(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
make sure you have changed your background to frame_buffer.png as explained in the toc2rta exploit.
Edit: zo te zien snappen meer mensen dit niet
[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 23:39 ]
PSN id: NL_SToRM
burnout draait ook op een 1.5 psp hoorxtr3me schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:40:
ik ben benieuwd, wanneer de knappe koppen de uber firmware aanpast, 2.0 functies of meer met de functionaliteitvan 1.5 anders kan ik straks burnout niet meer spelen

ook de umd versie
ik wacht wel effies op de super firmware... als die komt.
- Maak een map aan in x:/PSP/GAME/ daar moet de map UPDATE in komem, dat het er zo uit komt te zien x:/PSP/GAME/UPDATE
-Pak de EBOOT.PBP uit, dit is de update naar 1.50, plaats dit bestand in de map die je net hebt gemaakt.
- Pak de MPHDowngrader.zip uit
- Kopieer het Overflow.tif plaatje in de map PSP/PHOTO/ op je geheugenkaart.
(zorg er voor dat je achtergrond frame_buffer.png is, zoals in de toc2rta expliot.
- Kopieer het h.bin bestand in de hoofdmap van je geheugenkaart, x:/
- Kopieer ook de index.dat in de hoofdmap van je geheugenkaart
- Sluit je AC/stroom adapter aan.
Ga nu naar het foto menu in je PSP, en laad de foto, je PSP gaat over in een zwart scherm, laat dit ongeveer 30sec staan.
Herstart je PSP, kan door uitbutton, of batterij er uit en de later er af.
Start je PSP opnieuw op, maak eerst even een USB verbinding, ga dan naar de SPEEL/GAME functie van je PSP en laad de Update.
"PSP Update ver 1.50"
Volg alles op het scherm, de update gaat maar tot 99% dit maakt niks uit, wacht tot dit is afgelopen (FFFFF) melding en herstart je PSP.
Nu krijg je een fout melding dat je PSP alle instellingen kwijt is, stel dit op nieuw in en je hebt versie 1.50
Veel succes
DIT ALLES OP EIGEN RISICO!
Zoiets las ik ook ergens. Het komt op mij over alsof die Yoshihiro weer met de eer wil gaan strijken. In het bekende stukje wat AloneTrio van Wab al eerder schreef staat ook al dat hij alleen goed was in code jatten en zelf voor geen meter kon programmeren. Erg vreemd dat dan nu er een downgrader is opeens de naam Yoshihiro weer opduikt.SToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:36:
Hmmm.....ik lees dit net
SonyXteaM and MPH are proud to present you their new WORKING downgrader for psp 2.0 !!
Yeah you heared it's finally out ! it's been developped by both Yoshihiro from SonyXteaM and MPH (the creator of the firmware launcher)
Here it is !
Het is dus wel een beetje dankzij WAB, want sonyXteam is een team dat is opgericht met Yoshihiro nadat die is weggegaan bij WAB
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
zorg er voor dat je achtergrond frame_buffer.png is, zoals in de toc2rta expliot.
Die staat nl weer niet in de uitleg die bij de downgrader bestanden zit... voordat ik iets sloop wacht ik heel even af wat ik hiermee aanmoet.
Dezelfde vraag hier, kan iemand die heef gedowngrade op Tweakers ff zeggen of hij dit wel of niet heeft gedaan, tnxVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:47:
Ik zit eigenlijk min of meer klaar om te downgraden, ik vraag me dus alleen nog even af wat ik aanmoet met de volgende zin:
zorg er voor dat je achtergrond frame_buffer.png is, zoals in de toc2rta expliot.
