Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.526 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:24
Ok, thanks. Het is dus duidelijk dat we wel met het 'tank houdt agro'-plan moeten houden. :P We hebben het ook nog niet zo vaak geprobeerd, dus we komen er hopelijk vanavond dan wel uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

sorry hoor, maar die site is een grote verzameling van onzin. Bij bijna elke boss staat: AS ALLIANCE USE BOS OR SOMETHING.

De tijger boss is een van de eerste pittige bosses die je tegen zult komen maar hijs basicly best simpel om te killen. Zorg ervoor dat je hem killed vlakbij zijn start gedeelte. Laat de MT hem tanken tegen de muur aan en offtank de twee adds. Wij polyden ze laatst en toen kwamen er 2 nieuwe voor in de plaats. Of dit altijd zo is weet ik niet maar ze doen wel dikke damage tegen cloth.

Er staat op die guide dat hij maar 2x zijn warstomp doet maar ik kan bijna 100% zeggen dat het meer dan 2 was bij ons. 3x op onze laatste try. Deze battle is eigelijk gewoon een gevecht tegen de clock en tegen de mana van de healers. De eerste phase is een eitje, gewoon offtanken en healen daarna ala Core hound packs neermaaien, maar in phase 2 gaat hij echt dikke dmg op de MT doen en moet je bijna chain healen.

Maar als je dus de hele caster groep verzameld tegenover de boss die met de MT tegen de muur staat kan de MT er snel weer aggro trekken.

Ik vind trouwens dat horde het een stuk makkelijker heeft in ZG dan Alliance (vooral bij spider boss). (ondanks BoS) Poison cleansing totems, grounding totems maken veel van de bosses lekker makkelijk. Ook earthbinding totems maken het tegen de spider boss easy :(

Maar ja, alliance heeft het makkelijker in andere instances zegt horde (door BoS that is) dus eigelijk mag ik niet whinen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 26-09-2005 12:41 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Misschien ben ik spuit 11, maar ik heb het in dit topic nog niet kunnen vinden:
Onder computerspelkarakters in het strategiespel World of Warcraft is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (Corrupted Blood) uit een recent toegevoegd speelniveau (level) weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen.

Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene Hakkar, raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan dat alleen gevorderde spelers kans maken om te overleven. Wat de ziekte nog destructiever maakt, is dat spelers die bij besmette deelemers in de buurt komen ook geïnfecteerd kunnen raken en dat ook computergestuurde schepsels ziek kunnen worden.

De BBC meldde vrijdag op basis van ervaren spelers dat het onduidelijk is of ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld. Het is de vraag of de maker de ziekte nog onder controle heeft.

Al duizenden spelers zouden zijn getroffen. Blizzard stelt dat er wereldwijd vier miljoen mensen zijn die World of Warcraft spelen.

Corrupted Blood is niet de eerste uitbraak van een virtuele ziekte. Vijf jaar geleden waarde een dodelijke infectie rond in het populaire spel The Sims.
Quote van nu.nl:

http://www.nu.nl/news/597...ft_World_of_Warcraft.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35
Ik heb nu het probleem dat ik de laatste tijd nauwelijks een groep kan vinden in IF, ben lvl60 hunter en er zijn gewoon heel weinig groups die gemaakt worden, mn laatste ubrs is al weer weken terug (had wel gekunt natuurlijk, maar ik heb gewoon geen zin om een uur in IF te zitten om eens een keer ergens heen te kunnen).
Voor enkele maanden terug was elke avond de chat nog vol met LFM ubrs/baron/lbrs/dm tribute etc, nu zie ik het nauwelijks meer :'(, ik zit in een guild die MC doet, en ik kan ook wel mee qua gear, maar doordat giantstalker te weinig is gedropt de laatste maanden zijn er nog helemaal geen hunters doorgedraaid (geestelijk wel). Iemand meer met zulke problemen? Ik zit op Warsong US (drukke server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:09:
Ik zal dan ook moven naar Argent Dawn of Earthen Ring.
Euh, waarom een RP server? Klinkt namelijk niet alsof jullie daar naar toe gaan om te RPen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
tjempjun schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:43:

[...]

Quote van nu.nl:

je bent pas de 5e :Z

Ragnaros dropte judgement pants voor me gisteren, nog maar 6 stukjes te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
tjempjun schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:43:

[...]

Quote van nu.nl:

Wat ik gehoord heb is dat dit al zo ongeveer verholpen is door Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:17:
Als die als tijger shift moet je 2 tanks erop zetten. De MT laat je sunderen en taunten, en de OT doet alleen taunt. 15 seconden moet zat zijn. Zodoende heeft de MT alle aggro en de OT is zowiezo 2de op zijn hate list.
Build taunt uberhaupt wel aggro? Ik dacht dat het alleen bedoeld was om de aandacht van de mob voor een bepaalde tijd te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:52:
[...]

Build taunt uberhaupt wel aggro? Ik dacht dat het alleen bedoeld was om de aandacht van de mob voor een bepaalde tijd te focussen.
en je hebt helemaal gelijk :P
dit is de hate generation list voor warriors:
Skills by total hate generated on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Revenge - 1370 total hate.
2. Shield Slam - 1220 total hate.
3. Sunder Armor - 1050 total hate.
4. Shield Bash - 910 total hate.
5. Heroic Strike - 890 total hate.
6. Cleave - 500 total hate.
7. Thunder Clap - 290 total hate.
8. Demoralizing Shout - 175 total hate.

Skills by hate/rage efficiency on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Revenge - 274 hate per rage.
2. Shield Bash - 91 hate per rage.
3. Sunder Armor - 88 hate per rage.
4. Heroic Strike (fast weapon) - 59 hate per rage.
5. Shield slam- 41 hate per rage.
6. Cleave (fast weapon) - 22 hate per rage.
7. Demoralizing shout - 18 hate per rage.
8. Thunder Clap - 15 hate per rage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Taunt - Instant ability that taunts the target. A successful use will draw the attention of the target, causing them to attack you.[ This should be used regularly to keep the monsters attacking you. This of course requires healers to keep you alive during the battle.
Lijkt me aggro pullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Maegrim schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:51:
[...]

je bent pas de 5e :Z

Ragnaros dropte judgement pants voor me gisteren, nog maar 6 stukjes te gaan :+
o, dan moet de zoekfunctie iets gebuffed worden op tweakers.

Gisteren 1% whipe gehad op magdamar met mijn guild :s, wij hebben dus nog even te gaan tot Ragnaros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je snap het verschil tussen 'hate builden' en een monster tijdelijk op jou laten focussen kennelijk niet. Als die taunt agelopen is, gaat die monster fijn verder hakken op je priest als je geen hate opgebouwd hebt. Taunt build geen aggro, daar heb je dingen als Sunder en Heroic Strike voor. Ik raad je aan je een beetje in de tank en healer classes in te lezen, helemaal als je een DPS ofzo class bent. Ik krijg een beetje jeuk van mensen die "N00B! USE TAUNT FFS!" gaan roepen zonder dat ze de warrior class begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:10:
[...]

Je snap het verschil tussen 'hate builden' en een monster tijdelijk op jou laten focussen kennelijk niet. Als die taunt agelopen is, gaat die monster fijn verder hakken op je priest als je geen hate opgebouwd hebt. Taunt build geen aggro, daar heb je dingen als Sunder en Heroic Strike voor. Ik raad je aan je een beetje in de tank en healer classes in te lezen, helemaal als je een DPS ofzo class bent. Ik krijg een beetje jeuk van mensen die "N00B! USE TAUNT FFS!" gaan roepen zonder dat ze de warrior class begrijpen.
Heb geen ervaring met de warrior-abilities nee. :) Als je als warrior zijnde wel hate opgebouwd hebt en even niets doet (stunned, weetikveel waarom niet) en een shadow priest of mage gaat lekker door, bouwt die ook aggro op toch? Of ben ik nou gek? Wel minder dan een warrior met z'n abilities, maar toch. Als 'ie teveel opbouwt, meer dan de warrior, verlegt de mob z'n aandacht ook.

Als ik 't dus goed begrijp trek je met taunt de aandacht om daarna met je andere abilities aggro te trekken? Heb je een linkje met wat info hierover voor me? ;) Wil altijd wel leren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:10:
[...]

Ik krijg sowieso jeuk van mensen die alleen in hoofdletters praten, of het woord noob in die context gebruiken. ;)
Het woord "plz" is trouwens ook jeuk bij mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70822

Heeft iemand misschien nog een 10 day trial voor me? :o
Zou ik erg op prijs stellen, ben wel benieuwd namelijk... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Azqi schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:38:
[...]

Dankjewel voor de goede bedoelingen, maar het is in dit topic al een paar keer gepost.
Voor het eerst afgelopen woensdag al.

Anoniem: 32074 in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."[/NOHTML]
Jij bedankt voor het opzoeken wanneer het voor het eerst gepost is.
je bent pas de 29452e die in een ellenlang topic waarvoor sommige mensen NIET de tijd hebben om hem geheel te lezen, een kut reactie geeft op informatie die dubbel gepost wordt (who cares):

:Z

(als dit als flame wordt gezien, straf dan ook de mensen die dit soort reacties posten, want dat is net zo flamerig en nutteloos als deze post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

TangLeFuzZ schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:28:
[...]

Jij bedankt voor het opzoeken wanneer het voor het eerst gepost is.

[...]

je bent pas de 29452e die in een ellenlang topic waarvoor sommige mensen NIET de tijd hebben om hem geheel te lezen, een kut reactie geeft op informatie die dubbel gepost wordt (who cares):

:Z

(als dit als flame wordt gezien, straf dan ook de mensen die dit soort reacties posten, want dat is net zo flamerig en nutteloos als deze post)
En dan iets over jouw talent posts? Who cares?

Flamen kan iedereen... dus please shut up :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 106700 schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:34:
[...]

Daar zat ik ook aan te denken, maar meeste gasten bij ons op de server zeiken aan een stuk door dat de IBS niet in de handen van een level 51 thuishoort.
Ah well, meeste greens in de AH zijn nu van hetzelfde niveau als Whirlwind of hoger, zal eens wat rondkijken. (Zou een moord doen voor een Khang ;))
Executioner's Cleaver is a goeie opvolger, net als een Kang. Collosal Great Axes oid hebben ook 198 max damage dus ook goed voor MS wars rond dat leveltype.
Exitium schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:17:
[...]

Heb geen ervaring met de warrior-abilities nee. :) Als je als warrior zijnde wel hate opgebouwd hebt en even niets doet (stunned, weetikveel waarom niet) en een shadow priest of mage gaat lekker door, bouwt die ook aggro op toch? Of ben ik nou gek? Wel minder dan een warrior met z'n abilities, maar toch. Als 'ie teveel opbouwt, meer dan de warrior, verlegt de mob z'n aandacht ook.

Als ik 't dus goed begrijp trek je met taunt de aandacht om daarna met je andere abilities aggro te trekken? Heb je een linkje met wat info hierover voor me? ;) Wil altijd wel leren. :+
In principe is het makkelijk:
Je charged of pulled een mob met boogje/geweertje;
Bloodrage;
Mijn standaard opener is sunder/sunder/shieldblock/revenge waarna je je wat mij betreft mag gaan uitleven terwijl ik de rest van de sunders erop gooi en hs/shield+revenge ga spammen.

Mocht je toch nog een mob verliezen, dan heb je met taunt even de tijd om de mob jou te laten hitten, zodat je er een sunder/shieldblock/revenge op kan gooien. Tenzij je een domme mage oid hebt die er denkt yay mob van me af pom pyro drop, kun je die mob zo weer terugtrekken. Taunt spammen heeft echt geen enkele zin want het genereert geen aggro, en 10 seconden cooldown duurt verrekte lang als je het ineens dringend nodig hebt.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 26-09-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Miles Teg schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:18:
[...]

Ik krijg sowieso jeuk van mensen die alleen in hoofdletters praten, of het woord noob in die context gebruiken. ;)
Het woord "plz" is trouwens ook jeuk bij mij. :P
Exact hetzelfde hier. plz heeft bij mij een msn status. Vooral omdat voornamelijk beggars die "plz" gebruiken :/

Maar ik met een (inactieve) warrior weet hoe de warrior werkt en taunt is leuk, maar bijvoorbeeld als een warrior een mob taunt die op een mage aan het hakken is, krijgt hij idd de aggro voor een tijdje. Maar als de mage direct na he "casten" van de taunt een dikke fireball op de mob gooit, dan heeft de taunt geen nut.
Taunt werkt alleen maar om tijdelijk aggro te trekken. Dus degene met aggro waar het af moet (bijv de mage) moet dan ook ff stoppen met nuken anders werkt de taunt niet.
Wat ik als mage ook doe is zodra ik aggro krijg, gelijk stoppen met casten om de taunt zijn werk te laten doen en de tank even de tijd te geven om weer aggro op te bouwen.
Ik kreeg ook vaak te horen dat ik een n00b was omdat ik niet taunte, wat ik wel deed, maar degene met aggro bleef dan lekker door nuken.

Daarnaast bevestigt het lijstje hierboven dat shield bash erg goed werkt. Toen ik met mijn warrior speelde gebruikte ik het ook altijd. icm revenge en disarm (tot zover deze mogelijk). Daarnaast heeft shieldbash ook een voordeel tegen casters, aangezien je de huidige cast onderbreekt en voor 6 sec die school blocked. (erg handig tegen zelf-healers :P)

Zowiezo begrijp ik highlevel warriors die niet in def stance taken niet. Je hebt dan meer armor (10%), trekt meer aggro en je hebt revenge welke lekkere aggro doet. Nog steeds zijn veel (high lvl) warriors van mening dat ze ook damage moeten doen en soms zelfs in berserker stance tanken :/

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153640

Loonatic, 60 dorf hunter op Burning Blade. Ik denk er over om weer eens te gaan respeccen. Huidige build:

Beast Mastery Talents - 31 points
  • Endurance Training - rank 5/5
    -> Enkel nuttig voor solo pve, afgevoerd
  • Improved Aspect of the Monkey - rank 5/5
    -> Rogues houden hiervan ^^. Blijft maw.
  • Thick Hide - rank 2/3
    -> PVE, dumped.
  • Unleashed Fury - rank 5/5
    -> Nice, zowel pve als pvp. Blijft.
  • Improved Mend Pet - rank 2/2
    -> Super in pvp. Blijft.
  • Ferocity - rank 5/5
    -> Nice, maar punten zijn nodig in andere trees. Afgevoerd.
  • Intimidation - rank 1/1
    -> same
  • Frenzy - rank 5/5
    -> same
  • Bestial Wrath - rank 1/1
    -> same
Marksmanship Talents - 20 points
Imho de core van elke hunter-build, deze blijven maw
  • Improved Concussive Shot - rank 5/5
    -> Sweet als het procced.
  • Efficiency - rank 1/5
    -> fillerpuntje
  • Lethal Shots - rank 5/5
    -> Hunters bread 'n butter.
  • Aimed Shot - rank 1/1
    -> same
  • Hawk Eye - rank 3/3
    -> same
  • Mortal Shots - rank 5/5
    -> same
Deze zou ik willen veranderen naar volgende build:

Beast Mastery Talents - 17 points
  • Improved Aspect of the Hawk - rank 5/5
    -> Ik verkies dit pve talent boven meer health voor m'n pet (mc enzo).
Marksmanship Talents - 21 points
  • Efficiency - rank 1/5
  • Aimed Shot - rank 1/1
  • Hawk Eye - rank 3/3
  • Scatter Shot - rank 1/1
    -> Hoe ik scatter gemist heb. Vooral dan het instant zijn tov intimidation. Ideale priest saver in pvp ook als ie door een rogue besprongen wordt.
Survival Talents - 13 points
  • Deflection - rank 5/5
    -> anti-warrior
  • Savage Strikes - rank 2/2
    -> Ik probeer uiteraard zo min mogelijk te melee'en. Maar soms lukt et niet anders (ambush door rogue bv.) Meer kans op een 700 dmg raptor strike is dan niet slecht.
  • Improved Wing Clip - rank 5/5
    -> Heb ik ook gemist (vs warriors en rogues)
  • Deterrence - rank 1/1
    -> Dodgen die 5 cp CB evisc :p
Dit is hoe ik het op dit moment zie. Er zit idd geen enkel top tier talent tussen. Maar pre 1.7 was dat ook al niet het geval (0/24/27). Suggesties en correcties zijn zeker welkom.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153640 op 26-09-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:34:
Zowiezo begrijp ik highlevel warriors die niet in def stance taken niet. Je hebt dan meer armor (10%), trekt meer aggro en je hebt revenge welke lekkere aggro doet. Nog steeds zijn veel (high lvl) warriors van mening dat ze ook damage moeten doen en soms zelfs in berserker stance tanken :/
Dat zijn danook de mensen waar ik niet mee speel. Vooral bosses in high-end instances doen gewoon te veel damage om in zerker stance te tanken. Die encounters zijn gewoon ontworpen met een 1h+shield warrior in def stance in mind. Ook op gewone zone trash werkt het beter. Minder damage taken = minder healing aggro, en bovendien kun je in def stance met een shield beter aggro builden. Ik vind het dan altijd ook bijzonder vervelend als ik als Hunter / Priest / Mage de warrior moet gaan vertellen hoe 'ie z'n class moet spelen. Zelf in instances als Maraudon kom je nog van die DW zerkende idioten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Einzelgänger schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:37:
Loonatic, 60 dorf hunter op Burning Blade. Ik denk er over om weer eens te gaan respeccen. Huidige build:

Beast Mastery Talents - 31 points
  • Endurance Training - rank 5/5
    -> Enkel nuttig voor solo pve, afgevoerd
    -> Rogues houden hiervan ^^. Blijft maw.
  • Thick Hide - rank 2/3
    -> PVE, dumped.
    -> Nice, zowel pve als pvp. Blijft.
    -> Super in pvp. Blijft.
  • Ferocity - rank 5/5
    -> Nice, maar punten zijn nodig in andere trees. Afgevoerd.
  • Intimidation - rank 1/1
    -> same
  • Frenzy - rank 5/5
    -> same
  • Bestial Wrath - rank 1/1
    -> same
Marksmanship Talents - 20 points
Imho de core van elke hunter-build, deze blijven maw
    -> Sweet als het procced.
  • Efficiency - rank 1/5
    -> fillerpuntje
  • Lethal Shots - rank 5/5 -> [i]Hunters bread 'n butter.[I]
  • Aimed Shot - rank 1/1
    -> same
  • Hawk Eye - rank 3/3
    -> same
    -> same
Deze zou ik willen veranderen naar volgende build:

Beast Mastery Talents - 17 points
  • Improved Aspect of the Hawk - rank 5/5
    -> Ik verkies dit pve talent boven meer health voor m'n pet (mc enzo).
Marksmanship Talents - 21 points
  • Efficiency - rank 1/5
  • Aimed Shot - rank 1/1
  • Hawk Eye - rank 3/3
  • Scatter Shot - rank 1/1
    -> Hoe ik scatter gemist heb. Vooral dan het instant zijn tov intimidation. Ideale priest saver in pvp ook als ie door een rogue besprongen wordt.
Survival Talents - 13 points
  • Deflection - rank 5/5
    -> anti-warrior
  • Savage Strikes - rank 2/2
    -> Ik probeer uiteraard zo min mogelijk te melee'en. Maar soms lukt et niet anders (ambush door rogue bv.) Meer kans op een 700 dmg raptor strike is dan niet slecht.
  • Improved Wing Clip - rank 5/5
    -> Heb ik ook gemist (vs warriors en rogues)
  • Deterrence - rank 1/1
    -> Dodgen die 5 cp CB evisc :p
Dit is hoe ik het op dit moment zie. Er zit idd geen enkel top tier talent tussen. Maar pre 1.7 was dat ook al niet het geval (0/24/27). Suggesties en correcties zijn zeker welkom.
Ik zou mooi die eerste houden, en op casterjacht gaan.

Gisteren werd ik afgeslacht door een BM Hunter pet, die hunter zelf deed helemaal niets....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 23-04 16:54

we_are_borg

You will Comply

nhimf schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:34:
[...]

Exact hetzelfde hier. plz heeft bij mij een msn status. Vooral omdat voornamelijk beggars die "plz" gebruiken :/

Maar ik met een (inactieve) warrior weet hoe de warrior werkt en taunt is leuk, maar bijvoorbeeld als een warrior een mob taunt die op een mage aan het hakken is, krijgt hij idd de aggro voor een tijdje. Maar als de mage direct na he "casten" van de taunt een dikke fireball op de mob gooit, dan heeft de taunt geen nut.
Taunt werkt alleen maar om tijdelijk aggro te trekken. Dus degene met aggro waar het af moet (bijv de mage) moet dan ook ff stoppen met nuken anders werkt de taunt niet.
Wat ik als mage ook doe is zodra ik aggro krijg, gelijk stoppen met casten om de taunt zijn werk te laten doen en de tank even de tijd te geven om weer aggro op te bouwen.
Ik kreeg ook vaak te horen dat ik een n00b was omdat ik niet taunte, wat ik wel deed, maar degene met aggro bleef dan lekker door nuken.

Daarnaast bevestigt het lijstje hierboven dat shield bash erg goed werkt. Toen ik met mijn warrior speelde gebruikte ik het ook altijd. icm revenge en disarm (tot zover deze mogelijk). Daarnaast heeft shieldbash ook een voordeel tegen casters, aangezien je de huidige cast onderbreekt en voor 6 sec die school blocked. (erg handig tegen zelf-healers :P)

Ik heb het zelf met een druid gehad die trok ook alle arrgo naar zich toe terwijl ik als warrior geen klappen kreeg zelf niet na een taunte. Even een praatje gemaakt met de druid en gezegt dat als ik 5 seconde bezig was dat hij zich uit mocht leven, maar wel zo dat hij minimaal mana overhoud voor twee heal spells. Dit deed hij en werd niet meer geraakt ik werd contant geraakt en hij healde mij, hij wis niet dat dit zo hoorde.

Shield bash is heel erg leuk vooral als ze op punt staan de eigen te healen, zo hou je een gevecht lekker kort. Alleen je moet wel zorgen voor dat je genoeg rage over heb.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
On_E schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:38:
[...]

Ik zou mooi die eerste houden, en op casterjacht gaan.

Gisteren werd ik afgeslacht door een BM Hunter pet, die hunter zelf deed helemaal niets....
Inderdaad... Bestial Wrath is echt teveel voor mij als lock :) Heb er in ieder geval nog geen goeie tactiek voor gevonden en vrees dat dat ook niet mogelijk is.
Met een pet die constant op je in staat te rammen, krijg je gewoon geen spells weg voordat de hunter vanaf afstand flink wat damage op je hoofd heeft los gelaten. Echt irritant.

Maar ja, 'op zoek gaan naar casters', dat kan natuurlijk wel, maar ik denk niet dat iemand zich wel specialiseren op een aantal classes... zou ik zelf iig niet doen, wil gewoon van zoveel mogelijk winnen met een bepaalde build.
(Gelukkig kan dat ook met een warlock, je hebt zoveel verschillende manieren om een gevecht aan te gaan...)

[ Voor 35% gewijzigd door TangLeFuzZ op 26-09-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:45:
[...]

Inderdaad... Bestial Wrath is echt teveel voor mij als lock :) Heb er in ieder geval nog geen goeie tactiek voor gevonden en vrees dat dat ook niet mogelijk is.
Met een pet die constant op je in staat te rammen, krijg je gewoon geen spells weg voordat de hunter vanaf afstand flink wat damage op je hoofd heeft los gelaten. Echt irritant.

Maar ja, 'op zoek gaan naar casters', dat kan natuurlijk wel, maar ik denk niet dat iemand zich wel specialiseren op een aantal classes... zou ik zelf iig niet doen, wil gewoon van zoveel mogelijk winnen met een bepaalde build.
(Gelukkig kan dat ook met een warlock, je hebt zoveel verschillende manieren om een gevecht aan te gaan...)
De enige tactiek die misschien werkt is gelijk Curse of Weakness op die pet gooien, naar de hunter zijn deadzone gaan en ondertussen CoA, Corruption en Immolate op die Hunter gooien en 'm proberen neer te krijgen met Shadowburn/Death Coil/Conflagrate (insta-casts)

Je DoTs zouden de hunter meer schade moeten doen als die hunter pet jou, maar ik moet het dus nog wel ff goed testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:52:
[...]

Taunt en Mockingblow doen gedurende de timer de taunter bovenaan de hatelist zetten. Er wordt dus wel degelijk hate gegenereerd.

Ik moet toegeven, ik heb nog nergens ooit in een artikel kunnen vinden hoe het precies werkt als de timer afloopt. Wordt je dan van de hatelist afgehaald of ga je verder met het aantal hatepunten dat je verkreeg met de taunt.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-09-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:49:
[...]

Euh, waarom een RP server? Klinkt namelijk niet alsof jullie daar naar toe gaan om te RPen.
Klopt, men is er over het algemeen volwassener en vriendelijker, vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:07:
[...]
Zo lang je maar in character blijft, anders komt Hydra je opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:11:
[...]

Nah serieus, RP trekt me ook wel, mits het niet van dat hele zware overdreven roleplaying is.

* JeroenNietDoen denkt aan die filmpjes van die real life roleplayers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:02:
[...]
Taunt en Mockingblow doen gedurende de timer de taunter bovenaan de hatelist zetten.

Ik moet toegeven, ik heb nog nergens ooit in een artikel kunnen vinden hoe het precies werkt als de timer afloopt. Wordt je dan van de hatelist afgehaald of ga je verder met het aantal hatepunten dat je verkreeg met de taunt.
Het werkt als volgt en hier even met een voorbeeld met een mage en warrior.

Mage begint met de aanval 10 punten
Warrior begint na de mage 5 punten
Warrior taunts die krijgt nu 11 punten

Warrior heeft nu de mob op zich als de mage nu wacht dan bouwt warrior hate op nu 20 punten taunt vervalt hij heeft nu nog 14 punten maar doordat de mage even niets doet blijft hij de warrior aanvallen. Gaat de mage door dan stijgt hij op de hatelist doordat hij spells gebruikt en aangezien de mage meer dmg doet op het laast als warrior. Een warrior moet even hate opbouwen door allerlei taunts en shieldbash te gebruiken gaat dat vrij snel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:07:
[...]
*zucht*

Daar was ik al bang voor. Sorry hoor, maar dat vind ik echt een k*treden. Het is een RP server, en jij en je maatjes zullen zich wel niet aan de regels gaan houden daar. En Argent Dawn heeft nu, ontdanks de opening van RP-PvP, al weer queues 's avonds. En meer dan genoeg niet-RPers.
Vind je het gek dat mensen 't suf vinden dat je een char 'gekocht' hebt? :) Taunten doet niks aan je hate lsit, het dwingt de mob alleen voor een bepaalde tijd op jou te focussen, en werkt alleen als het verschil in hoeveelheid hate niet te groot is. Hetzelfde eigenlijk als fade, maar dan omgekeerd.
kEv4h schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:11:
Nee hoor, nog plek zat op m'n ignore list :) Ik hoop eerlijk gezegd dat ze migraten naar volle server onmogelijk maken, queues zijn lang genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 26-09-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
we_are_borg schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:44:
[...]

Ik heb het zelf met een druid gehad die trok ook alle arrgo naar zich toe terwijl ik als warrior geen klappen kreeg zelf niet na een taunte. Even een praatje gemaakt met de druid en gezegt dat als ik 5 seconde bezig was dat hij zich uit mocht leven, maar wel zo dat hij minimaal mana overhoud voor twee heal spells. Dit deed hij en werd niet meer geraakt ik werd contant geraakt en hij healde mij, hij wis niet dat dit zo hoorde.
Dit soort dingen weet ik dus wel, is ook logisch dat een warrior even de tijd nodig heeft om aggro op te bouwen. Dacht alleen dat je met taunt ook aggro krijgt. :) Zijn er nog meer abilities waarbij dit geldt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]
Taunt en Mockingblow doen gedurende de timer de taunter bovenaan de hatelist zetten. Er wordt dus wel degelijk hate gegenereerd.

Taunt trekt dus de mob naar je toe en als de timer is afgelopen dan gaat de mob weer naar degene toe met de meeste "hate". Maar in die 6 seconden (oid) heb je als warrior zat tijd om bovenaan de lijst te komen. Mocking blow doet exact hetzelfde.
Maar... (die zat er wel aan te komen :P)
Taunt is te onderbreken door anderen. Ik heb met mijn warrior vaak zat gehad dat de taunt (met icoontje) nog geen seconde bleef staan doordat mensen lekker door aan het nuken waren. En dan moet je weer wachten op de cooldown.
Mocking blow is niet (op deze manier) te onderbreken. Dus kan een mage blijven doornuken die 6 sec, maar zodra de timer is afgelopen gaat de mob dan zeer waarschijnlijk naar de mage toe.

Daarom moet iedereen ook leren hoe het taunt icon eruit ziet en moeten ze leren om dan ook even te stoppen met nuken (en dan vooral degene die aggro hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Anoniem: 5646 schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:21:
[...]

Yep.. dat worden heel wat instance runs voor wat leuke gear ;-)
Heb nu (met mn pre-60 gear :o) 5,5k armor en 4,7k health unbuffed.
Zit te denken om eerst maar eens het veel voorkomende Valor setje bij elkaar te rapen.
Alhoewel ik die planning ook had met de Imperial Plate, maar was toch maar voor losse items gegaan.
Is die 5,5k armor met een 2 hander of met shield en 1h? Want ik zit nu op level 56 met een 2h op 4290 aan armor en met 1h + shield op de 6132.

Alleen me stamina wil maar niet vlotten heb ik het idee. Heb op bijna alles +sta zitten, maar kom niet verder als 3321of zo iets met 2 hander.

Misschien nog mensen met gear tips hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Exitium schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:20:
[...]

Dit soort dingen weet ik dus wel, is ook logisch dat een warrior even de tijd nodig heeft om aggro op te bouwen. Dacht alleen dat je met taunt ook aggro krijgt. :) Zijn er nog meer abilities waarbij dit geldt? :)
Shieldbash, Demoralizing Shout, Revenge (zeer veel), Heroic Strike (zeer veel), Mocking Blow (gemiddeld) om er even een paar te noemen. Het verhaal wordt ingewikkelder omdat er iets gebruikt wordt tegen een mob. Dus taunt geeft bijvoorbeeld 6 punten in een keer maar je gebruikte een spell dus nog eens 2 punten extra taunt loopt af dus 6 punten aftrek maar in de tussen tijd heb je weer hate opgebouwd wat weer wel mee telt. Hoe meer spells des te meer hate dit geldt voor warrior en alle andere classes. Alleen DMG is ook weer een factor in die berekening en healing ook weer, de mob weet dat healing een gevecht langer duurt daarom eerst healer uit de weg. Maar alles wat een warrior doet levert hate op alleen het een meer dan het ander het staat ook in de tooltips wat het doet en hoeveel hate (laag, middel en hoog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Ik speel zelf ook RP op de Earthen Ring, en ben ook vaak genoeg OoC (Out of Character), en daar merkt niemand iet's op aan, in mijn party en guildchannel zal ik vaak genoeg OoC te vinden zijn, en als ik gewoon geen zin in RP heb, zal ik ook niet veel in /s zeggen.

Op RP server gedraagt men zich ook in het algemeen volwassener, en diensten zullen je ook vaker aangeboden worden, ninja looten is er niet zo erg en de economy is er redelijk te doen, Pristine Black Diamonds kosten sinds de drop buff totaal niets meer, zo'n 40 tot 80g buyouts.

Party's samenstellen is wel een stuk lastiger sinds we een medium server zijn geworden, maar er zijn nu wel een stuk meer Thorium veins te vinden, en de prijzen op de AH zakken hierdoor ook langzaam een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:16:
[...]

*zucht*

Daar was ik al bang voor. Sorry hoor, maar dat vind ik echt een k*treden. Het is een RP server, en jij en je maatjes zullen zich wel niet aan de regels gaan houden daar. En Argent Dawn heeft nu, ontdanks de opening van RP-PvP, al weer queues 's avonds. En meer dan genoeg niet-RPers.

[...]

Vind je het gek dat mensen 't suf vinden dat je een char 'gekocht' hebt? :) Taunten doet niks aan je hate lsit, het dwingt de mob alleen voor een bepaalde tijd op jou te focussen, en werkt alleen als het verschil in hoeveelheid hate niet te groot is. Hetzelfde eigenlijk als fade, maar dan omgekeerd.

[...]

Nee hoor, nog plek zat op m'n ignore list :) Ik hoop eerlijk gezegd dat ze migraten naar volle server onmogelijk maken, queues zijn lang genoeg.
Wat ik bedoel is dat Taunt zorgt voor een focus maar ook jou bovenaan de hatelist zet. Hij genereert dus wel degelijk hate anders kom je niet op de hatelist. De vraag is wat er vervolgens mee gebeurt. Discussies of die hatelist vervolgens terugwijzigd of niet zijn er zat te vinden, alleen nergens vindt je de echte feiten en mijn inziens betekent dat ruimte tot discussie. Alleen jammer dat jij elke mogelijkheid aangrijpt om mij te trollen.

Maar wel schitterend, als iemand iets niet even goed als jou weet is het gelijk een n00b of kent zijn class niet. Dat ik mijn warrior niet zelf tot 60 heb geleveled zegt verder niks, ik heb deze inmiddels alweer 2 maanden, heb Onyxia, Luci en Domo getanked, al zijn green gear vervangen door blue en epics en elke non-epic instance getankt.

ff dimmen jij :{

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 26-09-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 106700 schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:36:
Ik speel zelf ook RP op de Earthen Ring, en ben ook vaak genoeg OoC (Out of Character), en daar merkt niemand iet's op aan, in mijn party en guildchannel zal ik vaak genoeg OoC te vinden zijn, en als ik gewoon geen zin in RP heb, zal ik ook niet veel in /s zeggen.

Op RP server gedraagt men zich ook in het algemeen volwassener, en diensten zullen je ook vaker aangeboden worden, ninja looten is er niet zo erg en de economy is er redelijk te doen, Pristine Black Diamonds kosten sinds de drop buff totaal niets meer, zo'n 40 tot 80g buyouts.

Party's samenstellen is wel een stuk lastiger sinds we een medium server zijn geworden, maar er zijn nu wel een stuk meer Thorium veins te vinden, en de prijzen op de AH zakken hierdoor ook langzaam een beetje.
Is Earthen Ring nu medium pop? Ze was altijd high pop, maar ik was overigens ook benieuwd hoe het met de horde/alliance ratio zit op deze server. Kun je daar wat over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:43:
[...]

Wat ik bedoel is dat Taunt zorgt voor een focus maar ook jou bovenaan de hatelist zet. Hij genereert dus wel degelijk hate anders kom je niet op de hatelist. De vraag is wat er vervolgens mee gebeurt. Discussies of die hatelist vervolgens terugwijzigd of niet zijn er zat te vinden, alleen nergens vindt je de echte feiten en mijn inziens betekent dat ruimte tot discussie. Alleen jammer dat jij elke mogelijkheid aangrijpt om mij te trollen.

....
Volgens mij krijg je alleen focus en veranderd er niets aan de hatelist todat de timer afloopt of iemand anders de taunt breekt (door damage te doen). Je komt dan niet bovenaan de hatelist, en als je niet genoeg aggro doet als warrior gaat de mob vrolijk terug naar zijn target zodra de timer afloopt.
Maar zoals ik al eerder zei, als anderen jou lekker laten tanken en niet de taunt doorbreken heb je alle tijd om bovenaan de lijst te komen.
Als ik met mijn warrior tank (is alweer een tijd geleden), dan taunt ik altijd zodra de cooldown verstreken is, aangezien het geen rage kost :P (we blijven nederlanders he, gratis = goed :P)

[ Voor 3% gewijzigd door nhimf op 26-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:43:
Nee hoor, alleen ben ik het meestal met wat jij schrijft niet eens. Ik zit niet te trollen, ik geef gewoon een reactie. Als je het vervelend vindt kun je ook gewoon niet reageren toch? :) Anyway, tot zover deze metadiscussie.

Zelf zie ik de hatelist en het effect dat taunt heeft als twee verschillende dingen, maar inderdaad weten we beiden niet hoe het intern werkt. Maakt ook weinig uit, als mensen maar weten dat taunt niet permanent hate toevoegd.
Maar wel schitterend, als iemand iets niet even goed als jou weet is het gelijk een n00b of kent zijn class niet. Dat ik mijn warrior niet zelf tot 60 heb geleveled zegt verder niks, ik heb deze inmiddels alweer 2 maanden, heb Onyxia, Luci en Domo getanked, al zijn green gear vervangen door blue en epics en elke non-epic instance getankt.
Hardstikke mooi :) Dat iemand van level 1 naar 60 geleveled heeft betekend ook niet dat hij per definitie een betere tank is dan jij. Het is alleen zo dat die reactie m.b.t. taunt die jij aanvankelijk postte, deed vermoeden dat je niet precies wist hoe het werkte. Het effect van taunt is sowieso tijdelijk, in een normaal gevecht zal je het nooit gebruiken.
*knip
Als je mijn posts zo interpreteert; jammer. Ik weet vrij veel van de meeste classes (ik ben iemand die erg veel tijd besteed aan het lezen over en doorgronden van games, is een tick van me, ik ben dol op info over game mechanics) maar ik ben geen expert op het gebied van alle classes nee. Maar dan heb ik volgens mij nog steeds het recht ergens een menig over te hebben, en als ik er naast zit hoor ik het graag.

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 26-09-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

On_E schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:56:
[...]

De enige tactiek die misschien werkt is gelijk Curse of Weakness op die pet gooien, naar de hunter zijn deadzone gaan en ondertussen CoA, Corruption en Immolate op die Hunter gooien en 'm proberen neer te krijgen met Shadowburn/Death Coil/Conflagrate (insta-casts)

Je DoTs zouden de hunter meer schade moeten doen als die hunter pet jou, maar ik moet het dus nog wel ff goed testen :)
Nou, het probleem is gewoon dat je met je damage over time te langzaam damage doet om echt iets te kunnen doen, CoA en Curruption zijn zo goed als instant, maar Immolate kost alwat meer spell time, als een pet dan op je hoofd staat te stampen gaat dat niet echt snel. Shadowburn kost een shard, death Coil heeft cooldown van 10 minuten en conflagrate is wel instant, maar als je Immolate zijn werk niet laat doen loop je veel damage mis dan zou alleen een critical meer damage doen gerekend in het opgelopen verlies bij immolate.
En je wordt ook nog gewoon beschoten wordt door de hunter, dus voor een cloth dragend personage gaat zijn health wel erg hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Anoniem: 121671 schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:31:
[...]

Is die 5,5k armor met een 2 hander of met shield en 1h? Want ik zit nu op level 56 met een 2h op 4290 aan armor en met 1h + shield op de 6132.

Alleen me stamina wil maar niet vlotten heb ik het idee. Heb op bijna alles +sta zitten, maar kom niet verder als 3321of zo iets met 2 hander.

Misschien nog mensen met gear tips hier?
dat is met een 1h en shield. Ik heb me iets meer op +sta/+agi gericht met mn solo fury build. had een item +str was dat mooi megenomen voor mn bloodthirst (instant damage: 40% van je attack power.. erg leuk icm de +25% improved battleshout & impale)

met mn dual wield (hoe ik het meeste rond liep) heb ik iets van de 3,8k armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:56:
[...]

Maar dan heb ik volgens mij nog steeds het recht ergens een menig over te hebben, en als ik er naast zit hoor ik het graag.
Nou, om even verder te gaan op de taunt discussie.
Ik ben 't niet met je eens dat taunt alleen voor de xx aantal seconden jou bovenop de hatelijst gooit.
Hoe kan je anders verklaren dat als ik een mob van een warrior taunt (en die warrior is dan al 40seconden ofzo bezig die mob te tanken), dat ik dan aggro op me kan houden?
Dan zou je toch zeggen dat er een aantal % van de taunt-aggro behouden blijft na die xx seconden, als er maar in die xx seconden een offensive ability gecast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

nhimf schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:55:
[...]

Volgens mij krijg je alleen focus en veranderd er niets aan de hatelist todat de timer afloopt of iemand anders de taunt breekt (door damage te doen). Je komt dan niet bovenaan de hatelist, en als je niet genoeg aggro doet als warrior gaat de mob vrolijk terug naar zijn target zodra de timer afloopt.
Maar zoals ik al eerder zei, als anderen jou lekker laten tanken en niet de taunt doorbreken heb je alle tijd om bovenaan de lijst te komen.
Als ik met mijn warrior tank (is alweer een tijd geleden), dan taunt ik altijd zodra de cooldown verstreken is, aangezien het geen rage kost :P (we blijven nederlanders he, gratis = goed :P)
Je krijgt wel degelijk een hatepoint erbij alleen na afloop van de taunt wordt deze weer ingeleverd. Alleen omdat ze dus door blijven gaan met DMG te doen krijgt de mage klappen, wacht deze gewoon even dan staat de warrior weer boven aan met de hate punten. Als je alleen focus zal krijgen dan moet het systeem toch weten door middel van een algeritme hoe en wat met punten los je dat zeer simple op. De hatelist is zeer uitgebreid vergeet niet dat het zeer ingewikkeld is je heb ook nog de healers en andere mobs in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:56:Zelf zie ik de hatelist en het effect dat taunt heeft als twee verschillende dingen, maar inderdaad weten we beiden niet hoe het intern werkt. Maakt ook weinig uit, als mensen maar weten dat taunt niet permanent hate toevoegd.

Hardstikke mooi :) Dat iemand van level 1 naar 60 geleveled heeft betekend ook niet dat hij per definitie een betere tank is dan jij. Het is alleen zo dat die reactie m.b.t. taunt die jij aanvankelijk postte, deed vermoeden dat je niet precies wist hoe het werkte. Het effect van taunt is sowieso tijdelijk, in een normaal gevecht zal je het nooit gebruiken.
Klopt, de focus is duidelijk. Alleen wat ik al eens las in discussies op fora is dat de taunter dus wel degelijk bovenaan de hatelist gezet wordt. Waar ik dus over twijfel is wat er daarna gebeurt als de timer van de taunt afloopt. Of ook bij mockingblow. Maar dat exact kan ik geen echte uitspraken over terugvinden.
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:56:Als je mijn posts zo interpreteert; jammer. Ik weet vrij veel van de meeste classes (ik ben iemand die erg veel tijd besteed aan het lezen over en doorgronden van games, is een tick van me, ik ben dol op info over game mechanics) maar ik ben geen expert op het gebied van alle classes nee. Maar dan heb ik volgens mij nog steeds het recht ergens een menig over te hebben, en als ik er naast zit hoor ik het graag.
Dat geeft ook helemaal niks dat je een mening hebt alleen zul je, vind ik dan, wel moeten proberen andere mensen in hun waarde te laten.

Wat betreft RP, maak je niet druk, ik en mijn 3 vrienden zijn allen achterin de 20 en hebben in DAOC ook op een RP server gespeelt. De PVP servers zijn ons slecht bevallen en we willen graag het vriendelijke, volwassen terug. Ik zal minder IC spelen dan anderen, maar wel altijd proberen policies te respecteren.

Besides, hoe groot zou de kans zijn dat wij elkaar tegenkomen op Argent Dawn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:00:
[...]

Nou, het probleem is gewoon dat je met je damage over time te langzaam damage doet om echt iets te kunnen doen, CoA en Curruption zijn zo goed als instant, maar Immolate kost alwat meer spell time, als een pet dan op je hoofd staat te stampen gaat dat niet echt snel. Shadowburn kost een shard, death Coil heeft cooldown van 10 minuten en conflagrate is wel instant, maar als je Immolate zijn werk niet laat doen loop je veel damage mis dan zou alleen een critical meer damage doen gerekend in het opgelopen verlies bij immolate.
En je wordt ook nog gewoon beschoten wordt door de hunter, dus voor een cloth dragend personage gaat zijn health wel erg hard
Als je in de hunter's deadzone gaat staan dan kan ie niet schieten, dus het zou theoretisch moeten kunnen, een VW sacken zou misschien ook helpen, helpt niet tegen interrupts, maar wel tegen de dmg van die pet van 'm.

edit: VW's Taunt werkt ook tegen de pet !!

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 26-09-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
we_are_borg schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:05:
[...]

Je krijgt wel degelijk een hatepoint erbij alleen na afloop van de taunt wordt deze weer ingeleverd. Alleen omdat ze dus door blijven gaan met DMG te doen krijgt de mage klappen, wacht deze gewoon even dan staat de warrior weer boven aan met de hate punten. Als je alleen focus zal krijgen dan moet het systeem toch weten door middel van een algeritme hoe en wat met punten los je dat zeer simple op. De hatelist is zeer uitgebreid vergeet niet dat het zeer ingewikkeld is je heb ook nog de healers en andere mobs in de buurt.
Als het dus inderdaad zo is dat die punten weer ingeleverd worden dan vraag ik me af wat er nou gebeurt als je bv Onyxia tankt, t/m 5% en de MT sterft. De OT moet het overnemen en die taunt. Hij komt dus bovenaan de hatelist. Taunt verdwijnt en zijn punten verdwijnen. Als je dan bij Onyxia nadenkt over hoeveel DPS er aanwezig is, kan de OT uberhaupt genoeg hate produceren om na het verstrijken van taunt nog bovenaan te staan?

Het is dus ook die gedachte waardoor ik niet uitsluit dat de taunter daarna juist niet gecleared wordt...

Of het zou zo moeten zijn dat de gehele hatelist elke zoveel tijd gecleared wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-09-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:09:
[...]
Als het dus inderdaad zo is dat die punten weer ingeleverd worden dan vraag ik me af wat er nou gebeurt als je bv Onyxia tankt, t/m 5% en de MT sterft. De OT moet het overnemen en die taunt. Hij komt dus bovenaan de hatelist. Taunt verdwijnt en zijn punten verdwijnen. Als je dan bij Onyxia nadenkt over hoeveel DPS er aanwezig is, kan de OT uberhaupt genoeg hate produceren om na het verstrijken van taunt nog bovenaan te staan?

Het is dus ook die gedachte waardoor ik niet uitsluit dat de taunter daarna juist niet gecleared wordt...

Of het zou zo moeten zijn dat de gehele hatelist elke zoveel tijd gecleared wordt.
De OT tankt gewoon mee dus als de MT dood gaat heeft de OT nog genoeg hate. De OT begint gewoon wat later in het geheel en na OT begint de rest pas. Eigenlijk hoort het niet erg te zijn dat de MT dood gaat aangezien de OT onder de MT met hate hoort te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]
Als het dus inderdaad zo is dat die punten weer ingeleverd worden dan vraag ik me af wat er nou gebeurt als je bv Onyxia tankt, t/m 5% en de MT sterft.
Onyxia is untauntable :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

mischien werkt het bij bosses net anders? kan ook zijn dat een warrior die getaunt heeft, tijdens de taunt een hate bonus krijgt op zijn acties, om hem meer tijd/kans te geven om aggro terug te krijgen

want inderdaad zoals in jouw voorbeeld, (niet perse met onyxia) als een tank doodgaat tijdens een gevecht, en een sec tank moet het overnemen, kan het best zo zijn dat hij nooit aggro krijgt ivm de hoevelheid hate die een andere dmg dealer al heeft opgebouwd

zowieso stoppen wij inderdaad altijd met dmg zodra de tank dood is om de sec tank genoeg hate op te laten bouwen. op zich wel interessant om de echte mehanics achter taunt te weten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Beter idee, de MT niet dood laten gaan :+
Wij hebben alleen een OT bij bazen als het niet anders kan. (Broodlord, Vaelastrasz, FireMaw, Ebonroc en ga zo maar door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]

Volgens mij is het dus dat je alle aggro die je tijdens de taunt veroorzaakt gewoon behoud. Alleen de taunt zelf geeft geen aggro maar geeft je de focus van de mob.
(dat is mijn visie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:22:
Wij hebben alleen een OT bij bazen als het niet anders kan. (Broodlord, Vaelastrasz, FireMaw, Ebonroc en ga zo maar door)
mja helaas lukt dat ons niet altijd :P
gaat wel beter maar toch :)

btw

ik vind ZG veel leuker als MC :/ hoewel MC wel mandatory is voor de drops die ik wil :P

heb al besloten dat ik voor mijn shaman voor MC drops ga en met mijn mage voor ZG drops :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Si tis een voorbeeld, gewoon SA blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Vincentio schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:22:
Bij Onyxia heb je nu eigenlijk ook al een offtank nodig. Ze hebben dr Knockback deaggro flink aangepast, zonder een OT vliegt ze gelijk de squishies in. Gelukkig hebben wij even een full protection megatank bij een andere guild weggekaapt ;) Shieldbash drop en meestal heeft die er voordat ze kan draaien. Is ook erg handig tijdens Vael gevechtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:27:
[...]

Bij Onyxia heb je nu eigenlijk ook al een offtank nodig. Ze hebben dr Knockback deaggro flink aangepast, zonder een OT vliegt ze gelijk de squishies in. Gelukkig hebben wij even een full protection megatank bij een andere guild weggekaapt ;) Shieldbash drop en meestal heeft die er voordat ze kan draaien. Is ook erg handig tijdens Vael gevechtjes.
Geen last van, maar ja wij hebben ook fear ward, dat scheelt ook een hoop problemen. 3 Dwarf Priests ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
we_are_borg schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:14:
[...]Eigenlijk hoort het niet erg te zijn dat de MT dood gaat aangezien de OT onder de MT met hate hoort te staan.
Niet erg nee maar bij bosses in MC nemen we wel 10 seconden cease fire om OT toch verder te laten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:47:
[...]
Is Earthen Ring nu medium pop? Ze was altijd high pop, maar ik was overigens ook benieuwd hoe het met de horde/alliance ratio zit op deze server. Kun je daar wat over vertellen.
Sinds de RP-PvP realms open zijn is naar mijn gevoel c.a. 30% overgestapt.
De Horde / Alliance ratio was eerste 1 : 2, maar of dat na de serverswitch ook nog is, geen idee, het kan goed zijn dat de ratio 1 : 3 is.
Funfact : RP-PvP zit nu vol horde, omdat de Alliance constant geowned werd in PvP arena's, switchen ze allemaal naar horde side.... Waarschijnlijk denken ze dat de shaman de sleutel tot succes is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

On_E schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:09:
[...]

Als je in de hunter's deadzone gaat staan dan kan ie niet schieten, dus het zou theoretisch moeten kunnen, een VW sacken zou misschien ook helpen, helpt niet tegen interrupts, maar wel tegen de dmg van die pet van 'm.

Mwja... in de praktijk loop je bijvoorbeeld in een BG meestal met de imp, omdat je steeds (meestal) je VW, subbie of felhunter verliest als je dood gaat. Dat kost een beetje veel shards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vincentio schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:28:
[...]

Geen last van, maar ja wij hebben ook fear ward, dat scheelt ook een hoop problemen. 3 Dwarf Priests ftw.
Ik vond Onyxia nou niet erg veel moeilijker geworden. Sure, je kan fear niet meer exploiten maar wij hebben der gewoon weer gesloopt de vrijdag na de patch, geen enkele whipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:29:
[...]

Mwja... in de praktijk loop je bijvoorbeeld in een BG meestal met de imp, omdat je steeds (meestal) je VW, subbie of felhunter verliest als je dood gaat. Dat kost een beetje veel shards...
Ik loop altijd met mijn succy rond eigenlijk, ook in BG.

Tsja, die VW lijkt me toch de enige optie tegen een BM Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Anoniem: 5646 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:03:
[...]

dat is met een 1h en shield. Ik heb me iets meer op +sta/+agi gericht met mn solo fury build. had een item +str was dat mooi megenomen voor mn bloodthirst (instant damage: 40% van je attack power.. erg leuk icm de +25% improved battleshout & impale)

met mn dual wield (hoe ik het meeste rond liep) heb ik iets van de 3,8k armour.
Ah, dank u. Ik dacht al dat ik belachelijk veel achter bleeft.

Ik heb me eigenlijk vanaf het moment dat ik plate aankon altijd een beetje op +str en +sta gericht. Vind het tanken als warrior namelijk leuk om te doen (noem me maar gek) team nu veel met een fury warrior en een shaman. Vooral voor die oersaaie grind quests in WPL en EP goed te doen.

Level 60 komt er aan, en dan kunnen we de "echte" instances in.

ST is nu helaas niet te doen. Krijg alleen maar whipe party's bij elkaar. Priests die het liefst niet healen maar damage willen doen en dus met hun shadow spells aan de gang gaan en dus oom zijn bij de kritieke momenten, fire specced mages, earthshock shammy's.
Ik ben heus niet de beste warrior, maar als die gasten al full out gaan terwijl ik me eerste sunder armor / heroic strike of revenge nog moet doen, is het eigenlijk al whipe in wording.
En dan achteraf janken dat ik de aggro niet kon houden. Heb er maar een macro voor gemaakt.

Aggro needs to be build, Im a tank not an instant aggro take over machine. gevolgd door HS.
Misschien niet netjes, maar ik ga niet keer op keer whipen omdat die gasten niet ff 5 tot 10 sec kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
On_E schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:09:
[...]

Zaken als 'vw saccen' e.d. probeer ik altijd te vermijden als ik class gebaseerde tactieken voor mezelf maak.
Je hebt nl. niet altijd een vw uit (ik eigenlijk nooit), en dus is de kans groot dat je die tactiek uiteindelijk vrijwel nooit zult gebruiken :)
Misschien is het siphon lifen van de hunter en de pet nog best slim, is al snel weer iets van 120hp per 3sec (oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:33:
[...]

Zaken als 'vw saccen' e.d. probeer ik altijd te vermijden als ik class gebaseerde tactieken voor mezelf maak.
Je hebt nl. niet altijd een vw uit (ik eigenlijk nooit), en dus is de kans groot dat je die tactiek uiteindelijk vrijwel nooit zult gebruiken :)
Misschien is het siphon lifen van de hunter en de pet nog best slim, is al snel weer iets van 120hp per 3sec (oid?)
Ik heb geen Siphon Life. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

Anoniem: 114195 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:27:
[...]

Geef Tygore terug! :( Denk dat wij nu geen rag kunnen doen voorlopig want de rest van de tanks heeft niet genoeg fr :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 132946 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:41:
[...]

Geef Tygore terug! :( Denk dat wij nu geen rag kunnen doen voorlopig want de rest van de tanks heeft niet genoeg fr :/
lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 106700 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:29:
Sinds de RP-PvP realms open zijn is naar mijn gevoel c.a. 30% overgestapt.
De Horde / Alliance ratio was eerste 1 : 2, maar of dat na de serverswitch ook nog is, geen idee, het kan goed zijn dat de ratio 1 : 3 is.
Euh, de queues zijn al weer terug. Een aantal mensen van mijn guild zijn een tijdje op Defias gaan spelen, maar die zijn allemaal weer terug, op 1 na.
Funfact : RP-PvP zit nu vol horde, omdat de Alliance constant geowned werd in PvP arena's, switchen ze allemaal naar horde side.... Waarschijnlijk denken ze dat de shaman de sleutel tot succes is ;)
Tuurlijk. Nooit in je opgekomen dat mensen als ze een alt op een andere server starten, misschien graag eens de andere faction willen spelen? Alliance werd overigens op Argent Dawn niet 'constant geowned', de balance is behoorlijk 50/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:20:
[...]

Euh, de queues zijn al weer terug. Een aantal mensen van mijn guild zijn een tijdje op Defias gaan spelen, maar die zijn allemaal weer terug, op 1 na.

[...]

Tuurlijk. Nooit in je opgekomen dat mensen als ze een alt op een andere server starten, misschien graag eens de andere faction willen spelen? Alliance werd overigens op Argent Dawn niet 'constant geowned', de balance is behoorlijk 50/50.
Volgens mij had hij het over Earthen Ring, niet over AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:29:
Volgens mij had hij het over Earthen Ring, niet over AD.
Ah, nevermind dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb een paar dagen niet zoveel gespeeld doordat ik het druk had met van alles en nog wat.. kom ik weer online, guild weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Razorfist schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:44:
Ik heb een paar dagen niet zoveel gespeeld doordat ik het druk had met van alles en nog wat.. kom ik weer online, guild weg :P
:D

"Err? Guys?"

Wat is er gebeurd?

Wij zijn zaterdag onze beste MT kwijtgeraakt aan een raidguild. Balen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 26-09-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

We waren de grootste van de server geloof ik :D maar als ik zo op de forums lees is er wat ruzie geweest en gezeur.
De guildleader zit hier ook op got (pacinoallstar geloof ik) en die heeft alweer een nieuwe opgericht, high-instance gericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hydra schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:46:
[...]

:D

"Err? Guys?"

Wat is er gebeurd?

Wij zijn zaterdag onze beste MT kwijtgeraakt aan een raidguild. Balen :(
Rebirth?
Die steelt alle goede lui :(
Hun motto is zoiets van steel iedereen die een epic item heeft ofzo

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111932

Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-09-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Guildie van me crasht constant als 'ie Turalyon joint atm, ga het zelf wel even proberen. :)

Edit: Account management down, kom dus niet verder dan dit. :(
Afbeeldingslocatie: http://img343.imageshack.us/img343/2959/screen2zc.th.jpg

Edit 2: Ik kom al wat verder. :P
Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/7170/screen0tr.th.jpg

Edit 3: LOL! :D
Iemand @ WoW Forum: "Blizzard seem quick enough to remove posts they don't like... any chance of applying the same effort to getting the servers we pay for up & running?"

Blizzard medewerker: "Hello,

Posts are removed if they are in breach of the forum rules. You can read these rules here:
http://forums-en.wow-euro...-en&t=15&p=1&tmp=1#post15

Our network team are working to resolve the current login problems."

De iemand weer: "Thank you for replying so quickly.

Any idea what the £28,000,000 a month income is being spent on other than the shareholders?

It sure isn't hardware or customer service"

_/-\o_

[ Voor 129% gewijzigd door Exitium op 26-09-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149221

Ik had een vraag..
Heb nu eindelijk mijn paladin naar lvl 60 gespeeld, en nu zoek ik dus een leuk guild
Ik speel op Silvermoon.
Nu heb ik er al een paar uitgeprobeerd maar ze hebben of niet genoeg high lvl spelers om regelmatig een leuke instance te doen, of ze lopen alleen maar op elkaar te zeiken.

Weet iemand een leuk guild voor Silvermoon, met voldoende lvl 60 spelers en ook nog met mensen die een beetje normaal tegen elkaar doen?
NL of ENG maakt me verder niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lol gister voor de gein met onze guild Ony gedaan maar dan 2 keer. (oftwel 2 raids met elke 23 man.) Was wel uitdagender maar nog steeds ging ze eraan op de eerste poging bij beide groupen. Wel lekker dubbele loot en weer een beetje uitdaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 21-10-2024

admiral866

The King Personality Disorder

wat is de truuk bij jullie om deep breath te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-04 11:27
Huppa, gisteravond eindelijk lvl60 geworden.. Raad eens waar?

In MC 8)

Meteen ook ff een epicje gescoord.

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/7153/wowscrnshot092505211424epic3aq.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/3405/wowscrnshot0925052047360ls.th.jpg

Amuna - 60priest - Daggerspine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
Anoniem: 6104 schreef op maandag 26 september 2005 @ 15:29:
[...]

In BG loop ik nooit met mijn Imp. Vind hem nog al slecht. Gebruik zelf vaak VW of Felhunter voor iets meer support. Hangt ook af waar ik meest last van heb, melee of caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:51
Hallo, even een vraagje voor de Warriors hier.

Ik ben Lvl 60 geworden

Nu wil ik 2 sets samenstellen, 1 voor PVP en 1 voor Tanken.

Nu is mijn vraag achter welke items ik het beste aan kan gaan voor beide sets

Ik heb uit de LVL60 instances al

Bracers of Valor
Gauntlets of valor
Death Grips
Intricately Runed Shield
Sapphiron's Scale Boots
Serathil Axe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Dennism schreef op maandag 26 september 2005 @ 20:46:
Hallo, even een vraagje voor de Warriors hier.

Ik ben Lvl 60 geworden

Nu wil ik 2 sets samenstellen, 1 voor PVP en 1 voor Tanken.

Nu is mijn vraag achter welke items ik het beste aan kan gaan voor beide sets

Ik heb uit de LVL60 instances al

Bracers of Valor
Gauntlets of valor
Death Grips
Intricately Runed Shield
Sapphiron's Scale Boots
Serathil Axe
Valor is best goed voor PVP. Voor tanken zou ik gaan voor gear met +damagedefense. Dat dropt overal eigenlijk. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Dit is wat op ons forum staat voor de warriors die beginnen en nog geen ZG/MC kunnen doen:

From Blackrock Depths:
Head http://thottbot.com/?i=7381 +7
Pants http://thottbot.com/?i=8477 +15
Wrists http://thottbot.com/?i=19981 +4
Trinket http://thottbot.com/?i=5163 +7

From Quests
Belt http://thottbot.com/?i=4969 +8
Chest http://thottbot.com/?i=17848 +10

From Upper Blackrock Spire
Offhand http://thottbot.com/?i=18989 +15

From Dire Maul
Gloves http://thottbot.com/?i=35863 +7
Necklace http://thottbot.com/?i=35743 +7
Shoulders http://thottbot.com/?i=35751 +6
Back http://thottbot.com/?i=36081 +7
Shoes http://thottbot.com/?i=35872
Ring http://thottbot.com/?i=35820
Ring2 http://thottbot.com/?i=35820
Weapon http://thottbot.com/?i=35823
Trinket2 http://thottbot.com/?i=35858

tis vooral defense gear en alles kan gevonden worden. Er is natuurlijk ook veel stuff die je kan kopen er erg lekker zijn. Ik ben zelf geen warrior maar ik denk dat dit wel een leidraad kan zijn. Valor is zoals mojo al zei niet echt bedoeld voor tanken :)

Misschien is het slimmer om gewoon een link te plaatsen naar het forum :P

http://mekfe.net/hprforum...4a7f3ae8be2c9142d850af9b0

Hierzo kan je zien wat wij verwachten van onze prot tanks ;) (tis gewoon wat wij doen dus een tip voor jou, ik zeg niet dat andere dingen slecht zijn :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Wiebbe op 26-09-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 19:37

Flapmo

and back is gigi!

Ligt de wow inlog server er weer uit? Unable to connect zegt hij ?
//edit
nu niet meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 26-09-2005 21:56 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Flapmo schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:56:
Ligt de wow inlog server er weer uit? Unable to connect zegt hij ?
//edit
nu niet meer.
Jup, een groot aantal servers hebben er last van.

Ik ben sinds vrijdag eindelijk lvl 60 geworden, nu moet ik nog proberen om mijn class-set compleet te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:51
bedankt voor de reacties :) ws heb ik er mooi wat aan voor ee goede pre MC tank gear. PVP gewoon leuke stats dingen zoeken. Alleen tank gear had ik nog niet zoveel verstand van, omdat echt tanken pas vanaf lvl 60 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Dammit, wipe op Majordomo met de laatste healer op 8% :/ Dadelijk maar even opnieuw proberen en hopelijk nog een poging op onze grote vurige vriend :D

Nu istie wel dood, voor de 4e kill, 4e leaf :/

[ Voor 15% gewijzigd door Mojo op 26-09-2005 22:55 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 22-04 00:52
Vandaag weer wat geleerd. :D Als een solo hunter hoef ik bijna nooit wat te delen. Af en toe geef ik een handje aan een andere groep. De Loot System was anders dan ik me kon herinneren, moest kiezen tussen Greed en Need.

Natuurlijk klik ik Need, want degene die het kan gebruiken mag het hebben, zelf hoef ik het niet ...maar zo werkte het dus niet en won een mooie gun.

Ik kwam er later achter, toen onze groep al uit elkaar was. Heb hem nog /w of hij hem nog wilde hebben.

Dit soort dingen kunnen veel misverstanden geven, ik weet het nu, maar vraag me toch af hoeveel mensen dit systeem nu door hebben. :D

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

honey schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:02:
Vandaag weer wat geleerd. :D Als een solo hunter hoef ik bijna nooit wat te delen. Af en toe geef ik een handje aan een andere groep. De Loot System was anders dan ik me kon herinneren, moest kiezen tussen Greed en Need.

Natuurlijk klik ik Need, want degene die het kan gebruiken mag het hebben, zelf hoef ik het niet ...maar zo werkte het dus niet en won een mooie gun.

Ik kwam er later achter, toen onze groep al uit elkaar was. Heb hem nog /w of hij hem nog wilde hebben.

Dit soort dingen kunnen veel misverstanden geven, ik weet het nu, maar vraag me toch af hoeveel mensen dit systeem nu door hebben. :D
Dat need en greed systeem gebruiken wij al jaren. Nog voordat Blizzard op het idee kwam om het zelf in te gaan voeren.

Ik kan wel merken dat je, volgens mij, weinig in party's speelt.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Wat is brd een kut(ja, kut!) doolhof zeg. :(

4.5 uur lopen dwalen, en niet echt veel bereikt. We wilden jailbreak, niet gelukt.
Toen wilden we emperor, ook niet aan toegekomen. Verder wou iemand nog attunment doen, ook niet. :) MAar toch wel 3 quests af.
Vandaag 130k gedaan, ik kan niet meer ;(

De eerst volgende keer dat ik brd inga is met een raid, en niet met een 5man!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
jarnotjuh schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:52:
Wat is brd een kut(ja, kut!) doolhof zeg. :(

4.5 uur lopen dwalen, en niet echt veel bereikt. We wilden jailbreak, niet gelukt.
Toen wilden we emperor, ook niet aan toegekomen. Verder wou iemand nog attunment doen, ook niet. :) MAar toch wel 3 quests af.
Vandaag 130k gedaan, ik kan niet meer ;(

De eerst volgende keer dat ik brd inga is met een raid, en niet met een 5man!
Sterkte met zoeken, ik heb nog nooit een BRDraid gevormd zien worden in IF :)

De loot is dramatisch daar, dus mij zul je daar ook niet zo vaak meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach wel aardige FR gear, en quests completen is ook een must voor mij dus ik doe het wel us..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Sjoan schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:02:
[...]

Sterkte met zoeken, ik heb nog nooit een BRDraid gevormd zien worden in IF :)

De loot is dramatisch daar, dus mij zul je daar ook niet zo vaak meer zien.
Gewoon een 10man group, kan toch? :)
Hoi sjoan, mede ftd member ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
jarnotjuh schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:06:
[...]

Gewoon een 10man group, kan toch? :)
Hoi sjoan, mede ftd member ;)
;)

Het kan wel, maar het gebeurd bijna nooit. Als je in een raidgroep zit kan je geen quests completen, tenzij het een specifieke raid-quest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Battlegrounds was rampzalig net op bloodscalp, minimaal 25 minuten wachten voordat je weer met een nieuwe pot kon beginnen.

en daarna binnen 1 min. 5 punten innemen en gelijk winnen...

nee, niet omdat ik goed ben want dat ben ik niet, maar er was gewoon te weinig alliance met skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
ImdaMned schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:10:
Battlegrounds was rampzalig net op bloodscalp, minimaal 25 minuten wachten voordat je weer met een nieuwe pot kon beginnen.

en daarna binnen 1 min. 5 punten innemen en gelijk winnen...

nee, niet omdat ik goed ben want dat ben ik niet, maar er was gewoon te weinig alliance met skill
Wat mij opvalt aan de nieuwe BG, is dat er amper raids meer gevormd worden binnen de BG zelf. Met WSG en AV werd er meestal direct een raid gevormd, dit lijkt me beter qua tactische planning en ondersteuning van de partys... Snap niet waarom dat niet meer gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Droppen net bij ons (Blackraven) 2 x die legendary dingen in MC. Wel grappig, Natuurlijk geen priest bende want ik ben mee.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
honey schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:02:

Lol, heet je toevallig Pariah en speel je op Turalyon? :P We hadden er net ééntje die ondanks zestien verzoeken te passen van onze kant rollde op twee blauwe items. Gozer toen maar gekicked (zaten in Gnomeregan. Hij heeft later trouwens nog wel met de group leader gesproken en één van de items, een blauwe BoE gun, op de mail gezet naar een hunter in onze groep. Verdient 'ie toch m'n respect enigszins terug :)) en een lvl 60 guildie erbij gehaald omdat we twee keer een whipe kregen bij de dwergjes. (stomme pulls, kreeg zes mobs op m'n dak :() Was sowieso niet lekker geregeld op zich, we hadden op een gegeven moment twee hunters, een mage, een rogue en ik. Ben je dus zo'n beetje semi-tank en primary healer. :/ Wel een lekkere groep toen, zonder problemen Thermaplugg neergehaald (was m'n eerste keer, nooit een goeie groep kunnen krijgen in Gnome :|) en nog wat leuke AH-itempjes gerolld. :) Morgen dus maar ergens anders heen.

Wat raden jullie me aan trouwens? Ben een lvl 40 pally en heb het meeste in STV al gedaan. Staan daar nog wat 45+ quests voor me klaar, maar die laat ik maar even zitten. :P Guildie raadde me Badlands aan (was ik zondagmiddag al naar op weg zelfs, tot ik naar SM geroepen werd :+), maar ik wil graag extra info. Wil wel wat XP kunnen halen (quests), maar met name ook goud. :P Ik sta open voor suggesties. ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 27-09-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 17:01
Alu moet weer huilen hoor :P

wel nice, 10 man stopt om 11 uur maar de rest gaat gewoon lekker door naar geddon en shaz. Geddon dropte dus de rechterhelft, en mijn felheart pads :P. Shaz direct erachteraan gedaan en die dropt mooi de linkerhelft :D

wij hebben dus 1 warr nu in de guild die hard moet gaan grinden voor al ze spulletjes ;)

morgen dus maar even golemag/sulferon en domo omleggen en dan zit MC er weer even op :P hoewel ik wel denk dat we gaan whipen @ ragna om het wat beter te leren :)

zoniet mischien een onyxia erachteraan =D die is ook wel snel neer te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 01:05:
Alu moet weer huilen hoor :P

wel nice, 10 man stopt om 11 uur maar de rest gaat gewoon lekker door naar geddon en shaz. Geddon dropte dus de rechterhelft, en mijn felheart pads :P. Shaz direct erachteraan gedaan en die dropt mooi de linkerhelft :D

wij hebben dus 1 warr nu in de guild die hard moet gaan grinden voor al ze spulletjes ;)

morgen dus maar even golemag/sulferon en domo omleggen en dan zit MC er weer even op :P hoewel ik wel denk dat we gaan whipen @ ragna om het wat beter te leren :)

zoniet mischien een onyxia erachteraan =D die is ook wel snel neer te krijgen :P
Hmm grinden? Guild zoeken die BWL doet :P
Je hebt Elementium Ore nodig en dat dropped pas na Broodlord en je kan het smelten pas leren na FireMaw. (Ja je kan eerder Ore krijgen door de goblins bij Vael te ninja pullen zodra je voor het eerst de kamer binnenkomt nadat Razor lens is).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!