[Multiplatform] Fifa 2006

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
quote: EA Website
EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit.

Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse.

Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen.

Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren.

FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers.

Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt.
(P)Reviews
http://news.softpedia.com/news/FIFA-2006-Preview-7698.shtml

Ik heb hem zelf op de XBOX. Heb net even gespeeld. Voor de lol met nederlands commentaar, maar dat is echt heel slecht. Evert ten Napel en Youri Mulder.

De gameplay is wel weer anders dan de vorige editie, zoals gewoonlijk. Het is wel wat realistischer geworden imo. Bewegingen zien er beter uit. De corners kan je weer oldschool nemen. Vrije trappen nemen zijn moeilijker. De bal terug veroveren is ook lastiger. Sprinten geeft nog meer vertraging bij het passen/schieten.

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 24-09-2005 19:56 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Is er al wat bekend over de online mogelijkheden? (Direct IP)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG kijk naar die knieen op dat plaatje! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ochja die zie je toch niet al je speelt he :) Maarre ik heb et FIFA 2005 dus ik ga niet alweer overstappen of deze moet echt veel beter zijn. Helaas is het de laatste paar keer: andere FIFA-->weer helemaal opnieuw leren. Elke keer is de besturing "revolutionair nieuw" (lees: nog onmogeljker op keyboard).

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de PU krijgt ie een 8,5
Net iets minder als Pro Evo 4 zeggen ze. Terwijl deel 5 er al weer aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb de demo op de pc gespeelt en de fulldemo O-) op de xbox, en hoewel het wel weer iets verbetert is, is het nog steeds lichtjaren verwijderd van het niveau van de nieuwe PES.

De bal plakt aan je voeten, gfx zijn ronduit lelijk en het allerbelangrijkste... als je een doelpunt maakt heb je helemaal niet het idee dat je zelf die actie gemaakt hebt.. het is allemaal zo ingecalculeerd en voorspelbaar.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat is de release dat van de PC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:43

ZieMaar!

Moderator General Chat
Rond 29 september. Morgen misschien in sommige winkels....

bron: www.fifa2006.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

DenniZ schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:00:
Ik heb de demo op de pc gespeelt en de fulldemo O-) op de xbox, en hoewel het wel weer iets verbetert is, is het nog steeds lichtjaren verwijderd van het niveau van de nieuwe PES.

De bal plakt aan je voeten, gfx zijn ronduit lelijk en het allerbelangrijkste... als je een doelpunt maakt heb je helemaal niet het idee dat je zelf die actie gemaakt hebt.. het is allemaal zo ingecalculeerd en voorspelbaar.
Pff stelletje fanboys altijd hier.

PES heeft niets beters dan Fifa. Ik geef een voorbeeld bij PES:
Ik speel met de linksback de bal naar de linkermiddenvelder. Ik wacht tot de linksback vooruit gaat lopen. Dit duurt 5 seconde ofzo. Meestal betekent dit bal kwijt, maar stel dat ik em nog heb dan paas ik em terug naar de linksback. Wat doet de linksback dan? Een mooi overstapje zodat de bal over de zijnlijn rolt. Klasse hoor! PES 4 Topspel! |:(
En dan nog maar niet te spreken over die spelers veranderen. Als de tegenstander op het middenveld de bal heeft, dan wil ik een verdediger zodat ik hem tegemoet kan spelen en geen middenvelder van me eigen team die er lekker achter aan kan hollen.

Zeg niet dat ik Fifa fanboy ben, ik speel allebei maar Fifa speelt gewoon beter en fijner. Enige puntje wat ik aan PES beter vind is de hoge lange bal die je zo maar vrij voor de keeper kan zetten. Dat lukt me bij Fifa dan weer niet, dan neemt ie altijd in de voeten aan.

En dat screenshot in de OP is ook te lelijk voor woorden, heb je die gecaptured op je gameboy ofzo? Op mijn X-Box ziet er dat toch stukken beter uit.

Stop nu eens met PES te promoten want dat is gewoon 1 grote nep-hype die nergens over gaat.

Nog even on-topic over fifa 2006 dan:
Ergens bij 1 van de start screens staat dat alle opstellingen per 16 augustus ofzo zijn. Wel jammer want Bouma en Lee zitten nu nog bij PSV en Ball en Reiziger zitten er nog niet bij. Jammer dat ze zo'n spel dan niet pas in productie zetten als de transfermarkt gesloten is, dan heb je tenminste voor 99% kloppende teams. Verder moet ik wel zeggen dat Ajax redelijk compleet is. Feyenoord heb ik niet gekeken [frotters ;)]

[ Voor 12% gewijzigd door elvis84 op 27-09-2005 17:39 ]

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

elvis84 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:37:
[...]

Pff stelletje fanboys altijd hier.

PES heeft niets beters dan Fifa. Ik geef een voorbeeld bij PES:
Ik speel met de linksback de bal naar de linkermiddenvelder. Ik wacht tot de linksback vooruit gaat lopen. Dit duurt 5 seconde ofzo. Meestal betekent dit bal kwijt, maar stel dat ik em nog heb dan paas ik em terug naar de linksback. Wat doet de linksback dan? Een mooi overstapje zodat de bal over de zijnlijn rolt. Klasse hoor! PES 4 Topspel! |:(
En dan nog maar niet te spreken over die spelers veranderen. Als de tegenstander op het middenveld de bal heeft, dan wil ik een verdediger zodat ik hem tegemoet kan spelen en geen middenvelder van me eigen team die er lekker achter aan kan hollen.

Zeg niet dat ik Fifa fanboy ben, ik speel allebei maar Fifa speelt gewoon beter en fijner. Enige puntje wat ik aan PES beter vind is de hoge lange bal die je zo maar vrij voor de keeper kan zetten. Dat lukt me bij Fifa dan weer niet, dan neemt ie altijd in de voeten aan.

En dat screenshot in de OP is ook te lelijk voor woorden, heb je die gecaptured op je gameboy ofzo? Op mijn X-Box ziet er dat toch stukken beter uit.

Stop nu eens met PES te promoten want dat is gewoon 1 grote nep-hype die nergens over gaat.

Nog even on-topic over fifa 2006 dan:
Ergens bij 1 van de start screens staat dat alle opstellingen per 16 augustus ofzo zijn. Wel jammer want Bouma en Lee zitten nu nog bij PSV en Ball en Reiziger zitten er nog niet bij. Jammer dat ze zo'n spel dan niet pas in productie zetten als de transfermarkt gesloten is, dan heb je tenminste voor 99% kloppende teams. Verder moet ik wel zeggen dat Ajax redelijk compleet is. Feyenoord heb ik niet gekeken [frotters ;)]
Tsja, net als PES zijn eigenaardigheden heeft, heeft Fifa dat ook. Hoevaak gebeurde het bij 2005 niet , dat er een mannetje in het centrum van jouw verdediging werd aangespeeld die vervolgens vrij door kon lopen en hem onhoudbaar in de kruising schoot? Bij mij iig vrij vaak. Bij PES4 lijkt het zo alsof elke fatsoenlijke dieptepass vanaf de middellijn een aanvaller alleen voor de keeper zet. Om het nog maar niet over de keepers te hebben. Wat dat betreft vond ik persoonlijk PES3 heel wat beter.

Wat ik wel met je eens ben is dat PES wel heel erg verafgod wordt. Terwijl dat spel ook verre van perfect is en toch ook wel heel erg arcade is. Het lijkt er wel op alsof je tegenwoordig niet meer mag zeggen dat je Fifa leuk vindt, want PES is natuurlijk de bom.

Persoonlijk vind ik als compleet spel gezien Fifa stukken beter dan PES. Veel competitie licenties, wat voor een realistische europees voetbal ervaring zorgt. Ook het hele sfeertje eromheen is echt voetbal, waar PES het nog moet doen met heel lelijke menu's en een matige voetbalsfeer. Op gameplay gebied is PES wel weer wat meer diepgaand en uitdagender en is er zeker kwa speltactieken en opstellingen veel meer in te stellen. Op licentiegebied is het echter waardeloos en is het altijd weer wachten op de eerste patch om het echt leuk te maken. Iets dat bij Fifa altijd al meteen in het complete pakket zit.

Voor mij telt niet alleen gameplay. Voor mij telt de totale beleving van het spel en daarom kies ik voor Fifa. Voor mij is alleen goede gameplay niet genoeg. Ik wil mijn eigen resultaten in de Eredivisie vergelijken met wat Feyenoord in het echt doet tegen die tegenstanders en bij goede resultaten naar een Europese topclub kunnen in een Europese topcompetitie. Die beleving kan Fifa mij wel bieden en PES niet. Daarbij neem ik dan de wat minder diepe gameplay maar voor lief.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht gewoon tot ik 'm gehaald, en gespeeld heb op m'n pc.... dan zal ik een oordeel vellen :)

PES4 vind ik iig niet zo best, vergeleken met PES3.

Ben fan van allebei de spellen (fifa en pes), maar FIFA heeft voor mij meer het 'voetbalgevoel' (als voetballer zelf zijnde) dan PES.

• 418O2
  • Nu online
hmm rare bug gevonden

ik gaf voor en kopte naast. Ineens commentaar vet blij doen, was het een goal?? Terwijl hij in de replay ook mis was..

bizar.. heb hem opgeslagen, maar je kan het niet exporteren toch?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

hij ligt trouwens vandaag al in de winkel... heb hem net gekocht maar moet hem thuis nog spelen

hij lijkt me iig wel goed!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Smoonshine schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:53:
[...]

Tsja, net als PES zijn eigenaardigheden heeft, heeft Fifa dat ook. Hoevaak gebeurde het bij 2005 niet , dat er een mannetje in het centrum van jouw verdediging werd aangespeeld die vervolgens vrij door kon lopen en hem onhoudbaar in de kruising schoot? Bij mij iig vrij vaak. Bij PES4 lijkt het zo alsof elke fatsoenlijke dieptepass vanaf de middellijn een aanvaller alleen voor de keeper zet. Om het nog maar niet over de keepers te hebben. Wat dat betreft vond ik persoonlijk PES3 heel wat beter.

Wat ik wel met je eens ben is dat PES wel heel erg verafgod wordt. Terwijl dat spel ook verre van perfect is en toch ook wel heel erg arcade is. Het lijkt er wel op alsof je tegenwoordig niet meer mag zeggen dat je Fifa leuk vindt, want PES is natuurlijk de bom.

Persoonlijk vind ik als compleet spel gezien Fifa stukken beter dan PES. Veel competitie licenties, wat voor een realistische europees voetbal ervaring zorgt. Ook het hele sfeertje eromheen is echt voetbal, waar PES het nog moet doen met heel lelijke menu's en een matige voetbalsfeer. Op gameplay gebied is PES wel weer wat meer diepgaand en uitdagender en is er zeker kwa speltactieken en opstellingen veel meer in te stellen. Op licentiegebied is het echter waardeloos en is het altijd weer wachten op de eerste patch om het echt leuk te maken. Iets dat bij Fifa altijd al meteen in het complete pakket zit.

Voor mij telt niet alleen gameplay. Voor mij telt de totale beleving van het spel en daarom kies ik voor Fifa. Voor mij is alleen goede gameplay niet genoeg. Ik wil mijn eigen resultaten in de Eredivisie vergelijken met wat Feyenoord in het echt doet tegen die tegenstanders en bij goede resultaten naar een Europese topclub kunnen in een Europese topcompetitie. Die beleving kan Fifa mij wel bieden en PES niet. Daarbij neem ik dan de wat minder diepe gameplay maar voor lief.
Met jou kan ik praten _/-\o_

Ik had zojuist ook nog wat leuks. Ik wilde een lage voorzet geven maar de verdediger van de tegenpartij maakte een sliding, en ik schoot de bal dus tegen hem aan terwijl hij slide. Krijg ik een vrije trap omdat ie hands maakte terwijl ie slide :D
Wel geinig zoiets...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:28
Gadverdamme krijgen we weer heel dat gezeik over PES vs Fifa. Alstublieft zeg, kap daar nou eens mee en begin een PES 5 topic en praat daar over hoe goed PES 5 wel niet is en laat anderen hier over Fifa 2006 babbelen.

Ontopic...

Ik ben zeer en zeer benieuwd naar de spelers van de eredivisie. Ik baal er altijd zo van dat bepaalde spelers die erg goed zijn altijd zo ondergewaardeerd zijn. Kalou bijvoorbeeld met 1 ster.

Ik hoop ook dat er kwa spelerstats eens duidelijkheid komt over hoe snel een speler beter wordt en welke factoren daarin meespelen.

En uiteraard hoop ik nog steeds op aanpasbare dode spel situaties en zelf te ontwerpen opstellingen.

• 418O2
  • Nu online
Vrije trappen zijn weer oldschool. Zonder pijl of crosshair, zeer moeilijk dus

Corner is ook oldskool, maar dan met een pijl. Je kan de power aangeven

Er is meer keuze uit opstellingen, alleen kan je ze niet zelf veranderen

[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 28-09-2005 17:38 ]

• JanW
  • Laatst online: 16:38
Smoonshine schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:53:
[...]

Hmm, dan wil ik ook ff mijn zegje doen :) .

Ik snap de hele rivaliteit wel tussen PES en Fifa, maar ik bedoel als ik bij fifa een steekpass geef (in de 2006 demo iig) dan gaat die spits doodleuk stilstaan en de bal aannemen |:( . Terwijl je bij PES duidelijk moet kijken wat de beste optie is en dan de desbetreffende pass kan geven. Ook het feit dat je geen man meer voorbij kunt spelen bij fifa is beetje triest. Ik bedoel, je kunt toch wel een man voorbij lopen, maar zo is het net stratego geworden dat je stap voor stap dichter bij het doel laat komen.

Ook is het hele tacktieksysteem niet zo uitgebreid en zijn er wel meer dingen, maar bij mij ligt het voetbalgevoel niet bij of er licenties in zitten, maar of je wedstrijden kunt spelen met gevoel en dat je juicht bij een doelpunt, en dat heb ik bij Fifa nog nooit meegemaakt, alleen een opluchting dat je eindelijk na 45 minuten lang druk zetten eindelijk er door gestrategood bent en scoort.

En qua graphics heeft PES Fifa al lang ingehaald, kleine vierkante mannetjes die daar rondlopen :X .

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 28-09-2005 18:00 ]

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Iemand al gevonden wat de pass-through is op de xbox???

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 22:29
Idd, en het gekke is, de CPU scoort bij mij enorm makkelijk, met name uit corners... Terwijl ik 45 minuten ploeter voor een doelpuntje.

Daarnaast irritant dat een normale sliding bijna altijd een overtreding is, ik bedoel, kom op, dat het meer kans heeft op een overtreding, okay, maar nu is het bijna altijd een overtreding.

En jammer dat je de tactieken niet kunt customizen...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:44
Bij mij is het spel veeel te snel, ook als ik de gamespeed op 'Slow' zet. :| Hebben jullie hier ook last van?

--
Specs: ATI Mobility Radeon X700 (PCI-E), 1.7GHz 533MHz, 2x512MB DDR2, WinXP Pro SP2

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ep0ss schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:57:
[...]

Hmm, dan wil ik ook ff mijn zegje doen :) .

Ik snap de hele rivaliteit wel tussen PES en Fifa, maar ik bedoel als ik bij fifa een steekpass geef (in de 2006 demo iig) dan gaat die spits doodleuk stilstaan en de bal aannemen |:( . Terwijl je bij PES duidelijk moet kijken wat de beste optie is en dan de desbetreffende pass kan geven. Ook het feit dat je geen man meer voorbij kunt spelen bij fifa is beetje triest. Ik bedoel, je kunt toch wel een man voorbij lopen, maar zo is het net stratego geworden dat je stap voor stap dichter bij het doel laat komen.

Ook is het hele tacktieksysteem niet zo uitgebreid en zijn er wel meer dingen, maar bij mij ligt het voetbalgevoel niet bij of er licenties in zitten, maar of je wedstrijden kunt spelen met gevoel en dat je juicht bij een doelpunt, en dat heb ik bij Fifa nog nooit meegemaakt, alleen een opluchting dat je eindelijk na 45 minuten lang druk zetten eindelijk er door gestrategood bent en scoort.

En qua graphics heeft PES Fifa al lang ingehaald, kleine vierkante mannetjes die daar rondlopen :X .
Ik ben het met je eens over de uitgebreide gameplay en dat heb ik ook gezegd in mijn stukje. Maar dat wat jij beschrijft met Fifa, heeft PES weer met heel andere dingen, De PES gameplay heeft ook genoeg eigenaardigheden. Bij PES 4 bijvoorbeeld springt de bal met de beste speler nog steeds een kilometer van de voet bij het aannemen van de bal en de dieptepass is wat mij betreft een beetje te perfect. Fifa heeft ook weer zijn eigen eigenaardigheden en beide spellen zullen dat ook wel houden.

Met graphics ben ik het niet met je eens. Kwa textures hebben de spelers van PES meer detail en het geheel ziet er ook wat scherper uit. Maar voor mij zijn graphics meer dan alleen mooie textures. In een stadionshot bij Fifa ziet duidelijk veel meer sfeer dan in een stadionshot van PES. Ook de juich cinematics vind ik bij Fifa veel toffer. Bij Fifa is het echt een soort van vreugde explosie (ok niet echt realistisch bij een 5de doelpunt, maar toch) terwijl het bij PES een beetje een suffe uitstraling heeft imho.

Uiteindelijk zijn het allebei gewoon erg leuke voetbalspellen om te spelen en moet ieders voor zich maar bepalen wat hij of zij leuker vindt. Het ligt er maar net aan wat je graag ziet in een voetbalspel.

uhm...

• Ulti23
  • Laatst online: 16:34

Ulti23

Quality Time

Voor diegene die hem al op de PC hebben (heb em vandaag al gekocht bij Intertoys): Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat wanneer ik het spel opstart, met of zonder joypad, hij de instellingen zonder dat ik aan de joypad of toetsenbord zit, automatisch verspringen.

Ik bedoel, als je de game opstart moet je een taal kiezen. Hij springt bij mij de hele tijd van frans naar nederlands naar engels naar duits etc. etc. Is nog te doen, gewoon op juiste moment op enter drukken zou je zeggen, maar als ik mijn profiel heb aangemaakt moet ik een team kiezen en dat is dus gewoon echt niet te doen, vol automatisch verspringen de landen en teams, zonder dat ik de joypad of toetsenbord aanraak. Nogmaals, met of zonder joypad, maakt niks uit.

Joypad is een Logitech Dual Action controller, keyboard is er ook een van Logitech. Tevens is deze joypad de enige die eraan hangt en deze werkt prima, is ook al gecalibreerd en werkt goed met pes en andere games (nog effe getest ook).

Ik ga nu een herinstallatie uitvoeren...... Want dit is wel erg vreemd. Zijn er meer mensen die dit zijn tegengekomen???

I pitty the fools who took my game-station.....

• Mawlana
Ulti23: probeer je gamepad eens te kalibreren.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
sylvesterrr schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:45:
Bij mij is het spel veeel te snel, ook als ik de gamespeed op 'Slow' zet. :| Hebben jullie hier ook last van?

--
Specs: ATI Mobility Radeon X700 (PCI-E), 1.7GHz 533MHz, 2x512MB DDR2, WinXP Pro SP2
Dit heeft te maken met het energiebeheer van je laptop-processor.
Bij EA hebben ze al jaren moeite om dit op te lossen ... uitermate slecht vind ik 't.

Als je laptop staat ingesteld met AMD's Cool 'n Quiet of als je bijvoorbeeld een Intel Pentium-M (Centrino-platform) op batterij-modus laat lopen ( of een tweak-programma's als chc aan hebt staan), dan kan FIFA of heel langzaam of heel snel lopen.

Oplossing: zorgen dat alle energie besparende trucjes van de processor uit staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Speed24 op 28-09-2005 20:23 ]

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

sylvesterrr schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:07:
Ulti23: probeer je gamepad eens te kalibreren.
Heb ik al gedaan. Ook na de herinstallatie blijft het probleem bestaan. Ook als ik de gamepad in een andere usb poort steek, blijf ik problemen houden zoals ik ze eerder beschreef. Ook zonder gamepad, dus alleen toetsenbord geeft dit probleem. Lekker is dat :/

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

zal dadelijk es kijken, heb namelijk bijna hetzelfde als jij qua config(alleen ander toetsenbord, maar als het daarmee ook is dan ff aan de bel trekken)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2005 21:50 ]

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Weet het probleem al eigenlijk. Het ligt aan mijn toetsenbord idd, zodra ik ingame dat eruit trek, dan heb ik er geen last van. Heb EA al gemaild, kijken wat zij zeggen en hopen op een snelle patch.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ulti23 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:46:
[...]

Heb ik al gedaan. Ook na de herinstallatie blijft het probleem bestaan. Ook als ik de gamepad in een andere usb poort steek, blijf ik problemen houden zoals ik ze eerder beschreef. Ook zonder gamepad, dus alleen toetsenbord geeft dit probleem. Lekker is dat :/
Edit2:
Laat maar zitten, het lag niet aan mijn toetsenbord :P. Het lag aan mijn tekentablet die zag fifa namelijk als een controller :X :X. Dat heb ik nog nooit gehad bij een spel :P.

[ Voor 36% gewijzigd door Jerry op 28-09-2005 23:04 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
IK heb het zelfde probleem ook telkens gaat hij automatisch taal verder. Ik kom dus ook niet verder dan het selecteren van een club. IK heb geen controller of tekentablet. Iemand nog sugesties wat het eventueel nog kan zijn :)

EDIT: Ik heb het probleem op kunnen lossen door in Apparaatbeheer onder Human interface device de vlolgende 3 uit te schakelen:

HID-camplaint apparaat
HID-complaint besturingsapparaat van gebruiker
HID-complaint besturingsapparaat van gebruiker

Na deze uit geschakeld te hebben was het probleem verholpen. Daarnaast doen alle USB apparaten enzo het gewoon nog.

Ik moet wel zeggen dat Fifa 2006 er over het algemeen goed uitziet maar ooooh wat zijn die hoofden van die spelers toch slecht gemaakt. Zelf op high en 1280x1024 zie je de pixels ofzo nog !! Ik meen me toch te herrineren dat dit in een vorige versie veel mooier was.

[ Voor 65% gewijzigd door Bart1983 op 29-09-2005 00:23 ]

• Mawlana
speed24 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:22:
[...]

Dit heeft te maken met het energiebeheer van je laptop-processor.
Bij EA hebben ze al jaren moeite om dit op te lossen ... uitermate slecht vind ik 't.

Als je laptop staat ingesteld met AMD's Cool 'n Quiet of als je bijvoorbeeld een Intel Pentium-M (Centrino-platform) op batterij-modus laat lopen ( of een tweak-programma's als chc aan hebt staan), dan kan FIFA of heel langzaam of heel snel lopen.

Oplossing: zorgen dat alle energie besparende trucjes van de processor uit staan.
Vreemd. Bij FIFA 2005 had ik hier geen last van. Ik heb het even zonder chc geprobeerd, maar dan is FIFA vééél te traag.

Koop ik na een jaartje of 3 eindelijk weer een origineel spel, werkt dat ding niet mee. :|

• 418O2
  • Nu online
in fifa05 won ik met gemak met 11-0 van mindere clubs. nu moet ik fucking mijn best doen om met 1 goal verschil te winnen

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

418O2 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 03:24:
in fifa05 won ik met gemak met 11-0 van mindere clubs. nu moet ik fucking mijn best doen om met 1 goal verschil te winnen
Ik maakte gisteren PSV met Real Madrid met gemak met 5-0 in, terwijl ik in de demo al blij was als ik 1-0 maakte (of uberhaupt won). Maar dat waren (met alle respect) ook wel veel betere teams.

Toch nog even inhaken op PES, die vind ik op de ps2 het lekkerst spelen, echter op de laptop speel ik toch liever een potje fifa en moet eerlijk toegeven dat het toch wel erg lekker speelt. Binnenkort maar eens een gamepad halen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• JeroenNietDoen
Kan iemand me wat dingen vertellen over de teams. Zijn bijvoorbeeld Feyenoord, PSV, AZ en Ajax een beetje up to date met transfers en zijn de spelers een beetje OK kwa kwaliteit?

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Volgens de beginschermen als je de game opstart zijn alle transfers voor alle clubs bijgewerkt t/m 25 augustus 2005. Tevens wordt er een link gegeven waar je voor updates qua transfers kunt kijken, het lijkt er dus op dat je de game up to date kunt houden qua transfers.

Tevens speelt de game wel erg lekker weg. Je hebt het in principe zo onder de knie, alleen scoren is nog wat moeilijk. Je moet ook echt wel je best doen om lekker een spits vrij te spelen. Ik vind de game qua gameplay best wel naar PES neigen, alleen plakt als je niet in sprint bent de bal wel aan je voeten en lijkt het moeilijk om een bal naar jou eigen wens in een hoek van de goal te plaatsen. Ik heb al wat doelpuntjes gemaakt, en bij twee ervan schoot ik de bal in een andere hoek dan waar ik eigenlijk voor mikte. Maar goed, volgens mij komt er ook een bepaalde timing bij kijken om een bal goed te raken. Voorzetjes werkt ook erg goed, je kunt mbv de bekende meter de kracht bepalen, en dan goed timen en de bal erin koppen. Dit valt me nog niet mee, is me pas 1 keer gelukt. Was wel een aardig doelpunt trouwens :) Ook de corners zijn idd weer lekker old skool, gewoon een pijl in hoogte en verte instellen en knallen!

Ik denk dat ik hier wel een aantal weken zoet mee ben! Mooie game, alleen zijn de spelers gezichten niet al te best uitgewerkt, maar de gameplay maakt veel goed.

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-09 19:57
Ik heb de game even gespeeld op zowel de xbox als op de pc en moet zeggen dat ik het weer een goede vooruitgang vindt, zeker de gameplay!

Enige waar ik nu weer tegen aan loop is dat ik op de xbox makkelijk met de joystickjes trucjes kan doen en de bal alle kanten op kan nemen, echter is dat op de pc niet zo makkelijk met een toetsenbord.
Is het iemand al gelukt om de bal alle kanten mee te kunnen nemen met toetsenbord :?

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd wat FIFA06 te bieden heeft... Enige missers uit vorige delen vond ik toch wel:
- geen geanimeerde wissels
- scheids- en grensrechters handmatig moeten toevoegen
- geen in-game editor voor bestaande teams
- geen tot weinig verschillen in weer (sneeuw, hagel, regen inclusief de bijbehorende velden)

Is dit wel aanwezig in FIFA06???

Verder vraag ik me af:
- kun je nog steeds items unlocken?
- zijn de teams up-to-date?
- is het commentaar vergelijkbaar met FIFA 2005 of minder?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 11:21 ]

• JeroenNietDoen
Ik zou wikllen weten of de console varianten het commmentaar laten instellen op engels :)

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 11:14
Ik speel Fifa vanaf Fifa 98 en ik moet zeggen dat ik Fifa 2006 een behoorlijke verbetering vind t.o.v. Fifa 2005. Ze hebben zich eindelijk eens bijna niet gericht op graphics maar des te meer op gameplay. Het is nu een stuk realistischer. Scoren is een stuk moeilijker. De bal van de tegenstander afpakken is ook een behoorlijk stuk lastiger. Bij Fifa 2005 had ik soms maar 20% balbezit en won ik nog, dat kun je vergeten in Fifa 2006. Ook de teams zijn (voor zover ik het heb gezien) actueel. Echt ik vind Fifa 2006 enorm verbeterd en enorm goed!

Als ik dan een nadeeltje moet noemen is het het commentaar. Weliswaar verbeterd / uitgebreid t.o.v. Fifa 2005 maar dan nog. Als je een ongeveer vrije kans compleet verprutst en vervolgens te horen krijgt dat je uit zo'n positie nooit zou kunnen scoren... tja...

[ Voor 5% gewijzigd door Wim8282 op 29-09-2005 13:24 ]

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Als je in het begin Engels als taal kiest, heb je ook engels commentaar. Ik vind dat eigenlijk wel goed. Vele malen beter als Youri en Evert, want als die twee bezig zijn, dan kan het spel nog zo goed zijn, maar dan denk ik niet dat ik lang fifa zou spelen. Nee, geef mij maar Engels commentaar!

• 418O2
  • Nu online
Youri en Evert _O- . Mulder is wel droog soms "Als je zulke kansen mist, moet je toch even gaan nadenken".

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het grootste nadeel van fifa '06 is dat de bal veel te veel blijft plakken aan je voet. Het ziet er gewoon niet realistisch uit zoals de bal aan je voet blijft hangen. Zelfs als je aan het sprinten bent, komt ik makkelijk langs een heleboel tegenstanders doordat de bal "aan een draadje" zit.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• JeroenNietDoen
Jerry schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:59:
Het grootste nadeel van fifa '06 is dat de bal veel te veel blijft plakken aan je voet. Het ziet er gewoon niet realistisch uit zoals de bal aan je voet blijft hangen. Zelfs als je aan het sprinten bent, komt ik makkelijk langs een heleboel tegenstanders doordat de bal "aan een draadje" zit.
het lijkt wel...alsof hij de bal aan een touwtje heeft.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
Nou vertel mij eens wat jouw tactiek is want ik heb nu al een aantal wedstrijden gepeeld (amateur) en ik kom maar niet tot scoren. Ook lukt het mij bijna niet om iemand voorbij te gaan. Vroeger (fifa 2004 ofzo) kon ik met de keeper iedereen uitspelen en dan scoren maar nu word de bal tekens afgepakt.

• 418O2
  • Nu online
Ik speel het meeste via de flanken, dat werkt toch het best. Steekpassje op de vleugelspeler, run en dan voorzetten. Dan in de hoek koppen werkt vaak wel goed. Soms een steekpassje door het midden.

wat ook wel werkt soms is een run met de vleugel en dan met Y schuin naar voren over de grond spelen, dan komt hij vaak voor de voeten van je spits en die kan dan alleen op de keeper af. Pas schieten op het moment dat de keeper uit komt en iets daarvoor de sprint knop niet meer indrukken

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wat is die CPU trouwens veel aan het pingelen zeg
en dan nog zo irritant dat je er 3 x omheen loopt om hem af te pakken :@

naja dadelijk ff online dan is het weer goed

btw speelt echt veel lekkerder dan eerst (2005 heb ik niet gekocht want vond hem niet zo toppie, maar deze wel !)

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
418O2 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:17:
Youri en Evert _O- . Mulder is wel droog soms "Als je zulke kansen mist, moet je toch even gaan nadenken".
Bij mij waren ze nog droger, na een 2-0 overwinning: "Met deze 5-0 zege kunnen ze thuiskomen!" Zoiets iig, de stand klopte niet.

Ik speel trouwens 4-3-3, met Coventry City. Bevalt me goed, alleen zijn mijn middenvelders erg snel vermoeid.

• MarcoZ20
Kan iemand mij vertellen welke knop je gebruikt voor een pass throught (tussendoor balletje) op de xbox???

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 22:29
Dit had je ff kunnen proberen, maar het is Y, de oranje/gele knop.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Is het trouwens nog steeds zo dat na 3 wedstrijden de commentator al begint te blaten dat je toch al kampioen bent?

uhm...

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
kuuut, koop je dit spel speciaal voor de managermode met z'n tweeën te doen... mag je managermode met max. één man spelen :? wat een onzin, is er een manier om dit te omzeilen?

• MarcoZ20
RobertJ schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:40:
Dit had je ff kunnen proberen, maar het is Y, de oranje/gele knop.
vroeg het voor een maatje van me, maar die kon hem niet vinden:?

• 418O2
  • Nu online
MarcoZ20 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:16:
[...]

vroeg het voor een maatje van me, maar die kon hem niet vinden:?
in het pauze menu zit een controls scherm hoor
ZieMaar! schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:31:
[...]

Bij mij waren ze nog droger, na een 2-0 overwinning: "Met deze 5-0 zege kunnen ze thuiskomen!" Zoiets iig, de stand klopte niet.

Ik speel trouwens 4-3-3, met Coventry City. Bevalt me goed, alleen zijn mijn middenvelders erg snel vermoeid.
Ik speel ook het liefst 4-3-3. Maar heb ook vermoeide middenvelders

de tegenstander kapt en draait echt supervaak. heel vervelend

• Mawlana
Afbeeldingslocatie: http://files.skewl.net/images/GoT_1072597_1.jpg

Volgens de scheids zat ie niet. :|

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jammer dat er bij de extra's dan geen bril voor de scheids/grensrechters zit :/

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
En hier crasht ie bij het opstarten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik in de demo ook al een aantal keer gehad, onnacceptabel als je het mij vraagt. Zeker in hedendaagse games. In die-andere-voetbalgame zit zo'n bal gewoon en daarom speel ik die ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
1. irritant dat medespelers uit zichzelf buitenspel lopen
2. Irritant dat medespelers soms doodstil staan terwijl de bal vlak langs ze gaan
3. irritant dat medespelers soms in de weg lopen bij een pass..
Exact hetzelfde net hier, bij jou ook na een vrije trap?

[ Voor 101% gewijzigd door 418O2 op 30-09-2005 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 11:14
Dat heb ik ook vaker bij Fifa05 gezien. Volgens mij is het gewoon zo dat indien de keeper de bal vastheeft dat het per definitie geen doelpunt meer is, ook al ligt ie een meter in het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorig jaar Fifa 2005 gekocht en zit nu over FIFA 06 na te denken. Is het de moeite waard of niet??? Weet iemand een antwoord op de vragen die ik hier boven stelde:

- geen tot weinig verschillen in weer (sneeuw, hagel, regen inclusief de bijbehorende velden)

Verder vraag ik me af:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

1 ja, 2 ja, 3 volgens mij kun je ze wel n beetje aanpassen maar anders kun je binnenkort updates downloaden
4 weet ik niet...

5 ja
6 augustus maar er zijn dus updates
7 nederlands wel maar engels is wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ur welcome

ik heb gister trouwens ff online gespeeld en ik moet zeggen dat het me wel bevalt...
(wel jammer van die goal in de 90e minuut :/ )
geen irritaties met connecten (zoals met pes) en het gaat best makkelijk

al had ik wel verwacht dat ze de resolutie van die matchmaker toch iets hoger hadden gedaan want wat het nu is (800x600 ofzo) ziet er niet echt uit

maar het speelt iig lekker, weinig merkbare lag
en zo hoort het ook 8) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is zwaar irri dat spelers v/d tegenstander een heel stuk terug lopen als ze de bal afgepakt hebben...
ze lopen gewoon richting hun eigen goal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
418O2 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 02:15:
Exact hetzelfde net hier, bij jou ook na een vrije trap?
Het was gewoon een kopbal. Bij FIFA 2005 was deze bug er ook, en daar irriteerde ik me echt aan. Ik dacht dat het nu opgelost was, maar nee. ;(

Btw, ik schiet heel vaak op de paal, hebben jullie hier ook last van? :?
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:52:
het is zwaar irri dat spelers v/d tegenstander een heel stuk terug lopen als ze de bal afgepakt hebben...
ze lopen gewoon richting hun eigen goal :(
Dat is inderdaad ook verdomd irritant.

[ Voor 29% gewijzigd door Mawlana op 30-09-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

jeeetje, met draadloos toetsenbord valt dus nog steeds niet te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 09:05:
Ik heb vorig jaar Fifa 2005 gekocht en zit nu over FIFA 06 na te denken. Is het de moeite waard of niet??? Weet iemand een antwoord op de vragen die ik hier boven stelde:

Verder vraag ik me af:
Wisselanimaties zitten er weer in dit jaar. Teams zijn redelijk up to date (24-8 geloof ik) en je kunt nog steeds items unlocken. Het commentaar is grotendeels hetzelfde met een paar toevoegingen. Het valt mij op dat de commentator dit keer veel meer namen kent.

De gameplay is echter een gigantisch verschil met 2005. Dat is ook precies de reden waarom ik 06 gekocht heb nu. Het lijkt allemaal een stuk echter te spelen, passes komen niet per definitie aan en het is nu echt gaatjes zoeken tijdens de wedstrijd. Spelers zijn ook lang zo balvast niet meer.

Daarnaast zijn de opties flink wat uitgebreid, je kunt instellen welke uitdagingen je wilt realiseren enz. Hoe dit precies werkt weet ik nog niet, dat moet ik nog gaan uitvinden.

Wat me opvalt is dat ik nog wel veel goals tegenkrijg in scrimmage situaties, maar dat kan ook aan mijn eigen kwaliteiten liggen :)

De irritante framedrops die Fifa 2005 (Gamecube) had in 60hz zijn er iig uit. En het spel heeft ook een breedbeeld stand. Toch wel prettig voor mensen met een breedbeeld tv.

Heeft iemand trouwens de klassiek Fifa al ergens in het spel gevonden? Of zit dat alleen bij de PC versie inbegrepen?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Zit een filmpje in, als je die bedoelt? Die zit ook in de xbox versie..

Ik heb wel framedrops @ xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
GOAL!!!!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/speed24/FIFA06_Naast_goal01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/speed24/FIFA06_Naast_goal02.jpg

Dit werd dus als goal geteld :|

Voor de rest is dat pingelen ook super irri, heb meestal tussen de 30 en 40% balbezit ...
maar win meestal wel (op semi-pro).
Goals scoren gaat wel goed, vooral door de onvoorspelbaarheid van het spel ... het is niet zo statisch als bij FIFA '05 of UEFA CL '04-'05.

De gameplay is er wel op vooruit gegaan, maar dan vooral als je tegen echte personen speelt.
Tegen de PC is het vooral frustratie.
En ik hoop toch van harte (ook voor de FIFA-reputatie) dat er nog minstens 1 patch uitkomt voor al de echte problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Lol @ evert en youri..... te slecht voor woorden.
Straks maar eens even proberen met engels commentaar, want dit wordt niks.

Hoe kan ik het beste sprinten?
E ingedrukt houden of q voor de korte sprint?

Ben wel blij met het feit dat je aanvallers zowaar ziet opletten met buitenspel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik had hetzelfde incident, stond 1-0 achter... bleef heel de tijd 1-0 totdat de scheids de wedstrijd affloot en ineens in het menu stond: 1-1

Ik keek naar de minuut waarin die bal erin had gezeten en jawel, deze stond precies tussen de matchfacts, erg vaag, maarja

ik baal er meer van dat ik de managermode niet met mn broer kan/mag doen |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Smoonshine schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:22:
De irritante framedrops die Fifa 2005 (Gamecube) had in 60hz zijn er iig uit. En het spel heeft ook een breedbeeld stand. Toch wel prettig voor mensen met een breedbeeld tv.
Ik heb nog wel last van framedrops (PC). ;(

Een breedbeeld-stand voor op de PC kan ook geen kwaad, want ik zit nu met twee zwarte balken aan de zijkant (laptop met breedbeeldscherm). Ik weet dat ik het scherm kan stretchen, maar dat ziet er níet uit. Ik vind het jammer dat EA niet aan "ons" (laptopgebruikers met breedbeeldscherm) heeft gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SYQ schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:30:
jeeetje, met draadloos toetsenbord valt dus nog steeds niet te spelen :/
Wat een enorme flater is dat toch van EA. Ik had hetzelfde met de demo al en ik ga echt niet allerlei toeren uithalen met usb-apparaten ontkoppelen enzo.
Belabberd getest als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

naja miss met patch

wat ik trouwens gemerkt heb met de pc versie... had eerst het spel opgestart in nederlands en ben toen wat instellingen gaan opslaan
vervolgens start ik nogmaals op maar denk van: nu es met engels commentaar, dus ik start engels op

en dan moet je je instellingen opnieuw invoeren omdat ie voor elke taal een apparte map maakt voor instellingen :o

niet dat het mega erg is maar goed

wat ook flauw is, je installeerd en krijg meteen een aanbieding om te gaan voetballen zonder dat je instellingen gedaan hebt, daarom speel je die eerste wedstrijd met een kloteresolutie, wat toch wel jammer is

al is het wel een goede game btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha realistischer dan dit kan dus niet. Misschien is het wel met opzet gedaan. Probeer maar een ghost doel punt te maken eentje over de lijn te schieten die er daarna weer uit vliegt kijken of de scheids hem wel goed keurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Iemand met de GC versie die kan zeggen of je de taal op engels kan instellen? Ik wil brits commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:16:
[...]

Ik had hetzelfde incident, stond 1-0 achter... bleef heel de tijd 1-0 totdat de scheids de wedstrijd affloot en ineens in het menu stond: 1-1

Ik keek naar de minuut waarin die bal erin had gezeten en jawel, deze stond precies tussen de matchfacts, erg vaag, maarja

ik baal er meer van dat ik de managermode niet met mn broer kan/mag doen |:( :/
Ik heb hem nog niet maar ik denk dat als ze bij EA dus de manager mode hadden uitgebreid voor meer spelers waarvoor brengen ze dan total club manager 06 uit??? Snijden ze zich zelf in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het spel start is 'ie ENOOOOOOOORM sloom; iemand een oplossing hiervoor? (Check specs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik kwam nog een goede review van Eurogamer tegen. Het spel krijgt een 7/10 op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:46
ik heb momenteel last van driver bug met sli , lijkt wel of dit dpel geen ondersteuning heeft voor 2 videokaarte, loop allemaal een beetje buggie, zodra ik er 1 uitschakel draait alles echter perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Kaap schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:08:
Iemand met de GC versie die kan zeggen of je de taal op engels kan instellen? Ik wil brits commentaar :)
Nope, kan niet. Alleen de Nederlandse uitvoering staat geloof ik op het schijfje. Zal wel met de mindere ruimte te maken hebben.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Bij mij loopt ie vast op 89 procent bij de installatie iemand enig idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
ik gebruik als gamepad de logitech wingman cordless met rumble. maar kan bij de controls de knop C niet gebruiken. Kon in vorige fifa's altijd die knop gebruiken. Hebben meer mensen dir probleem

[ Voor 14% gewijzigd door jaaoie17 op 30-09-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Waarom kun je bij fifa, jaar in jaar uit, niet gewoon een opzichzelf staand seizoen spelen incl. nationale en internationale beker?
Dat gedoe met carriere etc, sommigen willen het gewoon simpel houden :(

Deze optie zit zeker weer niet in fifa06?

Als ik wil managen pak ik fm06 er wel bij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Benotti schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:12:
Waarom kun je bij fifa, jaar in jaar uit, niet gewoon een opzichzelf staand seizoen spelen incl. nationale en internationale beker?
Dat gedoe met carriere etc, sommigen willen het gewoon simpel houden :(

Deze optie zit zeker weer niet in fifa06?

Als ik wil managen pak ik fm06 er wel bij :z
Nee volgens mij las ik ergens van niet.
Wat ik ook zo stom vind is dat je niet met een topteam meteen een carriere kunt beginnen. Niet iedereen heeft zin om met kleine clubjes 100en wedstrijden te spelen om dan eindelijk met "jouw" cluppie aan de slag te kunnen.
Verder vond ik de carriere modus uit 2005 best goed. Volgens mij is die van 06 bijna hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hm ik heb voor de zekerheid maar zo een logitech rumblepad 2 gekocht want met toetsen bord kan ik er niks van :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:59
Vind het wel wennen. Maar dat kan misschien komen doordat ik vaker pes speel dan fifa.

Oh ja, vrij trappen nemen lukt wel aardig 8)

Tis dan wel een training, maar toch.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pverwegen/kruising.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pverwegen/kruising2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Ben nu in carriere bezig, maar vraag me af, stel ik win de league, speel ik dan in seizoen twee champions league en beker, of houden ze het alleen bij league en beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ulti23 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:47:
Ben nu in carriere bezig, maar vraag me af, stel ik win de league, speel ik dan in seizoen twee champions league en beker, of houden ze het alleen bij league en beker?
Volgens mij komt Europees voetbal er dan extra bij. Dat maakt het imho ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
ik vind verder dat het spel niet supervloeiend speelt op de pc. En ik haal toch wel rond de 175 fps. Op de ps2 vind ik het spel vloeiender.

Meer mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik kwam er trouwens achter dat de Gamecube versie behoorlijk is uitgekleed ten opzichte van andere versies. Zo heeft de Gamecube geen retro stuk en ook geen hoogtepunten van verschillende competities. Ook de andere talen zijn afwezig. Een beetje vreemd eerlijk gezegd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Ik vind fifa maar een boutspel. Het voelt helemaal niet realistisch aan en het gaat zo traag als iets, en het is zo simpel als iets. Je hoeft maar te schieten en het is een goal. Snap niet dat fifa nog steeds bestaat want het is echt een spel van niks. PES is veel beter kwa gameplay en feeling. Bij pes kun je tenminste fatsoenlijk een corner nemen door zelf te richten, maar bij fifa kun je alleen een knop indrukken en dan gaat die naar een bepaalde speler toe. En dat is hetzelfde met vrije trappen en inworpen. En dan heb ik het nog niet over dat je de besturing niet kan veranderen in wat je zelf wil, maar een aantal voorgeprogrammeerde instellingen. Stelletje stumpers daar bij easport :r , dat ze d'r eigen maar bezig houden met race spellen of schiet spellen, maar van voetbal snappen ze helemaal niks daar.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dennis112 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:13:
Ik vind fifa maar een boutspel. Het voelt helemaal niet realistisch aan en het gaat zo traag als iets, en het is zo simpel als iets. Je hoeft maar te schieten en het is een goal. Snap niet dat fifa nog steeds bestaat want het is echt een spel van niks. PES is veel beter kwa gameplay en feeling. Bij pes kun je tenminste fatsoenlijk een corner nemen door zelf te richten, maar bij fifa kun je alleen een knop indrukken en dan gaat die naar een bepaalde speler toe. En dat is hetzelfde met vrije trappen en inworpen. En dan heb ik het nog niet over dat je de besturing niet kan veranderen in wat je zelf wil, maar een aantal voorgeprogrammeerde instellingen. Stelletje stumpers daar bij easport :r , dat ze d'r eigen maar bezig houden met race spellen of schiet spellen, maar van voetbal snappen ze helemaal niks daar.
Ik denk dat je hier praat over de oudere FIFA versies gezien je commentaar op de corners en vrije trappen...
ik vind jou eerder een stumper btw, maarja das mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Kun je tegenwoordig nog een beetje dribbelen en je man passeren á la Robben/Cristiano Ronaldo of moet ik de bal maar mak een tik opzij geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Vandaag toch maar even geprobeerd of ik het aan de gang krijg maar ik kom met geen mogelijkheid de menuutjes door. Ze blijven op eigen houtje door de opties heen bewegen.

En dan heb ik mn draadloos toetsenbord/muis al ontkoppeld en alle andere USB apparatuur ook. Ander toetsenbord geprobeerd, ook niet. Echt schandalig als je het spel zo koopt en dan thuis achter deze conclusie moet komen. Gelukkig heb ik het eerst "geprobeerd".

Aan de andere problemen op diverse fora te lezen was het voor EA dus duidelijk belangrijker om het (béta-) spel voor PES5 op de markt te brengen dan om het eens degelijk te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

zal ook wel meevallen denk ik
wat je wel es moet proberen is: alles eruit halen inclusief keyboard en alle usbporten legen
indien er nog steeds iets anders gebeurd dan verwacht zit het dus ergens anders in

of je koopt de originele en kijkt of het daar ook mee is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
Maandag de orginele halen :), bij FreeRecordShop is het nu 3halen 2betalen scheelt toch weer 17euro's ongeveer (indien je 3 spellen van 50euro koopt). Doe dit dan met paar maten van mij.

Tot nu toe bevalt die mij wel, alleen heb nog niet gemerkt dat de keeper van wereldklasse niveau beter is dan semi-prof.

Verder als iemand zin een een potje heeft, voeg me toe op msn..

vertigo_mohaa@hotmail.com..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
djmantri schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:51:
zal ook wel meevallen denk ik
wat je wel es moet proberen is: alles eruit halen inclusief keyboard en alle usbporten legen
indien er nog steeds iets anders gebeurd dan verwacht zit het dus ergens anders in

Alle USB devices verwijderen en deinstalleren werkt wel. Maarja dan heb ik geen muis en alleen mn oude toetsenbord. Geen optie dus als je een mooi DiNovo setje hebt van bijna 200 euro wat je dan niet kunt gebruiken. Elk spoor van dit draadloze setje produceert dus de bug, pas als ie volledig verwijderd is en je opnieuw opstart kun je spelen.
De originele versie heeft dit probleem ook, evenals de demo, dat is op diverse fora te lezen.

Toen ik toch zover was heb ik een aantal potjes gespeeld. Enorm positief vind ik tov 2005 dat je nu je gamepad gewoon snel en goed kunt configureren, Mn PS2 pads met USB-converter deden het perfect. Menu's en presentatie is zoals altijd goed.
Het spel is een stuk dynamischer maar toch loop je vaak meerdere keren per speelhelft tegen exact dezelfde situaties aan, vooral aanvallend. Ik heb al een aantal keren bijna identieke goals gemaakt in een wedstrijd. Voordat de animatie van de aanname afgelopen is, duurt soms wat lang, jammer dat dat er nog steeds in zit.
Graphics, vooral van de spelers vind ik wel tegenvallen, dat was vroeger juist de kracht van FIFA. Het feit dat het spel voor zoveel platforms ontwikkeld wordt remt de kwaliteit van sommige onderdelen volgens mij.

Al met al zeker een verbetering, maar zoals meerdere reviews al concluderen is het nog niet genoeg om beter te zijn dan PES4. Ook al vind ik bepaalde aspecten van FIFA echt geweldig gedaan (presentatie, sfeer om de wedstrijd en de manager mode), uiteindelijk gaat het om het spelletje zelf en dan mis ik toch de fijngevoeligheid en diversiteit, wat het echte voetbal ook juist zo leuk maakt, bij 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
djmantri schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:51:

Waarom zou die het niet hebben? Dan koop je het spel, blijk je het probleem nog steeds te hebben (hoe onverwachts :z), maar ben je intussen wel 50 euro armer :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb FIFA zojuist geinstalleerd en alles werkt naar behoren, ziet er goed uit en vol verwachting begin ik dus aan m'n eerste wedstrijd. Daar zit het eerste probleem echter verstopt: alles haakt/schokt als de ziekte. Heeft iemand enig idee hoe ik dit haken kan verhelpen? Ook de grafische instellingen via 'spelinstellingen' op z'n laagst zetten helpt niet. Ik heb een GeForce3 Ti 200, mocht dat handig zijn om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hoe meer ik speel, hoe meer ik uitkijk om PES4 weer op te starten. fifa kan mij helaas niet bekoren als arcade game, ik wil toch gewoon de simulatie van pes hebben.

Al die officiele teams, shirtjes, stadions etc zijn het pluspunt van fifa, wou dat pes het ook zo had. De animaties en graphics vind ik echter weer iets minder. Het voelt gewoon fake aan (sommige animaties).

Daarnaast zijn sommige textures niet bepaald mooi te noemen, kijk bijvoorbeeld naar de lucht. De gezichten en het haar vind ik ook niet allemaal je van het.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste