ik snap het alleen niet waarom iedereen wil moven
het lijkt erop dat ze alleen maar willen moven omdat alle l33t guilds er niet meer zijn, of omdat ze niemand meer hebben om tegen op te werken.
echter is er naar mijn mening nog genoeg om tegen te vechten voor de nummer 1 plaats:
* Shiver
* Anxious Hearts
* DiE
* Inconvenience
dat zijn naar mijn weten de guilds aan de horde zijde die verder dan wij zijn en waar we weldegelijk een race tegen kunnen doen voor nummer 1. Daarnaast hebben we nog genoeg om tegen op te kijken, zie maar bijvoorbeeld de guilds die op dit moment als eerste alles omleggen. Je hoeft echt niet op dezelfde server te zitten om de race voort te kunnen zetten.
Tevens een minpunt imo op de nieuwe server is de verneukte A:H ratio die er heerst, net als de AH prijzen die weer op hun gat liggen omdat die niet gestabiliseerd zijn zoals dat op BS het geval is.
Dan rest volgens velen de Lag/Queue. Lag merk ik zowiezo vrij weinig van de afgelopen paar dagen. Queue heb ik gister avond om half 8 wel gezien, namelijk 200 man. Niet echt veel als je het mij vraagt, vooral omdat dit vorige week gewoon dik tegen de 600 aanlag. Heb iets van 5 minuten gewacht ofzo? Was mooi genoeg tijd om nog even snel naar de wc te gaan en nog iets te drinken erbij te pakken.
Tevens denk ik dat die queue vrijwel niet meer zal bestaan in de loop van de week

Dit omdat NA nog aan het moven is, net als wat anderen. Zoals je al merkte aan de mensen die nog even wachten op de server om gedag te zeggen voordat ze moven naar TN. Die hebben er nog voor gezorgd dat er queue was.
Al met al is het voor mij iig dat ik steeds meer naar blijven nijg, maar uiteindelijk zal ik gaan waar mijn guild ook naartoe gaat
zow gelijk een post die hier past en guildvoer is =D