Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nieuwe fase van Character migration:

To alleviate the queues on some of the most populated realms we will start the first of several phases of migration Tuesday September 27th. This phase will last until and including Friday September 30th. Note, however, that we reserve the right to close down any migration at any time should the population on a destination realm approach the population cap on the realm.
To not increase the load on the database during peak playing hours the migration will be open only between 03:00 and 15:00 CEST (GMT/UTC +2) each day.

We aim to offer migration to all the most highly populated realms over the next month or so. However, due to technical considerations the order in which the realms are offered migration will not strictly reflect the population order.

The following migration will be part of this phase, all destination realms being completely new realms:

Shadow Moon –> Magtheridon
Burning Legion –> Magtheridon
Daggerspine –> Neptulon
Warsong –> Neptulon
Bloodscalp –> Twisting Nether
Stormscale –> Twisting Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:05:
Alu moet weer huilen hoor :P

wel nice, 10 man stopt om 11 uur maar de rest gaat gewoon lekker door naar geddon en shaz. Geddon dropte dus de rechterhelft, en mijn felheart pads :P. Shaz direct erachteraan gedaan en die dropt mooi de linkerhelft :D

wij hebben dus 1 warr nu in de guild die hard moet gaan grinden voor al ze spulletjes ;)

morgen dus maar even golemag/sulferon en domo omleggen en dan zit MC er weer even op :P hoewel ik wel denk dat we gaan whipen @ ragna om het wat beter te leren :)

zoniet mischien een onyxia erachteraan =D die is ook wel snel neer te krijgen :P
nice :) mja had wel meegewild, maar de wekker ging vanochtend weer half 6 :)
nog shammie drops?

btw vandaag GEEN onyxia, expres niet omdat de ene persoon wiens QS vorige week mislukte, vandaag niet kan :P daarom is onyxia expres voor morgen geplanned

naja hoop dat er vanavond wel wat shaman spul dropt en morgen 10 storms helm :P

edit:

Migratie is open :)

mischien maak ik even een lvl 1 char, pomp ik die vol met goodies en transfer ik die :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-09-2005 08:27 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

@jarnotjuh: vraag anders eens inguild dat het voor de Ony Q chain is, wedden dat er veel mensen bereid zijn je even te helpen ermee? Anders roep een keer als ik niks doe ipv altijd te roepen als ik net wil gaan grinden / instance induiken ;)

Vanavond eindelijk weer MC in na 1,5 maand niet meer gezien te hebben :9
Heb er zin an! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gisteren in UBRS stond ik weer 1e met damage uitdelen :) iets meer dan 360000 damage :)
Best leuk... mja mijn backstabs critten heel vaak... en dat komt dan over de 1000...
Deze trouwens nog gescoord...
http://www.thottbot.com/?i=16552

Best leuk dingetje :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:46
TiBoD schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:27:
Huppa, gisteravond eindelijk lvl60 geworden.. Raad eens waar?

In MC 8)

Meteen ook ff een epicje gescoord.

[afbeelding][afbeelding]

Amuna - 60priest - Daggerspine
Gratz, maar kan het zijn dat jij een dag of 2 geleden in Darkwhisper Gorge in Winterspring te vinden was? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02
RaseriaN schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:52:
@jarnotjuh: vraag anders eens inguild dat het voor de Ony Q chain is, wedden dat er veel mensen bereid zijn je even te helpen ermee? Anders roep een keer als ik niks doe ipv altijd te roepen als ik net wil gaan grinden / instance induiken ;)

Vanavond eindelijk weer MC in na 1,5 maand niet meer gezien te hebben :9
Heb er zin an! :)
Is een optie inderdaad :P
Die 2 van de guild waar ik mee mee ging, die wilden jailbreak EN emperor doen, dus. Zo fout was het nu ook weer niet. Natuurlijk zijn er mensen bereid om me te helpen, maar bijna alle lvl 60's die online waren, waren met dm north bezig. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 17:27

On_E

Housemusic

Azqi schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 06:58:
Nieuwe fase van Character migration:

To alleviate the queues on some of the most populated realms we will start the first of several phases of migration Tuesday September 27th. This phase will last until and including Friday September 30th. Note, however, that we reserve the right to close down any migration at any time should the population on a destination realm approach the population cap on the realm.
To not increase the load on the database during peak playing hours the migration will be open only between 03:00 and 15:00 CEST (GMT/UTC +2) each day.

We aim to offer migration to all the most highly populated realms over the next month or so. However, due to technical considerations the order in which the realms are offered migration will not strictly reflect the population order.

The following migration will be part of this phase, all destination realms being completely new realms:

Shadow Moon –> Magtheridon
Burning Legion –> Magtheridon
Daggerspine –> Neptulon
Warsong –> Neptulon
Bloodscalp –> Twisting Nether
Stormscale –> Twisting Nether
toon volledige bericht
Apart, nieuwe servers ofzo ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
"The following migration will be part of this phase, all destination realms being completely new realms:"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Jep, zijn compleet nieuwe servers...

Ik durf te wedden dat op Bloodscalp nog geen 2% verhuisd nu het zo ver is.
Eerst iedereen zeiken en een groter mond over verhuizen, maar als puntje bij paaltje komt... zucht :)

Over 2 weken natuurlijk diezelfde mensen weer aan het zeuren over de queues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik kan je zeggen dat een enorm aantal vanuit warsong daar heen zou gaan.
Ik zelf ben het meer dan zat om met russen te spelen nu.
Al die cyrilische texten .. /sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:42:
Jep, zijn compleet nieuwe servers...

Ik durf te wedden dat op Bloodscalp nog geen 2% verhuisd nu het zo ver is.
Eerst iedereen zeiken en een groter mond over verhuizen, maar als puntje bij paaltje komt... zucht :)

Over 2 weken natuurlijk diezelfde mensen weer aan het zeuren over de queues...
de guilds moeten ook niet weg :P maar al die nieuwelingen die er de laatste periode bij zijn gekomen

Bloodscalp is nog steeds de prefered server voor nieuwe mensen namelijk :/

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 27-09-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 03-05 16:50
Exitium schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:04:
[...]

Lol, heet je toevallig Pariah en speel je op Turalyon? :P We hadden er net ééntje die ondanks zestien verzoeken te passen van onze kant rollde op twee blauwe items. Gozer toen maar gekicked (zaten in Gnomeregan. Hij heeft later trouwens nog wel met de group leader gesproken en één van de items, een blauwe BoE gun, op de mail gezet naar een hunter in onze groep. Verdient 'ie toch m'n respect enigszins terug :)) en een lvl 60 guildie erbij gehaald omdat we twee keer een whipe kregen bij de dwergjes. (stomme pulls, kreeg zes mobs op m'n dak :() Was sowieso niet lekker geregeld op zich, we hadden op een gegeven moment twee hunters, een mage, een rogue en ik. Ben je dus zo'n beetje semi-tank en primary healer. :/ Wel een lekkere groep toen, zonder problemen Thermaplugg neergehaald (was m'n eerste keer, nooit een goeie groep kunnen krijgen in Gnome :|) en nog wat leuke AH-itempjes gerolld. :) Morgen dus maar ergens anders heen.

Wat raden jullie me aan trouwens? Ben een lvl 40 pally en heb het meeste in STV al gedaan. Staan daar nog wat 45+ quests voor me klaar, maar die laat ik maar even zitten. :P Guildie raadde me Badlands aan (was ik zondagmiddag al naar op weg zelfs, tot ik naar SM geroepen werd :+), maar ik wil graag extra info. Wil wel wat XP kunnen halen (quests), maar met name ook goud. :P Ik sta open voor suggesties. ^^
LOL Nee dat ben ik niet en zo traag ben ik ook weer niet. :p Speel bijna nooit in een party en als lv 29 Hunter hoefde dat ook weer niet.

Er zijn zoveel ongeschreven regels dat het voor relatieve newbie's best wel moeilijk is om alles een beetje correct te doen. Ik weet zeker dat de meesten onbewust dingen doen die 'onhandig' zijn en niet altijd uit kwade wil. Een goede tutorial zou some handig zijn. Zeker voor al die afkortingen. Gister weer 'gdgd' wat dat ook moge zijn. In de contect gezien was het vast een goedkeurende opmerking. :D

[ Voor 3% gewijzigd door honey op 27-09-2005 10:00 ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Laatst wilde ik ff een altje aanmaken omdat ik geen zin had om in de queue te hangen in van Dragonmaw, krijg ik als nieuwe server Dragonmaw en hij is al "Full" volgens de WoW Realm Chooser! En dat terwijl Laughing Skull / Vashj / Bloodfeather nog op "New" of "Low" staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
RaseriaN schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:59:
Laatst wilde ik ff een altje aanmaken omdat ik geen zin had om in de queue te hangen in van Dragonmaw, krijg ik als nieuwe server Dragonmaw en hij is al "Full" volgens de WoW Realm Chooser! En dat terwijl Laughing Skull / Vashj / Bloodfeather nog op "New" of "Low" staan :/
Volgens mij gebeurt dat dus als je al een char op die server hebt. Heb ik namelijk bij Daggerspine ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, gister met een pug naar Scarlet Monestary gegaan. Helaas konden we geen tank vinden, dus mocht Broken Tooth tanken (ben nu BM-specced, pet heeft 48,4% damage reduction). Wat een heerlijke party was het, geweldig: 1 mage, 1 priest, 1 warlock, 1 druid en 1 hunter (ikke). En belangrijkste: niemand die adds pullde, niemand die ninja'de, niemand die schold of wat dan ook. :)
Door zulk soort momenten weet je weer waarom multiplayer toch leuker is dan solo. :)

M'n vorige trip naar SM was wat dat betreft een ramp: Pally die wilde tanken, (dual wieldende) Warrior die overal in chargde, niet wachten op mana, 3 gasten direct HS'en na het slachten van de 2e baas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 23:09
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 07:32:
[...]

nice :) mja had wel meegewild, maar de wekker ging vanochtend weer half 6 :)
nog shammie drops?

btw vandaag GEEN onyxia, expres niet omdat de ene persoon wiens QS vorige week mislukte, vandaag niet kan :P daarom is onyxia expres voor morgen geplanned

naja hoop dat er vanavond wel wat shaman spul dropt en morgen 10 storms helm :P

edit:

Migratie is open :)

mischien maak ik even een lvl 1 char, pomp ik die vol met goodies en transfer ik die :P
toon volledige bericht
nee geen sham drops :P wel weer de cenarion gloves. Hoop voor veel mensen dat de lava dredger dropped vanavond :P dan hebben ze ook nog iets leuks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb trouwens sinds dit weekend een priest op Deathwing erbij. Doe mijn best om daar de Queue een beetje op te hogen. Daar komt volgens het nieuwsbericht dus ook binnenkort een transfer regeling voor.

Zoniet ben ik over een paar maandjes graag bereid om mij door jouw warlock even te laten inblikken ;)
Tpn schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:44:
Jij zat zelf toch in een guild met veel Bulgaren. Gaan jullie met de hele guild over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
honey schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:59:
[...]

LOL Nee dat ben ik niet en zo traag ben ik ook weer niet. :p Speel bijna nooit in een party en als lv 29 Hunter hoefde dat ook weer niet.

Er zijn zoveel ongeschreven regels dat het voor relatieve newbie's best wel moeilijk is om alles een beetje correct te doen. Ik weet zeker dat de meesten onbewust dingen doen die 'onhandig' zijn en niet altijd uit kwade wil. Een goede tutorial zou some handig zijn. Zeker voor al die afkortingen. Gister weer 'gdgd' wat dat ook moge zijn. In de contect gezien was het vast een goedkeurende opmerking. :D
"Good day, good day"? :P Of misschien wel "Good djob, good djob". :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Exitium schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:09:
[...]

"Good day, good day"? :P Of misschien wel "Good djob, good djob". :D
Misschien wel gewoon "good good" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Exitium schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:41:
"The following migration will be part of this phase, all destination realms being completely new realms:"

:P
D'oh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 143011 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:10:
[...]

Misschien wel gewoon "good good" :P
Tss, die ligt veel te veel voor de hand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Jaguar645 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:05:
Alu moet weer huilen hoor :P

wel nice, 10 man stopt om 11 uur maar de rest gaat gewoon lekker door naar geddon en shaz. Geddon dropte dus de rechterhelft, en mijn felheart pads :P. Shaz direct erachteraan gedaan en die dropt mooi de linkerhelft :D

wij hebben dus 1 warr nu in de guild die hard moet gaan grinden voor al ze spulletjes ;)

morgen dus maar even golemag/sulferon en domo omleggen en dan zit MC er weer even op :P hoewel ik wel denk dat we gaan whipen @ ragna om het wat beter te leren :)

zoniet mischien een onyxia erachteraan =D die is ook wel snel neer te krijgen :P
Shazz dropt geen windseeker bindings. Garr en Geddon droppen ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:02:
[...]

nee geen sham drops :P wel weer de cenarion gloves. Hoop voor veel mensen dat de lava dredger dropped vanavond :P dan hebben ze ook nog iets leuks ^^
als lava dredger en shammie chest droppen, zijn ze beide van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ff semi-offtopic, heb de AGP versie van deze videokaart gekregen :

http://www.ati.com/products/radeonx700/radeonx700series/

past die in dit moederbord :

http://www.msi.com.tw/pro...pro_mbd_detail.php?UID=89

? :)

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 27-09-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Jup, volgens mij blijven die. maar dat wisten ze nog niet zeker.

Ik wacht even af tot een maatje van mij internet tot zijn beschikking heeft, dan vullen we samen ff die char transfer in. zodat we niet zeg maar net wel erbinnen of erbuiten gaan vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Sjoan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:10:
Het kan wel, maar het gebeurd bijna nooit. Als je in een raidgroep zit kan je geen quests completen, tenzij het een specifieke raid-quest is.
Inderdaad. En bovendien is BRD met een 5-man group op level 60 ook prima te doen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Nefarian is down in Amerika!

Word tijd dat Blizzard weer een nieuwe high level dungeon opent, want er is ondertussen al één guild die alles aan kan :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 02-05 21:48

we_are_borg

You will Comply

Wie weet of er al meer informatie beschikbaar is over een eventule add-on. Ook wil ik wel eens weten waar de aankomende patch notes staan ik kan wel hudig en van er voor vinden maar niet voor bijvoorbeeld 1.7.1 of 1.8.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
honey schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:02:
Dit soort dingen kunnen veel misverstanden geven, ik weet het nu, maar vraag me toch af hoeveel mensen dit systeem nu door hebben. :D
Over het algemeen zijn er altijd wel een aantal mensen die al langer spelen, en je het systeem wel uit kunnen leggen. Zelf zou ik er geen problemen mee hebben dit in de Deadmines ofzo uit te moeten leggen aan iemand. Het wordt wat anders als je level 50+ bent en het nog niet snapt :)

Need: je gaat het item equippen. Need is niet als je geld nodig hebt, een alt hebt die het kan gebruiken, of het item wil disenchanten. Need = equippen. Je kunt per definitie geen need hebben op een wapen dat je niet gebruikt, of armour die je niet kunt dragen.

Greed: Al het andere. Auction house, vendoren, enchanting, alts, guildies, etc.

In end-game instances wordt dat systeem alleen gebruikt voor groene bind on equip items, omdat deze na 'foutjes' nog te traden zijn. Blue en BoP items wordt altijd op gepassed, en dan wordt handmatig (met /random) gerolled. Op die manier voorkom je dat class X need rolled op de set van class Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
we_are_borg schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:29:
Wie weet of er al meer informatie beschikbaar is over een eventule add-on. Ook wil ik wel eens weten waar de aankomende patch notes staan ik kan wel hudig en van er voor vinden maar niet voor bijvoorbeeld 1.7.1 of 1.8.
hier is het een en ander te vinden over de toekomst van WoW. Meer is er op het moment nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Snappie88 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:25:

Word tijd dat Blizzard weer een nieuwe high level dungeon opent, want er is ondertussen al één guild die alles aan kan :)
Hier de rewards: http://www.whataboutpp.com/nef/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ImdaMned schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:10:
Battlegrounds was rampzalig net op bloodscalp, minimaal 25 minuten wachten voordat je weer met een nieuwe pot kon beginnen.

en daarna binnen 1 min. 5 punten innemen en gelijk winnen...

nee, niet omdat ik goed ben want dat ben ik niet, maar er was gewoon te weinig alliance met skill
Heb je ook tegen Iratus Lepus gespeeld dan, want wij waren gister ook ff bezig zo rond dat tijdstip.
Ik zeg niet dat we altijd winnen, maar verliezen met 5-0 noway. Gaat bij ons altijd wel leuk. Wij zitten wel allemaal op ventrilo, wat de teamplay versterkt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:17:
[...]

Shazz dropt geen windseeker bindings. Garr en Geddon droppen ze :)
my bad :P wat je zegt idd :) et was al laat enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:17:
[...]

als lava dredger en shammie chest droppen, zijn ze beide van mij :P
hoop het voor je! :) maar gezien de dramatische sham drops de laatste tijd zou ik niet de hoop al te hoog leggen voor die chest ;/ et was al apart dat gisteren na 2 weken eindelijk weer eens wat felheart dropte moet je nagaan hoelang het kan duren voor shams :+

[edit]

woei dubbel quoten ftw ipv editten en toevoegen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Jaguar645 op 27-09-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dual wield? Wahaha zieke items.

Wel enigzins addicts die gasten anders krijg je dat nooit voor elkaar zo snel.

Vraag me trouwens echt af hoe ze te werk zijn gegaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Ik zou me vereerd voelen als iemand me daar de kop mee kapot zou slaan... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik zou ook naar de enemy toe lopen.
/beg
Please kill me for i am not worthy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Snappie88 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:25:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/
Ahn'Qiraj
Ahn'Qiraj, located in Silithus, is an instance dungeon subdivided into two all new encounters. The exterior area is a challenging twenty-man raid dungeon and the interior location presents the next top-tier forty-player raid experience after Blackwing Lair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
LoL niet bij te houden man, wij hebben MC nog niet eens onder de knie..laat staan BWL of die AQ dan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

De nieuwsgierige helft van mij wil dan wel weer weten waar die initialen opslaan die in het zwaard gekerfd staan.

Heeft dat de maken met de WoW Lore of is het gewoon een geintje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ashkandi nogwat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 16-04 09:23

luppien

All u have R Belong To Me

Is nefarian de laatste uit bwl dan? ik dacht dat het eindigde met blackwing him self

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

luppien schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:32:
Is nefarian de laatste uit bwl dan? ik dacht dat het eindigde met blackwing him self
Nefarian is Blackwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

het is zn zoon :>

blackwing is "in hiding"

[ Voor 49% gewijzigd door Glorificationer426 op 27-09-2005 11:41 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 06:57

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Niet zijn zoon, Nefarian is de zoon van Deathwing :)

Die is "Hiding" en volgens sommigen in Grim Batol bij de Red dragon flight

[ Voor 43% gewijzigd door Otho op 27-09-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Glorificationer schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:40:
het is zn zoon :>

blackwing is "in hiding"
:) :/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hydra schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:37:
[...]

Over het algemeen zijn er altijd wel een aantal mensen die al langer spelen, en je het systeem wel uit kunnen leggen. Zelf zou ik er geen problemen mee hebben dit in de Deadmines ofzo uit te moeten leggen aan iemand. Het wordt wat anders als je level 50+ bent en het nog niet snapt :)

Need: je gaat het item equippen. Need is niet als je geld nodig hebt, een alt hebt die het kan gebruiken, of het item wil disenchanten. Need = equippen. Je kunt per definitie geen need hebben op een wapen dat je niet gebruikt, of armour die je niet kunt dragen.

Greed: Al het andere. Auction house, vendoren, enchanting, alts, guildies, etc.

In end-game instances wordt dat systeem alleen gebruikt voor groene bind on equip items, omdat deze na 'foutjes' nog te traden zijn. Blue en BoP items wordt altijd op gepassed, en dan wordt handmatig (met /random) gerolled. Op die manier voorkom je dat class X need rolled op de set van class Y.
toon volledige bericht
Dit is per server en per party altijd weer anders :P (om het makkelijk te maken)
Bij ons (Thunderhorn) is het in highlvl instances het volgende gebruikelijk:

(bop = bind on pickup, boe = bind on equip)

Alles wat jij kan gebruiken mag je need rollen. Dat is dus alles wat beter is dan wat je hebt.
Alles wat jij niet kan gebruiken is greed roll. (dus vendor, alt, guildy, disenchant enz enz)
Tot zover dus gelijk

Maar bop is afhankelijk of er een disenchanter in de groep zit.
Zit er geen disenchanter dan mag je bop greed rollen, zit er wel een disenchanter dan moet je passen. Dit variëert per groep.Groen/blauw/paars/oranje:P maakt dan niet uit. bop=bop boe=boe

Er zijn natuurlijk variaties mogelijk maar dat is afhankelijk van je party, je kan dus afspreken dat jij alleen op magister mag rollen als mage en de priest alleen devout krijgt.
Of dat je need mag rollen voor je alt/guildy en dat soort dingen maar bovenstaand is bij ons gebruikelijk.
Daarnaast als iedereen passed op een bop dan wordt er een /roll gedaan en degene met het hoogste getal mag bepalen wat ermee gebeurt, bijvoorbeeld een disenchant door de enchanter of dat een andere speler het krijgt. Soms krijgt een andere speler het omdat die nog niets heeft gehad en dan als kostendekking van het doodgaan. Meestal loot diegene het gewoon :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Otho schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:51:
Niet zijn zoon, Nefarian is de zoon van Deathwing :)

Die is "Hiding" en volgens sommigen in Grim Batol bij de Red dragon flight
Death Wing = Blackwing. Hij is een van de dragon aspects. En aangezien de red dragon flight van Alexstrasza is, en zij mee heeft geholpen Deathwing te verslaan, lijkt het me aardig onmogelijk dat Deathwing daar te vinden is.

Nefarian en Onyxia zijn zoon/dochter van Deathwing. Nefarian is letterlijk en figuurlijk de grote broer van Ony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:45
Sjoan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:23:
[...]

Wat mij opvalt aan de nieuwe BG, is dat er amper raids meer gevormd worden binnen de BG zelf. Met WSG en AV werd er meestal direct een raid gevormd, dit lijkt me beter qua tactische planning en ondersteuning van de partys... Snap niet waarom dat niet meer gedaan word.
Ik zat gisteren in een raid die altijd als group joined en op ventrillo zit. wel vaak "pickups" maar dan van een groepje van rond de 25 ofzo.

niet normaal zoals die gasten lopen te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:42
Tpn schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:44:
100% mee eens! Zo zuur als de helft van de replies van iets dat je in /1 of /2 typt in die onverstaanbare brabbel GEWHISPERED wordt, die gasten gaan er gewoon vanuit dat iedereen Russisch is (wat voor 50-60% van de server helaas ook geldt).

Wel HEEL erg zuur dat ze het NU pas aankondigen, ik heb gvd net 500 dkp opgespaard voor een goeie drop! Misschien toch maar wachten op payed transfers (hopelijke binnenkort)...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Nefarian is eigenlijk Lord Victor Nefarius of beter gezegd anders om :). Dat is die gast die bij Rend Blackhand staat te brullen in het Stadium in UBRS. En hij is de zoon van Deathwing en Onyxia is zijn zus. Tevens is hij in gevecht met Ragnaros om heel Blackrock Mountain in handen te krijgen om zo heel Azeroth onder controle te krijgen. Ragnaros heeft trouwens dezelfde plannnen. Dit zegt de Lore over BRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 30-04 16:27
porn schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:55:
[...]

100% mee eens! Zo zuur als de helft van de replies van iets dat je in /1 of /2 typt in die onverstaanbare brabbel GEWHISPERED wordt, die gasten gaan er gewoon vanuit dat iedereen Russisch is (wat voor 50-60% van de server helaas ook geldt).

Wel HEEL erg zuur dat ze het NU pas aankondigen, ik heb gvd net 500 dkp opgespaard voor een goeie drop! Misschien toch maar wachten op payed transfers (hopelijke binnenkort)...
kom naar emerald dream..

veel nederlanders, gezellig, en amper russen/buitenlanders die geen engels praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

meh, ik wil niet in een nederlandse guild :)
Engels vind ik veel leuker.

Heb nu 2 characters al op de nieuwe server. zonde van mijn 300+ dkp die ik had, maar dat bouw ik wel weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hoe zit het met die uberdraak uit Blasted lands.. is hij ook verbonden met het verhaal, of is hij gewoon een big ass loner killer draak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Tpn schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:03:
meh, ik wil niet in een nederlandse guild :)
Engels vind ik veel leuker.

Heb nu 2 characters al op de nieuwe server. zonde van mijn 300+ dkp die ik had, maar dat bouw ik wel weer op :)
er zitten ook genoeg buitenlandse guilds hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:10:
hoe zit het met die uberdraak uit Blasted lands.. is hij ook verbonden met het verhaal, of is hij gewoon een big ass loner killer draak?
Het zou kunnen dat die in de boeken voorkomt, maar er zijn wel meer 'uber' draken (Feralas heb je er twee rondvliegen rond die portal), en die hebben ook geen directe relatie met de aspects.

Haleh is m'n favoriete draak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bij ons op Dragonmaw word voor elke Arathi Basin een raid group gemaakt, en iedereen joined ook netjes en iedereen roept ook netjes 1x om een invite! Probleem is, de communicatie van zon PUG is nooit lekker waardoor je gewoon slechter speelt dan andere teams..

Zowiezo werkt de Horde lijkt het beter samen dan de Alliance, waarom? Geen idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10353

Ik heb bij de bank in Orgrimmar een tweede "Bag Slot" gekocht voor 1 Gold op zich geen probleem was meer een noodzaak omdat de eerste gewoon vol is geraakt.
Probleem is nu dat als ik de twee "Bag Slot" klik er niks gebeurd, klik ik erop dan zou je verwachten dat alle items van de eerste "Bag Slot" verdwijnen en je weer tig lege ziet zodat je weer dingen kunt plaatsen. En dat laaste geburd dus niet.

iemand enig idee (hoe simpel deze vraag dan ook maar is) hoe ik die twee "Bag Slot" in de bank kan gebruiken om items te plaatsen ..... ??

Om een derde te kopen heb ik niet veel zin gezien deze al gauw 10 Gold kost, zal ik doen wanneer het echt echt niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Misschien er eens een bag naartoe slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 06:57

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Hydra schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 12:20:
[...]

Death Wing = Blackwing. Hij is een van de dragon aspects. En aangezien de red dragon flight van Alexstrasza is, en zij mee heeft geholpen Deathwing te verslaan, lijkt het me aardig onmogelijk dat Deathwing daar te vinden is.

Nefarian en Onyxia zijn zoon/dochter van Deathwing. Nefarian is letterlijk en figuurlijk de grote broer van Ony.
Nee, volgens de lore wordt Deathwing mogelijk gevangen gehouden door Alextrasza en, niet helemaal zeker, een andere aspect. Dus hij kan nooit Blackwing zijn en tegelijk zijn eigen zoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Otho schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:23:
Nee, volgens de lore wordt Deathwing mogelijk gevangen gehouden door Alextrasza en, niet helemaal zeker, een andere aspect. Dus hij kan nooit Blackwing zijn en tegelijk zijn eigen zoon.
Nevermind, Neltharion = Deathwing. Brainfart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Afbeeldingslocatie: http://guildcurse2.free.fr/na/nefsit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!