Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 49 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.919 views sinds 30-01-2008

• carefish
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22-11 02:44
Weet iemand toevallig het mail adres van Blizzard? ik wil een char van een server verplaatsen...

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02:16
Hahahaha ik lach me echt helemaal rot!

We hadden dus 2 dagen geleden zo'n discussie in de guild over priest die de Staff of Dominance willen, omdat Benediction gewoon onmogelijk te halen is voor een mid-skilled guild.

Ik wilde wel eens kijken wat er moeilijk was aan die mobs in Winterspring die die dingen droppen. En na een paar keer proberen lukte het me makkelijk deze te solo'en (duurt wel 2 minuten, ben frostmage dus veel kiten). Na een half uurtje die dingen killen dropped.....

!!!!!!!!!!!! The Eye of Shadow !!!!!!!!!!!!

En dat naast de 2 andere epics die ik de afgelopen 5 dagen vond! Wat een geweldig spel! _/-\o_ _/-\o_

• Atomius
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:26
Zozo, dus jij kan binnenkort deze maken? http://www.thottbot.com/?i=37916

Of ben je geen priest? Zo nee, ga je hem dan verkopen? Voor hoeveel?

Waarom zegt iedereen in Thottbot eigenlijk altijd "Hunter Weapon" ?

• Warbringer
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 09:39
WizZie- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:59:

ze roepen "hunter weapon" omdat ze:

a) N00bs zijn en niet begrijpen wat "Class : priest" betekent.
b) Ze zichzelf stoer vinden door nutteloze comments te posten.

conclusie: absoluut niet serieus nemen dus...

I want to live forever, so far.. so good.

• conundrum
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-12-2007
WizZie- schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:59:

antwoord: 'ben frostmage dus veel kiten'

gratz man, ik ben ook al heel lang om die te farmen. Die mobs heb ik voor epic mount quest moeten killen, duurt lang, maar best te doen. Probleem is dat ik ab graag farm nu voor die casterrewards, en zelfs al win je elk potje ben je nog weken bezig.... maar als ik die heb ga ik daar zeker even een kijkje nemen. En ja, wat ga je ermee doen?

• The Realone
Kunt er deze 2 staffs mee krijgen:

- Benediction
- Anathema

Tis dezelfde staff, krijgt er een spell bij ofzo waarmee je em om kunt wisselen. Hoe dan ook, de beste staff voor priest in het spel zoals velen zeggen. Heb er verder geen verstand van, ben geen priest...maar een mage, staat ook in mijn vorige post overigens. ;)

Naja ik weet dat ze er verschrikkelijk veel geld voor neer leggen. Over de 1000G. Maar aangezien hij niet BOP is gaat hij waarschijnlijk naar een guildie priest. Helaas, loop ik gruwelijke hoeveelheid geld mis als ik dat doe. :'(

• Pompiedom
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 26-11 21:17

Pompiedom

Don't panic

Waar haalt de tweaker goedkoop zijn gamecards vandaan?

Misschien is dit handig om ook in de startpost te vermelden (of wekken we dan kunstmatige concurrentie in de hand?)

We create our own reality

• Okyah
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

In elk geval niet bij de MyCom. Daar vragen ze € 34,95 voor een kaart van 2 maanden :o De Dynabyte heeft ze tegenwoordig voor € 29,95, maar volgens mij was dit eerst minder. DimPlus heeft de kaarten voor 29.99. En verder heb ik ze eik niet ergens zien staan :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Kevinp
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-11 07:07
Okyah schreef op zondag 25 september 2005 @ 08:33:
In elk geval niet bij de MyCom. Daar vragen ze € 34,95 voor een kaart van 2 maanden :o De Dynabyte heeft ze tegenwoordig voor € 29,95, maar volgens mij was dit eerst minder. DimPlus heeft de kaarten voor 29.99. En verder heb ik ze eik niet ergens zien staan :P
ben van dijk vraag 25.99 voor die kaarten(alleen zijn d'r maar weinig met games afdeling) iig in Uden.
pompiedom schreef op zondag 25 september 2005 @ 02:20:

Misschien is dit handig om ook in de startpost te vermelden (of wekken we dan kunstmatige concurrentie in de hand?)
ik vind goed idee. Misschien zien verkopers het en gooien ze de pijzen omlaag :P.(of de gamecards opnemen in de pricewatch :P)

[Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 25-09-2005 09:45]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:r :r :r hunters.
Hunters zijn veelste sterk, iedere keer weer verlies ik ervan met m'n warlock

[Voor 77% gewijzigd door Fietsbel op 25-09-2005 11:54]

39

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:01
Homedisc schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:54:
:r :r :r hunters.
Hunters zijn veelste sterk, iedere keer weer verlies ik ervan met m'n warlock
dus omdat je er steeds van verliest wil niet zeggen dat de hunter class te sterk is. Als je een bepaalde classe speelt weet je gewoon dat er andere classen zijn waar je niet aan moet beginnen in pvp omdat deze gewooon voor jou class te sterk zijn. Zo zal ik als paladin ook niet snel gaan vechten tegen de mage omdat ik daar maar al te vaak slechte ervaringen mee heb gehad..

Strava, Twitter

• Atomius
Hunters? No problem dude.

1. Charge
2. Hamstring
3. Hakken
4. Exit hunter XD

Paladins, mages en priests daarentegen... :(

• bcd87
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
WizZie- schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:43:
Hunters? No problem dude.

1. Charge
2. Hamstring
3. Hakken
4. Exit hunter XD

Paladins, mages en priests daarentegen... :(
lmao, sure :P
charge, trapped, aimed shot.. intercept, trapped, aimed shot.. naar hem toe rennen, freezed.. ga zo maar door

• Atomius
Hmpf.. daar heb je wel een punt ja. Maar dat heb ik maar 1 op de 10 keer ofzo dat ik tegen een hunter duel. Veel hunters doen dat niet met al dat geslow etc.

• Wiebbe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 27-11 09:31

Wiebbe

<none />

WizZie- schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:29:
Hmpf.. daar heb je wel een punt ja. Maar dat heb ik maar 1 op de 10 keer ofzo dat ik tegen een hunter duel. Veel hunters doen dat niet met al dat geslow etc.
Ja, maar dat is juist een goede hunter :P

De hunter is de kite class van het spel, dus hunters die dat niet zo doen in pvp zijn eigelijk best wel slecht ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Atomius
Maar... kunnen Warriors dan echt alleen maar Rogues hard owneren?

• razoon
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 24-11 12:05

razoon

"Keep on keeping on"

Moet je hier maar kijken over wat een Warrior kan :D

http://forums.worldofwarc...9863&p=1&tmp=1#post469863

• Flapmo
  • Laatst online: 17:28

Flapmo

and back is gigi!

WizZie- schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:38:
Maar... kunnen Warriors dan echt alleen maar Rogues hard owneren?
nee. Moet je maar is zoeken op warcraftmovies naar high warlord warrior filmpje. :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Ace
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:51

Ace

Happy Happy Joy Joy

Warbringer schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:14:
[...]

ze roepen "hunter weapon" omdat ze:

a) N00bs zijn en niet begrijpen wat "Class : priest" betekent.
b) Ze zichzelf stoer vinden door nutteloze comments te posten.

conclusie: absoluut niet serieus nemen dus...
Het is een meer een standaard grap van hunters. Je ziet het zelfs in /2 voorbij komen wanneer er wapens getrade worden :)

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Vraagje aan de druids hier :P
Wat gaan jullie doen met die nieuwe talenttree? Blijf je een healbot met innervate..of ga je Balance / Ferel? Ik twijfel nog al hard, weet nu al dat heel veel guildy's liever hebben dat je innervate houd voor hun genoeg doening :P Maar denk dat ik zelf Balance wel wat vind :)

Weet nog niet precies wat :P

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Exxus2 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:08:
Helaas maak ik maar al te vaak mee dat ik zelf nog dood ben en het geld alweer geloot is.

Is er ergens een mod om te zien wie het geld heeft gepakt?
Volgens mij niet, maar boeit dat dan die paar silver :?
SaURoN schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:33:
Vraagje aan de druids hier :P
Wat gaan jullie doen met die nieuwe talenttree? Blijf je een healbot met innervate..of ga je Balance / Ferel? Ik twijfel nog al hard, weet nu al dat heel veel guildy's liever hebben dat je innervate houd voor hun genoeg doening :P Maar denk dat ik zelf Balance wel wat vind :)

Weet nog niet precies wat :P
Ik ga zeker weten voor een balance/feral build. Ik heal al genoeg met mijn priest dus heb met mijn druid wel wat beters te doen. Denk dat ik eerst 31 in Feral prop en 20 in balance, als dat niet bevalt dan draai ik het om.

[Voor 59% gewijzigd door Ace op 25-09-2005 14:37]

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

• conundrum
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-12-2007
keldon schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:36:
[...]

Volgens mij niet, maar boeit dat dan die paar silver :?

.
in mc is het 1-2g en blijft zwaar vervelend, ik vind het ook irritant als mensen dood zijn, ongeduldige **** :p

• HolyCorn
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Weet iemand of je chat channels in een andere region kunt joinen ? Dus bijv. LFG - Ironforge joinen als je aan het minen in un'goro bent.

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
HolyCorn schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:53:
Weet iemand of je chat channels in een andere region kunt joinen ? Dus bijv. LFG - Ironforge joinen als je aan het minen in un'goro bent.
Het moet wel kunnen aangezien ik vaak genoeg mensen heb die vanuit een andere regio reageren terwijl ik in orgrimmar trade klets.

NEScollectie op V&A

• The Realone
johnnyv.nl schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:00:
[...]

Het moet wel kunnen aangezien ik vaak genoeg mensen heb die vanuit een andere regio reageren terwijl ik in orgrimmar trade klets.
Is dat niet gewoon omdat ze aan het vliegen zijn vanaf Orgrimmar?

• pagani
  • Niet online
The Realone schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:07:
[...]

Is dat niet gewoon omdat ze aan het vliegen zijn vanaf Orgrimmar?
Niet als ze een seconde nadat ik het gezegd heb in bijv. epl of kargath zijn, zou kunnen dat ze net hearthen maar lijkt me niet. (sommigen meldden dat ze al een uurtje aan het grinden waren en nog bleven)

[Voor 11% gewijzigd door pagani op 25-09-2005 17:09]

NEScollectie op V&A

• Exitium
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 14:49
Tijdje niet gespeeld, wil weer beginnen. Heb net geupdated maar nu werken m'n mods niet meer. Waar kan ik versies van Titan bar en CTMod vinden die werken met v1.7(1)? :)

SWTOR: Vidale (Jedi Sage, Oasis, Hydian Way)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15:03

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

kEv4h schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:08:
[...]

lmao, sure :P
charge, trapped, aimed shot.. intercept, trapped, aimed shot.. naar hem toe rennen, freezed.. ga zo maar door
Agreed, ik verlies altijd van hunters. In BG's snel mounten, shit macro spammen en wegwezen.

Ik sloop het liefste warlocks, rogues, mages en priests. Daar heb ik weinig moeite mee.

"Oooh Jeroen!"

• Routed
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 25-11 14:27
HolyCorn schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:53:
ff via je chatvenster kiezen voor join new channel en daar als naam opgeven:

LookingForGroup - IronForge (let op de caps)

zo houd ik de LFG's in de gaten voor sunken/BRD als ik weer eens in azshera/blasted zit...

Slash Care
Mementô

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

was het me MC dagje wel, van Gehennas, naar Garr naar Geddon en nog even Shazzrah neergelegd :D en zelf de Cenarion Helmet rijker :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• HolyCorn
  • Niet online
Routed schreef op zondag 25 september 2005 @ 17:58:
[...]

ff via je chatvenster kiezen voor join new channel en daar als naam opgeven:

LookingForGroup - IronForge (let op de caps)

zo houd ik de LFG's in de gaten voor sunken/BRD als ik weer eens in azshera/blasted zit...
Top, mijn dank is groot _/-\o_

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

conundrum schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:38:
[...]

in mc is het 1-2g en blijft zwaar vervelend, ik vind het ook irritant als mensen dood zijn, ongeduldige **** :p
Vreemd van jullie om in MC te looten terwijl er nog mensen dood op de grond liggen. Zo buggy als Master Loot is riskeren wij dat niet (afgezien van trashmobs natuurlijk). Eerst iedereen up en dan pas looten. Al te vaak voorgekomen dat mensen niet voorkwamen in de lootlijst om welke reden dan ook.

• Crowmeister
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 26-11 22:44

Crowmeister

Stop!.... Continue

m0nk schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:21:
was het me MC dagje wel, van Gehennas, naar Garr naar Geddon en nog even Shazzrah neergelegd :D en zelf de Cenarion Helmet rijker :D
Zelfde hier maar tot en met Garr, net niet de Aurastone Hammer gewonnen, 2 punten te kort :(
Bah, maar goed de eerste keer Garr en met gemak down. Heb gehoord dat guilds er veel moeite mee hadden, we hadden meer moeite met Magma. Gehennas en Garr gingen zo neer.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Buntmans
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 02-06 16:24
over de onyxia-key quest:

Ok ik heb net jailbreak gedaan en marshall windsor bevrijd uit brd.

Dan ga je naar hem toe in de burning steppes en krijg je "mission to stormwind" of iets in die trant: je moet hem opzoeken in stormwind.

Als je dat gedaan hebt, krijg M.W. zo'n uitroepteken boven zijn hoofd en kan je een raid quest in stormwind starten. nu zat ik niet zo op te letten dus starte ik hem al in mijn eentje, abandoned dus maar.

nu het probleem, waar komt die M.W. nu niet terug op zijn oude plek zodat ik die quest (met anderern) kan starten ?

iemand hier ervaring mee ?

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Crowmeister schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:56:
[...]

Zelfde hier maar tot en met Garr, net niet de Aurastone Hammer gewonnen, 2 punten te kort :(
Bah, maar goed de eerste keer Garr en met gemak down. Heb gehoord dat guilds er veel moeite mee hadden, we hadden meer moeite met Magma. Gehennas en Garr gingen zo neer.
vind ik knap hoor dat je garr zo snel dood krijgt. Magmadar is eigelijk een eitje, Frenzy is over tijdelijk sneller healen (mocht je niet genoeg shots hebben), de fear is wel vervelend maar met trinkets en warrior talents of fearward ook makkelijk voorbij te komen.

Garr daar en tegen vergt zoveel meer teamplay van je spelers, mensen moeten goed opletten met de Adds en als er eentje detonate is het doei doei :/

• Bokkie
  • Niet online
Wiebbe schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:00:
[...]

vind ik knap hoor dat je garr zo snel dood krijgt. Magmadar is eigelijk een eitje, Frenzy is over tijdelijk sneller healen (mocht je niet genoeg shots hebben), de fear is wel vervelend maar met trinkets en warrior talents of fearward ook makkelijk voorbij te komen.

Garr daar en tegen vergt zoveel meer teamplay van je spelers, mensen moeten goed opletten met de Adds en als er eentje detonate is het doei doei :/
wij vinden garr eigenlijk een van de makkelijkste, juist omdat ie zo 'voorspelbaar is'

altijd 4 locks, en 5 warriors voor garr

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wiebbe schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:00:
[...]

Tja Magmadar hadden we de 2e keer neer. Die fear gaat nog wel maar die clothies gaan zo snel stuk
-=BoKKiE=- schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:10:
[...]

wij vinden garr eigenlijk een van de makkelijkste, juist omdat ie zo 'voorspelbaar is'

altijd 4 locks, en 5 warriors voor garr
Goed moet ik eerlijk zeggen de raidleader wist excact wat we moesten doen, maar toch voor de rest was het voor het eerst. En met die opstelling was het idd goed te doen, steeds zeggen wanneer die adds ontploffen (<20%) en wegrennen.

Ik was toen we de eerste keer naar Magma gingen aangewezen als ooc-rezzer omdat er genoeg shamans waren ;) En dat beviel iedereen wel dus nu moet ik het altijd doen :( Vind het het maar een boring job die iedere gek kan doen maar deze gek doet het blijkbaar goed.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• JimBrands
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07-06-2017
Zit nu op lvl 41 mooi met mount en plate maar wil nu toch gaan zoeken naar een guild met veel mensen die naar instances gaan met Partys. Zit nu in een vrienden guild is allemaal wel leuk maar ik krijg nu toch behoefte aan meer mensen in me guild :P Ik zat te denken aan Twilight Order op argent dawn of iets degelijks maar kan er niks over vinden . Iemand een idee?

• Bokkie
  • Niet online
Crowmeister schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:15:
[...]

Goed moet ik eerlijk zeggen de raidleader wist excact wat we moesten doen, maar toch voor de rest was het voor het eerst. En met die opstelling was het idd goed te doen, steeds zeggen wanneer die adds ontploffen (<20%) en wegrennen.

Ik was toen we de eerste keer naar Magma gingen aangewezen als ooc-rezzer omdat er genoeg shamans waren ;) En dat beviel iedereen wel dus nu moet ik het altijd doen :( Vind het het maar een boring job die iedere gek kan doen maar deze gek doet het blijkbaar goed.
communicatie is de key :)

wij hebben ook een vaste ooc'er
en het probleem is dat het dus best nog wel lastig is om goed ooc te zijn en blijven ook tijdens het ressen

ben meestal Mana Tide slet voor een healgroup

• Tr!gger
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10:50
Zo goed is ie iig niet :P. De horde die ie vecht zijn stuk voor stuk allemaal houten klazen om het maar even zo te zeggen. Op 7:30 tegen een troll rogue in blackrock mountain gebruikt ie niet eens berserker rage om the rogue gouge te breken om maar iets te noemen. Genoeg schoonheidsfoutjes dus die afgestraft worden bij een echte opponent ;)

Ik speel overigs zelf ook warrior.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op zondag 25 september 2005 @ 20:34:
[...]

communicatie is de key :)

wij hebben ook een vaste ooc'er
en het probleem is dat het dus best nog wel lastig is om goed ooc te zijn en blijven ook tijdens het ressen

ben meestal Mana Tide slet voor een healgroup
Precies, alles wat er gedaan moest worden deed 'ie in /rs en dus als iedereen daarnaar luisterd maakt het de battle veel makkelijker.

Ik raakte wel ic na een tijdje maar die curse van Garr flagged je niet volgens mij, en ook AoE flagged je niet maar ook die weet ik niet zeker. Maar goed toen ik bij Garr ic raakte stond ie al op 6% en waren er geen dooie dus alles is goed gekomen. Hopelijk dropped er een keer wat Earthfury want die stomme Clothies lachen zich dood met die loot daar of misschien hebben ze gewoon mazzel

• Marcel34
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-03-2016
Lekker weer MC vandaag, mooie nieuwe run tot en met Shazzrah. Maar een wipe op de hele run toen een Corehound ineens zin kreeg in priest en besloot ons aan te vallen. :O Verder perfecte run, helemaal omdat ik m'n 4e Lawbringer item te pakken heb toen bij Geddon de Spaulders dropten. 8) Wat wel opvalt is dat we best veel Lawbringer krijgen, 6 bosses vandaag en 3 Lawbringer items. Daarnaast dropte Luci voor de 6e keer op rij de Arcanist Boots. |:( |:( Het was dat iemand met z'n alt speelde en de boots nog niet had anders was t DE geweest. 8)7

iRacing Profiel | Diablo 3

• SouLmaN
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:29
Buntmans schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:58:

Dan ga je naar hem toe in de burning steppes en krijg je "mission to stormwind" of iets in die trant: je moet hem opzoeken in stormwind.

Als je dat gedaan hebt, krijg M.W. zo'n uitroepteken boven zijn hoofd en kan je een raid quest in stormwind starten. nu zat ik niet zo op te letten dus starte ik hem al in mijn eentje, abandoned dus maar.

nu het probleem, waar komt die M.W. nu niet terug op zijn oude plek zodat ik die quest (met anderern) kan starten ?

Geen ervaring mee, maar die Raid quest kan je gewoon in je eentje doen :)

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:00

Snappie88

Mr. Hollywood

Zojuist is op Bladefist Azuregos en Kazzak beiden door Affliction neergehaald :( Craftwerk probeerde ook nog even Azuregos, maar zo voor de eerste keer het proberen terwijl je Affliction bij elkaar ziet komen wil niet echt lukken.

Ach, over een weekje nog een keertje proberen :) (trouwens ook Cenarion Belt gevonden :P)

Surfin' paradise!

• On_E
  • Laatst online: 19:08

On_E

Housemusic

Crowmeister schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:56:
[...]

Wij net ook Garr en Gehennas neer, inderdaad een stukje makkelijker dan Magmadar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:13
-edit-

lama, in de wei... :)

[Voor 82% gewijzigd door enira op 25-09-2005 23:08]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• QuarK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01-10 09:30
Ouwe koe Jarnotjuh, 1 april grap.

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:13
QuarK schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:56:
Ouwe koe Jarnotjuh, 1 april grap.
Kwam er ook achter :X

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• White Dust
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07-10 21:25

White Dust

PlaneScape: Torment

Even op thottbot gekeken... soms vraag je je echt af wat voor IQ sommigen daar hebben... discussie over cloak of warding ontaard in of een druid kan tanken, met de nodigge geflame...

Ps. ik ben er overuit dat een druid kan tanken ;) Scholo met een vijfmans groep gedaan (2 druids, 1 mage, 1 pali en 1 rogue) ik was maintank, worked like a charm.
Probleem was aan het eind bij Barov... daar heb je echt een priest nodig die 1 van de adds shackeld

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Starchild schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:30:
Even op thottbot gekeken... soms vraag je je echt af wat voor IQ sommigen daar hebben... discussie over cloak of warding ontaard in of een druid kan tanken, met de nodigge geflame...

Ps. ik ben er overuit dat een druid kan tanken ;) Scholo met een vijfmans groep gedaan (2 druids, 1 mage, 1 pali en 1 rogue) ik was maintank, worked like a charm.
Probleem was aan het eind bij Barov... daar heb je echt een priest nodig die 1 van de adds shackeld
wij hebben daar op guild runs vaak deze combinatie:

2 paladins, 1 druid, 1 mage, 1 rogue.

1 paladin is holy specced, dus die healed,
1 paladin is protection specced dus die tanked,

Bij Barov hebben we daar de adds gechain feared. Werkte perfect.

Maar ik ben het er hardstikke over eens dat een druid goed kan tanken. Zeker in de 5 man instances is een druid beter dan een paladin tank en niet veel slechter dan een warrior tank. Tuurlijk mist hij block en shieldwall maar die heb je daar toch nog niet echt nodig :P

• The Realone
Dus...vanavond van Sulfuron naar Majorhomo naar....jawel....Ragnaros gegaan. Eerste poging op hem (en de enige van vanavond) mislukte jammerlijk. We gingen wat posities uitleggen en het één en ander testen. Toen we goed en wel bezig waren hoorden we een gassie op Ventrilo: "Hey you can talk to this guy!", hij had het dus over Majordomo. Heel de raid: "NO!!!!!!!". Mjah helaas, dat was te laat en toen kregen we onze grote vriend en zijn vlammetje onder ogen te zien. Snelle wipe, toen we weer terugwaren kregen we hem niet plat.

Op 73% kwamen de spawns al en die zorgden bij ons al voor een wipe. Daar bleef het dan ook bij. Maar we gaan dit de komende weken nog vaak doen en plat gaat ie (ooit...) ! >:)

Als iemand nog tips heeft voor een n00bguild om dit varkentje het makkelijkst aan te pakken dan zijn deze altijd welkom. 8)

BTW: Mijn Eye of Shadow ging naar een guildie voor 600G. Ben ik ook wel tevreden mee, al kreeg ik al een bod van 1200G van een non-guildie. :|

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is een goede plek om dreamfoil te vinden? en icecaps?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Okyah
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wij net ook Ragnaros geprobeerd. Eerste keer een serieuze try (vorige keer was met slechts 30 man en in full twill XD), 3%..... :P Dus wij allemaal rennen > 2e keer van deze try > down :P Nja, redelijke leercurve, niet? :D In 2 keer onder de knie? :D Jammer dat het niet in 1 keer was :( Er was 1 rogue offline in de raid, we zijn van mening dat het anders wel gelukt was :+ Sons of flame kwamen nl @ 3% (voor de 2e keer), maar met iets meer dps was het prob wel op tijd gelukt. Tja... Maar > Viel me enorm mee. Ik dacht echt dat we het tig keer zouden moeten proberen. De drops waren niet super though.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• bangkirai
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 27-11 20:32
zit er een raid guild met nl-ers op silvermoon toevallig?

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:25

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

The Realone schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:15:
BTW: Mijn Eye of Shadow ging naar een guildie voor 600G. Ben ik ook wel tevreden mee, al kreeg ik al een bod van 1200G van een non-guildie. :|
Wow... wij (blackraven) dele zulke epics uit :p, laatst dropte dat epic warrior book, dies toen for free gegaan naar de MT..

600G, zou ik niet er voor hebben

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Binno
  • Laatst online: 23-11 15:56

Binno

. .. ... ....

himlims_ schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:54:
wat is een goede plek om dreamfoil te vinden? en icecaps?
icecap vind je alleen in winterspring, dreamfoil er zijn een aantal leuke plekken waar je die kan grinden EPL, Aszara (of hoe je et ook typed) & ungoro crater .. er zijn wel meer plekken waar je dreamfoil kan grinden maar deze 3 vind ik meestal meer dan in bijv felwood

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

• Binno
  • Laatst online: 23-11 15:56

Binno

. .. ... ....

Buntmans schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:58:

guildie van me had et zelfde probleem.. gewoon iemand die de quest ook nog moet doen maar nog nie die stap gedaan heeft even joinen in een groep.. moet werken

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:01
MrVegeta schreef op maandag 26 september 2005 @ 01:31:
[...]

Wow... wij (blackraven) dele zulke epics uit :p, laatst dropte dat epic warrior book, dies toen for free gegaan naar de MT..

600G, zou ik niet er voor hebben
dus jullie verkopen spullen in de guild aan elkaar? :P

Strava, Twitter

• bcd87
  • Niet online
Webgnome schreef op maandag 26 september 2005 @ 07:41:
[...]

07:41, ik denk dat het niet lezen je wel vergeven kan worden rond deze tijd ;)

• Zoneseek
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 02-08-2008

Zoneseek

Taking a Stand

Snappie88 schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:37:
Zojuist is op Bladefist Azuregos en Kazzak beiden door Affliction neergehaald :( Craftwerk probeerde ook nog even Azuregos, maar zo voor de eerste keer het proberen terwijl je Affliction bij elkaar ziet komen wil niet echt lukken.

Ach, over een weekje nog een keertje proberen :) (trouwens ook Cenarion Belt gevonden :P)
Man dat was me een potje lollig. Wij komen vers uit MC met wat nieuwe Rag loot, dus het eerste wat er comms gezegd wordt is Kazzak/Azure up? Dus hop lui op de alts en checken en waarachtig, Azuregos is up. Wij er naar toe, starten het gevecht en halverwege een stuk of 10 Craftwerk die het gevecht genoeg verstieren dat we wipen (ging echt kut sowieso ;/).

Wij een corpserun, ineens iemand op zijn alt in Blasted lands: Kazzak is up! Nja, onze priest had na 4 dagen Winterspring farmen nog steeds zijn Eye niet en Kazzak is leuker en dropt beter, dus hop iedereen rezzen en gelijk portal naar Orgrimmar. Natuurlijk gelijk wat triomfantelijke Craftwerk in IRC die dachten gewonnen te hebben, nja wij weten wel beter :D

Dus we komen aan bij Kazzak, staan dr 40 man van Synergy klaar om hem te pakken. Wij netjes wachten totdat we genoeg hadden voor een professionele tegenaanval en hop, Synergy gewiped op Kazzak ;p Blijkbaar was het een mogelijk tussendoortje (ze gingen naar BWL) dus ze hearthen gelijk. Natuurlijk blijven er 5 of 6 achter om ons te proberen te wipen maar gelukkig weet Blizzard daar raad mee (nogal zielig, in ons server kanaal #bladefist staat een regel op dat je niet mag gaan lopen schreeuwen dat er een guild met een raidboss bezig is. Helaas is een van de ops een Officer in Synergy en tsja, dan mag het natuurlijk wel...).

Anyway, tijdje Kazzak niet gedaan een een goed getimede fearbomb van een nu vakantie-houdende want gebannede priest zorgt voor wat dooie healers -> wipe, maar de tweede keer hebben we hem mooi strak in 1,5 minuut neer. Eye of Shadow naar onze ZEER HAPPY priest (we waren hem al lang genoeg aan t pesten over zijn staf ;p), Blazefury Medallion naar een van onze tanks (meer een gimmick item niemand wilde het ;p) en Flayed Doomguard belt naar een van onze Droods.

Maar we zijn nog niet klaar natuurlijk!

Hup, terug naar Orgrimmar -> Valormok voor Azuregos part 2 (want Craftwerk was of gewiped of nog aan het verzamelen aangezien ze nog steeds up was) en net als ik en Banaj (mage vriend van me) aankomen stort Craftwerk zich op Azuregos. Binnen 2 minuten al een stuk op 10 Such is the price of curiosity maar voor de grap doe ik ook nog maar een Intimi Shout tijdens een teleport. Werd helaas niet gewaardeerd maar ach, ik hoef toch geen loot van Azure dus ik blijf wel rondhangen met Mark of Frost om wat Alliance te pesten ;p

Anyway, uiteindelijk ook Azure down na wat lol met ge-ijsblokte Craftwerkertjes, Cold Snap naar Banaj (die daar ERRUG blij mee was) en Puissant Cape naar Penn onze dps meester warrior.

Hmm wat hebben we nog over, het is immers pas 10 uur. Hey, we hebben Hakkar nog levend in ZG, doen we ook nog wel ff! Dus: Fang of the Faceless (naar Grd) en Seafury Gauntlets (Bal), en die sneaky Banaj ninja'd zijn Heart of Hakkar voor die uber trinket. Met ToEP en Zandalar Hero Badge doen zijn Frostboltjes nu 1200-1300 damage en 2300 crits ;p.

Anyway, leuke manier om je bezig te houden op een zondag ;p Kan iemand me vertellen waarom m'n ogen zo bloeden? :(

Sindorel <flatline> Profiel: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Magtheridon&n=Sindorel Lvl 70 Belf Huntress op Magtheridon

• GG85
  • Laatst online: 17:31

GG85

.......

Leuk dagje gisteren, eerst met m'n lvl 43 palli alvast Truesilver Champion (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=7960) uit de AH geplukt voor 17g, zie ik dat iemand Twig of the World Tree (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13047) te koop aanbied, dus ik denk: laat ik het eens proberen, toch goud zat (75 op dat moment). En wat denk je? 30g wou die gek er maar voor hebben!
Ik heb dus nu als lvl 43 alvast 2 super wapens voor als ik lvl 47 en lvl 53 wordt voor 47g! Erg leuk dagje zo.

• Bokkie
  • Niet online
mja liever rooie ogen na die dag dan mijn zondag :/

ST pug 1: (8e in totaal) wipe op dragons, healer smeert em
ST pug 2: (9e) trollen zijn dood, draken zijn dood, lopen richting jammal an hunter moet weg :/ regelen nieuwe hunter (is ook skinner) onze lvl 60 tank is het daar niet mee eens, zegt enkel fuk of en leaved :/ lijer, meteen op ignore geknald tank weg, dus healer heb er ook geen zin meer in ook weg :/

5 uur naar de klote inmiddels met 2 halve ST runs inc lfg geroep

in orgri => bladiebla lfm lbrs raid, mooi denk ik, ben lvl 58 mage, kan vast wel mee, en ja ik mag mee
in kargath, sjips ik moet even eten, ik meld dat ik even 10 mins weg ben en dat ik ze wel inhaal iedereen gaat accoord en ik ben 10 mins weg

kom terug, halve raid weg, inc de leader :? wtf scroll up, hebben bad pull gehad en meteen 3 man weg daarna :(

naj inmiddels half 8 's avonds ik beetje questen enzo, ik pak de hydraxian quests alvast
nog wat doen in EP, zit op de windrider => crash |:( ja hoor crash op zondag avond op prime time :/ queue van 800+ man :/

21 uur zit weer in game eindelijk, naja dan maar wat stormers en rumblers pakken, oh joy
zondagje wow gedaan welgeteld 2 quests completed

vanavond weer MC, ben de shaman met meeste DKP op dit moment, (2x zoveel als de shaman onder mij) er kan maar beter EF droppen vanavond of aurastone hammer :( anders gaan er wat dooie alliance vallen :P

• The Realone
Webgnome schreef op maandag 26 september 2005 @ 07:41:
[...]

Jup, zulke zooi wel. Ik was het er ook niet mee eens geweest als ik dat voor niks af had moeten geven. Tis net hoe je guild daar mee om gaat.

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-11 13:16

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eindelijk voor het eerst Onyxia gezien, moest mn Blood nog inleveren bij Haleh dus snel even gedaan en meteen maar richting Onyxia gegaan met een raid group ;)

Laatste try waar ik bij was was 39% :(
Wie weet volgende keer meer geluk! :P

Dinsdag MC, hopelijk kan ik nog mee... ik haat signup-threads die in het weekend worden gepost :P

• MadKow
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 22:23
Gister een pristine black diamond voor mijn lvl 55 pally weten te kopen voor maar 45g :9 Er waren er blijkbaar veel gevonden want op de AH stonden er ook meerdere te koop voor 100g. Ik had echter niet verwacht dat die kerel in trade akkoord zou gaan met mijn bod van 45g :D

• GG85

GG85

.......

Hmm, op bloodfeather zijn ze tussen de 40 en 100g buyout, maar ja, de prijzen zijn daar zoiezo fucked up

• Cyberia100
  • Laatst online: 11-06-2007

Cyberia100

.Mace.<F4F>

Dunemaul word nu echt overspoeld met Pristine Black Diamonds.. ze gaan bij ons in de trade channel al voor 40g.

Van het weekend eindelijk 60 met mn warrior.. klein feestje in IF met de guild :p
Ben nu nog full fury build, ga dus ff een paar dagen lekker PvP'en, en daarna respecc naar een wat meer prot build voor de instances.

Ik was dus in Plaguewood mn laatste XP bij elkaar aan het sprokkelen, moest nog 180xp, dus snel door naar de volgende mob.
Beetje weinig health, zou net moeten gaan... net voordat ik hem neer heb word ik van achter genomen door een 58 rogue..
Dus ik gewoon door op die mob.. DING.. vol hp..
Gelijk die rogue ook maar even een lesje geleerd :p (had mn retalliation ook van cooldown af.. dus het ging best hard :o)

WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU

• tomvdburg
  • Laatst online: 20-10 12:53
Starchild schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:30:

gisteren ging ik met een pug (waar ik inmiddels een pesthekel aan heb) naar Uldaman gegaan. lvl 48 mage, lvl 48 pala, lvl 47 lock, lvl 41 rogue, lvl 45 priest (me)

beweerd die paladin, dat archaedis een lvl 62 elite is.. wat een prutser. wilde al mn goud (lees 16) als weddenschap inzetten, maar had zn naam niet goed op thottbott. :| helaas.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 26 september 2005 @ 08:49:
[...]

mja liever rooie ogen na die dag dan mijn zondag :/

ST pug 1: (8e in totaal) wipe op dragons, healer smeert em
ST pug 2: (9e) trollen zijn dood, draken zijn dood, lopen richting jammal an hunter moet weg :/ regelen nieuwe hunter (is ook skinner) onze lvl 60 tank is het daar niet mee eens, zegt enkel fuk of en leaved :/ lijer, meteen op ignore geknald tank weg, dus healer heb er ook geen zin meer in ook weg :/

5 uur naar de klote inmiddels met 2 halve ST runs inc lfg geroep

in orgri => bladiebla lfm lbrs raid, mooi denk ik, ben lvl 58 mage, kan vast wel mee, en ja ik mag mee
in kargath, sjips ik moet even eten, ik meld dat ik even 10 mins weg ben en dat ik ze wel inhaal iedereen gaat accoord en ik ben 10 mins weg

kom terug, halve raid weg, inc de leader :? wtf scroll up, hebben bad pull gehad en meteen 3 man weg daarna :(

naj inmiddels half 8 's avonds ik beetje questen enzo, ik pak de hydraxian quests alvast
nog wat doen in EP, zit op de windrider => crash |:( ja hoor crash op zondag avond op prime time :/ queue van 800+ man :/

21 uur zit weer in game eindelijk, naja dan maar wat stormers en rumblers pakken, oh joy
zondagje wow gedaan welgeteld 2 quests completed

vanavond weer MC, ben de shaman met meeste DKP op dit moment, (2x zoveel als de shaman onder mij) er kan maar beter EF droppen vanavond of aurastone hammer :( anders gaan er wat dooie alliance vallen :P
dit heb ik dus ook regelmatig. lees je ineens.. sorry gtg.. halverwege de instance.. of die lock ook in uldaman.. ineens sorry. bye kets heartstone.. gewoon INFIGHT! teringlijer..
Cyberia schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:25:
Dunemaul word nu echt overspoeld met Pristine Black Diamonds.. ze gaan bij ons in de trade channel al voor 40g.

Van het weekend eindelijk 60 met mn warrior.. klein feestje in IF met de guild :p
Ben nu nog full fury build, ga dus ff een paar dagen lekker PvP'en, en daarna respecc naar een wat meer prot build voor de instances.

Ik was dus in Plaguewood mn laatste XP bij elkaar aan het sprokkelen, moest nog 180xp, dus snel door naar de volgende mob.
Beetje weinig health, zou net moeten gaan... net voordat ik hem neer heb word ik van achter genomen door een 58 rogue..
Gelijk die rogue ook maar even een lesje geleerd :p (had mn retalliation ook van cooldown af.. dus het ging best hard :o)
maand ofzo geleden boden ze nog 250G per stuk.. heerlijk, al die verkrachte prijzen..

[Voor 65% gewijzigd door tomvdburg op 26-09-2005 09:31]

• KeeZ
  • Laatst online: 06-09 15:52

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah in ZG dropt ie zowieso al veel en ook in scholo en strat zie ik m steeds meer langskomen, dat heet marktwerking ;)

Ik ga m vanmiddag denk ik maar kopen voor 50G; dan een 5 mans party zoeken voor die helse scholo quest...

Deze plek is te koop.

• bcd87
  • Niet online
KeeZ schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:45:
Mjah in ZG dropt ie zowieso al veel en ook in scholo en strat zie ik m steeds meer langskomen, dat heet marktwerking ;)

Ik ga m vanmiddag denk ik maar kopen voor 50G; dan een 5 mans party zoeken voor die helse scholo quest...
Klopt ja, in ZG heb je die jinxed hoodoo piles die een vrij grote kans hebben een PBD erin te hebben.
Wij hadden er nog eentje uit strat, ik gewonnen :)
Da's mooi, heb ik em alvast liggen voor m'n Zul'Gurub head/leg enchant :P

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Zat vanochtend op 580G, stonden Stonegrip Gauntlets op voor 40G buyout. Effe gekocht en gerelist voor 125G want voor zoveel gaan ze bij ons op de server. Wel cool, 200% winst.

Hopelijk snel mijn epic mount.

Ik had materials voor mijn Arcanite Reaper, toch maar besloten om deze te sellen aangezien met 1.8 epics betere keuzes worden. Zodoende dus maar voor epic mount sparen.

"Oooh Jeroen!"

Zaterdag een leuke guild Z'B run gedaan, eerste keer daar. Erg toffe instance, en een heel stuk moeilijker dan UBRS. Helaas niet verder dan de 1e twee priests gekomen (poison en bat priest). Poison priest ging de eerste keer mis omdat de MT te lang in een cloud bleef staan, maar de bat priest ging meteen goed. Best een ranzige encounter trouwens, met die brandende guano :D

Edit: ligt het aan mij of liggen de WoW fora eruit?

[Voor 8% gewijzigd door Hydra op 26-09-2005 10:15]

https://niels.nu

• Vinnie_N
  • Laatst online: 17-06 20:23
Gebruikte altijd een plugin genaamd lootlink, (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=130)
na de 1.7 patch doet hij heel vervelend geeft errors als ik over een item in het venster ga, heb de plugin geprobeerd opnieuw erop te zetten maar dat heeft dus geen zin.
Kijk ook regelmatig of er een update komt maar die blijft maar uit, heeft iemand lootlink zonder problemen aan de praat onder 1.7 ? of weet een ander soortgelijk plugin die wel werkt zonder errors?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vinnie_N schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:20:
Gebruikte altijd een plugin genaamd lootlink, (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=130)
na de 1.7 patch doet hij heel vervelend geeft errors als ik over een item in het venster ga, heb de plugin geprobeerd opnieuw erop te zetten maar dat heeft dus geen zin.
Kijk ook regelmatig of er een update komt maar die blijft maar uit, heeft iemand lootlink zonder problemen aan de praat onder 1.7 ? of weet een ander soortgelijk plugin die wel werkt zonder errors?
Weird want hij's wel degelijk geupdate voor 1.7 en werkt bij mij goed.

"Oooh Jeroen!"

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-11 13:16

RaseriaN

So much choices..

@Hydra : Klopt, zat er 5 seconden geleden nog op, wil naar index en toen was het Error :(

• Vinnie_N
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:23:
[...]
Weird want hij's wel degelijk geupdate voor 1.7 en werkt bij mij goed.
Geupdate voor 1.7? De nieuwste versie die ik daar zie staan op curse gaming is 1.6.0 en die is van 24 juli, lijkt me sterk dat die is geupdate voor 1.7? (aangezien die volgens mij nog geen 2 weken oud is)
Zou je me kunnen vertellen waar je die gedownload hebt?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vinnie_N schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:27:
[...]

Geupdate voor 1.7? De nieuwste versie die ik daar zie staan op curse gaming is 1.6.0 en die is van 24 juli, lijkt me sterk dat die is geupdate voor 1.7? (aangezien die volgens mij nog geen 2 weken oud is)
Zou je me kunnen vertellen waar je die gedownload hebt?
Curse-gaming zuigt dan ook, http://ui.worldofwar.net FTW. Alstu: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=330

"Oooh Jeroen!"

• Vinnie_N
Ah super , mijn dank is groot 8)

• DarthRaider
  • Laatst online: 09-06-2015
w00t! Druid talents preview voor 1.8. Moonkin form :D

http://www.wow-europe.com...ev/1p8/druid/talents.html

• porn*
  • Laatst online: 12:02
Hehe leuke succesdag, voor mij was het minder gisteren... Kom allereerst 15 mins te laat voor MC, dus de rogue spots waren al bezet. Dan maar ff douchen en ontbijten denk ik, whispertje gemist dat ik toch mee kon... natuurlijk na 20 mins was ook die plek bezet. Naja dinsdag maar weer, dus ik in de AV queue. 2 uur, valt mee denk ik. Dat wordt, 3 en vervolgens 4 uur. Zit ik er eindelijk in, half uurtje gespeeld (met dikke lag van 500-1500...) disconnect. Ik wil reconnecten, 470 queue. Maar even gestopt dus voor ik helemaal aggressief begon te worden...

's Avonds laat nog even met m'n warrior alt verder gegaan, tot nu toe 1h + shield gebruikt omdat ik vond dat een 2h te traag en log was. Even gegrind tot 20, meteen dual wield gehaald, had al een leuke MH mace in de AH gekocht dus even los gaan en... het killen gaat echt 3x zo snel, en m'n rage bar blijft zich maar vullen (t.o.v. wachten wachten daarvoor). Heerlijk!

Btw: er zijn geruchten dat er binnenkort transfers mogelijk zijn van Warsong -> andere server, weer iemand toevallig al meer hierover, welke server(s) bijv? En naar welke server moet ik absoluut niet gaan? Misschien is het handig om in de startpost een lijstje te maken met servers waar nu veel problemen zijn, zodat mensen daar rekening mee kunnen houden bij het aanmaken van een char... Heb nu een alt op Darksorrow en vergeleken met Warsong is die server een paradijs. Haast nooit plat, sowieso nooit queue, geen disconnects, etc etc. Alleen nog ff 60 worden en kijken hoe het dan met de BG's is.

[Voor 26% gewijzigd door porn* op 26-09-2005 10:58]

• SouLmaN
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:29

Netjes man, nu nog je tank gear en op naar MC :p

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

porn schreef op maandag 26 september 2005 @ 10:55:Btw: er zijn geruchten dat er binnenkort transfers mogelijk zijn van Warsong -> andere server, weer iemand toevallig al meer hierover, welke server(s) bijv? En naar welke server moet ik absoluut niet gaan? Misschien is het handig om in de startpost een lijstje te maken met servers waar nu veel problemen zijn, zodat mensen daar rekening mee kunnen houden bij het aanmaken van een char... Heb nu een alt op Darksorrow en vergeleken met Warsong is die server een paradijs. Haast nooit plat, sowieso nooit queue, geen disconnects, etc etc. Alleen nog ff 60 worden en kijken hoe het dan met de BG's is.
Blizard gaat een transferservice invoeren. Tegen betaling kun je dan naar elke gewenste server.

Afhankelijk van je huidige server kun je moven naar:
Char op PVP server: alles
Char op PVE server: alleen pve servers (dus ook pve-rp)

Ik zal dan ook moven naar Argent Dawn of Earthen Ring. Vrienden van mij zitten op de PVP servers Burning Legion en Kor'Gall en ook zij komen naar de servers zodat we weer samen kunnen spelen.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nice, alleen jammer dat shapeshifting nog steeds polymorph en slowening spells ontdoet. Dat vind ik persoonlijk overpowered.

"Oooh Jeroen!"

• Apoc2K
  • Laatst online: 26-08-2017

_/-\o_ Hehe, Die rogue zit zich nu nog steeds af aan het vragen wat de n**k daar gebeurde :P
Maar wat is een goede DPS voor een level 46 war met een 2 hander, wield nog steeds Whirlwind Axe ;, Ik vind maar geen goede betaalbare vervanger ervoor, mischien toch een keer The Rockpounder proberen te halen.
Zelf zit ik nu op 72.3 DPS, maar als ik screens kijk van level 55+ gasten die vervolgens 300 / 350dps er op hebben zitten ga ik toch wel eens twijfelen aan mijn kwaliteiten als een warrior.

• Cyberia100

Cyberia100

.Mace.<F4F>

SouLmaN schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:02:
[...]

Netjes man, nu nog je tank gear en op naar MC :p
Yep.. dat worden heel wat instance runs voor wat leuke gear ;-)
Heb nu (met mn pre-60 gear :o) 5,5k armor en 4,7k health unbuffed.
Zit te denken om eerst maar eens het veel voorkomende Valor setje bij elkaar te rapen.
Alhoewel ik die planning ook had met de Imperial Plate, maar was toch maar voor losse items gegaan.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Apoc2K schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:15:
[...]

_/-\o_ Hehe, Die rogue zit zich nu nog steeds af aan het vragen wat de n**k daar gebeurde :P
Maar wat is een goede DPS voor een level 46 war met een 2 hander, wield nog steeds Whirlwind Axe ;, Ik vind maar geen goede betaalbare vervanger ervoor, mischien toch een keer The Rockpounder proberen te halen.
Zelf zit ik nu op 72.3 DPS, maar als ik screens kijk van level 55+ gasten die vervolgens 300 / 350dps er op hebben zitten ga ik toch wel eens twijfelen aan mijn kwaliteiten als een warrior.
Probeer als je lvl 51/52 bent Alterac Valley te doen voor de Korrak quest, dan krijg je Ice Barbed Spear. Wellicht een Polearm maar je andere pre-epic keuze kost 20 arcanite bars.

"Oooh Jeroen!"

• Cyberia100

Cyberia100

.Mace.<F4F>

[...]

Ik doe (als ik redelijk aan het critten ben) een dikke 350-400 dps met mn dual wielding nu.
(wel de +25% offhand in mn fury tree natuurlijk en redelijk wat +agi gear ;-))
Het ziet er best wel leuk uit allebei je 1H'ers critten voor 1000-1300, Bloodthirst erover heen, en hopen dat ze een beetje dodgen voor overpower.
Rage opbouwen en als ze onder de 20% hp vallen een execute crit van 2500+ geeft best voldoening :+

Zal straks wel weer wennen zijn met een wat meer prot build.

• DamageCase
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18-09-2014

DamageCase

Disposable Hero

Weet iemand waar er in de omgeving van Den Haag nog gamecards te krijgen zijn?

Ben bij de mediamarkt en de gameshop geweest en die waren helemaal leeg :((

Ik heb nog drie dagen en begin toch wel een beetje zweten nu :'(

1984 was not supposed to be an instruction manual.

• KeeZ
  • Laatst online: 06-09 15:52

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij FRS kan je ze online bestellen, bol.com kan dat vast ook wel voor je...

Deze plek is te koop.

• Apoc2K
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:23:
[...]
Probeer als je lvl 51/52 bent Alterac Valley te doen voor de Korrak quest, dan krijg je Ice Barbed Spear. Wellicht een Polearm maar je andere pre-epic keuze kost 20 arcanite bars.
Daar zat ik ook aan te denken, maar meeste gasten bij ons op de server zeiken aan een stuk door dat de IBS niet in de handen van een level 51 thuishoort.
Ah well, meeste greens in de AH zijn nu van hetzelfde niveau als Whirlwind of hoger, zal eens wat rondkijken. (Zou een moord doen voor een Khang ;))

• GG85

GG85

.......

72.3 voor een lvl 46 warrior is wel heel weinig ja, ik zit met m'n 43 palli zonder buffs al op 80.4, met buff (blessing of might) op 90.nogwat. :P
Mijn palli: http://wow.allakhazam.com/profile.html?289902

[Voor 3% gewijzigd door GG85 op 26-09-2005 11:42]

• Exitium
  • Laatst online: 19-11 14:49
Leuk dagje gisteren. Speel sinds gisteren weer (paar maanden rust genomen, drukte en geen zin) en was op weg naar Badlands. Stond net in Loch Modan toen een guildie vroeg of er nog mensen interesse hadden in SM deel twee. Sure! :) Ik dus weer terug naar IF, kon HS niet gebruiken. Met twee guildies (35 hunter en 36 pally) en een vriend van hen (60 rogue) dus maar SM in geweest. Na een halve whipe (bad pull van de hunter, zette me voor Mograine plus drie mobs :(, ik en de andere pally dood, rest was op tijd buiten) alsnog Mograine gekilled, heb ik Aegis of the Scarlet Commander mee verdiend. :D

Edit: Wat is de beste manier om goud te verdienen naast m'n profs? Heb nog geen 7G atm. :(

[Voor 8% gewijzigd door Exitium op 26-09-2005 11:53]

SWTOR: Vidale (Jedi Sage, Oasis, Hydian Way)

• bcd87
  • Niet online
[...]

De dps in je charscreen echt?
Zulke DPS als jij zegt (300/350, of tegen de 500 aan zelfs op lv60), ga je alleen redden met een fury build terwijl al je procs aanstaand.
Met een 2-hander en een MS build zal je nooit echt hoge DPS in je char-screen te zien krijgen, maar een MS build gaat dan ook om burst damage, en fury om sustained damage.

• Thijs
  • Laatst online: 18:31
Gisteren weer ZG gedaan en boss nummer 4 eindelijk dood gekregen. Hij dropte dit zwaardje waar onze enige warrior in de raid wel erg blij mee was. :P

http://www.thottbot.com/?i=51416

Ook boss nummer 5 (tiger boss) geprobeerd, maar zodra hij weer levend komt en in een groot beest verandert, is het totale chaos. :P MT agro laten krijgen lukte niet echt en gewoon dom nuken kwamen we niet verder dan 65% mee. Iemand tips?

• Apoc2K
Zit alvast 5dps verschil op de wapens, en grimlock heeft for een pre-MS build weinig te bieden, daarvoor moet je al richting Tusker Sword of the Bear ofzow gaan.
Zelf heb ik ook een hele tijd dual wield gebruikt, wat redelijk goede dps op leverde ook iets van 70dps op de main hand, buffed en 40 op de off hand.
Het zal wel weer goed komen, wat meer STR en AGI gear kopen, Heb nu tegen de 3000HP, beetje erg veel in stamina gestoken ;)

• bcd87
  • Niet online
Thijs schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:00:
Gisteren weer ZG gedaan en boss nummer 4 eindelijk dood gekregen. Hij dropte dit zwaardje waar onze enige warrior in de raid wel erg blij mee was. :P

http://www.thottbot.com/?i=51416

Ook boss nummer 5 (tiger boss) geprobeerd, maar zodra hij weer levend komt en in een groot beest verandert, is het totale chaos. :P MT agro laten krijgen lukte niet echt en gewoon dom nuken kwamen we niet verder dan 65% mee. Iemand tips?
Tiger boss, hmmm heb hem 1 keer gezien dus wat ik nu ga zeggen hoeft niet helemaal 100% correct te zijn.
Als die weer opstaat uit de dood en in een tijger veranderd heeft die heel erg jumpy aggro, geef de 1e tank dus genoeg tijd.
Dan is het gewoon het best om iedereen zo dicht mogelijk bij de tanks te hebben zodat als die naar een squishie gaat de tank niet 5 seconden moet rennen om die squishie te redden (wat na 5 seconden al te laat zal zijn)
Met die strategie kregen we hem neer, maar 't kan zijn dat ik wat details ben vergeten.

• MrOizo2005
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 26-11 18:28
Ey Thijs check deze link
http://www.whataboutpp.com/zgs/4.html

Zoek dan even op thekal

grtjes Oizopower

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Oh! Dat is wel erg gaaf zeg! Damn, moet ik straks OOK nog een druid naar 60 levelen na m'n priest en m'n mage :D

https://niels.nu

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
GG85 schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:41:
72.3 voor een lvl 46 warrior is wel heel weinig ja, ik zit met m'n 43 palli zonder buffs al op 80.4, met buff (blessing of might) op 90.nogwat. :P
Mijn palli: http://wow.allakhazam.com/profile.html?289902
Met mn lvl44 hunter zit ik nu (met Aspect of the Hawk + Trueshot Aura) op 106 dps, exclusief pet (die doet ca 30dps dacht ik). :)

Lekker weekend gehad; Ben goed gelevelled, was toen ik lvl40 haalde helemaal blut, en nu alweer ruim 60g. :)

Mijn conclusie: Het enige wat ik mis aan mn mage is het zelf kunnen maken van water en het kunnen teleporteren. He, dat zijn precies de sterke punten van een mage volgens Blizzard. :+

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Als die als tijger shift moet je 2 tanks erop zetten. De MT laat je sunderen en taunten, en de OT doet alleen taunt. 15 seconden moet zat zijn. Zodoende heeft de MT alle aggro en de OT is zowiezo 2de op zijn hate list.

Na 15 seconden gewoon full out gaan.

"Oooh Jeroen!"

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee