Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:49
Black_Rain schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:32:
[...]

Er staat ook dat Mio nog nooit met een Rom update is uitgekomen voor geen enkel van zijn toestellen tot hiertoe. Als dit zo is dan zullen er veel ontevrede mensen zijn als de telefoon niet altijd werkt. Ik ben nu aan het uitzoeken of het een hardware probleem is of software. (testen met en zonder sd kaart, verschillende merken, software erop en eraf, hardreset, .....)
[...]
Het enig wat mij verbaast is dat niemand het telefoongedeelte niet bagger vindt. Ben ik zo verwent geweest met mijn nokia 6230?
Kan er niemand bevestigen dat bv het geluid zeer slecht tot niet te horen valt bij het opnemen van een filmpje. (zeer stil)

Bij hoe langer hoe meer producten zijn de klanten de testers ipv dat ze hun producten eens grondig testen.

Ha ja ps. Heb reeds een mail gestuurd waar ik al een week geen antwoord heb ontvangen. Maar ze zullen het daar bij mio wel druk hebben zeker.
Het voor het voorgaande os ook niet echt helemaal normaal om een romupdate ui te brengen.. En daarnaast heeft bijv de Mio 168 altijd goed gewerkt!!! Ik weet dat de eerste serie een probleem met de GPS had, hier is een firmware upgrade voor uitgekomen van Mio!!

Er komt vast een ROM update uit alleen dit zal nog wel even duren denk ik!
Het geluid van de telefoon is hardstikke goed door de speaker zelf! Alleen via mijn bluetooth oortje is het niet heel bijzonder!

Heeft iemand al eens de Mr. handsfree bluetooth uitgeprobeerd???

Daarnaast is het bekend dat de aansturing van de Mic. niet helemaal juist verloopt! Handsfree werkt daarom ook niet goed!

En ja het valt mij ook op dat veel producten uitkomen die nog niet helemaal 100% zijn uitgetest! Bij deze mio verbaas ik me er helemaal over omdat ze en de a700 (indentiek) uit hadden gebracht een jaar geleden... Daarnaast is dit toestel al een dik 3/4 jaar geleden van de ontwerptafel gerolt (toen kwamen de eerste proto's al van de band afrollen!!)

Mio helpdesk is erg druk blijkbaar, ze hebben ook niet zo'n hele grote helpdesk volgens mij! En met al die nieuwe producten zal het een stuk drukker zijn... Misschien was het beter geweest om cappaciteit uitbreiding te doen!!! (maarja dan krijg je weer van die mutsen aan de lijn die nergens vanaf weten... ook niet ok!)

[ Voor 33% gewijzigd door Smarty77 op 21-04-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
golem schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:29:
Dat is dan niet nachtweergave -> dat is loss of signal weergave, dat lijkt heel erg maar volgens mij zijn er wel wat verschillen :D
oh ja, ik was even vergeten dat het signaal ook weg kan vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172906

Ik heb een probleempje met TT5.21 betreffende de GPS balkjes. Deze zijn helaas niet zichtbaar. Ergens heb ik een tip gelezen ivm het aanpassen van het spgps.ini fileke. Helaas kan ik dit niet vinden. Iemand een idee hoe ik de GPS balken wel kan zien? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133641

Hebben er meer mensen problemen met het quick position verhaal? Ik zal wel het 1 en ander fout doen, maar ik krijg het niet goed werkend. Tomtom (5.21) lockt pas na 2 minuten in en als ik pech heb (bv, sta in de stad) kan dit helemaal lang duren. Ongeveer 10 a 15 minuten. Met quick position zou dit toch in 10 a 20 seconden gebeurd moeten zijn?

Ik heb de laatste emphasis file, en tomtom staat op andere nmea gps, baudsnelheid 57600, GPS_HWCOM.
Bij start->instellingen->gpssetting staat er 'GPD1' als port geselecteerd.

Klopt het dat het zo lang duurt , of heb ik wat verkeerd ingesteld? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 13:17

DMP.cc

They call me DM

Voor de geintreseerde (tweakers):

De dailer van de ETEN G500, (je toetsen worden groter, wat in principe een groot voordeel is, maar je verliest het smartdailen):
Kopieer de .cab naar je mio en voer hem uit.
http://www.dmp.cc/a701/PhoneDiallerSkin.zip

En een skin zodat alles weer een beetje grijs word:
de inhoud vd map "gray"moet in de windows mobile folder geplaatst worden.
http://www.dmp.cc/a701/GreyColourScheme.zip

in deze volgorde, let op ik bied geen ondersteuning ik heb dit van een ander A701 forum "geleend"

Afbeeldingslocatie: http://www.dmp.cc/img/dail.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.dmp.cc/img/dailbr.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.dmp.cc/img/bellen.bmp

[ Voor 27% gewijzigd door DMP.cc op 22-04-2006 10:00 . Reden: toevoegen fotos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens nog een kleine theori over de vastlopers.

Mij is opgevallen dat als ik bij start->instellingen->systeem->eUtility->Vermogen het vinkje ' SD-slot uitgeschakeld in slaap modus' aanvinkt het problemen geeft. Als ik met iets werk wat op de sd kaart sta en ik wacht te lang, dan loopt de mio soms vast. En sinds windows mobile de programma's niet standaard afsluit, kan er nog naar je sd kaart gevraagd worden zonder dat jij het weet. Nu ik dit vinkje uit heb staan heb ik geen vastlopers meer (ongeveer 3 dagen). Eerst had ik er elke dag zeker wel 1.

Misschien is het puur toeval, maar het is het proberen waard als je er last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 23:10:
Voor de geintreseerde (tweakers):

De dailer van de ETEN G500, (je toetsen worden groter, wat in principe een groot voordeel is, maar je verliest het smartdailen):
Kopieer de .cab naar je mio en voer hem uit.
http://www.dmp.cc/a701/PhoneDiallerSkin.zip

En een skin zodat alles weer een beetje grijs word:
de inhoud vd map "gray"moet in de windows mobile folder geplaatst worden.
http://www.dmp.cc/a701/GreyColourScheme.zip

in deze volgorde, let op ik bied geen ondersteuning ik heb dit van een ander A701 forum "geleend"

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mag ik vragen van welk forum je hebt... ik vind de info die je hebt gepost erg waardevol en zou graag eens een kijkje willen nemen op dat forum! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80564

Anoniem: 133641 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:12:
Ik heb trouwens nog een kleine theori over de vastlopers.

Mij is opgevallen dat als ik bij start->instellingen->systeem->eUtility->Vermogen het vinkje ' SD-slot uitgeschakeld in slaap modus' aanvinkt het problemen geeft. Als ik met iets werk wat op de sd kaart sta en ik wacht te lang, dan loopt de mio soms vast. En sinds windows mobile de programma's niet standaard afsluit, kan er nog naar je sd kaart gevraagd worden zonder dat jij het weet. Nu ik dit vinkje uit heb staan heb ik geen vastlopers meer (ongeveer 3 dagen). Eerst had ik er elke dag zeker wel 1.

Misschien is het puur toeval, maar het is het proberen waard als je er last van hebt.
Ik vrees dat dit puur toeval is. Bij mij staat dit vinkje uit, en hij is net weer vastgelopen.
Ik heb er echter geen SD kaart inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:36

S1W

Is er al iemand zo dapper geweest om een MultiSim (of DualSim) in z'n A701 te proppen? Ik heb er 3 verschillende in gehad tot nu toe... Nou, met behulp van een pincet en een schroevendraaier (!) kon ik ze er met grote moeite pas weer uit breken... De MultiSIM maakt geen goed contact dus werkt niet.

Geen aanrader dus, het SIM slot van de MIO is te krap voor een Dual sim houder ben ik bang.

Voor de liefhebbers wil ik de beschadigde binnenkant van de MIO wel posten, hehehe... :)

[ Voor 19% gewijzigd door S1W op 22-04-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171426 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:12:
[...]
Ik heb het ook wel eens, maar dat is hooguit 1 keer per week of nog minder, vorige week is het niet één keer gebeurd. Ik hou hem wel erg kaal, dan blijft hij toch het snelst en stabielst aanvoelen. (en ik speel er ongeveer 24 per dag mee hehe erg leuk speelgoed) Nu heb ik alleen TomTom, pocketwijzer, Bejeweled, dat profielen ding en MagicSS draaien en hij is nu lekker stabiel. OHja en nutuurlijk het oranje MS theme, maar dat telt niet, toch? :*)

Ik vind het nog steeds een superfeaun! _/-\o_
Ik heb er helemaal geen extra software opstaan. Na de harde reset heb ik er niets meer aangedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Smarty77 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:38:
[...]

Mag ik vragen van welk forum je hebt... ik vind de info die je hebt gepost erg waardevol en zou graag eens een kijkje willen nemen op dat forum! :)
Volgens mij mag het eigenlijk niet maar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Even een vraagje over het beschermvliesje wat je erop kunt doen. De mijne zit er wel netjes op alleen er zit 1 luchtbelletje erg irritant in de weg. Hoe krijg ik dat velletje er weer af? Heb voorzichtig met een mesje geprobeerd, maar ik ben bang dat ik het schermpje sloop :|

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMD 64 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:11:
Even een vraagje over het beschermvliesje wat je erop kunt doen. De mijne zit er wel netjes op alleen er zit 1 luchtbelletje erg irritant in de weg. Hoe krijg ik dat velletje er weer af? Heb voorzichtig met een mesje geprobeerd, maar ik ben bang dat ik het schermpje sloop :|
Is eerder in dit topic behandeld.....
Met plakband wil het zowiezo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-12-2024
Zijn er hier gebruikers die het aan de gang hebben, om te internetten via bluetooth van de wanadoo livebox?
Of is dit helemaal niet mogelijk. Ik kan mbv bleutooth de livebox "vinden" maar krijg verder geen services. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Anoniem: 80564 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:39:
[...]

Is eerder in dit topic behandeld.....
Met plakband wil het zowiezo.
Bedankt, na veel prulle gelukt :P. Ik houd het topic al vanaf het begin bij, maar die tip had ik toch gemist :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

mssn dome vraag maar hoe verwijder je de batterij? dat ding zit vast (!) (heb all zoeen lipje afgebroken met proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172906

_NRN_Dutchman schreef op zondag 23 april 2006 @ 08:44:
mssn dome vraag maar hoe verwijder je de batterij? dat ding zit vast (!) (heb all zoeen lipje afgebroken met proberen)
O-) Je moet de batterij al duwen uithalen. Hoe? Goed duwen van de onderkant richting camera-lens.
Aan de onderkant, net boven de mini usb zie je kleine uitsparing, daar kan je gemakkelijk tegen drukken en dan met het kleine zwarte lipje omhoog heffen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Anoniem: 172906 schreef op zondag 23 april 2006 @ 09:09:
[...]

O-) Je moet de batterij al duwen uithalen. Hoe? Goed duwen van de onderkant richting camera-lens.
Aan de onderkant, net boven de mini usb zie je kleine uitsparing, daar kan je gemakkelijk tegen drukken en dan met het kleine zwarte lipje omhoog heffen. O-)
8)7 simpel en effectief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80564 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:48:
[...]

Ik vrees dat dit puur toeval is. Bij mij staat dit vinkje uit, en hij is net weer vastgelopen.
Ik heb er echter geen SD kaart inzitten.
Ik heb wel zo een idee dat veel vastlopers te maken hebben met het in slaapstand gaan van de telefoon. Heb jij die indruk ook of loopt hij vast als je er echt mee bezig bent? Mijn vastlopers zijn blijkbaar helemaal weg, dus ik ben erg benieuwd waardoor het zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik heb een probleem met synchroniseren. Mischien dat jullie het weten. (een FAQ over synchroniseren zou mischien ook wel handig zijn :P) mijn probleem is als volgt: synchroniseren lukt totdat hij de gegevens van mijn gsm binnen gaat halen, dan herstart opeens me pc :?. Via bluetooth.. ze zien elkaar wel alleen als ik dan verbinding maak dan kan ik niet synchroniseren en de handleiding die erbij zit klopt totaal niet met wat ik allemaal krijg.

(ik gebruik een Sitecom bluetooth Dongle)

Mischien jullie tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32345

@AMD 64: JEEEEE... ik ben dus niet de enige :). Had op mijn PC ook ditzelfde probleem, maar toen op de laptop wel aan de gang gekregen. Eerst dacht ik nog dat het aan ActiveSync ligt, maar die heeft nu de allernieuwste versie. Het is in elk geval een probleem met de software op je PC en niet met de MIO. Ik heb alleen al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Uiteindelijk op mijn PC een virtual machine gezet (helemaal kaal) en daar werkt het wel mee.

Als je ooit een echte oplossing vind dan hoor ik het heeeeel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ow ik heb de oplossings gevonden hoor. Je moet perse SP2 hebben :|. En je windows firewall moet ook uitstaan (kwam ik achter na een verse installatie). Dus alles werkt nu gewoon bij mij. Enkel heb ik dus een Sitecom CN-521 Bleutooth adaptertje. Maar die krijg ik niet geinstalleerd (na die nieuwe windows installatie met PS2) wat er gebeurd: Ik klik op het icoontje installeren, dan lijkt het net of hij iets gaat doen maar er gebeurd verder niks :/. Ik heb alle drivers die op de sitecom website staan ook getest. geen van alle werken.

Heeft iemand dat van jullie ook (mijn vraag staat mss wel in het verkeerde topic, maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171426

AMD 64 schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:37:
Ow ik heb de oplossings gevonden hoor. Je moet perse SP2 hebben :|. En je windows firewall moet ook uitstaan (kwam ik achter na een verse installatie). Dus alles werkt nu gewoon bij mij. Enkel heb ik dus een Sitecom CN-521 Bleutooth adaptertje. Maar die krijg ik niet geinstalleerd (na die nieuwe windows installatie met PS2) wat er gebeurd: Ik klik op het icoontje installeren, dan lijkt het net of hij iets gaat doen maar er gebeurd verder niks :/. Ik heb alle drivers die op de sitecom website staan ook getest. geen van alle werken.

Heeft iemand dat van jullie ook (mijn vraag staat mss wel in het verkeerde topic, maargoed)
Ik heb die adapter ook, je plugt hem in, je installeert de driver en dat ding draait. Mss moet je toch ff een ander forum raadplegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
AMD 64 schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:37:

Ik heb em ook... no problemo er mee gehad!!

Vergeet niet zoals bij elk USB device, eerst de drivers installeren en daarna pas je USB device inpluggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Het probleem is gewoon in doe de cp erin, je krijgt een schermpje te zien. Ik klik op installeren. Dan komt er een klein schermpje initaliseren ofzo. Dat schermpje verdwijnt dan heel snel. Thats it!. Heel frustrerend. (heb dus ook alle drivers geprobeerd van de sitecom website)

Nog iets wat ik zag. Als ik in windows taakbeheer kijk dan is de applicatie wel geopend (de installatie dus) maar ik zie hem niet :?. Dus ik procesbeindigen opeens verschijnt het schermpje en verdwijnt weer. Iemand enig idee wat dat is?

[ Voor 31% gewijzigd door AMD 64 op 23-04-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Anoniem: 171426 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:56:
[...]

Heel cool, hopenlijk kunnen wij onze brakke styli omruilen oid, anders blijven we met die rukdingen zitten!
Mijn 1ste stylis heeft het gstr avond begeven ;(

ik hoop idd dat er een garantie regeling komt

(btw we zijn voorbij de 1000 tijd voor een nieuwe post?)

[ Voor 9% gewijzigd door DMP.cc op 24-04-2006 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_NRN_Dutchman schreef op maandag 24 april 2006 @ 07:46:
[...]
Mijn 1ste stylis heeft het gstr avond begeven ;(

ik hoop idd dat er een garantie regeling komt

(btw we zijn voorbij de 1000 tijd voor een nieuwe post?)
Tssss, mijn stylus bleeft vandaag ook voor de helft in m'n mio hangen. :( Ik heb al support gevraagd op die dingen bij Mio via de website. Zonder stylus is dat ding waardeloos en ik blijf niet plakken en knijpen, dit is geen hobby project!

Weet iemand al hoe je die irritante homepage van Mio uit internetexplorer kan halen, behoorlijk irritant dat ik eerst die pagina moet laden als ik via gprs inbel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44226

Die stylus gebruik ik zelden. Altijd mijn vinger/nagel om het apparaat te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44226 schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:15:
Die stylus gebruik ik zelden. Altijd mijn vinger/nagel om het apparaat te besturen.
Ik zat ook al te denken om mijn vinger te vervangen door een stylus, zou veel handiger zijn! })
Waar laat je zoiets doen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Zou op zich best handig zijn een stylus die je om je wijsvinger klemt. Kan ook lekker kort zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:05

Fioravanti

Fioravantastisch!

Anoniem: 44226 schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:15:
Ik gebruik ook steeds meer mn vingers :)

heb volgens mij al ergens gezien waar je nieuwe stylusjes (correcte spelling? ;)) kan kopen.

Ben nu met mn tweede (en dus laatste) bezig, deze pak ik nu wel een stuk beheersder uit mn Mio, you never know...

Zelf heb ik nog het meeste last van een probleem bij het bellen, de andere partij hoort zichzelf steeds in de echo. Zelf heb ik nergens last van. Ik heb begrepen dat dit op te lossen is door de microfoon zachter de zetten, dit kan alleen niet... heeft iemand hier een progje voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fioravanti schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:11:
[...]
heb volgens mij al ergens gezien waar je nieuwe stylusjes (correcte spelling? ;)) kan kopen.
offtopic:
Nu de grammatica nog O-)

Ik wil dat er een inruilprogramma komt voor die dingen! Nix kopen!

Het liefste zou ik m'n mio uitboren om er vervolgens een NIET-telescopisch en IETS dikkere stylus in op te kunnen bergen. Maar goed, je kunt ook je vinger gebruiken B)

Ik heb geen probleem met echo's en ik zou niet weten hoe je de microfoon zachter zou moeten zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PeGys schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:19:
Hoe zit het ni eigelijk met een desktop cradle ? Bestaat deze of niet ?
Hij is nu te pre-orderen.
http://www.expansys.nl/product.asp?code=135736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 171426 schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:44:
[...]
offtopic:
Nu de grammatica nog O-)

Ik wil dat er een inruilprogramma komt voor die dingen! Nix kopen!

Het liefste zou ik m'n mio uitboren om er vervolgens een NIET-telescopisch en IETS dikkere stylus in op te kunnen bergen. Maar goed, je kunt ook je vinger gebruiken B)

Ik heb geen probleem met echo's en ik zou niet weten hoe je de microfoon zachter zou moeten zetten..
die problemen met echo heeft ook alleen de andere kant van de lijn. Met de E-Ten G500 heb je precies hetzelfde probleem overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Anoniem: 111759 schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:27:
[...]

die problemen met echo heeft ook alleen de andere kant van de lijn. Met de E-Ten G500 heb je precies hetzelfde probleem overigens
Het is idd alleen aan de andere kant van de lijn. de Qtek schijnt er ook last van te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Is die echo geen pick-up van het geluid in de mic dan? als je het geluid zachter zet moet de echo toch ook minder worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Fioravanti schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:06:
[...]

Het is idd alleen aan de andere kant van de lijn. de Qtek schijnt er ook last van te hebben
welke qtek, de S200 en de 9100/9000 in elk geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

golem schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:43:
Is die echo geen pick-up van het geluid in de mic dan? als je het geluid zachter zet moet de echo toch ook minder worden?
Die wordt dan idd minder :), maar nog niet genoeg, wil nog wel de ander kunnen verstaan

(oren nog een keer uit laten spuiten is geen optie ;))

vandaar dat ik mij afvroeg of iemand een prog weet waarmee je de pickup/sterkte van de mic aan kan passen

ps. het was bij iemand die een 9100 had, maar dat bleek alleen bij een bluetooth headset te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Kan het geluid ook nog getuned worden? ( Zodat hij wat harder kan ;) ) Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen enkel probleem heb met het toestel. Ook loopt hij niet vast.. Alleen heb ik een probleem met een Sitecom CN-521 om die te installeren :/

Grappig eigenlijk, op het koptelefoontje staat "Extended use of the device at full volume could cause hearing loss" nouja dan ben ik toch al redelijk doof want ik hoor bijna niets :P

[ Voor 28% gewijzigd door AMD 64 op 24-04-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84746

Topicstarter
Ga maar verder in:

Mitac Mio A701 - Part 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy