[Multiplatform] Fifa 2006

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die online wil spelen?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mirage010 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:01:
Het Engelse commentaar is inderdaad veel beter dan het Nederlandse. Hoewel het volgens mij wel een andere commentator is dan in Fifa 2005 (?). Het moet ook mogelijk zijn om met de Nederlandse menu's en het Engelse commentaar te spelen. Ik weet dat je bij Fifa 2005 gewoon 4 files kon hernoemen. Ik kan nu deze files nergens vinden.

Weet iemand welke files ik zou moeten hernoemen om met Nederlandse menu's en met Engels commentaar te spelen?
Het is ook een andere commentator darlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Even een vraagje over de LAN play.

Mijn huisgenoot heeft nu ook FIFA2006 en gingen dus potjes spelen over LAN (via netwerk en niet via direct IP) maar het gevoel is er helemaal niet. Het speelt heel indirect. Mijn huisgenoot heeft stuk tragere computer, bij hem draait het wel goed.

Wat is hier aan de hand? Zijn er mensen met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hoe kunnen die quiters soms weggaan en geen punten verliezen :( is namelijk irri sta je 1-0 gaan ze quiten en het lever dan nog geen eens punten op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

wat is quiten dan? (waar heb je het uberhaupt over?)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
De game verlaten.. Quitten..

bij online gamen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Waar ken je dan online gamen??

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

speltypen-->online-playof-zo-iets misschien? 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door t-x-m op 12-12-2005 16:37 ]

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
wat is nou het grootste verschil tussen 2005 en 2006? Kleine verbeteringen? Ik las dat je met de career mode nu ook sponsors kunt kiezen...verder nog nieuwe dingen?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fifa 2006 al een tijdje, en ik vind het vrij teleurstellend dat ik niet met z'n tweeen de career kan bedrijven.

Eerst ging ik namelijk altijd in Fifa 2004 met z'n tweeen de carriere doen. Omdat je dan hartstikke veel lol hebt. En omdat ik in Fifa in m'n eentje slecht ben:P(Dan heb ik er nooit zin in.)

Ik vind het dus zwaar vervelend dat je in 06 niet met zijn tweeen kan.
Weet iemand waar een mod te vinden is? Of hoe ik dit kan oplossen? Google weet ook geen raad.

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dan zal t er niet zijn vrees ik....over het netwerk is toch ook leuk?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet over het netwerk. Met z'n 2'n op 1 computer!
1 met game-pad(ik) en de ander met het toetsenbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja dat snap ik, daarom doe ik een ander suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Omdat ik inmiddels scheitgenoeg heb van pes5 ( :r ) stap ik (voorlopig iig :P) over naar fifa. De matchengine van pes5 is superieur, maar heeft een aantal minpunten waar ik me groen en geel aan erger. Aangezien pes op elk ander punt dik wordt geownd door fifa en de fifa matchengine zo slecht nog niet is, ben ik dus over :P

Ik heb echter al jaren geen fifa gespeeld en heb totaal geen idee hoe het zit met het modden etc etc, vraag ik dus aan jullie of jullie me op de hoogte kunnen brengen :P

Heeft fifa ook dingen zoals een superpatch of geupdate transfer etc. Wat zijn bijvoorbeeld musthave downloads?

Is er ook ergens een handleiding te downloaden waarbij het off the ball systeem (dat zit er nog in?) wordt uitgelegd als ook het first touch control (zit er ook nog steeds in?) en natuurlijk hoe het rechterpookje het best gebruikt kan worden :P

Gister drie wedstrijden gespeeld met Chelsea op semi-pro. 4-0 gewonnen van inter, 1-1 na 90 minuten tegen Barca en uiteindelijk met 2-1 verloren en in de rematch 10-0 gewonnen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Populair spelleke :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:05:
Ik heb Fifa 2006 al een tijdje, en ik vind het vrij teleurstellend dat ik niet met z'n tweeen de career kan bedrijven.

Eerst ging ik namelijk altijd in Fifa 2004 met z'n tweeen de carriere doen. Omdat je dan hartstikke veel lol hebt. En omdat ik in Fifa in m'n eentje slecht ben:P(Dan heb ik er nooit zin in.)

Ik vind het dus zwaar vervelend dat je in 06 niet met zijn tweeen kan.
Weet iemand waar een mod te vinden is? Of hoe ik dit kan oplossen? Google weet ook geen raad.
http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009970

Kan dus wel maar met één team. Dus niet allebei apart managen. Je kunt wel gewoon samen (of tegen elkaar) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@Benotti: ik denk dat jij een forum moet zoeken met echte fifaspelers, want de antwoorden die je zoekt heb ik hier nog niet echt voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:55

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hoi jongens, we hebben een simpele ladder gemaakt, waarop je je kan inschrijven, en door iemand te challengen word er automatisch een mail met vraag tot challenge verstuurt naar deze persoon, eventueel dat msn erbij gebruiken wel makkelijk is met dingen afspreken, wij zitten ook gezellig in TS met elkaar te kletsen... Na de wedstrijd mag de winnaar (die doen dat graag) dit even via een reply doorgeven...

http://j3rn.org/ladder/

have fun, and register

(geen spam, enkel een leuke manier om met wat (bekenden) man wat onderling via direct IP te spelen... )

Laat maar even horen wat jullie ervan vinden?! :P

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Weet iemand of er standaard in Fifa een Legendary moeilijkheidsgraad zit? Niet dat World Class te simpel is maar ik begin het langzamerhand onder de knie te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandermvdb schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:51:
Weet iemand of er standaard in Fifa een Legendary moeilijkheidsgraad zit? Niet dat World Class te simpel is maar ik begin het langzamerhand onder de knie te krijgen :)
Download de Fifa Multitool, deze bevat legend mode.
Werkt geloof ik alleen via Direct IP..
Single Player merk ik er nmlk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:28
Er zijn 2 dingen waar ik me echt krom aan erger. Als de tegenstander de bal hebt en jij zet druk erop met je centrumspits, dat je LS en RS gewoon rond de middenlijn blijven hangen, als je dan de bal afpakt kan je hem weer niet kwijt.

Ander annoyance is zeer zeker dat tegenstander met de bal van de ene kant van het veld naar de andere kant loopt en hem over de zijlijn loopt.

Grrree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52
Even een vraagje..

Ik ben bezig in de career mode, begonnen met Swansea City in een of andere lage league en inmiddels zit ik in de premier league. Maar de challenges die ik daarmee dus behaald heb (kampioen worden van de championship, first division enz) zijn allemaal niet geregistreerd. :(

En zonet maak ik in professional een hattrick (zie challenges zone 1) en weer wordt er niets geregistreerd. En zo zijn er wel meer die ik als ik wel behaald heb, maar die niet afgevinkt worden, en ook geen puntjes voor gehad.

Iemand een idee hoe dat komt, en of er wat aan te doen is? Ik ga niet weer alle lage divisies doorlopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

heb je in je profiel wel de juiste club staan en laad je voor je carriere wel je profiel? en sla je je profiel regelmatig op in career mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Laatst online: 20:52
Tja, er stond dus idd een hoop niet goed. Ik heb helemaal geen aandacht besteed dat hele profile manager.

Zowel in het standaard profiel na opstarten van het spel, als na het laden van mn carriere, stond het team niet goed. Dus ik heb dat gewijzigd, weer die hattrick gedaan, en toen pakte ie m wel.

Maar is er een mogelijkheid je carriere erin te importeren ofzo? De gewonnen leagues, statistieken enz...

Kan iemand me ook nog wat meer vertellen over dat profile manager-verhaal? Ik volg het nog niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:14:
[...]

Kan dus wel maar met één team. Dus niet allebei apart managen. Je kunt wel gewoon samen (of tegen elkaar) spelen.
Beetje laat, maar -> _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Met WC 2006 weer een gemiste kans voor EA, AI vind ik niet echt verbeterd, het speelt iets lekkerder dan fifa2006, maar heb nog steeds absoluut niet het gevoel dat ik aan het voetballen ben, vooral verdedigen is een totale ramp geworden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De hele "look and feel" is bij WC 2006 veranderd. Ik heb ineens het gevoel alsof ik aan het zaalvoetballen ben. Het veld lijkt veel kleiner (en ziet er ook brak uit) en de schietmetertjes lopen veel sneller vol en iedereen kan ineens veel verder passen. Dus nu schop je de bal ineens wel heel makkelijk heel hard naar voren.

Fifa 2006 had in mijn ogen maar 1 groot nadeel en dat was dat hij soms absurd traag reageerde, dan druk je op passen of schieten en dan voert ie het pas een stuk later uit, waardoor je te laat bent. Dat is nu weg, maar ze hebben het allemaal zo aangepast dat het mijns inziens weer veel te direct is geworden. Ik heb ook niet meer het idee dat ik lekker aan het voetballen ben.

Hopelijk gaat Fifa2007 terug naar de 2006 stijl en verbeteren ze 2006 op de mindere punten, zoals dus dat slecht reageren en het vrijwel onmogelijk kunnen nemen van vrije trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
- Verdedigen is inderdaad erg irritant. Meer ook een soort geluksspelletje geworden
Is ook zo lek als een mandje, maar dat komt ook door het volgende punt.
- Medespelers zijn passiever, lopen vaker echt langs de bal door om naar hun normale positie te rennen.
- Physics van de bal is raar. Veel meer rare ballen die de lucht in schieten (a la PES), ballen die stil komen te liggen op de lat (stuiterde op de lat, viel daarna meteen dood in het bovennet),
- Passings is onoorspelbaar. Ene keer super verre pass, maar andere keer "ziet" het spel een medespeler niet en wordt er gewoon maar een pass in de leegte / voeten van de tegenstanders gespeeld.
- Positiespel: veel te veel alles op 1 lijn achterin (verdedigers + aanvallers). Ook weer het bekende gat tussen verdediging en middenveld.

Wat wel positief is, is de varieteit aan goals. Je kan nu ook wat meer van buiten de 16 scoren en van de zijkanten (direct schot).

Waar je normaal nog een soort "evolutie" hebt bij de nieuwe FIFA-delen, heb ik dat gevoel hier helemaal niet.
Interface in-game lijkt ook gejat uit Need For Speed 3, die balkjes onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik vind je positieve punt ook een verbetering, dat gaat allemaal stukken beter.

de laatste 2 punten erboven ben ik het wel enigzins mee eens, maar toch is de pass met 'W' (steekpass) wel wat beter geworden vind ik, en ook het snelle doorpassen is beter geworden.

het verdedigen vind ik nog wel mee vallen, is eigenlijk wel te doen en wat moeilijker dan in 2006. Je kunt ook zelf er wat aan doen, moet je auto-schakelen wat finetunen en heb je er meer invloed op.
Dat het wat meer op PES is gaan lijken vind ik ook wel....dat had niet gehoeven eigenlijk maar heel irritant vind ik het stiekem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:34

Frits Flits

SOUND! Designer

Wat een ongelofelijk bagger tyfus spel. Win ik met RKC van AZ met 7-1 en word ik vervolgens ontslagen :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frits Flits schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:04:
Wat een ongelofelijk bagger tyfus spel. Win ik met RKC van AZ met 7-1 en word ik vervolgens ontslagen :/
Dat had ik dus met AS Monaco, ik speelde eerst 2-1 (gewonnen). Daarna toen werd ik ontslagen, dus had ik niet opgeslagen om te kijken of het aan de uitslag lag. Dus ik won daarna met 6-0 (zelfde niveau. Het verschilt per wedstrijd vind ik) En word ik nog steeds ontslagen!
Dus ben ik maar eens naar de winkel gegaan en heb ik PES 5 aangeschaft. In het begin even wennen, maar ik vind het beter dan Fifa 06. Alleen er missen nog een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Het ligt er waarschijnlijk aan dat ik in het rood sta qua banksaldo in het spel. Dus ik heb geprobeerd om een trainer te starten voor geld erbij te maken, maar geen van alle trainers die ik heb geprobeerd werken :|

Ik heb de 4+, de 6+, de cheatmachine en iets van Goats geprobeerd, maar geen van alle werkten. Wie weet een trainer/cheat die wel werkt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

cheaten? ik ben slechts 1 keer ontslagen. Geen geld = geen baan. Je moet gewoon de sponsor met de hoogste vergoeding per wedstrijd kiezen en opletten met je spelers aantal. Beetje winnen wil ook wel eens helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 16-09 13:11
Is er misschien al een soort 'patch' waarmee je het volledige intro over kunt slaan?

Ik weet namelijk dat deze er wel is voor (ik dacht) F1 Challenge (ook van EA), weet iemand of er misschien al zo'n patch is??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Fifa world cup 2006 is zo brakkig...

Speel je met NL, heb je paar blessures, krijg je Ronald Koeman erbij :S:S

Verder kloppen de teksten ook van geen meter af en toe, gaat tegenstander wisselen, "Both teams change the things around a bit". Speel je halve finale NL vs Italy, "France definetly wants to speed things up in this fase of the game".

Zonde, EA wordt steeds meer productie en steeds minder kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Je kunt zelf je squad samen stellen, dus ook de wissels en thuisblijvers.

Wat betreft de teksten, dat heb ik nog niet meegemaakt, maar dat is wel jammer. Toch vind ik dat dat soort dingen alweer beter werken dan in de normale 2006 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met FIFA06 en FIFA WC 06:

Van de een op de andere dag, loopt het spel tijdens de match heeeeeeeeelllllll sloom. Ik heb een format gedaan, hielp niet. Iemand enig idee????

Oja, aan mn specs ligt het iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, daar doettie et helemaal niet op, maar dat is een bekend probleem. Maar op de deskop pc, wil tie ineens niet meer.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hey iedereen,

Ik heb overlaatst ook Fifa 2006 World Cup aangeschaft en tot nu toe draait het (technisch gezien) prima buiten één ding: de schaduwen van het stadion zijn echt niet om aan te zien.

Bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/admiralfreebee/fifa.gif

Ik heb al andere drivers geprobeerd, de instellingen in het spel gewijzigd maar het helpt niets. Nu vraag ik mij af of dit artifacts zijn of dat de schaduwen in dit spel gewoon brak zijn.

Mijn (relevante) specs:
Pentium 4 3,0GHz (Northwood)
ASUS N6600GT TOP
1024MB PC3200 (4 x 256MB)

Ik speel het spel op 1280x1024 en de details staan op "high".

Alvast bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:56:
Hey iedereen,

Ik heb overlaatst ook Fifa 2006 World Cup aangeschaft en tot nu toe draait het (technisch gezien) prima buiten één ding: de schaduwen van het stadion zijn echt niet om aan te zien.

Bijvoorbeeld:
[afbeelding]

Ik heb al andere drivers geprobeerd, de instellingen in het spel gewijzigd maar het helpt niets. Nu vraag ik mij af of dit artifacts zijn of dat de schaduwen in dit spel gewoon brak zijn.

Mijn (relevante) specs:
Pentium 4 3,0GHz (Northwood)
ASUS N6600GT TOP
1024MB PC3200 (4 x 256MB)

Ik speel het spel op 1280x1024 en de details staan op "high".

Alvast bedankt voor de hulp :)
Ligt waarsch toch aan je settings want zowel op mijn PC als de XBOX heb ik nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ook de confetti die op de grond valt wordt nogal vreemd weergegeven:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/admiralfreebee/fifa2.gif

Ik heb nu eens de temperatuur van de kaart gemonitort tijdens het spelen en deze schommelt tussen de 82 en 95°C graden. Nu weet ik dat de 6600GT pas terugclockt bij 115°C oid maar het blijft hoog. De oorzaak ervan is een brakke kast zonder enige mogelijkheden tot het plaatsen van een extra ventilator. Toch geeft het bij andere spellen geen problemen dus ik denk niet dat dit de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn weten wordt je kaart geen 95 graden. Verkeerde instelling in je monitoringsoftware lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Rivatuner geeft nochtans dezelfde waarden aan als de Forceware drivers. Het verbaast me overigens niets dat de videokaart zo warm wordt gezien de ontbrekende airflow in mijn kast. Ik zal binnenkort maar eens testen met de kast open om te zien of het een warmteprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Even een vraagje. Ik speel nu al een aardig tijdje spel type manager in fifa 2006 (met mijn geliefde club Ajax O+). Maar nu de spelers beter worden willen ze ook meer geld. Nu is het alleen zo dat er meer geld uit gaat dan dat er in komt :|

Kaartjes (hoog): 2,450
Sponsor (Maxima): 4,290
Spelers: -5,-931

Thuis: 809
Uit: -1,641

Zoals je ziet sta ik er niet echt super voor. Ik kan nog één upgrade doen van het stadion maar dat kost 90.000 en dat heb ik niet :( Wat is de beste manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

Martinspire

Awesomeness

uninstallen ;)

denk dat je wat spelers moet verkopen dan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Jup, ik houdt het altijd zo dat je 2 "pagina's" met spelers hebt. En tja, bij ajax willen ze altijd veel geld voor geen prestaties ;) B)

[ Voor 10% gewijzigd door Pretorian_ op 24-05-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ja ik kick er al wat uit (2) maar meer gaat niet aangezien ik dan te weinig spelers heb :( Me reputatie is nu ook nog maar 6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de installatie van FIFA WK 2006, op een gegeven moment vraagt hij of je je wilt registeren bij EA-sports. Maar hier kan je ook gewoon, registreer later doen. Maar dan vraagt hij of je iets wilt installeren, zodat je online kan spelen end.. Moet je dit installeren, als je bijvoorbeeld ook in een thuisnetwerk tegen elkaar wilt spelen? OF waar is dit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

alleen voor online

het is het matchmaking systeem waarbij je per land een box hebt met mensen die willen voetballen e.d.

ook organiseren van toernooien zit daarin.

voor netwerk hoeft het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hmm, ik ben gister ontslagen :+ Dus ben ik maar even opnieuw begonnen. Aangezien het niet leuk meer is om bij andere clubs te spelen. Daar zitten meestal nog maar weinig mensen die er in het begin al zatten. Dus nu ben ik weer bij het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 18:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Is het ook mogelijk om over een netwerk met 2 spelers tegen de computer te spelen? In plaats van tegen elkaar? Ik begin het namelijk wel zat te worden om de hele tijd ingemaakt te worden door m'n huisgenoot...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aha heb intussen de thread ff gelezen en kwam dit tegen:
Jake schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:14:
[...]

Dat is neem ik aan om met z'n 2en tegen de pc te spelen? zo ja heeft iemand deze file misschien voor me, of een andere url om em te downloaden? Want Filefront geeft aan dat het een invalid session is en Planetmirror doet niets bij mij..

Edit2: Na een paar keer proberen is het toch gelukt om em te downloaden. Maar als ik em dan installeer geeft ie deze foutmelding:

Error opening file for writing: \data\gui\playnow\03_offl.big
En geeft de opties:
cancel (dan stopt de setup) retry (geeft ie dezelfde melding) of ignore (setup gaat door maar wordt niets veranderd)
Het bestand wat ie probeert te openen staat er wel en is niet read-only.

Is het bestand wat ik heb gedownload wel voor de versie die ik heb? Ik heb 2006 Fifa World Cup (germany) dat is toch hetzelfde als Fifa 2006? 8)7

Dus nogmaals mijn vraag...Is het mogelijk om in 2006 FIFA World Cup met z'n 2en via een netwerk tegen de pc te spelen?

[ Voor 40% gewijzigd door Meelobee op 26-05-2006 17:47 . Reden: oops reply ipv edit...kan een mod dat fixen? (heb nou 2 posts onder elkaar...excuus) ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Volgens mij niet hoor, je kunt in single player mode ook niet met zn 2-en tegen de computer volgens mij....hoewel, als je een gamepad erbij hebt kun je dat misschien wel. Maar dan moet je wel beiden op de zelfde PC zonder netwerk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Met een gamepad erbij lukt het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Admiral Freebee schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:43:
Met een gamepad erbij lukt het iig wel.
Maar das op een pc. Ik wil met 2 pc's (ieder met een gamepad) via het lan samen tegen de pc spelen...maar dat kan dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:59:
[...]

Maar das op een pc. Ik wil met 2 pc's (ieder met een gamepad) via het lan samen tegen de pc spelen...maar dat kan dus niet?
Sluit je toch 2 gamepads aan op 1 pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:50:
[...]

Sluit je toch 2 gamepads aan op 1 pc?
Ja, dat is inderdaad een optie om toch samen te spelen. Moet bekennen dat ik dat niet eens heb geprobeerd... Maar alsnog zou ik het graag via het netwerk spelen..(volgens mij kon dit met de eerdere delen van FIFA namelijk wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

volgens mij (en de andere reageerders) kan het dus niet, dus ik denk dat je je antwoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:41
hoe doe je in hemelsnaam een omhaal of volley, hebbe ze dat eruti gehaald fzo

elke x als je bij de stip ongeveer bent gaat ie koppe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

een volley lukt nog wel eens, weet niet precies hoe. Volgens mij heeft het met het moment van op schieten drukken te maken en de hoogte van de voorzet. Het is allemaal wat moeilijker dan eerst, dus oefening baart kunst denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik probeer een tournament te starten met Nederland er in samen met andere landen, maar nederland staat niet in het rijtje :?
Ik heb road to world cup overigens

[ Voor 13% gewijzigd door FireFoz op 15-06-2006 00:40 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat Fifa WC 2006 (PC) echt zo snel het slaat nergens meer op :o Ik kan het dus niet bijhouden zo snel! Heb een 1.8ghz centrino :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dual Core? Dan moet je ff tijdens het spel Ctrl + Alt + Delete doen, en dan op het proces van Fifa2006 'affiniteit instellen' doen. En dan op 1 core zetten. Dan zou die het normaal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Heb het spel net gehaald om me tussen het echte voetballen te kunnen amuseren. Maar ik kan de graphic opties niet vinden, Mn pc kan veel beter en het is erg kartelig en ook de controller opties kan ik niet vinden.

Ben ik blind of zit dat er gewoon niet in. Heb de road to world cup versie

[ Voor 3% gewijzigd door H3llSiNG op 16-06-2006 10:49 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

staat onder mijn fifa 2006 world cup geloof ik. spelinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoe kan ik in godsnaam sprinten als ik de bal niet heb?
Maakt me gek dat die verdediging gewoon de aanvallers niet bij kan houden :P

Maat van me heeft ook een probleem met centrino.
Vanavond eens kijken of ik daar iets kan betekenen met speedswitch xp.
Belachelijk dat EA dat nog steeds niet onder de knie heeft. Net als het niet simpel kunnen kiezen tussen resoluties. Iedere keer weer hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Pro Evolution Soccer 5 eens, echt een geweldig spel zonder enige problemen.

Er zijn patches die alle spelers namen en club namen er correct inzetten, dus dat is ook geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

spammert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

TXC schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:57:
[...]

Als het je spelplezier vernachelt kun je altijd dit eens proberen :)
Dit ding werkt niet bij mij. Ik start de trainer, ik start Fifa. Ik stel m'n budget, fans, etc in, maar er gebeurt niets. Wat doe ik fout? Ik heb geen zin om weer ontslagen te worden, ook al loopt het weer goed...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 12:13

TXC

Frits Flits schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:24:
[...]

Dit ding werkt niet bij mij. Ik start de trainer, ik start Fifa. Ik stel m'n budget, fans, etc in, maar er gebeurt niets. Wat doe ik fout? Ik heb geen zin om weer ontslagen te worden, ook al loopt het weer goed...
Ik had em nog niet getest toen ik dat poste heel lang geleden :)

Er zijn intussen trouwens wel meer trainers dus ff googlen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb de patch om met 2 spelers de career mode te kunnen spelen, is er ook al een mogelijkheid om de career mode online te kunnen doen? :?

[ Voor 56% gewijzigd door Wizzkiddy op 31-07-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
verbeterpunten die ik heb gevonden

1. Niet uit zichzelf buitenspel gaan lopen
2. Niet 2 spelers die tegenelkaar of veel te dichtbij gaan lopen (als je de bal wil wegwerken dat je hem tegen een mede-speler aanschiet)
3. Niet zo snel van speler switchen (bijv. als je een loopactie maakt (verdedigend) dan is het vrij vervelend als je dan een andere speler krijgt die minder goed staat)
4. Logischer lopen, geen rare acties
5. Keepers die op lullige rolballetjes duiken, heel dom

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

Infinchible

Woef!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
very very cool... :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:01

Pubbert

random gestoord

hij speelt niet slecht, maar iemand een idee hoe ik de resolutie kan veranderen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Komt er nog een FIFA07 topic? Ik ben niet zo goed in topicstarts enzo :P

Anyway, mijn eerste en enige wedstrijd tot nu toe is een enigszins teleurstellende 1-3 nederlaag tegen Reading met Liverpool op semi-pro. Puntjes:
-In tussenfilmpjes mooi gebruik van DOF, voegt sfeer toe.
-Algehele sfeer is sowieso wat meer "grijs", dus niet van dat happy-peppy-panna-knockout idee dat je eerder wel eens had, maar gewoon Liverpool-Reading op een grijze zondagmiddag in september. Werkt erg goed.
-Menu's zwaar verbeterd, je kan er sneller en makkelijker doorheen.
-Wedstrijd voelt meer als een wedstrijd, dus geen kick en rush maar rustig je kansen afwachten en af en toe een counter. Ook heb je meer het idee van een wedstrijd doordat de tegenstander in het begin afwachtend speelt, na een goal aanvallender etc.
-Schieten is nog steeds erg tricky. Je hebt sowieso veel ruimte nodig. Als je gedekt wordt kun je niet ff omdraaien en schieten.
-Keepers zien er qua acties realistischer uit (betere animaties), maar maken soms nog steeds knullige fouten (kopballen van 20 meter en ze staan helemaal in 1 hoek ofzo).
-Nog "diversere" gameplay, dus niet 1 standaardgoal, ze kunnen er echt van alle kanten invliegen. Je moet nu ook veel meer echt het dual aangaan; goed opstellen, afwachten, dan opeens toeslaan etc.
-Vrije trappen en corners snap ik nu nog minder van...
-Weerom niet optimaal te spelen met een toetsenbord, alleen al vanwege het feit dat je daarmee niet analoog kan richten. Ook trucjes zijn haast niet mogelijk met keyboard.
-Er is nu een nieuwe controls-model, dus normaal is een knop passen/speler wisselen, de andere croosbal/sliding etc. maar dat hebben ze dus omgegooid. Zal wel beter werken ofzo, maar ik heb voor de classic mode gekozen, want dat zit er al 10 jaar ingeramd :) Wie durft de revolutie aan ;) ?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik een aka maak in fifa 2007 ben al 2 uur bezig daalijk ff real - barcelona spelen:)

trouwens huntelaar heeft nog geen eens ze echte gezicht ziet er niet uit :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 22:29
Die truukjes halen vaak niets uit hoor. De beste manier om je tegenstander te verslaan is het tikkie-takkie-spelletje :p

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:40

Bjk

Bij mij stotteren de herhalingen, de spelhervattingen (ingooi, keeper uitschieten, vrije trappen) alles wat dichtbij inzoomt enorm. Ook wanneer de spelers bij begin wedstrijd uit kleedkamer komen hapert het als een gek, zeg maar 1 frame per sec. Zodra het beeld naar het gewone spel beeld gaat zeg maar werkt alles super vloeiend. (fifa 07)

Iemand een idee, ik update nu iniedergeval me ati drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 14:49
Bjk schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:55:
Bij mij stotteren de herhalingen, de spelhervattingen (ingooi, keeper uitschieten, vrije trappen) alles wat dichtbij inzoomt enorm. Ook wanneer de spelers bij begin wedstrijd uit kleedkamer komen hapert het als een gek, zeg maar 1 frame per sec. Zodra het beeld naar het gewone spel beeld gaat zeg maar werkt alles super vloeiend. (fifa 07)

Das heel simpel ;) Je PC/video kaart kan het niet aan. Zet de settings (desnoods handmatig in het bestandje in de map fifa/data/cmn) van de player_lod_near wat lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 17:40

Bjk

Mijn videokaart kan het uittrappen niet aan, en als je op esc drukt tijdens de wedstrijd het menu niet met op achtergrond spel momenten (van bonvenaf). Daar geloof ik niks van, heb je tegenwoordig een x1900 nodig om fifa te spelen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:34
Joss schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:30:
[...]

Das heel simpel ;) Je PC/video kaart kan het niet aan. Zet de settings (desnoods handmatig in het bestandje in de map fifa/data/cmn) van de player_lod_near wat lager
Volgens mij heeft dit niets met je pc te maken. Ik heb precies hetzelfde probleem en nog veel meer mensen. In de eerste demo zat dit probleem ook al. Daarna hebben ze een fix uitgebracht waardoor het wel goed werkte en nu met de retail versie zit die fout er weer in !! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 26-09-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:20
Ik hoop dat ze de mobile CPU-bug (variabele kloksnelheid) hebben opgelost. Ik heb geen zin om telkens de kloksnelheid van mijn processor aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 15:34
ik heb vaag probleem bij installeren van fifa 07. krijg steeds melding dat ik niet de juiste directX heb (heb ik dus wel)... en dan stopt de installatie gelijk.

heb directX al x opnieuw geinstalleerd, maar dit hielp niet. weet iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:34
Ja, je moet de autorun.exe op de dvd in windows2000 compatibiliteit draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Bjk schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:55:

vreemd idd..ik speel het spel op een AMD64 3000+, 1024mb RAM en een Radeon 9600XT. Niet bepaald een killersysteem dus, en 1280x1024 loopt 100% vloeiend, ook in het begin. Ik heb de een of twee na nieuwste Catalyst drivers...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

leokennis schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:17:
Komt er nog een FIFA07 topic? Ik ben niet zo goed in topicstarts enzo :P

Anyway, mijn eerste en enige wedstrijd tot nu toe is een enigszins teleurstellende 1-3 nederlaag tegen Reading met Liverpool op semi-pro. Puntjes:
-In tussenfilmpjes mooi gebruik van DOF, voegt sfeer toe.
-Algehele sfeer is sowieso wat meer "grijs", dus niet van dat happy-peppy-panna-knockout idee dat je eerder wel eens had, maar gewoon Liverpool-Reading op een grijze zondagmiddag in september. Werkt erg goed.
-Menu's zwaar verbeterd, je kan er sneller en makkelijker doorheen.
-Wedstrijd voelt meer als een wedstrijd, dus geen kick en rush maar rustig je kansen afwachten en af en toe een counter. Ook heb je meer het idee van een wedstrijd doordat de tegenstander in het begin afwachtend speelt, na een goal aanvallender etc.
-Schieten is nog steeds erg tricky. Je hebt sowieso veel ruimte nodig. Als je gedekt wordt kun je niet ff omdraaien en schieten.
-Keepers zien er qua acties realistischer uit (betere animaties), maar maken soms nog steeds knullige fouten (kopballen van 20 meter en ze staan helemaal in 1 hoek ofzo).
-Nog "diversere" gameplay, dus niet 1 standaardgoal, ze kunnen er echt van alle kanten invliegen. Je moet nu ook veel meer echt het dual aangaan; goed opstellen, afwachten, dan opeens toeslaan etc.
-Vrije trappen en corners snap ik nu nog minder van...
-Weerom niet optimaal te spelen met een toetsenbord, alleen al vanwege het feit dat je daarmee niet analoog kan richten. Ook trucjes zijn haast niet mogelijk met keyboard.
-Er is nu een nieuwe controls-model, dus normaal is een knop passen/speler wisselen, de andere croosbal/sliding etc. maar dat hebben ze dus omgegooid. Zal wel beter werken ofzo, maar ik heb voor de classic mode gekozen, want dat zit er al 10 jaar ingeramd :) Wie durft de revolutie aan ;) ?
Die nieuwe controls model is het model van PES, dus geen revolutie, maar zorgen dat de PESsers ook FIFA kunnen besturen ;)

Paar potjes online gedaan:
-Keepers maken grote blunders
-Verdedigen is moeilijk, aanvallers zijn vaak sneller aan de bal en als ze weggedraaid zijn is het voorbij

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 26-09-2006 23:43 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Overigens over die Depth Of Field in de replays, dit bedoel ik dus (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://img37.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-19560/loc571/10747_FIFA07_thumb_122_571lo.jpg

Overigens zijn de rosters tot 27 augustus, dus helaas net niet tot het einde van de transferperiode...

[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 26-09-2006 23:48 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:01

Pubbert

random gestoord

Het speelt iig weer beter als 06 maargoed toch wat dingen:

Wisselen is erg moeielijk (in Team Managment komen) hij zegt steeds dat ik een Team moet besturen met de active controller (heb alleen een tobo) en kan alleen op ok klikken en dan weer verder spelen.

Het is met nu zo'n 3x gelukt in 10 wedstrijden om ff te kunnen wisselen.

Ik heb het geprobeerd in balbezit, bij een uittrap, in balbezit van de tegenstanders, tijdens een dood moment, het wil niet fatsoenlijk lukken.

De wedstrijd begint niet als ik FSAA aan heb staan (geforceerd via CCC of ATT) maakt niet uit of dit 2, 4 of 6x is.

Is het mogelijk de resolutie te veranderen ergens? 1280x720 staat er wel bij (dus widescreen support) maar mijn reso, 1440x900 (19" WideTFT) staat er niet bij.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Laatst online: 04-11-2019
Net fifa 06 gekocht,

Om mijn speedlink ps2 naar usb converter uit te proberen. Ik speel dus met een originele ps2 controller op mijn pc. Echter doet de rechter analoge stick het niet in het spel. Bij andere spellen werkt deze wel goed en ook calibreren onder windows werkt goed.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@thunder, als je wilt wisselen moet je niet met de muis op team management drukken maar het met de pijltjes en enter doen. Je tobo is namelijk je actieve controller aan jou kant niet de muis :p

@Twanjo Heb je toevallig een optie op de joystick om te kiezen of je een joystick of de d-pad gebruikt? Zet die dan is aan. En bij fifa 07 kan je het zelf in het spel instellen, bij 06 weet ik het niet. En anders moet je de software voor je controller downloaden zodat je een apart profiel voor fifa 06 kan aanmaken en de controls die jij wilt kunt instellen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Nee die optie heb ik helaas niet ( Het is een originele ps2 controller), en waarom dat verhaal over d-pad? Het lopen enzo gaat gewoon prima met de linker analoge stick, alleen de rechtse voor trucjes&balaaname (op ps2 versie dan) doet niks.

-Laatste drivers voor mijn converter gedownload

Heeft niet geholpen.

- Nu pninnacle game profile gedownload.

Nog niet getest lijkt me nogal ingewikkeld programma is ook al 3 keer vastgelopen terwijl ik aan het instellen ben. Volgens het boekje van fifa moet je normaal op de pc , lopen met pijltjestoetsen en truc of balaaname met shift+pijltjestoets dus hoe moet ik dat nou weer aan die rechterstick koppelen?

Maja we gaan maar ff verder pielen ik laat nog wel ff horen als ik eruit ben. Maar dacht echt dat het wat simpeler kon. Heb veel topic's gelezen waarin mensen beweerde dat het allemaal in 1 keer werkte maar hier helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

doe geen moeite, ik heb/had een joybox voor de pc, ook nieuwere drivers gevonden, zelfs dat de FFB werkt in de ps2 dualshock II controller maar rechter analoge stick pakt niet.. de reden destijds dat ik een logitech dualshock2 heb genomen die exact t zelfde is, maar waar t dus wel (direct) werkt...

Als ik me strax verveel zoek ik de converter met ps2 joypad nog wel even op en zal ik t in fifa 2007 proberen, maar verwacht hetzelfde (tegenvallende) resultaat... :/ :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Toch nog even moeite gedaan,

Tadaa! Het werkt !!

Dankzij : http://www.controller-configurator.com/

Mijn speedlink adapter stond er gelukkig bij joybox niet maar dan kun je altijd nog ps-usb dualplayer proberen. De reachter analoge stick werkt nu wel heb alleen nog geen 360 graden draai kunnen maken wat me op de ps2 wel lukt. Maar heb het ook maar heel snel getest want moet weg vanavond...... Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Kan iemadn mij ook vertellen hoe ik online kan met de pc? Heb het spel origineel in de winkel gekocht laatste patch gedownload en nu iedere keer als ik online modus kies springt het beeld op zwart! Lekker spelletje zeg! Is er nog meer wat er niet werk........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me opviel toen ik na mijn favo UEFA 2005/06 aan de FIFA 06 RTWC ging is dat bij het spelen tegen de CPU de tegenstander ineens constant de bal had en die bijna nooit liet afpakken. niet dat ze dan vaker scoorden, ze spelen gewoon constant wat in het rond, en dus vaak games met 1-1 eindstand maar met >70% balbezit voor de CPU. bij uefa is dat veel beter geregeld! hoe zit dat met fifa 06? want op die manier is er echt geen aars aan ..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Twanjo schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:09:
Converter werkt nu goed onder fifa 06. Kan alle bewegingen maken. Toch geef ik de voorkeur aan pes5,
zou je de fifa2007 demo eens willen downloaden om te kijken of de workaround ook voor 2k7 werkt, want dan ga ik de converter en ps2-pad nog eens opzoeken (me logitech dualshock2 is al aardig gaargespeeld... ) :+

[ Voor 72% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-10-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Converter werkt nu goed onder fifa 06. Kan alle bewegingen maken. Toch geef ik de voorkeur aan pes5,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Misschien wel een zeer late kick maar ik heb dit spel nog eens vanonder het stof gehaald. Vroeger speelde ik altijd op "amateur" maar aangezien dit echt te gemakkelijk is heb ik hem eens op "semi-pro" gezet. Gelijk een stukje uitdagender. Het probleem is nu dat ik precies weinig balbezit heb. Dit kan ook aan mijn speelkwaliteiten liggen maar ik vind het altijd ontzettend moeilijk om de bal van de tegenstander te krijgen dus die zit maar wat rond te passen :P

Verder zijn de menu's verschrikkelijk traag van zodra je je team moet selecteren. Ze beginnen echt te schokken en ook de herhalingen als je pauzeert tijdens de game zijn traag. Het spel zelf verloopt echter vloeiend.

Ik speel op de volgende hardware:
Core 2 Duo E6420
3GB DDR2 667MHz
GeForce 8600GT 256MB

Met Vista Home Premium.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste