hehe ik heb hem binnen
Alleen heb ik meteen de volgende vraagjes:
- Is er ook een mogelijkheid om in de contactpersonen lijst alleen de SIM of alleen de Telefoon contactpersonen te zien? Ik heb mijn SIM contactpersonen gekopieerd naar de telefoon zodat je er meer mee kunt doen, alleen nu zie ik dus alles er dubbel in staan (SIM+Telefoon)
- Kun je bij de Inbox van de sms-en ook alleen de header zien, dus niet meteen een stuk van de SMS.
-Is er ook een mogelijkheid om dmv volgende ofzo door de Mail/sms-jes heen te bladeren, nu moet ik de ene openen, sluiten en de volgende openen
Antwoord: Gewoon met 5-punt-toets
- Is er ook een mogelijkheid om de laasts geopende programma's niet in de start balk te krijgen.
- Als ik een programma open en daarna weer afsluit dmv X ga ik er eigenlijk vanuit dat hij ook is afgesloten. Echter als bij actieve programma's kijk staat alles dan nog open.....
- Moet ik ActiveSync altijd handmatig via de telefoon/pc starten? Ik heb hem via BT met de PC verbonden, maar het liefst zou ik willen dat als ik in de buurt van de PC kom, hij automatisch een BT connectie gaat leggen en automatisch gaat synchroniseren.
- Is er ook een mogelijkheid het blauwe BT lampje niet te laten knipperen, maar toch BT aan te laten staan? Als hij 's nachts naast mijn bed ligt word ik helemaal gek van het geknipper
- Wat ik mis is een GPRS teller, het zou namelijk wel makelijk zijn op te zien hoeveel data er al opgehaald/verzonden is
- Zijn er ook profielen in te stellen, zoals bij een Nokia (stil, buiten, vergadering, etc..)
- Weet iemand of VPN over GPRS mogelijk is? Ik krijg namelijk wel een GPRS verbinding met het net, maar kan er op één of andere manier geen VPN verbinding over opzetten.
- Wat ik ook raar vind is dat er eigenlijk nergens een Annuleren knop staat, alleen een OK knop...
Niet erg handig als je iets hebt aangepast, maar je weet niet wat, dat je dan niet kan annuleren.
-Als je een telefoongesprek op de Luidspreker zet, dan hoort de spreker aan de andere kant van de lijn zichzelf dubbel..
Voor de rest is het een mooi en goed toestel!
Alleen bovenstaande kan ik nergens vinden, ik hoop dat mede eigenaren me kunnen helpen.
[
Voor 56% gewijzigd door
Verwijderd op 30-03-2006 10:54
]