https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
kan iemand in noob taal uitleggen wat ze nou berijkt hebben?People read this isn't a downgrader! its proof of concept. He changes out the wallpaper file for january. and saves the original january file to the memstick as 01.bmp.bak
[ Voor 17% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-09-2005 21:46 ]
Althans voor zover ik het begrijp.
PSN: Shiver23
Nee, wat ze volgens mij proberen te bereiken is het draaien van unsigned code door gebruik te maken van de overflow.Shiver23 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:49:
Dat het gelukt is om in een bepaald deel van het geheugen bestanden te overschrijven. In dit geheugen staat ook de firmware. Het zou dus theoretisch mogelijk zijn om de firmware bestanden te overschrijven met die van een andere versie: downgraden.
Althans voor zover ik het begrijp.
psphacks.net is nauwelijks bereikbaar. Het lijkt er echter op dat er eindelijk een werkende downgrade methode is; wordt althans door verschillende mensen bevestigd daar.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
MPH
In de startpost van dat topic dus...
Dit begint er toch wel heel realistisch uit te zien =D
Plus punten:
- Het ziet er goed uit
- het geeft een voller geluid dan de PSP
- Zit een reis tas bij
- werkt ook op batterijen
Min punten:
- De PSP kan niet opgeladen worden door playgear amp
- De batterijen zijn 4x AAA (mini dus) en niet 4x AA (normaal) wat eigenlijk fijner zou zijn geweest wegens herladen.
Foto's: (nee zijn niet perfect, maar ja het geeft een idee)

Ben je daar zeker van ? Heb anders genoeg gehoord van mijn collega's op het werk waar een ex-collega een volledige laptop heeft kunnen betalen voor een dergelijke fout.floffert schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:25:
[...]
ik denk echt niet dat die verkoper ervoor moet gaan betalen hoor! het is gewoon een fout geweest en neem niet aan dat iemand hier verder mee in de problemen zou komen als hij niet meer zou betalen.
bronDownload at :
http://rapidshare.de/files/5607151/MPHDowngrader.zip.html
-> This is has been tested by me <-
-> I AM NOT RESPONSABLE FOR EVENTUALS DAMAGES <-
Downgrading 2.00 -> 1.50 method
-------------------------------
Requires :
----------
- PSP 2.00 (if you have an 1.51 or 1.52, update to 2.00)
- The 1.50 EBOOT.PBP update (http://shockzone.free.fr/PSP/Tool/EBOOT_1.50.zip)
- MPHDowngrader (http://rapidshare.de/files/5607151/MPHDowngrader.zip.html)
Installation :
--------------
- Create a UPDATE folder in PSP/GAME/ folder of your memory stick
- Copy EBOOT.PBP (update 1.50) in UPDATE folder
- Unpack MPHDowngrader.zip
- Copy overflow.tif in your PSP/PHOTO/ folder of your memory stick
- Copy h.bin in root of your memory stick
- Copy index.dat in root of your memory stick
- Plug the AC adaptor
Then, enter in VSHELL PHOTO MENU, this will launch Version Changer.
Create an USB connection and if the Version Changer has been installed, a new file is created in your root of your memory stick (ms0:/index.dat.bak).
Then go to VSHELL GAME MENU and launch 1.50 update.
Follow the instructions ...
The installation will stop at 99% but it's normal, continue follow the instruction
MPH
Ik heb zelf al een 1.50 dus ik hoef 't niet uit te proberen.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Een winkel is NIET verzekerd tegen dit soort dingen, zeker weten van niet!
Dat is veel te duur, zelf weten wat je doet, maar als je netjes bent betaal je het alsnog!
Je zou idd een korting of een spel oid kunnen eisen, als ons team zo iets overkomt krijgt de klant zeker weten een dikke korting!
Kiddyl verkoopt ze voor 265€ dacht ikVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:10:
Voor hoeveel werden de witte PSP's verkocht in NL of op de forum ?
[ Voor 24% gewijzigd door Qorne op 27-09-2005 22:12 ]
Groetjes, FaceDown.
PSN id: NL_SToRM
ik heb daar een 'namaak' versie van deze. Werkt prima, misschien nog wel mooier dan die van Logitech, zit een bescherm plastic kap bij + een reistas. En vooral die mini subwoofer is leukEppo © schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:58:
heb mijn playgear amp vandaag binnen gekregen en ik had hem eigenlijk gewoon samen met mijn witte PSP laten mee komen omdat het redelijk goedkoop was en ik moet zeggen, ben er helemaal niet ontevreden over geluid is goed en kan ook redelijk hard.
Plus punten:
- Het ziet er goed uit
- het geeft een voller geluid dan de PSP
- Zit een reis tas bij
- werkt ook op batterijen
Min punten:
- De PSP kan niet opgeladen worden door playgear amp
- De batterijen zijn 4x AAA (mini dus) en niet 4x AA (normaal) wat eigenlijk fijner zou zijn geweest wegens herladen.
Foto's: (nee zijn niet perfect, maar ja het geeft een idee)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Leuk alternatief voor de Logitech versie
Ach gewoon opsturen en je krijgt heus wel een nieuwe.. alsof ze bij elke defecte PSP gaan uitzoeken wat precies de oorzaak van het defect is. Die dingen gaan linea recta de vuilnisbak in.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:17:
Als het mislukt is het pech no way back! en geen garantie meer!
Groetjes, FaceDown.
Ziet er ook vet uit, alleen is hij volgens mij minder compact als de logitech, maar hoe was hij kwa prijs, dat kon ik namelijk niet zo snel vinden?addictive schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:17:
[...]
ik heb daar een 'namaak' versie van deze. Werkt prima, misschien nog wel mooier dan die van Logitech, zit een bescherm plastic kap bij + een reistas. En vooral die mini subwoofer is leuk
Leuk alternatief voor de Logitech versie
Edit: Die kost €69,99
En ik lees net dat upgraden ook nog mogelijk is nadat de downgrader gebruikt is
[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 22:28 ]
Verwijderd
Downgrader, Downgrader, Downgrader, Downgrader, Downgrader, Downgrader, Downgrader
[/Excitement]
Verwijderd
En kun je nu ook weer naar 2.0??Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:28:
downgrader werkt!!! net gedaan op me 2.0 psp. je krijgt black screen met 3 errors.. reset met battery weg halen. dan update runnen.. krijg je ffffff error. weer battery eruit voor 10 secs.. dan krijg je een settings error.. alles instellen en wham!!! 1.50
Groetjes, FaceDown.
Niet dus. De kostprijs van de PSP ligt nog steeds rond de $250 en teruggestuurde exemplaren worden netjes gerefurbished en gebruikt als ruilmiddel bij defecte PSP's.FaceDown schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:20:
[...]
Ach gewoon opsturen en je krijgt heus wel een nieuwe.. alsof ze bij elke defecte PSP gaan uitzoeken wat precies de oorzaak van het defect is. Die dingen gaan linea recta de vuilnisbak in.
En als de schade niet onder de garantie valt (software bijvoorbeeld) krijg je hem waarschijnlijk net zo hard weer terug met een rekening voor de verzendkosten. Of je mag de kosten voor reparatie betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2005 22:32 ]
Verwijderd
jup maar er komt een half updater aan die de 1.5 is met de 2.0 features.. dus ik w8 wel:)
|maar heb net de 2.0 erover geknald en weer terug geflashed naar 1.50 werkt prima!
geen baksteen
heb nu everybody's golf running met de umd emu:)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 22:33 ]
Verwijderd
Net uitgebracht en werkend.
Ja hoor kostprijs van 250Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:29:
[...]
Niet dus. De kostprijs van de PSP ligt nog steeds rond de $250 en teruggestuurde exemplaren worden netjes gerefurbished en gebruikt als ruilmiddel bij defecte PSP's.
En als de schade niet onder de garantie valt (software bijvoorbeeld) krijg je hem net zo hard weer terug met een rekening voor de verzendkosten.
En als je PSP helemaal NIKS meer doet dan is het 1 2 3 niet te zeggen of het probleem hardware of softwarematig is en daar zetten ze echt geen engineer van $50 per uur op om dat uit te dokteren.
Groetjes, FaceDown.
Of je leest effe het topic door.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:32:
Sneller dan verwacht, maar er is een werkende downgrader voor 2.00 -> 1.50.
Net uitgebracht en werkend.
Groetjes, FaceDown.
Fastloader werkt ook gelijk
op IRCVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:10:
Heeft iemand die mph downgrader dan al geprobeerd voordat ik strax de psp van een maat van me kapot maak. Anders is dit dus een major doorbraak en is homebrew voor iedereen beschikbaar.
connect to server IRC.toc2rta.com channel pspchat
daar zeggen ze allemaal dat het werkt... je krijgt een error op 99% ff aan/uit doen.. dan heb je 1.50..
ik ga het morgen ochtend proberen als meer mensen t gedaan hebben
Zoals je waarschijnlijk wel weet (het is per slot van rekening overal te lezen) verdient Sony bijna niks op verkoop van de PSP's zelf. Dat de kostprijs tussen de 200 en 250 $ ligt is dan de conclusie.FaceDown schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:32:
[...]
Ja hoor kostprijs van 250geloof je het zelf? Anyway als Canon camera's van $ 700 de prullenbak in dondert doet Sony daar met een PSP'tje ook niet moeilijk over.
En als je PSP helemaal NIKS meer doet dan is het 1 2 3 niet te zeggen of het probleem hardware of softwarematig is en daar zetten ze echt geen engineer van $50 per uur op om dat uit te dokteren.
Even een 'engineer' voor $3 per uur in een derde wereld land (China ofzo) de software laten resetten is dan een stuk goedkoper dan dat ding de prullenbak in gooien
Bovendien weet je waarschijnlijk ook wel als je de ervaringen leest dat mensen vaan een refurbished PSP terugkrijgen van Sony. En je weet ook wel wat refurbished is toch? Precies.. gerepareerde defecte PSP's..
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2005 22:38 ]
In de kostprijs zijn ook ontwikkelkosten inbegrepen. Als je puur materiaal en assemblagekosten telt dan kost een PSP echt geen drol in de hoeveelheden waarin ie door Sony geproduceerd wordt.Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:36:
[...]
Zoals je waarschijnlijk wel weet (het is per slot van rekening overal te lezen) verdient Sony bijna niks op verkoop van de PSP's zelf. Dat de kostprijs tussen de 200 en 250 $ ligt is dan de conclusie.
Even een 'engineer' voor $3 per uur in een derde wereld land (China ofzo) de software laten resetten is dan een stuk goedkoper dan dat ding de prullenbak in gooien
Bovendien weet je waarschijnlijk ook wel als je de ervaringen leest dat mensen vaan een refurbished PSP terugkrijgen van Sony. En je weet ook wel wat refurbished is toch? Precies.. gerepareerde defecte PSP's..
Refurbished PSP's worden misschien uitgegeven maar dit zijn waarschijnlijk PSP's die gemakkelijk te repareren zijn door te herflashen, nieuw LCD'tje of misschien helemaal niet kapot zijn. Het wil absoluut niet zeggen dat Sony ELKE PSP repareert.
Groetjes, FaceDown.
Ik voelde me al minder speciaal toen de PSP hier in NL in de winkels lag.Phuncz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:36:
Eindelijk, de PSP stijgt ineens in waarde. Vrijheid
Nu iedereen iso's en emu's kan spelen voel ik me helemaal zo'n Trosman
Haha.
Jongens, veel plezier ermee
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
In de kostprijs worden geen ontwikkelkosten meegerekend natuurlijk... Neem de XBox of wat voor console dan ook. Die worden in het begin vaak ONDER de kostprijs verkocht. Sterker nog.. De Xbox wordt nog steeds onder de kostprijs verkocht, in tegenstelleing tot de PS2, waar een lichte winst op wordt behaald. En de kostprijs is dan niks anders dan de prijs die het kost om dat ding te bouwen. De PSP is daar niet anders in. De apparatuur zelf wordt bij consoles uberhaupt bijna nooit op verdiend, het draait allemaal op de games.FaceDown schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:41:
[...]
In de kostprijs zijn ook ontwikkelkosten inbegrepen. Als je puur materiaal en assemblagekosten telt dan kost een PSP echt geen drol in de hoeveelheden waarin ie door Sony geproduceerd wordt.
Refurbished PSP's worden misschien uitgegeven maar dit zijn waarschijnlijk PSP's die gemakkelijk te repareren zijn door te herflashen, nieuw LCD'tje of misschien helemaal niet kapot zijn. Het wil absoluut niet zeggen dat Sony ELKE PSP repareert.
Ik weet niet of ze alle PSP's repareren. Hangt er nogal vanaf hoeveel ze er terugkrijgen en hoeveel refurbished ze er kwijt kunnen. Je kunt ze per slot van rekening niet meer in een doosje stoppen en verkopen
Maar waar het om ging is dus.. ze kijken echt wel of de reparatie onder de (fabrieks)garantie valt hoor.. en gooien niet zonder te kijken alles wat binnenkomt weg en sturen met hun ogen nog steeds dicht een nieuwe.. zoals jij wil doen geloven..
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 27-09-2005 22:48 ]
Ik weet zeker dat er genoeg zijn..:)kiddyl schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:44:
Nu snel op marktplaats proberen je 1.50 te verkopen aan nietswetende personen
Verwijderd
Dan haal ik er denk ook een witte bij!prototype schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:41:
Wie o wie durft dit z'n ceramic white aan te doen? Ik wacht even af tot ik hier een affirmative op krijg
Etuuuuuh!
quote myselfjessepost schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:17:
mensen... is het bij jullie al gelukt om foto naar andere psp te verzenden.. lukt bij mij niet is heel lang aan 't zoeken terwijl bij alle 2 de psps het ad-hoc modus op channel 6 staat dus ervaring? help me alsjeblieft.. alvast bedankt
Vandaag nog gedaan voor €300,-, heb er toch mooi mijn witte van kunnen kopen...kiddyl schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:44:
Dat is idd zo dacht ik.SToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:
Er wordt in die file van de downgrader een Japanse EBOOT gebruikt, maar ik had geloof ik iets gelezen over dat bij een Japanse PSP de functie van de knoppen X en O omgedraaid is ofzo, of is dit niet waar?
Die witte mag je wel aan mij geven hoorkiddyl schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:52:
Nu zit ik met 3 PSP's met firmware 1.50. Wat moet ik er mee? Ik had netjes 2 stuks zwarte PSP's met FW 1.50 en nu nog een witte met 1.50. Ik heb denk ik nu teveel PSP's.
[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 22:53 ]
quote myself
[ Voor 76% gewijzigd door jessepost op 27-09-2005 22:56 ]
Nee hoor ik houd hem lekker en ga zeker niet voor zo'n wit geval.kiddyl schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:44:
Voor wat betreft de downgrader. X en O buttons voor japanse psp's is geen probleem. Hier zijn programma's voor die deze weer wisselen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Grote memstick is niet nodig.SToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:52:
Ik ga daar dan maar even op wachten. Ik kan nog niet eens downgraden, want ik heb nog geen USB-kabel en ook nog geen grote memory stick
Downgrader is paar kB, Firmware nog geen 14 MB.
heb ik daar een emulator voor nodig of iets dergelijks?
wat moet ik daarvoor hebben?
en waar kan ik games downloaden?
als dit illegaal is kan iemand het me dan mailen? jorkick AT hotmail DOT com
heeft iemand ook alweer upgegrade van 1.50 naar 2.0?
Nadat hij had gedowngrade van 2.0 naar 1.50 ???
Dit is al jaar en dag zo dat fabrikanten hun product proberen te fixen en deze als ruiling retour sturen, niks nieuws bij mijn weten!Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:45:
[...]
In de kostprijs worden geen ontwikkelkosten meegerekend natuurlijk... Neem de XBox of wat voor console dan ook. Die worden in het begin vaak ONDER de kostprijs verkocht. Sterker nog.. De Xbox wordt nog steeds onder de kostprijs verkocht, in tegenstelleing tot de PS2, waar een lichte winst op wordt behaald. En de kostprijs is dan niks anders dan de prijs die het kost om dat ding te bouwen. De PSP is daar niet anders in. De apparatuur zelf wordt bij consoles uberhaupt bijna nooit op verdiend, het draait allemaal op de games.
Ik weet niet of ze alle PSP's repareren. Hangt er nogal vanaf hoeveel ze er terugkrijgen en hoeveel refurbished ze er kwijt kunnen. Je kunt ze per slot van rekening niet meer in een doosje stoppen en verkopenEn tuurlijk zullen ze de goedkoopste reparaties fixen. Software lijkt me dan niet vaak voor te komen.. want daar kan als je er niet mee kut weinig mee mis gaan.
Maar waar het om ging is dus.. ze kijken echt wel of de reparatie onder de (fabrieks)garantie valt hoor.. en gooien niet zonder te kijken alles wat binnenkomt weg en sturen met hun ogen nog steeds dicht een nieuwe.. zoals jij wil doen geloven..
Ik zou zeggen wen er maar aan want de meesten doen het!!
Er is nooit een update 1.50 US geweest. Je kan nog altijd gebruik maken van de button changer. Het went trouwens erg snel hoor.Quiqziz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:54:
Kan je t ook met een US update doen want ik wil niet die X en O omgedraaid hebben/...
Ehm.. je hebt het nu tegen de verkeerdeschumi2004 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:56:
[...]
Dit is al jaar en dag zo dat fabrikanten hun product proberen te fixen en deze als ruiling retour sturen, niks nieuws bij mijn weten!
Ik zou zeggen wen er maar aan want de meesten doen het!!
hoe werkt die button changer en waar haal ik diekiddyl schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:56:
[...]
Er is nooit een update 1.50 US geweest. Je kan nog altijd gebruik maken van de button changer. Het went trouwens erg snel hoor.
Ja maar voor al die emulators en dergelijke heb ik wel meer mb's nodigSH4D3H schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:55:
[...]
Grote memstick is niet nodig.
Downgrader is paar kB, Firmware nog geen 14 MB.
En PSPhacks.net ligt er maar weer eens uit
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 23:01 ]
Duh na de downgrade kun je die fw weer van je stick afdonderen.SToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:01:
[...]
Ja maar voor al die emulators en dergelijke heb ik wel meer mb's nodig
Groetjes, FaceDown.
Je maakt hem bang, en dat is niet lief
Emulatoren zijn ook maar paar honder kB :-PSToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:01:
[...]
Ja maar voor al die emulators en dergelijke heb ik wel meer mb's nodig
Jij bedoeld de games
Ennuh, check m'n link hierboven ergens voor het pakketje dat ze daar los aanbieden
Ik wacht even met upgraden tot ik veel goed eberichten heb gehoord... kreeg al stress toen ik pong startte vanmiddag!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Maar al die homebrew die ik erop wil zetten pakt toch ook mb's in?FaceDown schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:03:
[...]
Duh na de downgrade kun je die fw weer van je stick afdonderen.
[ Voor 61% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 23:04 ]
Edit: @ stink, test het uit zou ik zeggen
[ Voor 52% gewijzigd door PetersNL op 27-09-2005 23:05 ]
[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 23:05 ]
Verwijderd
Ik heb wel een bon. Ook een pinbon. Maar ik lees nu dat er daadwerkelijk betaling mislukt op het pinbonnetje staat.Bosmonster schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:30:
Als je niet betaalt kun je volgens mij ook geen bon krijgen.. En zonder bon zou ik de winkel niet uit gaan.
Niet betalen is diefstal, ook achteraf, maar die keus is uiteraard aan jou. Je hebt in ieder geval geen garantie nu (zonder bon).
Ik heb dus een aankoopbewijs, dus ik heb iets aangekocht. Maar de betaling is mislukt. Weet nog steeds nie wak moe doen, want ik wil wel weten wat mijn rechtspositie is. Strax kom ik er achter dat ik niet hoefde te betalen
Laatste meningen graag! Thnx!
Ja maar die emu's zijn niet zo groot.SToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:04:
[...]
Maar al die homebrew die ik erop wil zetten pakt toch ook mb's in?
Groetjes, FaceDown.
Currently Active Users: 3409 (242 members and 3167 guests) psphacks forum
Etuuuuuh!
Verwijderd
Wat een gezeik allemaal over of je moet betalen. Die winkel kan niks bewijzen, jij hebt een PSP, klaar!Phuncz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:00:
[...]
Ben je daar zeker van ? Heb anders genoeg gehoord van mijn collega's op het werk waar een ex-collega een volledige laptop heeft kunnen betalen voor een dergelijke fout.
Een bon kan je altijd uitdraaien ook al mislukt de pin transactie. In 99% v/d winkels staan die systemen los van elkaar. Ze proberen met een soort van dreigement hun eigen hachie te redden voordat hun baas boos wordt. Lekker zelf houden dus zou ik zeggen...mag je ook eens een keer een mazzeltje hebben...
BedanktSToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:05:
Vreemd, ik heb net een paar keer bevestigd gezien dat terug upgraden wel mogelijk is
Je moet inderdaad betalen ja. Dat een of andere winkelbediende niet heeft opgelet wil nog niet zeggen dat jij je PSP niet hoeft te betalen. De vraag is wat ze eraan kunnen doen. Als ze zover gaan om je voor het gerecht te dagen dan heb jij een probleem want dan kun je alsnog je PSP plus proceskosten betalen. Ik verwacht echter niet dat ze dat zullen doen, omdat ze aan advocatenkosten veel meer kwijt zijn dan die ene PSP ze op gaat leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:06:
[...]
Ik heb wel een bon. Ook een pinbon. Maar ik lees nu dat er daadwerkelijk betaling mislukt op het pinbonnetje staat.
Ik heb dus een aankoopbewijs, dus ik heb iets aangekocht. Maar de betaling is mislukt. Weet nog steeds nie wak moe doen, want ik wil wel weten wat mijn rechtspositie is. Strax kom ik er achter dat ik niet hoefde te betalen![]()
Laatste meningen graag! Thnx!
Groetjes, FaceDown.
dan stel ik voor dat je begint te lezen in DIT topic...Stink_o schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:04:
Ik las net dat je na het downgraden, niet meer kunt upgraden naar 2.0.
Kan iemand dit bevestigen?

Ik zou het doen!
Verwijderd
En heb je echt een usb connectie nodig om te downgraden, ik wel gewoon een kaart-lezer.
Steps to use the MPH downgrader:
- Create an UPDATE folder in the /PSP/GAME/ folder of your memory stick
- Copy EBOOT.PBP (update 1.50) in /PSP/GAME/UPDATE folder
(make sure you have changed your background to frame_buffer.png as explained in the toc2rta exploit.)
- Plug the AC adaptor
What you do next is go into the Photo Menu on the PSP and it will show some jumbled text, which is normal. Wait about 30 seconds and then restart your PSP.
From there you will now have a new file in your PSP’s root directory called ms0:/index.dat.bak. In the next step you will go to you Game Menu, Then Memory Stick, and then Launch “PSP Update ver 1.50.”
It will then ask you to downgrade and lead you along to installing. Here is where I got scared. It installed to 99% then errored. This is OK. Restart your PSP and reboot it. It will come up with another error which is OK as well. Restart it again and you will have PSP firmware version 1.50. Enjoy, and welcome to the world of legal homebrew, not piracy.
Verwijderd
Hahahaha, gewoon niet betalen!
Als de pliesie vergeet jou te laten betalen voor je snelheidsovertreding, dan ga je toch ook niet terug?
(beetje foute vergelijking, maar komt op hetzelfde neer...)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 23:15 ]
Verwijderd
Wat bedoelen ze met de ROOT OF YOUR MEMORY STICKSToRM666 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:14:
Dit is wel een duidelijke uitleg (niet NL)![]()
(make sure you have changed your background to frame_buffer.png as explained in the toc2rta exploit.)
- Plug the AC adaptor
What you do next is go into the Photo Menu on the PSP and it will show some jumbled text, which is normal. Wait about 30 seconds and then restart your PSP.
From there you will now have a new file in your PSP’s root directory called ms0:/index.dat.bak. In the next step you will go to you Game Menu, Then Memory Stick, and then Launch “PSP Update ver 1.50.”
It will then ask you to downgrade and lead you along to installing. Here is where I got scared. It installed to 99% then errored. This is OK. Restart your PSP and reboot it. It will come up with another error which is OK as well. Restart it again and you will have PSP firmware version 1.50. Enjoy, and welcome to the world of legal homebrew, not piracy.
WELK topic? Ik loop al vanaf 1ste topic van PSP mee so.. en ik had het antwoord nog NIET gelezen in dit topic voordat ik de vraag stelde..rammes schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:10:
[...]
dan stel ik voor dat je begint te lezen in DIT topic...
en de root is gewoon de 1ste map waar je in komt als je je psp hebt aangesloten op je pc
[ Voor 13% gewijzigd door Stink_o op 27-09-2005 23:18 ]
Verwijderd
Als je PSP is aangekoppeld als f: dan is f: de root van je ms...Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:16:
[...]
Wat bedoelen ze met de ROOT OF YOUR MEMORY STICK
c: is de root van je c-schijf...
Verwijderd
Bedankt sorry voor het n00b zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:20:
[...]
Als je PSP is aangekoppeld als f: dan is f: de root van je ms...
c: is de root van je c-schijf...
iemand het filmpje in een vansoenlijk video formaat?
bsplayer kan het niet eens afspelen
Verwijderd
Dan moet je m eerst opladen tot boven 50 %Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:28:
uh oh, ik stond op het punt mn 1.5 updater te starten (voorgaande stappen genomen), maar ik hou nu n knipperend batterij icoontje als ik mn PSP opstart, lader is aangesloten, bij update zegtie dat mn batterij bijna leeg is en niet kan updaten
Oja btw, ook nog af en toen een spelletje kopen he kinders...

[ Voor 11% gewijzigd door Quiqziz op 27-09-2005 23:36 ]
SonyXteaM and MPH are proud to present you their new WORKING downgrader for psp 2.0 !!
Yeah you heared it's finally out ! it's been developped by both Yoshihiro from SonyXteaM and MPH (the creator of the firmware launcher)
Here it is !
Het is dus wel een beetje dankzij WAB, want sonyXteam is een team dat is opgericht met Yoshihiro nadat die is weggegaan bij WAB
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2005 23:37 ]
Dit is wel een duidelijke uitleg (niet NL)
- Plug the AC adaptor
Verwijderd
Net zoals de VSHELL MODE!
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 23:38 ]
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage