Anoniem: 154030 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 15:50:
Ik heb op me PSP onder GAMES nog steeds Beschadigde Data staan terwijl ik ze met SeiPSPTool al weggehaald heb.. heeft iemand enig idee wrom er nog 2 staan (ik heb een SNES/NES/Freeloader+Roms in me GAMES mapje staan) ?
En wat gebeurd er als je deze Beschadigde Data gewoon verwijderd doormiddel van Triangle - verwijderen zegmr...
bedankt!
De enige directory die bij mij bleef staan was die van mijn lege update directory (ik had al mijn eboot.pbp verwijderd) /PSP/GAME/UPDATE
Als die directories met Roms in PSP/GAME staat, probeer deze dan eens in de root directory van de memory stick te zetten. Heb even wat zitten spelen met directories....als deze in de PSP/GAME directory staan, dan blijft het bij mij een corrupted file......
Wat ik altijd probeer is om alleen de 'executables' in de game directory te plaatsen
..ik heb ergens hier gelezen dat je ook met de hand de directory namen kunt veranderen...iets van ___________1 achter de directorynaam plaatsen, maar hoeveel karakters het zijn weet ik zo niet...moet je dan even opzoeken.....
Of nesterj dan de files nog kan vinden.......geen idee
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 156259 op 01-10-2005 10:53
]