Die staat nl weer niet in de uitleg die bij de downgrader bestanden zit... voordat ik iets sloop wacht ik heel even af wat ik hiermee aanmoet.
werkte voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door DARKLORD op 27-09-2005 23:52 ]
na 99% krijg je een error...zet de psp uit door een tijdje de aan/uit knop ophoog gedrukt te houden....dan weer aan zetten, je krijgt een scherm met een heleboel tekst in allerlij talen, druk op de 'o' en je bent klaar
Jij hebt dus gedowngrade ZONDER gebruik van het plaatjennndoh schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:52:
dat achtergrond heb ik niet....zorg er wel voor dat je psp firmware 2.0 heeft en dat de eboot in de update folder zit....als je op je psp die plaatjes folder klikt, kan het zijn dat je scherm zwart met 3 rijen getallen, haal de batterij en de ac adapter eruit en stop ze er dan weer in , zet dan de psp weer aan, ga naar game en dan update to 1.50
na 99% krijg je een error...zet de psp uit door een tijdje de aan/uit knop ophoog gedrukt te houden....dan weer aan zetten, je krijgt een scherm met een heleboel tekst in allerlij talen, druk op de 'o' en je bent klaar
Maar ik heb nog wel een browser en al, dus echt raar

[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 28-09-2005 00:04 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Misschien flikken ze het op die manier:Shailesh schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:02:
Ik moest tijdens het downgradeproces cancellen omdat mijn batterij blijkbaar te laag wasEn nu geeft mijn psp aan dat hij versie 1.00 is...Beetje vaag, majah ik experimenteer er nog maar ff op los.
Maar ik heb nog wel een browser en al, dus echt raarEerst ff die batterij maar opladen dan. Je zou denken dat 47% genoeg is.
Eerst version changen naar 1.0 en vervolgens upgraden naar 1.50
Klinkt nog logisch ook. Ik ben waarschijnlijk middenin het proces eruitgekickt door de systeemsoftware en dus blijven hangen met 1.00. Zal zometeen wel ff proberen te updaten.Qorne schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:07:
Je gaat eerst terug naar 1.0 dat klopt, daarna naar 1.5dat is toch redelijk logische als je de manier van downgraden bekijkt
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
effe wachten op 50% en dan updaten naar 1.5
toch maar gaan kijken naar een 1 GB kaartje
Tis gelukt, niks ernstigs gebeurd. Gelukkig is dit een nogal risicoloze manier om te downgraden. A angezien je als het ware echt upgradet. En daardoor kan je ten allen tijde weer terug naar 2.0Extera schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:12:
ik heb et zelfdebatterij is nu 27%...
effe wachten op 50% en dan updaten naar 1.5
toch maar gaan kijken naar een 1 GB kaartje
Vraag me toch af wat Sony hier tegen gaat doen.. Hier zullen ze niet blij mee zijn.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Downgraden *zonder* frame_buffer.png als background werkt niet (zojuist geprobeerd).Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:47:
Ik zit eigenlijk min of meer klaar om te downgraden, ik vraag me dus alleen nog even af wat ik aanmoet met de volgende zin:
Die frame_buffer.png haal je uit een v/d eerdere homebrews (bijv. de hello world homebrew voor fw2.0). Die stel je eerst als achtergrond in, nog VOORDAT je overflow.tif al op de memory stick hebt gezet.
Nadat je dat ding als background ingesteld hebt, kun je alle stappen van de downgrade instructies uitvoeren.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zojuist al gedowngrade ZONDER die frame_buffer.png te gebruiken en hij geeft nu keurig aan dat ik versie 1.50 heb. Dus volgens mij is het allemaal prima geluktbrama schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:21:
[...]
Downgraden *zonder* frame_buffer.png als background werkt niet (zojuist geprobeerd).
Die frame_buffer.png haal je uit een v/d eerdere homebrews (bijv. de hello world homebrew voor fw2.0). Die stel je eerst als achtergrond in, nog VOORDAT je overflow.tif al op de memory stick hebt gezet.
Nadat je dat ding als background ingesteld hebt, kun je alle stappen van de downgrade instructies uitvoeren.
http://rapidshare.de/file..._Background_pack.rar.html
Check eens of je homebrew kunt draaien dan? Als dat zo is dan heb je wel een unieke PSP.. homebrew EN de nieuwe browser.Shailesh schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:02:
Ik moest tijdens het downgradeproces cancellen omdat mijn batterij blijkbaar te laag wasEn nu geeft mijn psp aan dat hij versie 1.00 is...Beetje vaag, majah ik experimenteer er nog maar ff op los.
Maar ik heb nog wel een browser en al, dus echt raarEerst ff die batterij maar opladen dan. Je zou denken dat 47% genoeg is.
-edit; je zit al op 1.50 zie ik-
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 28-09-2005 00:33 ]
Groetjes, FaceDown.
Nu opzoek naar een goede browser en wat leuke roms... En ja, die mag ik spelen, kheb alle consoles staan hier + de originele games die ik wil kunnen spellen op men psp
[ Voor 77% gewijzigd door Michael Knight op 28-09-2005 00:38 ]
Oke, vanaf nu alleen zeggen als je PSP er kapot van gaat...Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:37:
aub ophoude met confirme
we wete nu wel dat ie et doet

Verwijderd
als dat gebeurt jaMichael Knight schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:40:
[...]
Oke, vanaf nu alleen zeggen als je PSP er kapot van gaat...![]()
![]()
is gewoon topicvervuiling als iedereen et gaat confrime
toch?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Overigens zijn er niet zoveel mensen hier hier lijken te downgraden, velen hadden al een import 1.50.
Daarbij is het handig als iedereen ff zijn Type PSP neerzet bv 1003 en regio...
Dán pas weten we zeker dat ie het bij iedereen doet.
EU
werkt
effe een vraagje tussendoor...
hoe stel je een foto in als achtergrond?
1 gb stick kost rond de 90 euro, daar ontkom je niet aan.
Er zijn ook wel gare soort van converter dingen zodat je andere mem stick er aan kunt hangen, maar dna zit je met een loshangende stick aan je psp.
Start m eens met umd loaderVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:50:
hmm deed net ff burnout legends erin.. kan niet spelen.. wil dat ik eerst update!!!
Daar zijn oplossingen voor. Zoek maar een beetje en er gaat een nieuwe PSP wereld voor je open!Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:50:
hmm deed net ff burnout legends erin.. kan niet spelen.. wil dat ik eerst update!!!
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Kan alleen bij 2.0 heExtera schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:49:
versie 1004
EU
werkt
effe een vraagje tussendoor...
hoe stel je een foto in als achtergrond?
Dus je zal moeten kiezen tussen wallpapers en Snes-Emulators *kuch*
bleh

LOL!Caboman schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:52:
Nu dat de downgrader uit is, voel ik me minder speciaal.
bleh![]()
![]()
Verwijderd
zal die niet naar een paar dagen na downgrade stuk gaan? doordat misschien de krakers ervan er stiekem een file in hebben gezet waardoor je psp het over een paar dagen niet meer doet..zeg maar een soort van tijdbom dat ie maar zoveel uur dan meegaat en dan crasht je psp ofzo...ik noem maar een voorbeeld hoor of iets anders nadelig..?
- kun je die files van memorystick weer verwijderen nadat je die downgrade heb uitgevoerd?
- Nadat je de downgrade hebt uitgevoerd kun je dus ook niet meer internetten?
- Zal er nog een andere crack komen zodat je gewoon homebrew en iso's op je 2.0 kan spelen of is dit gewoon niet haalbaar?
- Zal ik wachten tot er een nieuwe crack uitkomt of gewoon deze gebruiken???
ja sorry ik neem liever het zekere van het onzekere aangezien het toch om mijn dierbare/kostbare psp gaat en ik toch wel graag homebrew wil..
http://www.wab.com/?page=download#
zo kan je weer rustig burnout spelen
Sorry kan dus toch wel
(had zoiets ergens gelezen

[ Voor 39% gewijzigd door Mutatie op 28-09-2005 01:09 ]
vooral de groene theme zag er erg vet uit op een ceramic white psp, standard purple is toch wat...standaard
overigens heb ik nog een verschil gemerkt tussen de ceramic white en de zwarte psp:
het d-pad zit een stuk "vaster" in de ceramic white
ook voelt de powerswitch een stuk steviger aan dan bij de zwarte
hoewel het ook kan zijn dat beide euvels zich enkel bij mijn zwarte psp voordoen. maar je voelt het pas zodra je ze allebei naast elkaar hebt
Verwijderd
Als je de datum veranderd naar een andere maand, dan veranderd de achtergrondkleur mee, en aangezien daar ook precies die groene tussenzit ergens, kun je hem mooi daarop instellenbolleh schreef op woensdag 28 september 2005 @ 01:23:
wat ik nou wel mis zijn de verschillende themes die je bij 2.0 had
vooral de groene theme zag er erg vet uit op een ceramic white psp, standard purple is toch wat...standaard
overigens heb ik nog een verschil gemerkt tussen de ceramic white en de zwarte psp:
het d-pad zit een stuk "vaster" in de ceramic white
ook voelt de powerswitch een stuk steviger aan dan bij de zwarte
hoewel het ook kan zijn dat beide euvels zich enkel bij mijn zwarte psp voordoen. maar je voelt het pas zodra je ze allebei naast elkaar hebt
Verwijderd
ik heb doom gebprobeerd en tetris.. pacman doen het niet!!!!!
oh dat wist ik niet, maargoed dan zit ik altijd in die maand vast of wat dan ookTranceSetter schreef op woensdag 28 september 2005 @ 01:39:
[...]
Als je de datum veranderd naar een andere maand, dan veranderd de achtergrondkleur mee, en aangezien daar ook precies die groene tussenzit ergens, kun je hem mooi daarop instellen
niet dat de datum op dat ding zoveel uitmaakt maargoed. had toch wel handig geweest een theme changer
ik heb een 2 tal spellen kunnen draaien, een wifi radio geprobeerd (lukt me niet) en net een wallpaper change-homebrew programma geprobeerd....Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 01:45:
hmm ik heb gedowngrade wat homebrew programma's getest.. maar heb nog geen homebrew progries kunnen draaien.. of spelen.. krijg dan een fout! iemand al gelukt om homebrew te draaien na de downgrade.
ik heb doom gebprobeerd en tetris.. pacman doen het niet!!!!!
lukt dus wel
heb trouwens ook version changer suc6vol gedraaid...
The game could not be started.
(80020148)
Ik weet zeker dat ik alles echt goed doe, ik zie de updater ook wel staan in het GAME menu, maar dan draai ik hem en krijg ik deze error. Wat doe ik fout. Ik heb de tutorial al tig keer doorgelezen.
ik kreeg dat ook, de eerste keer dat ik naar die fotos ging kreeg ik die 3 lijntjes code niet te zien. mischien alles overnieuw proberen?frankpaul1 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 02:09:
Ik krijg een error code
The game could not be started.
(80020148)
Ik weet zeker dat ik alles echt goed doe, ik zie de updater ook wel staan in het GAME menu, maar dan draai ik hem en krijg ik deze error. Wat doe ik fout. Ik heb de tutorial al tig keer doorgelezen.
Edit: .SMC of .SFC
[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 28-09-2005 02:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het kan dus! Downgraden ZONDER die achterrgond in te stellen, nu zit ik wel met een gaypaarse achtergrond en geen AVC meer (Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 02:26:
Ik ben nu aan het downgraden zonder dat ik die achtergrond had ingesteldIk hoop zo dat ik m niet brick, dat zou echt gigantisch kut zijn voor de beurs
De ms0:/index.dat.bak staat nu ook in mijn ROOT van de MS, en dan kan ik dus ook de 1.5 upgrader wel draaien maar geeft hij de error-code aan.
Mijn systeminfo geeft nu versie 1.0 aan, maar hij is dus eigenlijk nog 2.0 ondat ik geen unsigned code kan draaien, wat wel blijkt uit de error-code.
Wat doe ik fout of heeft iemand anders dit ook?
Verwijderd
Ben er achter je hebt een xploit nodig om homebrew te starten.. ik gebruik nu SeiPSPTool.exe hoeft niet geinstalleerd te worden en zet boot files over naar 1.0 en 1.5 werkt goedbolleh schreef op woensdag 28 september 2005 @ 02:23:
[...]
ik kreeg dat ook, de eerste keer dat ik naar die fotos ging kreeg ik die 3 lijntjes code niet te zien. mischien alles overnieuw proberen?
Verwijderd
Ik vetrouwde het hele zaakje toch niet helemaal en dus heb ik hem eerst weer geupdate naar 1.52 en vervolgens naar 2.0 ook dat ging helemaal goed.
Vervolgens ging ik per ongeluk opnieuw naar de foto folder zonder eerst de bestanden te hebben verwijderd en dus had hij hem opnieuw naar 1.0 gezet (ik krijg na de restart als ik de overflow heb gebruikt een scherm dat m'n psp op firmware 1.0 staat en daarbij een melding dat ik moet updaten, is dit normaal omdat ik hier nergens iets over lees).
Vervolgens maar rechtstreeks van 1.0 firmware 2.0 erop gezet en toen bleef ie haken bij 99% maar had hij het wel voltooid.
Nu heb ik het nog maar een keer overnieuw gedaan zoals de eerste keer hierboven al beschreven en het staat nu weer terug op 2.0.
Ik weet neit waarom maar ik vetrouw het hele zaakje niet helemaal. Kan er na het succesvol downgraden helemaal niks meer fout gaan? extra crashes en dergelijke of moet dat nog blijken de komende weken? Want ik vindt de downgrade toch wel erg verleidelijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 02:51 ]
Verwijderd
kan niks mee misgaan, en if so, kun je em gewoon weer veilig updatenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 02:44:
Ik heb hem toestraks ook gedowngrade naar 1.5 Dat ging helemaal goed alleen had ik geen internet browser en dergelijke meer.
Ik vetrouwde het hele zaakje toch niet helemaal en dus heb ik hem eerst weer geupdate naar 1.52 en vervolgens naar 2.0 ook dat ging helemaal goed.
Vervolgens ging ik per ongeluk opnieuw naar de foto folder zonder eerst de bestanden te hebben verwijderd en dus had hij hem opnieuw naar 1.0 gezet (ik krijg na de restart als ik de overflow heb gebruikt een scherm dat m'n psp op firmware 1.0 staat en daarbij een melding dat ik moet updaten, is dit normaal omdat ik hier nergens iets over lees).
Vervolgens maar rechtstreeks van 1.0 firmware 2.0 erop gezet en toen bleef ie haken bij 99% maar had hij het wel voltooid.
Nu heb ik het nog maar een keer overnieuw gedaan zoals de eerste keer hierboven al beschreven en het staat nu weer terug op 2.0.
Ik weet neit waarom maar ik vetrouw het hele zaakje niet helemaal. Kan er na het succesvol downgraden helemaal niks meer fout gaan? extra crashes en dergelijke of moet dat nog blijken de komende weken? Want ik vindt de downgrade toch wel erg verleidelijk...
Verwijderd
Waarom krijg ik dan geen browser meer na het updaten naar 1.50 terwijl iedereen hier gewoon nog een webbrowser heeft...Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 03:00:
[...]
kan niks mee misgaan, en if so, kun je em gewoon weer veilig updaten
Voorlopig geen updates meer voor mij. Ben nu verslaafd aan PSPRadio (0.31b), werkt perfect met shoutcast streams. Nog ff relaxen voordat je gaat slapen
ZOMGWTFBBQ, 1.50 heeft geen webbrowser, puntVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 03:04:
[...]
Waarom krijg ik dan geen browser meer na het updaten naar 1.50 terwijl iedereen hier gewoon nog een webbrowser heeft...
Verwijderd
Nee maar ik hoor er verschillende verhalen over dat ze nog een browser hebben in deze versie van 1.5prototype schreef op woensdag 28 september 2005 @ 03:07:
[...]
ZOMGWTFBBQ, 1.50 heeft geen webbrowser, puntDie is pas bij 2.00 erbij gekomen.
Duur? Wat lul je, 80 euro.CyberTijn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:46:
Mjah ook al kun je nu homebrew software draaien, heb je alsnog wel een godsgruwelijk dure memory stick van een gieg nodig. Wat zijn goeie alternatieven voor die nogal prijzige memory sicks van sony zelf ?
Haters everywhere but I don’t really care
Haha, da's wel erg stoer.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 03:00:
[...]
kan niks mee misgaan, en if so, kun je em gewoon weer veilig updaten
Ben jij God ofzo?
Haters everywhere but I don’t really care
jessepost schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:17:
mensen... is het bij jullie al gelukt om foto naar andere psp te verzenden.. lukt bij mij niet is heel lang aan 't zoeken terwijl bij alle 2 de psps het ad-hoc modus op channel 6 staat dus ervaring? help me alsjeblieft.. alvast bedankt
RTFM hebbeuh ? Qorne in "Het Playstation Portable topic Deel 12"
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
nogmaals de vraag die ik al gesteld heb:
iemand al ervaring met deze? : joytech tech pack xl
en dan ben ik zeker benieuwd naar de screen protector (of dat wat is of niet)
ik weet dat die brando enzo beter zijn, maar ik hoef die niet perse
bovendien kan ik de rest dat erin zit wel gebruiken dus vandaar dat ik het vraag
Verwijderd
Verwijderd
idd, die exploit is er nu eenmaal, dus ook toekomstige versies zullen wel weer te kraken zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:37:
Ben zeer benieuwd wat Sony gaat doen nu die downgrader werkt. De nieuwe update moet dan wel heel veel leuke nieuwtjes hebben wil iemand nog gaan upgraden en zeer waarschijnlijk is die nieuwe upgrade ook wel weer te kraken.
Denk dat Sony alleen nog een "nieuwe" psp kan uitbrengen die hardware matig zo is aangepast zodat ie niet meer valt te hacken.
Verwijderd
Ik denk dat je een aparte webbrowser moet downloaden, iemand een tip hoe en welke (webbrowser) je moet instaleren.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 03:08:
[...]
Nee maar ik hoor er verschillende verhalen over dat ze nog een browser hebben in deze versie van 1.5
Of kan je je huidige webbrowser behouden iemand hier duidelijkheid over.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Verwijderd
als je nou dus allemaal homebrew software op je psp installeert, kan die dan niet gaan vastlopen als teveel homebrew dingetjes erop zit of in combinatie met andere etc..?
kun je hem nog wel weer naar de oude staat zetten? dus helemaal clean zonder al die software..?
want een pc kan ook kut gaan lopen met sommige programmatjes enzo...kan dit ook niet met de psp dan gebeuren?
Verwijderd
moet ik echt opschieten met het downgraden voor dat Sony er iets aan doet ofzo of kan ik eerst nog ff de kat uit de boom kijke voordat ik er zelf mee begin zegmr..
bedankt
Goedkoopste dat ik hier kan vinden is iets van 92 euro. Daar koop ik bijna 3 originele games voor en hoef ik niet te kutten met games op de memory stick laden, maar 1 game tegelijkertijd kunnen lspelen, games zonder muziek en andere gebreken, of games die te groot zijn voor de 1GB.
Nah.. ik koop de games wel voor die paar tientjes in de winkel. Kan ze altijd weer ruilen/verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 28-09-2005 10:54 ]
Sony zal wel met een 2.01 oid komen die het downgraden onmogelijk maakt. Je hebt als het goed is echter de demodisc met 2.0 die downgraden wel mogelijk maakt. Je kan dus altijd weer 'omhoog' naar deze 2.0 als je wilt.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:47:
ff snel vraagje..
moet ik echt opschieten met het downgraden voor dat Sony er iets aan doet ofzo of kan ik eerst nog ff de kat uit de boom kijke voordat ik er zelf mee begin zegmr..
bedankt
@ all:
Bestaat er al een homebrew-programma om videostreams te bekijken? Zou leuk zijn om Big Brother op je PSP te volgen. Is zoiets wellicht in de maak?
[ Voor 15% gewijzigd door FaceDown op 28-09-2005 10:57 ]
Groetjes, FaceDown.
Het mooie van 1.50 versie is dat je gewoon de games kan testen (waarvoor het ook een beetje bedoeld is?). Zo weet ik dat Lumines een aanrader is, terwijl ik voorheen twijfelde.Bosmonster schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:53:
[...]
Goedkoopste dat ik hier kan vinden is iets van 92 euro. Daar koop ik bijna 3 originele games voor en hoef ik niet te kutten met games op de memory stick laden, maar 1 game tegelijkertijd kunnen lspelen, games zonder muziek en andere gebreken, of games die te groot zijn voor de 1GB.
Nah.. ik koop de games wel voor die paar tientjes in de winkel. Kan ze altijd weer ruilen/verkopen.
Waarom kappen ze niet met dat kat en muis spel vraag ik me af.. het is een strijd die ze toch nooit zullen winnen omdat elke beveiliging vroeg of laat weer gekraakt of omzeild wordt. Waarom niet gewoon accepteren dat er homebrew gedraaid wordt en zich die gigantische moeite om beveiligingsproblemen op te lossen en de update-sores die dat met zich meebrengt te besparen? Kunnen ze die energie steken in het zelf ontwikkelen van prachtige applicaties. De PSP zal vervolgens veel meer verkopen en daarmee stijgt vanzelf de spelverkoop. Sony, nog een hoofd Marketing nodig?AvanCade schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:57:
Je kan zolang wachten als je wilt, zolang je PSP Firmware versie 2.00 blijft. Maar zodra jij versie 2.01 ofzo neemt zal het niet meer werken (Sony heeft een update geplanned las ik ergens, om de overflow 'probleem' te stoppen).
Groetjes, FaceDown.
Hoezo 1 game tegelijkertijd spelen? Je kunt meerdere spellen op memorystick zetten.Bosmonster schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:53:
[...]
Meeste spellen tot nu toe zijn <450mb dus minstens 2 spellen per keer.
Of bedoel je dat jij 2 spellen tegelijkertijd kunt spelen

Ik zit er hard over na te denken om een image tank oid te kopen zodat ik 20/30/40gb bij me heb voor spellen en films. Neemt een stuk makkelijker mee dan een stapel UMD's.
PSN: Shiver23
Mja testen.. voor die memory stick kun je 3 miskopen doenAvanCade schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:58:
[...]
Het mooie van 1.50 versie is dat je gewoon de games kan testen (waarvoor het ook een beetje bedoeld is?). Zo weet ik dat Lumines een aanrader is, terwijl ik voorheen twijfelde.
als ze het afkappen dan krijgen ze kritiek in de trant van: "Ze doen er geen reet aan om het spelen van illegaal gekopieeerde spellen te voorkomen".FaceDown schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:01:
[...]
Waarom kappen ze niet met dat kat en muis spel vraag ik me af.. het is een strijd die ze toch nooit zullen winnen omdat elke beveiliging vroeg of laat weer gekraakt of omzeild wordt. Waarom niet gewoon accepteren dat er homebrew gedraaid wordt en zich die gigantische moeite om beveiligingsproblemen op te lossen en de update-sores die dat met zich meebrengt te besparen? Kunnen ze die energie steken in het zelf ontwikkelen van prachtige applicaties. De PSP zal vervolgens veel meer verkopen en daarmee stijgt vanzelf de spelverkoop. Sony, nog een hoofd Marketing nodig?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
De klanten hoor je niet klagen
Wanneer ze alleen de bug verhelpen gaan er niet veel mensen updaten. Dat kan ik je wel vertellen
PSN: Shiver23
Verwijderd
kan iemand mij hierop een antwoord geven?Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:44:
Oke ff een vraagje...
als je nou dus allemaal homebrew software op je psp installeert, kan die dan niet gaan vastlopen als teveel homebrew dingetjes erop zit of in combinatie met andere etc..?
kun je hem nog wel weer naar de oude staat zetten? dus helemaal clean zonder al die software..?
want een pc kan ook kut gaan lopen met sommige programmatjes enzo...kan dit ook niet met de psp dan gebeuren?
Is er iemand die mij kan vertellen wat de goedkoopste reguliere winkel (zodat ik hem meteen heb) is die een 1gb memstick verkoopt. Wil natuurlijk wel meteen vanavond na de downgrade een spelleke testenBosmonster schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:53:
[...]
Verwijderd
waar kan ik UMD loaders en Snes emulators voor de PSP vinden?
dus de vraag is eigenlijk, hoe de **** komt ie dereen aan Homebrew shizl
Die applicaties zijn niet illegaal. Kijk eens op sites als psphacks.net of pspupdates.com in de downloadsecties.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:27:
ik weet niet of ik dat mag vragen maaruh
waar kan ik UMD loaders en Snes emulators voor de PSP vinden?
dus de vraag is eigenlijk, hoe de **** komt ie dereen aan Homebrew shizl
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage