Nou ik moet zeggen dat me dit toch zwaar valt, ik zelf zit bij Horde Compendium en hoewel ik nog nooit met deze persoon in een groep heb gespeeld (dacht da hij ook pas lvl 56 was, maar ok). Zal ik dit zeker even op onze website plaatsen en deze persoon daarop aanspreken, dit kan natuurlijk niet.Anoniem: 6104 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:51:toon volledige bericht
Oke, gisteren UBRS op stromrage gedaan, raid 15 man.
Loot rulez afgesproken: Need before Greed en bij BoP alleen need, logisch bij dit soort instances.
Mensen blijken moeite te hebben met het feit dat een lockbox altijd greed is, dus is er natuurlijk weer iemand (die altijd op het laatste moment) need drukt en de box dus heeft. Nouja eerste keer, dan zeg je er wat van, maar laten we niet aan het begin van de instance al mot maken en er een leuke avond van maken.
Er is natuurlijk soms een beetje dubieus gerold, maargoed als het voor mij greed is en er zijn 1 mensen die need klikken, dan had ik het toch al niet gehad....
Nu hadden we een raid member, een Druid genaamd [/b]Klaar[/b] van de guild horde compendium die had al eerder greed gedaan op BoP (natuurlijk een blauw of paars item) zodat het bij hem (of haar) terecht kwam ipv een shard zoals iedereen riep die "pass" deed.
Nu waren we bij de laatste baas, eigenlijk ging alles goed, oke 1 of 2 mensen dood maar verder ging alles prima en hadden we best een aardige raid.
Bij het looten zaten er wat leuke spullen bij, 1 persoon was erg blij met een need, de rest deed pass zodat we op de shard konden rollen. Nu waren ineens 2 mensen die als allerlaatste snel greed drukte en Druid Klaar van horde compendium won de roll, zei cu en deed heartstone. Iedereen van WTF !! Natuurlijk geen reactie op whispers enzo... erg lame.. (de andere naam ben ik ff vergeten, maar die staat nog op mijn ignorelist)
Dus wil ik eigenlijk vragen wat jullie mening over UBER NINJA "Klaar" van Horde Compendium is en of we dit aan de guild moeten reporten en of jullie denken dat dit nu heeft. Aangezien het meerdere keren gebeurd is in de raid is het geen toeval meer. (en het was trouwens was priest devout set robe)
Bij mij gaat deze persoon NOOIT meer mee in een RAID en ik zal ook nooit meer vergeten bij bosses masterloot te vragen.
Wat vinden jullie ?
We hebben namelijk een zwaar relax guild dus dit kan ik niet accepteren. Ok als iemand need op een lockbox doet is dit natuurlijk geen probleem, dan rol je gewoon nog een keer. Maar ook bij de eindbaas op een BoP...das wel mooi stom

Ik zie dat BitByter het al regeld met je Wolvie, heel goed.