http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
En wat is je reputation dan met de stad waar je repareerd? dat scheelt ookFragNeck schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:10:
[...]
Huh?
Als ik mijn equipment repareer, dan ben ik hooguit 3 gold kwijt, bij 30% durability left....??
lvl60 warrior
Sign here please
en of het epic gear is of niet, scheelt behoorlijk.Monsie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:13:
[...]
En wat is je reputation dan met de stad waar je repareerd? dat scheelt ook
ik als hunter:
beaststalker volle set 10% repair = 1g
giantstalker volle set 10% repair = 2g
Mijn guildleader wil iedereen in de guild een briefje sturen.
soort van nieuwsbrief. alleen om dat ding 40 keer met de hand te versturen is wat onpractisch.
heb al zonder succes door ui.worldofwar.net heen gebladerd
iemand enig idee of er een plugin bestaat die dat wat makkelijkker maakt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Anoniem: 153685
ja cker is hier een mod voor " CT_MailMod v1.3 (1700) "heuveltje schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:18:
Hoi weet iemand of er een ingame mass-mailer plugin voor wow bestaat ?
soort van nieuwsbrief. alleen om dat ding 40 keer met de hand te versturen is wat onpractisch.
http://www.ctmod.net/
iemand die 10G betaald heeft vast wel een goeie rep met de stad waar ie repareerd zal iemand zijn met hele dikke spullen.Monsie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:13:
[...]
En wat is je reputation dan met de stad waar je repareerd? dat scheelt ook
Bij mij bouwen de epics nu ook langzaam op en de repair word inderdaad steeds meer.
Dit is toch alleen meerdere spullen naar 1 persoon sturen en niet 1 mail naar meerder personen?Anoniem: 153685 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:29:
[...]
ja cker is hier een mod voor " CT_MailMod v1.3 (1700) "
http://www.ctmod.net/
Sign here please
Je hebt toch al een mass mail tabblad als je je mailbox opent? Of heb ik een plugin die ik zonder te weten heb geïnstalleerd?heuveltje schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:18:
de ctmailmod (die ik heb, is niet de laatste trouwens) is alleen meerdere items naar 1 persoon sturenEcto2002 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:51:
[...]
Je hebt toch al een mass mail tabblad als je je mailbox opent? Of heb ik een plugin die ik zonder te weten heb geïnstalleerd?
maar er bestaat inderdaad ook een guildmailmod
meer persoonlijk denk ik dat het handiger is om gewoon als guild communicatie een forum te gebruiken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Laat je Bloodscalp char gewoon even voor wat het is en kom naar Defias Brotherhood, nieuwe server nieuwe kansenBaN5Hee schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:30:
Zit te twijfelen om van Bloodscalp naar Twisting Nether te gaan. Zit al sinds de start op Bloodscalp, maar de queue's worden nu wel heel erg. Laatste twee avonden gewoon een queue van een uur!
Maar ja, op een lege server zit ik ook niet te wachten omdat er dan weinig PvP spanning is.
Iemand misschien tips of meningen over Bloodscalp <> Twisting Nether ?
Kijk je na een maandje weer eens op Bloodscalp en dan zijn de queues vast minder. Zelf was ik even bang dat ik de epic-run verslaving niet zou kunnen weerstaan maar dat viel reuze mee.
Dit dus.
Weet het niet...maar is dit wat?heuveltje schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:18:
en de rest van de tanks blijft gewoon achter?Tpn schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:26:
Onze maintank heeft natuurlijk volledige epic gear.
Want fraps doet WoW haperen aan 8 fps (ongeacht welke settings).

Fraps instellen op Half-Size, 20 fps of minder. Record Sound uit eventueel.-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:01:
Weet er iemand een ander programma dan fraps om filmpjes te maken in WoW?
Als je kan laat fraps op een andere HD recorden dan die waar WoW opstaat.
Ingame in WoW resolutie lager zetten, detail lager en zeker FSAA uit. Geluit uitzetten kan ook helpen.
Als het dan nog niet lukt je PC upgraden
[ Voor 25% gewijzigd door The Dud3 op 29-09-2005 18:17 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
probeer eens de nieuwe versie van Fraps, bij mij deed hij ook moeilijk met een oude versie, werkt nu als een trein-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:01:
Weet er iemand een ander programma dan fraps om filmpjes te maken in WoW?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Kheb net ff full versie van Fraps en nu gaat het zelfs op 1600*1200/60fps/full deatail/4xfsaa/full sizejoostve schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:29:
[...]
probeer eens de nieuwe versie van Fraps, bij mij deed hij ook moeilijk met een oude versie, werkt nu als een trein
En mijn pc upgraden heb ik net gedaan
Anoniem: 51543
met dit proggie openen:Anoniem: 147287 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:43:
Hoe kan ik me screesnhots bekijken ik kan namelijk geen tga bestanden openen....
http://www.irfanview.com/
Anoniem: 86561
Hoe heb je die tekst zo in de combat log gekregen is dat een addon ?Gimbooze schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:55:
[afbeelding]
stelde niet veel voor tho, 3e try en hij ging neer
Broodlord is belachelijk simpel sinds zijn MS nerfGimbooze schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:55:
[afbeelding]
stelde niet veel voor tho, 3e try en hij ging neer
3k MS ipv 7k op plate nu. Maar in 1.8 gaat dat weer gebuffed worden
Das een mod, HitsMode heet die.Kanter schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:10:
[...]
Hoe heb je die tekst zo in de combat log gekregen is dat een addon ?
Aye, een baas op 13% krijgen op de eerste pull is op z'n minst een zielige baas te noemenBrZ schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:18:
[...]
Broodlord is belachelijk simpel sinds zijn MS nerf
[ Voor 43% gewijzigd door bcd87 op 29-09-2005 21:27 ]
Wees blij dat je de patch torrent/exe tenminste hebt kunnen krijgen. Dat heeft namelijk nog nooit goed gewerkt via de officiele site voor mij.Anoniem: 86561 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:17:
Als iemand hier us acc heeft, wilt die dan aub in test realm forum @ us dat eu test server al sinds dat ie open is vandaag blijft hangen op retrieving character list? Sinds we geen enkele reply krijgen op eu forum....
Heb Malistar's Defender gekregen voor...... 50 DKP!!!
En even ter vergelijking > gisteren een MC run gedaan t/m Golemagg > 41.5 DKP
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
:Sfdakf;sndfgmas;dfngsek
takke paladin.. zegt ie later.. ja, hij was beter dan mn huidige, en ik kan toch ook plate dragen?

Ehm? Hoe kun je 'm later nog horen dan? Zulk soort figuren gaan toch direct op /ignore?BootVluchteling schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:31:
zucht.. zat net in Scholo.. ging redelijk lekker. geen wipes, paar x iemand dood, verder weinig spannends.. leuke loot erbij. 1 nieuwe 1H wapen, nieuwe bracers. dropt er valor helm (ben warrior 59) ik was enige warrior. ik d8 kat in het bakkie.. wat beurt er, doet een paladin ook need.. gooien we allebei 3, wint die *********** paladin..
:Sfdakf;sndfgmas;dfngsek
takke paladin.. zegt ie later.. ja, hij was beter dan mn huidige, en ik kan toch ook plate dragen?![]()
![]()
![]()
![]()

En wil je dit voorkomen? Speel dat met mensen die er net zo over denken als jij. Doe je dat niet, dan moet je ook niet zielig doen als zoiets gebeurt.
[Edit]
Ik speel allang niet meer met PUG groupes. Ik heb binnen de guild een core group mensen met wie ik eigenlijk ELKE instance doe, ongeacht het lvl verschil (ik ben nu lvl 45 NE hunter, een aantal van hen is allang lvl 60). Ik heb altijd loot en nooooit problemen, eigenlijk alleen maar fun.
[ Voor 28% gewijzigd door MGSNK op 30-09-2005 00:56 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Enig idee hoeveel cloth/leather/mail/plate pallies dan kunnen ninja-en?MGSNK schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:54:
Tsja, ik vind dat er hier wel wat zielige mensen rondlopen zeg. Hij kan Plate dragen, en hij kan m net zo goed gebruiken als jij. Ik zie steeds vaker mensen item sets als 'blabla class, zus zo class' bestempelen. Het mooie aan WoW is juist dat je zelf keuzes moet maken.
Alles met healing omdat ie de heal slet wil uithangen in MC of ergens anders
Alles met +crit/dmg omdat ie wil PvP-en....
Deze plek is te koop.
Dat is wel erg kort door de bocht.ImdaMned schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:04:
[...]
Enig idee hoeveel cloth/leather/mail/plate pallies dan kunnen ninja-en?
Alles met healing omdat ie de heal slet wil uithangen in MC of ergens anders
Alles met +crit/dmg omdat ie wil PvP-en....
Waar ik me gewoon aan irriteer is dat mensen janken als er een andere class hetzelfde armour als maximum kan dragen. In dit geval ging het over de Paladin en de Warrior.
Weet je wat echt class equipment is?
Daar staat netjes in rode letters class: .... bij.
Ja, ga daar maar eens over nadenken
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ja leuk en aardig maar aangezien jij level 45 bent en allemaal hulp krijgt van je guildies kan je niet echt meepraten hoor. Als je lang ergens voor grind en het dan ziet weg worden gerolled door een paladin (of soms feral druid) is dat heel zuur, en nee dat probleem heb je niet met een guild die regeltjes heeft. En dat is leuk voor je dat je je daar aan irriteerd maar maak het zelf maar een keer mee.MGSNK schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:17:
[...]
Dat is wel erg kort door de bocht.
Waar ik me gewoon aan irriteer is dat mensen janken als er een andere class hetzelfde armour als maximum kan dragen. In dit geval ging het over de Paladin en de Warrior.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ja? Mooi, dan is het wellicht weer een uitdaging. Eerst was het aggro management EN healing, maar sinds 1.7 is MS inderdaad belachelijk. We noemen hem sinds de laatste patch LootlordBrZ schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:18:
[...]
Broodlord is belachelijk simpel sinds zijn MS nerf
Ondertussen al (2!) raidids geleden bij Chromaggus aangekomen, maar de laatste keer (1%) en deze lockout geeft Ebonroc opeens problemen
Crowmeister zei het al, maar ik zal het ook maar eventjes zeggen. Aangezien je level 45 bent denk ik inderdaad dat je niet precies weet waar je het over hebt. De rode lettertjes staan er misschien wel niet bij (al zou dat een hele vooruitgang zijn), zowel jij als ik weten dat voor iedere class één blauw setje bestaat, dat je bij elkaar kan grinden door Scholo/Strat/UBRS/LBRS/BRD door te wandelen. Ja, sommige classes hebben dezelfde armor class. Ik zou het knap vinden als Blizzard negen verschillende armor classes in het spel zou proppen. Affijn, we hebben drie cloth, twee leather, twee mail en twee plate armor sets. De plate en leather sets onderscheiden zich duidelijk, de cloth en mail iets minder. Toch zijn er duidelijk verschillen te vinden tussen de sets (Dreadmist is veel Stamina, wat Warlocks nodig hebben, Magister is veel Intellect wat Mages nodig hebben). Mocht dat nog niet duidelijk genoeg zijn, dan hebben we nog altijd de set bonussen. Ook hier geld dat ze met een specifieke class in gedachten is gemaakt. Oók hier geld dat sommige sets voor meerdere classes leuk zijn, maar een Mage heeft weinig aan + Shadow Damage, en een Shaman heeft weinig aan + Ranged Attack Power.MGSNK schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:17:
[...]
Dat is wel erg kort door de bocht.
Met andere woorden, er zijn negen sets voor negen verschillende classes. Dat we ook andere paden kunnen bewandelen is aardig van Blizzard, maar dat geeft Paladins geen recht om op Valor te rollen als een Warrior het nodig heeft. Als een Rogue het in z'n hoofd haalt om op mijn Wildheart te rollen heeft hij ook ruzie.
Mocht je het nu nog niet snappen, dan raad ik je aan op het officiële forum te posten. Misschien dat Blizzard het ziet en we in 1.9 mogen zien dat alleen de juiste classes de sets kunnen dragen. Dan maar generfed, maar zo komt iedereen tenminste aan zijn of haar set.
En mocht je het zelfs dan niet snappen, lees dan m'n sig maar
[ Voor 4% gewijzigd door Snappie88 op 30-09-2005 01:48 . Reden: Typo's ]
Surfin' paradise!
Anyway, ik dreadmist wraps gekregen, warlock had gerolled, maar hij had em al. Toen ie em aan mij af moest geven heeft ie de raid verlaten. Tja, zo kan ik ook N zeggen.

Ik vind dat nieuwe lootsysteem maar k*t, wat is nu standaard:
greed of need op reagents? Dan bedoel ik dus lockboxes, quest in de vorm van een drop, die dingen.
Een warlock scheen het niet te begrijpen toen we dat 3x hadden gezegd. Sommige mensen ook, die leren het nooit.
Scholo is opzich helemaal niet groot, we waren er binnen 2 uurtjes doorheen met een 10man, toch alle bosses gedaan. Het handig is als je in dat grote vierkante blok komt, dat je alle bosses bij elkaar hebt.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
had ik ook gisterenjarnotjuh schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:55:
Jeuj, 58 geworden vandaag, kreeg meteen 3 scholo invites naar me hoofd toe. Waarom was ik nou weer 2de dmgdealer?Ik had me firedmggear uit(+210 firedmg), en spamde alleen scorch. De rest was allemaal 60 al...
ah leuk denk ik (nog fire op dit moment) voor de zekerheid al me +dmg gear uit en spir/int aan
healer pakt aggro, denk ik pak het af met IAE, maar lukt niet
bedenk ik me later dat ik net 2 punten in minder aggro op arcane had gemikt als filler om pom te krijgen

Need => Equip dan roll je
Greed => verkopen
Lockboxes/quest items/Zul gurub COINS allemaal need voor iedereen
hadden gisteren ook een rogue die need rolde op shadowcraft, terwijl hij hem al droeg

naja had iig wat lekkere greens, wat geld en wat runecloth, ook ook wat exp weer gehaald
nog 84% te gaan tot 60
[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 30-09-2005 07:16 ]
Gelukkig heb ik snel N en G geleerd. Maar sommigen niet.
Heb rondgelopen met een lvl 26 priest die op ALLES maar dan ook ALLES N deed, ook al had hij gear dat veel beter was en ook gear die hij niet kon gebruiken.
Heb het toen tegen de party-leader gezegd dat ik hetzelfde ging doen. Simpel....
Toen we eenmaal VanCleef gesloopt hadden dropte een cloth armor (Bind on Pick up) wat die priest wou hebben, dus heb als warrior gewoon ook N gedaan en kreeg hem ook
Iedereen (behalve party-leader) huilen meteen, maar ze waren vergeten dat die priest N deed op een 2h axe.
Kies nu mijn partes goed uit, heb een paar mensen die gewoon normaal spelen en het melden als ze iets willen hebben. Als iemand iets echtw ilt hebben, waarom kan je dan gewoon niet passen?! ik snap dat niet... boeie het is maar een spel
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Gisteren 2 instance runs gedaan, alleen die gingen beiden niet goed.
Eerst naar Blackrock Mountain en later naar Stratholme.
Blackrock begon goed, maar het ging verkeerd door een paar pulls wat iets teveel van het goede bleek te zijn.
Stratholme ging niet goed, omdat er een paar bij waren die continu liepen te chargen terwijl de 2 main healers (een druid en ik) nog liepen te mana rechargen. Geduld hebben ze blijkbaar niet/nooit van gehoord

Verder was er nog een pally bij die het niet nodig vond om te healen, terwijl zowel de druid als ik /oom waren. Die ******** ging dood met full mana.
Vanavond een guild run naar Scholo. Dat zag ongetwijfeld beter gaan.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Als ik retro paladin ben zouk ook niet healen TBH.MST_Morpheus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 07:37:
Gisteren level 57 gewordenIk draag nu een Devout Crown, Devout Belt en Magister's Gloves
Blackrock begon goed, maar het ging verkeerd door een paar pulls wat iets teveel van het goede bleek te zijn.
Stratholme ging niet goed, omdat er een paar bij waren die continu liepen te chargen terwijl de 2 main healers (een druid en ik) nog liepen te mana rechargen. Geduld hebben ze blijkbaar niet/nooit van gehoord
Verder was er nog een pally bij die het niet nodig vond om te healen, terwijl zowel de druid als ik /oom waren. Die ******** ging dood met full mana.
Waar ging het niet goed in BRM? Er zitten basicly 4 instances daarzoMST_Morpheus schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 07:37:
Gisteren level 57 gewordenIk draag nu een Devout Crown, Devout Belt en Magister's Gloves
(BRD, BRS, MC, en BWL)
Maaruh een paladin die retri gespecced is kan misschien 3/4 heals casten en dan oom zijn dus op zich zijn ze dan geen life savers.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
BTW wat dat N&G betreft; in principe roll ik (wat items, reagents en bijvoorbeeld kaarten betreft) gewoon Need, tenzij anders afgesproken..
Deze plek is te koop.
Pristine black diamonds, rightous orbs, allemaal NEED 4 all.
Anoniem: 86074
Groepen die niet op mana wachten, daar ga ik tegenwoordig snel uit. Dan weet ik 100% zeker, dat ik de eindbaas niet ga halen. Want dat zijn over het algemeen rushers, en dan kom je ongetwijfeld in de situatie dat ze over-pullen. Vaak zijn het mensen die ook ergens op afstormen zonder op te letten (of om hun heen, of op party leden).
Mijn paladin heeft 18 punten in holy, dus een erg effectieve secondary healer. Het zou dom zijn als je niet zou healen, ik spaar altijd best wat mana op .... gebruik wel seal, maar niet spammend. Als er geen tank ik, moet je bijvoorbeeld wel seal of fury gebruiken, om maar wat te noemen. Als het geen fleeing opponents zijn, en het zijn melee tegenstanders, gebruik ik altijd Seal of Light. Erg handig. Ik zit nog te twijfelen niet meer in holy te proppen, maar denk toch dat ik de rest in protection dou, mijn aanvankelijk idee .... maar leek me wel zo handig meer eerste punten in holy te jassen, ook Improved Blessing of Might.
die zak hooi had ook al 3/4 items gewonnen.. vind het niet erg dat ie zoveel won, maar dit is simpelweg lame2k.. ik haat dat soort onwetende mensen..KeeZ schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:10:
@tomvdburg... ik kan me voorstellen dat iemand dat wel veel vindt waar je al voor gerolled had die run...
ik wilde toch ff zijn reden horen.. maar maakte me alleen maar meer pissed...Ehm? Hoe kun je 'm later nog horen dan? Zulk soort figuren gaan toch direct op /ignore?
[ Voor 22% gewijzigd door BootVluchteling op 30-09-2005 08:59 ]
Alle warriors hebben op alle sets die de maintank niet had niet mogen rollen.admiral schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:55:
[...]
en de rest van de tanks blijft gewoon achter?
Wij als guild zijnde wilden 1 eerst fatsoenlijke tank voordat we alle tanks een klein beetje geven
dus dan heb je 1 supersterke tank, en een beetje papieren armor tankjes er omheen..? wat nou als je ubertank niet kan..?Tpn schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:56:
[...]
Alle warriors hebben op alle sets die de maintank niet had niet mogen rollen.
Wij als guild zijnde wilden 1 eerst fatsoenlijke tank voordat we alle tanks een klein beetje geven
In grote guilds is de MT meestal iemand die 24/7 kan spelenBootVluchteling schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:59:
[...]
dus dan heb je 1 supersterke tank, en een beetje papieren armor tankjes er omheen..? wat nou als je ubertank niet kan..?
Dit dus.
A: je zorgt dat je een main tank neemt waarvan je zeker weet dat hij veel tijd heeft.BootVluchteling schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:59:
[...]
dus dan heb je 1 supersterke tank, en een beetje papieren armor tankjes er omheen..? wat nou als je ubertank niet kan..?
B: leuk zo een worst case scenario, maar dat wil niet zeggen dat je andere tanks totaal geen gear krijgen
C: waarom zouden tanks met slechtere armor slechter kunnen tanken? Gear maakt de man niet, man achter de speler wel. Gear zorgt er alleen voor dat het makkelijker gaat.
Weet je hoeveel might er dropped in MC?
Might en Felshard. dat dropped bij ons alleen maar.
Felshard is echt erg. dat word bij ons nu dus al allemaal geshard omdat practisch alle lock al de complete set hebben.
Dit is een kromme redenering, wat heb je nou aan 1 sterke, goeie tank (niet alleen door items, maar ook door ervaring..) en een paar andere debielen die eigelijk niet weten wat ze moeten doen?Tpn schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:56:
[...]
Alle warriors hebben op alle sets die de maintank niet had niet mogen rollen.
Dus gewoon omstebeurt, krijgen ze evenveel ervaring, en dus heb je daar als guild VEEL meer aan.
wij hebben in totaal 3 echte MT's waarvan er op dit moment 2 dik in de 200 (bijna 300 zelfs ) fire resist zittenBootVluchteling schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:59:
[...]
helaas blijft de 3e op dit moment iets achter ivm tekort aan cores en dark iron
Anoniem: 106700
Wij dus naarbinnen, hunter summoned zijn pet, level 12 Snow Panther, een goed begin, is het halve werk...
Dropt er een gelijk van de 3de mob een Sorcerer Robe of Intellect (http://www.thottbot.com/?i=11531), de priest droeg nog Civinad Robes (http://www.thottbot.com/?i=2293) en had de extra Int nodig, iedereen dus mee eens dat alle cloth drops naar de healer gingen.
Rolt de hunter oppeens ook Need er op, en zoals in 90% van de gevallen, wint de hunter de roll, priest natuurlijk kwaad op de hunter, en vraagt waar dat op slaat.
"I know people who can deserve this stuf more than you, you are a ******* crap healer!"
We waren nog geen 20 meter Uldaman in, of de hunter was all het complete team af aan het zeiken.
Schijnbaar was de hunter bang om zijn HP onder de 80% te zien zakken, aangezien de gast beter agro kon houden dan welke MT er ook rondloopt.
Wij dus verder gegaan, en wat gaat die gek doen.
Hunter : "I'm a hunter, I'll pull"
Main Tank : "Ehr, I'd rather do the pulling, initial agro is easyer to maintain".
Hunter : "Lol, but I do more damage"
Main Tank : "And you'll take more if you don't let me pull"
Nou, kwamen net 3 level 38 elites aan wandelen, laad de hunter een aimed shot er op los, die vervolgens binnen 3 seconden de hunter compleet tot pulp slaan, ik had challenging shout nog op de cooldown staan vanwege een van zijn briliante actie's om een aimed shot op de schorpioenen daar los te laten.
Hunter : HLEP!
Hunter : GET AGRO YOU STUPID ****!!!!!
Hij rent dus als een gek door de hallen (Als of je op die manier agro verliest) en agro'ed nog een patrol van 3 level 37 / 38 elites.
Ik spring er tussen in, beggin taunts, sunder armors, intimidating shouts en heroic strikes in te gooien, had er 2 op met te pakken (Die met aimed shot was ongeloofelijk pissed, hunter zat ook raptor strike erop te gooien.
Terwijl de andere 2 Warriors bezig waren met het afslachten van de 4 mobs die mij aanvielen.
Healer : Use feign death, I'm nearly out of mana!
Hunter : ...
Healer : Well ?
Hunter : FFS STFU AND HEAL ME ALREADY!!!
5 seconden later
Healer : I'm out of mana!
Hunter died
[Party] Hunter : FFS IDIOTS, LEARN TO ******* HOLD AGRO!!
[Party] Hunter : AND KICK THE NOOB HEALER!!
Priest has left the party
Onze main healer verlaat de party uit zichzelf, Ik /w haar en vraag haar terug te komen, zij is het er mee eens, stuur een invite.
[Party] Hunter : Who the **** invited her back in ?
Hunter has been kicked from the party
[Whisper] Hunter : FFS, WHY DID YOU ******* KICK ME!
Hunter is now being ignored
Hunter bleek feign death nooit te hebben getraind, en had al zijn geld gestoken in het leren van damage skills en wapens (Hij had nog geen mount @ level 45).
Hij wist absoluut niets van agro management, en hoe het roll systeem werkte.
Gelukkig hebben we Uldaman nog verder kunnen spelen, en de Priest [Grimlok's Tribal Vestments] (http://www.thottbot.com/?i=3384) en een [Ironshod Bludgeon] (http://www.thottbot.com/?i=9139) mee kunnen geven.
Ik ben ook retro paladin, maar als de main healers oom zijn heal ik toch wel. Ook soms zelfs wanneer ze dat niet zijn. Sommige wachten ze tot er iemand bijna dood is en dan gaan ze pas healen. En dan heal ik zelf maar ff snel omdat ik elke keer bang ben dat ie te laat is.Kaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:15:
[...]
Als ik retro paladin ben zouk ook niet healen TBH.
En over die valor set. Ik heb ook een keer gerolled op een valor belt terwijl er een warrior was. Maar ik wist hiervoor nog niet die 'regel' dat warrior standaard voorrang krijgt op valor. Maar ik zei ook eerst N en pas na 10 seconden rol ik. Niemand had ook gereageerd toen, zagen het waarschijnlijk niet. Maar toen won ik hem dus, en toen zag ik iedereen janken. Ik dus zeggen dat ik die regel helemaal niet wist, omdat ik dit spel niet 24 uur per dag speel. Gelukkig zaten er nog een paar in de raid die het voor me opnamen. En dan wordt er gezegd paladins hebben lightforge set en dat jij het ook niet leuk vindt dat een warrior daar op rolled. Wie zegt dat ik daar naar op zoek ben. Ik heb vaker rolls verloren en dat is dan jammer, maar doe niet of de wereld vergaat. Ik speel voor me lol en ben niet specifiek ergens naar op zoek en als er iets leuks valt hou je er gewoon wat leuks aan over. Was overigens een hele tijd terug.
Maar goed, ik let nu wel op waar ik op roll. Er worden regels bedacht buiten blizzard om die iedereen hoort geacht te weten. Als je die valor armor wilt moet je het wel duidelijk maken, voor je die instance ingaat, dat die paladins weten dat ze er niet op moeten rollen. Niet iedereen weet die regel standaard. Ik kan me voorstellen als je speciaal die dungeon in gaat voor die ene item en uiteindelijk met veel mazzel valt ie en iemand anders kaapt hem voor je neus weg dat je daar pissed van wordt. Maar ook rekening houden dat sommige gewoon voor hun lol spelen en als er een item valt dat beter is dan wat ze nu dragen ze die ook willen hebben. Communicatie is wel belangrijk op dat punt.
Er worden vaak regels gesteld voordat je de dungeon in gaat. Bijvoorbeeld 15 seconds loot rule. En dont loot when there is still fighting. Maar niet van als dat item valt dan is ie voor die, want ze gaan er gewoon elke keer vanuit dat iedereen dat dus weet. Nou weet ik het van valor/lightforge, maar er zijn natuurlijk ook andere zooi items waar dat voor geldt.
Ik was eerst helemaal blij dat ik een mooie belt won en daarna verontwaardigd dat ik inene OMG pallie rolls on valor zie staan. Ik speel het spel zeker gratis en mag al blij zijn dat ik mee mag doen ofzo. Zo voelde het op dat moment.
Dat wou ik ff kwijt
Ik ben meestal mt 3 of 4 en vind het best leuk hoor af en toe een add tanken of evt als backup tank.
Vorige keer geddon nog een tijdje getankt totdat de mt combat rezz kreeg en ik dood ging
(bij die pulses moet je gewoon meteen rennen en niet nog een hit willen doen
Was deze beltTranzity schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:45:
Die belt is BoE, dus zo'n probleem was het niet.
http://www.thottbot.com/?i=3921.
Helaas BoP. Anders had ik hem wel gegeven. De hele sfeer was daarna ook meteen verpest. Ik had zo'n lekkere schuld gevoel ook meteen. Liever een leuke raid dan een item winnen en iedereen die niks meer zegt en sfeer dus ook weg.
Meld van te voren dat je wilt rollen op andere gear (pala op valor, druid op SC dus)
Scheelt gezeik en iedereen die een beetje into-the-game is weet deze regels al een beetje..
Van de week een uber UBRS run gehad... in 1,5 uur tijd alles gecleared en geen 1 death gehad tot aan Drakki (daar ging een mage dood door aggro, doh

Dropped de Lightforce chest en alle 4 de pally's in onze group hadden hem al en we hebben hem gegeven aan een LvL58 Warrior die mee was

Ach jah, hij helemaal blij want hij was toch beter dan zn huidige..
ik leef met je mee. sommige mensen...
ik heb ook een pesthekel aan sommige hunters.. geen pet control, en dan ff pet op aggro zetten bij bloodsail buccaneers.. aggrowed die ***tijger heel de boot omhoog..
wipe. ik schelden op hunter, kick.. tja hallo he..
ik heb dus een tank, en een priest. dus ik kan met beide kanten meepraten en heb dus genoeg ervaring ermee. dan is het altijd lekker, als je een "tank" hebt, die arms/fury specced is, en alleen met zn 2H zwaardje kan rauzen. dat tankt makkelijk.. NOT. dmg is ook gelijk 2x zoveel, waardoor priest sneller OOM is.. snappen ze dat nou niet ofzo..? echt kansloos soms.....
Ah, in de war met die Lightforge belt, die is wel BoE. Daar werd toen in de raid waar ik als enige pally mee was flink mee geklooid, hunter rolde erop.. maar goed was BoE dus ik kreeg hem als nog.Mr_Knight schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:55:
[...]
Was deze belt
http://www.thottbot.com/?i=3921.
Helaas BoP. Anders had ik hem wel gegeven. De hele sfeer was daarna ook meteen verpest. Ik had zo'n lekkere schuld gevoel ook meteen. Liever een leuke raid dan een item winnen en iedereen die niks meer zegt en sfeer dus ook weg.
alleen de slechte paladins jaWiebbe schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:23:
[...]
Maaruh een paladin die retri gespecced is kan misschien 3/4 heals casten en dan oom zijn dus op zich zijn ze dan geen life savers.
Anoniem: 29882
ik snap niet hoe een paladin het in zn hoofd haalt om daarop te rollen..? alleen voor de +4 spirit..? paladin moet toch int/sta/spi hebben..? zucht.. sommige pala's....Tranzity schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:00:
[...]
Ah, in de war met die Lightforge belt, die is wel BoE. Daar werd toen in de raid waar ik als enige pally mee was flink mee geklooid, hunter rolde erop.. maar goed was BoE dus ik kreeg hem als nog.
hunters idem

Maar Warriors hebben zeker de eerste keuze op Valor, net als paladins Lightforge willen hebben.
Zelfde is in mindere mate voor lightforge.
Tuurlijk is de set voor paladins, hence dat blizzard er class gespecificeerde set bonussen op gemaakt.
Maar voor pvp wil je toch voor %crit +stamina +strength en ook agility.
Fijne instelling je kan ook proberen het hem uit te leggen inplaats van gelijk te gaan vloeken en allesBootVluchteling schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:58:
[...]
ik leef met je mee. sommige mensen...
ik heb ook een pesthekel aan sommige hunters.. geen pet control, en dan ff pet op aggro zetten bij bloodsail buccaneers.. aggrowed die ***tijger heel de boot omhoog..
wipe. ik schelden op hunter, kick.. tja hallo he..
volgens mij vergeten sommige mensen dat het niet voor iedereen een way of life is maar gewoon een spelletje.
Er zijn zat mensen die gewoon op dat moment die ervaring nog niet hebben en best een beetje uitleg waarderen...
@TPN: kijk eens 2 regels boven je eigen post daar staat een heel rijtje met chars
[ Voor 6% gewijzigd door volder op 30-09-2005 12:18 ]
Ik weet nu dat je horde was. (druid?)
1 warrior (ik), 2 paladins, 2 mages, 1 warlock, 1 priest, 1 druid, 1 rogue en 1 hunter.
Omdat baron vrij dicht bevolkte area is wil ik graag dat op mijn raids er met CC gepulled wordt. Shakcle undeads en sheep humans. Geen probleem. De hunter besloot dat hij toch echt de puller zou zijn. In het begin is dat geen ramp. Op den duur kom je op een stuk waar je echt goed moet opletten voor bad pulls.
Ik zeg nog, laat priest shackle pullen. Niet luisteren en toch pullen. 2 groups mobs komen op ons af. Ik kan er net een challenging shout ingooien zodat de mobs op mij komen en de mages droppen aoe. Goed, dat overleven we.
Daarna nog onstabiele pulls welke voornamelijk worden veroorzaakt doordat de hunter pulled ipv CC te gebruiken waardoor je toch meer mobs krijgt.
Uiteindelijk komen we bij die boss die je voor de abominations vindt. Iedereen rbeuffed en ik vraag om een shield van de priest om deze boss te gaan tanken. Priest shield me en tegelijkertijd stuurt de hunter zijn beertje op de boss.
Zo ben ik dan, ik laat hem dan zijn gang gaan want tja, als je niet wilt dat ik tank maar je pet, succes. Pet sterft vrij snel en ik val dan pas aan en we slopen de mob. Hunter lopen zeiken over dat ik niet goed tank etc etc en dat zijn pet dood is etc. Ik wijs hem erop dat ik op voorhand raidrules heb uitgelegd en hij toch echt niet als puller was aangewezen en zijn pet al helemaal niet als tank.
Vervolgens abominations slopen. Daar ging het bijna nog een paar keer mis als de hunter pulled, een 2de aggro'd en er nog 1 zelf aangewandeld komt. Ook dat overleven we.
Cool, we zijn bij de Baron, inmiddels zijn we anderhalf uur bezig, ik doe Baron en Scarlet altijd in max 1 uur dus dit was zowiezo al een gare run.
Je raadt het, de hunter besluit om zijn pet op de baron af te sturen zonder dat ik uberhaupt gebuffed was en geshield. Ik was het beu, heb de pet laten sterven, heb het toen overgenomen en we kilde baron. Toen Baron dood was schelde de raid de hunter verrot.
Fine, looten die handel. Shadowcraft pants en wat trash. Rogue blij, begint hunter te emmeren dat hij N heeft op pants. Het was masterloot en dus heb ik pants gewoon aan de rogue gegeven.
Daarna eigenlijk strat scarlet maar na zon gare ervaring had ik er weinig zin nog in.
Gelukkig ken ik ook een aantal hunters die wel stervens goed zijn en deze invite ik dan ook met liefde naar instances.
DudeKaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:58:
Ik had helaas gisteravond ook een slechte ervaring met een hunter. Ik ha dniks te doen dus dacht dan organiseer ik wel een strat raid. Doen we eerst Baron, daarna Scarlet.
1 warrior (ik), 2 paladins, 2 mages, 1 warlock, 1 priest, 1 druid, 1 rogue en 1 hunter.
........

als mij dat zou overkomen had ik die hunter na de 3 zo niet 2e ninja pull al gekickt
Ninja pull?-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:11:
[...]
Dudeje bent te goed, echt waar
als mij dat zou overkomen had ik die hunter na de 3 zo niet 2e ninja pull al gekickt
in 1 uur compleet Strathole?Kaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:58:
...
Cool, we zijn bij de Baron, inmiddels zijn we anderhalf uur bezig, ik doe Baron en Scarlet altijd in max 1 uur dus dit was zowiezo al een gare run.
...
Hoe snel doe jij Scholomance dan? snelste tot nu toe voor mij is 2 uur (pas 5e keer).
Strat UD doe je zeker anderhalf uur over met een PUG, guild run misschien een klein uurtje, maar 1 uur compleet? lukt niet.
Ik bedoel Strat Baron in 1 uur en Strat Scarlet in 1 uur. Apart dus. Record op Strat Scarlet staat op 50 minutenTranzity schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:26:
[...]
in 1 uur compleet Strathole?
Hoe snel doe jij Scholomance dan? snelste tot nu toe voor mij is 2 uur (pas 5e keer).
Strat UD doe je zeker anderhalf uur over met een PUG, guild run misschien een klein uurtje, maar 1 uur compleet? lukt niet.
De echte class sets hebben er dik in het rood een classname bijstaan (zoals iemand al eerder zei).
Zo lang iets beter is, is het beter. Ik neem aan dat er genoeg pallies zijn die meer tanking willen dan healing. Daarnaast als je van een lvl 50 green naar een lvl 56blue gaat is het beter ja.
Ik roll als mage ook op dreadmist en devout. Ik heb de dreadmist cap en ik wordt helemaal ziek van (vooral warlocks) mensen die lopen te zeiken dat ik een ninja ben vanwege mijn warlock cap.
Nee het is _dreadmist_ niet warlock. Ja hij is in favour van warlock, maar niet warlock only.
Daarnaast heb ik em gekregen in een party zonder warlock, maar dat terzijde.
Daarom moet je altijd van te voren afspreken wie welk setitmes krijgt. Maar als er in een party met een warlock de dreadmist robe dropt, dan roll ik echt wel (kep nu een green item, arcane robe ofzo). Tenzij we hebben afgesproken dat hij naar de warlock gaat.
In principe draagt iedereen het max wat hij kan dragen, casters cloth, warriors/pallys plate. Een warrior die op mail rolled (op lvl 60 uiteraard:P) krijg natuurlijk een /kick en /ignore.
Maar om bovenstaand af te vangen roep ik altijd eerst dat ik magister wil en als er andere mages zijn dan spreken we af wie wat krijgt (dus of iemand bepaalde items al heeft).
Mocht ik ooit een keer in een groep komen en er zitten mensen in die groep die vinden dat ik niet op devout/dreadmist mag rollen omdat het niet mage is, dan /leave /ignore. (Tenzij een priest/warlock ze wil hebben natuurlijk). Maar gelukkig na vele (tientallen) strat/brs/sholo runs nog niet gehad.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
En mijn eerste Epic gewonnen, Felheart Gloves.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
MC word wel steeds leuker als je niet constant whiped op thrashmobs
Strat UD heb ik (we) een keertje in 40 minuten gedaan, de MT voor MC had nog maar 1 stitch nodig voor z'n mooie chestpiece, dus moesten we ff snel Strat UD doorcrossen. We hebben dan ook maar in totaal 2 keer op mana gewacht.Tranzity schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:26:
[...]
in 1 uur compleet Strathole?
En hier zit dus het verschil: Jij geeft het van te voren aan, én je rollt alleen als degene voor wie die eigenlijk bedoelt is er geen problemen mee heeft. Iedereen happy toch?Mocht ik ooit een keer in een groep komen en er zitten mensen in die groep die vinden dat ik niet op devout/dreadmist mag rollen omdat het niet mage is, dan /leave /ignore. (Tenzij een priest/warlock ze wil hebben natuurlijk). Maar gelukkig na vele (tientallen) strat/brs/sholo runs nog niet gehad.
[ Voor 30% gewijzigd door Gaius op 30-09-2005 11:53 ]
Ik heb ook es zoiets gehad met een baron run (strat ud), wow dat ging snel.Miles Teg schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:48:
[...]
Strat UD heb ik (we) een keertje in 40 minuten gedaan, de MT voor MC had nog maar 1 stitch nodig voor z'n mooie chestpiece, dus moesten we ff snel Strat UD doorcrossen. We hebben dan ook maar in totaal 2 keer op mana gewacht.
Weinig wachten op mana, aangezien we toch met 10 zijn. Nou we hadden er iig niet meer dan een uur over gedaan en hij was neer. Dat zijn de lekkere runs.
Maar vanuit de guild hebben we een vaste 5man, dan doen we er 1.5-2 uur over maximaal, dat is dus sneller dan de meeste raids
Maar dan hebben we dus spelers die vanaf het begin meedoen met het spel. De warrior, priest en druid zelfs met dat karakter. Ik ben begonnen met een warrior nu mage en de hunter weet ik niet zeker over hoe en wat. Dus mensen die hun class kennen en doordat we veel samen spelen hoeven we niet alles te bespreken.
Met deze groep hebben we ook een scholo run gedaan (inclusief alle deeds en clearance van de eerste zaal) in 2.5 uur (oid).
Mja maar als we niets afspreken dan mag iedereen rollen, daarom spreek ik het af, uit gierigheidEn hier zit dus het verschil: Jij geeft het van te voren aan, én je rollt alleen als degene voor wie die eigenlijk bedoelt is er geen problemen mee heeft. Iedereen happy toch?
[ Voor 18% gewijzigd door nhimf op 30-09-2005 11:58 ]
Tuurlijk mag je rollen op items waar je een need op hebt, maar pas nadat de desbetreffende class heeft aangegeven het niet nodig te hebben.nhimf schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:42:
Wat een gelul weer over class sets.
De echte class sets hebben er dik in het rood een classname bijstaan (zoals iemand al eerder zei).
Zo lang iets beter is, is het beter. Ik neem aan dat er genoeg pallies zijn die meer tanking willen dan healing. Daarnaast als je van een lvl 50 green naar een lvl 56blue gaat is het beter ja.
Ik roll als mage ook op dreadmist en devout. Ik heb de dreadmist cap en ik wordt helemaal ziek van (vooral warlocks) mensen die lopen te zeiken dat ik een ninja ben vanwege mijn warlock cap.
Nee het is _dreadmist_ niet warlock. Ja hij is in favour van warlock, maar niet warlock only.
Daarnaast heb ik em gekregen in een party zonder warlock, maar dat terzijde.
Daarom moet je altijd van te voren afspreken wie welk setitmes krijgt. Maar als er in een party met een warlock de dreadmist robe dropt, dan roll ik echt wel (kep nu een green item, arcane robe ofzo). Tenzij we hebben afgesproken dat hij naar de warlock gaat.
In principe draagt iedereen het max wat hij kan dragen, casters cloth, warriors/pallys plate. Een warrior die op mail rolled (op lvl 60 uiteraard:P) krijg natuurlijk een /kick en /ignore.
Maar om bovenstaand af te vangen roep ik altijd eerst dat ik magister wil en als er andere mages zijn dan spreken we af wie wat krijgt (dus of iemand bepaalde items al heeft).
Mocht ik ooit een keer in een groep komen en er zitten mensen in die groep die vinden dat ik niet op devout/dreadmist mag rollen omdat het niet mage is, dan /leave /ignore. (Tenzij een priest/warlock ze wil hebben natuurlijk). Maar gelukkig na vele (tientallen) strat/brs/sholo runs nog niet gehad.
Zo niet, dan is het bij ons op de server snel afgelopen met PUG's
Anoniem: 106700
Das idd... erg, je verwacht dat mensen in elk geval een idee hebben hoe hun class werkt.
Kijk, als een hunter een wipe veroorzaakt in Deathmines, omdat dit zijn eerste class is en zijn eerste instance, dan heb ik daar absoluut geen problemen mee.
Maar als die gast vervolgens level 50+ is, en nog met zijn pet of agresive stance speelt o.d., dan heb je niet erg goed opgelet sinds Deathmines
Ook leuk zijn die gasten die een vleermuis als pet hebben, kan je ook geen hol meer zien
Niks tegen hunters, wel tegen randdebielen.
Voorbeeld van een Rogue randdebiel, waren in Scarlet Monestary aan het grinden voor Herods Shoulder (Hunter wou hem hebben), geen healer bij ons, konden er geen vinden.
Rogue gaat perongeluk dood, hunter, warrior en ik overleven de pull.
Oppeens in /p
[Party] Rogue : Damnit guys, they respawned.
[Party] Hunter : No problem, were coming back for you.
[Party] Rogue : Wait I'll use sprint.
Tegen de tijd dat de Rogue bij ons kwam was de complete armory geagro'ed, en kregen we 20 elites ofzow op ons dak.
Wel lol gehad met intimidating shout, en terugrennen naar de ingang
Hebben het de Rogue ook niet kwalijk genomen, hij wist gewoon niet dat mobs in instances een onbeperkte agro range hadden.
dat is nogal eeen verschil he uiteraard is iedereen het ermee eens dat je mag rollen als het beter is als de class waar het het best bij past hem niet hoeft.nhimf schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:42:
Mocht ik ooit een keer in een groep komen en er zitten mensen in die groep die vinden dat ik niet op devout/dreadmist mag rollen omdat het niet mage is, dan /leave /ignore. (Tenzij een priest/warlock ze wil hebben natuurlijk). .
Als valor dropt en de warrior heeft het al zal niemand zeuren als een pala needs zegt.
Maar jij bracht het net iets anders jij zei ik roll gewoon. Je zei niet dat je eerst de class liet beslissen.
Wacht maar totdat je (net als ons nu) al die bosses zo makkelijk neer krijgt en je Ragnaros wilt hebben.RaseriaN schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:47:
Gisteren Garr en Baron Geddon allebei in 1e run neergekregen
MC word wel steeds leuker als je niet constant whiped op thrashmobs
Helaas 1 wipe bij Garr vanwege een dode lock en een verkeerde target van een van de warriors..
Wel leuk momentje is dat we 3 corehounds tegelijk hebben gedaan zonder wipe!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zoals ik al aangaf, class items zijn de items waar het bij staat. En niet degene waarvan wordt gezegd dat het een class item is. Dreadmist is geen classitem het is een cloth item (set) die meer voordeel heeft bij warlocks, maar mages en priests kunnen hem ook gebruiken.ImdaMned schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:55:
[...]
Tuurlijk mag je rollen op items waar je een need op hebt, maar pas nadat de desbetreffende class heeft aangegeven het niet nodig te hebben.
Zo niet, dan is het bij ons op de server snel afgelopen met PUG's
Wat ik dus doe ik zelf aangeven dat ik magister wil en vraag meestal ook of de ander dreadmist/devout nodig hebben. Maar als ik dat niet doe en niemand zegt het en er dropt een dreadmist/devout die ik kan gebruiken dan is het echt wel een need roll.
Bij ons op de server geld het volgende need = alles wat beter is dan wat je nu hebt.
Maar vaak wordt er voor dat we beginnen het eea afgesproken, niet altijd. En als er niets wordt afgesproken en er dropped magister en een warlock rolled ervoor dan is het zijn goed recht, had ik het maar moeten aangeven.
44!Kaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:29:
[...]
Ik bedoel Strat Baron in 1 uur en Strat Scarlet in 1 uur. Apart dus. Record op Strat Scarlet staat op 50 minuten
Bnet pindle#2913
Anoniem: 87300
Makkelijk om direct shield en 1h te equipen bij stance swap naar Defensive.
Blijven proberenThe Realone schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:05:
[...]
Wacht maar totdat je (net als ons nu) al die bosses zo makkelijk neer krijgt en je Ragnaros wilt hebben.
Ragnaros moet je op een gegeven moment gewoon aanvoelen als melee/tank, ranged heeft het buiten de sons om redelijk simpel, gewoon goed verspreiden en nuken maar.
Vaelastrasz dat is pas een leuke boss *kuch*. We hebben hem op 19% gekregen in zo'n wanhoopspoging (je begint met de boss op 30% en dan heeft hij al meer HP dan ragnaros
Ik vond Vael wat strategie betreft echt geen moeilijke baas.scim schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:24:
[...]
Blijven proberenshadow priest in warlock group en gogogogogo
Ragnaros moet je op een gegeven moment gewoon aanvoelen als melee/tank, ranged heeft het buiten de sons om redelijk simpel, gewoon goed verspreiden en nuken maar.
Vaelastrasz dat is pas een leuke boss *kuch*. We hebben hem op 19% gekregen in zo'n wanhoopspoging (je begint met de boss op 30% en dan heeft hij al meer HP dan ragnaros). Het is wel een leuk gevecht met unlimited rage, mana, energy, maar z'n aoe dmg is gewoon niet vet en als priest doodgaat is een hele groep dood. Nu nog ff een goede/werkende strat verzinnen
Uitvoering.. fuck.. dat is 't moeilijkst, 1 foutje en je kijkt tegen 40 corpses aan in een luttele 4 seconden.
SCT ofwel Scrolling Combat Text is eigenlijk de enige mod die ik verder nog onmisbaar vind voor m'n warrior, vooral + en -combat vind ik ZO handigWizZie- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:18:
Stancesets is idd handig, dank je! Wat gebruik je nog meer? Kan je heel misschien een lijstje maken?
Verder gebruikte ik 2 weken terug een addon dat het aantal sunders in het sunder debuffje weergeeft met een getal, maar volgens mij is dat standaard sinds de laatste patch (correct me if I'm wrong).
Verder kan ik eigenlijk niet meer zonder Flexbar... de vrijheid en scriptmogelijkheden zijn subliem.
Bnet pindle#2913
Titanpanel is nice voor iedereen.WizZie- schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:02:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welke mods het beste zijn voor een warrior? Ik heb nou al veel verschillende mods gedownload (waaronder Titanbar), maar ik wilde graag wat advies van jullie, aangezien er hier vast wel high-lvl warriors posten
Voor mijn warrior gebruik ik:
SCT (scrolling Combat Text): die DODGE licht zo lekker op zodat je dan overpower kan spammen
Stancesets+Weaponswap: Moge duidelijk zijn waarom...
CT_Raid assist: Must have voor iedereen
Verder gebruiker ik HideClassBars omdat ik classbars zo in de weg vind zitten en nog wat losse mods zoals lootlink en auctioneer.
Is idd standaard nu. Wat ik wel nog zou willen hebben is een mod welke bij de sunders aangeeft hoeveel seconden totdat deze decayed. Sunderthis zou dit moeten doen maar die werkt niet.porn schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:29:Verder gebruikte ik 2 weken terug een addon dat het aantal sunders in het sunder debuffje weergeeft met een getal, maar volgens mij is dat standaard sinds de laatste patch (correct me if I'm wrong).
Waarom zou je willen weten hoeveel er actief zijn en hoe lang deze nog actief zijn? Sunder armor genereert altijd aggro ook al heb je er 500 op zitten..Kaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:34:
[...]
Is idd standaard nu. Wat ik wel nog zou willen hebben is een mod welke bij de sunders aangeeft hoeveel seconden totdat deze decayed. Sunderthis zou dit moeten doen maar die werkt niet.
Ik had sunderthis voor mijn warrior, maar als mage vond ik em ook zeer handig. Even wachten tot er een 5 in beeld staan en nuken maar, nu niet nodig meer.Kaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:34:
[...]
Is idd standaard nu. Wat ik wel nog zou willen hebben is een mod welke bij de sunders aangeeft hoeveel seconden totdat deze decayed. Sunderthis zou dit moeten doen maar die werkt niet.
Als warrior zou ik idd een addon willen die de decay weergeeft.
Weet ik maar daarom zou ik het wel handig vinden als je de timer ziet om op bijvoorbeeld rekening te houden met je rage.Ghostie schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:37:
[...]
Waarom zou je willen weten hoeveel er actief zijn en hoe lang deze nog actief zijn? Sunder armor genereert altijd aggro ook al heb je er 500 op zitten..
Nog niet eerder in dit topic gepost, maar ik denk ik waag het eens met een simpele vraag
Ik ben enchanter (skill rond de 200) echter ik heb geen idee voor hoeveel ik me enchants kan verkopen.
bijv +5 stamina
+5 strengt
+5 spirit
Voor hoeveel verkoop je dat ? Ik heb het nu een paar keer voor 50s gedaan, maar dat werd met zulke open armen ontvnagen dat ik het vermoeden heb dat ik wat laag in de prijs zit
En bijv Elemental Slaying, of Beast Slaying, voor hoeveel verkoopt dat ?
Dus kan iemand mij een voorbeeld geven wat ik moet rekenen voor bijv, +3 iets, +5 iets, dingen als beast slaying, +50 HP, dat soort zaken? Dan kan ik nog wat winst maken misschien
(een site waar dit uitgelegt staat is uiteraard ook prima
Hehe voor horde is het iets lastiger denk ik, omdat er zonder BoS minder threat reduction is. Iedereen moet gewoon meer op z'n tellen passen en dat is voor veel mensen lastig, vooral als ze 5 mins van tevoren perdition's blade geloot hebben en healers die aggro trekken is echt uhm ja niet fijnGimbooze schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:26:
[...]
Ik vond Vael wat strategie betreft echt geen moeilijke baas.
Uitvoering.. fuck.. dat is 't moeilijkst, 1 foutje en je kijkt tegen 40 corpses aan in een luttele 4 seconden.
We hebben zelfs al 1 keer gehad dat we een whipe hadden voordat de MT uberhaupt aangevallen had
MT aggro'd, maar werd al meteen gehealed
/sunderthis format ~n ~tKaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
Weet ik maar daarom zou ik het wel handig vinden als je de timer ziet om op bijvoorbeeld rekening te houden met je rage.
Ik snap het nut van StanceSets niet. Ik wissel in instances zeer vaak tussen Combat en Defensive, en soms Berserker. Dan wil ik echt niet steeds van wapen wisselen
[ Voor 8% gewijzigd door marcusk op 30-09-2005 12:55 ]
Dit topic is gesloten.
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!