Och, als ik als mage het erg druk krijg kan ik 2 dingen doen, maar zodra ik een shield krijg weet ik dat de priest op mn healthbar let. Als ik weet dat een priest dat doet en dat het druk is ga ik meestal over op AoE-mode. Knappe priest die agro van een AoE'ende mage trekt.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:48:
Shielden is nooit mana efficient geweest. Ik gebruik shield danook alleen maar als het mis dreigt te gaan, als een clothy bijvoorbeeld een paar adds op z'n dak krijgt. Betekend hoogstwaarschijnlijk dat ik meteen daarna mag faden maargoed
Shaman met tremor ?The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:28:
We zijn tot de conclusie gekomen dat er nog een probleem naar voren komt bij Onyxia.
De fears in Fase 3...die laat onze (MT)healers de lava in wandelen waardoor de halve raid omvalt omdat er geen/te weinig heals meer vallen.
Hoe gaan jullie hier mee om?
Horde, dus we hebben geen Fear Ward ofzo...
Deze plek is te koop.
Anoniem: 153640
uhu, sure.. Wanneer was de laatste keer dat je dm deed? Met al die bochten in dat stuk ervoor? En de tank moet in los van de healer blijven? Ik zou denken dat het eerder omgekeerd is. Mischien ben ik dan ook niet zo arrogant om te denken dat alles rondom mij draaitHydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:48:
Euh, nee. LoS is niet de verantwoordelijkheid van de healer. Als je gehealed wil worden, moet je binnen LoS van de priest blijven.Doe je dat niet, dan is er kans dat je doodgaat.
Als jij zegt dat flash heal op dat level je main healing isJe 'mag' als priest nooit je tank laten sterven? No shit sherlock! Hoe denk jij als level 18 priest (geen Flash Heal) een tankende level 16 n00b druid in leven te houden
In de deadmines wil je een goeie level 20 tank moeten hebben. Deadmines is level 20+, uitzondering zijn de clothies, het is niet zo'n ramp als de priest of mage iets lager is. Het enige nadeel is dat de priest op level 20 pas Flash Heal krijgt, en dat is je main healing spell. Een level 16 druid kan gewoon NIET tanken in de DM. Daarnaast waren het waarschijnlijk types die van healing aggro ook weinig begrepen.
Goed, newsflash voor jou. 1 tank, 2 priests. Wie doet de damage denk jeToch grappig dat mensen nog steeds niet snappen dat je eerst de adds moet pakken, en daarna pas VC zelf. VC brengt 2 adds mee als je 'em pulled, and spawned er nog 2 meer als 'ie op 50% komt.
Klopt, hier ook... van het weekend een paar runs gedaan, maar echt geen een gedroppedKaap schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:51:
...
Ik heb in 6 raids slechts 2 orbs zien droppen. Voor 1.7 heb ik meegemaakt dat er zelfs 7 op 1 run dropte.
In AH gaan ze nu ook onderhand al voor 40G min en 50G BO. Damn...
Ik heb er 2 nodig voor m'n Crusader enchant, gaat niet de goede kant op, en nou 2 Orbs van de AH af te halen, neen.
idd als je als mage een shield krijgt betekend dat maar 1 dingMiles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
Och, als ik als mage het erg druk krijg kan ik 2 dingen doen, maar zodra ik een shield krijg weet ik dat de priest op mn healthbar let. Als ik weet dat een priest dat doet en dat het druk is ga ik meestal over op AoE-mode. Knappe priest die agro van een AoE'ende mage trekt.
blijft leuk ^^ laats in strat met die rits dooie na ramstein
krijg shield, blink naar het midden van de mobtrain, 1x aoe, zijwaarts strafen voor een mooi groepje, frostnova, coc, pom-flamestrike aoe ^^
machtig mooi om al die nummertjes te zien
edit:
Tremor @Onyxia werkt niet goed
ivm de pulse tijd van tremor is timing van tremor totem cruciaal, als je moet flashhealen, werkt dat niet, tevens werkt tremor volgens mij niet op Onyxia fear, dat of mijn timing suckt
[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 03-10-2005 11:15 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Echt briljant(van het WoW-europe forum:
- was thinking of logging, got an invite for SM (again) with THE BEST MAGE ON SERVER.... well, i had to see that ofcourse :-)
after w88 a while....
me: can i get AI plz?
mage: what
me: arcane intellect
mage: why?
me: nvrmnd....
we were doing lib and since i really wanted the rod i sticked to it.
then: a bad pull and a wipe (guess who AoEéd on just 1 mob and aggroed everything in the room......)
mage: OMG!!! f**(&%îng NooB priest, heal me!
me: WHAT??? can't you see i'm healing everybody all the time, but there is that little problem with my blue bar.... it has an end
mage: why don't you make water then?
me: /cry & /leave group
Sign here please
Fishing contest gewonnen dit weekend op Twisting Nether (weinig concurrenten)
Erg leuke trinket
Na het winnen ongeveer alle horde (20 ofzo) achter me aan om me te killen
Erg leuke trinket

Nothing to see here
Ik dacht dat je daarstraks een geintje maakte. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik achter een MT aan ga rennen terwijl de rest van de party een stuk terug nog aan het vechten is.Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:11een stukje @ Hydra.:
[...]
uhu, sure.. Wanneer was de laatste keer dat je dm deed? Met al die bochten in dat stuk ervoor? En de tank moet in los van de healer blijven? Ik zou denken dat het eerder omgekeerd is.
Die druid had daar niet moeten chargen om al vast een stuk vooruit te knokken.
[ Voor 9% gewijzigd door Azqi op 03-10-2005 11:17 ]
Toch blijft hier ook het grijze gebied der redelijkheid intact. Als er een mage met dreadmist chest rondloopt en een warlock met groene crap, dan vind ik persoonlijk dat de warlock meer recht heeft mocht er een magister chest vallen dan de mage omdat die warlock een superupgrade tegemoet gaat terwijl het voor de mage maar een minieme upgrade is.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:14:
NIEMAND zegt dat je die andere sets niet mag DRAGEN. Het gaat erom dat op class sets die classes voor wie die sets bedoeld zijn CLASS PRIORITY HEBBEN.
Dit dus.
Idd, iedereen blijft met z'n poten van dat rijtje mobs af. Die zijn voor mij-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:12:
[...]
idd als je als mage een shield krijgt betekend dat maar 1 dingvoluit AOE mode, en als dat je dood betekend so be it
blijft leuk ^^ laats in strat met die rits dooie na ramstein
krijg shield, blink naar het midden van de mobtrain, 1x aoe, zijwaarts strafen voor een mooi groepje, frostnova, coc, pom-flamestrike aoe ^^
machtig mooi om al die nummertjes te zien
Shield up, pullen, frostnova en CoC, et voila: 15k dps
Cool, gratsits_me schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:15:
Fishing contest gewonnen dit weekend op Twisting Nether (weinig concurrenten)
Erg leuke trinket
[afbeelding]
Ik probeerde 't zelf ook nog zondag, 't was m'n eerste keer.
Na 10 minuten in booty bay te hebben staan vissen voordat ik erachter kwam dat ik naar de kust moest en in die kolkjes moest vissen had ik dus al te veel tijd verspilt en ben ermee gekapt
Zondag weer een kans
Ja das iets anders, zeg dat er dan bij ehAzqi schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:16:
[...]
Ik dacht dat je daarstraks een geintje maakte. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik achter een MT aan ga rennen terwijl de rest van de party een stuk terug nog aan het vechten is.
Die druid had daar niet moeten chargen om al vast een stuk vooruit te knokken.
Aggro is vaak niet zo'n probleem als de fear in zet. Het probleem is dus dat de healers en mages gewoon dood gaan doordat de fear ze in de lava gooit.-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:05:
[...]
zolang er geen dots op zitten als ze neer gaat maakt dat niet uit
en wat fear trinkets betreft het gaat erom dat de MT als eerst uit fear is om asap aggro te pakken
verder blijft de overgang van 2 naar 3 erg hectisch vind ik, maar ik zit in een whelp groep dus ik let eerlijk gezegd meer op mijn 2 warriors en mage dan op de MT
[...]
hmmz dus je gaf de rogue beide items in 1x?
heeft die hunter de rest van de raid wel iets gewonnen?
want ik had in dat geval de rogue wel 1e keus gegeven, of de main of de off hand, en de hunter had dan de andere mogen hebben (weet niet of beide voor de hunter trouwens goed zjin of dat de hunter alleen wat aan de main hand heeft)
Gister een Strat raid gedaan en toen dropten er 4 in 1 run. Waarvan zelfs 2 bij elkaar van hetzelfde groepje.Kaap schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:51:
Bah hebben ze de droprate van Ritheous Orbs in Strat Scarlet soms aangepast? Ik moet er 2 hebben voor mijn Arcanite Reaper maar na 4 dagen die raids organiseren heb ik er 1, nog wel gekregen als dank voor het dagelijks hosten.
Ik heb in 6 raids slechts 2 orbs zien droppen. Voor 1.7 heb ik meegemaakt dat er zelfs 7 op 1 run dropte.
In AH gaan ze nu ook onderhand al voor 40G min en 50G BO. Damn...
Lava-splashes doen 1.3k damage ofzo, poepoe.The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Aggro is vaak niet zo'n probleem als de fear in zet. Het probleem is dus dat de healers en mages gewoon dood gaan doordat de fear ze in de lava gooit.
Dat moeten ze wel kunnen overleven lijkt me
mjaThe Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Aggro is vaak niet zo'n probleem als de fear in zet. Het probleem is dus dat de healers en mages gewoon dood gaan doordat de fear ze in de lava gooit.

Err.Miles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:08:
Och, als ik als mage het erg druk krijg kan ik 2 dingen doen, maar zodra ik een shield krijg weet ik dat de priest op mn healthbar let. Als ik weet dat een priest dat doet en dat het druk is ga ik meestal over op AoE-mode. Knappe priest die agro van een AoE'ende mage trekt.
in instances AoE je alleen als je dat van te voren afspreekt. Het is namelijk niet mogelijk om zowel een tank als een AoEen de mage in leven te houden, het is of/of. AoE in een 5-man group doe je bovendien alleen als het non-elites zijn, een groep van 3 ofzo elites doet meer damage dan ik kan healen.
https://niels.nu
Bij phase 3 van onyxia moet je een paar stukken opzoeken die wat groter zijn dan de rest en daar gaan staan, dan heb je minder snel last van lava waar je doorheen rentThe Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
ik ben iig de laatste keren nooit doodgegaan door fear/lava toen ik daar stond.
Blijkbaar niet, overigens doen ze wel iets meer dan 1.3k.Gimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:31:
[...]
Lava-splashes doen 1.3k damage ofzo, poepoe.
Dat moeten ze wel kunnen overleven lijkt me
Ben zelf mage, is het verstandig Will of the Forsaken en Insigna of the Horde te gebruiken bij die fears?
Een warrior dient de mobs naar de groep te pullen. Als je dat niet doet is de kans groot dat een runner adds trekt. Ik heb DM waarschijnlijk vaker gedaan dan jij (keer of 10, vooral vanwege die emberstone staff), en er is geen enkel excuus om om een hoek te gaan staan tanken.Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:11:
uhu, sure.. Wanneer was de laatste keer dat je dm deed? Met al die bochten in dat stuk ervoor? En de tank moet in los van de healer blijven? Ik zou denken dat het eerder omgekeerd is. Mischien ben ik dan ook niet zo arrogant om te denken dat alles rondom mij draait.
Welke classes heb jij op welk level? Want je kunt als healer maar een beperkt aantal hitpoints per seconden healen. Als De hoeveelheid damage per seconde hoger is, gaat er iemand dood. En een druid van level 16 in bearform krijgt gewoon erg veel damage, veel meer dan een warrior met 1h + shield van dat level.Als jij zegt dat flash heal op dat level je main healing is. Zelfs in gnomeregan gebruikte ik geen flash heal. Mana-efficient healen zegt je ook niks zeker
. Wat betreft de druid geef ik je gelijk, die was gewoon te low level. Maar zolang je mana hebt en geen aggro kan je je tank in leven houden. Whatever z'n level.
Met Heal heal je misschien meer mana efficient, maar je hebt veel vaker dat je overhealed, en als je dat meeneemt is Flash Heal + Renew vveel efficienter. Bovendien is in pre-60 instances mana niet je grootste concern, mensen in leven houden wel, en dat gaat met Flash Heal een stuk makkelijker.
Als die tank z'n werk doet, trekt die priest helemaal geen aggro. Tank tanked VC en 2 adds, priest doen damage en healen, en je killed eerst de twee adds en dan VC. VC + 4 adds is op level 20 meer DPS dan de meeste groepen aankunnen, en vaak hebben warriors op dat level problemen met het houden van aggro op 5 mobs.Goed, newsflash voor jou. 1 tank, 2 priests. Wie doet de damage denk je. Van wie willen de healers liever aggro, VC of z'n wimpie vriendjes? Ach ja, een standaard FH spammend priest zal wel ietsje meer last hebben met out of the box te denken. Laat het je vooral niet aan je hart komen, ik ben er van overtuigd dat je jezelf een pro priest vind die z'n class onder de knie heeft.
Laat die mage dan maar fijn even wat quests gaan doen. Er is geen enkel excuus om op level 60 nog met alleen groene crap te lopen, tenzij je van 1 naar 60 gegrind hebt.FunkyTrip schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:17:
Toch blijft hier ook het grijze gebied der redelijkheid intact. Als er een mage met dreadmist chest rondloopt en een warlock met groene crap, dan vind ik persoonlijk dat de warlock meer recht heeft mocht er een magister chest vallen dan de mage omdat die warlock een superupgrade tegemoet gaat terwijl het voor de mage maar een minieme upgrade is.
DPS geile mages. En jij vraagt je af waarom sommige priests pissig op je worden? Zegt "behind every great mage is a priest out of mana" je iets?Miles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:17:
Idd, iedereen blijft met z'n poten van dat rijtje mobs af. Die zijn voor mij
Shield up, pullen, frostnova en CoC, et voila: 15k dps
Zo iets nutteloos als drinken ofzo?Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:20:
Ja das iets anders, zeg dat er dan bij eh. Ik dacht dat je groep aan het verder gaan was, aan de volgende mob begonnen was en jij te traag (of met iets bezig) waart.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 11:45 ]
Jij hoeft de tank niet meer te healen als de mage all-out gaat hoor.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:33:
[...]
Err.
in instances AoE je alleen als je dat van te voren afspreekt. Het is namelijk niet mogelijk om zowel een tank als een AoEen de mage in leven te houden, het is of/of. AoE in een 5-man group doe je bovendien alleen als het non-elites zijn, een groep van 3 ofzo elites doet meer damage dan ik kan healen.
Over healen, de priests waarmee ik gespeeld heb konden het prima bijhouden. Hoewel er uiteraard wel een maximum aanzit, ligt die volgens mij hoger dan 3 elites.
Hoeveel fr heb je?The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:39:
[...]
Blijkbaar niet, overigens doen ze wel iets meer dan 1.3k.
Ben zelf mage, is het verstandig Will of the Forsaken en Insigna of the Horde te gebruiken bij die fears?
Ze feart dusdanig veel dat als mage zijnde het niet veel uitmaakt of je 2 van de xx fears niet mee hoeft te maken.
Als de warrior mobs aan het sunderen is wel. IAE doet per mob niet genoeg damage om een goeie warrior te outaggroen. AoE is prima, maar laat het me dan van te voren even weten. Als een mage damage krijgt, krijgt 'ie over het algemeen een shield + renew. Mage aggro is zijn probleem, en niet het mijne. Als hij gaat AoEen moet hij dat even melden.Miles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:44:
Jij hoeft de tank niet meer te healen als de mage all-out gaat hoor.
Je snapt hopelijk wel dat er nogal wat variatie zit in de hooeveelheid en soort damage die mobs doen. Je wil als mage echt niet die draken in Drakks room bijvoorbeeld op je dak hebben, die slaan dwars door je heen.Over healen, de priests waarmee ik gespeeld heb konden het prima bijhouden. Hoewel er uiteraard wel een maximum aanzit, ligt die volgens mij hoger dan 3 elites.
Had je wat verder gelezen, dan zag je dat het een misverstand van mijnentwege was.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:41:
Een warrior dient de mobs naar de groep te pullen. Als je dat niet doet is de kans groot dat een runner adds trekt. Ik heb DM waarschijnlijk vaker gedaan dan jij (keer of 10, vooral vanwege die emberstone staff), en er is geen enkel excuus om om een hoek te gaan staan tanken.
Erm..wat mijn classes en hun level er mee te maken hebben is een compleet raadsel voor mij. En wat een nietsbetekenend statement is me dat zeg, "Als De hoeveelheid damage per seconde hoger is, gaat er iemand dood.". Laten we even het punt van healen uitleggen eh ..Welke classes heb jij op welk level? Want je kunt als healer maar een beperkt aantal hitpoints per seconden healen. Als De hoeveelheid damage per seconde hoger is, gaat er iemand dood. En een druid van level 16 in bearform krijgt gewoon erg veel damage, veel meer dan een warrior met 1h + shield van dat level.
Grappig. Ik heb dan zelf wel geen 60 priest maar een maat van me wel. In mc gebruik ie niet anders dan flash heal. Hij heeft me er zelf op gewezen dat flash heal voor dat je aan de serieuzere instances begint niet nodig is. Overhealen? Wanneer begin jij dan wel al niet te healen .. Hier is er nog geen sprake van bosses die voor 60% van de hp van je tank hitten. Een beetje deftige tank mag je dan gerust tot 50% van z'n hp laten zakken, niks aan de hand.Met Heal heal je misschien meer mana efficient, maar je hebt veel vaker dat je overhealed, en als je dat meeneemt is Flash Heal + Renew vveel efficienter. Bovendien is in pre-60 instances mana niet je grootste concern, mensen in leven houden wel, en dat gaat met Flash Heal een stuk makkelijker.
Mooie portie theorycraft. Ik raad je aan het zelf eens te proberen, buiten wanden en pain doe je als priest geen damage. Ook bizar dat je eerst zegt dat de tank door z'n werk te doen aggro houd, en dan toevoegen dat een tank op dat level dat niet kan. Laat ik je anders wat van mijn ervaring meedelen, die ik in de praktijk daar opgedaan heb. VC+2 adds, VC spawned 2 extra adds op het moment dat mijn heal land. Waar denk je dat die 2 naar toe lopen? Wat gaat et meest efficient zijn denk je, de tank die de 2 nieuwe adds er bij neemt, of 2 priest die ze om beurt rond fearen.Als die tank z'n werk doet, trekt die priest helemaal geen aggro. Tank tanked VC en 2 adds, priest doen damage en healen, en je killed eerst de twee adds en dan VC. VC + 4 adds is op level 20 meer DPS dan de meeste groepen aankunnen, en vaak hebben warriors op dat level problemen met het houden van aggro op 5 mobs.
...Zo iets nutteloos als drinken ofzo?
Moest ik nu nog maar een suggestie naar zo een uitspraak gegeven hebben, maar nee. Ben je nu een beetje in het wilde weg aan het slagen?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 153640 op 03-10-2005 11:58 ]
Nou nou, in de raids waarin ik een damagemetertje had runnen stond ik 2e of 3e qua damage done en 2e of 2e qua damage taken, maar dan van onder. Dat zooitje trashmobs is met 1 CoC om. Als mage zijnde ontvang je daar nauwelijks damage.DPS geile mages. En jij vraagt je af waarom sommige priests pissig op je worden? Zegt "behind every great mage is a priest out of mana" je iets?
Je hoeft mij niets over agro-management (van het mage-oogpunt gezien dan) te vertellen. Vroegah instances gedaan met pally's als tanks, goeie leerschool
Zoals ik zei: Ik ga alleen all-out als ik weet dat een priest op mn healthbar let.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:50:
[...]
Als de warrior mobs aan het sunderen is wel. IAE doet per mob niet genoeg damage om een goeie warrior te outaggroen. AoE is prima, maar laat het me dan van te voren even weten. Als een mage damage krijgt, krijgt 'ie over het algemeen een shield + renew. Mage aggro is zijn probleem, en niet het mijne. Als hij gaat AoEen moet hij dat even melden.
[...]
Je snapt hopelijk wel dat er nogal wat variatie zit in de hooeveelheid en soort damage die mobs doen. Je wil als mage echt niet die draken in Drakks room bijvoorbeeld op je dak hebben, die slaan dwars door je heen.

Jullie doen Drakk + z'n 2 adds tegelijkertijd? Ik ga er verder niet op in.
Nee eerst moet Fase 1 geperfectioneerd worden. Er mag er maar hoogstens dood zijn en daarna is Fase 2 ook nog een bitch.
Bijna alle kills tot nog toe zijn ge-exploit, dan wel door in fase 1 de mobs te buggen/zorgen dat ze je niet konden raken of door gewoon het met meer dan 40 man te doen (Kijk de leaked Death and Taxes movie, kan je namelijk aantal keer honorless buff zien).
Mits genoeg tanks/healers dan doen we alles tegelijk, anders chainfearen/sleepen!Miles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:55:
Je doet het erom he?
Zo spannend is dat niet hoor, maar hou die aggro op de tank want die adds en drakki rammen dwars door alles wat non-plate is!
Interesting, ook maar eens een keertje voorstellen danRaseriaN schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:59:
[...]
Mits genoeg tanks/healers dan doen we alles tegelijk, anders chainfearen/sleepen!
Zo spannend is dat niet hoor, maar hou die aggro op de tank want die adds en drakki rammen dwars door alles wat non-plate is!
Overigens is de enige mage die ik daar heb zien doodgaan, doodgegaan omdat ie de agro van de healer af moest trekken (alweer
Cool manVincentio schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Nee eerst moet Fase 1 geperfectioneerd worden. Er mag er maar hoogstens dood zijn en daarna is Fase 2 ook nog een bitch.
Bijna alle kills tot nog toe zijn ge-exploit, dan wel door in fase 1 de mobs te buggen/zorgen dat ze je niet konden raken of door gewoon het met meer dan 40 man te doen (Kijk de leaked Death and Taxes movie, kan je namelijk aantal keer honorless buff zien).
Ik kan niet wachten totdat ik ook zo ver ben
Firemaw neer vanavond hopelijk (als we Vael niet verkloten), ik hoorde dat als je Firemaw neer hebt Ebonroc en Flamegor ook vrij snel neergaan, is dat zo?
Er wordt gesteld dat zolang de priest niet OOM is, de tank niet dood hoeft te gaan. Dat is onzin, omdat het een kwestie van healing vs. damage is. Daar reageerde ik op. Daarnaast is het grootste probleem voor een priest healing aggro. Als de tank z'n werk niet doet, kun je niet healen. Ik blijf als priest niet lang in leven als ik twee elites op m'n dak heb, en mezelf healen verergert het probleem alleen maar.Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:55:
Erm..wat mijn classes en hun level er mee te maken hebben is een compleet raadsel voor mij. En wat een nietsbetekenend statement is me dat zeg, "Als De hoeveelheid damage per seconde hoger is, gaat er iemand dood.". Laten we even het punt van healen uitleggen eh ..
Uhuh, totdat de baron een paar lekkere crits doet. Sta je dan met je 4 sec cast. Ik gebruik regelmatig heal (heb over een poosje greater heal) als het kan op zonetrash, maar juist daar is OOM raken niet zo'n probleem. Daarnaast is Flash Heal niet bijzonder mana inefficient, check de fora, staat 't allemaal uitgelegd.Grappig. Ik heb dan zelf wel geen 60 priest maar een maat van me wel. In mc gebruik ie niet anders dan flash heal. Hij heeft me er zelf op gewezen dat flash heal voor dat je aan de serieuzere instances begint niet nodig is. Overhealen? Wanneer begin jij dan wel al niet te healen .. Hier is er nog geen sprake van bosses die voor 60% van de hp van je tank hitten. Een beetje deftige tank mag je dan gerust tot 50% van z'n hp laten zakken, niks aan de hand.
Jemig, lezen is ook een vak. Een tank kan zonder problemen aggro houden op VC en 2 adds. Als je dan eerst de adds killed, en daarna met VC verder gaat, hoef je er nooit meer dan 2 te tanken. VC en 4 adds (VC spawned 2 adds op precies 50% health) tanken is al een stuk lastiger omdat de healer veel healing aggro opbouwt op VC, en de tank z'n aggro uit moet smeren over 5 mobs.Mooie portie theorycraft. Ik raad je aan het zelf eens te proberen, buiten wanden en pain doe je als priest geen damage. Ook bizar dat je eerst zegt dat de tank door z'n werk te doen aggro houd, en dan toevoegen dat een tank op dat level dat niet kan.
Een tank die er 2 adds bij neemt. Maar als je het goed doet staat de tank sowieso alleen VC te tanken op het moment dat die 2 extra adds spawnen, die komen pas op het moment dat VC op 50% health zit, en elke warrior kan zonder problemen alleen VC tanken.Laat ik je anders wat van mijn ervaring meedelen, die ik in de praktijk daar opgedaan heb. VC+2 adds, VC spawned 2 extra adds op het moment dat mijn heal land. Waar denk je dat die 2 naar toe lopen? Wat gaat et meest efficient zijn denk je, de tank die de 2 nieuwe adds er bij neemt, of 2 priest die ze om beurt rond fearen.
heb je deze gesynched? Want ik zie nooit dat mages bovenaan staan, dat zijn praktisch altijd Rogues en warlocks. Met mijn Hunter sta ik meestal boven de mages.Miles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:55:
Nou nou, in de raids waarin ik een damagemetertje had runnen stond ik 2e of 3e qua damage done en 2e of 2e qua damage taken, maar dan van onder.
Een priest let altijd op je healthbar. Of nja, ik let op iets healthbar. Maar als een mage damage krijgt (en reken maar dat dat snel gaat) gooi ik er een shield + renew op. En dat is bij lange na niet genoeg als een mage gaat AoEen, dat betekent flash heal spammen. Voor een greater heal heb je geen tijd.Zoals ik zei: Ik ga alleen all-out als ik weet dat een priest op mn healthbar let.
We hebben verschillende taktieken gebruikt (o.a. 1 add fear kiten), maar Drakk en z'n adds zijn prima te tanken. 2 paladins op Drakk, offtank op 1 add, MT op de ander. Eerst adds killen en daarna Drakk. We hebben nog nooit een wipe gehad in UBRS.Je doet het erom he?
In ieder geval deed die priest er goed aan die mage niet te healenMiles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:05:
Interesting, ook maar eens een keertje voorstellen dan
Overigens is de enige mage die ik daar heb zien doodgaan, doodgegaan omdat ie de agro van de healer af moest trekken (alweer). Maar dat komt meer omdat er imho gewoon zeer matige tanks in dat guild zaten.
[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 12:12 ]
Flamegor wel, Ebonroc is nog wel een gevecht op zichzelfGimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:06:
[...]
Cool man
Ik kan niet wachten totdat ik ook zo ver ben
Firemaw neer vanavond hopelijk (als we Vael niet verkloten), ik hoorde dat als je Firemaw neer hebt Ebonroc en Flamegor ook vrij snel neergaan, is dat zo?
das echt bullshit dus flash heal is ideaal en behoorlijk nodig en je tank moet je gewoon lekker bij houden en zeker niet tot 50% laten zakken. er zijn dingen als silence fear stun waarin jij geen tijd heb om te healen. Dan zijn er nog dingen als adds dus dat je meerder mensen moet healen.Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Grappig. Ik heb dan zelf wel geen 60 priest maar een maat van me wel. In mc gebruik ie niet anders dan flash heal. Hij heeft me er zelf op gewezen dat flash heal voor dat je aan de serieuzere instances begint niet nodig is. Overhealen? Wanneer begin jij dan wel al niet te healen .. Hier is er nog geen sprake van bosses die voor 60% van de hp van je tank hitten. Een beetje deftige tank mag je dan gerust tot 50% van z'n hp laten zakken, niks aan de hand.
Dan wil je zeker wel flash heal hebben.
valt wel mee hoor, zelf 1x nog gewonnen terwijl de MT dood was(ik). alleen nog maar priest hunter en mage overRaseriaN schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:59:
[...]
Mits genoeg tanks/healers dan doen we alles tegelijk, anders chainfearen/sleepen!
helemaal mee eens, als je tank te ver laat zakken dan kan d'r paniek ontstaan. Zeker als je maar 1 tank bij hebt voor bv drakki, als je hem dan te ver laat zakken dan sta je daar als tank te kijken van doe nu iets aub. En dan krijg je vlak daarna van elke healer +2500 hp, waarvan d'r dus meestal wel zo'n 2000 overbodig zijn(afhankelijk van het aantal healers). Dat is dus zonde van de mana terwijl als je het bijhoud de tank makkelijk kan blijven staan, en dus makkelijk argro kan houden.MantaMania schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:11:
[...]
das echt bullshit dus flash heal is ideaal en behoorlijk nodig en je tank moet je gewoon lekker bij houden en zeker niet tot 50% laten zakken. er zijn dingen als silence fear stun waarin jij geen tijd heb om te healen. Dan zijn er nog dingen als adds dus dat je meerder mensen moet healen.
[ Voor 71% gewijzigd door Kevinp op 03-10-2005 12:17 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Inderdaad. Greater Heal is het meest efficient, maar ook riskant. Sommige melee bosses kunnen executen bijvoorbeeld, en je wil dus niet dat je tank onder de 20% komt want daar valt niet meer tegenop te healen.MantaMania schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:11:
das echt bullshit dus flash heal is ideaal en behoorlijk nodig en je tank moet je gewoon lekker bij houden en zeker niet tot 50% laten zakken. er zijn dingen als silence fear stun waarin jij geen tijd heb om te healen. Dan zijn er nog dingen als adds dus dat je meerder mensen moet healen.
Nog een voorbeeldje is Venomix in phase 2, priests doen ook niks anders dan FH spammen daar, GH is gewoon te gevaarlijk, in 4 seconden is je Warrior dood als je niet uitkijkt, helemaal met die poison clouds.
Ehhh...
In ZG heb je een weapon-set, 2 fist-weapons zijn dat.
Voor degene die zich afvragen wat de setbonus doet:
http://www.imagedump.com/...320739&poll_id=0&warned=y
http://www.imagedump.com/...320741&poll_id=0&warned=y
Best. Proc. Ever.
Best. Proc. Ever.
Ik gebruik met liefde greaterheals op mijn tank, maar in de meeste parties is het niet echt mogelijk. Je hebt zelden de tijd om het efficient te doen aangezien er altijd wel een of twee mensen in je groepje zitten die niet van de agro kunnen afblijven waardoor je tussen je MT healing ook nog eens damage control moet doen op je andere party members. Damage control is geen probleem als je MT op 85% van z'n health zit, maar als hij op 50% zit en je moet een greaterheal afbreken om een squishy te redden met je shield renew combinatie. Drama.
Yellow houdt niet van een bodycount, dus is een flashheal hoertje
Yellow houdt niet van een bodycount, dus is een flashheal hoertje
[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 03-10-2005 12:22 ]
|{ brrr }] |
Er wordt gesteld dat zolang de priest niet oom is en geen aggro heeft, de tank niet dood hoort te gaan. Begrijpend lezen ftw. Als de tank z'n werk niet doet, moet je niet eens aan een instance beginnen, dus wat is je punt ..Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:09:
Er wordt gesteld dat zolang de priest niet OOM is, de tank niet dood hoeft te gaan. Dat is onzin, omdat het een kwestie van healing vs. damage is. Daar reageerde ik op. Daarnaast is het grootste probleem voor een priest healing aggro. Als de tank z'n werk niet doet, kun je niet healen. Ik blijf als priest niet lang in leven als ik twee elites op m'n dak heb, en mezelf healen verergert het probleem alleen maar.
Wederom begrijpend lezen ftw. Alhoewel je op dit punt graag dingen negeert om toch maar iets te kunnen zeggen heb ik de indruk.Uhuh, totdat de baron een paar lekkere crits doet. Sta je dan met je 4 sec cast. Ik gebruik regelmatig heal (heb over een poosje greater heal) als het kan op zonetrash, maar juist daar is OOM raken niet zo'n probleem. Daarnaast is Flash Heal niet bijzonder mana inefficient, check de fora, staat 't allemaal uitgelegd.
Welk deel van serieuzere instances begrijp je niet? We hebben et over dm, niet over strat,scholo,brd,brs,mc,.. En ja oom raak je bijna nooit op het trash, totdat er een pull fout gaat en je het met je flasheal spam niet trekken kunt op langere termijn.Hij heeft me er zelf op gewezen dat flash heal voor dat je aan de serieuzere instances begint niet nodig is. Overhealen? Wanneer begin jij dan wel al niet te healen .. Hier is er nog geen sprake van bosses die voor 60% van de hp van je tank hitten. Een beetje deftige tank mag je dan gerust tot 50% van z'n hp laten zakken, niks aan de hand.
Ubrs & Stratholme raids, geen MC. Overigens, in 1 van die Ubrs raids kwam een warrior als nr1 damage dealer naar voren.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:09:
[...]
heb je deze gesynched? Want ik zie nooit dat mages bovenaan staan, dat zijn praktisch altijd Rogues en warlocks. Met mijn Hunter sta ik meestal boven de mages.
True, maar welke bar heeft je focus? Als jij ervan uitgaat dat de MT de meeste damage krijgt, zul je minder letten op de mage, kleine kans dat je snel genoeg bent met een heal als de mage zomaar gaat AoE'en iig. Als ik een shield krijg, dan weet ik dat de priest weet dat ik agro heb, en dat hij op zich op mijn healthbar focussed, dus als het nodig is kan ik op dat moment all-out gaan.[...]
Een priest let altijd op je healthbar. Of nja, ik let op iets healthbar. Maar als een mage damage krijgt (en reken maar dat dat snel gaat) gooi ik er een shield + renew op. En dat is bij lange na niet genoeg als een mage gaat AoEen, dat betekent flash heal spammen. Voor een greater heal heb je geen tijd.
Haha, dan moet je je mages toch echt eens voor dmg items laten gaan. Rogues (mits goede blijven boven mij, en 1 warlock komt in de buurt. Maar zit eigenlijk altijd in the top3. Hunters zijn echt nergens. Volledige MC run (als ik mijn best doe, dan lukt het me om de hele instance #1 te blijven. En ja dit is met 3.2.0 damagemeters en 10 mensen die syncen.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:09:
[...]
heb je deze gesynched? Want ik zie nooit dat mages bovenaan staan, dat zijn praktisch altijd Rogues en warlocks. Met mijn Hunter sta ik meestal boven de mages.
Bij Vael lukte het me zelfs om #5 te zijn in top dmg. Daarboven met grote afstand 4 rogues. Maar het geeft wel aan wat er mogelijk als mage zijnde. Mits de juiste gear (en dat betekend soms groen dragen)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?351979
[ Voor 6% gewijzigd door DRaakje op 03-10-2005 12:44 ]
Anoniem: 97943
We hebben gisteren voor het eerst ZG gedaan. De eerste boss was redelijk makkelijk en ging meteen de eerste pull al neer. Maar voor Venomix hadden we wel wat pogingen nodig. We kregen hem uiteindelijk wel dood. Een priest was de laatste overlevende en schoot hem met zijn wand dood, vlak voor hij zelf door de poison cloud dood ging. Was redelijk grappig om te zien.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:14:
[...]
Nog een voorbeeldje is Venomix in phase 2, priests doen ook niks anders dan FH spammen daar, GH is gewoon te gevaarlijk, in 4 seconden is je Warrior dood als je niet uitkijkt, helemaal met die poison clouds.
Ik moet wel zeggen dat ik teleurgesteld ben door de boss loot. Twee bosses dood en maar twee blauwe drops.
Hmm welke zijn dat?Gimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:17:
Ehhh...
Best. Proc. Ever.
Edit: Ah zie het al, Primal Blessing, tja ik heb betere wapens gezien maar die proc is geweldig ja
[ Voor 14% gewijzigd door Crowmeister op 03-10-2005 12:45 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Goeiemorgen zeg, slecht weekend gehad?Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:22:
Er wordt gesteld dat zolang de priest niet oom is en geen aggro heeft, de tank niet dood hoort te gaan. Begrijpend lezen ftw. Als de tank z'n werk niet doet, moet je niet eens aan een instance beginnen, dus wat is je punt ..
Wederom begrijpend lezen ftw. Alhoewel je op dit punt graag dingen negeert om toch maar iets te kunnen zeggen heb ik de indruk.
Euh, je reageert hier op iemand anders, niet op mij. Ik heb dat stuk niet geschreven.Welk deel van serieuzere instances begrijp je niet? We hebben et over dm, niet over strat,scholo,brd,brs,mc,.. En ja oom raak je bijna nooit op het trash, totdat er een pull fout gaat en je het met je flasheal spam niet trekken kunt op langere termijn.
Anyway, als je met FH OOM raakt, raak je dat met GH net zo goed, hoogstens 1 heal later. GH is niet bijzonder veel meer efficient dan FH. Speel je zelf een priest trouwens? Het is echt iets van 5-10% ofzo, en dan vooral als je holy specced bent. Die mana efficiency is leuk, maar als je een GH staat te casten en een mage begint opeens damage te krijgen kun je niet zo maar even die GH afbreken als je MT op 50% zit.
Ik vind het trouwens een beetje onnodig om zo agressief te reageren. FH is inderdaad minder efficient dan GH, maar end-game wordt FH toch erg veel gebruikt. Je kunt halverwege een GH ook gestunned of gefeared worden bijvoorbeeld (die undead in Strat bijvoorbeeld), en dat levert dan zo een dooie MT op.
Die poison clouds zijn echt zwaar vervelend. Je bent hier erg afhankelijk van de warrior, zijn eerste concern moet zijn uit die clouds te komen. De eerste keer wipeten we ook op Venomix (warrior luisterde niet goed naar de raid leader helees), daarna ging het net goed. Op 5% ging de MT dood maar toen gingen we vol DPS en hadden we 'em dood met iets van 5 casualties.Anoniem: 97943 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:31:
We hebben gisteren voor het eerst ZG gedaan. De eerste boss was redelijk makkelijk en ging meteen de eerste pull al neer. Maar voor Venomix hadden we wel wat pogingen nodig. We kregen hem uiteindelijk wel dood. Een priest was de laatste overlevende en schoot hem met zijn wand dood, vlak voor hij zelf door de poison cloud dood ging. Was redelijk grappig om te zien.
Die clouds doen rond de 500 DPS, daar wil je gewoon niet in blijven staan. Maar er zijn altijd van die eikels die het toch proberen. In Schol heb je ook altijd van die sukkels die blijven proberen die Ghouls te looten voordat die clouds weg zijn.
Vond ik nou ook, nog geen enkele leuke Hunter drop gezien, en voor een 20 man raid dropt er sowieso weinig. Loot un bijvoorbeeld UBRS is wel minder goed, maar er dropt gewoon in dezelfde tijdsspanne veel meer.Ik moet wel zeggen dat ik teleurgesteld ben door de boss loot. Twee bosses dood en maar twee blauwe drops.
Moet de rogue eens wat betere gear verzamelen of eens uit die stunlock build speccenMiles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:23:
Ubrs & Stratholme raids, geen MC. Overigens, in 1 van die Ubrs raids kwam een warrior als nr1 damage dealer naar voren.

Euh, neeTrue, maar welke bar heeft je focus? Als jij ervan uitgaat dat de MT de meeste damage krijgt, zul je minder letten op de mage, kleine kans dat je snel genoeg bent met een heal als de mage zomaar gaat AoE'en iig. Als ik een shield krijg, dan weet ik dat de priest weet dat ik agro heb, en dat hij op zich op mijn healthbar focussed, dus als het nodig is kan ik op dat moment all-out gaan.
[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 13:12 ]
ik heb het ook niet over brd brs gehad ook in sm, zul, bfd heb je je flash heal al behoorlijk nodig maar jij hebt het van horen zeggen dus misschien moet je het zelf eens proberen. Ik kan niet zonder die knop.Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:22:
[...]
Welk deel van serieuzere instances begrijp je niet? We hebben et over dm, niet over strat,scholo,brd,brs,mc,.. En ja oom raak je bijna nooit op het trash, totdat er een pull fout gaat en je het met je flasheal spam niet trekken kunt op langere termijn.
Zelfs in gnomergan is ie al nuttig tegen die dwarfs.
Uhuh. Vooral met die eikels die niet snappen dat ze niet domweg bovenop die mijnen kunnen blijven staan. Die dwarves zijn geen enkel probleem zolang je maar blijft bewegen. Maargoed, op twee dingen letten is voor veel mensen te veel gevraagdMantaMania schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:11:
ik heb het ook niet over brd brs gehad ook in sm, zul, bfd heb je je flash heal al behoorlijk nodig maar jij hebt het van horen zeggen dus misschien moet je het zelf eens proberen. Ik kan niet zonder die knop.
Imba mijnenHydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:14:
Uhuh. Vooral met die eikels die niet snappen dat ze niet domweg bovenop die mijnen kunnen blijven staan. Die dwarves zijn geen enkel probleem zolang je maar blijft bewegen. Maargoed, op twee dingen letten is voor veel mensen te veel gevraagd
Ey, misschien offtopic, maar ik zag op de start page van dit topic het volgende staan:
Disorder (Alliance / ca. 40 leden / GM Veredus)
Maak hier maar van
Disorder (Alliance / ca. 120 leden / Leden stop atm / GM Veredus)
Scheelt mij weer wat whispers.
Thanks alvast. Trouwens over leden stop, nooit geschoten is altijd mis en jah ook wij zitten niet ruim in de warlocks.
Aju
Veredus
www.guilddisorder.nl
Disorder (Alliance / ca. 40 leden / GM Veredus)
Maak hier maar van
Disorder (Alliance / ca. 120 leden / Leden stop atm / GM Veredus)
Scheelt mij weer wat whispers.
Aju
Veredus
www.guilddisorder.nl
Volgens mij zijn die dingen ook aangepast, want ik kan me niet herinneren dat ze toen wij 'em voor 't eerst deden (2 weken na release ofzo) dat die mijnen zo veel damage deden. Wel maakten we toen voor het eerst grondig kennis met wipe city. Kennelijk hadden we een alarm-bot ofzo over het hoofd gezien, want we werden plotseling gezerged door 25 mobs ofzoEinzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:18:
Imba mijnen. Ik ging daar overlaatst met m'n 60 hunter iemand helpen en m'n pet stierf er bijna van ;s
ik heb de rogue idd in 1x beide wapens gegeven. hij was de hoogste dmg dealer maar dat ter zijde. de hunter had ook 2 items geloof ik gewonnen.. ik dacht beaststalker maar weet niet zeker.-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:05:
[...]
hmmz dus je gaf de rogue beide items in 1x?
heeft die hunter de rest van de raid wel iets gewonnen?
want ik had in dat geval de rogue wel 1e keus gegeven, of de main of de off hand, en de hunter had dan de andere mogen hebben (weet niet of beide voor de hunter trouwens goed zjin of dat de hunter alleen wat aan de main hand heeft)
iig hunter vond het niet erg..
Anoniem: 29882
Zo, gister met de guild alle mobs van fase 1 Neferius gekilled. Helaas nog veels te veel deaths dus dat wordt meer oefenen.
En nu moeten ze snel de tier 2 set qua looks upgraden, want dit gaat natuurlijk nergens over.
En nu moeten ze snel de tier 2 set qua looks upgraden, want dit gaat natuurlijk nergens over.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 29882 op 03-10-2005 13:41 ]
En wat meer stats erop zou ook niet verkeerd zijnAnoniem: 29882 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:41:
Zo, gister met de guild alle mobs van fase 1 Neferius gekilled. Helaas nog veels te veel deaths dus dat wordt meer oefenen.
Wil er iemand ZG loot?Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:01:
[...]
Die poison clouds zijn echt zwaar vervelend. Je bent hier erg afhankelijk van de warrior, zijn eerste concern moet zijn uit die clouds te komen. De eerste keer wipeten we ook op Venomix (warrior luisterde niet goed naar de raid leader helees), daarna ging het net goed. Op 5% ging de MT dood maar toen gingen we vol DPS en hadden we 'em dood met iets van 5 casualties.
Die clouds doen rond de 500 DPS, daar wil je gewoon niet in blijven staan. Maar er zijn altijd van die eikels die het toch proberen. In Schol heb je ook altijd van die sukkels die blijven proberen die Ghouls te looten voordat die clouds weg zijn.
[...]
Vond ik nou ook, nog geen enkele leuke Hunter drop gezien, en voor een 20 man raid dropt er sowieso weinig. Loot un bijvoorbeeld UBRS is wel minder goed, maar er dropt gewoon in dezelfde tijdsspanne veel meer.
dit zijn de epixx die voor ons dropte op 1 raid:
Jekliks Crusher bij de Bat boss - http://www.thottbot.com/?i=51572
Bij blood lord mandokir:
Mandokir's Sting - http://www.thottbot.com/?i=51563
en in de raid daarvoor:
Bloodlords Defender - http://www.thottbot.com/?i=51416
Ook dropt hij altijd de blauwe ring sets. (minstens 2 bij ons) Die wij trouwens al epic rekenen want ze zijn echt dik goed.
Bij Venoxis:
Fang of Venoxis - http://www.thottbot.com/?i=51328
en bij Mar'li:
Flowing Ritual Robes - http://www.thottbot.com/?i=51256
Dit is dan wel dik geluk volgens mij maar we hebben best vaak epics zien droppen. Jeklik dropt niet zo heel goede items (die crusher is echt kut
En ze droppen uiteraard altijd een epic quest item, waar wij gewoon op rollen want DKP wasten eraan wilt niemand
Bij jeklik deden we er 9x over ofzo, was eigelijk de eerste keer dat we zo'n boss deden en niemand bij ons loopt in MC epixx rond
Venoxis ging in 1x dood, en daar zijn we nog nooit gewhiped.
Mar'li is echt moeilijk, in totaal 25 whipes ofzo. Eerste keer dat we haar dropte ging het zonder deaths en was het echt een eitje
Bloodlord is ook een lachtertje, meestal geen deaths alhoewel er soms wel 1 kan vallen
We whipen trouwens vaker op weg naar Bloordlord toe dan bij de bloodlord zelf
die Packs met 2 priests en 4 Blooddrinkers kunnen echt eng zijn. (bijv een resist op poly en dan anti magic shell, and AOE fear

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 03-10-2005 13:49 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
ah so.BootVluchteling schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:39:
[...]
ik heb de rogue idd in 1x beide wapens gegeven. hij was de hoogste dmg dealer maar dat ter zijde. de hunter had ook 2 items geloof ik gewonnen.. ik dacht beaststalker maar weet niet zeker.
iig hunter vond het niet erg..
blijft soms gewoon lastig de lootverdeling, probeer altijd te zorgen dat het zo goed mogelijk gaat, lukt helaas niet altijd, sommige drops zorgen gewoon altijd voor conflict

Inderdaad. Greater heals duren te lang bij mobs die burst damage kunnen doen, je wilt niks riskeren als je MT healer bent. Je bent dan ook onverantwoordelijk bezig als je alleen Greater Heals gebruikt.MantaMania schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:11:
[...]
ik heb het ook niet over brd brs gehad ook in sm, zul, bfd heb je je flash heal al behoorlijk nodig maar jij hebt het van horen zeggen dus misschien moet je het zelf eens proberen. Ik kan niet zonder die knop.
Hou gewoon een renew op je Tank en vul het aan met wat flash heals.Voeg daar nog eens een Inspiration (+25% armor) proc aan toe en je bent altijd zeker van een tevreden MT
97 maar...Gimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:47:
[...]
Hoeveel fr heb je?
Ze feart dusdanig veel dat als mage zijnde het niet veel uitmaakt of je 2 van de xx fears niet mee hoeft te maken.
Maarja we gaan het deze week nog wel een paar keer proberen en als ik hier in dit topic dan een keer een vreugdekreet maak dan weet je dat Onyxia dood is.
Whipe bij de dwergen? Denk dat je dan eerder te dicht bij de rand liep en mobs uit de gracht pullde.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:27:
[...]Wel maakten we toen voor het eerst grondig kennis met wipe city. Kennelijk hadden we een alarm-bot ofzo over het hoofd gezien, want we werden plotseling gezerged door 25 mobs ofzo
Afgelopen een "ferrari" run neergezet voor UBRS
67 minuten inclusief alle events en bosses. vanaf deurtje open t/m drakki dood. Hunter pull op drakki is toch wel de beste manier.
Hunter neem aspect of the cheatah, aimed shot drakki en rent naar de beast toe en gebruikt daar feign death. tegen de tijd dat drakki terug is zijn de adds dood. Werkt veel beter en sneller dan de tank alles of chain fear methode. Ook heb je zo maar 1 warrior nodig. Ik had dit ergens in topic 3x gelezen, erg effectief.
Een party met 4 warriors + 1 shaman en windfury is ook desastreus, kan je niet tegen damagen als mage zijnde (zoiets noemen we ook wel een reaper squad
)
67 minuten inclusief alle events en bosses. vanaf deurtje open t/m drakki dood. Hunter pull op drakki is toch wel de beste manier.
Hunter neem aspect of the cheatah, aimed shot drakki en rent naar de beast toe en gebruikt daar feign death. tegen de tijd dat drakki terug is zijn de adds dood. Werkt veel beter en sneller dan de tank alles of chain fear methode. Ook heb je zo maar 1 warrior nodig. Ik had dit ergens in topic 3x gelezen, erg effectief.
Een party met 4 warriors + 1 shaman en windfury is ook desastreus, kan je niet tegen damagen als mage zijnde (zoiets noemen we ook wel een reaper squad
De eerste keer gingen we door 't middenExitium schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:02:
Whipe bij de dwergen? Denk dat je dan eerder te dicht bij de rand liep en mobs uit de gracht pullde.
@Wiebbe: coole boog
*RESIST*ImdaMned schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:06:
Hunter neem aspect of the cheatah, aimed shot drakki en rent naar de beast toe en gebruikt daar feign death.
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 14:12 ]
Ik weet, zelf hetzelfde meegemaakt, ook door het midden.Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:11:
[...]
De eerste keer gingen we door 't middenWisten wij veel
'T spel was net retail, en niemand van ons had uberhaupt Gnomeragan ooit al eens van binnen gezien. Was wel de coolste wipe ooit, 25 elites doen veel pijn
Detail Detail.
Ach, is weer eens wat anders dan een rogue / mage die dood gaat
We hebben het nu 4 x gebruikt en alleen bij de laatste keer werd ie geresist. Een priest is toen er snel naartoe gerent om hem te ressen. En over 1 casualty op 4 drakki kills hoor je mij niet klagen
prefereer toch de chainfear methodeImdaMned schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:06:
Afgelopen een "ferrari" run neergezet voor UBRS
Een party met 4 warriors + 1 shaman en windfury is ook desastreus, kan je niet tegen damagen als mage zijnde (zoiets noemen we ook wel een reaper squad)

mja Shaman + 4 hunters is ook erg deadly hoor
Over wipes gesproken. We stonden in strathole bij al die Stitches wannabe's vlak voor Rammstein tot de warrior disconnect.
Wij waren er eigenlijk voor valor pants, dus we laten de laatste Stitches in leven en blijven bij hem uit de buurt zodat de warrior de kans heeft door een queue te komen. Na iets van drie minuten is iemand zo stom agro te trekken dus ik shackle hem. Wij wachten nog langer en ik shackle hem weer. Op dat moment, respawnen alle stitches wannabe's en slachten ons zevenen binnen no time af. Gemene blizzard respawn.
Het enige voordeel was dat het hek voor de Baron weer openging dus we het weer opnieuw konden proberen. Warrior was halverwege de corpserun weer terug, Damn him
Wij waren er eigenlijk voor valor pants, dus we laten de laatste Stitches in leven en blijven bij hem uit de buurt zodat de warrior de kans heeft door een queue te komen. Na iets van drie minuten is iemand zo stom agro te trekken dus ik shackle hem. Wij wachten nog langer en ik shackle hem weer. Op dat moment, respawnen alle stitches wannabe's en slachten ons zevenen binnen no time af. Gemene blizzard respawn.
Het enige voordeel was dat het hek voor de Baron weer openging dus we het weer opnieuw konden proberen. Warrior was halverwege de corpserun weer terug, Damn him
[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 03-10-2005 14:33 ]
|{ brrr }] |
ik heb de pczone nu met de euro versie maar weet iemand hoe je hem kan installeren met 2 apparte installs ik heb namelijk de US versie er al opstaan maar de EU versie checkt dus of je al een install heb staan?
weet iemand hoe je wel 2 installs neer kan zetten?
weet iemand hoe je wel 2 installs neer kan zetten?
Iseci
Mja, dit kan je gedachten van een spel wil in 1x veranderen ja.
Nu ik toch alleen maar highlvl instances doe begin ik het nu al saai te vinden. Tot nu toe 3x ubrs 1x lbrs, 2x brd, 2x scholo gedaan, en moet zeggen dat het niet anders is dan de andere instances.
NEE, i kga niet stoppen, maar ze wel wel saai opzich. Snel mijn gear eruit halen en dan door naar mc, wat WEL leuk is. Nu je de tactieken van de bosses weet is er geen reet aan.
Is die quest voor ubrs key echt zo moeilijk? Echt, als je een groep probeerd te vinden, niemand heeft key.
Ook heb ik van sommigen het advies gekregen om niet voor magister te gaan, maar voor items uit DM.
Nog een heel groot punt ter discussie:
Ik weet dat mc firespecced is, ik weet dat ik fire mage ben, en ik weet dat ik huge dmg doe met mijn firedmggear(+210). Met talents zoals ignite en imp scorch en imp firedmg + nog wat critgear, weet ik dat ik snel en veel dmg doe.
Is het echt 100% nodig om frost te gaan in mc? Ik bedoel: Die mobs resisten pakweg 35% van je firedmg, dus is nog redelijk wat overige dmg die je doet. Frost heeft als nadeel dat als ze resisten, echt alles resisten, fire niet dus.
Ik weet ook dat de echte elementals (geddon, ragna) immune to fire zijn, dus dat word wel frostbolten. Maar bij de andere kan fire toch best? In sg/bs gaat het ook goed met fire...
Iemand die me dit echt duidelijk kan maken? Ik zeg dat ik toch gewoon normale dmg doe...
Nu ik toch alleen maar highlvl instances doe begin ik het nu al saai te vinden. Tot nu toe 3x ubrs 1x lbrs, 2x brd, 2x scholo gedaan, en moet zeggen dat het niet anders is dan de andere instances.
NEE, i kga niet stoppen, maar ze wel wel saai opzich. Snel mijn gear eruit halen en dan door naar mc, wat WEL leuk is. Nu je de tactieken van de bosses weet is er geen reet aan.
Is die quest voor ubrs key echt zo moeilijk? Echt, als je een groep probeerd te vinden, niemand heeft key.
Ik weet dat mc firespecced is, ik weet dat ik fire mage ben, en ik weet dat ik huge dmg doe met mijn firedmggear(+210). Met talents zoals ignite en imp scorch en imp firedmg + nog wat critgear, weet ik dat ik snel en veel dmg doe.
Is het echt 100% nodig om frost te gaan in mc? Ik bedoel: Die mobs resisten pakweg 35% van je firedmg, dus is nog redelijk wat overige dmg die je doet. Frost heeft als nadeel dat als ze resisten, echt alles resisten, fire niet dus.
Ik weet ook dat de echte elementals (geddon, ragna) immune to fire zijn, dus dat word wel frostbolten. Maar bij de andere kan fire toch best? In sg/bs gaat het ook goed met fire...
Iemand die me dit echt duidelijk kan maken? Ik zeg dat ik toch gewoon normale dmg doe...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 108648
fire=teveel aggro, teveel mana, meer resist/ immune in mc en zorgt ook nog voor dots wat je wilt beperken tot het nodige, dus ja je kan fire specced blijven en forst spammen maar dan doe je niet 100% mee. Frost heeft daarnaast veel leuke talents die superhandig zijn in mc (iceblockjarnotjuh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:38:
Is die quest voor ubrs key echt zo moeilijk? Echt, als je een groep probeerd te vinden, niemand heeft key.Ook heb ik van sommigen het advies gekregen om niet voor magister te gaan, maar voor items uit DM.
Fire genereert ook veel meer threat dan Frost volgens mij, en die mobs in MC wil je niet achter je aan hebben.jarnotjuh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:38:
Is die quest voor ubrs key echt zo moeilijk? Echt, als je een groep probeerd te vinden, niemand heeft key.Ook heb ik van sommigen het advies gekregen om niet voor magister te gaan, maar voor items uit DM.
En verder geloof ik dat alleen de mobs tot aan Garr/Gehennas niet of gedeeltelijke fire res hebben, daarna komen mobs die immune zijn.
Oh, en na 3 x die, 2 x die instance al zat zijn, maar wel GAUW je items halen ?
Ik ken mensen die 55+ keer een instance hebben gedaan en nog niets hebben, en er zullen vast nog ergere verhalen zijn
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Je zal heeeeel even veel dmg doen, en dan komt er een giant op je af stormen om je in 2 meppen dood achter te laten
fire = aggro voer. Op trash mobs zal het voor de rest ook niet zo erg zijn, maar mocht je in een bossfight zitten (magmaddar ofzo) en je fireball crit een keer dan zitten er al gauw 3 debuffs op en dat zal de MT niet lief vinden.
lopende maggie is bij ons over het algemeen een whipe.
Gisteren onze 1e keer onyxia geprobeerd, 5 keer gewhiped ofzo : /
op een gegeven moment mochten we alleen "milde dmg" doen. dus met wand gooien, aangezien ik een wand heb die fire dmg doet gebruikte ik rank 1 frost bolts.
4 x crit van 150 dmg \o/ en ik kreeg aggro : /
dode trollimmie : (
Gisteren onze 1e keer onyxia geprobeerd, 5 keer gewhiped ofzo : /
op een gegeven moment mochten we alleen "milde dmg" doen. dus met wand gooien, aangezien ik een wand heb die fire dmg doet gebruikte ik rank 1 frost bolts.
het blijven isntances hejarnotjuh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:38:
UBRS quest is niet moeilijk, maar je moet veel geluk hebben, seal = random drop voor iedereen, de 3 gems droppen van de 3 bazen, maar niet altijd en iedereen rollt eropNEE, i kga niet stoppen, maar ze wel wel saai opzich. Snel mijn gear eruit halen en dan door naar mc, wat WEL leuk is. Nu je de tactieken van de bosses weet is er geen reet aan.
magisters is niet geweldig en nog uberlelijk ook
+dmg set
stats set
en dat voor zowel fire als frost, tuurlijk zijn er ook dingen voor magical, maar die geven minder +dmg dan voor 1 specifieke school
wij preferen frost, in de guild op dit moment met ons mage overschot krijgen frostmages ook voorang op raid runs boven fire specced, dit heeft meer te maken met de extra range + snellerre cast voor frost, dan wat andersNog een heel groot punt ter discussie:
als straks Northrend ooit komt zal het wel weer omdraaien, vermoed dat daar veel frost resist en imuun mobs zullen zijn
beter ga je voor +dmg gear ipv +fire gear
kan je steeds respeccen als je wil en het geld ervoor hebt
bij ons gelukkig niet meer ^^ heeft wat fire resistgear en oefening gekost maar we redden het tegenwoordig, onze maggie tank is goed gewordenImdaMned schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:49:
Je zal heeeeel even veel dmg doen, en dan komt er een giant op je af stormen om je in 2 meppen dood achter te latenfire = aggro voer. Op trash mobs zal het voor de rest ook niet zo erg zijn, maar mocht je in een bossfight zitten (magmaddar ofzo) en je fireball crit een keer dan zitten er al gauw 3 debuffs op en dat zal de MT niet lief vinden.
fase 1 = matig dmg, enne dudeGisteren onze 1e keer onyxia geprobeerd, 5 keer gewhiped ofzo : /

zowieso 15 a 20 sec wachten met dmg doen op ony tot de MT haar goed heeft, dan matig dmg blijven doen tot ze in fase 2 komt en dan voluit dps erop tot ze weer land
[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 03-10-2005 14:53 ]
Bron ?en dat voor zowel fire als frost, tuurlijk zijn er ook dingen voor magical, maar die geven minder +dmg dan voor 1 specifieke school
Lijkt me onzin nml.
Is dat zo?jarnotjuh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:38:
Snel mijn gear eruit halen en dan door naar mc, wat WEL leuk is.
Wanneer MC op farm status is is het net zo'n saaie en vervelende instance als elke andere instance.
Dat lijkt me onzin eerlijk gezegd. Tenzij een spell description het over een 'high amount of threath' 9zoals mindblast) heeft, is damage gewoon damage.On_E schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:47:
Fire genereert ook veel meer threat dan Frost volgens mij, en die mobs in MC wil je niet achter je aan hebben.
Je bent een zeurkut wist je dat Jarnojarnotjuh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:38:
NEE, i kga niet stoppen, maar ze wel wel saai opzich. Snel mijn gear eruit halen en dan door naar mc, wat WEL leuk is.
hij heeft gewoon gelijk, genoeg items met +30/40 dmg voor bv shadow, tegenover een lager gemiddelde als het algemene +dmg gear is
Zelfde voor ZG als je het een paar keer hebt gedaan en het begin van BWL begin ik ook al saai te vinden. Nu al iets van 3 of 4 keer FireMaw gekilled, enige die ik nog leuk vind zijn Ebonroc, Chromaggus en Nefarius.Gimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:55:
[...]
Is dat zo?
Wanneer MC op farm status is is het net zo'n saaie en vervelende instance als elke andere instance.
[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 03-10-2005 15:00 ]
Ik vind MC eerlijk gezegd een stuk saaier dan UBRS enzo, daar zit tenminste nog wat variate in. ZG bijvoorbeeld is een veel gavere zone dan MC. Na het afwerken van grot met lava X kom je in...de volgende grot met lavaRaseriaN schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:58:
Je bent een zeurkut wist je dat JarnoAls je net zovaak als ik gerunned hebt DAN pas mag je het saai vinden, je bent net lvl59 en nog geen 60, je hebt die instance's pas paar keer gezien en je vind het nu al saai? Word wat als je MC 2x gezien hebt, is het ook meteen saai
Bah. Ik ben jaloersVincentio schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:00:
Zelfde voor ZG als je het een paar keer hebt gedaan en het begin van BWL begin ik ook al saai te vinden. Nu al iets van 3 of 4 keer FireMaw gekilled, enige die ik nog leuk vind zijn Ebonroc, Chromaggus en Nefarius.
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 15:03 ]
ervaring op items die ik ben tegengekomen op thott/alla
Bloodtinged gloves geven +19 dmg/healing
terwijl Inferno Gloves +33 geeft aan alleen fire
zo met meerdere items
+ dmg/healing op een item hebben op de meeste items lagere waardes dan de items die +fire/healing/frost/shadow specifiek geven
ZG is zeker een frisse wind in de vaste instance runs!Hydra schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:01:
[...]
Ik vind MC eerlijk gezegd een stuk saaier dan UBRS enzo, daar zit tenminste nog wat variate in. ZG bijvoorbeeld is een veel gavere zone dan MC. Na het afwerken van grot met lava X kom je in...de volgende grot met lava
Lekker outdoor, boompjes en leuke scenery en mobs
Heb het idee dat al die +fr gear nutteloos gaat worden in ZG en AQ (die nieuwe instance in Silithus!)
Kunnen we weer opnieuw gaan farmen voor gear in.... UBRS/Strat/Scholo! Jeuj!
Ik begreep je verkeerd, laat maar-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:02:
[...]
ervaring op items die ik ben tegengekomen op thott/alla
Bloodtinged gloves geven +19 dmg/healing
terwijl Inferno Gloves +33 geeft aan alleen fire
zo met meerdere items
+ dmg/healing op een item hebben op de meeste items lagere waardes dan de items die +fire/healing/frost/shadow specifiek geven
Ey komop, rank 1 frost bolts, veel lager dan dat kan niet : )-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:49:
fase 1 = matig dmg, enne dudena 1x crit moet je weer wachten
zowieso 15 a 20 sec wachten met dmg doen op ony tot de MT haar goed heeft, dan matig dmg blijven doen tot ze in fase 2 komt en dan voluit dps erop tot ze weer land
Thx voor alle info @ all, fire is dus gewoon not done in mc ^^
Dan maar respeccen naar frost, eens dalijk een frost build gaan uitplanten op de wow site.
@raserian, ik weet het dat ik een zeurkut ben, zeggen er meerdere namelijk. Ooit al iets gemerkt van mijn eigenwijsheid?
Ik ga wel al mijn firedmggear houden, want voor pve is het toch een must hoor. Alleen dan heb ik niet mijn imp scorch, ignite, imp firepower, en meer crit. Maar de dmg is nog goed te doen lijkt me.
Iemand hier met een frost build die goed kan zeggen wat nuttis is en wat niet? Ik wil zoiezo IAE en PoM houden.
Imp frostward is useless, maar de rest?
Dan maar respeccen naar frost, eens dalijk een frost build gaan uitplanten op de wow site.
@raserian, ik weet het dat ik een zeurkut ben, zeggen er meerdere namelijk. Ooit al iets gemerkt van mijn eigenwijsheid?
Ik ga wel al mijn firedmggear houden, want voor pve is het toch een must hoor. Alleen dan heb ik niet mijn imp scorch, ignite, imp firepower, en meer crit. Maar de dmg is nog goed te doen lijkt me.
Iemand hier met een frost build die goed kan zeggen wat nuttis is en wat niet? Ik wil zoiezo IAE en PoM houden.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
4 crits achter elkaarImdaMned schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:12:
[...]
Ey komop, rank 1 frost bolts, veel lager dan dat kan niet : )
weet iemand trouwens of een crit ook extra hate veroorzaakt naast de hogere dmg?
gisteren trouwens voor het eerst een palladin g 2 shot
Fireblall -> Crit (1506 dmg)
Pom-Pyro -> Crit (1580 dmg)
dit samen met de dots van crit zorgde ervoor dat hij tijdens het vluchten dood ging
@Jarno
en toen kwam je een warrior tegen die met zijn MC/BWL gear aan het PvP' en was
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 03-10-2005 15:22 ]
best MC built imo is een 29 arcane 22 frost build
arcane met zoveel mogelijk mana besparende middelen en de +3 dmg en +3 crit met arcane instabilty en met frost de linkerkant volmaken en zorgen dat je cold snap + ice blok krijgt
arcane met zoveel mogelijk mana besparende middelen en de +3 dmg en +3 crit met arcane instabilty en met frost de linkerkant volmaken en zorgen dat je cold snap + ice blok krijgt
PoM heb je met je frost build niet zo heel veel meer aan (aangezien je langste cast nu 3.5 sec is (je firebolt) en je die toch weinig meer zal gebruiken. mijn build is voornamelijk frost (icebarrier, frostbite) 20 arcane 31 frost (dus wel iae, evocation, imp counterspell)jarnotjuh schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:15:
Thx voor alle info @ all, fire is dus gewoon not done in mc ^^
Iemand hier met een frost build die goed kan zeggen wat nuttis is en wat niet? Ik wil zoiezo IAE en PoM houden.Imp frostward is useless, maar de rest?
150% hate-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:19:
weet iemand trouwens of een crit ook extra hate veroorzaakt naast de hogere dmg?
@jarnotjuh, arctic reach (uit range van curses en aoe) is ook een van de belangrijkste redenen waarom je frost moet nemen (ik speel geen mage btw, maar imdamed staat altijd boven mij in mc, en ik wilde weten waarom, dus ik heb zijn talents uitgepluisd
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 03-10-2005 15:32 ]
Bedoel je die warrior die met z'n epic wapen de gemiddelde mage met 2, hooguit 3, klappen doodslaat? Maakt het volgens mij weinig uit of je frost of fire specced bent-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:19:
[...]
@Jarno
en toen kwam je een warrior tegen die met zijn MC/BWL gear aan het PvP' en wasunbuffed tegen de 250 fire res
zegmaar dag met je handje, als je firemage bent
heeft hier iemand wel eens die truc gebruikt om van je raid groep een gewone groep te maken en werkt dit goed?.
Ik wil namelijk die ordanate adamantium (ofzo iets) chest halen in strat SS maar heb weinig zin in een 3 uur durende run met 5 man.
Ik wil namelijk die ordanate adamantium (ofzo iets) chest halen in strat SS maar heb weinig zin in een 3 uur durende run met 5 man.
zeg On_E is wowrush dashers nog een leuke guild? ik zit ook op deathwing en men oude guild lijkt dood gegaan te zijn
(tainted)
Iemand die Flexbar gebruikt?
Ik heb al m'n oude bar addons crap eruit gegooit en ben nu Flexbar aan het configgen. Ik weet alleen niet hoe ik de standaard Blizzard bar weg krijg. Is dit te doen met Flexbar? Of moet ik daarvoor weer een andere addon installeren? Ik wil namelijk ook m'n bags ergens anders neer kunnen zetten.
Als ik daar een aparte addon voor nodig heb, welke raden jullie me aan voor alleen die functies? Ik wil dan geen addon die 1001 extra opties heeft die ik toch niet gebruik.
Ik heb al m'n oude bar addons crap eruit gegooit en ben nu Flexbar aan het configgen. Ik weet alleen niet hoe ik de standaard Blizzard bar weg krijg. Is dit te doen met Flexbar? Of moet ik daarvoor weer een andere addon installeren? Ik wil namelijk ook m'n bags ergens anders neer kunnen zetten.
Als ik daar een aparte addon voor nodig heb, welke raden jullie me aan voor alleen die functies? Ik wil dan geen addon die 1001 extra opties heeft die ik toch niet gebruik.
Een hele leuke guild, maar we hebben op het moment alleen nog plaats voor een enkele hunter, warrior, en healers.luppien schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:54:
zeg On_E is wowrush dashers nog een leuke guild? ik zit ook op deathwing en men oude guild lijkt dood gegaan te zijn(tainted)
Wat is je class/lvl/naam ?
ik heet shape en ben een priest 
ik zit even rond te kijken bij alle guilds en even te kijken waar er erg vriendelijk met elkaar wordt omgegaan etc dat is voor mij het belangrijkst. Alleen ik zou wel graag bij wat maten blijven. Dat zijn 2 warriors en 2 mages. Het nadeel is natuurlijk en dat snap ik best dat niet veel guilds zon grote groep kunnen hebben. We zijn overigens allemaal 60.
ik zit even rond te kijken bij alle guilds en even te kijken waar er erg vriendelijk met elkaar wordt omgegaan etc dat is voor mij het belangrijkst. Alleen ik zou wel graag bij wat maten blijven. Dat zijn 2 warriors en 2 mages. Het nadeel is natuurlijk en dat snap ik best dat niet veel guilds zon grote groep kunnen hebben. We zijn overigens allemaal 60.
Dat kan je met Flexbar doen ja, vraag me niet hoe thoThe Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:12:
Ik meen er iets over gelezen te hebben in de help die erbij zit.
Edit: Bagslots zou ik niet weten tho, m'n reactie sloeg op Blizzard's standaard hotbar.
[ Voor 7% gewijzigd door bcd87 op 03-10-2005 16:22 ]
Maar die bags en optionbuttons zitten in dezelfde bar "ingebakken" dus ik neem dan aan dat het in 1 handeling door gaat.Gimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:21:
[...]
Dat kan je met Flexbar doen ja, vraag me niet hoe tho
Ik meen er iets over gelezen te hebben in de help die erbij zit.
Edit: Bagslots zou ik niet weten tho, m'n reactie sloeg op Blizzard's standaard hotbar.
Anoniem: 150486
Ik heb een vraagje voor alle collega engineers. Ik ben op het punt gekomen dat mijn engineering op 225 is en ik moet gaan kiezen tussen gnome engineering en goblin engineering.
Ik ben een hunter en wil graag de kogels hebben die 17.5 dps doen. Ook vind ik de dragons leuk. Welke moet ik kiezen?? er staat helaas niks op thotbott hierover. Alvast bedankt voor de info
Ik ben een hunter en wil graag de kogels hebben die 17.5 dps doen. Ook vind ik de dragons leuk. Welke moet ik kiezen?? er staat helaas niks op thotbott hierover. Alvast bedankt voor de info
Onze guild heeft als voornaamste regel dat iedereen elkaar moet respecteren, en dat iedereen vrij is om te doen wat ie wil.luppien schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:21:
ik heet shape en ben een priest
Jou kan ik er vanavond nog inkrijgen als je zou willen, maar ik kan goed begrijpen dat je je maatjes mee wil nemen. (ik heb ook meerdere guilds afgewezen ''vroeger'' omdat die niet al mijn maatjes wilden hebben)
Neem anders ff een kijkje op www.wowrush.com/forum en zet daar evt. je verhaal neer op het applications forum. (dat je wil joinen maar je maatjes mee wil nemen)
ik zal et vanavond wel even bespreken met mijn maten en dan horen jullie wel van ons
Anoniem: 106398
Ja val met zn +40 spelldamage potions en sacrifice succubus voor +15% damageDRaakje schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:29:
[...]
Haha, dan moet je je mages toch echt eens voor dmg items laten gaan. Rogues (mits goede blijven boven mij, en 1 warlock komt in de buurt. Maar zit eigenlijk altijd in the top3. Hunters zijn echt nergens. Volledige MC run (als ik mijn best doe, dan lukt het me om de hele instance #1 te blijven. En ja dit is met 3.2.0 damagemeters en 10 mensen die syncen.
Bij Vael lukte het me zelfs om #5 te zijn in top dmg. Daarboven met grote afstand 4 rogues. Maar het geeft wel aan wat er mogelijk als mage zijnde. Mits de juiste gear (en dat betekend soms groen dragen)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?351979
/script MainMenuBar:Hide();The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:12:
Let op: case sensitive!
Dit kan je in console intikken. Ik heb er een event van gemaakt (kan met eventedtior), dus onload van flexbar die line uit laten voeren en klaar ben je
Voor bags kun je knopjes maken, staat in de Flexbar docs. Ik heb toen voor alle bags 1 knop gemaakt, staat er ook bij. Uiteindelijk ben ik Titan Panel gaan gebruiken, zeer waardevol icm Flexbar, en dan heb je die knopjes ook weer niet meer nodig. Ik zou Titan dus ook even proberen
[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 03-10-2005 16:43 ]
Bnet pindle#2913
Is die help file erg uitgebreid en niet beetje sumier?porn schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:42:
[...]
/script MainMenuBar:Hide();
Let op: case sensitive!
Dit kan je in console intikken. Ik heb er een event van gemaakt (kan met eventedtior), dus onload van flexbar die line uit laten voeren en klaar ben je
Voor bags kun je knopjes maken, staat in de Flexbar docs. Ik heb toen voor alle bags 1 knop gemaakt, staat er ook bij. Uiteindelijk ben ik Titan Panel gaan gebruiken, zeer waardevol icm Flexbar, en dan heb je die knopjes ook weer niet meer nodig. Ik zou Titan dus ook even proberen
Heb zelf wel wat inzicht qua coding maar heb geen zin om uren en uren te besteden om een pruts werkje (Hello World!
ipv dat script gebruik ik liever CustomHideBar -> addonRaseriaN schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:45:
[...]
Is die help file erg uitgebreid en niet beetje sumier?
Heb zelf wel wat inzicht qua coding maar heb geen zin om uren en uren te besteden om een pruts werkje (Hello World!) te hebben
ik heb zelf nog de stadnaard bag slots en de standaard option buttons
de rest is hidden
Help file is een html menu staat in de flexbar dir, erg uitgebreid vind ik
Anoniem: 97943
Mocht het bij de dashers niet lukken, neem dan ff contact met mij op (Ryack van Dark Guard).On_E schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:25:
[...]
Onze guild heeft als voornaamste regel dat iedereen elkaar moet respecteren, en dat iedereen vrij is om te doen wat ie wil.
Jou kan ik er vanavond nog inkrijgen als je zou willen, maar ik kan goed begrijpen dat je je maatjes mee wil nemen. (ik heb ook meerdere guilds afgewezen ''vroeger'' omdat die niet al mijn maatjes wilden hebben)
Neem anders ff een kijkje op www.wowrush.com/forum en zet daar evt. je verhaal neer op het applications forum. (dat je wil joinen maar je maatjes mee wil nemen)
Wij zijn op dit moment bezig om samen met enkele andere guilds raids op te zetten. Verder kunnen er nog steeds enkele van ons met de dasher MC raids mee. Ik weet niet hoe lang dat nog duurt aangezien het lijkt of er iedere keer minder mensen van buiten de dashers nodig zijn.
In ieder geval kunnen wij altijd nog wat extra mensen gebruiken en is het geen probleem om als groep binnen te komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!