• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-12 00:09

FaceDown

Storende factor.

Maite schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:57:
[...]

dit gaat inderdaad niet. Maar volgens mij is dit meer het probleem van PC suite en niet van de 6680
Shit.. denk ook dat het aan de suite ligt. Je kon eerst ook niet smsen via het pakket, een release later wel. Hopelijk komt het nog dan, want je betaalt bij Vodafone per keer mail ophalen 0,75 euro begrijp ik.

Groetjes, FaceDown.

• F-X
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:54:
Ik las net dit topic:Internet via Bluetooth naar smartphone? over verbinding tussen computer en mobiel met bluetooth. Zijn er mensen die dit hebben op hun nokia, kan je hiermee internet pagina mee bekijken.
Kijk hier maar:
http://www.symbianos.org/yabbse/index.php?board=2
werkt wel!

Verwijderd

Heeft iemand al die nieuwste firmware 4.04.07 al op zijn 6680 gezet en wat zijn de ervaringen???

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
opera 8.5 is klaar en is gratis te downloaden voor 6680/6681 gebruikers. Bevalt heel goed tot nu toe. :) schrijf deze bericht nu ook via opera (en orange world :) )

Verwijderd

Mijn nokia pc suite werkt niet. Maar als ik een bluetooth dongle koop en daar krijgt je natuurlijk software bij, kan ik hem dan ook met me computer verbinden zonder dat ik pc suite gebruik en dat ik bijvoorbeeld gnubox kan gebruiken en dus op internet kan.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

Sorcerer8472

Mens sana?

Bah! Lock code veranderd en vervolgens vergeten :X

Is er een andere manier om deze te resetten dan een NSP bezoeken? Wel irritant dat ik m'n teller niet kan resetten (telfort-bundel, dus dat wordt lastig rekenen om m'n verbruik bij te houden :P)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Ik heb deze foon nog niet, maar ik ben benieuwd of die BT sync beter (lees: slimmer) werkt dan de BT sync met de 600? Vandaag knalt mijn verbinding eruit wanneer ik buiten bereik kom van mijn BT laptop. Daarna moet ik in MROUTER dar vinkie uitzetten en weer aanzetten en dan kan ik opnieuw syncen.
Is dat in de 6680 software verandert? Zodat dit automatisch gedaan wordt?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar zit er uberhaupt infrarood op deze telefoon? Ik zoek me suf in het menu, maar kan nergens een optie vinden om IR aan te zetten. Daarnaast heb ik ook geen idee waar de IR-poort zou kunnen zitten. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
pven schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:34:
Misschien een stomme vraag, maar zit er uberhaupt infrarood op deze telefoon? Ik zoek me suf in het menu, maar kan nergens een optie vinden om IR aan te zetten. Daarnaast heb ik ook geen idee waar de IR-poort zou kunnen zitten. :?
Conclusie: Hij heeft geen infrarood :) (is ook zo)

• barco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 20:13
Aangezien er meerdere mensen problemen hebben met de 6680 in combinatie met de kingston 512MB rs-mmc-dv en mijn broer dezelfde problemen had (verdwijnende bestanden en soms moeten formateren om weer toegang te krijgen tot de kaart) wilde ik toch even laten weten dat het ook wel kan werken. Het kaartje deed t uiteindelijk niet eens meer in een card-reader maar nu we een nieuwe hebben gekregen na RMA werkt alles weer perfect. Nu maar hopen dat t zo blijft natuurlijk :P

Verwijderd

Weet iemand een goede msn messenger om i.c.m. een Nokia 6680 en een T-zones gprs internet verbinding te gebruiken? Heb TurboMSN geprobeerd (werkt niet, 'disconnected from msn service), heb Agile Messenger geprobeerd (werkt niet, kan geen verbinding krijgen), behoorlijk frustrerend dus. Geen van allen kunnen ze verbinding krijgen. Het enige dat lukt is http://mob.e-messenger.net, maar dit vind ik verre van ideaal (onoverzichtelijk, en saaie lay-out).

• schumi2004
  • Laatst online: 15:11
barco schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:21:
Aangezien er meerdere mensen problemen hebben met de 6680 in combinatie met de kingston 512MB rs-mmc-dv en mijn broer dezelfde problemen had (verdwijnende bestanden en soms moeten formateren om weer toegang te krijgen tot de kaart) wilde ik toch even laten weten dat het ook wel kan werken. Het kaartje deed t uiteindelijk niet eens meer in een card-reader maar nu we een nieuwe hebben gekregen na RMA werkt alles weer perfect. Nu maar hopen dat t zo blijft natuurlijk :P
Wat doen jullie allemaal met die kaartjes? ik heb al een hele poos de kingston 512 maar tot op heden geen problemen mee, en bedoelen jullie trouwens met hot-swap de kaart wisselen met de phone aan of iets dergelijks? meen me te herinneren dat er in de handleiding iets staat van de kaart alleen verwijderen als toestel uit staat! nahja komt ongeveer opzelfde neer!!!
U kunt de geheugenkaart niet gebruiken als het klepje van
de geheugenkaartsleuf openstaat.
Houd alle geheugenkaarten buiten bereik van kleine
kinderen.
Open de sleuf van de geheugenkaart niet wanneer de
telefoon in gebruik is. Als het klepje van de sleuf wordt
geopend, kan dit schade toebrengen aan het apparaat, de
geheugenkaart en de gegevens op de kaart.
Iets anders, weet iemand hoe ik al mijn contacten standaard op mijn MMC kan opslaan?

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:50:
en bedoelen jullie trouwens met hot-swap de kaart wisselen met de phone aan of iets dergelijks? meen me te herinneren dat er in de handleiding iets staat van de kaart alleen verwijderen als toestel uit staat! nahja komt ongeveer opzelfde neer!!!
Je kunt de mmc gewoon verwisselen wanneer de phone aan staat, dit is nou juist wat er met hotswappen bedoeld wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:14:
[...]

Je kunt de mmc gewoon verwisselen wanneer de phone aan staat, dit is nou juist wat er met hotswappen bedoeld wordt.
Klopt maar ik neem aan dat je alle apps die gebruik maken van data op die kaart dan wel eerst even moet afzetten.

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 16:04

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:46:
[...]

Klopt maar ik neem aan dat je alle apps die gebruik maken van data op die kaart dan wel eerst even moet afzetten.
Die worden vanzelf afgesloten op het moment dat je het klepje opent.

Overigens heb ik ook zo´n slechte 512 MB MMC Mobile van Kingston gehad. Via de RMA van informatique kreeg ik een nieuwe. Die werkt inmiddels al een maandje zonder problemen.

Overigens viel me wel op dat het kaartje dat ik via de RMA terug kreeg een andere (lees kleinere) verpakking had dan de eerste die ik kreeg. Nu zal de verpakking wel weinig invloed hebben op het funcioneren van zo kaartje ( :+ ), maar het zou natuurlijk kunnen dat het tweede kaartje anders is (lees verbeterd of een andere batch) dan het eerste kaartje.

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:14:
[...]

Zijn jullie nu niet een klein beetje eigenwijs?

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:19
Open het MMC-klepje, wacht tot de melding "Closing Applications" weg is en de telefoon "Remove memory card and press ok" aangeeft. Soort van unmounten dus. KAN niet mislukken. :D

Lekker!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:52:
Zijn jullie nu niet een klein beetje eigenwijs?
Nee hoor, zoals hierboven al wordt beschreven; alle applicaties worden netjes afgesloten. Het kan dus niet misgaan. Ik weet niet anders dat Nokia deze telefoon zelfs promoot met de hotswap- mogelijkheid. Als Nokia het zelf al zegt...

Verwijderd

Ik dacht eerst ook dat je hem niet kon verwijderen zodat iemand dat tegen mij zei. Je ziet hem ook alles afsluiten, je ziet het beeld een beetje knipperen.

• Maite
volgens mij hebben wij het hier te maken met een klassieke vertaalfout. Dit staat in de Engelse handleiding die bij Nokia online staat:
Do not open the memory card slot door in the middle of an operation. Opening the slot door may damage the memory card as well as the device, and data stored on the card may be corrupted.
Die sleuf was anders gewoon nutteloos als je het toestel iedere keer moest uitzetten om de kaart eruit te halen. Kan mij voorstellen dat het niet ideaal is als je de kaart eruit haal als je net aan het muziek luisteren bent, maar ja wie doet dat 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Maite op 19-11-2005 21:37 ]

• schumi2004
Weet er iemand al hoe je al je contacten personen bij default op je MMC krijgt en zijn er mensen die weten hoe ik Opera als default browser kan instellen?

Thx in advance ;)

:update:
Mijn vorige vragen blijfen nog steeds onbeantwoord maar misschien dat op de volgende wel een reactie komt?

Ik ben van plan de nokia bluetooth digitale pen aan te schaffen maar het is een beetje lastig deze in een nederlandse shop te vinden :)

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/digipen_tech_popup.jpg

Heeft iemand toevallig ervaring met dit soort accesoires en wat heb ik er nog meer voor nodig, ik zag ergens namelijk iets van een digitale notepad.
Afbeeldingslocatie: http://www.esselte.com/esselte.com/digitalnotepad/images/14808.gif
is dit nu echt nodig?
Of kan ik beter voor de BT keyboard gaan van nokia?
Wie?
Ginz schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:39:
[...]
Kom even langs bij 1 van de gecertificeerde Nokia Service Points. Dan zullen die wel even kijken wat het probleem is. Stel wel even van te voren je gegevens veilig, je zal namelijk ook een sotfware update krijgen. Daarmee zijn al je gegevens verloren. Eerst backuppen dus!
Het is inmiddels op gelost bij mijn lokale Nokia Service Point, deze hebben netjes de firmware ge-upgrade en de tril unit vervangen wat overigens een universele is en errug makkelijk ging :)
Verder kwam er bij toeval een Nokia carkitt gebruiker binnen die klaagde over oversturing van geluid wanneer deze in de carkitt geplaats werd, voor de mensen die hier ook last van hebben, de nieuwste firmware verhelpt dit!

[ Voor 81% gewijzigd door schumi2004 op 24-11-2005 14:58 ]

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-12 11:56
ik heb een probleem met mijn 6680, mischien kunnen jullie me ermee helpen.

als ik een applicatie wil installeren via pc suite, dan geeft hij de foutmelding 'bewerking is mislukt'
Natuurlijk probeerde ik het gelijk met meerdere applicaties, nieuwste pc suite geinstalleerd. Niks heeft geholpen en elke applicatie geeft dezelfde foutmelding.

vorige week lukte het nog wel.

heeft iemand een idee?

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12 09:57

GigaTexel_BE

AMD MP²

heb vandaag gemerkt dat mijn camera niet meer automatisch aangaat als ik het cover open
iemand die weet hoe dit zo plots kan?
anders morgen naar een nokia service

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

dimocash schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:24:
ik heb een probleem met mijn 6680, mischien kunnen jullie me ermee helpen.

als ik een applicatie wil installeren via pc suite, dan geeft hij de foutmelding 'bewerking is mislukt'
Welke manier van versturen gebruik je? Bluetooth of datakabel? Anders zou je kunnen proberen hier eens tussen te switchen. Bij mij gaat het met de datakabel soepeler dan met bluetooth namelijk.

Verwijderd

schumi2004 schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:02:
Of kan ik beter voor de BT keyboard gaan van nokia?
Wie?
Keyboard lijkt mij persoonlijk praktischer! Ik ben ook al op zoek naar dit keyboard, twijfel tussen de originele van Nokia (100euro :? ) of een ander merk (50euro :) ). Qua prijs is de keus niet moeilijk, maarja ik wil wel kwaliteit natuurlijk! Plus dat het originele BT keyboard van Nokia een ingebouwde standaard heeft voor je foon.

Suc6 met je keus en laat me weten wat je hebt gekozen! (zal ik ook doen).

Edit: Dit is wel leuk (alleen wel errug klein!!!) LINK

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 10:31 ]

Verwijderd

Op mijn werk mag ik helaas geen PC-Suite installeren. Zodoende kan ik niet synchroniseren met mijn Outlook op het werk, wat ik juist wel wil. Ik wil namelijk mijn agenda in mijn telefoon hebben. We hebben hier wel Activesync van Microsoft. Nu schijnt dat te werken met de 6680, alleen krijg ik het niet aan de gang. Hij ziet de telefoon niet. Ik heb hem middels Bluetooth aangesloten op mijn pc. De pc ziet de telefoon wel, alleen Activesync niet. Moet ik nog wat speciaals instellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:21:
[...]

Keyboard lijkt mij persoonlijk praktischer! Ik ben ook al op zoek naar dit keyboard, twijfel tussen de originele van Nokia (100euro :? ) of een ander merk (50euro :) ). Qua prijs is de keus niet moeilijk, maarja ik wil wel kwaliteit natuurlijk! Plus dat het originele BT keyboard van Nokia een ingebouwde standaard heeft voor je foon.

Ik heb zelf het originele toetsenbord van Nokia en vindt deze erg handig. SMS'en of emailen zijn een fluitje van een cent. Is niet overdreven groot en ziet er goed uit. De standaard is wel erg makkelijk voor de 6680.
Heb hem overigens voor 100 euro gekocht.

Verwijderd

Heeft iemand trouwens enig idee waar je die bescherlaagjes voor je display kan halen? Een maat van me vond het nodig om die van mij er af te halen, want hij vond het niet nodig :? , ik dus wel. Eén keertje in je jas -of broekzak met een paar korreltjes zand en je hebt een kras in je display, zo'n folie-tje voorkomt dat mooi. Moet ik daarvoor bij een NSP zijn?

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-12 11:56
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:17:
[...]

Welke manier van versturen gebruik je? Bluetooth of datakabel? Anders zou je kunnen proberen hier eens tussen te switchen. Bij mij gaat het met de datakabel soepeler dan met bluetooth namelijk.
ik heb een datakabel.
geen bluetooth adapter helaas.
tot eergister deed hij alles. nu opeens niet meer.
ik zal het welproberen met een bluetooth adapter

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12 13:00
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:58:
Heeft iemand trouwens enig idee waar je die bescherlaagjes voor je display kan halen? Een maat van me vond het nodig om die van mij er af te halen, want hij vond het niet nodig :? , ik dus wel. Eén keertje in je jas -of broekzak met een paar korreltjes zand en je hebt een kras in je display, zo'n folie-tje voorkomt dat mooi. Moet ik daarvoor bij een NSP zijn?
http://www.m5000.de/

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Yabadab

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:58:
Je kunt ook via Ebay bij HKsupreme (in Hong Kong) nieuwe covers bestellen voor minder dan 10 euro (inclusief verzendkosten). Kun je nog zelf een mooi kleurtje uitkiezen ook.

Ik heb er zelf ook besteld, binnen een week heb je je pakketje in huis en de covers zien er nog goed uit ook. Bij mij zit zo'n cover er al twee maanden op en er zitten nog geen krasjes op.

Verwijderd

Yabadab schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:19:
Je kunt ook via Ebay bij HKsupreme (in Hong Kong) nieuwe covers bestellen voor minder dan 10 euro (inclusief verzendkosten). Kun je nog zelf een mooi kleurtje uitkiezen ook.

Ik heb er zelf ook besteld, binnen een week heb je je pakketje in huis en de covers zien er nog goed uit ook. Bij mij zit zo'n cover er al twee maanden op en er zitten nog geen krasjes op.
Ik ben helaas helemaal niet thuis in het Ebay gebeuren... Zal vast niet moeilijk zijn, maar toch.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

M'n 6680 wil nog wel eens keihard ineens een pieptoon door een gesprek jagen (zover ik weet alleen aan mijn kant). Iemand anders die daar last van heeft? De Sony-Ericsson T610 van m'n vriendin doet het ook wel eens, maar dan veel minder hard en storend. Ik schrok me nu net tijdens een gesprek helemaal lam van m'n 6680 :X

Lijkt wel of hij die pieptoon genereert als hij iets fout ontvangt of als hij net een handover tussen 2 cellen doet. M'n oude S55 heeft hier nooit last van gehad. Iemand een idee? :?

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:43:
M'n 6680 wil nog wel eens keihard ineens een pieptoon door een gesprek jagen (zover ik weet alleen aan mijn kant).
Typisch dit... Wat ik me zou kunnen bedenken is dat het de pieptoon van een binnenkomende sms is. Normaal gesproken als je aant bellen bent en je krijgt een sms binnen, krijg je heel zachtjes een piepje te horen. Kan het zijn dat bij jou deze piep heel hard door komt? En misschien is het met een firmware upgrade te verhelpen? (of denk ik nu te makkelijk?)

Ik ken het probleem iig niet...

• Yabadab

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:15:
[...]

Ik ben helaas helemaal niet thuis in het Ebay gebeuren... Zal vast niet moeilijk zijn, maar toch.
Kijk hier maar eens dan:
Covers 6680 op Ebay

Maak je een Ebay en PayPal accountje aan en je bent voor 8 euro klaar. :)

Verwijderd

Yabadab schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:10:
Kijk hier maar eens dan:
Covers 6680 op Ebay

Maak je een Ebay en PayPal accountje aan en je bent voor 8 euro klaar. :)
Dit is helemaal niet gek!! Heb je gewoon voor 8 euro een perfect frontje in huis dus (die hier in Nederland 50 euro kost?). Zijn het Nokia of immitatie frontjes? Ik zie namelijk op de foto's gewoon het Nokia logo staan op de voorkant. Als het voor dat geld ook nog eens originele zijn, dan ga ik daar maar eens wat bestellen...

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:26:
[...]

Typisch dit... Wat ik me zou kunnen bedenken is dat het de pieptoon van een binnenkomende sms is. Normaal gesproken als je aant bellen bent en je krijgt een sms binnen, krijg je heel zachtjes een piepje te horen. Kan het zijn dat bij jou deze piep heel hard door komt? En misschien is het met een firmware upgrade te verhelpen? (of denk ik nu te makkelijk?)

Ik ken het probleem iig niet...
Nee, het is echt een soort storing, soms hoor ik er tijden niks van en soms gebeurt het 2x binnen een half uur ofzo. Bij andere telefoons is er iets soortgelijks, dat even de stem van iemand vervormd wordt door een storinkje, maar bij de 6680 is het soms een enorm harde kraak of pieptoon. :o

• Yabadab

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:34:
[...]

Dit is helemaal niet gek!! Heb je gewoon voor 8 euro een perfect frontje in huis dus (die hier in Nederland 50 euro kost?). Zijn het Nokia of immitatie frontjes? Ik zie namelijk op de foto's gewoon het Nokia logo staan op de voorkant. Als het voor dat geld ook nog eens originele zijn, dan ga ik daar maar eens wat bestellen...
Volgens mij zijn het geen originele, hoewel ze wel in een doosje met Nokia logo zitten.
Maar je ziet het vershil met de originele covers niet.
Bovendien is de veer van de slider (voor de lens van de camera) iets zwaarder zodat de slider niet zo snel openschiet als je je telefoon in of uit je broekzak haalt. Vind ik wel zo prettig.

Alleen de verlichting in het toetsenbordje vind ik niet zo goed, maar ik heb gewoon mijn originele toetsenbord erin laten zitten.

En als je twijfelt tussen verschillende kleuren, bestel je ze toch beide. :)

Verwijderd

Yabadab schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:10:
En als je twijfelt tussen verschillende kleuren, bestel je ze toch beide. :)
Precies, voor dat geld... Thnx voor je info. Zal eens een ebay en paypal accountje aan maken.

Gr. bounzer.

Verwijderd

ik heb net een 6681 maar ik vind het behoorlijk irritant dat ik de kalendar niet gesynct krijg met Thunderbird. Heeft iemand dit wel werkend gekregen ?

Thunderbird 1.07
Mozilla Kalendar 0.83+
Nokia PC suite 6.6
Mobile Master 6.12 build 1501

Het probleem is dus dat Mobile Master de 6681 nog steeds niet ondersteund.
Ik wil zeker niet terug naar outlook, het maffe is dat iedere Mac met Tiger OX en isync dit beestje zo werkend heeft. Het word denk ik maar snel tijd dat ik een mac koop.
Wel irritant is dat ie wel veel andere data kan lezen. (mobile master)

• Napsju
Inderdaad. Kijk eens hier voor een Mac mini. KLIK!

Hij werkt bij mij echt perfect. Ik gebruik mijn 6680 in combinatie met de goedkoopste USB bluetoothstick die ik kon vinden (MSI @ 13 euro).

Lekker!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

ben even radeloos !

ik heb een volledige backup gemaakt van de telefoon via de nokia content copier
omdat ik wat probleempjes had heb ik de telefoon vervolgens naar fabrieksinstellingen teruggezet
nu zet ik mijn backup terug maar na automatisch herstarten van de telefoon staat er absoluut niets terug!

ik ben dus mijn contacten, agenda en berichten kwijt !!!!

Siesteem Spekkies!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

vannacht is het dan plots toch gelukt om de contacten erop te krijgen (na 100 keer proberen lukte het plots)

heb hem nu binnengestoken in het NSP, tegen deze namiddag is ie klaar

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

Zit nu zelf ook zwaar te twijfelen aan deze telefoon , heb me k750i verkocht omdat ik dat joystickje toch behoorlijk klote vondt , het werkte totaal niet 1ne keer wel andere keer niet.
Had geen zin om het te laten maken , was een te simpel toestel eigenlijk.

Zit nu te twijfelen tussen de Nokia 6230i , en de Nokia 6680 , zoek eigenlijk een beetje een telefoon
met een strakke uitstraling dat je zegt van ja kijk dat is nog is een telefoon.

Degelijk , als je hem in je handen heb van ja kijk kwaliteit valt niet zomaar uit elkaar , en als die valt niet direct kapot.

Telefoon moet daarin tegen gewoon vloeiend werken , niet veel laden ofsow , als ik een smsje krijg in iedergeval direct duidelijk leesbaar.

Goed geluid , en lekker in de hand liggend , zakelijke functies zijn ook niet verkeerd zoals mail , agenda etc. alles bij de hand hebben.

Nu lees ik op tweakers op beide toetstellen veel klachte , de 6230i slaat vaak vast , nokia 6680 heeft ook weer zo ze mankementen.

Of valt dit in de praktijk reuze mee?

wil ook een beetje een telefoon waar je wat aan de batterij heb of althans dat je kan zeggen ok kan er nog een dag mee of wat?

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Dit zijn slechts mijn ervaringen, dus wellicht niet toepasbaar op elke 6680 bezitter.
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:23:
Zit nu te twijfelen tussen de Nokia 6230i , en de Nokia 6680 , zoek eigenlijk een beetje een telefoon
met een strakke uitstraling dat je zegt van ja kijk dat is nog is een telefoon.
Echt een strakke uitstraling heeft de 6680 niet, maar daarentegen is het wel een telefoon dat als je hem ziet, hij opvalt: size does matter ;)
Degelijk , als je hem in je handen heb van ja kijk kwaliteit valt niet zomaar uit elkaar , en als die valt niet direct kapot.
Het beschermende gedeelte over de camera kraakt bij mij nu ca. 6mnd na aankoop wel. Althans als ik er in knijp/ mijn telefoon goed vastpak. Echter is dit geen punt van zwakte hoor: krakend ijs breekt niet
Telefoon moet daarin tegen gewoon vloeiend werken , niet veel laden ofsow , als ik een smsje krijg in iedergeval direct duidelijk leesbaar.
Als je een sms krijgt is mijn telefoon toch wel 1a2 sec het bericht aan het laden. Maar dat ligt ook aan mijn volgorde. Als ik heel snel toetsenbord vergrendeling eraf haal en dan meteen op "show sms" druk lijkt het altijd veel langer te duren dan wanneer ik de vergrendeling er al af had.
Goed geluid , en lekker in de hand liggend , zakelijke functies zijn ook niet verkeerd zoals mail , agenda etc. alles bij de hand hebben.
Geluid is prima, mp3 speler is aardig (niet dat Nokia Music Player pakket hoor, maar gewoon met bijgeleverde headset). De zakelijke functies zijn voor mij prima. Synchroniseren met outlook loopt lekker, iig beter dan bij mijn ipod. En het toestel ligt prima in je hand, je hebt tenslotte wel ong. 140gram in je hand liggen.
Nu lees ik op tweakers op beide toetstellen veel klachte , de 6230i slaat vaak vast , nokia 6680 heeft ook weer zo ze mankementen.
De 6230i ken ik alleen van advertenties en zien bij vrienden. Vind het model te gangbaar, lijkt als 2 druppels op de veel verkochte 6230. Het grootste nadeel van mijn telefoon vind ik het formaat en het gewicht: er zit echt een 'klomp' in je broekzak.
wil ook een beetje een telefoon waar je wat aan de batterij heb of althans dat je kan zeggen ok kan er nog een dag mee of wat?
Maar het gebruik, accu (ca 5 dagen bij matig gebruik) en functies zijn voor mij een reden deze phone wel aan te raden. Probeer hem wel eerst even in je hand te houden ivm gewicht/formaat.

Succes is een keuze

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

gisterennamiddag was ie al klaar, firmware 4.04.07 erop

backup terugzetten lukt nu prima, camera applicatie werkt terug naar behoren

Siesteem Spekkies!

• Napsju
Iemand enig idee wat er nieuw is aan bovengenoemde firmware t.o.v 3.04.37?

Lekker!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

einde van de problemen nog niet in zicht: ik wil eens de sync software proberen
de telefoon wordt herkent, maar als ik klik op nu synchroniseren of instellingen gebeurt er -niets-

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

Wellicht een 'domme' vraag, toch stel ik em... Ik zie vaak dat mensen screenshots posten op internet van bijvoorbeeld de menustructuur van hun Nokia (om mensen dingen uit te leggen bijvoorbeeld). Hoe doe je dit? Werkt dit met een programma dat ik moet downloaden en in mijn 6680 moet gebruiken? Of heeft de 6680 van zichzelf die mogelijkheid?

Alvast bedankt!

• Maite
dit kan je bij FExplorer instellen (opties -> instrumenten -> Screenshot aan). Neem aan dat je die wel op je 6680 heb staan.

Verwijderd

Maite schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:51:
Neem aan dat je die wel op je 6680 heb staan.
:X

toch maar eens doen...

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

het begint opnieuw: camera start niet meer bij opendoen van schuifje

zaterdag dus opnieuw naar service point, al vermoed ik dat ze hem nu zullen opsturen :'( (laatste software staat er nu al op)

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

Mijn Transcend RS MMC card van 256 MB liep 2 maanden geleden vast. Ik kon er niets meer opzetten of afhalen en ook in een cardreader werd ie niet gezien.
Teruggestuurd naar Digital Revolution en 2 dgn later een nieuw kaartje ontvangen. Nu herkent mijn 6680 de kaart weer niet terwijl de Nokia 64 MB card wel wordt gezien.
Is Transcend een baggermerk en hebben meer mensen deze porblemen? Ik moet de card nu weer opsturen en twijfel of ik nu een nieuw kaartje moet nemen of een ander merk.
This sucks.

Verwijderd

Ik maak (al jaren) gebruik van Transcend geheugenkaarten in mijn Nokia's, nooit problemen. Momenteel in mijn 6680 een 512MB DV RS zitten en het gaat goed tot nu toe. Wat je zou kunnen proberen is om een Kingston te nemen, hoor ik ook goede verhalen over (compabiliteit met Nokia schijnt heel goed te zijn).

Suc6 ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:31:
Ik maak (al jaren) gebruik van Transcend geheugenkaarten in mijn Nokia's, nooit problemen. Momenteel in mijn 6680 een 512MB DV RS zitten en het gaat goed tot nu toe. Wat je zou kunnen proberen is om een Kingston te nemen, hoor ik ook goede verhalen over (compabiliteit met Nokia schijnt heel goed te zijn).

Suc6 ;)
Tja, als je dit forum leest lees je weer bagger verhalen over Kingston ism deze foon. Transcend is mijn eerste keus.

Verwijderd

Ok, dan heb ik gewoon pech met Transcend en zal ik wederom wachten op een nieuw kaartje. Wel jammer dat de 512 MB variant inmiddels bijna(?) even duur is als waar ik in juni mijn 256 MB kaartje voor kocht. Ach. Goed voor de economie...
;)

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Mijn Kingston 512MB-kaartje werkt perfect :) (informatique)

Grappig trouwens:
foto's maken + bellen tegelijk kan
foto's maken + IRC'en (wlirc) kan niet (niet genoeg memory)
muziek luisteren + foto's maken kan
muziek luisteren + IRC'en/surfen kan niet :(

Iemand nog een player mét equalizer trouwens? Het ding poept te veel hoge tonen :{

Verwijderd

Volgens mij de nieuwe versie van UltraMP3 wel, maar weet het niet helemaal zeker...

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:02:
Volgens mij de nieuwe versie van UltraMP3 wel, maar weet het niet helemaal zeker...
http://www.symbiangear.co...tml?pid=11122,11123,35886 < bij deze staat het in de description. Naja, maar eens goed rondkijken. :)

Verwijderd

Ik heb net een eerste transfer gedaan van gegevens tussen deze 6680 en mijn oude Nokia 6600. Dit heb ik gedaan via het tooltje dat meegeleerd wordt met de 6680 genaamd TRANSFER.

Nu is deze transfer perfect gelukt, maar ik zou deze opnieuw willen doen omdat ik een paar zaken gedelete heb. Nu zegt ie dat die Transfer gedaan is en dan sluit de app continu af.

Kan ik die nog eens syncen? Of mag dat maar 1 maal?

Verwijderd

Vergeef me als ik een TE simpele oplossing geef, maar wellicht beide telefoons even opnieuw opstarten en dan nog eens proberen? Anders weet ik het helaas ook niet. Suc6.

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:50:
Mijn Kingston 512MB-kaartje werkt perfect :) (informatique)

Grappig trouwens:
foto's maken + bellen tegelijk kan
foto's maken + IRC'en (wlirc) kan niet (niet genoeg memory)
muziek luisteren + foto's maken kan
muziek luisteren + IRC'en/surfen kan niet :(

Iemand nog een player mét equalizer trouwens? Het ding poept te veel hoge tonen :{
Komt dit alleen door het kaartje wat erin zit. Want ik kan niet muziek luisteren en foto's maken tegerlijkertijd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:56:
Vergeef me als ik een TE simpele oplossing geef, maar wellicht beide telefoons even opnieuw opstarten en dan nog eens proberen? Anders weet ik het helaas ook niet. Suc6.
Dat was idd te simpel ;)
Enige wat ik kan vinden is om de foon te resetten (formateren)

Verwijderd

Wanneer ik in de Pricewatch zoek naar geheugen voor dit toestel dan kom ik dit tegen.

13 Euro voor een 1GB kaartje, dat kan toch niet |:( Andere firma's verkopen die kaarten voor rond de 70 Euro. Het is een Kingston kaartje.

Heeft iemand trouwens al een 1 GB kaartje in zijn toestel zitten en werkt dat een beetje? Niet trager of zo?

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik weet niet of er al eerder een oplossing geboden is maar wil het toch even melden.

om de start-up tune uit te zetten doe je het volgende:
ga met FE naar z:\system\sounds\digital en verwijder startup.mid. Beter nog is het om het bestand te hernoemen, maak er bijvoorbeeld startup.mi van.

Op nokia is versie 6.7 van de PC Suite alweer beschikbaar.

ciao

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Braggus schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:28:
Ik weet niet of er al eerder een oplossing geboden is maar wil het toch even melden.

om de start-up tune uit te zetten doe je het volgende:
ga met FE naar z:\system\sounds\digital en verwijder startup.mid. Beter nog is het om het bestand te hernoemen, maak er bijvoorbeeld startup.mi van.

Op nokia is versie 6.7 van de PC Suite alweer beschikbaar.

ciao
Bij mij staat er geen startup.mid. Alleen een paar andere, zoals wake-up. Snap er niets van.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:52:
Wanneer ik in de Pricewatch zoek naar geheugen voor dit toestel dan kom ik dit tegen.

13 Euro voor een 1GB kaartje, dat kan toch niet
Dit snap ik ook niet helemaal, wat me wel opvalt; bij die goedkope kaartjes staat er 'CUP' voor, wat zou dit zijn?

Verwijderd

Misschien dat iemand mij kan helpen?
Ik zou graag via het standaard mailprogramma in de 6680 mijn hotmail op willen halen. Nu moet ik een aantal zaken daar voor instellen, te weten:

- Mailboxnaam
- Toegangspunt in gebruik (bij mij TMobile Internet)
- Mijn emailadres (zal dan wel mijn hotmailadres zijn, logisch)
- Server uigtgaande mail
- Bericht zenden (meteen of bij volgende verbinding)
- Gebruikersnaam
- Wachtwoord
- Server inkomende mail
- Mailboxtype (IMAP4 of POP3)
- Beveiliging (poorten)

Zou iemand mij kunnen helpen met het instellen van dit geheel zodat ik makkelijk mijn mail op kan halen? Alvast heel erg bedankt, ben een beetje een n00b met dit soort dingen
8)7

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Die 'cup' zal wel dat houdertje zijn zodat de RS kaartjes in normale slots passen (anders floepen ze er in en ben je ze kwijt)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Verwijderd

Heeft iemand misschien een oplossing voor mijn bovengenoemde vraag m.b.t. de instellingen? Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik heb net een Dane Elec RS-MMC kaartje gekocht van 256MB. Wanneer ik dit in de 6680 steek zegt ie dat er geen extra geheugen inzit. ik kan hem ook niet formateren. Wanneer ik die kaart in mijn pc steek dan zie ik hem wel en kan ik er ook files op kopiëren. Iemand een idee wat hier fout gaat?

Toevoeging: Ook FeExplorer ziet de kaart niet. Ik heb FW v. 4.04.07

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 13:56 . Reden: toevoeging ]

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:21:
[...]

Ben zoals je zelf al voorstelde gegaan voor het toetsenbord althans die gaat het worden maar nu nog dat ding ergens kunnen bestellen :(

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:32:
Ik heb net een Dane Elec RS-MMC kaartje gekocht van 256MB. Wanneer ik dit in de 6680 steek zegt ie dat er geen extra geheugen inzit. ik kan hem ook niet formateren. Wanneer ik die kaart in mijn pc steek dan zie ik hem wel en kan ik er ook files op kopiëren. Iemand een idee wat hier fout gaat?

Toevoeging: Ook FeExplorer ziet de kaart niet. Ik heb FW v. 4.04.07
Is deze wel Dual Voltage? Dus een RS-MMC DV ;)

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:10:
[...]

Is deze wel Dual Voltage? Dus een RS-MMC DV ;)
AARGGGHHH. Inderdaad dit was geen DV kaart. Ben ff terug gegaan en nu heb ik een DV. Erin hoppekee werken die hap. Geen probleem _/-\o_
Bedankt allemaal, ben de boel al weer aan het restoren.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 16:57 . Reden: opgelost ]

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:09:
[...]
Ben zoals je zelf al voorstelde gegaan voor het toetsenbord althans die gaat het worden maar nu nog dat ding ergens kunnen bestellen :(
Doe je wel eens wat met ebay? Hier kun je ze wel bestellen. Verder kom je via google (type nummer SU-8W intikken) wel wat shops tegen.

Verwijderd

Hallo allemaal,

een vraag: ik kan een 2de hands nokia 6681 kopen, is het mogelijk om deze simlock vrij te krijgen, de verkoper zegt dat ie al simlock vrij is maar toch voor de zekerheid! Ik heb op meerdere sites al gekeken maar de 6681 staat er niet bij, Zou iemand me het kunnen vertellen. bvd

Verwijderd

De 6681 is wel simlockvrij te krijgen idd. Als de verkoper dicht bij je in de buurt woont, kun je hem toch zo ff testen met je eigen simkaart?

Verwijderd

Ik woon in Rotterdan en hij in Tilburg, maar heb het ook eerst gevraagd of ik hem mag testen

maar i.i.g bedankt

Verwijderd

ga toch waarschijnlijk een andere kopen de Nokia 6680. Nog even een vraagje, Ik heb een toestel met vodafone live prepaid, en de 6680 is een telefoon met sim-lock van vodafone (maar met abonnement) kan ik gewoon mijn sim-kaart (prepaid) erin doen.

Verwijderd

klein kickje :?

Verwijderd

Ik heb vanavond de nokia 6680 opgehaald en 1 woord : wow, echt een prachtig ding....

Verwijderd

1 vraag, iemand die ik ken heeft de nokia 6681 en heeft als wallpaper zijn agenda punten, ik heb al lopen zoeken maar kan het niet vinden hoe ik dat moet instellen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:47:
1 vraag, iemand die ik ken heeft de nokia 6681 en heeft als wallpaper zijn agenda punten, ik heb al lopen zoeken maar kan het niet vinden hoe ik dat moet instellen
Menu>Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Standby-modus>Actief standby>aanzetten

Bij mij werkt het zo.

Verwijderd

Dan heb ik ook nog een vraagje, heb er ook al een topic over aangemaakt, maar daar reageert niemand...

Zijn hier mensen die positieve ervaringen hebben met een bepaald merk/type bluetooth headset in combinatie met hun 6680? Ben op zoek naar iets, maar ben benieuwd naar gebruikerservaringen. Is bijvoorbeeld de Nokia HDW-2 goed? Ik hoor het graag!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:04

Pater

Terry Tate

Ik heb de telefoon ook sinds 2 dagen en ik moet zeggen, mooi dingetje! Zeker de foto's zijn van erg goede kwaliteit (voor je telefoonscherm dan) en belgroepen zijn erg makkelijk aangemaakt. Ik moet vanwege mijn bestuursfunctie vaak een algemene SMS naar de leden eruit gooien (1200 SMS hebben is dan wel zo makkelijk) :) en een groep van 80 man was binnen 1 minuut aangemaakt. Top!

Alleen wel een vraagje echter over de snooze tijd van mijn telefoon. Ik vind het heerlijk om 2 keer te snoozen voordat ik opsta, bij mijn oude telefoon was de snooze tijd 10 min, maar bij deze slechts 5. Kan ik ergens instellen dat ik het op 10 minuten kan zetten? Ik heb al flink zitten zoeken, maar ik kan het niet 1,2,3 vinden.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik heb pc sync 6.7 nu geinstalleerd, maar ik kan meteen nog maar vrij weinig met het software pakket. Voorheen kon ik gewoon syncen, maar nu kan de gsm niet meer verbinden met de software. dat is raar, want internetten via de gsm (GPRS) aangesloten op de laptop gaat wel. En ook pc-sync geeft aan dat de telefoon aangesloten is, maar het synchroniseren zelf lukt niet.

Iemand enig idee? Heb dit probleem pas sinds de nieuwe versie...

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:56:
[...]

Menu>Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Standby-modus>Actief standby>aanzetten

Bij mij werkt het zo.
dat was het

hartelijk dank _/-\o_

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:41
Pater schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:43:
Alleen wel een vraagje echter over de snooze tijd van mijn telefoon. Ik vind het heerlijk om 2 keer te snoozen voordat ik opsta, bij mijn oude telefoon was de snooze tijd 10 min, maar bij deze slechts 5. Kan ik ergens instellen dat ik het op 10 minuten kan zetten? Ik heb al flink zitten zoeken, maar ik kan het niet 1,2,3 vinden.
Je kan de snooze-tijd niet instellen, tis enkel 5 minuten. Kan je nu niet gewoon 4 keer snoozen? ;)

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Van snoozen word je lui!!! :P

Al mensen die Mozilla Calendar/Sunbird in combinatie met de 6680/1 aan de praat hebben gekregen? Ben erg geïnteresseerd in een syncfunctie, want zo'n telefoon is veel handiger dan een agenda met papier enzo :Y)

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:04

Pater

Terry Tate

jobcohen schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:03:
[...]

Je kan de snooze-tijd niet instellen, tis enkel 5 minuten. Kan je nu niet gewoon 4 keer snoozen? ;)
Jawel, maar dat vindt de dame naast me dan niet fijn.
Ech nie! Is gewoon lekker, maar dan wel met een snoozetijd van 10 minuten. 5 is nét even te kort.

Even iets anders, ik heb een zeer goedkope 1 GB Kingston DV RS kaart gevonden bij Aces Direct. Probleem echter is dat ze 18 euro verzendkosten rekenen!

Wellicht is het een ideetje voor mensen in omgeving Rotterdam gezamelijk van dit bedrijf te kopen?

Gaat om de volgende link:

http://www.acesdirect.nl/...pecificatie&prodid=150099

Ik heb nagevraagd of het inderdaad een RS DV kaartje is, waar ik het volgende antwoord op kreeg:
naar aanleiding van uw vraag heb ik het volgende uitgezocht...

Artikelnummer: 150099 (Kingston-nummer: MMCM/1GB) is zoals u zoekt een zogehete
'Reduced Size / Dual Voltage' geheugen-kaart.

Meer info over dit produkt vind u hier:
http://www.ec.kingston.co...artno=mmcm/1gb&referid=28
Dus...Als mensen nog interesse hebben, het is 40,50 euro voor zo'n kaartje (zonder verzendkosten meegerekend). :)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Verwijderd

€58,50 incl. verz.kosten is geen gekke prijs, die verz.kosten kun je wellicht drukken door er veel af te nemen idd.

Verwijderd

Pater schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:37:
[...]

Jawel, maar dat vindt de dame naast me dan niet fijn.

[...]

Ech nie! Is gewoon lekker, maar dan wel met een snoozetijd van 10 minuten. 5 is nét even te kort.

Even iets anders, ik heb een zeer goedkope 1 GB Kingston DV RS kaart gevonden bij Aces Direct. Probleem echter is dat ze 18 euro verzendkosten rekenen!

Wellicht is het een ideetje voor mensen in omgeving Rotterdam gezamelijk van dit bedrijf te kopen?

Gaat om de volgende link:

http://www.acesdirect.nl/...pecificatie&prodid=150099

Ik heb nagevraagd of het inderdaad een RS DV kaartje is, waar ik het volgende antwoord op kreeg:

[...]

Dus...Als mensen nog interesse hebben, het is 40,50 euro voor zo'n kaartje (zonder verzendkosten meegerekend). :)
Ik zou misschien wel interesse hebben. Even een vraag, zit er ook een limiet op wat je er in kan stoppen aan geheugen?? Is het zeker dat de 1 gb werkt op 6680?

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53
Groentenboer schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:51:
Ik heb pc sync 6.7 nu geinstalleerd, maar ik kan meteen nog maar vrij weinig met het software pakket. Voorheen kon ik gewoon syncen, maar nu kan de gsm niet meer verbinden met de software. dat is raar, want internetten via de gsm (GPRS) aangesloten op de laptop gaat wel. En ook pc-sync geeft aan dat de telefoon aangesloten is, maar het synchroniseren zelf lukt niet.

Iemand enig idee? Heb dit probleem pas sinds de nieuwe versie...
Niemand hier ervaring mee?

Sometimes you need to plan for coincidence

• Tijgert

Tijgert

Ik meld me vast aan!

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Verwijderd

Ik heb ook interesse !!!

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse, maar w8 toch nog even af of de 6680 wel 1Gb ondersteunt.
Heb onderstaande uit een ander forum:

Gepost door yvo op 15/12/2005 15:25
Ik heb via interngeheugen.com een nokia 6680 compatibel geheugenkaartje van 1 Gb gekocht, maar nou schijnt Nokia slechts tot 512 Mb te garanderen. Dat blijkt want ik kan nu niet meer dan 550 MB op de kaart zetten, weet iemand iets van dit probleem af?

• Tijgert

Tijgert

!!! kan iemand dit bevestigen?? Ik wacht specifiek op 1GB kaartjes en nu zie ik dit!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goed audio programma. De link in de openingspost is down. Realplayer crashed vaak en vind ik niet lekker werken met playlists. De programma's die ik tot nu toe gevonden heb zijn allemaal betalend. Is er geen freeware te vinden?

• Yabadab

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:29:
Ik ben op zoek naar een goed audio programma. De link in de openingspost is down. Realplayer crashed vaak en vind ik niet lekker werken met playlists. De programma's die ik tot nu toe gevonden heb zijn allemaal betalend. Is er geen freeware te vinden?
Ogg player
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste