[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2005 10:15 ]
Anoniem: 51473
De handleidingen zijn erg snel gemaakt gezien ik nu weg moet. Als er iets is hoor ik het graag.. Wil graag zoveel mogelijk en zo duidelijk mogelijke info op mijn site hebbenmatsume schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:10:
[...]
Sorry maar ik heb een beetje haast(het is voor een vriend die over een dag weg gaat)
@70373R Ik zou wel willen weten hoe je dus een avi bestand naar mp4 convert. Ik heb 2 dingen geprobeerd:
1. PSP video 9, die settings van de TS krijg ik niet in de settings van mijn PSP video 9. De frames blijven op 29, en kan ik niet veranderen.
2. Xilisoft gebruikt, zonder succes want kan het niet afspelen op mijn psp(ziet het niet)
Jij of iemand nog een oplossing?
uhm wat is je site dan?Anoniem: 51473 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:30:
[...]
De handleidingen zijn erg snel gemaakt gezien ik nu weg moet. Als er iets is hoor ik het graag.. Wil graag zoveel mogelijk en zo duidelijk mogelijke info op mijn site hebben![]()
ooh okeej sorry.
Maar ik had nog een vraagje, weet jij ook hoe je dit met PSP video 9. Dit heb je al op je site staan, maar als ik in de TS zie dat 120mb per uur is, en goed beeld is, dan trekt mij dat wel aan. Alleen kan ik alles hetzelfde instellen behalve de frames, die kan ik alleen op 29 houden. Kan iemand mij een oudere versie toe sturen waar dat nog wel kan(net als afbeelding in TS)?
Heb mn psp gedowngraded naar 1.5 en dan met wabversionchanger 2.5 weer "geupdated" naar versie 2.0 maar nu kom ik erachter dat ik via de meegleverde demo schijf geen umd film en audio kan afspelen. Als ik kies krijg ik "Deze disc kan niet worden afgespeelt"
Nog meer mensen last van ?
Dude, had je dan niet beter een 2e hands gameboy voor €5,- kunnen kopen??Bellerophon schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:39:
GeweldigBedankt het werkt
Ik speel nu Tetris op mijn PSP, eerst leek het op dikke stront door een trechter maar het speelt nu extreem snel, dit is een rede waarom ik een PSP heb gekocht
Die template voor playgear pocket op psp-media.nl is ook waardeloos zeg, klopt van geen kant qua afmeting.. Heb nu wel (na het nodige knip werk) een vurige PSP:

Anoniem: 86475
Anoniem: 155477
Ik heb het getest met v1.72 die ik hier gedownload heb...matsume schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:49:
[...]
ooh okeej sorry.
Maar ik had nog een vraagje, weet jij ook hoe je dit met PSP video 9. Dit heb je al op je site staan, maar als ik in de TS zie dat 120mb per uur is, en goed beeld is, dan trekt mij dat wel aan. Alleen kan ik alles hetzelfde instellen behalve de frames, die kan ik alleen op 29 houden. Kan iemand mij een oudere versie toe sturen waar dat nog wel kan(net als afbeelding in TS)?

Anoniem: 146517
Ja, heb ik ook last van. Volgens mij heeft iedereen die heeft gedowngraded dat.B0MBACI schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 00:53:
Ik heb heel het topic gespits maar deze vraag heb ik niet kunnen vinden dus hierbij
Heb mn psp gedowngraded naar 1.5 en dan met wabversionchanger 2.5 weer "geupdated" naar versie 2.0 maar nu kom ik erachter dat ik via de meegleverde demo schijf geen umd film en audio kan afspelen. Als ik kies krijg ik "Deze disc kan niet worden afgespeelt"
Nog meer mensen last van ?
Staat al meerder keren in dit topic genoemd.

[ Voor 244% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2005 10:05 ]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Dit kan met het tooltje "SeiPSPTool" die je kan downloaden op mijn site : http://www.shizzles.nl/download.php?list.14matsume schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:25:
Ik had nog een vraagje:
Als ik bv fastloader heb, heb ik dus het progamma en een beschadigd bestand, alleen als je die weghaalt werkt het progamma niet meer. Weet iemand hoe je alleen dat weghaalt in de psp(dus niet op de ms), het is wel irritant dat je dan 2 dingen hebt terwijl je maar 1 progamma hebt.
Aardig dat je helpt, maar dit had hij eigenlijk zelf moeten vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2005 10:31 ]
Met de quicksearch bovenaan kun je dat heel snel uitzoeken.
Alleen ik heb hem nog ni getest
klikkerdeklik
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2005 10:42 ]
Anoniem: 57276
Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij geen problemen ...ik kan alles van de demo disc nog afspelen ... misschien nog een keertje downgraden en terug upgraden? ....Anoniem: 146517 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:04:
[...]
Ja, heb ik ook last van. Volgens mij heeft iedereen die heeft gedowngraded dat.
Anoniem: 156259
De enige directory die bij mij bleef staan was die van mijn lege update directory (ik had al mijn eboot.pbp verwijderd) /PSP/GAME/UPDATEAnoniem: 154030 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:50:
Ik heb op me PSP onder GAMES nog steeds Beschadigde Data staan terwijl ik ze met SeiPSPTool al weggehaald heb.. heeft iemand enig idee wrom er nog 2 staan (ik heb een SNES/NES/Freeloader+Roms in me GAMES mapje staan) ?
En wat gebeurd er als je deze Beschadigde Data gewoon verwijderd doormiddel van Triangle - verwijderen zegmr...
bedankt!
Als die directories met Roms in PSP/GAME staat, probeer deze dan eens in de root directory van de memory stick te zetten. Heb even wat zitten spelen met directories....als deze in de PSP/GAME directory staan, dan blijft het bij mij een corrupted file......
Wat ik altijd probeer is om alleen de 'executables' in de game directory te plaatsen
..ik heb ergens hier gelezen dat je ook met de hand de directory namen kunt veranderen...iets van ___________1 achter de directorynaam plaatsen, maar hoeveel karakters het zijn weet ik zo niet...moet je dan even opzoeken.....
Of nesterj dan de files nog kan vinden.......geen idee
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 156259 op 01-10-2005 10:53 ]
dacht hier ergens gelezen te hebben.Anoniem: 156259 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:51:
..ik heb ergens hier gelezen dat je ook met de hand de directory namen kunt veranderen...iets van ___________1, maar hoeveel karakters het zijn weet ik zo niet...moet je dan even opzoeken.....
En ik dacht dat je maximaal 12 karakters kunt doen.
Ik heb met mijn Japanse PSP nergens problemen mee gehad. Niet als ik wil linken met een EU PSP tijdens spelen. En ik kan gewoon internetten via mijn wireless access point.apNia schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 11:09:
Misschien een kutvraag en waarschijnlijk al veel vaker gevraagd, maar als ik een Japanse koop, heb je dan geen gezeik met WiFi standaarden die anders zijn in Azie dan in Europa?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Welke template heb je gebruikt?oZy schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 01:11:
[...]
Dude, had je dan niet beter een 2e hands gameboy voor €5,- kunnen kopen??![]()
Die template voor playgear pocket op psp-media.nl is ook waardeloos zeg, klopt van geen kant qua afmeting.. Heb nu wel (na het nodige knip werk) een vurige PSP:
[afbeelding]
De templates staan hier: Logitech Playgear Skin tutorial
Prit ?
Logitech heeft erover nagedacht.. Je kan namelijk je print tussen de case doen en hem gewoon dichtklikken.. Ziet er best goed uit moet ik zeggen..
Ik heb trouwens een eigen "Pixel Fixer" gemaakt met betere instellingen die ik gekregen hebt van pspupdates.. Deze is ook vele maler kleiner en blijft iets langer op de juiste kleuren staan.. Staat nu als nieuws op mijn site ( Zie sig ).
Edit : Typo's
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 01-10-2005 11:52 ]
Heb je dan ook de wabversionchanger gebruikt om je psp weer te laten denken dat ie 2.0 is.Anoniem: 57276 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij geen problemen ...ik kan alles van de demo disc nog afspelen ... misschien nog een keertje downgraden en terug upgraden? ....
Dus je kan de spiderman trailer zien ?
Het ziet er wel beter uit, maar ik snap niet hoe dat kan, want volgens mij zat die achtergrond niet in de 1.5 versie
PSN id: NL_SToRM
143029
SToRM666 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:09:
Gisteren ff met mn Amiga emulator zitten spelen en toen ik terug naar het hoofdmenu ging was mn achtergrond opeens geel ipv paars![]()
Het ziet er wel beter uit, maar ik snap niet hoe dat kan, want volgens mij zat die achtergrond niet in de 1.5 versie
Je achtergrond veranderd iedere maand van kleur
( en die paarse was geyler dan die gele
Binnenkort komt er trouwens nieuwe firmware aan:http://www.pspparty.nl/nieuws/item/17686/
143029
Hoeveel % van de psp bezitters zouden ook echt gaan updaten ? Voor mij moeten ze het wel HEEL aantrekkelijk maken wil ik updaten denk ikSToRM666 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:15:
Haha, oke dan![]()
Binnenkort komt er trouwens nieuwe firmware aan:http://www.pspparty.nl/nieuws/item/17686/
Ik heb sinds dat die hack kwam alleen maar oude spellen zitten spelen
Die Hori screen protector is echt relaxt, maar als je hem erop doet moet je wel de goede kan onder doen. Als de verkeerde kant onder zit krijg je echt 1000en bubbels die je er niet onderuit krijgt, terwijl je met de andere kant maar een paar luchtbubbeltjes hebt die je er zo onderuit 'veegt'.Anoniem: 155477 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 03:04:
okeej wie heeft hier een hori screenprotector en mij precies kan uitleggen hoe je dat ding er precies op moet zetten want ik heb er al 2 geslooptof misschien tips voor een andere screenprotector?
zorg gewoon dat je hem er rustig op legt, eerst links of rechts een paar CM en dan langzaamaan stukje voor stukje naar de andere kant toe werken.
Ik denk dat je gewoon per ongeluk de verkeerde kant onder hebt gedaan, deed ik ook de eerste keer
Suces ermee in ieder geval.
huisbrouwSToRM666 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:25:
Inderdaad, die homebrew bevalt me veels te goed![]()
Ik heb sinds dat die hack kwam alleen maar oude spellen zitten spelen
Maar met 2.0 zelf kun je nu toch niks meer dan via een plaatje pong draaien ofzo... tis meer dat de downgrader werkt, iedereen downgrade naar 1.50.
Of heb ik wat gemist? Don't blame me if i do, dit topic gaat zo irritant snel dat je niet eens ff fatsoenlijk een avondje kan gaan zitten zuipen en niet op GoT kijken, of je moet wel weer half uur pagina's vol met crap gaan zitten lezen.
Ja echt? En zit hij in een kartonnetje of gewoon in het retail doosje? Wanneer had je geregistreerd?JoetjeF schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:43:
Vanmorgen m'n Spiderman 2 UMD binnengekregen. Komt goed uit, want vanavond heb ik een lange treinreis. Natuurlijk al een klein beetje gekeken en de kwaliteit is erg goed.
[ Voor 5% gewijzigd door whatzert op 01-10-2005 12:46 ]
Zonder die exploit kun je niet downgraden.ElayZ schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:41:
In dat bericht van die link hierboven, over evt nieuwe update, staat dat ze wat gaan doen aan de hack in 2.0.
Maar met 2.0 zelf kun je nu toch niks meer dan via een plaatje pong draaien ofzo... tis meer dat de downgrader werkt, iedereen downgrade naar 1.50.
Dus als ze die exploit fixxen kan niemand meer downgraden
Heeft een PSP 1.0 eigenlijk een meerwaarde, want ik weet er nog 1 te koop te liggen
Hee gaaf, dan krijg ik m misschien ook nog vandaag. Maar ik heb mijn PSP niet op de launchdag gekocht, maar een week later, dus ik zal wel langer moeten wachten denk ikJoetjeF schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:43:
Vanmorgen m'n Spiderman 2 UMD binnengekregen. Komt goed uit, want vanavond heb ik een lange treinreis. Natuurlijk al een klein beetje gekeken en de kwaliteit is erg goed.
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 01-10-2005 12:57 ]
heb 31 aug geregged meteen.
Stay tuned! haha
[edit] NOPE niks binnen
[ Voor 18% gewijzigd door ElayZ op 01-10-2005 13:08 ]
Ik heb er ook 1 geregged op 31aug, maar de post is net geweest helaas..ElayZ schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:02:
hmmmz * ElayZ loopt nu naar de brievenbus...
heb 31 aug geregged meteen.
Stay tuned! haha
De UMD zit in een retail doosje. Er zit ook een brief bij over de PSP Prize Draw dat 15 december begint. Overigens heb ik 'm in Spanje gekocht/geregistreerd en dat moet iets can de 2e week van September geweest zijn.whatzert schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:46:
[...]
Ja echt? En zit hij in een kartonnetje of gewoon in het retail doosje? Wanneer had je geregistreerd?
Edit: Er is nog een ander klein verschil wat ik even vergeten was (

[ Voor 16% gewijzigd door JoetjeF op 01-10-2005 13:09 ]
Kwam ie gewoon met de post? Zat ie ook in net zo'n kartonnetje als de demo UMD?JoetjeF schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:43:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat dit is: http://mediafour.com/psp/
Ik heb me maar even aangemeld..SToRM666 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:12:
Het zal nog wel even wachten worden dan...
Ik ben trouwens wel benieuwd wat dit is: http://mediafour.com/psp/
Nee volens mij is mediafour een software bedrijf.Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:16:
[...]
Kwam mediafour niet met de camera ?
Anoniem: 5577
Anoniem: 154030
Aha! Chill , dankjewel man! De beschadigde data is weg nu ik de SNES roms in de root directory heb geplaatst!Anoniem: 156259 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:51:
[...]
De enige directory die bij mij bleef staan was die van mijn lege update directory (ik had al mijn eboot.pbp verwijderd) /PSP/GAME/UPDATE
Als die directories met Roms in PSP/GAME staat, probeer deze dan eens in de root directory van de memory stick te zetten. Heb even wat zitten spelen met directories....als deze in de PSP/GAME directory staan, dan blijft het bij mij een corrupted file......
Wat ik altijd probeer is om alleen de 'executables' in de game directory te plaatsen
..ik heb ergens hier gelezen dat je ook met de hand de directory namen kunt veranderen...iets van ___________1 achter de directorynaam plaatsen, maar hoeveel karakters het zijn weet ik zo niet...moet je dan even opzoeken.....
Of nesterj dan de files nog kan vinden.......geen idee
THNX
Ik heb de mijne nog later geregistreerd en ik kreeg die code vandaag ookAnoniem: 5577 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:33:
Net mijn network code in de post gekregen, had gehoopt dat het de spiderman 2 umd was, maar ik heb de mijne pas op 3 september geregistreerd dus het zal nog wel even afwachten zijn.
Aargh.. neeSToRM666 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:15:
Haha, oke dan![]()
Heb nog nix mogen ontvangen, geen Pincode en geen Spiderman. 3 sep geregistreerd, oost nederland
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Met spellen die dat ondersteunen maar die zijn er (nog) niet!Anoniem: 154030 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:33:
PIN net binnen!
Maar en nu.. ik kan netwerkgamen... woehoe.. maar hoe...
Anoniem: 118082
- Dosbox doe
- SNES Emu
- NES Emu
Ik krijg het maar niet aan de praat, dus als je tijd hebt
Snes emu is heeel simpel, kan je bijna geen uitleg voor gevenAnoniem: 118082 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:08:
Mja heb nog wel een request, even een tut over hoe ik in godsnaam:
- Dosbox doe
- SNES Emu
- NES Emu
Ik krijg het maar niet aan de praat, dus als je tijd hebt
Zie : http://www.shizzles.nl/download.php?view.12
Denk erom om BEIDE folder erin te zetten.. Vergeten er veel..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Anoniem: 118082
Ja dat had ik al, maar ik kan mn games niet vinden...Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:10:
[...]
Snes emu is heeel simpel, kan je bijna geen uitleg voor geven
Zie : http://www.shizzles.nl/download.php?view.12
Denk erom om BEIDE folder erin te zetten.. Vergeten er veel..

Wat voorn extensie moeten ze hebben?
Heb wel hitbit werkend, alleen is niet wat ik had verwacht.. Het draaid niet echt soepel zeg maarOMX2000 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:34:
Heeft iemand al met de MSX emu (fMSX) gewerkt? Ik kan online alleen een Japanse handleiding vinden.
Nu wel een aantal veranderingen, maar dit is in de SP van deel 13 te lezen...
SMC, maar je zegt dat de hele applicatie niet opstart ? Je kan de xsnes emu ook opstarten zonder roms namelijk.. Waar gaat het fout ?Anoniem: 118082 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:37:
[...]
Ja dat had ik al, maar ik kan mn games niet vinden...![]()
Wat voorn extensie moeten ze hebben?
Dit topic is gesloten.
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage