If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
heb je de oplossing al geprobeerd die ergens aan het begin staat van dit topic? (pag 3 of 4 ofzo) uitschakelen van HID compliant ofzo was het.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Toernooitjes etcPretorian_ schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:19:
voetbal lijkt me met 2 teams? of ben ik gek...
Iemand die hier een antwoord op heeft?Game-Freak schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:23:
Is er misschien al een soort 'patch' waarmee je het volledige intro over kunt slaan?
Ik weet namelijk dat deze er wel is voor (ik dacht) F1 Challenge (ook van EA), weet iemand of er misschien al zo'n patch is??
Kater? Eerst water, de rest komt later
Klopt, hoeveel mensen kunnen er in hetzelfde team spelen of verspreid over 2 teams?Pretorian_ schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:19:
voetbal lijkt me met 2 teams? of ben ik gek...
Verwijderd
uitkomen met de keeper doe je met wNinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:44:
Op amateur win ik nu met 3-0 tot 7-0 ofzow, k ga nu maar eens semi-pro proberen, maar k had nog 2 vraagjes: hoe kom je uit met je keeper?
En ik heb de engelse versie, maar nu zou ik graag nederlandse menu's willen omdat ik niet echt alle engelse begrippen ken, zijn deze ergens (legaal!!) te downloaden? Wel wil ik het engelse commentaar houden want ik werd op mijn gamecube vorig jaar gek van die youri mulder.
ik speel nu op semi-pro en sta nu met roda-jc in de halve finale van de champions league
valt dus wel mee met de moeilijkheid meteen toetsenbord
Verwijderd
In fifa 2005 was Q + E (andere ventjes vooruit laten rennen + Lange pass) een lobje als je voor de keeper stond, maar dat werkt nu volgens mij niet meer?
Met shift kan je wel een en ander doen, maar echte truuckjes weet ik ook niet verder.
Ik speel nu trouwens veel multiplayer met een andere gozer. Multiplayer is echt velenmalen leuker! Hoe goed ze die AI ook maken, het blijft gewoon niet leuk. De computer doet dingen die een mens niet kan (hele map contstant perfect in de gaten houden, supersnelle acties als ze de bal plotseling krijgen, weinig fouten).
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik moet zeggen dat ik het wel beter vindt dan fifa 2005 nu, in het begin had ik toch mn twijfels. Ook de career-mode is leuker, het is veel interactiever.
[ Voor 3% gewijzigd door Pretorian_ op 21-10-2005 19:30 ]
Maar wat wel het geval is, is dat je veel minder vaak 1 op 1 op de keeper komt. Je loopt niet zo makkelijk meer weg van de verdediging en de keeper komt ook beter uit. Andere reden dat scoren moeilijker gaat is dat de tegenstander de bal langer weet vast te houden en je dus minder balbezit hebt en het koppen volgens mij ook moeilijker geworden is bij een voorzet van de zijkant. Voorzet gaat nu vaker over je heen.
[ Voor 26% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 22-10-2005 17:29 ]
Verwijderd
Maar waar kan de resolutie's wijzigen (echt een noob vraag maar ik kan het echt niet vinden:P)
Verwijderd
pak dan het engelse!!!!Wacky schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:03:
Wat een boutspel ... Sta je 20 punten voor in de Nederlandse competitie (amateur niveau, speel gewoon voor de lol). Ik was al kampioen en ik win een van de laatste wedstrijden met 3-0, wordt ik ontslagen vanwege slechte resultaten .. echt mega klote!En het commentaar slaat vaak nergens op!
Verwijderd
Nou schijn je weer niet alle gamepads te kunnen gebruiken.....
Ik heb een lijstje van internet gehaald welke compatible zijn:
Belkin N45
Gravis Eliminator Aftershock
Interact Axis Pad Colors
Interact Hammerhead FX
Logitech Dual Action
Logitech Cordless Rumblepad 2
Logitech Rumblepad 2
Logitech Wingman Cordless
Logitech Wingman Rumblepad
MadCatz PC Control Pad Pro
Mayflash Super Dual Box (MP-8866 Dual USB Joypad)
Nyko Air Flo EX
Saitek P2500 Rumble Pad (Cyborg Force Rumble Pad)
Saitek Saitek P3000 Wireless Pad & Docking Station
Saitek P880
Speed-Link SL-6540 Bullfrog Pad
Thrustmaster 2-in-1 Dual Trigger
Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3 (FireStorm(TM) Dual Analog 4 (USB), analog gamepad, dual analog 3.2)
Thrustmaster FireStorm Dual Power 3
Thrustmaster FireStorm Wireless
Thrustmaster Wireless Dual Trigger
Ik vraag me af of ik deze ''moet'' kopen om Fifa te spelen of kan ik gewoon elk willekeurige gamepad kopen

En wat zijn jullie ervaringen met gamepads i.c.m. Fifa 2006 ?
[ Voor 85% gewijzigd door Dubbel Fristie op 23-10-2005 03:19 ]
Ik heb deze gekocht (Logitech Rumblepad 2), lijkt heel erg op de ps2 controller en was 30 euro.TrIsTaN_tDb15 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:58:
Ik zoek nu eigenlijk een gamepad voor Fifa 2006.
Belkin N45
Interact Axis Pad Colors
Interact Hammerhead FX
Logitech Dual Action
Logitech Rumblepad 2
Nyko Air Flo EX
Saitek P880
Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3 (FireStorm(TM) Dual Analog 4 (USB), analog gamepad, dual analog 3.2)
Ik vraag me af of ik deze ''moet'' kopen om Fifa te spelen of kan ik gewoon elk willekeurige gamepad kopen![]()
Speelt erg lekker (wat valt er verder over te zeggen?)
[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-10-2005 11:22 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Waar zou dit aan kunnen liggen? Het probleem is spontaan ontstaan, ik heb niks veranderd in de instellingen.
Misschien is het handig dat je verteld welke foutmelding je krijgt.......Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:52:
Ik heb een probleem met fifa. Zodra ik een wedstijd start en het laden begint klapt fifa terug naar de desktop en krijg ik een windows foutmelding.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Het probleem is spontaan ontstaan, ik heb niks veranderd in de instellingen.
Videokaart drivers, patch's en op spyware scannen wil nog wel eens helpen.
zelf heb ik oa voor fifa/pes de xfx reflex gamepads gekocht, erg goede prijs/kwaliteit en kost 10 euro voor de bedrade versie en 25 voor de draadloze versieTrIsTaN_tDb15 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:58:
Ik zoek nu eigenlijk een gamepad voor Fifa 2006.
Belkin N45
Interact Axis Pad Colors
Interact Hammerhead FX
Logitech Dual Action
Logitech Rumblepad 2
Nyko Air Flo EX
Saitek P880
Ik vraag me af of ik deze ''moet'' kopen om Fifa te spelen of kan ik gewoon elk willekeurige gamepad kopen![]()
Verwijderd
Ik krijg een windows foutmelding. Er is een fout opgetreden in fifa.exe..... en dan mogelijkheid tot verzenden of niet.TrIsTaN_tDb15 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:32:
[...]
Misschien is het handig dat je verteld welke foutmelding je krijgt.......![]()
Videokaart drivers, patch's en op spyware scannen wil nog wel eens helpen.
Ik heb mijn videokaart drivers opnieuw geinstalleerd en ook fifa zelf al.
Misschien even een andere versie van je videokaartdriver proberen, dat kan veel uitmaken.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:30:
[...]
Ik krijg een windows foutmelding. Er is een fout opgetreden in fifa.exe..... en dan mogelijkheid tot verzenden of niet.
Verwijderd
Dit heeft te maken met het energiebeheer van je laptop-processor.
Bij EA hebben ze al jaren moeite om dit op te lossen ... uitermate slecht vind ik 't.
Als je laptop staat ingesteld met AMD's Cool 'n Quiet of als je bijvoorbeeld een Intel Pentium-M (Centrino-platform) op batterij-modus laat lopen ( of een tweak-programma's als chc aan hebt staan), dan kan FIFA of heel langzaam of heel snel lopen.
Oplossing: zorgen dat alle energie besparende trucjes van de processor uit staan.
Hoe kan ik die energie besparende trucjes van de processor uit zetten.
enige specs over mijn acer laptop mobility radeon 9200, AMD Athlon 3000+ windows xp met sp2
Powersaving niet op minimal zetten lijkt mij het makkelijkst (gewoon op desktop zetten bijvoorbeeld).Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:15:
ik heb hetzelfde probleem als iemand van dit fora en het probleem is dat fifa 06 qua gameplay veels te snel is. ik ben niet echt computertechnisch maar dit was het antwoord op die jongen zijn vraag
Dit heeft te maken met het energiebeheer van je laptop-processor.
Bij EA hebben ze al jaren moeite om dit op te lossen ... uitermate slecht vind ik 't.
Als je laptop staat ingesteld met AMD's Cool 'n Quiet of als je bijvoorbeeld een Intel Pentium-M (Centrino-platform) op batterij-modus laat lopen ( of een tweak-programma's als chc aan hebt staan), dan kan FIFA of heel langzaam of heel snel lopen.
Oplossing: zorgen dat alle energie besparende trucjes van de processor uit staan.
Hoe kan ik die energie besparende trucjes van de processor uit zetten.
enige specs over mijn acer laptop mobility radeon 9200, AMD Athlon 3000+ windows xp met sp2
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Dit krijg ik nu dus ook. Elke keer na zo`n 5 min spelenVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:30:
[...]
Ik krijg een windows foutmelding. Er is een fout opgetreden in fifa.exe..... en dan mogelijkheid tot verzenden of niet.
lol gaat er al weer langzaam af
Het kan een combinatie van factoren zijn, je zult dingen moeten uitsluiten:XLerator schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:24:
[...]
Dit krijg ik nu dus ook. Elke keer na zo`n 5 min spelenDit na een complete herinstall van windows en alles. Potverdorie!!
- Zoveel mogelijk achtergrondprogramma's uit
- Andere versie van je videokaart driver (oudere versie wil ook wel eens helpen)
- (Andere) Chipset driver installeren
Ik vind het op Semi Pro te moeilijk trouwens. De computer weet tot op de hondertste seconde precies wat je doet. Als je achter m loopt kan je niets doen. Als je naast m komt, loopt ie de andere kant op. Tekkel je zacht, vloep-stapje naar links, en je mist m. Tekkel je hard, vloep-bal weg-gele kaart. Dit komt niet soms voor, maar bijna elke keer dat de CPU de bal heeft. Ik kan m bijna niet meer afpakken.
Als ik bal heb, en er loopt een CPU mannetje achter mij, dan trekt hij altijd aan mijn shirt, ik val, hij heeft de bal, en het is nooooit een vrije trap. Hoe kan ik datzelfde bij hem doen? Zachte tackle is het niet. Harde = rood of geel. Al met al is het tegen de computer echt he le maal niets aan.
Heeft de com. de bal, pak ik m perongeluk af, wou ik net tackelen, trap ik de bal dus keihard ergens heen. Ook zo knullig iets.
Ook hoge ballen kan ik niet veel mee. Als ik m meteen doorpass (waar ook heen) komt ie bijna altijd bij de CPU terrecht. Pak ik de bal eerst aan, en dan passen, dan pakt de cpu m op het moment dat ik de bal net op de grond heb, en m wil trappen. Maar meestal heeft de CPU m gewoon meteen uit de lucht.
Nee tegen de PC is het niets aan.
[ Voor 16% gewijzigd door Guillome op 25-10-2005 20:16 ]
dat afpakken is echt wel te doen op semipro, het is ook een kwestie van wisselen van mannetje en opjagen van de man met de bal en op het juiste moment op D drukken. Zelfde geldt voor slidings, je kunt echt recht op de bal tackelen (vereist timing) en dan is er niets aan de hand. Met die hoge ballen is gewoon inzicht, je moet al weten waar een mannetje vrij staat, als je dan twee keer snel op s drukt en de goede richting in drukt komt ie er vanzelf terecht.
Verwijderd
Mijn FIFA 06 ?Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:34:
Kun je bij de GC ook het niveau instellen? Want ik ben het nog niet tegengekomen.
Ik speel het op de xbox en tegen de cpu is het bij mij vrijwel altijd spannend. Ik speel altijd met Arsenal en ik win meestal wel van andere topploegen (AC Milan gister 4-1). Maar soms dan is het ook krap verlies..XLerator schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:18:
Die crash heb ik niet meer als ik de update niet installeer. Dus dan maar zonder patch.
Ik vind het op Semi Pro te moeilijk trouwens.
*knip*
Nee tegen de PC is het niets aan.
je moet gewoon meer spelinzich hebben. Zo pass ik, zodra ik over de middellijn ben, alleen nog maar diep. Hoge diepe passjes doen het vooral goed.
Bal afpakken is niet zo moeilijk. Maar je moet niet de bal proberen af te pakken als je achter de ander loopt, want dat lukt je niet. Slidings kunnen wel, maar je moet ze wel timen en ook niet van achteren inzetten
1:1 op de keeper is makkelijk. Vlak voor je er bent niet meer sprinten. Zodra de keep uitkomt de bal in de hoek plaatsen..
Verwijderd
Als ik naast m loop en de bal afpak, dan stuurt ie net de andere kant op, of ik heb m en hij pakt m weer terug nog voordat ik m heb kunnen doorpassen.
Hoeveel Fifa games heb je al gespeeld? Want ik denk dat ik van de afgelopen 8 fifa games er toch zeker 5 heel veel heb gespeeld. Fifa05 heb ik grijsgespeeld op de xbox, ik denk dat dat ook wel uit maakt
Bijvoorbeeld, ik pass de bal hoog naar voor, mn spits krijg m, ik neem m aan met shift zodat hij de bal lekker naar voren schuift en er achter aan rent (1 tegen 1 met de keeper dus). Maar als hij dan na de aanname en het doorschuiven van de bal wéér bij de bal is (moment van sprinten naar de keeper), schopt ie m heel vaak terug en rent hij ook terug (soms ook een hakje)

Een replay: http://www.guillome.nl/dump/E. Replay - DOMOMO (opslaan in je mijn documenten/fifa 06/DOMOMO mapje)
Ik verzeker je dat ik alleen de shift toets, de sprint toets en de -> toets ingedrukt heb en houd.
Iemand anders dit ook wel es gehad?
ik heb wel iets vervelends....ik heb het hele seizoen al verlies gemaakt...het vervelend is dat ik nu volledige supportersteun heb en goede moreel, maar ik wordt ontslagen ondanks dat ik dik 1e sta in de competitie en in de halve finale van de beker.... echt belachelijk!
iemand suggesties om iets te doen? (heb al 3 spelers in de verkoop staan)
Maar ik vraag me af hoe je dat irritante truitrekken doet. Als mijn spits de bal heeft en vrij naar de keeper loopt met verdedigers achter zich, trekken die verdedigers de spits altijd terug of op de grond zonder een vrije trap, of zelfs een kaart te krijgen. En het lukt ze zo altijd de bal te krijgen.
Als het andersom is, kan ik met geen mogenlijkheid de bal krijgen, behalve hard tackelen, maarja, dat is rood.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
Is er trouwens al iets bekend over de eerste patch? Want die is hard nodig, zitten nog veel fouten in. Ook als ik dat zo lees hier, heb ze nog niet allemaal meegemaakt. Alleen wel dat het niet altijd buitenspel is, ook dat de bal soms zeer duidelijk over lijn is (goed te zien in de replay's) en dat er niet gefloten wordt, terwijl de lijnrechter (wat natuurlijk maar een animatie is en niks doen en het spel zelf deze lijnen bepaald) er met z'n neus op staat (zeg 5 meter ervanaf).
Verder is het een goed spel, zit mooi in elkaar en de gameplay is zeker beter geworden. Het is in het begin weer even goed wennen, waar ik eerst ook zei dat ik het niks vond is het nu toch wel leuk! Speel het ook op Semi-Pro en had in het begin nog moeite om gelijk te spelen tegen Heracles (Net zoals het huidige ajax

Kortom, EA heeft qua gameplay weer wat kwaliteit afgeleverd! Volgende stap; Graphics zichtbaar verbeteren.
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Verwijderd
allemaal, heb gister 2006 gehaalt maar bak er niks van418O2 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:44:
Sja.. Dat moet je leren.. Het best werkt een voorzichtige tackle van voren.. Daarbij moet je wel een beetje zijn looprichting in kunnen schatten..
Hoeveel Fifa games heb je al gespeeld? Want ik denk dat ik van de afgelopen 8 fifa games er toch zeker 5 heel veel heb gespeeld. Fifa05 heb ik grijsgespeeld op de xbox, ik denk dat dat ook wel uit maakt
Die fouten worden in het echt toch ook gemaakt? Het is soms frustrerend, maar het is wel reeel. het enige wat ik wel erg storend vind is inderdaad dat het soms absurde fouten zijn, zoals een bal die duidelijk over de lijn is. Dat is denk ik wel serieus een fout in het spel. Dan heeft de keeper hem vast ofzo en dan registreert hij het denk ik per definitie niet als goal. Want volgens mij maakt de keeper met uittrappen ook vaak hands doordat ie buiten de 16 pas de bal loslaat en trapt, maar ook daar wordt nooit voor gefloten.vegterb schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:31:
Is er trouwens al iets bekend over de eerste patch? Want die is hard nodig, zitten nog veel fouten in. Ook als ik dat zo lees hier, heb ze nog niet allemaal meegemaakt. Alleen wel dat het niet altijd buitenspel is, ook dat de bal soms zeer duidelijk over lijn is (goed te zien in de replay's) en dat er niet gefloten wordt, terwijl de lijnrechter (wat natuurlijk maar een animatie is en niks doen en het spel zelf deze lijnen bepaald) er met z'n neus op staat (zeg 5 meter ervanaf).
En soms slaat de keeper de bal weg met zijn hand, maar als je dan in de replay kijkt kan hij er gewoon lang niet bij met zijn hand en is de hand een heel stuk van de bal afOscar Mopperkont schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:34:
[...]
Die fouten worden in het echt toch ook gemaakt? Het is soms frustrerend, maar het is wel reeel. het enige wat ik wel erg storend vind is inderdaad dat het soms absurde fouten zijn, zoals een bal die duidelijk over de lijn is. Dat is denk ik wel serieus een fout in het spel. Dan heeft de keeper hem vast ofzo en dan registreert hij het denk ik per definitie niet als goal. Want volgens mij maakt de keeper met uittrappen ook vaak hands doordat ie buiten de 16 pas de bal loslaat en trapt, maar ook daar wordt nooit voor gefloten.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 14:34 ]
@fouten:
Een bal die óp het doel ligt, wordt wel geteld als doelpunt
Loop je 1 op 1 met de keeper, trapt je eigen speler de bal achteruit
Dat zijn geen reeele foutjes meer.
Verder is het vastlopen van het spel nog steeds shit
Daardoor is online tegen iemand anders spelen ook uitgesloten eigenlijk. Is ovor diegene ook niet leuk
Verwijderd
@loz: ik wel
kan jij game hosten dan
Voeg mij maar effe toe: tegroen at tiscali putn nl
Ik heb net 6-0 gewonnen
Hoe kan het toch dat mijn ventje zovaak terug loopt als het 1 op 1 wordt? Ligt het soms aan mn toetsenborddrivers? Ik heb een MS Multimedia NAtural ding.
Screens:

En hier gebeurde het nog een keer, ik liep gewoon ontzettend mega vrij:

Enne waarom is dit geen doelpunt

[ Voor 6% gewijzigd door Guillome op 02-11-2005 16:44 ]
Het over of niet over de lijn rekenen was bij de vorige versies ook al een probleem. Dan liep de PC duidelijk met de bal over de achterlijn, maar nee hoor geen corner, de speler loopt gewoon weer binnen de lijnen en gaat rustig door. Ik vind het ongelooflijk slap van EA dat ze een release doen met dergelijke bugs erin.418O2 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:25:
dat laatste is bekend en vaker voorgekomen.. beetje jammer idd..
Gelukkig heb ik FIFA voor het eerst sinds 98 niet in bezit, en ga ik dit jaar voor het eerst PES eens proberen
ik ben ontslagen....maakte elke keer verlies terwijl alles verder top ging. (eerste, halve finale beker, 99 supporters...), maar toch ontslagen. En het ergste is dat je er niets aan kunt doen....je kunt tussen de transferperiodes alleen maar zorgen voor hoge kaartprijzen om de schade beperkt te houden...wel jammer maar helaas
Verwijderd
haha kan dat ook al, ontslagen wordenPretorian_ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:27:
Ik heb dat echt nooit, dat mijn mannetje terug schiet of loopt, tenzij ik het zelf doe....ligt denk ik echt aan jou....sorry.
ik ben ontslagen....maakte elke keer verlies terwijl alles verder top ging. (eerste, halve finale beker, 99 supporters...), maar toch ontslagen. En het ergste is dat je er niets aan kunt doen....je kunt tussen de transferperiodes alleen maar zorgen voor hoge kaartprijzen om de schade beperkt te houden...wel jammer maar helaas

Als het je spelplezier vernachelt kun je altijd dit eens proberenPretorian_ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:27:
Ik heb dat echt nooit, dat mijn mannetje terug schiet of loopt, tenzij ik het zelf doe....ligt denk ik echt aan jou....sorry.
[ Voor 8% gewijzigd door TXC op 03-11-2005 08:57 ]
@TXC: dank je, het voelt niet helemaal juist, maar nu kan ik mn fout enigzins herstellen en proberen het beter te doen....

[ Voor 62% gewijzigd door Pretorian_ op 03-11-2005 14:35 ]
Verwijderd
hoe kan dat nou? Je kiest toch een goed contract waardoor je elke wedstrijd wat winst maakt!Pretorian_ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:27:
- Deze voor betere geluidseffecten
- Deze om de gameplay moeilijker te maken op worldclass niveau
- Deze om je eigen gezicht te importeren (BMP) als manager!
en deze om penaltys direct vanuit Windows te spelen.
Er komen ook steeds weer nieuwe vaak er goede tools uit, dus houd MySweetPatch in de gaten.
ja maar als je bij een club als twente elke keer 1000 binnen krijgt aan supporters en bij tottenham nooit meer dan 740 plus dat je via scouten een speler koopt die echt nodig is ivm blessures of slechte andere spelers....dan gebeurt dat dus wel...Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:32:
[...]
hoe kan dat nou? Je kiest toch een goed contract waardoor je elke wedstrijd wat winst maakt!
trouwens..hoe werkt die patch/cheater...ik zie niets veranderen.
edit: het kan niet....lees maar op het forum daarzo...jammer maar helaas..
[ Voor 14% gewijzigd door Pretorian_ op 03-11-2005 19:36 ]
Natuurlijk heb je zo bij MatchUp..
Hier nog 2 voor bijv. Direct Ip.
http://www.superleagues.net
http://www.fifamania.be
fifabenelux.com is volgens mij nog niet begonnen

Maar ik ben in iedergeval van de partij bij de GoT League!
Het ligt niet aan mij. Met training kan ik het niet nabootsen, maar met wedstrijden heb ik het heel vaak.Pretorian_ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:27:
Dan ren ik met sprinten en shift, tik de bal 1 keer naar voren, laat shift los (dan heb ik dus pijltje + Sprinten ingedrukt nog) en zodra hij weer bij de bal is, kickt ie m soms terug.
Wat doe ik dan fout dat jij denkt dat het aan mij ligt? Het lijkt me eerder een driver probleem oid

Verwijderd
bedankt!TXC schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:55:
Er zijn nog een aantal leuke programmatjes om het spelplezier te vergroten:
- Deze voor betere geluidseffecten
- Deze om de gameplay moeilijker te maken op worldclass niveau
- Deze om je eigen gezicht te importeren (BMP) als manager!
en deze om penaltys direct vanuit Windows te spelen.
Er komen ook steeds weer nieuwe vaak er goede tools uit, dus houd MySweetPatch in de gaten.
Welke??no11 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:10:
Hmm.. weet iemand nog wat leuke online leagues ;-).
Natuurlijk heb je zo bij MatchUp..
Hier nog 2 voor bijv. Direct Ip.
http://www.superleagues.net
http://www.fifamania.be
fifabenelux.com is volgens mij nog niet begonnen.
Maar ik ben in iedergeval van de partij bij de GoT League!

Ik speel met speelstijl aanvallend en pressing aan maar nu moet ik dit steeds bij aanvang van iedere wedstrijd doen. Bij de vorige fifa kon je dit volgens mij ok buiten een wedstrijd samen met je opstelling bepalen.
Verder is het echt een vette game.
hoe doe je dat trouwens dan bij aanvang van elke wedstrijd? in het pauzemenu?
Verwijderd
download hier: http://largedownloads.ea....a/06/FIFA06_PATCH1_en.exe
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
iemand nog tips
- je moet veel passen/weinig dollen (zeker tegen de CPU)
- voorzetten geven, dat is de makkelijkste manier imho om dicht bij het goal te komen. Gewoon alles over de flanken laten gaan
als dat niet werkt moet je toch echt aan PES
Wat wel leuk is, is dat ALS je scoort, je wel echt heeeeel blij bent
uhm...
Want op mijn widescreen display ziet het er best verneukt uit, kleine brede mannetjes.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