Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 16.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:42
270G wow...die gaan bij ons voor minimaal 550G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Bij ons ook, ik wist niet dat ik zo snel op buyout kon rammen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik heb de mijne met moeite kunnen verkopen voor 550g. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 82623 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:31:
zoals vincent zei hebben we gister nefarian gekilled, god wat een cool gevecht. makkerlijker als gedacht maar alles zit erin. toch best netjes omdat we maar in totaal 3 try's hebben gehad op phase 2 en bij de 3de try ging ie al neer.
<-- iwubjoe van Khadgars Rage

leuk dat er nog iemand van magtheridon hier zit en van SA :)

btw : keldon ben je toevallig djurre ? :)
Keldon is Kumaru van BL horde dacht ik.

En idd hij is makkelijker dan ik had gehoopt. Als we geen fear ward vergeten waren hadden we hem de 1ste echte try gekilled, zegt genoeg imo. Fase 1 is het enige wat het leuk maakt. Rest is wel geinig enzo, maar als je beetje normaal doet dan is ie echt niet lastig in fase 2. Moeilijkste baas in WoW had ik toch meer verwacht.

Vroegah was Ragnaros echt imba, ik had verwacht dat zoiets ook met Nefarian in het begin zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

LMD schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

Weet niet of Zet in denial heeft gezeten. (ken 1 zet en dat is een paladin in NW)

Benieuwd welke mensen jij mee kon ouwehoeren :) (heeft wel een vermoeden)
Ga weer met school bezig :(
vooral met jouw en Djow enzo

ennuh, zet als in move, niet als in char name :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 13:12

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

Tja, imo is het toch vrij normaal om op dat lvl met pug's mee te gaan. Ook zou ik "hulp" zoeken onder de gelijkgezinden in de guild (50-58) en niet direct bij de lvl60's. Overigens zijn er genoeg quests te doen die je kunt solo-en of iig met 2 man te doen zijn.
Wel ik heb nu alleen nog maar dus Elite en Dungeon te doen, één iemand heeft mij geholpen vanaf level 52 naar 57 te werken, andere een paar keer gevraagd maar geen tijd, terwijl ze gewoon in het zelfde gebied bezig zijn, alleen liepen ze een paar quests voor mij. PUG is leuk maar ik hou niet zo van instances doe ik al vanaf het begin met de guild en nu ineens nadat hun lvl 58 en hoger zijn geworden is het uitelkaar gegroeit. Vreemd genoeg op The Venture Co server helpt elkaar weer iedereen maar de lvl's liggen bijna gelijk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

ImdaMned schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:51:

Gisteren nog een Krol Blade gekocht voor 270g en 1 op 1 aan onze knuffelrogue doorverkocht, hij liep al 2 maanden rond met een blauwe lvl 45 ofzo. Zo blij als een kind : )
Had die kerel die dat Krol Blade verkocht ofzo een tik van de malle molen gehad 8)7

Normaal moet die toch minimaal 400 G kunnen slijten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:55

FunkyTrip

Funky vidi vici!

we_are_borg schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:38:
[...]

Wel ik heb nu alleen nog maar dus Elite en Dungeon te doen, één iemand heeft mij geholpen vanaf level 52 naar 57 te werken, andere een paar keer gevraagd maar geen tijd, terwijl ze gewoon in het zelfde gebied bezig zijn, alleen liepen ze een paar quests voor mij. PUG is leuk maar ik hou niet zo van instances doe ik al vanaf het begin met de guild en nu ineens nadat hun lvl 58 en hoger zijn geworden is het uitelkaar gegroeit. Vreemd genoeg op The Venture Co server helpt elkaar weer iedereen maar de lvl's liggen bijna gelijk.
Tja, zo werkt dat nu eenmaal. Vanaf lvl 57 slaat de UBRS/SCHOLO koorts toe en is iedereen bezig voor zijn set. Dan heb je nu eenmaal geen zin meer in lagere level quests/dungeons, vriend of niet. Ik praat het niet goed, maar vechten tegen de item-hunt koorts is erg moeilijk. Het enige wat je kan doen is toch gewoon PUGs zoeken. Met jou nog velen, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Tot je 58 bent en dan je vrienden weer opzoeken.

En ja op Venture Co & Defias Brotherhood heerst er inderdaad een leuke sfeer. Iedereen helpt elkaar, het PvPen is weer leuk (lowlevel raids op astranaar en redridge enzo) en de economie is nog niet geinflateerd. Level 38 Shaman aldaar en having a blast.

Ik snap niet dat je daar weg wil, die RP verplichting vind ik best meevallen. In /s doe ik leuk mee, maar in party en guild chat is toch iedereen lekker aan het ouwehoeren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb net WoW besteld. Toch maar eindelijk eens spelen. Ik heb de beta gespeeld tot lvl 24(orc warrior) en daarna ben ik lvl29 geworden met een Warlock(race weet ik even niet meer)
Nu dus uiteindelijk mijn eigen versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

we_are_borg schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:53:
Ik zit momenteel erg hard na te denken om uit de guilde te stappen, dit doordat er een aantal (stuk of 5) lvl 60's zijn die op eens geen hulp meer bieden bij quests, aan lvl 50 en hoger.
Bekijk dit ook eens van de andere kant.

In mijn gilde zitten ook een aantal mensen die vanaf het moment dat ze inloggen al beginnen met roepen om hulp van een level 60 en dat tot ze uitloggen volhouden.

Ze houden er totaal geen rekening mee dat die level 60 ook nog andere dingen te doen heeft. Level 60 betekent niet dat je klaar bent en vanaf dat moment leeft om de level 50's in je gilde te helpen. Ik ben nu langer en meer aan het farmen dan in de voorgaande 59 levels.

Laatst heb ik nog iemand geholpen om een quest te doen. Er moesten even wat mobs worden opgeruimd, dan kon die gast zijn quest doen. Was iets wat 10 minuten zou duren.
Ben ruim 1 uur bezig geweest, omdat die gast zijn zaakjes niet op orde had. Hij wist niet waar de quest was. Het bleek dat hij nog een sleutel moest farmen voor dat hij de quest kon doen. Daarna bleek ook nog eens dat de elite mob 3 levels hoger was dan hij zelf ... een extra level of twee en hij had de quest zelf kunnen doen.

We hebben er ook een die constant een princes run wil doen in mauradon. Leuk hoor maar met 1 level 60 ben je er nog niet. Als je dan ook nog eens de scepter niet hebt. Dan begin ik daar dus niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zijn er al mensen aan het spelen? Ik zie op Tech Support forum dat ze Latency Issues Part 3 hebben geopend gezien de nieuwe latency problemen:
http://forums-en.wow-euro...2043&p=1&tmp=1#post172043

Wel typisch, elke woensdag heeft Blizzard's ISP latency issues volgens hun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 07:58

BrZ

Anoniem: 97943 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:38:
[...]

In mijn gilde zitten ook een aantal mensen die vanaf het moment dat ze inloggen al beginnen met roepen om hulp van een level 60 en dat tot ze uitloggen volhouden.

Ze houden er totaal geen rekening mee dat die level 60 ook nog andere dingen te doen heeft. Level 60 betekent niet dat je klaar bent en vanaf dat moment leeft om de level 50's in je gilde te helpen. Ik ben nu langer en meer aan het farmen dan in de voorgaande 59 levels.
Ben toch wel blij dat er alleen maar level 60's in mijn guild zitten (op alts na uiteraard). Ben lowlevels helpen na een paar maanden wel zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
jarnotjuh schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

Ik ook van jou! :>

[...]

Maar anyway, jij zegt dus dat NA, IL en NW wegzijn?
Wie zijn EU en HL? :P Ben al 2 maanden daar niet meer actief...

Na het gedoe van denial had ik het wel een beetje gezien daar. Ik vond het een behoorlijk kinderachtige zet. Maargoed, da's mijn mening.
Achja Denial, don't get me started... (al zijn er wel een paar hele geschikte bij ;))

En van de imba van de A:H ratio (is die er dan) is niet echt veel te merken atm, er zijn nog plenty hordes around om lol mee te hebben. Lijkt wel of er van beide zijde ongeveer evenveel zijn weg gegaan.
En dan waren NW/NA wel de top(?) aan bijde kanten maar er blijven nogsteeds grote en goede guilds over.
Persoonlijk heb ik het geluk gehad om bij 1 van de leukste (imho) Ally guilds van de server terecht gekomen te zijn (ondanks dat ze een stop hadden op mages, en zeker <<55 mages).
Best heel veel 60's en we beginnen nu best vorderingen te maken in MC (ik wil ook mee :()

ach, heb weer een 60dagen kaartje opgevoerd dus kan nog wel ff door, ook me hunter heeft weer zijn gear terug en krijgt zu nu en dan daglicht te zien (heeft de afgelopen 3maande stof staan happen).

Ik verkmaak me nog best met WoW.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

BrZ schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:49:
[...]
Ben toch wel blij dat er alleen maar level 60's in mijn guild zitten (op alts nu uiteraard). Ben lowlevels helpen na een paar maanden wel zat ;)
Ik heb er niets op tegen om lower levels te helpen.

Maar als ze constant blijven zeuren en dan ook nog niet eens de voorbereidingen voor de quest hebben gedaan. Tsja dan heb ik er wel voor een tijdje genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 07:58

BrZ

Anoniem: 97943 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Ik heb er niets op tegen om lower levels te helpen.

Maar als ze constant blijven zeuren en dan ook nog niet eens de voorbereidingen voor de quest hebben gedaan. Tsja dan heb ik er wel voor een tijdje genoeg van.
Grootste probleem wat ik heb is dat ze verwachten dat je ze blijft helpen als je ze een keertje helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Routed schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Achja Denial, don't get me started... (al zijn er wel een paar hele geschikte bij ;))

En van de imba van de A:H ratio (is die er dan) is niet echt veel te merken atm, er zijn nog plenty hordes around om lol mee te hebben. Lijkt wel of er van beide zijde ongeveer evenveel zijn weg gegaan.
En dan waren NW/NA wel de top(?) aan bijde kanten maar er blijven nogsteeds grote en goede guilds over.
Persoonlijk heb ik het geluk gehad om bij 1 van de leukste (imho) Ally guilds van de server terecht gekomen te zijn (ondanks dat ze een stop hadden op mages, en zeker <<55 mages).
Best heel veel 60's en we beginnen nu best vorderingen te maken in MC (ik wil ook mee :()

ach, heb weer een 60dagen kaartje opgevoerd dus kan nog wel ff door, ook me hunter heeft weer zijn gear terug en krijgt zu nu en dan daglicht te zien (heeft de afgelopen 3maande stof staan happen).

Ik verkmaak me nog best met WoW.
toon volledige bericht
Idd er zijn nog genoeg goede guilds op Bloodscalp en ik denk dat de ratio Horde/Ally nog steeds ongeveer het zelfde is. :) Tuurlijk het is jammer dat NA en NW gemoved zijn. Nou kunnen wij tenminste een poging doen om de beste guild van de server te worden op PvE gebied. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:28

bstard

---------------

Ik begrijp ook niet helemaal waarom er steeds maar verwacht wordt dat je moet helpen. Ga lekker een PUG samenstellen, of gelijke lvls uit je guild, en ga die instance in. Je moet dan je best doen; lijkt mij iets interesanter dan achteraan staan, lvl 60's ;t werk laten doen, en kankeren als je item weer niet valt bij de boss. Bedoel: als je 60 bent zal je toch echt zelf je instances moeten doen; als je dan weer achteraan staat of gewoon niet weet wat er verwacht wordt is sympatiek tov de medespelers.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

Vincentio schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:30:
[...]

Oppbokken Jihan :+
Jullie hebben easy kills in fase 1, maar wij pwnen dat zonder totems ook dus.
En jullie tanks zijn erop ingesteld onze niet.
Mjah wij kitten ze dus niet he :P denk dat daarom "weinig" horde guilds um al down hebben, iedereen heeft een beetje die tacs van razorgore "geleend" van nightmares asylum ofzo met de totem kite :P
En dat werkt best kut bij nef imo =) wij hebben ze altijd getanked :P nef stage 1 hebben we dan ook een leuke strat verzonnen, ze gaan iig sneller dood dan dat ze spawnen (bij1 van de camps dan) :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 05-05 13:12

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 97943 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:38:
[...]

Laatst heb ik nog iemand geholpen om een quest te doen. Er moesten even wat mobs worden opgeruimd, dan kon die gast zijn quest doen. Was iets wat 10 minuten zou duren.
Ben ruim 1 uur bezig geweest, omdat die gast zijn zaakjes niet op orde had. Hij wist niet waar de quest was. Het bleek dat hij nog een sleutel moest farmen voor dat hij de quest kon doen. Daarna bleek ook nog eens dat de elite mob 3 levels hoger was dan hij zelf ... een extra level of twee en hij had de quest zelf kunnen doen.

We hebben er ook een die constant een princes run wil doen in mauradon. Leuk hoor maar met 1 level 60 ben je er nog niet. Als je dan ook nog eens de scepter niet hebt. Dan begin ik daar dus niet aan.
toon volledige bericht
Ik heb een quest op me lijstje staan die een key moet opleveren ik moet een lvl 61 elite killen nu heb je daar dus gewoon een aantal lvl 60's voor nodig aangezien je tegen een lvl 61 moet. Er wordt mij zelfs gezegt dat het dan nog moeilijk is maar als er 4 level 60 in de buurt staan en staan te wachten op iemand die er pas over een 20 minuten er is dan kan je toch wel even helpen of zie ik dat verkeerd. Ik dien nu dus UBR te doen maar ook een keer gevraagd of ik mee kon aangezien ze toch nog party memebers zochten, dat kon niet, geen uitleg waarom of hoe dan ook wel een volgende keer kon ik mee. Ze zijn nog een paar keer geweest maar geen invite of iets.

Ik speel dus met de zelfde leden op TVC server en daar wordt wel geholpen (en je helpt lageren), daar is er weer wel eens gezindheid, hoewel ik nooit zomaar uitgenodigt wordt voor een instance.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28

m0nk

16-09-2003 15.15

ImdaMned schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:51:
Verwacht niet al te veel van lvl 60 chars, die zijn zelf druk met gear / pvp / epic mount. Gisteren is er nog iemand door zul'farak heen geragt door een aantal. Leuk om de berichten te horen : )

Gisteren nog een Krol Blade gekocht voor 270g en 1 op 1 aan onze knuffelrogue doorverkocht, hij liep al 2 maanden rond met een blauwe lvl 45 ofzo. Zo blij als een kind : )
Trol koop ook eens wat moois voor Monkie :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

En dan te bedenken dat Ragnaros op Stormrage pas 2 keer gekilled is. (Misschien wat vaker, iig maar 2 guilds) En nog niets in BWL.. :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
m0nk schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:07:
[...]

Trol koop ook eens wat moois voor Monkie :D
Noem het en ik zal een poging wagen

Die hide of the wild recipe heb je al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156673

Op bloodhoof is er ook nog maar 1 guild die ragnaros neer heeft en 2 ( kan ook 3 zijn ) bosses in bwl

De guild waar ik in zit is op dit moment bij ragnaros, wel hebben we zondag onyxia neer gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Mojo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:20:
En dan te bedenken dat Ragnaros op Stormrage pas 2 keer gekilled is. (Misschien wat vaker, iig maar 2 guilds) En nog niets in BWL.. :X
We waren dichtbij gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Ja klopt, we komen er inderdaad wel :P De sons gingen iig wel redelijk goed, leek erop dat rogues te snel neer gingen. Als ranged heb ik eigenlijk alles overleefd, behalve dan toen er geen melee meer was :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 12:14

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Anoniem: 156673 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:26:
Op bloodhoof is er ook nog maar 1 guild die ragnaros neer heeft en 2 ( kan ook 3 zijn ) bosses in bwl

De guild waar ik in zit is op dit moment bij ragnaros, wel hebben we zondag onyxia neer gekregen.
He die Phystick, ook hier? :P
Herken je me nog uit Pride?

Even een vraagje in het algemeen.
Ik speel niet genoeg denk ik om grote instances te doen zoals MC en dergelijke, gewoon omdat die te lang duren, maar doen de wat grotere guilds ook veel aan UBRS en LBRS en andere instances? (of duren die ook uren?)

Zit er namelijk over te denken om uit mijn huidige guild (Pride op Bloodhoof) te stappen en een andere guild te gaan verzoeken om daar dan eventueel bij te kunnen.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Graag jullie meningen over combatrogues lvl60 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Thunderman_303 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:35:
[...]

He die Phystick, ook hier? :P
Herken je me nog uit Pride?

Even een vraagje in het algemeen.
Ik speel niet genoeg denk ik om grote instances te doen zoals MC en dergelijke, gewoon omdat die te lang duren, maar doen de wat grotere guilds ook veel aan UBRS en LBRS en andere instances? (of duren die ook uren?)
Een ervaren group kan UBRS in een uur uitspelen. MC schoonvegen, inclusief Ragnaros, is in 5 uur te doen. En ja, de grotere guilds doen vaak guild-only UBRS/LBRS/etc.

Het probleem met grotere guilds is echter dat ze in feite PUG's zijn. Vandaar dat ik MC/BWL altijd doe met een vaste group spelers uit diverse guilds.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:53
Een gemiddelde UBRS raid met een PUG duurt zo'n 2 uur. Sneller kan natuurlijk altijd.

MC doen wij (exclusief Ragnaros, die lukt nog niet) nu een uurtje op 8 over (over 2 avonden verspreid). Ik heb guilds gehoord die het in 3 uur doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

The Realone schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:22:
Een gemiddelde UBRS raid met een PUG duurt zo'n 2 uur. Sneller kan natuurlijk altijd.

MC doen wij (exclusief Ragnaros, die lukt nog niet) nu een uurtje op 8 over (over 2 avonden verspreid). Ik heb guilds gehoord die het in 3 uur doen.
Die imba Jumpiefox deed het afgelopen woensdag met zijn imba guild in 2 uur en 18 minuten... nerf!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Gisteren Domo voor de 2e keer neergekregen, 2e poging laatste add tot 17% gekregen |:( |:( maar daarna was het de 3e poging heel relaxed en soepel. Nu alleen iedereen nog omhoog krijgen qua fireres want dat valt bij sommigen niet echt mee. Records qua tijd en zo houden we nog niet echt bij maar het begint steeds beter te gaan, wipes hebben we tot en met Golemagg eigenlijk niet meer. (of iemand moet richting 2 Giants laggen, dan wil het nog wel eens mis gaan :) ) Iedereen krijgt nu meer ervaring merken we, alleen jammer dat we de laatste runs weinig Lawbringer items langs zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Anoniem: 117852 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:52:
Gisteren Domo voor de 2e keer neergekregen, 2e poging laatste add tot 17% gekregen |:( |:( maar daarna was het de 3e poging heel relaxed en soepel. Nu alleen iedereen nog omhoog krijgen qua fireres want dat valt bij sommigen niet echt mee. Records qua tijd en zo houden we nog niet echt bij maar het begint steeds beter te gaan, wipes hebben we tot en met Golemagg eigenlijk niet meer. (of iemand moet richting 2 Giants laggen, dan wil het nog wel eens mis gaan :) ) Iedereen krijgt nu meer ervaring merken we, alleen jammer dat we de laatste runs weinig Lawbringer items langs zien komen...
Achja, jullie hebben Dukrun nu van ons met leuke FR he ^^ Al mag ik zeggen dat we erg blij zijn met exthylian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 04-05 11:18
Een vraagje voor hunters die macro's gebruiken.

Deze macro gekopieerd van deze website

/script PetWait(); PetPassiveMode(); ClearTarget(); local c=CastSpellByName; if (not Zorlen_inCombat()) then c("Freezing Trap(Rank X)"); m="-Mez Trap Down!-"; else c("Feign Death"); m="-Feigning!-"; end; SendChatMessage(m,"Party");

Hij werkt niet, waarom? Ik kom er niet uit.

De bedoeling is duidelijk neem ik aan :p

Ik krijg als fout bericht: [String 'PetWait(); PetPassiveMode(); ClearTarget();..."] 1: attempt to call global 'ZorleninCombat' (a nil value)

Die Zorlen is een persoon die macro's maakt en dit deel lijkt mij overbodig, maar het lukt me niet om het te verwijderen.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:47
honey schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:26:

/script PetWait(); PetPassiveMode(); ClearTarget(); local c=CastSpellByName; if (not Zorlen_inCombat()) then c("Freezing Trap(Rank X)"); m="-Mez Trap Down!-"; else c("Feign Death"); m="-Feigning!-"; end; SendChatMessage(m,"Party");

Ik krijg als fout bericht: [String 'PetWait(); PetPassiveMode(); ClearTarget();..."] 1: attempt to call global 'ZorleninCombat' (a nil value)

Die Zorlen is een persoon die macro's maakt en dit deel lijkt mij overbodig, maar het lukt me niet om het te verwijderen.
toon volledige bericht
Volgens mij moet je gewoon Zorlen door je eigen character naam vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
lijkt me ook, er zal echt geen "-Feigning!- Macro made by Zorlen ®" komen te staan =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Bedankt Heb het gepropeerd, maar het werkt nog niet. Alleen staat er nu mijn naam ipv Zolen :)

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
Damn mijn dag was kut. Gisteravond (na sluitingstijd van de winkels) kwam ik erachter dat mn gamecard verlopen was. Dus ik wil vandaag een nieuwe halen.... Voor mn gevoel moest ik MC ff soloën voorat ik er een kreeg. 8 winkels langsgeweest, allemaal uitverkocht, maar gelukkig hadden ze het bij de 9e winkel wel :)

Dus ik kan eindelijk weer spelen, verkoop ik per ongeluk mn Wildheart Cowl en direct daarna een ander item, ik dacht dat ik het equipte (avond dus verkloot). Maar gelukkig kon een GM me helpen en die heeft mn Cowl weer terug gehaald _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Monsie op 05-10-2005 21:01 . Reden: typo ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
sinds ik al mn addons aanzet in de nieuwste patch (1.7) kan ik niet meer WoW afsluiten. als ik zwaar bezig geweest ben, blijft hij hangen. er gebeurt niets, heel de pc freezed. ctrl alt del helpt niet. alleen handmatige reset..

iemand dit ook..?

suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Jumpiefox schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:02:
[...]

Mjah wij kitten ze dus niet he :P denk dat daarom "weinig" horde guilds um al down hebben, iedereen heeft een beetje die tacs van razorgore "geleend" van nightmares asylum ofzo met de totem kite :P
En dat werkt best kut bij nef imo =) wij hebben ze altijd getanked :P nef stage 1 hebben we dan ook een leuke strat verzonnen, ze gaan iig sneller dood dan dat ze spawnen (bij1 van de camps dan) :+
Mjah maar bij de andere camp kan je wel mooi zorgen dat niks wegloopt mbv totems ;)
Nefarian op 19%, ik was bij me ouders :'(
Overrun door de adds somehow en nu is BWL reset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 106398 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:57:
[...]

Achja, jullie hebben Dukrun nu van ons met leuke FR he ^^ Al mag ik zeggen dat we erg blij zijn met exthylian.
Hehe, yup. Dukrun was er gisteren dan niet bij maar hij lijkt wel ok zover als ik t nu gezien heb. Soms is het wel leuk om te zien hoe verschillende spelers heen/terug gaan naar verschillende guilds. ;) Jammer dat Exthy bij ons wegging, fijne speler imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Exthy is geweldige warrior, Dukrun is bij ons weg gegaan omdat iedereen hem pestte dat ie slecht is... Wel aardige gast verder :)

edit:

Broodlord down on Arathor :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 106398 op 05-10-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

GVD IK ben nu zo pissig .. Loop ik een beetje door strangleton the questen en te killen zie ik opeens een mannetje tauren achtig met rode letters boven zich. Zonder na te denken Spring ik er op af en nak ik hem. Nou was het geen civilian maar tog ben ik al me honor kwijt van echt bijna Coporal naar net Private ik gelijk naar gm. Yeah sorry we cant do anything about it , its an bug .. GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dat is toch geen bug? Gewoon dishounarable kill die je ontzettend veel in rank kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:49

On_E

Housemusic

World of Roguecraft 2 is hilarisch. _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

toon volledige bericht
Je moet die Zorlen macro addon hebben ( speciale addon met speciale macro's )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Woohoo :D

Heb nu mijn 3e devout set part binnen.

Na de belt en crown heb ik nu de sandals erbij :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Anoniem: 41017 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:47:
[...]

Je moet die Zorlen macro addon hebben ( speciale addon met speciale macro's )
Bedankt dit was inderdaad te truk. Zonder de addon doet hij het niet.

:)

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MST_Morpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:02:
Woohoo :D

Heb nu mijn 3e devout set part binnen.

Na de belt en crown heb ik nu de sandals erbij :)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?443694

Dit zijn betere priest items, imho.
Heb de hele devout ook hoor maar ja...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

keldon schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:06:
Dat is toch geen bug? Gewoon dishounarable kill die je ontzettend veel in rank kost.
Nee het is de bug dat er huist geen DK bij komt en dat ze niet als Civilian staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 147287 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:39:
GVD IK ben nu zo pissig .. Loop ik een beetje door strangleton the questen en te killen zie ik opeens een mannetje tauren achtig met rode letters boven zich. Zonder na te denken Spring ik er op af en nak ik hem. Nou was het geen civilian maar tog ben ik al me honor kwijt van echt bijna Coporal naar net Private ik gelijk naar gm. Yeah sorry we cant do anything about it , its an bug .. GVD
Ik heb hetzelfde met die goblins bij de zepelins >< echt zo irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 156673 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:26:

Dat zijn er 3 ;)
En met een beetje geluk vanavond 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-05 22:03
Monsie schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:59:
Damn mijn dag was kut. Gisteravond (na sluitingstijd van de winkels) kwam ik erachter dat mn gamecard verlopen was. Dus ik wil vandaag een nieuwe halen.... Voor mn gevoel moest ik MC ff soloën voorat ik er een kreeg. 8 winkels langsgeweest, allemaal uitverkocht, maar gelukkig hadden ze het bij de 9e winkel wel :)

Dus ik kan eindelijk weer spelen, verkoop ik per ongeluk mn Wildheart Cowl en direct daarna een ander item, ik dacht dat ik het equipte (avond dus verkloot). Maar gelukkig kon een GM me helpen en die heeft mn Cowl weer terug gehaald _/-\o_
ik heb mn devilsour necklace ook gevendored 2 dagen terug :(. +15 agi, is toch net wat beter voor mij dan +10 sta/+20 attack power van will of the martyr. (hunter). Ik ga vanavond ff vragen aan een gm of ik hem nog terug kan krijgen, zal wel niet.

Gisteren wel weer painweaver band gekregen op een heel vage manier, ik was met wat guildies en de rest pickup in ubrs. Er rolden heel veel op painweaver (maar was geen buy roll), ik rollde slechts 17 en een andere gast won hem en zei toen dat ik hem kon krijgen voor buy, ik had al wel eens met hem gespeeld, gewoon relaxte gast. Echter ik had helemaal geen geld, dus hij whisperde dat ik naast hem moest staan, en toen zei hij in de chat paid :). Ik heb hem belooft 10g te geven, maar hij hoefde er niets voor te hebben. Was dr erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:03

toon volledige bericht
Wat is er mis met UnitAffectingCombat("player")?
Probeer dit eens:
code:
1
/script PetWait(); PetPassiveMode(); ClearTarget(); local c=CastSpellByName; if (not UnitAffectingCombat("player")) then c("Freezing Trap(Rank X)"); m="-Mez Trap Down!-"; else c("Feign Death"); m="-Feigning!-"; end; SendChatMessage(m,"Party");

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

MrVegeta schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 07:55:
[...]

Mmmm. Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit :9~

Ik wil wel de hele Devout set hebben (al was het alleen maar voor de looks, en het ik heb hem compleet idee).

Maar de gear die jij hebt... Wow _/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
DarkShadow schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:22:
[...]

ik heb mn devilsour necklace ook gevendored 2 dagen terug :(. +15 agi, is toch net wat beter voor mij dan +10 sta/+20 attack power van will of the martyr. (hunter). Ik ga vanavond ff vragen aan een gm of ik hem nog terug kan krijgen, zal wel niet.
Ik had een ticket aangemaakt met:
1. De tijd van het verkopen
2. Itemnaam
3. Vendor (+land waar die vendor was)

Mn broertje heeft ook wel eens zoiets gehad, maar hij wist de tijd niet meer. Volgens mij kreeg hij het item toen niet terug omdat ze het niet konden vinden.

Maar was wel lache, die GM whisperd me. Met de uitleg dat ze dus maar 1 KEER een item voor je terughalen per ACCOUNT (ik zeg dit maar ff voordat je een groen item terug wil halen ofzo, beetje lullig als je dan een legendary verkoopt, want dan is het joepdoei de mazzel). En na die uitleg vraagt hij of je dan nog steeds dat item terug wil hebben.

Dan moet je het bedrag overmaken wat je van de vendor voor dat item gekregen hebt. Komt er opeens, uit het niets, een tradewindow (die GM in geen velden of wegen te bekennen :)) Bedrag terugstorten. Dan controleerd de GM nog ff of [plaats item hier] echt het item is wat je terug wil hebben. En daarna staatie weer in je bag :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

GM staat niet voor nix voor GodMode ;)

Overigens gister LBRS gedaan met de guild (Bomen zijn relaxed) was een erg relaxte run waarin we lekker wat hebben kunnen oefenen met de guild zonder echt verplichtingen te hebben enzo... Ons team bestond uit 9 lvl 60ers, een lvl55 en 2 53ers (haha ja je denkt waarom :P maar goed... guildrunnetje ;)) dus na 2 keer wipen door vreselijke pulls in het begin en de afwezigheid van buffs en mobcontrol lekker doorgegaan...

dropt er voor 1 van die 53ers (druid) niet 2 items voor de wildheart set... hij kon ze nog niet eens dragen :P

Overigens waren we daar een beetje aan het farmen voor UBRS key items... droppen de gemstones ook in raid of niet ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
KeeZ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:44:
GM staat niet voor nix voor GodMode ;)

Overigens gister LBRS gedaan met de guild (Bomen zijn relaxed) was een erg relaxte run waarin we lekker wat hebben kunnen oefenen met de guild zonder echt verplichtingen te hebben enzo... Ons team bestond uit 9 lvl 60ers, een lvl55 en 2 53ers (haha ja je denkt waarom :P maar goed... guildrunnetje ;)) dus na 2 keer wipen door vreselijke pulls in het begin en de afwezigheid van buffs en mobcontrol lekker doorgegaan...

dropt er voor 1 van die 53ers (druid) niet 2 items voor de wildheart set... hij kon ze nog niet eens dragen :P

Overigens waren we daar een beetje aan het farmen voor UBRS key items... droppen de gemstones ook in raid of niet ??
In beta heb ik ze weleens gefarmed in raid, denk dat ze nu ook nog in raid droppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59
Gimbooze schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:46:
[...]

In beta heb ik ze weleens gefarmed in raid, denk dat ze nu ook nog in raid droppen dus.
Jep, droppen nogsteeds, elke keer dat ik nog in lbrs was dropte 2 gems in de run. :)
Gister nog een kijkje @ bloodscalp genomen met me pala. Wat een lege bende daar!

Geen queue meer, zelfs niet rond 20.30(toen was er op dragonmaw wel queue), lekker rustig zo.
Dus routed, als je dit leest, ik kom weer gezellig bij jullie. :P
Zelfs ironforge was niet druk.

Nu maar hopen dat ik vanavond mc in mag(zal wel niet), omdat de leaders zo nodig mensen mee moesten hebben die pas 1 week in de guild zitten, :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Woohooo gister weer rank omhoog gegaan. 2 gasten op mijn server zijn Grand Marshall geworden. Das knap aangezien op onze server elk uur maar 1 AB game plaatsvindt. Ik heb tegenwoordig mazzel als ik op een avond 3 Ab games kan doen.

Ik vermoed ook dat als dat char transfer system komt alle grote guilds op mijn server gaan moven en al helemaal iedereen die willen PVP'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

zit je weer te patsen met je Halo :P

nu ook al buiten Orgrimmar, zelfs buiten wow ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hoe zit het trouwens met attunement voor bwl, ik had dat gedeelte voor ubrs een aantal weken terug gedaan, op een soort bol geklikt daarzo, en nu was ik gisteren dus in ubrs, ik proberen achter de general die bol aan te klikken ofzo, maar ik kon dr niets mee :?

Weet iemand dr meer van? Moest je ook iets mee hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156777

foei, patsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ja vooral als je nu door Ali Babba door het leven moet gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wat zijn trouwens jullie stats, andere lvl60 hunters.
Ik heb nu 138 dps op mn bow, 3500 sta/2600 int, ruim 18% crit als ik ranged ben, 33% crit op mongoose bite en raptor strike. 275 agi ongeveer. armor dmg reduction 32% (iets van 2600 armor dacht ik)

Dat lijken me zon beetje wel de belangrijkste stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:43:
Hoe zit het trouwens met attunement voor bwl, ik had dat gedeelte voor ubrs een aantal weken terug gedaan, op een soort bol geklikt daarzo, en nu was ik gisteren dus in ubrs, ik proberen achter de general die bol aan te klikken ofzo, maar ik kon dr niets mee :?

Eerst maak je die quartermaster vlakbij de entrance van BRS af, dan krijg je een queststarter.
Dan moet je bij drakki die bol aanraken, daarmee maak je de quest af.
Als je dan BWL in wilt moet je de bol die bij de quartermaster staat aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Je kan voor de UBRS/LBRS ingang naar rechts gaan, waar je ook de quest voor de attunement hebt gehaald en daar op de bol klikken om in BWL te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

je hebt die gast gemolled vlakbij de ingang naar BRS die die brief dropt

later drakk gekilled en die boll achter drakk aangeraakt

om nu BWL in te komen moet je weer naar de gast die je gekilled had voor de quest bij hem in de buurt staat ook een bol, als je die aanraakt wordt je BWL in gepoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
BootVluchteling schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:36:
sinds ik al mn addons aanzet in de nieuwste patch (1.7) kan ik niet meer WoW afsluiten. als ik zwaar bezig geweest ben, blijft hij hangen. er gebeurt niets, heel de pc freezed. ctrl alt del helpt niet. alleen handmatige reset..

iemand dit ook..?

suggesties?
*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
nope, geen last van. Wel dat met alt + F4 WoW hangt, maar dit is met ctrl + alt + del op te lossen. Maar dit was al voor 1.7

[ Voor 1% gewijzigd door Monsie op 06-10-2005 10:23 . Reden: typo ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb dat al maanden, ik alt-tab nu dan ook uit WoW en sluit m handmatig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Geniaal gisteren

In STV werd een guildy geganked door een lvl 39 hunter en een 40 mage. Even naartoe gevlogen om te helpen en werd toen door die 2 gepakt + een lvl 60 bubbleboy. Die bleek even later alles uit te moorden wat in de buurt kwam van lvl 60 en is dan ook met vereende krachten een aantal keren gekilled.

Opeen een oproep voor chest event voor gurubashi arena, ik op m'n mount er heen om te kijken of het nog een beetje 50/50 gevecht was, maar helaas, alleen maar alliance. Gauw arena ingejumped voor een kamikaze actie. Toen kreeg ik een berichtje dat ik klaar was voor arathi basin nr. 1

press accept
teleport

bubbleboy actie met m'n mage \o/

alleen jammer dat:

/laugh
/spit
/rude

dan niet werkt zoals een pally het altijd doet : (

note: jammer dat thalan niet meer post : /

zorgt voor wat leven op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien heb je een addon die een conflict krijgt oid, met gebruik met andere addons..
Of je kan ook nog proberen meer ram vrij te maken voor je mods. Dat kan rechtsboven in het addon scherm, mss dat dat helpt :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

BootVluchteling schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:02:

iemand dit ook..?

suggesties?
Heb je wel genoeg scriptgeheugen toegewezen in het scherm van je addons. Omdat je het hebt over "al je addons aanzetten"? Of heb je hem nog steeds op bv 32 MB staan? Kijk bv in Titan panel eens hoeveel je gebruikt. Ik heb hem zelf op 64 staan tegenwoordig en heb de hangklachten ook gehad, toen ik hem nog op 48 had. (Standaard staat ie geloof ik op 32.)

@ Vegeta Ik moet tijdens telefoneren gewoon doorposten... ;)
ImdaMned schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:18:

Ja, ik mis hem ook wel. Moest er meestal wel om lachen. Voor wat betreft zijn reisverhalen dan hé ? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Azqi op 06-10-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MST_Morpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:25:
[...]

Mmmm. Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit :9~

Ik wil wel de hele Devout set hebben (al was het alleen maar voor de looks, en het ik heb hem compleet idee).

Maar de gear die jij hebt... Wow _/-\o_
True. ik zie er niet uit op dit moment, maar met de full devout set zie ik er ook niet uit haha.
Best veel werk om deze gear bij elkaar te hebben gevonden, helaas heb ik nu niet zo een grote manapool, unbuffed maar 5225, maar daar komt nog + 22 intel bij en wat andere enchants. Dus dat heft het wel weer wat op. +294 healing is ook wel fijn, +150 healing dus op een flash heal is nooit verkeerd en 61 mana regen per 5sec :) Dat is ook fijn tijdens vrij lange fights!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:32:
[...]

True. ik zie er niet uit op dit moment, maar met de full devout set zie ik er ook niet uit haha.
Best veel werk om deze gear bij elkaar te hebben gevonden, helaas heb ik nu niet zo een grote manapool, unbuffed maar 5225, maar daar komt nog + 22 intel bij en wat andere enchants. Dus dat heft het wel weer wat op. +294 healing is ook wel fijn, +150 healing dus op een flash heal is nooit verkeerd en 61 mana regen per 5sec :) Dat is ook fijn tijdens vrij lange fights!
Ik zie in CT_Raid je groen balk altijd harder gaan dan je blauwe }> :P

enne vanavond wel onyxia pwnen he, ik ben er niet, UI stoeien even en wat geld grinden met Djengis Hide of the Wild hakt er goed in qua gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb helaas weinig controle over mijn groene balkje :p

anyway.. ben er vanavond niet, yawn, zit bij mijn vriendin. Maar het lukt vast wel zonder mij.
Azqi schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:24:
[...]
@ Vegeta Ik moet tijdens telefoneren gewoon doorposten... ;)
[...]
Heb je het tegen mij, zo ja, whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

Ik zie in CT_Raid je groen balk altijd harder gaan dan je blauwe }> :P

enne vanavond wel onyxia pwnen he, ik ben er niet, UI stoeien even en wat geld grinden met Djengis Hide of the Wild hakt er goed in qua gold :P
Die Hide of the Wild valt wel mee hoor. Ik heb alles zo'n beetje zelf gegrind (duurt wel lang) en de leather enzo van een guildie gekocht (dus dat scheelt wel in prijs)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Monsie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
[...]

Die Hide of the Wild valt wel mee hoor. Ik heb alles zo'n beetje zelf gegrind (duurt wel lang) en de leather enzo van een guildie gekocht (dus dat scheelt wel in prijs)
mja ik had de helft ongeveer, de rest gekocht van guildies en ah, ben zelf skinner dus die leather en cured ruggeds had ik al", totaal ongeveer 80G kwijt, maar als je maar 230 Gold hebt gaat dat hard :P

moet dus weer grinden

btw vraagje aan alliance, als je een Shaman in Earhtfury ziet grinden, val je hem dan sneller, of juist minder snel aan ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 06-10-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

mja ik had de helft ongeveer, de rest gekocht van guildies en ah, ben zelf skinner dus die leather en cured ruggeds had ik al", totaal ongeveer 80G kwijt, maar als je maar 230 Gold hebt gaat dat hard :P

moet dus weer grinden

btw vraagje aan alliance, als je een Shaman in Earhtfury ziet grinden, val je hem dan sneller, of juist minder snel aan ^^
Bij heb full Earthfury maar ik merk niet veel verschil word nog steeds aangevallen. Maar als ik eenmaal een gat in hun heb geslagen met mijn Lava dredger komen ze niet meer terug ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
jarnotjuh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:53:
[...]

Jep, droppen nogsteeds, elke keer dat ik nog in lbrs was dropte 2 gems in de run. :)
Gister nog een kijkje @ bloodscalp genomen met me pala. Wat een lege bende daar!

Geen queue meer, zelfs niet rond 20.30(toen was er op dragonmaw wel queue), lekker rustig zo.

Nu maar hopen dat ik vanavond mc in mag(zal wel niet), omdat de leaders zo nodig mensen mee moesten hebben die pas 1 week in de guild zitten, :|
Je bent altijd welkom op bloodscalp, alleen zou je weinig bekende zien zitten in(insertguildatmhere).
Ik ben Disorder gejoined een tijdje terug, Gnauw is me gisteravond gevolgd.
Deavje is Denial gejoined en slam is solo ofzow. Waar lolah tegenwordig zit weet ik niet...
Ilsa speelt regelmatig met dschim en zit in TBC, maar meestal zie ik hem gewoon als Ilsa online.

gisteravond 58 geworden, hadden een super party in BRD en sneden overal als een warm mes doorheen. Helaas een wipe @10% bij de emperror (maybe volgende keer toch eerst de princess killen, heeft onze offtank drood z'n handen vrij om de MT mee te helpen healen). We hadden wel netjes de princess en emp uit elkaar getrokken maar de priest kon het niet helemaal bijhouden qua healing.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
jarnotjuh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:53:
[...]

lvl 52 in MC? welke guild zit je nu trouwens. Ik zit bij dutch destroyers! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
heb zelf nu gegrind in tyr's hand, hearthglen en dat lake in winterspring, maar alle vielen erg tegen. Bij hearthglen waren er weinig elites die goed in hun eentje te pullen waren, de drops waren ook niet bijzonder, niet eens echt grijs spul (alleen maar 5-10s). En je moet gigantisch oppassen voor horde en patrols. als je doodgaat is het een roteind lopen.

Bij tyr's hand is het superdruk en krijg je nog aggro ook van rogues die fijn vanish gebruiken. Drops waren ook niets bijzonders.

En het lake was het maar 4s per mob, maar gaat wel supersnel qua doodmaken, want het zijn geen elites.

Over het algemeen heb ik als hunter ook last van veel downtime door mana regen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Azqi schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:24:
Ja, ik mis hem ook wel. Moest er meestal wel om lachen. Voor wat betreft zijn reisverhalen dan hé ? :)
offtopic:
Waarom post hij hier niet meer dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:42

Heb ik een leuke discussie gemist in mijn vakantie ofzo? Gekicked/Gestopt of post ie gewoon niet meer?

Ben ik eindelijk lvl60 op Daggerspine en kan ik eindelijk de guild joinen waar een maat van me inzit, stopt de guild ermee. Was een grote, alleen maar lvl60 guild. Wilde nu ook wel eens de binnenkant van MC zien (wat op Stormrage nogsteeds niet gelukt is en er voorlopig ook wel niet van zal komen in mijn guild).
Nu gaat die guild mergen met een andere guild. Hoop dat dat het wat wordt en ik geaccepteerd word aangezien ik nog maar net in die guild zat.
Iemand ervaring met de guild; Doomcraft op Daggerspine?

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 06-10-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 19:58
Mijn NE Rogue wil ik naar exhalted helpen met Stormwind, ben net revered geworden.
Ik ben dus runecloth aan het opsparen, totaal heb ik nu zo'n ~550 runecloth, hoeveel is eigenlijk benodigd om van Revered naar Exhalted te gaan?

(Met mijn main heb ik pas geleden een http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18842 geloot, gelijk een +30 spellpwr enchant op laten zetten ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:08:
heb zelf nu gegrind in tyr's hand, hearthglen en dat lake in winterspring, maar alle vielen erg tegen. Bij hearthglen waren er weinig elites die goed in hun eentje te pullen waren, de drops waren ook niet bijzonder, niet eens echt grijs spul (alleen maar 5-10s). En je moet gigantisch oppassen voor horde en patrols. als je doodgaat is het een roteind lopen.

Bij tyr's hand is het superdruk en krijg je nog aggro ook van rogues die fijn vanish gebruiken. Drops waren ook niets bijzonders.

En het lake was het maar 4s per mob, maar gaat wel supersnel qua doodmaken, want het zijn geen elites.

dat is grinden :) daarom is het ook zo saai :P

grinden gaat maar om 1 ding -> speed of the kill
hoe meer kills, hoe meer drops

verwacht niet binnen een uur binnen te zijn, maar met wat geluk kan je wel 5 a 10g per uur halen op het lake :) zo niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Ik mis thalan ook een beetje, want hij zorgde inderdaad voor leven in de brouwerij, en gaf ons weer discussie voer, waarom is ie weg trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SiLaTroN schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:19:
Ik mis thalan ook een beetje, want hij zorgde inderdaad voor leven in de brouwerij, en gaf ons weer discussie voer, waarom is ie weg trouwens?
Wil je discussie voer dan ? :)

- Beast Mastery Hunters zijn overpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
DrProctor schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:05:
[...]

lvl 52 in MC? welke guild zit je nu trouwens. Ik zit bij dutch destroyers! :P
Hij heeft een lvl60 mage op dragonmaw, daar gaat hij wrschijnlijk mee naar MC (guild: the ironforge alliance)

Zijn pally op BS is 52, denk niet dat hij daar mee naar MC gaat:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MrVegeta schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:45:
KNIP

[...] @Azqi

Heb je het tegen mij, zo ja, whut?
:? Ik had een antwoord getypt op een vraag van Tom. Maar jij was me net voor met antwoord geven, dus gedeeltelijk dubbelpost van mij. Dat is alles.

@ Kaap e.a.

Zat even terug te zoeken, waar Thalan zat, maar in het laatste wat ik las, ging het over Risk en Catan. Dus kan zijn dat ie nu aan de bordspelen is ipv aan WoW. En hij had zijn vriendin nog wel zo sneaky rogue style aan de WoW verslaving geholpen. ;)

Is niks raars in het topic gebeurd iig.

[ Voor 34% gewijzigd door Azqi op 06-10-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
SiLaTroN schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:19:
LMAO....eerst was iedereen zijn discussies en dwarsheid zat en nu ie er niet meer is missen we hem:)
Dutchy007 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:11:
Mijn NE Rogue wil ik naar exhalted helpen met Stormwind, ben net revered geworden.
Ik ben dus runecloth aan het opsparen, totaal heb ik nu zo'n ~550 runecloth, hoeveel is eigenlijk benodigd om van Revered naar Exhalted te gaan?

(Met mijn main heb ik pas geleden een http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18842 geloot, gelijk een +30 spellpwr enchant op laten zetten ^_^)
21000 rep points. Je krijgt 50 rep points per stack die je inleverd. Dus reken zelf maar uit hoeveel stacks je nodig hebt.

[ Voor 47% gewijzigd door Bulligan op 06-10-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Azqi schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:22:
[...]

:? Ik had een antwoord getypt op een vraag van Tom. Maar jij was me net voor met antwoord geven, dus gedeeltelijk dubbelpost van mij. Dat is alles.
Oooooooooooh :) ja, ach ik was wat sneller dan jou, har har har..
Man ik wil wat meer prophecy items hebben, ik wil graag mijn shoulders vervangen, door dus prophecy of flarecore (29FR is wel goed op 1 item...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Natuurlijk was hij af en toe irritant en heeeel eigenwijs. Hij wilde graag verder komen dmv vallen en opstaan oftewel: zelf leren. Sommigen copieëren gewoon en hakken hard verder, ieder z'n eigen keuze.

btw, als alle neuzen dezelfde kant op zouden staan dan zaten we nu nog op "het grote wow topic deeltje 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-05 22:57
Hooli-gan schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:10:
[...]

Heb ik een leuke discussie gemist in mijn vakantie ofzo? Gekicked/Gestopt of post ie gewoon niet meer?

Ben ik eindelijk lvl60 op Daggerspine en kan ik eindelijk de guild joinen waar een maat van me inzit, stopt de guild ermee. Was een grote, alleen maar lvl60 guild. Wilde nu ook wel eens de binnenkant van MC zien (wat op Stormrage nogsteeds niet gelukt is en er voorlopig ook wel niet van zal komen in mijn guild).
Nu gaat die guild mergen met een andere guild. Hoop dat dat het wat wordt en ik geaccepteerd word aangezien ik nog maar net in die guild zat.
Iemand ervaring met de guild; Doomcraft op Daggerspine?
Hehe spijtig, ik zat ook in die guild, en ben meegemerged.. nieuwe guild doet het goed, heel mc al gedaan excl rag.. en onyx naar 29% met 32 man. ;)
(btw. charname: Amuna, mss herken je me ;))

[ Voor 3% gewijzigd door TiBoD op 06-10-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59
@ routed, je hebt em inderdaad door, ik wil met die lvl 60 mc in.

Kan ik beter in disorder lvl'en, of in TBC? Want daar zit ik nu ook in met me paladin.
Als er nog plek is in disorder, ik wil wel bij je hoor. :)

Ik zie nu al tegenop het langzame gekill van mobs, 40 sec ofzo, ik sla echt nog geen deuk in een pakje boter :|. Met me mage was dat wel anders.
ImdaMned schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:41:
Natuurlijk was hij af en toe irritant en heeeel eigenwijs. Hij wilde graag verder komen dmv vallen en opstaan oftewel: zelf leren. Sommigen copieëren gewoon en hakken hard verder, ieder z'n eigen keuze.

btw, als alle neuzen dezelfde kant op zouden staan dan zaten we nu nog op "het grote wow topic deeltje 1"
Wat is een forum zonder discussies? :P :+
Dutchy007 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:11:
Reken maar op 400+ STACKS runecloth van honored naar revered. voor 700 goud aan runecloth ehb je wel nodig...
Ik zit al op revered. :D

[ Voor 64% gewijzigd door enira op 06-10-2005 11:58 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

+22 intel. 22x 15 = 150x2 330.
100 mana 430 mana.

150 op legs
150 op head.

300.

730 mana er bij, drool
---------------------------
Libram

30G
15G
15G

60G. Voor 1x +150 mana.
+100 op chest.

x3 Greater Eternal Essence
x1 Small Brilliant Shard

x3 Greater Eternal Essence, heb ik al.
1x Small Brilliant Shard, kan ik wel van de Princess solo'en..
+22 Intel.

x15 Large Brilliant Shard
x12 Greater Eternal Essence
x20 Illusion Dust

Deze is vrij duur.
Maar ik heb al

9x Large Brilliant Shard
x12 Greater Eternal Essence
x20 Illusion Dust, dan ga ik die ook zetten.

Dus het grootste en duurste worden die librams.

Ps. sorry van de lange onnuttige post, verveel me hier op de stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
TiBoD schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:49:
[...]

Hehe spijtig, ik zat ook in die guild, en ben meegemerged.. nieuwe guild doet het goed, heel mc al gedaan excl rag.. en onyx naar 29% met 32 man. ;)
(btw. charname: Amuna, mss herken je me ;))
Jij bent al gemerged? Dacht dat ze dat pas vanaf vrijdag deden en dat er nog onderhandeld werd.
Dus jij hebt ook in Ancient gezeten en bent naar Doomcraft gegaan? Ik zit pas een aantal dagen bij Ancient ;(

Zal je ff in mijn friendlist toevoegen (mits ik het niet vergeet vanavond :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-05 16:42

Uhuh :D Misschien moet iemand anders zijn taken even overnemen :D
DarkShadow schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:08:
Hoe doen ze dat eigenlijk? Want in princiepe moet zo'n mob evaden en terugrennen als je niet op z'n aggro list staat. Anyway, toen ik daar ging grinden waren de drops prima. Tussen de 8 en 20 silver, veel runecloth, en regelmatig grey weapon drops van 1g+ each. Kwa gold/uur is het niet veel beter dan non-elites grinden, maar je hebt toch minder last van mensen die op dezelfde plek grinden omdat je langer met elke mob bezig bent. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik in Winterspring aan het grinden was op die ghosts, en er dan fijn 3 mensen OOK in dat gebied gingen grinden en zo je route naar de knoppen helpen.
Blijft m'n favoriete plek, maar helaas ben je daar over het algemeen niet alleen.
Ik kon voor patch 1.7 2 elites doen voordat ik moest drinken, met de pet buffs zou het nu beter moeten gaan. Het is het wel waard op zich, de drops zijn gewoon veel beter. Daarnaast is het ook net iets interessanter dan green non-elites, daar komt helemaal geen skill bij kijken.

[ Voor 74% gewijzigd door Hydra op 06-10-2005 12:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:21:
[...]

Wil je discussie voer dan ? :)

- Beast Mastery Hunters zijn overpowered
Oki, daar gaan we (eigen ervaringen, hoewel ik pas lvl46 ben (wel BM-specced) ):

Ja, want:
Als ik castermobs aanval, moet ik eraan denken om de mob zelf ook te taggen, anders krijg ik geen loot, aangezien m'n pet (Broken Tooth) met BW de mob bizar snel verscheurd.

Met BW gecast op de pet is er voor de gemiddelde caster geen ontsnapping mogelijk, aangezien de pet unstoppable is, geen fear, geen polymorph, etc etc etc.

Nee, want:
De Hunter zelf is minder sterk dan een Survival of MM- specced Hunter, aangezien er 31 talentpoints in de pet zitten. De Hunter gaat dus sneller dood, indien aangevallen.

Het is nog relatief nieuw, dus een hoop mensen weten nog niet hoe ze ermee om moeten gaan, dus lijkt het overpowered.

Mijn tegenvoorstel: BM-hunters zijn niet overpowered, maar casters zijn juist underpowered. Een meleeclass met echt goeie gear slacht een mage met goeie gear tenslotte ook erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:51:
[...]

Reken maar op 400+ STACKS runecloth van honored naar revered. voor 700 goud aan runecloth ehb je wel nodig...
Ik zit al op revered. :D
Als je een beetje slim bent en de nodige dosis geduld bezit dan moet je gewoon al die runecloth farmen.
Tegen de tijd dat je dan exalted bent heb je genoeg geld om meteen een epic mount te kopen ook :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!