Dit zijn slechts mijn ervaringen, dus wellicht niet toepasbaar op elke 6680 bezitter.
Echt een strakke uitstraling heeft de 6680 niet, maar daarentegen is het wel een telefoon dat als je hem ziet, hij opvalt: size does matter

Degelijk , als je hem in je handen heb van ja kijk kwaliteit valt niet zomaar uit elkaar , en als die valt niet direct kapot.
Het beschermende gedeelte over de camera kraakt bij mij nu ca. 6mnd na aankoop wel. Althans als ik er in knijp/ mijn telefoon goed vastpak. Echter is dit geen punt van zwakte hoor: krakend ijs breekt niet
Telefoon moet daarin tegen gewoon vloeiend werken , niet veel laden ofsow , als ik een smsje krijg in iedergeval direct duidelijk leesbaar.
Als je een sms krijgt is mijn telefoon toch wel 1a2 sec het bericht aan het laden. Maar dat ligt ook aan mijn volgorde. Als ik heel snel toetsenbord vergrendeling eraf haal en dan meteen op "show sms" druk lijkt het altijd veel langer te duren dan wanneer ik de vergrendeling er al af had.
Goed geluid , en lekker in de hand liggend , zakelijke functies zijn ook niet verkeerd zoals mail , agenda etc. alles bij de hand hebben.
Geluid is prima, mp3 speler is aardig (niet dat Nokia Music Player pakket hoor, maar gewoon met bijgeleverde headset). De zakelijke functies zijn voor mij prima. Synchroniseren met outlook loopt lekker, iig beter dan bij mijn ipod. En het toestel ligt prima in je hand, je hebt tenslotte wel ong. 140gram in je hand liggen.
Nu lees ik op tweakers op beide toetstellen veel klachte , de 6230i slaat vaak vast , nokia 6680 heeft ook weer zo ze mankementen.
De 6230i ken ik alleen van advertenties en zien bij vrienden. Vind het model te gangbaar, lijkt als 2 druppels op de veel verkochte 6230. Het grootste nadeel van mijn telefoon vind ik het formaat en het gewicht: er zit echt een 'klomp' in je broekzak.
wil ook een beetje een telefoon waar je wat aan de batterij heb of althans dat je kan zeggen ok kan er nog een dag mee of wat?
Maar het gebruik, accu (ca 5 dagen bij matig gebruik) en functies zijn voor mij een reden deze phone wel aan te raden. Probeer hem wel eerst even in je hand te houden ivm gewicht/formaat.