Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 16.313 views sinds 30-01-2008

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:51:
Oke, gisteren UBRS op stromrage gedaan, raid 15 man.
Loot rulez afgesproken: Need before Greed en bij BoP alleen need, logisch bij dit soort instances.

Mensen blijken moeite te hebben met het feit dat een lockbox altijd greed is, dus is er natuurlijk weer iemand (die altijd op het laatste moment) need drukt en de box dus heeft. Nouja eerste keer, dan zeg je er wat van, maar laten we niet aan het begin van de instance al mot maken en er een leuke avond van maken.

Er is natuurlijk soms een beetje dubieus gerold, maargoed als het voor mij greed is en er zijn 1 mensen die need klikken, dan had ik het toch al niet gehad....

Nu hadden we een raid member, een Druid genaamd [/b]Klaar[/b] van de guild horde compendium die had al eerder greed gedaan op BoP (natuurlijk een blauw of paars item) zodat het bij hem (of haar) terecht kwam ipv een shard zoals iedereen riep die "pass" deed.

Nu waren we bij de laatste baas, eigenlijk ging alles goed, oke 1 of 2 mensen dood maar verder ging alles prima en hadden we best een aardige raid.

Bij het looten zaten er wat leuke spullen bij, 1 persoon was erg blij met een need, de rest deed pass zodat we op de shard konden rollen. Nu waren ineens 2 mensen die als allerlaatste snel greed drukte en Druid Klaar van horde compendium won de roll, zei cu en deed heartstone. Iedereen van WTF !! Natuurlijk geen reactie op whispers enzo... erg lame.. (de andere naam ben ik ff vergeten, maar die staat nog op mijn ignorelist)

Dus wil ik eigenlijk vragen wat jullie mening over UBER NINJA "Klaar" van Horde Compendium is en of we dit aan de guild moeten reporten en of jullie denken dat dit nu heeft. Aangezien het meerdere keren gebeurd is in de raid is het geen toeval meer. (en het was trouwens was priest devout set robe)

Bij mij gaat deze persoon NOOIT meer mee in een RAID en ik zal ook nooit meer vergeten bij bosses masterloot te vragen.

Wat vinden jullie ?
toon volledige bericht
Nou ik moet zeggen dat me dit toch zwaar valt, ik zelf zit bij Horde Compendium en hoewel ik nog nooit met deze persoon in een groep heb gespeeld (dacht da hij ook pas lvl 56 was, maar ok). Zal ik dit zeker even op onze website plaatsen en deze persoon daarop aanspreken, dit kan natuurlijk niet.

We hebben namelijk een zwaar relax guild dus dit kan ik niet accepteren. Ok als iemand need op een lockbox doet is dit natuurlijk geen probleem, dan rol je gewoon nog een keer. Maar ook bij de eindbaas op een BoP...das wel mooi stom 8)7 (oh en wij gebruiken trouwens ook altijd masterloot bij een boss)

Ik zie dat BitByter het al regeld met je Wolvie, heel goed.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Oke, gisteren UBRS op stromrage gedaan, raid 15 man.
Loot rulez afgesproken: Need before Greed en bij BoP alleen need, logisch bij dit soort instances.

Mensen blijken moeite te hebben met het feit dat een lockbox altijd greed is, dus is er natuurlijk weer iemand (die altijd op het laatste moment) need drukt en de box dus heeft. Nouja eerste keer, dan zeg je er wat van, maar laten we niet aan het begin van de instance al mot maken en er een leuke avond van maken.
En dan nu de eenvoudige oplossing, bij lockboxen iedereen gewoon need, net als die groene strat drops waar je reputation voor kan krijgen. Voorkomt een hele hoop gedoe.

Nothing to see here

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Haha, voor de grap eens Volchan geprobeerd te solo'en in Burning Steppes (lvl 60 elite rare spawn giant).. Ging nog best makkelijk.. gelukkig gebruikte hij z'n 2000 dmg + 3 sec stun effect niet :o

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/volchan.jpg

Anoniem: 27963

its_me schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:33:
[...]

En dan nu de eenvoudige oplossing, bij lockboxen iedereen gewoon need, net als die groene strat drops waar je reputation voor kan krijgen. Voorkomt een hele hoop gedoe.
Hmm, lijkt mij eerder need op die scourgestones voor de ppl die voor reputation met AD gaan, de rest kan wel passen of greed doen.

Anoniem: 130680

RedruM schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:35:
Haha, voor de grap eens Volchan geprobeerd te solo'en in Burning Steppes (lvl 60 elite rare spawn giant).. Ging nog best makkelijk.. gelukkig gebruikte hij z'n 2000 dmg + 3 sec stun effect niet :o

[afbeelding]
Die rare elites zijn vaak sneller down dan de normale elites is mij opgevallen. Het lijkt haast wel of ze minder hitpoints hebben dan de standaard elites in Tyr's Hand of instances bijvoorbeeld. Het zal er natuurlijk ook wel mee te maken wat voor soort NPC het is een clothwearer of een platewearer.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Kaap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:57:
Ik ben ook uitgeshopped op de AH. Mijn gear is nu het beste wat je kunt krijgen pre-MC en ook Helm of Wrath. AH heeft gewoon niks meer te bieden voor me.

Ik browse er soms wel eens wat doorheen en buyout items die voor zwaar onder de prijs te koop staan. Stonegrip Gauntlets van de week bijvoorbeeld. Die gaan bij ons voor 90 tm 125G. Stond er 1 voor 60 buyout. Gekocht en gerelist voor 120 en na 10 minuten wastie verkocht.

Ben al sinds vorige week zaterdag aan het farmen in Tyr's Hand voor mijn epic mount. Ik ben rank 4 dus het moest 800G kosten. Gisteren zat ik op 739G en opeens dropte een epic, Hammer of Northern Wind, verkocht voor 100G en zodoende dus eindelijk mijn epic mount.
Ik ben zelf rank 2 en dus geen korting, maar een guildy (waar ik al vanaf het begin mee speel) is rank 4 en dus wel korting. Dus hem maar 800g gegeven en hem de mount laten kopen. Zo had ik het ook met mijn gewone mount gedaan.

Wat ik deed was het farmen van SM, graveyard en library zijn makkelijk als 60 en de drops zijn lekker. Haalt er zonder moeite te doen 10-15g per uur. Er dropt echt veel silk en dat kan je doorverkopen of omzetten naar heavy silken bandage en dat an de npc verkopen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

[afbeelding]
Woot da's geluk met die dagger! :)
Je zou maar een caster zijn geweest, daar zit je dan met een hele zeldzame world-drop dagger die BoP is.

[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 28-09-2005 15:58 ]

• itsme
  • Niet online

[afbeelding]
Damn hoe heb je die als rogue weten te solo'en?
Wat voor armor gebruik je?

Nothing to see here

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

its_me schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:05:
[...]

Prep en 2x Evasion gebruiken denk ik ;) :o

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
its_me schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:05:
[...]

Grotendeels epics.. 5/8 nightslayer pieces, viskag en corehound tooth als wapens.
Gewacht tot al mn cooldowns ready waren.. geprobeerd hem stunned te houden en idd evasion 2x gebruiken, maar je kan em ook gewoon blinden en bandagen. Tis alleen een beetje link als hij je stunned en dan crit.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
nhimf schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:48:
[...]

Ik ben zelf rank 2 en dus geen korting, maar een guildy (waar ik al vanaf het begin mee speel) is rank 4 en dus wel korting. Dus hem maar 800g gegeven en hem de mount laten kopen. Zo had ik het ook met mijn gewone mount gedaan.

Wat ik deed was het farmen van SM, graveyard en library zijn makkelijk als 60 en de drops zijn lekker. Haalt er zonder moeite te doen 10-15g per uur. Er dropt echt veel silk en dat kan je doorverkopen of omzetten naar heavy silken bandage en dat an de npc verkopen.
In Tyr's hand grinde ik de laatste dagen zon 25G / uur.

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Kaap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:24:
[...]
Maar hoeveel moeite?
In sm is het dus met 1 hand in je neus :P
Dus lekker hersendood lowlevels grinden en ondertussen chatten op de guildchat en tegelijk tv kijken :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
nhimf schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:48:
[...]

Wat kan een lvl 40 pally (graveyard _/-\o_) daar scoren denk je? :P

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:14

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Kaap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:24:
[...]
t vervelende daar vind ik altijd dat er wel iemand van andere faction er loopt en als je em killed dat ze wraak willen en je dus nauwelijks meer veilig kan farmen :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 136453 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:32:
Zo, ik ben helemaal ingeburgerd op Defias Brotherhod. Zit vanaf dag 1 in Violent Noise en dat is een leuke drukke guild. Altijd mensen voor quests, dus nooit vervelende PUG's.
Heb nu een level 31 rogue en heb mijn 60 pala nog geen seconde gemist.
Ik moet nu daadwerkelijk klikken tijdens pve en dan gaat grinden een stuk sneller dan attack, SoC en wachten maar.

Gisteren met 2 mages door de shimmering flats gejaagd, damage dealers for the win, ging heerlijk.
Nog meer mensen op Defias aan de horde kant?
Ik speel ook op Defias Brotherhood, ben daar een lvl 31 Shaman.... en jaja ik zit ook in Violent Noise ;)

Dus bij deze, groetjes van Albion

Dit dus.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Exitium schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:33:
[...]

Wat kan een lvl 40 pally (graveyard _/-\o_) daar scoren denk je? :P
Een level veertig paladin kan waarschijnlijk beter in een party gaan en gewoon SM/Uldaman doen voor wat drops en XP en zo lol hebben. Je haalt in ieder geval niet hetzelfde als een level 60 omdat je langer doet over de graveyard clearen en meer downtime hebt. Vijf gold ofzo per uur?

|{ brrr }] |

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Heb net een trinket gekregen met een quest in de hinterlands: http://www.thottbot.com/?i=40336
Nu weet ik dat attack power nogal nutteloos is voor casters (ik ben een mage) maar geld die +1% on hit ook voor spells? Of is deze trinket gewoon volkomen nutteloos voor een mage?

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

UltraR-pc schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:25:
Heb net een trinket gekregen met een quest in de hinterlands: http://www.thottbot.com/?i=40336
Nu weet ik dat attack power nogal nutteloos is voor casters (ik ben een mage) maar geld die +1% on hit ook voor spells? Of is deze trinket gewoon volkomen nutteloos voor een mage?
Nuttelozer dan een melee hunter >:)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• UltraR-pc
Crowmeister schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:30:
[...]

Nuttelozer dan een melee hunter >:)
Duidelijk ;)
Maar ik heb momenteel maar 2 trinkets, is hij zelfs zo nutteloos dat ik net zo goed hem gelijk bij de vendor kan droppen en gewoon voorlopig nog maar met 1 trinket rondlopen of is hij wel beter dan niks?

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:18
Weet iemand wanneer we die 3 gratis dagen krijgen die Blizzard's President had aangekondigd?
Die zijn er al bij gerekend heb ik vanmorgen gezien. :)
Huh? Hoe? Waar kan je dat zien? Bij full payment history staat er niets bij mij. En hoe bedoel je "erbij gerekend"?
Weet iemand wanneer het bekend wordt welke dagen het worden?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:47
Ik meen laatst iets gelezen te hebben over een addon oid bij gatherer zodat je gelijk beschikking hebt over alle mines in de gebieden zonder ze eerst gemined te hebben, maar kan het niet meer terug vinden. Weet iemand hier iets meer van?

Want ik moet zsm zo snel mogelijk rich thorium mines vinden voor arcane crystals voor mijn arcanite reaper :)

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
Het wordt altijd erbij opgeteld, dus als je tijd op 1 oktober om 12 uur afloopt, loopt het nu op 4 oktober om 12 uur af

@Ultar-pc: beter verkopen dan er als een malloot uitzien met die trinket :p

[ Voor 1% gewijzigd door Maegrim op 28-09-2005 18:23 . Reden: tiepootje ]

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

UltraR-pc schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:42:
[...]

Duidelijk ;)
Maar ik heb momenteel maar 2 trinkets, is hij zelfs zo nutteloos dat ik net zo goed hem gelijk bij de vendor kan droppen en gewoon voorlopig nog maar met 1 trinket rondlopen of is hij wel beter dan niks?
Tja die attack power geld alleen voor wapens (volgens mij ook voor ranged maar be-invloed wands niet) en die chance on hit is ook alleen voor wapens (en ook ranged denk ik). Dus echt erg nutteloos tenzij je geen wand hebt en lekker melee-ed als je mana leeg is :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• heuveltje
  • Laatst online: 20:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

UltraR-pc schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:25:
het helpt je minder te missen.
Dus vraag je maar eens af wanneer de laatste keer was dat je een fireball misschoot ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Atomius
Het wordt altijd erbij opgeteld, dus als je tijd op 1 oktober om 12 uur afloopt, loopt het nu op 4 oktober om 12 uur af
Mijn tijd liep af op 17 September 2005 14:05 CEST. Ik heb wél last gehad van al die heibel met die servers, maar (nog) geen extra dagen ontvangen. Komt dat nog of krijg ik ze niet? (Blizzard's President zegt dat alle Europe Players 3 dagen krijgen. :o

• UltraR-pc
heuveltje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:42:
[...]

Dus vraag je maar eens af wanneer de laatste keer was dat je een fireball misschoot ;)
Toen ik een lvl ?? elite dragon aanviel in mn eentje :P
Ik heb m net bij de vendor gedropt :)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
kan er in de startpost Black Thorns worden aangemeld als guild op emerald dream..? stuk of 60 members, aantal lvl's 60 begint langzaam op te lopen.. erg gezellig en stuff.

http://www.blackthorns.org :)

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25
UltraR-pc schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:42:
[...]

Duidelijk ;)
Altijd beter dan niks. Als je keertje met je staff moet meppen, maak je iets meer kans dat ie raakt. :+ Maar verder dus echt nutteloos, hij is niet met spells, anders staat dat erbij (1% hit with spells bestaat namelijk sinds de laatste patch). Ik zou hem dus vendoren, voordat je als n00b wordt aangezien door random mensen die je inspecten. ;)

Anoniem: 136453

FunkyTrip schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:56:
[...]

Ik speel ook op Defias Brotherhood, ben daar een lvl 31 Shaman.... en jaja ik zit ook in Violent Noise ;)

Dus bij deze, groetjes van Albion
Hehe, toevallig.

Hakc, de level 31 rogue hier :)

Anoniem: 116035

Omdat veel mensen van hier op bloodscalp spelen.

Gaan er eigenlijk veel mensen verhuizen naar de andere server die aangewezen is?

Zo ja, dan niet je main char denk ik?
Vraag me af of je nou allemaal 60chars op de nieuwe server ziet lopen of juist niet.
Iemand ervaring of die er al op zit?

• bcd87
  • Niet online
Die kamer na Vael.. bij elke whipe moet je 't gewoon weer opnieuw doen.. wat ontzettend irritant zeg ;/

Anoniem: 108648

heuveltje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:42:
[...]

spells missen= resist
vaak genoeg dus, maar dit trinket geldt alleen voor melee

• bcd87
  • Niet online
Lol, eerste try op Broodlord.. 13%, toen ging z'n aggro helemaal wous doen tho ;(

• Atomius
Mijn tijd liep af op 17 September 2005 14:05 CEST. Ik heb wél last gehad van al die heibel met die servers, maar (nog) geen extra dagen ontvangen. Komt dat nog of krijg ik ze niet? (Blizzard's President zegt dat alle Europe Players 3 dagen krijgen. :o

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:36
Bij mij staan ze er al wel bij.
Vandaag weer 140k gelvl'ed, bijna 58 nu. Gaat lekker. Eindelijk die Qchain in WPL af, al die cauldrons, eindquest was 9300xp :P
Ook begonnen met rep gainen in darnassus, runecloth inleveren. Maar 500stacks, da's wel te doen.
Een gewone mount rijd ook, dus waarom niet? Ik doe ook nogsteeds die morrowgrain quest, krijg je ook xp en goeie rep van, ben nu al bij de H van Honored, gaat lekker.

Morgen even lvl 58 worden, vrijdag lvl 59 worden(heel de dag vrij) en dan zondag hopelijk 60. :) Zat er toch aan te komen.
Nu maar hopen dat blizzard snel die andere character transfers opengooid, dat je zelf kan bepalen. Daar staat namelijk nog 150 goud die ik graag wil hebben. Ook heb ik daar alch+herb, en hier ook herb, dat wordt dus geld verdienen met die potions brouwen.

Jullie ervaring: Verkopen die flasks goed, die je voor 1 uur hebt?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Anoniem: 116035

Als je je char naar een andere sever verhuist krijg je toch ook gewoon je gold mee? Wil ff zeker weten :)

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Speel nu al vanaf begin maart. Was in februari met school genokt en moest dus tot september wachten tot ik weer naar school kon. Heb in die tijd dus wow aangeschafd en had dus alle tijd om wow te spelen.

Vind alleen het spel saai worden (denk ik). Heb dit wel eens vaker gehad, maar nu is het volgens mij anders. Had steeds wel weer iets om verder te gaan, maar nu ik ook in molten core zit etc vind ik het toch een beetje saai worden.

We zitten op het einde en het enige wat nog rest is 2 bazen en dan rag. Dus fire gear grinden etc. Heb daar eigenlijk geen zin meer in en die bg's zijn ook rete saai. Vroeger was pvp wel leuk op de weg naar 60 als je mensen tegen kwam nu is dat er niet meer.

Zit ernstig te twijfelen om te nokken. Heb idee dat er niks meer uit te halen valt.

Misschien toch maar weer eens rome total war spelen rofl

Hoeveel kan je een 60 rogue op ebay btw verkopen?

PacinoAllstars schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:07:

Hoeveel kan je een 60 rogue op ebay btw verkopen?
naast het feit dat het illigaal is zal een rogue niks opbrengen omdat het de meest gespeelde class is, misschien als je bloodfang set hebt

• Exitium
Yellow|A schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:56:
[...]

Een level veertig paladin kan waarschijnlijk beter in een party gaan en gewoon SM/Uldaman doen voor wat drops en XP en zo lol hebben. Je haalt in ieder geval niet hetzelfde als een level 60 omdat je langer doet over de graveyard clearen en meer downtime hebt. Vijf gold ofzo per uur?
SM moet ik nog even doen voor een quest, net als Uldaman. Razorfen Downs ook trouwens, alleen is daar geen party voor te vinden. :/ Graveyard is niet al te hoog geloof ik (lage 30 elites ofzo?), is alleen twee maanden geleden dat ik er geweest ben. Had er toen niet veel moeite mee eigenlijk. Downtime heb ik niet al te veel last van. Heb zo'n 2300 HP en 1850 mana ofzo, ruim genoeg om me daar niet al te druk over te maken :P Kijk morgen wel even wie waar heengaat uit de guild. ^^

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:28:
[...]

naast het feit dat het illigaal is zal een rogue niks opbrengen omdat het de meest gespeelde class is, misschien als je bloodfang set hebt
Illegaal, illegaal wat gaat blizzard doen?

Politie aan mijn deur, omdat ik een virtueel character verkoop?

Dat blizzard iets illegaal noemt wilt niet zeggen dat het illegaal is.

• Ace
  • Laatst online: 05-05 18:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

PacinoAllstars schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:43:
[...]

Je auction wordt vrij snel verwijderd iig. Ben bezig voor een vriend z'n account te verkopen en auction is voor de 2e keer binnen anderhalve dag verwijderd.

Een 60 rogue gaat niet veel opbrengen, of je moet behangen zijn met epix. Aangezien er op elke server al 347629734 rogues in de rondte lopen.

PacinoAllstars schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:43:
[...]

naast wat hierboven al staat, account bannen?

• heuveltje
  • Laatst online: 20:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:07:
[...]

spells missen= resist
vaak genoeg dus, maar dit trinket geldt alleen voor melee
spells missen != resist

je mist gewoon nooit als mage zijnde, alleen word het af en toe geabsorbed :)
anders zou die trinket wel nuttig zijn :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Anoniem: 110563

Dennism schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:18:
Ik meen laatst iets gelezen te hebben over een addon oid bij gatherer zodat je gelijk beschikking hebt over alle mines in de gebieden zonder ze eerst gemined te hebben, maar kan het niet meer terug vinden. Weet iemand hier iets meer van?

Want ik moet zsm zo snel mogelijk rich thorium mines vinden voor arcane crystals voor mijn arcanite reaper :)
Graag ev ;) en melden als je een reactie hebt hierop

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

PacinoAllstars schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:07:

Zit ernstig te twijfelen om te nokken. Heb idee dat er niks meer uit te halen valt.
Ik zag je al steeds minder online :) Alleen nog voor raids eigenlijk.
Was dit ook een van je redenen om met SW te kappen of niet? Dat het steeds meer van hetzelfde werd.

Vorige week had ik ook bijna mn account on hold gezet.. om weer even Lineage2 te gaan spelen ofzo. Nu een nieuwe guild gevonden en heb er weer zin in :) Frisse wind door het spel :P

• BrZ
  • Laatst online: 07:58

BrZ

Galahad schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:39:
[...]
Hmmm, dat klinkt als Salvation Army op Shadow Moon.
Klopt helemaal :D

heuveltje schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:32:
[...]

spells missen != resist

je mist gewoon nooit als mage zijnde, alleen word het af en toe geabsorbed :)
anders zou die trinket wel nuttig zijn :)
Volgens mij begrijp je mijn post verkeerd, ik zeg dat resist van spells het equivelant is van missen bij melee, je ziet als caster nooit MISS in je beeld, maar wel RESIST

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

En weer een update over de character migration:
Overigens wordt er in de ingame message gewaarschuwd, dat de migratie naar Neptulon vandaag wel eens kon sluiten. Daggerspine en Warsong, doe er je voordeel mee!
De rest wordt een week verlengd.
Update: We will be extending this phase of migration for one week. Players on the realms listed below have until Friday, October 7 to migrate to the indicated realms.
To alleviate the queues on some of the most populated realms we will start the first of several phases of migration Tuesday, September 27th. This phase will last until and including Friday, October 7. Note, however, that we reserve the right to close down any migration at any time should the population on a destination realm approach the population cap on the realm.

To not increase the load on the database during peak playing hours the migration will be open only between 03:00 and 15:00 CEST (GMT/UTC +2) each day.

We aim to offer migration to all the most highly populated realms over the next month or so. However, due to technical considerations the order in which the realms are offered migration will not strictly reflect the population order.

The following migration will be part of this phase, all destination realms being completely new realms:

Shadow Moon –> Magtheridon
Burning Legion –> Magtheridon
Daggerspine –> Neptulon
Warsong –> Neptulon
Bloodscalp –> Twisting Nether
Stormscale –> Twisting Nether
toon volledige bericht

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 29-09-2005 07:32 ]

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 15:39:
[...]

Hmm, lijkt mij eerder need op die scourgestones voor de ppl die voor reputation met AD gaan, de rest kan wel passen of greed doen.
in guild mayb, maar iedereen wil rep bij ad,
in pug -> need

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• bcd87
  • Niet online
Razorfist schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:54:
[...]

Ik zag je al steeds minder online :) Alleen nog voor raids eigenlijk.
Was dit ook een van je redenen om met SW te kappen of niet? Dat het steeds meer van hetzelfde werd.

Vorige week had ik ook bijna mn account on hold gezet.. om weer even Lineage2 te gaan spelen ofzo. Nu een nieuwe guild gevonden en heb er weer zin in :) Frisse wind door het spel :P
Lol dat heb ik ook gedaan toen k op retail moest wachten even, werd gesponsord met alle beste NG en DG weapons, maar toen ik al 6 levels in het ol mahum camp aan 't grinden was begon 't weer saai te worden.. hoe ik in dat spel ooit een lv41 char heb kunnen levelen snap ik tot op de dag van vandaag niet =P

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:08:
kan er in de startpost Black Thorns worden aangemeld als guild op emerald dream..? stuk of 60 members, aantal lvl's 60 begint langzaam op te lopen.. erg gezellig en stuff.

http://www.blackthorns.org :)
Zitten daar zoveel Nederlanders in dan? Vond dat er in White Dragons al veel nederlanders zaten, stuk of 10. Meer dan zat aangezien nederlanders in MMO's vaak hutje mutje kudde gedrag gaan vertonen. Zo zie je vaak nederlands gelul in public channels.

Ik speel liever met scanidaniers of britten. :)

• JeroenNietDoen
nhimf schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:29:
[...]

Maar hoeveel moeite?
In sm is het dus met 1 hand in je neus :P
Dus lekker hersendood lowlevels grinden en ondertussen chatten op de guildchat en tegelijk tv kijken :P
Valt mee, eer dat mijn 5.5K HP op is heb ik al 3 van die elites gesloopt. Besides, ik heb daar in 2 weken al 2 epics gevonden. Die vindt je niet in SM.
Glorificationer schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:38:
[...]

t vervelende daar vind ik altijd dat er wel iemand van andere faction er loopt en als je em killed dat ze wraak willen en je dus nauwelijks meer veilig kan farmen :P
Niet zoveel last van....op een pve server...

Anoniem: 130680

Gisteren is Onyxia bij ons ook voor de 2e of 3e keer neer gegaan. Ik was er de die keren niet bij i.v.m. vakantie. Heb ik dat ook eens keer meegemaakt :) Wat mij opvalt is dat fase 3 toch de meest lastige is. Omdat je dan gefeared word en die brandende heuveltjes of wat het ook is.

Tevens kunnen we vanavond een poging gaan wagen op Ragnaros, alhoewel ik zelf nog te slap in de FR zit. 65 FR is niet veel :| Na ja we zien wel hoever we komen. De rest van MC is een eitje geworden. Eens kijken of er genoeg animo binnenkort is voor een poging in BWL, moet ik nog wel even weer een rondje UBRS doen voor de quest. :P

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kaap schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:56:
[...]
Zitten daar zoveel Nederlanders in dan? Vond dat er in White Dragons al veel nederlanders zaten, stuk of 10. Meer dan zat aangezien nederlanders in MMO's vaak hutje mutje kudde gedrag gaan vertonen. Zo zie je vaak nederlands gelul in public channels.

Me too. Ik krijg persoonlijk altijd een beetje de kriebels van die all Dutch guilds. Maar goed, ik denk dat als je normaal gesproken bekogeld wordt met Russisch, een Dutch guild een verademing is. :)
Ieder zijn meug.

• Bokkie
  • Niet online
1.8 test realm patchnotes

:/ AV wordt nog waardelozer

Silithius wel cool, maar wordt denk ik de nieuwe Tyr's hand :x
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 08:04:
Gisteren is Onyxia bij ons ook voor de 2e of 3e keer neer gegaan. Ik was er de die keren niet bij i.v.m. vakantie. Heb ik dat ook eens keer meegemaakt :) Wat mij opvalt is dat fase 3 toch de meest lastige is. Omdat je dan gefeared word en die brandende heuveltjes of wat het ook is.

Tevens kunnen we vanavond een poging gaan wagen op Ragnaros, alhoewel ik zelf nog te slap in de FR zit. 65 FR is niet veel :| Na ja we zien wel hoever we komen. De rest van MC is een eitje geworden. Eens kijken of er genoeg animo binnenkort is voor een poging in BWL, moet ik nog wel even weer een rondje UBRS doen voor de quest. :P
2e keer puy

fase 3 is easy, wat lastig is, is de overgang :P
maar kan wel zeggen dat we hem inderdaad helemaal door hebben ^^

BWL moeten we eerst flink wat unbuffed FR voor hebben :/
ik baal er van dat Ihre dat hoofd niet had gewonnen gisteren naja volgende week weer een kans

[ Voor 71% gewijzigd door Bokkie op 29-09-2005 08:56 ]

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 08:47:
BWL moeten we eerst flink wat unbuffed FR voor hebben :/
Razorgore kan je doen zonder al te veel FR te hebben hoor :)

• BootVluchteling
Kaap schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:56:
[...]

man of 40 vermoed ik dus.. het is gewoon een beetje een gezellige guild.. de lvl 60's beginnen binnen te stromen.. van alles wat.. gewoon lekker gamen.. echt gezamelijk instances doen is nog niet echt van gekomen. misschien omdat we nog beetje in moeten komen. maar gewoon lekker elkaar helpen en een goede sfeer..

• Tranzity
  • Niet online
Gister een Krol Blade gevonden, na de tweede kill van een Winterspring Yeti. Was ook een eerste poging om wat gold te gaan verdienen voor m'n epic mount, zat namelijk al weken onder de 30g :D
Enig idee wat de prijs van dit zwaardje is? heb op internet al prijzen gezien van 600g
(zit btw op Turalyon)

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:10:
[...]

Razorgore kan je doen zonder al te veel FR te hebben hoor :)
wat is 'zonder al te veel' ondergetekende heeft maar 36 unbuffed fr :P

mja ik weet, moet er wat aan doen :P maar eerst me mage 60 en dat gaat morgenavond gebeuren ^^
Tranzity schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:15:
Gister een Krol Blade gevonden, na de tweede kill van een Winterspring Yeti. Was ook een eerste poging om wat gold te gaan verdienen voor m'n epic mount, zat namelijk al weken onder de 30g :D
Enig idee wat de prijs van dit zwaardje is? heb op internet al prijzen gezien van 600g
(zit btw op Turalyon)
varierend van 400 tot wat een gek ervoor geeft

probleem is dat het alleen voor alts echt waard is om te kopen (rijke main) of mensen met geluk en veel geld voor dat lvl

endgame zullen mensen denk ik sneller dalrend nemen (makkelijker te halen) maar 400 moet je er zeker voor kunnen krijgen

[ Voor 54% gewijzigd door Bokkie op 29-09-2005 09:26 ]

• JeroenNietDoen
(zit btw op Turalyon)
Zet hem op de AH voor 800G buyout, startbid 750G.

Anoniem: 82860

weet iemand nog waar ik dat filmpje van die rogue kan vinden dat hier een tiental topics geleden eens gepost is? Het was een soort van PvP-fluke waarbij je hem constant sinister strike zag spammen. Als iemand een link heeft, graag :)

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:24:
[...]

wat is 'zonder al te veel' ondergetekende heeft maar 36 unbuffed fr :P

mja ik weet, moet er wat aan doen :P maar eerst me mage 60 en dat gaat morgenavond gebeuren ^^
't Enige gedeelte waar FR handig is, is op de 2 tanks die Razorgore moeten tanken, alhoewel ik daar zonder problemen volle might kan dragen (wat niet superveel FR is)
Voor de rest doen de mages een paar vuurballen, maar das niet zo superboeiend..

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:30:
[...]

't Enige gedeelte waar FR handig is, is op de 2 tanks die Razorgore moeten tanken, alhoewel ik daar zonder problemen volle might kan dragen (wat niet superveel FR is)
Voor de rest doen de mages een paar vuurballen, maar das niet zo superboeiend..
ok en dan de laatste vraag :)

In welke moeilijksgraad valt Razorgore?

Ragnaros > Razorogre > Onyxia
Razorgore > Ragnaros > Onyxia
Ragnaros > Onyxia > Razorgore

wie van de 3 :P want als ie moeilijker is dan raggie (die we nog niet neerkrijgen) dan blijven we denk ik eerst op rag oefenen

• JeroenNietDoen
Zuur...ik wil gewoon die Ice Barbed Spear maar die gare BG is op Emerald Dream nooit up omdat horde's 1337 team dat niet wil spelen.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

(zit btw op Turalyon)
volgens allakhazam is het 800 gemiddeld op alle servers. (Das op de link die jij post btw :P)

Is het trouwens iedereen op gevallen dat Pristine black diamonds oppeens geen ruk meer waard zijn? Van de 250 gold waar ze vroeger voor gingen gaan ze nu oppeens voor 34/40 gold bij ons op de servers.

Ik ben erg blij dat ik de mijne heb gevonden ipv gekocht op de AH...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:41:
[...]

volgens allakhazam is het 800 gemiddeld op alle servers. (Das op de link die jij post btw :P)

Is het trouwens iedereen op gevallen dat Pristine black diamonds oppeens geen ruk meer waard zijn? Van de 250 gold waar ze vroeger voor gingen gaan ze nu oppeens voor 34/40 gold bij ons op de servers.

Ik ben erg blij dat ik de mijne heb gevonden ipv gekocht op de AH...
PBD's hebben hun drop rate gebuffed gekregen dacht ik ivm het gebruik in librams

• BootVluchteling
Kaap schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:38:
[...]
Zuur...ik wil gewoon die Ice Barbed Spear maar die gare BG is op Emerald Dream nooit up omdat horde's 1337 team dat niet wil spelen.
ik had dat kreng gewonnen, maar heel die AV is gewoon nix, omdat de alliance-horde ratio verpest is.. 3:1 d8 ik..

ik heb em inmiddels weer verkocht voor 7g. vond er weinig aan.. :)

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:34:
[...]

wie van de 3 :P want als ie moeilijker is dan raggie (die we nog niet neerkrijgen) dan blijven we denk ik eerst op rag oefenen
't Is een beetje moeilijk dat te zeggen, Razorgore is gewoon een heel anders soort gevecht, maar imo:

Andere kant van 't verhaal is dan weer dat Razorgore valt te doen zonder eerst een aantal weken bezig te zijn FR gear te craften.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:34:
Imo klopt je 2e voorstel.
Maar goed, zal misschien verschillen per guild, dat weet ik niet.Maar als ik kijk naar de hoeveelheid deaths die we bij deze encounters hebben en gewoonweg hoe moeilijk het aanvoelt (:P), dan zou ik die 2e zeggen :)

//En voortaan zal ik m'n topique refreshen voordat ik een post ga schrijven :+
Gelukkig delen we wel dezelfde mening :)

Maar kEv4h > niet iedereen hoeft imo per se enorme FR gear te hebben. Ik heb bijv. NIETS in FR gear te gestoken. Maar een paar firedamage-etende potions op zak, de verschillende buffs en m'n aura geven me iets van 180, wat eik imo wel voldoende is voor de niet-zo-veel-damage-opvangende figuren.

Ohja, tip nog voor de mensen die FR nodig hebben (jaja, ivrijwel algemeen bekend, maar misschien niet bij iedereen). Ga LBRS in met je raid-group (niet met z'n 40en tegelijk, dat kan niet :+), sla de eerste paar melee mobs de hersenen in, MC de caster mobs die iets verder op staan. Laat de priest met de ge-MD-de mob iedereen een buff geven van 81 FR :)

[ Voor 39% gewijzigd door Okyah op 29-09-2005 09:54 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Anoniem: 106700

Wiebbe schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:41:
[...]
Hetzelfde hier, ik zie ze de deur uit gaan voor soms 25G, de Paladin epic mount quest stelt dus qua items ook geen ruk meer voor, heb je dalijk je epic mount voor 100G en een avondje questen.

Anoniem: 47226

heb je niet 350 gold nodig voor de quests PLUS pristine black en wat andere zut?

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

(zit btw op Turalyon)
Heee tranzity jij hier ;)
(hier redskin/crulon) maar lekker hoog erop gooien met al die alts word er flink geboden tegenwoordig.

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik speel nu al weer 2 weekjes op de nieuwe RP PvP server en ik vind het echt geweldig. Je bent weer blij met groene crap, de economie is nog volop in ontwikkeling en er zijn leuke RP events. PvP speelt zich weer veelvuldig af buiten de BG. Hillsbrad kent weer zijn zergfestijn en een night elf-only RP guild patrouilleert Ashenvale. Dan ren je dus over het paadje en komen er ineens 10 elven uit shadowmeld. Dan schrik je wel even. Vervolgens roep je wat over de local defense en aangezien het een RP server heb je in korte tijd een raidgroepje bij elkaar om de patrouilles weer weg te jagen.

Die waarschuwen weer de grootste alliance guild en voor je het weet is het 40 tegen 40.

In instances krijg je weer prachtige gevechten omdat mobs nog geen 1000 damage per hit doen. Elke keer denk je 'wipe' als als lvl 30 party 7 a 8 lvl 30-31 elites bevecht en toch win je het.

Na 2 maanden MC farmen is dit toch echt wel weer leuk!

Mocht je dus iets anders willen, ga naar Defias Brotherhood en geniet van de sfeer. Het aantal powergamers valt reuzemee. Nu kan het nog, want de server is nieuw. Straks zijn de startgebieden weer leeg.

Dit dus.

• bcd87
  • Niet online
Okyah schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:49:
[...]
Imo klopt je 2e voorstel.
Maar goed, zal misschien verschillen per guild, dat weet ik niet.Maar als ik kijk naar de hoeveelheid deaths die we bij deze encounters hebben en gewoonweg hoe moeilijk het aanvoelt (:P), dan zou ik die 2e zeggen :)

//En voortaan zal ik m'n topique refreshen voordat ik een post ga schrijven :+
Gelukkig delen we wel dezelfde mening :)

Maar kEv4h > niet iedereen hoeft imo per se enorme FR gear te hebben. Ik heb bijv. NIETS in FR gear te gestoken. Maar een paar firedamage-etende potions op zak, de verschillende buffs en m'n aura geven me iets van 180, wat eik imo wel voldoende is voor de niet-zo-veel-damage-opvangende figuren.

Ohja, tip nog voor de mensen die FR nodig hebben (jaja, ivrijwel algemeen bekend, maar misschien niet bij iedereen). Ga LBRS in met je raid-group (niet met z'n 40en tegelijk, dat kan niet :+), sla de eerste paar melee mobs de hersenen in, MC de caster mobs die iets verder op staan. Laat de priest met de ge-MD-de mob iedereen een buff geven van 81 FR :)
toon volledige bericht
LBRS fire buff is eruit gehaald.
Ik ben met je eens dat niet iedereen hoge FR moet hebben (hell, alleen 2 tanks en nog een paar melee classes misschien, zodat niet alleen tanks sons kunnen tanken), maar zelfs een paar puntjes op iedereen verhoogt je survivability echt een hoop.
Voor guilds die rag nog aan 't leren zijn kan veel FR op iedereen echt een hoop helpen (alhoewel je met de extra tijd die je nodig hebt voor 't maken van FR gear voor iedereen waarschijnlijk het gevecht ook wel onder de knie kan krijgen met wat mindere FR)

• JeroenNietDoen
Anoniem: 106700 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:52:
[...]

Hetzelfde hier, ik zie ze de deur uit gaan voor soms 25G, de Paladin epic mount quest stelt dus qua items ook geen ruk meer voor, heb je dalijk je epic mount voor 100G en een avondje questen.
Ja best zuur. Droprate mag wat mij betreft weer generfed worden, ik heb ook 800G moeten lappen voor mijn epic dus die tinhealbot moet dat ook IMHO >:)

Anoniem: 106700

Kaap schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:08:
[...]

Ja best zuur. Droprate mag wat mij betreft weer generfed worden, ik heb ook 800G moeten lappen voor mijn epic dus die tinhealbot moet dat ook IMHO >:)
Hehe, Paladins zijn nu officieel de goedkoopste class in de game :+

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ragnaros is eigk best makkelijk als je snel genoeg naar de sons tankplaatsen rent en ze snel afmaakt en een uber dps doet op ragna :P

Imo Razorgore > Onyxia > Ragnaros omdat onyxia nog wel eens raar wil doen :P

(@DiscWout) omg

• bcd87
  • Niet online
Glorificationer schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:16:
Ragnaros is eigk best makkelijk als je snel genoeg naar de sons tankplaatsen rent en ze snel afmaakt en een uber dps doet op ragna :P

Imo Razorgore > Onyxia > Ragnaros omdat onyxia nog wel eens raar wil doen :P
random db ftw? :P

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Serieus? :o Vandaag? Want afgelopen zondag werkte het nog wel. Jammer, want was best handig :P
Ik ben met je eens dat niet iedereen hoge FR moet hebben (hell, alleen 2 tanks en nog een paar melee classes misschien, zodat niet alleen tanks sons kunnen tanken), maar zelfs een paar puntjes op iedereen verhoogt je survivability echt een hoop.
Voor guilds die rag nog aan 't leren zijn kan veel FR op iedereen echt een hoop helpen (alhoewel je met de extra tijd die je nodig hebt voor 't maken van FR gear voor iedereen waarschijnlijk het gevecht ook wel onder de knie kan krijgen met wat mindere FR)
Jup, beetje FR is altijd handig, maar niet ubernoodzakelijk. Maar die fire damage absorption potions zijn ook erg handig imo!

Alone at last
Just nostalgia and I

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Pristine Blackdiamonds zouden ondertussen moeten stacken als je ziet hoeveel ruimte die dingen in beslag nemen. Als ik een paladin was had ik al een huifkar met twee epic paarden. De eerste die ik verkocht was 250 waard, de volgende kon ik nog net 120 gold voor krijgen maar de laatste twee waren steeds nog maar 50 gold waard. Heb er nu weer eentje en die zal wel weer minder waard worden, maar geld is geld en ik zeur niet teveel :)

|{ brrr }] |

• bcd87
  • Niet online
Okyah schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:22:
[...]
Serieus? :o Vandaag? Want afgelopen zondag werkte het nog wel. Jammer, want was best handig :P
[...]
Jup, beetje FR is altijd handig, maar niet ubernoodzakelijk. Maar die fire damage absorption potions zijn ook erg handig imo!
Hmm mij werd verteld dat die er met 1.7 uitgehaald was, blijkbaar niet :P
Ach, we hebben 'm toch niet meer nodig gelukkig.. scheelt ook weer 30 minuten buffen :D

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

kEv4h schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:26:
Hmm mij werd verteld dat die er met 1.7 uitgehaald was, blijkbaar niet :P
Ach, we hebben 'm toch niet meer nodig gelukkig.. scheelt ook weer 30 minuten buffen :D
Wij gaan die buff vanavond weer halen voor Ragnaros :P 30 mins is het ook weer niet :D Maar goed, tis extra onnodige tijd als je het niet nodig hebt. 81 FR is toch wel handig, beter dan FR aura :D

Vanavond staan MD, Ragnaros & Ony op het programma, hopen op Malistar's Defender & Judgement Crown ^^

Alone at last
Just nostalgia and I

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

FunkyTrip schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:05:
KNIP

Mocht je dus iets anders willen, ga naar Defias Brotherhood en geniet van de sfeer. Het aantal powergamers valt reuzemee. Nu kan het nog, want de server is nieuw. Straks zijn de startgebieden weer leeg.
Ik zit nu in de startgebieden op Deathwing. Lvl 11 daar inmiddels, maar het valt mij niets tegen.
Het is niet druk, maar zeker niet leeg. Afgelopen zaterdagmorgen rond 02.00 uur zelfs druk rond Anvilmar met lvl's 1 t/m 5.

• Bokkie
  • Niet online
Okyah schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:29:
[...]
Wij gaan die buff vanavond weer halen voor Ragnaros :P 30 mins is het ook weer niet :D Maar goed, tis extra onnodige tijd als je het niet nodig hebt. 81 FR is toch wel handig, beter dan FR aura :D

Vanavond staan MD, Ragnaros & Ony op het programma, hopen op Malistar's Defender & Judgement Crown ^^
dude, als malistar's dropped zou ik me DKP in me zak houden en wachten op dat BWL shield :P

ik ga dat zeker doen namelijk,

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

SPREAD OUT MORE xD

(@DiscWout) omg

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:42:
dude, als malistar's dropped zou ik me DKP in me zak houden en wachten op dat BWL shield :P
ik ga dat zeker doen namelijk,
Tja, ik zat ook te twijfelen toen dat ding uitkwam. Maar MD is mijn droom (een van de velen :+) sinds ik hoorde over epix ut MC :P En om eerlijk te zijn > voor mij is mana-regen belangrijker dan +healing. Ik heb toch altijd een zekere mate van overhealing, heb liever dat ik flink lang door kan healen :) En natuurlijk koester ik de hoop dat de anderen in m'n guild liever de RDP willen, zodat ik MD voor niet al te veel DKP kan krijgen :D

De overige stats op de RDP zijn natuurlijk superieur. Die extra armor op de MD maakt niet bijster veel (lees: niets :+) uit.

Even voor de niet shammies & pallies onder ons ;)
MD
2822 Armor
52 Block
+9 Stamina
+12 Intellect
Durability 120 / 120
Requires Level 60
Equip: Restores 9 mana every 5 sec.
RDP
2787 Armor
51 Block
+6 Stamina
+17 Intellect
+6 Spirit
Durability 120 / 120
Requires Level 60
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 37.
DKP is lvl 74, MD is lvl 75 though! :o

//Vind btw de looks van de RDP absoluut a-pallie. Mocht m'n shaman m'n main worden, zodat ik er wat quality-MC/Ony/BWL time in kan steken, dan ga ik daarmee wel voor de RDP (door de brute looks :+). Maarja, misschien wordt de MD ook wel wazig natuurlijk, tis nu nog behoorlijk placeholder-ig :+

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 29-09-2005 11:34 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Zit te twijfelen om van Bloodscalp naar Twisting Nether te gaan. Zit al sinds de start op Bloodscalp, maar de queue's worden nu wel heel erg. Laatste twee avonden gewoon een queue van een uur!

Maar ja, op een lege server zit ik ook niet te wachten omdat er dan weinig PvP spanning is.

Iemand misschien tips of meningen over Bloodscalp <> Twisting Nether ?

• Bokkie
  • Niet online
Okyah schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:27:
[...]
Tja, ik zat ook te twijfelen toen dat ding uitkwam. Maar MD is mijn droom (een van de velen :+) sinds ik hoorde over epix ut MC :P En om eerlijk te zijn > voor mij is mana-regen belangrijker dan +healing. Ik heb toch altijd een zekere mate van overhealing, heb liever dat ik flink lang door kan healen :) En natuurlijk koester ik de hoop dat de anderen in m'n guild liever de RDP willen, zodat ik MD voor niet al te veel DKP kan krijgen :D

De overige stats op de RDP zijn natuurlijk superieur. Die extra armor op de MD maakt niet bijster veel (lees: niets :+) uit.

Even voor de niet shammies & pallies onder ons ;)
MD

[...]

RDP
[...]

DKP is lvl 74, MD is lvl 75 though! :o

//Vind btw de looks van de RDP absoluut a-pallie. Mocht m'n shaman m'n main worden, zodat ik er wat quality-MC/Ony/BWL time in kan steken, dan ga ik daarmee wel voor de RDP (door de brute looks :+). Maarja, misschien wordt de MD ook wel wazig natuurlijk, tis nu nog behoorlijk placeholder-ig :+
toon volledige bericht
mja dat is waar, maar mana regen is voor shammies iets minder van belang ivm onze totems, plus en er zijn zat andere items met dikke mana regen :P + i care about fashion :P DKP = gewoon pwnage ^^ voor een shaman

heb ook nadat ik earthfury vestments won meteen een lavender mageweave shirt gekocht ipv mijn rooie shirt omdat dat beter staat :P

Anoniem: 139386

weet iemand of je met zon gamecard ook een nieuwe account maken?

want ik kan niet meer inloggen met mijn oude:(

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 139386 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:23:

Nee dat kan niet :)
Om een nieuw account aan te maken zal je toch echt een verse CD-key moeten hebben.

Btw, ik heb m'n naam laten veranderen.. ik was kEv4h, maar nu dus Gimbooze.. 't is maar dat jullie 't weten :P

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-04 19:54
Dennism schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:18:

Mijn eerste post hier :)

En volgens mij bedoelde je dit.
http://worldofwarcraft.filefront.com/file/Gatherbook;43406

en

http://gather.reet.org/

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
Anoniem: 139386 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:23:

Account and Password Retrieval:
https://www.wow-europe.com/login-support/

[ Voor 11% gewijzigd door Monsie op 29-09-2005 12:56 ]

Sign here please

Anoniem: 143011

Charcopy en testservers zijn up met patch 1.8 :)

• bcd87
  • Niet online
OMFG BEST NEWS EVER
The cost per point of durability to repair plate, chain, and leather items has been reduced to be equal to the cost of repairing cloth items of the same quality.
yes!
yes!
Nu hoef ik niet meer elke 2 weken naar de guild bank om te beggen voor repair money!!!
Nu houd ik misschien zelfs nog eens wat over ook al raid ik!
Geen 20G repair per avond meer!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
Gimbooze schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:01:
OMFG BEST NEWS EVER

[...]

yes!
yes!
Nu hoef ik niet meer elke 2 weken naar de guild bank om te beggen voor repair money!!!
Dit is zeker wel beter... alleen wist ik niet eens dat er verschil in zat :P

Sign here please

Anoniem: 143011

Monsie schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:09:
[...]

Dit is zeker wel beter... alleen wist ik niet eens dat er verschil in zat :P
En of er verschil in zat :P

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-04 10:10
Gimbooze schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:01:
OMFG BEST NEWS EVER

[...]

yes!
yes!
waar heb je deze info vandaan?

• Exitium
Officiële site => Patch notes van 1.8 :)

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Lol dat is wel ff beter jah,

Met mijn paladin was ik na een paar keer sterven rond de 10 goud elke keer kwijt.

onze mt heeft een keer iets van 18 goud repair costs gehad :S
Dan word het wel minder.

(was trouwens niet tijdens raids)

[ Voor 38% gewijzigd door Tpn op 29-09-2005 13:56 ]

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

delete functie?

[ Voor 93% gewijzigd door Tpn op 29-09-2005 13:56 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!