouwbaarheid van de site, kwam 'm tegen toen ik wat anders zocht.

Maar als dit kan zouden ze ook HD's aan de gang kunnen krijgen. Of iig Microdrives :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik een homebrew browser vandaan tover ? Ik kan er 1 vinden die met een eboot werkt maar de handleiding is in het japans -_- Ik heb gezocht op die Tenchi browser maar ik kan wederom niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:52:
Iemand een idee waar ik een homebrew browser vandaan tover ? Ik kan er 1 vinden die met een eboot werkt maar de handleiding is in het japans -_- Ik heb gezocht op die Tenchi browser maar ik kan wederom niks vinden :(
ik heb er wel 1 voor je,
contact me via www adres in mijn sig

[ Voor 7% gewijzigd door njh op 05-10-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
edit: FF een magdat check/

[ Voor 94% gewijzigd door FirmPete op 05-10-2005 01:14 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 23:36
pixon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:39:
[...]

[afbeelding]

Misschien heb ik niet echt opgelet maar wat kan je nou precies met dat netwerk gaming dan?
En is het rechtstreeks dus zonder dat Kxlink gerommel of..?

(off-topic)En weet iemand even snel hoe ik alle pagina's van dit topic onder mekaar krijg? iets met ?=999 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

FirmPete schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:43:
http://www.joystiq.com/entry/1234000703061045/

Compact flash in je PSP! Weet niks over betrouwbaarheid van de site, kwam 'm tegen toen ik wat anders zocht.

Maar als dit kan zouden ze ook HD's aan de gang kunnen krijgen. Of iig Microdrives :)
Als je het bericht had gelezen, dan had je gezien dat er met oa microdrives is getest en dat de site doorlinkt naar de neoflash makers, dus aardig betrouwbaar. Iets soortgelijks is al eerder getoond en zou rond de kerst te koop zijn.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat de *** houd dit in??? En is het betrouwbaar, heet iemand het al gedaan?

" Flower Demo for the PSP "

http://files.pspupdates.q...files.cgi?0,0,0,0,24,1475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

marco899 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:33:
[...]

Als je het bericht had gelezen, dan had je gezien dat er met oa microdrives is getest en dat de site doorlinkt naar de neoflash makers, dus aardig betrouwbaar. Iets soortgelijks is al eerder getoond en zou rond de kerst te koop zijn.
Ideaal zou zijn om de portable hd functie van je ipod te kunnen gebruiken, heb nog zo'n 2,5 gig over op mn 20gig ipod ruimte zat lijkt me :D. Daarbij komt ook nog eens dat mn 1 gig sandisk eigenlijk continu vol zit dus wat meer opslagruimte zou niet verkeerd zijn

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een PSP zonder dode pixels aanschaffen. Weet iemand of er winkels zijn waar je eerst mag kijken voordat je er een aanschaft? Zo ja, zie je de dode pixels gelijk zitten en bestaan er wel PSP's zonder dode pixel of is het zowiezo kansloos er een te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:21:
Verder is classicpack2 deel 3 uit voor de US versie van wipeout ( ik weet niet hoelang al, ik check t nu pas :+ ) Maar weet iemand of die deltapack en die muziekpacks van EU wipeout ook op US wipeout werken ?
Ik heb de delta pack van EU WipEout geprobeerd op de US WipEout, en deze werkt dus niet... Helaas, want het zou toch weer mooi zijn om er 4 banen bij te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:09:
Ik wil graag een PSP zonder dode pixels aanschaffen. Weet iemand of er winkels zijn waar je eerst mag kijken voordat je er een aanschaft? Zo ja, zie je de dode pixels gelijk zitten en bestaan er wel PSP's zonder dode pixel of is het zowiezo kansloos er een te vinden?
Mediamarkt is best makkelijk met omruilen e.d. en ligt een beetje aan de verkoper maar waarschijnlijk kan je hem ook wel ff in de winkel testen en zoniet dan pak je hem na de kassa uit en bij een dode pixel breng je hem direct weer terug en ruil je hem om. Alleen kan dit bij mediamarkt een gedoe zijn en flink wat tijd kosten. Andere winkels weet ik niet zo.

(werk zelf bij de Mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 1 september geregistreerd bij yourpsp.com
woensdag 5 oktober nog steeds geen spiderman umd ontvangen.

mag ik radar en kassa nu al bellen?
of moet ik diurect naar Tros opgelicht toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:09:
Mediamarkt is best makkelijk met omruilen e.d. en ligt een beetje aan de verkoper maar waarschijnlijk kan je hem ook wel ff in de winkel testen en zoniet dan pak je hem na de kassa uit en bij een dode pixel breng je hem direct weer terug en ruil je hem om. Alleen kan dit bij mediamarkt een gedoe zijn en flink wat tijd kosten. Andere winkels weet ik niet zo.

Meestal zijn het geen dode pixels maar luie pixels en meestal bij een donker of zwart scherm (wel als die aanstaat) dan zie je een klein wit puntje maar. Vaak zitten ze er vanaf het begin op maar het schijnt dat er later bij kunnnen komen alhoewel mij dat vreemd lijkt, omdat een dooie of luie pixel volgens mij een productie foutje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:36:

Of je wacht nog even af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik zou naar de politie gaan joh, je heb namelijk je GRATIS umd nog niet ontvangen.

Heb gewoon even geduld kan best zijn dat je met de verzending bij een andere batch zit die later verstuurd is, of bel eens met sony.

Ik heb hem ook nog niet, maar heb ook geregisteerd met een USA psp.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead

Alles teglijk afgaan Kat in de Zak, Kassa, Radar, de kranten afgaan.
De service van sony is nou niet echt super moet ik zeggen. Ik heb hem dan wel een week later geregistreerd maar een maand wachten op een klein pakketje met een filmpje lijkt me toch wat veel. Of moeten ze de films met de hand stuk voor stuk op een 1 speed UMD brandertje zetten dan boekjes printen adres op een envelop schrijven en naar het postkantoor brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

silencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

Alles teglijk afgaan Kat in de Zak, Kassa, Radar, de kranten afgaan.
De service van sony is nou niet echt super moet ik zeggen. Ik heb hem dan wel een week later geregistreerd maar een maand wachten op een klein pakketje met een filmpje lijkt me toch wat veel. Of moeten ze de films met de hand stuk voor stuk op een 1 speed UMD brandertje zetten dan boekjes printen adres op een envelop schrijven en naar het postkantoor brengen.
Op de Filippijnen zitten kindjes bitje voor bitje je UMD te maken joh!

Tja. Ik heb geregistreerd met USA PSP. Ik merk het vanzelf wel......

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat ik bij Liksang zo'n MS-recorder koop, aansluit op de tv en bijvoorbeeld Jensen opneem. Ongeveer 25 min aan beeld dus. hoe groot zou dit bestand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een schone zaak. Zeker als het gaat om een brakke versie van een kutfilm.

Trouwens, weet iemand wat de beste MAME emulator is?

Totnutoe vallen de Homebrew dingen best tegen als ik eerlijk, de Genesis emu (generator) hapert soms wel met scrollen, en de snes emu snes9xtyl heeft ook nog wat kuren, zelfs op 333Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney

Als ik bij jou 1 miljoen exemplaren van iets wilt hebben, heb je ze ook gewoon op voorraad?
Heb even geduld man Sony werkt zich eigen uit de naad en het is nog eens gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
silencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:34:
[...]

(werk zelf bij de Mediamarkt)
Ik had nog een vraagje, is wel helemaal offtopic:
Ik heb dus een psp gekocht, maar ik vind het niet zoveel aan voor mij, dus wil ik hem graag ruilen tegen geld. Ik woon in groningen en heb hem in mediamarkt gekocht. Kan dit zonder problemen? of heb je nog tips ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
* knip - spam *

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Zijn deze ook de goede maat??? wnt ik had er eerder een paar maar die waren te groot. Maar met of zonder skin niks is zo mooi als de psp zelf :9~

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een savegame van Ridge Racer, die de eerste 2 tours afgerond heeft, bij Ridge Racer? Ik heb m'n MemoryStick geformateert, zonder er bij na te denken. :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
matsume schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

Ik had nog een vraagje, is wel helemaal offtopic:
Ik heb dus een psp gekocht, maar ik vind het niet zoveel aan voor mij, dus wil ik hem graag ruilen tegen geld. Ik woon in groningen en heb hem in mediamarkt gekocht. Kan dit zonder problemen? of heb je nog tips ofzo? :o
Binnen twee weken kan je alles terug brengen bij de mediamarkt mits in goede staat en met bon. Daarna bied marktplaats de uitkomst, of de goedheid van diegene bij de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
silencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:23:
[...]

Zijn deze ook de goede maat??? wnt ik had er eerder een paar maar die waren te groot. Maar met of zonder skin niks is zo mooi als de psp zelf :9~
Er is een tutorial

Hier te vinden: *knip

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Als je de skins van mijn site er op doet ziet hij er wel weer goed uit :)

De site is:*knip

Je kan daar heel veel skins downen en aanvragen
Zou je zo vriendelijk willen zijn MIJN tutorials eraf te halen ? Het had even gevraagt mogen worden !!

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Hoezo jouw tutorials?!!!!

Ik heb ze zelf gemaakt! (en vertaald) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:55:
Hoezo jouw tutorials?!!!!

Ik heb ze zelf gemaakt! (en vertaald) :(
Ok prima, als het gevraagt word is het na mijn idee in orde.. Misverstand.

Succes met de site..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
O die

Die had een vriend op MSN voor me

Zou ik ze mogen gebruiken

Sorry voor het ongemak ik dacht dat hij ze zelf geschreven had

[ Voor 53% gewijzigd door m-tuning op 05-10-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:55:
[...]

Ok prima, als het gevraagt word is het na mijn idee in orde.. Misverstand.

Succes met de site..
Ok bedankt

Nogmaals mijn excuses _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-tuning schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:09:
[...]

Ok bedankt

Nogmaals mijn excuses _/-\o_
Ok, geen probleem..

Mischien heb je hier wat aan ?

http://home.planet.nl/~ro...edia_Pixel_Fixer_v0.3.rar

Check end title.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Kzal et erop zetten

Ik heb nu ff technische storingen op de site :'(

Khoop dat ik et goed krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Misschien is het al gemeldt, maar ik heb net via de post mijn sony gaming code ontvangen, NOG NIET de spiderman UMD, die dus NIET!

Er was zo'n heisa over toen, daarom meldt ik het ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik heb die pincode allang binnen ( al wel 2 weken ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat kan je met die code...
Ik nog helemaal nix, dus de mensen die nog in afwachting zijn hoeven zich nergens druk om te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
* knip - spam *

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dudes!

wat de *** houd dit in??? En is het betrouwbaar, heet iemand het al gedaan?

" Flower Demo for the PSP "

http://files.pspupdates.q...files.cgi?0,0,0,0,24,1475

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is dit een betrouwbare Browser?

http://psp-news.dcemu.co.uk/2chwebbrowser.shtml

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Voor zover ik weet wel

Ik heb op verschillende engelse forums hier over gelezen en toen deden ze het

*Ik geef geen garantie dat hij het doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je ook wat die Flower demo inhoud, vet veel lui zijn er enthousiast over op internet mr snap niet wat het is.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:46:
Weet je ook wat die Flower demo inhoud, vet veel lui zijn er enthousiast over op internet mr snap niet wat het is.. 8)7
Je zou kunnen proberen om je eigen link eens door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:46:
Je kan met je analoge stick bloempjes en chrystal formatie een kant op bewegen

is alleen show :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog die post of link te vinden van 'de persoon' die een 'psp-houder' had gemaakt van een dvd-hoesje?

kan 'm nergens meer vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:13:
weet iemand nog die post of link te vinden van 'de persoon' die een 'psp-houder' had gemaakt van een dvd-hoesje?

hmm daar zou ik ook wel het nodige van willen weten

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:13:

sorry ik ook niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Dit is echt helemaal de shit: Media Player. Een AVI-player die onder andere DivX afspeelt op FULL RES! Dus 480 x 272!!! Klote dat ik mijn PSP nu niet bij de hand heb.. wie test dit? :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:08:
Dit is echt helemaal de shit: Media Player. Een AVI-player die onder andere DivX afspeelt op FULL RES! Dus 480 x 272!!! Klote dat ik mijn PSP nu niet bij de hand heb.. wie test dit? :P
3 films geprobeerd.

Eerste: zelfgecodeerd xvid vakantie-filmpje. Wel beeld, stotterend geluid

tweede: xvid van een tv serie. Wel geluid, maar beeld bleef op "loading"staan

derde: xvid van een film (the notebook), blijft hangen op "loading". Geen beeld, geen geluid.

afgekeurd dus, wellicht werkt ie beter met films die naar de resolutie van de psp gecompressed zijn. Of een divx, heb ik niet bij de hand.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

wanneer krijg je die code dan? krijg je die tegelijk als je jezelf heb aangemeld op www.yourpsp.com? dus tegelijk met die umd movie of krijg je die code van een andere site waarop jeje moet aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
koekoek2003nl schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:54:
wanneer krijg je die code dan? krijg je die tegelijk als je jezelf heb aangemeld op www.yourpsp.com? dus tegelijk met die umd movie of krijg je die code van een andere site waarop jeje moet aanmelden?
Die krijg je van een andere site waar je je moet aanmelden.
Als het goed is heb je bij je PSP Valuepack een zakje met een rood papiertje erin gekregen daar staat alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

FaceDown schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:08:
Toevallig geprobeerd daartstraks en dezelfde ervaringen als hierboven bij zelf geproduceerd materiaal.
Overigens is de beeldkwaliteit wel in orde bij een wat hogere bitrate, maar dat doet meteen de filesize weinig goeds aan.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Mwah, ik denk dat die PSP divx en xvid encoding nooit echt helemaal gaat trekken. Is veel te zwaar. AVC decoding zit immers in de hardware en divx moet met de software worden gedecodeerd.

Het idee is natuurlijk geweldig. Gewoon je serie's bekijken op je psp zonder al te veel moeite.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
komt vast wel in de toekomst, laten we t hopen iig, niet meer continu dat (ellendige) re-encoden!
lukt prima hoor, maar tiszo'n gedoe steeds, kost tijd enzo :+

Gewoon hoppa nieuwe afl op je psp en kijken maar! hoe chill zou dat zijn!
Bter komt er zoiets als XBMC voor psp...

[edit] kheb met virtualdub even filmpje naar 480x272 geconvert, en dan speelt ie wel af, terwijl hij het daarvoor niet deed (alleen geluid en loading...) maar t blijft beetje jerky allemaal nog hoor...

En wat me vooral intressant leek was de mogelijkheid om wma af te spelen, maar dat doet ie wel, alleen hapert de audio continu :( dus zo te zien moet er nog hoop aan gedaan worden, maar t begin is er!

[ Voor 43% gewijzigd door ElayZ op 06-10-2005 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:14:
Mwah, ik denk dat die PSP divx en xvid encoding nooit echt helemaal gaat trekken. Is veel te zwaar. AVC decoding zit immers in de hardware en divx moet met de software worden gedecodeerd.

Het idee is natuurlijk geweldig. Gewoon je serie's bekijken op je psp zonder al te veel moeite.
dat kan ie prima trekken hoor :) Devices met veel mindere specs kunnen prima films afspelen

Duimen dat deze ooit naar de psp komt..
Dit is dé media player voor palm en pocket pc's, speelt elk formaat zonder haperingen. En nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://games.fok.nl/news.php?newsid=6760 8)7

Hallooooo sony! Dit is nederland!

/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je denkt toch niet dat ze daar echte psps in stoppen? Of heeft iemand interesse in een meter grote plastic dummy?
-edit: wel dus 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:09:
[...]

je denkt toch niet dat ze daar echte psps in stoppen? Of heeft iemand interesse in een meter grote plastic dummy?
lijkt me wel cool ja :P

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

mij eigenlijk ook wel.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:09:
[...]

-edit: wel dus 8)7
Ze plempen er dus ECHTE psp's in.

En stel ze plempen er neppe in, dan nog gaat het sneuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Shailesh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:14:

Zodra de software beter gecode is, zal de PSP dat met gemak kunnen trekken.

De PS2 kan dat ook perfect met homebrew software. Alleen zullen HQ divx`jes moeilijk worden; dus films met resoluties van 720*576 of iets in die richting en dan een bitrate van 1000+.

Onderschat de kracht niet van inferieure hardware :P ik ken genoeg mensen die regelmatig films kijken op een oude 333mhz computer. Ik raad dan VLC aan en het draait allemaal zonder enige hapering....

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
Duimen dat deze ooit naar de psp komt..
Dit is dé media player voor palm en pocket pc's, speelt elk formaat zonder haperingen. En nog gratis ook.
Behalve AVC :( Voor de rest lijkt het me wel een goede media player. Ik hoop dat deze er voor de 2.0 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF!! Wat denken jullie hiervan:
Het eerste virus voor de PlayStation Portable is uitgebroken. Het virus doet zich voor als een firmware-patcher voor de PSP. Net als de PSP Downgrader, maakt het virus gebruik van een fout in de firmware waardoor er een zogenaamde buffer overflow ontstaat. Wanneer er een buffer overflow is ontstaan, zal het virus belangrijke bestanden verwijderen waardoor de spelcomputer van Sony niet meer wilt opstarten.

Op dit moment zijn er nog geen oplossingen voor het probleem. Het virus had nog erger kunnen wezen door gebruik te maken van de draadloze opties van de PlayStation Portable. Volgens kenners is het een kwestie van tijd voordat er zo'n soort virus alsnog wordt verspreid.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik kan het niet echt een virus noemen aangezien het zich toch niet verspreidt

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:22:

[...]

Bron
Hoe dom moet je zijn om dit soort shit te gaan runnen? Vergelijk het maar eens met het aanklikken van Britney_Spears.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:22:

[...]

Bron
Als je jezelf zo naait ben je echt dom 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:
[...]

Hoe dom moet je zijn om dit soort shit te gaan runnen? Vergelijk het maar eens met het aanklikken van Britney_Spears.exe
Dan zie ik in dit topic toch een hoop domme mensen. Krijg namelijk de indruk dat er een hoop gebruikers alhier zijn die zonder enige oplettendheid downgraders/homebrew meuk draaien.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het aantal naiëvelingen en 12-jarigen in dit topic is ook hoger dan normaal he YellowCube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ik nog steeds op zoek naar een PSP maar zijn ze overal op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb het ook gehoord dat de voorraad blijft slinken. Hopelijk is dat niet met de kerst zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Oke.
Heb dus op 28 - 09 -2005 mijn PSP retour gestuurd omdat ik een paar dode pixels had (bleef blauw, dus eerder luie pixel, maargoed.)

Gisteren en vandaag even gebeld over de status van mijn "reparatie". Was nog in behandeling werd er 2 uur geleden gezegd door een medewerker van Sony Computer Entertainment (SCE).

Echter ging zojuist de deurbel, TNT busje. Hmm..wat zou dat zijn. Toch niet de PSP? net nog gebeld.
Even getekend, en pakketje in ontvangst genomen. Zie ik bij afzender SCE staan :D.
Maak em open, en er zit een gloednieuwe PSP in!!!
Ff testen zometeen.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
zometeen??? Dat had je dus al gedaan moeten hebben ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage