[Multiplatform] Fifa 2006

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na ja als je na fifa 98 WC ongeveer gestopt bent met serieus FIFA spelen, dan weet je zulke dingen toch gewoon niet :) Heb alle fifa's verder wel onder ogen gehad, maar dit is eerste waar ik me weer serieus in verdiep. Om met een schijnbeweging langs iemand te komen lukt ook maar heel zelden, jammer want het ziet er wel heel mooi uit.

Het valt me wel op dat het vroeger echt veel makkelijker was om met een goed team de mannetjes van een slechter team eruit te rennen. Als ik nu met Ronaldo een sprint inzet (en daarbij de bal vooruit schoppend met shift) dat een ADO verdediger me dan kan bijhouden en de bal kan afpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het uitspelen van verdedigers kun je vergeten.....

Wat goed werkt bij mij is het gebruiken van steekpass. De normale pass gebruik ik nooit meer nu ik weet hoe ik goed kan steekpassen. Op deze manier trek je gaten in de verdediging van de tegenstander en kun je alleen voor de goal komen etc....

Ik vond het eerst ook klote dat scoren zo moeilijk is, maar als je eenmaal een beetje gespeeld hebt zie je vanzelf dat het best gemakkelijk gaat.

Het enige dat ik vreemd vind is dat de tegenstander nooit wisselt 8)7 onrealistisch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
allemaal onwijs coole schijnbewegingen in het spel, werken ze niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Vergeet de Z, de C de Q en de shift toets niet he! In het begin zal dat wel ff ingewikkeld zijn. maar op de duur is dat echt tof!

Doe ook eens de training, 11-9 man, met arsenal tegen groningen ofzo ;)

Q+W werk super, net als een 1-2tje(Q+S). en met en doorgbroken speler kun je prima over de keep heen loppen(Q+D) :d

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Wat zijn dat voor toetsen? :P Ik heb alles anders ingesteld.
Net als Q+W. Bij mij is dat steekpass (verre pass) + sprinten. Denk niet dat je dat bedoelt :P

Ik vind het wel vreselijk irritant spelen tegen de CPU. Idd, ik moet echt enorme moeite doen om een bal af te pakken terwijl de pc m zo terug heeft. Ik teckle me kapot, 2 mannetjes erbij, dan heb ik m ineens, maar dan komt er toevallig net een andere vna de pc eraan en die pakt m mooi weer af.

Dit heb ik ook heel vaak:als ik de bal aanneem met een CPU achter me, en ik heb m ook echt, dan pakt de cpu m ALTIJD ALTIJD ALTIJD zodanig af dat ik helemaal over de grond lig te tollen. Slaat toch nergens op :(

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
oke nu eens de tips toegepast en gaat dan toch beter. Die schijnbewegingen werken gewoon niet. Het is me nu 1x gelukt om langs een mannetje te komen met shift en dan een pijltjestoets haaks op de looprichting.

Q+W is inderdaad ideaal bij een counter over de flank. Soms pakt een man hem dan net op de voet en BOEM. Maar verder is het voornamelijk beetje rondtikken. Brazilie - Hongarije won ik nu met 4-0. Die C toets is wel lekker, beetje dat ophouden, wachten op ruimte en dan pasen.

Toch vind ik dat het niet zo is dat de dingen uit het echte voetbal hier ook gelden. Er zijn toch weer standaard dingen die in Fifa2006 mooi gaan. Alle mooie bewegingen zitten erin, maar deze toepassen lijkt vrijwel onmogelijk. Die stiffie (Q+D) is wel cool maar krijg hem alleen in training met 1 keeper eroverheen :P

Edit: Maar als ik het PES5 topic lees zijn ze daar ook nog verre van tevreden :) ik blijf mezelf dus nog even op FIFA2k6 stukbijten

[ Voor 8% gewijzigd door Okasha op 13-11-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Fifa06 is gewoon superleuk; tegen mensen.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

XLerator schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:05:
Fifa06 is gewoon superleuk; tegen mensen.
Dat is eigenlijk het grootste manco van Fifa, als ik wil voetballen tegen mensen pak ik wel een bal uit de schuur.

De AI lijkt een beetje heel erg afgeraffeld, deze is van PES5 iig op de PS2 een stuk beter, ik had daar tenminste weer het gevoel dat ik aan het voetballen was ipv opzoek naar een manier om een fout bij de AI te vinden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

als ik wil voetballen tegen mensen pak ik wel een bal uit de schuur
:/ Als ik wil boarden pak ik wel een board. Als ik wil rijden pak ik wel een auto. Als ik wil vliegen pak ik wel een vliegtuig.
Oftwel, slaat nergens op, die opmerking :+ Voor de rest ben i khet met je eens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Guillome op 13-11-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Is er al een oplossing voor het probleem met Pentium M processors?

Het menu van Fifa loopt zoooooo traag dat het me nog niet is gelukt om het spel te spelen :{

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

XLerator schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:20:
[...]

:/ Als ik wil boarden pak ik wel een board. Als ik wil rijden pak ik wel een auto. Als ik wil vliegen pak ik wel een vliegtuig.
Oftwel, slaat nergens op, die opmerking :+ Voor de rest ben i khet met je eens :)
In tegenstelling tot boarden kan ik wel voetballen en racen mag al helemaal niet op de openbare weg, dus je vergelijking gaat een beetje mank.

Het spelen van Fifa lijdt een beetje tot frustratie en dat kan volgens mij nooit de bedoeling geweest zijn, hopelijk komt er nog een AI update (die zijn er al eerder geweest), al ben ik bang dat dit fifateam al op het nieuwe spel voor het WK gezet zal zijn.

Het menu van Fifa loopt zoooooo traag dat het me nog niet is gelukt om het spel te spelen :{
Het draaien van speedswitch werkt niet?

[ Voor 13% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-11-2005 21:50 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Als de WK versie net zo goed is als die van WK98 dan vind ik het top :)

Dat vond ik veruit de beste Fifa versie ever :) Ik weet nog wel in Havo5 ;) mooie tijd was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
RTCW was kick-ass idd :)

Ik ben ook maar aan een carreer begonnen. Maar mijn salaris is negatief? Ik sta nu 2e met 9ptn uit 3 wedstrijden.. Net met 0-4 van Real Madrid gewonnen btw..

Team = Atletico Madrid, Semi-Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

salaris is niet negatief natuurlijk |:( dat gaat van je budget af, dus min.
als je budget onder de 0 komt moet je uit gaan kijken.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
oja daar zit wat in. Kan je ook nog wat met je salaris?

Mijn budget rent hard achteruit.. Hoe kan het? Ik sta na 7 weken eerste (6-0-1) en won net met 3-0 van Barca.. Hoe krijg ik geld??

[ Voor 55% gewijzigd door 418O2 op 14-11-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

goede sponsor kiezen en spelers verkopen, uitlenen en met beleid inkopen en hopen op genoeg supporters. ik ben zo al een keer ontslagen. Je kunt er dus alleen in de transferperiodes wat aan doen eigenlijk. geld krijg je wel elke wedstrijd door kaartjes van supporters bij thuiswedstrijden en via sponsor, je salaris moet daar eigenlijk onder blijven. je kunt ook geld krijgen door toernooibonussen en zo.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Waarom wisselt de tegenstander nooit?
Waarom wordt er haast nooit hands gemaakt?
Waarom maakt een keeper haast nooit een blunder?
Waarom maakt de tegenstander haast geen overtredingen?

Omdat het spel niet realistisch is of heeft iemand een betere uitleg?

---EDIT----

Je kunt vaak maar heel weinig spelers verkopen/uitlenen omdat je er minimaal 18 moet hebben ?

---EDIT----

[ Voor 20% gewijzigd door Aghanim op 14-11-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Aghanim schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:10:
Waarom wisselt de tegenstander nooit?
Waarom wordt er haast nooit hands gemaakt?
Waarom maakt een keeper haast nooit een blunder?
Waarom maakt de tegenstander haast geen overtredingen?

Omdat het spel niet realistisch is of heeft iemand een betere uitleg?

---EDIT----

Je kunt vaak maar heel weinig spelers verkopen/uitlenen omdat je er minimaal 18 moet hebben ?

---EDIT----
1: das waar
2: dat gebeurt wel eens hoor. en zo vaak gebeurt dat in het echt ook niet.
3: als je tegen een andere speler aan schiet komt dat best wel voor en ook wel eens met 1 op 1 dat ie verkeerd uitkomt. en dan nog: hoe vaak gebeurt dat in het echt?
4: dan doen ze best wel vaak bij mij hoor, als je druk zet of er net langs heen bent en ruimte hebt( richting keeper bijv.)

je moet het wel goed afzetten tegen de realiteit: hoe vaak gebeuren dingen nu in het echt eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

MeNTaL_TO schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:49:

Het draaien van speedswitch werkt niet?
Ik gebruik Speedswitch en stel de processor altijd in op variabel. Maar wanneer er veel processorkracht vereist is, klokt de processor toch altijd naar 100%. In dit geval 1,86 Ghz.
Vergelijkbaar met een P4-2,8Ghz, dus moet snel genoeg zijn :{

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Heb de amateur modes nu helemaal onder de knie :) Net in 2x8min met 8-1 van AC Milan gewonnen met PSV. Ben er helemaal weg van, veruit de beste FIFA ooit.

CPU wisselt inderdaad nooit maar kaarten en hands maken ze zeker! Net nog hands bal in strafschop gebied na een corner, kreeg ik een penalty mee :) Wanneer je met veel heen en weer tikken meer druk zet gaan ze vanzelf tackelen, heel realistisch als je het mij vraagt.

Mooiste vind ik nog dat je echt op heel veel manieren kunt scoren. Afwisseling is ook het beste. Af en toe vanaf de flank, counter door het midden etc. Het werkt top. Engels commentaar is ook best heel goed. Oke soms zeggen ze rare dingen, maar het blijft spelletje heh :)

Ga nu maar eens naar semi-pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik vind dat je beter op semi-pro kan beginnen omdat de tegenstander heeel anders reageert de verschillende nivo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mooooody schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:26:

Ligt niet aan de processor, maar aan de videokaart. Neem aan dat je Ati X600/x700 hebt? In dat geval moet je eens zoeken naar "ati x700 mobility drivers".

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Mooooody schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:15:
[...]

Ik gebruik Speedswitch en stel de processor altijd in op variabel. Maar wanneer er veel processorkracht vereist is, klokt de processor toch altijd naar 100%. In dit geval 1,86 Ghz.
Vergelijkbaar met een P4-2,8Ghz, dus moet snel genoeg zijn :{
Ik zet hem altijd op Max performance (in mijn geval dus een p4-2.8), geen idee of het werkt, bij mij vertraagd het spel niet, maar je zou het wel kunnen proberen.
Sport_Life schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:58:
[...]

Ligt niet aan de processor, maar aan de videokaart. Neem aan dat je Ati X600/x700 hebt? In dat geval moet je eens zoeken naar "ati x700 mobility drivers".
Of gewoon de Ati Omega driver gebruiken (werkt bij mijn IGP 9100 het beste, met andere drivers heb ik geen powerplay drivers).

[ Voor 28% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-11-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:58
Bij mij loopt Fifa 06 veel te snel. Ik zit op een laptop, en heb de al gegeven tip al geprobeerd door zoveel mogelijk (energie-monitoring) programmaatjes uit te zetten, maar volgens mij kunnen er niet veel meer uit...

Weet iemand van jullie hoe je hem weer op normale snelheid kan krijgen? Zal ondertussen eens een driver update proberen...

Heb btw ook een Pentium-M en een ATI Radeon Mobile 9600, en hij draait ook standaard op maximum performance...

[ Voor 14% gewijzigd door CeeDeeS op 15-11-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik blijf het mateloos irritant vinden dat de tegenstander hoe dan ook sneller is met sprinten dan jij.
je maakt een geweldige steekpass en wordt alsnog ingehaald omdat je tegenstanders rechtstreeks van het WK sprinten afkomen.
Als je nu op amateur of semi pro speelt is het niet zo erg omdat er genoeg momenten zijn waarop je kunt scoren, maar wanneer de moeilijkheidsgraad hoger ligt wordt dat toch echt lastig.

Daarnaast irriteer ik me mateloos aan de manier waarop spelers een bal aannemen (Barcelona). 9 van de 10 keer verlies ik de bal omdat die klunzen niet aan kunnen nemen, lijkt wel een amateurclub.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dat aannemen: dat ligt dus aan jezelf, je moet meteen de beweging inzetten. (iets naar voren bijvoorbeeld of naar links of rechts wegdraaien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Aghanim schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:38:
Ik blijf het mateloos irritant vinden dat de tegenstander hoe dan ook sneller is met sprinten dan jij.
je maakt een geweldige steekpass en wordt alsnog ingehaald omdat je tegenstanders rechtstreeks van het WK sprinten afkomen.
Als je nu op amateur of semi pro speelt is het niet zo erg omdat er genoeg momenten zijn waarop je kunt scoren, maar wanneer de moeilijkheidsgraad hoger ligt wordt dat toch echt lastig.

Daarnaast irriteer ik me mateloos aan de manier waarop spelers een bal aannemen (Barcelona). 9 van de 10 keer verlies ik de bal omdat die klunzen niet aan kunnen nemen, lijkt wel een amateurclub.....
je bent aan de bal vrijwel altijd trager dan iemand zonder bal..

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Pretorian_ schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:01:
dat aannemen: dat ligt dus aan jezelf, je moet meteen de beweging inzetten. (iets naar voren bijvoorbeeld of naar links of rechts wegdraaien.)
Dan lukt het idd vaker wel, maar slaat imo nergens op, normaal gesproken zijn er zat momenten waar je even rustig de bal aanneemt, bij fifa kan dat gewoon niet, je moet je actie gelijk inzetten, wat ze wel kunnen, terwijl aannemen niet kan :?

Het wordt imo echt tijd voor een update van het spel, begin me steeds meer te irriteren terwijl ik eerst het spel een verademing vond.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Aghanim schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:38:

Daar heb ik wat op gevonden, als je snelle speler hebt moet je gewoon de bal voor je uit tikken (ik weet niet welke key dat is want ik speel met rumble pad) maar dan druk ik tegen hendeltje en dan tikt ie de bal iets naar voren en zodra je de bal weer inhaald herhaal je dat, als ik gelijk start met verdediging dan halen ze me never nooit meer in :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Okasha
  • Niet online
shift :)

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 november 2005 @ 07:26:
[...]

Dan lukt het idd vaker wel, maar slaat imo nergens op, normaal gesproken zijn er zat momenten waar je even rustig de bal aanneemt, bij fifa kan dat gewoon niet, je moet je actie gelijk inzetten, wat ze wel kunnen, terwijl aannemen niet kan :?

Het wordt imo echt tijd voor een update van het spel, begin me steeds meer te irriteren terwijl ik eerst het spel een verademing vond.
Ben ik niet met je eens, ik speel dan veel online, daar is dat wellicht anders, maar normaal gesproken kan je een bal gewoon rustig aanmenen, het is een beetje de speelstijl die je handteert. kijk waar een speler vrij staat, en gebruik bij het aanemen niet de ren toets(e) als je niet volledig vrij staat, je hebt dan stukke minder controle over de bal.

Sta je vlak naast/voor een tegenstander bij een aanname? loop dan ook niet direct naar tegenstanders doel na een aanname, maar doe een stap richting waar de bal vandaan komt, kom zo voor je speler. en spel hem dan met S. want een W bal verijst wat precisie van de speler, en dat hebben ze niet met iemand in de rug :)

De W balletjes zijn leuk bij snelle counters, maar als je eenmaal een aanval rustig opbouwd, en je ben op de helft van de tegenstander, kun je beter gewoon S gebruiken voor het rondtikken. en dan de laatste voorzet met de W (bijvoorbeeld naar de buitenspeler die dan een voorzit in de pot kan gooien) toets doen.

Oja, ook erg effectief, durf eens van buiten de 16 te knallen, ze zullen er onverwachts nog wel eens ingaan, zo niet, je krijg wel veel schoten op het doel(dus komt je beter in het spel, en krijg je 3 streepjes). en vaakt tikt de keeper hem dan of terug(en de keepers zijn zo traag; de rebount gaat er altijd in), of hij tikt hem achter of over waardoor je een corner krijg :)

my 2 cents ;)

IMHO echt een top game, speel elke avond wel 1 a 2 potjes tegen vrienden van me, en het is elke keer weer super, de sfeer, spanning enz. echt top :) _/-\o_ :*)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

aan de bal ben je langzamer dan de tegenstander? wel eens echt voetbal bekeken? dat is toch gewoon zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Maar als ik met Eto'o achter een verdediger van Osasuna aan ren terwijl hij aan de bal is, dan haal ik hem nog amper in.

Wat op professional ook irritant is, is dat je aanvallers amper meelopen. Scoren wordt moeilijker en als je dan een schot op goal lost, komt er niemand om de rebound af te maken.
En bij een dieptepass staan er altijd 4 verdedigers om je heen, terwijl als de tegenstander een hoge dieptepass geeft, de speler de bal aanneemt en in zijn eentje op goal kan lopen, want je haalt hem toch niet meer in 8)7
en dat is zeer frustrerend als je 15 schoten op goal hebt en de tegenstander 1 en uiteindelijk met 1-0 verliest.

[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 20-11-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

2 dingen:
- waarom zou iemand van osasuna niet harder kunnen rennen dan eto'o? (ik vind dat dus eindelijk een keer realistisch)
- bij deze fifa kun je niet meer zomaar naar voren hollen en scoren (in 2005 lukte dat nog wel aardig). Je zult nu echt moeten voetballen. rondpassen, kijken naar de opening, enz...dan kun je best wel druk zetten en rebounds opvangen. (ik houdt het wel eens 20 min vol om druk te zetten bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Een tip voor als het 1 tegen 1 is voor de CPU met jouw keeper: druk de 'andere speler naar voren sturen' knop in. Dan komt je keeper uit :) Wil wel es helpen.
Ben het verder eens met Xenergy ofzo :P Vreselijk om tegen de Cpu te spelen, hij doet dingen die ken een mens niet

• Mirage010
  • Laatst online: 15-01-2023
Het Engelse commentaar is inderdaad veel beter dan het Nederlandse. Hoewel het volgens mij wel een andere commentator is dan in Fifa 2005 (?). Het moet ook mogelijk zijn om met de Nederlandse menu's en het Engelse commentaar te spelen. Ik weet dat je bij Fifa 2005 gewoon 4 files kon hernoemen. Ik kan nu deze files nergens vinden.

Weet iemand welke files ik zou moeten hernoemen om met Nederlandse menu's en met Engels commentaar te spelen?

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dat zou ik ook wel willen weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die online wil spelen?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Mirage010 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:01:
Het Engelse commentaar is inderdaad veel beter dan het Nederlandse. Hoewel het volgens mij wel een andere commentator is dan in Fifa 2005 (?). Het moet ook mogelijk zijn om met de Nederlandse menu's en het Engelse commentaar te spelen. Ik weet dat je bij Fifa 2005 gewoon 4 files kon hernoemen. Ik kan nu deze files nergens vinden.

Weet iemand welke files ik zou moeten hernoemen om met Nederlandse menu's en met Engels commentaar te spelen?
Het is ook een andere commentator darlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Even een vraagje over de LAN play.

Mijn huisgenoot heeft nu ook FIFA2006 en gingen dus potjes spelen over LAN (via netwerk en niet via direct IP) maar het gevoel is er helemaal niet. Het speelt heel indirect. Mijn huisgenoot heeft stuk tragere computer, bij hem draait het wel goed.

Wat is hier aan de hand? Zijn er mensen met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hoe kunnen die quiters soms weggaan en geen punten verliezen :( is namelijk irri sta je 1-0 gaan ze quiten en het lever dan nog geen eens punten op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

wat is quiten dan? (waar heb je het uberhaupt over?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
De game verlaten.. Quitten..

bij online gamen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Waar ken je dan online gamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

speltypen-->online-playof-zo-iets misschien? 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door t-x-m op 12-12-2005 16:37 ]

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
wat is nou het grootste verschil tussen 2005 en 2006? Kleine verbeteringen? Ik las dat je met de career mode nu ook sponsors kunt kiezen...verder nog nieuwe dingen?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fifa 2006 al een tijdje, en ik vind het vrij teleurstellend dat ik niet met z'n tweeen de career kan bedrijven.

Eerst ging ik namelijk altijd in Fifa 2004 met z'n tweeen de carriere doen. Omdat je dan hartstikke veel lol hebt. En omdat ik in Fifa in m'n eentje slecht ben:P(Dan heb ik er nooit zin in.)

Ik vind het dus zwaar vervelend dat je in 06 niet met zijn tweeen kan.
Weet iemand waar een mod te vinden is? Of hoe ik dit kan oplossen? Google weet ook geen raad.

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dan zal t er niet zijn vrees ik....over het netwerk is toch ook leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet over het netwerk. Met z'n 2'n op 1 computer!
1 met game-pad(ik) en de ander met het toetsenbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja dat snap ik, daarom doe ik een ander suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Omdat ik inmiddels scheitgenoeg heb van pes5 ( :r ) stap ik (voorlopig iig :P) over naar fifa. De matchengine van pes5 is superieur, maar heeft een aantal minpunten waar ik me groen en geel aan erger. Aangezien pes op elk ander punt dik wordt geownd door fifa en de fifa matchengine zo slecht nog niet is, ben ik dus over :P

Ik heb echter al jaren geen fifa gespeeld en heb totaal geen idee hoe het zit met het modden etc etc, vraag ik dus aan jullie of jullie me op de hoogte kunnen brengen :P

Heeft fifa ook dingen zoals een superpatch of geupdate transfer etc. Wat zijn bijvoorbeeld musthave downloads?

Is er ook ergens een handleiding te downloaden waarbij het off the ball systeem (dat zit er nog in?) wordt uitgelegd als ook het first touch control (zit er ook nog steeds in?) en natuurlijk hoe het rechterpookje het best gebruikt kan worden :P

Gister drie wedstrijden gespeeld met Chelsea op semi-pro. 4-0 gewonnen van inter, 1-1 na 90 minuten tegen Barca en uiteindelijk met 2-1 verloren en in de rematch 10-0 gewonnen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Populair spelleke :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:05:
Ik heb Fifa 2006 al een tijdje, en ik vind het vrij teleurstellend dat ik niet met z'n tweeen de career kan bedrijven.

Eerst ging ik namelijk altijd in Fifa 2004 met z'n tweeen de carriere doen. Omdat je dan hartstikke veel lol hebt. En omdat ik in Fifa in m'n eentje slecht ben:P(Dan heb ik er nooit zin in.)

Ik vind het dus zwaar vervelend dat je in 06 niet met zijn tweeen kan.
Weet iemand waar een mod te vinden is? Of hoe ik dit kan oplossen? Google weet ook geen raad.
http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009970

Kan dus wel maar met één team. Dus niet allebei apart managen. Je kunt wel gewoon samen (of tegen elkaar) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@Benotti: ik denk dat jij een forum moet zoeken met echte fifaspelers, want de antwoorden die je zoekt heb ik hier nog niet echt voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hoi jongens, we hebben een simpele ladder gemaakt, waarop je je kan inschrijven, en door iemand te challengen word er automatisch een mail met vraag tot challenge verstuurt naar deze persoon, eventueel dat msn erbij gebruiken wel makkelijk is met dingen afspreken, wij zitten ook gezellig in TS met elkaar te kletsen... Na de wedstrijd mag de winnaar (die doen dat graag) dit even via een reply doorgeven...

http://j3rn.org/ladder/

have fun, and register

(geen spam, enkel een leuke manier om met wat (bekenden) man wat onderling via direct IP te spelen... )

Laat maar even horen wat jullie ervan vinden?! :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Weet iemand of er standaard in Fifa een Legendary moeilijkheidsgraad zit? Niet dat World Class te simpel is maar ik begin het langzamerhand onder de knie te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandermvdb schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:51:
Weet iemand of er standaard in Fifa een Legendary moeilijkheidsgraad zit? Niet dat World Class te simpel is maar ik begin het langzamerhand onder de knie te krijgen :)
Download de Fifa Multitool, deze bevat legend mode.
Werkt geloof ik alleen via Direct IP..
Single Player merk ik er nmlk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:28
Er zijn 2 dingen waar ik me echt krom aan erger. Als de tegenstander de bal hebt en jij zet druk erop met je centrumspits, dat je LS en RS gewoon rond de middenlijn blijven hangen, als je dan de bal afpakt kan je hem weer niet kwijt.

Ander annoyance is zeer zeker dat tegenstander met de bal van de ene kant van het veld naar de andere kant loopt en hem over de zijlijn loopt.

Grrree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:33
Even een vraagje..

Ik ben bezig in de career mode, begonnen met Swansea City in een of andere lage league en inmiddels zit ik in de premier league. Maar de challenges die ik daarmee dus behaald heb (kampioen worden van de championship, first division enz) zijn allemaal niet geregistreerd. :(

En zonet maak ik in professional een hattrick (zie challenges zone 1) en weer wordt er niets geregistreerd. En zo zijn er wel meer die ik als ik wel behaald heb, maar die niet afgevinkt worden, en ook geen puntjes voor gehad.

Iemand een idee hoe dat komt, en of er wat aan te doen is? Ik ga niet weer alle lage divisies doorlopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

heb je in je profiel wel de juiste club staan en laad je voor je carriere wel je profiel? en sla je je profiel regelmatig op in career mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Laatst online: 12:33
Tja, er stond dus idd een hoop niet goed. Ik heb helemaal geen aandacht besteed dat hele profile manager.

Zowel in het standaard profiel na opstarten van het spel, als na het laden van mn carriere, stond het team niet goed. Dus ik heb dat gewijzigd, weer die hattrick gedaan, en toen pakte ie m wel.

Maar is er een mogelijkheid je carriere erin te importeren ofzo? De gewonnen leagues, statistieken enz...

Kan iemand me ook nog wat meer vertellen over dat profile manager-verhaal? Ik volg het nog niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:14:
[...]

Kan dus wel maar met één team. Dus niet allebei apart managen. Je kunt wel gewoon samen (of tegen elkaar) spelen.
Beetje laat, maar -> _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Met WC 2006 weer een gemiste kans voor EA, AI vind ik niet echt verbeterd, het speelt iets lekkerder dan fifa2006, maar heb nog steeds absoluut niet het gevoel dat ik aan het voetballen ben, vooral verdedigen is een totale ramp geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De hele "look and feel" is bij WC 2006 veranderd. Ik heb ineens het gevoel alsof ik aan het zaalvoetballen ben. Het veld lijkt veel kleiner (en ziet er ook brak uit) en de schietmetertjes lopen veel sneller vol en iedereen kan ineens veel verder passen. Dus nu schop je de bal ineens wel heel makkelijk heel hard naar voren.

Fifa 2006 had in mijn ogen maar 1 groot nadeel en dat was dat hij soms absurd traag reageerde, dan druk je op passen of schieten en dan voert ie het pas een stuk later uit, waardoor je te laat bent. Dat is nu weg, maar ze hebben het allemaal zo aangepast dat het mijns inziens weer veel te direct is geworden. Ik heb ook niet meer het idee dat ik lekker aan het voetballen ben.

Hopelijk gaat Fifa2007 terug naar de 2006 stijl en verbeteren ze 2006 op de mindere punten, zoals dus dat slecht reageren en het vrijwel onmogelijk kunnen nemen van vrije trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
- Verdedigen is inderdaad erg irritant. Meer ook een soort geluksspelletje geworden
Is ook zo lek als een mandje, maar dat komt ook door het volgende punt.
- Medespelers zijn passiever, lopen vaker echt langs de bal door om naar hun normale positie te rennen.
- Physics van de bal is raar. Veel meer rare ballen die de lucht in schieten (a la PES), ballen die stil komen te liggen op de lat (stuiterde op de lat, viel daarna meteen dood in het bovennet),
- Passings is onoorspelbaar. Ene keer super verre pass, maar andere keer "ziet" het spel een medespeler niet en wordt er gewoon maar een pass in de leegte / voeten van de tegenstanders gespeeld.
- Positiespel: veel te veel alles op 1 lijn achterin (verdedigers + aanvallers). Ook weer het bekende gat tussen verdediging en middenveld.

Wat wel positief is, is de varieteit aan goals. Je kan nu ook wat meer van buiten de 16 scoren en van de zijkanten (direct schot).

Waar je normaal nog een soort "evolutie" hebt bij de nieuwe FIFA-delen, heb ik dat gevoel hier helemaal niet.
Interface in-game lijkt ook gejat uit Need For Speed 3, die balkjes onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik vind je positieve punt ook een verbetering, dat gaat allemaal stukken beter.

de laatste 2 punten erboven ben ik het wel enigzins mee eens, maar toch is de pass met 'W' (steekpass) wel wat beter geworden vind ik, en ook het snelle doorpassen is beter geworden.

het verdedigen vind ik nog wel mee vallen, is eigenlijk wel te doen en wat moeilijker dan in 2006. Je kunt ook zelf er wat aan doen, moet je auto-schakelen wat finetunen en heb je er meer invloed op.
Dat het wat meer op PES is gaan lijken vind ik ook wel....dat had niet gehoeven eigenlijk maar heel irritant vind ik het stiekem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Wat een ongelofelijk bagger tyfus spel. Win ik met RKC van AZ met 7-1 en word ik vervolgens ontslagen :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frits Flits schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:04:
Wat een ongelofelijk bagger tyfus spel. Win ik met RKC van AZ met 7-1 en word ik vervolgens ontslagen :/
Dat had ik dus met AS Monaco, ik speelde eerst 2-1 (gewonnen). Daarna toen werd ik ontslagen, dus had ik niet opgeslagen om te kijken of het aan de uitslag lag. Dus ik won daarna met 6-0 (zelfde niveau. Het verschilt per wedstrijd vind ik) En word ik nog steeds ontslagen!
Dus ben ik maar eens naar de winkel gegaan en heb ik PES 5 aangeschaft. In het begin even wennen, maar ik vind het beter dan Fifa 06. Alleen er missen nog een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Het ligt er waarschijnlijk aan dat ik in het rood sta qua banksaldo in het spel. Dus ik heb geprobeerd om een trainer te starten voor geld erbij te maken, maar geen van alle trainers die ik heb geprobeerd werken :|

Ik heb de 4+, de 6+, de cheatmachine en iets van Goats geprobeerd, maar geen van alle werkten. Wie weet een trainer/cheat die wel werkt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

cheaten? ik ben slechts 1 keer ontslagen. Geen geld = geen baan. Je moet gewoon de sponsor met de hoogste vergoeding per wedstrijd kiezen en opletten met je spelers aantal. Beetje winnen wil ook wel eens helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 16-09 13:11
Is er misschien al een soort 'patch' waarmee je het volledige intro over kunt slaan?

Ik weet namelijk dat deze er wel is voor (ik dacht) F1 Challenge (ook van EA), weet iemand of er misschien al zo'n patch is??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Fifa world cup 2006 is zo brakkig...

Speel je met NL, heb je paar blessures, krijg je Ronald Koeman erbij :S:S

Verder kloppen de teksten ook van geen meter af en toe, gaat tegenstander wisselen, "Both teams change the things around a bit". Speel je halve finale NL vs Italy, "France definetly wants to speed things up in this fase of the game".

Zonde, EA wordt steeds meer productie en steeds minder kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Je kunt zelf je squad samen stellen, dus ook de wissels en thuisblijvers.

Wat betreft de teksten, dat heb ik nog niet meegemaakt, maar dat is wel jammer. Toch vind ik dat dat soort dingen alweer beter werken dan in de normale 2006 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met FIFA06 en FIFA WC 06:

Van de een op de andere dag, loopt het spel tijdens de match heeeeeeeeelllllll sloom. Ik heb een format gedaan, hielp niet. Iemand enig idee????

Oja, aan mn specs ligt het iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, daar doettie et helemaal niet op, maar dat is een bekend probleem. Maar op de deskop pc, wil tie ineens niet meer.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hey iedereen,

Ik heb overlaatst ook Fifa 2006 World Cup aangeschaft en tot nu toe draait het (technisch gezien) prima buiten één ding: de schaduwen van het stadion zijn echt niet om aan te zien.

Bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/admiralfreebee/fifa.gif

Ik heb al andere drivers geprobeerd, de instellingen in het spel gewijzigd maar het helpt niets. Nu vraag ik mij af of dit artifacts zijn of dat de schaduwen in dit spel gewoon brak zijn.

Mijn (relevante) specs:
Pentium 4 3,0GHz (Northwood)
ASUS N6600GT TOP
1024MB PC3200 (4 x 256MB)

Ik speel het spel op 1280x1024 en de details staan op "high".

Alvast bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:56:
Hey iedereen,

Ik heb overlaatst ook Fifa 2006 World Cup aangeschaft en tot nu toe draait het (technisch gezien) prima buiten één ding: de schaduwen van het stadion zijn echt niet om aan te zien.

Bijvoorbeeld:
[afbeelding]

Ik heb al andere drivers geprobeerd, de instellingen in het spel gewijzigd maar het helpt niets. Nu vraag ik mij af of dit artifacts zijn of dat de schaduwen in dit spel gewoon brak zijn.

Mijn (relevante) specs:
Pentium 4 3,0GHz (Northwood)
ASUS N6600GT TOP
1024MB PC3200 (4 x 256MB)

Ik speel het spel op 1280x1024 en de details staan op "high".

Alvast bedankt voor de hulp :)
Ligt waarsch toch aan je settings want zowel op mijn PC als de XBOX heb ik nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ook de confetti die op de grond valt wordt nogal vreemd weergegeven:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/admiralfreebee/fifa2.gif

Ik heb nu eens de temperatuur van de kaart gemonitort tijdens het spelen en deze schommelt tussen de 82 en 95°C graden. Nu weet ik dat de 6600GT pas terugclockt bij 115°C oid maar het blijft hoog. De oorzaak ervan is een brakke kast zonder enige mogelijkheden tot het plaatsen van een extra ventilator. Toch geeft het bij andere spellen geen problemen dus ik denk niet dat dit de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn weten wordt je kaart geen 95 graden. Verkeerde instelling in je monitoringsoftware lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Rivatuner geeft nochtans dezelfde waarden aan als de Forceware drivers. Het verbaast me overigens niets dat de videokaart zo warm wordt gezien de ontbrekende airflow in mijn kast. Ik zal binnenkort maar eens testen met de kast open om te zien of het een warmteprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Even een vraagje. Ik speel nu al een aardig tijdje spel type manager in fifa 2006 (met mijn geliefde club Ajax O+). Maar nu de spelers beter worden willen ze ook meer geld. Nu is het alleen zo dat er meer geld uit gaat dan dat er in komt :|

Kaartjes (hoog): 2,450
Sponsor (Maxima): 4,290
Spelers: -5,-931

Thuis: 809
Uit: -1,641

Zoals je ziet sta ik er niet echt super voor. Ik kan nog één upgrade doen van het stadion maar dat kost 90.000 en dat heb ik niet :( Wat is de beste manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

uninstallen ;)

denk dat je wat spelers moet verkopen dan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Jup, ik houdt het altijd zo dat je 2 "pagina's" met spelers hebt. En tja, bij ajax willen ze altijd veel geld voor geen prestaties ;) B)

[ Voor 10% gewijzigd door Pretorian_ op 24-05-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ja ik kick er al wat uit (2) maar meer gaat niet aangezien ik dan te weinig spelers heb :( Me reputatie is nu ook nog maar 6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de installatie van FIFA WK 2006, op een gegeven moment vraagt hij of je je wilt registeren bij EA-sports. Maar hier kan je ook gewoon, registreer later doen. Maar dan vraagt hij of je iets wilt installeren, zodat je online kan spelen end.. Moet je dit installeren, als je bijvoorbeeld ook in een thuisnetwerk tegen elkaar wilt spelen? OF waar is dit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

alleen voor online

het is het matchmaking systeem waarbij je per land een box hebt met mensen die willen voetballen e.d.

ook organiseren van toernooien zit daarin.

voor netwerk hoeft het niet

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hmm, ik ben gister ontslagen :+ Dus ben ik maar even opnieuw begonnen. Aangezien het niet leuk meer is om bij andere clubs te spelen. Daar zitten meestal nog maar weinig mensen die er in het begin al zatten. Dus nu ben ik weer bij het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 15:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Is het ook mogelijk om over een netwerk met 2 spelers tegen de computer te spelen? In plaats van tegen elkaar? Ik begin het namelijk wel zat te worden om de hele tijd ingemaakt te worden door m'n huisgenoot...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aha heb intussen de thread ff gelezen en kwam dit tegen:
Jake schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:14:
[...]

Dat is neem ik aan om met z'n 2en tegen de pc te spelen? zo ja heeft iemand deze file misschien voor me, of een andere url om em te downloaden? Want Filefront geeft aan dat het een invalid session is en Planetmirror doet niets bij mij..

Edit2: Na een paar keer proberen is het toch gelukt om em te downloaden. Maar als ik em dan installeer geeft ie deze foutmelding:

Error opening file for writing: \data\gui\playnow\03_offl.big
En geeft de opties:
cancel (dan stopt de setup) retry (geeft ie dezelfde melding) of ignore (setup gaat door maar wordt niets veranderd)
Het bestand wat ie probeert te openen staat er wel en is niet read-only.

Is het bestand wat ik heb gedownload wel voor de versie die ik heb? Ik heb 2006 Fifa World Cup (germany) dat is toch hetzelfde als Fifa 2006? 8)7

Dus nogmaals mijn vraag...Is het mogelijk om in 2006 FIFA World Cup met z'n 2en via een netwerk tegen de pc te spelen?

[ Voor 40% gewijzigd door Meelobee op 26-05-2006 17:47 . Reden: oops reply ipv edit...kan een mod dat fixen? (heb nou 2 posts onder elkaar...excuus) ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Volgens mij niet hoor, je kunt in single player mode ook niet met zn 2-en tegen de computer volgens mij....hoewel, als je een gamepad erbij hebt kun je dat misschien wel. Maar dan moet je wel beiden op de zelfde PC zonder netwerk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Met een gamepad erbij lukt het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Admiral Freebee schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:43:
Met een gamepad erbij lukt het iig wel.
Maar das op een pc. Ik wil met 2 pc's (ieder met een gamepad) via het lan samen tegen de pc spelen...maar dat kan dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:59:
[...]

Maar das op een pc. Ik wil met 2 pc's (ieder met een gamepad) via het lan samen tegen de pc spelen...maar dat kan dus niet?
Sluit je toch 2 gamepads aan op 1 pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:50:
[...]

Sluit je toch 2 gamepads aan op 1 pc?
Ja, dat is inderdaad een optie om toch samen te spelen. Moet bekennen dat ik dat niet eens heb geprobeerd... Maar alsnog zou ik het graag via het netwerk spelen..(volgens mij kon dit met de eerdere delen van FIFA namelijk wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

volgens mij (en de andere reageerders) kan het dus niet, dus ik denk dat je je antwoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
hoe doe je in hemelsnaam een omhaal of volley, hebbe ze dat eruti gehaald fzo

elke x als je bij de stip ongeveer bent gaat ie koppe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

een volley lukt nog wel eens, weet niet precies hoe. Volgens mij heeft het met het moment van op schieten drukken te maken en de hoogte van de voorzet. Het is allemaal wat moeilijker dan eerst, dus oefening baart kunst denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik probeer een tournament te starten met Nederland er in samen met andere landen, maar nederland staat niet in het rijtje :?
Ik heb road to world cup overigens

[ Voor 13% gewijzigd door FireFoz op 15-06-2006 00:40 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat Fifa WC 2006 (PC) echt zo snel het slaat nergens meer op :o Ik kan het dus niet bijhouden zo snel! Heb een 1.8ghz centrino :?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste