Miles Teg schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:46:
[...]
Dan had die pet geen Bestial Wrath, want dan kom je een talentpoint te kort
Hehe, ik heb een tijdje terug tegen mn broer geduelled, ik heb geen 1 shadowbolt voor m'n harses gehad.

Broken Tooth (0,77 Attack Speed), in combinatie met mn Precisely Calibrated Boomstick (met Rapid Firing ( -40% attack speed) geactiveerd doet wonderen.

Geen shadowbolt? Dat zegt dus geen ruk.
Hunter?
demon op de hunter (bijvoorbeeld subbie met secution of imp met fire) weakness op de pet, --> trinket shield omhoog --> fear pet (dag pet)
Fear op de hunter --> corruption -> agony --> imolate --> misschien refear ivm trinket --> refear pet --> conflagrate --> en dan shadowbolt of immolate
Dan heb ik nog niet eens naar shadowburn, deathcoil, drainlife, nightfall +dmg gear of crits bekeken.
Maw het ligt gewoon aan de built lock die je tegenkomt. Ik ben helemaal uitgerust op explosiviteit en wordt niet zenuwachtig van de pet van de hunter. Maar natuurlijk kunnen dingen restisted worden en natuurlijk win je niet altijd. Maar dat geld denk ik voor alle classes tov elkaar.
Daar komt sowieso al bij dat er een afhankelijkheid is wie wie het eerste ziet of aanvalt...
Want als ik als eerste kan aanvallen ben je de helft van je HP's al kwijt voor je kan schieten of je pet kan sturen...
same here...
Ik sta zelfs tegenwoordig bovenaan in de damagemeters bij instances. Ik cast netjes CoE of CoS en doe mijn dingetje. Oke, ik heb de nodige + shadow dmg en + fire dmg gear en heb veel crits en kan meerdere doelen targetten, Rain of Fire met +fire dmg is ook erg leuk... ect ect...
Anyways.. met de goede sequences van casten kan een lockie ERG veel damage doen...
Nadeel is dat je dus ook meer aggro pakt... afentoe krijg ik best veel klappen, maar met goede healers valt het goed te doen...
[
Voor 28% gewijzigd door
Anoniem: 6104 op 06-10-2005 14:33
]