Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:01
Het toestel bevalt mij ook prima! Heb het vandaag aangeschaft, nog niks bijzonders op aan te merken.

Alleen de software: mobileNavigator 5 is in het engels, zelfs de aanwijzingen. Weet iemand of je dit makkelijk kan wijzigen in het Nederlands? En zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
In eerste instantie merkte ik ook niks aan het toestel... Ik was er compleet tevreden mee...

Maar nu ik hem ruim een week heb heb ik toch punten die niet acceptabel zijn!

Het gaat mij vooral om dat als ik het toestel van mijn nachtkastje haal en ik hem weer activeer (uit de slaapstand haal)... Nadat ik de toetsblok eraf haal Gaat de gsm in 1 keer zoeken naar netwerk.. Deze is in mijn huis ruim beschikbaar (volledig bereik).

De rest van de kleine puntjes zijn ook niet echt belangrijk... Maar ik hoop toch echt dat ze wat gaan doen aan de stabiliteit van het gsm gedeelte ik moet hier immers toch blindelings op kunnen vertrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
Hoe hebben jullie trouwens tom tom geinstalleerd, ben er inmiddels gisteravond en vanochtend mee bezig geweest. Maar of hij start niet op of hij blijft op het accepteren in dat groene scherm hangen, of als ik de taal en rechtshandig/linkshandig e.d. moet kiezen werkt de stylus niet waardoor ik uiteindelijk ook niet verder kom.

Start hem elke keer los vanuit de verkenner en niet via een snelkoppeling. Zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien.

- Kopieer de complete inhoud naar het kaartje. 256 MMC in dit geval. Of moet dit SD zijn?
(inmiddels 1 GB SD getest zelfde resultaat)
- Vervolgens probeer ik hem te starten, waarna bovenstaande problemen optreden.

Vanochtend stond hij trouwens bij mij in de slaapstond en zocht hij volgens mij niet naar zijn netwerk...

[ Voor 3% gewijzigd door Janus2700 op 25-03-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Janus2700 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:19:
Hoe hebben jullie trouwens tom tom geinstalleerd, ben er inmiddels gisteravond en vanochtend mee bezig geweest. Maar of hij start niet op of hij blijft op het accepteren in dat groene scherm hangen, of als ik de taal en rechtshandig/linkshandig e.d. moet kiezen werkt de stylus niet waardoor ik uiteindelijk ook niet verder kom.

Start hem elke keer los vanuit de verkenner en niet via een snelkoppeling. Zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien.

- Kopieer de complete inhoud naar het kaartje. 256 MMC in dit geval. Of moet dit SD zijn?
- Vervolgens probeer ik hem te starten, waarna bovenstaande problemen optreden.

Vanochtend stond hij trouwens bij mij in de slaapstond en zocht hij volgens mij niet naar zijn netwerk...
Wat je zou "moeten" doen is het volgende
Active sync VERSIE 4.1 downloaden

Zorg dat je tomtom versie 5.21 hebt.. heb je deze niet dan kun je deze downloaden bij TOMTOM zelf (update)

Je kunt kiezen om alles via het cdrom menu te installeren.. of anders de files die in het mapje ppc staan ergens op je installatie-cd kopieren naar je sd kaartje.
Je gaat dan uitgaande van het laatste via de verkenner op je mio naar de storagecard en gaat... je klikt 1 voor 1 de cab files aan (volgens mij zijn het er 4)... LEt wel op dat je ze gewoon in het rom geheugen van de mio zelf installeert ipv op de storage card!

Daarna zou alles het moeten doen!
=======================================================================

Ik haalde hem vanmorgen van stanby (rode knop 1 x indrukken)
Toen kreeg ik beeld... hij zei dat ie vol bereik had
Ik deed het toetsenblok eraf... en toen ging die zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Transcend Secure Digital (150X) 4.0 GB sd kaart al in de a701 geprobeerd? Officeel support de a701 tot 2gb sd geheugen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
En het werkt !!! Thanks Smarty77 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Janus2700 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:25:
En het werkt !!! Thanks Smarty77 !!
hehehe graag gedaan...

Ik heb gisteren ook miomap V2 uitgetest...

Kwestie van installeren gps instellen... en alles in 1 keer werken...
Hetzelfde als bij tomtom No problemo!

Ik weet niet wat ze daaro bij pocketinfo.nl doen maare de problemen die ze daar hebben met de naviagtiesoftware.... werkelijkwaar geen idee! |:( Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:37:
[...]

Ik zal straks ff Miomap installeren... kijken hoe die het bij mij doet.. Morgen zal ik em ff testen!
Zijn er al meer ervaringen met MioMap2.0? Bij mij werkt het nog steeds niet: GPS ontvangst valt weg en/of de GPS wordt helemaal niet meer gedetecteerd (zowel com2 als com4 niet).
Gisteren gebeld met MioTech support, maar zij wisten nog niets van dit toestel. Een techneut zou dit weekend zelf eens gaan testen......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep hem binnen. ERG MOOI toestel, draait ook erg snel!

Bij mij werkt het echter ook nog niet helemaal zoals het zou moeten, ik zit nu nog te stoeien met GPRS, waar stel je dat in godesnaam in?? Ik heb dat toch nodig om die quickfix aan de gang te krijgen?? Dit is voor het eerst dat ik met iets doe met windows mobile...

Kun je via BT ook internetten op de A701 op de een of andere manier en moet je persee een SD/MMC kaartje erin knallen als je TomTom met Benelux wil draaien?? Hoe gaat dat dan in zijn werk, de applicatie op het geheugen van de foon en de kaarten op de SD/MMC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:45:

Bij mij werkt het echter ook nog niet helemaal zoals het zou moeten, ik zit nu nog te stoeien met GPRS, waar stel je dat in godesnaam in?? Ik heb dat toch nodig om die quickfix aan de gang te krijgen?? Dit is voor het eerst dat ik met iets doe met windows mobile...

Kun je via BT ook internetten op de A701 op de een of andere manier en moet je persee een SD/MMC kaartje erin knallen als je TomTom met Benelux wil draaien?? Hoe gaat dat dan in zijn werk, de applicatie op het geheugen van de foon en de kaarten op de SD/MMC??
Kan je alleen met het laatste helpen.
Veel, of eigenlijk, iedereen zet de kaarten op de SD/MMC om zo het interne geheugen te besparen. Je zou ook de gehele TOMTOM applicatie op de SDD kunnen installeren (Volgens mij?)
Mgoed, ik krijg de beauty deze week binnen dus ik kan ook nog niet teveel vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Heren PLEAZE check nou eens 1 x het draadje.. :( de laatste 4 pagina's moet voldoende zijn!
Ik post hier toch niet voor J. L. !!!

IK heb een klein review-tje geschreven over het installeren van tomtom...

Miomap zal ik morgen nog ff beschrijven.... tis allemaal niet zo moeilijk!!

[ Voor 11% gewijzigd door Smarty77 op 25-03-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:45:

Je kunt internetten via je activesync kabel.. (USB)

Je moet binnen activesync (op je pc) ff instellen dat de verbinding connect naar het internet.. Zo kun je gewoon je Quickfix bestandje downloaden.. zonder dat het je tering veel kost via gprs!

GPRS kun je instellen via het menu item
Startmenu (Programma's) ==> prgramma's ==> GPRS configuratie
Kies je Land daarna je provider... hierna wordt alles ingesteld voor je en functioneert alles vanzelf....

Maarja aangezien voor de meesten gprs nog vrij prijzig is.... kun je dus beter via USB of ander WiFi connecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:55:
[...]
Kan je alleen met het laatste helpen.
Veel, of eigenlijk, iedereen zet de kaarten op de SD/MMC om zo het interne geheugen te besparen. Je zou ook de gehele TOMTOM applicatie op de SDD kunnen installeren (Volgens mij?)
Mgoed, ik krijg de beauty deze week binnen dus ik kan ook nog niet teveel vertellen :)
De maps plaats je op je storagecard.. (SD kaartje)

De applicatie zelf installeer je in het hoofd geheugen.. dit is namelijk vele male sneller als je sd kaartje!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ik heb de batterijduur nu ook volledig getest...

Belangrijke opmerking is wel dat ik de performance op super prestatievermogen heb gezet

ik heb hem een nacht volledig opgeladen...
En 2 dagen erna was ie zo goed als leeg (2 dagen en 2 nachten)

Ik heb in die periode +/- 1 uur ermee gebeld waarvan 45 minuten via bluetooth
Totaal heeft bluetooth zo'n 2,5 uur aangestaan

Ik denk dat als je de perfomance op auto zet dat ie het veel langer volhoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Jeuj, leuk nieuws, aangezien Mitac België op zo'n 10 min van mijn huis is gevestigd, kan ik met het btw nr van men ex werkgever (met zijn toestemming) rechtstreeks bij Mio aankopen :D

Moet ik gewoon aankoopprijs + BTW + 3% betalen, wat lekker prijsje zal maken voor BE :)
Koop ik de A701 + TMC module + misschien nog wat extra stuff.

Maareum, ik mis een cradle bij het pakket, en zo te zien zijn der geen beschikbaar voor de A701, of heb ik het mis ?

Nuja, nog ff wachten tot de software updates komen, zodat ik een kant en klaar toestel kan kopen :)

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Ik heb 2x een Windows telefoon gehad (Orange SPV & iMate Jam) en dat was alle 2 de keren geen succes. De SPV kon ik nog afschilderen als eerste telefoon met Windows dat het een echt klote ding was maar bij de iMate was ik toch teleurgesteld dat het nog steeds niet helemaal top was en heb ik besloten nooit meer hiernaar te kijken. Was inmiddels Symbian fan.

Nu begint het toch te kriebelen om morgen op de koopzondag toch niet even een telefoon te scoren in de vorm van een Mio A701 om de tijd te overbruggen tot mijn P990i eindelijk wordt uitgeleverd; ben mijn Nokia 1100 nu wel een beetje zat aan het worden het enige geavanceerde aan de telefoon is de zaklampfunctie en Snake II maar ja daar ben je ook zo mee uitgespeeld :+

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Laatst online: 06-09 23:19

DMP.cc

They call me DM

@Smarty77

Zou jij aan contactpersoon at Mio kunnen vragen of het in de toekomst mogelijk is om icm. de TMC uitbreiding ook radio te kunnen luisteren? De Eten G500 heeft dit binnekort namelijk wel.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_NRN_Dutchman schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:14:
@Smarty77

Zou jij aan contactpersoon at Mio kunnen vragen of het in de toekomst mogelijk is om icm. de TMC uitbreiding ook radio te kunnen luisteren? De Eten G500 heeft dit binnekort namelijk wel.

alvast bedankt!
Ik hoef dit niet te gaan vragen denk ik...
De G500 heeft een apparte radio/RDS tuner in zich! Hierdoor is het mogelijk om TMC gegevens aan te bieden aan de GPS/navigatie software.

Bij de mio's werkt het andersom... hier is er gekozen voor een externe tuner... en deze wordt niet aangestuurd door radio software.. een klein stukje TMC software zie ik wel op de a701...

Nu ik zo het verhaal zit te typen zit ik me te bedenken of het misschien mogelijk is dat er software word geschreven voor het radio gedeelte... Ik kan het wel ff vragen... Maar eerst wacht ik ff af wat engineering zegt van de aangemelde "-" puntjes

[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 25-03-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal bedankt voor de hulp! Ik kan nu internetten via BT active sync en morgen ga ik ff wat geheugen halen en die Benelux kaarten erop knallen!

Vooralsnog draait het allemaal perfect, het bellen gaat eigenlijk erg goed, goed bereik, niet te zacht, geen enkel probleem! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Smarty77

MSS is het een idee om in de startpost eea te zetten over TomTom en hoe je via activesync kunt internetten (zelfs via BT!). Op die manier blijft alles dat dit topic oplevert een beetje makkelijk centraal te vinden! Tijd voor een kleine FAQ??

Wat ik trouwens ook echt fan-tas-tisch vindt is dat ik mijn Gmail kan lezen op de 701, je krijgt dan autmatisch een PDA versie van de site voorgeschoteld en dat draait als een tierelier!

Nog even een domme vraag: ik heb TomTom nou in geheugen van de MIO geinstalleerd en de kaarten op een 1gb SD gezet, maar TomTom blijft zeuren dat hij geen kaarten kan vinden! Hoe vertel ik TomTom dat die kaarten op de SD staan???

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Ik heb die prachtige Mio ook eindelijk binnen, gelijk aan de slag, maarr....

Mijn tomtom heeft nogal moeite met de geintegreerde GPS-antenne. Welke antenne hebben julie gekozen? Andere draadloze of toch die 'Andere NMEA GPS'?

Mijn dank is groot.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
tiepeks schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:15:
Ik heb die prachtige Mio ook eindelijk binnen, gelijk aan de slag, maarr....

Mijn tomtom heeft nogal moeite met de geintegreerde GPS-antenne. Welke antenne hebben julie gekozen? Andere draadloze of toch die 'Andere NMEA GPS'?

Mijn dank is groot.
Dit is echt de laatste keer dat ik het ga vertellen in dit toppic!!! Ik heb het diverse malen gepost...
Erg jammer dat er nog steeds mensen komen die het vertikken om een beetje moeite te doen... Het kan zo makkelijk zijn om ff te zoeken in dit draadje!!

Maar noch eenmaal voor de LUIAARDS onderons! ;)

TOMTOM 5.21
ACTIVESYNC 4.1
GPS settings: andere nmea gps, op GPS_HWcom, baudrate 57600

MIOMAP GPS... manueel op geintregeerde GPS, op COM 2/GPS_HWcom en baudrate ook hier op 57600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ Smarty: Je kunt dus ook internetten via n BT-verbinding oftewel draadloos, is denk wat handiger

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 09:45:
@Smarty77

MSS is het een idee om in de startpost eea te zetten over TomTom en hoe je via activesync kunt internetten (zelfs via BT!). Op die manier blijft alles dat dit topic oplevert een beetje makkelijk centraal te vinden! Tijd voor een kleine FAQ??

Wat ik trouwens ook echt fan-tas-tisch vindt is dat ik mijn Gmail kan lezen op de 701, je krijgt dan autmatisch een PDA versie van de site voorgeschoteld en dat draait als een tierelier!

Nog even een domme vraag: ik heb TomTom nou in geheugen van de MIO geinstalleerd en de kaarten op een 1gb SD gezet, maar TomTom blijft zeuren dat hij geen kaarten kan vinden! Hoe vertel ik TomTom dat die kaarten op de SD staan???
Strakplan om een samenvatting te maken... maar ik ben niet de eigenaar van dit draadje! Misschien kan een modje of eigenaar hier wat mee doen!

Verder het niet kunnen vinden van een kaart... tja... heeft volgens mij met het niet helemaal legaal hebben van tomtom te maken... dat kun je misschien beter even buiten het forum om bespreken... geef je mailadres maar ff... als ik hem lees dan kun je hem daarna weer hier weghalen (anders krijg je de komende weken nogal wat spam :) ) Help ik je wel ff via de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
CLB schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:33:
@ Smarty: Je kunt dus ook internetten via n BT-verbinding oftewel draadloos, is denk wat handiger
Als je mij ff een bluetooth dongeltje komt brengen dan kan dit idd ook hahahahaha...
Wanneer kom je hem brengen...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Smarty77 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:35:
[...]

Als je mij ff een bluetooth dongeltje komt brengen dan kan dit idd ook hahahahaha...
Wanneer kom je hem brengen...? ;)
Uhm ik ben er om 17.00 O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
CLB schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:36:
[...]
Uhm ik ben er om 17.00 O-)
Vaag he... die dingen kosten geen drol meer... en nog steeds heb ik er geen!
Zal binnekort eens kijken... tis iedergeval wel handiger als een kabeltje! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja moet je opzeker aanschaffen!

Ik weet niet wat het BT-bereik van de A701 is?
Ik heb nu 'n Orange SPV M500 met 10 meter bereik,
dus beneden internetten op de bank lukt nog wel, maar
vanuit de tuin 'n emailtje lezen mwah (net) niet.

Als de A701 'n groot bereik heeft, zou ik wel 'n dongle
aanschaffen die dit ook heeft, zodat je niet beperkt bent
in je 'leefomgevingssituatiebluetoothinternetgebied'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus2700
Het enige wat ik tot nu toe mis:
  • Het toetsenbord wat iets aan de kleine kant is voor het smssen. Is hier geen ander (groter) toetsenbord voor te installeren? (Resco Keyboard Pro staat er inmiddels op maar das nog niet echt een verbetering)
  • In mijn vorige telefoon lieten de oproeptimers het aantal verzonden berichten zien en de tijdsduur van de uitgaande gesprekken. Zo wist ik precies wanneer ik over mijn bundel zat. Is ook hier een dergelijk programma voor? Heb vanmiddag de nodige sites afgezocht maar niks kunnen vinden....

[ Voor 8% gewijzigd door Janus2700 op 26-03-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand een mooie startpost of een aanvulling hierop wil maken dan mag hij die wel mailen naar mij. Aangezien ik de telefoon niet heb houdt ik me er niet zo erg mee bezig. Ik lees het topic wel regelmatig. Als jullie iets in de topicstart willen zien post het dan hier met een verzoekje. Of mail het naar h.postma12 at chello.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het bespreken van warez is niet toegestaan op GoT

[ Voor 93% gewijzigd door Eggy op 26-03-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Je hoort mij ook niks beoordelends er over zeggen!!!! ;)
Voordat een modje er zich in gaat mengen heb ik liever dat ik je dan ff help buiten het forum.. tis eenvoudig te verhelpen!

[ Voor 74% gewijzigd door Eggy op 26-03-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het aanbieden van hulp bij het gebruik van warez is hier ook niet de bedoeling. Of dit nou indirect per e-mail is of direct via het forum.

[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 26-03-2006 23:06 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Janus: Weleens gehoord van SPB Full Screen keyboard? Kun je gewoon met je vingers typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
Smarty77 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:30:
[...]

Dit is echt de laatste keer dat ik het ga vertellen in dit toppic!!! Ik heb het diverse malen gepost...
Erg jammer dat er nog steeds mensen komen die het vertikken om een beetje moeite te doen... Het kan zo makkelijk zijn om ff te zoeken in dit draadje!!

Maar noch eenmaal voor de LUIAARDS onderons! ;)

TOMTOM 5.21
ACTIVESYNC 4.1
GPS settings: andere nmea gps, op GPS_HWcom, baudrate 57600

MIOMAP GPS... manueel op geintregeerde GPS, op COM 2/GPS_HWcom en baudrate ook hier op 57600
Smarty77: Ik dank u _/-\o_

Je doet je naam eer aan (smart)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Eggy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:04:
Het aanbieden van hulp bij het gebruik van warez is hier ook niet de bedoeling. Of dit nou indirect per e-mail is of direct via het forum.
Amen!

Dat zei ik dus!!! Maakt niet uit dat je een beetje traag reageert hoor! ;)

Enne modje... bedankt voor het ook weghalen van de Bluetooth link van "Perplexed"

@Perplexed zou je het bluetooth linkje nog een keer kunnen plaatsen... (van dat dongeltje) bvd

[ Voor 22% gewijzigd door Smarty77 op 27-03-2006 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
tiepeks schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:20:
[...]

Smarty77: Ik dank u _/-\o_

Je doet je naam eer aan (smart)
Graag gedaan! :)

Smarty (-S +n = Martijn, dus is niet zo smart bedoeld hehehe ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Smarty77 op 27-03-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:15:
Je hoort mij ook niks beoordelends er over zeggen!!!! ;)
Voordat een modje er zich in gaat mengen heb ik liever dat ik je dan ff help buiten het forum.. tis eenvoudig te verhelpen!
OK, genoeg over TomTom.

Ik heb nog 1 vraagje dat ik nog niet ben tegen gekomen: hoe kun je instellen dat de telefoon zowel trilt als rinkelt als hij overgaat??

Wat ik trouwens irritant vind: als mijn active sync verbinding verliest en pocket MSN draait ergens vrolijk op de achtergrond, gaat hij stilzwijgend via GPRS inbellen. Dure grappen zijn dat!!! Ligt de mio op het nachtkastje te "sleepen" en dan springt ineens het scherm aan ...

OHja, hier de link naar mijn bluetooth dongle die icm de MIO een goed bereik/perfomance oplevert!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:52:
[...]
OK, genoeg over TomTom.

Ik heb nog 1 vraagje dat ik nog niet ben tegen gekomen: hoe kun je instellen dat de telefoon zowel trilt als rinkelt als hij overgaat??

Wat ik trouwens irritant vind: als mijn active sync verbinding verliest en pocket MSN draait ergens vrolijk op de achtergrond, gaat hij stilzwijgend via GPRS inbellen. Dure grappen zijn dat!!! Ligt de mio op het nachtkastje te "sleepen" en dan springt ineens het scherm aan ...

OHja, hier de link naar mijn bluetooth dongle die icm de MIO een goed bereik/perfomance oplevert!
Je kunt een nieuwe active sync server aanmaken... daarmee kun je dan weer het schedule instellen... standaar om de 2 min.... Verder kun je na het wijzigen van de schedule de fictieve server weer verwijderen.,.. voor een exacte howto moet je ff wachten tot vanavond... of anders morgen... (wanneer ik ff tijd heb)...

Trillen tijdens rinkelen... dat zou ik ook aan de ene kant wel willen.. aan de andere kant ook niet
Hij gaat 1 keer trillen en daarna rinkelen... maar dat trillen is zo niet sjiek!! Wat een trilmotor zit er in die mio zeg... ik hoop dat er nog een keer een reg hackje hiervoor uitkomt dat ie minder hard gaat trillen.....

[ Voor 14% gewijzigd door Smarty77 op 27-03-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:52:
[...]
OK, genoeg over TomTom.

start => instellingen => geluiden en meldingen => meldingen => gebeurtenis => inkomende oproep. dan kan je trillen/geluid aanzetten, of eerst trillen en dan pas geluid.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen weekend heb ik zelf de mio kunnen proberen.
Het ziet er goed uit, stijlvol en niet te groot. Ook niet te zwaar.

De kwaliteit van het bellen vond ik voldoende, alleen wanneer ik handsfree gebruik resoneert het.
De persoon aan de andere kant hoort een echo, en het geluid is aan de zachte kant. Hebben anderen er ook last van? ik heb maar een mailtje gestuurd naar Mio, met de vraag of dit met een update te corrigeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiepeks schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:26:
[...]

start => instellingen => geluiden en meldingen => meldingen => gebeurtenis => inkomende oproep. dan kan je trillen/geluid aanzetten, of eerst trillen en dan pas geluid.
Bedankt! Kep het gevonden en inderdaad, het is niet echt een trilfunctie waar ik enthousiast van word, hij trilt lang en keihard, trekt gelijk je accu leeg als je wordt gebeld! 8)7

Gebruiken jullie trouwens de screenprotector? Ik vind het maar ondingen eigenlijk, ze verstrooien toch een beetje het licht uit de pda en daardoor krijg je een beetje een wazig scherm (kan ook zijn dat ik te onhandig ben om die dingen er fatsoenlijk op te zetten...). Als je hem in je broekzak heb zitten en je leert jezelf aan om er geen sleutels bij te doen dan zal het toch wel los lopen met krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:10:
[...]
Bedankt! Kep het gevonden en inderdaad, het is niet echt een trilfunctie waar ik enthousiast van word, hij trilt lang en keihard, trekt gelijk je accu leeg als je wordt gebeld! 8)7

Gebruiken jullie trouwens de screenprotector? Ik vind het maar ondingen eigenlijk, ze verstrooien toch een beetje het licht uit de pda en daardoor krijg je een beetje een wazig scherm (kan ook zijn dat ik te onhandig ben om die dingen er fatsoenlijk op te zetten...). Als je hem in je broekzak heb zitten en je leert jezelf aan om er geen sleutels bij te doen dan zal het toch wel los lopen met krassen?
Ik ben ook niet content met de screenprotector... ben het geheel met je eens... Ik vond de mio zo'n super scherm hebben totdat ik die kl@te protector er op deed... Tis net of ik allemaal hele kleine pixsels zie in allerlei kleuren.

Ik durf hem alleen er niet af te halen
1 geen idee hoe...
2 wat laat het achter voor lijm....
3 hoe snel komen er krassen op?

Wat vinden jullie van cleartype font.. ik zie al heel gauw met een kleine andere inkijkhoek rode randjes om de letters... ligt dit aan mij, is er een oplossing

[ Voor 11% gewijzigd door Smarty77 op 27-03-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Met 'n puntje van 'n passer ofzo heel voorzichtig in 'n hoekje wroeten!
Heb ik ook gedaan toen er 'n screenprotector opzat waarmee ik niet blij was!

Het laat geen lijmresten achter dus daarvoor hoef je geen zorgen te maken!

Krassen valt ook wel mee.
En anders zijn 't kleine krasjes waardoor
de workability van het apparaat niet achteruit gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:40:
Wat vinden jullie van cleartype font.. ik zie al heel gauw met een kleine andere inkijkhoek rode randjes om de letters... ligt dit aan mij, is er een oplossing
Ik denk dat je onvrede tov cleartype als sneeuw voor de zon verdwijnt als je je screenprotector eraf trekt. Hij ging er bij mij gemakkelijk weer vanaf, als je nagels hebt pak je hem er zo vanaf!

Ja, ik ben zeer tevreden over cleartype, het scherm lijkt er uitzonderlijk scherp door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik durf hem alleen er niet af te halen
1 geen idee hoe...
2 wat laat het achter voor lijm....
3 hoe snel komen er krassen op?
1) Kwestie van 'm even boven een waterkoker te houden zodat ie vochtig wordt. Daarna beetje duwen op het scherm totdat ie opeens loslaat.
2) Er zit geen lijm op. Hij blijft plakken doordat het scherm een beetje statisch is ofzo, of gewoon vacuum.
3) Dat vraag ik me ook af eigenlijk. Ik wist nooit van het bestaan van screenprotectors totdat ik mijn mio ontving. Hiervoor had ik een mio 168 en ik had nooit een screenprotector gebruikt. Ik heb ook helemaal geen krassen op het scherm gekregen. Van die stylus krijg je iig geen krasjes.

Ik ben zelf ook erg ontevreden over de kwaliteit van het scherm nadat ik de screenprotector erop had gedaan. Die ga ik er ook zeker snel weer af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Je kan je screenprotector ook met een stukje plakband of tape lostrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
S1W schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:15:
Je kan je screenprotector ook met een stukje plakband of tape lostrekken...
Dank voor de hulp hij is er al af!
Beetje met de nagels pulken/duwen en dan laat ie zo los...

Wat een verschil weer zeg.. zo herken ik het scherm weer van het eerste uur!!
Super weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaat ook voor de mio A701 maar wil met abbo en met nederlandse os is die al ergens tekrijgen met abbo in gsm shop alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe je kan zien dat je een sms ontvangen hebt?

een gemiste oproep zie je wel aan het ledje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik vroeg mij af of de aanschaf van de mio A701 voor navigatie geschikter is dan bijvoorbeeld een gewone HP ipaq pda?

Ik zit met een aantal vragen:
- Geluid, is dit goed?
- Scherm, is dit groot genoeg om de route goed te kunnen bepalen?
- Routeplanner van mio of gelijk tom tom er op gooien?
- Handsfree? Is daar iets voor? Speaker ofzo als je hem voor navigatie in de auto gebruik?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:24:
iemand een idee hoe je kan zien dat je een sms ontvangen hebt?

een gemiste oproep zie je wel aan het ledje
Je krijgt sowieso een envelopje bovin je scherm en je kunt dat ledje ook laten knipperen met smsjes start => instellingen => geluiden en meldingen => meldingen => gebeurtenis =>

Was voor mij ook niet helemaal vanzelfsprekend dat het daar stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:25:
Ik vroeg mij af of de aanschaf van de mio A701 voor navigatie geschikter is dan bijvoorbeeld een gewone HP ipaq pda?

- Geluid, is dit goed?
- Handsfree? Is daar iets voor? Speaker ofzo als je hem voor navigatie in de auto gebruik?
  • Het geluid is goed, ik kan hem horen in de auto, maar je zou hem ook via je BT headset kunnen doen bijvoorbeeld, als je echter een lawaaiige auto hebt houdt het niet veel over ben ik bang!
  • Ja, het scherm is groot genoeg, maar een HP ipaq heeft natuurlijk een groter scherm! Het scherm van de mio is echt wel vlijmscherp, maar niet bijzonder bright als je hem op max brightness zet.
  • Routeplanners heb ik nog niet kunnen proberen :X
  • Handsfree?? Je krijgt er iig een headsetje bij met draad en een knopje om op te nemen enzo... en je kunt een BT headset gebruiken.
Ik vind persoonlijk een ipaq oid nogal lomp, hiermee gaat het ook en ziet er een stukje eleganter uit, maar dat is puur een kwestie van smaak natuurlijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Nouja mij gaat het eigenlijk puur om de navigatie :p

Als niemand die hier gebruitk heeft dan ziet het er somber uit denk ik voor mij :p ik wilde graag namelijk wat gebruikers ervaringen weten. Anders neem ik wel een navigatie gewoon voor in de auto dan dit speeltje :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier leuk jpg filtje van de mio van alle kanten klik op plaatje zoadat wat groter wordt.
http://i.expansys.nl/i/b/b129999.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:21:
Ik gaat ook voor de mio A701 maar wil met abbo en met nederlandse os is die al ergens tekrijgen met abbo in gsm shop alvast bedankt.
www.smartphoneshop.nl, goeie en snelle shop...ik krijg em morgen binnen en heb net voor het weekend besteld, dus met abbo verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Damien2004 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:17:
Nouja mij gaat het eigenlijk puur om de navigatie :p

Als niemand die hier gebruitk heeft dan ziet het er somber uit denk ik voor mij :p ik wilde graag namelijk wat gebruikers ervaringen weten. Anders neem ik wel een navigatie gewoon voor in de auto dan dit speeltje :p
Joh wees niet zo lui en kijk verder in dit draadje.. Ik heb het wel 1000x geschreven hoe en wat met navigatie software!!! Ik post niet voor jan L U L :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:53:
[...]

Joh wees niet zo lui en kijk verder in dit draadje.. Ik heb het wel 1000x geschreven hoe en wat met navigatie software!!! Ik post niet voor jan L U L :(
Ik vind het idd ook wel een grap ;) Ik lees dit draadje al vanaf het begin en ik zie steeds dezelfde vragen met dezelfde antwoorden voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
Damien2004 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:25:

- Geluid, is dit goed?
had hiervoor S110 en Ipaq 6515

geluid is beter dan S110 (gewoon aan het oor houden )maar via btheadset en de bijgeleverde draadjesheadset vind ik het maar erbarmelijk..... precies of microfoontje toestel ook nog geluid doorgeeft (kwaliteit schommelt serieus)

gelukkig werkt gps stukken beter.ontvangst is heel stabiel en positie is actueel (verbetering tov 6515)

handsfree functie werkt best goed maar tja zal niet bedoeld zijn om in otto te bellen
geluid voor navigatie is meer dan ok vind ik en de wagens op het werk zijn serieus luidruchtig

voor mij persoonlijk valt belkwaliteit icm bt headset serieus tegen
nederlandse Os....... heel wat woorden staan er niet helemaal open bv Laatste Oproep (de letter p staat er maar half op)
misschien via romupdate wat verbetering
formaat valt ook ietsken tegen tov S110
had gekeken op meerdere site's voor afmetingen.....op oa pdashop (correcte afmetingen peins ik) kwam ik tot conclusie dat toestel groter en dikker was maar op mio-tech stonden kleinere afmetingen a la S110
nu ingebouwde gpsmuis is voor mij persoonlijk serieus pluspunt + compleet pakket

al bij al ben ik vrij :) hopelijk komen er snel updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:53:
[...]

Inderdaad. En ik schreef over de slechte ervaringen die ik heb met de stabiliteit van de GPS.....en dat werd niet beter nadat ik ook alle aanwijzingen uit dit draadje had opgevolgd. Maar nu blijkt dat mijn A701 een maandag-ochtend exemplaar was en kan ik morgen een betere ophalen. Hopelijk kan ik dan ook met een :) telefoneren en navigeren met dit verder geweldige apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn mio a701 even gerest naar de fabrieks instelling "default"
Maar ik krijg het niet meer voor elkaar om via bluetooth activesync te gebruiken.
Iemand enig idee of stappen die ik weer moet ondernemen om eea weer aan de gang te krijgen?
Voorheen kon ik ook via de bluetooth internetten grrr.
Hij ziet wel mijn pc maar die ondersteund geen activesync zowaar, zie aleen seriele poort daar...

EDIT: laat maar, heb het al gevonden..
Op de PC had ik in de connection settings com1 staan, deze gewijzigd naar com7 en nu zie ik dus weer activesync :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrProper schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:59:
[...]
[heel veel tekst]
nederlandse Os....... heel wat woorden staan er niet helemaal open bv Laatste Oproep (de letter p staat er maar half op)
misschien via romupdate wat verbetering
[nog meer tekst]
al bij al ben ik vrij :) hopelijk komen er snel updates
Hier wil ik me bij aansluiten, dat nederlandse OS is een tegenvaller, echt superveel loopt van het scherm/uit het vakje, als ik m'n mio zou kunnen omflashen naar een engelse versie zou ik het zeker niet laten! Ziet er een beetje raar uit.

Ik vind het ook jammer dat er geen fysieke toetsenbord blokkering opzit zoals op m'n iPod, nu zit dat ding in m'n zak en wordt per ongeluk de rode knop ingedrukt en schiet het scherm aan... niet echt lekker voor m'n battery life.... nu ligt hij dus de hele dag op m'n bureau mooi te wezen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Mio A701 al aantal dagen, bevalt me heel goed.

Enige minpunt is inderdaad het zachte Speaker (wanneer je handsfree gebruikt)

TomTom geluiden zijn hard genoeg, en tomtom schakelt automatisch uit, en kan je gewoon je gesprek uitvoeren, daarna schakelt TomTom automatisch terug wanneer je klaar bent met je gesprek.

GPS vindt je fix erg snel, ben gewend aan me Loox 610 met Emtac wat minimaal 2a3 minuten duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:17:
[...]

Hier wil ik me bij aansluiten, dat nederlandse OS is een tegenvaller, echt superveel loopt van het scherm/uit het vakje, als ik m'n mio zou kunnen omflashen naar een engelse versie zou ik het zeker niet laten! Ziet er een beetje raar uit.

Ik vind het ook jammer dat er geen fysieke toetsenbord blokkering opzit zoals op m'n iPod, nu zit dat ding in m'n zak en wordt per ongeluk de rode knop ingedrukt en schiet het scherm aan... niet echt lekker voor m'n battery life.... nu ligt hij dus de hele dag op m'n bureau mooi te wezen. :*)
Schermblok zou handiger zijn dat je een combi van toetsen moet indrukken, zoals nokia menu *
Maar aan de andere kant... dan springt je scherm ook aan na de eerste toets... het zou misschien dan kunnen met een toets iets langer ingedrukt houden... maar dat vind ik persoonlijk beetje irri...

Ik heb me er nog niet aan kunnen storen aan de vertaling engels nederlands. Alleen in het telefoon scherm komt de P er half op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben zelf ook op zoek naar een dergelijke telefoon.
Naast de Mitac MIO A701 heb ik ook de E-Ten G500 op het oog.
Nu was ik benieuwd wat voor de kopers van de MIO A701 de reden was om juist voor deze te gaan en niet voor de E-Ten G500.

[ Voor 1% gewijzigd door AP3X op 28-03-2006 09:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:35:
[...]

www.smartphoneshop.nl, goeie en snelle shop...ik krijg em morgen binnen en heb net voor het weekend besteld, dus met abbo verlenging.
Hier kom ik even op terug, die prutsers hebben het naar het verkeerde adres opgestuurd nadat ik nadrukkelijk gister gebeld had en gezegd dat het naar een ander adres moest...weer een dag wachten...zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een WIFI SD kaartje geprobeerd in combinatie met de A701?

(Ik heb mijn A701 order omgezet naar ééntje zonder software, zou anders nog weer een week langer duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
Ik heb me er nog niet aan kunnen storen aan de vertaling engels nederlands. Alleen in het telefoon scherm komt de P er half op!!
tja heb toch al vrij veel zaken gezien dat er niet gans op staan
oa ook oproep beëind (d ook maar half en rest van letters)
ik vind dit toch niet kunnen...is dit bij andere nederlandse toestellen ook zo ? bv de qtek 9100

Voor de rest heb ik al heel wat probs gehad via headset (verbindingen die verbroken worden) en af en toe dat mensen me niet goed horen (kan ook toeval zijn natuurlijk...hoop ik toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ik eventueel 'n A701 koop
(waarschijnlijk niet omdat ik nog 'n half jaar met m'n abbo rondloop)
ga ik ook zeker NIET voor 'n Nederlandse versie. Zelf loop ik nu met
'n Orange SPV M500 rond met 'n Engelse ROM en dat werkt perfect!
Als ik weer 'n 'pda' neem (A701 of de HTC Hermes) neem ik 'n Engelse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
MrProper schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:37:
tja heb toch al vrij veel zaken gezien dat er niet gans op staan
oa ook oproep beëind (d ook maar half en rest van letters)
ik vind dit toch niet kunnen...is dit bij andere nederlandse toestellen ook zo ? bv de qtek 9100

Voor de rest heb ik al heel wat probs gehad via headset (verbindingen die verbroken worden) en af en toe dat mensen me niet goed horen (kan ook toeval zijn natuurlijk...hoop ik toch)
Problemen met de headset heb ik op het geluidskwaliteit na nog niet gehad... ik bel vaak via mijn BT headset en daarvan is verbinding nog nooit verbroken. Wel komt soms na het ophangen het geluid van tomtom via mijn headset... best irritant zo'n eva rechtstreeks in je oor te lopen toeteren!

Geluid vind ik wel vreemd... ook rechtstreeks met telefoon tegen je oor... het is net alsof er hele korte hikjes continue zijn... of hele korte pulsje.... dus een lange toon is nooit mooi egaal maar continue pulsjes erdoor heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
bij deze zal ik eens vermelden welke headset ik gebruik
k ben in het bezit van een SE HBH-608i

morgen kan ik van kennis HPheadset proberen en dan onbekend merk,we zullen nen keer kijken of deze beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
MrProper schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:01:
bij deze zal ik eens vermelden welke headset ik gebruik
k ben in het bezit van een SE HBH-608i

morgen kan ik van kennis HPheadset proberen en dan onbekend merk,we zullen nen keer kijken of deze beter zijn
Ik gebruik een bluetrek g2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:01
Heeft iemand een idee hoe je een thema kunt installeren? Ik heb namelijk wel een JustAnotherVista VGA.tsk bestand, maar als ik hem uitvoer kom ik in het theme menu, maar daar staat hij dan niet tussen. Wat doe ik verkeerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
TiSaE schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:01:
Heeft iemand een idee hoe je een thema kunt installeren? Ik heb namelijk wel een JustAnotherVista VGA.tsk bestand, maar als ik hem uitvoer kom ik in het theme menu, maar daar staat hij dan niet tussen. Wat doe ik verkeerd.....
ik heb mijn tskfiles gewoon in root staan (sd) en bij instellingen naar Vandaag gaan zie ik alle thema's gewoon staan.
misschien staan ze in verkeerde map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
weet er iemand hoe ik een vraagteken of uitroepingsteken kan schrijven ? :?
kan dit nergens vinden op mijne mio (nl os)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
MrProper schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:04:
weet er iemand hoe ik een vraagteken of uitroepingsteken kan schrijven ? :?
kan dit nergens vinden op mijne mio (nl os)
Volgens mij staat mijn uitroepteken boven de 1.

klik op 1 en schuif je stylus naar boven!

(dwz als je het toetsenbord ingesteld hebt op 'grote toetsen' en 'gebaren' hebt gekozen)

[ Voor 13% gewijzigd door tiepeks op 28-03-2006 18:09 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
idd gebaren stonden niet aan......kan weer !!!! en ???? gebruiken >:)
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan ook de Mio aan te schaffen.
Vroeg me alleen af, steek de sd kaart er eigenlijk uit, of voor een stukje? of verdwijnt hij praktisch compleet?

Ik zag trouwens ook dat er evt een wifi sd kaart was met extra geheugen, niet veel maar toch

http://www.topcom-nederla...om/images/sandisk2in1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:17:
Ik was van plan ook de Mio aan te schaffen.
Vroeg me alleen af, steek de sd kaart er eigenlijk uit, of voor een stukje? of verdwijnt hij praktisch compleet?

Ik zag trouwens ook dat er evt een wifi sd kaart was met extra geheugen, niet veel maar toch

http://www.topcom-nederla...om/images/sandisk2in1.gif
En het is reeds vermeld dat die leuke wifi SD kaartjes met 256MB niet meer gemaakt worden en al minder verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, nasteh...
komt ook geen alternatief voor dus...
maar dat sd kaartje , steekt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:40:
hmz, nasteh...
SD (zonder wifi) verdijnt helemaal in de mio.
kliksysteem om hem er weer uit te halen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:40:
hmz, nasteh...
Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/MioA701/PICT4518.sized.jpg

Zij gebruikten een mini SD (of hoe het ook heet) wifi kaartje met een mini SD -> SD adapter.

Denk dat de gewone SD kaartjes ongeveer even groot tot groter zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sd versie steek wat uit maar de minisd+wifi gaat er wel helemaal in.
http://www.ipaqchoice.com/productinfo.aspx?catid=6&id=1138&Name=Spectec_MiniSD_WiFi_Card

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Laatst online: 06-09 23:19

DMP.cc

They call me DM

Maar omdat hij geen Mini SD ondersteunt moet je een adapter gebruiken en dan steekt hij wel uit (zie post boven mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_NRN_Dutchman schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:01:
[...]
Maar omdat hij geen Mini SD ondersteunt moet je een adapter gebruiken en dan steekt hij wel uit (zie post boven mij)
Begrijp ik nou goed dat een SD+WIFI uisteekt?
Een SD (met zonder WIFI) steekt iig NIET uit, zou ook behoorlijk stom zijn natuurlijk.

Heeft iemand trouwens al Pocketwijzer draaien op de mio en zoja, hoe bevalt dat? Lijkt me een zeer nuttige applicatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem als ik een spelletje speel zoals doom met de mio a701 dat als ik 2 toetsen tegelijk in druk dat hij een knop als ingedrukt bijft zien :( . heeft iemand een oplossing voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:26:
[...]
Begrijp ik nou goed dat een SD+WIFI uisteekt?
Een SD (met zonder WIFI) steekt iig NIET uit, zou ook behoorlijk stom zijn natuurlijk.

Heeft iemand trouwens al Pocketwijzer draaien op de mio en zoja, hoe bevalt dat? Lijkt me een zeer nuttige applicatie!
Is het niet dat je de minisd in de sd adaptor gaat en dan samen weer net zo groot is als normale sd of zie dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Met een normale mini SD in een mini SD adaptor, kom je op een normaal SD formaat uit. Maar aangezien de WiFi Mini SD weer net iets groter is dan een geheugen Mini SD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
PeGys schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:42:
Met een normale mini SD in een mini SD adaptor, kom je op een normaal SD formaat uit. Maar aangezien de WiFi Mini SD weer net iets groter is dan een geheugen Mini SD...
Nu ben ik de draad echt ff kwijt :P

Steekt een normaal SDkaartje nou uit het apparaat?

Zoja; een mini-SD kaartje dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Conan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:46:
[...]

Nu ben ik de draad echt ff kwijt :P

Steekt een normaal SDkaartje nou uit het apparaat?

Zoja; een mini-SD kaartje dus niet?
Het is heel simpel. Denk ik ten minste.
- Een gewone SD kaart steekt er niet uit.
- Een gewone SD kaart met wifi steekt wel iets uit.
- Een normale Mini SD heb je een adapter voor nodig en komt dan overeen met normale SD en steekt dus niet uit.
- Een normalen Mini SD met wifi heb je ook adapter nodig alleen dan wordt het weer iets groter als een gewone SD kaart en steekt dus iets uit.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:55:
[...]

Het is heel simpel. Denk ik ten minste.
- Een gewone SD kaart steekt er niet uit.
- Een gewone SD kaart met wifi steekt wel iets uit.
- Een normale Mini SD heb je een adapter voor nodig en komt dan overeen met normale SD en steekt dus niet uit.
- Een normalen Mini SD met wifi heb je ook adapter nodig alleen dan wordt het weer iets groter als een gewone SD kaart en steekt dus iets uit.
wifi steeks dus alttijd uit, geen gezicht dus en ook niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:02:
[...]

wifi steeks dus alttijd uit, geen gezicht dus en ook niet handig
daarvoor heb je dus zo'n draagtasje van je telefoon kan je hem apart insteken als je hem niet gebruikt!

heeft er nog iemand antwoord op deze vraag??:
Ik heb het probleem als ik een spelletje speel zoals doom met de mio a701 dat als ik 2 toetsen tegelijk in druk dat hij een knop als ingedrukt bijft zien . heeft iemand een oplossing voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Hoe zit het ni eigelijk met een desktop cradle ? Bestaat deze of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik heb hem binnen :*)

Alleen heb ik meteen de volgende vraagjes:

- Is er ook een mogelijkheid om in de contactpersonen lijst alleen de SIM of alleen de Telefoon contactpersonen te zien? Ik heb mijn SIM contactpersonen gekopieerd naar de telefoon zodat je er meer mee kunt doen, alleen nu zie ik dus alles er dubbel in staan (SIM+Telefoon)

- Kun je bij de Inbox van de sms-en ook alleen de header zien, dus niet meteen een stuk van de SMS.

-Is er ook een mogelijkheid om dmv volgende ofzo door de Mail/sms-jes heen te bladeren, nu moet ik de ene openen, sluiten en de volgende openen
Antwoord: Gewoon met 5-punt-toets :P

- Is er ook een mogelijkheid om de laasts geopende programma's niet in de start balk te krijgen.

- Als ik een programma open en daarna weer afsluit dmv X ga ik er eigenlijk vanuit dat hij ook is afgesloten. Echter als bij actieve programma's kijk staat alles dan nog open.....

- Moet ik ActiveSync altijd handmatig via de telefoon/pc starten? Ik heb hem via BT met de PC verbonden, maar het liefst zou ik willen dat als ik in de buurt van de PC kom, hij automatisch een BT connectie gaat leggen en automatisch gaat synchroniseren.

- Is er ook een mogelijkheid het blauwe BT lampje niet te laten knipperen, maar toch BT aan te laten staan? Als hij 's nachts naast mijn bed ligt word ik helemaal gek van het geknipper

- Wat ik mis is een GPRS teller, het zou namelijk wel makelijk zijn op te zien hoeveel data er al opgehaald/verzonden is

- Zijn er ook profielen in te stellen, zoals bij een Nokia (stil, buiten, vergadering, etc..)

- Weet iemand of VPN over GPRS mogelijk is? Ik krijg namelijk wel een GPRS verbinding met het net, maar kan er op één of andere manier geen VPN verbinding over opzetten.

- Wat ik ook raar vind is dat er eigenlijk nergens een Annuleren knop staat, alleen een OK knop...
Niet erg handig als je iets hebt aangepast, maar je weet niet wat, dat je dan niet kan annuleren.

-Als je een telefoongesprek op de Luidspreker zet, dan hoort de spreker aan de andere kant van de lijn zichzelf dubbel..

Voor de rest is het een mooi en goed toestel!
Alleen bovenstaande kan ik nergens vinden, ik hoop dat mede eigenaren me kunnen helpen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jan3, ik ga je niet quoten dat is teveel tekst. ;)

Ik laat m'n BT niet de hele nacht aan staan, dat vreet aan m'n batterij en dat heb je toch ook nergens voor nodig? Heb jij via dat MIO menu in het vandaag scherm niet zo'n BT icoontje dat je ff aan kunt tikken als je je BT aan wil zetten?? Als ik niet met BT bezig ben laat ik hem lekker uit staan.
Verder weet ik het antwoord niet op je vragen en ik vind ze allemaal wel interessant eigenlijk!

Ik heb TomTom trouwens aan de gang }) en ik vind het fantastisch! Nog niet mee in de auto gezeten, maar wel ff een stukje gaan wandelen en dat werkte perfect, altijd een stuk of vier sats. Lekker nauwkeurig ook, ik kreeg binnen bij het raam al een fix en ik heb ff gekeken hoe lang het buiten duurde met een cold start: iets van 30 sec, iets waar ik prima mee kan leven.

Alleen dat autohouder ding moet je tegen de ruit plakken, maar was dat niet strafbaar ofzo? En waar sucken jullie dat ding vast, in het midden van de vooruit onderin, of links in de hoek?? Ik ga vanavond ff navigeren naar de dichtstbijzijnde berg |:( omdat ik het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor WIFI zal ik dan toch voor de 11G gaan, die heeft dan maar een kleine meerprijs:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=132725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ik heb nu een super goed tooltje op mijn a701 staan!!

Hiermee kun je profielen maken, waarin je beltonen, volume, gsm radio aan/uit, bluetooth aan/uit, etc etc kunt instellen!! Super goed...

Zal straks ff kijken hoe die heet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:45:
Ik heb nu een super goed tooltje op mijn a701 staan!!

Hiermee kun je profielen maken, waarin je beltonen, volume, gsm radio aan/uit, bluetooth aan/uit, etc etc kunt instellen!! Super goed...

Zal straks ff kijken hoe die heet!!
Cool, hier zijn we naar op zoek.
Ik probeer nu een MP3 als ringtone te gebruiken, maar waar zit dat en hoe moet dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
http://www.winmobileapps.com/Home.aspx

FREEWARE!!! Ook in het nederlands!

Perfecto... alleen het draaien van scherm ontbreekt nog! Kan ik nog ff aankaarten bij de maker misschien kan die er er wat mee...

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:48:
[...]

Cool, hier zijn we naar op zoek.
Ik probeer nu een MP3 als ringtone te gebruiken, maar waar zit dat en hoe moet dat??
Euuhhh mp3-tje kopieren naar windows\rings :)
Of als je het profile programmaatje gaat gebruiken rechtstreeks in windows map zetten (uiteraard van de pda he ;) )
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.