Ik zie het verschil niet om gewoon het tif bestand in de juiste folder te zetten. Mischien niet met hoofddletters ?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:18:
[...]
Hoe raar het ook klinkt.. ik had precies dezelfde foutmelding! Wat ik verkeerd deed was het volgende:
Je hebt in het downgrade pakket de overflow.tif in de map PSP/PHOTO. Wat ik dus deed was het zooitje uitpakken, en de overflow.tif uit de mappen PSP/PHOTO in de x:PSP/PHOTO map van mijn memorystick stoppen. Dit ging fout.. ik kreeg een foutmelding.
Vervolgens knipte en plakte ik de gehele map PSP/PHOTO (met daarin de overflow.tif) naar mijn x:PSP/PHOTO. Nu ziet de map op de memorystick er als volgt uit. x:PSP/PHOTO/PSP/PHOTO/overflow.tif
Wat je nu moet doen is op de memorystick de overflow.tif knippen en plakken naar X:/PSP/PHOTO.
De extra directory's PSP/PHOTO verwijder je.
Nu moet het werken! Vragen kun je altijd stellen!
Kijk voor het schema van de files op je PSP eens hier: http://forums.qj.net/showthread.php?t=18196
Dus ook de h.bin en index.dat in je root he
Dus ook de h.bin en index.dat in je root he
[ Voor 127% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2005 19:46 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
WipeOut vanaf de stick loopt af en toe vast tijdens het laden tussen de levels..zowel via umdemu als fastloader...meer mensen die dit hebben?
Verwijderd
Laten we het bij homebrew code houden ?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:06:
WipeOut vanaf de stick loopt af en toe vast tijdens het laden tussen de levels..zowel via umdemu als fastloader...meer mensen die dit hebben?
Probeer hem eens opnieuw te rippen?
Misschien is er iets misgegaan
Misschien is er iets misgegaan
Verwijderd
Heeft iemand een bron voor dat "als je weer wilt upgraden moet je eerst de WAB verison changer gebruiken"? Want eerder in dit topic was iemand die zonder probs weer naar 2.0 is gegaan, en elders heb ik ze ook gezien.
Over die .png, ik vind het wel gek dat dat steeds terugkeert. Die heb je dus NIET nodig, zoals al heel vaak is gezegd. Toen die tif-exploit net was gevonden deden ze het zo, maar later gebruikten ze dat met samen met een h.bin-bestandje, en nog later met alleen het h.bin-bestand, zonder de .png dus.
Over S9xTYL: jammer dat alleen Mario (en dergelijke) soepel lopen, maar dat loopt dan ook wel héél mooi :+D
Op NesterJ zijn trouwens Tetris (ori uit 89) en Pacman ook aanraders. Die laatste is ook 100x beter dan PSPacman.
Over die .png, ik vind het wel gek dat dat steeds terugkeert. Die heb je dus NIET nodig, zoals al heel vaak is gezegd. Toen die tif-exploit net was gevonden deden ze het zo, maar later gebruikten ze dat met samen met een h.bin-bestandje, en nog later met alleen het h.bin-bestand, zonder de .png dus.
Over S9xTYL: jammer dat alleen Mario (en dergelijke) soepel lopen, maar dat loopt dan ook wel héél mooi :+D
Op NesterJ zijn trouwens Tetris (ori uit 89) en Pacman ook aanraders. Die laatste is ook 100x beter dan PSPacman.
Onzin.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:50:
Heeft iemand een bron voor dat "als je weer wilt upgraden moet je eerst de WAB verison changer gebruiken"? Want eerder in dit topic was iemand die zonder probs weer naar 2.0 is gegaan, en elders heb ik ze ook gezien.
Die version changer is er enkel om UMD's te spelen die hogere firmware nodig hebben.
Als je die niet gebruikt kun je probleemloos upgraden
Verwijderd
Ben benieuwd of je gewoon via een game 2.0 er weer op kan zetten..SH4D3H schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:56:
[...]
Onzin.
Die version changer is er enkel om UMD's te spelen die hogere firmware nodig hebben.
Als je die niet gebruikt kun je probleemloos upgraden
BTW : Je hebt mail
Bomberman draait ook goed en is 1 van mijn favorietenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:50:
Voor NesterJ is Super-Offroad een aanrader! Echt een leuk race spelletje voor tussendoor
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2005 22:04 ]
Verwijderd
Het verschil was dat hij zo wel bij mij deed en eerst niet!Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:36:
[...]
Ik zie het verschil niet om gewoon het tif bestand in de juiste folder te zetten. Mischien niet met hoofddletters ?
Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen. Maar waarom zou je dat eigenlijk willen?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:00:
[...]
Ben benieuwd of je gewoon via een game 2.0 er weer op kan zetten..
BTW : Je hebt mail
Via de demo disk iig.
Zelf gecheckt, niet bij mezelf heb er nog geen 1, maar bij een vriend
Zelf gecheckt, niet bij mezelf heb er nog geen 1, maar bij een vriend
offtopic:
Denk dat er weer een bericht teruggevlogen is
Denk dat er weer een bericht teruggevlogen is
[ Voor 28% gewijzigd door SH4D3H op 29-09-2005 22:22 ]
Deze goudeerlijke jongen heeft het spel toch gewoon in zijn bezitVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:23:
[...]
Laten we het bij homebrew code houden ?
Wat ik me nu dus toch afvraag is, wordt er nog gewerkt aan homebrew op de "echte" 2.0??? Want Hello World en pong draait iig al...
Vast wel, aangezien ze nu ook de downgrader aan de praat kregen (wat unsigned code is), moeten ze binnenkort ook in staat zijn vanaf 2.0 andere homebrew te kunnen draaien.
[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 29-09-2005 22:42 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb net dus een upgrade geprobeerd met mijn demodisc naar 2.0 vanuit een gedowngrade 1.5.
Na de keus om te upgraden naar 2.0 kreeg ik dus geen tekst meer te zien........alleen nog maar de knoppen die je moet gebruiken. Ik kon me nog herinneren dat je hier ook ergens de d-pad moest gebruiken om een keus te maken. Het kostte me toch een paar minuten omo hier doorheen te komen.
Het is me uiteindelijk wel gelukt maar het was wel even zweten..........ik dacht al dat ik voor altijd vast zat aan 1.50.
Nu nog een vraag. Is er een verschil tussen de Japanse en die Europese EBOOT (of amerikaanse)??
Ik probeer nu al 2 dagen om Winning Eleven 9 aan de gang te krijgen met mijn Devhook emulator (wat bij andere wel werkt). Zou ik de Japanse EBOOT moeten hebben?
Afz: een enorme pes en we liefhebber die thuis alle edities origineel heeft liggen, dus deze koop ik toch wel!!! Want dat verdienen die gasten!
Na de keus om te upgraden naar 2.0 kreeg ik dus geen tekst meer te zien........alleen nog maar de knoppen die je moet gebruiken. Ik kon me nog herinneren dat je hier ook ergens de d-pad moest gebruiken om een keus te maken. Het kostte me toch een paar minuten omo hier doorheen te komen.
Het is me uiteindelijk wel gelukt maar het was wel even zweten..........ik dacht al dat ik voor altijd vast zat aan 1.50.
Nu nog een vraag. Is er een verschil tussen de Japanse en die Europese EBOOT (of amerikaanse)??
Ik probeer nu al 2 dagen om Winning Eleven 9 aan de gang te krijgen met mijn Devhook emulator (wat bij andere wel werkt). Zou ik de Japanse EBOOT moeten hebben?
Afz: een enorme pes en we liefhebber die thuis alle edities origineel heeft liggen, dus deze koop ik toch wel!!! Want dat verdienen die gasten!
Dus hoe zit het nou om even dingen op een rijtje te krijgen.
Ik heb nu 2.0 Europese firmware, deze kan ik downgraden naar 1.50. Stel dat ik dan naar 2.0 wil gaan dan werkt dit zonder problemen met de update?
En waar is de version changer dan voor?
Ik heb nu 2.0 Europese firmware, deze kan ik downgraden naar 1.50. Stel dat ik dan naar 2.0 wil gaan dan werkt dit zonder problemen met de update?
En waar is de version changer dan voor?
PSN: Bellerophon-
Sommige spellen vereisen dat je minimaal versie 1.52 of hoger hebt op je PSP. En als je dan 1.50 hebt ga je die spellen dus niet kunnen spelen.
Maar met de version changer kun je de PSP laten denken dat je een hogere versie hebt dan dat je er eigenlijk op hebt staan, zodat je die spellen dus wel kunt spelen op een 1.50 PSP
Ik zeg het maar nogmaals, kijk uit met die version changer als je terug wilt upgraden, want je kunt je PSP ermee slopen
En voor updaten moet je maar 2 posts hierboven lezen
Maar met de version changer kun je de PSP laten denken dat je een hogere versie hebt dan dat je er eigenlijk op hebt staan, zodat je die spellen dus wel kunt spelen op een 1.50 PSP
Ik zeg het maar nogmaals, kijk uit met die version changer als je terug wilt upgraden, want je kunt je PSP ermee slopen
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2005 23:56 ]
Maar hoe gaat dat dan? Stel ik speel een Genesis Emulator dus ik heb gewoon een 1.5 firmware PSP, maar als ik een spel wil spelen dan schakel je hem met die version changer weer fictief om naar 2.0?SToRM666 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:49:
Sommige spellen vereisen dat je minimaal versie 1.52 of hoger hebt op je PSP. En als je dan 1.50 hebt ga je die spellen dus niet kunnen spelen.
Maar met de version changer kun je de PSP laten denken dat je een hogere versie hebt dan dat je er eigenlijk op hebt staan, zodat je die spellen dus wel kunt spelen op een 1.50 PSP![]()
Moet je hem dan ook weer terug schakelen om Emulators te gebruiken?
Verwijderd
Hoe sloop je je psp daarmee danSToRM666 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 23:49:
Verwijderd
Wat is het alternatief voor version changer,
Die niet kan bricken?
Die niet kan bricken?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 00:40 ]

1 Heb je op send gedrukt?
2 Heb je op de ontvangende psp bij het icoontje van de foto (driehoek drukken) op receive gedrukt.
Ok... 1 iemand geholpen
Lijkt hier Fok! wel

Bij www.pspupdates.com staan er een paar bij de downloads.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:40:
Die niet kan bricken?
[ Voor 65% gewijzigd door Crashcat op 30-09-2005 00:55 ]
ok ff wat uitleggen als je 1.50 erop het staan en voor spellen spellen doe je version changer en zet je hem op 2.00 hoef je NIET!! terug naar 1.50 te zetten voor homebrew ik kan dat bevestigen want ik doe het niet.. ook las ik dat als je version changer op 2.00 heb en je doet je diskje erin voor 2.00 update dat hij gewoon zegt het staat der al op maar dat ga ik niet proberen. de version changer zal je psp NIET slopen als je gewoon nadenkt en gewoon ff voor het updaten hem reset naar 1.50
en nogmaals je moet 2.00 hebben om te downgraden en je hebt iig bij de tut die op PSPUPDATES staat die achtergrond niet nodig gewoon de tut volgen en werkt t...
[ Voor 12% gewijzigd door Greetoz op 30-09-2005 01:20 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Als het goed is kan Device Hook het omzeilen zonder naar je flash te writen. De WAB version changer veranderd niets dan alleen je versie nr in je firmware. Opzich is het niet gevaarlijk. Maar als je gaat upgraden, en je 1.50 firmware staat erop en het update programma ziet dat er nog 2.0 staat gaat het mis omdat de update 2.0 ziet staan terwijl er 1.50 opstaat. WAB version changer kun je gebruiken zonder problemen, maar mocht je ooit weer een keer gaan upgraden moet je er 100% zeker van zijn dat je met WAB version changer je versienr weer op 1.50 omdat die erin staat en dan kun je weer probleemloos upgradenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:40:
Die niet kan bricken?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Sorry, maar ik snap helemaal niks van wat je schrijft..Greetoz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:19:
[...]
ok ff wat uitleggen als je 1.50 erop het staan en voor spellen spellen doe je version changer en zet je hem op 2.00 hoef je NIET!! terug naar 1.50 te zetten voor homebrew ik kan dat bevestigen want ik doe het niet.. ook las ik dat als je version changer op 2.00 heb en je doet je diskje erin voor 2.00 update dat hij gewoon zegt het staat der al op maar dat ga ik niet proberen. de version changer zal je psp NIET slopen als je gewoon nadenkt en gewoon ff voor het updaten hem reset naar 1.50
en nogmaals je moet 2.00 hebben om te downgraden en je hebt iig bij de tut die op PSPUPDATES staat die achtergrond niet nodig gewoon de tut volgen en werkt t...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dude, probeer dingen wat beter te formuleren ik kan er niks uit opmaken.Greetoz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 01:19:
[...]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Hij wil zeggen dat als je 1.50 hebt, en die met de WAB version changer naar 2.00 zet (zodat je PSP denkt dat ie 2.00 is) zodat games, die 2.00 vereisen, dan moeiteloos draaien. Als je je PSP dus laat denken dat ie 2.00 (terwijl je eigenlijk 1.50 hebt) draait ie gewoon nog steeds homebrew.H3llsing schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:33:
[...]
Dude, probeer dingen wat beter te formuleren ik kan er niks uit opmaken.
Als je dan wilt upgraden van 1.50 naar 2.00 dan zegt ie dat kan niet want je hebt al 2.00 (door de WAB version changer) dan moet je de WAB version changer weer gebruiken om de PSP weer terug op 1.50 te zetten en dan werkt de upgrade wel.
Ik hoop dat dit het een beetje duidelijker maakt
Ik snap precies wat Greetoz bedoeld.
1. Je hebt een 1.50 psp
2. Je draait de versionchanger (van wab) om het systeem te laten denken dat je een 2.0 firmware hebt
3. Je kunt nu 1.52/2.0 firmware needed games spelen (wipeout bv)
4. Tevens kun je nu ook nog homebrew draaien.
5. Verder hoef je dus niet de versionchanger (van wab) opnieuw te draaien en te laten doen alsof het een 1.50 is
Dat bedoeld hij als ik het goed begrijp.
1. Je hebt een 1.50 psp
2. Je draait de versionchanger (van wab) om het systeem te laten denken dat je een 2.0 firmware hebt
5. Verder hoef je dus niet de versionchanger (van wab) opnieuw te draaien en te laten doen alsof het een 1.50 is
Verwijderd
Wat hij bedoeld is dat als je met de version changer hem van 1.5 naar 2.0 zet en hem dan wilt upgraden terwijl hij nog op 2.0 staat, je hem eerst weer moet resetten met version changer naar 1.5 anders gaat het mis.H3llsing schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:33:
[...]
Dude, probeer dingen wat beter te formuleren ik kan er niks uit opmaken.
jeuh. Hij's binnen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
mja wat mensen uitleggen klopt. twas al laat en was vlak voordat ik naar bed ging
... version changer is niet gevaarlijk mist je ff oppast bij het weer upgraden.
Dit had ik eerst ook (2x) daarna had ik de USB kabel en UMD eruit gehaald en nog es proberen en toen deed hij het ineens wel. Je moet gewoon ff klooien met je settings.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:33:
hmm heb het nog een keer geprobeerd maar het wil niet....ik zie ook geen 3 kleine regels in beeld...als ik naar de memorystick bij game ga dan komt er te staan... De systeemsoftware van uw PSP systeem is versie 2.00 U hoeft het niet bij te werken..
Het moet werken iig, en zonder die png als background.
Klopt, gister PSP van een vriend gedowngrade en het lukte de eerste 3 keer gewoon niet. Toen PSP eens helemaal uitgezet en nog es gestart; werkte!
ps: Mario World rulezz
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Hallo!
Kan iemand mij misschien helpen met NesterJ_v1_07?
Ik heb deze NESemulator gedownload alleen snap niet hoe ik deze laat draaien op mijn 1.50 PSP, er staat wel een Readme file in, alleen deze bestaat alleen uit allemaal vage tekens waar ik niks van snap, heeft iemand ervaring met NesterJ_v1_07 en kan die gene mij helpen hiermee
?
En weet iemand misschien een goeie Gameboy Advance emulator wnt die op PSPupdates vertrouw ik niet echt..
Alvast bedankt!
Ik heb deze NESemulator gedownload alleen snap niet hoe ik deze laat draaien op mijn 1.50 PSP, er staat wel een Readme file in, alleen deze bestaat alleen uit allemaal vage tekens waar ik niks van snap, heeft iemand ervaring met NesterJ_v1_07 en kan die gene mij helpen hiermee
En weet iemand misschien een goeie Gameboy Advance emulator wnt die op PSPupdates vertrouw ik niet echt..
Alvast bedankt!
is het misschien handig om een appart topic te openen over die downgrade zooi
ik ga het namelijk niet doen maar wil wel andere dingen bespreken hier maar daar word nu niet meer naar gekeken
voor de rest wel mooi nieuws dat ie er is (grotere kans dat de nieuwe firmware er sneller is
)
ik ga het namelijk niet doen maar wil wel andere dingen bespreken hier maar daar word nu niet meer naar gekeken
voor de rest wel mooi nieuws dat ie er is (grotere kans dat de nieuwe firmware er sneller is
Voor de mensen die een Logitech Playgear Pocket hebben heb ik een site opgericht voor skins.
Het adres is *knip
je kan ook skins aanvragen
Het adres is *knip
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:45 ]
Verwijderd
Ooooo dat wordt er bedoeld met al die vage posts. Ik snapte het al niet. Ik heb die versionchanger ook nog niet nodig gehad, ik heb alleen Wipeout, en die draait gewoon op 1.5.Xiqum schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 08:52:
Ik snap precies wat Greetoz bedoeld.
1. Je hebt een 1.50 psp
PS Downloads van PSPUpdates kan je gewoon vertrouwen hoor. Ander goed adres is http://psp-news.dcemu.co.uk/
Cool hier ga ik me eens mee bezig houden. Effe template zoekenm-tuning schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:54:
Voor de mensen die een Logitech Playgear Pocket hebben heb ik een site opgericht voor skins.
Het adres is *knip
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:45 ]
Verwijderd
Want je moet gewoon je bek houden en alleen door Sony gecertificeerde dingen draaien?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:39:
Wat een overdreven gelul hier over die downgrader......
*zucht* Mensen hou het op zn minst een beetje vriendelijk hier
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Super thx...leuke site, maar vindt het wel jammer dat je die eerst moet gaan resizen, en dat loopt bij mij niet van een leien dakje, een immens gepruts. Kunnen die skins niet gewoon op de juiste grootte gemaakt worden zodat je die enkel maar hoeft te downloaden, af te printen en uitsnijden en klaar is Kees?m-tuning schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:54:
Het adres is *knip
Of voeg gewoon een tutorial op je site, dat zou al een begin zijn...
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:45 ]
Ik zal wel wat tijd investeren in 300dpi images op de juiste afmetingen. Ten minste toch de template
nee, maar 80% van dit topic gaat daar over en van wat ik zie komt het grootste deel van de vragen van mensen die geen flauw benul hebben wat ze aan het doen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 12:50:
[...]
Want je moet gewoon je bek houden en alleen door Sony gecertificeerde dingen draaien?
't Is gewoon een beetje jammer want elke andere vraag verzuipt op deze manier totaal.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Alleen jammer dat hij er toch nog anders uit ziet ;-)
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Nogmaals 
Hallo!
?
Alvast bedankt!
Hallo!
Alvast bedankt!
Hier staan nog meer skins:http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psp&message.id=595874&view=by_date_ascending&page=1m-tuning schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:54:
Het adres is *knip
Zelf heb ik ook nog 26 Skins... waar kan ik ze naar toe mailen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:45 ]
heb je een link naar die readme file?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:44:
Nogmaals
Hallo!
Ik heb deze NESemulator gedownload alleen snap niet hoe ik deze laat draaien op mijn 1.50 PSP, er staat wel een Readme file in, alleen deze bestaat alleen uit allemaal vage tekens waar ik niks van snap, heeft iemand ervaring met NesterJ_v1_07 en kan die gene mij helpen hiermee?
Alvast bedankt!
Over het algemeen is het moeilijk gokken wat er in kan staan.
Verwijderd
Nogmaals posten is niet de bedoeling hier. Bovendien is het een vraag die zó makkelijk te beantwoorden is dat zelfs IK hem niet ga beantwoorden. Gebruik search, of google, vóór je post. Alle homebrew is gemakkelijk te installeren, en elk PSP-forum heeft wel een "homebrew faq" oid.
@YellowCube: ja daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar goed, dat is natuurlijk ook wel te verw88 in een forum over gameconsoles, de gemiddelde leeftijd ligt hier toch wat lager dan bij andere tweakers denk ik. Maar je punt blijft overeind.
http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/forumdisplay.php?f=80
Deze moeten we dan maar op de voorpagina zetten, alle FAQs voor n00bs bij elkaar.
Verwijderd
Waren jullie/je vriend niet bang om die PSP te mollen? Zeker aangezien het pas de 3e keer goed ging?Michael Knight schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 10:41:
Klopt, gister PSP van een vriend gedowngrade en het lukte de eerste 3 keer gewoon niet. Toen PSP eens helemaal uitgezet en nog es gestart; werkte!
Ik had jullie gezichten wel es willen zien bij die eerste en tweede mislukte poging.
Er is al een tutorial hoor : *knipVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:16:
[...]
Super thx...leuke site, maar vindt het wel jammer dat je die eerst moet gaan resizen, en dat loopt bij mij niet van een leien dakje, een immens gepruts. Kunnen die skins niet gewoon op de juiste grootte gemaakt worden zodat je die enkel maar hoeft te downloaden, af te printen en uitsnijden en klaar is Kees?
Of voeg gewoon een tutorial op je site, dat zou al een begin zijn...
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:44 ]
Verwijderd
Voor NesterJ moet je zorgen dat de EBOOT file werkt met firmware 1.5
stappenplan:
Download SeiPSPTool (google)
Deze tool hoef je niet te installeren
Pak het archief uit waar nesterj in staat (EBOOT.pbp famicom.dat Menu.bmp)
Sluit de PSP aan en zet hem in USB mode
onthoud de drivenaam die windows toekent aan de psp memory stick
Start SeiPSPTool
optiebox 1: Geef een naam voor de 'game' , bijvoorbeeld NES
optiebox2: Browse naar het EBOOT.pbp bestand van NesterJ als pbp file (klik daarna weer op het export icon)
optiebox3: geef de drivenaam op van de psp memory stick
Druk op generate en selecteer voor versie 1.5
Nu moet je famicom.dat nog met de hand copieren (nouja, met behulp van de verkenner dan) naar de locatie waar NesterJ is geinstalleerd
/PSP/GAME/NES
Druk op o op de psp
ga naar het game menu en selecteer met x de memory stick. Als het goed is kun je nu nester j starten.
Succes
stappenplan:
Start SeiPSPTool
optiebox2: Browse naar het EBOOT.pbp bestand van NesterJ als pbp file (klik daarna weer op het export icon)
Nu moet je famicom.dat nog met de hand copieren (nouja, met behulp van de verkenner dan) naar de locatie waar NesterJ is geinstalleerd
/PSP/GAME/NES
Druk op o op de psp
ga naar het game menu en selecteer met x de memory stick. Als het goed is kun je nu nester j starten.
Succes
Je kan ze uploaden op de siteSepiroth schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:47:
[...]
Hier staan nog meer skins:http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psp&message.id=595874&view=by_date_ascending&page=1
Zelf heb ik ook nog 26 Skins... waar kan ik ze naar toe mailen ?
Je moet je eerts wel even registreren op*knip
[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:44 ]
Verwijderd
Dankjewel!Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:24:
Voor NesterJ moet je zorgen dat de EBOOT file werkt met firmware 1.5
stappenplan:
Start SeiPSPTool
/PSP/GAME/NES
Druk op o op de psp
Succes
Verwijderd
Dit is een generieke actie die altijd plaats moet vinden bij enkele eboot.psp bestanden
Eboot voor een 1.0 versie was 1 bestand
Voor versie 1.5 moeten dit gesplitste bestanden zijn.
Dat is eigenlijk het enige wat je doet met SeiPSPTool (en voor de psp corrupte 'bestanden' hidden)
Dit gaat dus ook werken voor andere EBOOT.pbp waarbij je niet de directory structuur als:
/PSP/GAME/VOORBEELD
/PSP/GAME/VOORBEELD% ziet staan
Eboot voor een 1.0 versie was 1 bestand
Voor versie 1.5 moeten dit gesplitste bestanden zijn.
Dat is eigenlijk het enige wat je doet met SeiPSPTool (en voor de psp corrupte 'bestanden' hidden)
Dit gaat dus ook werken voor andere EBOOT.pbp waarbij je niet de directory structuur als:
/PSP/GAME/VOORBEELD
/PSP/GAME/VOORBEELD% ziet staan
Verwijderd
Wat je ook kan doen is gewoon de inhoud van de NesterJ-rar naar psp/games copiëren. SeiPSPTool niet nodig. Nieuwe progs zijn bijna altijd al klaar voor gebruik, geen installers nodig. Overigens als ik bij NesterJ de directories rename zodat het corrupted-data-icoon verwijnt, vindtie geen roms meer.
Verwijderd
Ik heb op me PSP onder GAMES nog steeds Beschadigde Data staan terwijl ik ze met SeiPSPTool al weggehaald heb.. heeft iemand enig idee wrom er nog 2 staan (ik heb een SNES/NES/Freeloader+Roms in me GAMES mapje staan) ?
En wat gebeurd er als je deze Beschadigde Data gewoon verwijderd doormiddel van Triangle - verwijderen zegmr...
bedankt!
En wat gebeurd er als je deze Beschadigde Data gewoon verwijderd doormiddel van Triangle - verwijderen zegmr...
bedankt!
Verwijderd
mischien een rare vraag maar hoe print je ze op goede grote 

m-tuning schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:54:
Het adres is *knip
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:44 ]
Je kan het zien op het forum op de pagina:*knip
Als je je registreert op *knip kan je je skins ook uploaden.
Als je je registreert op *knip kan je je skins ook uploaden.
[ Voor 31% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:44 ]
Verwijderd
Volgens mij is het beter om SUB topics te maken in dit of volgend PSP topic deel 13 ofzo..
Want een vraag word vaak 100x het zelfde gevraagt en beantwoord en zo raak je ook het overzicht kwijt waar het nou over gaat of als je iets zoekt.. meeste hebben gewoon geen zin om 45 pagina's door te gaan zoeken over jou probleem er tussen staat, dus wordt de vraag gewoon nog een keer gesteld.
Met SUB Topics kun je het verdelen in bv: psp software
psp hardware
problemen met psp etc. etc.
Dan is het naar mijn mening wat overzichtlijker.
Is maar een idee hoor..voel je niet aangevallen als je er niet mee eens bent.
Amen....
Want een vraag word vaak 100x het zelfde gevraagt en beantwoord en zo raak je ook het overzicht kwijt waar het nou over gaat of als je iets zoekt.. meeste hebben gewoon geen zin om 45 pagina's door te gaan zoeken over jou probleem er tussen staat, dus wordt de vraag gewoon nog een keer gesteld.
psp hardware
Is maar een idee hoor..voel je niet aangevallen als je er niet mee eens bent.
Amen....
Verwijderd
Of alle info wat betreft homebrew op mijn site www.shizzles.nl zetten en daarna verwijzen ?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:16:
Volgens mij is het beter om SUB topics te maken in dit of volgend PSP topic deel 13 ofzo..
psp hardware
Is maar een idee hoor..voel je niet aangevallen als je er niet mee eens bent.![]()
Amen....
Moet de site het wel doenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:56:
[...]
Of alle info wat betreft homebrew op mijn site www.shizzles.nl zetten en daarna verwijzen ?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Standaard modem die ik bij planet kreeg gooit om de zoveel tijd mijn NAT entry's eruit..
Up and running
Edit : Typo's
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 17:50 ]
hmm vraagje aan mensen hier heb een 1GB stickje van Sandisk wil alleen een 2GB stick kopen alleen dan wordt die 1gb btje overbodig wat kan ik daar nog voor vragen? in juli dit jaar gekocht. (sorry voor btje offtopic)
Verwijderd
Hoezo overbodig?Greetoz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:00:
hmm vraagje aan mensen hier heb een 1GB stickje van Sandisk wil alleen een 2GB stick kopen alleen dan wordt die 1gb btje overbodig wat kan ik daar nog voor vragen? in juli dit jaar gekocht. (sorry voor btje offtopic)
Lijkt mij persoonlijk altijd handig om een extra 1gb op zak te hebben.. kan je bijv. nog meer films/games tegelijk bij je hebben.. heb zelf (nog) geen PSP, maar zodra ik er een heb zal ik zeker overwegen om een tweede memorystick erbij te kopen.
Verwijderd
kan ik er ook aanvragen van guilde wars
m-tuning schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:25:
[...]
Je kan ze uploaden op de site
Je moet je eerts wel even registreren op *knip
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:44 ]
Kan iemand mij een link naar het psp game topic geven.. ik kan het nergens gevonden krijgen.
mja ik vind een 2gb btje duur eigenlijk dus iets geld voor de 1gb... vandaarVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:12:
[...]
Hoezo overbodig?
Lijkt mij persoonlijk altijd handig om een extra 1gb op zak te hebben.. kan je bijv. nog meer films/games tegelijk bij je hebben.. heb zelf (nog) geen PSP, maar zodra ik er een heb zal ik zeker overwegen om een tweede memorystick erbij te kopen.
De 1gig stickjes zijn tegenwoordig wel goed van prijs zeg, vanaf 80€ heb je er al 1
Dat was wel anders toen ik mn k750 net had, toen moest je er nog iets van een 120€ voor neerleggen ofzo.
Verwijderd
Hmmm...ja maar als ik het bv volg voor MS Paint...is het wel nog te groot...ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar past niet...argh..kost me veel inkt...zn die PS tut gaat al helemaal niet...ik versta er niks van van die lagen enz...
Het zou voor de leken zoals mezelf -tig maal easier zijn als ze van de eerste keer op de juiste maat waren, zoals eerder gezegd, downen en dan afdrukken, uitsnijden en klaar...
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:44 ]
Dat kan dan moet je het aanvragen op deze pagina: *knip je moet je wel even registrerenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:17:
kan ik er ook aanvragen van guilde wars
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 02-07-2006 14:45 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:41:
[...]
Hmmm...ja maar als ik het bv volg voor MS Paint...is het wel nog te groot...ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar past niet...argh..kost me veel inkt...zn die PS tut gaat al helemaal niet...ik versta er niks van van die lagen enz...
Het zou voor de leken zoals mezelf -tig maal easier zijn als ze van de eerste keer op de juiste maat waren, zoals eerder gezegd, downen en dan afdrukken, uitsnijden en klaar...
Ja, ik vind het een beetje vreemd dat ze leuke skins maken maar dat ze niet passen. Hoe moeilijk kan het zijn om ze wel op de juiste maat te maken?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:41:
[...]
Hmm ik heb net met xilisoft een videotje geconvert, maar hij doet het niet. Als ik bv een pixel cleaner download en in de map MP_ROOT/100MNV01 zet doet hij het wel. Zet ik mijn filmpje erin, doet hij het niet. Iemand een oplossing?
ik heb uren gezocht naar een MP4 player om de omgezette movies te kunnen kijken op men PC (ik heb minder belangrijke movies omgezet voor het kleinere formaat en bestandsgrootte om wat plaats te maken en zo kan ik er ook meer kwijt op CD).
Maar om ze daarna op pc te kunnen bekijken zoek ik dus een codec of player die de MP4 bestanden die de PSP gebruikt kan afspelen op de PC zodat ik ze op men TV kan bekijken. (tis toch altijd wat anders op een 82cm 16:9 TV tegenover het PSP scherm
)
Ik heb hier op GoT ook gezocht maar ik kwam niet erg ver, net als op google, ik heb wel 10 players gedownload en ook enkele codec packs en tot nu toe heb ik nog niks gevonden..
Maar om ze daarna op pc te kunnen bekijken zoek ik dus een codec of player die de MP4 bestanden die de PSP gebruikt kan afspelen op de PC zodat ik ze op men TV kan bekijken. (tis toch altijd wat anders op een 82cm 16:9 TV tegenover het PSP scherm
Ik heb hier op GoT ook gezocht maar ik kwam niet erg ver, net als op google, ik heb wel 10 players gedownload en ook enkele codec packs en tot nu toe heb ik nog niks gevonden..
Wat voor een filmpje is het. Geëncode met de AVC codec? Dan moet deze in de 100ANV01 map...matsume schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:09:
Hmm ik heb net met xilisoft een videotje geconvert, maar hij doet het niet. Als ik bv een pixel cleaner download en in de map MP_ROOT/100MNV01 zet doet hij het wel. Zet ik mijn filmpje erin, doet hij het niet. Iemand een oplossing?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Uhm ik weet niet, ik gebruik gewoon Xilisoft, en dan bij formaat PSP mp4. Ik draai op firmware 1.50YellowNeck schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:13:
[...]
Wat voor een filmpje is het. Geëncode met de AVC codec? Dan moet deze in de 100ANV01 map...
Ik zit me af te vragen of ik nou 2 dode of twee 'vaste' pixel hebt. Het zijn 2 witte puntjes bovenaan het scherm, ben nu al 3 uur Pixel Fixer aan het afspelen, maa rnog zonde resultaat.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik heb het slechts 3x gemeld geloof ikDrMacabr3 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:10:
ik heb uren gezocht naar een MP4 player om de omgezette movies te kunnen kijken op men PC (ik heb minder belangrijke movies omgezet voor het kleinere formaat en bestandsgrootte om wat plaats te maken en zo kan ik er ook meer kwijt op CD).
Werkende spelers:
Windows Media Player
Apple QuickTime Player
Niet werkende speler/spelers met enkel audio:
Winamp
Kan er iemand zo vertellen wat de beste "template" is voor het browsen hier met de PSP?
Heb er nu een paar geprobeerd, maar moet tot nu toe een hele waslijst van menupunten omlaag scrollen totdat ik op de juiste plaats bij de berichten kom.
Heb er nu een paar geprobeerd, maar moet tot nu toe een hele waslijst van menupunten omlaag scrollen totdat ik op de juiste plaats bij de berichten kom.
edit:
het lijkt erop dat de originele "GOT- template" het prettigste werkt op de PSP", of heeft iemand nog een ander idee?
het lijkt erop dat de originele "GOT- template" het prettigste werkt op de PSP", of heeft iemand nog een ander idee?
[ Voor 29% gewijzigd door Chrasher op 30-09-2005 21:29 ]
PSN-id: Chrasher
Welke converter kunnen jullie mij aanraden om films(dus niet dat het heel groot word) te converten, en ook kan afspelen op 1.50?
Je kan ook de analoge stick met samenwerking van het blokje gebruiken. Je gaat met de analoge stick naar beneden en houd het blokje in en dan ga je scrollen. Moet je even uitproberen.Chrasher schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:24:
Kan er iemand zo vertellen wat de beste "template" is voor het browsen hier met de PSP?
Heb er nu een paar geprobeert, maar moet tot nu toe een hele waslijst van menupunten omlaag scrollen totdat ik op de juiste plaats bij de berichten kom.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Yep, dat is mij allemaal al bekend, maar is wel vervelend als je veel aan het browsen bent. Met het originele GOT-template heb ik er nu geen last van, maar mischien zijn er meer mogelijkheden.Denizz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:27:
[...]
Je kan ook de analoge stick met samenwerking van het blokje gebruiken. Je gaat met de analoge stick naar beneden en houd het blokje in en dan ga je scrollen. Moet je even uitproberen.
PSN-id: Chrasher
ik ga morgen een 2e hands psp kopen...
zijn er nog dingen waar ik op moeten letten??
-dooie pixels
-bon
-welke regio hij vandaan komt, wat maakt dat presies uit?
-dooie pixels
-bon
- Kijk naar de pixels op een volledig zwarte achtergrond, anders zijn luie pixels echt niet te zienkoekoek2003nl schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:35:
ik ga morgen een 2e hands psp kopen...
-dooie pixels
-bon
- Krassen op het scherm
- Knoppen, zitten ze allemaal goed vast, reageren ze allemaal goed
- Land van herkomst, regio etc. EU UMD films kunnen niet op USA PSP afgespeeld worden, wel op JPN PSP. Games kunnen overal op gespeeld worden.
Verwijderd
Dooie pixels bekijken op een WIT scherm en de luie op een ZWARTE scherm..Binz schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:44:
[...]
- Kijk naar de pixels op een volledig zwarte achtergrond, anders zijn luie pixels echt niet te zien
- Krassen op het scherm
- Knoppen, zitten ze allemaal goed vast, reageren ze allemaal goed
- Land van herkomst, regio etc. EU UMD films kunnen niet op USA PSP afgespeeld worden, wel op JPN PSP. Games kunnen overal op gespeeld worden.
Koop ALTIJD een EUR PSP omdat je bij de JAP PSP geen garantie hebt, ookal heb je de bon. Of hij moet wel erg goedkoop zijn.
Heeft er iemand nog info of tips die op mijn site gezet kan worden ? Iets wat ze graag in het nederlands zien ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 22:08 ]
Sorry maar ik heb een beetje haast(het is voor een vriend die over een dag weg gaat)matsume schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:24:
Welke converter kunnen jullie mij aanraden om films(dus niet dat het heel groot word) te converten, en ook kan afspelen op 1.50?
@70373R Ik zou wel willen weten hoe je dus een avi bestand naar mp4 convert. Ik heb 2 dingen geprobeerd:
1. PSP video 9, die settings van de TS krijg ik niet in de settings van mijn PSP video 9. De frames blijven op 29, en kan ik niet veranderen.
2. Xilisoft gebruikt, zonder succes want kan het niet afspelen op mijn psp(ziet het niet)
Jij of iemand nog een oplossing?
[ Voor 37% gewijzigd door Perzikvrucht op 30-09-2005 22:14 ]
Hoe verander ik de settings van de Snes Emulator, daar de spellen erg traag lopen (Super Mario Allstars)
Moet je even zoeken, is in dit topic al gevraagd en gemeld.
Was iets icm analoge stick ofzo
Edit // Inderdaad dus
Edit // Inderdaad dus
Shailesh schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:34:
[...]
naar het menu gaan terwijl je de game speelt. Dat doe je door middel van de analoge stick naar links te bewegen. Dan zie je ergens een optie staan voor de speed. Die moet je op 333 zetten. Als je hem lager hebt is het bijna niet te doen, echt te traag gewoon. Standaard loopt ie op 222mhz.
[ Voor 70% gewijzigd door SH4D3H op 30-09-2005 22:32 ]
oei dan moet ik toch echt eens iets doen met mijn quicktime en Win media player want die doen dus niks terwijl het filmpje wel perfect op de PSP speeltSH4D3H schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:21:
[...]
Ik heb het slechts 3x gemeld geloof ik
Werkende spelers:
Windows Media Player
Apple QuickTime Player
Niet werkende speler/spelers met enkel audio:
Winamp
GeweldigSH4D3H schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:30:
Moet je even zoeken, is in dit topic al gevraagd en gemeld.
Edit // Inderdaad dus
[...]
Ik speel nu Tetris op mijn PSP, eerst leek het op dikke stront door een trechter maar het speelt nu extreem snel, dit is een rede waarom ik een PSP heb gekocht
Verwijderd
Check site, ben nu een andere aan het maken van DVD naar MP4.. Krietiek is welkom..matsume schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 22:10:
[...]
Sorry maar ik heb een beetje haast(het is voor een vriend die over een dag weg gaat)
@70373R Ik zou wel willen weten hoe je dus een avi bestand naar mp4 convert. Ik heb 2 dingen geprobeerd:
1. PSP video 9, die settings van de TS krijg ik niet in de settings van mijn PSP video 9. De frames blijven op 29, en kan ik niet veranderen.
2. Xilisoft gebruikt, zonder succes want kan het niet afspelen op mijn psp(ziet het niet)
Jij of iemand nog een oplossing?
Mooi zo
Heeft iemand een linkje met een cursus "PSP programmeren"?
Anders kom ik het weekend niet door
Verwijderd
Ik was met er 1 bezig :SH4D3H schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 23:02:
[...]
Mooi zo
Heeft iemand een linkje met een cursus "PSP programmeren"?
Anders kom ik het weekend niet door
http://www.shizzles.nl/forum_viewtopic.php?12.19
Heb al menig applicaties draaiend, echter lukt nog niet alles wat ik gemaakt hebt, maar ben pas net begonnen ermee
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
Hou het nuttig en ontopic voor elkaar!
Plaats game gerelateerde vragen en opmerkingen vanaf heden in
Het Playstation Portable Game Topic deel 1
Warez-talk hoort hier niet thuis. Handelspraktijken (ruilen valt daar ook onder) ook niet. Voor dat laatste kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage