Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@janjanjan: Ik had ook een progje erop gezet voor handschrift herkenning enzo (volgens mij niet saman, maargoed). Had toen ook vergelijkbare problemen. Deze kwamen als die popup verscheen dat ik mijn GPRS instellingen niet had ingesteld (alles zat dan vast). Nu heb ik hem vrij kaal, met alleen:

Resco file explorer;
Vito voice dialing;
Microsoft .NET CF 2.0
TomTom 5

En draait hij als een zonnetje alles wat ik wil doen. Kan je niet proberen progjes er even af te gooien totdat hij het wel blijft doen en je weet aan welke prog het ligt? Ik denk in elk geval dat het een software en geen hardware probleem is, helemaal omdat hij wel gewoon je oproepen registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:10:
[...]

Kun je voor mij misschien kijken wat jouw standaard waarden zijn bij DefaultIm?
Geen idee, maar misschien dat je hier wat mee kunt ?
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=45727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem run krijg ik de volgende foutmelding:
near-factory-restore.exe is geen geldige Win32-toepassing.

Iemand ook bekend met dit probleem??

En als ik hem via mijn cardreader op mijn SD kaart wil zetten krijg ik de volgende melding:
Kan near-factory-restore niet kopieeren. Kan de overdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Terwijl ik voor de rest wel alles kan....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:54:
Als ik hem run krijg ik de volgende foutmelding:
near-factory-restore.exe is geen geldige Win32-toepassing.

Iemand ook bekend met dit probleem??

En als ik hem via mijn cardreader op mijn SD kaart wil zetten krijg ik de volgende melding:
Kan near-factory-restore niet kopieeren. Kan de overdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Terwijl ik voor de rest wel alles kan....
Ik denk ook dat het met je toegevoegde software te maken heeft! Ook ik adviseer je om eens wat van die geinstalleerde applicaties te verwijderen! Kijken wat ie doet.

Ik heb zelf SBP backup draaien, SBP Plus, SBP full keyboard, Phone Profile, miomap en tomtom ... (eigenlijk is alleen SBP Plus en SBP full keyboard continue actief de rest start je soms op!

Die "near factory restore.exe" moet je idd kopieren naar je sd kaart en vanuit daar op je mio runnen!
kopieer hem eens via Active sync (wel 4.1 he :) )
Mocht dit nog niet werken dan zou ik je gehele SD kaart een keer kopieren naar je Desktop, daarna een Format uitvoeren op je SD kaart zodat ie helemaal leeg en schoon is!

Het moet gewoon allemaal redelijk normaal werken... de storingen die jij omschrijft heb ik in het "verleden" wel eens gehad... maar toen was ik vooral aan het klooien met allerlei applicaties!

Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:20:
[...]

Ik denk ook dat het met je toegevoegde software te maken heeft! Ook ik adviseer je om eens wat van die geinstalleerde applicaties te verwijderen! Kijken wat ie doet.

Ik heb zelf SBP backup draaien, SBP Plus, SBP full keyboard, Phone Profile, miomap en tomtom ... (eigenlijk is alleen SBP Plus en SBP full keyboard continue actief de rest start je soms op!

Die "near factory restore.exe" moet je idd kopieren naar je sd kaart en vanuit daar op je mio runnen!
Mocht dit nog niet werken dan zou ik je gehele SD kaart een keer kopieren naar je Desktop, daarna een Format uitvoeren op je SD kaart zodat ie helemaal leeg en schoon is!

Het moet gewoon allemaal redelijk normaal werken... de storingen die jij omschrijft heb ik in het "verleden" wel eens gehad... maar toen was ik vooral aan het klooien met allerlei applicaties!

Hou ons op de hoogte!
Dus jij kunt "near factory restore.exe" gewoon naar je SD kaartje kopieeren?
Weet jij of het ook mogelijk is een format via de telefoon te doen?

Ik las ook een stuk terug dat je de eDialer kwijt bent na een harde reset, maar wat is dat precies?
Ik mis namelijk niets na de harde reset...

(lol..er staan ook een aantal prive foto's in de "near factory restore.exe")

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:41:
[...]

Dus jij kunt "near factory restore.exe" gewoon naar je SD kaartje kopieeren?
Weet jij of het ook mogelijk is een format via de telefoon te doen?

Ik las ook een stuk terug dat je de eDialer kwijt bent na een harde reset, maar wat is dat precies?
Ik mis namelijk niets na de harde reset...

(lol..er staan ook een aantal prive foto's in de "near factory restore.exe")
Het restore bestand is van iemand anders zoals je in mijn post hebt kunnen lezen... ik vraag je dan ook vriendelijk om ze te verwijderen... Hij is diegene die het voor een boel mensen weer mogelijk heeft gemaakt om de mio weer in zijn begin stand te krijgen...

De edialer is de applicatie die je kun starten aan de zijkant als je in je telefoon applicatie zit!
Die is na een harde reset weg. Hij veranderd dan in een normaal lijstje! Voor de harde reset was dit een soort 3d blokjes menu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

Na een paar dagen testen:

-GPS Dash loopt regelmatig vast
-Apperaat zelf loopt zelf wel vlot, maar loopt soms ook vast.
-Bij veel Applicaties geeft hij fout meldingen
-Toetsen blijven hangen bij sommige spellen (worms, ...)
-Jammer dat je de opneem, en ophang knop in applicaties niet ergens ander voor kan gebruiken.
-Camera is slechter dan die uit men vorige SE S700i
-Hoesje is iiritant omdat je je toestel er helemaal moet uithalen.

Dit klinkt vooral negatief maar toch vind ik het een fijn toestel, en waarschijnlijk kan je meer dan de helft van de fouten hierboven terug leiden naar WM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fioravanti schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:03:
Daarnaast heb ik nog een knelpunt.

Ik zag dat de Qtek s200 meerdere invoermogelijkheden had, zoals toetsenbord, transcriber ed.

Op mijn Mio zit alleen toetsenbord. Ik had toch wel verwacht dat die andere opties standaard in WM5 zouden zitten.

Iemand suggesties of oplossingen?
Je kunt transcriber downloaden en installeren, dus zoek op google en gij zult vinden. (tip: het is een gratis add-on van MS!) Ik heb het geinstalleerd, maar transcriber kan geen chocola maken van mijn handschrift, het gaan gewoon TE vaak fout en dat is irritant als je hele woorden opnieuw moet schrijven etc etc. Tevens zijn er registry hacks die andere invoermogelijkheden tevoorschijn toveren.
Ik ben echt een fan geworden van Letter Recognizer!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:05:
[...]

Het restore bestand is van iemand anders zoals je in mijn post hebt kunnen lezen... ik vraag je dan ook vriendelijk om ze te verwijderen... Hij is diegene die het voor een boel mensen weer mogelijk heeft gemaakt om de mio weer in zijn begin stand te krijgen...

De edialer is de applicatie die je kun starten aan de zijkant als je in je telefoon applicatie zit!
Die is na een harde reset weg. Hij veranderd dan in een normaal lijstje! Voor de harde reset was dit een soort 3d blokjes menu!
De foto's had ik al verwijderd :)
Ik weet echt nog steeds niet wat je bedoeld met de edialer.
Zo te zien is hij waarschijnlijk al in het restore bestand opgenomen, want ik zie geen verschil al ik hem daarna nog installeer.
Wat me wel opvalt is dat als ik dmv HKLM\Security\Phone\Skin\Enabled de operator skin verwijder, je niet meer kunt bellen dmv het intoetsen van een letter waardoor hij alle namen laat zien die deze letter bevatten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm..., net de MIO gereset en opnieuw geinstalleerd. Valt op dat ik nu een ander opstartscherm krijg (WM5 default), die van de MIO was volgens mij veel mooier. Telefoonfunctionaliteit zat er al in, dus ik snap ook niet waarom ik de edialer nog zou moeten installeren.

Wat ik wel vreemd vond is dat de folder "Instellingen" in je start menu leeg is... dus ik dacht hem te verwijderen. Maar dan zijn dus al je instellingen gewoon ook weg. Je kan wel gewoon weer een nieuwe map aanmaken met dezelfde naam en dan werkt het weer. Wel erg vaak.

Ik heb hem moeten herinstalleren omdat ik Pocket Informant had verwijderd, daarna deed hij echt helemaal niks meer.

???... mega irritant, ik ontdenk nu ineens dat na de reinstall het icoontje om het scherm te roteren en het icoontje voor bluetooth is verdwenen. Iemand enig idee hoe je die terug krijgt? (ik bedoel die icoontjes rechts onderin je scherm).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
  • Laatst online: 23-12-2024
Die horen bij je mio menu. Als je die uitzet gaan die icoontjes ook weg. Volgens mij stond dit nu op de site bij mio zodat je ze opnieuw kon installeren? Anders zou je ook de near_factory.... kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:29:
Hmmm..., net de MIO gereset en opnieuw geinstalleerd. Valt op dat ik nu een ander opstartscherm krijg (WM5 default), die van de MIO was volgens mij veel mooier. Telefoonfunctionaliteit zat er al in, dus ik snap ook niet waarom ik de edialer nog zou moeten installeren.

Wat ik wel vreemd vond is dat de folder "Instellingen" in je start menu leeg is... dus ik dacht hem te verwijderen. Maar dan zijn dus al je instellingen gewoon ook weg. Je kan wel gewoon weer een nieuwe map aanmaken met dezelfde naam en dan werkt het weer. Wel erg vaak.

Ik heb hem moeten herinstalleren omdat ik Pocket Informant had verwijderd, daarna deed hij echt helemaal niks meer.

???... mega irritant, ik ontdenk nu ineens dat na de reinstall het icoontje om het scherm te roteren en het icoontje voor bluetooth is verdwenen. Iemand enig idee hoe je die terug krijgt? (ik bedoel die icoontjes rechts onderin je scherm).
Gewoon even SPB Pocket plus installeren. Een stuk mooier en handiger dan de Mio tool en bevat ook roteren, BT, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezZ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 18:45
Na alle discussie wil ik toch iedereen hier even mijn gebruikerservaringen met de Mio A701 laten horen.

Algemeen gebruik

De bijgeleverde stylus is helaas onder de maat moet ik zeggen, beide examplaren trok ik na enige dagen in tweeën. De stylus gaat lastig uit de behuizing en is niet echt robuust geconstrueerd. Ik heb echter een oplossing gevonden; met een tang heb ik het uiteinde van de dikke helft van de stylus een beetje vast geknepen zodat de dunne helft er niet meer zo maar uit kan schuiven. Nu heb ik er geen problemen meer mee. Uiteraard is voorzichtigheid geboden aangezien je de stylus niet wil platknijpen... Dit zou natuurlijk niet nodig moeten zijn bij een device van deze prijs. Verder is de afwerking van de Mio prima, hij ziet er niet zo plastic-achtig uit als sommige andere smartphones en ligt goed in de hand. In vergelijking met mijn P800 is hij ongeveer even groot en zelfs iets dunner.

Camera functie is helaas (net als veel andere PDA’s trouwens) niet geweldig. Buiten kunnen er redelijke plaatjes mee gemaakt worden maar binnen wordt dit erg lastig. Over het algemeen zijn het contrast en de kleurweergave duidelijk minder dan van een ‘gewone’ digitale camera.

Het scherm is helder en scherp, al kun je in landscape mode cleartype beter uitzetten. De bijgeleverde screenprotector is mat, wat niet helpt voor een goede afleesbaarheid buiten.

De batterijduur is voldoende voor een apparaat als dit, is voor mij nog moeilijk in te schatten aangezien ik hem de meeste tijd aan een USB kabel heb gehangen en er nog niet echt mee op pad geweest ben.

Het bijgeleverde hoesje voldoet maar is niet super, zo zijn de hoeken niet beschermd en is hij moeilijk snel uit het hoesje te halen (onhandig wanneer je telefoon overgaat bijv.). De magnetische sluiting doet het verder prima.

De autohouder werkt prima, de Mio zit er stevig in vast en de zuignap zit ook goed vast (i.t.t. tot mijn Richter houder die nog wel eens van de ruit valt), misschien zelfs wel iets te stevig want trillingen worden ook doorgegeven naar het scherm. Het enige echte nadeel vind ik misschien het feit dat je de telefoon niet met één hand kunt verwijderen, je dient dit altijd met beide handen te doen.

Stabiliteit

Ik heb zelf de NL versie sinds zondag en heb inmiddels al vele malen een harde reset moeten uitvoeren. De eerste keer merkte ik dat er geen GPS meer herkend werd in TomTom 5 (die al enkele dagen vlekkeloos en soepel werkte) zonder iets in de instellingen gewijzigd te hebben, ja, ik had wel enkele programma's geinstalleerd maar weet niet meer precies welke dit veroorzaakte... TomTom stond nog steeds op andere NMEA , 57600 en GPS_HWCOM, echter TomTom gaf als melding Geen GPS apparaat.

Dat was de 1e harde reset, na de reset deed alles het weer (gelukkig), maar na het terugzetten van mijn eerste backup (met het onvolprezen SPBbackup, was natuurlijk voorbereid door het lezen van dit topic..), deed mijn GSM het niet meer. De GSM indicator gaf aan ' geen services' oid en was met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen (handmatig netwerken zoeken etc.). Als ik mijn KPN SIM terugplaatste in mijn oude telefoon deed ie het daar wel meteen...

Na nog een aantal malen een harde reset doen, gevolgd door een restore (zonder resultaat) deed mij inzien dat ik toch vanaf scratch weer de telefoon moest terugbrengen in de laatste staat, inclusief het installeren van applicaties en synchroniseren van agenda en contactpersonen.

OK het werkte weer, echter de edialer ontbrak nu. Na downloaden en installeren van dit progje via de mio website werkte de snelkeuze niet meer en liep zelfs mijn telefoonapplicatie hopeloos vast. Als er iets belangrijk is aan een telefoon is het wel dat je er mee kunt bellen...
Echter de edialer applicatie kun je niet meer de-installeren (althans, ik kon die optie niet vinden) dus nog maar weer een harde reset... Kennelijk is de edialer alleen geschikt voor de engelse versie.

Mijn ervaring is: hou de Mio zo kaal mogelijk en hij draait prima.

GSM kwaliteit

Aan je oor
De GSM geluidskwaliteit is prima in orde. Voor gewoon bellen met de Mio aan je oor is de geluidssterkte voldoende hard en zuiver. Er zijn geen hinderlijke bijgeluiden en de kwaliteit is minimaal hetzelfde als mijn oude P800. Meer dan prima dus.

Handsfree
Als je de handsfree (speaker) functie gebruikt, wordt de kwaliteit wel minder - afhankelijk van je akoustische omstandigheden (zit je op de WC of sta je in de open ruimte) – er kunnen wat meer echos optreden en je gesprekspartner klaagt soms over slechte verstaanbaarheid, maar dit geldt mijns inziens voor de meeste handsfree functies van mobiele telefoons (inclusief mijn P800) en is niet echt erg.

In combinatie met bluetooth
Ik gebruik de A701 in mijn auto met de SE HCB-300 bluetooth carkit en dit werkt uitstekend. Niet alleen is de geluidskwaliteit goed (ik hoor geen gebrom of andere hinderlijke achtergrondgeluiden) maar ook de functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid zijn zoals het zou moeten. Ik kan een gesprek aannemen en verbreken met de carkit toetsen, die veel gemakkelijker te vinden en te bedienen zijn dan de toetsen op de A701 die voor mijn voorruit zweeft. Daarnaast is de samenwerking met de navigatiefunctie ook prima.

Voice dialing
Het enige wat ik mis is de voice dial functie die de P800 wel ondersteunde, niet alleen kon ik die starten met een carkit toets (wat erg makkelijk en veilig is) maar de A701 heeft standaard geen voice dial functie aan boord. Na wat zoeken heb ik de Vito Voice dialer geprobeerd maar daar vind ik de kwaliteit (% juiste stemherkenning en trage werking) niet goed genoeg, teveel missers.

Ik heb nu MS Voice Command geinstalleerd dat werkt een stuk betrouwbaarder en sneller, de grootste beperking is uiteraard de ondersteunde taal (US english). Maar als je je contactpersonen op een ietwat engelse manier uitspreekt is de herkenning nog steeds veel beter dan bij Vito (en sneller). Daarnaast heb ik toevallig veel Amerikaanse collegas en ik moet zeggen dat het een zeer krachtig stukje software is. Ik bespaar heel veel tijd om de snel de juiste contactpersoon te vinden in mijn contactlijst. ‘Show John Bakker’ geeft mij binnen 2 seconden de juiste info. Erg handig! Dit programma neemt voor mij een van de grootste nadelen van een PDA-achtige telefoon weg voor gebruik in de auto: het prutsen aan die mini-toetsen om iemand te bellen uit je telefoonboek...levensgevaarlijk...

Een ander groot voordeel van dit programma is dat je geen voice tags meer hoeft in te spreken, het werkt direct met al je contacten en als je er meer dan 570 hebt in je lijst zoals ik, is dat heel erg praktisch...

Toevoeging: na wat meer testen in de auto zelf moet ik toch constateren dat ook dit proggie zeer beperkt is in de goede herkenning, thuis op de bank werkt het vlekkeloos, in de auto met allerlei bijgeluiden is het toch een ander verhaal. Dit heeft waarschijnlijk toch meer te maken met de beperkte richtingsgevoeligheid van de microfoon dan de kwaliteit van de verschillende voice software pakketten.

Navigatie
Ik werk met TomTom 5.21 en na het lezen van alle gebruikerservaringen in diverse fora kon ik dit zonder problemen installeren. Ik moet zeggen, het werkt zeer soepel en zonder problemen. De gevoeligheid van de GPS ontvanger is vele malen beter dan mijn Holux GR 230. Wanneer ik een inkomend gesprek krijg tijdens het navigeren krijg ik een popup op mijn scherm met de caller id, ik kan het gesprek aannemen via mijn BT carkit en vervolgens wordt de navigatiestem (en mijn autoradio) automatisch ‘ge-mute’, loopt het gesprek via de carkit en schakelt het scherm weer naar de navigatie weergave, perfect! Bellen en navigeren werkt vervolgens heel soepel. Na het verbreken van het gesprek hoor je vervolgens weer de gesproken navigatie instructies.

Het enige nadeel zou kunnen ontstaan in de situatie wanneer je de navigatie stem via de BT carkit laat lopen, echter dit is voor mij echt niet nodig; de ingebouwde speaker van de Mio A701 is meer dan luid genoeg. Bovendien zou ik dan niet meer naar mijn radio kunnen luisteren...

Synchronisatie met Outlook/Activesync
Een hoofdstuk apart is de integratie met Outlook; een functie die voor mij essentieel is aangezien ik de Mio zakelijk gebruik. Ik synchroniseer met een PC thuis en met een laptop van het werk. Synchronisatie thuis verliep zonder problemen (die hangt dan ook niet aan een MS Exchange server). Echter met mijn laptop had ik veel problemen.

Allereerst kreeg ik helemaal geen synchronisatie werkende en continu de error 85010014 (wellicht welbekend).

Na veel zoeken en her-installeren van Outlook en Activesync kwam ik er achter dat in de situatie wanneer je laptop met een MS exchange server werkt de laptop alleen kan synchroniseren wanneer Outlook echt on line is, aangezien ik echter in ‘gecachede mode’ werkte, werkte dit niet! Zeer verwarrend, aangezien Outlook aangeeft ‘connected’ te zijn maar dit stiekem toch niet echt is. Maar na even het vinkje bij ‘Use cached exchange mode’ te hebben weggehaald (bij Email accounts en vervolgens change) kon ik synchroniseren (althans dat dacht ik).

Toen kwam de volgende error code naar voren: error 85010017. Met behulp van de fora kon ik ook hier omheen werken, het bleek dat de te synchroniseren content (in dit geval de contactpersonen) te groot was om dit af foutloos af te ronden. Ik kwam hier achter door systematisch alle te synchroniseren content uit te zetten en vervolgens een voor een alles weer te activeren (eerste favorites, dan taken, dan notities, dan agenda, etc.) Zo kwam ik erachter dat ik teveel contacten had voor Activesync’s smaak. Nadat ik mijn contacten had ge-reorganiseerd meer dan van 1200 naar minder dan 600 werkte ook dit gelukkig.

Al deze problemen liggen echter aan Activesync niet aan de Mio A701 aangezien alle Windows Mobile 5 devices hier last van zullen hebben. Het vervelende is alleen dat je hier dus ook mee te maken krijgt bij aanschaf van de Mio.

Conclusie

Na alle bovenstaande perikelen mocht je misschien denken dat ik niet tevreden ben met mijn Mio, dat is zeker niet het geval. Het is een fantastisch apparaat, wat precies doet wat ik er van verwacht. Zoals gezegd als je de Mio redelijk kaal houdt werkt hij stabiel en vlekkeloos.

Het enige probleem is de integratie met het Windows Mobile platform op dit moment. Het installeren van sommige applicaties, het samenwerken van verschillende talenversies van software lijkt nog niet helemaal stabiel. Als Mio met een goede ROM-update komt die dit allemaal fixt ben ik helemaal tevreden.

Pros
  • Licht, klein en mooi (kwestie van smaak maar toch)
  • Soepele navigatie
  • Goede integratie navigatie en bellen
  • Goede GSM functie
Cons
  • Stabiliteit icm Windows Mobile 5 platform
  • Activesync (maar dit is een MS probleem)
  • Stylus (zwakke constructie)

[ Voor 14% gewijzigd door SneezZ op 16-04-2006 23:51 . Reden: toevoeging meer testinfo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
SneezZ schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:28:

Quote van SneezZ zijn hele verhaal...
[/list]
Bedankt voor je duidelijke review!! _/-\o_
Ik kan me er compleet bij aansluiten! (alleen bellen via bluetooth handsfree heb ik ook nog wel wat achtergrond geluiden... Jij hebt een SE carkit en die staan wel bekend om hun super ruisonderdrukkende software!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smartie weet je misschien zo welk bestand ik moet hebben om meteen bij de BT settings te komen?

Zal dit voor een oudere Windows geweest zijn?? Bij mij werkt het in iedergeval niet...

WLAN + BT in today screen met behulp van een registry toevoeging:

1) Ga naar de volgende registry key:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"

2) Maak hier een nieuwe key aan met als naam "Wireless" (inclusief de aanhalingstekens) en open deze. Je zult je nu op de volgende locatie bevinden:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"Wireless"

3) Voeg aan deze key de volgende waarden toe:

Naam: "Flags" - DWORD: "00000000"
Naam: "Options" - DWORD: "00000000"
Naam: "DLL" - String value: "netui.dll"
Naam: "Order" - DWORD: "00000000"
Naam: "Enabled" - DWORD: "00000001"
Naam: "Type" - DWORD: "00000004"

4) Schakel je toestel uit en weer in.

Vergeet vervolgens niet het item te activeren via "Start > Settings > Today".

Hier een heel topic over bovenstaande:
http://forum.xda-develope...&postorder=asc&highlight=

Kan iemand anders het even proberen, mij lukt het niet..

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

weet iemand hoe je bestanden moet oversturen dmv BT naar bv een andere telefoon?

paren gaat meestel wel goed (hoewel de telefoons me meestal wel als 3 vraagtekens zien)
maar ik kan vervolgens niet oversturen of ontvangen van een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:28:
Smartie weet je misschien zo welk bestand ik moet hebben om meteen bij de BT settings te komen?

Zal dit voor een oudere Windows geweest zijn?? Bij mij werkt het in iedergeval niet...

*knip*

Hier een heel topic over bovenstaande:
http://forum.xda-develope...&postorder=asc&highlight=

Kan iemand anders het even proberen, mij lukt het niet..
Het geciteerde stukje was zo te zien van mij afkomstig. Deze tweak was bedoeld voor de (nieuwe) HTC ROMs welke over AKU 2.0 beschikten.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi ik heb ergens gelzen hier in het form dat je letter P weer normaal op sherm kan krijgen in de mio a701 waar en hoe doe ik dat. B)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 01:43:
Hi ik heb ergens gelzen hier in het form dat je letter P weer normaal op sherm kan krijgen in de mio a701 waar en hoe doe ik dat. B)
Letter P??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:54:
[...]

Het geciteerde stukje was zo te zien van mij afkomstig. Deze tweak was bedoeld voor de (nieuwe) HTC ROMs welke over AKU 2.0 beschikten.
Weet je misschien ook over welke ROM de A701 beschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebeuren over de letter "p", slaat waarschijnlijk op de laatste letter die niet helemaal in het
beeld van je telefoon verschijnt. Wil je zorgen dat het beeld volledig is, dan zul je de skin die Mitac erzelf heeft in geprogrammeerd, uit moeten zetten.

Greetz
Paasklaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:20:
[...]

Hou ons op de hoogte!
Ok. hierbij mijn bevindingen. Het SD kaartje is kapot vandaar dat ik van die rare fout meldingen kreeg toen ik er iets naar toe wou kopieren.
Ik heb mijn telefoon eerst hard gerest dmv "Volume omlaag groen en rood tegelijk indrukken als hij uit staat, totdat hij trilt".
Hierdoor was ik alle instellingen/software kwijt maar de telefoon functie zit er nog gewoon in, ik zou dus niet weten waarom ik de dialer nog zou moeten installeren?!?!?!

Ik heb de near-factory-restore.exe er ook nog opgezet, maar zie hier het nut niet van in.
Want er zijn geen verschillen zichtbaar naar de harde reset.

Graag hoor ik dan ook wat het verschil is tussen de harde reset en de near factory reset.
En wat nou eigenlijk precies de dialer is, want ik zie het verschil niet. THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-12-2024
Op pocketinfo had men het er al over dat de speeddial (snelkeuze) niet werkt van de telefoon. Ook heb ik hier last van, als ik op snelkeuze druk gebeurd er verder niets. Dit geld dus voor het toestel met de NL software oftewel de snelkeuze optie. (op de engelse versie schijnt het wel te weken/speeddial) Ik kan gewoon een snelkeuze aanmalen, tel. nummer + fototje toevoegen, maar druk ik er op dan niets. Iemand hier al een werkende oplossing voor gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:06

Fioravanti

Fioravantastisch!

verbaasd las ik het stukje over dat de stylussen snel kapot gingen, daar had ik namelijk helemaal geen last van! (4 dagen in bezit)

en wat denk je, 5 minuten later, dondert de eerste uit elkaar...|:(

natuurlijk de welbekende klemtechniek toegepast, en het werkt alweer beter...:Y)

ga denk ik maar vast zoeken naar wat nieuwe pennetjes :)

ben verder heel erg tevreden over het apparaatje :*) :*) aanradertje, en ik ben ook idd benieuwd wanneer er een firmware update uitkomt (niet dat het nodig is, maar nieuw is altijd leuk ;))

heb 1x een vastloper gehad, hoewel.. vastloper... het gebeurde dat ik niet meer terug kon naar mn Vandaag, omdat ik het blad programma's niet weg kon klikken. even aan en uit zetten hielp genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fioravanti schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:25:
verbaasd las ik het stukje over dat de stylussen snel kapot gingen, daar had ik namelijk helemaal geen last van! (4 dagen in bezit)

en wat denk je, 5 minuten later, dondert de eerste uit elkaar...|:(

natuurlijk de welbekende klemtechniek toegepast, en het werkt alweer beter...:Y)

ga denk ik maar vast zoeken naar wat nieuwe pennetjes :)

ben verder heel erg tevreden over het apparaatje :*) :*) aanradertje, en ik ben ook idd benieuwd wanneer er een firmware update uitkomt (niet dat het nodig is, maar nieuw is altijd leuk ;))

heb 1x een vastloper gehad, hoewel.. vastloper... het gebeurde dat ik niet meer terug kon naar mn Vandaag, omdat ik het blad programma's niet weg kon klikken. even aan en uit zetten hielp genoeg :+
offtopic:
LOL ik wilde het woord "stylus" opzoeken, omdat ik vermoedde dat het meervoud "styli" oid zou zijn, maar nou blijkt dat het niet eens in de dikke Van Dale staat. Ja nou zeg. Belachelijk! Hoe lang heb je nou al PDA's? (dat woord staat er ook niet in!!)

Ik heb mijn stylus met plakband in elkaar geklust, zodat hij wat dikker is en wat strakker in het buitenste hulsje zit. Ik vind ze ook zeer flut, en ik zou graag een metalen versie aanschaffen. Sowieso is zo'n telescoopje natuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fioravanti schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:25:
...tekst....

Nou, ik heb een harde reset gedaan, helemaal geen extra software erop gezet, en wat denk je...
Ik kan hem net weer niet ontgrendelen....maar ik ben dus niet de enige met deze klacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, kent iemand dit probleem?

Ik kan alleen TOMTOM gebruiken als ik eerst GPSDash opstart: anders vindt TOMTOM geen satelieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:00:
Hmmz, kent iemand dit probleem?

Ik kan alleen TOMTOM gebruiken als ik eerst GPSDash opstart: anders vindt TOMTOM geen satelieten...
Nee, maar soms duurt het wel lang voordat hij een fix heeft, soms gaat het ook heel erg snel. Het lijkt iets te maken te hebben met of ik die dag al eerder tomtom aan heb gehad oid.

Krijg je wel in dat schermpje met die satellieten op een kaartje de satellieten te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:06:
[...]
offtopic:
LOL ik wilde het woord "stylus" opzoeken, omdat ik vermoedde dat het meervoud "styli" oid zou zijn, maar nou blijkt dat het niet eens in de dikke Van Dale staat. Ja nou zeg. Belachelijk! Hoe lang heb je nou al PDA's? (dat woord staat er ook niet in!!)
offtopic:
Goed vermouth, maar er is meer in deze wereld dan de dikke van dale :)
From Wikipedia, the free encyclopedia

A stylus (plural: styli) is a writing utensil. It usually refers to a narrow, elongated staff, similar to a modern ballpoint pen. Many styli are heavily curved to be held more easily.

Styli were first used by the ancient Mesopotamians in order to write in cuneiform. Styli were usually made out of reeds that grew on the sides of the Tigris and Euphrates and down to Egypt where the Egyptians used styli from sliced reeds with sharp points. Cuneiform was entirely based on the "wedge-shaped" mark that the styli made when pushed into a clay tablet, hence the name cuneiform coming from the Latin root cuneus meaning wedge-shaped.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/03/Styli_used_in_writing_in_the_Fourteenth_Century.png

[ Voor 7% gewijzigd door hufkes op 18-04-2006 14:08 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:07:
[...]

Nee, maar soms duurt het wel lang voordat hij een fix heeft, soms gaat het ook heel erg snel. Het lijkt iets te maken te hebben met of ik die dag al eerder tomtom aan heb gehad oid.

Krijg je wel in dat schermpje met die satellieten op een kaartje de satellieten te zien?
Het heeft ooit goed gewerkt: had altijd vrij snel een fix.
Maar sinds vorige week kan ik niet zonder GPSDash eerst te runnen een fix krijgen in TOMTOM. Ik zie geen satelieten, helemaal niets.
Heb ook al een harde reset gegeven en TOMTOM geprobeerd maar ook niets. Ook harde reset met near_factory install, ook niets.
Aardig balen aangezien ik hierdoor 1,5 uur de weg kwijt ben geweest in Utrecht afgelopen vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:08:
[...]
offtopic:
Goed vermouth, maar er is meer in deze wereld dan de dikke van dale :)

[...]

[afbeelding]
Echt TE cool, waar kun je die linker kopen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:14:
[...]

Echt TE cool, waar kun je die linker kopen? _/-\o_
Probeer eens de lokale kleitablettenwinkel B)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:10:
[...]

Het heeft ooit goed gewerkt: had altijd vrij snel een fix.
Maar sinds vorige week kan ik niet zonder GPSDash eerst te runnen een fix krijgen in TOMTOM. Ik zie geen satelieten, helemaal niets.
Heb ook al een harde reset gegeven en TOMTOM geprobeerd maar ook niets. Ook harde reset met near_factory install, ook niets.
Aardig balen aangezien ik hierdoor 1,5 uur de weg kwijt ben geweest in Utrecht afgelopen vrijdag!
offtopic:
Utrecht is ook niet leuk zonder TomTom als je daar nooit komt.

Gebruik je wel 5.21 van TomTom? Ik heb ook al eens een harde reset gegeven en TomTom opnieuw geinstalleerd, maar bij mij doet hij het nog prima. Lijkt me dat TomTom toch niet helemaal lekker draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:17:
[...]

offtopic:
Utrecht is ook niet leuk zonder TomTom als je daar nooit komt.

Gebruik je wel 5.21 van TomTom? Ik heb ook al eens een harde reset gegeven en TomTom opnieuw geinstalleerd, maar bij mij doet hij het nog prima. Lijkt me dat TomTom toch niet helemaal lekker draait...
Ik gebruik idd 5.21. Maar GPSDash geeft nu ook problemen.
Terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:27:
[...]
Ik gebruik idd 5.21. Maar GPSDash geeft nu ook problemen.
Terugsturen?
Hmz, ik zou als ik jou was nog een harde reset geven en alleen tomtom installeren, mss dat die GPSDash dingen doet met je gps unit die die niet leuk vindt. Als het dan niet werkt zou ik hem terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik heb mijn Mio nu een kleine 14 dagen (Engelse versie). Van het GPS gedeelte ben ik zeer tevreden maar van het telefoon gedeelte ni echt.
Ik verklaar mij nader.
Handenvrij bellen is echt veel te stil en is bijna nergens bruikbaar.
Gewoon bellen aan het oor is de kwaliteit toch met wat ruis.
Als je iemand belt en hij gaat over dan kan je niet onmiddellijk spreken en moet je een klein secondje wachten alvorens de andere kant je verstaat.
Ik heb hetzelfde probleem reeds vermeld hier op het forum; s'nachts laten opstaan en s'morgens geen ontvangst meer tot hij wordt uitgeschakeld of gereset.

Noem het muggenzifterij maar het blijft toch in de eerste plaats een telefoon en de rest is bijzaak. Ik denk toch dat ik mijn oudere nokia 6230 ga bijhouden.

Hopelijk komt er snel een nieuwe Rom update die al deze kinderziektes uit de wereld helpt. Al betwijfel ik het of het met software op te lossen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Black_Rain schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:22:
Ik heb mijn Mio nu een kleine 14 dagen (Engelse versie). Van het GPS gedeelte ben ik zeer tevreden maar van het telefoon gedeelte ni echt.
Ik verklaar mij nader.
Als je iemand belt en hij gaat over dan kan je niet onmiddellijk spreken en moet je een klein secondje wachten alvorens de andere kant je verstaat.
Ik heb hetzelfde probleem reeds vermeld hier op het forum; s'nachts laten opstaan en s'morgens geen ontvangst meer tot hij wordt uitgeschakeld of gereset.

Noem het muggenzifterij maar het blijft toch in de eerste plaats een telefoon en de rest is bijzaak. Ik denk toch dat ik mijn oudere nokia 6230 ga bijhouden.

Hopelijk komt er snel een nieuwe Rom update die al deze kinderziektes uit de wereld helpt. Al betwijfel ik het of het met software op te lossen valt.
Eindelijk iemand die mijn ochtendprobleem :? kan bevestigen...
Ik kan je wel vertellen dat ie snachts gewoon bereikbaar is... bel maar eens naar je nummer voordat je de a701 wakker maakt.... zul je zien dat ie gewoon overgaat... (misschien maar 1 keer maar daarna is ie gewoon weer bereikbaar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Rain schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:22:
Ik verklaar mij nader.

Hey Black_Rain, buddy, zou je heel veel mensen een plezier willen doen en een keer na een harde reset een backup willen maken van je MIO en dat ergens willen neerzetten/mij willen emailen? Ik heb eigenlijk wel oren naar een engelse rom dump! 8) _/-\o_ near_factory_resore_EN ofzo hehe
Ik heb trouwens niet de problemen die jij hebt, mijn lijn is ruisvrij, maar bij het opnemen heb ik wel dat als ik op groen druk dat ik nooit 100% zeker ben dat ik opgenomen heb omdat dat niet helemaal duidelijk te zien is aan het display, maar hij doet het wel altijd!

Handsfree bellen doe ik nooit, in de auto werkt het niet op de speaker, maakt te veel herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Ik krijg als het goed is morgen of donderdag mijn A701 engels. Dus... :P
Ik wil met alle plezier eerst het een en ander kopieren voordat ik de boel aanzet, installeer weet ik veel.
Iemand een idee hoe ik de boel kan benaderen voordat ik hem aanzet en dus de boel laat installeren? Tenminste, ik neem aan dat hij bij het eerste gebruik van alles gaat instellen en de roms gaat installeren... welke tool kan ik gebruiken voor een romdump?

Dan heb je een full factory dump :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:40:
[...]

Hey Black_Rain, buddy, zou je heel veel mensen een plezier willen doen en een keer na een harde reset een backup willen maken van je MIO en dat ergens willen neerzetten/mij willen emailen? Ik heb eigenlijk wel oren naar een engelse rom dump! 8) _/-\o_ near_factory_resore_EN ofzo hehe
Ik heb trouwens niet de problemen die jij hebt, mijn lijn is ruisvrij, maar bij het opnemen heb ik wel dat als ik op groen druk dat ik nooit 100% zeker ben dat ik opgenomen heb omdat dat niet helemaal duidelijk te zien is aan het display, maar hij doet het wel altijd!

Handsfree bellen doe ik nooit, in de auto werkt het niet op de speaker, maakt te veel herrie.
Gaat nie werken nie perplexed.... hahaha Hij maakt alleen maar een backup van je ram... en niet van je rom... (euuggg een gedeelte van je rom neemt ie dan wel weer mee)... eerrgggg

Ok in de basis komt het hier op neer... hij back-uped alleen maar de wijzigingen die na dat je mio van band is afgerold is in de de miofabriek hebt gemaakt... Dus de "ingebakken rom" kun je niet backuppen.... helaas!!! (het zou wel een mooie oplossing zijn he! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat retour. Net Mio aan de lijn (aardige dame, veel verstand etc.) en die stuurt nu een envelop op met daarin de gegevens om de Mio op te sturen.
Na ontvangst kan ik hem met 5 a 10 werkdagen terug verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:48:
[...]

Gaat nie werken nie perplexed.... hahaha Hij maakt alleen maar een backup van je ram... en niet van je rom... (euuggg een gedeelte van je rom neemt ie dan wel weer mee)... eerrgggg

Ok in de basis komt het hier op neer... hij back-uped alleen maar de wijzigingen die na dat je mio van band is afgerold is in de de miofabriek hebt gemaakt... Dus de "ingebakken rom" kun je niet backuppen.... helaas!!! (het zou wel een mooie oplossing zijn he! :) )
Hey, ik dacht dat dat wel kon, ik *dacht* dat als je een harde reset gaf, hij je RAM schoonveegde, vervolgens het ROM dumpte in je RAM en vervolgens daaruit ging werken, dus als je het OS in je RAM vervangt door een Engelse.... maar dat is allemaal puur speculatie.

Ik wil het toch voor de grap eens proberen! 8)7 Ik wil een engelse A701 damnit })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:51:
Hij gaat retour. Net Mio aan de lijn (aardige dame, veel verstand etc.) en die stuurt nu een envelop op met daarin de gegevens om de Mio op te sturen.
Na ontvangst kan ik hem met 5 a 10 werkdagen terug verwachten.
Hey, mooi dat dat zo soepel ging en snel opgelost wordt. Thumbs up voor de sevice van Mio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:02:
[...]

Hey, ik dacht dat dat wel kon, ik *dacht* dat als je een harde reset gaf, hij je RAM schoonveegde, vervolgens het ROM dumpte in je RAM en vervolgens daaruit ging werken, dus als je het OS in je RAM vervangt door een Engelse.... maar dat is allemaal puur speculatie.

Ik wil het toch voor de grap eens proberen! 8)7 Ik wil een engelse A701 damnit })
Als je nu voor donderdagavond even uitzoekt hoe ik mijn rom straks uit kan lezen, dan kan ik je dan een mooie dump bezorgen :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:05:
[...]
Als je nu voor donderdagavond even uitzoekt hoe ik mijn rom straks uit kan lezen, dan kan ik je dan een mooie dump bezorgen :)
Ik weet niet hoe je je ROM moet uitlezen, maar een backup van alles dat je hebt kun je maken met SPB Backup

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/backup/?en

Dus eerst als naam een spatie opgeven (je wil niet je naam in zo'n dump hebben zitten!) en vervolgens dat tooltje installeren. De rest wijst zichzelf!! Ik offer mezelf wel op als proefkonijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik heb nog geen TomTom geinstalleerd, ga dat binnenkort wel doen.

Als ik nu de functie onder start>instellingen>systeem> GPS quickfix doe, krijg ik een melding over een ephemeris file.

Wat is dit? en waar haal ik deze vandaan? Of wordt dit opgelost als ik tomtom installeer?

Ik heb al geprobeerd deze te downloaden (dat kan als je met netwerk verbonden bent), maar helaas helpt dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik vind de A701 klasse. Ik werk zeer graag met het toestel en gebruik MioMap v2.0 als navigatiesoftware. Ik heb echter hier een vraagje over. Ik kan mijn favorieten niet aanklicken. ;( Weet iemand hoe dit moet en kan ik ook favorieten toevoegen (vb. Flitspalen gedownload en als .csv opgeslagen op mijn PC)? Met het progje PoiEdit kan je deze files gemakkelijk afhalen en omzetten in MioMap .csv files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
Heb het al een keer gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen. Kan iemand bevestigen of zijn snelkeuze werkt?? Wel met een a701 met nederlandse software. Graag jullie reacties, ik krijg het hier nml niet aan de gang. En het lijkt me errrg makkelijk in de auto met die grote toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eggiebert: Nee, of ik snap ze niet. Ik krijg wel plaatjes en kan snelkeuze's toevoegen. Maar hoe je dan ooit zo'n snelkeuze zou moeten bellen begrijp ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 05:32:
@eggiebert: Nee, of ik snap ze niet. Ik krijg wel plaatjes en kan snelkeuze's toevoegen. Maar hoe je dan ooit zo'n snelkeuze zou moeten bellen begrijp ik niet.
Uhm, ik zie het probleem niet zo. Je hebt een getal, met daarnaast een naam en onder die naam zie je een nummer, right? Je drukt op het getal en hij gaat het nummer bellen. Werkt gewoon. Ik heb geloof ik wel de Mio phone skin eruit gesloopt, mss dat dat het probleem is? Mss heb ik geen e-dialer meer?

Als je trouwens uit je hoofd weet wie aan welke snelkeuze hangt, kun je die contacts ook bellen door lang een getal in de drukken in je Phone menu.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb hem eindelijk ook besteld, dan wel de nederlandse versie omdat dit toch wel een kleine 90 euro verschil maakte. En ja, ik hoop nog steeds dat er binnenkort een engelse rom te vinden is waarmee ik mijn toestel kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat het een beetje off-topic is, maar heeft er iemand al ervaring met deze concurrent :

http://www.fujitsu-siemen...pocket_loox_t_series.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, denk dat nog niemand met deze ervaring heeft. Deze pdaphone is pas vanaf
Juni-Juli beschikbaar.

Greetz
Paasklaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:38:
[...]

Uhm, ik zie het probleem niet zo. Je hebt een getal, met daarnaast een naam en onder die naam zie je een nummer, right? Je drukt op het getal en hij gaat het nummer bellen. Werkt gewoon. Ik heb geloof ik wel de Mio phone skin eruit gesloopt, mss dat dat het probleem is? Mss heb ik geen e-dialer meer?

Als je trouwens uit je hoofd weet wie aan welke snelkeuze hangt, kun je die contacts ook bellen door lang een getal in de drukken in je Phone menu.
Je zal de Engelse versie hebben, de problemen zijn met de NL versie. Heb je wel de NL-versie dan horen we graag wat zo speciaal is aan jouw Mio dat de snelkeuze het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upje schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:27:
[...]

Je zal de Engelse versie hebben, de problemen zijn met de NL versie. Heb je wel de NL-versie dan horen we graag wat zo speciaal is aan jouw Mio dat de snelkeuze het wel doet.
Ik heb een NL versie en al een keer een harde reset gedaan, maar daarvoor ging het overigens ook probleemloos. Ik vraag me af of we het wel over dezelfde functie hebben!

Als ik in m'n vandaag scherm zit druk ik op groen, vervolgens op snelkeuze en dan krijg ik een lijstje te zien. Als ik vervolgens op één van de nummers druk (met m'n vinger!) die links naast de namen en de nummers staan, gaat hij toch echt dat nummer bellen! Als ik op een naam druk krijg ik de mogelijkheid om een ander nummer aan het betreffende getal te koppelen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:37:
[...]

Ik heb een NL versie en al een keer een harde reset gedaan, maar daarvoor ging het overigens ook probleemloos. Ik vraag me af of we het wel over dezelfde functie hebben!

Als ik in m'n vandaag scherm zit druk ik op groen, vervolgens op snelkeuze en dan krijg ik een lijstje te zien. Als ik vervolgens op één van de nummers druk (met m'n vinger!) die links naast de namen en de nummers staan, gaat hij toch echt dat nummer bellen! Als ik op een naam druk krijg ik de mogelijkheid om een ander nummer aan het betreffende getal te koppelen! 8)7
Ik druk op groen.. daarna snelkeuze
Ik krijg dan vierkante icoontjes met eventuele foto en naampie erin....
Je kunt een icoontje selecteren en dan gebeurt er niks.... je kunt hem ff ingedrukt houden en dan heb je de optie om een tekst berichtje te sturen, maar het bellen lukt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:59:
[...]

Ik druk op groen.. daarna snelkeuze
Ik krijg dan vierkante icoontjes met eventuele foto en naampie erin....
Je kunt een icoontje selecteren en dan gebeurt er niks.... je kunt hem ff ingedrukt houden en dan heb je de optie om een tekst berichtje te sturen, maar het bellen lukt niet!
LOL, mss leef ik in een parallel universum. Tis trouwens grappig: in dat snelkeuze menu hebben de knoppen waarmee ik de belactie in kan zetten dat vieze kleurtje blauw dat je ook te zien krijgt als je de phone skin eruit sloopt. Ik heb ROM versie R45.3.101.0210.2

edit:
Hey, ik heb trouwens geen foto's in dat snelkeuze menu!

Ik kan vanvond wel ff wat screenshots posten... :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

:
Ik heb nog geen TomTom geinstalleerd, ga dat binnenkort wel doen.

Als ik nu de functie onder start>instellingen>systeem> GPS quickfix doe, krijg ik een melding over een ephemeris file.

Wat is dit? en waar haal ik deze vandaan? Of wordt dit opgelost als ik tomtom installeer?

Ik heb al geprobeerd deze te downloaden (dat kan als je met netwerk verbonden bent), maar helaas helpt dit niet...
Iemand een idee hoe ik aan de ephemeris file kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:45
Tja er leven meerdere mensen in dat universum, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
mja kheb zo wat zitten rondspelen in de mediamarkt deze middag en mij lijkt een sms sturen met keyboard loze dingen echt ni handig? Ik zou veel liever een a701 met keyboard zien of een Qtek 9100 met built in gps.
Ik zoek echt een foon + gps + tobo (+wifi) maar die ipaq dingen zijn echt te groot om handig mee te bellen. Dat fujitsu ding is ook groot + dan noggis een klein schermje.
Tenzij iemand me kan zeggen dat sms'jes van een 100 karakters zenden toch echt vlot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti

Fioravanti

Fioravantastisch!

dafz0r schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:41:
mja kheb zo wat zitten rondspelen in de mediamarkt deze middag en mij lijkt een sms sturen met keyboard loze dingen echt ni handig? Ik zou veel liever een a701 met keyboard zien of een Qtek 9100 met built in gps.
Ik zoek echt een foon + gps + tobo (+wifi) maar die ipaq dingen zijn echt te groot om handig mee te bellen. Dat fujitsu ding is ook groot + dan noggis een klein schermje.
Tenzij iemand me kan zeggen dat sms'jes van een 100 karakters zenden toch echt vlot gaat
het is wennen, maar vind het nu wel lekker, geen gezeik van T9 :), hij vult je woorden trouwens wel aan, maar als je na loop van tijd snel tikt, gebruik je die optie weinig

ik vind smsen alleen maar overzichtelijker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:24:
[...]

LOL, mss leef ik in een parallel universum. Tis trouwens grappig: in dat snelkeuze menu hebben de knoppen waarmee ik de belactie in kan zetten dat vieze kleurtje blauw dat je ook te zien krijgt als je de phone skin eruit sloopt. Ik heb ROM versie R45.3.101.0210.2

edit:
Hey, ik heb trouwens geen foto's in dat snelkeuze menu!

Ik kan vanvond wel ff wat screenshots posten... :P
Als jij me effe verteld hoe ik makkelijk een screenshotje kan maken, doe ik dat ook.
Ik heb gekeken, en heb dezelfde rom versie als die van jou, maaaaaar we hebben het volgens mij over 2 verschillende soorten snelkeuze menu's!
Hier een snelkeuze menu wat bestaat uit 9 grote vakken waar je op kunt drukken, verder geen nummer "ernaast" oid.
Groeten eggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggiebert schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:21:
[...]

Als jij me effe verteld hoe ik makkelijk een screenshotje kan maken, doe ik dat ook.
Ik heb gekeken, en heb dezelfde rom versie als die van jou, maaaaaar we hebben het volgens mij over 2 verschillende soorten snelkeuze menu's!
Hier een snelkeuze menu wat bestaat uit 9 grote vakken waar je op kunt drukken, verder geen nummer "ernaast" oid.
Groeten eggie.
Zoals ik al eerder heb gezegd (8> doe ik dat met MagicSS. Progje moet je aan een knop hangen en dat is in mijn geval de knop om media player te starten. Een kind kan de was doen, so show us the money!
Dat menu van jou is geloof ik pleitos als je een harde reset geeft. Heb je dat wel eens gedaan? Dat zal het verschil verklaren.

OK, hier is mijn Phone menu, die hebben jullie toch ook gewoon? Met Mio Skin!
Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i216/perplexed79/phone.jpg
En hier m'n snelkeuze. Namen en nummers van mooie vrouwen moeten jullie echter zelf maar opscharrelen :+
Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i216/perplexed79/snelkeuze.jpg
Als ik dus op 1 van die blauwe getallen duw, gaat hij gelijk bellen.
Ohja, ik heb trouwens het standaard windows Oranje thema! Zoals hier te downloaden

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:35:
[...]

Zoals ik al eerder heb gezegd (8> doe ik dat met MagicSS. Progje moet je aan een knop hangen en dat is in mijn geval de knop om media player te starten. Een kind kan de was doen, so show us the money!

Dat menu van jou is geloof ik pleitos als je een harde reset geeft. Heb je dat wel eens gedaan? Dat zal het verschil verklaren.
Hai perplexed, ik heb een screenshotje, heb wat zitten lezen, maar hoe post ik die hier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggiebert schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:38:
[...]
Hai perplexed, ik heb een screenshotje, heb wat zitten lezen, maar hoe post ik die hier???
[ (8> ]
Door je plaatje ergens te hosten en de link tussen
code:
1
[img][/img]
dergelijke tags te zetten [/ (8> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
Screenshot komt eraan

[ Voor 91% gewijzigd door eggiebert op 19-04-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
Eindelijk voor elkaar :)
Oftewel hier screenshot :
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/epeterse/capture.bmp

En zoals je ziet als ik op mijn vrouwtje klik, gebeurt er helemaal niets, oftewel ik krijg ze niet te pakken :)
Dit is dus op de nl A701 welke nog geen harde reset heeft gehad, en was ik ook nog niet van plan nu ie super werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er mooi toestel. maar toch heb ik een paar vragen.
als ze al beandwoord zijn mijn excuses.

ik vind het prettig om een muziekje te luisteren in de trein.
hoe gaat dat met deze telefoon is de kwaliteid goed? ervan uitgaande dat ik goede koptelefoon heb.
zit er een programma bij dat direct mp3's afspeeld?

ondersteund hij mp3 beltonen?
hoe hard is de stem van het navigatie mannetje?

ik wil namelijk serieus dit toestel gaan aanschaffen :) want hij is vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eggiebert schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:11:
Eindelijk voor elkaar :)
Oftewel hier screenshot :
[afbeelding]

En zoals je ziet als ik op mijn vrouwtje klik, gebeurt er helemaal niets, oftewel ik krijg ze niet te pakken :)
Dit is dus op de nl A701 welke nog geen harde reset heeft gehad, en was ik ook nog niet van plan nu ie super werkt :)
LOL }:O jamaar het snelkeuze menu werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:27:
er mooi toestel. maar toch heb ik een paar vragen.
als ze al beandwoord zijn mijn excuses.

ik vind het prettig om een muziekje te luisteren in de trein.
hoe gaat dat met deze telefoon is de kwaliteid goed? ervan uitgaande dat ik goede koptelefoon heb.
zit er een programma bij dat direct mp3's afspeeld?

ondersteund hij mp3 beltonen?
hoe hard is de stem van het navigatie mannetje?

ik wil namelijk serieus dit toestel gaan aanschaffen :) want hij is vet
Geluidskwaliteit van combinatie meegeleverde dopjes/toestel vind ik persoolijk matig, maar dat zou aan de dopjes kunnen liggen! Ik zou hem nooit als MP3 speler gebruiken, voor de rest van je vragen moet je toch maar even het topic doornemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:01:
[...]

Nou, ik heb een harde reset gedaan, helemaal geen extra software erop gezet, en wat denk je...
Ik kan hem net weer niet ontgrendelen....maar ik ben dus niet de enige met deze klacht....
En hij loopt nog steeds 1x per dag vast.
Zou dit dan toch een hardware probleem kunnen zijn? Want dan stuur ik hem terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:34:
[...]En hij loopt nog steeds 1x per dag vast.
Zou dit dan toch een hardware probleem kunnen zijn? Want dan stuur ik hem terug..
Ik heb het ook wel eens, maar dat is hooguit 1 keer per week of nog minder, vorige week is het niet één keer gebeurd. Ik hou hem wel erg kaal, dan blijft hij toch het snelst en stabielst aanvoelen. (en ik speel er ongeveer 24 per dag mee hehe erg leuk speelgoed) Nu heb ik alleen TomTom, pocketwijzer, Bejeweled, dat profielen ding en MagicSS draaien en hij is nu lekker stabiel. OHja en nutuurlijk het oranje MS theme, maar dat telt niet, toch? :*)

Ik vind het nog steeds een superfeaun! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

ik heb problemen met sturen cq ontvangen van dingen met bt en dan vooral met telefoons iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Zo vandaag net een dagje Brussel achter de rug... Ik heb er een combi reisje ervan gemaakt... Eerst met iemand van Mitac/Mio een dag + tijdstip geprikt... dit was vandaag dus...

De problemen die ik had met TMC (die module bestemd voor het ontvangen van file informatie) zijn nu opgelost... Ik geloofde mijn oren niet... Er word als je een de bundel besteld van A701+Miomap dan word er een miomap versie geleverd speciaal bestemd voor de A701!!!

Miomap V2 voor de mio 168 ziet onderandere de USB poort niet juist! Hij ziet hem als een "ouderwetse" seriele poort...
Terwijl Miomap V2 voor Mio A701 de usb poort als een echte USB poort ziet. Ook schijnt de laatste versie speciaal gecompileerd te zijn voor de a701.

MioMap V3 bereikt vandaag de drukpersen maar zal vooraleerst geen ondersteuning bieden voor de a701! Hij komt vooral uit voor de andere nieuwere series!

Voor zover hij kon zien komt er binnen kort nog GEEN rom update! Ze zijn uiteraard wel bezig met de kinderziektes!

Binnenkort zullen de stylussen verbeterd worden, deze komen in massa productie en zullen met nieuwe toestellen geleverd worden...

Dit waren voorzover ik me nu ff vlug kan herinneren de nieuwtjes!
Super aardige en behulpzame mensen daarzo!

Daarnaast was Brussel ook de moeite waard!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_NRN_Dutchman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:30:
ik heb problemen met sturen cq ontvangen van dingen met bt en dan vooral met telefoons iemand hier ook problemen mee?
Ik niet helemaal begrijp wat jij zeggen... ;)

Wat ik begrijp is dat je een probleem hebt met het versturen van data van je computer naar je telefoon via BT... Hier heb ik geen last van. Ik verstuur complete Miomappen van mijn pc via Bluetooth naar mijn A701!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:29:[...]

Binnenkort zullen de stylussen verbeterd worden, deze komen in massa productie en zullen met nieuwe toestellen geleverd worden...
[...] 8)
Heel cool, hopenlijk kunnen wij onze brakke styli omruilen oid, anders blijven we met die rukdingen zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
Smarty77 wat hadden ze te zeggen over het "uitvallen" van de Mio? (telefoonsignaal)

Had je veel TMC traffic meldingen in Brussel als het werkte of heb je het nog niet geprobeerd?

Wat de backup betreft van de Engelse versie. Mss kunnen we beter afwachten tot hufkes zijn toestel heeft. Ik heb namelijk reeds een aantal keer een hard reset gedaan met mijn toestel.

Bellen jullie allemaal met een Bluetooth headset in de wagen of handsfree? Want handsfree met enkel de Mio is veel te stil.

Aléé de mensen die het toestel eerst kopen moeten maar proefkonijn spelen voor de mensen die het later kopen. Voor de bestaande klanten geen nieuwe stylus en geen nieuwe versie van de Miomap 3.

Ze hadden beter een maand langer gewacht met het toestel uit te brengen (we moester er toch al zolang op wachten). In 1 keer Miomap versie3 meegeleverd en iets minder kinderziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:27
Black_Rain schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:57:
Smarty77 wat hadden ze te zeggen over het "uitvallen" van de Mio? (telefoonsignaal)
.
Zou ik ook graag een antwoord op kennen. Zoals ik op een ander forum aangaf is dit een vervelende zaak, waarvan ik mio-tech via email reeds bevraagde.

"k heb de mio a701 van het prille begin (15.03.06, via eynstein.nl) en ben over het algemeen zeer tevreden over het toestel.
Het enige dat me érg stoort is dat als de mio zich een tijdje in de sleep-toestand bevindt en het toestel wordt ingeschakeld hij blijkbaar het gsm netwerk zoekt - duurt slechts enkele seconden. Dit heeft wel tot gevolg dat als iemand je belt - bijvoorbeeld 's morgens - je de telefoon hoort rinkelen (1 tot 2 keren) ... je de oproep aanneemt ... doch degene die je belt krijgt te horen dat "de verbinding werd verbroken" ... daar de gsm zijn netwerk zoekt na een tijdje 'sleep', veronderstel ik...
Wanneer je hem trouwens bv. in de morgend uit de sleep toestand haalt, hij zijn netwerk zoekt en je vlug op hetzij verbindingen of telefoon drukt geeft de mio aan dat de telefoon nog niet klaar is en je 15 seconden dient te wachten!"

mvg,
Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Ik weet niet of het al gepost is, maar hier is een hele mooie review van de A701 ten opzichte van de G500 te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Smarty77 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:32:
[...]

Ik niet helemaal begrijp wat jij zeggen... ;)

Wat ik begrijp is dat je een probleem hebt met het versturen van data van je computer naar je telefoon via BT... Hier heb ik geen last van. Ik verstuur complete Miomappen van mijn pc via Bluetooth naar mijn A701!!
Ik proberen zal nederlandsch te praten... ;)

Ik heb problemen met bt overdracht van mijn mio naar andere telefoons (A701 <> nokia, sony erricson....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_NRN_Dutchman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:37:
[...]

Ik proberen zal nederlandsch te praten... ;)

Ik heb problemen met bt overdracht van mijn mio naar andere telefoons (A701 <> nokia, sony erricson....)
hehehehe LOL... :)

Dat is vaag, ik heb het nog niet kunnen testen... als ik de gelegenheid heb zal ik aan je denken en het gaan testen... 1 ding Wat voor een OS staat er op de andere telefoon... Wat als je een universeel txt dokje verstuurt??? Wat doet ie dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
lucky58 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:28:
[...]

Zou ik ook graag een antwoord op kennen. Zoals ik op een ander forum aangaf is dit een vervelende zaak, waarvan ik mio-tech via email reeds bevraagde.

"k heb de mio a701 van het prille begin (15.03.06, via eynstein.nl) en ben over het algemeen zeer tevreden over het toestel.
Het enige dat me érg stoort is dat als de mio zich een tijdje in de sleep-toestand bevindt en het toestel wordt ingeschakeld hij blijkbaar het gsm netwerk zoekt - duurt slechts enkele seconden. Dit heeft wel tot gevolg dat als iemand je belt - bijvoorbeeld 's morgens - je de telefoon hoort rinkelen (1 tot 2 keren) ... je de oproep aanneemt ... doch degene die je belt krijgt te horen dat "de verbinding werd verbroken" ... daar de gsm zijn netwerk zoekt na een tijdje 'sleep', veronderstel ik...
Wanneer je hem trouwens bv. in de morgend uit de sleep toestand haalt, hij zijn netwerk zoekt en je vlug op hetzij verbindingen of telefoon drukt geeft de mio aan dat de telefoon nog niet klaar is en je 15 seconden dient te wachten!"

mvg,
Luc
Het klonk hem vreemd in de oren, en ze gaan dit probleem onderzoeken...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er de laatste tijd geen problemen meer heb met het naar netwerk zoeken in de ochtend! Vaag he... ik heb niks anders gedaan....

Helaas geen ROM update kunnen scoren!! :'( (had ik wel klein beetje op gehoopt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:27
Smarty77 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:45:
[...]

Het klonk hem vreemd in de oren, en ze gaan dit probleem onderzoeken...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er de laatste tijd geen problemen meer heb met het naar netwerk zoeken in de ochtend! Vaag he... ik heb niks anders gedaan....

Helaas geen ROM update kunnen scoren!! :'( (had ik wel klein beetje op gehoopt!)
Hallo,

ik heb er ook niet constant problemen mee. Soms is het erg, soms is het niet. Nu bijvoorbeeld weer niet. Ik heb sterk het vermoeden dat als op het today-scherm niet het icoontje "G" staat doch wel de "2 pijltjes met een kruisje eronder" de mio het probleem niét heeft. Alleen hoe kun je er ervoor zorgen dat die pijltjes er steeds staan? Heeft het te maken met bepaalde processen die dan al dan niet opgestart zijn/worden? Weet iemand meer hierover?

mvg,

Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Black_Rain schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:57:
Wat de backup betreft van de Engelse versie. Mss kunnen we beter afwachten tot hufkes zijn toestel heeft. Ik heb namelijk reeds een aantal keer een hard reset gedaan met mijn toestel.
Helaas heb ik het toestel nog niet in mijn bezit, het schijnt dat ze momenteel niet uitleveren omdat de voorraad die ze bij searchdog (leverancier) hadden retour is gegaan naar mio vanwege softwareproblemen. Hadden zij dus waarschijnlijk een aantal toestellen uit de eerste batch gekregen. Nou ja, dan wacht ik liever nog een weekje dat ik dan meteen een goede versie heb. Zodra die er is zal ik de backup maken en hier posten.

Luc, mag ik je even op de algemene FAQ wijzen waarin het volgende staat:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door hufkes op 21-04-2006 11:31 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Smarty77 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:34:
[...]

hehehehe LOL... :)

Dat is vaag, ik heb het nog niet kunnen testen... als ik de gelegenheid heb zal ik aan je denken en het gaan testen... 1 ding Wat voor een OS staat er op de andere telefoon... Wat als je een universeel txt dokje verstuurt??? Wat doet ie dan!
Ik heb het bij meerdere OSen geprobeert allen geven problemen.

Ik kan over het algemeen geen normale verbinding leggen met andere telefoons, als ze mij zoeken zien ze alleen vraagtekens en als ze dan willen pairen krijgen ze een fout bericht.

Ik principe kan ik hun wel zoeken en met ze paren, maar dan staat heel vaak alleen "modem" als optie om een verbinding te maken bestanden oversturen is geen optie.

Computers hebben ook problemen met het vinden van me BT en zien ook alleen maar vraag tekens en kunnen vaak alleen maar verbinding maken met de optie telefoon als modem

Afbeeldingslocatie: http://www.dmp.cc/img/bs.jpg
Zoals je ziet is alleen modem verbinding beschikbaar

[ Voor 5% gewijzigd door DMP.cc op 21-04-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Je hebt in je profiel wel staan dat de telefoon zichtbaar is voor andere apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
golem schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:53:
Je hebt in je profiel wel staan dat de telefoon zichtbaar is voor andere apparaten?
Idd daar zat ik ook aan te denken... In je bluetooth settings heb je daar 2 vinkjes aan staan..
Ik heb het net met een Acer N50 geprobeerd... en dat ging wel redelijk... ik wist niet zo heel goed hoe ik vanaf de acer moest pairen dus ik heb de acer vanaf mijn a701 gepaired en toen bestanden overgestuurd dmv resco explorer! En dit ging goed..

Ik heb zowiezo nog nooit vraagtekentjes gezien ook niet op mijn computer, ik zie altijd keurig de naam van mijn Mio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
Bestaat er software of weet er iemand een oplossing voor het backlight op high te zetten enkel bij het gebruik in de wagen. (dus met de auto oplader aangesloten).
Want de helderheid voor binnen is genoeg als het op 3 staat maar voor buiten of in de wagen moet hij op maximum staan om iets te kunnen zien op het scherm (ik gebruik geen screenprotector)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Black_Rain schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:48:
Bestaat er software of weet er iemand een oplossing voor het backlight op high te zetten enkel bij het gebruik in de wagen. (dus met de auto oplader aangesloten).
Want de helderheid voor binnen is genoeg als het op 3 staat maar voor buiten of in de wagen moet hij op maximum staan om iets te kunnen zien op het scherm (ik gebruik geen screenprotector)
Geen idee of dat al bestaat.
Maar afgelopen week reed ik een parkeergarage binnen met TomTom en hij sprong automatisch over op nacht weergave.
Er moet dus een sensor in zitten die wellicht gebruikt kan worden voor de aanpassing van het backlight aan de hand van het licht nivo.

edit:
Of TomTom snapt dmv het GPS signaal dat ik in een parkeergarage zit 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door AP3X op 21-04-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Dat is dan niet nachtweergave -> dat is loss of signal weergave, dat lijkt heel erg maar volgens mij zijn er wel wat verschillen :D

Kan je je helderheid niet instellen voor accu of voor op de lader -> dat betekend wel dat als je binnen aan de lader hangt je helderheid ook maximaal is maar dat is op zich geen probleem, energie genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Rain schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:48:
Ik weet dat bij Windows Mobile 2003 er een optie was bij energie beheer of iets in die trant waar je in kon stellen dat het scherm op bv. 3 staat als hij op de accu draait en zodra hij (net)voeding krijgt op vol vermogen gaat. Dit had ik altijd ingesteld bij mijn Qtek S100 en werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

golem schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:53:
Ja dat staat aan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem vandaag ook besteld 8) . Maar.. nog 8 posts en dit topic is vol. Wie neemt de eer op zich om het volgende topic te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:29:
[...]

Ik weet dat bij Windows Mobile 2003 er een optie was bij energie beheer of iets in die trant waar je in kon stellen dat het scherm op bv. 3 staat als hij op de accu draait en zodra hij (net)voeding krijgt op vol vermogen gaat. Dit had ik altijd ingesteld bij mijn Qtek S100 en werkte prima.
Is er in Windows Mobile 5 ook zoiets, of mss een registry patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:19:
Ik heb hem vandaag ook besteld 8) . Maar.. nog 8 posts en dit topic is vol. Wie neemt de eer op zich om het volgende topic te openen?
Ik ben nog vrij nieuw op het forum. Als iemand me kan helpen wil ik het gerust doen. Maar ik wil ook gerust iemand anders helpen die met het nieuwe topic begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Rain schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:23:
[...]

Geen idee, ik heb mijn Mio nog niet binnen, hij had er vandaag (na 3,5 week) moeten zijn, maar helaas. Waarschijnlijk heb ik hem maandag en dan kan ik wel voor je kijken, maar ga er vanuit dat er wel iemand eerder is die kan kijken. het lijkt me dat deze functie er nog steeds in zou moeten zitten, want hij is verdomd handig :D

Kunnen we Eggy niet lief aankijken dat hij een mooi topic deel 2 maakt, zijn topic van de Qtek 9100 is erg mooi en compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik heb hem binne van smartphoneshop. Maar tis ff wat aan prulle zeg, nog niks werkt, kan nie eens belle hij ziet de simcard van T-Mobile niet :P

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
AMD 64 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:27:
Ik heb hem binne van smartphoneshop. Maar tis ff wat aan prulle zeg, nog niks werkt, kan nie eens belle hij ziet de simcard van T-Mobile niet :P
Simcard er goed inklikken totdat ie alsware klikt zegt.. eruit halen moet je ook weer drukken en dan komt ie er vanzelf uit... Niet te bang zijn om hem er helemaal in te duwen....! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
S1W schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:45:
Ik weet niet of het al gepost is, maar hier is een hele mooie review van de A701 ten opzichte van de G500 te lezen.
Ik heb de review gelezen en de software van de G500 is veel beter dan die van de Mio. Kan er geen software van de G500 gebruikt worden voor de Mio? Zoals bv. de software voor de camera.

Er staat ook dat Mio nog nooit met een Rom update is uitgekomen voor geen enkel van zijn toestellen tot hiertoe. Als dit zo is dan zullen er veel ontevrede mensen zijn als de telefoon niet altijd werkt. Ik ben nu aan het uitzoeken of het een hardware probleem is of software. (testen met en zonder sd kaart, verschillende merken, software erop en eraf, hardreset, .....)

Als ik de enig ben (wat al niet zo gebleken is volgens dit zeer goed forumpje) dan kan ik hardware al uitsluiten. Het enig wat mij verbaast is dat niemand het telefoongedeelte niet bagger vindt. Ben ik zo verwent geweest met mijn nokia 6230?
Kan er niemand bevestigen dat bv het geluid zeer slecht tot niet te horen valt bij het opnemen van een filmpje. (zeer stil)

Ik ben mss moelijk aan het doen. Maar van een telefoon van 549 euro verwacht ik wel dat ie werkt. Toch zeker voor de 2 belangrijkste zaken namelijk telefoon en GPS (GPS werkt uitstekend).
Bij hoe langer hoe meer producten zijn de klanten de testers ipv dat ze hun producten eens grondig testen.

Ha ja ps. Heb reeds een mail gestuurd waar ik al een week geen antwoord heb ontvangen. Maar ze zullen het daar bij mio wel druk hebben zeker.

even mijne gal gespuwt en nu back on topic en met oplossingen en weetjes en hulp :)

Ik heb juist transcend kaartje 150x 4gb binnen en ik kan ook bevestigen zoals andere dit dit kaartje perfect werkt in de Mio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Black_Rain schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:23:
[...]
Ik heb de functie nog niet kunnen ontdekken! Ik betwijfel het of het werkt via het register!? :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.