Anoniem: 84746

Topicstarter
De A701
http://www.mio-tech.be/products/GPS_PDA_Phone/a701/a701.html

FOTO'S
http://www.theregister.co.uk/
Afbeeldingslocatie: http://www.theregister.co.uk/2005/08/25/a701_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theregister.co.uk/2005/08/25/a701_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theregister.co.uk/2005/08/25/a701_3.jpg

http://www.gpsandco.com/
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsandco.com/img/pdanews2004/Mio_A701_3GSM_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsandco.com/img/pdanews2004/Mio_A701_3GSM_3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsandco.com/img/pdanews2004/Mio_A701_3GSM_4.JPG

FILMPJES:
http://www.fs-newmobile.com/
http://www.fs-newmobile.c...701/video_mio_a701_01.avi
http://www.fs-newmobile.c...701/video_mio_a701_02.avi
http://www.fs-newmobile.c...701/video_mio_a701_03.avi

PREVIEWS
http://www.mio-tech.be/
A701: Voor diegenen die alles verwachten van één enkel draagbaar toestel
Met de Mio A701 bereik je het maximum op gebied van navigatie, communicatie en entertainment - met slechts één product dat perfect in je hand past. Dit toestel is net zo veelzijdig en legendarisch als het Zwitserse zakmes. De Mio A701 combineert een geintegreerde GPS, een mobiele telefoon en een PDA. De volledig functionele quad-band (GSM/GPRS) Windows Smartphone, gebaseerd op het Microsoft Magneto (Windows Mobile 5) besturingssysteem, daarbij een volledig functionele PDA met een 2.7 inch TFT touchscreen 2 en de ultragevoelige SirfStar III chipset, waarover ook de andere nieuwe toestellen beschikken, maken van dit product een echte topper.

Uitgerust zijn met een supersnelle 520 Mhz processor en 192 MB geheugen betekent dat de Mio A701 uitermate geschikt is voor zowel routeberekening als email als gaming. Een 1.3 megapixel camera en Bluetooth 1.2 vervolledigen het lijstje. De Mio A701 wordt één van de meest complete, modieuze en stijlvolle toestellen op de markt.

http://www.winmagazine.nl/
Mio A701: navigerende telefoon
"Met de Mio A701 smartphone bereik je het maximum op gebied van navigatie, communicatie en entertainment - met slechts één product dat perfect in je hand past. Dit
De Mio A701: de eerste telefoon met geïntegreerde GPS-antenne
toestel is net zo veelzijdig en legendarisch als het Zwitserse zakmes," aldus een woensdag verspreid persbericht.
Uniek is navigatie op een smartphone zeker niet. Op een Windows-telefoon als de Orange SPV C500/550, en een groot deel van de moderne Nokia smartphones, kun je prima de navigatiesoftware van TomTom of Route 66 draaien, in combinatie met een Bluetooth 'GPS-muis'. Wel een primeur is dat je met de Mio A701 een smartphone koopt waar de navigatie (voor de Benelux) al op is voorgeïnstalleerd én dat de GPS-antenne ('-muis') is geïntegreerd in de telefoon zelf.
De quad-band (GSM/GPRS) Windows Smartphone is gebaseerd op het Microsoft Magneto(Windows Mobile 5) besturingssysteem. Het is niet alleen een draagbaar navigatiesysteem, maar ook een volledig functionele PDA met een 2.7 inch TFT touchscreen.
Ook op deze Mio vind je de ultragevoelige SirfStar III-chipset voor GPS-ontvangst. De telefoon is toegerust met een 520 Mhz processor en 192 MB geheugen. Volgens de Mio voldoende vermogen voor zowel routeberekening als email en gaming. Een 1.3 megapixel camera en Bluetooth 1.2 vullen de lijst aan.

SPECIFICATIES
  • 520MHz Intel XScale PXA270 processor
  • 128 MB RAM
  • 64MB ROM
  • Windows Mobile 5
  • 2.7" QVGA screen
  • tri-band GSM/GPRS
  • geintregeerde GPS ontvanger
  • Bluetooth 1.2
  • 1.3MP camera
  • SD/MMC slot
AFMETINGEN
  • Lengte 10,7 cm
  • Hoogte 1,9 cm
  • Breedte 5,7 cm
  • Gewicht 148 gram
IN DE DOOS
  • De A701
  • 1300 mAh batterij
  • Stylus (2x)
  • Thuislader
  • USB-synchronisatiekabel
  • Autolader
  • Autohouder + zuignaparm voor voorruitmontage
  • Leren draagtas
  • Scherm beschermer (3x)
  • DVD met Mio Map Europa (Navigatiepakket)
  • Bluetooth headset (niet volgens MIO site?)
Prijs:
Tweakers pricewatch PDA's / Mitac Mio A701

Wat een strak telefoontje >:) .Helaas geen Wifi. Het SD/MMC slot voor goedkope uitbreiding van geheugen is wel mooi meegenomen.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 84746 op 17-03-2006 13:07 ]

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:19

4POX

Everybody is wired

Jammer van dat er geen wifi op ziet..

Dat valt me wel vaker op dat de smartphones geen wifi hebben. Is zeker een bescherming voor de provider om geen inkomsten verlies te lijden? internet via GPRS is inkomsten. Via wifi niet.

AKA Rinkel weblog

Topicstarter
Dan wordt het te makkelijk om skype te gerbuiken denk ik. Maar waarschijnlijk is met een SDIO kaartje wifi wel mogelijk. Ik heb net te horen gekregen dat hij op zijn vroegst dec/jan op de markt komt. Het wordt dus een late Q4 telefoon. Misschien leuk voor de kerst :).

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:55
leuk dingetje! _/-\o_ maar ik denk dat ik al ga voor de imate sp5(m). is dan wel een smartphone maar wel met wifi standaard :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb deze telefoon al een tijdje terug ook gespot.. Hij ziet er, vind ik zelf, erg strak en netjes uit, hoop ook dat ie niet al te groot uitvalt. Jammer inderdaad dat er geen wifi op zit, maar dat is toch echt iets wat ze (telecomproviders) als groot minpunt zien. Waarschijnlijk dat orange en t-mobile branded phones van de voorgenoemde imate sp5(m), oftewel HTC Tornado, misschien zelfs de wifi optie missen.. De mogelijkheden van dit toestel zien er goed uit, zeker de ingebouwde gps is een sterk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:58
Ik wacht voor mijn volgende telefoon op een combinatie van PDA en Windows Mobile 5 in een formaat zoals deze. GPS is niet echt noodzakelijk maar wel een welkome aanvulling. Ik ben benieuwd wanneer deze telefoon uit gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156832

Hij staat al "gepresenteerd"in de Playboy. Hoop dattie snel komt. Heb m'n zinnen gezet op deze en de P950. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80564

Is dit eigenlijk de enige telefoon met ingebouwde GPS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee. De Siemens SXG75 en Motorola A780 hebben ook ingebouwde GPS. Laatstgenoemde draait op Linux software en is al uit, de SXG75 staat op het punt om uit te komen. Beide hebben echter hun eigen nav. software en geen TomTom of wat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MIO staat natuurlijk bekend om hun eigen navigatie software, die dus ook standaard bij deze telefoon wordt geleverd. Zal het wel mogelijk zijn om dit te vervangen door tomtom? Omdat hij gewoon op windows mobile draait.

Het lijkt me een heel mooi toestel, maar sms, en een nummer in toetsen via een touch screen lijkt me toch niet helemaal handig.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 80564 op 13-10-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
De 168 wordt zowel met als zonder miomaps geleverd en draait prima tomtom. De 268 en 269 draaien na enig tweakwerk ook tomtom. Ik zie niet in waarom dit anders zou zijn.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Anoniem: 80564 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:00:
MIO staat natuurlijk bekend om hun eigen navigatie software, die dus ook standaard bij deze telefoon wordt geleverd. Zal het wel mogelijk zijn om dit te vervangen door tomtom? Omdat hij gewoon op windows mobile draait.

Het lijkt me een heel mooi toestel, maar sms, en een nummer in toetsen via een touch screen lijkt me toch niet helemaal handig.
Er verschijnt dan een on-screen toetsenbord. Bovendien zal je in de meeste gevallen iemand bellen door hem aan te klikken via je contactpersonen, toch? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:56
Ehhhhmmm, volgens de screenshots draait hij WM5, alleen zie ik geen hardbuttons om de softbuttons mee te bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
koksie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:34:
Ehhhhmmm, volgens de screenshots draait hij WM5, alleen zie ik geen hardbuttons om de softbuttons mee te bedienen?
Touchscreen :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op andere forums werd opgemerkt dat er een wifi logo op het scherm zit en het lijkt er inderdaad op. Er is nog een beetje hoop. Hopelijk worden binnenkort de volledige specificaties van dit apparaatje bekend gemaakt. Dan hoeven we niet meer te gissen. Tis onderhand alweer 1.5 maand na de eerste press release.

edit:

Reactie van MIO over wanneer meer info komt:

I can’t share that information with you yet.
There will be more news in late October/early November

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 84746 op 14-10-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44226

Dit is echt een wereld telefoon! Lekker veel MHZ en eindelijk een mooie ontwerp want ik denk dat de PDA phones of Smartphones zich ook wel in de GSM markt gaan werken...
Ik was eerst van plan om op de HP IPAQ HW6715 te wachten met onboard GPS en onboard WiFi (De HW6515 die nu al uit is mist de onboard WiFI) maar dat toestel heeft "maar" 320mhz wat, na wat ervaringen gelezen te hebben, toch vrij weinig is icm TomTom en ander werk...
Maarja, ik hoop dat die Mio A701 snel in Europa arriveert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:49
Ik wacht ook nog even met het kopen van de opvolger van mijn mio 168... :Z

Het schijnt dat ie 17 december op de markt komt.. en dat ie +/- 900 Au$ gaat kosten dit is +/- 550 8)7 Euro.... Een beste bult met geld!! Je hebt dan ook wel wat maar toch het blijft erg veel geld! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:42:
Ik wacht ook nog even met het kopen van de opvolger van mijn mio 168... :Z

Het schijnt dat ie 17 december op de markt komt.. en dat ie +/- 900 Au$ gaat kosten dit is +/- 550 8)7 Euro.... Een beste bult met geld!! Je hebt dan ook wel wat maar toch het blijft erg veel geld! :?
Ik vindt 550 euro nog wel meevallen. Heb vorig jaar een Nokia 6670 gekocht in combinatie met een verlenging. Dit koste toen nog 150 euries. Daarbij nog tomtom mobile incl. gps ontvangen á 300 euro.
Dus in verhouding valt die 550 euro wel mee, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Helaas is de realease datum in Europa toch later... onderstaand is het mailtje wat ik van Mitac terug kreeg

===================================================
De Mio A701 wordt volgend jaar in februari - maart verwacht.
Op dit ogenblik kunnen wij u nog geen informatie geven over de prijs,
technische gegevens,...
Van zodra er meer informatie wordt vrijgegeven over de A701, zal dit zeker
op onze website terecht komen. Ik raad u dan ook aan deze in het oog te
houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Smarty77 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:42:
Waar haal je die info vandaan? 550 euro vindt ik een redelijke prijs voor zo'n toestel incl. navigatie. Denk niet dat je dat snel voor elkaar krijgt met een andere combinatie.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84746 op 03-11-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158681

Anoniem: 84746 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:31:
[...]

Waar haal je die info vandaan? 550 euro vindt ik een redelijke prijs voor zo'n toestel incl. navigatie. Denk niet dat je dat snel voor elkaar krijgt met een andere combinatie.
Wat dacht je van een Motorola A780: ca 500 euro in de pricewatch!
Zie ook A780 Topic: Motorola A780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Leuk toestel die motorola... maarrrrr dr draait geen tomtom op.... En ik heb tot nog toe geen andere vergelijkbare software gezien die hetzelfde presteerd qua look en feel! (<== smaken verschillen natuurlijk)

Verder ziet die mio er stukken strakker uit... een echte PDA maar ook een phone... super gewoon!

Hoe ik verder aan die prijs ben gekomen.... ik zag dit op een site staan... zwaar gegoogeld en via via linkjes kwamik een prijs met australische dollars tegen!

Verder mogen ze die nav. software achterwege laten... en de prijs omlaag drukken... Of zelfs beter 2 pakketten 1 met nav soft en 1 zonder.... _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Smarty77 op 03-11-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:14:
Helaas is de realease datum in Europa toch later... onderstaand is het mailtje wat ik van Mitac terug kreeg

De Mio A701 wordt volgend jaar in februari - maart verwacht.
Op dit ogenblik kunnen wij u nog geen informatie geven over de prijs,
technische gegevens,...
Van zodra er meer informatie wordt vrijgegeven over de A701, zal dit zeker
op onze website terecht komen. Ik raad u dan ook aan deze in het oog te
houden.
Van wie heb je dit bericht mogen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Beetje vreemde vraag: alsof ik het uit mijn duim ga zuigen!!??? :?

Maar ok ik ben de beroertste niet ;)

Mailtje komt van mevrouw Claeys van Mio-tech b.v.

Anders nog iets JanJanJan Jan Jan Jan JJJJaaaaaaaaannnnnnnn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 10:36
Verder mogen ze die nav. software achterwege laten... en de prijs omlaag drukken... Of zelfs beter 2 pakketten 1 met nav soft en 1 zonder.... _/-\o_
Misschien doen ze dat wel. Voor de mio 168 doen ze dat tenslotte ook.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:04:
Beetje vreemde vraag: alsof ik het uit mijn duim ga zuigen!!??? :?

Maar ok ik ben de beroertste niet ;)

Mailtje komt van mevrouw Claeys van Mio-tech b.v.

Anders nog iets JanJanJan Jan Jan Jan JJJJaaaaaaaaannnnnnnn 8)7
Ik zal niet weten wat er vreemd aan mijn vraag is. Ik dacht idd dat je het uit je duim zoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 80564 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:09:
[...]

Ik zal niet weten wat er vreemd aan mijn vraag is. Ik dacht idd dat je het uit je duim zoog.
als dat zo is dan mag je ook nog een brilletje aanschaffen wat in zijn tekst staat toch echt
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellboy123 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:56:
[...]

als dat zo is dan mag je ook nog een brilletje aanschaffen wat in zijn tekst staat toch echt

[...]
}:O
Ja en? Dat kan je er natuurlijk altijd bijzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 80564 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:20:
[...]

Ja en? Dat kan je er natuurlijk altijd bijzetten.
beetje last van paranoia? zit de aliens achter je aan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Ziet er cool uit, als ie nou toch wifi heeft is het de perfecte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 80564 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:09:
[...]

Volgens mij "JanJanJanJaaaannnnJaaaaaannnnnnnnnnn" hoor je hier niet helemaal thuis op het tweakers-forum... Ga lekker terug naar je msn vriendjes en als je uit school komt lekker aan je huiswerk gaan! En niet vergeten oogjes dicht en snaveltjes toe... slaaplekker!!!

8)7 8)7 8)7

======================
@Hellboy123: Thxs! _/-\o_

@Matthijst: Idd zou wifi handig zijn... maar niet echt noodzakelijk... bluetooth daarin tegen is volgens mij wel een vereiste... (en dit zit er wel op als ik het goed heb) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Smarty77 op 07-11-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Smarty77 schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:04:
[...]

Volgens mij "JanJanJanJaaaannnnJaaaaaannnnnnnnnnn" hoor je hier niet helemaal thuis op het tweakers-forum... Ga lekker terug naar je msn vriendjes en als je uit school komt lekker aan je huiswerk gaan! En niet vergeten oogjes dicht en snaveltjes toe... slaaplekker!!!

En dat zegt degene die hier nog maar 1,5jaar geregistreerd is. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
[quote]Anoniem: 80564 schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:47:
Smarty77 schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:04:
[...]

En dat zegt degene die hier nog maar 1,5jaar geregistreerd is. lol
Jannes Lieverd, ik heb het over je stijl van communiceren met je aardige/behulpzame "mede" tweakers.... niet over jouw of mijn lengte van het lidmaatschap! ;) _/-\o_

En ga nou niet als reactie zeggen dat mijn stijl ook niet correct is... laten we het er maar bij houden... sorry dat ik een mailtje heb gestuurd naar Mio en dit gedeeld heb met jou... Mijn oprechte excuses... O-) :r

En nou weer back to ON-TOPPIC!!! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 07-11-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

Op http://www.mio-tech.be/pr...new_products_09_05_en.asp zeggen ze dat het apparaat beschikbaar zal zijn tegen het einde van het jaar. Maar het is al een oud bericht...

Ik hoop echt dat deze er voor het einde van het jaar komt. Dit moet hem worden! :)

Vorig jaar al stelde ik mijn aankopen uit tot op de dag van vandaag. Eerst wou ik een Qtek S100, daarna gewacht op de HP6515 (maar daar gaat me de batterij te kort van mee, en geen WM5) en nu dan de Qtek 9100 (wel WM5, maar vertoont in gebruik toch wat teveel kinderziektes lees ik op GoT, en geen ingebouwde GPS). Motorola Q lijkt me ook wel leuk maar geen ingebouwde GPS.

Is er misschien nieuws inmiddels? Kom op met die A701 ik wil nu eindelijk een nieuwe phone! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 08-11-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Het lijkt me dat de post van 3 nov. nog wel redelijk recent is ;)

Ik heb in iedergeval geen nieuws... helaassssss.......

Maar ben bang dat ik um niet ga aanschaffen heb net sinds een maandje of 2 een Motorola v3 Silver..... Als ik die nu weer weg ga doen ga ik er vet op achteruit... qua pegels dan he! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehhh... door al dat gezemel had ik even niet in de gaten dat die post met info eigenlijk nog heel recent was ja :o

Ach, die dingen zijn erg gewild, die kan je zo op speurders of marktplaats weer verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Ik ben ook erg geinteresseerd in deze A701 en het einde van het jaar begint eraan te komen :*) ! Hoop dat hij voor het nieuwe jaar er is, zodat ik hem lekker kan kopen....ben al even aan kijken naar telefoon/pda's en dit is DE perfecte combinatie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:44:
Ik ben ook erg geinteresseerd in deze A701 en het einde van het jaar begint eraan te komen :*) ! Hoop dat hij voor het nieuwe jaar er is, zodat ik hem lekker kan kopen....ben al even aan kijken naar telefoon/pda's en dit is DE perfecte combinatie :9~
Kreeg van Mitac een mail dat hij pas in februari/maart in NL komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:23:
[...]

Hoor ik hier een echoooooooooooooo......

Hey JanJanJananajjjaaaannnnn hoe kom je aan die informatie???? |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:23:
[...]

tja komt hij nog een keer aankakken, eerst zo reageren als iemand zegt dat ie een mail heeft gekregen met de data. En dan zelf ook komen met een zelfde bericht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:35:
[...]

Hoor ik hier een echoooooooooooooo......

Hey JanJanJananajjjaaaannnnn hoe kom je aan die informatie???? |:( 8)7
jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellboy123 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:50:
[...]

tja komt hij nog een keer aankakken, eerst zo reageren als iemand zegt dat ie een mail heeft gekregen met de data. En dan zelf ook komen met een zelfde bericht :+
jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ook zijn de afmetingen nog niet bekend maar het lijkt me een niet al te lomp model.
Volgens mij issie even groot als de QTEK S100 / MDA Compact / HTC Magician / I-mate Jam, aangezien de schermpjes praktisch even groot zijn. Als je naar de foto's kijkt komen de verhoudingen overeen. Ik gok 150 gram. :)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja :)

Misschien komt ie ergens buiten NL wel gewoon voor het einde van het jaar uit, zoals Mio zelf beweert. Lijkt me dat je anders wel weer een nieuw persbericht krijgt waarin staat dat ie uitgesteld is...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 15-11-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Van iemand anders bij MIO heb ik te horen gekregen dat volgende week er een nieuwe press release zal zijn. Ik hoop dat ze zich aan de doelstelling houden om het eind december begin januari in de winkels te krijgen. Ik heb het vermoeden dat het laat in januari word. Zolang kan ik nog wel wachten.

Ik ben alleen bang dat hij groter gaat worden dan hij lijkt. Ik hoop toch echt echt op een telefoonmaat die je makkelijk bij je kan dragen en niet een PDA formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 132833 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:45:
Op http://www.mio-tech.be/pr...new_products_09_05_en.asp zeggen ze dat het apparaat beschikbaar zal zijn tegen het einde van het jaar. Maar het is al een oud bericht...

Ik hoop echt dat deze er voor het einde van het jaar komt. Dit moet hem worden! :)

Vorig jaar al stelde ik mijn aankopen uit tot op de dag van vandaag. Eerst wou ik een Qtek S100, daarna gewacht op de HP6515 (maar daar gaat me de batterij te kort van mee, en geen WM5) en nu dan de Qtek 9100 (wel WM5, maar vertoont in gebruik toch wat teveel kinderziektes lees ik op GoT, en geen ingebouwde GPS). Motorola Q lijkt me ook wel leuk maar geen ingebouwde GPS.

Is er misschien nieuws inmiddels? Kom op met die A701 ik wil nu eindelijk een nieuwe phone! :)
ga er maar vanuit dat ook dit toestel de nodige kinderziekten heeft. Is zo'n beetje de standaard geworden bij mobieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ik ga daar ook wel vanuit ja, maar voor dit toestel neem ik die voor lief :-)

Alleen loopt mijn abonnement al 5 januari 2006 af, en ik wil wel nummerbehoud, dus ik zal toch iets moeten regelen voor zeg 5 december 2005... En dat gaat met deze foon denk ik niet lukken :'(

In het uiterste geval neem ik dan alleen zo'n cashback sim only abonnement, bijvoorbeeld T-Mobile 300 voor EUR 5,95 in de maand. Dan koop ik later deze foon wel los. Maar ik heb natuurlijk liever dat ie gewoon snel uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:54:
Tja, ik ga daar ook wel vanuit ja, maar voor dit toestel neem ik die voor lief :-)

Alleen loopt mijn abonnement al 5 januari 2006 af, en ik wil wel nummerbehoud, dus ik zal toch iets moeten regelen voor zeg 5 december 2005... En dat gaat met deze foon denk ik niet lukken :'(

In het uiterste geval neem ik dan alleen zo'n cashback sim only abonnement, bijvoorbeeld T-Mobile 300 voor EUR 5,95 in de maand. Dan koop ik later deze foon wel los. Maar ik heb natuurlijk liever dat ie gewoon snel uitkomt :)
Of je neemt de cashback in 1 keer, waardoor je meteen 300 euro (afhankelijk van het type abbo) op je rekening gestort krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja, die bedoel ik. Ze zeggen 5,95 per maand maar er wordt gewoon 35 euro per maand afgeschreven en daarom krijg je in 1 klap die 300 fleuro ja :)

Maar shit, ik google al 2 weken op deze telefoon en er is gewoon geen nieuwe info te vinden helaas!

Topicstarter
Van een andere MIO medewerker:

Hendrik,

Verwachte release is jan/feb, prijs en verdere details zijn mij nog onbekend. Ik laat het je weten als er meer info bekend is.

Grt, Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Ik ben met name benieuwd naar het formaat. Ik vond de 6515 toch wat te groot als telefoon om de hele tijd mee te nemen.

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25
Iets meer nieuws op msmobiles. Ik ga er vanuit dat de A701 hetzelfde zal zijn als de A700 (alleen in een ander jasje).

Aaargh, zo mooi als de zilver-zwarte, zo foeilelijk is die witte! :)

Maar shit, maart 2006 dus... Dat duurt nog wel erg lang...

Anoniem: 97917

Ik heb maar besloten om iets anders te bestellen, namelijk: Motorola A780+navigatie.

Ik vond het te lang duren (+onduidelijkheid) en daarnaast is er in het begin natuurlijk grote kans op bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeie tip!!! Ik kon ook niet langer wachten en een HTC/Qtek vond ik toch iets fragiel en brak.

Daarom vandaag die Motorola A780 gekocht bij BC voor slechts EUR 79,95 icm 1 jaar Orange 32,50 :)

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 26-11-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Laatste nieuws van 30-11-2005 over de Mio a701

http://www.theregister.com/2005/11/30/mio_gps_a701/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Wat zou het gewicht zijn; meer richting smartphone of meer richting pda? Ik vond de ipaq 6515 zelf te groot om als telefoon te dienen, en hoop eigenlijk dat deze mio wat kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 17:16

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 61779 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:39:
Wat zou het gewicht zijn; meer richting smartphone of meer richting pda? Ik vond de ipaq 6515 zelf te groot om als telefoon te dienen, en hoop eigenlijk dat deze mio wat kleiner is.
Eerder postte wAizz een link over de A700, een bijna gelijkwaardige telefoon aan de A701 (de chinese versie van de A701?). Specs uit die link:

A700/A701(?)
107 x 57 x 18.8 mm
148 gram

Ter vergelijking de 6515:
118 x 71x 21mm
165 gram

Het is natuurlijk geen garantie, maar voor je beeldvorming ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...na vandaag zelf een topic te hebben aangemaakt over de A701 (wat dus totaal overbodig was, en daarom ook weer op slot gaat vrees ik 8)7 ...), klamp ik hier maar even aan om de ontwikkelingen van dit volgens mij zeer complete toestel te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:28:
...na vandaag zelf een topic te hebben aangemaakt over de A701 (wat dus totaal overbodig was, en daarom ook weer op slot gaat vrees ik 8)7 ...), klamp ik hier maar even aan om de ontwikkelingen van dit volgens mij zeer complete toestel te volgen.
In jouw topic Mitac Mio A701 (...Bluetooth - GPS - GSM - ... en meer) heb je het over pre-orderen. Waar heb je dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooralsnog buitenlandse sites, maar toch...
http://www.easydevices.co...NE_WITH_SIRF_III_GPS.html
http://www.discountgpsdir...amera-preorder-p-447.html

En hier toch iets nederlands....
http://www.boekensoft.com...n&action=detail&id=126481

[!!!] En zelfs een mogelijke prijs (weliswaar Frans...)
Sur la même page, le mio A701 est annoncé à £399 (env 580eur) et dispo en décembre.
[bron: http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=35997] (gaat weliswaar hoofdzakelijk over Mio 201 , maar ergens wordt de prijs voor de A701 ook genoemd dus...)

Effe voor de overduidelijke duidelijkheid (ik ben gewoon blij met deze "ontdekking" :) ;) ) ...
Een mogelijke prijs van 580 euro !!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 14-12-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ben ik nog steeds benieuwd of er nu WIFI op komt. Aan die plaatjes te zien zie ik toch echt een WIFI status plaatje. Maarja, we shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44226 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:47:
Aan die plaatjes te zien zie ik toch echt een WIFI status plaatje.
Welke plaatje bedoel je precies eigenlijk ? Volgens de specs (tot nu toe) moeten we het zonder WiFi doen .... maar laten ze ons maar verassen ;)
En anders maar een SD wifi card....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 14-12-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 08:09
Anoniem: 44226 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:47:
Ook ben ik nog steeds benieuwd of er nu WIFI op komt. Aan die plaatjes te zien zie ik toch echt een WIFI status plaatje. Maarja, we shall see :)
Dat wifi plaatje komt er in mobile 5 ook te staan als je met GPRS verbonden bent.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:54

13art

Moderator Mobile
Vind het wel een mooi apparaatje, misschien dat dit wel mn nieuwe phone wordt aangezien ik ook al na zat te denken over een pda

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog weer een ander modelletje gevonden onder dezelfde naam:
http://www.mobinaute.com/...cle.php?id=20050511102518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Één woord: Lelijk!

Hoop niet dat ze het design zo radicaal gewijzigd hebben ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Nou dit mag ik toch niet hopen....!!! Ik kan me het niet voorstellen!

Maar we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat het een voorloper (studiemodelletje) is geweest van wat er nu in de schappen komt te liggen (...hoewel het verschil in beide modellen wel erg groot is...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat moet echt wel een andere telefoon zijn dan de A701 zijn!

Heb een prijs bij de pdashop geveonden, via een cache link van google. Link lijkt echter niet meer te werken, en kan hem niet meer terugvinden op de site van de pdasho.
Feit blijft dat er een (nederlandse) prijs voor de Mio A701 is :
http://66.249.93.104/sear....html+mitac+mio+701&hl=nl

€ 619,00 Koop MITAC Mio A 701 GPS PDA PHONE

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 22-12-2005 08:48 ]

• 4POX

4POX

Everybody is wired

offtopic:
@-baco-

Jouw vriendin wil dat je hier wat minder gaat kijken. Ze heeft liever dat je gaat sparen voor nuttige dingen. Bijvoorbeeld hoofdsteunen voor de auto, een LPG installatie die wel werkt en een badkamer. Jouw telefoon "perongeluk" molesteren is geen vrijbrief voor een nieuwe telefoon.

En nu weer ontopic. Ik heb net een simonly abbo aangevraagd. Mijn telefoon kan prima nog 12 maanden mee. En ik heb ook nog een een besparing van 28 euro de maand. Hulde. Dus eerst geen mitac voor mij :P

AKA Rinkel weblog

Nouja, ik heb van T-Mobile tot 6 februari gekregen om een nieuwe phone te zoeken. Ik ben benieuwd of ik dan de MIO al kan bestellen.

Topicstarter
4POX schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:18:
offtopic:
@-baco-

Jouw vriendin wil dat je hier wat minder gaat kijken. Ze heeft liever dat je gaat sparen voor nuttige dingen. Bijvoorbeeld hoofdsteunen voor de auto, een LPG installatie die wel werkt en een badkamer. Jouw telefoon "perongeluk" molesteren is geen vrijbrief voor een nieuwe telefoon.

En nu weer ontopic. Ik heb net een simonly abbo aangevraagd. Mijn telefoon kan prima nog 12 maanden mee. En ik heb ook nog een een besparing van 28 euro de maand. Hulde. Dus eerst geen mitac voor mij :P
Ook niet voor mij aangezien hij nog lang niet uit is en ik nu toch wel een andere nodig heb.

offtopic:
@Rienk: Dat zij dat wil weet ik gelukkig ook wel, zou niet best zijn als jij dat beter weet dan dat ik dat doe. Die hoofdsteunen worden er volgende week ingezet dus ja, als ik daar nu nog moet voor gaan sparen dan is het een beetje laat. En de badkamer komt als de nieuwe hypotheek rond is. Maargoed het blijft veel geld dus ik moet maar even zien wat ik ga doen. En "per ongeluk" je telefoon uitwassen is wel een hele radicale manier. Je weet dan wel zeker dat hij stuk is maargoed. Als ik hem persee nu stuk had willen hebben had ik hem wel laten vallen ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 84746 op 22-12-2005 11:26 ]

Anoniem: 151103

Ergens gelezen dat hij medio februarie uitkomt.

• hellboy123
Anoniem: 151103 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:17:
leuke website ergens, heb je ook een linkje naar deze website?

• 4POX

4POX

Everybody is wired

offtopic:
LOL

AKA Rinkel weblog

Volgens deze site een vermoedelijke releasedatum van 15 februarie:
http://www.boekensoft.com...n&action=detail&id=126481

Deze site geeft aan dat hij rond medio februarie beschikbaar is:
http://www.supergps.co.uk...held-mobile-pc-p-375.html

En shipment zou medio decembaar plaatsvinden volgens deze site, en 29 november is hij al gepresenteerd in Beijing:
http://www.theregister.co.uk/2005/11/30/mio_gps_a701/

Dit was z'n beetje alles wat ik heb kunnen vinden, kzou zelf ook wel meer willen weten over deze naar mijn mening zeer interessante gsm/pda.

Anoniem: 151103 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:57:
Volgens deze site een vermoedelijke releasedatum van 15 februarie:
http://www.boekensoft.com...n&action=detail&id=126481 [ ...lapje tekst...]
kzou zelf ook wel meer willen weten over deze naar mijn mening zeer interessante gsm/pda.
Volgens die link van Rupke kan daar prijsinfo opvragen (...effe bellen, en hopen dat ie onder de tot nu toe bekende 580 euro's duikt ;) ).

Ik zou graag nog willen weten:
1). of de 2.7 inch een werkbaar scherm is aangezien concurrerende PDA's aan de 3.5 inch zitten (...wat mij aanzienlijk prettiger lijkt), en
2). of de batterij lang meegaat en/of te vervangen is.... en
3). of ie ook landscape mode heeft...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 23-12-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151103 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:17:
Gieg :)

[Tipje] Rupke, februari schrijf je zonder e op het eind hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 26457 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:06:
1). of de 2.7 inch een werkbaar scherm is aangezien concurrerende PDA's aan de 3.5 inch zitten (...wat mij aanzienlijk prettiger lijkt), en
Als het je om het formaat van het scherm gaat, dan kan je beter voor een échte PDA gaan (6515, 6715), dit is primair een telefoon (met PDA functionaliteiten).

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:38:
[...]

Gieg :)

[Tipje] Rupke, februari schrijf je zonder e op het eind hoor :)
Idd, februari zonder e, maar you know what I mean.

En het toestel wordt idd gebracht als een gsm met pda functies, wat imo niet verkeerd is aangezien hij dan ook wel een stuk kleiner al zijn dan de meeste pda's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Denk formaatje SE 900/910, misschien een fractie kleiner als ik de afmetingen mag geloven die nu de ronde doen.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S913 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:46:
[...]
Als het je om het formaat van het scherm gaat, dan kan je beter voor een échte PDA gaan (6515, 6715), dit is primair een telefoon (met PDA functionaliteiten).
mmm... tja, is wat voor te zeggen. Is 2.7 werkbaar voor o.a navigatie of wordt het gepriegel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 26457 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:18:
[...]

mmm... tja, is wat voor te zeggen. Is 2.7 werkbaar voor o.a navigatie of wordt het gepriegel ?
2.7 is volgens mijn altijd nog groter dan die Nokia- en andere échte GSM-schermpjes waar je TomTom Mobile of Route66 op kan draaien, toch?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S913 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 12:13:
[...]
2.7 is volgens mijn altijd nog groter dan die Nokia- en andere échte GSM-schermpjes waar je TomTom Mobile of Route66 op kan draaien, toch?
Een goede gedachte. Als dat echt zo is, dan hoef ik mij geen zorgen te maken lijkt mij....maar ik weet niet wat de formaten van die TomTom-achtige schermpjes (en/of resolutie) zijn. Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 11:32
Ik was net op zoek naar iets meer info,
kom ik op nieuwemobiel .nl,
daar kan je je mailadres doorgeven wanneer dit apparaatje in de winkel komt, enzo.

Daarna in Google zie ik een linkje naar een "bod-pagina" voor bedrijven die deze lijst met geïnteresseerden kunnen kopen! :|
Voor 20 cent per adres!

zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/tiepeks/Bod%201.JPG

[Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/tiepeks/Bod%202.JPG

Kan dat zomaar? Als je achteloos hier je adres invult?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Godver, de vuile idioten! Mijn adres staat daar bij (gelukkig niet mijn zakelijke) maar toen ik het invulde stond er op zeker bij dat mijn adres nooit aan derden zou worden verstrekt/verkocht. :(

Niet dat je ooit een mail krijgt van www.nieuwemobiel.nl, het is alleen oogsten dus blijkbaar...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 28-12-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S913 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:46:
[...]

Kan best zijn, maar de A701 heeft meer power qua mhz en ram dan de 6515/6715. Daarom gaat mijn keuze ook uit naar de A701. Ook zijn die IPAQ series helemaal kansloos qua navigatie. Ze gebruiken een oudere GPS chipset en deze levert veel problemen op (topic op pocketinfo.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 44226 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:54:
[...]

Kan best zijn, maar de A701 heeft meer power qua mhz en ram dan de 6515/6715. Daarom gaat mijn keuze ook uit naar de A701. Ook zijn die IPAQ series helemaal kansloos qua navigatie. Ze gebruiken een oudere GPS chipset en deze levert veel problemen op (topic op pocketinfo.nl).
True, maar de A701 blijft primair een telefoon, dus zal men moeten leren leven met het iets kleinere scherm (of op een PDA wachten die wel aan je verwachtingen voldoet)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S913 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:06:
[...](of op een PDA wachten die wel aan je verwachtingen voldoet)
...tja, dat zou mooi zijn, maar wie weet er een modelltje (PDA, GPS en GSM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Waar ik mij het meeste zorgen om maak wat betreft deze telefoon/pda is zijn USB mogelijkheid...
Ik heb gezien dat zijn broertje de A700, USB 1.1 heeft net zoals de mio 168... Dat zou echt een dik vet min punt zijn!! Ik heb deze week een Mio a201 in haden gehad en die had wel USB 2.0. Het kopieren van bestanden van en naar de PDA gaat dan echt een stuk sneller!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:02
Smarty77 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:04:
Waar ik mij het meeste zorgen om maak wat betreft deze telefoon/pda is zijn USB mogelijkheid...
Ik heb gezien dat zijn broertje de A700, USB 1.1 heeft net zoals de mio 168... Dat zou echt een dik vet min punt zijn!! Ik heb deze week een Mio a201 in haden gehad en die had wel USB 2.0. Het kopieren van bestanden van en naar de PDA gaat dan echt een stuk sneller!!
Daar zal ik niet zo mee zitten, dat doe ik via mijn cardreader. Daarbij, als er een gewone sd card in moet, ik ook niet meer moet lopen zeulen met de mini-sd adapters.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

ziet er goed uit deze telefoon
eerst maar eens in m'n handen hebben voordat ik besluit of ik hem wil kopen

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 11:32
Ik kwam op een taiwanese mio-site deze flashdemo van de a700 tegen waar wel WIFI op zit!
Moet je wel effe helemaal afkijken.

Klik

We gaan er maar vanuit dat de a700 en de a701 broertjes zijn. :P

keeping our fingers crossed :Y)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Idd, gelikte demo én WiFi! :9~

Zoals eerder hierboven gevraagd, kan je in de demo ook zien dat hij USB 1.1 gebruikt voor ActiveSync ... 2.0 had leuk geweest, maar doet er niet aan af dat ik hem wil ... sowieso, 1.1 voor ActiveSync (mail, agenda etc) is genoeg, grote bestanden zet ik er wel met WiFi op :P

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...geen landscape mogelijk zo te zien.... tikje jammer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:06:
...geen landscape mogelijk zo te zien.... tikje jammer,
In de demo zien je wel dat ze de Mio navigatiesoftware een kwartslag draaien zodat deze landscape wordt ...

Afbeeldingslocatie: http://www.snowbros.nl/upload/pics/miolandsc.jpg

Dus de kans bestaat dat landscape ook voor andere software ondersteund wordt .. lijkt me sowieso meer een software- dan een hardware-aangelegenheid.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S913 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:45:
[...]
In de demo zien je wel dat ze de Mio navigatiesoftware een kwartslag draaien zodat deze landscape wordt ...

Dus de kans bestaat dat landscape ook voor andere software ondersteund wordt .. lijkt me sowieso meer een software- dan een hardware-aangelegenheid.
...heee... nog niet opgevallen 8)7 . Das mooi. Is er in ieder geval weer 1 van mijn vragen opgelost:
Anoniem: 26457 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:06:
Ik zou graag nog willen weten:
2). of de batterij lang meegaat en/of te vervangen is.... en
3). of ie ook landscape mode heeft...
Over het 2.7 inch scherm is ook al wat gebabbeld, dus ...
...nu nog alleen die accu.... of ie een beetje lang meegaat als je aan de wandel bent in de bergen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 30-12-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 26457 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:21:
Over het 2.7 inch scherm is ook al wat gebabbeld, dus ...
...nu nog alleen die accu.... of ie een beetje lang meegaat als je aan de wandel bent in de bergen :P
Eigenlijk ben ik tegoed voor deze wereld :P Zie onderstaande screenshot uit dezelfde demo:

Afbeeldingslocatie: http://www.snowbros.nl/upload/pics/miobat.jpg

Nou is mijn koreaans ietswat dramatisch, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat die 1300mAh over de batterij gaat :P Nou even iemand zoeken kan vertalen wanneer hij resp. 4 uur, 200 uur en 4 uur meegaat ...

Voor de beeldvorming, in de HP hw6515 zit een 1200mAh batterij.

~ H.P. Lovecraft

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.