Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik zag vandaag in Groningen al zo'n poster hangen, er hing nog niet zo'n grote Dummie aan, maar als die er hangt neem ik 'm mee voor in m'n kamer.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:59:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6760![]()
Hallooooo sony! Dit is nederland!
* chrislakenvelt
Verwijderd
Heb een probleempje met Tenchi Browser op een psp 1.50. De browser gedownload van http://www.psp-hacks.com, maar bij opstarten krijg ik na de boodschap 'hold on to your hats..' een scherm met 'The game could not be started (80001002)'.
Mijn installatie:
Folder BRW_GAME (en de subfolders) onder de root van mijn psp
Folder BRW en BRW% onder <root>\PSP\GAME
Could use some help ...
Merci
Verwijderd
Bij mij en vele anderen hetzelfde probleem. Ik vraag me af of de browser bij uberhaupt _iemand_ nog wel werkt? Volgens mij heeft Sony iets geflikt.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:59:
Vraagje ivm tenchi Browser op psp 1.50
Heb een probleempje met Tenchi Browser op een psp 1.50. De browser gedownload van http://www.psp-hacks.com, maar bij opstarten krijg ik na de boodschap 'hold on to your hats..' een scherm met 'The game could not be started (80001002)'.
Mijn installatie:
Could use some help ...![]()
Merci
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ben gisteren nog naar de Auchan geweest juis over de grens, en daar hadden ze er nog hopen liggen...als je daar wat aan hebt natuurlijk...Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:52:
Nou ben ik nog steeds op zoek naar een PSP maar zijn ze overal op?
Heeft iemand hier deze batterijlader al gebruikt? Lijkt mij in combinatie met een 2de (en eventueel 3de) batterij de perfecte - voorlopige - oplossing om lang onderweg te kunnen gamen...
nee dat denk ik niet, aangezien je wlan op dat moment nog niet actief isCaboman schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:47:
Test je eerst je internetconnectie instellingen. Want het kan zo zijn dat de browser gelijk controlleerd of de instellingen goed zitten.
knappe browser als ie dan toch naar internet kan
PSP terugbrengen naar fabrieksinstellingen deed bij mij een wonderVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:59:
Vraagje ivm tenchi Browser op psp 1.50
Mijn installatie:
Could use some help ...![]()
Merci
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Heeft de nieuwe psp zelfde of andere serie nummer?YellowNeck schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:16:
Oke.
Heb dus op 28 - 09 -2005 mijn PSP retour gestuurd omdat ik een paar dode pixels had (bleef blauw, dus eerder luie pixel, maargoed.)
Gisteren en vandaag even gebeld over de status van mijn "reparatie". Was nog in behandeling werd er 2 uur geleden gezegd door een medewerker van Sony Computer Entertainment (SCE).
Echter ging zojuist de deurbel, TNT busje. Hmm..wat zou dat zijn. Toch niet de PSP? net nog gebeld.
Even getekend, en pakketje in ontvangst genomen. Zie ik bij afzender SCE staan.
Maak em open, en er zit een gloednieuwe PSP in!!!
Ff testen zometeen.
En had je alles opgestuurt of alleen psp zelf?
Dus bij jou duurde het totaal van 28-09 tot 6-10..
niet echt neeThe_Dart schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:59:
[...]
Die krijg je van een andere site waar je je moet aanmelden.
Als het goed is heb je bij je PSP Valuepack een zakje met een rood papiertje erin gekregen daar staat alles op.
wat staat er precies op dan?
waar, IK EERST....chrislakenvelt schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
Ik zag vandaag in Groningen al zo'n poster hangen, er hing nog niet zo'n grote Dummie aan, maar als die er hangt neem ik 'm mee voor in m'n kamer.
[ Voor 31% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-10-2005 19:04 ]
Verwijderd
Wie weet waar deze is en wanneer je deze kunt gebruiken.
Want de accu is maar 3,6V dus dan denk ik niet dat er een omvormer ofzo inzit.
