Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.502 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BrZ schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:56:
[...]

Grootste nadeel in Hearthglen is dat mobs wegrennen op low health, in tegenstelling tot de mobs in Tyr's Hand
Mwoch, dat weet je van te voren, of na 1 mob. Dus dan is het gewoon preventief hamstringen/concussionshot/paar instantcast spells gereed houden. Persoonlijk vind ik dat soort mobs wel leuk; tis juist de kunst om zoveel damage te doen dat als ze bijna bij je zijn, dat ze dan weer proberen te vluchten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55
On_E schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

3 tot 4 uur per dag farmen, hou eens op zeg...
Euhm wat doe ik verkeerd dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gimbooze schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Als melee zijnde is Hearthglen wel iets pittiger dan Tyr's hoor :)
Ik heb ook het idee dat in Heartglen de mobs vaak wat dichter bij elkaar staan, in Tyr's staan ze vrij ver uit elkaar, behalve dan bovenop de heuvel. In Tyr's Hand heb je ook heel veel solo patrols en dat speelt voor melee classes wel wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Miles Teg schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:00:
[...]Persoonlijk vind ik dat soort mobs wel leuk; tis juist de kunst om zoveel damage te doen dat als ze bijna bij je zijn, dat ze dan weer proberen te vluchten. :P
Wordt vrij lastig dan voor mij om met mijn crossbow de mob naar 10% te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:06:
[...]
Wordt vrij lastig dan voor mij om met mijn crossbow de mob naar 10% te krijgen :+
3 op een rij ;) *wijst naar edit-knop*

Gewoon combineren met engineering, bommetjes gooien, mines leggen, gnomish deathray, net-o-matic and weer verder knallen met je kruisboog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:20
On_E schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

3 tot 4 uur per dag farmen, hou eens op zeg...
Zoveel is dat niet, ik heb ook vanaf de 50 elke dag 3 of 4 uur gefarmed grind, tot de 60.
Leuke drops gehad, en het is sneller dan questen. Als je de quests weet dan is het niet sneller.

Gister dus 60 gedinged, en dan deze week blauwe gear voor mc halen, dan volgende week mc in.
Valt me op dat echt niemand strat scarlet wil doen, wat is daarmee? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Het enige wat daar dropt zijn die klere orbs :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FragNeck schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:13:
Het enige wat daar dropt zijn die klere orbs :P
Die orbs droppen toch alleen in Strat Scarlet part :? Ik heb ze in ieder geval zowiezo nog nooit in Tyr's Hand zien droppen.

Weet iemand of er trouwens quests zijn voor Tyr's Hand? Er zijn toch zowiezo 2 named en in de andere gebouwen mischien nog meer. Je ziet ook om het uur die courier voorbij kachelen. Zou toch wel cool zijn als er een verhaal aan vast zit.

Ik vind het by the way ook relax om Warcraft Lore te lezen op: http://www.wowwiki.com/Category:Lore

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-10-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:22

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

hoezo hou eens op??

als je 'snel' je mount wil is dat gewoon de enige manier hoor :/
ik heb met Djengis voor mijn lvl 40 mount ook 3 dagen nonstop greater rock elementals gefarmed
easy money bestaat niet (voor een normaal hard werkend persoon) tenzij je geluk hebt
Hou eens op als in : Grinden is ZO ontzettend hersenceldodend-saai.......

Ik kan het iig voorlopig niet meer opbrengen om het te doen, elke keer dezelfde mobs op dezelfde manier doodmaken, en dat 3-4 uur lang.

Ik heb mijn Epic Mount dan ook ''on hold'' gezet ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
On_E schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:23:
[...]

Ik kan het iig voorlopig niet meer opbrengen om het te doen, elke keer dezelfde mobs op dezelfde manier doodmaken, en dat 3-4 uur lang.
Ben maar allang blij dat je niet voor een mount gaat van een ander ras. Zoals ik dus.
Ik wil dus een NE epic mount, zit nu over de d van honored, komt goed.

Een epic mount is leuk, maar niet perse nodig(in non pvp), een gewone mount rijd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:13
auctioneer mod ftw !

gewoon inschrijven voor battleground en tussendtijds de AH doorsnuffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:19:
[...]
Die orbs droppen toch alleen in Strat Scarlet part :? Ik heb ze in ieder geval zowiezo nog nooit in Tyr's Hand zien droppen.

Weet iemand of er trouwens quests zijn voor Tyr's Hand? Er zijn toch zowiezo 2 named en in de andere gebouwen mischien nog meer. Je ziet ook om het uur die courier voorbij kachelen. Zou toch wel cool zijn als er een verhaal aan vast zit.

Ik vind het by the way ook relax om Warcraft Lore te lezen op: http://www.wowwiki.com/Category:Lore
couriers is een horde quest, verder als je bij het binnenkomen van EP (vanuit wp over dat bruggetje) meteen de rivier naar boven volgt, vind je daar een washed out palladin (jaja pally's dat is jullie toekomstbeeld :P ) die geeft wat quests, neit voor tyrs hand maar voor heartglenn

Tyr's hand meot je heen voor Nathanos Blightcaller, welke een questtarget is voor Alliance die stuurt je een keer naar Tyr's hand, ook de courier moet je daarvoor mollen en uiteindelijk ook Demetria welke uit Tyrs hand komt
[...]

ah so :P mja ik heb heel wat afgegrind met me mage :) nu nog steeds trouwens, nonstop Highbornes voor runecloth en geld :P ik wil een Wolf voor me undead chick

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 04-10-2005 13:33 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Als je een hekel aan grinden hebt moet je voor de gein eens Lineage 2 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:32:
[...]

Als je een hekel aan grinden hebt moet je voor de gein eens Lineage 2 spelen :D
ok ga je mond uitspoelen Gimbooze en voor straf ook je untamed Blade inleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Een goeie LBRS 5mans groep vinden voor Warlords Command is echt een royal pain in the ass :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 143011 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:42:
Een goeie LBRS 5mans groep vinden voor Warlords Command is echt een royal pain in the ass :X
welcome to hell :/

ben er ook al mee bezig, beste is toch een guildrun proberen te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben allang blij dat ik een Warlock ben en zodoende geen 900g hoef te betalen voor een Epic Mount, dat zou me nml. sowieso nooit gelukt zijn.

In principe heb ik nu nog ‘maar’ 200G nodig, maar na ettelijke avonden in Hearthglen (10-20g per uur) was ik het ZO zat dat ik het sindsdien niet meer gedaan heb (en mijn verdiende goud op heb zitten maken aan respec nr 466)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:35:
[...]

ok ga je mond uitspoelen Gimbooze en voor straf ook je untamed Blade inleveren :P
lol :P
Ach je kan zeggen wat je wilt, de PvP in was wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-06 16:23

luppien

All u have R Belong To Me

als je priest bent is het het makkelijkst om een warriortje erbij te zoeken en daarmee hearthglenn / tyrs hand in te gaan. Dat is de enige manier om wat te grinden als non-shadow priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:09:
[...]

lol :P
Ach je kan zeggen wat je wilt, de PvP in was wel cool :)
ik was niet zo'n PVP' er :+

ik heb niets tegen grinden, maar er zijn grenzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:21:
[...]

ik was niet zo'n PVP' er :+

ik heb niets tegen grinden, maar er zijn grenzen :P
Niets zo leuk als een farmer in Cruma tower pk-en en na 2 minuten heel je kamer vol met farmers te hebben :P Wel snel ff al je gear met een guildie traden dan voordat je je wapens dropte :P

Gelukkig is WoW heel wat leuker :)

[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 04-10-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

grinden is super saai je kan beter de AH gebruiken om geld te verdienen. Ik verdien als een trein op de AH niks 3 -4 uur per dag grinden. Gewoon ff voor het uitloggen de ah afspeuren naar leuke buyouts en die er gelijk weer op knallen en de volgende dag je winst op halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren AH

plans: thorium shield spike gekocht voor 5g en verkocht voor 60
plans: heartseeker gekocht voor 5g (verwacht 45g sell)
helm of narf voor 110 gekocht (verwacht 150+)
blackskull shield voor 30 gekocht (verwacht 60+)
feathermoon headdress (leather 17 sta 20 int 21 spi) gekocht voor 25 en verkocht voor 70 (naam niet zeker, stats wel)
stonerender gauntlets gekocht voor 25 (verwacht 50+)
broken I.W.I.N. button voor 25 silver ;x (grey item) yay !

en nog een stuk of 6 blue items die voor kostprijs naar guildies gingen. maar waar ik makkelijk 100g op had kunnen halen

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 04-10-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:40:
grinden is super saai je kan beter de AH gebruiken om geld te verdienen. Ik verdien als een trein op de AH niks 3 -4 uur per dag grinden. Gewoon ff voor het uitloggen de ah afspeuren naar leuke buyouts en die er gelijk weer op knallen en de volgende dag je winst op halen
Tsja, ik heb weleens gezocht naar dingen die ik met winst zou kunnen doorverkopen, maar ik vind nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:31
wow nice werk op de AH, wat is trouwens broke i.w.i.n button? snap dat niet helemaal...

kijk ook veel op de ah, maar soms is het erg lastig om wat leuks te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

DarkShadow schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:02:
wow nice werk op de AH, wat is trouwens broke i.w.i.n button? snap dat niet helemaal...

kijk ook veel op de ah, maar soms is het erg lastig om wat leuks te vinden...

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
broken IWIN button :+ Schitterend...
Volgens mij is het required voor engineering. Samen met nog zooi arc bars en dark iron krijg je: Teh I.W.I.N.N. Button trinket. On use: transforms you into a Paladin or Shaman, depending on wether or not you're Alliance or Horde.

Zijn er hier mensen die op Doomhammer spelen? Zou wel eens het e.e.a. willen weten over die server/ Pls add MSN j.vanderkaap@planet.nl want heeft weinig zin om hier van alles en nog wat te babbelen.

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-10-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

BrZ schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:56:
[...]

Grootste nadeel in Hearthglen is dat mobs wegrennen op low health, in tegenstelling tot de mobs in Tyr's Hand
Ik heb daar met mijn Rogue weinig last van, gewoon wat crippeling poison op mijn wapens zetten.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:34:
[...]

Ik heb daar met mijn Rogue weinig last van, gewoon wat crippeling poison op mijn wapens zetten.
:)
Of een dikke eviscerate bewaren voor 't laatst :P

Hoessie trouwens Puyol? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:29
jarnotjuh schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:26:
[...]

Ben maar allang blij dat je niet voor een mount gaat van een ander ras. Zoals ik dus.
Ik wil dus een NE epic mount, zit nu over de d van honored, komt goed.

Een epic mount is leuk, maar niet perse nodig(in non pvp), een gewone mount rijd ook.
hehehe...veel suc6 dan. Ik wil je niet uit een droom helpen maareh.....na honored komt revered en dan moet je ongeveer 2x zoveel rep points halen om exalted te worden dan van honored naar revered.
Het is overigens wel gaaf om te halen en ik kan het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ik heb echt een schijt hekel aan grinden, heb het tot nu toe ook nog niet echt nodig gehad (iig om geld/xp te verdienen).

Lekker op me gemakkie Instances runnen cq kwesten, zie ik ook nog wat van het spel en houd het leuk ipv mindnumbing :)

Wel gisteravond respecced naar ICE, begon de fire resisst/immunes beetje zat te worden in BRD (oa)

Fijn is dat nu wel me 1100+ crits terug zijn op mobs, nog zonder dat ik +dmg gear heb (ook die fire elementals in BRD).
Ben nu 57,7 en ben nog wel even bezig met 60 worden, nog 40k en ik kan naar UBRS met de guild om drakis blood te gaan halen.

Ben opzich wel blij dat Disorder min of meer heeft besloten om op Bloodscalp te blijven, heb toch redelijk wat mensen in me friends list staan en had wel minder geweest als ik die had moeten achterlaten. Als er besloten was om te moven had ik wel meegegaan, het is nml best een fijne guild met leuke ppl en een goede samenhorigheid.

me huidige build:
http://www.worldofwarcraf...0000000005150231020501321

mensen nog op en aanmerkingen??, wil de laatste 3 punten steken in of improve blizzard of die ene punt in IAE om hem vol te maken en 2 points in imp blizz..

Andere frostmages daar nog een tip over??

Ik heb express het aantal punten in Arcane zo laag mogenlijk gehouden, wilde alleen imp CS perse hebbe, POM gebruik je als frostie toch bijna niet lijkt mij (kan alleen sheep bedenken waarmee hij nog handig zou zijn).

en jarno, grats met je 60...
Je hebt er aardig de voeten in gezet, weet nog dat we samen rond de 40 zaten op bloodscalp.
Niet alleen heb je dus een nieuwe char gerolled op een nieuwe server ook ben je nu al 60 terwijl ik nog wel een week bezig ben voordat ik daar ben denk ik zo:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik ben wel erg blij met mijn pom hoor.
Frostnova frostbolt pom frostbolt cone of cold. dan heeft mijn tegenstander vaak wel beetje auw 1700 dmg is dat al wel non crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

BrZ schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:50:
[...]

Ik zou voor een Azuresong Mageblade gaan ipv een Staff of Dominance eerlijk gezegd. Meer stats of damage mogelijk met dat zwaard + offhand. Staff of Dominance is troep voor druids ;)
lange tijd de beste staff in game, en dan is het druidcrap? Al heb je gelijk dat sword+offhand (iets) beter is, het kost je ook meer dkp omdat je 2dure items gaat looten.

gister in ab, mage werd bij de vlag door een rogue gepakt, freezt hem en blinkt weg, hij draait zich om om te schieten en ziet daar een dode rogue.... ja dat krijg je als je crit van 3.3k op je dak krijgt...... sinds gister alleen maar critten met mijn nieuwe helm : http://www.thottbot.com/?i=24269 totaal 800g kwijt, die pristine hide voor 600g gekocht van iemand die van realm ging wisselen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:06

BrZ

Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:19:
[...]

lange tijd de beste staff in game, en dan is het druidcrap? Al heb je gelijk dat sword+offhand (iets) beter is, het kost je ook meer dkp omdat je 2dure items gaat looten.
Die staff is gewoon overrated, altijd al geweest ;)

Er droppen genoeg offhands dat het nou niet echt moeilijk is een goede combo te krijgen, maar je hebt gelijk dat het 2 items zijn die je moet krijgen. De AV offhands zijn trouwens erg goed in combo met azuresong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96931

De laatste tijd kom ik in WOW soms wat vreemde kleuren tegen aan de rand van mijn scherm, heeft iemand anders dit toevallig ook?

Mijn system specs:
Asus A8N SLI Deluxe
AMD 64 3500+
2 GB Dual channel RAM
ATI Radeon X800XT PE met zalman V700Cu
Raid 0 met WD Raptor 74 Gb

Voorbeel screenshot met de rand uitvergroot:

Zelf snap ik er echt helemaal niets van en vraag me nu dan ook zeer af of dit een hardware of software probleem is, want hardware wil ik wel heet graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 09:30
heb ik ook heel vaak, ligt volgens mij aan het regelmatig Alt+tab..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 96931 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:10:
De laatste tijd kom ik in WOW soms wat vreemde kleuren tegen aan de rand van mijn scherm, heeft iemand anders dit toevallig ook?

Mijn system specs:
Asus A8N SLI Deluxe
AMD 64 3500+
2 GB Dual channel RAM

Zelf snap ik er echt helemaal niets van en vraag me nu dan ook zeer af of dit een hardware of software probleem is, want hardware wil ik wel heet graag weten.
Na het alt-tabben krijg je dit, alleen met ATI kaarten tho.
Had het met m'n 9800pro ook, met m'n 6800GT niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Daar heb ik soms ook last van. Maar dan aan de onderkant. Ik krijg het meestal als ik naar windows ga. Dus op Windows teken drukken of op Alt-TAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
lol, volgens mij is het alt tab :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 12:52

Mijn system specs:
Asus A8N SLI Deluxe
AMD 64 3500+
2 GB Dual channel RAM

Ninja chatter caught!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:17
Blegh, probeer ik net in te loggen, is mn gamecard verlopen. Mooi dat alle winkels dus dicht zijn en ik dus geen kaart meer kan halen :S

Het word helemaal niet van te voren aangegeven, dus lekker handig van blizzard....

Gelukkig moet ik vanavond trainen, dus dan haal ik morgen wel ff een kaart in mn pauze :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 13:29
Ah! Ja, dat heb ik dus ook. Ik was al bang dat m'n kaart aan het overlijden was :D 9800 Pro hier.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:19
daarom heb ik snel mn ati kaartje weggedaan.. klote arti's bij alt-tabben :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online

Mijn system specs:
Asus A8N SLI Deluxe
AMD 64 3500+
2 GB Dual channel RAM

Check.
Ik heb het echter pas sinds ik een tft heb, die zit aangesloten op de dvi-uitgang. Ook ATi-kaartje trouwens: X800pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96931

Gelukkig :P hebben meer mensen er last van, en btw ik heb idd ook een TFT op DVI, maar het ligt dan iig bijvoorbeeld niet aan een te warme VGA kaart. En dat vind ik toch wel ff prettig om te weten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Ik heb er ook last van Ati kaart met TFT op DVI. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
En ook Khadgar's Rage heeft Nefarian verslagen.
Nu wij nog, whipe op 28% omdat zon dikke vette dwarf priest de Fear Ward vergeet. GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Vincentio schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:55:
Nu wij nog, whipe op 28% omdat zon dikke vette dwarf priest de Fear Ward vergeet. GG.
ns, dwarves zuigen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Laatst online: 19-04 10:52
Ik ben dan wel een undead priest, dus heb niet zoveel recht van spreken.
Of je bent gewoon compleet achterijk, of je bent gewoon met andere dingen bezig of je doet expres geen fear ward.

Ik denk het tweede, want als priest bent vergeet je dat soort dingen niet... Verder wel jammer Vincentio.
Ik hoop dat het jullie wel lukt volgende keer.
Mwah, female dwarves zijn lekkere snacks als undead zijnde. Hoewel ik toch gnomes prefereer.

[ Voor 19% gewijzigd door carefish op 04-10-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Nou, met een beetje geluk hebben we morgen een Thunderfury op Bloodhoof :)
Nog 1 ore te gaan en dan Firemaw neer zodat we bij Krixix kunnen en we zijn zo ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
SiLaTroN schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:23:
[...]

Ik ben dan wel een undead priest, dus heb niet zoveel recht van spreken.
Of je bent gewoon compleet achterijk, of je bent gewoon met andere dingen bezig of je doet expres geen fear ward.

Ik denk het tweede, want als priest bent vergeet je dat soort dingen niet... Verder wel jammer Vincentio.
Ik hoop dat het jullie wel lukt volgende keer.

[...]

Mwah, female dwarves zijn lekkere snacks als undead zijnde. Hoewel ik toch gnomes prefereer.
Nope hij zei het op TeamSpeak. "Oh shit I forgot the Fear Ward."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 03:17
MCvanVerk schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:10:

Mijn system specs:
Asus A8N SLI Deluxe
AMD 64 3500+
2 GB Dual channel RAM

heb ik ook maaar dan doe ik vervolgens weer een keertje alt-tab en terug en dan is het weer weg

[ Voor 57% gewijzigd door tntkiller op 05-10-2005 00:13 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:06

BrZ

Gimbooze schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:49:
Nog 1 ore te gaan en dan Firemaw neer zodat we bij Krixix kunnen en we zijn zo ver :P
Grmz, ore hebben wij zat, en we kunnen bars maken, ben alleen nog steeds op mijn 2e helft van de bindings (die van Geddon) aan het wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ach ja, Horde moet het ook zonder doen toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hooli-gan schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:44:
[...]

hehehe...veel suc6 dan. Ik wil je niet uit een droom helpen maareh.....na honored komt revered en dan moet je ongeveer 2x zoveel rep points halen om exalted te worden dan van honored naar revered.
Het is overigens wel gaaf om te halen en ik kan het weten :)
Goh, net of ik dat niet wist. Dit is mijn 3de 40+ character, dus...
Ik ga heus wel iets uitzoeken als ik ergens aan begin hoor.

Gister van een guildie 50 stacks gekocht, die had ze nog op een alt. 50g lichter, nog maar 1/8ste naar revered. Nu nog geld sparen ook nog, heb nog "maar" 320g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Blackraven Blijft op Bloodscalp :)

Nadat we de vorige keren Onyxia steeds redelijk snel omkregen, was gisteren was niet onze dag :/

Round 1:
Alles gaat goed, alles gaat best, fase 3 nice en steady, TailWHIP!!!! Onyxia laat een van de warriors uit de welpgroep zijn functie waarmaken en tailed hem in de eieren, zwarte wolk van dood en verderf wiped de raid 15% :/

Round 2:
Alles goed en wel, fase 2, Deep Breath :/ halve raid dood, ze land, we gaan stug verder
helaas @ 5% welps niet gnoeg dps en healing, welps zijn dood, maar evenals nog meer mensen
Wipe 1% :'(

Round 3:
Herhaling van ronde 1

Round 4:
1 rogue spaced out in fase 1 trekt aggro |:(, Onyxia plet iedereen onder haar drakerige voetjes

Round 5:
alles prima in 1
nog geen 15 seconden in fase 2 -> *DING* WARNING ONYXIA PREPARES FOR DEEP BREATH!!!!
:? WTF :?

valt mee 4 dooien, Fase 3 verloopt moeizaam, want die 4 dooien zijn 1 priest, 2 druids en 1 shaman wipe @ 1% 8)7

toen hielden we het maar voor gezien

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 05-10-2005 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ook exomna en the remains blijven op bloodscalp

btw, bokkie, hoe was het gisteren in de deeprun tram? of lag jij toen al te pitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:38:
Ook exomna en the remains blijven op bloodscalp

btw, bokkie, hoe was het gisteren in de deeprun tram? of lag jij toen al te pitten?
lag al te maffen denk ik

na ons Onyxia drama zijn er volgens mij idd een paar mensen zich gaan afreageren in de deeprun tram :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156673

Mijn system specs:
Asus A8N SLI Deluxe
AMD 64 3500+
2 GB Dual channel RAM

had ik ook last van, ik heb het opgelost door "full screen glow effect" uit te zetten in de video options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 156673 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:00:
[...]

had ik ook last van, ik heb het opgelost door "full screen glow effect" uit te zetten in de video options
Dat moet je zoiezo altijd uitzetten, als je in dun morogh/winterspring bent wordt je verblind door het terugkaatstende zonlicht via de sneeuw.
Ook onderwater zie je dan veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
Gimbooze schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:49:
We hebben er al 2 op onze server!

De eerste was zelfs door onze main tank gekregen. We hebben er een filmpje van gemaakt, de halve server van ons stond er bij om te kijken en te helpen. Blijkt de loot op group loot te staan >.<
Iedereen kon dus rollen. Hij wist niet dat het zwaard zelf van hem zou droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

Om agro overnemen te voorkomen, hebben we gister de regel geprobeerd dat alleen mensen met een wand mogen schieten. Gister drie keer een een wipe door crits van een rogue, warrior en hunter.

Hoe zit dat eigenlijk met crits en agro? Want toen de hunter de agro afpakte met een crit van onyxia was ie niet eens in de eerste 10 van de damage meters.
Heeft een crit een mega agro amplifier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

RaseriaN schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 10:14:
[...]

Right daar heb je ook weer wat...damn :/
Nouja dan zoeken we weer vrolijk verder naar een niet-transfer server :Y)
Defias Brotherhood... Rp PvP. Van de RP merk je alleen dat er veel leuke raids zijn waarin iedereen zich als 'Horde' of 'Alliance' gedraagt en er wordt geacht dat je in /s een beetje roleplayed. In General, guild en partychat valt het allemaal mee. Laag nerdgehalte dus ;)

Voordelen:
* Economie is nog in ontwikkeling
* Het merendeel van de spelers is nog tussen 10 en 30. Er zijn pas 400 spelers boven de 40 (van de 9000 geregistreerde spelers op Census site)
* Guilds zijn nog volop aan het recruiten
* Er is weer dat gevoel van nostalgie. Zoals je begon toen het spel net uit was. Lekker rondlopen in Goldshire enzo. Westfall lopen ook weer 50 man rond ipv 3 alts van een level 60.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
admiral schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:17:
[...]

Om agro overnemen te voorkomen, hebben we gister de regel geprobeerd dat alleen mensen met een wand mogen schieten. Gister drie keer een een wipe door crits van een rogue, warrior en hunter.

Hoe zit dat eigenlijk met crits en agro? Want toen de hunter de agro afpakte met een crit van onyxia was ie niet eens in de eerste 10 van de damage meters.
Heeft een crit een mega agro amplifier ofzo?
normaal gaat het ook goed :P maar de rogue lette even niet op :)
een paar van onze rogues slaan met lvl 30 wapens op onyxia in fase 1 en gebruiken alleen autoattack (net als hunters en warriros) alle wanders die wanden inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 21:19

Jumpiefox

Hoi ?

keldon schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 01:56:
[...]

Ach ja, Horde moet het ook zonder doen toch :P
Idd, al die alliance easy mode kills :+

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpiefox op 05-10-2005 09:37 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:52:
[...]

lag al te maffen denk ik

na ons Onyxia drama zijn er volgens mij idd een paar mensen zich gaan afreageren in de deeprun tram :P
tja, helaas had DiE het eerder die avond ook leuk gevonden om beetje te PVPén buiten IF, daar gingen masaal mensen naar toe (was wel lekker zoals vroeger). Ze kwamen uitdagen buiten de gates en trokken dan terug naar Grizzeld Den en nog een grot in de buurt, daar werden een hoop leuke battles gevochten.

Toen BR het later op de avond nog dunnetjes over wilde doen hat men niet zo heelveel zin meer..

Gisteravond voor de eerste keer naar de baron geweest, dat ziet er wel heel cool uit die instance.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Laatst online: 19-04 10:52
Vincentio schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:10:
[...]

Nope hij zei het op TeamSpeak. "Oh shit I forgot the Fear Ward."
Dan wil ik hem uitlachen. Nee, maar dat was dan gewoon balen dat hij 't vergat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:39:
[...]

Gisteravond voor de eerste keer naar de baron geweest, dat ziet er wel heel cool uit die instance.
Baron is wel leuk ja.
Gister voor de eerste keer scarlet proberen te doen. Wat een k*t groep! Althans, ik denk dat het niet aan mij lag :P

Het schijnt dus dat je die mobs in de normale strat ingang gewoon moet AoE'en. Afijn, ik begin te AoE'en, oom. :P 2de try ging al beter, en dus we hadden de eerste groep mobs dood. Daarna begon onze warrior zo'n crate te pakken, en aggro'de de volgende groep, ik half oom, en dus weer whipe.

We hebben 5 whipes in 15 min gehad ofzo, en toen is onze healer geleaved. We waren met 1 priest, 1 druid, 1 mage, 1 warrior, en een rogue.
Ik vond gewoon dat dat aoe'en niet nodig was, als gewoon iedereen 1 mob voor zijn rekening neemt dan kan het ook best. Toch maar eerst met een 10man proberen.

Vanavond dire maul of lbrs doen, ik wil nog minstens 1 drop voor mc hebben. Donderdag mc in \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Baron is wel leuk ja.
Gister voor de eerste keer scarlet proberen te doen. Wat een k*t groep! Althans, ik denk dat het niet aan mij lag :P

Het schijnt dus dat je die mobs in de normale strat ingang gewoon moet AoE'en. Afijn, ik begin te AoE'en, oom. :P 2de try ging al beter, en dus we hadden de eerste groep mobs dood. Daarna begon onze warrior zo'n crate te pakken, en aggro'de de volgende groep, ik half oom, en dus weer whipe.

We hebben 5 whipes in 15 min gehad ofzo, en toen is onze healer geleaved. We waren met 1 priest, 1 druid, 1 mage, 1 warrior, en een rogue.
Ik vond gewoon dat dat aoe'en niet nodig was, als gewoon iedereen 1 mob voor zijn rekening neemt dan kan het ook best. Toch maar eerst met een 10man proberen.

Vanavond dire maul of lbrs doen, ik wil nog minstens 1 drop voor mc hebben. Donderdag mc in \o/
strat scarlet begin is AOE :)

de groepen bestaan uit 1-3 elites en een zooi non elite skeletjes

als mage aoe je de non elites terwijl de tank en de rest de elites pakken, zodra jij klaar bent met de skels kan je elites helpen omleggen

deel van die non elites zijn casters, die wil je niet op je healer hebben dus moet je erin

1 shackle + silence pulled hem naar je toe, maar elke groep zal die eerste paar groepen AOE' n

die warrior is stom bezig :P kratjes pak je alleen als je aoe'r mana heeft of als de rogue heeft gezegd dat hij trapvrij is :P

btw

ga naar Dire Maul doe DM west en farm die boss links van de grote boom (een of andere elf)

die dropt Mindtap Talisman erg relaxed :) meer voor healer dan voor mage, maar ik heb er ook 1 en wil er 2, scheelt bergen mana ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 05-10-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
LOL

Het is maintenance day en ja hoor, er staat al een GM topic over latency issues. Is het jullie opgevallen dat bijna elke week na het onderhoud, er wel weer realm danwel latency issues zijn? Echt te grappig...

Edit: ik zie net dat het een antiek topic is trouwens. Gelukkig dan, maar wie weet wat er vanavond nog gebeurt. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-10-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hehe, laatst nog een mooi "ah, crap"-moment (c).
Ik stond bovenop 1 van de twin colossals, en ik spring er vanaf. Uiteraard gebruik ik mn parachute cloak te vroeg, maar ik overleef de val (nog 100hp over). Land ik netjes in de agro-range van 3 lvl?? elite Dragonkins. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik gisteravond weer een n44b run UBRS gedaan. Moet nog steeds Chromatic Carapace van Gyth hebben. Goed, UBRS run. Waren wel wat n00bs bij maar goed.

In Arena pulled 1 of andere dickhole met TAB zijn volgende target en jawel hoor, heel balcony in de arena. Ditzelfde had ik afgelopen weekend ook al.

Gggrrrr en ik heb ze voor start event dat nog duidelijk uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik gebruik altijd tab : P

nog nooit fout gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
@bokkie, thx voor je verhaal.
Dat van DM had ik al begrepen dat er leuke drops waren, maar nu weeti kook waar. Vanavond eens een groepje vinden. :D

Die trindlehaven staff wil ik ook nog uit lbrs, maar dat zal niet meer gaan lukken voor morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Die Carapace krijg je bijna niet. 0.01% drop van Gyth. Theoretisch in het ergste geval dus 100 runs. Daarnaast zijn er nog 5 of meer andere die tegen je rollen. Ik had hem met heel veel geluk na 2 runs ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Anoniem: 156576 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:49:
KNIP

Ik vraag me af voor hoeveel personen de high lvl instances bestemd zijn?
Scholomance - 5 man of 10 man raid
Stratholme- 5 man of 10 man raid
UBRS - raid 10 tot 15 man
Molten Core - 30 tot 40 man (40 man ooit gestart en baron laatst met 28 personeen gedaan, Ragnaros met 32 personen)
Zul Gurub - 15 tot 20
DM - 5 man tot 10 man

KNIP
Molten Core is 40 man raidinstance maar door gear en ervaring kan je deze waarschijnlijk wel doen met ongeveer 30 man.

Alstublieft, kan er niet meer over zeggen :)

Pocus <Mage> <Nightwatchers> <Twisting Nether>

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
LMD schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:25:
[...]
Pocus <Mage> <Nightwatchers> <Twisting Nether>
Jullie eindelijk weg @ bloodscalp. Eindelijk rust! :>
Meen het niet hoor, maar vond wel dat jullie een hoog playerkaapgehalte hadden.

Nu is de Alliance<->Horde verhouding nog verrneuqter ;)
Misschien dat ik nu me 52 pala daar wel verder ga lvl'en, nu me mage 60 is...\\
Die Carapace krijg je bijna niet. 0.01% drop van Gyth. Theoretisch in het ergste geval dus 100 runs. Daarnaast zijn er nog 5 of meer andere die tegen je rollen. Ik had hem met heel veel geluk na 2 runs ^^.
10.000 ;)
met 100 zit je aan de 1% ;)

[ Voor 28% gewijzigd door enira op 05-10-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

zoals vincent zei hebben we gister nefarian gekilled, god wat een cool gevecht. makkerlijker als gedacht maar alles zit erin. toch best netjes omdat we maar in totaal 3 try's hebben gehad op phase 2 en bij de 3de try ging ie al neer.
<-- iwubjoe van Khadgars Rage

leuk dat er nog iemand van magtheridon hier zit en van SA :)

btw : keldon ben je toevallig djurre ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:17:
True maar als ik toch niks beters te doen heb. PVP op mijn server is zo dood als een pier dus PVP'en voor chestpiece schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

jarnotjuh schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

Jullie eindelijk weg @ bloodscalp. Eindelijk rust! :>
Meen het niet hoor, maar vond wel dat jullie een hoog playerkaapgehalte hadden.

Nu is de Alliance<->Horde verhouding nog verrneuqter ;)
Misschien dat ik nu me 52 pala daar wel verder ga lvl'en, nu me mage 60 is...\\

[...]

10.000 ;)
met 100 zit je aan de 1% ;)
^^ dat lag niet aan ons... veel mensen die apply deden... en we hebben nu pas weer 1 week applicanten forum open... deze was 4 a 5 weken gesloten en zijn toen geen mensen bij gekomen...

Als 1 guild succes boekt trekt die spelers aan. Als je BWL gedeelte kan farmen voor items trekt dit speler aan... dit is de werking die guilds hebben... en kapen... het zijn de spelers zelf die willen wijzigen en soms hiervoor dan de kans krijgen.

En dit kan als kapen overkomen... :(

Verhouding zal wel mee vallen, NA EU, HL, IL en NW zijn verhuist nu NA EU bestaat niet meer(misschien dat het opnieuw opstaat leiders zijn nog op Bloodscalp), die speler hebben andere guild naam aangenomen Last Stand. Denk dat de verhouding amper is gewijzigd ;)

Al die mensen met alts... :D heb een mage lvl 60 die nu verhuist is, verder nog een undead priest ergens die lvl 38 is en dan nog rogue lvl 13 ofzo... sommige mensen hebben blijkbaar nog meer tijd dan mij en hebben al 2 lvl 60 chars :)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik hoop dat de GM aardig is voor mij, gisteren per ongeluk mijn magister braces disenchanted :/
(mijn client lagged op het moment dat ik ergens op wilde klikken en klikte daardoor blijkbaar mis)

Het is ook zo wazig dat je het niet kan cancellen nadat je de d/e hebt gedaan, door bijvoorbeeld op het kruisje te klikken ipv te looten. (wat ik dus deed, kruisje klikken) Want je loot _altijd_ nadat je de disenchant hebt gedaan.

Ik heb ook 2x een lvl 60. Samen in 31/32 dagen playtime gedaan. Maar ik speel al vanaf het prille begin. Toen ik met mijn eerste char 60 werd (na 20dagen playtime) waren er al mensen met 30+ dagen playtime en zelfs iemand met 40 :S Mijn mage heb ik in een zeer rap tempo naar 60 geholpen (iets minder dan 11 dagen playtime.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Dat je disenchant niet kan cancellen als ie klaar is is logish omdat je dan ziet wat het geeft.

Verder maak een ticket, je kan items maar 1 maar terug krijgen.
Ik had 4 items verkocht... (2 epics en 2 leuke blauwe items) deze terug gehad + mededeling dat dit maar 1x mogelijk is. Ben nu erg voorzichtig... ook met disenchanten ben ik altijd voorzichtig.

Kost 1 a 2 weken voor je je item(s) terug krijgt.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:17:
Nee hoor, na 10000 keer heb je nog steeds 36,79% kans dat je hem _niet_ hebt:

100%-0,01%=99,99% kans dat ie _niet dropt (per keer).

0,9999^10000 = 0,3679 ;)

Inderdaad is de kans na 100 keer _bij benadering_ nog 1% edoch niet exact.
0,9999^100 = 0,990049338691373 (kans dat je hem na 100x _niet_ hebt).
1-0,990049338691373 = 0,00995066130862665 != 0,01 (hoewel het hier weinig scheelt ;) )

Na ongeveer 10 wipes :S hebben we maandag Domo omgelegd (helaas was ik er zelf niet bij, maargoed). Op naar Raggie ^^

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 05-10-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jarnotjuh schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:30:dat jullie een hoog playerkaapgehalte hadden.
* JeroenNietDoen voelt zich vereerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:50
nhimf schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:59:
Ik hoop dat de GM aardig is voor mij, gisteren per ongeluk mijn magister braces disenchanted :/
(mijn client lagged op het moment dat ik ergens op wilde klikken en klikte daardoor blijkbaar mis)

Het is ook zo wazig dat je het niet kan cancellen nadat je de d/e hebt gedaan, door bijvoorbeeld op het kruisje te klikken ipv te looten. (wat ik dus deed, kruisje klikken) Want je loot _altijd_ nadat je de disenchant hebt gedaan.
Dit is op zich best logisch hoor. een groen Item heeft bijvoorbeeld 50% kans om dust te worden 45% kans om essence te worden en 5% kans om een shard te worden (compleet willekeurige getallen). Als het te cancellen zou zijn, zou je dit meerdere keren kunnen proberen om zo meer shards te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

sebasgrif schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:06:
[...]

Dit is op zich best logisch hoor. een groen Item heeft bijvoorbeeld 50% kans om dust te worden 45% kans om essence te worden en 5% kans om een shard te worden (compleet willekeurige getallen). Als het te cancellen zou zijn, zou je dit meerdere keren kunnen proberen om zo meer shards te krijgen.
Of gewoon elke keer hetzelfde geven (zo werkt het ook met minen en veins). Of bij blue items en hoger om bevestiging vragen. Want ik wilde een green lvl 10 item d/e en deed een lvl 56(oid) blue.
Dus als ik een bevestiging voor me neus kreeg, had ik het wel gezien dat er iets niet goed ging..

edit:

En dat ze het maar 1x kunnen zal niet technisch zijn maar meer ethisch. Om te voorkomen dat mensen dagelijks 3 tickets aanmaken. Ik denk dat als je eens per maand om zoiets vraagt dat ze het best kunnen. Maar goed het was mijn eerste keer en ik was niet van plan om het nog es te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door nhimf op 05-10-2005 12:15 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Kaap schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:06:
[...]
* enira voelt zich vereerd O-)
Ik ook van jou! :>
Verhouding zal wel mee vallen, NA EU, HL, IL en NW zijn verhuist nu NA EU bestaat niet meer
Maar anyway, jij zegt dus dat NA, IL en NW wegzijn?
Wie zijn EU en HL? :P Ben al 2 maanden daar niet meer actief...

Na het gedoe van denial had ik het wel een beetje gezien daar. Ik vond het een behoorlijk kinderachtige zet. Maargoed, da's mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

Ik ook van jou! :>

[...]

Maar anyway, jij zegt dus dat NA, IL en NW wegzijn?
Wie zijn EU en HL? :P Ben al 2 maanden daar niet meer actief...

Na het gedoe van denial had ik het wel een beetje gezien daar. Ik vond het een behoorlijk kinderachtige zet. Maargoed, da's mijn mening.
HL = Heartless

EU = volgens mij een typefout geweest? maar had ah moeten zijn => Anxious Hearts volgens mij

maar daarover hoor ik tegenstrijdige berichten

btw bloodscalp -> roll horde :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 05-10-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HL = heartless (redelijk hardcore pvp guild) met waarschijnlijk de mooiste dame in de guild : P
NA eu = nightmares asylum europe

afgelopen zondag bezig in MC

zie opeens: a bunch of randoms killed ragnaros !

/who naam

rogue lvl 60 molten core

wtf? geen guildnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Jumpiefox schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:37:
[...]

Idd, al die alliance easy mode kills :+
Oppbokken Jihan :+
Jullie hebben easy kills in fase 1, maar wij pwnen dat zonder totems ook dus.
En jullie tanks zijn erop ingesteld onze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:22:
[...]

HL = Heartless

EU = volgens mij een typefout geweest? maar had ah moeten zijn => Anxious Hearts volgens mij

maar daarover hoor ik tegenstrijdige berichten
Geen tik fout, NA EU (de europa tak, dit aangezien op irc (quakenet) af en toen ook is NA US??)

En ja denk ook dat het ethisch is. Tevens vermeld datum + tijd en welk item je mist, dit werkt namelijk in je voordeel om het snel terug te krijgen :)

Verder hl is idd Heartless :)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:29:
HL = heartless (redelijk hardcore pvp guild) met waarschijnlijk de mooiste dame in de guild : P
NA eu = nightmares asylum europe

afgelopen zondag bezig in MC

zie opeens: a bunch of randoms killed ragnaros !

/who naam

rogue lvl 60 molten core

wtf? geen guildnaam?
ja dat was NA :P Fithos heeft nog tot 03:00 bij ons in de guild gezeten tot ie kon transferen.

wij zijn onze Warrior kwijt die alletwee de Bindings of the windseeker had geloot in 1 run
is bij NA gegaan en met hun naar TN

beetje jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

welke zet van denial??

Vinnet wel jammer dat NW weg is van BS, kon altijd wel leuk ouwehoeren met paar mensen...

IL zal ik niet missen, en NA (horde) ook niet :P.

Raid van DiE was gister best leuk, beetje heen en weer rennen tussen de grotten :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Waarom ken ik die guilds dan niet? :P

Al lang geleden dat ik er geweest ben natuurlijk. :) Wie zien wel wat het wordt met me paladin, eerst maar een paar mc runs met me mage, dan verder met me pala, als ik nog zin heb in die "easy" mode..
Dit lijkt verdacht veel op slowchatten, dus ik kap nu. Ik meld me wel als ik wat nuttigs te zeggen ehb... :P

Edit @ tepelstreeltje.
Meer de oprichting van denial. Onze lowlanders leaven en dan een 55+ guild op gaan richten. Maargoed, al genoeg woorden over vuil gemaakt. :)

[ Voor 21% gewijzigd door enira op 05-10-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Anoniem: 82623 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:31:
zoals vincent zei hebben we gister nefarian gekilled, god wat een cool gevecht. makkerlijker als gedacht maar alles zit erin. toch best netjes omdat we maar in totaal 3 try's hebben gehad op phase 2 en bij de 3de try ging ie al neer.
<-- iwubjoe van Khadgars Rage

leuk dat er nog iemand van magtheridon hier zit en van SA :)

btw : keldon ben je toevallig djurre ? :)
*meldt*
<< Selenia @ GLodge :P al 7 weken aan het wipen op vael ! yay... hopelijk gaat ie deze week d00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

TepelStreeltje schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:35:
welke zet van denial??

Vinnet wel jammer dat NW weg is van BS, kon altijd wel leuk ouwehoeren met paar mensen...

IL zal ik niet missen, en NA (horde) ook niet :P.

Raid van DiE was gister best leuk, beetje heen en weer rennen tussen de grotten :P
Weet niet of Zet in denial heeft gezeten. (ken 1 zet en dat is een paladin in NW)

Benieuwd welke mensen jij mee kon ouwehoeren :) (heeft wel een vermoeden)
Ga weer met school bezig :(

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:33:
[...]

ja dat was NA :P Fithos heeft nog tot 03:00 bij ons in de guild gezeten tot ie kon transferen.

wij zijn onze Warrior kwijt die alletwee de Bindings of the windseeker had geloot in 1 run
is bij NA gegaan en met hun naar TN

beetje jammer :/
Jammer, misschien :O Maar als iemand het niet naar zijn zin heeft bij een bepaalde guild, tja dan moet ie gaan als hij elders het beter denkt te kunnen hebben. En die Bindings of the Windseeker vallen vast nog wel een keer weer.

Daar ben ik niet zo bang voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Ik zit momenteel erg hard na te denken om uit de guilde te stappen, dit doordat er een aantal (stuk of 5) lvl 60's zijn die op eens geen hulp meer bieden bij quests, aan lvl 50 en hoger. Ik heb nu alleen maar quests op me lijstje staan van Dungeons en Elite, deze kan je niet even alleen doen en een PUG is ook niets. Wat ze momenteel alleen maar doen is Scholomance en BLW en de ene in STV. We zijn niet een grote guilde, ongeveer 25 man, daarbij zijn er nu een stuk of 10 op The Venture Co. gegaanen spelen daar, maar ik vind een RP-PVP niet leuk het is gewoon een PVP server waar je dient te RPen, dat vindt ik niet leuk dus ga daar vanaf. Ik zit er over te denken om over te stappen naar een andere guilde (helaas naam even kwijt) daarin zitten meer dan 100 man in en gemiddeld per dag als ik speelt 20 tot 30 online, wat ik vrij veel vind.
Maar ik wil eigenlijk de guilde niet verlaten aangezien we een vrij hechte groep zijn alleen ik vind het rot om weer aan te kaarten dat alleen maar instances worden gedaan voor lvl 58 en hoger en niets voor 50 tot 57, deze mensen lopen erg te kloten met levelen aangezien je hulp nodig heb met sommige quests. Dus bottum line aankaarten of niet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

we_are_borg schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:53:
Ik zit momenteel erg hard na te denken om uit de guilde te stappen, dit doordat er een aantal (stuk of 5) lvl 60's zijn die op eens geen hulp meer bieden bij quests, aan lvl 50 en hoger. Ik heb nu alleen maar quests op me lijstje staan van Dungeons en Elite, deze kan je niet even alleen doen en een PUG is ook niets. Wat ze momenteel alleen maar doen is Scholomance en BLW en de ene in STV. We zijn niet een grote guilde, ongeveer 25 man, daarbij zijn er nu een stuk of 10 op The Venture Co. gegaanen spelen daar, maar ik vind een RP-PVP niet leuk het is gewoon een PVP server waar je dient te RPen, dat vindt ik niet leuk dus ga daar vanaf. Ik zit er over te denken om over te stappen naar een andere guilde (helaas naam even kwijt) daarin zitten meer dan 100 man in en gemiddeld per dag als ik speelt 20 tot 30 online, wat ik vrij veel vind.
Maar ik wil eigenlijk de guilde niet verlaten aangezien we een vrij hechte groep zijn alleen ik vind het rot om weer aan te kaarten dat alleen maar instances worden gedaan voor lvl 58 en hoger en niets voor 50 tot 57, deze mensen lopen erg te kloten met levelen aangezien je hulp nodig heb met sommige quests. Dus bottum line aankaarten of niet.
Tja, imo is het toch vrij normaal om op dat lvl met pug's mee te gaan. Ook zou ik "hulp" zoeken onder de gelijkgezinden in de guild (50-58) en niet direct bij de lvl60's. Overigens zijn er genoeg quests te doen die je kunt solo-en of iig met 2 man te doen zijn.

Daarbij zijn de quests ook leuker om met ppl van hetzelfde lvl te doen, er is toch geen moer aan als een lvl60 effe alles voor je neerschiet?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 05-10-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwacht niet al te veel van lvl 60 chars, die zijn zelf druk met gear / pvp / epic mount. Gisteren is er nog iemand door zul'farak heen geragt door een aantal. Leuk om de berichten te horen : )

Gisteren nog een Krol Blade gekocht voor 270g en 1 op 1 aan onze knuffelrogue doorverkocht, hij liep al 2 maanden rond met een blauwe lvl 45 ofzo. Zo blij als een kind : )
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!