Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha. Ziet er goed uit. Bedankt. Testen maaaaarrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:26:
Van snoozen word je lui!!! :P

Al mensen die Mozilla Calendar/Sunbird in combinatie met de 6680/1 aan de praat hebben gekregen? Ben erg geïnteresseerd in een syncfunctie, want zo'n telefoon is veel handiger dan een agenda met papier enzo :Y)
werkt nog niet je kan hier kijken wanneer ze een software update doen wellicht dan wel.
http://www.mobile-master.com/
voorlopig outlook calender gebruiken ( naast thunderbird,sunbird of lightning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Al enige bevestiging dat die 1GB kaartjes gaan werken of niet?
En zo nee, werken ze in een N70?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag het me ook af, of die 1GB kaartjes gaan werken.
Want op onderstaande site zag ik ook iets dat het max 512 was

http://www.acesdirect.nl/...pecificatie&prodid=150099

edit: o dan kom je er niet gelijk zie ik, bij kingston geheugenconfigurator kijken, nokia 6680 invullen en daar staat het

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat eens een beetje op ebay te kijken, maar voor ongeveer 60 euro, of nog minder, heb je hem thuisbezorgd vanuit HongKong of Singapore. Tis het proberen waard natuurlijk, is het niet goed, dan verpats je hem toch gewoon weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Pater

Terry Tate

Maar deze site zegt weer dat het maximum memory 1 GB is.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zouden die 1gb kaartjes niet compatible zijn? Waarom worden ze anders uberhaupt gemaakt? Er zijn maar zeer weinig toestellen die met het formaat rs dv mmc werken, als dan ook nog eens die paar toestellen niet compatible zijn, heeft het weinig zin gehad om te te fabriceren toch? Mijn 6600 die ik hiervoor had draaide ook prima op 1gb kaartjes, dan lijkt me dat een 6680 er ook geen problemen mee heeft. Ik ga er binnenkort (misschien vanavond al) eens eentje bestellen en gewoon proberen. Als het niet lukt, verkoop ik hem wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik was gisteren met m'n superhippe 6680 naar de verzekeringsmaatschappij aan het bellen om te vragen of eigen risico ook geldt voor aanvullende verzekering (niet dus :+)

Maar! Wat doe ik terwijl ik al 6 minuten in de wacht hang? Ik zet 'm op mute omdat ik een kennis tegenkom en even een praatje maak. Als ik eindelijk een doorverbindtoon hoor druk ik op 'unmute' op de rechter functietoets. Maar wat doet dit ultraslimme apparaat? Hij verbreekt de verbinding (end call zit onder dezelfde functietoets en dat pakt hij tegelijker tijd ofzo)! Lekkere bug :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

weet iemand wat de nieuwste firmware voor de 6680 is ? en wat daar in verbeterd is sinds 2.04.15 edie ik nu heb, daar heb ik nog al kleine probleempjes mee

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor ontvanger gebruiken jullie in samen werking met TomTom ( eentje die goed en redelijk geprijsd is )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de Adapt BT GPS, 16 kanaals met nemerix chipset. Ben vol lof over dit ding, werkt altijd naar behoren, snelle en goede ontvangst en mooi formaat. Heb hem tijdens een inkoopactie gekocht voor €79,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tomtom benelux (software) moet ik nou alleen een gps ontvanger hebben die linked met mijn 6680. That's it?? Kost een verbinding zelf ook geld of is tomtom voor de rest gratis??

Ik heb interesse in deze http://www.leadtek.nl/nts...ronameid=104&tab=1&sid=85

iemand ervaring mee??

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gps dingetje en that's it, verder kost verbinding nix,

of zie ik het verkeerd :o :P ;)

ik ga gewoon maar lekker een 1 gb kaartje aanschaffen, we zien wel of ie het doet..............

(ga er tog een beetje van uit van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 23:59

TeeDee

CQB 241

Heb net mijn 6680 binnen. Even gewoon een vraag: Ik kan met geen mogelijkheid mijn gemiste oproepen e.d. zien. Nu heb ik al in het "logboek" gekeken, maar die zijn ook leeg, ondanks dat ik meerdere malen van een vaste lijn gebeld heb naar mijn telefoon.

Vervolgens de handleiding er toch maar eens bijgepakt:
Gemiste en ontvangen oproepen worden alleen geregistreerd als het netwerk deze functies ondersteunt, de telefoon aan staat en zich binnen het bereik van de netwerkdienst bevindt.
Met mijn vorige telefoon (6310i) was dit zondermeer mogelijk. Kan iemand me uitleggen hoe of wat?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

TeeDee: bij mij is het Log -> Recent Calls -> Missed Calls (heb 'm op Engels ingesteld).
Mogelijkheid is er wel degelijk dus (en werkt bij mij ook: heb mijn firmware nooit geupdate)! Hij gebruikt gewoon de standaardmanier om het op de simkaart op te slaan hiervoor trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door Sorcerer8472 op 21-12-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Is het met dit toestel ook mogelijk dat je een foto ziet van wie je belt? Ik zie wel fotos in het adresboek maar niet als hij overgaat?

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Sorcerer8472 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:01:
TeeDee: bij mij is het Log -> Recent Calls -> Missed Calls (heb 'm op Engels ingesteld).
Mogelijkheid is er wel degelijk dus (en werkt bij mij ook: heb mijn firmware nooit geupdate)! Hij gebruikt gewoon de standaardmanier om het op de simkaart op te slaan hiervoor trouwens.
Vaagheid, heb mijn "Netwerkmodus" op GSM ipv op Dual mode gezet en nu werkt het wel. Hij registreerde het wel, alleen toonde het niet. Zal er nog eens naar kijken.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Is het mogelijk om met een programmaatje en met een headsetje FM radio te ontvangen en te luisteren op de 6681? Ik heb al gezocht maar kon niets vinden, alleen een streaming radio programma, wat dus een duur geintje wordt als je het gebruikt. Ik kan desnoods een Nokia 6230 headset pakken, die telefoon kan wel FM ontvangen dus dat headsetje werkt daarvoor gegarandeerd.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

TeeDee schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:59:
[...]

Vaagheid, heb mijn "Netwerkmodus" op GSM ipv op Dual mode gezet en nu werkt het wel. Hij registreerde het wel, alleen toonde het niet. Zal er nog eens naar kijken.
Misschien gewoon een kleine bug ofzo?

Trouwens mensen die in omgeving Amsterdam met "Dual mode" kunnen inloggen op Telfort? Bij mij probeert hij dan op hun UMTS-testnetwerk (bedekt zowat heel Amsterdam) in te loggen en krijgt hij een Network Access Denied-melding, niet handig :+

• jaspov
Is er een optie dat de camera niet aangaat als je het klepje opent? Hij wil in mijn zak nog wel eens openspringen en dat is zonde van de accu....

Verwijderd

ik heb ff een vraagje,

ik wil als wallpaper een foto gebruiken ipv de standaard wallpaper,
maar als ik dat dus doe, op welke resolutie dan ook,
ik krijg altijd zo'n onwijs lelijke witte balk om mijn foto heen,
hoe voorkom ik dat of hoe haal ik dat weg???

is er iemand die dit weet??

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 17:35 ]

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Door de foto op het juiste formaat te maken m.b.v. een fotobewerkingsprogramma. Ik hou zelf het formaat 590x485 aan . Werkt perfect.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jaspov schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:31:
Is er een optie dat de camera niet aangaat als je het klepje opent? Hij wil in mijn zak nog wel eens openspringen en dat is zonde van de accu....
De camera springt na een halve minuut op stand-by, dus je accu zal er niet echt onder lijden lijkt me :)

Verwijderd

thnx opperbom, ik ga het gelijk ff proberen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Heeft iemand inmiddels al gewerkt met een 1GB kaart? Ik heb hetzelfde kaartje gezien als Pater. Scheelt 4 euro met 512, maar dan moet ie het wel doen. Via de kingston-configurator geeft Kingston 512 als grootste kaart aan. Lopen ze achter of werkt het echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Pater

Terry Tate

Ik ben vandaag langs de oude Nokia Service Center op de Lijnbaan in Rotterdam geweest (is nu een Belcompany winkel) en die vertelden mij dat officieel gezien de Nokia 6680 alleen tot en met 512 MB ondersteunt. Echter met een software update (bij je Nokia Service Center) kan hij wel 1 GB aan.

Altijd handig om te weten. :)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Thanks. maar welke update is dat? Ik heb al software versie 4.04.07 en dat is de laatste dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Indeed, ik heb al de laatste firmware, is dat degene die 1GB ondersteunt?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
NoepZor schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:11:
Is het mogelijk om met een programmaatje en met een headsetje FM radio te ontvangen en te luisteren op de 6681? Ik heb al gezocht maar kon niets vinden, alleen een streaming radio programma, wat dus een duur geintje wordt als je het gebruikt. Ik kan desnoods een Nokia 6230 headset pakken, die telefoon kan wel FM ontvangen dus dat headsetje werkt daarvoor gegarandeerd.
Anyone ?
(Sorry voor de "kick" maar wil het graag weten, heb me een ons gezocht..)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan helemaal nergens die nokia music player vinden die standaard op de 6680 staat. Ik heb met google niks kunnen vinden en op de nokia site staat er ook niks over. Het gaat om de player die je op pagina 1 ziet staan met die blauwe achtergrond. Kan iemand me er eventueel aan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTGT
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 17:08
Ik heb sinds deze week een 1GB kingston geheugenkaart. Werkt perfect! Heb firmware v 2.04.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Thanks MrTGT. Dat belooft veel goeds. Las via google wat problemen als je er ook echt meer dan 512MB op zou zetten (dat lukte niet altijd). Heb jij er meer dan een halve GB op staan al? Just to be sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

NoepZor schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:10:
[...]

Anyone ?
(Sorry voor de "kick" maar wil het graag weten, heb me een ons gezocht..)
Het is niet mogelijk om FM-radio met het ding te ontvangen: er zit geen ontvanger in!

De nieuwe Nokia Music Player is wel nog te vinden online, als je heel erg goed zoekt. Ik raad echter alternatieve software aan: met een beetje grote playlist werkt nokia music player erg traag en vreet het zo veel geheugen dat je niet eens een foto kunt nemen terwijl je naar muziek luistert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:33:
[...]

Doe je wel eens wat met ebay? Hier kun je ze wel bestellen. Verder kom je via google (type nummer SU-8W intikken) wel wat shops tegen.
Thx heb er 1 gevonden die tot op heden goedjkoopste was, besteld bij Expansys.
Toch nog een leuk kerstkado ;)
Prettige dagen allemaal trouwens nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTGT
Jaspov schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:45:
Thanks MrTGT. Dat belooft veel goeds. Las via google wat problemen als je er ook echt meer dan 512MB op zou zetten (dat lukte niet altijd). Heb jij er meer dan een halve GB op staan al? Just to be sure...
Ik heb op dit moment 888mb in gebruik, moet wel wat ruimte vrij gaan maken, want af en toe wil Route 66 niet opstarten vanwege geheugengebrek (maar dat had hij ook bij een 256mb kaartje en 110 mb vrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
MrTGT schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:41:
[...]

Ik heb op dit moment 888mb in gebruik, moet wel wat ruimte vrij gaan maken, want af en toe wil Route 66 niet opstarten vanwege geheugengebrek (maar dat had hij ook bij een 256mb kaartje en 110 mb vrij).
Ja, maar dat ligt aan het interne geheugen van de 6680. Enfin, 1Gb lijkt dus wel te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTGT
Telefoon geheugen heeft 4580 kB vrij... moet voldoende zijn voor Route 66.
Na resetten van telefoon werkt alles weer ... zal de firmware eens laten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden een nieuw frontje binnen gekregen, deze zou ik er graag op willen zetten. In de startpost zie ik een korte handleiding staan, maar mijn vraag is; ben ik ook een klein schroevendraaiersetje nodig, of is gewoon 'met de handen' te doen? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6680 ook in bestelling staan, hoop hem begin volgende week binnen te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:40:
Ik heb de 6680 ook in bestelling staan, hoop hem begin volgende week binnen te krijgen...
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMY
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06-2012

RMY

Ik gebruik altijd een grove schroef, houtschroef ofzo...je kan het uiteinde daarvan gebruiken als soort haak. Met je handen gaat iig niet lukken.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:04:
Ik heb pas geleden een nieuw frontje binnen gekregen, deze zou ik er graag op willen zetten. In de startpost zie ik een korte handleiding staan, maar mijn vraag is; ben ik ook een klein schroevendraaiersetje nodig, of is gewoon 'met de handen' te doen? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)
Hij is gewoon blij.....
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RMY, thnx voor je reply, dan ga ik dat eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iid Ski :)

Maar zeildude waarom reageer je als je niks zinnigs te melden hebt?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Maar je kan toch wel radio luisteren als je een

Nokia Hoofdtelefoon met radio HS-2R

koopt? Die zijn volgens mij compatible met de 6680...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:37:
[...]

iid Ski :)

Maar zeildude waarom reageer je als je niks zinnigs te melden hebt?

gr
Ik probeerde je te vragen wat je met je mededeling bedoelde, omdat de mededeling an sich niks aan dit topic toevoegt. Ik bedoel, ik ga toch ook niet posten: 'ik heb mijn 6680 nu ruim een half jaar'. Wat hebben anderen daar nu aan? Goed beschouwd was mijn opmerking dus een stuk zinvoller. Maar ok, als jij je beledigd voelt... excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeilDude schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:20:
[...]

Ik probeerde je te vragen wat je met je mededeling bedoelde, omdat de mededeling an sich niks aan dit topic toevoegt. Ik bedoel, ik ga toch ook niet posten: 'ik heb mijn 6680 nu ruim een half jaar'. Wat hebben anderen daar nu aan? Goed beschouwd was mijn opmerking dus een stuk zinvoller. Maar ok, als jij je beledigd voelt... excuses.
[slowchat]
was niet beledigd, maar vond beetje vreemd op de manier waarop je reageerde, laat ieder in zijn waarde met wat hij of zij wilt zeggen, er zijn modjes die ingrijpen als het niet volgens de regels is, hebben ze jou niet voor nodig :) zie de policy)
[/slowchat]

[ontopic]

Misschien stond dit al ergens in 1 van de twee delen, maar is het ook mogelijk om een geconverteerde dvd af te spelen, met de bv. smartmovie?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zit momenteel via mijn Nokia 6681 dit bericht te tikken, dus zovast excuses als mijn vraag al is gesteld (op zo'n schermpje zoekt het wat moeilijk ;)).

Momenteel maak ik gebruik van Orange World. Ik vraag me af of het mogelijk is om vanaf mijn laptop t e internetten, waarbij ik mijn Nokia als gateway gebruik (ivm onbeperkt dataverkeer).

Iemand een idee of dit mogelijk is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
jah, gewoon je telefoon met de kabel of via bluetooth aan je laptop hangen, en dan met de nokia-software (PC-suite) 'verbinden met internet' kiezen

Sometimes you need to plan for coincidence

• pven
  • Niet online
Groentenboer schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:37:
jah, gewoon je telefoon met de kabel of via bluetooth aan je laptop hangen, en dan met de nokia-software (PC-suite) 'verbinden met internet' kiezen

Dan wordt er een verbinding op gebouwd via GPRS en niet via Oworld. Enig hdee hoe dat in is te stellen?

• Hmmbob
Bij de geavanceerde instellingen in dat programma. Je kan kiezen voor Orange NL, of zelf je instellingen opgeven. En dat is wat jij wil...

• pven
  • Niet online
YES! Het werkt. _O_

Ik zit nu op mijn laptop dit bericht te tikken. Bij de geavanceerde instellingen heb ik WAP als APN op moeten geven, user en ww is niet nodig. Daarna is het een kwestie van de juiste proxy (en poort) instellen en gaan.

Thanks again! :)

Hmz, ik zie dat ik vanaf mijn GSM wat rare tekens achter heb gelaten. :?

• Hmmbob
Uhu :)

Maare, weet je zeker dat dit niet van je bundel afgaat?

• pven
  • Niet online
Yep. Ik heb mijn verbruik goed bekeken en daar is het afgelopen uur niets aan verandert. Daarnaast werkte het niet zonder het instellen van de proxy, bij 'gewoon' GPRS werkt het wel zonder het invullen van de proxy.

Nu ben ik, uiteraard :P, bezig met httport om te kijken of er nog meer mogelijk is.

Vraagje: is het mogelijk om met GPRS-snelheid richint Orange World te connecteren? Ik vraag dit omdat mijn huidige verbinding 'slechts' 115,2kbps is terwijl de GPRSverbinding een keer of vier zo snel is.

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 29-12-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die via de speciale vodafone aanbieding deze telefoon bestelden...

Ik heb net met Vodafone aan de lijn gehangen wanneer ik mijn toestel kon verwachten

Het volgende werd mij medegedeelt:
Door de grote vraag van Vodafone naar Nokia over de 6680 is hij op het moment niet op vooraad, daar dat ze hem opnieuw in productie hebben genomen(wat de telefoniste mij vertelde)bij Nokia, zo rond 9 Januari verwachten ze ze weer binnen te krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Tsss... neem dan de N70 zou ik zeggen, veel meer geheugen.
(Tijgert begint dat beperkte geheugen van z'n 6680 een beetje zat te worden...)

Is iemand ook al opgevallen dat de 1GB kaartjes in de PW nogal omhoog geschoten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is op dit moment het laatste firmware versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Weet iemand of bluetooth stereo Headsets werken.
Dus om draadloos muziek te luisteren vanaf je 1GB kaartje in je Nokia 6680.

Hierbij wordt gebruik gemaakt van het A2DP protocol, maar de Nokia 6680 ondersteunt dat niet nativly.

Nou ben ik geinteresseerd in deze: http://www.expansys.nl/product.asp?code=124523 En bij de compatible list staat de nokia 6680 netjes genoemd.

Iemand ervaring mee? Met soortgelijke headsets?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
helaas ja, wilde net bestellen....
Is iemand ook al opgevallen dat de 1GB kaartjes in de PW nogal omhoog geschoten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnoppenSpook

het is gwn bluetooth :) zal zeker wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Goede dag

Ik heb laatste tijd last van uitvallende verbinding , waar ik in huis aanvankelijk een goede verbinding had (KPN in Nijmegen). Eerst wordt ie slechter van kwaliteit en daarna gewoon uitval. Volgens medewerker KPN-helpdesk (1200 tegenwoordig) moet ik eens probeen de USIM-kaart een beetje op te poetsen met vetvrije doek.
Lijkt wél verbetering te hebben gegeven (of is dat illusie?)

Ook heb ik tegenwoordig last van spontaan resetten van mij N6680. Met name als ik onderweg ben...

Hebben meer mensen ervaring hier mee? Volgens Business-centre te Arnhem hebben ze er de laatste softwareversie opgezet (moest ik wel ff anderhalf uur op wachten :( )

Ik ben benieuwd

Vriendelike groet
Peerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

de mijne reboot ook sporadisch eens met de nieuwe soft

vrij bizar

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Nou ja, schiet mij maar in een kerstboom: Ik kan niks installeren op mijn 6680 (de Vodafone actie van december). Geen skins, geen NL explorer etc. etc.

Moet ik nog iets doen? Het is gewoon een "standaard" 6680. Dus geen firmware upgrade (afaik).

Edit: heb het tijdelijk opgelost door het installeren van apps zonder te hele muk te checken toe te staan. Of dit qua veiligheid goed is zie ik dan wel weer ;)

[ Voor 27% gewijzigd door TeeDee op 03-01-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Wat gebeurt er precies als je gebeld wordt tijdens navigeren met tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een 6680 met route66 Mobile7. Werkt prima, maar 2 vragen:
1. Krijg TMC niet aan de gang. Heb gelezen dat ik de verbinding "internet" moet noemen en het zou verder ergens in de GPRS verbinding moeten zitten, maar mij lukt het niet. Iemand enig idee hoe de instellingen precies moeten zijn?
2. Poi's toevoegen blijkt niet mogelijk bij Route66. Iemand hier toch een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspov schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 08:11:
Wat gebeurt er precies als je gebeld wordt tijdens navigeren met tomtom?
Het geluid van TomTom valt weg, de navigatie blijft gewoon in je beeldscherm staan (zodat je toch nog kan zien waar je heen moet) en je kan gewoon bellen met je contactpersoon.
Geen problemen dus....

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeDee schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:58:
Nou ja, schiet mij maar in een kerstboom: Ik kan niks installeren op mijn 6680 (de Vodafone actie van december). Geen skins, geen NL explorer etc. etc.

Moet ik nog iets doen? Het is gewoon een "standaard" 6680. Dus geen firmware upgrade (afaik).

Edit: heb het tijdelijk opgelost door het installeren van apps zonder te hele muk te checken toe te staan. Of dit qua veiligheid goed is zie ik dan wel weer ;)
Wanneer heb jij hem besteld? en wanneer heb je hem binnengekregen????

Zit er vodafone software op?(lees: roodgekleurd menu etc??)

Want ik heb mijne de 23e besteld(diezelfde actie), en hij zou pas de 9e weer verkrijgbaar zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeDee schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:58:

......
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:26:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld? en wanneer heb je hem binnengekregen????

Zit er vodafone software op?(lees: roodgekleurd menu etc??)

Want ik heb mijne de 23e besteld(diezelfde actie), en hij zou pas de 9e weer verkrijgbaar zijn......
Hij is binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midyatmaster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:40
Ik heb de 6680 via vodafone. (met de vodafone software ect). heb via de officiele dealer mijn firmware laten upgraden naar v4.04.07. had daarvoor een backup gemaakt van mijn gegevens. heb mijn gegeven terug gezet (in 2 instanties, 1e keer brak het terug zetten op +/- 75% af). nu werkt de telefoon wel, alleen kom het menu niet meer in. is hier een oplossing voor, of is er een mogelijkheid om de telefoon te resetten, zonder het menu te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midyatmaster schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:53:
Ik heb de 6680 via vodafone. (met de vodafone software ect). heb via de officiele dealer mijn firmware laten upgraden naar v4.04.07. had daarvoor een backup gemaakt van mijn gegevens. heb mijn gegeven terug gezet (in 2 instanties, 1e keer brak het terug zetten op +/- 75% af). nu werkt de telefoon wel, alleen kom het menu niet meer in. is hier een oplossing voor, of is er een mogelijkheid om de telefoon te resetten, zonder het menu te gebruiken.
Grappig ik heb begin December ook deze gsm gekocht, maar hij werd meteen al geleverd met de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:12:
Heb een 6680 met route66 Mobile7. Werkt prima, maar 2 vragen:
1. Krijg TMC niet aan de gang. Heb gelezen dat ik de verbinding "internet" moet noemen en het zou verder ergens in de GPRS verbinding moeten zitten, maar mij lukt het niet. Iemand enig idee hoe de instellingen precies moeten zijn?
2. Poi's toevoegen blijkt niet mogelijk bij Route66. Iemand hier toch een oplossing voor gevonden?

Voor degene die hier in geinteresseerd is, betreffende punt 1:
Bleek dat Route 66 tijdelijk geen TMC info had (werkte toen niet op hun site www.66.com) Nu werkt het weer op de site en ook bij mijn 6680. Instellingen die wel van belang zijn (Zo werkt ie bij mij in ieder geval): Maak een nieuw toegangspunt voor je GPRS onder instellingen verbinding, geef die de naam internet (kleine letters), drager: packet-gegevens, naam toegangspunt: internet (kleine letters), gebruiksnaam en (vragen om) wachtwoord geen, verificatie normaal, homepage: van je telco,. Geavanc, instellingen: Netwerktype: IPv4, Ip-adres tel en naamservers: automatisch, proxy en poort, volgens instelling van een van je andere toegangspunten. Moet nog even uittesten of het mogelijk is dit (proxy en poort) weg te laten, want dan blijft de verbinding behouden denk ik.
Merk nl. bij het gebruik van een IMAP mailaccount dat met proxy en poort de verbinding na een paar minuten wegvalt en zonder gebruik hiervan de verbinding blijft bestaan. Belangrijk als je dus de mail "gepushed" wil hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heren / dames! In verband met de keynote van ome Steve morgen, ben ik op zoek naar een RSS-readertje voor op mijn 6680. Iemand enig idee waar ik een gratis RSS reader kan scoren?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik krijg streaming video niet aan de praat op het dingetje. Het verste dat ik ben gekomen is dat het tellertje ziet hoe lang een on-demand clip duurt, tot 2 seconden telt en dan 'connection failed' zegt.

Heb het (terwijl ik EDGE-verbinding had) geprobeerd met 50 kbps stream. Werkt dus allemaal niet ;(
Als ik geen EDGE-verbinding heb (dus trager dan 56 kbps) dan zegt hij dat de verbinding te traag is, dus of dat het probleem is..?

Anyone? Ik heb getest hiermee:
http://www.jet-stream.nl/samples/live.wml (125 kbps is deze, zou op zich ook moeten werken met EDGE: 1 minuut streamen = 1 MB)

Zou iemand met een onbeperkte databundel ofzo dat eens willen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:12:
Ik krijg streaming video niet aan de praat op het dingetje. Het verste dat ik ben gekomen is dat het tellertje ziet hoe lang een on-demand clip duurt, tot 2 seconden telt en dan 'connection failed' zegt.

Heb het (terwijl ik EDGE-verbinding had) geprobeerd met 50 kbps stream. Werkt dus allemaal niet ;(
Als ik geen EDGE-verbinding heb (dus trager dan 56 kbps) dan zegt hij dat de verbinding te traag is, dus of dat het probleem is..?
Met Edge (Telfort) werkt streaming video niet, alleen met UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:00:
[...]

Met Edge (Telfort) werkt streaming video niet, alleen met UMTS.
Videobellen werkt idd sowieso niet, maar de bandbreedte moet toch wel genoeg zijn voor een 50kbps stream? Normale UMTS-streams zijn rond de 150 en EDGE is qua downloadsnelheid bijna even snel als UMTS...

Kun je meer uitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:23:
[...]

Videobellen werkt idd sowieso niet, maar de bandbreedte moet toch wel genoeg zijn voor een 50kbps stream? Normale UMTS-streams zijn rond de 150 en EDGE is qua downloadsnelheid bijna even snel als UMTS...

Kun je meer uitleg geven?
UMTS zit België rond de 354kbs. EDGE is gewoon een simpele update van GPRS. Verwacht er niet teveel van en videobellen zal al helemaal niet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke slecht nieuws :(

paar weken geleden wilden mijn batterij niet meer opladen (heel spontaan) dus ik ermee naar een service point.. batterij eerst testen ,dat lag het niet aan batterij was 97%. Dus de probleem lag echt aan het phone. telefoon afgegeven voor firmware update en reparatie.. na 10 dagen mocht ik het weer gaan ophalen ...papiertje meegekregen wat er allemaal waskebeurt:
Vervangen Onderdeel: 5400243 | Conn DC jack 3.5 mm (IO33)

gelijk naar huis opladen...batterij in de lader ..yay opladen maar.. wat ik raar vond is dat ie naar ong 2 uur nog steeds niet was opgeladen..dus de telefoon uit de lader. Vandaag was me batterij leeg dus ik d8 effe opladen maar ................MAAAR NEEE HOORR.. kreeg de melding batterij wordt NIET opgeladen :(

tel uit dan proberne opladen weer niks (je hoort wel de biep maar je ziet de batterij niet oploden)
tel aan proberen opladen... weer niks :(

weer terug naar nokai service point ? zo ben ik wel me phone wel erg lang kwijt

edit: 3 verschillende laders geprobeerd ... met mmc kaart erin en eruit geprobeerd no luck :S
het moet een software fout zijn denk ik...want de hardware de connector is net vervangen..maar er is ook een firmware update gedaan ..ik snap ut niet

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:43:
[...]

UMTS zit België rond de 354kbs. EDGE is gewoon een simpele update van GPRS. Verwacht er niet teveel van en videobellen zal al helemaal niet mogelijk zijn.
Dat ik EDGE gebruik is geen reden waarom een 50 kbps stream het niet zou doen. In Nederland haal je met EDGE namelijk normaalgesproken de 200 kbps. UMTS is inderdaad sneller en heeft lagere latency, maar waarom lukt het dan niet een 50 kbps stream af te spelen als je 4x zo veel bandbreedte hebt?

Trouwens: de meeste filmpjes die je provider je voorschotelt op je mobiel zijn rond de 150 kbps, da's iets minder dan 50% van de aanwezige bandbreedte, terwijl ik bij EDGE maar 25% gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:24

ljt

Sinds vandaag een Kingston 1GB mmc in me 6681 zitten! Werkt perfect. Heb hem al bijna vol dus alle MB's zijn te benaderen op de kaart.

Heb 4.00.15 erop staan, dus bij deze werkt ie in ieder geval perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Euh, hoe sla je in godsnaam files die je via bluetooth hebt ontvangen op op je mmc? :X

Ik kan die dingetjes alleen naar My Folders verplaatsen, en van daaruit alleen terug naar Inbox 8)7

-edit-
Lang leve FExplorer, belachelijk dat dit niet normaal kan 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Sorcerer8472 op 16-01-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Voor iedereen die fm radio mist op zijn 6680/81, er is een streaming radio met NL zenders.
Het heet Tunin.FM en kan je via je telefoon downloaden op http://wap.tunin.fm.
O.a. Radio538 is hier op te beluisteren :) Met een beetje goede bandbreedte is de muziek zonder haperingen te beluisteren. (Zelf heb EDGE)

[ Voor 19% gewijzigd door Capa op 17-01-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 17:47
is het ook mogelijk om dit via orange world te beluisteren? het gaat mij dan vooral om het 'vrije' gedeelte, dus niet dat het via internet access verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Hmmmz geen idee, ik heb Orange World trouwens op mijn 6680 vet weten te misbruiken :D
Kon alle websites bezoeken, met de internet instellingen van World :P
Met andere woorden... Veel data gebruik, geen extra kosten :)
Helaas weet ik alleen niet zo goed meer hoe ik dat deed... Volgens mij met die Settingswizard die standaard in je Nokia zit, en dan je browser instellen op Orang World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoo hier een gsm noob!
ik heb ook sinds een weekje een 6680.. heerlijk dingetje..
Nu heb ik een beetje de topic doorgelezen en nu vindt ik dan tomtom mobile wel gaaf :D
Ja het kost geld om het te kopen...
Maar mijn vraag.. Kost het ook geld om te gebruiken ?
Omdat het gebruik maakt van GPS ofzo .. 8)7

EDIT: en nog een vraag.. hoe groot is tomtom mobile 5 eigenlijk ?
heb namelijk nog de standaard mmc kaart in zitten.,

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:36:
yoo hier een gsm noob!
ik heb ook sinds een weekje een 6680.. heerlijk dingetje..
Nu heb ik een beetje de topic doorgelezen en nu vindt ik dan tomtom mobile wel gaaf :D
Ja het kost geld om het te kopen...
Maar mijn vraag.. Kost het ook geld om te gebruiken ?
Omdat het gebruik maakt van GPS ofzo .. 8)7

EDIT: en nog een vraag.. hoe groot is tomtom mobile 5 eigenlijk ?
heb namelijk nog de standaard mmc kaart in zitten.,
1. Kopen kost idd geld... Maar het kan ook op andere manieren ;)
2. Het kost geen geld om te gebruiken, GPS is gewoon gratis. Wat je dus nog wel nodig hebt is een bluetooth GPS ontvanger. Voor een 80 tot 90 euro kun je al klaar zijn.
3. TomTom Mobile 5 bestaat uiteraard uit een aantal mappen met daarin de landen. Aan de hand van jouw behoefte neemt het ruimte in. Alleen Benelux is ongeveer 65MB dacht ik. Lees net in een ander topic dat de beneluxmap inclusief de tomtom software zelf ruim 100MB groot is. Je zit dus minimaal aan een 128MB kaartje vast. Ik raad je echter aan om voor 512 of 1gig te gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:46:
[...]

1. Kopen kost idd geld... Maar het kan ook op andere manieren ;)
2. Het kost geen geld om te gebruiken, GPS is gewoon gratis. Wat je dus nog wel nodig hebt is een bluetooth GPS ontvanger. Voor een 80 tot 90 euro kun je al klaar zijn.
3. TomTom Mobile 5 bestaat uiteraard uit een aantal mappen met daarin de landen. Aan de hand van jouw behoefte neemt het ruimte in. Alleen Benelux is ongeveer 65MB dacht ik. Lees net in een ander topic dat de beneluxmap inclusief de tomtom software zelf ruim 100MB groot is. Je zit dus minimaal aan een 128MB kaartje vast. Ik raad je echter aan om voor 512 of 1gig te gaan.
Bleutooth GPS ontvanger? sorry maar ik ben echt noob hierin.. deze moet dan in je telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:15:
[...]

Bleutooth GPS ontvanger? sorry maar ik ben echt noob hierin.. deze moet dan in je telefoon ?
Nee, dit is een extern apparaatje wat ongeveer de grootte heeft van een luciferdoosje. Deze staat via bluetooth in contact met je Nokia (en dus Tomtom). De GPS ontvanger leg je bijvoorbeeld op je dashboard neer, of bij sterke ontvangst doe je hem in je broek -of jaszak. Hoop dat het beetje duidelijk voor je is nu.

Zoiets als dit dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3831_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:29:
[...]

Nee, dit is een extern apparaatje wat ongeveer de grootte heeft van een luciferdoosje. Deze staat via bluetooth in contact met je Nokia (en dus Tomtom). De GPS ontvanger leg je bijvoorbeeld op je dashboard neer, of bij sterke ontvangst doe je hem in je broek -of jaszak. Hoop dat het beetje duidelijk voor je is nu.

Zoiets als dit dus:

[afbeelding]
Top ! dank je wel!
nu alleen nog ff spare (studentje) voor een grotere Kingston mmc kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
Vraagje, ik heb een vaag memory probleempje. Volgens mijn telefoon is van het vaste telefoon geheugen 7,2 mb in gebruik en nog maar 1,1 mb vrij. Als je dan bij Bestandsbeheer gaat kijken waar dan het geheugen aan opgaat wordt er gezegd dat er maar 1,5 mb gebruikt wordt. Ik heb ondertussen ook overal gezocht maar ergens zitten 6 mb die ik niet kan vinden, iemand enig idee waar? Ik heb het vermoedden dat het wellicht ligt aan de bestanden die ik via bluetooth wel eens krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Febster schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:33:
Vraagje, ik heb een vaag memory probleempje. Volgens mijn telefoon is van het vaste telefoon geheugen 7,2 mb in gebruik en nog maar 1,1 mb vrij. Als je dan bij Bestandsbeheer gaat kijken waar dan het geheugen aan opgaat wordt er gezegd dat er maar 1,5 mb gebruikt wordt. Ik heb ondertussen ook overal gezocht maar ergens zitten 6 mb die ik niet kan vinden, iemand enig idee waar? Ik heb het vermoedden dat het wellicht ligt aan de bestanden die ik via bluetooth wel eens krijg?
Grote kans jah, Symbian ontvangt dat soort bestanden als een "bericht" en ze zijn dus te vinden in je inbox.
Dat vind ik ook shit aan deze tel, dat hij zo weinig intern geheugen heeft. Had ik niet zo erg gevonden als ik de optie had om ontvangende bestanden gelijk naar de kaart weg te laten schrijven ipv eerst naar je tel, en dan later zelf opslaan op je kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 21:31
bij mij gaan alle berichten naar de mmc kaart. Zowel SMSjes als ook bestanden die via BT binnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:43:
bij mij gaan alle berichten naar de mmc kaart. Zowel SMSjes als ook bestanden die via BT binnen komen
Wellicht een domme vraag, maare; is dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 21:31
ja, ga naar Berichten - Opties - Instellingen - Overige - Gebruikt geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Telefoon noob nr. zoveel hier ;)
Over een paar daagjes ontvang ik ook deze telefoon.
Nu lees ik dat het een telefoon is met min of meer een pda er in.
Nu heb ik zelf wel al een pda...betekent dit dat ik spellen en software van mijn pda ook kan gebruiken op de nokia 6680? (PDA=Toshiba E800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit is helaas niet mogelijk, beide devices draaien namelijk op een ander besturingssysteem. Hiernaast beschikt de 6680 niet over een touchscreen en heeft deze een lagere schermresolutie. In principe werken alleen (Symbian) Series 60 apps op de 6680. Daar zijn er echter meer dan genoeg van.

(Toch maar je D600 bestelling geannuleerd? :p)

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 18-01-2006 00:51 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Jammer...leek mij ook al te mooi om waar te zijn :)
En ja ;)...inderdaad voor de 6680 gegaan.
Aangezien de PDA die ik pas gekocht heb mij enorm bevalt viel ik voor de uitleg dat deze telefoon min of meer ook een PDA is.
Design van de D600 vind ik erg mooi...maar het grote scherm en de functie van de 6680 hebben mij toch van gedachten verranderd.
Hoop hem over een paar dagen in bezit te hebben...ben benieuwd :)

(sh*t...dan bedenk ik me nu dat ik TomTom 5 voor de pda er dus ook niet op kan zetten :( ...ik dacht iets te simpel blijkbaar)

[ Voor 16% gewijzigd door melly op 18-01-2006 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
peerke63nl schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:57:
Goede dag

Ik heb laatste tijd last van uitvallende verbinding , waar ik in huis aanvankelijk een goede verbinding had (KPN in Nijmegen). Eerst wordt ie slechter van kwaliteit en daarna gewoon uitval. Volgens medewerker KPN-helpdesk (1200 tegenwoordig) moet ik eens probeen de USIM-kaart een beetje op te poetsen met vetvrije doek.
Lijkt wél verbetering te hebben gegeven (of is dat illusie?)

Ook heb ik tegenwoordig last van spontaan resetten van mij N6680. Met name als ik onderweg ben...

Hebben meer mensen ervaring hier mee? Volgens Business-centre te Arnhem hebben ze er de laatste softwareversie opgezet (moest ik wel ff anderhalf uur op wachten :( )

Ik ben benieuwd

Vriendelike groet
Peerke
Nou de laatste soft-versie heeft dus geen oplossing geboden. Terug naar KPN-BC. Zj hebben overlegt met ik weet niet wie en krijg nu een nieuw toestel met laatste softversie :-). Toch aardig... hopen dat dit beter gaat he. (Ik sta nu in KPN-BC te wachten op die update :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:09:
Euh, hoe sla je in godsnaam files die je via bluetooth hebt ontvangen op op je mmc? :X

Ik kan die dingetjes alleen naar My Folders verplaatsen, en van daaruit alleen terug naar Inbox 8)7

-edit-
Lang leve FExplorer, belachelijk dat dit niet normaal kan 8)7
FExplorer zuigt maar ja als je enkel FExplorer kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:12:
[...]

FExplorer zuigt maar ja als je enkel FExplorer kent...
En jij weet een alternatief?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste