Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
op onze realm (emerald dream) is de eerste legendary drop gevallen.. een 2H wapen van ragnaros nog wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
BootVluchteling schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:37:
op onze realm (emerald dream) is de eerste legendary drop gevallen.. een 2H wapen van ragnaros nog wat..
Die "dropt" nergens hoor, die moet je craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ook goed. tis jouw dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

Iemand enig idee wat voor zin het heeft om reverred (ben ik bijna) te worden met de Argent Dawn? Is er nog iets bijzonders wat ik met deze status kan, naast het kopen van rare patterns in Chillwind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 110563 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:26:
Iemand enig idee wat voor zin het heeft om reverred (ben ik bijna) te worden met de Argent Dawn? Is er nog iets bijzonders wat ik met deze status kan, naast het kopen van rare patterns in Chillwind?

rare patterns kopen in light's hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 110563 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:26:

shoulder enchants kopen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mensen hier die op een mac wow spelen en toevallig ook een httptunnel gebruiken? bijna al het uitgaande verkeer word hier geblocked (ja kheb 24/7 toegang dus ik speel buiten werktijd) en kmoet dus een httptunnel ofzo fixen.. hier zijn mooie windows proggies voor maar ik kan nergens iets voor de mac vinden

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

Anoniem: 143011 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:46:
[...]
rare patterns kopen in light's hope
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
admiral schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:34:
Gister m'n devout shoulders vervangen door prophecy shoulders. Maar in eerste instantie wilde ik flarecore shoulders (+24FR). Maar kon het gewoon niet laten om ze te passen :P Nu 3 prophecy items en dus set-bonusje.
Hoeveel FR heeft een priest nodig denken jullie in MC en dan ragnaros?

En heb laatst ook redelijk goedkoop Darkmoon Card: Blue Dragon van AH gehaald. Nouja het beast deck dan, moet em nog bij darkmoon faire inleveren. Dus kan het deck nog weer doorverkopen.
Wie heeft deze trinket en wat vind je er van? Zou het niet beter te zijn om een mindtap talisman te gebruiken? Of twee :D heb verder ook Royal Seal of Eldre'Thalas
guildie van mij heeft het ook, vond het de meest waardeloze investering die hij tot nu toe had gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik lees net ff 2 pagina's door en ik lees al paar keer PUG.

wat word daar mee bedoelt?

oww waarom wil iedreen toch MC in. ben der 2 keer geweest en was nie echt denderend. hanteren ze met de guild een normaal systeem ipv dat DKP systeem. heeft iedereen kans op iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 22:10

Boekster

Naimoholic

B-BRAIN schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:54:
ik lees net ff 2 pagina's door en ik lees al paar keer PUG.

wat word daar mee bedoelt?

oww waarom wil iedreen toch MC in. ben der 2 keer geweest en was nie echt denderend. hanteren ze met de guild een normaal systeem ipv dat DKP systeem. heeft iedereen kans op iets.
PUG staat voor Pick-up Group. Niet guild-only dus :) .

Maargoed, MC is gewoon de instance waar je echt veel leert op het geboed van teamwork. In UBRS kun je makkelijker een foutje maken, dat kan in MC al fataal zijn. Er komt leuke loot vandaan, bosses zijn anders, het geeft gewoon een kick :) .

Je merkt dat ZG en BWL (hoewel ik daar nog niet geweest ben, maar als ik de verhalen mag geloven) nog een schepje bovenop alles in MC doen. Meer gevarieerde bossfights vooral, niet standaard tank and spank zeg maar :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:12
Pick Up Group.

Dat betekent dat je met mensen buiten je guild om in een party gaat spelen. Vaak zijn dit ook mensen die je niet kent, en die dus in IF/SW/OGRI/UC yellen en LFG ... doen.

Geen aanrader vooral in de hogere instances niet, simpelweg omdat er veel eikeltjes zijn die nindja-en, vooral met het nieuwe roll systeem. (4 doen greed, eentje toch need enzo...)
Het het een aantal keer met m'n vorige char (lvl 60) meegemaakt. Sindsdien alleen guild groups.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gatekeepers.guildwizard.com/pics/4215/firemaw.jpg
Dat na ongeveer 2 uurtjes intensief oefenen, niet slecht :)
Jammer dat onze ID nu gereset is tho :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
MGSNK schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:02:
Pick Up Group.

Dat betekent dat je met mensen buiten je guild om in een party gaat spelen. Vaak zijn dit ook mensen die je niet kent, en die dus in IF/SW/OGRI/UC yellen en LFG ... doen.

Geen aanrader vooral in de hogere instances niet, simpelweg omdat er veel eikeltjes zijn die nindja-en, vooral met het nieuwe roll systeem. (4 doen greed, eentje toch need enzo...)
Het het een aantal keer met m'n vorige char (lvl 60) meegemaakt. Sindsdien alleen guild groups.
ik weet niet hoe jullie server is maar dat gaat gewoon goed voor alle instances behalve MC BWL en ZG. Echt geen probleem. tja soms een ninjalooter, oen een noob(als ik als tank en het pullen en en hij pult in URBS andere groep) maar verder gaat het bij mij meestal goed.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

heb niet al te slechte ervaringen met pickup groups... zo nu en dan... laatst in een group gezeten waarvan een rogue dachtd at ie tank was (en de echte tank vertellen hoe hij moet tanken, en de healer vertellen hoe die moet healen)
Dan zit je met een 10man raid in scholo... normaal hoort dat makkelijk te gaan :P
vlak voor The Viewing Room gingen er twee mensen weg...cant blame them. Ik was van plan weg te gaan maar werd gereinvite en ben toch maar mee verder gegaan.
Gelukkig dropte The Ravenian Cadaverous Leggings... zon beetje de enige reden dat ik scholo doe... cadaverous garb compleet zien te krijgen (alleen nog de chestarmor nodig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Gimbooze schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:13:
[afbeelding]
Dat na ongeveer 2 uurtjes intensief oefenen, niet slecht :)
Jammer dat onze ID nu gereset is tho :(
Mis ik nou een paar nulletjes of heeft dat beest echt maar 7773 HP? :X

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Snappie88 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:42:
[...]

Mis ik nou een paar nulletjes of heeft dat beest echt maar 7773 HP? :X
Nah mn mod die dat regelt is fucked :P
Moet ff een nieuwe zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Starchild schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 23:30:
heb niet al te slechte ervaringen met pickup groups... zo nu en dan... laatst in een group gezeten waarvan een rogue dachtd at ie tank was (en de echte tank vertellen hoe hij moet tanken, en de healer vertellen hoe die moet healen)
Dan zit je met een 10man raid in scholo... normaal hoort dat makkelijk te gaan :P
vlak voor The Viewing Room gingen er twee mensen weg...cant blame them. Ik was van plan weg te gaan maar werd gereinvite en ben toch maar mee verder gegaan.
Gelukkig dropte The Ravenian Cadaverous Leggings... zon beetje de enige reden dat ik scholo doe... cadaverous garb compleet zien te krijgen (alleen nog de chestarmor nodig :P)
vandaag ook een 2H pala, die in UBRS dacht dat ie een tank was.. paar x pullde ie, paar x dood.. toch leerde jij het niet :X ach.. wel gelachen.. we noemde em op een gegeven moment ook leroy :P

uiteindelijk ging het redelijk goed.. was zelf group leader.. party was redelijk snel vol met 1 hunter, 2 rogues, 3 tanks, 2 druids, 2 pala's, 2 priests, 2 locks en nog iets geloof ik..

toen we die rakker op die draak hadden gesloopt, viel de hele dal-rend set. rogue had beide wapens nog niet, maar hunter wilde de main hand hebben.. heb beide aan de rogue gegeven (via ML) en de hunter vriendelijk vermeld dat een rogue meer recht heeft op een melee wapen, dan een rogue die eigenlijk nogmaal ranged attacks doet.. hij deed er niet echt moeilijk over gelukkig..

general drakkisath dropte weinig spannends.. alleen 1 leuke plate waist armor, en iets van cloth.. devout geloof ik ofzo. mage blij.. ik blij, geslaagde raid met PuG.. ahoewel we af en toe op het punt stonden om de leroy-pala te kicken.. toch niet gedaan.. * BootVluchteling was in een goede bui :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

ImdaMned schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:31:
[...mana regen trinket verhaal...]

guildie van mij heeft het ook, vond het de meest waardeloze investering die hij tot nu toe had gedaan
Zojuist een mindtap geloot. Denk ik maar de beast deck proberen te verkopen ja.
En als het grinden voor een eye of shadow dan te lang duurt kan ik proberen te kopen :P

Procced dat ding ook op wand shoots btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vandaag Chromaggus gekilled en daarna MC gecleared. Nu 3 dagen voor Nefarius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 22:10

Boekster

Naimoholic

admiral schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 02:05:
[...]

Zojuist een mindtap geloot. Denk ik maar de beast deck proberen te verkopen ja.
En als het grinden voor een eye of shadow dan te lang duurt kan ik proberen te kopen :P

Procced dat ding ook op wand shoots btw?
Procced niet op wands, da's geen cast maar een shoot-attack :) . De damage geldt wel als magical.

Ik zit op het moment op 84 mana/5 sec. Dat is echt zwaar ownage als je in MC zit. Het duurt wel even voor ik oom ben. Zodar ik dat dan ben, kan ik binnen 15 seconden weer een flash casten. Ik wil graag nog een shad of the scale (alleen Onyxia nog maar een keer doen dan :P ) en die in BWL is ook te vet (Rejuveniating Gem). Dan heb je 25 mana/5 sec. Net iets meer dan de 2 mindttaps die ik nu heb. Ik probeer op het moment ook veel dingen te combineren, dus iets van mana regen opofferen voor ook wta healing. Ik wil absoluut niet van de regen af (sterker nog, ik wil meer!), maar exr healing is ook nooit weg. Mijn manapool is erg klein (iets van 6100 mana), maar aangezien ik tijdens het catsen ook weer regen maakt dat weinig uit :) . Ik houd het vaak langer uit dan priests die disc/holy specced zijn en +healing gear hebben :) . Ik ben dus nog een shadowslet ook :P . Zodra we BWL gaan doen ga ik dat echt veranderen (beloofd, bij deze :D ) .

Maar ik ben denk ik de laatste inguild die Benediction gaat maken. Het is absolut een goede staff, maar ik vind het jammer dat er geen mana regen op zit (ja, Anathema wel, maar daar heb je verder niet zo superveel aan, gezien ik al een heel pak meer regen op main- en off-hand heb). De healing is natuurlijk wel veel, maar of datopweegt tegen de 9 mana/5 sec die ik nu heb, ik weet het niet. Ik denk dat ol voor Jindo's Judgement ga, hoewel die een lekkere droprate heeft :P . Maar dat ding is echt briljant. én stats, en veel regen, en +healing, en minder resists (hoewel dat geen zak boeit met healen gelukkig^^ :P ) De ultieme healing staff wat mij betreft :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Boekster op 02-10-2005 03:19 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Gimbooze schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 01:08:
[...]

Nah mn mod die dat regelt is fucked :P
Moet ff een nieuwe zoeken.
Denk dat je even Perl en MobHealt 2 moet updaten, heb nergens last van :P

Voor mensen die willen weten hoeveel hp Firemaw ongeveer heeft.(974 065 hp)

Firemaw's HP

Edit

Na het lezen van first post zag ik ook iets over DKP.

Voor mensen die DKP systeem gebruiken en hiervoor EQDKP gebruiken er is ondertussen ingame addon voor + export files om het netjes toe te voegen.
Gemaakt Tattersail(Guildleader van Nightwatchers.

Nightwatchers Guildtools

[ Voor 32% gewijzigd door LMD op 02-10-2005 03:46 ]

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Boekster schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 03:18:
[...]

Procced niet op wands, da's geen cast maar een shoot-attack :) . De damage geldt wel als magical.

Ik zit op het moment op 84 mana/5 sec. Dat is echt zwaar ownage als je in MC zit. Het duurt wel even voor ik oom ben. ...... Ik wil absoluut niet van de regen af (sterker nog, ik wil meer!), maar exr healing is ook nooit weg. ...... De healing is natuurlijk wel veel, maar of datopweegt tegen de 9 mana/5 sec die ik nu heb, ik weet het niet.
tja ik heb nu wel wat +healing en ook de talents in +15% renew en +10% heal in holy tree.
Maar verder op extra +healing richten, ik weet et niet. Er is toch veel overheal in MC dat je dat niet echt merkt denk ik. Ik kan over een paar dagen ook een hide of the wild maken, maar zit nog te twijfelen of ik die misschien wel ga verkopen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Wat een stelletje knurften zeg, gister avond. :(

In totaal 9x gewhiped in heel ubrs, maar drakki wel in 1x dood. De groep wou rushen, en wat krijg je dan: Rogues die met een foute sap gewoon 3 groups uit drakkiroom aggro'en, en dan dikke whipe :P
Anyway, net lvl 59 geworden, vandaag 60 ga ik niet halen, maar morgen of overmogen zeker.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een verademing zeg, die arcanebuild. :D
Ik had zowaar gister weer lol met mn mage, heerlijk om mobs met 2 spells neer te krijgen. Nu +fire damage gear gaan zoeken.

Uiteindelijk heb ik dus toch gekozen voor Arcane Power en Presence of Mind. De downtime is (tijdens farmen iig) kleiner dan met frost. True, de spells kosten meer mana, maar ze gaan ook veel sneller neer. Met de cooldowns valt prima te leven, gewoon niet allemaal tegelijk gebruiken (hoewel het wel lekker is om in 3 seconden 2,7k damage te doen, zonder crits :P ).

En, ik kan nu tenminste instant water maken, dankzij Presence of Mind. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

admiral schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

tja ik heb nu wel wat +healing en ook de talents in +15% renew en +10% heal in holy tree.
Maar verder op extra +healing richten, ik weet et niet. Er is toch veel overheal in MC dat je dat niet echt merkt denk ik. Ik kan over een paar dagen ook een hide of the wild maken, maar zit nog te twijfelen of ik die misschien wel ga verkopen dan :P
De nieuwe Drape of Benediction ( http://www.thottbot.com/?i=35923 ) word beter dan Hide of the Wild in de volgende patch.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 02-10-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Anoniem: 143011 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:35:
[...]

De nieuwe Drape of Benediction ( http://www.thottbot.com/?i=35923 ) word beter dan Hide of the Wild in de volgende patch.
ja die dropte laatst bij azuregos. Ik pass em omdat ik bijna hide of the wild bij elkaar had. drie dagen later zag ik dat bericht. Toen had ik wel zoiets van WTF :(

hehe :P

en deze Cloak of the Cosmos is ook wel nice als vervanging voor hotw.
vind et lastig kiezen altijd welke cloak te dragen. Heb namelijk ook deze Archivist Cape of the Owl

[ Voor 27% gewijzigd door admiral866 op 02-10-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

admiral schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:42:
[...]

ja die dropte laatst bij azuregos. Ik pass em omdat ik bijna hide of the wild bij elkaar had. drie dagen later zag ik dat bericht. Toen had ik wel zoiets van WTF :(

hehe :P
Ik kreeg em ook voor min. DKP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
net weer een pala die beweerde dat ie valor verdiende :X ik word laatste tijd echt gek van die warrior pala's.. :@

dus mensen.. voor de ignore list op emerald dream: Nake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
LMD schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 03:40:
[...]

Denk dat je even Perl en MobHealt 2 moet updaten, heb nergens last van :P

Voor mensen die willen weten hoeveel hp Firemaw ongeveer heeft.(974 065 hp)

Firemaw's HP

Edit

Na het lezen van first post zag ik ook iets over DKP.

Voor mensen die DKP systeem gebruiken en hiervoor EQDKP gebruiken er is ondertussen ingame addon voor + export files om het netjes toe te voegen.
Gemaakt Tattersail(Guildleader van Nightwatchers.

Nightwatchers Guildtools
Zoth is een poepie :P Doe hem maar de groeten :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:23

GG85

.......

Dat snap ik dus even niet he, waarom zou een palli geen valor mogen dragen? Hierdoor doet ie als ie retri specced is behoorlijk wat damage en als ie dat nu gewoon leuk vind om te doen met z'n dikke 2 hander (icm. met de mogelijkheid om zichzelf ook nog eens lekker te healen :P), laat hem dat dan gewoon doen!
Waarom zou een palli moeten inversteren in het zogenaamde voor hem bedoelde armor? Kunnen we net zo goed voor elke class een kloon maken waarmee iedereen dan maar moet spelen!

Als ik als palli de 60 haal wil ik ook voor valor gaan, ik ga namelijk gewoon voor sta en str en het hele mana en heal gebeuren komt bij mij op de 2e plaats.

Ik snap echt niet wat er mis is met een palli die valor wil gebruiken? En al helemaal niet wie de regel bedacht heeft dat valor alleen voor warriors is. Het is niet voor niks een niet class gebonden armor set, bedoeld om ervoor te zorgen dat er tenmindste nog wat verschillende mogenlijkheden zijn om je karakter op te bouwen. Laat mensen dus lekker zelf weten wat ze aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
GG85 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:22:
Dat snap ik dus even niet he, waarom zou een palli geen valor mogen dragen? Hierdoor doet ie als ie retri specced is behoorlijk wat damage en als ie dat nu gewoon leuk vind om te doen met z'n dikke 2 hander (icm. met de mogelijkheid om zichzelf ook nog eens lekker te healen :P), laat hem dat dan gewoon doen!
Waarom zou een palli moeten inversteren in het zogenaamde voor hem bedoelde armor? Kunnen we net zo goed voor elke class een kloon maken waarmee iedereen dan maar moet spelen!

Als ik als palli de 60 haal wil ik ook voor valor gaan, ik ga namelijk gewoon voor sta en str en het hele mana en heal gebeuren komt bij mij op de 2e plaats.

Ik snap echt niet wat er mis is met een palli die valor wil gebruiken? En al helemaal niet wie de regel bedacht heeft dat valor alleen voor warriors is. Het is niet voor niks een niet class gebonden armor set, bedoeld om ervoor te zorgen dat er tenmindste nog wat verschillende mogenlijkheden zijn om je karakter op te bouwen. Laat mensen dus lekker zelf weten wat ze aantrekken.
Pally's die veel damage willen doen moeten gewoon rerollen als Warrior. Punt.
En tuurlijk mag een pally best op valor rollen, maar alleen met toestemming van een eventueel aanwezige warrior. Rollt ie terwijl de warrior need claimt, is het /ignore pally.

Hoewel, die lightforge set heeft ook wel wat leuke bonusjes voor een warrior, en met +int kan ie sneller zn weaponskills trainen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
GG85 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:22:

Over deze discussie hebben ze het zo ongeveer heel het vorige topic gehad. Laten we het hier niet weer heel het topic over hebben. Uit het vorige topic bleek namelijk wel dat iedereen daar een andere mening over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:04
Hmm we lopen al vanaf 6 uur te hameren op Onyxia. Proberen te leren maar het lukt niet echt.

2 grote problemen. Deep Breath en de aggro als de Fase 3 in gaat. Als we DB niet krijgen (zoals de laatste keer zojuist) dan is 50% van de raid binnen 1 seconde dood als de Fase 3 in gaat omdat de aggro NIET op de MT zit.

Hoe is dit op te lossen?

We stampen haar tijdens Fase 2 vol met debuffs. Alleen een enkele debuff blijft staan als de Fase 3 in gaat. Die zorgen dat voor aggro neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 21:23

GG85

.......

Miles Teg schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:49:
[...]

Pally's die veel damage willen doen moeten gewoon rerollen als Warrior. Punt.
En tuurlijk mag een pally best op valor rollen, maar alleen met toestemming van een eventueel aanwezige warrior. Rollt ie terwijl de warrior need claimt, is het /ignore pally.

Hoewel, die lightforge set heeft ook wel wat leuke bonusjes voor een warrior, en met +int kan ie sneller zn weaponskills trainen. :+
Dat zie je dus fout, ik wil geen warrior omdat het hele stance en rage gebueren me niks lijkt en ik mezelf in combat wil kunnen healen. Maar dat weerhoud me er niet van om niet voor str en sta gear te gaan.
En waarom toestemming van een warrior om op valor te mogen rollen??? Als de stats beter zijn als hetgene wat ik nu aan heb dan heb ik al het recht om te rollen, het is geen class item.
Ik kan hem gewoon dragen dus als de stats beter zijn zal ik er dan ook zeker op rollen, net zo veel recht op als elke warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 19:24
The Realone schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:58:
Hmm we lopen al vanaf 6 uur te hameren op Onyxia. Proberen te leren maar het lukt niet echt.

2 grote problemen. Deep Breath en de aggro als de Fase 3 in gaat. Als we DB niet krijgen (zoals de laatste keer zojuist) dan is 50% van de raid binnen 1 seconde dood als de Fase 3 in gaat omdat de aggro NIET op de MT zit.

Hoe is dit op te lossen?

We stampen haar tijdens Fase 2 vol met debuffs. Alleen een enkele debuff blijft staan als de Fase 3 in gaat. Die zorgen dat voor aggro neem ik aan?
Stop je wel met dps als je fase 3 ingaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
SouLmaN schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:02:
[...]

Stop je wel met dps als je fase 3 ingaat ?
Jup voor zover ik weet wel, ik zit in de whelpgroup dus heb daar niet echt op gelet. Maar dat neem ik wel aan ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Hoe is dit op te lossen?

Beter spreaden, betere MT recruiten. Voordat ze land niet meer al te veel dots erop en wachten op assist. Net 20 minuten geleden Ony gemold met 22 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

UBRS pickupgroup die al binnen UBRSwas, maar een priest nodig had...devout robes droppen voor yellow. Het waren een nuttige tien minuten. Toen maar karma technisch gedaan en de andere priest helpen met UBRS opnieuw doen en hij krijgt ook een devout robe (lucky priests op zondag) en ik devout mantle (die hij al had, lucky priests op zondag). Karma werkt soms zo goed :)

Ook een epic shield drop voor een gelukkige warrior van een random orc. Ben de naam kwijt maar het was een vlammend ding, lelijk als de nacht.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Yellow|A schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:31:
Ook een epic shield drop voor een gelukkige warrior van een random orc. Ben de naam kwijt maar het was een vlammend ding, lelijk als de nacht.
Ik zou bijna denken dat je skullflame shield bedoeld ;)
Dat ding is niet lelijk hoor. :P

128k to 60... Dinsdag lvl 60!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 106398 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:30:
[...]

Beter spreaden, betere MT recruiten. Voordat ze land niet meer al te veel dots erop en wachten op assist. Net 20 minuten geleden Ony gemold met 22 man.
MT is goed. Beste tank die ik ooit heb gezien... ;) Denk dat het probleem meer bij de DPS ligt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
GG85 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:02:
Ik kan hem gewoon dragen dus als de stats beter zijn zal ik er dan ook zeker op rollen, net zo veel recht op als elke warrior.
Elke class heeft een tier 0 classset. En standaard hebben mensen van die class priority op die drops, omdat het een class item is. Als je vooraf meldt dat je er op wil rollen is er niks mee, maar gewoon botweg rollen zal je een plaatsje op een hoop blacklists opleveren. Er zijn niet geheel ontoevallig 9 tier 0 sets. Dat jij denkt dat je er even veel recht op hebt is leuk (beetje dom maargoed), maar de rest van de groep moet het daar ook mee eens zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Hydra schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:54:
[...]

Elke class heeft een tier 0 classset. En standaard hebben mensen van die class priority op die drops, omdat het een class item is. Als je vooraf meldt dat je er op wil rollen is er niks mee, maar gewoon botweg rollen zal je een plaatsje op een hoop blacklists opleveren. Er zijn niet geheel ontoevallig 9 tier 0 sets. Dat jij denkt dat je er even veel recht op hebt is leuk (beetje dom maargoed), maar de rest van de groep moet het daar ook mee eens zijn.
Dikke onzin dit ja, ik ben het met de jongen eens.

Zolang de sets niet class gebonden zijn, mag iedereen rollen op wat hij dragen kan! PUNT!

Zoals al eerder vermeld is in dit topic: tier-0 Items zullen in volgende patches class gebonden zijn.
Zolang dat niet het geval is, zie ik geen reden iemand een item te weigeren.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

Hydra schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:54:
[...]

P'cies. Zoals gebleken bestaan er viermaal zoveel meningen als class-sets. Wil je kostte wat het kost dobbelen op een ander classitem, heb dan wel zoveel fatsoen om dit vantevoren gewoon even mede te delen. Dan merk je snel zat hoe er over gedacht wordt, zonder dat mensen 'hun' loot voor hun neus zien verdwijnen gevolgd door een kwaaie /wtf /leave /ignore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

MGSNK schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 23:53:
[...]

Zolang de sets niet class gebonden zijn, mag iedereen rollen op wat hij dragen kan! PUNT!

Zoals al eerder vermeld is in dit topic: tier-0 Items zullen in volgende patches class gebonden zijn.
Wel met zo instelling zonder vooraf te melden levert je zeker een plaatsje op de blacklist op. Er zijn 9 van die tier-0, in jouw beleving kan een warrior dus op alles rollen aangezien hij alles kan dragen daarbij een paladin ook, een Hunter en Shaman zijn 3de en 4de, zo doende kan een mage en priest niets extra's krijgen aangezien die alleen maar cloth kunnen dragen. Ik zou is zeker je standpunt op het blizzard forum maken daarmee kunnen ze je gelijk blacklisten op de server waar je op speelt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
we hebben hier geen discussie op GREED rollen, maar op need.

Ik kan als Hunter: Beaststalker EN Elements gebruiken.
Pally en Warrior: Valor en Lightforge
etc etc.

Ik kan moeilijk tegen iemand zeggen: Hey dude, thats hunter item, dont roll. Op basis van wat mag ik dat zeggen? Staat er een class specification bij? Nee... :/

Ten eerste staat de class er (nog niet) bij, ten tweede kan een shaman die stats verkiezen boven de elements. Evenals ik hetzelfde kan. Ik heb ook graag spirit netzoals de shaman... Zeker mensen die shitty items op zich hebben kun je moeilijk weerhouden op zoiets te rollen.

Think about it...

[Edit]

Dit heeft niks met mijn preferenties te maken, ik als hunter zal alleen voor Beaststalker gaan en in uiterste nood (als niemand dragen kan) voor Elements.

Het komt er eigenlijk altijd op neer dat je alleen genaaid wordt als je noobs meeneemt in raids, en tsja, dan denk ik dat je het aan jezelf te danken hebt...

[ Voor 30% gewijzigd door MGSNK op 03-10-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Hoe is dit op te lossen?

Vanavond ook voor et eerst in fase 3 lopen klooien. Maar als ze neer komt en er dus gefeared wordt, moet niemand anti-fear gebruiken behalve de warrior. Anti-fear = insta agro als de rest wel gefeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

[...]

hm, waarom zullen ze in volgende patches class gebonden zijn, idd omdat ze al die tijd al naar die class horen te gaan, punt! Ik hoop dan ook dat mensen die het al dragen het niet meer kunnen equippen, zit je dan halfnaakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Tsja, ik neem aan dat daar maatregelen voor zullen worden getroffen? (Inruilen voor je eigen class specific items. Zeker voor mensen die hun outfitjes bijelkaar geraapt hebben met tig UBRS LBRS SRAT etc etc runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

MGSNK schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 00:20:

Pally en Warrior: Valor en Lightforge
Warriors die op lightforge durfen rollen moeten direct onthoofd worden, dan kunnen ze nog beter voor shadowcraft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Vandaag Nerarius naar Neferian gekregen, oftewel hij is een draak geworden. Helaas waren er maar 25 mensen over waarvan 0 priests. Insta whipe en over 12 uur dus pas weer opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 29882 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 00:59:
[...]

Warriors die op lightforge durfen rollen moeten direct onthoofd worden, dan kunnen ze nog beter voor shadowcraft gaan.
Tsja, dat is dus voorlopig een issue. Ik neem aan dat patch 1.9 nog wel even op zich laat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
MGSNK schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 01:03:
[...]

Tsja, dat is dus voorlopig een issue. Ik neem aan dat patch 1.9 nog wel even op zich laat wachten...
Ik snap echt niet waarom het een issue is. Kwestie van afspraken maken en houd diegene er zich niet aan, dan gewoon kick uit de raid en zoveel mogelijk mensen laten weten dat die persoon niet betrouwbaar is. In al die uBRS/Scholo/Strat raids die ik heb gedaan nog nooit een enkel probleem meegemaakt, alhoewel misschien af en toe tegenwoordig wel wat meer, maar nu let ik er niet meer op omdat ik zelf geen tier 0 meer hoef en me daar dan ook niet mee bemoei.

Vroeger moest je nog blij wezen als je naar uBRS kon omdat er zo weinig keys waren, als je in die tijd verkeerd rollde in een random groep kwam je uBRS dus ook niet meer in en tsja met guild raids waren er helemaal geen problemen. Maar ja dat is allemaal voorbij en het zal denk ik ook niet lang duren voordat random Raids Hakkar gaan killen. Alleen zie ik dat nog niet zo snel gebeuren met random raids die nog geen eens tier 0 hebben. ZG blijft een zeer lastige instance. Soms vind ik zelfs BWL makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik kan moeilijk tegen iemand zeggen: Hey dude, thats hunter item, dont roll. Op basis van wat mag ik dat zeggen? Staat er een class specification bij? Nee... :/
Het feit dat in de volgende patch het er wel bij gaat staan zegt mij genoeg.
Het komt er eigenlijk altijd op neer dat je alleen genaaid wordt als je noobs meeneemt in raids, en tsja, dan denk ik dat je het aan jezelf te danken hebt...
Niet helemaal mee eens. Niet iedereen heeft de luxe om in een gigantisch goed georganiseerde guild te zitten, of in een guild die verder / minder verder dan jou gevorderd is (bij Craftwerk heb ik veel Scholo/Strat/BRS moeten runnen in Pickupgroups omdat de guild al met MC bezig was bijvoorbeeld). Daarnaast heb je niet de luxe om van iedere class ééntje mee te nemen. Er zullen teveel Rogues zijn, te weinig Mages, etcetera. En om vooraf al te kunnen zien dat iemand een klootzak is, vind ik erg knap. Meestal komen de slechtste gewoontes naar boven als men een Epix of een setitem voorbij ziet komen. En dan is het meestal al te laat.

En ja, ik gebruik in Pickup groups masterloot, maar op één of andere manier vetrouwens bar weinig mensen dat systeem.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 19:18
admiral schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 00:33:
[...]

Vanavond ook voor et eerst in fase 3 lopen klooien. Maar als ze neer komt en er dus gefeared wordt, moet niemand anti-fear gebruiken behalve de warrior. Anti-fear = insta agro als de rest wel gefeared is.
Daarom heb ik er altijd een hekel aan als ik haar fear resist :S

Levert altijd gezeik op!

[ Voor 40% gewijzigd door AlanSmithee op 03-10-2005 03:07 . Reden: Om een of andere reden verkeerde post gequote :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 06-07 18:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zolang een tier 0 set niet class gebonden is heb ik er geen problemen mee dat andere classes (zoals een mage) met bijvoorbeeld devout gaan lopen.

Voor een Shadow Priest is de dreadmist set beter dan devout. Een vriend van mij heeft de complete dreadmist set als Shadow Priest zijnde, en dat bevalt hem prima. Want zo doen zijn shadow spells meer damage dan wat de devout set levert. Ja +7 shadow wanneer je 3 items hebt. Huzzah.

Ik snap eerlijk gezegd het gezeik niet dat een bepaalde klasse geen items van een andere set mag dragen dan zijn eigen. Zolang er niet specifiek vermeld staat dat Dreadmist bijv. voor Warlock only is, dan mag een mage of priest het ook dragen. Punt uit.

Zolang je van te voren vermeld dat je er ook op wil rollen als de rest geen probleem daarmee heeft, dan zie ik het probleem niet.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 01:00:
Vandaag Nerarius naar Neferian gekregen, oftewel hij is een draak geworden. Helaas waren er maar 25 mensen over waarvan 0 priests. Insta whipe en over 12 uur dus pas weer opnieuw te proberen.
Nice :D
Hij gaat neer dus binnenkort? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
WOOT gister princess Princess Theradras neer gekregen met een party van 4 8) (ik = warrior, 2 mages en een priest) we waren allemaal lvl 51.Toch wel mooi had het helemaal niet verwacht nadat de warlock zomaar in eens weg hearte! Wat haat ik dat toch mensen die besluiten midden in de instance weg te gaan. Verder zijn er nog wat items voor de casters gedropt niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
yay \o/

60 met me mage. zaterdagavond na 12 days played, eindelijk

hele weekend wat runs gedaan en meteen al leuke blauwe gear, gisteravond ook me crystal water quest gedaan. nu op naar de +dmg gear en raggen in zg }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

jarnotjuh schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:34:

Ik zou bijna denken dat je skullflame shield bedoeld ;)
Dat ding is niet lelijk hoor. :P

128k to 60... Dinsdag lvl 60!
Skullflame is het ja en hoezo niet lelijk? Mooi is iets anders, maarja warrior was er blij mee. Raar volk warriors, ze worden te vaak geslagen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:13:
yay \o/

60 met me mage. zaterdagavond na 12 days played, eindelijk

hele weekend wat runs gedaan en meteen al leuke blauwe gear, gisteravond ook me crystal water quest gedaan. nu op naar de +dmg gear en raggen in zg }>
:P Grats... je bent Jarnotjuh voor :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Zondagmiddag voor het eerst met mijn priest(lvl18) een instance gedaan als healer.(Deadmines).
(Priest 18, 2x warlock 18, Druid 15, Druid 16)
Wat viel me dat tegen zeg:

- Je wordt gek gewhisperd, door mensen buiten je party, op het 1e stuk naar de instance toe. Die zijn dan doodgegaan op het 1e stuk en willen geressed worden. (res me! Pls res me!, Res me now!)
- Bear form is hardstikke leuk bij druids, maar als ze vooruitchargen om de hoek heen, kan ik ze niet meer healen als ze klappen krijgen.(not in line of sight) Wel vervelend als je daarna nog afgezeken wordt ook.
- Als er dan iemand dood is - mid combat - al weer beginnen met "Res me priest!", Why didnt you shield me? (Weer de druid in bearform)
- Beiden druids gingen in bearform en healden zichzelf nauwelijks. Had ik dat toch aan moeten kunnen? Oftewel nog gebrek aan skill van mijn kant? Of waren we toch gewoon te low level? :Y)

Is er een trucje om whispers uit te zetten? Het leidt me teveel af. Als mage dacht ik dat het erg was met het gevraag om water, maar als priest heb je het pas echt slecht.

Off Topic: Die DAOC vriendschappen gaan wel erg ver hoor. Zaterdagmiddag meldden zich 2 lvl60
rogues in volle Nightslayer set om even te helpen! Hebben 4 uur geholpen met questen, omdat hun vriend in de party zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

Zitten er ook GoT'ers al op Twisting Nether aan de Horde side? :)
Voor de verandering daar eens gaan kijken, Dragonmaw begint ook al met queue's om 18:00 van 100 wat steeds meer word hoe later het is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

De laatste versie van ctmod werkt bij mij niet helemaal lekker. Telkens als ik van character switch reset hij alle intstellingen. Erg vervelend dus. Hebben meer mensen dit of heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Azqi schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:36:
- Als er dan iemand dood is - mid combat - al weer beginnen met "Res me priest!", Why didnt you shield me? (Weer de druid in bearform)
- Beiden druids gingen in bearform en healden zichzelf nauwelijks. Had ik dat toch aan moeten kunnen? Oftewel nog gebrek aan skill van mijn kant? Of waren we toch gewoon te low level? :Y)
Als de druid de MT speelt als bear wordt over het algemeen verwacht dat iemand anders hem healt. Met een 2e druid erbij moet je dan even afspreken wie de main healer speelt. Jij of die druid. Degene die de 'offhealer' is (dus mee helpt healen als things go bad) mag dan lekker damage dealen. Die andere druid dacht 'we hebben toch een priest, kan ik lekker beer', waar wel wat voor te zeggen valt want in de endgame magtie dat niet meer ;)

Als mensen gaan zeiken om een res in de party (wat denken ze wel? dat je niet in de gaten hebt dat ze dood zijn ofzo?) moet je gewoon effe uitvallen. "degene die nu nog om een res zeikt heal ik niet meer). Ze hebben maar even geduld.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zondagmiddag voor het eerst met mijn priest(lvl18) een instance gedaan als healer.(Deadmines).

- Je wordt gek gewhisperd, door mensen buiten je party, op het 1e stuk naar de instance toe. Die zijn dan doodgegaan op het 1e stuk en willen geressed worden. (res me! Pls res me!, Res me now!)
- Bear form is hardstikke leuk bij druids, maar als ze vooruitchargen om de hoek heen, kan ik ze niet meer healen als ze klappen krijgen.(not in line of sight) Wel vervelend als je daarna nog afgezeken wordt ook.

Is er een trucje om whispers uit te zetten? Het leidt me teveel af. Als mage dacht ik dat het erg was met het gevraag om water, maar als priest heb je het pas echt slecht.

Off Topic: Die DAOC vriendschappen gaan wel erg ver hoor. Zaterdagmiddag meldden zich 2 lvl60
rogues in volle Nightslayer set om even te helpen! Hebben 4 uur geholpen met questen, omdat hun vriend in de party zat. :)
Nou, het lijkt me toch wel low lvl allemaal. Heb zelf nog maar 1 keer Dead Mines gedaan though, dus ik ben geen expert op dat gebied. :P
En je kunt in de chatwindowtjes precies aangeven welke berichten je waar wilt hebben. Je kunt dus ook de whispers naar jou toe gewoon uitzetten.

Zo, ik dacht dat Golden Pearls ca 15g kostten, maar op de AH stonden ze voor 25-26g, dus die ene die ik heb gevonden maar voor 24 op de AH gezet. Nog verkocht ook. 24g voor 1 Golden Pearl, gek zijn ze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gister onze eerste wapen van Rag gekregen!
Perdition's Blade :)

Razorgore nu ook op farmstatus, die ging de eerste try neer met 1 dode, toen 3 whipes gehad op Vael en er maar mee gekapt (we waren al 8 uur aan een stuk door aan 't raiden)
Hopelijk gaat Vael vanavond weer neer, dan gaan we even verder en hebben we met wat geluk Firemaw ook meteen neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Miles Teg schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 09:51:
[...]

Zo, ik dacht dat Golden Pearls ca 15g kostten, maar op de AH stonden ze voor 25-26g, dus die ene die ik heb gevonden maar voor 24 op de AH gezet. Nog verkocht ook. 24g voor 1 Golden Pearl, gek zijn ze. :P
Op bladefist gaan ze voor 20-25g. Heb er dit weekend ook nog een weten te slijten voor 23g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
MST_Morpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 07:00:
Zolang een tier 0 set niet class gebonden is heb ik er geen problemen mee dat andere classes (zoals een mage) met bijvoorbeeld devout gaan lopen.

Voor een Shadow Priest is de dreadmist set beter dan devout. Een vriend van mij heeft de complete dreadmist set als Shadow Priest zijnde, en dat bevalt hem prima. Want zo doen zijn shadow spells meer damage dan wat de devout set levert. Ja +7 shadow wanneer je 3 items hebt. Huzzah.

Ik snap eerlijk gezegd het gezeik niet dat een bepaalde klasse geen items van een andere set mag dragen dan zijn eigen. Zolang er niet specifiek vermeld staat dat Dreadmist bijv. voor Warlock only is, dan mag een mage of priest het ook dragen. Punt uit.

Zolang je van te voren vermeld dat je er ook op wil rollen als de rest geen probleem daarmee heeft, dan zie ik het probleem niet.
om even wat duidelijk te maken.. de reden waarom ik dit onderwerp weer aanslingerde, is omdat ik 2 keer uit 2 pogingen genaaid ben door een pala {b]terwijl het van tevoren was afgesproken, dat valor tank is, en lightforge pala is[/b] ik had zelf master loot bij ubrs gebruikt bij drakkisath, maar die valor bracers vielen bij een add in dezelfde zaal. master loot stond nog niet aan..

3 mensen rollden, terwijl ik NEEEEEED zei.. een pala, een priest (WTF :X) en een pala :( . priest won de roll.. ik WTF!!! stond op het punt om de priest te kicken, maar ik w88 ff wat hij deed. uiteindelijk kreeg ik em gelukkig.. (terwijl sommige in de party zeiden dat de pala em had gewonnen, hij gooide hoger dan mij)

de priest in kwestie was ook niet zo blij, want er viel een devout robe (geloof ik, zo een mage chest dinges) en hij wilde die graag, maarja. ik had duidelijk gemaakt dat de class de eerste keuze heeft. mage had em nog niet. mage kreeg em dus.. priest was niet zo blij, maarja.. kan ik er wat aan doen..? niet mijn fout.. uiteindelijk diepe zucht, bedankt party, en de tiefus ....

zoals ik dus zei, pala's rollen dus, terwijl ik NEED zeg, én terwijl ik zei dat valor warrior items zijn..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Waarom verzamelt iedereen eigenlijk Valor enzo?
Ga naar Dire Maul ofzo, 10x betere items daar dan welke tier0 class set dan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

heerlijk geen que's meer. Zondag was er maybe een que van 10 op het drukste moment van de dag, dit was meestal rond de 700 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als jij nou samen met al die andere mensen die dat vinden samen een groot Guild opricht, kunnen jullie fijn samen instances doen. Ik kan wel een leuke guildnaam bedenken :D
Jij niet nee. Vind je je dat niet wat krom beredeneerd trouwens? Dat het in de volgende patch class gebonden zal zijn geeft volgens mij duidelijk aan dat het wel een class set is.

Maargoed, het heeft geen zin weer die koe uit de sloot te halen; de aglemene consensus is dat classes priority hebben op de class sets.
MST_Morpheus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 07:00:
*zucht*

Lezen is ook een vak he? NIEMAND zegt dat je die andere sets niet mag DRAGEN. Het gaat erom dat op class sets die classes voor wie die sets bedoeld zijn CLASS PRIORITY HEBBEN.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Gimbooze schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:06:
Ga naar Dire Maul ofzo, 10x betere items daar dan welke tier0 class set dan ook :P
True!

Dit weekeinde eindelijk mijn Mindsurge robe gevonden en ik kreeg er ook nog een mana channeling wand gratis bij :)

Nu alleen nog die mindtap Talismans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Kan iemand me 'es de goede kant op wijzen voor een simpele effectieve UI voor een priest, ik loop namelijk al een tijdje te frutten en ik ben er niet zo blij mee.

Ik wil graag Nymbia's Perl Unitframes (oid) gebruiken en ik gebruik graag Benecast 1.152.k.6.Unk.4.

Alleen werken die niet zo heel graag samen, vooral bij hunter icm pets of warlocks met minions snapt Benecast het vaak niet zo goed meer. :)

Een aantal dingen heb ik al uitgeprobeerd (Group Buttons v4.95 - Discord Unit Frames 2.0), maar om nou te zeggen: joepie! Ik blijf toch telkens weer terugkomen bij Benecast (dat helaas niet meer ge-update wordt), aangezien dat gewoon erg fijn werkt.

Iemand een suggestie voor een kickass addon voor een priest met een simpele effectieve UI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Als dat de volgende patch echt zo is ga ik me kapot lachen om al die halfnaakte paladins en druids die hun Valor en Shadowcraft niet meer aankunnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Anoniem: 121555 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:15:
Kan iemand me 'es de goede kant op wijzen voor een simpele effectieve UI voor een priest, ik loop namelijk al een tijdje te frutten en ik ben er niet zo blij mee.

Ik wil graag Nymbia's Perl Unitframes (oid) gebruiken en ik gebruik graag Benecast 1.152.k.6.Unk.4.

Alleen werken die niet zo heel graag samen, vooral bij hunter icm pets of warlocks met minions snapt Benecast het vaak niet zo goed meer. :)

Een aantal dingen heb ik al uitgeprobeerd (Group Buttons v4.95 - Discord Unit Frames 2.0), maar om nou te zeggen: joepie! Ik blijf toch telkens weer terugkomen bij Benecast (dat helaas niet meer ge-update wordt), aangezien dat gewoon erg fijn werkt.

Iemand een suggestie voor een kickass addon voor een priest met een simpele effectieve UI?
Perl zonder benecast, had eerst ook benecast, die kan je alleen niet in raid gebruiken. Met spelers klikken in je partyscreen en functietoetsen voor je spells werkt het net zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

@tomvdburg Devout is priest set, de priest had er dus meer recht op dan de mage, geen wonder dat de priest niet blij was.

Ik heb gisteren met mijn guild alle bosses gedaan in MC in 4 uur en 15 minuten en geen enkele whipe.
Ook dropte ragnaros de eerste legendary weapon van de server, die is naar onze MT gegaan.
Daarna nog ff kazzak gedaan, was dus echt een uber raid dag gister. :P

Binnenkort gaan we aan BWL beginnen aangezien iedereen in de guild nu een volle epic set heeft, ben benieuwd wat bwl te bieden heeft, ZG en MC is niet echt een uitdaging meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 03-10-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vind je het gek met een level 16 en een level 15 als main tank :D
BootVluchteling schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:01:
de priest in kwestie was ook niet zo blij, want er viel een devout robe (geloof ik, zo een mage chest dinges) en hij wilde die graag,
Devout is de priest set.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

das niet helemaal waar natuurlijk die kromkrush is inderdaad beter voor tanken maar niet voor pvp.
Ik heb dan ook meestal 2 sets bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

de priest in kwestie was ook niet zo blij, want er viel een devout robe (geloof ik, zo een mage chest dinges) en hij wilde die graag, maarja. ik had duidelijk gemaakt dat de class de eerste keuze heeft. mage had em nog niet. mage kreeg em dus.. priest was niet zo blij, maarja.. kan ik er wat aan doen..? niet mijn fout.. uiteindelijk diepe zucht, bedankt party, en de tiefus ....

zoals ik dus zei, pala's rollen dus, terwijl ik NEED zeg, én terwijl ik zei dat valor warrior items zijn..!
Devout = Priest
Magisters = mage

Ik hoop serieus dat het magisters was die je aan de mage gaf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Voor de "looks" :P
Zo'n compleet setje ziet er natuurlijk beter uit dan allemaal losse zut. Vlak voordat je een gevecht in gaat wissel je natuurlijk wel ff snel van gear. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 90928 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:17:
[...]

Perl zonder benecast, had eerst ook benecast, die kan je alleen niet in raid gebruiken. Met spelers klikken in je partyscreen en functietoetsen voor je spells werkt het net zo makkelijk
Hmmz. Moet ik dus ook nog actief op gaan letten om niet te overhealen, daar gaat m'n luie instelling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:22:
[...]

Devout = Priest
Magisters = mage

Ik hoop serieus dat het magisters was die je aan de mage gaf :X
sorry, ik heb een priest lvl 46, dus nog geen ervaring met die end-lvl gear, maar het was idd magisters robe.. mijn fout.. dont shoot me!!!

betreft die nieuwe guildnaam..? The ninj4l00t3r$? :D :+ })

ik werk btw met een combinatie van cosmos en khaos..

heeft iemand iets wat ook erg prettig werkt..? ik merk dat als ik snel moet de-buffen, dat ik te lang nodig heb om het knopje te vinden.. en een soort buff mod ofzo..? een beginnersversie? :X

[ Voor 23% gewijzigd door BootVluchteling op 03-10-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
We zijn tot de conclusie gekomen dat er nog een probleem naar voren komt bij Onyxia.

De fears in Fase 3...die laat onze (MT)healers de lava in wandelen waardoor de halve raid omvalt omdat er geen/te weinig heals meer vallen.

Hoe gaan jullie hier mee om?

Horde, dus we hebben geen Fear Ward ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:25:
[...]
heeft iemand iets wat ook erg prettig werkt..? ik merk dat als ik snel moet de-buffen, dat ik te lang nodig heb om het knopje te vinden.. en een soort buff mod ofzo..? een beginnersversie? :X
Decursive voor debuffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:28:
We zijn tot de conclusie gekomen dat er nog een probleem naar voren komt bij Onyxia.

De fears in Fase 3...die laat onze (MT)healers de lava in wandelen waardoor de halve raid omvalt omdat er geen/te weinig heals meer vallen.

wij doen Onyxia met alleen max dots in het begin van fase 2, zodra ze neer komt geen dmg behalve main tanks, verder moeten de healers opletten waar de MT loopt en in de buurt proberen te blijven

+onze tank heeft anti fear trinket(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
welke website was nou het meest up-to-date met die mods..? curse gaming of ui.wownet ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153640

-Sja, moet je als horde de deadmines gaan doen, dan krijg je geen whispers ;p
-Moet je er maar achter lopen eh ;).Lijkt me dat ze recht hebben om te zeuren dan.
-Tenzij je oom bent mag je als priest nooit je tank laten sterven. Dat je al eens een mage laat doodgaan om mana te sparen tot daar aan toe. En ja, deadmines = lv 18 instance, dus veel noobs die niet weten dat rez out of combat moet.
-Probleem is denk ik niet dat beide druids in bear gingen maar eerder een gebrek dps (mage/rogue). En de druids zitten eigelijk wel 2-3 levels te laag. Jijzelf zou met een goede groep geen problemen gehad mogen hebben.

Gisteren ben ik op defias brotherhood met m'n undead priest (lv 22), m'n maat, orc warrior (lv22) en nog een ud priest (lv 23) de deadmines gaan doen. Ging vlotjes, 1 keer gewhiped door per ongeluk die patroll op het upper deck van de boot te agro'en, zodat die er afkwam met een stuk of 10 adds. De andere priest kon echter op dat grote wiel aan de zijkant van de boot springen (op het hoogste stuk ervan) waar de mobs niet aan em konden. Uiteindelijk werden ze bugged (evade) en raakte ie out of combat. Ik dacht dat Van Cleef lastig ging zijn (met z'n rogue adds) maar dat viel heel goed mee. Warrior gebruikte retalliation in het begin zodat VC's health vrij snel dropte. Tegen dat retaliation uitgewerkt was spawnde VC de 2 andere rogues zodat we met VC en 4 rogues zaten. Die 2 nieuwe rogues hielden ik en de andere priest continu gefeared terwijl de warrior VC afmaakte. Eens VC plat was het een eitje. Cookie dropte nog z'n stirrer, dus toch nog iets moois gedropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

tomvdburg: Devout robe aan een mage geven? Geen wonder dat de priest niet blij was. Ik zou meteen heartstonen, maarja je bent al bij het einde. Zit je leuk een instance te doen, geeft iemand je "class" robe aan een mage, niet hip :)

Azqi: De deadmines kun je ook nog niet echt goed samenspel verwachten. Voor de meeste mensen is het de eerste instance en ze zijn al lang blij dat er iemand is voor een res en heal. Jullie waren ook wel erg laag level om het een beetje lekker te doen. Als je drie healers hebt moet je gewoon een offhealer hebben. Je had een druid dus niet in bear mogen laten gaan, want in bear form kunnen ze niet healen.

"Res me priest!", Why didnt you shield me?"

Kun je niks aan doen. Leer er mee leven, je bent de priest het is altijd jou schuld als er een bodycount is. Shields op bears is niet echt mana efficient meer sinds de patch, je kunt ze beter gewoon blijven renewen.

[ Voor 12% gewijzigd door Yellow|A op 03-10-2005 10:45 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:17
Gister mn bank gechecked, zag ik dat ik nog 6 Black Lotus had staan. Ik hang erboven met mn cursor en zie tot mijn verbazing dat ze niet meer BoP, dus soulbound, zijn.

Meteen maar 3 op de AH gezet voor 8G per stuk en binnen no-time verkocht :P

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:02

Haha; dat komt me allemaal erg bekend voor.. maar het wordt nog wel erger; wacht maar totdat er lui komen die je gaan verwijten dat je niet gesheeped hebt of het EINDELOZE gezeik om een BUFF als je bezig bent met mass PVP hehe. Op het EU-priest forum staat volgens mij een topic over de meest achtelijke dingen ooit gezegd tegen een priest: hilarisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Einzelgänger schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:39:
-Moet je er maar achter lopen eh ;).Lijkt me dat ze recht hebben om te zeuren dan.
Euh, nee. LoS is niet de verantwoordelijkheid van de healer. Als je gehealed wil worden, moet je binnen LoS van de priest blijven.Doe je dat niet, dan is er kans dat je doodgaat.
-Tenzij je oom bent mag je als priest nooit je tank laten sterven. Dat je al eens een mage laat doodgaan om mana te sparen tot daar aan toe. En ja, deadmines = lv 18 instance, dus veel noobs die niet weten dat rez out of combat moet.
Je 'mag' als priest nooit je tank laten sterven? No shit sherlock! Hoe denk jij als level 18 priest (geen Flash Heal) een tankende level 16 n00b druid in leven te houden?
-Probleem is denk ik niet dat beide druids in bear gingen maar eerder een gebrek dps (mage/rogue). En de druids zitten eigelijk wel 2-3 levels te laag. Jijzelf zou met een goede groep geen problemen gehad mogen hebben.
In de deadmines wil je een goeie level 20 tank moeten hebben. Deadmines is level 20+, uitzondering zijn de clothies, het is niet zo'n ramp als de priest of mage iets lager is. Het enige nadeel is dat de priest op level 20 pas Flash Heal krijgt, en dat is je main healing spell. Een level 16 druid kan gewoon NIET tanken in de DM. Daarnaast waren het waarschijnlijk types die van healing aggro ook weinig begrepen.
Tegen dat retaliation uitgewerkt was spawnde VC de 2 andere rogues zodat we met VC en 4 rogues zaten. Die 2 nieuwe rogues hielden ik en de andere priest continu gefeared terwijl de warrior VC afmaakte. Eens VC plat was het een eitje. Cookie dropte nog z'n stirrer, dus toch nog iets moois gedropped.
Toch grappig dat mensen nog steeds niet snappen dat je eerst de adds moet pakken, en daarna pas VC zelf. VC brengt 2 adds mee als je 'em pulled, and spawned er nog 2 meer als 'ie op 50% komt.
Yellow|A schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:44:
Kun je niks aan doen. Leer er mee leven, je bent de priest het is altijd jou schuld als er een bodycount is. Shields op bears is niet echt mana efficient meer sinds de patch, je kunt ze beter gewoon blijven renewen.
Shielden is nooit mana efficient geweest. Ik gebruik shield danook alleen maar als het mis dreigt te gaan, als een clothy bijvoorbeeld een paar adds op z'n dak krijgt. Betekend hoogstwaarschijnlijk dat ik meteen daarna mag faden maargoed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 03-10-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55
Bah hebben ze de droprate van Ritheous Orbs in Strat Scarlet soms aangepast? Ik moet er 2 hebben voor mijn Arcanite Reaper maar na 4 dagen die raids organiseren heb ik er 1, nog wel gekregen als dank voor het dagelijks hosten.

Ik heb in 6 raids slechts 2 orbs zien droppen. Voor 1.7 heb ik meegemaakt dat er zelfs 7 op 1 run dropte.

In AH gaan ze nu ook onderhand al voor 40G min en 50G BO. Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:28:

Neem een fury warrior als tank op Onyxia, die kan dan mooi z'n Death Wish aanzetten, dan is die mooi 30 seconden lang immuun voor Fear (alhoewel z'n armor en resistances wel omlaag gaan, beter wat meer healen dan je halve raid in 1 klap weg denk ik dan maar), in die 30 seconden kan die de situatie wel mooi stabiel krijgen lijkt me.
Na die 30 seconden kan je natuurlijk nog eens ongeluk hebben met je tank richting healer-kamp na een fear, maar dat hou je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:17
n3ck schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:46:
[...]

Haha; dat komt me allemaal erg bekend voor.. maar het wordt nog wel erger; wacht maar totdat er lui komen die je gaan verwijten dat je niet gesheeped hebt of het EINDELOZE gezeik om een BUFF als je bezig bent met mass PVP hehe. Op het EU-priest forum staat volgens mij een topic over de meest achtelijke dingen ooit gezegd tegen een priest: hilarisch :)
Heb je hier toevallig een link van?

edit: eerst ff zelf zoeken monsie: https://forums-en.wow-eur...39374&p=1&tmp=1#post39374

[ Voor 12% gewijzigd door Monsie op 03-10-2005 11:01 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:34:
[...]

wij doen Onyxia met alleen max dots in het begin van fase 2, zodra ze neer komt geen dmg behalve main tanks, verder moeten de healers opletten waar de MT loopt en in de buurt proberen te blijven

+onze tank heeft anti fear trinket(s)
Max dots, maar wat ik mij nu af vraag, zorgen die DOTs niet voor aggro zodra ze fase 3 in gaat? Zo ja, hebben jullie daar nooit problemen mee?

Fear trinkets zoals? Die hebben ook cooldown neem ik aan? En dat fearen gebeurt ook om de 20 sec ofzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yellow|A schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:44:
tomvdburg: Devout robe aan een mage geven? Geen wonder dat de priest niet blij was. Ik zou meteen heartstonen, maarja je bent al bij het einde. Zit je leuk een instance te doen, geeft iemand je "class" robe aan een mage, niet hip :)

Azqi: De deadmines kun je ook nog niet echt goed samenspel verwachten. Voor de meeste mensen is het de eerste instance en ze zijn al lang blij dat er iemand is voor een res en heal. Jullie waren ook wel erg laag level om het een beetje lekker te doen. Als je drie healers hebt moet je gewoon een offhealer hebben. Je had een druid dus niet in bear mogen laten gaan, want in bear form kunnen ze niet healen.

"Res me priest!", Why didnt you shield me?"

lezen lieve schat, ik DACHT dat het devout was.. was magister dan ofzo.. iig echt een mage robe.. ik maakte een VERGISSING... :| hij kreeg iig de class robe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

BootVluchteling schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:52:
[...]

lezen lieve schat, ik DACHT dat het devout was.. was magister dan ofzo.. iig echt een mage robe.. ik maakte een VERGISSING... :| hij kreeg iig de class robe
Ik deed nogal lang over mijn post. Was een beetje vergeten op post te drukken. Ik vergeef je dat je geen fout hebt gemaakt en priests door heel WOW zullen je naam eren :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yellow|A op 03-10-2005 10:55 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yellow|A schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:54:
[...]

Ik deed nogal lang over mijn post. Was een beetje vergeten op post te drukken. Ik vergeef je dat je geen fout hebt gemaakt :)
priest baalde dat die mage em kreeg.. maarja. mage heeft eerste keuze. hoeft mage em niet, dan krijgt priest em. same as valor voor pala. tank eerst, niet tank, dan pala..

ook een hunter die de main hand van dal rend setje wilde (beide vielen same)

beide aan rogue gegeven. ik zie een hunter niet 100% melee vechten, wat een rogue wel doet.. rogue kreeg em. hij verdiende het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:51:
[...]

Max dots, maar wat ik mij nu af vraag, zorgen die DOTs niet voor aggro zodra ze fase 3 in gaat? Zo ja, hebben jullie daar nooit problemen mee?

Fear trinkets zoals? Die hebben ook cooldown neem ik aan? En dat fearen gebeurt ook om de 20 sec ofzo. 8)7
zolang er geen dots op zitten als ze neer gaat maakt dat niet uit
en wat fear trinkets betreft het gaat erom dat de MT als eerst uit fear is om asap aggro te pakken

verder blijft de overgang van 2 naar 3 erg hectisch vind ik, maar ik zit in een whelp groep dus ik let eerlijk gezegd meer op mijn 2 warriors en mage dan op de MT :+
BootVluchteling schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
ook een hunter die de main hand van dal rend setje wilde (beide vielen same)

beide aan rogue gegeven. ik zie een hunter niet 100% melee vechten, wat een rogue wel doet.. rogue kreeg em. hij verdiende het..
hmmz dus je gaf de rogue beide items in 1x?

heeft die hunter de rest van de raid wel iets gewonnen?

want ik had in dat geval de rogue wel 1e keus gegeven, of de main of de off hand, en de hunter had dan de andere mogen hebben (weet niet of beide voor de hunter trouwens goed zjin of dat de hunter alleen wat aan de main hand heeft)

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 03-10-2005 11:09 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!