Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

nhimf schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:42:
Wat een gelul weer over class sets.
De echte class sets hebben er dik in het rood een classname bijstaan (zoals iemand al eerder zei).
Zo lang iets beter is, is het beter. Ik neem aan dat er genoeg pallies zijn die meer tanking willen dan healing. Daarnaast als je van een lvl 50 green naar een lvl 56blue gaat is het beter ja.

Ik roll als mage ook op dreadmist en devout. Ik heb de dreadmist cap en ik wordt helemaal ziek van (vooral warlocks) mensen die lopen te zeiken dat ik een ninja ben vanwege mijn warlock cap.
Nee het is _dreadmist_ niet warlock. Ja hij is in favour van warlock..
En daar stoppen we eventjes. Eerst begin je te zeggen dat we weer lekker zitten te lullen met ons allen, maar even verderop geef je ons toch stiekem gelijk. Dreadmist, Beaststalker etcetera is allemaal class favored. Dat is met een reden. Jij en ik weten allebei dat er negen blauwe sets zijn, één voor iedere class. Het feit dat ze niet als 'Warlock only' bestempeld worden door Blizzard, zoals ze wel doen bij de Tier1 en Tier2 sets (God z'n dank, ik zie Paladins als op Might rollen, lol!), mag je puur als mazzel zien. Inderdaad moeten mensen niet overhaast de conclusie trekken dat je ninja bent als je als Mage zijnde in Dreadmist rondloopt, inderdaad omdat de parties niet altijd iedere class bevat (of de Warlock hem al had). Ik heb op m'n Shaman immers ook Beaststalker Mantle, bij gebrek aan een Hunter toen het dropte. Echter, Dreadmist is rond de Warlock ontworpen, en dus zou de Warlock de eerste keuse moeten hebben. Jij zou het ook niet leuk vinden als je tientallen keren UBRS runt, en als eindelijk Magisters dropt, alle Warlocks en Priests erop rollen. Verder...
Daarom moet je altijd van te voren afspreken wie welk setitmes krijgt. Maar als er in een party met een warlock de dreadmist robe dropt, dan roll ik echt wel (kep nu een green item, arcane robe ofzo). Tenzij we hebben afgesproken dat hij naar de warlock gaat.
Uiteraard, afspraken maken is goed en prima. Als jij zonodig op Dreadmist wilt rollen en je meld dat vooraf, dan zou ik er geen problemen mee hebben (tenzij ik de Warlock in kwestie ben).
In principe draagt iedereen het max wat hij kan dragen, casters cloth, warriors/pallys plate. Een warrior die op mail rolled (op lvl 60 uiteraard:P) krijg natuurlijk een /kick en /ignore.
Een Paladin die op The Elements rolled vind ik nog geeneens zo erg als een Mage die op Dreadmist rolled.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:49
jarnotjuh schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:55:
Jeuj, 58 geworden vandaag, kreeg meteen 3 scholo invites naar me hoofd toe. Waarom was ik nou weer 2de dmgdealer? :P Ik had me firedmggear uit(+210 firedmg), en spamde alleen scorch. De rest was allemaal 60 al...

Anyway, ik dreadmist wraps gekregen, warlock had gerolled, maar hij had em al. Toen ie em aan mij af moest geven heeft ie de raid verlaten. Tja, zo kan ik ook N zeggen. :/
Ik vind dat nieuwe lootsysteem maar k*t, wat is nu standaard:
greed of need op reagents? Dan bedoel ik dus lockboxes, quest in de vorm van een drop, die dingen.

Een warlock scheen het niet te begrijpen toen we dat 3x hadden gezegd. Sommige mensen ook, die leren het nooit.
Scholo is opzich helemaal niet groot, we waren er binnen 2 uurtjes doorheen met een 10man, toch alle bosses gedaan. Het handig is als je in dat grote vierkante blok komt, dat je alle bosses bij elkaar hebt. :)
Ik weet niet wat standaard is, maar wij doen altijd

Items, Need is equip, Greed is verkopen
Gems altijd need, tenzij je em op AH zet, dan greed
Verkoopbare questitems altijd need, tenzij iemand aangeeft op de quest voor het betreffende item te zitten
Lockboxes en andere ongein voor de makkelijkheid gewoon need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:19
marcusk schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:51:
[...]

/sunderthis format ~n ~t :)

Ik snap het nut van StanceSets niet. Ik wissel in instances zeer vaak tussen Combat en Defensive, en soms Berserker. Dan wil ik echt niet steeds van wapen wisselen :) (Als ik wél van wapen wil wisselen doe ik dat met WeaponQuickSwap)
Ik kreeg dat met geen mogelijkheid aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wilde voor de gein van het weekend m'n mage weer eens gaan spelen, maar dan gerespecced als Arcane + Fire. Waarom? Frost is wellicht beter endgame in MC en voor CC, maar ik zal toch voor voorlopig alleen wat farmen. En dan wil ik mobs asap omleggen :P

Ik zat te denken om iig PoM en ook Arcane Power te nemen. Dus dan heb ik nog 20 punten over voor fire. Dan kom ik op zoiets uit: http://www.worldofwarcraf...0305031500000000000000000

Of zijn er dan dingen die ik vergeet of moet hebben?
* Gaius is n00b @ firegebied :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:13:
Ik wilde voor de gein van het weekend m'n mage weer eens gaan spelen, maar dan gerespecced als Arcane + Fire. Waarom? Frost is wellicht beter endgame in MC en voor CC, maar ik zal toch voor voorlopig alleen wat farmen. En dan wil ik mobs asap omleggen :P

Ik zat te denken om iig PoM en ook Arcane Power te nemen. Dus dan heb ik nog 20 punten over voor fire. Dan kom ik op zoiets uit: http://www.worldofwarcraf...0305031500000000000000000

Of zijn er dan dingen die ik vergeet of moet hebben?
* Bokkie is n00b @ firegebied :P
als je dmg wil grinden met fire kan je beter AP laten schieten en mischien zelf wel POM

in verband met je cooldowns
voor pure PVE grinding zou ik iets nemen als

Arcane Talents - 18 points
* Improved Arcane Missiles rank 5/5
* Arcane Concentration rank 5/5
* Improved Arcane Explosion rank 5/5
* Evocation rank 1/1
* Improved Counterspell rank 2/2

Fire Talents - 33 points
* Improved Fireball rank 5/5
* Impact rank 2/5
* Ignite rank 5/5
* Improved Fire Blast rank 5/5
* Flame Throwing rank 2/2
* Incinerate rank 2/2
* Pyroblast rank 1/1
* Improved Flamestrike rank 3/3
* Critical Mass rank 3/3
* Fire Power rank 5/5

standaard 18/33 build
hierbij conentreren op spirit/int gear ivm mana regen voor je downtime minimalisatie

veel +dmg aan en gaan met die banaan :)

met pom en AP ben je te afhankelijk van je downtime on steeds te farmen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:54:
[...]

als je dmg wil grinden met fire kan je beter AP laten schieten en mischien zelf wel POM

in verband met je cooldowns
voor pure PVE grinding zou ik iets nemen als

<knip>

standaard 18/33 build
hierbij conentreren op spirit/int gear ivm mana regen voor je downtime minimalisatie

veel +dmg aan en gaan met die banaan :)

met pom en AP ben je te afhankelijk van je downtime on steeds te farmen
En met welke krijg je de grote nummertjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zelfs met 'class' items vind ik er nog een heel grijs gebied zitten tussen wie nu echt recht heeft op het item. Voorbeeldjes:

Als we een Baron run doen met 2 druids (ik, 30e Baron run voor die WH kilt, hij, lvl 57 druid, 1e baron run) en dat ding dropt, dan zou ik toch echt pissed worden als hij tegen me gaat rollen.

Als een mage met een crap groene chest rondloopt en een warlock met een magister of devout chest of andere goeie blauwe chest en de dreadmist chest dropt... dan heeft mijns insziens de mage er meer recht op omdat het -ook al is het set item in favour voor warlocks- voor de mage een veel grotere upgrade is dan voor de warlock.

Als een purple item dropt dat op de AH 600g doet, dan ga ik dat echt niet aan een Needer geven die bij wijze van spreken al een epic heeft. 600g heeft iedereen nodig en de paarse world drops zijn meestal minder dan wat er in MC dropt if wat er bij UBRS bazen dropt, dus de Needer wacht maar even.

Niet alles is even simpel. En het is algemeen bekend dat mensen die 5 uur per dag zitten te WoWen meestal een kort lontje hebben en ruzies vinden dan ook al gauw plaats.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach, "recht" hebben op... Iedereen betaalt hetzelfde om WoW te kunnen spelen, dus in principe heeft iedereen recht op die items die hij/zij kan gebruiken. Persoonlijk vind ik: Magister = Mage, etc etc etc, en anderen mogen erop rollen, mits de aanwezige mages hier geen problemen mee hebben. En dan vind ik dat het bovendien geen flikker uitmaakt hoeveel baron-runs iemand al heeft gedaan om 1 specifiek item te krijgen. Uiteindelijk zal het totale aantal runs wat iemand nodig heeft om de complete set te krijgen wel ongeveer hetzelfde zijn. De ene doet wat langer over de boots, de ander weer wat langer over de chest etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:13:
[...]

mja wat zijn grote nummertjes?

mijn record met fireball is 11xx normal / 14xx crit

heb de volgende +dmg gear op dit moment (lvl 59 nog geen echte endgame isntance loot)
Cindercloth pants
Cindercloth boots
Focal sword
Deep woodlands cloak

met bovenstaande build

ik grind in winterspring op lvl 55/56 mobs *highbornes gemiddeld nodig voor 1 kill

fireball+fireball+fireblast+scorch

9 van de 10x is van de fireballs of de blast een crit van 1000+
4 mobs per manabar dan weer 30 sec drinken, elke 10 mins een evocation

gaat redelijk rap, moet zeggen dat ik voornamelijk runecloth aan het farmen ben daar, voor rep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:13:
Zelfs met 'class' items vind ik er nog een heel grijs gebied zitten tussen wie nu echt recht heeft op het item. Voorbeeldjes:

Als we een Baron run doen met 2 druids (ik, 30e Baron run voor die WH kilt, hij, lvl 57 druid, 1e baron run) en dat ding dropt, dan zou ik toch echt pissed worden als hij tegen me gaat rollen.

Als een mage met een crap groene chest rondloopt en een warlock met een magister of devout chest of andere goeie blauwe chest en de dreadmist chest dropt... dan heeft mijns insziens de mage er meer recht op omdat het -ook al is het set item in favour voor warlocks- voor de mage een veel grotere upgrade is dan voor de warlock.

Als een purple item dropt dat op de AH 600g doet, dan ga ik dat echt niet aan een Needer geven die bij wijze van spreken al een epic heeft. 600g heeft iedereen nodig en de paarse world drops zijn meestal minder dan wat er in MC dropt if wat er bij UBRS bazen dropt, dus de Needer wacht maar even.

Niet alles is even simpel. En het is algemeen bekend dat mensen die 5 uur per dag zitten te WoWen meestal een kort lontje hebben en ruzies vinden dan ook al gauw plaats.
Dus als een needer een item nodig heb en jij kan hem gebruiken om te verkopen dan druk je ook need in. Een need is dat je het item gaat gebruiken en ik bedoel dus binnen 5sec nadat je need heb gekozen. Als iemand met stats vooruit gaat door een drop en jij zou een need zo doen he je hem nu beschreeft en ik ben leader dan lig je bij mij uit de party. Alleen al dat je need doet om te verkopen ipv greed.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

we_are_borg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:30:
[...]

Dus als een needer een item nodig heb en jij kan hem gebruiken om te verkopen dan druk je ook need in. Een need is dat je het item gaat gebruiken en ik bedoel dus binnen 5sec nadat je need heb gekozen. Als iemand met stats vooruit gaat door een drop en jij zou een need zo doen he je hem nu beschreeft en ik ben leader dan lig je bij mij uit de party. Alleen al dat je need doet om te verkopen ipv greed.
Leer een beetje lezen ajb voordat je onzin blaat. 8)7

Ik heb het over purples van 600g, niet over green/blue/purples van <100g. Waarom zou een lvl 60 mage met epic mount meer recht hebben op een glowing brightwoodstaff die hem +10 meer stats geeft dan iemand zonder epic mount, die in een keer kans ziet 3 weken dagelijks grinden uit te sparen.

Sorry hoor, maar in mijn optiek is 600g >>>>> enig wapen dat in het hele spel bestaat en niet uit MC/BWL komt. Die 3x in je leven dat je een epic tegenkomt buiten MC/BWL/onyxia en dan ga je passen omdat er zo nodig iemand is die er 3dps meer mee doet dan zijn huidige dikke blauwe rare. No way :N

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 30-09-2005 14:39 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Hoe staat het met de warlock's op de verschillende servers? Ik speelde op bloodscalp met een warlock en ik hoorde dat en een tekort was aan warlocks? Klopt dit, en is het nog wel leuk om met een warlock te spelen of zijn ze wat beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 13:45
Warlock is idd een van de minst gespeelde classes en als ik een guildie van mij moet geloven worden ze steeds meer generfed. :P

Ik heb net op de testserver gespeeld met een balance druid (moonkin form) en het is best.... useless. :P In mass pvp is het wel cool, van een afstandje veilig moonfire en starfire spammen en als een of andere rogue/warrior bij je in de buurt komt, kan je relaxt rooten gezien je toch 360% extra armor hebt. Maar verder... in PVE is het niet echt veel waard. Je raakt redelijk snel oom, gezien als je wilt shiften om te healen het gewoon vet veel mana kost. Ook doet het niet veel dmg (hoewel een 1200 starfire crit wel goed voelt, dat haal ik met m'n mage zelfs zelden met m'n frostbolts :P) dus ik weet nu al dat ik geen balance zal speccen. Binnenkort gaan we feral eens uitproberen, maar dat duurt zo lang gezien je op de testserver (bijna) geen flight path's hebt en het niet echt nuttig is om te testen gezien je begint met full WH en dat geen feral gear is. :( Wel grappig overigens, iedereen op de testserver is een druid / moonkin en ze dansen als die ogre's in Dire Maul, echt melige zooi daar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:38:
[...]

Ik heb het over purples van 600g, niet over green/blue/purples van <100g. Waarom zou een lvl 60 mage met epic mount meer recht hebben op een glowing brightwoodstaff die hem +10 meer stats geeft dan iemand zonder epic mount, die in een keer kans ziet 3 weken dagelijks grinden uit te sparen.

Sorry hoor, maar in mijn optiek is 600g >>>>> enig wapen dat in het hele spel bestaat en niet uit MC/BWL komt. Die 3x in je leven dat je een epic tegenkomt buiten MC/BWL/onyxia en dan ga je passen omdat er zo nodig iemand is die er 3dps meer mee doet dan zijn huidige dikke blauwe rare. No way :N
Ben ik toch blij dat ik destijds niet bij jou in de party zat toen ie dropte in Sunken Temple. Nu hoefde ik alleen maar tegen een priest te rollen voor die staff. :P

Maar even serieus: Imho, need > greed. Altijd. Ook voor epics.
Die Brightwood staff stond op nr1 op mijn verlanglijst, ik zou het gruwelijk kut gevonden hebben als een warrior die had gewonnen om 'm vervolgens voor 1200g op de AH terug te zien. Net zoals die warrior het kut zou vinden als ik als mage een mooie 2h bijl zou winnen die hij prima had kunnen gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Gaius op 30-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:38:
[...]

Of je hebt geluk en je vind 3 epics in 4 dagen waarvan 1 een waarde van 1200G op AH heeft, net als ik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:34
Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:48:
[...]

Ben ik toch blij dat ik destijds niet bij jou in de party zat toen ie dropte in Sunken Temple. Nu hoefde ik alleen maar tegen een priest te rollen voor die staff. :P
en ik dat ik niet bij hem in de guild zat, tijdens een Scholo guildrun en Helm of Narv dropte.
sorry maar of ik nu een blauwe of een paarse BOE drop nodig heb Need is Need en Greed is Greed.

@Funkytrip: Als je een portomonnee op straat vindt breng je die dan ook alleen terug als er minder dan 600 euro inzit ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:46
Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:13:
[...]

Met mijn 58 mage doe ik critjes van 1500+, en gewone attacks van 900.
De fireblasts liggen ook rond de 1000crit, en scorch rond de 600 :)
Voor mijn build kan je ff linkje in me sig kijken. Ook heb ik bijna alle slots van firedmggear, alleen shoulders nog niet dacht ik.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 08:23
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:13:

je gaat nu items met redelijkheid vergelijken.
je verwacht dat een persoon die die run doet voor hetzelfde item zo vriendelijk is om te passen omdat jij al 30 keer die run doen om dat item proberen te krijgen. Die persoon heeft er in principe evenveel recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Gimbooze schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:26:
[...]

Ik vond Vael wat strategie betreft echt geen moeilijke baas.
Uitvoering.. fuck.. dat is 't moeilijkst, 1 foutje en je kijkt tegen 40 corpses aan in een luttele 4 seconden.
Tja, meestal bij dat soort bazen is een foutje fataal, ik ga morgen ook maar UBRS in om even die quest voor BWL te halen. Het schijnt dat we binnenkort onze eerste try in BWL gaan doen, nu we eigenlijk rustig kunnen stellen dat MC en Onyxia tot farm status zijn benoemd :P Alleen Ragnaros moeten we nu onder de knie zien te krijgen, maar dat zal ook wel niet zo lang meer duren.