Verwijderd
DaWaN schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:46:
[...]
PSP terugbrengen naar fabrieksinstellingen deed bij mij een wonder
Ik maak er wel een foto van als ik 'm aan m'n plafond heb hangen, daarna zal ik wel zeggen waar die hing.
Een andere serienummer. Kreeg een hele nieuwe Valuepack, was gesealed door middel van een stukje doorzichtige tape.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:49:
[...]
Heeft de nieuwe psp zelfde of andere serie nummer?
En had je alles opgestuurt of alleen psp zelf?
Dus bij jou duurde het totaal van 28-09 tot 6-10..
Ik heb alles opgestuurd, de hele valuepack.
Ja..duurde van 28-09 (ze hadden de PSP ontvangen op 29-09) tot 5-10 (vandaag ontvangen, 6-10).
Zat dus ook nog eens een weekend tussen.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Welke firmware?YellowNeck schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:26:
[...]
Een andere serienummer. Kreeg een hele nieuwe Valuepack, was gesealed door middel van een stukje doorzichtige tape.
Ik heb alles opgestuurd, de hele valuepack.
Ja..duurde van 28-09 (ze hadden de PSP ontvangen op 29-09) tot 5-10 (vandaag ontvangen, 6-10).
Zat dus ook nog eens een weekend tussen.
Zijn er echt nog nergens 2GB stickjes te koop? Ook niet in Duitsland? Is er wel een verwachting waarneer deze geleverd komen? Als ik Ebay bekijk, zie ik er namelijk al wat staan..
Verwijderd
Drgames in utrecht heeft ze 2 gigabite stickjes-Daniël- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:22:
[...]
Welke firmware?.
Zijn er echt nog nergens 2GB stickjes te koop? Ook niet in Duitsland? Is er wel een verwachting waarneer deze geleverd komen? Als ik Ebay bekijk, zie ik er namelijk al wat staan..
PSP terug in fabrieks instellingen deed de truuk, alleen nu zitten mijn knopjes weer omgedraaid (had een japanse naar amerikaanse indeling gezet), iemand daar nog een oplossing voor?Eppo © schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:08:
Ik probeerde laatst bij mij op school verbinding te maken met het netwerk om zo eens even te gaan surfen met mijn PSP (v2.0), maar ik krijg als ik verbinding probeer te maken de error 80082728, netwerk sterkte is genoeg en er zit ook geen wachtwoord op, wie kan mij helpen?
Verwijderd
Weet jij toevallig ook de prijs? 155 euro lijkt me redelijk, als je vergelijkt met onze OosterburenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:30:
[...]
Drgames in utrecht heeft ze 2 gigabite stickjes
Verwijderd

Voor de japanse Lumines spelers
het is mij tot 2 keer gebeurd dat mijn savedata niet werd opgeslagen omdat ik geen japans kan
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 22:05 ]
"Do you wish to format your MemoryStick?"
Moet je niet de oplossing geven, das flauw
[ Voor 14% gewijzigd door Blue2k op 06-10-2005 22:05 ]
Verwijderd
Blue2k schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:59:
[...]
"Do you wish to format your MemoryStick?"
edit:
Moet je niet de oplossing geven, das flauw
Ik MOEST de oplossing wel geven, ik gun het echt niemand om na een 1,5 uur spelen zn highscore niet te kunnen saven
1.52. Heb em meteen geupdate naar 2.0, en vervolgens weer gedowngrade naar 1.50-Daniël- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:22:
[...]
Welke firmware?.
Die f*cking SNES9XTYL crashed hier wanneer ik roms wil laden
(Restart na 10 secs automatisch)
Lama..doet et al..moest ff UMDLoader 0.8 uitzetten
[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 06-10-2005 23:30 ]
Verwijderd
Heeft er iemand nog een leuk spelletje die minder als 32mb groot is (een legale ofzo?). Dan kan ik alvast gebruik maken van de PSP, aangezien mijn 1gb kaartje pas morgen of overmorgen binnen komt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 23:27 ]
SNES! (met Bomberman of Mario BrothersVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:25:
Yeey ik heb eindelijk ook mijn PSP binnen. Bij de Bart Smit in Veldhoven hadden ze er nog een paar liggen! Ik woon zelf in EIndhoven en daar was er geen enkele meer te krijgen. Ik heb op het moment 1.52, en ga zo dus even downgraden.
Heeft er iemand nog een leuk spelletje die minder als 32mb groot is (een legale ofzo?). Dan kan ik alvast gebruik maken van de PSP, aangezien mijn 1gb kaartje pas morgen of overmorgen binnen komt.
[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 06-10-2005 23:30 ]
Verwijderd
Kunnen die kinderen in china niet een beetje harder werken?
Verwijderd
Is het nog mogelijk om versie 2.00 te downloaden ergens of is alleen 2.01 nog te krijgen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 23:40 ]
En voor de Amiga-emulator heb je ook erg veel leuke spellen, alleen jammer dat die op het moment nog niet zo goed runnen en dat de laadtijden soms wat lang kunnen zijn
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 23:56 ]
op je demodiskVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:55:
Die Squares kan ik niet spelen.. ik denk door de beveiliging. dus dat worden geen spelletjes spelen vanavond. Kan namelijk versie 2.0 nergens vinden.
en verder als je psp niet kan vinden gewoon ff wat intertoy's in je buurt bellen zo heb ik en een vriend al een psp bemachtig veel hebben nog wel eentje liggen. weet iemand waar ik voor een redelijke prijs 2 gb kaartje kan vinden
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Je zou ook een spel kunnen kopenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:55:
Die Squares kan ik niet spelen.. ik denk door de beveiliging. dus dat worden geen spelletjes spelen vanavond. Kan namelijk versie 2.0 nergens vinden.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
http://forums.qj.net/showthread.php?t=5636
VNC op je PSP. Ik had altijd wat moeite met het bereik van m'n draadloze toetsenbord/muis. Nu lekker m'n Huiskamer PC besturen met m'n PSP
Ben ik weekjes niet online
moet ik echt alle topic 12 en 13 doorspitten.
iemand al methodes hoe umd op iso te branden.
die loadtime van 2 unleashed (NFL street) is echt veel te lang
Verwijderd
http://www.darkplanets.co.uk/product_info.asp?pid=1726
4GB en accu in 1. Zodra die dingen ergens te bestellen zijn zonder pre-order bestel ik in ieder geval meteen
Meesterlijk inderdaad!Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 07:55:
Wat dachten jullie hiervan?
4GB en accu in 1. Zodra die dingen ergens te bestellen zijn zonder pre-order bestel ik in ieder geval meteen
Haters everywhere but I don’t really care
idd erg stoer, maar ik vraag me een beetje af of het echt zinvol is een (bijv.) 1600X1200 desktop te gaan weergeven op je PSP.FirmPete schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:16:
Echt überstoer:
http://forums.qj.net/showthread.php?t=5636
VNC op je PSP. Ik had altijd wat moeite met het bereik van m'n draadloze toetsenbord/muis. Nu lekker m'n Huiskamer PC besturen met m'n PSP
Ik zou veel liever hebben dat je gebruik kunt maken van netwerkschijven op je pc. Heb je dat geklooi met het aansluiten van USB kabel ook niet meer, maar kun je gezellig via WiFi bestanden overzetten + bijv. MP3 streamen.
hoe werkt de dataoverdracht van de accu/opslag dan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 07:55:
Via de accu contacten?
En waarschijnlijk past ie zo ook niet meer in je Playgear Pocket.
[ Voor 52% gewijzigd door YellowCube op 07-10-2005 08:54 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Geen idee hoe het gaat werken....zat al te kijken op de site van datel zelf, maar kan er nog niks over terugvinden. Ik weet niet of de psp met X2 accu van datel past in de playgear pocket? Anders zal het waarschijnlijk wel passen.YellowCube schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:50:
hoe werkt de dataoverdracht van de accu/opslag dan?
Via de accu contacten?
En waarschijnlijk past ie zo ook niet meer in je Playgear Pocket.
Update:. Even zitten lezen in de comments op pspupdates. Er zijn een aantal mensen die denken dat het een aparte accu en HD zullen zijn. HD die dan rechtstreeks in het memorystick slot connect.
http://pspupdates.qj.net/...-hard-drive.html#comments
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 09:14 ]
Zo dat zou even relax zijn zeg. Prijs van 150 pond valt ook nog wel reuze mee als je kijkt wat je er voor terug krijgt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 07:55:
Nu maar hopen dat hij nog net zo fijn in de hand ligt
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
je kunt op marktplaats kijken, daar heb ik laatst een kaartje van 2GB gezien voor €139.Greetoz schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:04:
[...]
op je demodisk...
en verder als je psp niet kan vinden gewoon ff wat intertoy's in je buurt bellen zo heb ik en een vriend al een psp bemachtig veel hebben nog wel eentje liggen. weet iemand waar ik voor een redelijke prijs 2 gb kaartje kan vinden1 gb is nie genoeg
Ja en die zijn altijd van een persoon uit Rotterdam met o.a. de namen zoals Marcel en Dick, wat dus een oplichter is. Kijk maar eens op www.internetopichting.nlZaNe88 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
je kunt op marktplaats kijken, daar heb ik laatst een kaartje van 2GB gezien voor €139.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Nee die past niet. Denk zelf dat de psp met een X2 accu nergens meer in past. Word echt een stuk groter.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:10:
[...]
Ik weet niet of de psp met X2 accu van datel past in de playgear pocket? Anders zal het waarschijnlijk wel passen.
JohZandhaas schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 02:13:
die loadtime van 2 unleashed (NFL street) is echt veel te lang
Als je naar het UMD menu gaat staat daar ook de optie upgrade naar 2.0 bij.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:37:
[...]
Ik heb alleen maar filmpjes op m'n Demo-Disc staan zover ik weet...
Verwijderd
met de x2 batterij past hij nog wel in de playgear pocketMausz schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:42:
[...]
Nee die past niet. Denk zelf dat de psp met een X2 accu nergens meer in past. Word echt een stuk groter.
[...]
JohGisteren ook gespeeld, van de MS nogwel, en toen duurde het nog steeds vet lang.
Verwijderd
Collega van me zat wat te spelen met de wireless-settings van z'n PSP en had opeens Internet verbinding via de Netgear van de buurman :-)
Is een eerlijke jongen, dus ipv mee te blijven liften heeft-ie zelf een Sweex wireless (breedband) router gekocht.
Het vreemde is dat de verbinding via de buurman (met een lagere signal strength) flitsend werkt, maar dat hij voor zijn eigen verbinding in de 'Power Save settings' de 'WLAN power save' uit moet zetten (proefondervindelijk ontdekt) om een beetje normale verbinding te krijgen ?!
Enig idee wat dat kan zijn ? Misschien probleem met 802.11b en 11g ??
Ik weet niet precies hoe de Power-Save optie van de PSP werkt. Het kan zijn dat ie gaat schakelen tussen verschillende snelheden/zendsterktes om zo energie te besparen en dat de Sweex daar (door een slecht bereik/z'n firmware) niet erg lekker mee overweg kan.
[ Voor 4% gewijzigd door YellowCube op 07-10-2005 11:28 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Maar als op den duur je accu versleten is, dan kun je je HD misschien ook nietmeer gebruiken...
Maarja, ik verwacht dat die accu wel even mee zal gaan
Nou weet niet of het een beetje kwaliteit accu is, maar toch zonde als die accu het over een jaar begeeft en je dan ook je 4 gieg kwijt bentSToRM666 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:29:
Die 4GB HD en accu combi is wel vet zeg![]()
Maar als op den duur je accu versleten is, dan kun je je HD misschien ook nietmeer gebruiken...
Maarja, ik verwacht dat die accu wel even mee zal gaan
Verwijderd
(ja, ik had dit eerst als aparte topic gepost, was nit de bedoeling)
Lees ff stukje terug voor mijn ervaringen. Heb mijn PSP namelijk eind september teruggestuurd ivm dode pixel(s). Kreeg een gloednieuwe met firmware 1.52Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:51:
Ik ga mijn PSP inruilen bij Gamemania in Belgie omwille van dode pixels. Ze hebben er echter geen meer in voorraad en zullen hem dus opsturen voor 'reparatie' naar Sony. Wat ik mij nu afvraag: ze gaan toch geen PSP met firmware 2.01 terugsturen he? Iemand hier ervaring mee?
(ja, ik had dit eerst als aparte topic gepost, was nit de bedoeling)
Het zou natuurlijk wel heel jammer zijn als Nossy geen gekraakte games meer kan spelen als er 2.01 op blijkt te staan.
Verwijderd
p.s. Ik heb mijn PSP nog niet binnengegeven, ben een bang om het te doen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 15:02 ]
dan zou ik het zo snel mogelijk opsturen. Nu heb je tenminste nog een grote kans dat je gewoon 1.52 krijgtVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:01:
Ja, ik had je berichtje gelezen. Maar toen was er nog geen 2.01 uit. En aangezien er geen PSP meer op voorraad liggen in de winkel dacht ik dat misschien nu een nieuwe batch PSP's met nieuwe firmware geleverd wordt. Ben een beetje ongerust geen homebrew meer te kunnen spelen
p.s. Ik heb mijn PSP nog niet binnengegeven, ben een bang om het te doen
Ik denk dat er geen oplossing voor is voor de thuisgebruiker, want je psp start gewoon niet meer op. Wat misschien zou kunnen is dat je via je pc d.m.v. je usb kabel andere firmware erin kunt flashen, maar dan moet er minimaal stroom op je psp staan.Tweakable schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:02:
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=49536&mxp=111
Iemand hier al een oplossing voor
Verwijderd
AAAAARGGGHHHHHH!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:14:
heeft iemand al zijn spiderman UMD binnen?
[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 07-10-2005 18:26 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
daar koop je gvd een ipod mini voor... maja wel relaxed, 4 gb.Pricing for pre-orders is slated at a whopping £149.99 ($265 US) for the bundle, and the estimated release date is scheduled for October 20, 2005...
[edit] sterker nog, de PSP zelf is zowat zo duur!
[ Voor 9% gewijzigd door ElayZ op 07-10-2005 18:48 ]
oh - vet leip? dan wil ik het ook!Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:38:
dat VNC op PSP is egt vet leip (niet dat je er veel aan hebt mr wel stoer!)
ja maar wat moet ik met een ipod miniElayZ schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:48:
Die HDD en batt gaat wel prijzig worden zeg...
[...]
daar koop je gvd een ipod mini voor... maja wel relaxed, 4 gb.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
kan iemand een NOOB faq maken die ik wireless kan surfen met mijn psp
en hoe ik bijvoorbeeld op school hebben ze een acces point (wat het ook mag wezen) en hoe ik bijvoorbeeld in de MACDONALDS kan internetten?
misschien even makkenlijk als ik het erbij zeg ik heb een a8v-e deluxe moederbord (wireless edition dus) dus ik kan zoon antennetje aansluiten op mijn mobo en zo wlan signalen oppikken...
( als ik bijvoorbeeld zoek naar wireless lui hie in mijn straat vind ik er 4 3 ervan zijn onbeveiligt
en ik kan op 1 komen en gewoon internetten ) , als ik dan mijn eigen kabelmodem de connectie uitschakel ben ik nogsteeds online, via die wireless dus? dan moet ik toch ook zo online kunnen met die psp ? maar ik snap niks van die instellingen die beveilegings methoden enzo
als ik verbinding wil maken moet je eerst een naam instellen als je dan op links drukt krijg je wlan instellingen --> daar doe ik Scannen --> dan zie ik Selecteer het te gebruiken toegangspunt
SSID
Wlan
beveiliging
Geen
Signaalsterkte
22%
-->
netwerk bijwerken
SSID
Wlan
-->
instellingen WLAN-beveiliging
Geen
Wep
WPA-PSK (TKIP)
(ik kies Geen dus)
-->
Adresinstellingen
Eenvoudig
-->
klaar
proberen
Er is een verbindingsfout opgetreden (80410D07)
Naam van de verbinding Verbinding1
SSID WLAN
ik wil alleen fff weten hoe dat ik zijn wel gaat via wlan ik ga geen misbruik maken van die vent zijn wlan aloewel hij het zo wel uitlokt natuurlijk...
[ Voor 78% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-10-2005 20:52 ]
Verwijderd
Overigens vandaag met DOSBox gespeeld, erg gaaf. Heb nog een DOSbased grafische webbrowser aan de praat gekregen tot en met het scherm waar ik de videodriver moet kiezen. Later ga ik er mee verder. Binnen DOSBox is er natuurlijk geen verbinding met internet (vooralsnog), maar toch leuk =p. Tiepen met p-sprint gaat trouwens best goed. Als je de keyboard lay-out uitprint kom je een eind. Zou misschien ook een leuke skin zijn voor die logitech case. Als iemand zich geroepen voelt:
http://www.niwra.nl/psp/p-sprint-c/doc/index.htm
Ik denk dat we nog veel gaan zien van deze fijne plug-in.. Mark my words..
Bijvoorbeeld in combinatie met BOCHS, de Virtual Machine Emulator. Ook mee gespeeld vandaag, leuk om linux te zien booten. Hier dus NOG geen keyboard support..
BTW PVNC is echt al weken uit.. Grappig dat het nu ontdekt wordt. Ook daarbij zou p-sprint erg handig zijn. Bij mij crasht het programma trouwens heel erg vaak als ik echt remote werk, dus niet via dezelfde router. Wel leuk toch om nog ff een stukkie van m'n desktop te zien op m'n PSP =p
Wat zou een leuke skin voor de playgear pocket zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:08:
Goed nieuws voor de weinigen onder ons die nog 2.0 hebben: er is een mooie portal uitgekomen, ditmaal windows mobile stijl. Compleet met tasks, check mail, en veel spelletjes. Te downloaden van http://psp-news.dcemu.co.uk/ Staat bij het nieuws van gisteren (!)
Overigens vandaag met DOSBox gespeeld, erg gaaf. Heb nog een DOSbased grafische webbrowser aan de praat gekregen tot en met het scherm waar ik de videodriver moet kiezen. Later ga ik er mee verder. Binnen DOSBox is er natuurlijk geen verbinding met internet (vooralsnog), maar toch leuk =p. Tiepen met p-sprint gaat trouwens best goed. Als je de keyboard lay-out uitprint kom je een eind. Zou misschien ook een leuke skin zijn voor die logitech case. Als iemand zich geroepen voelt:
http://www.niwra.nl/psp/p-sprint-c/doc/index.htm
Ik denk dat we nog veel gaan zien van deze fijne plug-in.. Mark my words..
Bijvoorbeeld in combinatie met BOCHS, de Virtual Machine Emulator. Ook mee gespeeld vandaag, leuk om linux te zien booten. Hier dus NOG geen keyboard support..
BTW PVNC is echt al weken uit.. Grappig dat het nu ontdekt wordt. Ook daarbij zou p-sprint erg handig zijn. Bij mij crasht het programma trouwens heel erg vaak als ik echt remote werk, dus niet via dezelfde router. Wel leuk toch om nog ff een stukkie van m'n desktop te zien op m'n PSP =p
Kan ik er 1 maken
Als je goed leestm-tuning schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:59:
[...]
Wat zou een leuke skin voor de playgear pocket zijn?
Kan ik er 1 maken

Zodat je dat bij de hand hebt
Verwijderd
http://home.planet.nl/~hoffm193/Handleiding/koekoek2003nl schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:37:
kan iemand een NOOB faq maken die ik wireless kan surfen met mijn psp
daar heb je geen fw 1.50 voor nodig... en als ie m niet pakt ff via umd loader proberen of wab version changer t nummertje op 2.0 zetten.
Verwijderd
Nope dat is niet waar doet ie niet.. ik heb hem al met wab version omgezet naar 2.0 speelt ze niet afElayZ schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 01:04:
Uhm.. je kan zowieso wel umd films bekijken?
daar heb je geen fw 1.50 voor nodig... en als ie m niet pakt ff via umd loader proberen of wab version changer t nummertje op 2.0 zetten.
Verwijderd
Ik vindt wel verschillende manieren die dit mogelijk zouden moeten doen, maar lees ook veel tegenberichten die dit dan weer afstempelen als niet praktisch, of over verkregen fouten enz...
En voordat ik hier al mijn tijd ga insteken en geld ga uitgeven aan een memstick zou ik dit eerst zeker willen weten en eventuuel ook een filpje zien van iemand die zonder problemen en gemakkelijk een DVD op zijn psp bekijkt...
Ook zie ik op mijn DVD's verschillende VOB bestanden die allemaal gelijk zijn van grootte, welke is dan de film? Menus en dergelijke hoef ik niet, alleen de hoofdfilm in oorspronkelijke taal en nederlandse ondertitels...kun je dat dan kiezen of zoiets? graag wat meer praktische info...want wat ik hier allemaal vondt was meer het overzetten van clipjes die al op pc staan naar psp en niet van DVD naar PSP...of dan heb ik erover gekeken, waarvoor sorry...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 10:00 ]
Verwijderd
Welke Emulator kan ik hiervoor het beste gebruiken en waar kom ik aan de Rom?
Alvast bedankt!
Ik ben hier zelf ook mee bezig geweest en na lang zoeken kwam ik achter het programmatje DVDdecrypter (ff googlen en je hebt hem, bestand is 900 kb oid) Die installeer je en start je, vervolgens vind ie automatisch je dvd (als die erin zit). Boven de balk klik je de 2e optie aan en dan klik je aan, copy al movie files (oid) en eventueel de IFO bestanden voor de ondertiteling. Dan ga je naar opties toe en in het 2e tabblad kan je aanvinken bij file splitting NONE, dan maakt ie van alle VOB bestanden 1 grote VOB file. En dan convert je de film met 3GP converter naar geschikt PSP formaat.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 09:55:
Heeft iemand hier al succesvol een originele DVD, regio 2, kunnen omzetten naar een door de PSP leesbare file, die op zijn memstick gezet en zonder problemen kunnen bekijken in det engels met nederlandstalige ondertitels en dit alllemaal in een UMDfilm vergelijkbare kwaliteit?
en rest van verhaal...
Ik weet alleen nog niet hoe je de ondertiteling in een VOB file kan plaatsen
En voor gebruik van DVDdecrypter heb je wel ong. 4,5 gig hardeschijfruimte nodig, want hij kopieert de hele film naar je harddisk.
Mocht je een versie van 3GPconverter willen hebben waarbij je een fatsoenlijke framerate en resolutie wil, mail me dan ff. Ik heb 3GP converter aangepast en nu kan je films op 368x208 (ofzo) met 30 fps converten, en dan ben je voor een film van 90 min 300 mb kwijt met goed te kijken kwaliteit. Helaas kan dit niet tippen aan UMD kwaliteit, maar die zijn ook wel wat groter dan 300 mb dus bijna onmogelijk
Succes
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 08-10-2005 13:43 ]
Ja het is mogelijk om skins up te loadenSToRM666 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:31:
Is het niet mogelijk om skins op jou site te zetten, want ik heb er net 1 gemaakt
je moet je je eerst registreren hier: *knip
Daarna ga je naar de juiste map en klik je op upload (rechts boven)
En dan staat je skin er op!
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:42 ]
Verwijderd
Ik vindt dat anders best meevallen als je het vergelijkt met een Memory Stick. Een 2gb memorystick is bijna even duur. Ik vraag me overigens wel iets af. Ik heb vernomen dat het mogelijk is om spellen op je memorystick te zetten en af te spelen. De meeste games zijn ook van het net te halen zullen we maar zeggen. Nu ben ik het een beetje zat om games te kopen die me uiteindelijk niet bevallen(DTM race driver o.a) en zou best wel eens een game willen proberen voordat ik hem koop. Dus nu de vraag: is het iemand hier gelukt om een game werkend te krijgen vanaf een memorystick.ElayZ schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 18:48:
Die HDD en batt gaat wel prijzig worden zeg...
[...]
daar koop je gvd een ipod mini voor... maja wel relaxed, 4 gb.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 14:00 ]
Verwijderd
r2dgeert.freeasanerd.comVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:39:
Iemand Twisted MEtal ruilen voor Midnight Club 3?
zie startpost
magoed tuurlijk is dat gelukt... juist (een vd ) redenen, ook al is het natuurlijk niet de bedoeling, dat iedereen zo leip is vanwege 1.50 en downgrade... echt niet alleen vanwege de homebrew emu's enz.
Kzou zeggen google ff goed, kijk op pspupdates, ps2nfo.com etc en je vind het allemaal vanzelf.
Verwijderd
Heeft er iemand al ervaring met Neogeo emulators, welke is het beste? En misschien domme vraag maar wat is het verschil tussen Neogeo en NeoCD? Het gaat mij alleen om het spel Metal Slug eigenlijkl dus voor welke emulator kan ik dan het beste kiezen?
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Trojan.PSPBrick arrives as an archive file named EXPLOIT 2.0 PSP Team V1.RAR which consists of the files overflow.tif and h.bin. Instructions call for the file h.bin to be placed in the root of a USB device and overflow.tif in the folder /PSP/PHOTO/. This archive may also contain a text file called PSPTEAM.NFO.
kreeg van mijn virusscanner een melding dat er een trojan op me psp zit
http://securityresponse.s...data/trojan.pspbrick.html

Old news, enne uitkijken wat je d/l en erop zet hé!
Verwijderd
Sinds waarneer heb jij een virusscanner op je PSP?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:33:
kreeg van mijn virusscanner een melding dat er een trojan op me psp zit

*knip* - eigenlijk ook niet nodig om te melden.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 16:37 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 16:36 ]
Verwijderd
Ik heb trouwens een soort tutorial gevonden...maar daar gebruiken ze pspvide 9. Heb
je daar enige ervaring mee? De groote van het bestand interessert me niet zo, mag
zelfs 700mb zijn...maar kwaliteit moet perfect zijn...
Ook heb ik in dat programa nergens gezien dat je bv enkel de nederlandstalige
ondertitels kan selecteren samen met de hoofdfilm.
Enfin, ik zal proberen en nog wat ff verder zoeken...thx.
Warez-talk hoort hier niet thuis.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:57:
Dus nu de vraag: is het iemand hier gelukt om een game werkend te krijgen vanaf een memorystick.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Ik zit hier al een half uur te kloten met die skins

alvast bedankt
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 17:07 ]
Verwijderd
ik denk niet dat sony zelf dan warez gaat ondersteunen , anders zou er toch niet 'Memory Stick' onder 'Game' staan
Verwijderd
Oke, ik ben geregistreerdm-tuning schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:51:
[...]
Ja het is mogelijk om skins up te loaden
je moet je je eerst registreren hier: *knip
Daarna ga je naar de juiste map en klik je op upload (rechts boven)
En dan staat je skin er op!
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:43 ]
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage