Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 16.287 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:00
Gimbooze schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:19:
[...]

Als je een beetje slim bent en de nodige dosis geduld bezit dan moet je gewoon al die runecloth farmen.
Tegen de tijd dat je dan exalted bent heb je genoeg geld om meteen een epic mount te kopen ook :P
Dude, je kent me, ik en geduld?!?! :P
Ik heb veel gegrind in winterspring, heb daar aardig wat winst gemaakt, en heb nu nogsteeds 300 goud. Ik weet het, het is niet genoeg, maar farmen is zo fkcing saai he :o

Zou ik dan beter smgrave kunnen doen, of gewoon kel'theril? Ik was van 58->60 gewoon daar telkes alleen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:17:
Hoe doen ze dat eigenlijk? Want in princiepe moet zo'n mob evaden en terugrennen als je niet op z'n aggro list staat. Anyway, toen ik daar ging grinden waren de drops prima. Tussen de 8 en 20 silver, veel runecloth, en regelmatig grey weapon drops van 1g+ each. Kwa gold/uur is het niet veel beter dan non-elites grinden, maar je hebt toch minder last van mensen die op dezelfde plek grinden omdat je langer met elke mob bezig bent. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik in Winterspring aan het grinden was op die ghosts, en er dan fijn 3 mensen OOK in dat gebied gingen grinden en zo je route naar de knoppen helpen.
Humanoids in Tyr's Hand hanteren een friendly assist. Als speler A met mob knokt en speler B ook, en de mobs komen dicht genoeg bij elkaar, dan healen ze elkaar nog terwijl ze totaal andere aggrolists hebben.

Als iemand van de heuvel wegrent met aggro, moet iedereen close by er ook vandoor gaan anders krijg je hele aggrotrain van die runner. De mobs komen hun maatje helpen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pet van een guildgenoot van me

Snarly - Barrens Hyena lvl 60(hij heeft em al sinds lvl 15)
5k armor
120 Fire, 90 Shadow, 60 frost, arcane en nature resist.
bijna 4k hp

nog niet tegen geduelled

maar wel paar andere alliance hunters wel eens tegengekomen, en ik vind dat niet cool ;(

naja zolang ze niet allemaal bm specced zijn boeit het niet :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:21:
[...]

Wil je discussie voer dan ? :)

- Beast Mastery Hunters zijn overpowered
Ik deed een catfight met een BM hunter. Zijn kat lvl51, mijne lvl60

Mijn kat werd gewoon _opgevreten_ :X (mijn kat op 10%, zijne nog op 90%, toen uit elkaar gehaald).

Het is dan ook wel voornamelijk nuttig in PvP en wordt niet gewaardeerd in MC etc, ik heb dus gewoon weer een ranged build gemaakt.

Maar ook de ranged hunters zijn gebuffed in patch 1.7, heb 500 health meer, zelfde attackpower, meer crits (minder critbonus, dat wel). Ik merk dat ik minder moeite heb met irri hordies iig.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 06-10-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:13

On_E

Housemusic

Een BM Hunter pet kan mij solo-en, ik heb er maar liefst 0 counters voor.

En mocht ik toch de tijd krijgen IETS te casten, dan krijg ik een Scatter Shot op mijn kop :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:

En mocht ik toch de tijd krijgen IETS te casten, dan krijg ik een Scatter Shot op mijn kop :P
Tja, mijn mechanical squirrel kan ook warlocks solo-en, dus dat zegt niets natuurlijk ;)

Effe serieus: BM ruled voor PvP (en dan voornamelijk solo), ik ga het zeker nog proberen. In MC heb je er echter niets aan omdat je ranged damage toch wel erg veel minder is.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 06-10-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:

Dan had die pet geen Bestial Wrath, want dan kom je een talentpoint te kort ;)

Hehe, ik heb een tijdje terug tegen mn broer geduelled, ik heb geen 1 shadowbolt voor m'n harses gehad. :P
Broken Tooth (0,77 Attack Speed), in combinatie met mn Precisely Calibrated Boomstick (met Rapid Firing ( -40% attack speed) geactiveerd doet wonderen. :+

@Gerwen
Het heerscht voor solo-pve ook; M'n pet verliest geen agro, en gaat nauwelijks dood. Laatst in Un'Goro 3 mobs (van gelijk lvl) tegelijk aangepakt, geen probleem. 2 Mobs die 2 levels hoger zijn, geen probleem. Alleen moet ik 'm nog 's een beetje fireres geven, die elementals hakken er wel hard in. :P

@Kaap
Warriors kunnen ook op alles rollen, die kunnen nog meer gebruiken dan Hunters (plate/staves) ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Gaius op 06-10-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 24-04 11:24
Besides, hunters kunnen ook op alles rollen: everything is a hunter item! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
jarnotjuh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:51:
@ routed, je hebt em inderdaad door, ik wil met die lvl 60 mc in.

Kan ik beter in disorder lvl'en, of in TBC? Want daar zit ik nu ook in met me paladin.
Als er nog plek is in disorder, ik wil wel bij je hoor. :)

Ik zie nu al tegenop het langzame gekill van mobs, 40 sec ofzo, ik sla echt nog geen deuk in een pakje boter :|. Met me mage was dat wel anders.

[...]

Wat is een forum zonder discussies? :P :+

[...]

Reken maar op 400+ STACKS runecloth van honored naar revered. voor 700 goud aan runecloth ehb je wel nodig...
Ik zit al op revered. :D
Disorder is kinda vol atm geloof ik.
En lvlen met een pally schijnt idd nogal traag te gaan...
Ik zeg niet dat ik hard ga met me mage, maar als ik damage doe gaat een mob meestal wel down voordat hij bij me is:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
Kaap schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:51:
Besides, hunters kunnen ook op alles rollen: everything is a hunter item! :+
Nee hoor, we kunnen geen shields, maces, plate en wands dragen :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

Dude :P da's een thottbot joke..
Iedereen roept daar Hunter WPN FTW!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

Maar je kunt er wel op rollen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gimbooze schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:12:
[...]

Maar je kunt er wel op rollen ;P
Kan ze ook dragen hoor, in inventory, tot ik de eerste vendor tegenkom^^

@Miles Teg
Dat dacht ik wel, maar had ik nog nergens gezien, ik heb die build ook nog niet zelf gehad. Was wel de reden waarom ik MC specifiek noemde, en niet PvE ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 06-10-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Man, echt bout gister.
We hadden echt een uber-try op Firemaw, alles ging echt heel goed.
Totdat hij na een wing buffet besloot eerst 15 healers+rogues etc af te maken, ipv naar de andere tank te gaan.
Deden er blijkbaar te lang over, waardoor de aggro vaag ging doen.. hebben we ook al eens op Broodlord gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

:D

Thalan is op vakantie geweest, gisteren teruggekomen, vandaag al weer online op wow hij zal wel weer maandag posten denk ik :P

Ik wilde hem graag uitnodigen voor onze guild, maar na zijn 'pvp' topic over verve en wat andere topics op onze realm forum, zijn er nogal wat mensen pissed op hem :D

Onze guild heeft gisteren trouwens alles tot en met majordomo gekilled. Sulfuron en majordomo gingen bij onze eerste try op hen al meteen neer... Al moet wel gezegd worden dat sulfuron een lachertje is zeg.

Ook hebben we kazzak en azuregos al een keer down gekregen. Niet slecht voor een guild die iets van 5/6 weken bestaat

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 06-10-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 15:55
On_E schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:26:
World of Roguecraft 2 is hilarisch. _/-\o_
Heb je een linkje? op www.warcraftmovies.com krijg ik alleen een wit scherm :S

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Monsie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:28:
[...]

Heb je een linkje? op www.warcraftmovies.com krijg ik alleen een wit scherm :S
Originally posted by: Mute

We had hoped to have this out shortly after the first, but my brother was in the hospital. It is currently being uploaded to warcraftmovies.com.

http://files.filefront.co.../;4206979;;/fileinfo.html

Mirrior 2 contains a lower bitrate version for those with slower connections.

http://files.filefront.co.../;4208705;;/fileinfo.html
''Rogues have it hard you know'', De Drakedog imitatie en de Rock, Paper, Scissor stukjes zijn briljant !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Ik ben net een weekje 60 en heb 150g nu (ik heb een epic axe gekocht). Maar ik heb echt geen zin om wekenlang te gaan grinden... ik heb het idee dat mijn enige kans op een epic mount, zelf een epic vinden is. Ik ben nu vooral aan het PVP-en omdat ik Legionaire en exalted met Defilers wil worden voor de spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 15:55
On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:31:
[...]

[...]

''Rogues have it hard you know'', De Drakedog imitatie en de Rock, Paper, Scissor stukjes zijn briljant !!!
Ik neem aan dat je part 3 ook gezien hebt? Die is ook echt super :) ik heb helemaal in een scheur gelegen

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Monsie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:44:
[...]

Ik neem aan dat je part 3 ook gezien hebt? Die is ook echt super :) ik heb helemaal in een scheur gelegen
Nee :(

Die download duurde veel te lang.

Wel veel over gehoord, maar iedereen die beiden gezien hebben vind deel 2 beter. (deel 1 komt er nog aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Snap die Talent reset kosten niet.

Ik wil graag de BM build uitproberen, maar als die me niet bevalt ben ik weer 50 gold kwijt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Anoniem: 133314 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:42:
Ik ben net een weekje 60 en heb 150g nu (ik heb een epic axe gekocht). Maar ik heb echt geen zin om wekenlang te gaan grinden... ik heb het idee dat mijn enige kans op een epic mount, zelf een epic vinden is. Ik ben nu vooral aan het PVP-en omdat ik Legionaire en exalted met Defilers wil worden voor de spullen.
Instances doen of AH buyout en resellen zijn twee andere manieren hoe je geld kan verdienen. Een lucky epic drop die je kan verkopen is een andere manier, maar wel erg lucky.

Talent reset kosten zijn een hippe moneysink. Kan je anders niet op de testserver het even proberen? Niet helemaal hetzelfde natuurlijk qua equipment, maar wel goed genoeg om te testen lijkt me :)

[ Voor 15% gewijzigd door Yellow|A op 06-10-2005 13:55 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FragNeck schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:04:
Dude :P da's een thottbot joke..
Iedereen roept daar Hunter WPN FTW!
No shit sherlock :) Dat roep ik iedere keer in UBRS als er een leuke mace dropped :) Never gets old :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BladePHQ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:48:
Snap die Talent reset kosten niet.

Ik wil graag de BM build uitproberen, maar als die me niet bevalt ben ik weer 50 gold kwijt :X
Anders gaat iedereen steeds switchen van talents als ie iets anders gaat doen (PvP, PvE, raid), niet echt de bedoeling van die talents. Die zijn bedoeld om ook binnen de classes verschillen te maken. Je moet _kiezen_, niet alles willen ^^. Voor even proberen kun je idd de testserver gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Volgens mij kan ik me niet meer opgeven voor de testserver.

Ik snap wel waarom die kosten er zijn, maar 25 gold :X Maak er dan standaard 10 gold van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BladePHQ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:06:
Volgens mij kan ik me niet meer opgeven voor de testserver.

Ik snap wel waarom die kosten er zijn, maar 25 gold :X Maak er dan standaard 10 gold van.
25 ?

Als ik nu respec ben ik 40g kwijt.

Maar gelukkig bevalt mijn Nightfall/Conflagrate build me ZO enorm goed dat ik die niet meer zal verlaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het wordt 50 gold maximaal toch? Tien gold is gewoon te weinig, niet echt een drempel om te respeccen. Tien gold heb je zo bij elkaar als je level zestig bent dus dan zou je steeds kunnen respeccen voor wat je op dat moment wilt doen. Vijftig gold is daar-en-tegen wel weer een lekkere drempel waardoor je niet constant zit te respeccen.

Discipline and Holybuild, nog nooit gerespecced. Ik ben zelfs de goedkoop om die ene gold uit te geven :)

[ Voor 14% gewijzigd door Yellow|A op 06-10-2005 14:23 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Miles Teg schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:46:
[...]

Dan had die pet geen Bestial Wrath, want dan kom je een talentpoint te kort ;)

Hehe, ik heb een tijdje terug tegen mn broer geduelled, ik heb geen 1 shadowbolt voor m'n harses gehad. :P
Broken Tooth (0,77 Attack Speed), in combinatie met mn Precisely Calibrated Boomstick (met Rapid Firing ( -40% attack speed) geactiveerd doet wonderen. :+
Geen shadowbolt? Dat zegt dus geen ruk.
Hunter?
demon op de hunter (bijvoorbeeld subbie met secution of imp met fire) weakness op de pet, --> trinket shield omhoog --> fear pet (dag pet)

Fear op de hunter --> corruption -> agony --> imolate --> misschien refear ivm trinket --> refear pet --> conflagrate --> en dan shadowbolt of immolate

Dan heb ik nog niet eens naar shadowburn, deathcoil, drainlife, nightfall +dmg gear of crits bekeken.

Maw het ligt gewoon aan de built lock die je tegenkomt. Ik ben helemaal uitgerust op explosiviteit en wordt niet zenuwachtig van de pet van de hunter. Maar natuurlijk kunnen dingen restisted worden en natuurlijk win je niet altijd. Maar dat geld denk ik voor alle classes tov elkaar.

Daar komt sowieso al bij dat er een afhankelijkheid is wie wie het eerste ziet of aanvalt...
Want als ik als eerste kan aanvallen ben je de helft van je HP's al kwijt voor je kan schieten of je pet kan sturen...
On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:10:
[...]

25 ?

Als ik nu respec ben ik 40g kwijt.

Maar gelukkig bevalt mijn Nightfall/Conflagrate build me ZO enorm goed dat ik die niet meer zal verlaten ;)
same here...
Ik sta zelfs tegenwoordig bovenaan in de damagemeters bij instances. Ik cast netjes CoE of CoS en doe mijn dingetje. Oke, ik heb de nodige + shadow dmg en + fire dmg gear en heb veel crits en kan meerdere doelen targetten, Rain of Fire met +fire dmg is ook erg leuk... ect ect...

Anyways.. met de goede sequences van casten kan een lockie ERG veel damage doen...

Nadeel is dat je dus ook meer aggro pakt... afentoe krijg ik best veel klappen, maar met goede healers valt het goed te doen...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 06-10-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:27:
[...]

Geen shadowbolt? Dat zegt dus geen ruk.
Hunter?
demon op de hunter (bijvoorbeeld subbie met secution of imp met fire) weakness op de pet, --> trinket shield omhoog --> fear pet (dag pet)

Fear op de hunter --> corruption -> agony --> imolate --> misschien refear ivm trinket --> refear pet --> conflagrate --> en dan shadowbolt of immolate

Dan heb ik nog niet eens naar shadowburn, deathcoil, drainliff, nightfall +dmg gear of crits bekeken.

Maw het ligt gewoon aan de built lock die je tegenkomt. Ik ben helemaal uitgerust op explosiviteit en wordt niet zenuwachtig van de pet van de hunter. Maar natuurlijk kunnen dingen restisted worden en natuurlijk win je niet altijd. Maar dat geld denk ik voor alle classes tov elkaar.

Daar komt sowieso al bij dat er een afhankelijkheid is wie wie het eerste ziet of aanvalt...
Want als ik als eerste kan aanvallen ben je de helft van je HP's al kwijt voor je kan schieten of je pet kan sturen...
Sorry kerel, maar tegen een BM Hunter ben je er geweest
neem aan dat een Hunter die met pet in contested loopt hij die op defensive heeft staan

een Pet is sneller bij je dan jij je fear kan casten en met een attack speed van 1.0 krijg jij die fear niet gecast hoor :P je eindigd dan als snack voor Cat, Kat, of welke originele naam Drizt, Drist of Legolas ook voor zijn pet heeft verzonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:32:
[...]

Sorry kerel, maar tegen een BM Hunter ben je er geweest
neem aan dat een Hunter die met pet in contested loopt hij die op defensive heeft staan

een Pet is sneller bij je dan jij je fear kan casten en met een attack speed van 1.0 krijg jij die fear niet gecast hoor :P je eindigd dan als snack voor Cat, Kat, of welke originele naam Drizt, Drist of Legolas ook voor zijn pet heeft verzonnen :P
Dat zal best, maar ik speel veel PvP op het moment en laten we het er tenminste op houden dat ik dan weinig BM hunters tegenkom. Ik geef zonder meer toe dat het lastig is, maar zeker niet zoals in het oorspronkelijke bericht de toon gezet werd.
Daarnaast kan ik een shield opgooien waardoor ik niet eens interrupted wordt met het casten van fear. Ik kom meestal pas echt in de problemen als curses geresist worden

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 06-10-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:39:
Dat zal best, maar ik speel veel PvP op het moment en laten we het er tenminste op houden dat ik dan weinig BM hunters tegenkom. Ik geef zonder meer toe dat het lastig is, maar zeker niet zoals in het oorspronkelijke bericht de toon gezet werd.
Als die pet fearbaar is, en niet opeens rood en twee keer zo groot wordt, is het geen BM Hunter. BM is 'the way to go' wat betreft PvP, enkel en alleen vanwege BW. Een pet onder BW doet 200% damage en is onfearbaar voor 15 seconden, en ondertussen staat die Hunter ook nog op je te schieten.

Mijn pet heeft 'base' een DPS van ongeveer 66. BM heeft een +15% damage talent, een +15% crit chance talent, een +30% attack speed increase on-crit voor 8 seconden en dan nog eens bestial wrath. Mijn cat heeft een attack speed van 1.2 (en dan reken ik claw en bite niet mee), en zou dan ongeveer een 20% crit rate hebben. Dat betekent dat 'ie ongeveer elke 1.2 * 5 = 6 seconden een 8 seconden +30% attack speed buff krijgt. Oftewel, die pet is zonder BW al een probleem (die negeer je niet even), met BW aan doet 'ie dus twee keer zo veel damage (ik schat dat zo'n pet een DPS heeft van rond de 150-200). In die 15 seconden doet die pet zo'n 2250-3000 damage, en dan staat die Hunter ook nog mee te schieten. Oh, en laten we de hoge shadow resists ook niet vergeten :)

BM Hunters zijn van waardeloos naar lichtelijk imba gegaan, dat geef ik, als Hunter, graag toe.

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 06-10-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
*zucht*

Toch maar een keer die BM build proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:49:
[...]

Als die pet fearbaar is, en niet opeens rood en twee keer zo groot wordt, is het geen BM Hunter. BM is 'the way to go' wat betreft PvP, enkel en alleen vanwege BW. Een pet onder BW doet 200% damage en is onfearbaar voor 15 seconden, en ondertussen staat die Hunter ook nog op je te schieten.
Klopt, ik ken het.
Ik geef ook zonder meer toe dat er bijzonder vervelende anti-warlock momenten zijn. Maar het is niet per definitie, zoals ik net een beetje uit de oorspronkelijke post las waar ik op reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BladePHQ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:54:
*zucht*

Toch maar een keer die BM build proberen :P
*leest sig*

nee man, niet doen, gewoon alles in survival stoppen, dat is de bom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

Daarnaast kan ik een shield opgooien waardoor ik niet eens interrupted wordt met het casten van fear. Ik kom meestal pas echt in de problemen als curses geresist worden
Dat laatste is onzin Wolvie, VW shield helpt absoluut niet tegen interrupts.

edit: hmm, shield trinket ? que ?

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 06-10-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:49:
[...]
Dat betekent dat 'ie ongeveer elke 1.2 * 5 = 6 seconden een 8 seconden +30% attack speed buff krijgt.
Bij mijn beestje zelfs 1 keer per 5 seconden dan, gevolg: Wrath gaat ieder gevecht aan. :P
Ik vraag me eigenlijk af; Kan wrath ook tijdens wrath geactiveerd (dus hernieuwd) worden? Dat zou namelijk betekenen dat een fast attackspeed pet na z'n eerste crit gedurende de rest van het gevecht in wrath blijft (tenzij ie een erg lange reeks niet-crits heeft).

[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 06-10-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Laatst online: 30-03 22:34

Infernis

Psychotic Weaboo

Iemand tips voor trashmobs achter vaelastrasz? Raid was er niet echt op voorbereid gisteren, we zijn maar tot in de 2de kamer geraak bij broodlord (suppressors). Zit daar een geheim achter of moet je gewoon veel mages meebrengen? ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Trinket kun je kopen als je honored bent bij Defilers. Absorbs plm. 500-600 physical.

Edit: deze dus : http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=20072

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 153479 op 06-10-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 153479 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:13:
[...]

Trinket kun je kopen als je honored bent bij Defilers. Absorbs plm. 600 physical.
Ah die, maar interrupts gaan er dus ook niet doorheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Jaja On_E (*kuch*prut*kuch*ser*kuch*) :)
3 minuten cooldown is zeker niet slecht voor dat ding, heel blij mee.. Precies genoeg om een aantal tegenstanders behoorlijk te pesten of om net te overleven in instances als je teveel aggro gepakt hebt... ideaal ding...
Maar je moet er wel behoorlijk wat voor PVP-en in AB
On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:19:
[...]

Eerlijk gezegd durf ik het niet voor 100% te zeggen, het is me tenminste nooit opgevallen, laat ik het zo zeggen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 06-10-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

[...]

Als het physical is , en niet boven de 500 uitkomt per klap, komt r niets doorheen.

Tegen een @^%$)*& arcanite reaper daarentegen .... volkomen kansloos

Chop chop weg lock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-04 10:10
[...]

werkt net als priest shield maar dan wat minder dmg absorption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:23:
[...]

Als het physical is , en niet boven de 500 uitkomt per klap, komt r niets doorheen.

Tegen een @^%$)*& arcanite reaper daarentegen .... volkomen kansloos

Chop chop weg lock :D
Maar daar heb ik nog maar weinig pets mee rond zien lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:10:
Bij mijn beestje zelfs 1 keer per 5 seconden dan, gevolg: Wrath gaat ieder gevecht aan. :P
Ik vraag me eigenlijk af; Kan wrath ook tijdens wrath geactiveerd (dus hernieuwd) worden? Dat zou namelijk betekenen dat een fast attackspeed pet na z'n eerste crit gedurende de rest van het gevecht in wrath blijft (tenzij ie een erg lange reeks niet-crits heeft).
Ik geloof dat die timer iedere keer dat 'ie crit gereset wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik ga m'n Hunter eens naar de testserver copyen en 't eens testen. Eens zien wat het verschil in DPS is. Als mobs in Tyrs beter grindbaar zijn met BM dan met Marks (huidige spec) dan ga ik denk ik toch maar voor BM.
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:25:
Maar daar heb ik nog maar weinig pets mee rond zien lopen.....
Da's patch 1.8 ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 06-10-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Infernis schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:12:
Iemand tips voor trashmobs achter vaelastrasz? Raid was er niet echt op voorbereid gisteren, we zijn maar tot in de 2de kamer geraak bij broodlord (suppressors). Zit daar een geheim achter of moet je gewoon veel mages meebrengen? ^ ^
Als je in de 2e surpression room bent gekomen dan ben je goed bezig en heb je geen tips meer nodig toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:20:
[...]

Jaja On_E (*kuch*prut*kuch*ser*kuch*) :)
3 minuten cooldown is zeker niet slecht voor dat ding, heel blij mee.. Precies genoeg om een aantal tegenstanders behoorlijk te pesten of om net te overleven in instances als je teveel aggro gepakt hebt... ideaal ding...
Maar je moet er wel behoorlijk wat voor PVP-en in AB

[...]

Eerlijk gezegd durf ik het niet voor 100% te zeggen, het is me tenminste nooit opgevallen, laat ik het zo zeggen :)
Ik word ooit nog wel exalted in AB, vind het echt SUPER nml.

Heb je die cloth belt ook ? Die moet ik ook zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Ik geloof dat die timer iedere keer dat 'ie crit gereset wordt, maar dat weet ik niet zeker. Ik ga m'n Hunter eens naar de testserver copyen en 't eens testen. Eens zien wat het verschil in DPS is. Als mobs in Tyrs beter grindbaar zijn met BM dan met Marks (huidige spec) dan ga ik denk ik toch maar voor BM.

[...]

Da's patch 1.8 ;)
Wat voor mobs zijn dat in Tyrs Hand? Als ze melee zijn is het appeltje eitje denk ik. Mijn pet heeft nu ca 45% damage reduction, komt bij dat je 'm met Mend Pet nog kunt healen ook. Mocht je pet toch doodgaan, kun je het laatste beetje hp van die mob er altijd nog kitend afschieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Miles Teg schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:43:
[...]

Wat voor mobs zijn dat in Tyrs Hand? Als ze melee zijn is het appeltje eitje denk ik. Mijn pet heeft nu ca 45% damage reduction, komt bij dat je 'm met Mend Pet nog kunt healen ook. Mocht je pet toch doodgaan, kun je het laatste beetje hp van die mob er altijd nog kitend afschieten. :P
Paladins, Priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke vraag
heeft iemand link naar nafarius opgenomen kill ??

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:43:
Paladins, Priests en Mages. Paladins en priests zijn ietwat vervelend omdat ze zichzelf healen, maar op zich heb je dan altijd nog scattershot. Nadeel is alleen dat je die skill met een 31BM build niet meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
se7en schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:50:
oke vraag
heeft iemand link naar nafarius opgenomen kill ??
Je bedoelt die ge-exploite kill van Death and Taxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84867

Mensen ik ben nu net begonnen met WOW en speel op de Bloodscalp server.
Alleen ik lees dat een hoop mensen hier niet meer spelen.
Speel ik wel op de juiste Server voor een Beginneling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Hydra schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:54:
[...]

Paladins, Priests en Mages. Paladins en priests zijn ietwat vervelend omdat ze zichzelf healen, maar op zich heb je dan altijd nog scattershot. Nadeel is alleen dat je die skill met een 31BM build niet meer hebt.
voor een warrior piece of cake.
ik pak ze allemaal, soms 2 tegelijk :)

ik moet dan wel mijn schild gebruiken om de healings te bashen, maar voor de rest gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 84867 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:11:
Ik zou Bloodfeather kiezen.
Is wel een PvP server, maar nog lekker rustig, en veel beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 84867 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:11:
Ik zou sowieso een wat nieuwere server uitproberen.
Als je als nieuweling op een oudere server begint is 't niet zo leuk, de kosten voor alles zijn een stuk hoger dan op nieuwere servers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84867

Bedankt :)
Het is zeker niet mogelijk om me Char me te nemen he :(
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!