iemand die online wil spelen?
groetjes
groetjes
Het is ook een andere commentator darlinMirage010 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:01:
Het Engelse commentaar is inderdaad veel beter dan het Nederlandse. Hoewel het volgens mij wel een andere commentator is dan in Fifa 2005 (?). Het moet ook mogelijk zijn om met de Nederlandse menu's en het Engelse commentaar te spelen. Ik weet dat je bij Fifa 2005 gewoon 4 files kon hernoemen. Ik kan nu deze files nergens vinden.
Weet iemand welke files ik zou moeten hernoemen om met Nederlandse menu's en met Engels commentaar te spelen?
Verwijderd
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
[ Voor 68% gewijzigd door t-x-m op 12-12-2005 16:37 ]
GC.Collect();
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009970Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:05:
Ik heb Fifa 2006 al een tijdje, en ik vind het vrij teleurstellend dat ik niet met z'n tweeen de career kan bedrijven.
Eerst ging ik namelijk altijd in Fifa 2004 met z'n tweeen de carriere doen. Omdat je dan hartstikke veel lol hebt. En omdat ik in Fifa in m'n eentje slecht ben:P(Dan heb ik er nooit zin in.)
Ik vind het dus zwaar vervelend dat je in 06 niet met zijn tweeen kan.
Weet iemand waar een mod te vinden is? Of hoe ik dit kan oplossen? Google weet ook geen raad.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Download de Fifa Multitool, deze bevat legend mode.Sandermvdb schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:51:
Weet iemand of er standaard in Fifa een Legendary moeilijkheidsgraad zit? Niet dat World Class te simpel is maar ik begin het langzamerhand onder de knie te krijgen
Verwijderd
Beetje laat, maar ->Jake schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:14:
[...]
http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009970
Kan dus wel maar met één team. Dus niet allebei apart managen. Je kunt wel gewoon samen (of tegen elkaar) spelen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Dat had ik dus met AS Monaco, ik speelde eerst 2-1 (gewonnen). Daarna toen werd ik ontslagen, dus had ik niet opgeslagen om te kijken of het aan de uitslag lag. Dus ik won daarna met 6-0 (zelfde niveau. Het verschilt per wedstrijd vind ik) En word ik nog steeds ontslagen!Frits Flits schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:04:
Wat een ongelofelijk bagger tyfus spel. Win ik met RKC van AZ met 7-1 en word ik vervolgens ontslagen
Verwijderd
Verwijderd
Jah, daar doettie et helemaal niet op, maar dat is een bekend probleem. Maar op de deskop pc, wil tie ineens niet meer.??
Ligt waarsch toch aan je settings want zowel op mijn PC als de XBOX heb ik nergens last van...Admiral Freebee schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:56:
Hey iedereen,
Ik heb overlaatst ook Fifa 2006 World Cup aangeschaft en tot nu toe draait het (technisch gezien) prima buiten één ding: de schaduwen van het stadion zijn echt niet om aan te zien.
Bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ik heb al andere drivers geprobeerd, de instellingen in het spel gewijzigd maar het helpt niets. Nu vraag ik mij af of dit artifacts zijn of dat de schaduwen in dit spel gewoon brak zijn.
Mijn (relevante) specs:
Pentium 4 3,0GHz (Northwood)
ASUS N6600GT TOP
1024MB PC3200 (4 x 256MB)
Ik speel het spel op 1280x1024 en de details staan op "high".
Alvast bedankt voor de hulp
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Pretorian_ op 24-05-2006 22:24 ]
Verwijderd
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat is neem ik aan om met z'n 2en tegen de pc te spelen? zo ja heeft iemand deze file misschien voor me, of een andere url om em te downloaden? Want Filefront geeft aan dat het een invalid session is en Planetmirror doet niets bij mij..Jake schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:14:
[...]
http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009970
Kan dus wel maar met één team. Dus niet allebei apart managen. Je kunt wel gewoon samen (of tegen elkaar) spelen.
[ Voor 40% gewijzigd door Meelobee op 26-05-2006 17:47 . Reden: oops reply ipv edit...kan een mod dat fixen? (heb nou 2 posts onder elkaar...excuus) ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Maar das op een pc. Ik wil met 2 pc's (ieder met een gamepad) via het lan samen tegen de pc spelen...maar dat kan dus niet?Admiral Freebee schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:43:
Met een gamepad erbij lukt het iig wel.
Verwijderd
Sluit je toch 2 gamepads aan op 1 pc?Meelobee schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:59:
[...]
Maar das op een pc. Ik wil met 2 pc's (ieder met een gamepad) via het lan samen tegen de pc spelen...maar dat kan dus niet?
Ja, dat is inderdaad een optie om toch samen te spelen. Moet bekennen dat ik dat niet eens heb geprobeerd... Maar alsnog zou ik het graag via het netwerk spelen..(volgens mij kon dit met de eerdere delen van FIFA namelijk wel...)
[ Voor 13% gewijzigd door FireFoz op 15-06-2006 00:40 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door H3llSiNG op 16-06-2006 10:49 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
Dit ding werkt niet bij mij. Ik start de trainer, ik start Fifa. Ik stel m'n budget, fans, etc in, maar er gebeurt niets. Wat doe ik fout? Ik heb geen zin om weer ontslagen te worden, ook al loopt het weer goed...TXC schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:57:
[...]
Als het je spelplezier vernachelt kun je altijd dit eens proberen
Ik had em nog niet getest toen ik dat poste heel lang geledenFrits Flits schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:24:
[...]
Dit ding werkt niet bij mij. Ik start de trainer, ik start Fifa. Ik stel m'n budget, fans, etc in, maar er gebeurt niets. Wat doe ik fout? Ik heb geen zin om weer ontslagen te worden, ook al loopt het weer goed...
[ Voor 56% gewijzigd door Wizzkiddy op 31-07-2006 00:40 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 20:42 ]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Das heel simpelBjk schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:55:
Bij mij stotteren de herhalingen, de spelhervattingen (ingooi, keeper uitschieten, vrije trappen) alles wat dichtbij inzoomt enorm. Ook wanneer de spelers bij begin wedstrijd uit kleedkamer komen hapert het als een gek, zeg maar 1 frame per sec. Zodra het beeld naar het gewone spel beeld gaat zeg maar werkt alles super vloeiend. (fifa 07)
Iemand een idee, ik update nu iniedergeval me ati drivers..
Volgens mij heeft dit niets met je pc te maken. Ik heb precies hetzelfde probleem en nog veel meer mensen. In de eerste demo zat dit probleem ook al. Daarna hebben ze een fix uitgebracht waardoor het wel goed werkte en nu met de retail versie zit die fout er weer in !!Joss schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:30:
[...]
Das heel simpelJe PC/video kaart kan het niet aan. Zet de settings (desnoods handmatig in het bestandje in de map fifa/data/cmn) van de player_lod_near wat lager
[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 26-09-2006 22:24 ]
vreemd idd..ik speel het spel op een AMD64 3000+, 1024mb RAM en een Radeon 9600XT. Niet bepaald een killersysteem dus, en 1280x1024 loopt 100% vloeiend, ook in het begin. Ik heb de een of twee na nieuwste Catalyst drivers...Bjk schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:55:
Bij mij stotteren de herhalingen, de spelhervattingen (ingooi, keeper uitschieten, vrije trappen) alles wat dichtbij inzoomt enorm. Ook wanneer de spelers bij begin wedstrijd uit kleedkamer komen hapert het als een gek, zeg maar 1 frame per sec. Zodra het beeld naar het gewone spel beeld gaat zeg maar werkt alles super vloeiend. (fifa 07)
Iemand een idee, ik update nu iniedergeval me ati drivers..
leoaq.fm // Jeune Loop
Die nieuwe controls model is het model van PES, dus geen revolutie, maar zorgen dat de PESsers ook FIFA kunnen besturenleokennis schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:17:
Komt er nog een FIFA07 topic? Ik ben niet zo goed in topicstarts enzo![]()
Anyway, mijn eerste en enige wedstrijd tot nu toe is een enigszins teleurstellende 1-3 nederlaag tegen Reading met Liverpool op semi-pro. Puntjes:
-In tussenfilmpjes mooi gebruik van DOF, voegt sfeer toe.
-Algehele sfeer is sowieso wat meer "grijs", dus niet van dat happy-peppy-panna-knockout idee dat je eerder wel eens had, maar gewoon Liverpool-Reading op een grijze zondagmiddag in september. Werkt erg goed.
-Menu's zwaar verbeterd, je kan er sneller en makkelijker doorheen.
-Wedstrijd voelt meer als een wedstrijd, dus geen kick en rush maar rustig je kansen afwachten en af en toe een counter. Ook heb je meer het idee van een wedstrijd doordat de tegenstander in het begin afwachtend speelt, na een goal aanvallender etc.
-Schieten is nog steeds erg tricky. Je hebt sowieso veel ruimte nodig. Als je gedekt wordt kun je niet ff omdraaien en schieten.
-Keepers zien er qua acties realistischer uit (betere animaties), maar maken soms nog steeds knullige fouten (kopballen van 20 meter en ze staan helemaal in 1 hoek ofzo).
-Nog "diversere" gameplay, dus niet 1 standaardgoal, ze kunnen er echt van alle kanten invliegen. Je moet nu ook veel meer echt het dual aangaan; goed opstellen, afwachten, dan opeens toeslaan etc.
-Vrije trappen en corners snap ik nu nog minder van...
-Weerom niet optimaal te spelen met een toetsenbord, alleen al vanwege het feit dat je daarmee niet analoog kan richten. Ook trucjes zijn haast niet mogelijk met keyboard.
-Er is nu een nieuwe controls-model, dus normaal is een knop passen/speler wisselen, de andere croosbal/sliding etc. maar dat hebben ze dus omgegooid. Zal wel beter werken ofzo, maar ik heb voor de classic mode gekozen, want dat zit er al 10 jaar ingeramdWie durft de revolutie aan
?
[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 26-09-2006 23:43 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 01:14 ]
zou je de fifa2007 demo eens willen downloaden om te kijken of de workaround ook voor 2k7 werkt, want dan ga ik de converter en ps2-pad nog eens opzoeken (me logitech dualshock2 is al aardig gaargespeeld... )Twanjo schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:09:
Converter werkt nu goed onder fifa 06. Kan alle bewegingen maken. Toch geef ik de voorkeur aan pes5,
[ Voor 72% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-10-2006 19:59 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq