En daar stoppen we eventjes. Eerst begin je te zeggen dat we weer lekker zitten te lullen met ons allen, maar even verderop geef je ons toch stiekem gelijk. Dreadmist, Beaststalker etcetera is allemaal class favored. Dat is met een reden. Jij en ik weten allebei dat er negen blauwe sets zijn, één voor iedere class. Het feit dat ze niet als 'Warlock only' bestempeld worden door Blizzard, zoals ze wel doen bij de Tier1 en Tier2 sets (God z'n dank, ik zie Paladins als op Might rollen, lol!), mag je puur als mazzel zien. Inderdaad moeten mensen niet overhaast de conclusie trekken dat je ninja bent als je als Mage zijnde in Dreadmist rondloopt, inderdaad omdat de parties niet altijd iedere class bevat (of de Warlock hem al had). Ik heb op m'n Shaman immers ook Beaststalker Mantle, bij gebrek aan een Hunter toen het dropte. Echter, Dreadmist is rond de Warlock ontworpen, en dus zou de Warlock de eerste keuse moeten hebben. Jij zou het ook niet leuk vinden als je tientallen keren UBRS runt, en als eindelijk Magisters dropt, alle Warlocks en Priests erop rollen. Verder...nhimf schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:42:
Wat een gelul weer over class sets.
De echte class sets hebben er dik in het rood een classname bijstaan (zoals iemand al eerder zei).
Zo lang iets beter is, is het beter. Ik neem aan dat er genoeg pallies zijn die meer tanking willen dan healing. Daarnaast als je van een lvl 50 green naar een lvl 56blue gaat is het beter ja.
Ik roll als mage ook op dreadmist en devout. Ik heb de dreadmist cap en ik wordt helemaal ziek van (vooral warlocks) mensen die lopen te zeiken dat ik een ninja ben vanwege mijn warlock cap.
Nee het is _dreadmist_ niet warlock. Ja hij is in favour van warlock..
Uiteraard, afspraken maken is goed en prima. Als jij zonodig op Dreadmist wilt rollen en je meld dat vooraf, dan zou ik er geen problemen mee hebben (tenzij ik de Warlock in kwestie ben).nhimf schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:42:
Daarom moet je altijd van te voren afspreken wie welk setitmes krijgt. Maar als er in een party met een warlock de dreadmist robe dropt, dan roll ik echt wel (kep nu een green item, arcane robe ofzo). Tenzij we hebben afgesproken dat hij naar de warlock gaat.
Een Paladin die op The Elements rolled vind ik nog geeneens zo erg als een Mage die op Dreadmist rolled.nhimf schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:42:
In principe draagt iedereen het max wat hij kan dragen, casters cloth, warriors/pallys plate. Een warrior die op mail rolled (op lvl 60 uiteraard:P) krijg natuurlijk een /kick en /ignore.
Surfin' paradise!