Ik ben wel eens benieuwd hoe dat gaat tegen Razergore the Untamed en consjorten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:48:
[...]

Maar even serieus: Imho, need > greed. Altijd. Ook voor epics.
Die Brightwood staff stond op nr1 op mijn verlanglijst, ik zou het gruwelijk kut gevonden hebben als een warrior die had gewonnen om 'm vervolgens voor 1200g op de AH terug te zien. Net zoals die warrior het kut zou vinden als ik als mage een mooie 2h bijl zou winnen die hij prima had kunnen gebruiken.
Epic mount = need.
Brightwood staff -> 800g (nu niet meer overigens) -> epic mount, dus need.

Ik zal vast veel mensen boos maken, maar jammer dan. Ik pas op tier0 set-items, ik pas op items die ik als feral druid goed kan gebruiken, maar een rogue net ietsje meer, maar voor paarse drops maak ik een uitzondering. Ik ben er 3 in zo'n 100 UBRS/SCHOLO/STRAT runs tegengekomen en alle 3 heb ik gepast omdat er een needer was, soms terwijl het een 300g item was (deed ik met pijn in mijn hart omdat degene die need had al een strakke blauwe gun had die bijna net zo goed was).

Als er Brightwood dropt of iets anders van 6-700g, dan roll ik gewoon Need. Jammer dan. Het blijft een spelletje en fun staat voor mij voorop. De fun van het hebben van een epic zonder er nog een maand voor te moeten grinden weegt niet op tegen dat beetje extra int wat een andere needer zou kunnen krijgen. Er zijn zat blauwe lvl 60 staves die net zo goed zijn.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

robobeat schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:57:
[...]

je gaat nu items met redelijkheid vergelijken.
je verwacht dat een persoon die die run doet voor hetzelfde item zo vriendelijk is om te passen omdat jij al 30 keer die run doen om dat item proberen te krijgen. Die persoon heeft er in principe evenveel recht op.
Tuurlijk, maar dan mag ik nog wel zwaar pissed zijn. Ik het dan ook afgekocht. Als hij zou droppen, dan had ik hem 30g gegeven om niet te rollen. Helaas viel hij niet.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
jarnotjuh schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:56:
[...]

Met mijn 58 mage doe ik critjes van 1500+, en gewone attacks van 900.
De fireblasts liggen ook rond de 1000crit, en scorch rond de 600 :)
Voor mijn build kan je ff linkje in me sig kijken. Ook heb ik bijna alle slots van firedmggear, alleen shoulders nog niet dacht ik.
WTF doe ik fout dan? Welliswaar ben ik frost specced maar maakt dat dan zo veel verschil? (lang geleden dat ik fire gespeelt heb). Ik crit 1000 en met geluk 1100 met m'n frostbolt/CoC, beide doen zo'n 500 dmg normaal. Fireblast crit voor max 750 en normaal 500 ofzo.

Profile
Wel een beetje outdated, zal em thuis even updaten.

[ Voor 10% gewijzigd door The Realone op 30-09-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

En je bent zelf welke class?

Ik denk dat je zo niet snel in een groep komt, althans, als ik het item echt nodig heb, en jij rolt, dan kun je echt ophoepelen, en wordt die naam goed in de guild verspreid. Zo werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
The Realone schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:13:
[...]

WTF doe ik fout dan? Welliswaar ben ik frost specced maar maakt dat dan zo veel verschil? (lang geleden dat ik fire gespeelt heb). Ik crit 1000 en met geluk 1100 met m'n frostbolt/CoC, beide doen zo'n 500 dmg normaal. Fireblast crit voor max 750 en normaal 500 ofzo.

Profile
Wel een beetje outdated, zal em thuis even updaten.
Fire = dmg
frost = control

met frost kan je ook die getallen halen, maar je hebt meer +dmg gear nodig omdat de base dmg van frost lager ligt dan die van fire

zal straks even kijken wat mijn max' en zijn van mijn fire spells :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:34
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:09:
[...]

Epic mount = need.

Ik zal vast veel mensen boos maken, maar jammer dan. Ik pas op tier0 set-items, ik pas op items die ik als feral druid goed kan gebruiken, maar een rogue net ietsje meer, maar voor paarse drops maak ik een uitzondering. Ik ben er 3 in zo'n 100 UBRS/SCHOLO/STRAT runs tegengekomen en alle 3 heb ik gepast omdat er een needer was, soms terwijl het een 300g item was (deed ik met pijn in mijn hart omdat degene die need had al een strakke blauwe gun had die bijna net zo goed was).

Als er Brightwood dropt of iets anders van 6-700g, dan roll ik gewoon Need. Jammer dan. Het blijft een spelletje en fun staat voor mij voorop. De fun van het hebben van een epic zonder er nog een maand voor te moeten grinden weegt niet op tegen dat beetje extra int wat een andere needer zou kunnen krijgen. Er zijn zat blauwe lvl 60 staves die net zo goed zijn.
LOL volgens mij zitten ze niet helemaal op een rijtje allemaal 8)7
Een epic mount is luxe imho en als je daar een maand voor moet grinden doe je toch ook iets goed fout... Ik heb de mijne in Azshara in 4 dagen bijelkaar gegrind.
Je klinkt trouwens aardig gefrustreerd voor iemand die voor de "fun" speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 11:53
[...]

Epic mount = need.

Mensen als jij zijn diep triest en hoop ik nooit tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]

Epic mount = need.

Voor mij is need iets waar je in combat beter van wordt. Van een epic mount wordt je in combat niet beter, imho is een epic mount dan ook luxe (zoals volder al zei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jaii schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:25:
[...]

True.

FunkyTrip, vertaal je statement en post het op het officiele forum voor jouw realm. Opeens zul je op blacklists komen en zullen mensen je niet meer uitnodigen voor een party. Een guild vinden zal moeilijker worden dan het vinden van een Brightwood Staff.

Dit soort gedrag wordt gewoon niet getolereerd. Het hoort niet, ga terug naar counterstrike en laat WoW over aan mensen die er misschien nog wel meer tijd in steken dan jij.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

als er in in pug in strat ofzo een boe epic dropt dan ga ik daar echt wel op rollen geld is voor iedereen gelijk jammer dan als er een needer is dan kan die hem gewoon kopen op de ah of rechtstreeks van de winnaar. Volgens mij werkt het ook altijd zo met een pristine jammer voor de pala maar tis gewoon geld.
En dit word wel geaccepteerd.
En over dat een epic een luxe is in BG is een epic mount wel handig.
En dan nog veel mensen kunnen voor geld ook een goed item kopen.
Als die brightwood dropt en ik verkoop heb voor 1000G kan ik een mooi wapen kopen wat ik nodig heb dan is het toch ook need?

[ Voor 23% gewijzigd door MantaMania op 30-09-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Voorlopig trek ik altijd aan het kortste eind, heb ik na 35 baron runs nog de WH kilt niet (3x gedropt, 2x verloren van druid, 1x verloren van Rogue die 'm ook wel wilde), nog nooit een epic gewonnen in een gewone instance omdat ik altijd pass als er een needer is, ruim 100g kwijtraakte door een foutje van Blizz, druid speel dus uitermate langzaam grind en nooit mag rollen op feral items omdat er altijd wel een rogue of warrior is of hunter die schijnbaar meer need heeft

Mijn WH chest heb ik gewonnen door een foutje van de masterlooter die hem aan mij gaf ipv van de winnende druid (ook die roll had ik dus verloren)... toen gaf IK -sukkel die ik ben- die druid maar 50g als troost.

Dus ja, soms word de fun iets minder en daarom ga ik idd eens voor mezelf rollen ipv altijd maar aan anderen te denken. Mocht er ooit in mijn leven nog een 300g+ epic droppen tijdens een gewone instance run, dan roll ik gewoon need. Als jij dat triest vind, dat boeit me verder niet zo.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 16-06 21:01

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Maar dat is ook een risico van pickup groepen eigenlijk, er zit er altijd wel eentje in die rolled ;/

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:34:
[...]

, druid speel dus uitermate langzaam grind en nooit mag rollen op feral items omdat er altijd wel een rogue of warrior is of hunter die schijnbaar meer need heeft
rollen op feral items die een warrior of hunter nodig heeft? noooit geweten dat een druid plate of mail kan dragen?
En jij kiest voor een druid dat ie langzaam grind is het bij behorende probleem. Rogues kunnen missschien snel grinden maar die moeten vaak weer uren wachten voor een groep terwijl druids vaak meteen kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

Wat ik wel altijd doe is kijken als er geen need is even vragen aan enchanter en dan een /roll doen kijken wie de shard krijgt. Dit deed ik voor het eerst en ze vroegen wat doe je nu met die item ik zei dat er een shrad nodig was, nog vreemder vonden ze het dat de enchanter de shard mocht houden omdat hij mijn wapen gedaan had. Nu wordt het in de guild meer gedaan zo houd de enchanter alles op peil.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MantaMania schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:38:
[...]

rollen op feral items die een warrior of hunter nodig heeft? noooit geweten dat een druid plate of mail kan dragen?
Ringen met +str/+sta vinden warriors ook leuk. Warrior vond het raar dat ik op zo'n ring rollde 'omdat hij hem meer nodig had'. Toen was ik nog flink feral specced en dan heb je str gewoon nodig om een beetje te kunnen overleven in PvE.

[ Voor 11% gewijzigd door FunkyTrip op 30-09-2005 15:45 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:44:
[...]

Ringen met +str/+sta vinden warriors ook leuk. Warrior vond het raar dat ik op zo'n ring rollde 'omdat hij hem meer nodig had'. Toen was ik nog flink feral specced.
Draai het eens om, warrior vind die ring en verliest hem aan een 'apart' gespecte druid ;)
Wie weet heeft die kerel wel 90+ runs gedaan en vind hem eindelijk!

Rechtvaardigt jouw idee/need altijd jouw keuze?
Ik heb ook mijn Shadowcraft Chestpiece verloren aan een andere rogue die net 10 minuten in de group zat (bij wijze van spreken, hij joined na The Beast)
Moet ik dan schelden en vloeken? Beetje zielige instelling heb jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Glorificationer schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:37:
Maar dat is ook een risico van pickup groepen eigenlijk, er zit er altijd wel eentje in die rolled ;/
Meestal spreek ik aan het begin al af dat iedereen op epic rollt ongeacht need/greed. En gek genoeg zijn de meeste mensen het er gewoon mee eens.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:47:
[...]

Meestal spreek ik aan het begin al af dat iedereen op epic rollt ongeacht need/greed. En gek genoeg zijn de meeste mensen het er gewoon mee eens.
Je bent zelf verbaasd over je eigen mening, grappig!
Ik zou gek worden als EINDELIJK Krol Blade dropped voor me en zon hannes als jij rolled erop omdat je epic mount "handig" is in BG!

Ga toch fietsen man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Epic mount = need.

Willen we dat niet allemaal een epic world drop. Kijk het is hartstikke leuk hoor als je een Glowing brightwood Staff kunt winnen. Maar als ik een staff drager was en ik liep nog b.v. met de Soulkeeper en die Glowing Brightwood zou droppen. Ja dan zou het natuurlijk leuk zijn als ik hem zou mogen hebben mits er geen andere staff dragers zijn. Maar gelukkig ben ik altijd in de omstandigheden geweest dat als ik in een party zat, dat het vrij rollen was voor iedereen en ja diegene die dan wint is of heel blij omdat het kan dragen of hij is blij omdat ie dan plusminus 500 G rijker is :)

Van de week had ik geluk toen ik solo aan het questen en grinden was in de hinterlands, toen viel pardoes de Boots of avoidance, LvL 40 Plate feetwear. Die heb toch nog voor 150 g kunnen slijten :)

De eerste stappen naar een epic mount, mogen er nog veel epix vallen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

RaseriaN schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:46:
[...]

Draai het eens om, warrior vind die ring en verliest hem aan een 'apart' gespecte druid ;)
Wie weet heeft die kerel wel 90+ runs gedaan en vind hem eindelijk!

Rechtvaardigt jouw idee/need altijd jouw keuze?
Ik heb ook mijn Shadowcraft Chestpiece verloren aan een andere rogue die net 10 minuten in de group zat (bij wijze van spreken, hij joined na The Beast)
Moet ik dan schelden en vloeken? Beetje zielige instelling heb jij...
pff, nu is het weer zielige instelling. Die ring was nog rond level 40, dan doe je nog geen 90 runs. Bovendien als zo'n random ring zou droppen en die warrior zegt 'Dude! This is my 30th run to get it' dan had ie 'm echt wel gekregen hoor.

Wellicht dat ik daarom recent die epic=need instelling gekregen die blijkbaar zoveel weerstand oproept. Ik ben al die maanden veel te aardig geweest en laat altijd alles maar voorbij gaan omdat er altijd wel iemand is die net iets meer need heeft.

En als er dan een BOE shadowcraft item valt en er is geen rogue, dan mag je geen need rollen omdat de groep vindt dat je het toch niet nodig hebt als druid en rollt iedereen gewoon. Gelukkig won een guildie hem en die gaf hem direct aan mij door.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:29:
[...]

Voor mij is need iets waar je in combat beter van wordt. Van een epic mount wordt je in combat niet beter, imho is een epic mount dan ook luxe (zoals volder al zei).
Ik ben al heel lang LvL 60 met mijn main en ik rijd ook nog steeds op een tractor kodo :+

Ik heb gewoon geen geduld voor langdurig farmen voor een epic mount, ik ga er maar van uit dat ik vroeg of laat wel 900 G bij elkaar krijg. En anders niet, pech gehad dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 16-06 11:19
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:34:
Dus ja, soms word de fun iets minder en daarom ga ik idd eens voor mezelf rollen ipv altijd maar aan anderen te denken. Mocht er ooit in mijn leven nog een 300g+ epic droppen tijdens een gewone instance run, dan roll ik gewoon need. Als jij dat triest vind, dat boeit me verder niet zo.
Nou, hou er dan wel even rekening mee dat je, tenzij je in een groep met een mengelmoes van spelers uit kleine guilds zit, niet meer aan UBRS+ instances toekomst. De guilds en alliances die raiden kennen mekaar allemaal, het is een ons-kent-ons groepje. Als je een dergelijke actie uithaalt (en volgens vrijwel alle guilds is dat gewoon een ninjaactie, volgens jouw regels kun je op die manier wel op alle groene rotzooi rollen, geld is geld), kun je MC wel vergeten. Sta je dan met je full tier 0 classset.
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:47:
Als je het vooraf afsrpeekt, prima. Ik wil niet weten in wat voor'n kutgroepen jij zit dan, want ik zou gelijk opstappen.
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:53:
Wellicht dat ik daarom recent die epic=need instelling gekregen die blijkbaar zoveel weerstand oproept. Ik ben al die maanden veel te aardig geweest en laat altijd alles maar voorbij gaan omdat er altijd wel iemand is die net iets meer need heeft.
Hoe kan iemand in hemelsnaam 'iets meer need' hebben? Je doet aan een kant zwaar aso met je Purple BoE=need, maar je acccepteert wel het concept van 'iets meer need'? Als iemand een instance vaker gerunned heeft; tough luck. Daar heb je end-game DKP systemen voor.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 30-09-2005 16:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:19
Ik heb mijn epic mount in 2 weken bij elkaar gefarmed. Daar zat 1 epic bij die ik voor 90G verkocht. De rest komt toch echt van mining en Tyr's Hand farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:59:
Als je het vooraf afsrpeekt, prima. Ik wil niet weten in wat voor'n kutgroepen jij zit dan, want ik zou gelijk opstappen.
Ik zie echt het probleem niet. Epic is net een loterij. 1x in de 10.000x dropt er eens zoiets. Dan rollt gewoon iedereen voor de grote prijs. Voor de rest doet iedereen gewoon het standaard passen op blue's & BOPs en rollen op green.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Uberhaupt is imho de instelling "epixzz!!!111oneoneone" ietwat doorgeschoten. :P
Als je ziet waarvoor sommige items gaan op de AH, puur en alleen omdat ze een paars kleurtje hebben, ongelovelijk. Een freezing band staat op Terenas niet meer voor minder dan 200g op de AH, om maar een mooi voorbeeld te noemen. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die het ervoor over hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:59:
Hoe kan iemand in hemelsnaam 'iets meer need' hebben? Je doet aan een kant zwaar aso met je Purple BoE=need, maar je acccepteert wel het concept van 'iets meer need'? Als iemand een instance vaker gerunned heeft; tough luck. Daar heb je end-game DKP systemen voor.
Omdat ik een world-drop epic als een prijs zie en niet als een gewoon blue/green item. Het valt vrijwel nooit en als het een keer valt moet mijns insziens iedereen er gewoon even veel kans op mogen hebben. Kun je naderhand altijd nog voor een vriendenprijsje van de hand doen aan een needer.

Win-win situatie. De Needer heeft een epic voor de helft van de prijs en de winnaar heeft weer een grote stap richting zijn epic mount gezet.

Bijv. een Kroll blade. Doen 100en gp op de AH. Iedereen rollt, eentje wint en die verkoopt het voor 150g aan de rogue. Dan heeft die rogue toch niets te zeiken? Hij heeft een kroll blade voor slechts 150g. Als hij wel zeikt gunt hij blijkbaar die andere persoon geen 150g. "WTF!!!! Jij verdient die 150g niet!!!! ik moet die Blade...hierrrrrr!!!! Alleen ik mag er blij mee zijn!!!!" :r

[ Voor 21% gewijzigd door FunkyTrip op 30-09-2005 16:14 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Dacht dat het nou zo langzamer hand wel duidelijk was dat Need > direct dragen was en greed > alt/sell/dissen.... Dus need op BOE epixxx lijkt mij een slechte zaak omdat je het verkoopt, dus geen need.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:59
Ik heb m'n epic mount bij elkaar gespaard door de AH goed in de gaten te houden. Altijd fijn, spelers die typefoutjes maken of de waarde van items niet kennen.

Ik heb inmiddels 2k+ verdiend door in de AH te rotzooien (33 dagen playtime nu)

Gisteren (wat m0nk) zei tegen 3 corehounds gevochten. 2 gepulled, op het moment dat er 1 doodging kwam nr 3 erbij. we hebben dat overleefd zonder al te veel problemen. Dit was op de terugweg van maggie naar gahennas, bij garr later per ongeluk 2 ACH tegelijk gepulled, 1 x stomp + 1 x ancient hysteria en whipe. Erg lelijke combinatie om tegen te vechten.

over het crit verhaal: ik zit inmiddels op crits van 1850 op hondjes in MC met frostbolts. (zonder temp dmg increasers zoals trinkets/arcane power) maar wel met een drankje waardoor ik een uur lang 35 extra dmg doe.

Gisteren zwaar verloren van een guildy om de nr. 1 dmg spot. ( /cry ) maar hij heeft dan ook rank 13 pvp gear : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:08:
[...]

Ik zie echt het probleem niet. Epic is net een loterij. 1x in de 10.000x dropt er eens zoiets. Dan rollt gewoon iedereen voor de grote prijs. Voor de rest doet iedereen gewoon het standaard passen op blue's & BOPs en rollen op green.
Nou bij ons is kleur niet interressant, maar alleen bop of boe. (even de mc/zg/bwl daargelaten)
In geval van greed is het bij BoP een pass en bij BoE een greed.

En need is (nog steeds ;)) alles wat beter is dan wat je hebt. Set-item of niet. Nog nooit problemen mee gehad en iedereen vind het prima. Dus ja (gaan we weer :P) een mage/priest rolled ook op dreadmist als het een verbetering is ten opzichte van wat diegene heeft. (er lopen veel rond met dreadmist cap zeg).

Alleen wordt er vaak afgesproken wie welke drops krijgt. Om zo te voorkomen dat een warlock na 30 runs zijn dreadmist cap (weer) verliest aan een mage/priest. Maar zolang dit niet gebeurt is het de basis regel need = alles wat beter is voor jezelf.

Maar zoals iemand suggereert dat ik mezelf tegen spreek en anderen gelijk geef, nee ik zeg alleen maar dat Dreadmist warlock favoured is maar het is simpelweg niet warlock-only. En als de warlock niet aangeeft dat hij het wil hebben, dan rolled de rest die een need heeft ook. Maar als hij aangeeft dat hij het graag wilt hebben dan vindt iedereen het prima, zeker omdat we dan ook gelijk bepalen dat de mage magister krijgt en priest devout. (tenzij ze dat item al hebben).

ps. magister is dus ook niet mage-only en devout is niet priest-only.

[ Voor 3% gewijzigd door nhimf op 30-09-2005 16:24 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 155702 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:11:
Dacht dat het nou zo langzamer hand wel duidelijk was dat Need > direct dragen was en greed > alt/sell/dissen.... Dus need op BOE epixxx lijkt mij een slechte zaak omdat je het verkoopt, dus geen need.
onzin natuurlijk of pass jij ook op pristine diamonds, rightseous orbs omdat iemand ze echt gaat gebruiken? Epic is gewoon geld wat dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MantaMania schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:21:
[...]
onzin natuurlijk of pass jij ook op pristine diamonds, rightseous orbs omdat iemand ze echt gaat gebruiken? Epic is gewoon geld wat dropt.
precies. Voor MC enzo heb je dkp systeem, voor epic world drops is het gewoon Free for All. Vooraf afspreken, iedereen blij. Discussie gesloten

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Uhm ja. Er is niet voor niks een need en greed roll systeem in game nu zelfs.
Als je bij ons dat doet en ik ben raid leader is het wel een mooie raid kick en redelijk known als ninja.

Gelukkig hebben we al dat soort mensen achtergelaten op Burning Legion. Ik moet zeggen ben zeer content met transfer naar Magtheridon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:59
[...]

Als iemand een need roept op een BoE (ik ram btw op need als er BoE's droppen) dan geef ik die gewoon (na een inspect natuurlijk) en ja, een Pristine diamand / krol blade / glowing brightwood staff sta ik (na een hoop intern gevloek) zonder morren af.

btw, mocht iemand een rod of the ogre magi hebben (mage/warlock) en roept op glowing brightwood staff dan geef ik hem niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ImdaMned schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:31:
[...]

Als iemand een need roept op een BoE (ik ram btw op need als er BoE's droppen) dan geef ik die gewoon (na een inspect natuurlijk) en ja, een Pristine diamand / krol blade / glowing brightwood staff sta ik (na een hoop intern gevloek) zonder morren af.

btw, mocht iemand een rod of the ogre magi hebben (mage/warlock) en roept op glowing brightwood staff dan geef ik hem niet af.
Ik loop wel te lullen op de vorige pagina's maar als puntje bij paaltje komt doe ik bovenstaande ook hoor (ook na hoop intern gevloek). En idd geef ik hem af als het een echte upgrade is. Voor die gast moet het echt een goeie upgrade zijn, dus hij moet geen ander 50+dps wapen hebben met int bonussen. En anders is het toch echt pech.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:50:
[...]

Ik loop wel te lullen op de vorige pagina's maar als puntje bij paaltje komt doe ik bovenstaande ook hoor (ook na hoop intern gevloek). En idd geef ik hem af als het een echte upgrade is. Voor die gast moet het echt een goeie upgrade zijn, dus hij moet geen ander 50+dps wapen hebben met int bonussen. En anders is het toch echt pech.
Euh... Waarom let je bij een staff op de dps? Als je een mage ziet melee'en is ie toch wel heel erg wanhopig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:31:
[...]

in guild zou ik er wel overnadenken maar in pug no-way tis gewoon geld en dat is voor iedereen netzoveel waard. en inspect is ook altijd leuk heb je wel eens opgelet hoeveel mensen de wissel truck gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:52:
[...]

Euh... Waarom let je bij een staff op de dps? Als je een mage ziet melee'en is ie toch wel heel erg wanhopig. :+
Omdat vrijwel elke staff met 50+dps een caster staff is met veel int/sta/spi :P

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:39

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vincentio schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:29:
[...]

Uhm ja. Er is niet voor niks een need en greed roll systeem in game nu zelfs.
Als je bij ons dat doet en ik ben raid leader is het wel een mooie raid kick en redelijk known als ninja.

Gelukkig hebben we al dat soort mensen achtergelaten op Burning Legion. Ik moet zeggen ben zeer content met transfer naar Magtheridon.
Pfff, alsof op die nieuwe Magdinges server waar je nu zit alleen maar 'pr0s' spelen. Rot toch op! Oh wacht, dat heb je al gedaan! :P

Gewoon schaapachtig elkaar volgen zoals ik al voorspeld had op #irc. Allemaal bang om het nieuwe 'iets' te missen op die server wat er gewoon helemaal niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:25
Hoe komt een hammersmith(300) aan een Dark iron plate ?

Ik dacht dat de enige optie is, BS verwijderen, en vervolgens opnieuw te leren en skillen

of is er een kans dat dit armor binnenkort ook boe word zoals ook met de Dark iron bracers gebeurt is?

*baalt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
[...]

Epic mount = need.

met zo een instelling, had je op mijn server de andere mensen op mijn ignore lijst kunnen vergezellen.. ninjalooters zoals jij, wil ik niet mee spelen...

kansloos als mensen gaan need-en op een wapen dat ze niet usen.. ik heb 1x geneed op een epic (helaas verloren) en 1x gewoon greed, omdat het een priest ring was. ik ben er niet moeilijk in. ding brengt 2-300 G op in AH. so be it.. ik zou een mage helemaal verrot schelden als ie op quel serrar bijv gaat needen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

[...]

Ik heb het over items.. Dingen die je nodig bent om te dragen, waar je naar opzoek gaat, waar je onder andere voor speel. Natuurlijk is dat ook zo met pristine diamonds, maar dan hebben we het over een hogere drop chance en je kan ze goedkoop op AH kopen. Niet zoiets als een brightwood staff lijkt me. Het gaat hier weer over een sociale instelling tov je medespelers en die van FunkyTrip is duidelijk anders dan die van mij, in mijn opzicht zelf bijzonder egoistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 19:09

GG85

.......

Bij de PC Zone van deze maand zit trouwens een 15 day trail versie :P
De code kun je alleen weer niet gebruiken om je eigen account te verlengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 155702 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:47:
[...]

Ik heb het over items.. Dingen die je nodig bent om te dragen, waar je naar opzoek gaat, waar je onder andere voor speel. Natuurlijk is dat ook zo met pristine diamonds, maar dan hebben we het over een hogere drop chance en je kan ze goedkoop op AH kopen. Niet zoiets als een brightwood staff lijkt me. Het gaat hier weer over een sociale instelling tov je medespelers en die van FunkyTrip is duidelijk anders dan die van mij, in mijn opzicht zelf bijzonder egoistisch.
Dus omdat jij die staff iets beter kan gebruiken ontneem jij keihard iemand de kans om 800 goud in 1 keer te verdienen? Dat noem ik net zo egoistisch. Het is maar hoe je het bekijkt. Ergens vind ik dit zelfs nog egoistischer aangezien 800g vele malen meer invloed op je gear en skills heeft dan 1 staff. Met 800g kan ik bij wijze van spreken 3 andere epics kopen om mijn groene gear te vervangen.

Maar goed, ik hou er mee op. Ik was toch al zwaar theoretisch bezig aangezien ik al lang in MC rondloop met Cenarion en Stormrage zooi.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:45

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

[...]

Hmm. Met zo'n instelling kom je er wel :/

Als er een pally in de groep zit en een pristine diamond dropped, dan pass ik inderdaad ja. En zo doet de rest van mijn Guild het ook.

Als er een item dropt die een andere party member kan gebruiken, en hij geeft ook aan dat het een need is, dan pass ik. Omgekeerd verwacht ik het ook van de anderen.

Met iemand met een vergelijkbare instelling als de jouwe ga ik niet in een party zitten. En je verschijnt ook per direct op de Guild Black List.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
GG85 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:59:
Bij de PC Zone van deze maand zit trouwens een 15 day trail versie :P
De code kun je alleen weer niet gebruiken om je eigen account te verlengen :(
zit daar ook de cd bij :P wil namelijk mijn US versie die ik nog ongebruikt heb liggen om laten zetten naar EU maar ik heb alleen de US versie liggen.

heb geen zin om het hele pakket eerst op te sturen naar blizzard in frankrijk en vervolgens weer een aantal weken te wachten tot het weer hier is ik mail liever het account nummer naar ze en zelf voor de cd zorgen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 15-06 19:09

GG85

.......

jup, gewoon de pc zone kopen, met dvd en trail code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Vandaag een zeer fijn dagje meegemaakt. Ik met mijn 60 shammy UBRS ingedoken (ik ben net 60, dus wil element shit), alles gaat goed. Dan komen we bij Rend (SHOULDERS!!!) en ik zit helemaal te trillen op mijn stoel, bevriesd mijn beeld. Ik als een gek de computer herstarten, inloggen en als ik eenmaal binnenkom zie ik dat hij neer is en de ML zegt dat de shoulders gedropt zijn. Ik schreeuw need als een bezeten en krijg de shoulders. Ik was al helemaal blij want ik hen het idee dat je geen echte shaman bent voordag je die shoulders hebt :P (heeft een beetje met uitstraling te maken, als je die shoulders ziet denk ik: hey een goede shaman). Maar de run boeide me voor de rest niks meer, komen we bij de laatste boss. Vest of elements, hoppa met 99 roll ik de andere 2 shamans eruit :) . Jeeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 29-05 21:47
Anoniem: 133314 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 20:59:
Vandaag een zeer fijn dagje meegemaakt. Ik met mijn 60 shammy UBRS ingedoken (ik ben net 60, dus wil element shit), alles gaat goed. Dan komen we bij Rend (SHOULDERS!!!) en ik zit helemaal te trillen op mijn stoel, bevriesd mijn beeld. Ik als een gek de computer herstarten, inloggen en als ik eenmaal binnenkom zie ik dat hij neer is en de ML zegt dat de shoulders gedropt zijn. Ik schreeuw need als een bezeten en krijg de shoulders. Ik was al helemaal blij want ik hen het idee dat je geen echte shaman bent voordag je die shoulders hebt :P (heeft een beetje met uitstraling te maken, als je die shoulders ziet denk ik: hey een goede shaman). Maar de run boeide me voor de rest niks meer, komen we bij de laatste boss. Vest of elements, hoppa met 99 roll ik de andere 2 shamans eruit :) . Jeeej!
Dus in principe heb je 2x een BoP gepakt? Dat zal erg gewaardeerd zijn door je mede-shammy's :)

Tenzij je van te voren aangaf dat je erop zou gaan rollen, en de andere shammy's het daarmee eens waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Firemaw is echt niet leuk, 79% beste try ofzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
Sjoan schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:59:
[...]

Dus in principe heb je 2x een BoP gepakt? Dat zal erg gewaardeerd zijn door je mede-shammy's :)

Tenzij je van te voren aangaf dat je erop zou gaan rollen, en de andere shammy's het daarmee eens waren.
ik moet altijd aan losers denken als ik die shoulders zie =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Maegrim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:18:
[...]

ik moet altijd aan losers denken als ik die shoulders zie =P
Zei de Bubble-boy >:)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:34
Snappie88 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:44:
[...]

Crowmeister zei het al, maar ik zal het ook maar eventjes zeggen. Aangezien je level 45 bent denk ik inderdaad dat je niet precies weet waar je het over hebt. De rode lettertjes staan er misschien wel niet bij (al zou dat een hele vooruitgang zijn), zowel jij als ik weten dat voor iedere class één blauw setje bestaat, dat je bij elkaar kan grinden door Scholo/Strat/UBRS/LBRS/BRD door te wandelen. Ja, sommige classes hebben dezelfde armor class. Ik zou het knap vinden als Blizzard negen verschillende armor classes in het spel zou proppen. Affijn, we hebben drie cloth, twee leather, twee mail en twee plate armor sets. De plate en leather sets onderscheiden zich duidelijk, de cloth en mail iets minder. Toch zijn er duidelijk verschillen te vinden tussen de sets (Dreadmist is veel Stamina, wat Warlocks nodig hebben, Magister is veel Intellect wat Mages nodig hebben). Mocht dat nog niet duidelijk genoeg zijn, dan hebben we nog altijd de set bonussen. Ook hier geld dat ze met een specifieke class in gedachten is gemaakt. Oók hier geld dat sommige sets voor meerdere classes leuk zijn, maar een Mage heeft weinig aan + Shadow Damage, en een Shaman heeft weinig aan + Ranged Attack Power.

Met andere woorden, er zijn negen sets voor negen verschillende classes. Dat we ook andere paden kunnen bewandelen is aardig van Blizzard, maar dat geeft Paladins geen recht om op Valor te rollen als een Warrior het nodig heeft. Als een Rogue het in z'n hoofd haalt om op mijn Wildheart te rollen heeft hij ook ruzie.

Mocht je het nu nog niet snappen, dan raad ik je aan op het officiële forum te posten. Misschien dat Blizzard het ziet en we in 1.9 mogen zien dat alleen de juiste classes de sets kunnen dragen. Dan maar generfed, maar zo komt iedereen tenminste aan zijn of haar set.

En mocht je het zelfs dan niet snappen, lees dan m'n sig maar :)
Nu maak je van mij een idioot zonder enige reden... Lekker weer goed doordacht.
Dat ik lvl 45 ben betekent niet dat ik geen Strat UBRS heb gezien e.d. Ik speel relatief weinig omdat ik meer dingen met m'n leven doe dan achter een pc hangen. Dat verklaart m'n 'lage' lvl. Ik heb vaak genoeg geparticipeerd op LBRS en UBRS met een andere figure dat op een ander account stond... helaas was dat account niet van mij en heb ik dus een nieuwe char op een nieuw account moeten starten.
Tsja sorry ik kan er ook niks aan doen dat jullie met lvl 60 zoooo UBER zijn... :O.

Ik vind het een pracht idee dat de sets generfed worden, zeker als je ziet hoe vaak er genindjad wordt in Masterlooter... EN ja, ik ben ook weleens genindjad, in een PUG that is, sindsdien nooit meer met PUG's gespeelt. Al met al bied het nerfen zeker perspectief in de set makkelijker krijgen.

Oh ja, nog ff twee dingen...

Ik weet niet wat grinden is? LOL, ik heb onderhand 3 epics bijelkaar gegrind (gevonden dus he).
Ten tweede... Ik wist niet dat je in UBRS en LBRS etc kon grinden...in je eentje, zal het toch maar eens proberen als ik 60 ben :+. Groepswerk reken ik niet tot grinden.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

MGSNK schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:00:
[...]

Ik speel relatief weinig omdat ik meer dingen met m'n leven doe dan achter een pc hangen.
...
Tsja sorry ik kan er ook niks aan doen dat jullie met lvl 60 zoooo UBER zijn... :O.
Oh alsjeblieft zeg, je hebt iets beters te doen. Daarom zit je ook om 23:00 op een vrijdag achter je PC.

En ja idd, dit zeggen we omdat we ons beter voelen dan jij, en wij zijn lekker level 60 en jij niet. :Z
/sarcasm

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Sjoan schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:59:
[...]

De shoulders hadden de 2 shammys al en we rollde gewoon alle 3 op de chest.. had verder ook niemand problemen mee (zij zelf ook niet) dus tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:55

BrZ

En Chromaggus down... wat een stom hondje zeg :P

Stormrage Pauldrons, Pauldrons of Transcendence, Shimmering Geta en Angelista's Grasp als drops. Erg leuk, maar niet voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Crowmeister schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:10:
[...]

Oh alsjeblieft zeg, je hebt iets beters te doen. Daarom zit je ook om 23:00 op een vrijdag achter je PC.

En ja idd, dit zeggen we omdat we ons beter voelen dan jij, en wij zijn lekker level 60 en jij niet. :Z
/sarcasm
Dissed out :p

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W00t! Velvet Glove spawnt voor t eerst Ragnaros na de eerste "kill" op Domo. (jaja, ik weet t, z'n adds alleen ;) ) Gisteren al wat geprobeerd op Domo maar verder dan 6 van de 8 adds down kwamen we niet. Vandaag terug en de pogingen voelden al redelijk safe aan, 2 keer gewiped maar de 3e keer gingen alle 8 de adds plat. Daarna terug naar Rag's Lair en Ragnaros gespawned.... OMG! :X :X Volgende keer gaan we voor een echte poging, vandaag was gewoon voor iedereen een eerste ontmoeting. Ben benieuwd. 8)

Lecram meets Ragnaros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 16-06 11:19
PW0NED :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Niet online
Bored, 4 lvl 60's, 8 maanden later........ Quit WoW!!! Laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

heuveltje

KoelkastFilosoof

de mazzel !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:39

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kookie schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:39:
8 maanden is pas over 10 dagen, launch was 11 februari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 07:48
Als je zoveel tijd in je avatars steekt zou ik everquest 2 gaan spelen. Duurd veel langer om max leven te worden en er valt een hoop meer te raiden. Alleen mist je dan wel een stukje pvp.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:46
Ik durf er nu 100% om te wedden dat deze meneer geen mc/bwl gedaan heeft? Dat red je echt niet.
Maarja niet mijn zaak, altijd leuk om te zien hoe anderen hun geld liever in de put gooien dan er de lol uit te halen. :)

Anyway, productief dagje voor mij.
Dreadmist bracers, Dreadmist wraps, Thuzadin sash en Devout skirt, en dat voor een mage :)
Jammer dat je alleen van dat raiden geen kont lvl'ed, vandaag 4 blokjes maar.

Eerste keer strat baron voor mij toennet, gaan ze ook niet even zeggen dat ik als enige mage die skeletals moet aoe'en. Dus ik fijn dmg doen op baron, whipe, GOH!
Ja euh, jou fout, je moet aoe'en. Zeg dat dan ook... :/
2de try was echt uber eitje. Heeft er iemand eens die mount zien droppen?

Ook in lbrs, drakkisath ofzo. Dropt er een epic ring/trinket ofzo. Ik vind dat mensen CONSEQUENT moeten rollen, Need is need(en dan ook echt kunnen gebruiken!!!) en greed voor het geld. Nee, wat doen sommige idioten, need :/. Het was nog wel een casters ding.
Ik rollde 81, andere gozer (geen caster tho) 87. Dus als die knakker niet gerolled had was het nu voor mij, maarja. Hij was BoP, dus verkopen kon ie niet, nouja, als je voor de 4g een hele run moet doen, dan kan je beter een leven zoeken ofzo.

Verder wel leuk, al die instances voor de eerste keer gedaan. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:57
Net terug van een rondje SM met een PUG. Erg lekker groepje eigenlijk, met een lock, rogue, priest en druid. Al snel twee keer een whipe door wat stom gepull (twaalf tegen vijf is lastig :P), toen maar eens begonnen met instructies te geven. (wie pullt, waarheen, welke mobs, etc) Gelukkig wist de puller (druid, deed het lekker met starfire) ook waar 'ie mee bezig was, dus alles ging verder erg makkelijk. Leuke drops ook, heb er weer drie blue items en een nieuw wapen (Bonebiter aan overgehouden. Geen gezeik rond drops, iedereen speelde fair en rollde alleen bij need voor need, viel weer erg mee dus. Tref het over het algemeen wel met PUG's. :)

Morgenavond een raid op X-roads met m'n guild, zondagavond gaat de guild leader trouwen in SW en doen we daarna een ritje Uldaman en maandagavond ga ik met wat guildies een nieuw zwaard ophalen in Razorfen Downs. Het is weer druk dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:34
[...]

/sarcasm
Je hebt zoals vanouds weer een kromme beredenering. Maar goed ik ga niet flamen vind jou een ban of een waarschuwing niet waard, bovendien zou het topic vervuiling zijn.
Het lijkt me duidelijk dat iemand om 23.00 om een duizend tal redenen achter de pc kan zitten...

Anyways, zijn er hier hunter met een full dragonstalker/giantstalker set?
Wat mij ook opvalt is dat de epic pvp set qua stats zwaar tegenvalt... Tsja goed, je krijgt er in vergelijking met de Beaststalker set zo een 50 stamina meer bij, maar dat is het dan ook wel, andere stats vallen zwaar tegen. Vind het dan ook niet de moeite waard om hier achteraan te gaan. Iemand anders een andere mening?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]
Ik wel. Zeker voor de laatste drop adjust en de librams. Wie goed doet goed ontmoet. Heb toen iemand stopte met WoW ook wel eens bijna 500G in mijn mailbox gevonden. Zo werkt het nog 2 kanten op ook. ;)

@Funky
Voor wat betreft de drop van de epic staff. Bij ons in de guild ook zo'n discussie geweest met iemand van wie ik het nooit verwacht had. Daarna toch maar afscheid genomen van elkaar.
En de mage in kwestie loopt nu gelukkig rond met die staf, i.p.v. de hunter.

@Nhimf

Speel jij gewoon op een server in de Twilight Zone ofzo? :)
Kan me gewoon niet voorstellen, dat bij jou de afspraken anders zijn dan op de andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

Gister m'n devout shoulders vervangen door prophecy shoulders. Maar in eerste instantie wilde ik flarecore shoulders (+24FR). Maar kon het gewoon niet laten om ze te passen :P Nu 3 prophecy items en dus set-bonusje.
Hoeveel FR heeft een priest nodig denken jullie in MC en dan ragnaros?

En heb laatst ook redelijk goedkoop Darkmoon Card: Blue Dragon van AH gehaald. Nouja het beast deck dan, moet em nog bij darkmoon faire inleveren. Dus kan het deck nog weer doorverkopen.
Wie heeft deze trinket en wat vind je er van? Zou het niet beter te zijn om een mindtap talisman te gebruiken? Of twee :D heb verder ook Royal Seal of Eldre'Thalas

[ Voor 58% gewijzigd door admiral866 op 01-10-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09

Ryceck

Constants and Variables

admiral schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:34:
Gister m'n devout shoulders vervangen door prophecy shoulders. Maar in eerste instantie wilde ik flarecore shoulders (+24FR). Maar kon het gewoon niet laten om ze te passen :P Nu 3 prophecy items en dus set-bonusje.
Hoeveel FR heeft een priest nodig denken jullie in MC en dan ragnaros?

En heb laatst ook redelijk goedkoop Darkmoon Card: Blue Dragon van AH gehaald. Nouja het beast deck dan, moet em nog bij darkmoon faire inleveren. Dus kan het deck nog weer doorverkopen.
Wie heeft deze trinket en wat vind je er van? Zou het niet beter te zijn om een mindtap talisman te gebruiken? Of twee :D heb verder ook Royal Seal of Eldre'Thalas
Ik heb zelf 57FR unbuffed met me priest en vindt het wel best. Mijn redenering is ook altijd "zodra ik dmg vreet dan verkloot de rest het :P " Als Priest hoor je geen fire-dmg te vreten dus hoef je je daar ook niet in te speccen. Ik heb het iig niet gedaan en heb nergens last van zeg maar ;)
Mijn equip (zie sig) is gewoon voornamelijk prophecy met (beetje) Transcedence en daarbij gewoon oude equip zoals beetje devout enzo. Hoofdtoon ligt bij mij op intellect met spirit en stamina als gedeelde tweede. Ik heb fully buffed dan ook bijna 10k mana (9632 met BoK om precies te zijn). Zo veel mana is *echt* verdomd fijn, ik moet alleen wel 2x drinken als ik fully oom ben :)

Die card (of het deck dan :P ) is vet!. Gewoon pakken ipv Mindtap en ermee gaan spelen. Je zal dik profijt hebben van de proc van die trinket :) Als je beetje spirit hebt dan regen je al gauw 100mana/tick buiten combat. Deze trinket maakt het mogelijk om deze regen tijdens combat door te zetten voor 15seconden == 7x100 == 700mana gratis :) Zie dat maar s te fixxen met een mindtap ;) Tis wel een lage procrate maar vergeet niet dat het op *iedere* spell can proccen.
Ikzelf ga zodra de Faire er weer is ff snel me Twisting Nether oppikken, altijd handig die instant-resurrect ;)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156319

Hallo allemaal, ben sinds een paar weken al aan dit spel verslaafd en zit met mijn hunter nu al op lvl 30. Zit alleen met wat vreemd gedrag van een partygenoot (en frustraties) in m'n maag en vroeg of dat normaal is. Ik nodigde hem en zijn vriend uit en die vriend rolde overal op en toen hij iets won wat ik echt kon gebruiken (een recept voor leatherworking) vroeg ik of hij dat echt nodig had. 'Nee', zei hij, 'is voor een een vriend'. Dat vond ik niet normaal (toch?) en toen ik daar verontwaardigd op reageerde werd ik uit de party gekickt en vanuit de instance naar m'n thuis-inn getransporteerd. En dat terwijl ik hem nog juist daarvoor leader van onze party had gemaakt ... had ik niet verwacht van een lvl 58 speler. Leuk dat ie komt helpen, maar daar heb ik nu weinig aan ....grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:37

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Je bent al wel bij rag geweest Ryceck?

Opzich wel waar, ga jij dood, dan verkloot de rest het :)

maar als je toevallig paar klappen pakt van rag of de sons, dan ben je wel fooked zonder redelijke fire ress denk ik(?)

Ik ga zelf voor zoveel mogelijk Fire rezz, maar tis wel erg lastig om het hoog te krijgen zonder echt dmg op te geven (ben hunter)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Gisterenavond voor de 2e keer een MC run gedaan, dit maal met mn nieuwe guild :)
Vorige run kwamen we vast te zitten bij Magmadar, maar dit keer zijn we in een avond doorgerend t/m Golemagg. Alleen Majordomo over voor vanavond dus, Ragnaros is geloof ik te hoog gegrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

MGSNK schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 07:27:
[...]

Maar goed ik ga niet flamen vind jou een ban of een waarschuwing niet waard, bovendien zou het topic vervuiling zijn.
Oh dank je wel, ik was al bang :O
Je hebt zoals vanouds weer een kromme beredenering.
Makkelijk heh roepen dat iemand een kromme beredenering heeft? Dat doe je wel erg veel.
Kijk het zit zo: Jij bent niet level 60, je hebt wel level 60 chars gespeeld (van een vriend ofzo weet ik het) en daarmee ben je een paar keer naar de highend instances geweest. Dat is niet hetzelfde als 20 keer (of meer) een instance in gaan en het voorbij zien gaan aan een andere chap. Dus daar heb je het.
Het lijkt me duidelijk dat iemand om 23.00 om een duizend tal redenen achter de pc kan zitten...
Oh zeker, kan er zo een paar bedenken

Maar wat mij betreft is deze discussie gesloten, dus veel succes naar level 60 grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 156319 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:43:
Hallo allemaal, ben sinds een paar weken al aan dit spel verslaafd en zit met mijn hunter nu al op lvl 30. Zit alleen met wat vreemd gedrag van een partygenoot (en frustraties) in m'n maag en vroeg of dat normaal is. Ik nodigde hem en zijn vriend uit en die vriend rolde overal op en toen hij iets won wat ik echt kon gebruiken (een recept voor leatherworking) vroeg ik of hij dat echt nodig had. 'Nee', zei hij, 'is voor een een vriend'. Dat vond ik niet normaal (toch?) en toen ik daar verontwaardigd op reageerde werd ik uit de party gekickt en vanuit de instance naar m'n thuis-inn getransporteerd. En dat terwijl ik hem nog juist daarvoor leader van onze party had gemaakt ... had ik niet verwacht van een lvl 58 speler. Leuk dat ie komt helpen, maar daar heb ik nu weinig aan ....grrrr
Heb je prima gedaan, met zo iemand is het ook niet fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
Razorfist schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:54:
[...]

Ik zag je al steeds minder online :) Alleen nog voor raids eigenlijk.
Was dit ook een van je redenen om met SW te kappen of niet? Dat het steeds meer van hetzelfde werd.

Vorige week had ik ook bijna mn account on hold gezet.. om weer even Lineage2 te gaan spelen ofzo. Nu een nieuwe guild gevonden en heb er weer zin in :) Frisse wind door het spel :P
SW was niks meer teveel casual gamers waar je niks aan had als je end game spul wilde doen. Neem ze niets kwalijk je moet doen wat je wilt, maar voor mij werd het echt saai. Heb het ook te druk om guild leader te zijn dus ben blij dat steev het heeft overgenomen.

Nieuwe guild mortality in samenwerking met fatality werpt wel vruchten af. Eerste run baas 1 t/m5 al :P Vanavond is mc gereset dus weer opnieuw. En effe gadon down krijgen gelijk.

Speel wow nu gewoon veel efficienter. Inloggen als de raids er zijn en gaan en verder een beetje chillen in rl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:47:
Je bent al wel bij rag geweest Ryceck?

Opzich wel waar, ga jij dood, dan verkloot de rest het :)

maar als je toevallig paar klappen pakt van rag of de sons, dan ben je wel fooked zonder redelijke fire ress denk ik(?)

Ik ga zelf voor zoveel mogelijk Fire rezz, maar tis wel erg lastig om het hoog te krijgen zonder echt dmg op te geven (ben hunter)
Onze melee healende priests zitten op 100 Fire Res unbuffed. Ik als Pally zit op 68 fire res unbuffed. Toch aura erbij.
Als je in melee range staat van ragnaros moet je gewoon voor 100+ Fire Res buffed gaan. De enige die zware fire res nodig hebben zijn je tanks.

Gister maar Cloak of Pure Thought meegenomen. Straks ga ik nog de druid outhealen. Op naar nog meer heal items, ik wil die stomme priests verslaan })
Vanavond MC run, misschien dat het eye is een keer dropt, zou leuk zijn of de bindings van garr, we hebben eindelijk 10 elementium ore.
En dan 3 dagen om Chromaggus te verslaan en Nefarius te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Ik heb nog een paar vrienden die ook dezelfde server spelen.
Het probleem is dat hij altijd, maar dan ook werkelijk altijd in dezelfde party speelt met zijn broer, natuurlijk is dat fijn voor ze, maar ze hebben geen idee hoe het roll systeem werkt, ze rollen gewoon Groene en Blauwe BoP's voor iemand anders neus weg (Ironisch genoeg is hij een hunter), hij rollt ook op alles Need omdat hij de instelling, "als ik op N druk krijg ik dat item", niet echt een teamspeler dus.

Ook word ik soms niet goed van alle mensen die denken : "Hey, die kan ik disenchanten, Need" of "Hey, die past goed op mijn alt, Need".
Ik vind het goed als je een of andere rot green wilt die toch niemand anders in jaren zal dragen (Zoiets in de trend van nogwattes staff of the Tiger o.d., geen zelfrespecterende mage / priest / warlock die dat ding zal dragen, druid weet ik niet echt, naja greens dus)

Gister ook even naar 47 ge-dinged, en me een stel Imperial Plate Shoulders gehaald (Jah, mijn Big Bad Pauldrons zijn ge-ninja'ed :( ) en ze bevallen me redelijk goed.

Wat me wel op valt is dat als er een blue dropt, veel mensen "Perongeluk" need rollen, ook al zijn ze 40s waard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
BrZ schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:34:
En Chromaggus down... wat een stom hondje zeg :P

Stormrage Pauldrons, Pauldrons of Transcendence, Shimmering Geta en Angelista's Grasp als drops. Erg leuk, maar niet voor mij ;)
Grats!
Ik kan niet wachten totdat wij Chrom neerkrijgen, ik wil m'n Bulwark!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Je hebt zoals vanouds weer een kromme beredenering. Maar goed ik ga niet flamen vind jou een ban of een waarschuwing niet waard, bovendien zou het topic vervuiling zijn.
Inderdaad, er zijn duizenden redenen waarom iemand op dat tijdstip achter een PC kan zitten. Echter;
Jou quote. Wie de bal kaatst...

Wou ik nog eventjes kwijt :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
gelijk uitschelden voor ninjalooter, dan /ignore.. oprotten met zulke lui..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 16:55

BrZ

Gimbooze schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:50:
[...]

Grats!
Ik kan niet wachten totdat wij Chrom neerkrijgen, ik wil m'n Bulwark!
Mja, alle warriors hier willen 'm ;)
Maar lijkt er niet op dat ik 'm binnenkort zal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:45

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

In een party geldt need niet voor een alt of een "vriend". Een lowlife Ninja dus :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!