Zo, voor mijn verjaardag had mijn meisje voor mij een vrije vrijdag geregeld en gister zat dus vol met verassingen.
Deze verassing was toevallig in de buurt van Haarerlem en laat het nou zo zijn dat computer-land haarlem de laptop nog op voorraad had.
Dus FlitzZ met ze meisje naar computerland. Eerste 'tegenslag' is dat ik in Utrecht verkeerd was geinformeerd over de prijs van deze laptop.. maargoed, uiteindelijk kwamen we eruit.
Thuis uitgepakt alles zag er netjes uit.
Toen ik m aanzette viel mijn oog meteen op 2 roze puntjes in het scherm ...

ook wel dode pixels genoemd (?) .. vet balen dus.
Ik heb m genomen met de extra garantie, dus op zich geen probleem, kan m terug brengen en hij wordt vervangen.
Alleen ben ik weer terug in utrecht en ze hebben hem hier niet op voorraad.
Gezien de verzekering heb ik nog 2 weken om m terug brengen en ze doen niet moeilijk om deze hdd over te zetten in de nieuwe barebone, dus meteen aan het installeren gegaan.
Moet zeggen dat hij tot nu toe erg goed bevalt (voor een 1e laptop) Installatie verliep goed alleen bij installeren van audiodrivers hier en daar een kopieer foutmelding.
Maar goed, alles staat erop en typ dit ook op de laptop.
WoW is nu aan het installeren, ben benieuwd hoe het draait. Ik heb de melding maar even genegeerd dat de CPU niet de minimum requirements heeft....
Moet nog even kijken met welk tooltje ik die specs kan zien.
==== Update ====
Het gaat trouwens om de:
M760 2.0 Ghz
1024 Mb mem.
80 GB hdd 7200 rpm
6600 Go 256mb
Draait helemaal goed! WoW draait keurig op 1280x800, tot nu toe (op dode,rood/roze pixels na) Enorm tevreden over de laptop !
Snel / stil en tot nu toe stabiel!
Alleen, de videokaart (6600 256mb) wordt 80 graden ?! dat is normaal ? voor deze/in een laptop ?
Heb nog niet lang gespeeld, net 10 min. gewoon ff om te kijken .. maar toen ik alt tab ging viel dat me meteen op.
Nu weer ff verder film kijken, later op de avond nog wat spelen met laptop
[
Voor 18% gewijzigd door
FlitzZ op 11-02-2006 19:22
]
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T