Het Playstation Portable topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké mensen
ik heb vandaag de umd van spiderman 2 ontvangen !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:57:
gister was ik in beverwijk en heb ik een ms van 1 gb gehaald voor 65 euro 8)
dus voor mensen die er 1 willen hebben voor niet veel geld moet j daar zijn
Thanks voor de tip ga zaterdag wel ff langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

welke hal, welk kraampje?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:27:
oké mensen
ik heb vandaag de umd van spiderman 2 ontvangen !!!!!!
Echt ? EU PSP of Import ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
TAG_ScorpioN schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 04:11:
[...]
HUH?! lekkere rekensom. 1300 HKD is ongeveer 140 euro vrind. :P
Ow, ik dacht dat je moest delen door 7.6 ongeveer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek zonet in de brievenbus en daar zat, jawel een pakje in... :)

Yep, ik heb dus mijn Spiderman 2 UMD ontvangen...

voor meer duidelijkheid...ik heb mij op 1 september geregistreerd met een EU PSP aangekocht in Frankrijk en ik woon in België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:12:
[...]

Zover ik heb kunne vinden werkt die niet meer, er is een gerucht dat t nog werkt via de muziek functie en niet de fotofunctie. Dit heb ik echter nergens geconfirmed zien worden.

Dus svp onderbouw een dergelijke claim met een bronvermelding.
ik had t op fok gelezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Macer schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:45:
Ik heb toch ook wel aardig last van kramp (vooral in mijn duimen) als ik een tijdje aan het spelen ben. Misschien komt dat omdat de Xbox controller gewend ben, met de normale PS2 controller had ik er ook al last van..

Ik was zaterdag een paar potjes Winning Eleven 9 aan het spelen, maar na 3 potjes moest ik echt even stoppen om mijn vingers wat rust te geven.. De analoge stick zit voor mij gewoon te veel naar beneden.
Als je kan, probeer eens te spelen met de Pocketgear van Logitech, bij mij hielp het aardig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eventuele downgraden van 2.01 naar 1.5

Ik heb alleen gelezen op de forums van pspupdates.com dat het plaatsen van de bestanden in de muziek dir niet werkt:

http://forums.qj.net/show....php?t=19341&page=8&pp=10

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:24
Heb geupgrade naar 2.01 via Network Update, downloaden duurde wel ff (17 MB) en enige wijziging is "revision to strengthen security", draai verder toch geen homebrew oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:27
soganta schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:31:
Heb geupgrade naar 2.01 via Network Update, downloaden duurde wel ff (17 MB) en enige wijziging is "revision to strengthen security", draai verder toch geen homebrew oid.
Hahaha en nu zal je al helemaal geen homebrew meer kunnen draaien. Tenminste nog iemand die spelletjes koopt om de PSP een lang leven te geven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb ook mijn Spiderman 2 UMD ontvangen (België) hoorde ik juist van het thuisfront. Straks dus eens fatsoenlijk testen hoe dat is met goede oordopjes :) In wat formaat zijn die films eigenlijk opgenomen op de UMD ? Ik veronderstel AVC aan de kwaliteit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Obiwan Kanobi schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:36:
[...]

Hahaha en nu zal je al helemaal geen homebrew meer kunnen draaien. Tenminste nog iemand die spelletjes koopt om de PSP een lang leven te geven. _/-\o_
Wat is dat nu voor generaliserende opmerking? Dus omdat ik niet upgrade ben ik ineens een warez hoer die alleen alles download? Ik gebruik de downgrade om homebrew te draaien, niet om persee iso's te spelen. Als ik een spel leuk vind koop ik het, zo doe ik het al jaren met de PC, xbox en PS2. Iemand die upgrade van een 2.00 naar een 2.01 is imho gewoon 'ignorant'. Er is geen enkele functionele reden om te upgraden, en waarom de optie weggooien om ooit homebrew te spelen? Misschien komen er binnenkort wel erg leuke programma's of games uit in de homebrew wereld.

Er zullen er zat zijn die naar 2.01 gaan, maar dat zijn de mensen die absoluut geen notie hebben van wat er allemaal in de psp wereld gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 03-10-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Phuncz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:19:
[...]

Als je kan, probeer eens te spelen met de Pocketgear van Logitech, bij mij hielp het aardig !
^^eensch met zijn advies.
Heb sinds gisteren een Pocketgear en dat houdt net wat prettiger vast.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
SH4D3H schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:20:
[...]

Ow, ik dacht dat je moest delen door 7.6 ongeveer :+
Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt maar je moet volgens de laatste koersen delen door ongeveer 9,4 (of groffer, vermenigvuldigen met 0,1). :P

[ Voor 48% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 03-10-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:10:
[...]

Wat is dat nu voor generaliserende opmerking? Dus omdat ik niet upgrade ben ik ineens een warez hoer die alleen alles download? Ik gebruik de downgrade om homebrew te draaien, niet om persee iso's te spelen. Als ik een spel leuk vind koop ik het, zo doe ik het al jaren met de PC, xbox en PS2. Iemand die upgrade van een 2.00 naar een 2.01 is imho gewoon 'ignorant'. Er is geen enkele functionele reden om te upgraden, en waarom de optie weggooien om ooit homebrew te spelen? Misschien komen er binnenkort wel erg leuke programma's of games uit in de homebrew wereld.

Er zullen er zat zijn die naar 2.01 gaan, maar dat zijn de mensen die absoluut geen notie hebben van wat er allemaal in de psp wereld gebeurd.
over generaliseren gesproken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Ik heb ff gewacht, maar heeft er niemand al ervaring met de Sony Memory Stick Pro Duo 2gb? Is ie al leverbaar in Nederland? Ik zie bij de pricewatch wel winkels staan die hem hebben maar daar staat "levertijd onbekend". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

whatzert schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:32:
Ik heb ff gewacht, maar heeft er niemand al ervaring met de Sony Memory Stick Pro Duo 2gb? Is ie al leverbaar in Nederland? Ik zie bij de pricewatch wel winkels staan die hem hebben maar daar staat "levertijd onbekend". :+
Hijs hier gewoon nog niet uit voorraad leverbaar , de mensen met lage (lees: zeer aantrekkelijke ) prijzen in de pricewatch hebben dat gewoon vermeld als lokkertjes om mensen in te trekken .
Je kan ze bij lik-sang bestellen voor 249 $ , shippping within 24 hours .
Geen idee of de doune je daar nog het 1 en ander over laten betalen .

Zat er vorige week nog over na te denken maar toen had ik iets van nahh :D
`k kijk er nog wel tegenaan :D
Ik gebruik me PSP alleen op werk in de nacht/late/weekend diensten voor de rest doe ik er niet veel mee thuis ( waarom zou je ? :O )
Dus een beetje verstandig met 1gb omgaan kom ik er ook wel uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whatzert schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:32:
Bij onze lokale speelgoed winkel was ie tekoop voor 209,95 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Bij onze lokale speelgoed winkel was ie tekoop voor 209,95 euro
Weet je dat zeker? Niemand kan hem nog in nederland leveren, dus is het niet een gewone memorystick pro ipv een pro duo?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damnit, nee.. Sony heeft dus (nu al) firmware 2.01 uitgebracht.
Hoop echt dat ik mijn PSP terug krijg met 2.0 :P

Nog meer bronnen die erop wijzen dat de downgrade nog steeds werkt met deze firmware?

[ Voor 29% gewijzigd door Yellowneck op 03-10-2005 15:14 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:30:
[...]

over generaliseren gesproken :O
I know, gedurfde uitspraak, was ook benieuwd of iemand em zou opvallen. Maar lang niet zo erg om iedereen als warez downloader te bestempelen. Want dat ben ik niet. Er is geen enkele reden om de PSP naar versie 2.01 te brengen, behalve dan om Sony te helpen met de PSP homebrew vrij te maken. Ik snap niet dat mensen nu al kunnen zeggen dat ze nooit homebrew willen.

Kijk, als er nu een daadwerkelijke nieuwe functie in de 2.01 update zou zitten kan ik me voorstellen dat veel mensen dan gaan upgraden, omdat ze die specifieke functie liever hebben dan rommelen met homebrew. Maar nu gooi je gewoon je eigen ruiten in.

Trouwens:
Memorystick 2Gb Pro Duo 176.80 (inkoop, excl)

Hij is er dus al wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Blue2k op 03-10-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Macer schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 08:45:
Ik heb toch ook wel aardig last van kramp (vooral in mijn duimen) als ik een tijdje aan het spelen ben. Misschien komt dat omdat de Xbox controller gewend ben, met de normale PS2 controller had ik er ook al last van..

Ik was zaterdag een paar potjes Winning Eleven 9 aan het spelen, maar na 3 potjes moest ik echt even stoppen om mijn vingers wat rust te geven.. De analoge stick zit voor mij gewoon te veel naar beneden.
same here
ik ben ook een xbox controler gewent die ligt echt lekker in de hand
die psp is eigenlijk wat te dun en die analoge stick zit idd helemaal verkeerd ik speel dmt2 alleen maar met die D pad :|
en ik krijg op den duur last van mijn rechter duim waar je gas mee moet geven :|

ik heb net een paketje opgehaalt bij de media markt ff kijke hoor...
een PSP Survival pack }:O
met
- bescherm hoesje wel relext voelt vrij stevig, maarja ik heb verder geen vergelijkings materiaal :+
- oordopjes (kunnen ook wel lekker hard)
- oplader (huh oplader??? jah anders moet ik aldoor naar boven of naar beneden lopen, want die oplader ligt altijd op de plek waar ik net niet game.... 1 voor boven en 1 voor beneden dus :+
- 3 umd bescherm hoesjes
- zoon trouwtje die je aan je psp vast kan maken je weet wel...
- zoon plastic ding die je over je scherm heen kan plakken zodat je niet zo snel krassen erop krijgt of vinger afdrukken...
- een usb naar mini usb stekker die net als die koptelefoon in 1 of ander rollertje zit die met een veersysteem er in, zodat het heel relext weer oprolt, zodat je niet aldoor een lang snoer hebt (vooral met oordoppies is het wel makkenlijk...
dat was het wel ongeveer koste maar 20euro niet echt duur leek me :? owja het is van het merk speed link (zegt me niks zal wel een B merk wezen oid :o )

die Pocketgear van Logitech heb iemand daar een pic van? wat koste die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Ok bij deze een waarschuwing voor alle mensen die nog een PSP gaan kopen;

Naast alle ellende mbt dooie en luie pixels is er weer iets nieuws wat ons PSP plezier kan vergallen.

LUCHTBELLETJES in het plastic/glas boven het scherm :(

Ik ben hier dus de dupe van :'(
Ik had afgelopen woensdag mijn PSP opgehaald bij Dixons Purmerend, direct blij naar huis en uitpakken die handel.Maar toen ik de PSP aan zette zag ik al direct op 2 plaatsen niet echt knap licht uit kwam, dus ik dacht eerst nog aan luie pixels.
Maar toen ik de PSP had uitgezet en eens goed keek zag ik dat het een soort luchtbelletjes waren in het plastic/glas boven het scherm.

Volgende dag terug gegaan naar Dixons Purmerend en ze hebben hem netjes ingenomen. Helaas geen nieuwe PSP's op voorraad, maar ik sta nu dus bovenaan de lijst voor als er weer nieuwe PSP's binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Blue2k schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:21:
[...]

Trouwens:
Memorystick 2Gb Pro Duo 176.80 (inkoop, excl)

Hij is er dus al wel.
Bron?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Supershiva schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:32:
Ok bij deze een waarschuwing voor alle mensen die nog een PSP gaan kopen;

Naast alle ellende mbt dooie en luie pixels is er weer iets nieuws wat ons PSP plezier kan vergallen.

LUCHTBELLETJES in het plastic/glas boven het scherm :(

Ik ben hier dus de dupe van :'(
Ik had afgelopen woensdag mijn PSP opgehaald bij Dixons Purmerend, direct blij naar huis en uitpakken die handel.Maar toen ik de PSP aan zette zag ik al direct op 2 plaatsen niet echt knap licht uit kwam, dus ik dacht eerst nog aan luie pixels.
Maar toen ik de PSP had uitgezet en eens goed keek zag ik dat het een soort luchtbelletjes waren in het plastic/glas boven het scherm.

Volgende dag terug gegaan naar Dixons Purmerend en ze hebben hem netjes ingenomen. Helaas geen nieuwe PSP's op voorraad, maar ik sta nu dus bovenaan de lijst voor als er weer nieuwe PSP's binnen komen.
Owja..die dingen ja. Vooral bij de eerste PSP's in Japan zag je dit vaak. Soort putjes in het scherm. Erg vervelend inderdaad, vind het persoonlijk nog irritanter dan een paar dode/luie pixels

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
koekoek2003nl schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:32:
[...]

die Pocketgear van Logitech heb iemand daar een pic van? wat koste die?
Google search is er ook nog hoor :z
En het is btw Logitech Playgear pocket:
http://www.frogdesign.com...2005/03_logitech_psp.html

Hij kostte evenveel als dat hele survivalpakket van jou :+

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al btw een Spider-man umd gekregen die geregistreerd is met een US of JAP PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:46:
Heeft iemand al btw een Spider-man umd gekregen die geregistreerd is met een US of JAP PSP?
Hoe vaak gaan we dit nog vragen? :(
Ik heb een jap.psp en geregistreerd en het zou me een f*ck wezen of deze nou wel of niet binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb hem vandaag gekregen !!!!!!!!!!!!
woon wel in belgië
maar op verscheidene fora hebben de meeste belgen hem vandaag gehad

er zit alleen een umd in + briefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Shailesh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:16:
[...]

Playgear Pocket is z'n 15,99 meer dan waard imho!

Super degelijke (Logitech) kwaliteit die je van het merendeel van de cases enzo niet hoeft te verwachten en nog goedkoop ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Nu hebben dus de Engelsen en de Belgen de UMD al dus Nederland is ook zo aan de beurt denk ik.

Trouwens nog 18 uur voordat Mediafour met het grote mysterie naar buiten komt...

[ Voor 34% gewijzigd door ruudvdsanden op 03-10-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:25:
IK heb hem vandaag gekregen !!!!!!!!!!!!
woon wel in belgië
maar op verscheidene fora hebben de meeste belgen hem vandaag gehad

er zit alleen een umd in + briefje
Dus NIET in een retail doosje? JoetjeF zei dat ie er een in een retail doosje had ontvangen, hij woont in Engeland.
Ik heb btw nog niets binnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Laatst online: 15:24
Blue2k schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:21:
[...]
I know, gedurfde uitspraak, was ook benieuwd of iemand em zou opvallen. Maar lang niet zo erg om iedereen als warez downloader te bestempelen. Want dat ben ik niet. Er is geen enkele reden om de PSP naar versie 2.01 te brengen, behalve dan om Sony te helpen met de PSP homebrew vrij te maken. Ik snap niet dat mensen nu al kunnen zeggen dat ze nooit homebrew willen.
Je hebt wel gelijk maar ik neem aan dat Sony dit ook inziet en op een gegeven moment toch wel weer een nieuwe firmware maakt waar wel nieuwe functies aan zijn toegevoegd, dus vroeg of laat zou ik toch wel upgraden. Maar nee er is in feite geen reden om het te upgraden tenzij je bang bent dat je geinfecteerd raakt met het eerste PSP virus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 18:50
Ook ik heb de logitech playgear pocket. Het nadeel is dat het een groot en relatief zwaar ding is. Maar ook ik heb geen kramp meer in me duimen nu ik deze heb.

Maar het grootste nadeel is dat je je psp niet meer ziet en die ziet er juist goed uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zit wel in zo'n doosje, zoals de games maar het is ook alles
maar vind ik niet erg
kivnd het een mooi gebaar van sony !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

whatzert schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:32:
[...]

Dus NIET in een retail doosje? JoetjeF zei dat ie er een in een retail doosje had ontvangen, hij woont in Engeland.
Wél in een retaildoosje, deze zit dan nog eens in een ander wit doosje. Helaas hebben ze de brief die erbij zit in het Frans gezet...

http://mediafour.com/psp/

Hier staat nog 17u resterend :?

edit:
"juist" te laat, had niet meer gerefreshed

[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 03-10-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whatzert schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:32:
[...]

Kijk, voor alle duideliujkheid heb ik er pics van genomen van hoe ik het gekregen heb...

Foto1
Foto2
Foto3

Excuses voor de belabberde kwaliteit, het is met mijn SE K700i genomen...

Het is niet veel soeps, maar toch een mooi gebaar van sony vindt ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viola
zo heb ik het ook gekregen
en ind kvind het mooi gebaar van sony

btw naar wat telt mediamarkt af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat is wel het goeie doosje hoor :D
ruudvdsanden schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:28:
Nu hebben dus de Engelsen en de Belgen de UMD al dus Nederland is ook zo aan de beurt denk ik.

Trouwens nog 18 uur voordat Mediafour met het grote mysterie naar buiten komt...
Gek, gisteravond stond ie op 11u :?

En heeft er al iemand die spiderman UMD met 1.50 getest?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:34:
viola
zo heb ik het ook gekregen
en ind kvind het mooi gebaar van sony

btw naar wat telt mediamarkt af?
Je bedoelt mediafour denk ik???
Dat is juist de vraag dat weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja sry media four

lol en niemand weet het?
haha
wat zou dat kunnen zijn? iemand een idee?

tmoet toch iets heel speciaals zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Een HD die als host werkt.. misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
het zal me niks verbazen als het een soort van cheap ass screen protector of iets dergelijks zinloos is. Of een firmware downgrade, waar ze dus ook te laat mee zijn

Ze krijgen nu volop publiciteit door iets geheimzinnigs terwijl het straks niks is. Zal me niks verbazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Shailesh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:16:
[...]

hmzzz shit 8)7

krijg je bij die logitec ook een usb kabel en koptelefoon en al die zooi bij dan? dat had ik namenlijk allemaal nog niet(2e hands psp) ik had het dus ook gewoon nodig, als ik alles los moest kopen was ik ongetwijfelt duurder uit
maar dat Logitech Playgear pocket ding geval, zag ik niet liggen in de MediaMarkt misschien koop ik die ook nog wel, aah krijg echt last van me poten, die domme jappanners of chinezen weet ik veel wie, die hebben veel te kleine handjes :+

btw: http://www.frogdesign.com...es/2005/graphics/main.jpg
is dat nou een vage psp op dat plaatje of ligt dat aan mij?
die knoppen enzo ?
marco899 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:02:
[...]

Ik heb een jap.psp en geregistreerd en het zou me een f*ck wezen of deze nou wel of niet binnen komt.
je kan zeuren wat je wil maar ik heb nog niemand gezien die met een JAPANSE INPORT PSP (versie 1000?) een umd van spiderman heeft gekregen....
nou kan je wel zeggen fuck die umd die film heb ik 5jaar geleden al een x gezien maar het gaat ook een beetje om het gebaar zegmaar... en ik kan die film natuurlijk weer ff showen aan mijn vrienden :+

[ Voor 33% gewijzigd door kaasaanfiets op 03-10-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Stink_o schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:49:
Een HD die als host werkt.. misschien.
Werkt niet. Er zijn een aantal image-tanks welke dit kunnen, maar werken niet samen met de PSP. Dan moet je een cardreader op de image-tank aansluiten om de data over te zetten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Nou als dit het is dan krijg ik gelijk dat het een zinloos iets is waar ze voor aan het aftellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Laatst online: 24-04-2024
Voglens mij is er nog geen goede avi+mov afspeler hoor.... En dit product claimed dat te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Laatst online: 05-09 11:40
SToRM666 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:38:
Dat is wel het goeie doosje hoor :D

[...]

Gek, gisteravond stond ie op 11u :?

En heeft er al iemand die spiderman UMD met 1.50 getest?
Heb hem vandaag ook binnen en net getest: werkt prima! (wel met versionchanger op 2.0 gezet, zal zo eens op 1.5 proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

silencedead schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:36:
[...]

Nou als dit het is dan krijg ik gelijk dat het een zinloos iets is waar ze voor aan het aftellen zijn
Blijkbaar is het ook dat: "Media Boss - Bring your PSP to life"

De aftelling:
Afbeeldingslocatie: http://www.mediafour.com/psp/headline.gif

Pfff mayor bummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
almar schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:40:
Voglens mij is er nog geen goede avi+mov afspeler hoor.... En dit product claimed dat te zijn
Je kan een trial downloaden; maw: het is geen programma voor op je PSP, maar voor op je pc, dus zal het wel weer een convertor zijn.

Maar: dat ding staat al op hun site. Dus misschien is het toch iets anders. We zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:23:
[...]

Is dat niet een soort uitvoerbare HotSync file ? Wat je kan doen is proberen het te converteren naar eventueel html ofzo en dat online gooien.
hmm hotsync files wasdat??

hmm ken ej ene proggie waarmee ik hem kan omzetten in html ennuh is er oko een html browserdie werkt op v1.5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Laatst online: 18-07 10:05
khoop dat het idd.. liever iets zinvols is.. camera voor je psp of gps ofzo zal wel niet.. maar zou wel cool zijn als het het wel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje.

Is het een goed idee om een PSP te kopen in Japan ? Hij kost er < 190 € - http://www.sofmap.com/sho...anpin.asp?PRDT_ID=1543610

Ik zit gewoon te kwijlen bij de beelden van Bleach - Heat the soul 2 (35 € ) op PSP. Op nintendo DS trekt dat nergens op. Net GBA beelden p(-_-)

http://www.sofmap.com/sho...anpin.asp?PRDT_ID=1631552

Game info: www.playstation.jp/scej/title/bleach/heat2/index.html

Werken Europese games in een Japanse PSP, of ben ik achteraf afhankelijk van import only games?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:02:
[...]

Dude, Spider-Man The movie heb ik al lang. Alleen die zit in zo;n k.t kartonne hoesje.
De europese zit in een mooi umd doosje. dus mijn spider-man US gaat naar dat doosje. En die EU spider-man wolrd als bieronderzetter gebruikt!

Logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Shiver23 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:07:
[...]

Werkt niet. Er zijn een aantal image-tanks welke dit kunnen, maar werken niet samen met de PSP. Dan moet je een cardreader op de image-tank aansluiten om de data over te zetten.
Wel als een HDD via het MS-poortje werkt. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let maar op, ze gaan de infrarood poort gebruiken ergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey,

kheb mn spider man UMD ontvangen :D, en raad eens ...... ik heb een JAP psp geregistreerd jullie kunnen er dus allemaal op rekenen dat je er ook een krijgt :D

_/-\o_ SONY _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Nou... Dan zou ik hem binnenkort ook moeten binnenkrijgen.

Bedankt dat je dit even laat weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Past dat pakketje eigenlijk door de brievenbus ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:31:
Werken Europese games in een Japanse PSP, of ben ik achteraf afhankelijk van import only games?
Staat een schema'tje van in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb hier een 1.5 en als ik zon magazine (90jpegs) op mn psp zet
(van pspupdates.com)

dan kan die de eerste 24 ofzo laden en de rest niet, heeft iemand anders hier ook nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Royal schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:34:
Past dat pakketje eigenlijk door de brievenbus ?
Dit vroeg ik mij ook al af ja... :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik heb niet zo snel een antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Weet iemand misschien wat de normale temperatuur van de cpu is?
(in een huis van ongeveer 22 graden dan he!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hier blijft ie rond 24 hangen (te zien in snes-emu) maar als ik clockspeed omhoog zet wordt ie 27...
Ook als ik een paar uur game op gewone snelheid wordt ie zo warm.

Maar moet kunnen, lijkt mij. Het ding is ontwikkeld om over een tijdje op 333mhz te gaan draaien.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Blaurens schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:58:
[...]

Je kan een trial downloaden; maw: het is geen programma voor op je PSP, maar voor op je pc, dus zal het wel weer een convertor zijn.

Maar: dat ding staat al op hun site. Dus misschien is het toch iets anders. We zullen het wel zien.
Van hun site:
Does the software support AVC/H.264 movies?

No. Media Boss will create MPEG-4 compliant video files that your PSP can play. It is not capable of converting or transferring video files in the AVC/H.264 format.
Beetje jammer...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
koekoek2003nl schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:04:
[...]

hmzzz shit 8)7

krijg je bij die logitec ook een usb kabel en koptelefoon en al die zooi bij dan? dat had ik namenlijk allemaal nog niet(2e hands psp) ik had het dus ook gewoon nodig, als ik alles los moest kopen was ik ongetwijfelt duurder uit
maar dat Logitech Playgear pocket ding geval, zag ik niet liggen in de MediaMarkt misschien koop ik die ook nog wel, aah krijg echt last van me poten, die domme jappanners of chinezen weet ik veel wie, die hebben veel te kleine handjes :+

btw: http://www.frogdesign.com...es/2005/graphics/main.jpg
is dat nou een vage psp op dat plaatje of ligt dat aan mij?
die knoppen enzo ?
Je krijgt bij de playgear helemaal niets behalve de hoes zelf. En ja usb kabel, als je vwo-er (havo wellicht ook) bent, of er eentje kent, probeer dan de usb kabel van zijn/haar rekenmachine te pakken te krijgen. Die werken namelijk perfect voor je psp. Scheelt toch weer 7.50 voor iets wat de meeste mensen met een GR niet gebruiken.

En ja, de psp op dat plaatje is inderdaad erg vaag, ik had misschien een ander plaatje moeten kiezen, want de playgear die erop staat is ook nog eens vaag. http://www.logitech.com/i...CRID=2362,CONTENTID=10181
Wat dacht je daarvan ;) de officiele site.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:19:
Let maar op, ze gaan de infrarood poort gebruiken ergens voor.
toetsenbord denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem stressed op 34 graden en idle op 30 .. is dat wel goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ik probeerde laatst bij mij op school verbinding te maken met het netwerk om zo eens even te gaan surfen met mijn PSP (v2.0), maar ik krijg als ik verbinding probeer te maken de error 80082728, netwerk sterkte is genoeg en er zit ook geen wachtwoord op, wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei ... heb er iets te snel overheen gelezen....
Binnen twee weken zijn jullie waarschijnlijk een PSP adept rijker d(^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Mijn leverancier, Quote :) Kan je geen link geven zonder je mijn inlog gegevens te moeten geven. Maar hij is dus wel beschikbaar in NL. Je bent alleen goedkoper uit als je 2x 1gb neemt.

[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 04-10-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 14:00

njh

ja right, een toetsenbord via infrarood zeker :P

je moet je psp dan op de kop leggen om te kunnen typen (of ondersteboven kunnen typen)
(omdat infrarood in rechte lijnen voort beweegt)

dus dat wordt een beetje moeilijk positioneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan401 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:58:
[...]

je moet je psp dan op de kop leggen om te kunnen typen (of ondersteboven kunnen typen)

glasvezelkabeltje op de IR dingetjes doen? =) heck, desnoods DVDtjes achter je psp zetten als spiegel... ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik 't niet dacht.. Email van Mediafour:
You couldn't wait. You had to be the first to know.

Introducing Media Boss for the PSP
Everything you need to turn your PSP into a
MP3 music player, digital photo album, movie player and more.

The PSP is the most powerful portable game system on the market and until now it has been difficult to unleash its full power. That changes today.

Media Boss from Mediafour

Media Boss is the complete solution for transferring your music, photos, videos, game saves and podcasts from your Windows PC to the PSP. No more hassle, no more confusion.

Buy Media Boss or Try it FREE for 15-days.

Music, Photos, Videos, Game Saves - even Podcasts!

Media Boss helps you transfer everything to your PSP; Music, Photos, Videos, Game Saves.

Want to add even more content, you can use Media Boss to keep your PSP updated with the latest episodes of your favorite podcasts.

Media Boss works with lots files types giving you the power to add content from everywhere. For many files that aren't PSP-compatible, Media Boss will automatically handle the conversion behind the scenes.

Media Boss
Above is a screen shot of Media Boss is action. Transferring items is as easy as selecting the items you want to copy and clicking the "Copy to my PSP" button or simply drag-and-drop them to the PSP.

The Media Boss interface is extremely simple to use. Transferring files is as easy as clicking the "Copy to my PSP" button, or if you prefer, you can simply drag-and-drop the files onto your PSP.

Need help finding a song, photo or video? Media Boss provides a powerful search feature to help you locate your multimedia. You can also select folders to "watch" for content so your files are always ready to move the PSP.

Customize and Optimize

Not only does Media Boss make transfers easy, it also helps you conserve space on your PSP. Media Boss will maximize the number of songs, photos and videos that will fit on any PSP or Memory Stick with powerful compression options. Media Boss will even auto rotate and resize your photos for the best-possible PSP viewing experience.

Multiple PSPs and Memory Sticks

Have more than one PSP? Want to easily share media between multiple PSPs or Memory Sticks? Media Boss can handle multiple PSPs and Memory Sticks enabling you to copy directly from one PSP or Memory Stick to another.

Media Boss - Finally a simple way

Media Boss makes it easy to take full advantage of your PSP. Show off the power of your PSP to your friends and family. Share your music, photos, videos, games saves and more. Try Media Boss for yourself today!

Visit the Media Boss web site to Buy Media Boss or Try it FREE for 15-days.
link.

Gelukkig heb ik mijn adres niet opgegeven, je zal veel spam krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 07:47:
Als ik 't niet dacht.. Email van Mediafour:

[...]

link.

Gelukkig heb ik mijn adres niet opgegeven, je zal veel spam krijgen :).
als ik het niet dacht .... waarom moeten ze mensen toch altijd helemaal gek maken van
'wij gaan iets vets uitbrengen over zoveel uur' :r het is dus weer niks waar we op zitten te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Michael Knight schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:38:
Hier blijft ie rond 24 hangen (te zien in snes-emu) maar als ik clockspeed omhoog zet wordt ie 27...
Ook als ik een paar uur game op gewone snelheid wordt ie zo warm.

Maar moet kunnen, lijkt mij. Het ding is ontwikkeld om over een tijdje op 333mhz te gaan draaien.
Oh? Volgens Sony blijft ie anders gewoon op 222.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ja, ik vraag het me af hoor, 34 graden vind ik toch aardig warm, maar dat is een mening. En als ik niets doe is hij ongeveer 30 graden.

Dit is op 333 Mhz, als ik anderen zo hoor is dit niet echt een normale temperatuur... of wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakable schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:35:
Ja, ik vraag het me af hoor, 34 graden vind ik toch aardig warm, maar dat is een mening. En als ik niets doe is hij ongeveer 30 graden.

Dit is op 333 Mhz, als ik anderen zo hoor is dit niet echt een normale temperatuur... of wel??
Die van mij is in idle mode 29 graden, als ik game met de emu op 333 Mhz 32 graden. Ik maak me daar niet zo'n zorgen om......ikzelf in idle mode ben 37 graden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:23:
[...]

Oh? Volgens Sony blijft ie anders gewoon op 222.
Bij toekomstige spellen zal t dingetje toch op 333 gaan draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:19

oZy

Ik las op Gamespot.com een artikel waarin gesuggereerd wordt dat er volgend jaar een PSP uit zal komen met een hdd erin.
As for the hard-drive-equipped PSP, Gikas considers it a natural choice for Sony for a couple of reasons. "If it really is going to be a multi-dimensional entertainment device," Gikas said, "it's going to need a hard drive so you can store greater amounts of data in it."
Hierdoor zou de prijs van de huidige PSP kunnen zakken en de nieuwe op $250 blijven.
Beyond fulfilling the company's vision for the handheld gaming gadget, a hard-drive-equipped PSP would also allow Sony to re-price the hardware (possibly selling the base PSP for $199 and the new model for the original price point of $250) and stem the losses that come from regular price cuts on gaming platforms. It's a tactic Gikas said he expects to see from more console makers in the future.
Interesting.. weg met de dure memorysticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan401 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:58:
[...]

idd, een toetsenbord via infrarood. Wat is daar raar aan? De overdrachtssnelheid van IR is snel genoeg om te typen. Besides, de IR port zit altijd aan de bovenkant gepositioneerd bij handhelds.
Denk aan een keyboard zoals deze, die ik momenteel heb voor mijn palm:

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkoutside.com/products/elerbye/images/stowawayir_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkoutside.com/products/elerbye/images/stowawayir_4.jpg

de arm is naar het oog te draaien, of deze nou aan de boven- of zijkant zit, dat maakt niet uit.
De PSP past welliswaar niet in dit type maar ze kunnen zo een ander model maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is idd de perfecte oplossing zo`n ir stand. laat het maar snel komen en dan kan eindelijk een beetje fatsoendelijk surfen op de psp beginnnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:27:
Ik las op Gamespot.com een artikel waarin gesuggereerd wordt dat er volgend jaar een PSP uit zal komen met een hdd erin.

[...]

Hierdoor zou de prijs van de huidige PSP kunnen zakken en de nieuwe op $250 blijven.

[...]

Interesting.. weg met de dure memorysticks.
Dit vind ik echt niet normaal hoor. Als ik voor 400+ euro een nieuw apparaat koop, verwacht ik natuurlijk wel dat hij langer dan 2/3 jaar nog de beste is (met consoles in ieder geval). Kijk naar de PS2, PS1 etc etc daar zit ook meer dan 3 jaar tussen.

Als dit gebeurd dan.. dan.. :P Tja, wat kun je doen.. Dan koop ik waarschijnlijk ook die ene met HD ;)

Ik heb trouwens nog een vraagje. Wie heeft er nog meer Need for Speed Underground Rivals? Weet iemand hoe ik de taal naar Engels of Nederlands kan zetten, hij staat nu op Chinees of Japans, en dat snap ik niet helemaal.

Dus even een guidethrough door de menu's zou lekker zijn. Zoiets als 'dan naar de derde link, in dat menu naar de 2e, en dan naar de 5e' zoiets.

Alvast bedankt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:13:
[...]

Dit vind ik echt niet normaal hoor. Als ik voor 400+ euro een nieuw apparaat koop, verwacht ik natuurlijk wel dat hij langer dan 2/3 jaar nog de beste is (met consoles in ieder geval). Kijk naar de PS2, PS1 etc etc daar zit ook meer dan 3 jaar tussen.

Als dit gebeurd dan.. dan.. :P Tja, wat kun je doen.. Dan koop ik waarschijnlijk ook die ene met HD ;)
Dit is toch net zoiets als de GBA en de GBA:SP. eerst iets uitbrengen en dan binnen no-time iets uit brengen dat net ff iets meer extra's heeft. verder kan het apparaat niets extra's.

edit: Ik zit het te lezen en de zinnen lopen voor geen meter :P maar als de boodschap maar duidelijk is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Monsie op 04-10-2005 11:22 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

400+ euro?
Ik heb geen idee wat voor PSP je hebt, maar volgens mij eentje met gouden randjes.

En omdat je een Japanse NFS: Rivals hebt blijft deze taal zo. Enige mogelijkheid is VS of EU-versie halen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al je een 5.1+ firmware hebt kun je toch je OS op engels of NL zetten? Het spel zou dan mee moeten gaan. Althans, zo werkt het met Burnout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gisteravond was het game-night in de Mezz in Breda, georganiseerd door de game-winkel C-Square.

Daar dus voor de eerste keer multiplayer gedaan met meerdere mensen en ook de game-sharing geprobeerd enzo. Het is echt gaaf om met z'n 3'en Wipe-Out te doen. Bijna geen hapering, ziet er echt goed uit. Ook op de PSP die de geshared-de game speelt.

Burn-out game-sharing duurt wel even voor het geupload is naar de andere PSP maar het speelt ook gewoon lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Wel nice als er een PSP met HDD uitkomt... Moet die natuurlijk wel minimaal 20 GB zijn, anders vind ik het niet waard om er een nieuwe voor te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super vet, GTA:LS zal ook multiplayer gaan ondersteunen!! Super wreed!

Bron: www.pspupdates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:21:
400+ euro?
Ik heb geen idee wat voor PSP je hebt, maar volgens mij eentje met gouden randjes.

En omdat je een Japanse NFS: Rivals hebt blijft deze taal zo. Enige mogelijkheid is VS of EU-versie halen.
Volgens mij komt iedereen wel ongeveer hier aan..

250 € PSP
100 € 2 Games
100 € 1 Gb MMC

En dan zit je al op 450 €...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:48:
Super vet, GTA:LS zal ook multiplayer gaan ondersteunen!! Super wreed!

Bron: www.pspupdates.com
oud nieuws. Maarehm, hoop van ganser harte dat het via ineternet kan, want ik ken niemand met een psp, laat staan 6. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:33:
al je een 5.1+ firmware hebt kun je toch je OS op engels of NL zetten? Het spel zou dan mee moeten gaan. Althans, zo werkt het met Burnout.
1.5 :P
Ja..das dus alleen bij Burnout Legends. En wellicht in de toekomst bij meerdere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:05

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:20:
[...]

Volgens mij komt iedereen wel ongeveer hier aan..

250 € PSP
100 € 2 Games
100 € 1 Gb MMC

En dan zit je al op 450 €...
koppelverkoop heet dat.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Dinsdag 4 oktober 2005 | Sony heeft bekend gemaakt dat zij op 27 oktober met een nieuwe batterij voor de PlayStation Portable op de markt komen. De batterij zal zo'n 40 euro (exclusief Japanse belasting toeslagen) gaan kosten en zal over 20% meer capaciteit beschikken in vergelijking met de huidige batterij. Bovendien zullen zij op dezelfde dag met een Memory Stick Pro Duo van 1 gigabyte komen. Deze zal zo'n 70 euro (exclusief Japanse belasting toeslagen) gaan kosten, wat een stuk lager is dan de huidige Memory Stick's.

Of de batterij en de Memory Stick ook in Europa uit zullen gaan komen is nog niet bekend.
:) Erg goed nieuws imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pardon..arabisch toetsenbord he..loopt van rechts naar links :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij dixons zie ik een valuepack:
SONY Playstation Portable Valuepack spelcomputer + Need For Speed Rivals voor 279 euro :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 10:37
Ik heb vrijdag een PSP Valuepack + Burnout besteld op Bartsmit.com incl verzenden voor 279,50. Ook wel een goede deal! Kan alleen niet wachten tot hij binnen is (ze zeiden morgen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:56
Ik heb mijn psp ook succesvol gedowngrade naar 1.5 (jap psp) en zelf wat lopen puzzelen met alle mogelijkheden, maar ik was benieuwd of er ook nog een fatsoenlijke GBA emulator was. De enige die ik kon vinden was de VBAPSP emulator, maar die stottert als een gek (ook op 333 mhz en frameskip max) de GB/GBC emu daarintegen loopt wel goed. Dus als iemand me een linkje kan geven (mits deze er is :?) dan ben ik ook weer blij :P
En ja, ik heb google.nl gebruikt ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!

Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1

Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage