Ik ben al zo'n 1,5 jaar tevreden 6680 gebruiker, alleen de laatste maand begon mijn toestel weleens vreemd te kraken en echo-en/kraken tijdens het bellen. Erg vervelend dus, want een fatsoenlijk gesprek was dan gewoon niet te voeren.
Het toestel was enige tijd terug reeds door mij voorzien van de laatste firmware.
Vanmorgen besloot ik dus maar eens naar het service punt hier in de buurt te gaan, het was vrij druk dus ik besloot mijn toestel achter te laten en het later op de middag op te halen.
Bij het ophalen van het toestel werd verteld dat de software was geupdate (vond ik al vreemd, want ik had zelf al de laatste versie gecheckt via de update software) en dat dat het probleem verholpen had (wat mij ook uberhaupt al vreemd leek).
Dus ik het toestel meegenomen, wil ik onderweg even een sms sturen, zie ik ineens dat ik geen woordenboek meer heb... Zodra de Nederlandse taal is geselecteerd is er geen woordenboek meer beschikbaar.
Ik meteen maar weer teruggereden en het nieuwe probleem uitgelegd, eerst kreeg ik naar mijn oren dat het kwam omdat ik het toestel uit het buitenland zou hebben gehaald (terwijl het gewoon van een KPN abbonement af komt), evenlater kreeg ik te horen dat het om een fout in de nieuwe software ging. Daarop gaf ik aan dat ik dan graag had dat ze de oude versie weer terugzetten zodat ik mijn woordenboek weer kon gebruiken.
Dit was echter niet mogelijk en mijn toestel moest achterblijven en er zou contact met Nokia worden opgenomen, dit kan echter wel enige tijd duren...
Thuis gekomen dacht ik na het eten laat ik toch eens op internet zoeken, en inderdaad, de software die ik reeds zelf in de telefoon had geladen een half jaar geleden is volgens alle websites nog steeds de meest recente.
Ik heb dus zo'n vermoeden dat er gewoon verkeerde software in mijn toestel is geladen (ik kwam al meer vergelijkbare dingen tegen op internet).
Maargoed ik zit dus voor mijn gevoel nu zonder toestel door een fout van hun en hoe lang het kan duren voordat mijn toestel hersteld is kon niet worden verteld.
Wat moet ik nu en kan iemand mij vertellen of mijn vermoeden m.b.t. de verkeerde software klopt?
En is het echt waar dat ze niet zomaar de oude software versie terug kunnen zetten?
Het lijkt mij namelijk gewoon dat dat nog steeds de laatste versie voor mijn specifieke toestel zou moeten zijn...
Alvast bedankt!