Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
@dmeeder: ik zou naar een service of verkooppunt gaan en daar je probleem laten oplossen. Teveel gekloot met instelling kan gevaarlijk zijn aangezien bepaalde dingen maar eenmalig aangepast kunnen worden. Wil je ze dan nog een keer kunnen wijzigen zul je eerst weer een firmware update ofzo moeten uitvoeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 13:41
Gebruik al een tijdje TT 5 op mijn 6681. Totdat ik gisteren TT 5 opstartte en opeens een melding kreeg: geen kaarten gevonden!
Ik heb via FExplorer gekeken op mijn geheugenkaartje, maar de (Beneleux) mappen staan er gewoon op.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36
Ff een keertje je kaartje opnieuw erin steken, werkt bij mij vaak. Soms kan TT ook niet starten, ff opnieuw kaartje erin doet dan wonderen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
Dat heb ik geprobeerd, maar helaas, de melding blijft.
Het blijft vreemd dat ik de telefoon met TomTom al 5 maanden probleemloos gebruik en nu opeens dit. Het enige wat veranderd is, is dat ik pas een andere carkit in mn auto ingebouwd heb (Nokia CK-7W), maar ik kan me niet voorstellen dat dit de problemen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Weet je zeker dat de structuur van de mappen op je mem-kaart niet veranderd is? Ik had namelijk hier ook problemen mee omdat 1 map net iets anders genoemd was.

Verder is het lastig om problemen met TT te achterhalen. Probeer je mem-kaart opnieuw aan te maken als je dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Weet iemand of TomTom 6 compatible is met de 6680? Misschien na een firmware upgrade? Ik zie bij compatibility alleen de N-series staan, maar zoveel verschil tussen een N70 en 6680 is er toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
biobak schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:36:
Weet iemand of TomTom 6 compatible is met de 6680? Misschien na een firmware upgrade? Ik zie bij compatibility alleen de N-series staan, maar zoveel verschil tussen een N70 en 6680 is er toch niet?
Wat ik er van begrijp is dat TT 6 een Symbian 60 3rd versie is. En ik denk niet dat de 6680 een S60 3rd is, maar een 2nd of misschien zelfs maar 1st.

Verder kun je het altijd proberen. Wil je geen geld uitgeven, download hem dan. Ik weet dat dit niet mag maar voor het puur en alleen testen van een mogelijke werking zie ik geen problemen tenzij je graag een paar honderd euro weg wil gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Postman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:38:
[...]

Wat ik er van begrijp is dat TT 6 een Symbian 60 3rd versie is. En ik denk niet dat de 6680 een S60 3rd is, maar een 2nd of misschien zelfs maar 1st.
6680 heeft dus helaas S60 2nd edition, dus zou in principe niet moeten werken. Wel jammer. Die telefoon is driekwart jaar oud en nu al achterhaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Postman schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:38:
[...]

Wil je geen geld uitgeven, download hem dan. Ik weet dat dit niet mag maar voor het puur en alleen testen van een mogelijke werking zie ik geen problemen tenzij je graag een paar honderd euro weg wil gooien.
Downloaden is nog steeds legaal in Nederland hoor, het uploaden van dat spul echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158253

Hai iedereen,

Ten eerste heb ik een 6680.
Ik ga bij NPS kopen en dat zijn:
- een Bluetooth GPS Module LD-3W
- een Mobile houder CR-27 (of universeel)
- een RS DV MMC 1 gb
- een oplader LCH-12 (voor auto)

maar ik heb vraagjes...

1) stel, dat ik klaar ben met Tomtom, moet ik dan een orginele geheugenkaart terugdoen, om kunnen smsen. Of zit Tomtom en een telefoongids al in een mijn mobiel 6680 OF in een nieuwe geheugenkaart RS DV MMC 1 gb ?

2) Hoe krijg ik de telefoongids in een nieuwe geheugenkaart RS DV MMC 1 gb ?

3) op allerlei sites probeer ik vinden of een Bluetooth GPS Module LD-3W en de oplader samen in een verpakking te koop is. Zelfs bij Nokia kon ik niet vinden of dat zo is. Weet iemand van?

Jullie reactie, alstjeblieft.
Grtn Rainai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 158253 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:35:
Hai iedereen,

Ten eerste heb ik een 6680.
Ik ga bij NPS kopen en dat zijn:
- een Bluetooth GPS Module LD-3W
- een Mobile houder CR-27 (of universeel)
- een RS DV MMC 1 gb
- een oplader LCH-12 (voor auto)

maar ik heb vraagjes...

1) stel, dat ik klaar ben met Tomtom, moet ik dan een orginele geheugenkaart terugdoen, om kunnen smsen. Of zit Tomtom en een telefoongids al in een mijn mobiel 6680 OF in een nieuwe geheugenkaart RS DV MMC 1 gb ?

TomTom plaats je op een geheugenkaart en heeft verder geen invloed op de telefoon zelf. Dus je kunt hem na het navigeren gewoon in de telefoon laten zitten. Je telefoongids staat uiteraard op je simkaart en dit is iets anders dan een geheugenkaart.

Antwoord staat eigenlijk al bij vraag 1. Je telefoongids bevind zich op de simkaart. Je geheugenkaart ga je gebruiken voor; TomTom, MP3, foto, video, apps enz enz.

3) op allerlei sites probeer ik vinden of een Bluetooth GPS Module LD-3W en de oplader samen in een verpakking te koop is. Zelfs bij Nokia kon ik niet vinden of dat zo is. Weet iemand van?

Je kunt ookbijvoorbeeld een Adapt BT GPS overwegen, goedkoper en ook goed. Die heb je al voor rond de 70 euro, zit alles op en aan.

Jullie reactie, alstjeblieft.
Grtn Rainai
Zijn je vragen beantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178271

Anoniem: 158253 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:35:

Je contacten ("telefoonboek") worden opgeslagen in je telefoon, dus je hoeft geen geheugenkaarten te vervangen om te kunnen bellen of sms-en. Eventueel kun je instellen dat berichtjes opgeslagen moeten worden op de geheugenkaart die je in je toestel heb (dat kan dus heel goed je 1 GB kaart zijn), dit kun je doen via het instellingenmenu.

Over die LD-3W, op de site van nokia.nl vond ik het volgende voor je:

Wat zit er in het verkooppakket van de Nokia Bluetooth GPS Module?

Het verkooppakket bevat de Nokia Bluetooth GPS Module LD-3W, een Nokia Batterij BL-5C, een Nokia Autolader DC-4 en een gebruikershandleiding voor de Nokia Bluetooth GPS Module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hai Bounzer en Macjohn,

Harstikke bedankt van jullie tips/informatie!!
Na jullie berichten te hebben gelezen, heb ik weer op Nokia.nl gezocht waar het verkooppakket van BT Module LD-3W te vinden is. Jah hoor, ik heb het blijkbaar over het hoofd gekeken, nu ik het merk, pompom.
Ok, nogmaals bedankt, he!

Grtn Rainai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
Ik vind de trilfunctie erg zwak.
Hebben anderen hier ook last van en is er wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
tijs67 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:02:
Ik vind de trilfunctie erg zwak.
Hebben anderen hier ook last van en is er wat aan te doen?
Hij is sterker geweest, maar vooral de laatste tijd voel ik hem bijna niet meer. Ik denk ook dat je lichaam gewend begint te raken aan het trillen en daardoor niet goed meer reageert hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
Postman schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:43:
[...]

Hij is sterker geweest, maar vooral de laatste tijd voel ik hem bijna niet meer. Ik denk ook dat je lichaam gewend begint te raken aan het trillen en daardoor niet goed meer reageert hierop.
Zolang heb ik mijn 6681 nog niet en als ik het trillen vergelijk met mijn vorige Nokia, de 6230i, dan is de trilfunctie van 6230i veel krachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
Had ook wel eens met de 6681 dat ik bijv in de trein het trilalarm niet voelde, of tijdens het lopen/fietsen. Bij de 6230 en nu de N80 wel wat beter.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo iedereen,

Ik zoek een juiste geheugenkaart voor mijn Nokia 6680.
Op allerei forums/websites las ik dat de RS-MMC DV geschikt voor 6680 is.
Of is de Kingston MMC Mobile 1 GB DV ook geschikt voor 6680?

Ik begrijp dat de Kingston MMC Mobile 1 GB DV geen RS-MMC DV is, toch?

Jullie reacties, alstublieft.
Grtn Rainai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 18:47

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Heb het zelf natuurlijk ook kunnen vinden maar een link naar het betreffende product zou handig zijn.

hier http://www.memoryshop.nl/...le-1-gb-dual-voltage.html staat
C.Ffranssen, maastricht
Een paar weken in bezit
Maandag 27 maart 2006 om 09:02 uur. Oorspronkelijk geplaatst op Coolblue-shop PDAshop.nl

Super handig kaartje. De levens lange garantie is lekker mee genomen. Veel ruimte met opslaan, 1gb.
Een nadeel is dat mijn nokia 6680 niet meer het menu afbeeldingen krijgt geopend als het geheugenkaartje geplaatst is met ongeveer de gehele opslag capaciteit.

Wordt dus wel geaccepteerd door de 6680, het staat trouwens ook bij de Technische specificaties. Wel stom dat het niet in de titel vermeldt is..

[ Voor 5% gewijzigd door Elboo op 17-12-2006 22:04 ]

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
heeft 1 van jullie de gmail applicatie voor de 6680 ook gebruikt? Raar dat hij het eerst wel deed maar nu krijg ik een melding dat de gsm geen beveiligde verbinding kan maken met gmail. Met de gewone browser kon ik eerst ook mn gmail bekijken maar dat kan nu ook niet meer, denk dat de beveiliging voor gmail verhoogd/veranderd is.

met Opera mini lukt het nog wel btw

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik kan instellen dat de toetsenvergrendling aanspringt na een paar minuten ?

Dat mis ik enorm.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Tomsworld schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:07:
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik kan instellen dat de toetsenvergrendling aanspringt na een paar minuten ?

Dat mis ik enorm.
Ja, is een progseltje voor nodig:

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel72
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04 12:21
hallo,

Ik heb mijn 6680 nieuwe firware proberen te zetten via de PC suite.
Alles netjes volgens de instructies gedaan.
Echter tijdens het flashen is er iets niet goed gegaan met het gevolg dat hij totaal niets meer doet.
Wat nu ?

Iemand toevallig een tip ?
Is hij nog te herstellen ?

Hellup !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
langs een nokia service point, te vinden op de nokia site

[ Voor 39% gewijzigd door Hmmbob op 25-12-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
Of een harde reset. code is (wanneer hij uitgeschakeld is) "groen * 3 aantoets"

voor meer info ff zoeken op reset in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Topicstarter
http://www.mtvoid.com/ controlfreak 2 nu gratis (tijdelijke actie!?!)

voor winampbesturing en pc desktop control, neem maar ff een kijkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205380

is het ook mogelijk om je firmware te verwijderen van je telefoon,
heb een nokia 6680 met vodafone software erin. Heb de unlock code van vodafone gehad alleen nu wil ik die vodafone rommel er ook uit hebben.

Gebruik zelf een andere provider tegenwoordig

iemand een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De laatste dagen krijg ik regelmatig de volgende melding op mijn 6681:
'Not enough memory to receive SIM messages. Delete some data first.'

Iemand een idee wat voor data er wordt bedoeld? :? (Mijn SMS-jes staan volgens mij allemaal in mijn telefoon.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206082

Hallo, een vraagje.

Heeft er al iemand zelf z'n 6681 geupdate/ (firmware)
Ik heb het namelijk geprobeert, maar bij stap 3 in het proces wordt steeds de verbinding met de telefoon verbroken.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alvast dank
Eboo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178271

Hoe bedoel je, "de verbinding wordt verbroken" ?
Heb je verder afgewacht, of op "cancel" gedrukt ?

Heb op mijn 6680 de nieuwste firmware gezet zonder dat me dit opviel (ben er ook bij weggelopen toen hij begon met het downloaden van het bestand).

Vandaag op het werk heb ik voor een klant een paar N73's via de software updater bijgewerkt.
Als je die aansluit moet je op de telefoon kiezen voor "PC-suite modus", als je de dan updater start en hij begint met het binnenhalen van de update krijg je inderdaad een melding "verbinding van PC-suite met N73 verbroken".
Maaarr... Dat betekent gewoon dat de updater de verbinding met de telefoon in beslag genomen heeft, en de update gaat gewoon verder (totaal benodigde tijd ca. 10 - 15 min. per telefoon).
Misschien is dat met de 6681 hetzelfde (melding "verbinding verbroken", maar dat hij gewoon doorwerkt) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als ik met de Nokia-software een backup van mijn 6681 maak, dan blijft de status-balk hangen op 100% (daar staat deze nu al 15 minuten op, is niet de eerste keer). Kan ik dit nu afbreken waarna ik wel een goede backup heb? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
pven schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:41:
De laatste dagen krijg ik regelmatig de volgende melding op mijn 6681:
'Not enough memory to receive SIM messages. Delete some data first.'

Iemand een idee wat voor data er wordt bedoeld? :? (Mijn SMS-jes staan volgens mij allemaal in mijn telefoon.)
Komen ze niet eerst binnen op de sim, waarna ze naar de telefoon worden doorgekopieerd?

Anyway, hou eens opruiming, ben je van de melding af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206082

Anoniem: 178271 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:11:
Hoe bedoel je, "de verbinding wordt verbroken" ?
Heb je verder afgewacht, of op "cancel" gedrukt ?
Nee, maar ook tijdens het kopiëren van bestanden naar de telefoon wordt de verbinding steeds verbroken. (popup in de systemtray).
Toen ik die melding kreeg tijdens het updaten , werd ik wel wat huiverig, en ben inderdaad niet doorgegaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 206082 op 27-01-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pven schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:26:
Als ik met de Nokia-software een backup van mijn 6681 maak, dan blijft de status-balk hangen op 100% (daar staat deze nu al 15 minuten op, is niet de eerste keer). Kan ik dit nu afbreken waarna ik wel een goede backup heb? :?
Gewoon een backup naar je geheugenkaart maken, dat is veiliger

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ginz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:39:
[...]

Gewoon een backup naar je geheugenkaart maken, dat is veiliger
Hoe doe ik dat? (Die optie ken ik nog niet.)

Btw: mijn GSM werkt wel weer naar behoren nadat ik de fabrieksinstelling terug heb gezet. Ook heb ik een backup&restore gedaan en heb ik niet het idee dat ik iets kwijt ben geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is wellicht al vaker ter sprake gekomen, maar ik heb gezocht en gegoogled en krijg het niet gevonden: ik heb een contact in mijn adresboek waarvan de naam niet op het display verschijnt wanneer hij belt of SMSt. In plaats daarvan krijg ik het telefoonnummer te zien.

Het nummer staat in mijn adresboek als +316... en dat verschijnt ook exact op het display. Maar de naam wordt niet getoond. Ik heb dit bij één contact, bij alle andere contacts gaat het gewoon goed (en verschijnt dus de naam).

Enig idee hoe dit komt?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Staat er onder aan je telefoonboek toevallig een naamloos contact met dat nummer? Dat was bij mij namelijk ooit het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

pven schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:45:
[...]

Hoe doe ik dat? (Die optie ken ik nog niet.)

Btw: mijn GSM werkt wel weer naar behoren nadat ik de fabrieksinstelling terug heb gezet. Ook heb ik een backup&restore gedaan en heb ik niet het idee dat ik iets kwijt ben geraakt.
Naar 'Extra' of 'Instrumenten', daarna naar 'Geheugen' en dan de optieknop kiezen en dan 'Reservekopie geheugen naar kaart. Als je backup wilt terugplaatsen, dan kies je voor 'Geheugen herstellen'.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bigs schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:12:
Staat er onder aan je telefoonboek toevallig een naamloos contact met dat nummer? Dat was bij mij namelijk ooit het probleem :)
Het bleek idd zoiets te zijn: er was (abusievelijk) nog een ander contact met hetzelfde nummer. Thanks voor de tip!

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 147287 op 16-04-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223245

Ik heb nu iets meer dan een jaar mijn nokia 6681, en moet zeggen dat ik er eigenlijk erg tevreden over ben. Nu heb ik helaas een symbian virus opgelopen, geen idee hoe trouwens. Kasperski mobile anti-virus er maar op gezet en die heeft het keurig weggehaald. Wat wel gebleven is zijn de problemen die ik nu opeens met mn telefoon heb, deze zijn als volgt:

Mijn telefoon schakelt zichzelf steeds uit, ook met toetsenblokkering er op, dus het gaat niet per ongeluk door op het verkeerde knopje te drukken. Dit doet de telefoon minimaal om het half uur, meestal is het al weer veel sneller dat hij zichzelf uitschakelt. Vervolgens zet de telefoon zichzelf ook weer netjes aan en kan ik mn pincode invoeren. In de helft van de gevallen kom ik dan ook weer daadwerkelijk in het menu, in de andere helft herhaalt het uitschakel/opstart proces zich weer.

Ik heb het virus en de geinfecteerde bestanden er afgehaald, de firmware geupdate naar de laatste versie en alles weer eens naar de fabrieksinstellingen veranderd, maar het helpt niks.

Iemand nog enig idee of hier iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Als je ook je pincode opnieuw moet invoeren wordt je telefoon echt hard gereset (bij software crashes wordt je scherm langzaam wit en restart ie zonder om de pincode te vragen). Maakt de batterij wel goed contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223245

Ja de batterij maakt goed contact en ik kan em nog gewoon opladen. Daar zit het probleem volgens mij niet. de telefoon gaat ook niet veel sneller dan normaal leeg, afgezien van het feit dat hij elke keer opstart en dat meer vermogen vraagt dan alleen op stand-by. Het is volgens mij ook niet echt een crash, de telefoon gaat steeds uit via het menu uitschakelen. Het is echter niet zo dat de uitknop vast zit.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 223245 op 16-06-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-06 22:35
Anoniem: 223245 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:43:
Ik heb nu iets meer dan een jaar mijn nokia 6681, en moet zeggen dat ik er eigenlijk erg tevreden over ben. Nu heb ik helaas een symbian virus opgelopen, geen idee hoe trouwens. Kasperski mobile anti-virus er maar op gezet en die heeft het keurig weggehaald. Wat wel gebleven is zijn de problemen die ik nu opeens met mn telefoon heb, deze zijn als volgt:

Mijn telefoon schakelt zichzelf steeds uit, ook met toetsenblokkering er op, dus het gaat niet per ongeluk door op het verkeerde knopje te drukken. Dit doet de telefoon minimaal om het half uur, meestal is het al weer veel sneller dat hij zichzelf uitschakelt. Vervolgens zet de telefoon zichzelf ook weer netjes aan en kan ik mn pincode invoeren. In de helft van de gevallen kom ik dan ook weer daadwerkelijk in het menu, in de andere helft herhaalt het uitschakel/opstart proces zich weer.

Ik heb het virus en de geinfecteerde bestanden er afgehaald, de firmware geupdate naar de laatste versie en alles weer eens naar de fabrieksinstellingen veranderd, maar het helpt niks.

Iemand nog enig idee of hier iets aan te doen is?
Als het goed is heb je 2 jaar garantie op je toestel, en anders kan je je toch je firmware opnieuw installeren dan zou het denk ik weer goed moeten zijn. anders ff naar een nokia nsp.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Mijn 6681 krijgt de laatste tijd steeds meer het probleem dat ik niet kan bellen. Als ik een nummer in heb getypt of uit een lijst kies gebeurt er niks als ik op de groene knop duw. Ook 'Bellen' uit het menu kiezen doet dan niks.. ik moet m'n telefoon dan eerst uit en aan zetten. Bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130794

Ik heb net een 6680 van mij broer overgenomen en nu wilde ik er wat programma's opzetten. Nu wilde ik smartmovie erop zetten maar dan zegt de tel op een gegeven moment dat ik de aplicatie niet kan installeren vanwege een 1 of andere beveiliging.

En dat is met elke programma doe ik wil installeren!

Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepoMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik ben al zo'n 1,5 jaar tevreden 6680 gebruiker, alleen de laatste maand begon mijn toestel weleens vreemd te kraken en echo-en/kraken tijdens het bellen. Erg vervelend dus, want een fatsoenlijk gesprek was dan gewoon niet te voeren.
Het toestel was enige tijd terug reeds door mij voorzien van de laatste firmware.
Vanmorgen besloot ik dus maar eens naar het service punt hier in de buurt te gaan, het was vrij druk dus ik besloot mijn toestel achter te laten en het later op de middag op te halen.
Bij het ophalen van het toestel werd verteld dat de software was geupdate (vond ik al vreemd, want ik had zelf al de laatste versie gecheckt via de update software) en dat dat het probleem verholpen had (wat mij ook uberhaupt al vreemd leek).
Dus ik het toestel meegenomen, wil ik onderweg even een sms sturen, zie ik ineens dat ik geen woordenboek meer heb... Zodra de Nederlandse taal is geselecteerd is er geen woordenboek meer beschikbaar.
Ik meteen maar weer teruggereden en het nieuwe probleem uitgelegd, eerst kreeg ik naar mijn oren dat het kwam omdat ik het toestel uit het buitenland zou hebben gehaald (terwijl het gewoon van een KPN abbonement af komt), evenlater kreeg ik te horen dat het om een fout in de nieuwe software ging. Daarop gaf ik aan dat ik dan graag had dat ze de oude versie weer terugzetten zodat ik mijn woordenboek weer kon gebruiken.
Dit was echter niet mogelijk en mijn toestel moest achterblijven en er zou contact met Nokia worden opgenomen, dit kan echter wel enige tijd duren...
Thuis gekomen dacht ik na het eten laat ik toch eens op internet zoeken, en inderdaad, de software die ik reeds zelf in de telefoon had geladen een half jaar geleden is volgens alle websites nog steeds de meest recente.
Ik heb dus zo'n vermoeden dat er gewoon verkeerde software in mijn toestel is geladen (ik kwam al meer vergelijkbare dingen tegen op internet).
Maargoed ik zit dus voor mijn gevoel nu zonder toestel door een fout van hun en hoe lang het kan duren voordat mijn toestel hersteld is kon niet worden verteld.
Wat moet ik nu en kan iemand mij vertellen of mijn vermoeden m.b.t. de verkeerde software klopt?
En is het echt waar dat ze niet zomaar de oude software versie terug kunnen zetten?
Het lijkt mij namelijk gewoon dat dat nog steeds de laatste versie voor mijn specifieke toestel zou moeten zijn...
Alvast bedankt!

• RepoMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
Is er echt niemand die mijn vermoedens kan bevestigen of die me verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258023

Iemand een idee hoe de 6680 te update met firmware binnen vista?
Schijnt t toestel niet compatibel mee te zijn. :(
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste