[Ervaringen] Jewel Diamond 2600 deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 12.311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wohooo, hij's binnen :D

'kep alleen wel al meteen een probleem...

Windows Xp wou niet installeren, omdat "Setup did not find any hard disk drives installed on your computer". Dus ik BIOS induiken --> Advanced --> Configuration... staan alle IDE dingen op [not detected] :s De cd-rom heeft ie wel gevonden...

Op m'n doos staat dat er gewoon een 100 gb 5400 rpm schijf in moet zitten...

Jullie enig idee wat ik kan dan?

Alvast heel erg bedankt, kan niet wachten om er lekker mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Heb er de balle verstand van, maar zit hier geen SATA schijf in? En moet je dan niet eerst wat installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook deze laptop gekocht, en heb ook ff een vraagje;
hoe krijgen jullie die 6600 geinstalleerd? Ik heb het geprobeerd met genoemde methodes (aangepaste inf) maar ik krijg nog steeds de error dat hij de kaart niet kan vinden.
In device manager zie ik 2x de intel kaart staan en geen 6600?

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit idd een SATA harde schijf in, maar wat moet ik dan installeren? En waar(mee)? Ik heb wel een cd-rom met "notebook 1.0" gekregen, maar die is niet bootable... Voor de rest zit er ook niks bootables bij...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:27:
hoe krijgen jullie die 6600 geinstalleerd? Ik heb het geprobeerd met genoemde methodes (aangepaste inf) maar ik krijg nog steeds de error dat hij de kaart niet kan vinden.

iemand suggesties?
Heb je het schuifje goed staan? op ON??
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:28:
er zit idd een SATA harde schijf in, maar wat moet ik dan installeren? En waar(mee)? Ik heb wel een cd-rom met "notebook 1.0" gekregen, maar die is niet bootable... Voor de rest zit er ook niks bootables bij...
Kun je wel booten van af cd? enzo ja is het een orginele of een gekopieerde cd?

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 16:24

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:27:

iemand suggesties?
Je moet het knopje gebruiken aan de voorkant. Het werkt alleen niet echt 100% (bij mij niet in ieder geval :/ ) Je moet echt de switch omzetten als de notebook uitstaat, alleen bij mij werkt dat niet altijd, dan moet ik een paar keer proberen voor de 6600 eindelijk weer wordt gebruikt..

Over die harde schijf, bij mij zit er een Samsung 80 GB harddisk in, maar dat is geen sata-schijf.. Word ik genaaid of niet?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff... lekker begin...

Heb Jewel opgebeld, die raadde mij aan om de laptop open te maken, en te controleren of de HD er wel in zat... die zat er gelukkig wel in.
Jewel weer opgebeld, en nu kan ik hem terug sturen :S Kan ik er alsnog niet mee spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:46:
[...]

Je moet het knopje gebruiken aan de voorkant. Het werkt alleen niet echt 100% (bij mij niet in ieder geval :/ ) Je moet echt de switch omzetten als de notebook uitstaat, alleen bij mij werkt dat niet altijd, dan moet ik een paar keer proberen voor de 6600 eindelijk weer wordt gebruikt..

Over die harde schijf, bij mij zit er een Samsung 80 GB harddisk in, maar dat is geen sata-schijf.. Word ik genaaid of niet?
Ah, dank je , het werkt eindelijk :) dat knopje werkt idd niet goed, moest ook een paar keer switchen...

verder hele fijne laptop trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Haan (en anderen): Ik zei te snel dat er een SATA harde schijf in zat, dat weet ik dus niet zeker.

Ondertussen ligt de laptop weer op postkantoor om terug te gaan naar Jewel. Ik moest eerst zelf de portokosten betalen ("want ja, dat is carry-in nou eenmaal"), maar nadat mijn moeder flink pist werd omdat ze gewoon een niet werkend product hebben geleverd, hebben ze een "uitzondering" gemaakt, en krijg ik de porto kosten terug.

Ik hoop niet dat dit meteen de sfeer voor de kwaliteit en service van Jewel heeft gezet, want daar word ik dan zeker niet vrolijk van...

Hopelijk heb ik hem begin volgende week weer terug, want ik vond hem er wel super mooi uitzien! (en dat vga-switch knopje vond ik ook een beetje wankel aanvoelen... maarja..we'll see...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
dudes als je die knop gebruikt echt als die uit staat en goed naar rechts of links switcht dan zal die zeker switchen zorg alleen dat ie echt UIT 8)7 staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doe je nu de wireless aan/uit met die video-switch er bij? en het volume harder/zachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volume harder/zachter kan via de Fn-toets, en F3 en F4 ofzo. Wifi zou ik eigenlijk niet weten... misschien gewoon via het OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024
Voor wifi is er ook een knopje (soort satalietschotel symbool)...zit eik meteen links naast de power knop ;)

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Wifi aan uit knop zit naast de aan/uit knop.

Harder en zachter FN + F5 en F6.

@ Roemer:

Ik hoop dat je het vertrouwen in Jewel niet bent kwijtgeraakt. Maar dat is ook de reden dat ik hem heb gehaald in een computer winkel. Kan ter alle tijden terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nila schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:07:

Ik hoop dat je het vertrouwen in Jewel niet bent kwijtgeraakt. Maar dat is ook de reden dat ik hem heb gehaald in een computer winkel. Kan ter alle tijden terug naar de winkel.
ja, daarom wil ik ook liever naar computerland. ALS er iets is kan je langsgaan en evt kunnen zij hem ook repareren.
Betekent de carry-in niet dat je hem naar een Jewel-service point kan brengen? en is dat computerland niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
Draai nu al ruim 2u en 17m op accu (surfen, stream muziek, msn/jabber). Intel gpu aan en in bios ingesteld op max battery saving. Undervolt met Notebook Hardware Control en nog ~30-40min te gaan. De cpu temp komt ni hoger of lager dan 47C oft de fan die draai nu ook al dik 2 uur ni meer
(ni zo erg O-) ), mja is wel dat 't ni uitmaakt of ik nu lange tijd full load doe (bv ff q4 draaien, met 1-2fps :Y) ), temp veranderd gewoon niet. Iemand hier meer last van??

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

MandaloR321 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:14:
Draai nu al ruim 2u en 17m op accu (surfen, stream muziek, msn/jabber). Intel gpu aan en in bios ingesteld op max battery saving. Undervolt met Notebook Hardware Control en nog ~30-40min te gaan. De cpu temp komt ni hoger of lager dan 47C oft de fan die draai nu ook al dik 2 uur ni meer
(ni zo erg O-) ), mja is wel dat 't ni uitmaakt of ik nu lange tijd full load doe (bv ff q4 draaien, met 1-2fps :Y) ), temp veranderd gewoon niet. Iemand hier meer last van??
Ja mijn temps blijven ook wel zowat geluk en stabiel, na het ondervolten lijken ze stabieler als zonder ondervolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe Jewel aanbieding!

www.computerland.nl en je ziet hem meteen :)

wordt wel veel geld zo zeg...
maar wel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariejan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 14:45
Die nieuwe aanbieding is sexy!!!

Iets minder dan 1800 Euro voor 'n 2.0 Ghz, 2GB RAM, Nvidia 6600Go, 100Gb 7200RPM toeren, WSXGA+ TFT alles erop en eraan :)

* Ariejan gaat naar Computerland.

[ Voor 72% gewijzigd door Ariejan op 30-10-2005 09:55 ]

Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes, ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
Iemand al 5.1/7.1 uit de HD audio chip weten te trekken?? Zo ja, Hoe???

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Nee ik heb al wel krassen op de buitenkant staan. Ja ik cros met me laptopje door heel nederland en heb wel is haast en dan wil ie nog wel is niet goed in me tas zitten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariejan
kzit nog ff te twijfelen over de resolutie.. op zich. hoe groter hoe beter natuurlijk. Wat zijn jullie ervaringen met het 1680x1050 resolutie 15.4" scherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de jewel nu zwarf of zilver als behuizing rondom het touchpad?
ik zie verschillende plaatjes, ook bij computerland doen ze er vaag over . ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behuizing is zilver rond het touchpad en zwart rond het scherm...

Even een aanvulling op het switch knopje van de videokaarten, dat werkt bij nader inzien gewoon prima, maar de laptop moet idd wel echt uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, uiteindelijk dan toch echt in handen :)

Postbode kwam hem vanavond nog even rond 7 uur brengen, dus ik meteen aan de slag, en de harde schijf werkt gewoon :)

Heb nu alle drivers en nodige software geinstalleerd, en ben nu beetje bezig met alles optimaliseren enzo. Hij werkt echt heerlijk :)

Enige minpunt(je) wat ik tot nu toe heb gevonden: De spatiebalk zit maar op 1 plek in het midden vast, dus als je teveel aan de zijkant erop ragt, doet ie het niet. Waarschijnlijk kwestie van wennen, want hoef m'n duim maar enkele milimeters opschuiven.

Verder echt super laptop, en nu ga ik slapen, ben wel weer even uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Ik heb die jewel nu een maandje of 2 mooi ding. alleen het volgende het kreng :X slaat soms compleet vas 8)7 t(als ik ie of skype gebruik of incombinatie met microsoft antispyware)...dikke zwarte strepen met groen door mijn scherm en een geluid uit de boxen dat is ook niet om aan te horen(mot hem dan echt de start knop 4 sec vasthouden voor reboot) ook werkt mijn wifi niet altijd even stabiel...iemand anders het zelfde of enige suggesties..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Memtest, hardeschijftest zou ik eerst eens doen dan. Temps wel in orde?
Ik zag trouwens dat de drivers zijn opgewaardeerd naar versie 1.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, hij is besteld!
Ben benieuwd hoe lang het duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

edumertz schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:20:
Ik heb die jewel nu een maandje of 2 mooi ding. alleen het volgende het kreng :X slaat soms compleet vas 8)7 t(als ik ie of skype gebruik of incombinatie met microsoft antispyware)...dikke zwarte strepen met groen door mijn scherm en een geluid uit de boxen dat is ook niet om aan te horen(mot hem dan echt de start knop 4 sec vasthouden voor reboot) ook werkt mijn wifi niet altijd even stabiel...iemand anders het zelfde of enige suggesties..... :?
Dat had ik eerst ook, maar ik had de software van intel geninstalleert staan, en de software voor onder XP... dat geeft namelijk conflicten... Na aleeen de software van xp te hebben geinstaleer werkt het prima.

Link naar driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Thanks dat kloptte die intel meuk eraf en het probleem bestaat niet meer. Heb ook memtest gedaan en alles was oke. weet iemand al een adres waar je de 7800goGTX mxm kan kopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een mxm kaart met een 7800 go kan niet in deze laptop alleen misschien de 7600 als die uit zou komen omdat er weer vershil in zit deze mxm aansluitingen,

Ik heb zelf precies de zelfde laptop gekocht maar dan bij een ander bedrijf genaamd ahtec
met de volgende configuratie

p-m 1,86 Ghz
1024 mb geheugen
go 6600 256 mb
80 gb s-ata 5400rpm

en als ik spellen zoals brothers in arms, need for speed underground 2, world of warcraft, age of empires 3 ga spelen krijg na een tijdje spelen zwarte schermen tussen door. mijn fabrikant heeft gezegt dat dit normaal is en dat ik maar de details lager moest zetten. ook zei hij nog dat het lag dat ik windows xp pro met sp1 had geinstalleerd en vervolgens sp2 er overheen, dit moest volgens hem gelijk win xp pro sp2 zijn en dan zou het opgelost zijn(hoe verzinnen ze het :?)

ik vroeg me af of andere mensen ook last hadden van deze happeringen bij het spelen van spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:07:
een mxm kaart met een 7800 go kan niet in deze laptop alleen misschien de 7600 als die uit zou komen omdat er weer vershil in zit deze mxm aansluitingen,

Ik heb zelf precies de zelfde laptop gekocht maar dan bij een ander bedrijf genaamd ahtec
met de volgende configuratie

p-m 1,86 Ghz
1024 mb geheugen
go 6600 256 mb
80 gb s-ata 5400rpm

en als ik spellen zoals brothers in arms, need for speed underground 2, world of warcraft, age of empires 3 ga spelen krijg na een tijdje spelen zwarte schermen tussen door. mijn fabrikant heeft gezegt dat dit normaal is en dat ik maar de details lager moest zetten. ook zei hij nog dat het lag dat ik windows xp pro met sp1 had geinstalleerd en vervolgens sp2 er overheen, dit moest volgens hem gelijk win xp pro sp2 zijn en dan zou het opgelost zijn(hoe verzinnen ze het :?)

ik vroeg me af of andere mensen ook last hadden van deze happeringen bij het spelen van spellen
Nee helemaal geen last van. Welke drivers heb je geinstaleerd staan voor je videokaart?

Download niet de nieuwste maar 1 versie ervoor. Hier in het topic staat van mij een bericht welke drivers ik erop heb en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had wel de laatste geinstalleerd vlak voor ik hem voor reparatie opstuurde ( fan liep namelijk aan, een vreselijk irritant geluid) maar toen had ik gewoon schokkerig beeld, hier zouden die mensen daar ook naar kijken(ben hem nu al een week kwijt aan reparatie) dus is het maar afwachten wat ze vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ook ik ben helemaal enthousiast! Ik wil graag een nieuwe laptop, want mijn Toshiba Satellite A40 is niet zo heel snel.

@MandaloR321: De link naar je plaatjes doet het niet meer. Is het mogelijk dat je de plaatjes nog een keer online zet of ze mij toestuurt?

Heeft iedereen de versie met zilver rond het touchpad en zwart rond het scherm?

Hoe zit het met de wifi die soms niet lijkt te werken?

Zou iemand de laptop voor mij op willen meten? De breedte, diepte en totale hoogte vanaf het buro? Zou je dan ook de adapter op willen meten? De afmetingen van de laptop staan nog wel eens verkeerd vermeld, dit heb ik met mijn Toshiba gehad, waardoor ik een nieuwe tas moest kopen, omdat hij er niet in paste. Ik ben op zoek naar een vrij dunne, lichte laptop, omdat ik me nu een breuk til met mijn Toshiba!

Ik zit te denken aan deze laptop:

DIAMOND 2600
* Intel® Pentium® M750 1,8 GHz, fsb 533, 2 Mb Cache, Intel® Centrino™ Technologie
* 1 Gb DDR2 /2200BG W-LAN 54Mbps/80Gb-5400-8Mb/8x DVDRW +/- DL/128 Mb Video
* 15,4 inch WXGA (Widescreen) TFT scherm/Nvidia G-Force 6600 128 Mb

en dan met Glare panel voor 30 euro extra, dat zou betekenen in totaal: 1330 euro.

In mijn woonplaats zitten als het goed is 3 Jewel dealers, dus daar ga ik aankomende week maar eens kijken. Ik ben benieuwd of iemand de 2600 heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
@GroteMeid
Nieuw linkje naar de plaatjes ;)

Verder had ik in 't begin ook last van wifi en slecht verbinding er van...maar na een update van de drivers die te vinden zijn op Intel heb ik er geen problemen meer mee gehad :)

* MandaloR heeft voor jou toch nog een lineaal kunnen vinden...breedte: 36cm, diepte: 27cm, hoogte: ~3cm. Adapter ook maar gelijk ff gedaan ;) breedte: 13cm, diepte: 5,5cm, hoogte: 3cm. Komt dus aardig overeen met wat er in 't ST staat ;)

[ Voor 40% gewijzigd door MandaloR op 06-11-2005 19:10 ]

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MandaloR321: Bedankt voor de plaatjes en de info over de wifi! De laptop ziet er erg goed uit en fijn dat het probleem met de wifi dus heel makkelijk verholpen kan worden.

Ik hoop dat er nog iemand anders de maten van de laptop en de adapter door wil geven, dan kan ik vergelijken met mijn Toshiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat ook al bij de 1e pagina van dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik, maar die kloppen helaas niet altijd. Daarom hoop ik dat iemand die de laptop al heeft het even na wil meten. Vooral de hoogte kan afwijken heb ik gemerkt. De afmetingen van de lader staan er in ieder geval niet bij en daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:47:
Dat weet ik, maar die kloppen helaas niet altijd. Daarom hoop ik dat iemand die de laptop al heeft het even na wil meten. Vooral de hoogte kan afwijken heb ik gemerkt. De afmetingen van de lader staan er in ieder geval niet bij en daar ben ik ook erg benieuwd naar.
je hebt gelijk :)
ik hoop hem morgen op te kunnen halen, dan kan ik het zelf voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MandaloR321 schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:11:
@GroteMeid
Nieuw linkje naar de plaatjes ;)

Verder had ik in 't begin ook last van wifi en slecht verbinding er van...maar na een update van de drivers die te vinden zijn op Intel heb ik er geen problemen meer mee gehad :)

/me heeft voor jou toch nog een lineaal kunnen vinden...breedte: 36cm, diepte: 27cm, hoogte: ~3cm. Adapter ook maar gelijk ff gedaan ;) breedte: 13cm, diepte: 5,5cm, hoogte: 3cm. Komt dus aardig overeen met wat er in 't ST staat ;)
Super, bedankt voor de moeite! Mijn laptop is minder breed, maar dubbel zo hoog en ook wat dieper. Jouw adapter is ook net wat kleiner en dikker, dus dat moet goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem.
Alles lijkt nu geinstalleerd, alleen internet wil niet aan de praat . . .dus heb nog mijn oude laptop naar de TU genomen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vervelend. Heb je een nieuwe laptop, kun je hem niet meenemen :(

Ik heb de laptop gisteren in een winkel bekeken en hij is goedgekeurd! De glare is me helemaal afgeraden, omdat ik de laptop naar verschillende plekken meeneem waar ik zelf het licht niet kan regelen en de ATI videokaart is me afgeraden, omdat die vaak stuk schijnen te gaan en te heet worden.
Nu hopen dat de computerwinkel in mijn woonplaats me terugbelt (zouden ze gisteren al doen) met een prijsopgave en me vertelt wanneer ze hem kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:15:
nou ik heb hem.
Alles lijkt nu geinstalleerd, alleen internet wil niet aan de praat . . .dus heb nog mijn oude laptop naar de TU genomen :s
Het wireless of het Lan?

zijn de drivers geinstaleerd?

Klik hier voor de drivers LAN en WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, alle apparaten heb ik geinstalleerd en werken (in device-manager is alles goed). Ik krijg wel een Ip van mijn router, maar geen gateway... kan wel op de andere PC's op het netwerk komen. Ik snap hem niet helemaal...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
En als je gateway + ip allebij gewoon vast insteld???

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook gedaan, dan nog geen internet . . . erg raar en lastig.
en ik heb nooit met nieuwe computers iets met de router moeten instellen, dus lijkt me dat dat het ook niet kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
niet toevallig dat je mac-adres moet toevoegen op de router alvoren je erop komt???

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:09
Nu gaan we wel erg ver van het subject afwijken!

Ben trouwens ook naar de 2600 wezen kijken en heb nog wat weetjes.

De Glare optie is enkel leverbaar op het WXGA (1280x800) schermen.
Voor de WSXGA+ (1680x1050) schermen staat dit voorlopig niet in de planning, op die manier heeft Jewel namelijk te veel verschillende barebones.

Verder hadden ze helaas geen voorbeeld met WSXGA+ scherm.
Iemand ervaringen met deze resolutie op een 15.4 inch scherm?

Klaas

[ Voor 82% gewijzigd door german8 op 08-11-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb het wsxga+ scherm, dat is echt het mooiste aan de hele laptop naar mijn mening

edit:
internet is gefixt! (router helemaal terug naar fabrieksinstellingen) :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat het gelukt is! Bevalt ie goed?

Mijn Jewel 2600 is besteld 8) Ik moest vandaag een kleine aanbetaling doen en donderdag of vrijdag kan ik hem ophalen bij de winkel in mijn woonplaats!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik lees in de handleiding dat de n-Vidia 6600 Go DDR1 geheugen heeft in de 64/128MB versie maar DDR2 in de 128/256 versie.

Heeft dit nog voordelen?
En hoe kan je ontdekken of je 128 versie DDR1 of DDR2 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

KlaasHof schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:49:
Ik lees in de handleiding dat de n-Vidia 6600 Go DDR1 geheugen heeft in de 64/128MB versie maar DDR2 in de 128/256 versie.

Heeft dit nog voordelen?
En hoe kan je ontdekken of je 128 versie DDR1 of DDR2 heeft?
Met Everest home edition?

• Ariejan
KlaasHof schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:53:
Nu gaan we wel erg ver van het subject afwijken!

Ben trouwens ook naar de 2600 wezen kijken en heb nog wat weetjes.

De Glare optie is enkel leverbaar op het WXGA (1280x800) schermen.
Voor de WSXGA+ (1680x1050) schermen staat dit voorlopig niet in de planning, op die manier heeft Jewel namelijk te veel verschillende barebones.

Verder hadden ze helaas geen voorbeeld met WSXGA+ scherm.
Iemand ervaringen met deze resolutie op een 15.4 inch scherm?

Klaas
Ik had dezelfde vraag bij Computerland, maar daar wilde ze me niet tegemoet komen om eerst zo'n hi-res scherm te bekijken. Heb dus ook geen systeem gekocht.

Bij Paradigit hadden ze wel 'n hi-res staan, maar voor mij was het te klein om prettig te kunnen werken, en kreeg er ook vrij snel zere ogen/hoofdpijn van.

Ik ben nu dus ook op zoek naar 'n 15.4" 1280x800 of 17" 1440x900. (Toshiba's M70 en M60 die deze week te koop zullen zijn zijn best mooie systemen!)

Verwijderd

in mijn laptop zit nu een vreemde piep die komt zodra de ventilator gaat draaien en stopt weer als de ventialtor op vole toeren draait.

ik heb voor dit probleem al 2x me laptop terug gestuurd en de 2x heb ik een nieuwe laptop gekregen maar die piep blijft er gewoon inzitten heeft iemand anders hier daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ben toch nog eens benieuwd hoe goed die vga-switch nu bij iedereen werkt. Ik heb net 3 keer achter elkaar weer geprobeerd om m'n 6600 aan te zetten en het lukt nog steeds niet :r
Laptop staat toch echt uit als ik switch, zelfs zonder accu erin geprobeerd, helpt niks :/ Meestal gaat het de tweede keer goed, in 1 keer is me nog nooit gelukt, heb ik nou gewoon een brakke barebone of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit iets van een piep gekregen bij de fan, en de VGA-switch werkt altijd 100% bij mij.. Ik kan hem "los" bewegen, maar moets iets doorduwen voordat die tegen de rand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik de laptop ook in mijn bezit en hij werkt als een trein! Ik heb nog niks gevonden wat niet werkt o.i.d., dus tot nu toe ben ik erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:35:
in mijn laptop zit nu een vreemde piep die komt zodra de ventilator gaat draaien en stopt weer als de ventialtor op vole toeren draait.

ik heb voor dit probleem al 2x me laptop terug gestuurd en de 2x heb ik een nieuwe laptop gekregen maar die piep blijft er gewoon inzitten heeft iemand anders hier daar ook last van?
Ik vind wel dat het geluid fijner is als de ventilator harder loopt, een piep... kan je het laten horen? woon je toevallig in eindhoven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Hoi,

ik heb deze nu al ongeveer een week in mijn bezit en ben er zeker tevreden van, alleen zijn er nog enkele dingen die ik me afvroeg:

- de geluidsknopjes, voor volume minder en harder te zetten (Fn-F5 en Fn-F6), moet je daar nog iets voor instellen of installeren eer die werken? Want ik heb niet de indruk dat die ook maar iets doen (itt tot de beeldscherm lichter en donkerder zetten knopjes).
- En hoe krijg je in windows die ingebouwde mic aan de praat? Ik zie bij geluidseigenschappen maar 1 mic staan (en die lijkt me te verwijzen naar de mic aan de voorkant).
- Wie heeft er een volledig werkende linux opstaan en hoelang heb je erover gedaan?

Voor de rest geen problemen mee, heel leuke laptop, alleen ben ik wel bijna een week bezig geweest om alles werkende te krijgen onder linux (en het draait daar nog niet 100%, de intel grafische kaart werkt bv. nog altijd niet en de fan slaat wat teveel aan onder linux met onbekende reden :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem niet op de intel heb dan gaat de ventilator ook wel erg vaak aan vind ik. mijn oude laptop die gaat bij 65 graden nog niet eens aan, deze gaat bij 56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
Hoi.

Kan iemand wat benchmark posten op http://aikeleer.dezeserver.nl/benchmarks/??

Ik overweeg onder andere deze laptop. samen met de asus A6Va, promedion M400Ae/M560a en acer 1694wlmi_256/ferrari 4000.

Of toch nog een paar maanden wachten op Yonah..?!?

Pros en cons anyone?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
yo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Ik heb afgelopen vrijdag de Jewel 2600 met 265mb gf 6600 terugestuurd naar Computerland en zij weer naar jewel. Ik had / heb het probleem dat na een tijdje soms een uur some 5 minuten de hele laptop bevriesd en er een akkelig geluid uit komt. Ik heb dit aleens eerder vermeld in dit forum. Volgens mij word het kreng te heet iemand anders het zelfde..........???? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edumertz schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:18:
Ik heb afgelopen vrijdag de Jewel 2600 met 265mb gf 6600 terugestuurd naar Computerland en zij weer naar jewel. Ik had / heb het probleem dat na een tijdje soms een uur some 5 minuten de hele laptop bevriesd en er een akkelig geluid uit komt. Ik heb dit aleens eerder vermeld in dit forum. Volgens mij word het kreng te heet iemand anders het zelfde..........???? 8)7
ik heb wel in het begin gehad dat hij soms helemaal vast liep (muis bewoog ook niet meer). Maar dat was een driver-probleem, want ik heb het nu al 2 weken nooit meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wat ik tot nu toe 2 keer heb meegemaakt is dat de intel videochip crashte tijdens gamen (door dat stomme knopje van me heb ik niet altijd de 6600 aan als ik een spelletje ga doen). Beeld switcht dan naar 640x480 met 4 kleuren ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Haan schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:17:
Wat ik tot nu toe 2 keer heb meegemaakt is dat de intel videochip crashte tijdens gamen (door dat stomme knopje van me heb ik niet altijd de 6600 aan als ik een spelletje ga doen). Beeld switcht dan naar 640x480 met 4 kleuren ofzo..
Als je de intel drivers installeert heb je daar geen last van, en mijn laptopje draait nu al een week zonder problemen (bedoel ik mee niet uitgeweest of uitgevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Mijn laptop durft ook wel eens vast te lopen, maar nooit tijdens iets inspannends en enkel onder linux heb ik het al gehad, ik denk dat het bij mij dus eerder ligt aan een kernel/module probleem dan aan hardware (en het gebeurde ook sneller als ik de laptop in performance mode zette), nu ja, zeker ben je nooit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slings schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 09:03:
Hoi.

Kan iemand wat benchmark posten op http://aikeleer.dezeserver.nl/benchmarks/??

Ik overweeg onder andere deze laptop. samen met de asus A6Va, promedion M400Ae/M560a en acer 1694wlmi_256/ferrari 4000.

Of toch nog een paar maanden wachten op Yonah..?!?

Pros en cons anyone?

greetz
ik had 15583 punten in 3d mark 2001 gister. op 1024 resolutie

12450 op 1680 resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron21
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 02:08
met mijn 6600 go haal ik 5511 punten met 3Dmark 2003
met mijn onboard videokaart haal ik 1035 punten met 3Dmark 2003

ik heb 128mb versie 6600 go
1 gb intern geheugen
1,8 ghz processor

verder werkt hij trouwens perfect ik hem hem nu een maand
ik heb nog geen problemen gehad met mijn video switch
als ik wil switchen dan zet ik hem al om als ik nog op de andere zit en dan restart ik gewoon, dus niet helemaal uit en dan werkt hij ook al.

maarja dat is bij mij ik lees andere berichten over de switch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 2.0Ghz
2GB ram
en de 256MB Gforce6600

6353 punten in 3dmark 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Dus 2x zoveel geheugen + 2x zoveel videogeheugen + 133Mhz snellere processor zorgen voor?

15% :'( hogere 3dMark 2003 score!

[ Voor 5% gewijzigd door german8 op 28-11-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasHof schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:45:
Dus 2x zoveel geheugen + 2x zoveel videogeheugen + 133Mhz snellere processor zorgen voor?

15% :'( hogere 3dMark 2003 score!
denk dat je alleen naar het videogeheugen hoeft te kijken hierin . . . maar ik heb het idee dat mijn videokaart niet helemaal goed is, dus ik ga dat eens even bij computerland nachecken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@Arn jouw score lijkt me wel prima hoor. Ik haal met de 6600go 256 MB versie rond de 6000 punten.
1 GB ddr(alles daarboven lijkt me weinig invloed hebben op 3dmark score) en 1,87 GHz processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
zucht :'( ik heb de meine nog steeds niet terug van computerland duurt al 2 weken........Weet iemand een plaats waar je die MXM pci-e kaarten voor je laptop kan kopen enn mooie 6800ultra ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort ook eindelijk een 2600 aanschaffen, eerst een aantal vraagjes, hoop dat jullie antwoord hebben :D (die dombo's van computerland namelijk niet! |:( )

1.
Als je de laptop op zijn kop legt zieje volgens mij 2 klepjes zitten. Ik ben heel erg benieuwd wat er nou achter die klepjes zit!? Kan iemand hier foto's van maken?

2.
Klopt het dat de videokaart te verwisselen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edumertz schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:20:
zucht :'( ik heb de meine nog steeds niet terug van computerland duurt al 2 weken........Weet iemand een plaats waar je die MXM pci-e kaarten voor je laptop kan kopen enn mooie 6800ultra ofzo 8)7
Volgens mij gaan de -800 series (6800-7800) niet passen in deze laptop. Er zijn 3 standaarden voor MXM. voor het gemak noem ik ze even 1, 2, en 3.

1 wordt gebruikt voor de budgetkaarten (6200Go, 7300Go)
2 wordt gebruikt voor de mid-end kaarten (5600Go, 6600go, ...)
3 wordt gebruikt voor de high-end kaarten (6800Go, 7800Go)

Deze drie standaarden zijn volgens mij gemaakt omdat de voltages varieren per serie.

Edit:

Zag net dat de aanbieding van de Diamond 2600 van de frontpage af is gehaald bij computerland. meteen een mail gestuurd naar computerland. Wilde hem net bestellen :'(

Ik zal de reactie die ik van computerland krijg wel even hier posten

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:07:
Ik wil binnenkort ook eindelijk een 2600 aanschaffen, eerst een aantal vraagjes, hoop dat jullie antwoord hebben :D (die dombo's van computerland namelijk niet! |:( )

1.
Als je de laptop op zijn kop legt zieje volgens mij 2 klepjes zitten. Ik ben heel erg benieuwd wat er nou achter die klepjes zit!? Kan iemand hier foto's van maken?

2.
Klopt het dat de videokaart te verwisselen is?
Ik heb helaas geen camera bij de hand nu, maar om je 2e vraag te beantwoorden: er zit aan de voorkant een schuifje waarmee je inderdaad van videokaart kunt wisselen. De laptop moet wel uit staan als je wilt wisselen. Als de ene (ik geloof de langzame) videokaart aanstaat, brandt de powerknop van je laptop blauw en als de andere aan staat, brandt hij groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Onder een klein klepje zit een verborgen usb-poort (waar meestal een bluetooth-dongle in gaat). Daaronder zit een groter klepje waar de hdd onder zit.
En dan heb je natuurlijk nog de grote plaat waaronder het geheugen heatsink pci etc zit.

Als je trouwens bedoelt dat je echt fysiek een andere videokaart erin kan stoppen: ja dat kan ook. Zie post ergens hierboven. Het schijnt dat de chip onder de hardeschijf zit.

@GroteMeid: bij mij brandt de powerled altijd groen, nooit blauw! En hij knippert oranje als de accu laadt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:54:

@GroteMeid: bij mij brandt de powerled altijd groen, nooit blauw! En hij knippert oranje als de accu laadt..
Wat apart, bij mij verandert hij echt van kleur en een oranje lampje heb ik dan weer nooit gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:59:
[...]

Wat apart, bij mij verandert hij echt van kleur en een oranje lampje heb ik dan weer nooit gezien!
Bij deze dan een oproep aan de andere 2600 bezitters om even te melden hoe dat bij jullie zit! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Nog nooit op gelet maar zo gauw ik mijn lappie terug heb zal ik het zeker gaan bekijken, en ja je kan video kaart wisselen weet alleen niet waar je die kan kopen 8)7 de kleppen aan de onder kan zijn voor hardeschijf en blauwtand, of zoals goed gezegd er zit een usb aansluiting onder het kleine klepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het getest ja, de ON-button is blauw verlicht als ik op de Intel werk en Groen op de Nvidia :)

switchen werkt tot nu toe altijd, idd makkelijk om hem om te zetten als je in windows bent en dan restarten, dan is het zo geswitcht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@Arn: en knippert bij jou dan ook het ledje als de accu aan het laden is?
Ik ga in ieder geval met mijn laptop terug voor dat switch-knopje, ik denk dat het ding gewoon niet goed contact maakt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@haan, ja die knippert als de batterij niet 100% vol is.
eerst oranje en dan geel en dan groen , naarmate hij voller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ook erg leuke acties op http://www.promedion.nl/

Bijvoorbeeld de SC800:
17" WXGA 1440x900
Pentium-M 750 1,86GHz
ATI Mobility Radeon X800XT 256MB (16 pipelines)
Werkgeheugen: 1GB DDRII 533MHz geheugen
Harddisk: 80GB 5400rpm (SATA)
Optische schijf: DVD-/+ (her)schrijver (8x dual layer)
10/100/1000 Mbps LAN ethernet
54Mbps WLAN
Bluetooth

Garantie: 2 jaar garantie
Extra`s(inclusief): 4-in-1 kaartlezer
1,3 Megapixel webcam ingebouwd in behuizing
luxe draagtas
Microsoft Windows XP Professional
Afmetingen: 397mm ( B ) x 294mm ( D ) x 22mm tot 44mm ( H )
Gewicht: 3,8 kg
http://www.promedion.nl/e...ID=309&taal_ID=NL&Aanb=11

Voor 1800 (1500 ex BTW) :9~ :P :9

Ik ga even langs dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariejan
Pff.. ik wilde voor 1800 Euro deze Jewel Diamond 2600 kopen, maar ik heb er zoveel brakke verhalen over gehoord. Het blijft toch 'n beetje 'n B-Merk (Sorry guys.)

Heb nu 'n Dell Inspiron 9300. Met betere specs dan dit apparaat voor 1770 met 3 jaar on-site next business day garantie. Dus ik zit de komende 3 jaar weer goed.

Ik heb lang getwijfeld, maar de garantie (on-site) heeft toch de doorslag gegeven. Daarnaast heeft m'n Inspiron 'n NVIDIA GeForce Go 6800 met 256Mb. :) en 6 USB poorten ipv 3.(of 4.. wat was 't?)

Ik kan iedereen aanraden om Dell te bellen en de eerste offerte de prullenbak in te verwijzen omdat het te duur is.. daarna kom je op zo'n 1700-1800 Euro uit. (Met 3y garantie, wil je 1 jaar kom je 310 Euro goedkoper uit!!)

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

De SC800 is één van de snelste notebooks ter wereld en laat dus ook nagenoeg alle desktop systemen achter zich als het gaat om prestaties.
Yeah, right! :z

Voor de rest wel een leuk ding, maar ik zou geen 17 inch hoeven, daarvoor heb ik m'n dekstop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gemaild had naar computerland in Eindhoven kreeg ik een het volgende antwoord:
Beste Ron,

Deze is via ons nog gewon te bestellen.
Levertijd bedraagt ongeveer 1 a 2 weken.

Hij is gewoon te bestellen via ons filiaal of via de mail (eindhoven@computerland.nl) .

Met vriendelijke groet,

Ruud Stevens
Filliaalmanager
Hij is dus nog verkrijgbaar met die specificaties en prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:18:
@Arn: en knippert bij jou dan ook het ledje als de accu aan het laden is?
Ik ga in ieder geval met mijn laptop terug voor dat switch-knopje, ik denk dat het ding gewoon niet goed contact maakt ofzo.
Het oranje ledje, bedoel je daar het lampje aan de linkervoorkant van de laptop mee? Die knippert nu inderdaad oranje.

Met de knop die van groen naar blauw kan veranderen, bedoel ik de powerknop rechtsboven. Zo kan ik zien welke videokaart er ingeschakeld is, want het schuifknopje aan de voorkant wil nog wel eens wat verschuiven in mijn tas, zodat je het niet goed meer kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:36:
[...]

Het oranje ledje, bedoel je daar het lampje aan de linkervoorkant van de laptop mee? Die knippert nu inderdaad oranje.
Ja die bedoel ik :)
Met de knop die van groen naar blauw kan veranderen, bedoel ik de powerknop rechtsboven. Zo kan ik zien welke videokaart er ingeschakeld is, want het schuifknopje aan de voorkant wil nog wel eens wat verschuiven in mijn tas, zodat je het niet goed meer kunt zien.
Dus als ik het goed begrijp geeft de powerknop normaal gesproken groen/blauw licht? Bij mij blijft het helemaal donker.. Er zitten wel 4 lichtjes middenboven, maar die bedoel je niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ariejan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:12:
Pff.. ik wilde voor 1800 Euro deze Jewel Diamond 2600 kopen, maar ik heb er zoveel brakke verhalen over gehoord. Het blijft toch 'n beetje 'n B-Merk (Sorry guys.)

Heb nu 'n Dell Inspiron 9300. Met betere specs dan dit apparaat voor 1770 met 3 jaar on-site next business day garantie. Dus ik zit de komende 3 jaar weer goed.

Ik heb lang getwijfeld, maar de garantie (on-site) heeft toch de doorslag gegeven. Daarnaast heeft m'n Inspiron 'n NVIDIA GeForce Go 6800 met 256Mb. :) en 6 USB poorten ipv 3.(of 4.. wat was 't?)

Ik kan iedereen aanraden om Dell te bellen en de eerste offerte de prullenbak in te verwijzen omdat het te duur is.. daarna kom je op zo'n 1700-1800 Euro uit. (Met 3y garantie, wil je 1 jaar kom je 310 Euro goedkoper uit!!)

Succes allemaal!
Hmm... ik ben ook aan het overwegen om misschien een andere laptop te kopen. Ik wil heel graag deze laptop, maar als jij zegt dat je dell voor minder geld betere specs heeft....

zou je de specs een willen posten a.u.b.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:48:
[...]

Ja die bedoel ik :)

[...]

Dus als ik het goed begrijp geeft de powerknop normaal gesproken groen/blauw licht? Bij mij blijft het helemaal donker.. Er zitten wel 4 lichtjes middenboven, maar die bedoel je niet he?
Klopt helemaal, er zitten 4 kleine lampjes en rechts daarnaast de zilveren powerknop met een lampje die bij de ene videokaart groen brandt en bij de andere blauw. Donker is hij alleen als de laptop uit is.

Edit: ik heb met mijn telefoon een foto voor je gemaakt. Let niet op de slechte kwaliteit, het gaat om het idee :)

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/7116/led4to.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Nila schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:30:
1. Ong veer 2/3 uur (licht eraan wat je en doet en welke videokaartje kiest de onboard of de 6600 go).
2. Even googlen en je vind er wel wat informatie over, en ze zullen wel leverbaar worden.
3. Acer vs Jewel dan wint Jewel, Ik heb gewoon een nare ervaring met Acer, misschien denken andere mensen er anders over dan mij... En het is inderdaad en beest. Daar stem ik mee in! })
ik vind accuduur ook erg belangrijk, vandaar nog een vraagje: is dit met de 6 of de 9 knoops batterij. Ik zoek een laptop waarmee ik in de trein een uur of 5 kan werken. Office applicaties voornamelijk, misschien tussendoor een filmpje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dan zul je echt naar een apple ibook oid moeten kijken. 5 uur is heel erg veel namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
heb ergens gelezen dat de dell inspiron 6000 dit ook kan. Apple valt voor mij sowieso af vanwege het OS. ik ben gewend aan windows, ken de programma's waar ik graag mee werk, en heb geen zin hier iets aan te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:59

Wimo.

Shake and Bake!

Kijk eens naar de IBM notebooks .. achterlijk duur, maar wel 3 klassen hoger dan een jewel. En ze gaan superlang mee met een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Wimo. schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:36:
Kijk eens naar de IBM notebooks .. achterlijk duur, maar wel 3 klassen hoger dan een jewel. En ze gaan superlang mee met een accu.
je die heb ik ook gezien, maar als ik dan kijk naar de specs en de prijs dan heb ik toch het idee dat ik wordt afgezet. en ik vind ze er lelijk uitzien (maar dat is minder belangrijk). misschien een jewel met een extra accu, ik kijk nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

:crosspost in het topic van de 2500:

ik zal het ook hier even vragen... weet iemand welke bluetooth dongel er passen in de ruimte van die 'verborgen' usb aansluiting boven je hdd (ik heb weleenswaar een 2500, maar volgens mij is er aan de indeling van 't apparaat niets veranderd)

ik zit namelijk al 2.5 maand te wachten op m'n bluetooth dongel bij computerland.... de 'orginele' van jewel komt blijkbaar bij msi vandaan ;)

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb alles aandachtig zitten lezen en ben helemaal overtuigd. Er is 1 maar...

heeft iemand ervaring met deze webwinkel??
http://www.computerpirate...=itemjewel2500aktie5.html

Is een goede actie namelijk volgens mij?

En is wsxga de moeite waard?

Steven
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste