...alternatiefje... de Loox N560 ? (als je tenminste gsm kan missen en verder wel alles zoekt, incl VGA scherm...Fioravanti schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:13:
[...]tsja....
Als iemand mij kan overtuigen van goede ondersteuning vanuit Mio kan ik er nog over nadenken
Op de ene zit een kras veroorzaakt door het verwijderen omdat er een stofje onder zatMy-life schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:07:
Goede screenprotectors zijn inderdaad wel aan de prijs.
Hoezo heb je die andere verprutst? Je kunt ze er toch weer heel afhalen als je fout plakt?
De screenprotector die ik op mijn I-Mate PDA-N heb koste 15 euro, maar is zijn geld wel waard.

De tweede zat ook vol met stof en na een wasbeurt plakt hij niet meer op het scherm

Ik heb gehoord dat Brando goede protectors zijn maar de A701 is nog niet beschikbaar.
Iemand toevallig een idee welke andere PDA een vergelijkbaar schermoppervlak heeft ?
Volgens mij zijn de meeste namelijk groter
Ik koop em maar gewoon 
Goedkoopste internetwinkel, here I come!
Kan altijd nog bij die winkel vragen/kijken wat hun garantievoorwaarden zijn
.
Kan altijd nog bij die winkel vragen/kijken wat hun garantievoorwaarden zijn
Zwollse winkel: 480 euroFioravanti schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:32:
Ik koop em maar gewoon
Kan altijd nog bij die winkel vragen/kijken wat hun garantievoorwaarden zijn.
Winkel in hengelo: 480 euro
Verwijderd
Thx poesThe Cat schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:32:
Misschien niet helemaal automatisch, maar in ieder geval met een bepaalde tijdsinterval:
http://www.psychoman.co.uk/forum/index.htm
Verwijderd
Ik zou gister de A701 ontvangen van Smartphonestunts.nl maar hij is er nog steeds niet
ben het ondertussen wel zat om met mijn (tijdelijke) SE T610 rond te hobbelen
. Had hiervoor een Qtek S100 met losse BT GPS muis. Hoop dat hij morgen binnenkomt dan zal ik eens even een rijtje goeie foto's schieten van het hele pakket, incl. accesoires want dat heb ik hier nog niet voorbij zien komen

hoe lang heeft dat dan ongeveer geduurd? ik heb hem namelijk gisteren ook daar besteld
Iemand zijn tmc ontvanger al aan de praat?
Ik heb er net 1 gehaald maar welke settings ik ook probeer binnen miomap, niks werkt... GPS gaat helemaal goed... Ik kies voor een interne gps ontvanger en daarbij een externe tmc module. IK kies COM2 oftewel GPS_GWCOM en de snelheid gaat op 57600.
Hierna komt gps gewoon op maar tmc blijft met een rood kruis zitten. Als ik hem aanklik krijg ik de melding dat er geen tmc ontvanger is gedetecteerd!
Ik heb er net 1 gehaald maar welke settings ik ook probeer binnen miomap, niks werkt... GPS gaat helemaal goed... Ik kies voor een interne gps ontvanger en daarbij een externe tmc module. IK kies COM2 oftewel GPS_GWCOM en de snelheid gaat op 57600.
Hierna komt gps gewoon op maar tmc blijft met een rood kruis zitten. Als ik hem aanklik krijg ik de melding dat er geen tmc ontvanger is gedetecteerd!
ik ben van plan tom tom op de mio te installeren.
hoeveel ruimte heb ik dan nodig? of is het std geheugen genoeg??
anders kan ik namelijk meteen een grotere sd erbij kopen.
bij gooddeal hebben ze trouwens een goede sd met ingebouwde wifi, bevat alleen geen extra geheugen...
bij gooddeal hebben ze trouwens een goede sd met ingebouwde wifi, bevat alleen geen extra geheugen...
[quote]Fioravanti schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:52:
http://www.tomtom.nl/supp...D=224&Language=5&FID=3278
62MB + progje zelf .... beter sdkaart kopen
[quote]MrProper schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:16:
Je wil in de toekomst vast wel eens over de grens navigeren en dan is het handig dat je al een kaartje hebt die groot genoeg is!!
Ik adviseer altijd 512 Mb geheugen kaartjes... en heb je een 10 extra over dan 1 Gb... Ze kosten als je goed zoekt bijna niks meer!! +/- 40/50 euro!Fioravanti schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:52:
Je wil in de toekomst vast wel eens over de grens navigeren en dan is het handig dat je al een kaartje hebt die groot genoeg is!!
Verwijderd
Zo, wat een verademing zeg! Na een mislukte transcriber poging (ik kan daar dus NIET aan wennen) en toch nog maar eens het toetsenbord geprobeerd te hebben kwam ik een reghack tegen die het mogelijk maakt Block en Letter recognizers te gebruiken. Gevonden in het Qtek 9100 topic! Er gaat niets boven een goeie Block recognizer!
Wanneer je gebruikt maakt van een Nederlandstalige Wizard bestaat de kans dat deze functie uitgeschakeld is. Dankzij birdibird is het nu echter wel mogelijk deze functie te activeren.
De instructies hiervoor zijn zeer eenvoudig; download dit .cab bestand en voer deze vervolgens uit op je HTC Wizard.
Wanneer je één der beide als standaard invoermethode wilt instellen moet je een kleine aanpassing in je registry maken:
quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:
"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip"
2) Wijzig de waarde van de "DefaultIm" key met de functie die jouw voorkeur heeft:
Block Recognizer: {42429691-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
Letter Recognizer: {42429690-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
Verwijderd
Oeps -> Niet LOL.Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:41:
Zo, wat een verademing zeg! Na een mislukte transcriber poging (ik kan daar dus NIET aan wennen) en toch nog maar eens het toetsenbord geprobeerd te hebben kwam ik een reghack tegen die het mogelijk maakt Block en Letter recognizers te gebruiken. Gevonden in het Qtek 9100 topic! Er gaat niets boven een goeie Block recognizer!
[...]
Heb de e en de a omgedraaid... nu zie ik helemaal geen toetsenbord meer...
PLEASE HELP!!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:06:
[...]
Oeps -> Niet LOL.
Heb de e en de a omgedraaid... nu zie ik helemaal geen toetsenbord meer...
PLEASE HELP!!!

Je zou kunnen proberen met een remote tooltje zoals Soti je registry goed te zetten.
edit:
Met dit tooltje is het geloof ik mogelijk op afstand je registry te editten.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 20:56 ]
Verwijderd
Hij wil dmv activesync een connectie opbouwen met de telefoon, alleen kan in activesync en een heleboel andere programma's nu niet openen.......Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:35:
[...]
![]()
![]()
![]()
Je zou kunnen proberen met een remote tooltje zoals Soti je registry goed te zetten.
edit:
Verwijderd
Vorige week maandag besteld, maar ze zijn nu de pre-orders aan het verwerken volgens mij...saltmaster schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:20:
hoe lang heeft dat dan ongeveer geduurd? ik heb hem namelijk gisteren ook daar besteld

heeft uberhaubt iemand anders al die tmc module gekocht???
Verwijderd
Dat Full Screen Keyboard is echt super! Kan ik gewoon met twee duimen (net zoals op een MDA Vario/QTEK 9100) typen... En het gaat nog snel ook!
Je moet alleen even wennen maar daarna is het echt super handig!
Je moet alleen even wennen maar daarna is het echt super handig!
Verwijderd
Ik heb net de MIO 701A gehaald. Schitterend ding, nog veel compacter dan ik al dacht. Nu wilde ik alleen TomTom5 gaan installeren, dus leuk even aansluiten op de PC met dat bijbehorende CD-tje. Gaat ie eerst ActiveSync 4 installeren... dan zoeken naar de MIO en dan... Blue screen met de melding "BAD_POOL_HEADER".
Iemand dit ook gehad?... waarschijnlijk niet want het stond nog niet in dit topic. Ik heb enkele tips geprobeerd die ik op internet kon vinden, maar die werken allemaal niet.
Nu denken er vast een aantal "dat hoort niet in dit topic, ga maar in een MS Activesync topic zeuren". Dat had ik ook gedaan als het op mijn laptop wel had gewerkt. Maar ook daar hetzelfde probleem. Hij gaat wel verbinden en zegt dan iets als "instellingen ophalen bla bla", dus het moment dat hij fysiek verbinding gaat maken. En dan is het dus een bluescreen.
Een oude PDA doet het wel prima met dezelfde activesync
Iemand dit ook gehad?... waarschijnlijk niet want het stond nog niet in dit topic. Ik heb enkele tips geprobeerd die ik op internet kon vinden, maar die werken allemaal niet.
Nu denken er vast een aantal "dat hoort niet in dit topic, ga maar in een MS Activesync topic zeuren". Dat had ik ook gedaan als het op mijn laptop wel had gewerkt. Maar ook daar hetzelfde probleem. Hij gaat wel verbinden en zegt dan iets als "instellingen ophalen bla bla", dus het moment dat hij fysiek verbinding gaat maken. En dan is het dus een bluescreen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 22:21 ]
1 ding over het hoofd gezien denk ik!!! Active sync 4.1 downloaden en installeren....Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:18:
Ik heb net de MIO 701A gehaald. Schitterend ding, nog veel compacter dan ik al dacht. Nu wilde ik alleen TomTom5 gaan installeren, dus leuk even aansluiten op de PC met dat bijbehorende CD-tje. Gaat ie eerst ActiveSync 4 installeren... dan zoeken naar de MIO en dan... Blue screen met de melding "BAD_POOL_HEADER".
Probeer dat nog maar es.... En tja anders misschien toch je a701 omruilen...
Ik heb hem vorige week nog besteld. Heb ook al 2x gebeldVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:32:
[...]
Vorige week maandag besteld, maar ze zijn nu de pre-orders aan het verwerken volgens mij...
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Verwijderd
Bij welke gsm shop had jij besteld ik zelf bij gsmstore.nl toen ik heb bestelde was hij nog op voorraad, maar dag later niet terwijl ze aan de telefoon zeiden dat er genoeg waren.AMD 64 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:33:
[...]
Ik heb hem vorige week nog besteld. Heb ook al 2x gebeld. Ik zat niet bij de 1e levering die ze gehad hebben (jij dus ook niet neem ik aan) en de 2de levering zou afgelopen maandag komen. Maar er is iets fout gegaan met de bestelling. Ze verwachten dat morgen de toestellen binnen zijn. Donderdag zou ik hem moete hebbe
. Ik bel morgeavond dus lekker weer, weet ik of ze binnen zijn of niet (lekker pushen
)
Vreemde zaak als goed krijg ik ook deze week binnen heb een vriend laten bellen of ze er al waren als, mee zat einde van dinsdag middag of anders morgen.
Dus mee zit donderdag of vrijdag
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 07:45 ]
Verwijderd
Ik denk dat je mio goed naar de klote is, heb je al een harde reset uitgevoerd? (Volume omlaag groen en rood tegelijk indrukken als hij uit staat, totdat hij trilt)Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:18:
Iemand enig idee hoe je de Mio kan ontgrendelen zonder de stylus te gebruiken ?
Het zou met Windows Mobile 5 mogelijk moeten zijn het devide volledig te gebruiken zonder de stylus (dus alleen met de toetsen). Maar als ontgrendelen al niet lukt dat houdt het snel op
Het zou met Windows Mobile 5 mogelijk moeten zijn het devide volledig te gebruiken zonder de stylus (dus alleen met de toetsen). Maar als ontgrendelen al niet lukt dat houdt het snel op
Verwijderd
Mensen even een complimentje over dit topic.
Ik ben lang zoekende geweest naar een nieuw toestel en ben zeker veeleisend. Nu is deze Mio A701 voor mij een optie maar ik wil voor ik een product ga kopen me eerst zo veel mogelijk verdiepen in dit product en eventuele vergelijkbare producten. Dankzij jullie topic waar jullie allen hard aan mee werken ben ik veel wijzer geworden over deze Mio. Na een bezoekje aan de winkel en een uurtje met het toestel te kunnen hebben gespeeld ben ik voor mijzelf maar 1 minpuntje tegen gekomen, het stylus pennetje ging zelfs in de winkel reeds kapot. Eigenlijk ben ik wachtende op een net zo goed topic als deze over de E-ten g500 en ook wil ik met dit toestel natuurlijk weer even spelen waarna ik mijn keuze maak. (weet alleen niet of ik kan wachten op die E-ten g500 want ik heb eigenlijk al bijna gekozen voor de mio maar wil zeker zijn van mijn keuze.)
Maar goed.
Ik kom dus niet met vragen, Ik heb geen problemen, Ik wil allen die meewerken aan dit topic en de eigenaren van de Mio A701 bedanken en een complimentje geven voor jullie inzet en moeite WANT DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGD WORDEN.
Ik ben lang zoekende geweest naar een nieuw toestel en ben zeker veeleisend. Nu is deze Mio A701 voor mij een optie maar ik wil voor ik een product ga kopen me eerst zo veel mogelijk verdiepen in dit product en eventuele vergelijkbare producten. Dankzij jullie topic waar jullie allen hard aan mee werken ben ik veel wijzer geworden over deze Mio. Na een bezoekje aan de winkel en een uurtje met het toestel te kunnen hebben gespeeld ben ik voor mijzelf maar 1 minpuntje tegen gekomen, het stylus pennetje ging zelfs in de winkel reeds kapot. Eigenlijk ben ik wachtende op een net zo goed topic als deze over de E-ten g500 en ook wil ik met dit toestel natuurlijk weer even spelen waarna ik mijn keuze maak. (weet alleen niet of ik kan wachten op die E-ten g500 want ik heb eigenlijk al bijna gekozen voor de mio maar wil zeker zijn van mijn keuze.)
Maar goed.
Ik kom dus niet met vragen, Ik heb geen problemen, Ik wil allen die meewerken aan dit topic en de eigenaren van de Mio A701 bedanken en een complimentje geven voor jullie inzet en moeite WANT DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGD WORDEN.
EuuhhhhVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:35:
Mensen even een complimentje over dit topic.
Maar goed.

Verwijderd
@smarty77
Hoezo denk ik?
Ik ben serieus!!
Ik lees in dit topic over de mensen die maar vragen en vragen zonder zelf eerst eens mee te helpen of uberhaubt te zoeken. Dit keer dus niet iemand die alleen maar een vraag heeft of iets dergelijks. Gewoon een dankje.
Hoezo denk ik?
Ik ben serieus!!
Ik lees in dit topic over de mensen die maar vragen en vragen zonder zelf eerst eens mee te helpen of uberhaubt te zoeken. Dit keer dus niet iemand die alleen maar een vraag heeft of iets dergelijks. Gewoon een dankje.
I know dat je het meende... Maar vond het een beetje vreemd om de dank alvast als eerste in ontvangst te nemen!! snappie !!!Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:46:
@smarty77
Hoezo denk ik?
Ik ben serieus!!
Alhoewel, ik denk dat het draadje momenteel behoorllijk onoverzichtelijk word voor iemand die er net in stapt... er zou een samenvatting moeten komen en een nieuw draadje starten... maarja wie heeft er tijd he!

[ Voor 18% gewijzigd door Smarty77 op 05-04-2006 10:57 ]
Verwijderd
MSS wel een goed idee. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil best eens een poging wagen. Veel windows mobile dingen die goed werken op de MIO kunnen mss overgenomen worden uit het Qtek9100 topic, Eggy heeft daar echt een meesterwerk van gemaakt!Smarty77 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:55:
[...]
I know dat je het meende... Maar vond het een beetje vreemd om de dank alvast als eerste in ontvangst te nemen!! snappie !!!![]()
Alhoewel, ik denk dat het draadje momenteel behoorllijk onoverzichtelijk word voor iemand die er net in stapt... er zou een samenvatting moeten komen en een nieuw draadje starten... maarja wie heeft er tijd he!
Zou in theorie dan ook de Qtek 9100 ROM op de A701 draaien ?
Ik wil namelijk mijn Nederlandse Windows Mobile graag Engels hebben.
Verwijderd
Ik gebruik gewoon mijn vinger als stylusChaser2600 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:57:
Iemand enig idee hoe je de Mio kan ontgrendelen zonder de stylus te gebruiken ?
Alhoewel, het is meer een combinatie van mijn vinger/vingernagel, maar probeer het maar eens zou ik zeggen!
Ik zou het proberen heheheheChaser2600 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:32:
Zou in theorie dan ook de Qtek 9100 ROM op de A701 draaien ?

Nee ik denk het niet.. in die rom zal het os zitten, maar naast dat os zal ook alle hardware aansturing zitten... en die is dus totaal NIET hetzelfde!!!
Dus helaas!
Maar ik heb nog wel goed nieuws (alhoewel ik er wel aan twijfel!!!)
Er zouden woensdag (ff kijken wat voor dag het vandaag is!

Verwijderd
Daarstraks even zo'n toestel in men handen gehad. Ziet er prachtig uit
Nu alleen nog een engelse versie vinden, want dat nederlands slaagt echt wel nerges op vinnek.
Nu alleen nog een engelse versie vinden, want dat nederlands slaagt echt wel nerges op vinnek.
Verwijderd
Patches voor welke bug?Smarty77 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:10:
[...]
Ik zou het proberen hehehehe![]()
Nee ik denk het niet.. in die rom zal het os zitten, maar naast dat os zal ook alle hardware aansturing zitten... en die is dus totaal NIET hetzelfde!!!
Dus helaas!
Maar ik heb nog wel goed nieuws (alhoewel ik er wel aan twijfel!!!)
Er zouden woensdag (ff kijken wat voor dag het vandaag is!) patches uitkomen!
Euhhh ik vat het forum nog ff samen!Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:59:
Patches voor welke bug?

Stabiliteit GSM (na lange standby, zoekt ie naar netwerk bij activeren)
Geluidskwaliteit GSM via bluetooth (soort pulserend iets over het geluid heen)
MIJN TMC module!!! (werkt wel op een a201 net getest)
Nederlandse-rom uitljinings foutjes
Nederlandse-rom taal foutjes
Maarja tot nog toe weinig veranderingen op de site.. en ook geen patches te zien...
De hele site zou ook bijgewerkt worden volgens mij! Nu kun je nog geen handleiding downloaden!
De hele site zou ook bijgewerkt worden volgens mij! Nu kun je nog geen handleiding downloaden!
[ Voor 38% gewijzigd door Smarty77 op 05-04-2006 16:19 ]
Verwijderd
Hmmz, ligt het aan mij, of gaat die batterij maar kort mee?
Mijn batterij is na één dag leeg ook al staat ie op standby...
Nou bij Smartphoneshop is hij nog steeds niet binne.. lekker is dat. Die man zei "ik hoop dat hij deze week nog binnen komt". Zou dat ding zo slecht leverbaar zijn?
Komt mij NIET bekend voor!!Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:43:
Hmmz, ligt het aan mij, of gaat die batterij maar kort mee?
Let er wel op dat je programma's niet automatisch afsluiten he!! Ook al druk je op het afsluit kruisje!
Misschien staat er wel een applicatie te draaien die je gps bezig houd!!!
Ik heb met 2 uur bluutooth 45 min bellen en 2 dagen standby + veel spelen ermee (op de hoogste prestatie instelling in het mio menu)
ik ga morgen proberen ergens een Mio af te halen.
koop ik via marktplaats een sd-wifi met 256, heb ik ook nog es genoeg ruimte voor tomtom en nog wifi erbij ook
koop ik via marktplaats een sd-wifi met 256, heb ik ook nog es genoeg ruimte voor tomtom en nog wifi erbij ook
Waarom wifi als internetten via bluetooth ook werkt.... Tja je moet het wel via active sync doen... (er bestaat volgens mij ook wel een andere manier... maar dan moet je andere software installeren...)Fioravanti schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:45:
ik ga morgen proberen ergens een Mio af te halen.
Maar bluetooth helemaal perfecto...
voor thuis heb ik ook geen wifi nodig, daar heb ik bluetooth, maar het is leuk als ik ergens in nederland op een hotspot even mn email kan syncenSmarty77 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:14:
[...]
Waarom wifi als internetten via bluetooth ook werkt.... Tja je moet het wel via active sync doen... (er bestaat volgens mij ook wel een andere manier... maar dan moet je andere software installeren...)
Maar bluetooth helemaal perfecto...
als dit ook op een andere manier kan hoor ik dit graag, scheelt me weer geld
Tja email syncen... maar heb je daar juist geen push mail voor nodig... ik weet het niet hoor... of kun je gewoon een pop3 account instellen!?Fioravanti schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:29:
voor thuis heb ik ook geen wifi nodig, daar heb ik bluetooth, maar het is leuk als ik ergens in nederland op een hotspot even mn email kan syncen. dat is volgens mij de enige reden waarom ik wifi zou willen, zodat ik op het station oid kan internetten voor email en andere diensten
als dit ook op een andere manier kan hoor ik dit graag, scheelt me weer geld
Verwijderd
Heb niets aanstaan (zet altijd alles uit via dat Memory menu, deed het eerst via HandySwitch, maar dat vond ik maar een irritant programma)Smarty77 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:45:
[...]
Komt mij NIET bekend voor!!
Let er wel op dat je programma's niet automatisch afsluiten he!! Ook al druk je op het afsluit kruisje!
Misschien staat er wel een applicatie te draaien die je gps bezig houd!!!
Ik heb met 2 uur bluutooth 45 min bellen en 2 dagen standby + veel spelen ermee (op de hoogste prestatie instelling in het mio menu)
Wel heb ik het PocketMusic programma op mijn Todayscreen staan en misschien dat deze energie vreet.
Enig idee hoe ik kan kijken wat veel energie vreet? Er is in ieder geval aan programmageheugen 29mb vrij. Is dit normaal?
Ik heb gisteren mijn MIO A701 binnengekregen, echt een waanzinnig ding. Ik blijk echter toch liever de voorkeur te geven aan Engelse dus ik heb uiteindelijk een Engelse besteld. Deze komt (hiep hoi) morgen binnen, en dat betekent dat mijn 1 dag oude A701 beschikbaar is voor iemand anders .... bij interesse graag mailen naar willem _ ditters bij hotmail punt com of naar willem bij ditters punt com. Ik wil er graag 485 euro voor hebben.
(Sorry voor het ongemak webmaster)
(Sorry voor het ongemak webmaster)
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
het schijnt dat zelfs mijn k700i nog pop3 aan kan, dus daar maak ik me geen zorgen over.Smarty77 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:52:
[...]
Tja email syncen... maar heb je daar juist geen push mail voor nodig... ik weet het niet hoor... of kun je gewoon een pop3 account instellen!?
en hotmailen is ook nog een optie
Ik denk dat er op ia.net een leuke animo staat voor velen onder ons.
Kwam net dit tegen. Of de IA doorgaat en wat de levertermein wordt is een vraagteken voor men, maar 't is wel interessant.
Kwam net dit tegen. Of de IA doorgaat en wat de levertermein wordt is een vraagteken voor men, maar 't is wel interessant.
Een beetje verlies heb je altijd...
Hmmmm de prijzen gaan... 20 euro goedkoper... dan normaal!PeGys schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:18:
Ik denk dat er op ia.net een leuke animo staat voor velen onder ons.
Veel winkels verkopen hem al voor rond de 480 euro!
TMC module is zelfs duurder!
En je moet maar afwachten wat de levertijden daar zijn!
Verwijderd
Smarty:
Heb niets aanstaan (zet altijd alles uit via dat Memory menu, deed het eerst via HandySwitch, maar dat vond ik maar een irritant programma)
Wel heb ik het PocketMusic programma op mijn Todayscreen staan en misschien dat deze energie vreet.
Enig idee hoe ik kan kijken wat veel energie vreet? Er is in ieder geval aan programmageheugen 29mb vrij. Is dit normaal?
Heb niets aanstaan (zet altijd alles uit via dat Memory menu, deed het eerst via HandySwitch, maar dat vond ik maar een irritant programma)
Verwijderd
Als ik de hele dag met de 701 zit te spelen (achja, je moet wat op je werk!Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:17:
[...]
Probeer aan pocket plus te komen Hiermee kun je het kruisje instellen als echt afsluiten
Maar zoals je hem nu hebvt kun je kijken via instellingen scherm.. daarna systeem tab... dan ga je naar memory... (je kubnt ookop het chipje klikken reachtonderin je scherm) Je klikt op het laatste tabblad.... als daar programma's staan dan is dat niet ok.... die slurpen energie... !! check dat ff en meld het hier ff....
Maar zoals je hem nu hebvt kun je kijken via instellingen scherm.. daarna systeem tab... dan ga je naar memory... (je kubnt ookop het chipje klikken reachtonderin je scherm) Je klikt op het laatste tabblad.... als daar programma's staan dan is dat niet ok.... die slurpen energie... !! check dat ff en meld het hier ff....
stond gistr een programma voor op pocketinfoEnig idee hoe ik kan kijken wat veel energie vreet?
[ Voor 27% gewijzigd door DMP.cc op 06-04-2006 09:01 ]
Bij mij haalde die het wel... volgens mij heb ik +/- 1,5 uur +bluetooth kunnen werken zonder stroom!!Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:59:
[...]
Als ik de hele dag met de 701 zit te spelen (achja, je moet wat op je werk!) ben ik ook twee van de vier streepjes kwijt en dan heb ik geen bluetooth aan gehad en heb ik mss 3 telefoontjes van 10 min gehad. Wat wel echt hard gaat bij mij is als ik TomTom opstart, ik moet het nog testen, maar ik ben benieuwd of hij een uur navigeren haalt zonder oplader!
Kvind het wel redelijk hoor!!

Verwijderd
Ik gebruik tegenwoordig Magic Button om ervoor te zorgen dat er geen programma's onnodig draaien (freeware!!). Ook heb ik ervoor gezorgd dat activesync niet de hele tijd draait en automatisch opstart!
Sow ik heb nog veel te doen zodra ik het dingetje binnen heb. Al die programma's die voorbij komen 
Mischien eens een lijstje maken in de TS?
[ Voor 21% gewijzigd door AMD 64 op 06-04-2006 09:35 ]
Verwijderd
Iemand al zijn A701 ontvangen van Smartphonestunts.nl? Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden... v

Verwijderd
kunt hem gewoon afhalen in spijkenisseVerwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:28:
Iemand al zijn A701 ontvangen van Smartphonestunts.nl? Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden... v
Ze hebben hem nog niet. Hopen dat ze deze week nog binnen komen (mischien vandaag wel). Is iets mis gegaan met de bestelling etc.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:28:
Verwijderd
ik heb nu eindelijk een goedkope en snelle leverancier gevonden
die mij dit prachtige apparaat kon leveren binnen 2 dagen !!
www.vdbcomputers.nl dit is echt een aanrader voor de gene die er een wil !!!!!!!!!!
www.vdbcomputers.nl dit is echt een aanrader voor de gene die er een wil !!!!!!!!!!
Onder welk kopje hebben ze die Mio dan staan? Ik kan niets van PDA's of GSM's vinden op de site?Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:07:
ik heb nu eindelijk een goedkope en snelle leverancier gevonden
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik heb sinds gisteren mijn mio hersteld naar de status die hij had toen ik hem kreeg.
Ik heb van een super kerel
van een ander forum een backup gekregen (jaja hij was wel zo slim ik niet
))
Dit is een backup van voor een harde reset!! Hiermee kon ik dus alles weer restoren zoals het was!
Zijn er mensen die ook belang bij deze backup hebben?? Ik heb volgens mij toestemming van de maker om em te verspreiden....
Ik heb van een super kerel

Dit is een backup van voor een harde reset!! Hiermee kon ik dus alles weer restoren zoals het was!
Zijn er mensen die ook belang bij deze backup hebben?? Ik heb volgens mij toestemming van de maker om em te verspreiden....
Verwijderd
onder notebooks mischien wel ween beetje vreemd ja maar daar staan ze ook alle pda
ook als je op het plaatje op de homepage klikt kom je er bij en dan onderaan !
Heb je ook enig idee welke navigatie software wordt meegeleverd, dit staat niet op de site aangegeven? Ik zou namelijk graag Navigon 5(.1) willen hebben, aangezien deze in tegen stelling tot Miomap en TT5, op huisnummer nauwkeurig navigeert. Tenminste dat meende ik in dit topic gelezen te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:27:
onder notebooks mischien wel ween beetje vreemd ja maar daar staan ze ook alle pda
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
Het is major maps
is eigenlijk ook wel logish
deze info stond onder aan bij de product omschrijving.
Er staat "Major maps of Europe", dat kun je zowel bij TT5, Miomap en Navigon hebben, dit slaat alleen op de kaarten.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:42:
Het is major maps
Oke, hoe zit het kwa details? De kaarten bij Navigon schijnen gedetaileerder, tevens schijnt Navigon ook standaard TMC te ondersteunen zonder een specifiek abo. te moeten afsluiten zoals bij TT5 het geval is.
[ Voor 33% gewijzigd door _Dune_ op 06-04-2006 12:51 ]
Heeft iemand al een Brodit actieve holder voor in de auto gespot in een winkel? De standaard zwanehals is in mijn auto namelijk niet zo handig.
Zoek op brodit site en gij zult vinden... is ie daar niet te vinden... dan is ie denk ik ook (nog) niet leverbaar.... Klinkt logisch he!!???upje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:14:
Heeft iemand al een Brodit actieve holder voor in de auto gespot in een winkel? De standaard zwanehals is in mijn auto namelijk niet zo handig.
Verwijderd
Hoezo is hij niet zo handig? Je kunt hem toch alle kanten op buigen, ik zie niet hoe het mogelijk is dat hij "niet past". Wat voor auto heb je??upje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:14:
Verwijderd
Quote uit een mailtje van Smartphonestunts voor de liefhebbers:
Snap alleen niet dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer het bij hun binnenkomt...Geachte heer de Graaf,
Wij krijgen morgen of maandag een zeer grote levering binnen.
U kunt er dus ook van uitgaan dat u uw toestel volgende week in huis heeft.
Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen via de e-mail of per telefoon.
voor progjes ofzo kun je bv ook kijken in het MDA-compact topic (de TS daarvan) is compitabelAMD 64 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:35:
Sow ik heb nog veel te doen zodra ik het dingetje binnen heb. Al die programma's die voorbij komen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
even in het forum van pocketinfo.nl kijken, daar staat in de vele mio A701 bladzijden ergens vermeld dat de houder voor een ander bepaald type foon perfect past.upje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:14:
24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer
Een Ford Focus C-Max; het dashboard van deze auto is nogal diep (=voorruit is ver weg). De zwanehals die bij een Mio 168 wordt geleverd is echt veel te kort; dat zal voor de 701 ook wel gelden, ik neem aan dat het dezelfde zwanehals is.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:03:
[...]
Hoezo is hij niet zo handig? Je kunt hem toch alle kanten op buigen, ik zie niet hoe het mogelijk is dat hij "niet past". Wat voor auto heb je??
Dat gaat helaas om een passieve houder; ik zoek een actieve houderMotorfret schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:35:
[...]
even in het forum van pocketinfo.nl kijken, daar staat in de vele mio A701 bladzijden ergens vermeld dat de houder voor een ander bepaald type foon perfect past.
Ik heb nog een tip voor iedereen die een passieve Brodit houder zoekt voor de Mio A701.
Ik had hiervoor een Orange M500 (equivalent van Qtek S100, I-Mate Jam, MDA Compact) en de Brodit passieve houder hiervoor past precies voor de Mio A701. Ik ging het gewoon een keer uitproberen (houder was nog aanwezig) en tot mijn verbazing past de A701 net zo goed als de M500 in de houder! Dat scheelt, want nu kan de meegeleverde autohouder in de andere auto.
@ Upje: Hoe bevalt de Mitac A701 tov de SPV M500 qua gebruikersgemak/ snelheden/ progjes enz.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat was een quote van iemand op het pocketinfo forum...CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:57:
@ Upje: Hoe bevalt de Mitac A701 tov de SPV M500 qua gebruikersgemak/ snelheden/ progjes enz.
hmm jammer

Verwijderd
Smarty77, ik ben nieuw. Hoe kan ik die backup ontvangen?Smarty77 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:25:
Ik heb sinds gisteren mijn mio hersteld naar de status die hij had toen ik hem kreeg.
Ik heb van een super kerelvan een ander forum een backup gekregen (jaja hij was wel zo slim ik niet
))
Verwijderd
Ik heb momenteel MioMap v2.0 op mijn A701 staan. Ik ben erg onder de indruk van het programma. Jaren heb ik TomTom gebruikt, maar ben nu vaste gebruiker geworden van MioMap. Het ziet er gelikter uit, routeberekening vind ik beter dan bij TT, echter het is niet zo gebruiksvriendelijk als TT maar dat is maar eventjes wennen. Ten opzichte van MobileNavigator 5.2 is MioMap (wat hier een afgeleide van is) wel gelijk met de wegen (MN heeft de slechte eigenschap achterop te lopen).
Voor mij is dus momenteel MioMap de kampioen in navigeren. De gesproken wegaanduiding is beter en handiger dan bij TT. MioMap zegt welke weg je moet nemen (vb. draai recht af en volg de N78). Tevens heb je de mogelijkheid om via een extra ontvanger gratis de verkeerssituatie (files) te ontvangen. Je wordt dan netjes de file rondgestuurd.
Voor mij is dus momenteel MioMap de kampioen in navigeren. De gesproken wegaanduiding is beter en handiger dan bij TT. MioMap zegt welke weg je moet nemen (vb. draai recht af en volg de N78). Tevens heb je de mogelijkheid om via een extra ontvanger gratis de verkeerssituatie (files) te ontvangen. Je wordt dan netjes de file rondgestuurd.
`Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:35:
[...]
Smarty77, ik ben nieuw. Hoe kan ik die backup ontvangen?
Het heeft alleen nut als je al een harde reset hebt gegeven... hierdoor zijn er wat dingen weg... Die kun je restoren met deze backup! Er komt vandaag of morgen wel een linkje beschikbaar... iemand heeft al aangeboden om em te hosten!
Ik heb eergisteren mijn Nederlandse MIO A701 binnengekregen, echt een waanzinnig ding.
Ik blijk echter toch liever de voorkeur te geven aan Engelse dus ik heb uiteindelijk een Engelse besteld. Deze is (hiep hoi) vandaag binnengekomen, en dat betekent dat mijn 2 dagen oude Nederlandse A701 beschikbaar is voor iemand anders ....
Ik blijk echter toch liever de voorkeur te geven aan Engelse dus ik heb uiteindelijk een Engelse besteld. Deze is (hiep hoi) vandaag binnengekomen, en dat betekent dat mijn 2 dagen oude Nederlandse A701 beschikbaar is voor iemand anders ....
[ Voor 43% gewijzigd door Eggy op 06-04-2006 23:06 ]
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Verwijderd
ja graag waar kan ik deze vinden is deze voor de nl versie of maakt dat niet uit? je mag hem me ook mailen naar g.wegen@gmail.comSmarty77 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:25:
Ik heb van een super kerelvan een ander forum een backup gekregen (jaja hij was wel zo slim ik niet
))
Ik overweeg ook MioMap eens te proberen maar ik vraag me nog af hoe MioMap omgaat met verschillende mappen. Moet je bijvoorbeeld als je naar italie rijdt steeds van map wisselen (zoals bij TomTom) of lopen deze naadloos in elkaar over ?Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:45:
Ik heb momenteel MioMap v2.0 op mijn A701 staan. Ik ben erg onder de indruk van het programma. Jaren heb ik TomTom gebruikt, maar ben nu vaste gebruiker geworden van MioMap. Het ziet er gelikter uit, routeberekening vind ik beter dan bij TT, echter het is niet zo gebruiksvriendelijk als TT maar dat is maar eventjes wennen. Ten opzichte van MobileNavigator 5.2 is MioMap (wat hier een afgeleide van is) wel gelijk met de wegen (MN heeft de slechte eigenschap achterop te lopen).
Verwijderd
Ik had een mailtje gestuurd naar Mio Tech of het mogelijk was de taal aan te passen via een firmware upgrade. Dit kreeg ik als antwoord terug 
hoe kan dit nu een copyright probleem zijn als ik vraag om de firmware van mio zelf, voor hetzelfde toestel ...Geachte,
Om copyright redenen is het Mio Technologies Ltd niet toegestaan om een andere taal ROM Image dan deze met het apparaat meegeleverd werd aan te bieden.
Het is mogelijk om de Engelstalige MioA701 in België te bestellen via Uw distributeur.
Verwijderd
Beetje een domper, maar er zijn vast genoeg mensen die ff een dump van hun engelse ROM met ons willen delen en ik kan niet geloven dat wij dan illegaal bezig zijn!Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:15:
Ik had een mailtje gestuurd naar Mio Tech of het mogelijk was de taal aan te passen via een firmware upgrade. Dit kreeg ik als antwoord terug![]()
[...]
hoe kan dit nu een copyright probleem zijn als ik vraag om de firmware van mio zelf, voor hetzelfde toestel ...
Precies, je betaalt toch voor de licentie ?Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:21:
[...]
Beetje een domper, maar er zijn vast genoeg mensen die ff een dump van hun engelse ROM met ons willen delen en ik kan niet geloven dat wij dan illegaal bezig zijn!
Met andere woorden; een licentie voor Windows XP NL mag toch ook gebruikt worden voor Windows XP ENG, of zie ik dit verkeerd.
Ik kan in ieder geval niet wachten totdat de engelse rom beschikbaar komt.
Misschien een tip voor mensen die er snel een willen hebben.
Ik heb hem gisteren besteld bij euromaxi en ik heb hem vandaag binnen gekregen.
Het is een NL versie, of ik daar blij mee ben weet ik nog niet.
Mijn Typhoon zette ik altijd op engels.
Verwijderd
Mijnes komt ook bij Euromaxi vandaan, ff met iDEAL betalen en de volgend werkdag is hij verstuurd.hbongers schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:15:
Misschien een tip voor mensen die er snel een willen hebben.
Er is een nieuwe site uit de lucht komen vallen!!! www.mio-tech.be
Niet heel veel nieuws qua info maar iedergeval een mio a701 deel!
Verwijderd
Je kan detailkaarten installeren met de hoofdwegen van Europa (vb. Benelux op straatniveau en de rest van Europa de hoofdwegen, of Duitsland op straatniveau en de rest ...) of je kan ook heel Europa installeren op straatniveau. Dan heb je wel een 2GB SD nodig omdat deze Europakaart 1,6 GB groot is.Chaser2600 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:22:
[...]
Ik overweeg ook MioMap eens te proberen maar ik vraag me nog af hoe MioMap omgaat met verschillende mappen. Moet je bijvoorbeeld als je naar italie rijdt steeds van map wisselen (zoals bij TomTom) of lopen deze naadloos in elkaar over ?
Ik heb hem net besteld samen met een 4GB Sd kaartje, ik hoop hem begin volgende week te hebben.
Ik heb brodit gemaild; de actieve houder zou binnenkort leverbaar moeten zijn.Smarty77 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:54:
[...]
Zoek op brodit site en gij zult vinden... is ie daar niet te vinden... dan is ie denk ik ook (nog) niet leverbaar.... Klinkt logisch he!!???
Verwijderd
Hey, dat is grappig. Ik heb ze vanmiddag nog gemailed over hun stuntelige FAQ met enorm veel engelse spelfouten en je werd voor support email verwezen naar een pagina waar geen mail adres op stond en nu ziet het er al een stuk beter uit.... toevalligSmarty77 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:54:
Er is een nieuwe site uit de lucht komen vallen!!! www.mio-tech.be
Verwijderd
Even 2 vragen in een reply:
1. Iemand enig idee hoe je de MIO driver van je PC kan verwijderen? Ik zie hem niet bij aparaatbeheer. Volgens mij is hier bij mij namelijk iets fout gegaan waardoor hij een BSOD geeft bij het aansluiten van de MIO. Als ik die driver kan de-installeren denk ik dat ik het wel kan fixen (heb hem nu op een 3e PC wel werkend gekregen dus de BSOD ligt niet aan de MIO zelf).
2. Ik had een TomTom 5 van mijn oude PDA, die mag ik van TomTom niet overzetten naar de Mio701A dus dat werkt niet. Dat maakt mij pissig, want ik heb ervoor betaald. Nu heb ik een warez versie op de Mio gezet die perfect draait. Is dit op zich nog legaal? (gebruik de MIO bedrijfsmatig en wil er dus geen illegale software op).
1. Iemand enig idee hoe je de MIO driver van je PC kan verwijderen? Ik zie hem niet bij aparaatbeheer. Volgens mij is hier bij mij namelijk iets fout gegaan waardoor hij een BSOD geeft bij het aansluiten van de MIO. Als ik die driver kan de-installeren denk ik dat ik het wel kan fixen (heb hem nu op een 3e PC wel werkend gekregen dus de BSOD ligt niet aan de MIO zelf).
2. Ik had een TomTom 5 van mijn oude PDA, die mag ik van TomTom niet overzetten naar de Mio701A dus dat werkt niet. Dat maakt mij pissig, want ik heb ervoor betaald. Nu heb ik een warez versie op de Mio gezet die perfect draait. Is dit op zich nog legaal? (gebruik de MIO bedrijfsmatig en wil er dus geen illegale software op).
Verwijderd
Aha, dat is goed nieuws.Smarty77 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:50:
[...]
`
Het heeft alleen nut als je al een harde reset hebt gegeven... hierdoor zijn er wat dingen weg... Die kun je restoren met deze backup! Er komt vandaag of morgen wel een linkje beschikbaar... iemand heeft al aangeboden om em te hosten!
Hopelijk komt dit linkske snel. Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb tevens ook wel oren naar een engelse ROM
Verwijderd
Shit man, heb het gisteren weer 3 keer gehad.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:22:
[...]
Yup, één keer gisteren. Heb hem ongeveer 4 dagen
Dit topic is gesloten.