honey schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:02:
Vandaag weer wat geleerd.

Als een solo hunter hoef ik bijna nooit wat te delen. Af en toe geef ik een handje aan een andere groep. De Loot System was anders dan ik me kon herinneren, moest kiezen tussen
Greed en
Need.
Natuurlijk klik ik Need, want degene die het kan gebruiken mag het hebben, zelf hoef ik het niet ...maar zo werkte het dus niet en won een mooie gun.
Ik kwam er later achter, toen onze groep al uit elkaar was. Heb hem nog /w of hij hem nog wilde hebben.
Dit soort dingen kunnen veel misverstanden geven, ik weet het nu, maar vraag me toch af hoeveel mensen dit systeem nu door hebben.

Lol, heet je toevallig Pariah en speel je op Turalyon?

We hadden er net ééntje die ondanks zestien verzoeken te passen van onze kant rollde op twee blauwe items. Gozer toen maar gekicked (zaten in Gnomeregan. Hij heeft later trouwens nog wel met de group leader gesproken en één van de items, een blauwe BoE gun, op de mail gezet naar een hunter in onze groep. Verdient 'ie toch m'n respect enigszins terug

) en een lvl 60 guildie erbij gehaald omdat we twee keer een whipe kregen bij de dwergjes. (stomme pulls, kreeg zes mobs op m'n dak

) Was sowieso niet lekker geregeld op zich, we hadden op een gegeven moment twee hunters, een mage, een rogue en ik. Ben je dus zo'n beetje semi-tank en primary healer.

Wel een lekkere groep toen, zonder problemen Thermaplugg neergehaald (was m'n eerste keer, nooit een goeie groep kunnen krijgen in Gnome

) en nog wat leuke AH-itempjes gerolld.

Morgen dus maar ergens anders heen.
Wat raden jullie me aan trouwens? Ben een lvl 40 pally en heb het meeste in STV al gedaan. Staan daar nog wat 45+ quests voor me klaar, maar die laat ik maar even zitten.

Guildie raadde me Badlands aan (was ik zondagmiddag al naar op weg zelfs, tot ik naar SM geroepen werd

), maar ik wil graag extra info. Wil wel wat XP kunnen halen (quests), maar met name ook goud.

Ik sta open voor suggesties. ^^
[
Voor 6% gewijzigd door
Exitium op 27-09-2005 01:06
]