Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Zojuist nog ff een mailtje gestuurd met aanvullende puntjes van "kritiek"/ vragen.

Ook zachtjes geinformeerd of er al wat bekend is over mijn reeds ingestuurde vragen/puntjes van "kritiek"
Ben benieuwd B)

[ Voor 99% gewijzigd door Smarty77 op 30-03-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:48:
[...]

Cool, hier zijn we naar op zoek.
Ik probeer nu een MP3 als ringtone te gebruiken, maar waar zit dat en hoe moet dat??
Ik zet ze mp3kes gewoon op mijn root van Storage Card
als je dan via verkenner op mp3 klikt en efkes vasthoudt dan krijg je menu waar oa staat om deze als ringtone in te stellen
dus volgens mij moeten ze niet specifiek in folderken staan.
enkel als je smsgeluidje ofzo wilt toekennen zet ik die wavs in windows directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrProper schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:31:
[...]

als je dan via verkenner op mp3 klikt en efkes vasthoudt dan krijg je menu waar oa staat om deze als ringtone in te stellen
enkel als je smsgeluidje ofzo wilt toekennen zet ik die wavs in windows directory
Echt, fantastisch, hoe verzinnen ze het, een context menu *in een nederlands OS* waarin ze zetten "Set As Ringtone", let ook op die hoofdletter bij As, je lacht je een ongeluk. 8)7
Bedankt Mr Proper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even melden dat de 4GB sd kaart van tracend zonder problemen in de mio a701 past. Teminste... Ik heb hem er net ingestoken en hij wordt herkend als 4 GB kaart. Vanavond ga ik nog even verder testen en als er problemen zijn horen jullie dat meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
MrProper schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:31:
[...]

Dat wil idd ook... maar als je dat programma-tje gaat gebruiken met profielen dan werkt dat niet.. omdat je in elk profiel via een pull down menu aan moet geven welke ringtone je wil gebruiken... En die kijkt dus volgens mij alleen in de windows folder... misschien met een update van de applicatie dat het dan verholpen is! who knows... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:19:
[...]

Dat wil idd ook... maar als je dat programma-tje gaat gebruiken met profielen dan werkt dat niet.. omdat je in elk profiel via een pull down menu aan moet geven welke ringtone je wil gebruiken... En die kijkt dus volgens mij alleen in de windows folder... misschien met een update van de applicatie dat het dan verholpen is! who knows... :)
in windows heb je een folder (Rings), zet daar je beltoon in en het moet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:18:
[...]
in windows heb je een folder (Rings), zet daar je beltoon in en het moet werken
OK werkt allemaal.
Nu nog een hele domme vraag: iemand heeft mij gebeld, maar ik heb niet opgenomen. Hoe stop ik die gemiste oproep in mijn telefoonboek? Ik kan eigenlijk alleen maar wissen of terugbellen, niet opslaan! }:O
edit:
OK, gevonden, gewoon lang met de stylus drukken...

edit:

Ohja, weten jullie mss een registry hack oid om die enorme lijst velden bij contact personen wat korter te maken, ik heb namelijk niks aan het veld "pager" of "Autotel" of "Overh.-id"

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:36:
Voor WIFI zal ik dan toch voor de 11G gaan, die heeft dan maar een kleine meerprijs:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=132725
Op een forumpje las ik dat 802.11g te snel is voor pda's, zelfs 802.11b nog:
wififofum forum wel een beetje oude info...

Ik zit nu eigenlijk te denken aan aan een mini SD wifi kaartje met een adapter. Dan steekt ' ie ook niet uit aan de zijkant, want een adapter is even groot als een normale SD.

net iets mooier :9
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:52:
hehe ik heb hem binnen :*)

Alleen heb ik meteen de volgende vraagjes:

- Is er ook een mogelijkheid om in de contactpersonen lijst alleen de SIM of alleen de Telefoon contactpersonen te zien? Ik heb mijn SIM contactpersonen gekopieerd naar de telefoon zodat je er meer mee kunt doen, alleen nu zie ik dus alles er dubbel in staan (SIM+Telefoon)
In je contactpersonen => menu => filter => geen categorieën. Geen SIM-personen meer.

[ Voor 37% gewijzigd door tiepeks op 30-03-2006 17:19 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:19

DMP.cc

They call me DM

Ik zit nu eigenlijk te denken aan aan een mini SD wifi kaartje met een adapter. Dan steekt ' ie ook niet uit aan de zijkant, want een adapter is even groot als een normale SD.

lees even een pagina terug dan zie je dat het niet gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
tiepeks schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:07:

PeGys schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/MioA701/PICT4518.sized.jpg

Zij gebruikten een mini SD (of hoe het ook heet) wifi kaartje met een mini SD -> SD adapter.

Denk dat de gewone SD kaartjes ongeveer even groot tot groter zullen zijn.
DjWannaB2002 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:55:
[...]

Het is heel simpel. Denk ik ten minste.
- Een gewone SD kaart steekt er niet uit.
- Een gewone SD kaart met wifi steekt wel iets uit.
- Een normale Mini SD heb je een adapter voor nodig en komt dan overeen met normale SD en steekt dus niet uit.
- Een normalen Mini SD met wifi heb je ook adapter nodig alleen dan wordt het weer iets groter als een gewone SD kaart en steekt dus iets uit.
Ach, de muren vonden het teminste interessant.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Euuhhh vraagje....

Als ik nou een wifi kaartje wil kan ik dan dan een minisd kopen en dan met zo'n adapter... dan steekt ie er toch niet uit.... weet iemand dit misschien... :X :X

LOL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Smarty77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:21:
Euuhhh vraagje....

Als ik nou een wifi kaartje wil kan ik dan dan een minisd kopen en dan met zo'n adapter... dan steekt ie er toch niet uit.... weet iemand dit misschien... :X :X

LOL ;)
De post boven de uwe legt het uit.
Een mini SD wifi kaartje is groter dan een mini SD geheugenkaartje, dus steekt evenveel uit als een gewoon WiFi SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

PeGys schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:33:
[...]

Een mini SD wifi kaartje is groter dan een mini SD geheugenkaartje, dus steekt evenveel uit als een gewoon WiFi SD kaartje.
Euh Smarty77 bedoelde het cinisch. ;) Hij weet dit donders goed.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:33:
[...]

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_Dune_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:37:

Euh Samrty77 bedoelde het cinisch. ;) Hij weet dit donders goed.
@ _Dune_ Hihihihihi ik??? Cynisch?? wel neee hahahhahaa :+

@ "aan de rest die te LUI is om te zoeken"
Het is schijnbaar zo verschrikkelijk moeilijk om ff iets verder te kijken dan je neus lang is!!
Kan me voorstellen dat je niet 40 pagina's gaat doorworstelen. Maar er zit potverdori een super mooie zoekfunctie in die zelfs in je huidige toppic kan zoeken... Soms snap je er helemaal niks van hoe mensen het elke keer weer proberen!!

zo dat is er weer uit...

Back to toppic!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Smarty77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:46:
[...]
@ _Dune_ Hihihihihi ik??? Cynisch?? wel neee hahahhahaa :+

@ "aan de rest die te LUI is om te zoeken"
Het is schijnbaar zo verschrikkelijk moeilijk om ff iets verder te kijken dan je neus lang is!!
Kan me voorstellen dat je niet 40 pagina's gaat doorworstelen. Maar er zit potverdori een super mooie zoekfunctie in die zelfs in je huidige toppic kan zoeken... Soms snap je er helemaal niks van hoe mensen het elke keer weer proberen!!

zo dat is er weer uit...

Back to toppic!! _/-\o_
Ik ben blijkbaar een van de weinigen die het gehele topic heeft door genomen... tenminst dat idee krijg ik. Zo heb ik al gezien dat jij in herhaling blijft vallen met het geven van de antwoorden. :D

En inderdaad weer back to topic.... heeft iemand nog zitten twijfelen tussen de Mio en de E-ten G500 die uiteindelijk voor de Mio zijn gegaan en waarom?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:53:
Ik wil even melden dat de 4GB sd kaart van tracend zonder problemen in de mio a701 past. Teminste... Ik heb hem er net ingestoken en hij wordt herkend als 4 GB kaart. Vanavond ga ik nog even verder testen en als er problemen zijn horen jullie dat meteen.
Ik heb mijn Mio besteld (Engelse versie) en zou er graag in een keer een 4gb kaartje bijkopen van trancend. Weet je als iets meer of het zeker werkt? Is het volledig te vullen of kan er enkel 2gb op. (Zoals officieel wordt vermeld).

Heeft er ook al iemand de TMC adapter voor de mioA701 geprobeerd. Volgens sommige website is dit hetzelfde model dan dat van de MioA201, klopt dit?
De TMC antenne komt op de USB stekker van de Mio. Van de TMC antenne gaat men dan terug naar de autoadapter, er is dan enkel nog een aparte kabel voor de radio antenne, ben ik ergens verkeerd met de redenering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Rain
  • Laatst online: 19-04-2024
_Dune_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:05:
[...]

Ik ben blijkbaar een van de weinigen die het gehele topic heeft door genomen... tenminst dat idee krijg ik. Zo heb ik al gezien dat jij in herhaling blijft vallen met het geven van de antwoorden. :D

En inderdaad weer back to topic.... heeft iemand nog zitten twijfelen tussen de Mio en de E-ten G500 die uiteindelijk voor de Mio zijn gegaan en waarom?
Nee je bent zeker niet alleen. Ik volg deze gsm al bijna een jaar. Ik heb dit topic helemaal doorgenomen en ik volg ook het mio A701 topic op pocketinfo. Na lang twijfelen heb ik uiteindelijk besloten een mio te bestellen. Waarom de Mio ipv de E-ten omdat ik denk dat er qua support (=hardware problemen met het toestel) beter support zal zijn voor de Mio. Elke degelijke GPS winkel verkoopt de mio 268, 269 wel. (In de toekomst waarschijnlijk ook de A701)
E-ten is ook groter. Ik vind wel een voordeel dat hij TMC heeft ingebouwd en dat zijn miniSD kaart meer vanboven zit (zonder rubbertje :) ) (is handiger voor WIFI kaart).

Het is tegenwoordig moeilijke kiezen. Zonder WIFI, EDGE en UTMS is wel een gemis, maar je kan niet alles hebben. Je kan blijven wachten en binnen 2 jaar of vroeger is er toch weeral iets veel beter.
Ik kies de MIO ook voor een all in one oplossing voor in de wagen. Geen verschillende toestellen met adapters dat telke malen verwijderd moeten worden uit de wagen voor diefstal. 1 Toestel altijd bij je en je kan er bijna alles mee, Gamen, GPS, SMS, bellen, ....
Het wordt mijn eerst pocketpc phone want heb nu de nokia 6230. Hopelijk ben ik tevreden. Als ik hem heb laat ik het weten en dan mag je alles vragen ivm de Mio. Dit wordt dan mijn eerste bijdrage aan Tweakers want ik ben al jaren een passieve user op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ik ga voor zowat dezelfde reden voor de Mio. Denk dat Mitac inderdaad een betere service verleent. Daarnaast heb ik ook het voordeel dat ik niet ver van Mitac België woon en dus rechtstreeks daar kan kopen met btw nummer van een vriend.

Dus voor garantie is er voor mij een veel betere oplossing dan een winkel zoeken die de E-Ten verkoopt, om van het inleveren voor de garantie maar te zwijgen.

Daarnaast ziet de Mio er ook een pak robuster uit den de E-Ten. Heb beide toestellen reeds irl vast gehad, en vind de Mio ten eerste mooier en ten tweede steviger. De E-Ten heb ik wat schrik om em degelijk vast te nemen, altijd het gevoel dat die uiteen gaat vallen. Misschien door de scheiding in de behuizing voor die oplichtende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Rain schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:08:
[...]

Ik heb mijn Mio besteld (Engelse versie) en zou er graag in een keer een 4gb kaartje bijkopen van trancend. Weet je als iets meer of het zeker werkt? Is het volledig te vullen of kan er enkel 2gb op. (Zoals officieel wordt vermeld).
...
Ik ga er nu even 2,5 a 3 gb opzetten. Ik zal morgen de uitkomst melden. Overigens pakt mijn laptop cardreader (een ricoh) de 4 gb sd kaart niet. Nu is dit de eerste keer dat ik deze card reader gebruik, dus het kan andere oorzaken hebben...

edit: 2.5 gb aan data op de kaart gaf geen problemen. De laatst toegevoegde data kon ik gewoon benaderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_Dune_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:05:

Leuk linkje! http://msmobiles.com/news.php/4991.html

De reden dat ik voor de mio heb gekozen is dat ik super tevreden was over mijn mio 168!
Ten tweede houd ik niet echt van merken die looks kopieren!! Laat ik nou net eigenaar zijn van een motorola V3 razr, leg nou eens een plaatje van die razr (open) naast die eten g500... Dat zeg wel genoeg! (ik zeg niet dat die G500 lelijk is :X )

Daarintegen vind ik Mitac er wel in geslaagd om een orgineel design te creeren! :)

De Intel 520 zou in theorie sneller moeten zijn! In de praktijk heb ik ze nog niet naast elkaar kunnen leggen.... Iemand anders wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik meende dat ik in dit topic had gelezen dat de A701 geen handschrift herkenning zou hebben. Wanneer ik de specs doorneem op de Mitac site wordt mij iets anders verteld: http://www.mio-tech.be/pr...s/Detailed_Specs/A701.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In je contactpersonen => menu => filter => geen categorieën. Geen SIM-personen meer.[/quote]

Dit werkt helaas eenmalig en moet je dus elke keer weer instellen.
Bij de contactpersonen die je een sms wil sturen zie je ook de SIM en Telefoon-personen staan en kun je helemaal niet filteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 11:45
smarty: je zei op pagina 21 dat je de 4 cad bestanden van tomtom in het _gewone_ storage geheugen moet uitpakken... of iets dergelijks. :) Probleem is dat ik maar 47 mb vrij heb, 65 in totaal. Is tomtom bij elkaar niet iets van 75 mb?
Ik heb geprobeerd om de bestanden op de geheugenkaart te gooien. Ik kan dan via tomtom.exe wel tomtom opstarten, maar mn touchscreen reageert dan niet meer. Hm... duister

Zijn er trouwens mensen die deze telefoon met een sim-only abbonnement hebben gehaald? Wat betalen jullie voor gprs? Ik heb dit toestel los gehaald, ben nu op zoek naar een passend sim-only abbo.

edit: argh! reactie op een dagen oude vraag even opgeschoond

[ Voor 33% gewijzigd door supern0va op 30-03-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
supern0va schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:52:
smarty: je zei op pagina 21 dat je de 4 cad bestanden van tomtom in het _gewone_ storage geheugen moet uitpakken... of iets dergelijks. :) Probleem is dat ik maar 47 mb vrij heb, 65 in totaal. Is tomtom bij elkaar niet iets van 75 mb?
Ik heb geprobeerd om de bestanden op de geheugenkaart te gooien. Ik kan dan via tomtom.exe wel tomtom opstarten, maar mn touchscreen reageert dan niet meer. Hm... duister
2 dingen
Je hebt installatie bestanden van tomtom en je hebt de kaarten!

Kaarten doe je altijd naar je storagecard (je sd kaartje)
De installatie bestanden Alle bestanden in de ppc directory op je tomtom cd (cab file + ini files <== van ieder 4 volgens mij) kopieren van je tomtom cd naar je storage card... je kunt daarna deze files aanklikken in je verkenner (op je a701). Hij gaat ze dan installeren... Je krijgt vanzelf op je hoofdscherm TOMTOM te zien deze kun je aanklikken...

Beter is nog: de setup draaien (LET wel versie 5.2) icm active sync 4.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny701
  • Laatst online: 11-01 13:34
_Dune_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:21:
Ik meende dat ik in dit topic had gelezen dat de A701 geen handschrift herkenning zou hebben. Wanneer ik de specs doorneem op de Mitac site wordt mij iets anders verteld: http://www.mio-tech.be/pr...s/Detailed_Specs/A701.pdf
Op het expansys forum (http://www.expansys.nl/fo...asp?code=129999&thread=31) schrijft ene Roguesolo dat het mogelijk is om handschriftherkenning te gebruiken op de A701. Hij heeft het over 'the transcriber'. Ik volg al een redelijke tijd de forums over de A701 maar verder ben ik een total newbie en weet niet of dit een apart progje is of dat het ingebakken is in de A701.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

Een mogelijke oplossing is CalliGrapher voor handschift herkenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand met de A701 met Windows Mobile 5 Engels?
Is deze in nederland te krijgen voor een redelijke prijs, de winkels waar de engelse ligt zijn ze allemaal €550+, vind rond €500 wel mooie prijs...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:11:
Is er iemand met de A701 met Windows Mobile 5 Engels?
Is deze in nederland te krijgen voor een redelijke prijs, de winkels waar de engelse ligt zijn ze allemaal €550+, vind rond €500 wel mooie prijs...:)
wat is precies de reden om een engels talige te nemen? Is dit, omdat eventuele update's eerder voor de engelstalige zullen uitkomen?
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Ik zou zeggen: lees het topic eens O-)
Het meest heb ik al wel gelezen. Het enige wat ik echt als klacht over de NL versie heb gelezen zijn de vertalingen en de tekst die niet volledig op het scherm past.

[ Voor 29% gewijzigd door _Dune_ op 31-03-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:14:
[...]

wat is precies de reden om een engels talige te nemen? Is dit, omdat eventuele update's eerder voor de engelstalige zullen uitkomen?
Ik zou zeggen: lees het topic eens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het wachten op een engelstalig toestel. Of weet er iemand de firmware hiervoor te vinden zodat je een nederlandstalig toestel kan flashen naar een engels OS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
Super!
Bedankt voor de hulp. Zit nu op school, maar ik zal het thuis ff proberen. Dit zou dus ook het probleem van het niet reagerende touchpad oplossen? Naja, dat merk ik snel genoeg. :) Thanks!
Smarty77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:16:
[...]

2 dingen
Je hebt installatie bestanden van tomtom en je hebt de kaarten!

Kaarten doe je altijd naar je storagecard (je sd kaartje)
De installatie bestanden Alle bestanden in de ppc directory op je tomtom cd (cab file + ini files <== van ieder 4 volgens mij) kopieren van je tomtom cd naar je storage card... je kunt daarna deze files aanklikken in je verkenner (op je a701). Hij gaat ze dan installeren... Je krijgt vanzelf op je hoofdscherm TOMTOM te zien deze kun je aanklikken...

Beter is nog: de setup draaien (LET wel versie 5.2) icm active sync 4.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
Hm... nog geen succes. Heb de tomtom files nu in het intern geheugen staan en de maps op de memory card. Als ik tomtom.exe start, kom ik in een scherm waar ik mn taal moet kiezen (standaard op engels). Vanaf daar kan ik alleen de ronde knop in het midden van de 4-punts druktoets gebruiken. Tochpad werkt dus niet meer. Uiteindelijk kan ik -door alleen maar op die ronde knop te drukken- wel een thuisadres instellen (standaard 's Gravenlande, verder staan er geen opties) en de tour nemen. Daarna toont tomtom de kaart van mn thuisadres. Verder gebeurt er niks meer. Hij zoekt ook niet naar satellieten. |:(

Morgen nog maar eens verder mee prutsen. Frustratie slaat toe

[ Voor 5% gewijzigd door supern0va op 31-03-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Dune: Omdat vele mensen Engelse taal handiger vinden.
Misschien hebben ze hiervoor al Engelstalige PDA's gehad
en willen ze dus ook niet overstappen naar 'n Nederlandstalige!

(ikzelf zweer bij Engels dus)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:23:
@ Dune: Omdat vele mensen Engelse taal handiger vinden.
Misschien hebben ze hiervoor al Engelstalige PDA's gehad
en willen ze dus ook niet overstappen naar 'n Nederlandstalige!

(ikzelf zweer bij Engels dus)
Dit is niet de enigste reden, als ik zo globaar door de pagina's lees dan valt mij ergens op dat ze het erover hebben dat sommige woorden in het nederlands niet compleet op het scherm komen te staan, stukken van zinnen vallen dus gewoon weg. Dit is met de engelse versie niet zo!

Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc

DMP.cc

They call me DM

meer een algemeen WM vraagje maar toch... kan ik .lit bestanden openen en bekijken op de Mio (ebooks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:12:
[...]

Dit is niet de enigste reden, als ik zo globaar door de pagina's lees dan valt mij ergens op dat ze het erover hebben dat sommige woorden in het nederlands niet compleet op het scherm komen te staan, stukken van zinnen vallen dus gewoon weg. Dit is met de engelse versie niet zo!
Dacht ik.
Juist, precies, goed gelezen! Nederlandse woorden zijn op de een of andere manier ontzettend lomp!
edit:
overigens is het best mogelijk dat dit met de engelse versie net zo goed gebeurt!

@suprn0va: Als je de TomTom DVD hebt, moet je die naar je hdd copieren, vervolgens de installer.exe van de DVD overschrijven met de installer.exe van de 5.2 update. Bij mij was dat de oplossing voor al m'n problemen!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:58:
Zojuist nog ff een mailtje gestuurd met aanvullende puntjes van "kritiek"/ vragen.

Ook zachtjes geinformeerd of er al wat bekend is over mijn reeds ingestuurde vragen/puntjes van "kritiek"
Ben benieuwd B)
Heb je ook vermeldt dat de gsm kwaliteit wat beter kan? ook met name de handsfree functie?
Laatst belde ik nog en toen hoorde degene (die een mio heeft) mij niet meer.

Ook klinkt de mio niet helemaal zuiver, tijdens het gesprek hapert hij soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
op Brando staan 4 GB SDkaartjes (150X) en 4 GB mmckaartjes (200X) voor 125 $

zijn de vlugste het beste ? of laat ik mmc beter links liggen (enige verschil is denk ik dat je op sd lock kan aanzetten tegen overschrijven)

hebben jullie al veel toebehoren gezien voor de mio (bv case ed)
heb eerlijk gezegd nog niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:41:
Heb je ook vermeldt dat de gsm kwaliteit wat beter kan? ook met name de handsfree functie?
Laatst belde ik nog en toen hoorde degene (die een mio heeft) mij niet meer.

Ook klinkt de mio niet helemaal zuiver, tijdens het gesprek hapert hij soms
Heb ik zeker aangegeven.... 2 x zelfs... ze zullen het nu wel aan het bekijken zijn... mijn ervaring met mitac is dat ze niet over 1 nacht ijs gaan met hun antwoorden... Deze krijg je vaak goed onderbouwd retour!

Ook heb ik aangegeven dat het punt waar je support zou moeten krijgen ze van geen toeten nog blazen weten betreft de a701... ben ook benieuwd wat ze daar van zeggen!

[ Voor 13% gewijzigd door Smarty77 op 31-03-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ik heb vandaag zo'n qtec 9100 in mijn handen gehad.... Naar mijn gevoel reageert ie veel sneller dan de mio... Hoe kan dit? Zou dit door zijn dual core komen?

Aan de schermopbouw merk ik de meeste vertraging?

Deelt iemand dit gevoel... Of heb ik een hack/aanpassing gemist?

[ Voor 3% gewijzigd door Smarty77 op 31-03-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-03-2024
Smarty77 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:43:
Ik heb vandaag zo'n qtec 9100 in mijn handen gehad.... Naar mijn gevoel reageert ie veel sneller dan de mio... Hoe kan dit? Zou dit door zijn dual core komen?

Aan de schermopbouw merk ik de meeste vertraging?

Deelt iemand dit gevoel... Of heb ik een hack/aanpassing gemist?
De QTek 9100 sneller? Ik heb 2 weken een 9100 in mijn bezit gehad, maar het ding is behoorlijk traag. Ik heb verschillende roms geprobeerd, maar ik vind vergeleken met de 9100 de mio A701 stukken sneller. Ik heb daarom snel die telefoon weer verkocht. Ik denk niet dat tomtom het bijvoorbeeld zo goed doet op de 9100 als op de A701 (waar ie het super lekker op doet!). Ook skype werkte voor geen meter, wat weer uitstekend werkt op de A701. Ik zweer bij de mio A701 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Snith schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:37:
[...]

De QTek 9100 sneller? Ik heb 2 weken een 9100 in mijn bezit gehad, maar het ding is behoorlijk traag. Ik heb verschillende roms geprobeerd, maar ik vind vergeleken met de 9100 de mio A701 stukken sneller. Ik heb daarom snel die telefoon weer verkocht. Ik denk niet dat tomtom het bijvoorbeeld zo goed doet op de 9100 als op de A701 (waar ie het super lekker op doet!). Ook skype werkte voor geen meter, wat weer uitstekend werkt op de A701. Ik zweer bij de mio A701 :)
Heb jij dan geen last als je bijv het display draait... dat de telefoon ff moet denken en dat het beeld niet in een flits gedraaid is... het gaat wel snel maar ik had verwacht dat het direct in een flits zou draaien.. zo kom ik nog wel wat dingen tegen.. kan ook gewoon gewenning zijn hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:52:
hehe ik heb hem binnen :*)

Alleen heb ik meteen de volgende vraagjes:

- Is er ook een mogelijkheid om in de contactpersonen lijst alleen de SIM of alleen de Telefoon contactpersonen te zien? Ik heb mijn SIM contactpersonen gekopieerd naar de telefoon zodat je er meer mee kunt doen, alleen nu zie ik dus alles er dubbel in staan (SIM+Telefoon)

- Kun je bij de Inbox van de sms-en ook alleen de header zien, dus niet meteen een stuk van de SMS.

-Is er ook een mogelijkheid om dmv volgende ofzo door de Mail/sms-jes heen te bladeren, nu moet ik de ene openen, sluiten en de volgende openen
Antwoord: Gewoon met 5-punt-toets :P

- Is er ook een mogelijkheid om de laasts geopende programma's niet in de start balk te krijgen.

- Als ik een programma open en daarna weer afsluit dmv X ga ik er eigenlijk vanuit dat hij ook is afgesloten. Echter als bij actieve programma's kijk staat alles dan nog open.....

- Moet ik ActiveSync altijd handmatig via de telefoon/pc starten? Ik heb hem via BT met de PC verbonden, maar het liefst zou ik willen dat als ik in de buurt van de PC kom, hij automatisch een BT connectie gaat leggen en automatisch gaat synchroniseren.

- Is er ook een mogelijkheid het blauwe BT lampje niet te laten knipperen, maar toch BT aan te laten staan? Als hij 's nachts naast mijn bed ligt word ik helemaal gek van het geknipper

- Wat ik mis is een GPRS teller, het zou namelijk wel makelijk zijn op te zien hoeveel data er al opgehaald/verzonden is

- Zijn er ook profielen in te stellen, zoals bij een Nokia (stil, buiten, vergadering, etc..)

- Weet iemand of VPN over GPRS mogelijk is? Ik krijg namelijk wel een GPRS verbinding met het net, maar kan er op één of andere manier geen VPN verbinding over opzetten.

- Wat ik ook raar vind is dat er eigenlijk nergens een Annuleren knop staat, alleen een OK knop...
Niet erg handig als je iets hebt aangepast, maar je weet niet wat, dat je dan niet kan annuleren.

-Als je een telefoongesprek op de Luidspreker zet, dan hoort de spreker aan de andere kant van de lijn zichzelf dubbel..

Voor de rest is het een mooi en goed toestel!
Alleen bovenstaande kan ik nergens vinden, ik hoop dat mede eigenaren me kunnen helpen.
Tijd voor een kick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000000

regkey hack om contacts op de sim te hiden

http://www.freewareppc.com/utilities/phmregistryeditor.shtml anders gebruik je google eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn Mio vanmiddag binnen gehad. Natuurlijk meteen de oplader erin gedaan maar de Mio geeft nu al aan vol te zijn (Groen lampje.) En de 8 uren zijn nog lang niet voorbij. Is de Mio nu al gebruiksklaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-03-2024
Smarty77 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:02:
[...]

Heb jij dan geen last als je bijv het display draait... dat de telefoon ff moet denken en dat het beeld niet in een flits gedraaid is... het gaat wel snel maar ik had verwacht dat het direct in een flits zou draaien.. zo kom ik nog wel wat dingen tegen.. kan ook gewoon gewenning zijn hoor... :)
Ik draai mijn display eigenlijk nooit, tenzij ik Sam & Max of Monkey Island wil spelen. Bij de games merk je ook heel duidelijk het verschil. Op de 9100 kon ik geen enkele game fatsoenlijk draaien en op de A701 speel ik dagelijks mijn favoriete DOS klasiekers :)

Het staat buiten kijf dat de A701 stukken sneller is dan de 9100, echter dat je scherm een vertraging heeft kan aan verschillende dingen liggen. Misschien optimalisaties in de Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:01:
Ik heb mn Mio vanmiddag binnen gehad. Natuurlijk meteen de oplader erin gedaan maar de Mio geeft nu al aan vol te zijn (Groen lampje.) En de 8 uren zijn nog lang niet voorbij. Is de Mio nu al gebruiksklaar?
Kan ik hem dus al aanzetten en de lader er vanaf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Grappig....

Iedereen dacht dat de tekst die niet helemaal lekker is afgemaakt veroorzaakt werd door de Nederlands talige ROM...
Het tegendeel is waar! Het komt door de skin van de telefoonfunctie!!! :o

Ik heb die skin uitgezet en nu heb ik netjes de p en er hoort ook nog een : erachter!

[ Voor 10% gewijzigd door Smarty77 op 31-03-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:50:
[...]

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000000

regkey hack om contacts op de sim te hiden

http://www.freewareppc.com/utilities/phmregistryeditor.shtml anders gebruik je google eens!
Als jij toch zo goed kunt google-en dan kun je hier ook vast de antwoorden op vinden:
- Kun je bij de Inbox van de sms-en ook alleen de header zien, dus niet meteen een stuk van de SMS.

- Is er ook een mogelijkheid om de laasts geopende programma's niet in de start balk te krijgen.

- Als ik een programma open en daarna weer afsluit dmv X ga ik er eigenlijk vanuit dat hij ook is afgesloten. Echter als bij actieve programma's kijk staat alles dan nog open.....

- Moet ik ActiveSync altijd handmatig via de telefoon/pc starten? Ik heb hem via BT met de PC verbonden, maar het liefst zou ik willen dat als ik in de buurt van de PC kom, hij automatisch een BT connectie gaat leggen en automatisch gaat synchroniseren.

- Wat ik mis is een GPRS teller, het zou namelijk wel makelijk zijn op te zien hoeveel data er al opgehaald/verzonden is

- Weet iemand of VPN over GPRS mogelijk is? Ik krijg namelijk wel een GPRS verbinding met het net, maar kan er op één of andere manier geen VPN verbinding over opzetten.

- Wat ik ook raar vind is dat er eigenlijk nergens een Annuleren knop staat, alleen een OK knop...
Niet erg handig als je iets hebt aangepast, maar je weet niet wat, dat je dan niet kan annuleren.

-Als je een telefoongesprek op de Luidspreker zet, dan hoort de spreker aan de andere kant van de lijn zichzelf dubbel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:32:
Grappig....

Iedereen dacht dat de tekst die niet goed afgemaakt werd kwam door de NL talige ROM...
Het tegendeel is waar! Het komt door de skin van de telefoonfunctie

Ik heb die skin uitgezet en nu heb ik netjes de p en er hoort ook nog een : erachter!
Bedoel je met "skin" het "thema" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:34:
Bedoel je met "skin" het "thema" ?
@janjanjanjanjanjanjaaaannnnn
Jammer van de toch lichtelijke cynische opmerking tegen perplexed!
Heb je zelf uberhaubt wel lopen zoeken met google... of wil je dat een ander alles voor je zoekt... al jouw vragen zou ik ook moeten zoeken met google.... Ik ben ook geen lopende almanak!! Ik denk dat perplexed dit bedoelde...

Back to toppic!

je hebt 2 skins... een skin voor je pda functies
en een skin voor je telefoon functie! Deze laatste heb ik uitgezet via het register!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
JanJanJan, ik wilde je niet tegen het hoofd stoten, ik heb je notabene geholpen! Wat me echter wel tegen staat is dat jij hier een waslijst aan vragen dumpt en dan maar gaat zitten wachten totdat wij de antwoorden hebben gegeven en als we dat niet doen, dezelfde waslijst vragen nog eens post. Dit is niet jouw topic. *NOFI*

On Topic.
Ik ben vandaag eens een stukje door Leiden gaan crossen in m'n micra met de mio tegen het raam geplakt. Dwars door het centrum, één richting verkeer, etc, etc en dat werkte allemaal perfect! Geluid was op een goed niveau, ontvangst was perfect, de hele tijd alle balkjes van de GPS vol en het scherm was goed leesbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:58:
[...]
LOL
JanJanJan, ik wilde je niet tegen het hoofd stoten, ik heb je notabene geholpen! Wat me echter wel tegen staat is dat jij hier een waslijst aan vragen dumpt en dan maar gaat zitten wachten totdat wij de antwoorden hebben gegeven en als we dat niet doen, dezelfde waslijst vragen nog eens post. Dit is niet jouw topic. *NOFI*

------------------------

Ok sorry, dan heb ik het misschien verkeerd geformuleerd.
Je hebt gelijk dat er een aantal punten bij staan die ik misschien zelf nog verder had moeten uitzoeken, maar de meeste van mijn punten zijn minpunten van het toestel, zoals:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:42:
[...]

@janjanjanjanjanjanjaaaannnnn
Jammer van de toch lichtelijke cynische opmerking tegen perplexed!
Heb je zelf uberhaubt wel lopen zoeken met google... of wil je dat een ander alles voor je zoekt... al jouw vragen zou ik ook moeten zoeken met google.... Ik ben ook geen lopende almanak!! Ik denk dat perplexed dit bedoelde...

Back to toppic!

je hebt 2 skins... een skin voor je pda functies
en een skin voor je telefoon functie! Deze laatste heb ik uitgezet via het register!
Dit is mijn eerste PDA, dus het zegt me helaas nog niet genoeg. Wat wordt er dan precies bedoelt met een telefoon "skin" en een pda "skin" ik heb PHM Registry Editor er nu opgezet, zodat ik het register kan aanpassen, maar hoe vind jij deze aanpassingen dan? Of probeer je gewoon wat?
Wil je misschien de register aanpassing voor de skin hier even vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Gebruiken op eigen risico!

http://wiki.xda-developer...pagename=WM5_Tweaks_Other

Hier staan veel WM5 tweaks in...

Dit zijn mijn wijzigingen die ik heb toegepast... Beeindig het programma via het menu en dan exit. Niet vergeten om je mio even echt uit te zetten (3 sec rode knop en dan powerdown) Daarna soft reset aan de zijkant (klein gaatje!)

Remove operator skin from Phone app
If your device's Phone app is skinned, you can remove by setting:
HKLM\Security\Phone\Skin\Enabled = 0 (DWORD decimal)
Similarly, you can restore it with:
HKLM\Security\Phone\Skin\Enabled = 1 (DWORD decimal)

Increase font cache
To increase the font cache, speeding up font rendering at the cost of a bit of memory:
HKLM\SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE\limit = 16384 (DWORD decimal)
To change it back to the default:
HKLM\SYSTEM\GDI\GLYPHCACHE\limit = 8192 (DWORD decimal)
You can set the value to pretty much anything you like

Increase FileSystem cache
To increase the file system cache:
HKLM\System\StorageManager\FATFS\CacheSize = 4096 (DWORD decimal)
To return the file system cache to zero:
HKLM\System\StorageManager\FATFS\CacheSize = 0 (DWORD decimal)
You can set the value to pretty much anything you like

Enable FileSystem cache
To enable the FileSystem cache, speeding up overall performance at the risk of the cache not being written on a sudden reset:
HKLM\System\StorageManager\FATFS\EnableCache = 1 (DWORD decimal)
To disable again:
HKLM\System\StorageManager\FATFS\EnableCache = 0 (DWORD decimal)
Note that by default, the cache size is zero, and you will see no effect. See "Increase FileSystem cache" to incease the cache size

[ Voor 3% gewijzigd door Smarty77 op 01-04-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gps is kapot :( dus hij is al weer retour!!
Kreeg op eens geen satalieten meer en geen utc onder tom tom en andere gps programmas en hij liep ook vast als ik gps wilde instellen en af en toe begon ook het beeld heel even snel te flikkeren.

Verder is het een top apparaatje.
Alleen nog niet helemaal bug vrij, zoals dat de knoppen blijven hangen als je er meerdere knoppen tegelijk in drukt tijdens het spelen van een spelletje zoals doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van vastlopers met de volgende klacht:
* scherm is vergrendeld, links onderin kun je op ontgrendelen klikken, maar daar reageert hij niet op. Nog vager op de Today display staat "apparaat is ongrendeld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:39:
* scherm is vergrendeld, links onderin kun je op ontgrendelen klikken, maar daar reageert hij niet op. Nog vager op de Today display staat "apparaat is ongrendeld"
Nog nooit meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
Hahahahaha! Call me a moron 'cause I know I am! 8)7

Is er ergens in dit draadje al opgemerkt dat je tomtom navigator moet hebben, en niet tomtom mobile?
Enfin :) 'T grootste deel van mijn probleem is opgelost. Heb de map pocket pc nu naar mn telefoon gekopieerd. Kan nu alleen ttn.cab niet installeren. De andere drie cab files wel. Als ik ttn.cab probeer te installeren zegt 'ie nadat het balkje helemaal is volgelopen: het installeren is mislukt.
'T is wel versie 5.0, ik wilde 'm updaten nadat 'ie erop stond. Dat kon ik ook van tevoren doen, voordat ik 't hele spul ging installeren, toch?
Na, ik pruts er nog ff verder mee. Heb er weer vertrouwen in! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie ook outlook om de contactpersonen te beheren, of hebben jullie daar een beter alternatief voor. Met mijn vorige telefoon (nokia) maakte ik altijd gebruik van Nokia PC Suite, maar dat heeft nu natuurlijk weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:12:
Gebruiken jullie ook outlook om de contactpersonen te beheren, of hebben jullie daar een beter alternatief voor. Met mijn vorige telefoon (nokia) maakte ik altijd gebruik van Nokia PC Suite, maar dat heeft nu natuurlijk weinig zin.
Daar ben ik ook wel eens naar op zoek geweest, maar helaas niets kunnen vinden. Dus, als iemand wat weet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:12:
Geef me 1 reden waarom je geen outlook zou gebruiken... Juist met alle andere merken telefoon zat ik altijd naar een manier te zoeken om te kunnen syncen met Outlook.... Nooit wou dat lekker... Nu kan ik eindelijk al mijn contact personen syncen met alle gegevens... SUPER!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die zich afvroegen hoe je nou simpel een screenshotje kunt maken op de MIO: dat doe je dus met Magic SS :Y)

Even een demonstratie:
Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i216/perplexed79/70254e3f.jpg
Een screeny van het geweldige Pocketwijzer.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Gisteren mijn sitecom Bluetooth dongel gehaald (bereik 100 meter)

Het is echt helemaal te gek gaaf wauw!!!! Ik heb zelf bereik op zolder... verder pick ik zelfs een telefoontje op die niet van mij is.. dus zoveel bereik dus... (mijn wifi doet het nog minder!!)

Ik heb nu activesync mogelijkheid via bluetooth... Maar vraag me af of je ook een andere connectie kunt opbouwen via bluetooth zonder active sync... Ik heb al een beetje zitten zoeken.... maar er wordt veel besproken over activesync maar dat werkt wel.... niks te lezen eigelijk over internetten via bluetooth (zonder activesync!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik ergens SiRF Instant Fix binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:08:
Voor alle mensen die zich afvroegen hoe je nou simpel een screenshotje kunt maken op de MIO: dat doe je dus met Magic SS :Y)

Even een demonstratie:
[afbeelding]
Een screeny van het geweldige Pocketwijzer.
Gaat pocketwijzer via GPRS of zit de database in het programma zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:19:
Waar kan ik ergens SiRF Instant Fix binnen halen.
In je instellingen scherm en dan het systeemtab staat een icoontje met quick fix ofzoiets.. dat is em... ff via activesync de file downloaden (wel even in activesync aanzetten dat je via deze verbinding naar internet gaat) Uiteraard kun je via gprs ook de file voor quick fix binnenhalen... maar letop... dit kan nogal prijzig zijn... aangezien je bij de meeste telefoonproviders per kb betaald! (hoop dat ze bij vodafone dit gauw betaalbaar gaan maken!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Smarty77: Heheh eindelijk 'n BT-dongle gehaald joh hehe.. :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
CLB schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:18:
@ Smarty77: Heheh eindelijk 'n BT-dongle gehaald joh hehe.. :9
Eindelijk of dr een wereld voor me open gaat... ;)

Nu was mijn plan om via blauwe tand rechtstreeks te syncen met mijn exchange 2003 server... De optie is namelijk gewoon in te stellen. Is dit nu al mogelijk of heb je dat feature pack voor nodig (mail push??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:55:
[...]

Gaat pocketwijzer via GPRS of zit de database in het programma zelf?
Nee, alles zit in zijn eigen DB, da's dus fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:55:
Gisteren mijn sitecom Bluetooth dongel gehaald (bereik 100 meter)

Het is echt helemaal te gek gaaf wauw!!!! Ik heb zelf bereik op zolder... verder pick ik zelfs een telefoontje op die niet van mij is.. dus zoveel bereik dus... (mijn wifi doet het nog minder!!)

Ik heb nu activesync mogelijkheid via bluetooth... Maar vraag me af of je ook een andere connectie kunt opbouwen via bluetooth zonder active sync... Ik heb al een beetje zitten zoeken.... maar er wordt veel besproken over activesync maar dat werkt wel.... niks te lezen eigelijk over internetten via bluetooth (zonder activesync!)
Ja, die dongle is idd echt goed! Ik heb alleen soms dat de eerste keer active sync over BT mislukt en het dus nog een keer moet proberen omdat windows de dongle in een energie besparende modus heeft staan oid, maar het bereik van het ding is echt über >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:27:
[...]
Ja, die dongle is idd echt goed! Ik heb alleen soms dat de eerste keer active sync over BT mislukt en het dus nog een keer moet proberen omdat windows de dongle in een energie besparende modus heeft staan oid, maar het bereik van het ding is echt über >:)
Dat herken ik ja!! hahaha :)

Verder kun je dit volgens mij uitzetten... dat ie in energie besparende modus gezet word!
Maarja 1 x extra op connecten drukken... mwohh ook geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Kun je trouwens ook skypen met deze telefoon? en zo ja hoe dan?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
pretorian_nl schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:20:
Kun je trouwens ook skypen met deze telefoon? en zo ja hoe dan?
Zoekt er werkelijkwaar dan helemaal niemand op intenet... Zijn al die Fucking TeraBytes voor een paar twea.................. LAAT MAAR!!!!!!! I just made my point! :X :?

Ja je kunt skypen...

Je start je pc op...
Je typed eventueel je gebruikersnaam en ww in.
Daarna open je internet explorer of een andere browser.
Je beweegt je muis naar de adres balk.
Je klikt met je linker muis knopje.
Je typed in www.skype.com
Je klikt daarna op download.
Je kiest voor pocketpc.
Je slaat het bestandje op ergens op je pc zodat je het terug kan vinden
Je sluit je internet explorer af
Je gaat naar de lokatie toe waar je het bestandje hebt neergezet
je dubbelklikt op het bestandje...
Active sync zal met de boodschap komen waar je de zut wil neerzetten
je maakt je keus (indien je dit kunt, anders gewoon hier vragen hoor!)
Je pakt je pocket pc... met je linker of rechterhand (wat je zelf wil)
Vergeet hem niet aan te zetten!
Je start skype op... (mocht dit niet lukken dan stel je gewoon hier je vraag!)
Vul je gebruikersnaam en ww in..
En je ziet dat skype opstart!

Mocht je verder nog enige hulp nodig hebben... stel gerust hier je vraag,,, ga vooral niet eerst zoeken dat gaat een ander wel voor je doen!

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Smarty77 schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:51:
[...]

Zoekt er werkelijkwaar dan helemaal niemand op intenet... Zijn al die Fucking TeraBytes voor een paar twea.................. LAAT MAAR!!!!!!! I just made my point! :X :?

Mocht je verder nog enige hulp nodig hebben... stel gerust hier je vraag,,, ga vooral niet eerst zoeken dat gaat een ander wel voor je doen!

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Dit soort opmerking zijn eveneens ongewenst. Leden die niet zoeken zullen deze opmerkingen evenmin tegenkomen. Daarnaast is het uberhaupt niet jouw taak om ze hierop te wijzen, zeker niet op deze toon.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Smarty77 schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:51:
[...]

Fucking ...I just made my point! :X :?

bla bla:'( :'(
voordat ik ook off topic ga, tuurlijk weet ik dat skype voor ppc verkrijgbaar is, ik vroeg mede hoe het kon, wat voor verbinding gebruik je hiervoor aangezien dit ding geen wifi heeft. Sorry dat ik niet de tijd heb om uren al die terabytes door te zoeken.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Eggy schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:03:
Dit soort opmerking zijn eveneens ongewenst. Leden die niet zoeken zullen deze opmerkingen evenmin tegenkomen. Daarnaast is het uberhaupt niet jouw taak om ze hierop te wijzen, zeker niet op deze toon.
Uiteraard is de reactie misschien een beetje overdone... maare zoals je zelf kunt volgen in dit draadje wordt er steeds maar weer gevraagd gevraagd en nogmaals gevraagd zonder ook maar 1 keer zelf te hebben gezocht!!!
Maar tis weer helder joh!! _/-\o_ Omgekeerde wereld... heerlijk ook op tweakers 8)7 8)7
Volgende keer worden iedergeval de mensen die niet hebben gezocht van mijn kant zowiezo genegeerd! :)

En nu maar weer proberen om weer "on toppic" te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ Smarty. Relax man.

MBT Skype ben ik ook wel nieuwsgierig of onze Smarty het al is gelukt om over BT te skypen, want volgens mij heeft BT gewoon te weinig bandbreedte daarvoor en moet je al met een SD wifi gaan kloten en dan is de lol er natuurlijk een beetje vanaf: het zal over WIFI vast kunnen! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:25:
LOL @ Smarty. Relax man.

MBT Skype ben ik ook wel nieuwsgierig of onze Smarty het al is gelukt om over BT te skypen, want volgens mij heeft BT gewoon te weinig bandbreedte daarvoor en moet je al met een SD wifi gaan kloten en dan is de lol er natuurlijk een beetje vanaf: het zal over WIFI vast kunnen! :O
maandag hè!! |:(

Maar het lukt hoor... ik heb nog niet naar een echt persoontje geskyped...(heb geen vrienden ;) lol) maar naar die echo123 test service wil alles gewoon werken!!!

Ik heb dan wel die USB2.0 dongle (100 meter bereik!!!! >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Smarty77 schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:25:
[...]

Uiteraard is de reactie misschien een beetje overdone... maare zoals je zelf kunt volgen in dit draadje wordt er steeds maar weer gevraagd gevraagd en nogmaals gevraagd zonder ook maar 1 keer zelf te hebben gezocht!!!
Maar tis weer helder joh!! _/-\o_ Omgekeerde wereld... heerlijk ook op tweakers 8)7 8)7
Volgende keer worden iedergeval de mensen die niet hebben gezocht van mijn kant zowiezo genegeerd! :)

En nu maar weer proberen om weer "on toppic" te gaan
Ik heb het inderdaad gevolgd en weet ook uit ervaring dat het af en toe vermoeiend kan zijn. Dit gebeurt echter in de meeste actieve topics op GoT. Als moderator zijnde kan er ook weinig aan gedaan worden aangezien het vaak de nieuwe leden zijn die dit soort vragen stellen. Wanneer je er last van hebt kun je dergelijke reacties het beste negeren. Maar goed, laten we nu maar weer on topic gaan. Mocht het echt uit de hand lopen dan plaats ik wel een topic waarschuwing onder elke reply box ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Eggy schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:10:
Ik heb het inderdaad gevolgd en weet ook uit ervaring dat het af en toe vermoeiend kan zijn. Dit gebeurt echter in de meeste actieve topics op GoT. Als moderator zijnde kan er ook weinig aan gedaan worden aangezien het vaak de nieuwe leden zijn die dit soort vragen stellen. Wanneer je er last van hebt kun je dergelijke reacties het beste negeren. Maar goed, laten we nu maar weer on topic gaan. Mocht het echt uit de hand lopen dan plaats ik wel een topic waarschuwing onder elke reply box ;)
Dank voor je reactie!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Weet 1 van jullie misschien of pocketwijzer van 9292ov.nl gebruikt maakt van GPRS of dat de tijden enzovoort gewoon in de database van het programma inzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kyddil schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
Weet 1 van jullie misschien of pocketwijzer van 9292ov.nl gebruikt maakt van GPRS of dat de tijden enzovoort gewoon in de database van het programma inzit...
zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
kyddil schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
:X :X :X :X :X

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:39:
Yup, één keer gisteren. Heb hem ongeveer 4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na grondig dit forum doorzocht te hebben ;) zit ik nog met volgende vraag :

Weet iemand of het mogelijk is om de mio automatisch te synchroniseren met je PC van zodra er bereik is, maw dat ik niets meer moet doen dan m'n mio naast men PC leggen om te synchroniseren. Nu moet ik via het ActiveSync menu eerst nog de opdracht geven om te syncen. Kan tellen kwa luiheid, weet het. :O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:39:
Na grondig dit forum doorzocht te hebben ;) zit ik nog met volgende vraag :

Weet iemand of het mogelijk is om de mio automatisch te synchroniseren met je PC van zodra er bereik is, maw dat ik niets meer moet doen dan m'n mio naast men PC leggen om te synchroniseren. Nu moet ik via het ActiveSync menu eerst nog de opdracht geven om te syncen. Kan tellen kwa luiheid, weet het. :O :Z
Was hier ook al voor aan het zoeken in al die terabytes ;) ... maar heb tot nu toe nog helemaal niks kunnen vinden! Ik vind het ook superhandig nu icm dat "100" meter bluetooth bereik dat het gewoon lekker automatisch gaat! Mocht ik nog wat vinden dan post ik dat uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 22:46
Misschien niet helemaal automatisch, maar in ieder geval met een bepaalde tijdsinterval:
http://www.psychoman.co.uk/forum/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
vraagsken

kent er iemand een goed progje (die ook nog eens goed op mio werkt) om smskes ed te blokkeren als het kan (bv dat er automatisch sms terug wordt gezonden dat het niet werd afgeleverd ofzo) eventueel icm call blocker

ik gebruik momenteel smartfilter Pro op toestel maar dit is enkel om gesprekken te blokkeren

heb wel iets gezien Call SMS blocker op handango ed maar er bestaat geen trial en alvorens dit te kopen wil ik wel weten of dit effectief goed op mio werkt
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets heel anders, maar een must-have:

http://www.freewareppc.com/utilities/smarttask.shtml

een superminimale taskswitcher, ideaal, draait als een trein. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:53:
Even iets heel anders, maar een must-have:

http://www.freewareppc.com/utilities/smarttask.shtml

een superminimale taskswitcher, ideaal, draait als een trein. })
Werkt wel redelijk... maar als ik een close all doe dan loopt ie ergens op stuk en gaat ie de hele zooi rebooten! Heb jij daar ook last van...

Ik kan ik wisbar avance ook niet aan de gang krijgen! De oude versie had ik al een keer via een verzamelcd gekocht... nu een nieuwe versie... maar ook deze start niet op! versie 2.4 start wel op maar als ik op startmenu druk dan knalt ie er ook uit... 2.6 blijft op zijn splash screen staan... en start dus helemaal niet op! zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:33:
[...]

Werkt wel redelijk... maar als ik een close all doe dan loopt ie ergens op stuk en gaat ie de hele zooi rebooten! Heb jij daar ook last van...

Ik kan ik wisbar avance ook niet aan de gang krijgen! De oude versie had ik al een keer via een verzamelcd gekocht... nu een nieuwe versie... maar ook deze start niet op! versie 2.4 start wel op maar als ik op startmenu druk dan knalt ie er ook uit... 2.6 blijft op zijn splash screen staan... en start dus helemaal niet op! zie ik iets over het hoofd?
De Close All functie werkt niet goed omdat hij dan de desktop ook sluit en vervolgens weer opnieuw moet opstarten. Ja, heb ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Iemand al screenprotectors gevonden voor de A701 ?
Ik heb (wegens gebrek aan ervaring) de 2 die erbij zaten verprutst.
Nu zie ik dat ze er eentje bij Expansys verkopen maar die komt op een totaal van 20 Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:10
Goede screenprotectors zijn inderdaad wel aan de prijs.

Hoezo heb je die andere verprutst? Je kunt ze er toch weer heel afhalen als je fout plakt?

De screenprotector die ik op mijn I-Mate PDA-N heb koste 15 euro, maar is zijn geld wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Laatst online: 19:53

Fioravanti

Fioravantastisch!

Heb net gebeld met mijn leverancier om te vragen of hij dit apparaatje ook levert.

Om een lang verhaal kort te maken: de kwaliteit is minder (de navigatie van Mio ligt zelf bij kruidvat) en de ondersteuning is veel slechter.

Dat laatste heb ik in dit topic ook al goed kunnen merken, iedereen vraagt hoe het met de updates zit, maar niemand kan daar echt antwoord op geven.

Daarnaast gaf mn leverancier aan dat hij wel eens ervaring heeft gehad met doorbranders, en dat er vervolgens ontzettend slecht aan onderdelen te komen was.

Hij adviseerde mij om de Qtek 9100 te nemen... kost meer, maar dan heb je ook veel betere after sales..

tsja....

Als iemand mij kan overtuigen van goede ondersteuning vanuit Mio kan ik er nog over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Er liggen ook DVD's van sony bij het kruidvat, moet ik nu ook nooit meer een sony kopen? Albert Hein verkoopt bijvoorbeeld ook TFT schermen van BenQ...

Kortom, als je je keuze af laat hangen van of het bij een drogist verkocht wordt....

Denk dat je leverancier gewoon even wat meer marge pakt op de qtek dus dat hij niet geheel objectief is. Wie had er voor twee jaar terug van Qtek gehoord? Of van HTC, de eigenlijke maker van die dingen?

Ik zeg niet dat die wel of niet beter zouden kunnen zijn, maar ik hoor hier nu ook geen vreselijke spookverhalen die het zouden rechtvaardigen om de mio met het eerste het beste medion spul te vergelijken.

Nu weet ik ook echt wel dat je dat niet letterlijk zo neer zet, maar het lijkt er wel verdacht veel op vanwege de negatieve klank van je verhaal. Uiteraard geen probleem mee wanneer je negatief bent, maar je vooringenomenheid op basis van een verkoper (leverancier is en blijft natuurlijk ook niets meer dan een door-verkoper!) lijkt me niet op zijn plaats.

* hufkes zit nog ernstig te twijfelen tussen nu de mio kopen of nog een half jaartje wachten op een alles-in-een met gps, wifi & UMTS in een handzaam dingetje... B)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Laatst online: 19:53

Fioravanti

Fioravantastisch!

Ik ben al een week in de wolken door die Mio haha.

Dus vandaag vol goede hoop gebeld naar mn leverancier :D.

Wat zijn jullie ervaringen met ondersteuning vanuit Mio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
ik struin veel forums af... en heb veel gehoord maar doorbranden neh.... Ik weet niet waar jouw verkoper dat vandaan haalt?? De meeste problemen die ik tegenkom.... (het zijn er echt niet veel hoor) hebben te maken met wm5 en niet met het apparaat zelf! Dus allemaal softwarematige problemen!

Het enige wat ik kan bedenken qua hardware probleem is de verbinding van gsm met bluetooth stoort.. ik heb een veel beter geluid via de telefoon zelf dan via bluetooth! Maar ik hoop dat ook dit probleem doormiddel van een rom verholpen word!

Support is momenteel nog niet je van het wat betreft de A701... Maar wat wil je.... een hele hype rond de a701... in 1 x is ie er en dan worden er super veel van verkocht.. Tja daar is geen helpdesk tegen op gewassen... vergeet ook niet dat ze ze heel veel populaire producten verkopen he! Kijk de mio 168, 268+, 269+, A201.... Allemaal super populair...

Aan het einde van het verhaal... ik wacht liever even op mijn antwoord zodat ik een super ondezocht en gedegen antwoord heb, ipv een snel antwoord afkomstig van een 1 of andere 1e lijns helpdesker (met alle respect)

Maare ik heb hem nu +/- 2 weken.. en moet zeggen dat ik nog steeds tevreden ben.... Niks vastlopers, doorbranden of wat dan ook.... Gewoon tevreden! 8)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.