Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:46:
[...]

1. Kopen kost idd geld... Maar het kan ook op andere manieren ;)
2. Het kost geen geld om te gebruiken, GPS is gewoon gratis. Wat je dus nog wel nodig hebt is een bluetooth GPS ontvanger. Voor een 80 tot 90 euro kun je al klaar zijn.
3. TomTom Mobile 5 bestaat uiteraard uit een aantal mappen met daarin de landen. Aan de hand van jouw behoefte neemt het ruimte in. Alleen Benelux is ongeveer 65MB dacht ik. Lees net in een ander topic dat de beneluxmap inclusief de tomtom software zelf ruim 100MB groot is. Je zit dus minimaal aan een 128MB kaartje vast. Ik raad je echter aan om voor 512 of 1gig te gaan.
Benelux map is niet zo groot hoor, das enkel door all die voices dat het zoveel plaats in beslag neemt. Gooi die jappen en andere aziatische stemmen eruit en tomtom kan perfect op een 64MB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan deze telefoon nu nieuw overnemen van een vriend van mij voor 180 € , moet ik dit zeker doen?
Ik neem aan dat ik mijn Samsung E720 nog wel voor rond de 200 euro kan verkopen, dus dan heb ik een veel mooier en beter toestel dan dat ik eerst had.

Is dit een goede deal?

(ps: er zit wel een vodafone simlock op, ik bel via debitel met vodafone, zal dit gewoon gaan werken of moet ik de telefoon laten unlocken? Of kan dat nog niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Febster schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:33:
Vraagje, ik heb een vaag memory probleempje. Volgens mijn telefoon is van het vaste telefoon geheugen 7,2 mb in gebruik en nog maar 1,1 mb vrij. Als je dan bij Bestandsbeheer gaat kijken waar dan het geheugen aan opgaat wordt er gezegd dat er maar 1,5 mb gebruikt wordt. Ik heb ondertussen ook overal gezocht maar ergens zitten 6 mb die ik niet kan vinden, iemand enig idee waar? Ik heb het vermoedden dat het wellicht ligt aan de bestanden die ik via bluetooth wel eens krijg?
Smijt eens een filebrowser op uw toestel en stop met janken! neenee, grapje hoor ;)

BTW: @iedereen: Laat uw telefoongeheugen zo leeg mogelijk!! Op die manier werkt uw telefoon optimaal! Zet ook uw berichtengeheugen op uw mmc zeker als je veel bestanden via bluetooth op uw gsm zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:15:
ik kan deze telefoon nu nieuw overnemen van een vriend van mij voor 180 € , moet ik dit zeker doen?
Ik neem aan dat ik mijn Samsung E720 nog wel voor rond de 200 euro kan verkopen, dus dan heb ik een veel mooier en beter toestel dan dat ik eerst had.

Is dit een goede deal?

(ps: er zit wel een vodafone simlock op, ik bel via debitel met vodafone, zal dit gewoon gaan werken of moet ik de telefoon laten unlocken? Of kan dat nog niet?)
Ik moet je ontgoochelen vrees ik want nokia 6680 is een BBC5 toestel. Dit houdt in dat er een nieuw simlock algoritme in de telefoon gebruikt wordt dat nog niet gekraakt is. Er zijn nog geen unlockcalculators voor deze toestellen. Kijk dus goed uit voor je iets onderneemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capa schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:40:
[...]

Grote kans jah, Symbian ontvangt dat soort bestanden als een "bericht" en ze zijn dus te vinden in je inbox.
Dat vind ik ook shit aan deze tel, dat hij zo weinig intern geheugen heeft. Had ik niet zo erg gevonden als ik de optie had om ontvangende bestanden gelijk naar de kaart weg te laten schrijven ipv eerst naar je tel, en dan later zelf opslaan op je kaartje.
Zet uw berichtengeheugen op mmc en stop met janken over Symbian want beter bestaat er niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

één alternatief? Er zijn er duizend!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Ik moet je ontgoochelen vrees ik want nokia 6680 is een BBC5 toestel. Dit houdt in dat er een nieuw simlock algoritme in de telefoon gebruikt wordt dat nog niet gekraakt is. Er zijn nog geen unlockcalculators voor deze toestellen. Kijk dus goed uit voor je iets onderneemt!
en zal debitel vodafone wel werken in die toestellen? want ik bel dus wel via het vodafone netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:27:
[...]

en zal debitel vodafone wel werken in die toestellen? want ik bel dus wel via het vodafone netwerk
Ik heb geen ervaring met per abonnement verkochte toestellen. Hier in belgië worden alle toestellen simlockvrij verkocht. Het enige wat ik weet is dat je de nokia 6680 nog niet kan unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:
[...]

Ik heb geen ervaring met per abonnement verkochte toestellen. Hier in belgië worden alle toestellen simlockvrij verkocht. Het enige wat ik weet is dat je de nokia 6680 nog niet kan unlocken...
ja daar is hier normaal ook sprake van, maar zit blijkbaar toch een vodafone simlock op, iemand enig idee of dit dus ook werkt met debitel vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:41:

ja daar is hier normaal ook sprake van, maar zit blijkbaar toch een vodafone simlock op, iemand enig idee of dit dus ook werkt met debitel vodafone?
Volgens mij ligt het in dit geval aan de sim-kaarten. Als je een 'echte' debitel sim-kaart hebt werkt het niet, heb je ook een vodafone-sim kaart voor je debitel abo, dan moet het m.i. werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:41:
[...]

Vraag je vriend of je het eens mag uittesten... Je heb toch niets te verliezen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:55:
[...]

Vraag je vriend of je het eens mag uittesten... Je heb toch niets te verliezen???
nee heb ik ook niet, maar hij woont nogal een eindje weg :+ en heb trouwens een 'echte' debitel simkaart

edit: ik met me stomme kop |:( heb wel een vodafone simkaart.. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:34:
[...]

En dat is maar goed ook, het bespreken van het verwijderen van sim locks is hier namelijk niet toegestaan.

Zou je de volgende keer gebruik willen maken van de "Edit" functie wanneer je iets wilt toevoegen aan je vorige post? Op deze manier blijft de thread namelijk wat overzichtelijker dan wanneer er 4 posts van dezelfde gebruiker achter elkaar staan.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:34:
[...]

En dat is maar goed ook, het bespreken van het verwijderen van sim locks is hier namelijk niet toegestaan.

Zou je de volgende keer gebruik willen maken van de "Edit" functie wanneer je iets wilt toevoegen aan je vorige post? Op deze manier blijft de thread namelijk wat overzichtelijker dan wanneer er 4 posts van dezelfde gebruiker achter elkaar staan.
Kzal er op letten maar een mens moet toch zijn intrede kunnen doen hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:09:
[...]

nee heb ik ook niet, maar hij woont nogal een eindje weg :+ en heb trouwens een 'echte' debitel simkaart

edit: ik met me stomme kop |:( heb wel een vodafone simkaart.. :+
dan zou ik niet kunnen bedenken waarom 't niet werkt, heb in de winkel zoiets wel vaker meegemaakt n.l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
peerke63nl schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:50:
[...]

Nou de laatste soft-versie heeft dus geen oplossing geboden. Terug naar KPN-BC. Zj hebben overlegt met ik weet niet wie en krijg nu een nieuw toestel met laatste softversie :-). Toch aardig... hopen dat dit beter gaat he. (Ik sta nu in KPN-BC te wachten op die update :9 )
Ha nou die laatste update lukte dus niet... en ook connectie via PC-Suite van Nokia ging niet via kabeltje.
Uiteindelijk weer terug en weer een andere gsm gekregen. Let wel ... een andere ... geen nieuwe...
Deze lijkt t nu naar behoren te doen....

Cheerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me aub helpen? Ik had het gewicht graag geweten van de doos zoals je ze in de winkel koopt, dus met de gsm en alle boekjes en laders enzo erbij. Heeft er iemand de mogelijkheid deze te wegen in grammen? Dit zou ik fantastisch vinden! Thanks! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:43:
Kan iemand me aub helpen? Ik had het gewicht graag geweten van de doos zoals je ze in de winkel koopt, dus met de gsm en alle boekjes en laders enzo erbij. Heeft er iemand de mogelijkheid deze te wegen in grammen? Dit zou ik fantastisch vinden! Thanks! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ga je iemand oplichten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:32:
[...]

Ga je iemand oplichten? :P
LOL, nee, tis voor een wedstrijd waar dit een van de vragen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de bestanden(sms'jes en bluetooth bestandjes) die nu nog op je telefoon geheugen staan over te zetten op je mmc kaart. Want als ik bij overige doe dat i alles opslaat op mijn kaartje zie ik weer de andere berichten niet die op me telefoon geheugen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:59:
Is het mogelijk om de bestanden(sms'jes en bluetooth bestandjes) die nu nog op je telefoon geheugen staan over te zetten op je mmc kaart. Want als ik bij overige doe dat i alles opslaat op mijn kaartje zie ik weer de andere berichten niet die op me telefoon geheugen staan.
Volgens mij kan dit (met mijn firmware iig) alleen maar met fexplorer, handig tooltje, en jammer dat het nodig is :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn zit met een irritant probleem, ik probeer namelijk een toepassing te installeren maar het telefoongeheugen is hiervoor te klein. Ik heb ook een 512 MB kaartje maar hoe kan ik die toepassing daar rechtstreeks op installeren??? (nu krijg ik meteen de melding dat het geheugen vol raakt en breekt hij de installatie af!!)

Zie ik ergens een instelling over het hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
Normaal vraagt hij toch altijd of je em op de geheugenkaart of op het telefoongeheugen wilt installeren? Maar misschien moet ie eerst de installer kwijtworden op de telefoon zelf. Zorg gewoon dat je minstens 1 à 2 MB vrij hebt :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:56:
Normaal vraagt hij toch altijd of je em op de geheugenkaart of op het telefoongeheugen wilt installeren? Maar misschien moet ie eerst de installer kwijtworden op de telefoon zelf. Zorg gewoon dat je minstens 1 à 2 MB vrij hebt :)
Klopt, heb ik naar gekeken. Ik heb 3 mb vrij op mijn telefoon. Heb het installatiebestand ook op mijn geheugenkaart gezet. Maar zodra ik wil installeren krijg ik die melding. En ik vind nergens een optie waar ik die toepassing wil installeren (telefoon of kaart??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:04:
[...]

Klopt, heb ik naar gekeken. Ik heb 3 mb vrij op mijn telefoon. Heb het installatiebestand ook op mijn geheugenkaart gezet. Maar zodra ik wil installeren krijg ik die melding. En ik vind nergens een optie waar ik die toepassing wil installeren (telefoon of kaart??)
Zoek op t net eens het programma Appmanager...3MB vrij geheugen op je telefoon zegt misschien niet zoveel. Het kan zijn dat je Romgeheugen helemaal gebruikt wordt. Met appmanager kan je zien hoeveel Romgeheugen je nog hebt en welke applicaties je moet/kan sluiten.

Bij het installeren van een bestand (ik neem aan een .sis bestand??) vraagt je gsm altijd in welk geheugen je het wilt opslaan (C: of E:) Als ie dat bij jouw niet doet....dan kan t dus aan je Romgeheugen liggen....of je Nokia is niet helemaal goed meer...

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een speler die .3gp files kan afspelen (ja, de standaard realplayer kan dat ook, weet ik), maar waar je in het filmpje ook vooruit en achteruit kan spoelen (search).

Alles wat ik vind moet je eerst met het eigen progsel de film omzetten, maar niks kan gewone .3gp files spelen en spoelen.

Weet iemand iets?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook gwn met de standaard player spoelen hoor :) gwn naar boven en naar beneden ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:24:
je kan ook gwn met de standaard player spoelen hoor :) gwn naar boven en naar beneden ingedrukt houden
Is hier trouwens een nieuwere versie van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Godgloeiende... had ik alles geprobeerd BEHALVE de knop INGEDRUKT houden... met demonstraties van stupiditeit als deze vraag ik me af hoe ik het ooit tot 33 heb geschopt... Af en te echt een kandidaat voor de Darwin award hoor. 8)7

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Papyrus heeft eindelijk weer eens een update: http://www.sbsh.net/forums/index.php?showtopic=8903. Ik ben al bijna en jaartje een tevreden gebruiker en ik hoop dat er nu weer net zo geregeld als in het begin functionaliteiten aan het programma toegevoegd gaan worden.

Verwijderd

Hoop dat iemand mij kan helpen:

Ik zou graag met de standaard mailoptie in mijn 6680 mijn mail op willen halen en versturen. Dus gewoon onder het menu: Berichten > Mailbox. Nu heb ik echter een hotmailaccount, waar zo'n beetje alles op binnenkomt wat ik wil lezen. Is dit in te stellen? Nu doe ik het nog via de opera-browser en dan surf ik naar de hotmailpagina. Kan ook wel, maar is erg omslachtig en duurt lang.
Gegevens: Nokia 6680
Provider: T-Mobile (i.c.m. pocket internet totaal abo)
Mail: Hotmail

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hotmail gaat niet lukken denk ik: ze ondersteunen geen pop3 enzo, kan dat mailprogramma dus niet aan.

Dat Papyrus kan zeker niet met pc-apps syncen? :P

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:31
probeer eens:

Server inkomende mail: pop3hot.com
Mailboxtype: pop3

Werkte bij mij wel

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:49:
probeer eens:

Server inkomende mail: pop3hot.com
Mailboxtype: pop3

Werkte bij mij wel
Thnx voor de tip, kun je me nog vertellen wat ik dan bij Server uitgaande mail in moet voeren? En moet ik bij gebruikersnaam het gedeelte voor @hotmail.com invoeren, of mijn gehele mailadres?

• Maite
uitgaande server gewoon die van t-mobile gebruiken en gebruikersnaam moet incl. @hotmail.com zijn

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:02:
uitgaande server gewoon die van t-mobile gebruiken en gebruikersnaam moet incl. @hotmail.com zijn
Heb het nu alsvolgt ingesteld (sorry, ben een beetje n00b op dit gebied)

- Mailboxnaam - Mailbox
- Toegangspunt in gebruik - T-Mobile Internet
- Mijn emailadres - xxxxxxx@hotmail.com
- Server uitgaande mail : ?? Wat moet dit volgens jou zijn? Ik weet die van T-Mobile niet...
- Bericht zenden - Meteen
- Gebruikersnaam - xxxxxxx@hotmail.com
- Wachtwoord - xxxx (goed ingevuld)
- Server inkomende mail - pop3hot.com
- Mailboxtype - POP3
- Beveiliging (poorten) - Aan (993/995)
- APOP beveil. inloggen - Uit

Zou je me indien nodig kunnen verbeteren, want zoals hij nu ingesteld is doet ie het niet!

Alvast bedankt!!

• Maite
ziet er goed uit. Ik heb de Beveiliging op uit staan.

Wat de server uitgaande mail betreft. Ik heb zelfs Orange en daar is het "smtp.orange.nl" maar hoe die bij t-mobile heet zou ik zo niet. Heb je geen andere mailbox die je via t-mobile binnen haald? Zo ja kun je daar ff kijken welke server uitgaande mail je moet hebben.

update:
probeer eens: mail.t-mobile.nl

of

smtp.gprs.t-mobile.nl

[ Voor 17% gewijzigd door Maite op 16-02-2006 13:36 ]

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:19:
ziet er goed uit. Ik heb de Beveiliging op uit staan.

Wat de server uitgaande mail betreft. Ik heb zelfs Orange en daar is het "smtp.orange.nl" maar hoe die bij t-mobile heet zou ik zo niet. Heb je geen andere mailbox die je via t-mobile binnen haald? Zo ja kun je daar ff kijken welke server uitgaande mail je moet hebben.

update:
probeer eens: mail.t-mobile.nl
Thnx, ben nu zover dat ik mail kan verzenden. Alleen het ophalen van nieuwe mail wil niet lukken:

- Verbinding wordt gelegd via T-Mobile Internet
- Verbinding wordt gemaakt "Mailbox"
- Mailbox wordt bijgewerkt... En daar blijft hij hangen.

Vreemd...

• Maite
ik zal ff kijken of het bij mij nog werkt. Gebruikte het al een tijdje niet meer op mijn 6680.

[ Voor 78% gewijzigd door Maite op 16-02-2006 13:43 ]

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:41:
ik zal ff kijken of het bij mij nog werkt. Gebruikte het al een tijdje niet meer op mijn 6680.
Dank voor je moeite!

Ik heb nu zowel mail.t-mobile.nl als smtp.gprs.t-mobile.nl als uitgaande mailserver geprobeerd, maar het werkt niet... Vreemde is dat juist mail verzenden nu wel lukt, maar het ophalen (dus eigenlijk verbinden met de mailbox) niet lukt :s

• Maite
opzich kun je dus vanuit gaan dat zowel mail.t-mobile als ook smtp.gprs.t-mobile.nl juist zijn als uitgaande server. Misschien dat t-mobile het met opzet blokkeerd? Heb het net ff met mijn Orange kaartje geprobeert en daar werkt het gewoon met als ingaande server: pop3hot.com

Verwijderd

Tja, typisch dat het me niet lukt... Heb zojuist een testmailtje gestuurd naar mijn werkmail en dat ging goed. Alleen het ophalen vd mail loopt hij mee vast. Je zou denken dat het probleem dan bij T-Mobile ligt idd. Zal de klantenservice eens bellen of er iets aan te doen is. Bedankt voor je hulp iig!

Verwijderd

@Maite;

Ik krijg zojuist in mijn mailbox van hotmail en bericht met o.a. het volgende daarin:

You are receiving this message because
you have voluntarily registered for an IzyMail Online trial at http://izymail.com/imo_getstarted.aspx, -or-
you have created an eMail account definition, pointing at the IzyMail Online system (*) and you have actively started to use the IzyMail Online services.
--------------------------------------------------------------------------------

* 'pop3hot.com' is now 'izymail.com'. Please update your references.
During your trial period, you will receive at most two (2) status messages. Your registration will automatically be removed when the trial expires or when you remove the account definition. An unsubscription is unnecessary.

Wat moet ik hier nu weer mee?

• Maite
Snap er ook niks van. Had het al lang niet meer gebruikt. Blijkbaar is het een of ander verandert. Sorry als ik je op een vals spoor gezet heb

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:33:
Snap er ook niks van. Had het al lang niet meer gebruikt. Blijkbaar is het een of ander verandert. Sorry als ik je op een vals spoor gezet heb
Geeft niks, ik was al lang blij dat ik wat hulp kreeg. Dit komt vast wel goed allemaal. Het is een trial periode die vervalt na 15 dagen, of nadat je de instellingen in je foon weer anders zet. Komt goed! No hard feelings. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 14:10

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Is het geen optie om je hotmail account automatisch te forwarden naar je emailadres van T-mobile.
Mits hotmail dit ondersteund en je een emailaccount bij T-mobile hebt/krijgt.

Zelf laat ik mijn xs4all mail doorsturen naar mijn email adres van vodafone. Vodafone mail ophalen is namelijk gratis, terwijl mail ophalen bij een derde geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yabadab schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:16:
Is het geen optie om je hotmail account automatisch te forwarden naar je emailadres van T-mobile.
Mits hotmail dit ondersteund en je een emailaccount bij T-mobile hebt/krijgt.

Zelf laat ik mijn xs4all mail doorsturen naar mijn email adres van vodafone. Vodafone mail ophalen is namelijk gratis, terwijl mail ophalen bij een derde geld kost.
Dit is wellicht een optie, ik ga het eens onderzoeken! Tnx voor de tip alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia brengt een 6681 en 6680 uit en geeft de 1e een slechtere cam en prijst ze hetzelfde, waarom dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:51:
nokia brengt een 6681 en 6680 uit en geeft de 1e een slechtere cam en prijst ze hetzelfde, waarom dat ??
Ze waren oorspronkelijk niet hetzelfde geprijsd, dus toen was het iets zinniger. Ik meen dat de 6681 iets van 50 euro goedkoper was (bij aanschaf van een los toestel).

Was het niet ook zo dat de 6681 geen UMTS had? Kweet het niet zeker meer, dus kan best zijn dat ik fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:51
Myedvyed schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:18:
[...]

Ze waren oorspronkelijk niet hetzelfde geprijsd, dus toen was het iets zinniger. Ik meen dat de 6681 iets van 50 euro goedkoper was (bij aanschaf van een los toestel).

Was het niet ook zo dat de 6681 geen UMTS had? Kweet het niet zeker meer, dus kan best zijn dat ik fout zit.
De nokia 6681 heeft geen 2 cam en dus ook niet UMTS geschikt. Daarom was die 50 euro verschil. Maar qua functies zijn ze hetzelfde.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi

vandaag ff de frontjes binnengekregen ..maar hoe zet ik deze erop ????

edit: gelukt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik alle bestanden op de MMC kaart kan zien vanuit windows? Als ik de map System erop wil plaatsen ( van TomTom ) geeft ie een error. Dat de map al bestaat. maar ik zie deze nergens staan, ook als ik de optie 'systeemmappen tonen' aanzet in windows. Kan iemand me hierbij helpen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yargoo;

Volgens mij heb je in windows onder "extra" een optie staan: "toon verborgen mappen". Dan komt de system map tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:18:
@Yargoo;

Volgens mij heb je in windows onder "extra" een optie staan: "toon verborgen mappen". Dan komt de system map tevoorschijn
Ja, heb ik gedaan. Maar in de Nokia Phone Browser gebeurd er iig niets. Ik heb wel een SD kaart lezer in mn laptop steken, maar als ik de MMC met adapter daarin steek gebeurd er ook niets. Dusjah. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een programma voor windows die samen met de Nokia 6680 werkt, en van waaruit ik die MMC kan beheren? Ik heb al verschillende progs geprobeerd zoals Oxygen, MobiMB, die zouden allemaal moeten werken maar helaas. Ze vinden de telefoon op COM4 poort, en dat zou de Modem moeten voorstellen 8)7 . Geen 1 van de geteste progs wil dus een verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een cardreader geen idee? Kost je maar een paar eurotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Idd zou ook voor een cardreader gaan. http://www.norrod.nl/ws_a...oep_id=2&add=852&type=284

Hebben die kip!

Nu ff mijn probleem. Sinds een tijdje pakt pc suite tijdens het synchroniseren met Outlook de verjaardagen niet meer. Ik bedoel dus dat ze niet in de agenda van mn nokia 6680 worden getoond terwijl dit eerder wel zo was. Ik weet niet precies hoelang geleden en hoe het gebeurd is. Bij instellingen staat natuurlijk contactpersonen aangevinkt.

Iemand ervaringen/ideëen hierover!?

Nu vergeet ik al die verjaardagen :D ;(

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjab-X
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Na 9 maanden met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van de Nokia 6680 geeft ie nu bij het opstarten de melding "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper." en doet verder niets meer. Heeft iemand toevallig een soortgelijke melding eerder gezien? Heb via google niet veel nuttigs gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
Mee teruggaan naar de winkel lijkt me.. :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Heel vaag idd, ik zou er mee terug gaan naar de winkel of zelf de harde reset code toepassen als je hem niet lang wilt/kunt missen. Mijn probleem is volgens mij net zo vaag, heb t ook nog niet van iemand gehoord...

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjab-X
  • Laatst online: 26-06-2024
Heb nu de harde reset code ingevoerd en nu doet ie het weer :) Alleen een beetje jammer van alle berichten en vooral de telefoonnummers die weg zijn :( (Maar ik vermoed dat die ook weg zijn wanneer ik 'm weg had gebracht)

Voor de liefhebber / een volgend slachtoffer, uiteraard op eigen risico!

The method of performing a hard-format, i.e resetting it completely to factory defaults and removing all data, is as follows:
  • Switch off the phone.
  • Hold down the following three buttons: Green (call answer) button, * button, and '3' button
  • While holding these buttons, press the power button and switch on the phone
  • When the message 'Formatting' appears on the screen, release all of the buttons
Note that you shouldn't switch the phone off or remove the battery when performing either of these operations, and it's advised that the handset has a reasonable amount of battery charge before performing a format/reset. As data will be lost, you are advised to perform a backup first

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Tip voor de volgende keer: gewoon regelmatig een reservekopie maken (onder menu optie geheugen) en op je mmc kaart opslaan dan kun je alles weer terug spelen naar een hardreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Van mijn batterij is na 24 uur de laatste tijd nog maar twee streepjes over. Dat is toch niet helemaal normaal?

(Firmware is v 3.10.6, 11-04-05, RM-57)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mijn Bluetrek G2 wordt niet herkend door m'n 6680, hebben meer mensen hier last van?
Software van de GSM
V 2.04.15
04-03-05
RM-36

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

pven schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:22:
Van mijn batterij is na 24 uur de laatste tijd nog maar twee streepjes over. Dat is toch niet helemaal normaal?

(Firmware is v 3.10.6, 11-04-05, RM-57)
UMTS uitgezet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 16-09 21:00
Homedisc schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:17:
Mijn Bluetrek G2 wordt niet herkend door m'n 6680, hebben meer mensen hier last van?
Software van de GSM
V 2.04.15
04-03-05
RM-36
met mn 6681 geen enkel probleem

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Had vroeger ook BlueTrek op 6680, werkte prima. Weggedaan omdat ik te hard moest praten, te ongevoelige microfoon, vooral voor dat geld imo :P

(iemand nog goede tips voor bluetooth-headset? eentje met goede heldere geluidskwaliteit waarbij je in een stille omgeving ook misschien nog te verstaan bent als je fluistert? :o)

[ Voor 40% gewijzigd door Sorcerer8472 op 12-03-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sinds wanneer zit UMTS in een 6681? :?

BlueTooth staat in ieder geval uit.

Zijn de 1GB-kaartjes trouwens al betaalbaar?
Sorcerer8472 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:07:
(iemand nog goede tips voor bluetooth-headset? eentje met goede heldere geluidskwaliteit waarbij je in een stille omgeving ook misschien nog te verstaan bent als je fluistert? :o)
Ik heb een Jabra BT250v, die werkt echt prima. Helaas voor jou zit ik nooit in situaties dat ik hitsig fluisterend moet praten. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door pven op 12-03-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bounzer,

zou je me eens kunnen contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff leuk dingetje hoor.. maar nu ben ik ineens al mijn foto's kwijt.
2de keer al.
ik snap het niet..

Als ik gebeld wordt komen de foto's wel tevoorschijn die ik kwijt ben. Dus weg zijn ze niet maar ik zie ze nergens staan :/

Iemand misschien ook is gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:47:
2de keer al.
ik snap het niet..

Als ik gebeld wordt komen de foto's wel tevoorschijn die ik kwijt ben. Dus weg zijn ze niet maar ik zie ze nergens staan :/

Probeer eens wat concreter te zijn, want nu kom je erg vaag over. Leg bv. exact uit hoe je de foto's hebt gemaakt en geef wat details (bv. wanneer je het klepje dict doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb deze telefoon daarnet ook ontvangen. Het theme heb ik al van Vodafone (Proximus) naar standaard Nokia gezet.

Maar nog een paar vraagjes:
* Is de firmware user upgradable ? nee dus, heb ik gevonden.
* Hoe zet ik best alles van mijn 3650 over ? Dus sms, mms (inboxen dus), contacts.

[edit]
Enkel smsjes moet nog de rest is gelukt.

[ Voor 25% gewijzigd door Tomsworld op 18-03-2006 17:36 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:47:
2de keer al.
ik snap het niet..

Installeer sowieso een goede filemanager, zoals FExplorer. Dan weet je tenminste waar alles 'echt' staat en kun je zoeken naar files.

Heb zojuist een 1Gb kingston kaartrje besteld voor 49 euri incl verzending... Nu even afwachten hoe dat gaat werken. Meen trouwens ergens gehoord te hebben dat je telefoon trager wordt (menu & plaatjes bekijken, enz) als je er een grote geheugenkaart in stopt. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met mijn nokia 6680.
Als ik op de umts toets druk, dan geeft ie een foutmelding, namelijk; web - kan bewerking niet uitvoeren. Het kan eigenlijk niet aan mijn instellingen liggen want ik kan wel via (vodafone live) mijn email binnenhalen, en ik kan ook via mobilemessenger verbinding krijgen. Dus ik kom er eigenlijk maar niet achter wat er fout kan zijn, of dat ik misschien iets cruciaals verwijderd heb, dat hier mee te maken heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik zoek een progje waarmee je text kan lezen met kleinere letters dan de standaard notepad van de 6680. Maar op notepad zoeken gefet natuurlijk geen enkel resultaat.
Weet iemand hier een goede tekst reader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:09:
Ik zoek een progje waarmee je text kan lezen met kleinere letters dan de standaard notepad van de 6680. Maar op notepad zoeken gefet natuurlijk geen enkel resultaat.
Weet iemand hier een goede tekst reader?
Bedoel je zoiets? readM for s60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Er is een nieuwe firmware uit voor de 6680:

Nokia 6680 New features made to MCU SW v5.04.07:

• AD-15 audio adapter support added.
• Browser cache cleared every time when exit from browser.
• Change of manual NW selection when ePLMN is used.
• Better preset eq value introduced for unknown headsets.
• MP3 filename length support increased to 256 characters.
• Default year in startup changed from 2005 to 2006.
Changes/improvements made from MCU SW v4.04.07 to v5.04.07:

SIM/USAT
• FPLMN list updated on USIM.
• Axalto USIM card detection improved.
• FDN activation and deactivation with Axalto USIM card improved.
• SMS sending from Gemplus SIMATK improved.
• Problem to access menu with certain SIM cards corrected.
• Phone reset with certain SIM and SMS combination corrected

• SIMATK accessibility improved with some Oberthur SIM cards.
• SMS sending from Gemplus SIMATK improved.

Audio and Video
• Camera tone cannot be heard in silent mode.
• Video frame rate improved in Night mode.
• Unknown Hi-fi headset default volume decreased.
• 3gp file recognition from header (extension independent recognition) improved.
• Video player stability improved when playing invalid MP4 file.
• Sound quality of music track is no longer affected by camera shooting.

Browser
• Improved handling of large web pages when rendering them using “By quality” option.
• Handling of unescaped # character in web page improved.
• General Browser stability improved.

Messaging
• MMS editor handling better DRM protected audio files.
• Improvement to handling video contained MMS.
• Corrected icon when message store in MMC.
• Mailbox capability to handle lot of POP mails improved.
• New mail indications improved. No more false indications.
• Improved functionality with MMS messages received via email, containing only image, from reference phone.
• Fixed phone freeze problem with some T9 combinations.
• General T9 behavior improved.
• Receiving problem with DRM protected MMS fixed.
• Changed the handling of <DIV> tags in order to remove unwanted linefeeds.
• Improvements to Hebrew character handling in email.
• Improved SMS creation from web link having Scandinavian characters.
• Delivery report timestamp functionality improved in case selected country doesn’t have full hours GMT offset.

Video Call
• SMS and Video call alert tones both played, if received at the same time.
• Video Call initialization phase robustness improved.

Misc
• Phone reset problem with Motorola BT headsets fixed.
• BT car kit connectivity improved.
• Bluetooth pairing interoperability improved.
• Improvements to backup restore function with DRM protected files.
• Showing ID3v2 tags when user checks music file details via media gallery improved. Content of "composer" field is shown if available and if "artist" field is empty.
• Playing 3gp file with only voice on the first page has been improved.
• MediaGallery accesses to MMC improved.
• Handling of corrupted jpeg files improved.
• RTSP Teardown now sent after streaming is stopped.
• Phone reset problem during video sharing initialization corrected.
• Improved functionality of making a shortcut out of converter.
• Improved handling of Offline-profile.

• Improvement to memory handling in gallery related to DRM protected files.
• Improved memory handling in DRM Rights Server and DRM Rights Database.
• Operator certificate bindings updated.
• Logs GPRS counter clearing improved in certain situations.
• Operator name list updated.
• Snooze option disappearing problem corrected.
• Removed possibility to change profiles when SIM not inserted.
• MAP service UnstructeredSSNotify functionality improved.
• Network connection failure not shown anymore after using PUK code.
• USSD message not cleared automatically anymore after automatic acknowledge sent to network.
• Current consumption behavior improved in idle mode.
• PDP context creation handling improved in case maximum PDP context amount reached.
• Calendar tone can be set to off.
• Improved vibra functionality when playing ringing tones in settings preview mode.

Radio Bearer/Functionality
• Added support for Network error code "00011010 Insufficient
• Resources" in networks that doesn’t support multiple PDP context.
• GSM network selection improved in case GERAN is preferred.
• Voice and video call success rate improved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Groentenboer schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:40:
[...]

met mn 6681 geen enkel probleem
wat raar, ik start m'n bluetooth op de gsm en start de g2 headset. dan laat ik de gsm zoeken maar ze vinden elkaar niet :? doe k iets fout?
Als ik hetzelfde doe met m;n oude n7610 dan vinden ze elkaar wel goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2006 13:16 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 16-09 21:00
Je moet iets instellen op de G2. Heb het boekje zo niet bij de hand, maar daar moet je geloof ik 2 knopjes inhouden, zodat hij zich zichtbaar maakt. Anders is hij inderdaad onvindbaar...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:o het is inderdaad simpel, maar ik had zelf ook de handleiding niet en had ook nog niet gekeken op de site van bleutrek :X
Maar het werkt nu inderdaad, dank je wel :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:59

TeeDee

CQB 241

Hoe kan je een mp3 die je in je berichten inbox hebt staan makkelijk naar je memory kaart krijgen?
Heb het nu allemaal via FEExplorer knippen > plakken gedaan, alleen moet dat echt zo 'ingewikkeld'?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeDee schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:44:
Hoe kan je een mp3 die je in je berichten inbox hebt staan makkelijk naar je memory kaart krijgen?
Heb het nu allemaal via FEExplorer knippen > plakken gedaan, alleen moet dat echt zo 'ingewikkeld'?
Via je usb datakabel gelijk in een map zetten naar jouw keuze?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:26:
[...]
Via je usb datakabel gelijk in een map zetten naar jouw keuze?? 8)
8). Maar hoe kom je dan via die Nokia PC Suite bij je berichten waar een mp3/image/iets inzit? Via de nokia pc suite kan ik alleen maar text berichten uitlezen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:04:
[...]
Op "Deze computer" klikken als je nokia en pc zijn verbonden via kabel.
Dan op Nokia Phone browser klikken, nu kan je in je C: schijf en E: schijf kijken.
Zet op de E: schijf een nieuwe map (mijn muziek of zoiets).
kopieer je mp3 en zet deze in de map die je net hebt gemaakt...voila...
8)
greetsz
Ik zeg toch: ik kan alleen bij de berichten die als Text verzonden zijn. Berichten met een mp3 etc. kan ik niet vinden.
Volgens FEExplorer zit dat in de C:\System\Mail\ maar die kan ik _niet_ benaderen via de PC Suite.

[ Voor 49% gewijzigd door TeeDee op 28-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeDee schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:41:
[...]

8). Maar hoe kom je dan via die Nokia PC Suite bij je berichten waar een mp3/image/iets inzit? Via de nokia pc suite kan ik alleen maar text berichten uitlezen.
Op "Deze computer" klikken als je nokia en pc zijn verbonden via kabel.
Dan op Nokia Phone browser klikken, nu kan je in je C: schijf en E: schijf kijken.
Zet op de E: schijf een nieuwe map (mijn muziek of zoiets).
kopieer je mp3 en zet deze in de map die je net hebt gemaakt...voila...
8)
greetsz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeDee schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:41:
[...]

[...]

Ik zeg toch: ik kan alleen bij de berichten die als Text verzonden zijn. Berichten met een mp3 etc. kan ik niet vinden.
Volgens FEExplorer zit dat in de C:\System\Mail\ maar die kan ik _niet_ benaderen via de PC Suite.
Waarom zet je je mp3's dan in je inbox??
Op deze manier is het toch makkelijker?
Je mp3 uit je pc kopieeren en plakken naar de map van je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:06:
[...]
Waarom zet je je mp3's dan in je inbox??
Omdat ik ze wel eens via een bericht binnen krijg.

[ Voor 9% gewijzigd door TeeDee op 28-03-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:33:
[...]

Installeer sowieso een goede filemanager, zoals FExplorer. Dan weet je tenminste waar alles 'echt' staat en kun je zoeken naar files.

Heb zojuist een 1Gb kingston kaartrje besteld voor 49 euri incl verzending... Nu even afwachten hoe dat gaat werken. Meen trouwens ergens gehoord te hebben dat je telefoon trager wordt (menu & plaatjes bekijken, enz) als je er een grote geheugenkaart in stopt. Kan iemand dit bevestigen?
mag ik vragen waar je dat kaartje vandaan hebt?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeeDee schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:00:
[...]

Omdat ik ze wel eens via een bericht binnen krijg.
Aha...ok...
Dan is knippen en plakken met Fexplorer toch het handigst.
Een andere manier is er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aswin schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:27:
[...]

mag ik vragen waar je dat kaartje vandaan hebt?
Heb dit kaartje besteld bij 4launch te eindhoven.... Niet de goedkoopste uit de lijst, maar wel een winkel die ze op voorraad had/heeft...

Snelle levering en het werkt perfect! :7
Gebruik m'n tel nu ook als mp3 speler met oggplay.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enakje
  • Laatst online: 20-04 14:00
De 6681 lijkt me echt een geweldige telefoon, maar ik snap echt niet waarom de 6681 duurder is dan z'n grote broer, de 6680. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

enakje schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:03:
De 6681 lijkt me echt een geweldige telefoon, maar ik snap echt niet waarom de 6681 duurder is dan z'n grote broer, de 6680. :?
Schaarste... de 6680 is gewoon populairder omdat hij voor iets meer geld een stuk meer biedt... Je zult ook zien dat de 6680 in meer winkels wordt aangeboden en als hij samen met de 6681 wordt aangeboden, de 6681 iets goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enakje
Als ik op telecomvergelijker.nl de 6680 en 6681 in combinatie met 2 jarig abbo met elkaar vergelijk, dan zijn ze even duur, hoewel gemiddeld genomen de 6681 duurder is dan de 6680. Als de 6680 zo immens populair is en schaars is, wordt de prijs juist hoger lijkt mij. Of heeft Nokia gewoon een gering aantal 6681's geproduceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enakje schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:33:
Als ik op telecomvergelijker.nl de 6680 en 6681 in combinatie met 2 jarig abbo met elkaar vergelijk, dan zijn ze even duur, hoewel gemiddeld genomen de 6681 duurder is dan de 6680. Als de 6680 zo immens populair is en schaars is, wordt de prijs juist hoger lijkt mij. Of heeft Nokia gewoon een gering aantal 6681's geproduceerd?
Ik denk dat dat komt omdat ze met de 6680 3G diensten kunnen pushen.... Daarom bieden ze 'm goedkopen aan. Als je voor minder geld een telefoon hebt met extra camera, neem je eerder een videobellen abbo.... Kijk maar op marktplaats. Daar zie je een hoop vodafone locked 6680 toestellen voor ca. 200 Euro. De 6681 kost vaak minimaal 250 euro op marktplaats. Allemaal mensen die videobellen door hun strot geduwd hebben gekregen en het nooit gebruiken.

(mocht je op 't idee zijn gebracht om er 1 via marktplaats aan te schaffen; 6630/80/81/N70 zijn (nog) niet te unlocken; de zogenaamde bb5 toestellen. Let hier dus op!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enakje
Thx voor de tip. Zonder videobellen-abbo is de 6680 duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee. Ik heb een simlock vrije 6680 voor 200 euro op MP gehaald....Had al een normaal abbo namelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enakje
Niet geheel het juiste topic ervoor, maar toch even op een zijspoortje: welk 2-jarig abbo icm met 6681/6680 is het beste, qua betrouwbaarheid en kosten? Ervan uitgaande dat ik niet ga videobellen of al die andere lariekoek. Gewoon bellen, sms-en en misschien mms-en. Sowieso heb je uberhaupt niet meer nodig dan die drie dingen, lijkt me. Wat de rest nou echt inhoudt - UMTS, GPRS, etc... - ik weet het niet eens precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enakje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:38:
Niet geheel het juiste topic ervoor, maar toch even op een zijspoortje: welk 2-jarig abbo icm met 6681/6680 is het beste, qua betrouwbaarheid en kosten? Ervan uitgaande dat ik niet ga videobellen of al die andere lariekoek. Gewoon bellen, sms-en en misschien mms-en. Sowieso heb je uberhaupt niet meer nodig dan die drie dingen, lijkt me. Wat de rest nou echt inhoudt - UMTS, GPRS, etc... - ik weet het niet eens precies.
Wanneer je nu op dit moment er aan denkt om een nieuw 2-jrig contract af te sluiten, waarom dan geen nieuwer toestel erbij? Je geeft zelf al aan de 6680/6681, dus je wilt de symbian kant op. Dan zou ik zeggen; ga voor de N70, of wacht tot mei en ga voor de N80. Dan ben je lekker up-to-date en je krijgt ze met de meeste 2-jarige abo's wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enakje
Vraag me af of 6680/6681 niet weg is als ik tot mei wacht en de N70 of N80 te duur voor mij blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag weet iemand waar je originele Nokia frontjes kan halen voor deze phone?
Mijn frontje is helemaal verneukt.Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
enakje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:11:
Vraag me af of 6680/6681 niet weg is als ik tot mei wacht en de N70 of N80 te duur voor mij blijkt.
Ik vermoed van niet, 't is een leuke phone met veel opties, en zo te zien zijn de hele standaard phones (1100, 1600) ook nog niet uit de schappen, dus denk dat 't nog wel een tijdje beschikbaar is...

/me heeft de 6680 vandaag ook besteld ism.een nieuw abb.. ben erg benieuwd

[ Voor 4% gewijzigd door Sjowhan op 06-04-2006 21:37 ]

http://specs.tweak.to/5253

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste