[Multiplatform] Fifa 2006

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05
@hellboundforsod ik speel hem 1024X768 en dan ales op het hoogst.

weet iemand waar het foefje toe te passen. met deze regel.

render_every_ai_frame =1

dat kun je toen bij fifa04/05 gebruiken en dan liep et spel veel soepeler. Ik weet niet of het wil met fifa06

[ Voor 62% gewijzigd door jaaoie17 op 07-10-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Pfff...alleeeeeeen maar gelijke spelletjes. Maar ja...lgoisch als je tegenstander 60 tot 80% balbezit heeft...al dribbelend in en rond hun eigen zestien. Dat is toch te nep voor woorden...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:34:
Pfff...alleeeeeeen maar gelijke spelletjes. Maar ja...lgoisch als je tegenstander 60 tot 80% balbezit heeft...al dribbelend in en rond hun eigen zestien. Dat is toch te nep voor woorden...
Neee dit is realiteit ;) je moet meer druk zetten! K ben Lazio speel het op prof.. en win van Inter met 1-0 en van AC met 2-1 en 1-2 verloren...

Je moet gewoon oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn best gedaan, en me er aan gewaagd... ik moet toegeven, het komt in de buurt, maar ik vind persoonlijk pro evo nog steeds een tikkeltje soepeler. misschien dat 2007 hem toch gaat inhalen, want ze komen nu wel erg in de buurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weet iemand een oplossing voor het volgende probleem?

Als ik mijn Logitech Dual Action gamepad gebruik bij Fifa 2006 en hierbij met de digipad (gewone pijltjes, geen analoge stick) de spelers bestuur dan kan ik dit enkel in de volgende richtingen:

Omhoog, omlaag, links, rechts

Het is dus niet mogelijk om schuin omhoog of schuin omlaag te lopen, het spel herkent enkel de 4 standaard beweegrichtingen :(

Bij PES werkt het perfect en kan ik alle 8 de richtingen in bewegen.
Na navraag bij anderen blijkt dat het bij hen wel goed werkt
Ik heb het nu op 2 pc's geprobeerd maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:22
Aghanim schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:29:
Weet iemand een oplossing voor het volgende probleem?

Als ik mijn Logitech Dual Action gamepad gebruik bij Fifa 2006 en hierbij met de digipad (gewone pijltjes, geen analoge stick) de spelers bestuur dan kan ik dit enkel in de volgende richtingen:
Ik gebruik sinds FIFA 2005 gewoon de analoge stick. Ben ik de enige die de analoge stick gebruikt ipv de D-Pad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

Neee dit is realiteit ;) je moet meer druk zetten! K ben Lazio speel het op prof.. en win van Inter met 1-0 en van AC met 2-1 en 1-2 verloren...

Je moet gewoon oefenen ;)
Haha en of ik druk zet! Probleem is dat die bal gewoon vastegeplakt is aan de voet van de tegenstander zolang ie op zijn eigen helft rondloopt. Dus het gaat zo:
1-Tegenstander heeft bal vastegeplakt aan voet, ik probeer af te pakken mkaar gaat niet.
2-Tegenstander geeft pass naar mijn helft: normaal voetbalspel; duels etc.
of de tegenstander scoort of ik verover de bal.
3-Ik pak de bal af en bouw een aanval op, af en toe scoor ik en anders pakt den tegenstander de bal af en gaan we terug naar 1.

Die lui kunnen ook kappen en draaien op de vierkante centimeter terwijl ik een draaicirkel van 3 meter heb :X (Ik voetbal IRL ook, lage klasse, en zelfs ik kan in 1 seconde 180 graden draaien en de bal meenemen. Waarom een profspeler dan niet :? )In dit opzicht zijn we weer terug bij FIFA '99. In Fifa 2005 combineerde de tegenstander gewoon achterin...

Oja, waar stel je je tactiek in (aanvallend/neutraal, druk zetten/terugzakken enzo)??

[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 07-10-2005 17:25 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik vind het een redelijk frustrerend verhaal en sorry maar er zijn anderen die dit tegenspreken. Dus het kan wel, je doet denk ik toch wat fout. mijn tegenstanders doen dit iig niet...
je maakt mij ook niet wijs dat je bij jouw punt 1 nooit de bal krijgt, dat krijg ik regelmatig.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:00

ZieMaar!

Moderator General Chat
leokennis schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:16:
[...]

Haha en of ik druk zet! Probleem is dat die bal gewoon vastegeplakt is aan de voet van de tegenstander zolang ie op zijn eigen helft rondloopt. Dus het gaat zo:
1-Tegenstander heeft bal vastegeplakt aan voet, ik probeer af te pakken mkaar gaat niet.
2-Tegenstander geeft pass naar mijn helft: normaal voetbalspel; duels etc.
of de tegenstander scoort of ik verover de bal.
3-Ik pak de bal af en bouw een aanval op, af en toe scoor ik en anders pakt den tegenstander de bal af en gaan we terug naar 1.

Die lui kunnen ook kappen en draaien op de vierkante centimeter terwijl ik een draaicirkel van 3 meter heb :X (Ik voetbal IRL ook, lage klasse, en zelfs ik kan in 1 seconde 180 graden draaien en de bal meenemen. Waarom een profspeler dan niet :? )In dit opzicht zijn we weer terug bij FIFA '99. In Fifa 2005 combineerde de tegenstander gewoon achterin...

Oja, waar stel je je tactiek in (aanvallend/neutraal, druk zetten/terugzakken enzo)??
Met de linker analoge stick of D-PAD, net de andere dan waarmee je je spelers bestuurt. Daar kun je geloof ik extra druk mee zetten.

Mijn ervaring is echter dat je juist niet te veel druk moet zetten. De tegenstander gewoon tot iets over of iets voor de middellijn laten komen, net zoals alle grote ploegen dat in het echt ook doen. Druk zetten is sowieso niet echt meer realistisch, topploegen als Chelsea en AC Milan doen dat ook zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 11:44
Inderdaad, het beste is je tegenstander op je af laten komen en de bal ergens midden op jouw eigen helft proberen af te pakken. Als je geluk hebt is je tegenstander met zo'n 4-5 man in de aanval en kun je zo via een counter scoren ;)

ps veel lange ballen gebruiken, af en toe van de ene vleugel naar de andere via een lange bal spelen helpt. De verdedigers concentreren zich namelijk op de vleugel waar jij de bal hebt en laten zo vaak veel ruimte vrij op de andere vleugel.

[ Voor 36% gewijzigd door Hi-Sintar op 07-10-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 12:13

TXC

Tot nu toe heb ik elk jaar de nieuwe Fifa steeds gespeeld, maar na het lezen van dit topic denk ik dat ik hem eerst maar niet ga kopen. Zo lees ik dat nog altijd die bugs uit 2005 erin zitten. In elke nieuwe versie die ze uitbrengen zitten bugs die echt iedereen simpel kan vinden. Ik weet ook zeker dat EA weet van die bugs maar blijkbaar doen ze er op een of andere reden gewoon niets aan. Bijvoorbeeld:
- Het is een goal, maar de bal is duidelijk naast
- Je krijgt een vrije trap door een tackel van de tegenstander, maar eigenlijk is het intussen al een goal
- De verdedigers helpen niet mee met de aanval (verdediging sluit niet aan)
- Je kunt de bal achterin 90 minuten rondtikken zonder dat de tegenstander een serieuze poging doet de bal af te pakken. Dit vind ik wel een hele grote fout in het spel.

Overigens een paar tips voor de 2005 spelers en misschien de 2006 spelers

Er is een programma dat Tactic Master heet waarmee je je opstellingen volledig kunt aanpassen aan je eigen wensen. Je kunt exact instellen hoe en waarheen elke speler moet lopen in elke situatie (balbezit en verdedigen). Daarmee kun je dus de tekortkomingen van Fifa een heel eind goedmaken door te zorgen dat je linies beter aansluiten bijvoorbeeld. Echt een must voor de PC versie, want je kunt eindelijk eens echt pressievoetbal spelen.

Daarnaast is er een programma van dezelfde autheur dat "Free Kick Master" heet. Hiermee kun je zelf je dodespel situaties helemaal maken zoals je ze wilt. Bijvoorbeeld een korte corner naar een speler vlakbij de cornervlag en dan een voorzet. Je kunt echt alles instellen.

Ik heb 2006 dus nog niet, misschien kan iemand testen of deze programma´s ook bij 2006 werken? Deze programma's brengen echt veel meer spelplezier en realisme.

Nog iets ander. Er is een progje waarmee je de Fifa 2006 demo settings in Fifa 2005 kan importeren om de manier waarop de spelers lopen realistischer te maken. Hiervoor heb je ook weer bovengenoemde "Tactic master" nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door TXC op 07-10-2005 19:51 . Reden: Linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
thettes schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:39:
En hier crasht ie bij het opstarten :S
Al opgelost?

Op m'n laptop heb ik het niet maar op m'n desktop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

[...]

:)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

ik doe het met mn logitech gamepad met de links rechts boven en onder toetsen ...

maar met select kan ik ook snel zeggen of ze meer naar voren moeten staan of verdedigen of juist in het midden hangen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

In FIFA 2005, 2004 etc. kon je dit dacht ik gewoon bij je teammanagement doen maar in 06 heb ik t dus nog niet kunnen vinden...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 11:44
leokennis schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:59:
In FIFA 2005, 2004 etc. kon je dit dacht ik gewoon bij je teammanagement doen maar in 06 heb ik t dus nog niet kunnen vinden...
d'r is een knop voor waar je dit in-game kunt instellen, op de xbox is dat bij me de "back" knop...Je moet maar even bij controls kijken hoe het bij jou staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ja dat heb ik al gezien; er staat uitgelegd hoe je het doet met een PS2 controller als voorbeeld :X Maar goed, dat vogel ik wel uit.

Irritant is echter dat ik dan dus elke wedstrijd dit opnieuw moet instellen :(

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:47
ben ik nou gek of kan je niet met landenteams spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:49:
ben ik nou gek of kan je niet met landenteams spelen?
Mag ik het zeggen?

Goed kijken, wanneer je de competitie kiest staat daar ook een keer 'International' tussen, dat zijn de landenteams. Volgens mij is Argentie het eerste team, zou je daar op kunnen letten bij de teamnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 16:26

KneoK

Not in a million lightyears

Ik vind het op zich een geweldige uitbreiding van de Fifa serie. Ik speel 'm op de XBOX en meestal tegen vrienden, dus erg veel heb ik het spel nog niet in manager mode gespeeld en kan over de AI dus nog niet echt oordelen.

Het vervelende vind ik alleen, dat telkens als ik de bediening van een Fifa of PES bijna helemaal door heb er weer een nieuwe uitkomt met nog ingewikkeldere knoppencombinaties :X
Ik vind overigens de nieuwe bediening (ik gebruik de new analog mode) heerlijk spelen. EA heeft daarbij flink wat van PES 4 afgekeken (althans, ik kan alleen oordelen over de XBOX versie. Ik heb ze beiden op de box, van Fifa zelfs vanaf 2003 elk jaar braaf de nieuwe gekocht, ook de UEFA versie. Die vond ik wel wat hebben.) en ik moet zeggen dat ik dat alleen maar kan toejuichen.

En het is nog steeds errug irritant dat als je een bal tegen de keeper of paal/lat schiet en deze stuitert terug naar een speler die op dat moment buitenspel staat, het ook als buitenspel gezien wordt...
Hah, en had laatst tegen een vriend vanuit een hoekschop bijna gescoord. In de rebound geef ik de bal een ros en op datzelfde moment komt hij met een speler al slidend op de bal af. Ze glijden samen recht het doel in, zeker een halve meter achter de lijn en wat doet de scheids ? EEN CORNER GEVEN !!!!! De bal komt vanachter recht op het doel af, komt op de lijn van het doel de voet van de tegenstander tegen, maar stuiterde rustig met speler en al door het doel in en ik krijg een corner...
We hebben de replay 3 keer in slowmotion bekeken en het was gewoon een zuiver doelpunt...

leokennis >>> Nadeel is misschien het instellen per wedstrijd, maar een groot voordeel vind ik dat je per situatie een beslissing kan doen over aanvallende/verdedigende tactieken en de mentaliteit van het team kan instellen. Als het scoren niet lukt dan kan ik tijdens de uittrap van de doelman even snel van tactiek veranderen omdat de counterattacks niet willen. Hoppa, druk op de knop en ineens worden de vleugels veel meer benut. En voor de bal is geland heb ik ook al ingesteld dat ik de verdediging wat meer druk wil laten uitoefenen en dat de algemene mentaliteit wat aanvallender moet zijn.
Het lijkt me toch niet dat je het hele spel met dezelfde tactiek speelt ? Ik pas dat meestal aan als het team minder gaat presteren of als het op de manier zoals ik het doe niet lukt of weet ik veel.
Het houdt op deze manier ook meer vaart in het spel. Zeker met meerdere mensen een voordeel omdat je niet meer 3 keer per wedstrijd naar een menu zit te staren waar een ander zit te prutsen om van tactiek te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:30

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

vraagje.. ligt het aan mij of zit het nederlands elftal er niet in?..

en waarom kunnen ze niet wat aan dat publiek doen.. (minimaal aan de fotografen en stewards die tegen de reclame schermen staan, of dat je dat aan/uit kan zetten.. dat is echt super jammer.. doe dan wat minder publiek of maak daar een terug keerende 3d filmpje van.. het maakt niet uit 2d herhaalt zich zowiezo wel)

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Bij mij hangt het spel wel regelmatig tijdens multiplayer games...

Iemand anders ook last van?? Of misschien al een oplossing??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:47
Welleweerd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:41:
vraagje.. ligt het aan mij of zit het nederlands elftal er niet in?..

en waarom kunnen ze niet wat aan dat publiek doen.. (minimaal aan de fotografen en stewards die tegen de reclame schermen staan, of dat je dat aan/uit kan zetten.. dat is echt super jammer.. doe dan wat minder publiek of maak daar een terug keerende 3d filmpje van.. het maakt niet uit 2d herhaalt zich zowiezo wel)
Ik wist dat NL er niet in zat maar dat brazilie ook ontbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik heb dit spel ook gekocht (XBOX), maar ik heb er echt spijt van. Na veel goede verhalen te hebben gelezen dacht ik dat het spel stukken beter zou zijn dan zijn vele voorgangers. Helaas is dit in mijn ogen niet het geval. Ik heb veel last van slowdown (vaak bij lange ballen). Ook vind ik de aanvallen van de CPU super onlogisch. De middenvelder speelt ontzettend vaak een hoge bal naar de zijkanten, terwijl dit in het echt heel sporadisch gebeurd. Verder vond ik het 'gevoel' niet juist. Het grootste probleem vind ik echter het feit dat de keeper nooit! uitkomt. Als ik alleen op de keeper afkom blijft hij op zijn lijn staan en maakt een super redding als er wordt geschoten. Nou weet ik uit de praktijk dat het heel makkelijk scoren is van ong 12 meter als de keeper op zijn lijn blijft, maar in Fifa dus niet. Echt een heel groot minpunt.

Ik heb het een paar uur geprobeerd, maar ik blijf absoluut bij PES. Gisteren eventjes weer gespeeld en wat voetbalde dat heerlijk! Ik kan niet wachten op PES5.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@ jaapstobbe, brazilie zit er gewoon in
@ masch , probeer dan eerst es tegen een vriend ofzo te spelen! of gewoon in de multiplayer match lobby spelen, dan merk je dat het toch best wel aardig is hoor!

cpu zuigt ook imo maarja dat is het elk jaar al geweest ! (who cares about non scripting :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

BioWEB schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 00:39:
En het is nog steeds errug irritant dat als je een bal tegen de keeper of paal/lat schiet en deze stuitert terug naar een speler die op dat moment buitenspel staat, het ook als buitenspel gezien wordt...
Dit lees ik overal, maar dat is gewoon een regel. Als jij en een teammaat als enige voor de goal staan (behalve de keeper van de tegenstander dan :) ) en jij schiet, en de bal gaat vervolgens via de paal naar jouw teammaat, is dat buitenspel. FIFA regel...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Daar heeft leokennis gelijk in, want het gaat om het moment van schieten en op dat moment stonden ze buitenspel, alleen nog niet hinderlijk, zodra ze de bal krijgen is het wel ineens hinderlijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 20:51
Ik speel het spel nu ook sinds een paar dagen, maar ik kan me helemaal vinden in de eerdere opmerkingen over de speelbaarheid van het spel. Het irritantste vindt ik dat de tegenstander altijd sneller loopt dan jij, ook al speel jij met barcelona tegen bv sc heerenveen. Ook dat gekap en gedraai van de tegenstander wordt ik helemaal gek van. Echt elke speler van de tegenstander doet en kan dit ook. Dit lijkt me niet echt realistisch aangezien in het echt ook niet elke speler constant staat te kappen en te draaien op het veld.
Ook heb ik last van dat vele gelijkspelen en winnen met slechts 1-0 of 2-1. Je kunt dit realistisch noemen maar als je met barcelona gelijkspeeld tegen bij wijze van spreken fc knudde, en vervolgens andersom met 1-0 kunt winnen dan vindt ik dat zeer onrealistisch
De menu's en carrieremogelijkheid vindt ik wel goed evenals de graphics die best wel goed zijn, maar de spelervaring is dusdanig negatief dat dit spel voor mij een tegenvaller is.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Dijkstra schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:36:
Ik speel het spel nu ook sinds een paar dagen, maar ik kan me helemaal vinden in de eerdere opmerkingen over de speelbaarheid van het spel. Het irritantste vindt ik dat de tegenstander altijd sneller loopt dan jij, ook al speel jij met barcelona tegen bv sc heerenveen. Ook dat gekap en gedraai van de tegenstander wordt ik helemaal gek van. Echt elke speler van de tegenstander doet en kan dit ook. Dit lijkt me niet echt realistisch aangezien in het echt ook niet elke speler constant staat te kappen en te draaien op het veld.
Ook heb ik last van dat vele gelijkspelen en winnen met slechts 1-0 of 2-1. Je kunt dit realistisch noemen maar als je met barcelona gelijkspeeld tegen bij wijze van spreken fc knudde, en vervolgens andersom met 1-0 kunt winnen dan vindt ik dat zeer onrealistisch
De menu's en carrieremogelijkheid vindt ik wel goed evenals de graphics die best wel goed zijn, maar de spelervaring is dusdanig negatief dat dit spel voor mij een tegenvaller is.
Oefening baart kunst. Je zult in deze Fifa echt meer tijd moeten steken wil je er een beetje goed in worden. In het begin raakte ik ook geen bal en zelfs passes kwamen niet aan. Inmiddels heb ik het geheel wat beter door en is het echt wel goed te spelen hoor. Tuurlijk is het niet perfect, maar dat is geen enkel spel. Ook de doelpunten komen je niet meer vanzelf aanwaaien en dat vind ik juist wel leuk. Het is toch ook niet leuk dat je al na 3 potjes al je tegenstanders met 7-0 verslaat?

Het valt me ook op dat bepaalde tegenstanders me wel liggen en bepaalde niet. Tegen degradatiekandidaten is het altijd moeilijk voetballen, terwijl ik met veel subtoppers gewoon netjes win. Zojuist win ik nog een magistrale pot tegen PSV met 2-1, waardoor ik bovenaan kom te staan. De wedstrijd erop werd ik van het veld geblazen door Roda en verloor ik met 4-0. Dat maakt het spel wat meer verassend. Het is niet meer zo dat je wanneer je het trucje eenmaal doorhebt alles simpel wint.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de logitech dual action op de pc en nu wil ik mijn controllers bij fifa precies hetzelfde instellen als de controllers van pro evolution soccer 5.
Alleen bij fifa 2006 is passen/van persoon wisselen 1 knop terwijl dat bij pro evolution soccer 2 verschillende knoppen zijn.
Enig idee of ik deze optie ook ergens kan aanpassen zodat ik er ook 2 knoppen van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@Smoonshine: helemaal mee eens.
kleine toevoeging: de career mode is veel realistischer geworden. Ook het publiek heeft een rolletje, je kunt actief scouten of spelers zoeken etc.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:56

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb een klein, maar erg vervelend probleem met de PC versie: ik moet ELKE keer als ik het spel start mijn controller opnieuw instellen. Hij slaat de instellingen dus niet op, ook niet als ik na het wijzigen op 'Save profile' druk. De controller is een Microsoft Sidewinder Freestyle USB.

Weet iemand waar dit aan ligt / hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 13:22
hugodejong schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:03:
Ik heb een klein, maar erg vervelend probleem met de PC versie: ik moet ELKE keer als ik het spel start mijn controller opnieuw instellen. Hij slaat de instellingen dus niet op, ook niet als ik na het wijzigen op 'Save profile' druk. De controller is een Microsoft Sidewinder Freestyle USB.

Weet iemand waar dit aan ligt / hoe ik dit kan verhelpen?
Het topic even doorlezen kan toch geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:39

Bullettooth

--VR--

Als ik fifa 2006 start met mijn G5 muis aangesloten blijft het menu steeds lopen. Het lijkt wel alsof je continu één richtingtoets ingedrukt houdt.

Zeer irritant, en ik kan er nergens iets over vinden. Iemand anders hier ook last van? Zodra ik de G5 eraf haal doet ie het normaal. :?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ik ben ook helemaal verslaafd aan het spel, ik heb em tot nu toe elke avond met een collega gespeeld.
Online tegen elkaar spelen en met elkaar praten met skype, zodat je nog ff wat commentaar kan geven op sommige ballen :)

Maar het spelen is echt super!

En ik wilde jullie eigenlijk ff de mooiste goal van de avond laten zien :)

http://www.biesma.demon.nl/11-10-2005-MB-3.wmv

Is er eigenlijk al een soort site met de mooiste goals ofzo??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Bullettooth schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:59:
Als ik fifa 2006 start met mijn G5 muis aangesloten blijft het menu steeds lopen. Het lijkt wel alsof je continu één richtingtoets ingedrukt houdt.

Zeer irritant, en ik kan er nergens iets over vinden. Iemand anders hier ook last van? Zodra ik de G5 eraf haal doet ie het normaal. :?
is al meerder keren voorbij gekomen in dit topic.....even lezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Game-Freak schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:00:
Ik ben ook helemaal verslaafd aan het spel, ik heb em tot nu toe elke avond met een collega gespeeld.
Online tegen elkaar spelen en met elkaar praten met skype, zodat je nog ff wat commentaar kan geven op sommige ballen :)

Maar het spelen is echt super!

En ik wilde jullie eigenlijk ff de mooiste goal van de avond laten zien :)

http://www.biesma.demon.nl/11-10-2005-MB-3.wmv

Is er eigenlijk al een soort site met de mooiste goals ofzo??
Nice.. heb ik al vaker gehad zulke doelpunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 01-10 13:11
wel een vraagje voor de mensen die de pc versie spelen , spelen jullie allemaal met gamepad of gewoon met keyboard? want ik speel eigenlijk sinds fifa 98 met keyboard en soms gamepad , maar gamepad is gewoon veel fijner om mee te spelen. heb namelijk wel een vraag of de xfx dual reflex gamepad werkt op fifa06..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ik speel altijd met een gamepad, is veel lekkerder besturen dan toetsenbord...

Na een aantal wedstrijden coach gespeeld te hebben, gaat er bij mij na elke wedstrijd geld vanaf.

Hoe kun je nou wat geld verdienen zonder je spelers te verkopen??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb t topic doorgenomen, maar volgens mij ben ik de enige die dit spel om 1 reden niet gaat spelen:

waarom kun je in godsnaam niet met twee spelers een career mode spelen??? (dus met zn tweeën de wedstrijd spelen). Zodra je de tweede joypad naar dezelfde of een andere zijde drukt, geeft het spel aan dat de career mode enkelt voor 1 speler is.

Ik speel al sinds deeltje 96 FIFA, en sinds 99 steevast met een vriend een vorm van career mode.
Samen speelt het gewoon lekker, op een zondagavond ofzo.
Ik hoop dat ze hiermee nog iets gaan doen, want ik vind het belachelijk. Dat moet ik toch lekker zelf weten, of niet soms??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Game-Freak schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:25:
Ik speel altijd met een gamepad, is veel lekkerder besturen dan toetsenbord...

Na een aantal wedstrijden coach gespeeld te hebben, gaat er bij mij na elke wedstrijd geld vanaf.

Hoe kun je nou wat geld verdienen zonder je spelers te verkopen??
dat vroeg ik me ook af, maar het enige lijkt me: salarissen anders maken of met minder spelers werken? of zorgen voor hoge supporterssteun en dan elke wedstrijd hoge prijzen? andere sponsor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
[...]
[...]Die lui kunnen ook kappen en draaien op de vierkante centimeter terwijl ik een draaicirkel van 3 meter heb :X (Ik voetbal IRL ook, lage klasse, en zelfs ik kan in 1 seconde 180 graden draaien en de bal meenemen. Waarom een profspeler dan niet :? )In dit opzicht zijn we weer terug bij FIFA '99. In Fifa 2005 combineerde de tegenstander gewoon achterin...
[...][/b]
Het kappen oa. kan je makkelijk doen..
Simpelweg precies de tegenover gestelde kant drukken vanwaar je naartoe loopt :? :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Pretorian_ schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 01:12:
[...]
dat vroeg ik me ook af, maar het enige lijkt me: salarissen anders maken of met minder spelers werken? of zorgen voor hoge supporterssteun en dan elke wedstrijd hoge prijzen? andere sponsor?
Dit is voor mij ook een beetje onduidelijk.

Speler verkopen is misschien een optie, maar ik kan daarvoor geen optie vinden, misschien dat het wel in het transferscherm kan, maar deze is bij mij nog gesloten.

En salarissen veranderen kan volgens mij alleen als je het contract van de speler verlengd, waar je dus ook weer een klap geld voor neer moet leggen, wat natuurlijk niet gaat als je niks te besteden hebt :)

Wie heeft er een manier op een beetje aan geld te komen? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

inderdaad Game-Freak.
spelers verkopen kan wel in transfercentrum en daar kun je ook spelers uitlenen. Dat is mooi gedaan. Mijn ervaring is dat ik nu een sponsor heb die per wedstrijd betaald en redelijk veel ook nog. Dat komt altijd over mijn salarissen heen dus maak ik langzaam winst (ook nog kaartjesverkoop natuurlijk, supportsteun van 97 :)) Maar verder zie ik niet veel opties.
het beste lijkt mij daarom: altijd wat spelers uitlenen, zonodig wat verkopen, zorgen dat je een sponsor hebt met veel geld per wedstrijd. contracten verlengen wil meestal wel, ietsje salaris erbij en 2 jaar tekenen lukt me nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Heeft iemand dan enig idee wanneer het transfer seizoen geopend is?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
kijk es op de kalender zou ik zeggen.

in nl: januari en juli-augustus uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 12:13

TXC

Game-Freak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:06:
[...]
Dit is voor mij ook een beetje onduidelijk.

Speler verkopen is misschien een optie, maar ik kan daarvoor geen optie vinden, misschien dat het wel in het transferscherm kan, maar deze is bij mij nog gesloten.

En salarissen veranderen kan volgens mij alleen als je het contract van de speler verlengd, waar je dus ook weer een klap geld voor neer moet leggen, wat natuurlijk niet gaat als je niks te besteden hebt :)

Wie heeft er een manier op een beetje aan geld te komen? :)
Dit misschien? :)

Voor de gene die penalty's wil spelen zonder de menu's door te lopen (dus start vanuit Windows) is er trouwens een handig tooltje op de markt.

[ Voor 5% gewijzigd door TXC op 16-10-2005 12:01 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:

Ik start het spel en het menu ''loopt'' als het ware!
Oftewel, het lijtk aslof er een toets al de hele tijd ingehouden staat en automatisch alle opties af gaat.

-Ik heb al nieuwe videokaart drivers geinstalleerd?
-Ander toetsenbord eraan gehad?
-En gezocht, maar niks hierover gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Ik zie net dat fifa06 een patch heeft die de controller issues moet verhelpen: http://www.3dgamers.com/games/fifa2006/downloads/

Have fun, ik speel hem niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Is er misschien al een soort 'patch' waarmee je het volledige intro over kunt slaan?

Ik weet namelijk dat deze er wel is voor (ik dacht) F1 Challenge (ook van EA), weet iemand of er misschien al zo'n patch is??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

waarschijnlijk de filmpjes weghalen, waar weet ik nog niet, heb dr niet zo'n last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolf3D
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:03
Die nieuwe patch doet wonderen. Fifa 06 is nou tenminste bruikbaar geworden.

Maar, ligt het aan mij of is het gewoon niet te doen om te scoren? Ik heb inmiddels 12 wedstrijden gespeeld, waarin ik 2 ballen in het doel van de tegenstander heb weten te krijgen. Het is zweten, rennen, en maar op D drukken om de bal proberen af te pakken... 9 van de 10 keer dat ik schiet gaat de bal 10 meter over .. over 20 meter naast.
Mijn beste prestatie tot nu toe was het winnen van een wedstrijd met 1-0. Op de tweede plek staat mijn gelijkspel met 1-1. Verder heb ik alles verloren en niet meer gescoord.
Ben ik nou echt zo slecht????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

Benotti schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:16:
Ik zie net dat fifa06 een patch heeft die de controller issues moet verhelpen: http://www.3dgamers.com/games/fifa2006/downloads/

Have fun, ik speel hem niet meer :P
Nog een mirror ( http://www.fifa2006.ru/downloads/1214/ )
Deze gaat stukken sneller dan 3dgamers.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf3D schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:24:
Die nieuwe patch doet wonderen. Fifa 06 is nou tenminste bruikbaar geworden.

Maar, ligt het aan mij of is het gewoon niet te doen om te scoren? Ik heb inmiddels 12 wedstrijden gespeeld, waarin ik 2 ballen in het doel van de tegenstander heb weten te krijgen. Het is zweten, rennen, en maar op D drukken om de bal proberen af te pakken... 9 van de 10 keer dat ik schiet gaat de bal 10 meter over .. over 20 meter naast.
Mijn beste prestatie tot nu toe was het winnen van een wedstrijd met 1-0. Op de tweede plek staat mijn gelijkspel met 1-1. Verder heb ik alles verloren en niet meer gescoord.
Ben ik nou echt zo slecht????
Welk niveau speel je? Ikzelf Semi-Pro en scoor regelmatig. Maar het is inderdaad een stuk moeilijk geworden. Beetje frustrerend soms toch als je verliest van clubs die je normaal vrij gemakkelijk zou moeten kunnen verslaan. Maarja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen 8)7.
Mijn beste prestatie tot nu toe is een 3-2 overwinning nadat ik met 2-0 achterstond :+.

Verder vind ik het een tof spel, net zoals de vorige fifa's. Het is af en toe wel ruk als je gewoon keihard onderuit gaat bij clubs die slechter zijn als jou, maar dat geeft weer de wil om het te blijven proberen. Het spel zelf steekt goed in elkaar, de game-play is redelijk tot goed te noemen en nu die patch is uitgekomen is het enige echte probleem (de opslag van de toetsencombinaties) verholpen. Jawel, EA heeft een goede game hier neer gezet.

P.S, ik ben nu bezig het met het Zweedse I.F Göteborg :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik voel me nu toch wel licht genaaid met mijn Cube versie. Had ik eerder al bij iemand de veel mooiere Xbox versie gezien, nu blijkt de PS2 versie ook gewoon 10x mooiere graphics te hebben dan de Cube versie. Waarom laat EA gamecube bezitters op deze manier in de kou staan? Dit kan toch gewoon niet :(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb net de pc versie van iemand gekregen maar ik kom helaas niet verder dan het taal selectiescherm in het begin. Is dit een bekend probleem en is er een oplossing voor?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
Bor de Wollef schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:09:
Ik heb net de pc versie van iemand gekregen maar ik kom helaas niet verder dan het taal selectiescherm in het begin. Is dit een bekend probleem en is er een oplossing voor?
zoals hierboven, patchen idd. Patch fixed:
This patch can be applied to all versions of the game but the French version of the game and addresses the following issues:

- USB keyboard incompatibility
- Saitek P2500 gamepad controller recognition
- PC controller Save Configuration.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

party42 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:31:
[...]

zoals hierboven, patchen idd. Patch fixed:

[...]
Ik heb alleen geen usb keyboard. Het selectiescherm blijft ook wel stil staan hier. Er is alleen geen optie om verder te komen helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
Geen optie om verder te gaan? Dus op "enter" drukken heeft daar geen zin? Da's wel erg raar... :?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolf3D
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:03
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

Welk niveau speel je? Ikzelf Semi-Pro en scoor regelmatig. Maar het is inderdaad een stuk moeilijk geworden. Beetje frustrerend soms toch als je verliest van clubs die je normaal vrij gemakkelijk zou moeten kunnen verslaan. Maarja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen 8)7.
Mijn beste prestatie tot nu toe is een 3-2 overwinning nadat ik met 2-0 achterstond :+.

Verder vind ik het een tof spel, net zoals de vorige fifa's. Het is af en toe wel ruk als je gewoon keihard onderuit gaat bij clubs die slechter zijn als jou, maar dat geeft weer de wil om het te blijven proberen. Het spel zelf steekt goed in elkaar, de game-play is redelijk tot goed te noemen en nu die patch is uitgekomen is het enige echte probleem (de opslag van de toetsencombinaties) verholpen. Jawel, EA heeft een goede game hier neer gezet.

P.S, ik ben nu bezig het met het Zweedse I.F Göteborg :Y).
Ah! Niveau! Hoe simpel! hehe... Die was ik helemaal vergeten, maar stond dus wel op Semi-Pro. Heb hem nu maar eens op Amateur gezet, zodat ik ook eens kan meemaken hoe het is om een bal in het doel te schieten! En .. het gaat meteen wat minder moeizaam, en is iets minder frustrerend. Ik vind het niet erg om te verliezen of gelijk te spelen, maar het is frustrerend als je het gevoel hebt dat je net zo goed niets kan doen omdat het toch geen verschil maakt of je je best doet of niets doet.
Als het bijv. na 10 schoten op doel tegen 1 schot op doel van de tegenstander, 0 - 1 voor de tegenstander staat, erg frustie!
Maar na een jaar Fifa te hebben overgeslagen .. begin ik er nu toch weer een beetje verslaafd aan te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een trouw fan van de FIFA serie, en ja ik heb ook 2006 weer aangeschaft. En idd de besturing is dit jaar zeker moeilijker geworden. Gelukkig zijn de corners en vrije trappen wat simpeler.
En het commentaar in het nederlands is een klein beetje verbeterd, meer zinnetjes en uitgebreidere kennis van voetbalnamen, in 2005 was het nog al summier met bekende namen zoals Ronaldinho. (kwamen niet voor in het vocabulaire van de heer ten Apel.

Alleen winnen is een crime, ik speel nu met AS Roma, normaal gesproken moet je van kleine clubs uit de serie A (Lecce enzo) kunnen winnen met grote cijfers. Een nulletje of 5 ofzo :Y)

Maar nou zijn die verdedegingen zo goed geworden, dat een speler als Totti niets kan uitrichten, dat vind ik erg kwalijk. In mijn optiek moet Totti of Ronaldinho altijd makkelijk langs zijn tegenstanders kunnen komen. Het zijn tenslotte wereldsterren, in de nieuwe versie worden ze gedegradeerd tot amateurs. Maar goed het zal wel weer aan mij liggen, dat word heel veel oefenen met de Logitech.

Alleen dat hele management gebeuren dat hoeft er van mij niet bij, dan kocht ik wel champions manager ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Smoonshine schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:44:
Ik voel me nu toch wel licht genaaid met mijn Cube versie. Had ik eerder al bij iemand de veel mooiere Xbox versie gezien, nu blijkt de PS2 versie ook gewoon 10x mooiere graphics te hebben dan de Cube versie. Waarom laat EA gamecube bezitters op deze manier in de kou staan? Dit kan toch gewoon niet :(
Meerdere redenen:
- GC verkoopt volgens mij momenteel het minst
- GC heeft naast Fifa geen enkel ander voetbalspel
- Xbox heeft PC architectuur, dus omzetten daarvoor is makkelijk
- PS2 wordt gewoon gruwelijk veel verkocht, dus moet je wel je best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey kan je met fifa 2006 online gratis?? of moet je er weer voor payen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

mits je de full hebt gekocht is het gratis dacht ik (iig het eerste jaar)

ik heb trouwens de psp versie es kunnen doen (naast de ps versie die ik al heb) en ik moet zeggen dat het er best wel op uit te houden is...
graphics van de tussenfilmpjes is gewoon super en op het veld zelf tijdens het spelen ziet het er gewoon goed uit (al kun je soms wel zien dat het animaties zijn waarbij ze wel wat eruit gelaten hebben om de cpu te sparen)
het speelt erg lekker en het geluid is ook gewoon goed (genoeg)

maar ik weet niet of je vaak gaat zitten spelen want een wedstrijd duurt al gauw 2x 4 minuten en voor een korte pauze is het erg veel

maar voor een fifa is het wel netjes (menu's werken gewoon goed en geeft een goede indruk!)

[ Voor 82% gewijzigd door Martinspire op 17-10-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 12:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Bij mij sluit fifa 2006 plotseling af als ik een wedstrijd wil spelen in carreer modus, hebben meer mensen hier last van? :(

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

iemand al een patch gevonden voor het nederlands elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook, bij mij hapert die alleen en hetzelfde bij een vriend van me. Ik heb een amd 4400+, 7800gtx, 1gb ocz, a8n premium. Het is wel te spelen maar het loopt gewoon niet lekker. Als je de bal ineens naar voren schiet dan hapert het beeld ffe of als je hard rent.

Weet iemand of ik er iets tegen kan doen om misschien hogere fps te krijgen of zoiets?

Alvast bedankt!

gr Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 10:56

Koppensneller

winterrrrrr

Ik speel nu met een Sidewinder Freestyle USB van Microsoft (veel beter dan met tobo btw), maar ik krijg het niet voor elkaar de SHIFT-toets te gebruiken. Dat is nodig als je bijvoorbeel bij een vrije trap effect wilt toevoegen. Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:24:
Bij mij sluit fifa 2006 plotseling af als ik een wedstrijd wil spelen in carreer modus, hebben meer mensen hier last van? :(
Ik weet het niet zeker, maar als ik Trillian op de achtergrond heb draaien, crashed het spel bij mij direct na een wedstrijd. Misschien dat jij het ervoor heb? Anders ff wat met appo's rommelen en dat uitzetten. Trillian was iig bij mij zo'n boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel m op de pc en vind t op zich prima spelen, met wat kleine minpuntjes (zal wel aan mn skills liggen maar toch; misschien kan iemand me wat tips geven)
- bal afpakken is ontzettend moeilijk. zelf raak je de bal zo kwijt, de CPU draait elke keer zo dat je er bijna bij kan en speelt dan toch weer af

- scoren is moeilijk, bij voorzetten komt de verdediger telkenns voor de man en ik schiet vaak over als ik dan eens de kans krijg

- het ontbreken van een pijl bij vrije trappen is echt vrij klote. ik zie trouwens de corner-pijl alleen van links naar rechts bewegen, niet omhoog of omlaag maar ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:24
Man..ik had wel wat meer verwacht..wat een baggergraphics :P..naja..het is natuurlijk nog wel aardig goede gameplay maar denk niet dat ik dit lang zal spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

handig dat je erbij zet waar je het op speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

zal wel semipro zijn

en dat afpakken van die bal gaat een stuk makkelijker als je l1 erbij gebruikt (q op keyboard geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:05:
[...]

Meerdere redenen:
- GC verkoopt volgens mij momenteel het minst
- GC heeft naast Fifa geen enkel ander voetbalspel
- Xbox heeft PC architectuur, dus omzetten daarvoor is makkelijk
- PS2 wordt gewoon gruwelijk veel verkocht, dus moet je wel je best doen.
Dan nog vind ik het geen excuus om een spel af te raffelen. Dat de Xbox en PS2 versies meer aandacht krijgen, daar kan ik inkomen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze voor de GC versie moeite hebben gedaan om het lelijker te maken dan de andere 2.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:29:
[...]

Dan nog vind ik het geen excuus om een spel af te raffelen. Dat de Xbox en PS2 versies meer aandacht krijgen, daar kan ik inkomen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze voor de GC versie moeite hebben gedaan om het lelijker te maken dan de andere 2.
Ze zullen wsl geen moeite hebben gedaan om hem 'lelijker' te krijgen. Maar gewoon minder aandacht omdat de GC ook niet echt een platform is waar veel sportspellen op uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat buitenspel slecht zeg! je kan geen steekpas geven of je word terug gefloten (telkens onterecht!) Het commentaar is te laat, traag en zo dom! Hij scoort ze als warme broodjes, kom op zeg wie zegt dat nou! En je krijgt zo ontzettend weinig geld echt belachelijk! Ik heb echt het idee dat de vernieuwing van speelbaarheid zoals in 2005 er nu weer helemaal uit is, duels zijn gewoon niet meer leuk je loopt gewoon tegen iemand aan en dan heb je de bal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja, hoe kan je nu eigenlijk op de pc een vrije trap erin schieten? bij 2005 was dat nog goed te doen na wat oefenen maar nu is het een blinde gok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

neu geen blinde gok, je moet alleen nagaan of je hem laag wilt of hoog wilt en in welke hoek, het schijnt ook niet echt uit te maken of je het beeld een beetje naast het goal hebt want hij draaid toch vaak goed

en dat commentaar, probeer het engelse eens, das n stuk beter :Y)
en 2005 gameplay is weggegooid, maar misschien wist je dat al... het is iig een stuk anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, Ik heb hem op de xbox

Score: Lukt mij echt niet, wordt er wel iets beter in maar nee.
Commentaar: Gaat wel maar soms stopt ie met zijn zin en pakt ie snel een andere.
Verder (buiten de knien) ziet het er wel leuk uit, heb nooit Pro Evolution Soccer gehad dus weet ik het verschil hier niet in.

Grts Bram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe zit het trouwens met het reageren op wanneer je drukt. Als je op dieptepass drukt dan passt hij zeer zelden direct. Bij schieten duurt het ook vaak lang. Overigens heb ik het over de GC versie.

En vrije trappen snap ik ook nog niet helemaal. Ik weet nu wel dat je zonder vizier schiet, dat je midden van beeld moet aanhouden als plek waar je schiet. Maar vervolgens gaat er (schijnbaar) rando een metertje lopen en moet je elke keer precies als hij in het wat fele blauwe gedeelte is drukken. Dat is haast onmogelijk en een vrijee trap gaat er bij mij dan ook nooit in. Ik krijg hem overigens wel tussen de palen, maar het is vaak een wat laffe bal. Kan iemand mij het uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

volgens mij gebeurd dat pas als je de knop los laat? en voor die vrije trap: gewoon heel kort die schietknop aanraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar heb ik dus ook last van, mestal zo'n mooi geplaatst shot wat precies lekker in de handen van de keeper gaat. Terwijl in 2005 ik er toch wel veel in schoot. Het reageren is soms traag en soms weer heel snel, schieten bevoorbeeld, als je drukt voordat je de bal net hebt gaat soms wel heel snel en soms weer niet. Wat me wel opvalt hoe meer je speelt hoe meer gevoel je krijgt in het spel. Alleen waar ik me nog wle aan erger is dat achterlijke terug spelen van de tgenpartij. Nemen ze de bal aan op het middenveld, rennnen ze hard terug en gaan dan weer verder tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Even over de vrije trappen zoals ik ze neem:

Ik neem zelf de bal als mikpunt, trek gewoon denkbeeldig een lijn recht naar boven toe, dus als je de bal links in de hoek wilt hebben, dan zorg je gewoon dat de bal links in de hoek ligt.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar anders post ik als ik thuis ben wel ff een screenshotje...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Ik had vandaag wel iets heel raars....
Speel de laatste wedstrijd van het seizoen, win van Groningen en wordt daardoor 3e. En ineens: ''Jaaa ze winnen de competitie!" en "gefeliciteerd je hebt de Nederlandse eredivisie gewonnen''. Klopt niets van natuurlijk....

iets heel anders: Hoe zit dat met die punten voor je profiel, is ergens te zien hoe je die punten krijgt? En hoe zit het met profiel en carriere..er wordt wel iets bijgehouden maar ik snap het niet helemaal. Moet je eerst je profiel laden voor je je saved game laadt? of moet je bij het opslaan van je saved game (dus in je carriere) je profiel telkens opslaan?

[ Voor 45% gewijzigd door Pretorian_ op 19-10-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb 2006 nu ook. Mooi spel, gameplay is stukken beter dan 2005. Graphics ook.
Zelfs multiplayer werkt super, icm skype :D
Je kan alleen je formatie niet wijzigen met multiplayer, das wel irritant.
Weten mensen hier trouwens al leuke moves of truckjes?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-09 22:58

Erw

Is het tespelen met een toetsenbord?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Prima! Doe k al jaren.

Bij mij vloept ie nu al 2 keer zomaar naar windows :( hoe ken dát nou weer

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:18
Erw schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:13:
Is het tespelen met een toetsenbord?
Tot nog toe goed te doen met een toetsenbord. Ik speel nog op amateur, dus ik weet niet of het nog goed te doen is op wereldklasse.

Tuurlijk is het wel wennen aan de toetsen, als je het nog nooit gespeeld hebt of niet vaak gespeeld hebt, gewoon even doorzetten. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
XLerator schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:22:
Prima! Doe k al jaren.

Bij mij vloept ie nu al 2 keer zomaar naar windows :( hoe ken dát nou weer
Daar heb ik dus ook last van, vóór de patch had ik daar geen last van... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
Hoezo scoren moeilijk? Ik had gisterr 7-2 gewonnen tegen Juventus met Ajax op Semi-pro.
Jullie mensen die klagen zijn gewoon slecht :P

Ik vind trouwens dat de bal afpakken helemaal niet moeilijk is en dat pasen veel beter is dan in Fifa 2005.
Jullie moeten meer oefenen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

XLerator schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:44:
Ik heb 2006 nu ook. Mooi spel, gameplay is stukken beter dan 2005. Graphics ook.
Zelfs multiplayer werkt super, icm skype :D
Je kan alleen je formatie niet wijzigen met multiplayer, das wel irritant.
Weten mensen hier trouwens al leuke moves of truckjes?
hoe doe je dat met skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe pakken jullie nou precies de bal af? bij mij duurt het vaak erg lang voor ik eindelijk de tegenstander van de bal heb gezet.
en hoe doe je truukjes? als je alleen op de keeper afgaat en er komt een man in je rug kan dat bijv. wel handig zijn.
nemen jullie vrije trappen met effect? bij 05 was dat met shift maar ik heb geen idee of dat nog steeds werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:40:
hoe pakken jullie nou precies de bal af? bij mij duurt het vaak erg lang voor ik eindelijk de tegenstander van de bal heb gezet.
en hoe doe je truukjes? als je alleen op de keeper afgaat en er komt een man in je rug kan dat bijv. wel handig zijn.
nemen jullie vrije trappen met effect? bij 05 was dat met shift maar ik heb geen idee of dat nog steeds werkt...
Extra man erbij roepen en dan slim klem laten lopen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon achterop rennen en a drukken, werkt altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Hoe doe je wat met skype??

Want skype is natuurlijk gewoon te downloaden van www.skype.com

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Op amateur win ik nu met 3-0 tot 7-0 ofzow, k ga nu maar eens semi-pro proberen, maar k had nog 2 vraagjes: hoe kom je uit met je keeper?
En ik heb de engelse versie, maar nu zou ik graag nederlandse menu's willen omdat ik niet echt alle engelse begrippen ken, zijn deze ergens (legaal!!) te downloaden? Wel wil ik het engelse commentaar houden want ik werd op mijn gamecube vorig jaar gek van die youri mulder.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je ook dingen instellen als aanvallend spelen, of zonedekking etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jodverdrie hij is nu niet meer te spelen man. Hij vloept steeds naar windows :( potjandosie!!!!!
Es googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Game-Freak schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:31:
[...]

Hoe doe je wat met skype??

Want skype is natuurlijk gewoon te downloaden van www.skype.com
ja duhu, tijdens het spel bedoel ik natuurlijk!

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste