MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 november 2005 @ 07:26:
[...]
Dan lukt het idd vaker wel, maar slaat imo nergens op, normaal gesproken zijn er zat momenten waar je even rustig de bal aanneemt, bij fifa kan dat gewoon niet, je moet je actie gelijk inzetten, wat ze wel kunnen, terwijl aannemen niet kan
Het wordt imo echt tijd voor een update van het spel, begin me steeds meer te irriteren terwijl ik eerst het spel een verademing vond.
Ben ik niet met je eens, ik speel dan veel online, daar is dat wellicht anders, maar normaal gesproken kan je een bal gewoon rustig aanmenen, het is een beetje de speelstijl die je handteert.
kijk waar een speler
vrij staat, en gebruik bij het aanemen
niet de ren toets
(e) als je niet volledig vrij staat, je hebt dan stukke minder controle over de bal.
Sta je vlak naast/voor een tegenstander bij een aanname? loop dan ook niet direct naar tegenstanders doel na een aanname, maar doe een stap richting
waar de bal vandaan komt, kom zo voor je speler. en spel hem dan met S. want een W bal verijst wat precisie van de speler, en dat hebben ze niet met iemand in de rug
De W balletjes zijn leuk bij snelle counters, maar als je eenmaal een aanval rustig opbouwd, en je ben op de helft van de tegenstander, kun je beter gewoon S gebruiken voor het rondtikken. en dan de laatste voorzet met de W (bijvoorbeeld naar de buitenspeler die dan een voorzit in de pot kan gooien) toets doen.
Oja, ook erg effectief, durf eens van buiten de 16 te knallen, ze zullen er onverwachts nog wel eens ingaan, zo niet, je krijg wel veel schoten op het doel(dus komt je beter in het spel, en krijg je 3 streepjes). en vaakt tikt de keeper hem dan of terug
(en de keepers zijn zo traag; de rebount gaat er altijd in), of hij tikt hem achter of over waardoor je een corner krijg
my 2 cents
IMHO echt een top game, speel elke avond wel 1 a 2 potjes tegen vrienden van me, en het is elke keer weer super, de sfeer, spanning enz. echt top