Het voor het voorgaande os ook niet echt helemaal normaal om een romupdate ui te brengen.. En daarnaast heeft bijv de Mio 168 altijd goed gewerkt!!! Ik weet dat de eerste serie een probleem met de GPS had, hier is een firmware upgrade voor uitgekomen van Mio!!Black_Rain schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:32:
[...]
Er staat ook dat Mio nog nooit met een Rom update is uitgekomen voor geen enkel van zijn toestellen tot hiertoe. Als dit zo is dan zullen er veel ontevrede mensen zijn als de telefoon niet altijd werkt. Ik ben nu aan het uitzoeken of het een hardware probleem is of software. (testen met en zonder sd kaart, verschillende merken, software erop en eraf, hardreset, .....)
[...]
Het enig wat mij verbaast is dat niemand het telefoongedeelte niet bagger vindt. Ben ik zo verwent geweest met mijn nokia 6230?
Kan er niemand bevestigen dat bv het geluid zeer slecht tot niet te horen valt bij het opnemen van een filmpje. (zeer stil)
Bij hoe langer hoe meer producten zijn de klanten de testers ipv dat ze hun producten eens grondig testen.
Ha ja ps. Heb reeds een mail gestuurd waar ik al een week geen antwoord heb ontvangen. Maar ze zullen het daar bij mio wel druk hebben zeker.
Er komt vast een ROM update uit alleen dit zal nog wel even duren denk ik!
Het geluid van de telefoon is hardstikke goed door de speaker zelf! Alleen via mijn bluetooth oortje is het niet heel bijzonder!
Heeft iemand al eens de Mr. handsfree bluetooth uitgeprobeerd???
Daarnaast is het bekend dat de aansturing van de Mic. niet helemaal juist verloopt! Handsfree werkt daarom ook niet goed!
En ja het valt mij ook op dat veel producten uitkomen die nog niet helemaal 100% zijn uitgetest! Bij deze mio verbaas ik me er helemaal over omdat ze en de a700 (indentiek) uit hadden gebracht een jaar geleden... Daarnaast is dit toestel al een dik 3/4 jaar geleden van de ontwerptafel gerolt (toen kwamen de eerste proto's al van de band afrollen!!)
Mio helpdesk is erg druk blijkbaar, ze hebben ook niet zo'n hele grote helpdesk volgens mij! En met al die nieuwe producten zal het een stuk drukker zijn... Misschien was het beter geweest om cappaciteit uitbreiding te doen!!! (maarja dan krijg je weer van die mutsen aan de lijn die nergens vanaf weten... ook niet ok!)
[ Voor 33% gewijzigd door Smarty77 op 21-04-2006 17:45 ]