het is niet raar, het leek mij onpraktisch (totdat ik dat plaatje natuurlijk zag)Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
idd, een toetsenbord via infrarood. Wat is daar raar aan? De overdrachtssnelheid van IR is snel genoeg om te typen. Besides, de IR port zit altijd aan de bovenkant gepositioneerd bij handhelds.
Denk aan een keyboard zoals deze, die ik momenteel heb voor mijn palm:
[afbeelding]
[afbeelding]
de arm is naar het oog te draaien, of deze nou aan de boven- of zijkant zit, dat maakt niet uit.
De PSP past welliswaar niet in dit type maar ze kunnen zo een ander model maken.
Was ook al even opzoek geweest, maar die GBA emu's zijn nog in (te) een vroeg stadium. Net als de PSX emu trouwens. Op dit moment vermaak ik me het meest met de NES emulator en de Genesis emulator (sonicKilled-1 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:29:
Ik heb mijn psp ook succesvol gedowngrade naar 1.5 (jap psp) en zelf wat lopen puzzelen met alle mogelijkheden, maar ik was benieuwd of er ook nog een fatsoenlijke GBA emulator was. De enige die ik kon vinden was de VBAPSP emulator, maar die stottert als een gek (ook op 333 mhz en frameskip max) de GB/GBC emu daarintegen loopt wel goed. Dus als iemand me een linkje kan geven (mits deze er is) dan ben ik ook weer blij
En ja, ik heb google.nl gebruikt
Al nederlandse nederlanders hier die in nederland wonen die hun UMD of PIN al hebben?
Lees je dit topic wel eens of post je alleen maarruudvdsanden schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:47:
Al nederlandse nederlanders hier die in nederland wonen die hun UMD of PIN al hebben?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
hallo,
Ik had een vraagje. Mijn moeder heeft een laptop met wifi(draadloos internet) en ik een psp, nu vroeg ik me af kan ik zo internetten(met 2.0)? Moet ik dan iets met ip's enzo instellen of vind hij hem automatisch?
Ik had een vraagje. Mijn moeder heeft een laptop met wifi(draadloos internet) en ik een psp, nu vroeg ik me af kan ik zo internetten(met 2.0)? Moet ik dan iets met ip's enzo instellen of vind hij hem automatisch?
Verwijderd
Kreeg net een berg reclamefolders door de brieven geschoven, zie ik dat je de PSP voor 222 Euro bij Mediamarkt kan halen
Voor de mensen die een PSP willen, sla je slag.
Woei!, meteen even langs een dezer dagenVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
Kreeg net een berg reclamefolders door de brieven geschoven, zie ik dat je de PSP voor 222 Euro bij Mediamarkt kan halenVoor de mensen die een PSP willen, sla je slag.
This space is occupied
Mag ik vragen bij welke Mediamarkt? Hij staat namelijk niet op mediamarkt.nl in de nationale flyer en die van Almere. Ik ben bang dat het een lokale aanbieding is.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
Kreeg net een berg reclamefolders door de brieven geschoven, zie ik dat je de PSP voor 222 Euro bij Mediamarkt kan halenVoor de mensen die een PSP willen, sla je slag.
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Zo te zien enkel in alkmaarVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
[ Voor 1% gewijzigd door itsme op 04-10-2005 16:33 . Reden: :( smile is veel te boos ;( is beter :) ]
Nothing to see here
matsume schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
hallo,

Heb je geen boekje bij je PSP gekregen ? Daar staat namelijk alles perfect vermeld !!
PSN: TDBtje
Verwijderd
Nou heb ik zo'n protective sticker op m'n scherm, lijkt het echt wel nergens op ... reeds drie van de vier stickers vergooid maar krijg de zaak echt niet vlekkeloos glad ... Het staat ook voor geen meter op zo'n gelikt toestel ... wat jullie ?
Nee kan niet heb het ook geprobeerd je moet echt een access point of wireless router hebben. Of downgraden naar fw 1.5 daar schijnt het wel mee te kunnen maar daar heb ik geen ervaring meematsume schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
hallo,
Vind ik persoonlijk ook.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:32:
Nou heb ik zo'n protective sticker op m'n scherm, lijkt het echt wel nergens op ... reeds drie van de vier stickers vergooid maar krijg de zaak echt niet vlekkeloos glad ... Het staat ook voor geen meter op zo'n gelikt toestel ... wat jullie ?
Heb zelf ook geen screen protector erop, gewoon playgear pocket gebruiken en beetje voorzichtig met je spullen zijn. Kheb m nu al vanaf mei/juni ofzo en dr zit nog geen krasje op mn scherm.
Weet iemand dan een PSP browser voor 1.50?
ik heb gisteren mijn pin binnen gehad.ruudvdsanden schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:47:

heb me gelijk aangemeld.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Kreeg je heb per post?pixon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:39:
[...]
ik heb gisteren mijn pin binnen gehad.
[afbeelding]
heb me gelijk aangemeld.
ja die krijg je die per post en dan moet je hem activeren en klaar is registratie,alleen vind ik het jammer dat het briefpapier van playstation 2 is en niet van psp .
ik verzamel dit soort dingen.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Is er iemand die dat Mediaboss gebeuren van Mediafour al getest heeft? of is het bij voorbaat al niet de moeite waard?
iedere media markt heeft zijn eigen soort eigenaar met eigen aanbiedingen.. (is een mooi woord voor kan even niet op komen)Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
Heeft iemand de tenchi-browser aan de praat? Hij werkte prima bij mij, maar hij geeft nu 'kan game niet starten' of zoiets, na het zwarte scherm met witte letters en puntjes te hebben gezien. Een zoektocht levert op dat meer mensen dit probleem hebben. Weet iemand de oplossing?
Groetjes, FaceDown.
Bij welke mediamarkt is dat, niet elke heeft die actie namelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:07:
Verwijderd
ja precies dit heb ik ook ineensFaceDown schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:23:
Heeft iemand de tenchi-browser aan de praat? Hij werkte prima bij mij, maar hij geeft nu 'kan game niet starten' of zoiets, na het zwarte scherm met witte letters en puntjes te hebben gezien. Een zoektocht levert op dat meer mensen dit probleem hebben. Weet iemand de oplossing?
zou SONY er iets mee te m aken kunnen hebben misschien ik snap het iig helemaal niet

Zijn er hier eigenlijk veel mensen met 2PSP's?
Als ik zo eens op de engelstalige forums lees, dan zijn er best wel al veel mensen die 2 PSP's hebben of van plan zijn om er nog 1 bij te halen, puur en alleen voor de homebrew.
Ik denk niet dat ik ooit een 2de erbij zal kopen, maar ik zou het toch ook wel erg jammer vinden om die 'vrijheid' om homebrew applicaties te kunnen draaien te verliezen. Maarja, ik vrees dat de hogere firmwares toch erg moeilijk gaan worden om te hacken en die gaan wel nodig zijn om de toekomstige games te kunnen spelen en daar heb ik m toch wel in de eerste plaats voor gekocht.
Als ik zo eens op de engelstalige forums lees, dan zijn er best wel al veel mensen die 2 PSP's hebben of van plan zijn om er nog 1 bij te halen, puur en alleen voor de homebrew.
Ik denk niet dat ik ooit een 2de erbij zal kopen, maar ik zou het toch ook wel erg jammer vinden om die 'vrijheid' om homebrew applicaties te kunnen draaien te verliezen. Maarja, ik vrees dat de hogere firmwares toch erg moeilijk gaan worden om te hacken en die gaan wel nodig zijn om de toekomstige games te kunnen spelen en daar heb ik m toch wel in de eerste plaats voor gekocht.
PSN id: NL_SToRM
Wat een oplossing voor de toekomst zou kunnen zijn is een geheel eigen firmware of hopen op een gelekte source van de originele 2.0 firmware. Dat zou ideaal zijn voor homebrew, al denk ik dat dit of heel lang gaat duren of nooit zal gebeuren.
ik heb er nu inderdaad 2 maar das puur omdat ik graag een witte wilde hebben, de zwarte gaat nog gedowngrade worden en die heeft vanaf zaterdag dan een nieuw baasje
het nut van 2 psp's voor jezelf zie ik nu nog niet echt moet ik eerlijk bekennen, gebruik er toch slechts een sinds ik mn witte binnen heb
het nut van 2 psp's voor jezelf zie ik nu nog niet echt moet ik eerlijk bekennen, gebruik er toch slechts een sinds ik mn witte binnen heb
Verwijderd
Is er een programma / manier om je saved data ( savegames en wipeoutpacks ed. ) te arrangen. Want nu staat alles op datum en dus door elkaar.
Verder is classicpack2 deel 3 uit voor de US versie van wipeout ( ik weet niet hoelang al, ik check t nu pas
) Maar weet iemand of die deltapack en die muziekpacks van EU wipeout ook op US wipeout werken ?
Verder is classicpack2 deel 3 uit voor de US versie van wipeout ( ik weet niet hoelang al, ik check t nu pas
http://www.joystiq.com/entry/1234000703061045/
Compact flash in je PSP! Weet niks over betrouwbaarheid van de site, kwam 'm tegen toen ik wat anders zocht.
Maar als dit kan zouden ze ook HD's aan de gang kunnen krijgen. Of iig Microdrives
Compact flash in je PSP! Weet niks over betrouwbaarheid van de site, kwam 'm tegen toen ik wat anders zocht.
Maar als dit kan zouden ze ook HD's aan de gang kunnen krijgen. Of iig Microdrives
Verwijderd
Iemand een idee waar ik een homebrew browser vandaan tover ? Ik kan er 1 vinden die met een eboot werkt maar de handleiding is in het japans -_- Ik heb gezocht op die Tenchi browser maar ik kan wederom niks vinden
ik heb er wel 1 voor je,Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:52:
Iemand een idee waar ik een homebrew browser vandaan tover ? Ik kan er 1 vinden die met een eboot werkt maar de handleiding is in het japans -_- Ik heb gezocht op die Tenchi browser maar ik kan wederom niks vinden
contact me via www adres in mijn sig
[ Voor 7% gewijzigd door njh op 05-10-2005 01:17 ]
edit: FF een magdat check/
[ Voor 94% gewijzigd door FirmPete op 05-10-2005 01:14 ]
Misschien heb ik niet echt opgelet maar wat kan je nou precies met dat netwerk gaming dan?pixon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:39:
[...]
ik heb gisteren mijn pin binnen gehad.
[afbeelding]
heb me gelijk aangemeld.
En is het rechtstreeks dus zonder dat Kxlink gerommel of..?
(off-topic)En weet iemand even snel hoe ik alle pagina's van dit topic onder mekaar krijg? iets met ?=999 toch?
Als je het bericht had gelezen, dan had je gezien dat er met oa microdrives is getest en dat de site doorlinkt naar de neoflash makers, dus aardig betrouwbaar. Iets soortgelijks is al eerder getoond en zou rond de kerst te koop zijn.FirmPete schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:43:
http://www.joystiq.com/entry/1234000703061045/
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
wat de *** houd dit in??? En is het betrouwbaar, heet iemand het al gedaan?
" Flower Demo for the PSP "
http://files.pspupdates.q...files.cgi?0,0,0,0,24,1475
Ideaal zou zijn om de portable hd functie van je ipod te kunnen gebruiken, heb nog zo'n 2,5 gig over op mn 20gig ipod ruimte zat lijkt memarco899 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:33:
[...]
Als je het bericht had gelezen, dan had je gezien dat er met oa microdrives is getest en dat de site doorlinkt naar de neoflash makers, dus aardig betrouwbaar. Iets soortgelijks is al eerder getoond en zou rond de kerst te koop zijn.
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Ik wil graag een PSP zonder dode pixels aanschaffen. Weet iemand of er winkels zijn waar je eerst mag kijken voordat je er een aanschaft? Zo ja, zie je de dode pixels gelijk zitten en bestaan er wel PSP's zonder dode pixel of is het zowiezo kansloos er een te vinden?
Ik heb de delta pack van EU WipEout geprobeerd op de US WipEout, en deze werkt dus niet... Helaas, want het zou toch weer mooi zijn om er 4 banen bij te krijgenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:21:
Verder is classicpack2 deel 3 uit voor de US versie van wipeout ( ik weet niet hoelang al, ik check t nu pas) Maar weet iemand of die deltapack en die muziekpacks van EU wipeout ook op US wipeout werken ?
Mediamarkt is best makkelijk met omruilen e.d. en ligt een beetje aan de verkoper maar waarschijnlijk kan je hem ook wel ff in de winkel testen en zoniet dan pak je hem na de kassa uit en bij een dode pixel breng je hem direct weer terug en ruil je hem om. Alleen kan dit bij mediamarkt een gedoe zijn en flink wat tijd kosten. Andere winkels weet ik niet zo.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:09:
Ik wil graag een PSP zonder dode pixels aanschaffen. Weet iemand of er winkels zijn waar je eerst mag kijken voordat je er een aanschaft? Zo ja, zie je de dode pixels gelijk zitten en bestaan er wel PSP's zonder dode pixel of is het zowiezo kansloos er een te vinden?
(werk zelf bij de Mediamarkt)
Verwijderd
op 1 september geregistreerd bij yourpsp.com
woensdag 5 oktober nog steeds geen spiderman umd ontvangen.
mag ik radar en kassa nu al bellen?
of moet ik diurect naar Tros opgelicht toe?
Mediamarkt is best makkelijk met omruilen e.d. en ligt een beetje aan de verkoper maar waarschijnlijk kan je hem ook wel ff in de winkel testen en zoniet dan pak je hem na de kassa uit en bij een dode pixel breng je hem direct weer terug en ruil je hem om. Alleen kan dit bij mediamarkt een gedoe zijn en flink wat tijd kosten. Andere winkels weet ik niet zo.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:09:
Meestal zijn het geen dode pixels maar luie pixels en meestal bij een donker of zwart scherm (wel als die aanstaat) dan zie je een klein wit puntje maar. Vaak zitten ze er vanaf het begin op maar het schijnt dat er later bij kunnnen komen alhoewel mij dat vreemd lijkt, omdat een dooie of luie pixel volgens mij een productie foutje is
Of je wacht nog even af..Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:36:
Ik zou naar de politie gaan joh, je heb namelijk je GRATIS umd nog niet ontvangen.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:36:
Heb gewoon even geduld kan best zijn dat je met de verzending bij een andere batch zit die later verstuurd is, of bel eens met sony.
Ik heb hem ook nog niet, maar heb ook geregisteerd met een USA psp.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Alles teglijk afgaan Kat in de Zak, Kassa, Radar, de kranten afgaan.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:36:
De service van sony is nou niet echt super moet ik zeggen. Ik heb hem dan wel een week later geregistreerd maar een maand wachten op een klein pakketje met een filmpje lijkt me toch wat veel. Of moeten ze de films met de hand stuk voor stuk op een 1 speed UMD brandertje zetten dan boekjes printen adres op een envelop schrijven en naar het postkantoor brengen.
Op de Filippijnen zitten kindjes bitje voor bitje je UMD te maken joh!silencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:41:
[...]
Alles teglijk afgaan Kat in de Zak, Kassa, Radar, de kranten afgaan.
De service van sony is nou niet echt super moet ik zeggen. Ik heb hem dan wel een week later geregistreerd maar een maand wachten op een klein pakketje met een filmpje lijkt me toch wat veel. Of moeten ze de films met de hand stuk voor stuk op een 1 speed UMD brandertje zetten dan boekjes printen adres op een envelop schrijven en naar het postkantoor brengen.
Tja. Ik heb geregistreerd met USA PSP. Ik merk het vanzelf wel......
PSN: Shiver23
Verwijderd
Stel dat ik bij Liksang zo'n MS-recorder koop, aansluit op de tv en bijvoorbeeld Jensen opneem. Ongeveer 25 min aan beeld dus. hoe groot zou dit bestand zijn?
Verwijderd
Geduld is een schone zaak. Zeker als het gaat om een brakke versie van een kutfilm.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:36:
Trouwens, weet iemand wat de beste MAME emulator is?
Totnutoe vallen de Homebrew dingen best tegen als ik eerlijk, de Genesis emu (generator) hapert soms wel met scrollen, en de snes emu snes9xtyl heeft ook nog wat kuren, zelfs op 333Mhz.
Als ik bij jou 1 miljoen exemplaren van iets wilt hebben, heb je ze ook gewoon op voorraad?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:36:
Heb even geduld man Sony werkt zich eigen uit de naad en het is nog eens gratis ook.
Ik had nog een vraagje, is wel helemaal offtopic:silencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:34:
[...]
Mediamarkt is best makkelijk met omruilen e.d. en ligt een beetje aan de verkoper maar waarschijnlijk kan je hem ook wel ff in de winkel testen en zoniet dan pak je hem na de kassa uit en bij een dode pixel breng je hem direct weer terug en ruil je hem om. Alleen kan dit bij mediamarkt een gedoe zijn en flink wat tijd kosten. Andere winkels weet ik niet zo.
(werk zelf bij de Mediamarkt)
Ik heb dus een psp gekocht, maar ik vind het niet zoveel aan voor mij, dus wil ik hem graag ruilen tegen geld. Ik woon in groningen en heb hem in mediamarkt gekocht. Kan dit zonder problemen? of heb je nog tips ofzo?
* knip - spam *
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 09:52 ]
Zijn deze ook de goede maat??? wnt ik had er eerder een paar maar die waren te groot. Maar met of zonder skin niks is zo mooi als de psp zelf
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 09:53 ]
Verwijderd
Heeft iemand een savegame van Ridge Racer, die de eerste 2 tours afgerond heeft, bij Ridge Racer? Ik heb m'n MemoryStick geformateert, zonder er bij na te denken.
.

Binnen twee weken kan je alles terug brengen bij de mediamarkt mits in goede staat en met bon. Daarna bied marktplaats de uitkomst, of de goedheid van diegene bij de winkelmatsume schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:04:
[...]
Ik had nog een vraagje, is wel helemaal offtopic:
Ik heb dus een psp gekocht, maar ik vind het niet zoveel aan voor mij, dus wil ik hem graag ruilen tegen geld. Ik woon in groningen en heb hem in mediamarkt gekocht. Kan dit zonder problemen? of heb je nog tips ofzo?
Er is een tutorialsilencedead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:23:
[...]
Zijn deze ook de goede maat??? wnt ik had er eerder een paar maar die waren te groot. Maar met of zonder skin niks is zo mooi als de psp zelf
Hier te vinden: *knip
[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:43 ]
Verwijderd
Zou je zo vriendelijk willen zijn MIJN tutorials eraf te halen ? Het had even gevraagt mogen worden !!m-tuning schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:15:
[...]
Als je de skins van mijn site er op doet ziet hij er wel weer goed uit
De site is:*knip
Je kan daar heel veel skins downen en aanvragen
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:43 ]
Hoezo jouw tutorials?!!!!
Ik heb ze zelf gemaakt! (en vertaald)
Verwijderd
Ok prima, als het gevraagt word is het na mijn idee in orde.. Misverstand.m-tuning schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:55:
Hoezo jouw tutorials?!!!!
Succes met de site..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 17:01 ]
O die
Die had een vriend op MSN voor me
Zou ik ze mogen gebruiken
Sorry voor het ongemak ik dacht dat hij ze zelf geschreven had
Die had een vriend op MSN voor me
Zou ik ze mogen gebruiken
Sorry voor het ongemak ik dacht dat hij ze zelf geschreven had
[ Voor 53% gewijzigd door m-tuning op 05-10-2005 16:58 ]
Ok bedanktVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:55:
[...]
Ok prima, als het gevraagt word is het na mijn idee in orde.. Misverstand.
Succes met de site..
Nogmaals mijn excuses
Verwijderd
Ok, geen probleem..
Mischien heb je hier wat aan ?
http://home.planet.nl/~ro...edia_Pixel_Fixer_v0.3.rar
Check end title.
Kzal et erop zetten
Ik heb nu ff technische storingen op de site
Khoop dat ik et goed krijg!
Ik heb nu ff technische storingen op de site
Khoop dat ik et goed krijg!
Misschien is het al gemeldt, maar ik heb net via de post mijn sony gaming code ontvangen, NOG NIET de spiderman UMD, die dus NIET!
Er was zo'n heisa over toen, daarom meldt ik het ff
Er was zo'n heisa over toen, daarom meldt ik het ff
Ik heb die pincode allang binnen ( al wel 2 weken )
Verwijderd
En wat kan je met die code...
Ik nog helemaal nix, dus de mensen die nog in afwachting zijn hoeven zich nergens druk om te maken...
Ik nog helemaal nix, dus de mensen die nog in afwachting zijn hoeven zich nergens druk om te maken...
* knip - spam *
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 09:53 ]
Verwijderd
Dudes!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 19:36 ]
Voor zover ik weet welVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:38:
En is dit een betrouwbare Browser?
http://psp-news.dcemu.co.uk/2chwebbrowser.shtml
Ik heb op verschillende engelse forums hier over gelezen en toen deden ze het
*Ik geef geen garantie dat hij het doet*
Verwijderd
Weet je ook wat die Flower demo inhoud, vet veel lui zijn er enthousiast over op internet mr snap niet wat het is..

Verwijderd
Je zou kunnen proberen om je eigen link eens door te lezen.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:46:
Weet je ook wat die Flower demo inhoud, vet veel lui zijn er enthousiast over op internet mr snap niet wat het is..
Je kan met je analoge stick bloempjes en chrystal formatie een kant op bewegenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:46:
is alleen show
Verwijderd
weet iemand nog die post of link te vinden van 'de persoon' die een 'psp-houder' had gemaakt van een dvd-hoesje?
kan 'm nergens meer vinden helaas.
hmm daar zou ik ook wel het nodige van willen wetenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:13:
weet iemand nog die post of link te vinden van 'de persoon' die een 'psp-houder' had gemaakt van een dvd-hoesje?
Etuuuuuh!
Verwijderd
sorry ik ook nietVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:13:
Dit is echt helemaal de shit: Media Player. Een AVI-player die onder andere DivX afspeelt op FULL RES! Dus 480 x 272!!! Klote dat ik mijn PSP nu niet bij de hand heb.. wie test dit?
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
3 films geprobeerd.FaceDown schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:08:
Dit is echt helemaal de shit: Media Player. Een AVI-player die onder andere DivX afspeelt op FULL RES! Dus 480 x 272!!! Klote dat ik mijn PSP nu niet bij de hand heb.. wie test dit?
Eerste: zelfgecodeerd xvid vakantie-filmpje. Wel beeld, stotterend geluid
tweede: xvid van een tv serie. Wel geluid, maar beeld bleef op "loading"staan
derde: xvid van een film (the notebook), blijft hangen op "loading". Geen beeld, geen geluid.
afgekeurd dus, wellicht werkt ie beter met films die naar de resolutie van de psp gecompressed zijn. Of een divx, heb ik niet bij de hand.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 23:51 ]
wanneer krijg je die code dan? krijg je die tegelijk als je jezelf heb aangemeld op www.yourpsp.com? dus tegelijk met die umd movie of krijg je die code van een andere site waarop jeje moet aanmelden?
Die krijg je van een andere site waar je je moet aanmelden.koekoek2003nl schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:54:
wanneer krijg je die code dan? krijg je die tegelijk als je jezelf heb aangemeld op www.yourpsp.com? dus tegelijk met die umd movie of krijg je die code van een andere site waarop jeje moet aanmelden?
Als het goed is heb je bij je PSP Valuepack een zakje met een rood papiertje erin gekregen daar staat alles op.
Toevallig geprobeerd daartstraks en dezelfde ervaringen als hierboven bij zelf geproduceerd materiaal.FaceDown schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:08:
Overigens is de beeldkwaliteit wel in orde bij een wat hogere bitrate, maar dat doet meteen de filesize weinig goeds aan.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Mwah, ik denk dat die PSP divx en xvid encoding nooit echt helemaal gaat trekken. Is veel te zwaar. AVC decoding zit immers in de hardware en divx moet met de software worden gedecodeerd.
Het idee is natuurlijk geweldig. Gewoon je serie's bekijken op je psp zonder al te veel moeite.
Het idee is natuurlijk geweldig. Gewoon je serie's bekijken op je psp zonder al te veel moeite.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
komt vast wel in de toekomst, laten we t hopen iig, niet meer continu dat (ellendige) re-encoden!
lukt prima hoor, maar tiszo'n gedoe steeds, kost tijd enzo
Gewoon hoppa nieuwe afl op je psp en kijken maar! hoe chill zou dat zijn!
Bter komt er zoiets als XBMC voor psp...
[edit] kheb met virtualdub even filmpje naar 480x272 geconvert, en dan speelt ie wel af, terwijl hij het daarvoor niet deed (alleen geluid en loading...) maar t blijft beetje jerky allemaal nog hoor...
En wat me vooral intressant leek was de mogelijkheid om wma af te spelen, maar dat doet ie wel, alleen hapert de audio continu
dus zo te zien moet er nog hoop aan gedaan worden, maar t begin is er!
lukt prima hoor, maar tiszo'n gedoe steeds, kost tijd enzo
Gewoon hoppa nieuwe afl op je psp en kijken maar! hoe chill zou dat zijn!
Bter komt er zoiets als XBMC voor psp...
[edit] kheb met virtualdub even filmpje naar 480x272 geconvert, en dan speelt ie wel af, terwijl hij het daarvoor niet deed (alleen geluid en loading...) maar t blijft beetje jerky allemaal nog hoor...
En wat me vooral intressant leek was de mogelijkheid om wma af te spelen, maar dat doet ie wel, alleen hapert de audio continu
[ Voor 43% gewijzigd door ElayZ op 06-10-2005 02:11 ]
Verwijderd
dat kan ie prima trekken hoorShailesh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:14:
Mwah, ik denk dat die PSP divx en xvid encoding nooit echt helemaal gaat trekken. Is veel te zwaar. AVC decoding zit immers in de hardware en divx moet met de software worden gedecodeerd.
Duimen dat deze ooit naar de psp komt..
Dit is dé media player voor palm en pocket pc's, speelt elk formaat zonder haperingen. En nog gratis ook.
Verwijderd
je denkt toch niet dat ze daar echte psps in stoppen? Of heeft iemand interesse in een meter grote plastic dummy?Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:59:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6760![]()
Hallooooo sony! Dit is nederland!
/me
-edit: wel dus

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 11:10 ]
lijkt me wel cool jaVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
je denkt toch niet dat ze daar echte psps in stoppen? Of heeft iemand interesse in een meter grote plastic dummy?
Sign here please
mij eigenlijk ook wel.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Ze plempen er dus ECHTE psp's in.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
je denkt toch niet dat ze daar echte psps in stoppen? Of heeft iemand interesse in een meter grote plastic dummy?
-edit: wel dus
En stel ze plempen er neppe in, dan nog gaat het sneuvelen.
Zodra de software beter gecode is, zal de PSP dat met gemak kunnen trekken.Shailesh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:14:
De PS2 kan dat ook perfect met homebrew software. Alleen zullen HQ divx`jes moeilijk worden; dus films met resoluties van 720*576 of iets in die richting en dan een bitrate van 1000+.
Onderschat de kracht niet van inferieure hardware
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Behalve AVCVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
Duimen dat deze ooit naar de psp komt..
Dit is dé media player voor palm en pocket pc's, speelt elk formaat zonder haperingen. En nog gratis ook.
Verwijderd
WTF!! Wat denken jullie hiervan:
BronHet eerste virus voor de PlayStation Portable is uitgebroken. Het virus doet zich voor als een firmware-patcher voor de PSP. Net als de PSP Downgrader, maakt het virus gebruik van een fout in de firmware waardoor er een zogenaamde buffer overflow ontstaat. Wanneer er een buffer overflow is ontstaan, zal het virus belangrijke bestanden verwijderen waardoor de spelcomputer van Sony niet meer wilt opstarten.
Op dit moment zijn er nog geen oplossingen voor het probleem. Het virus had nog erger kunnen wezen door gebruik te maken van de draadloze opties van de PlayStation Portable. Volgens kenners is het een kwestie van tijd voordat er zo'n soort virus alsnog wordt verspreid.
Ik kan het niet echt een virus noemen aangezien het zich toch niet verspreidt
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Hoe dom moet je zijn om dit soort shit te gaan runnen? Vergelijk het maar eens met het aanklikken van Britney_Spears.exeVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:22:
[...]
Bron
Verwijderd
Als je jezelf zo naait ben je echt domVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:22:
[...]
Bron

Dan zie ik in dit topic toch een hoop domme mensen. Krijg namelijk de indruk dat er een hoop gebruikers alhier zijn die zonder enige oplettendheid downgraders/homebrew meuk draaien.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:
[...]
Hoe dom moet je zijn om dit soort shit te gaan runnen? Vergelijk het maar eens met het aanklikken van Britney_Spears.exe
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Het aantal naiëvelingen en 12-jarigen in dit topic is ook hoger dan normaal he YellowCube
Heb het ook gehoord dat de voorraad blijft slinken. Hopelijk is dat niet met de kerst zo.
Oke.
Heb dus op 28 - 09 -2005 mijn PSP retour gestuurd omdat ik een paar dode pixels had (bleef blauw, dus eerder luie pixel, maargoed.)
Gisteren en vandaag even gebeld over de status van mijn "reparatie". Was nog in behandeling werd er 2 uur geleden gezegd door een medewerker van Sony Computer Entertainment (SCE).
Echter ging zojuist de deurbel, TNT busje. Hmm..wat zou dat zijn. Toch niet de PSP? net nog gebeld.
Even getekend, en pakketje in ontvangst genomen. Zie ik bij afzender SCE staan
.
Maak em open, en er zit een gloednieuwe PSP in!!!
Ff testen zometeen.
Heb dus op 28 - 09 -2005 mijn PSP retour gestuurd omdat ik een paar dode pixels had (bleef blauw, dus eerder luie pixel, maargoed.)
Gisteren en vandaag even gebeld over de status van mijn "reparatie". Was nog in behandeling werd er 2 uur geleden gezegd door een medewerker van Sony Computer Entertainment (SCE).
Echter ging zojuist de deurbel, TNT busje. Hmm..wat zou dat zijn. Toch niet de PSP? net nog gebeld.
Even getekend, en pakketje in ontvangst genomen. Zie ik bij afzender SCE staan
Maak em open, en er zit een gloednieuwe PSP in!!!
Ff testen zometeen.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
zometeen??? Dat had je dus al gedaan moeten hebbenYellowNeck schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:16:
Ff testen zometeen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage